Deze score is berekend op basis van 3197 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

fkooten 24-09-2019

Prijs en assortiment en service
Bestelde typenummer was niet meer in voorraad. Daarvoor in de plaats de iets duurdere opvolger gekregen tegen dezelfde prijs.

Paul van M. 23-09-2019

Bestelproces vooraf duidelijk en ook de communicatie hierover (tijdsblokken van 3 uur). De levering vond plaats op 23 september 2019 en is uitbesteed aan het bedrijf Dynalogic. Hierover ben ik erg ontevreden. Ze zouden de oude vriezer meenemen (vastgelegd in opdracht) maar hadden hier geen boodschap aan. Een medewerker komt het apparaat binnenbrengen (garage) en de andere laat direct bij binnenkomst je handtekening zetten en binnen 4 minuten waren ze weg zonder dat de discussie over mee te nemen vriezer was beeindigd. Erg onbeleefd en lopen dus gewoon weg omdat ze toch al mijn handtekening hadden. Verpakkingen nemen ze ook niet mee maar dat had ik schijnbaar bij de order duidelijker moeten vermelden. Tevens merkte ik later dat zij bij binnenkomst het deuralarm van de garagedeur (bovenkant) er afgebotst hebben en nu kapot is. Gebeld naar Bemmel en Kroon die contact met Dynalogic zouden opnemen om de oude vriezer alsnog vandaag op 23 september 2019 op te laten halen. Dit is dus niet gebeurd. Dynalogic heeft naar mijn mening een erg slechte indruk achtergelaten.
Paul van M. 23-09-2019

Ik ben naar aanleiding van mijn review direct gebeld door Bemmel en Kroon. De oude vriezer had inderdaad moeten worden meegenomen. Inmiddels is dit ook opgelost. De verpakking heb ik zelf niet goed aangegeven (servicevakje moeten aanklikken). Kritisch over de manier waarop Dynalogic de levering heeft uitgevoerd. en vooral op de wijze waarop. Schade aan deuralarm werd direct vergoed door een coulancevergoeding van € 25,- waarmee dit meer dan voldoende is gecompenseerd. De snelle reactie van Bemmel en Kroon (in de avonduren op dezelfde dag) en de wijze waarop dit is afgehandeld wil ik mijn review aanpassen naar 8 voor Bemmel en Kroon. Helaas ben ik er nog niet achter hoe ik de review zelf kan wijzigen, vandaar op deze wijze mijn reactie.

André 23-09-2019

Duidelijke website. Snelle reactie op vragen en bestelling. Na bestelling blijkt het gewenste apparaat niet meer leverbaar te zijn, direct wordt een opvolgende versie aangeboden voor dezelfde prijs. Keurig!

Menno Bos 23-09-2019

Wij hebben inmiddels meerdere keren bij Bemmel en Kroon besteld en ze hebben iedere keer de beloftes voor 100% waargemaakt. Bij een van de bestellingen was het bestelde artikel uiteindelijk toch niet leverbaar en hebben ze voor hetzelfde geld een nieuwer en uitgebreider type geleverd op de afgesproken tijd. Volgende keer zeker weer!!

Moniek 23-09-2019

Ik ben erg tevreden met de snelle levering van mijn combimagnetron. De website gaf duidelijke informatie over het apparaat, de bestelwijze was duidelijk en snel en ik ontving een sms wanneer de magnetron werd geleverd. Aan te bevelen!

Wim Veerman 23-09-2019

Prijs is een van de laagste in de markt zonder afbraak te doen aan service. Snelle levering met heldere uitleg over wanneer ze komen.

Anton van den Berg 23-09-2019

Donderdagavond om 21.30 uur een Samsung wasmachine besteld (ordernr. BKI788654)Er werd een korting verleend van 100 Euro. De bezorging was op vrijdag volgens planning. Alles geinstalleerd op tweede verdieping en oude wasmachine meegenomen. Vriendelijke bezorgers. Vanwege de warme nazomerdag een fles cola gegeven met tee bekertjes ijs. Ze hadden nog tien adressen voor de boeg.

jakobs 22-09-2019

Een nieuwe vaatwasser besteld en zoals wordt toegezegd de volgende dag afgeleverd!
Een goed bereikbare klanten service waar je vriendelijk te woord wordt gestaan!

