Deze score is berekend op basis van 2932 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Edwin den Breejen 06-12-2019

Wederom fantastisch geholpen. Eerder een Siemens wasmachine gekocht. Recentelijk een LG door-in-door amerikaanse koelkast. Fantastische service. Afleveren op voor jou geschikt moment. Ach en iedereen pretendeert de laagste prijs te garanderen, maar service telt zwaar mee en dat krijg je bij Bemmel & Kroon.

Roos 06-12-2019

Een wasmachine en een droger van Bosch besteld en heel snel geleverd tijdens de sale van black Friday. Echter de installatie ging niet zo super geweldig. De wasmachine en de droger naar de 1e verdieping tillen ging gelukkig zonder stoten. Bij het installeren van de wasmachine kregen ze de waterstopbeveiliging niet op de kraan. De ene jongen zei tegen de ander dat deze niet op elkaar pasten. Daarna hebben ze de waterstop gepakt van onze oude machine en deze er nog eens extra tussen geplaatst. Waarbij ze zeiden dat deze waterstop lek was. (zou best kunnen, ik ben geen kenner) Nadat mijn vriend thuis was heeft hij deze alsnog er tussen uitgehaald en de waterstop van de machine gebruikt, het past blijkbaar wel gewoon. Nu de machine in gebruik, en dat gaat helemaal prima zonder lekken. Tijdens het aansluiten van de waterstop draaiden ze zo hard aan de kraan, dat je deze in de muur zag heen en weer bewegen. Nu heb ik dus getest of deze dan echt zo los zit, maar ik krijg er geen beweging in. Ook heeft mijn vriend bij het installeren niet zo lomp hard eraan lopen sjorren. Ik ben blij dat er verder geen schade door is gekomen.
Ze waren verder ook niet erg sociaal, negeerde me toen ik vroeg of ze extra licht nodig hadden. Kan gebeuren dat ze teveel met zichzelf bezig zijn en de omgeving niet horen. Maar dat maakt het totaalplaatje van deze bezorging niet veel beter.

Ik kies in het vervolg liever een andere bedrijf, met hopelijk een betere bezorg ervaring. En meer zekerheid dat er niks kapot kan gaan.

Helma 06-12-2019

Wij hebben voor Bemmel&Kroon gekozen omdat zij het goedkoopst waren. En achteraf kan ik pas zeggen dat de levering perfect is gelopen, we konden zelf de bestelbus volgen via track&trace. Vooraf eerst de reviews gelezen en een tip gekregen om de oude diepvries schoon en DROOG mee te geven. jongens waren zeer vriendelijk en netjes, hebben al het inpakmateriaal meegenomen evenals de oude diepvries. De levering was tot bijna op de minuut nauwkeurig. Van te voren kregen we te horen in welke blok van 3 uur we zaten, netjes een sms gekregen ongeveer 30 minuten voordat ze er waren. Dit noem ik service aan de klanten.

Merrel 06-12-2019

Wat een gemak en goede service. Ik bestelde een wasdroger, deze bleek niet meer leverbaar. Bemmel en Kroon regelde een upgrade en leverde deze de volgende dag volgens afspraak af. Dikke 10 voor jullie!

Peter 06-12-2019

Van bemmel en kroon
Een echte aanrader en zeer goede service
Na een wasmachine besteld Aeg BKI811415 te hebben kreeg ik een bericht dat deze helaas was uitverkocht
Maar kreeg toch een wasmachine een NIEUWE EN DUURDE MODEL voor hetzelfde geld als wat ik eerder besteld had waar maak je dat nog mee NERGENS maar bij van bemmel en kroon gelukkig wel
En de bezorgens waren hele vriendelijke en nette mensen top winkel 👍🏻
Ik zou mensen zeker dit bedrijf aanraden nogmaals top service en nog bedankt voor de wasmachine

D.B. 06-12-2019

Duidelijke website , makkelijk diverse apparaten te vergelijken.
Duidelijke terugkoppeling en snél met afleveren en installeren.
De heren A. en M. hebben de machines afgeleverd en
keurig geïnstalleerd binnen het overeengekomen tijdsblok, waarvoor dank.
Bemmel&Kroon staan nu bij mijn favorietenlijst.

J van de Langkruis 06-12-2019

Ongelooflijk zoals deze mensen apparatuur in je keuken kunnen vervangen, Dit dwingt respect af. Zeer professioneel. Ter plekke oplossingen bedenkend om spullen goed passend te maken. Chapeau

Henk van Slooten 06-12-2019

Ik ben snel en heel goed geholpen ondanks dat ik mijn bestelling veranderde, nadat ik al betaald had. Echt perfect!!

Hester 06-12-2019

Had eigenlijk nooit gehoord over Bemmel en Kroon. Kwam er toevallig op. Site is erg duidelijk. Goede aanbiedingen. Droger kon pas over 3 weken bezorgd worden. Eindelijke een klantenservice die mee denkt. Ze hebben een mooie aanbieding gedaan voor een andere droger en deze was de volgende dag bezorgd door vriendelijke bezorgdienst. Zal hier zeker weer op kijken als ik wat nodig heb.

Henny 06-12-2019

Snelle en correcte levering. Communicatie is zeer goed. Je wordt continue van het gehele proces op de hoogte gehouden.

Floris Beumer 06-12-2019

Goede prijs / kwaliteit verhouding.Duidelijke site. Makkelijk om een afspraak in te plannen waarna een snelle levering en plaatsing volgde.
Door de duidelijke Track en Trace en een sms van te voren weet je precies hoe laat er word bezorgd.
Ordernummer xxxxx

paul 05-12-2019

De goedkoopste leverancier van Nederland voor mijn Diepvries van Liebherr. lang gezocht op internet, goedkoper dan alle anderen internet leveranciers. Op de minuur nauwkeurig geleverd en door 9,95 euro extra te besteden keurig in de kelder geplaatst door 2 vriendelijke heren met humor.

Gerard van Unen 05-12-2019

Dit is een prettige shop om te winkelen. duidelijk en hele nette prijzen. wij hebben een wasmachine gekocht bij Bemmel en Kroon welke de volgende dag