Lianne 22-09-2019

Wij zochten een koelkast van Stoves en die bleek bij Bemmel & Kroon meer dan € 200,- goedkoper. Er stond voor 22.00 uur besteld, de volgende dag geleverd, dus daar rekenden we op, maar dat was helaas niet het geval. De koelast moest nog besteld worden, maar dat werd tijdens de bestelling niet duidelijk aangegeven. Dat was een tegenvaller. Wel netjes te woord gestaan en daarna, toen de koelkast wel geleverd kon worden, is ook alles zeer netjes verlopen. We konden zelf een aflever dag kiezen en werden keurig op de hoogte gehouden van alles. Ik zou zeker nog eens iets bij Bemmel & Kroon bestellen.

Nathalie 21-09-2019

Goede service door een duidelijke bezorgafspraak e-mail en sms op de dag zelf met een tijdsindicatie.

Mark Kilian 21-09-2019

Bemmel & Kroon verkocht me een Siemens wasmachine voor een mooie prijs (beste uit de test Consumentenbond). Deze werd de volgende dag netjes afgeleverd op de afgesproken tijd. Een sms in de ochtend had me ook nog aan de bezorging herinnerd. Twee vriendelijke heren brachten het apparaat over de voordeurdrempel, en haalden mijn oude machine weg. Veel eenvoudiger had het niet gekund.

A.van L uijtelaar 21-09-2019

Duidelijke website//vlotte afhandeling via mailing// betaling via ing geeft problemen.

kerkhoven 21-09-2019

Keurig op tijd, snel geleverd. Duidelijk website voor vlotte aankoop. Ook een compliment voor de vervoerders !

Diane 21-09-2019

Gemakkelijk en de volgende dag in huis, aangesloten en wel.
De oude wasmachine en de verpakking nam de bezorger weer mee.

Yvonne 21-09-2019

snelle levering, duidelijke website, scherpe prijs. En voor een kleine meerprijs aansluiten van het apparaat. Top

De Wind J 21-09-2019

Onze stofzuiger was kapot en toen ik bij Kieskeurig was aan het kijken kwam de shop van Bemmel en Kroon met de goedkoopste deal van de Bosch stofzuiger.
Het bestelproces ging vlot maar tijdens de betaalprocedure ging het door mijn fout verkeerd.
Direct een mail gestuurd naar Bemel en Kroon die binnen 5 minuten werd beantwoord met de oplossing.
Toen het volledige bestelproces was afgerond kreeg ik vrijwel direct de mail met het ordernummer(BKI788880) en van wanneer mijn artikel werd geleverd met de dag en tijd
.(Op vrijdagmiddag 17:30 besteld en op zaterdagmiddag 12.30 afgeleverd.)
Ik werd voordurend op de hoogte gehouden van de aflevertijd en een half uurtje voor de aflevering kreeg ik nog een sms met de werkelijke tijd.
Al met al een zeer goed gevoel van overgehouden van dit bedrijf.

N.w. Jansen 21-09-2019

Duidelijke website, goede prijs, duidelijke uitleg hoe de levering gedaan wordt. Netjes afgeleverd en geïnstalleerd

raym 21-09-2019

kortom prima!
overzichtelijk, goeie prijs, tussentijds berichten mbt status van levering, vwb mijn ervaringen zeer goed, hier wordt duidelijk veel aandacht aan service en klantvriendelijkheid geschonken.

Frans B 20-09-2019

Keurige winkel. Dit keer via de website een vaatwasser gekocht. Helaas verkeerde model. Daar kwam ik vier uur later na betaling. Was met een telefoontje geregeld. Juiste model en teveel betaalde in 5 minuten terug op rekening gestort

Pronk 20-09-2019

Vakkundige voorlichting voor de keuze van een wasautomaat, keurige aflevering.

Ton Abels 20-09-2019

Zéér snelle levering en geleverd op afgesproken tijdstip. Apparaat functioneert, zoals je zou mogen verwachten prima. Bieden ook nog extra diensten aan voor andere apparaten zoals aansluiten ed. Ook prijs was prima!

Jean leComte 20-09-2019

Bemmel&Kroon da's een duidelijke zaak.
Groot assortiment met kennis van zaken.

Nancy 20-09-2019

Fijne behulpzame shop. Heb een magnetron besteld en de oude magnetron zou opgehaald worden. Helaas gaf de bezorger aan dit niet mogelijk was in verband met een overvolle wagen. Even gebeld met Bemmel & Kroon en direct een afspraak kunnen plannen voor de ophaalservice voor de volgende dag.

Mano 20-09-2019

Mijn nieuwe wasmachine met snel besteld geleverd en geplaatst
Hele behulpzame en beleefde bezorgers

Mano 20-09-2019

Makkelijk te bestellen via internet
Goede prijs
Behulpzame en beleefde bezorgers
Voor mij een dikke tien👌

De order is geplaatst onder BKI787453

Van Krimpen 20-09-2019

op 18 september s’avonds een Liebherr tafelmodel koelkast en een vriezer besteld. Op 19 september voor 12 uur geleverd gekregen en keurig het verloop van de order kunnen volgen. Alles netjes uitgepakt, geplaatst en aangesloten door de mensen van Dynalogic. En ook nog voor een gunstigere prijs dan de concurrentie. Grote klasse

Franke 19-09-2019

We hebben gekozen voor Bemmel en Kroon, omdat ze het product tegen een goede prijs en een snelle levering hebben.
Het product is goed afgeleverd en we zijn tevreden.

ger 19-09-2019

heel snel een offerte uitgebracht voor aanschaf kookplaat en was ook nog de goedkoopste had hier ook al droger gekocht goede service dus zou hier zo weer wat kopen

theo coumans 19-09-2019

nette afhandeling via mail en telefoon.
alleen het voor de deur neerzetten vindt ik zwaar wegen.
als me 10 meter verder had gelopen met de diepvries, dan had mijn schoonzoon niet 25 km heen en terug hoeven te rijden.

Els Coomans 19-09-2019

Wat een service. Dinsdagavond besteld en geleverd op donderdagvoormiddag. Goede en duidelijke communicatie wat betreft het uur van levering. Ik maak in België zeker reclame voor jullie.

WJM-Ede 19-09-2019

Nette en correcte afhandeling alsmede duidelijk op de mail. Ook aflevering op duidelijke Track & Trace

Toon 19-09-2019

Reeds eerder een bestelling gedaan ! Goede site, duidelijke uitleg van de producten.
Bestellen overzichtelijk en niet moeilijk. Afspraak is afspraak, vandaag besteld- morgen in huis.
Dik tevreden !

Barry 19-09-2019

Ik vind het een super bedrijf. Netjes geholpen en te woord gestaan. Bestellen en levering heel makkelijk en duidelijk.
Klanten service staat je netjes te woord. De prijzen zijn in verhouding met andere winkels heel erg laag en dus zeker de moeite waard.

Ronald B 19-09-2019

Zitten op laagste prijs in vergelijken met hun concurrenten. Bemmel en Kroon levert echter wel keurig de volgende dag. Concurrenten beloven wel voor 10 uur besteld volgende dag in huis, echter indien je postcode Achterhoek invult wordt levering plots 1 week later ivm bezorgritten. Bemmel en Kroon bezorgt via Dynalogic, wat een perfecte track en trace heeft en keurig te werk gaat.
Tevens bleek later mijn wasmachine in de aanbieding te zijn gegaan na mijn bestelling. Verschil krijg ik keurig terug.

Peterv 18-09-2019

Op de website gekeken voor inductiekookplaten voor bestaande keuken en daarna naar Leidschendam in de winkel.
Vriendelijk personeel, snel keuze gemaakt en gekocht inclusief plaatsing (Whirlpool Flexzone inductie)
Van te voren heldere informatie over verwachte levering.
op de dag van de installatie binnen een uur klaar en oude inductiekookplaat retour.
Wij gaan altijd voor keuken en inbouwapparatuur naar Bemmel en Kroon. Geen gezeur over absurde adviesprijzen zoals bij andere keukenleveranciers vaak het geval is. Service is altijd goed geweest.

A.Boezaard 18-09-2019

De goedkoopste winkel volgens mij na veel zoeken mijn product niet goedkoper kunnen vinden, levering ook zeer snel.

Theo 18-09-2019

Een goedzaak met service hoog in het vaandel!! We zijn al jaren klant, en van plan daar nog jaren klant te blijven!

Paul 18-09-2019

Ik ben geen vaste klant, maar bij kwaliteits- en prijsvergelijking kom ik al voor de derde keer achter elkaar bij Bemmel & Kroon uit. De levering verloopt snel en goed. Je wordt goed en tijdig geïnformeerd over het juiste levermoment. Er blijft echt niets op de lever liggen, haha.

Mattie 18-09-2019

Ik schrijf eigenlijk sporadisch reviews, maar hier wilde ik toch heel even de tijd voor nemen. De prijzen zijn goed en maar vooral de klantenservice is echt boven verwachting goed.

Dit was de tweede keer dat ik hier een bestelling heb geplaatst en wederom super tevreden.

Rutger Hengst 18-09-2019

Eigenlijk simpelweg zoals het hoor. Goed te vinden op internet, duidelijke en uitgebreide omschrijving. Bestellen en de volgende dag in huis. Prima door bezorgdienst op de hoogte gehouden over moment van levering. Helemaal top dus.

Joram 17-09-2019

Op je gemak alle witgoed apparatuur bekijken. De winkel heeft een ruim assortiment, in ons geval vaatwassers. Afdeling nieuwe keukens overgeslagen om niet in de verleiding te komen. Uiteindelijk goed geslaagd voor de vaatwasser. Door installatie monteur kundig en netjes geplaatst, de oude vaatwasser van 18 jaar afgevoerd.

h.d.willems 17-09-2019

Prima service. Snel in huis. Goede kwaliteit. De levering wordt 2x van te voren gemeld.

Amel 17-09-2019

Zij bieden een goede service. De droger die ik had besteld was niet op voorraad en kon niet worden besteld. Ze hebben toen een duurdere alternatief aangeboden voor dezelfde prijs.

Marianne 17-09-2019

Met een uitstekende uitleg van de verkoper, de perfecte Service en het precies op de afgesproken tijd bezorgen, vind ik Van Bemmel & Kroon dé (speciaal)zaak voor keukenapparatuur en ander witgoed!

L.P. Bul 17-09-2019

De keuze werd direct bepaald bij het "bezichtigen " v.d. Showroom. Het "overzicht" . en de "rust" die de verkoper aan de klant "overliet" , was zodanig dat direct tot aankoop werd besloten.
Al met al .....perfect

Richard 17-09-2019

overzichtelijke internet shop makkelijk te lezen en duidelijke prijzen . daarbij wat ze zeggen doen ze ook snelle levering ook na bestellen op zondag . verder een goed track en trace inzicht en levering nette mensen die de levering bezorgen . kortom goed zaak.

Rijowile 16-09-2019

Prijs was goed vergeleken met andere sites. Site was duidelijk en gaf voldoende info over het product. Reviews van andere klanten waren duidelijk. Zelf te kiezen leverdatum is erg prettig.

Mirjam 16-09-2019

Wij vinden de verkopers van het Witgoed erg opdringerig en krijgen het ook nog voor elkaar dat je met een ander product naar huis gaat als waar je eigenlijk voor kwam. En ook al hebben wij zelf uiteindelijk toegezegd heeft dit ons achteraf een zeer naar gevoel gegeven. Wij zullen onze keuken dan ook niet bij Bemmel en Kroon gaan kopen.

Mars 16-09-2019

Vlotjes en duidelijk afgehandeld. Hoewel het bestelde artikel niet meer leverbaar was, kreeg ik snel een goed (zelfs beter) alternatief.

g.j. rexwinkel 16-09-2019

koelkast op tijd geleverd, half uur van te voren gebeld. 1 nadeel geen beschrijving mee geleverd van de 5 jarige garantie bepaling. Dit moet je op de website zoeken.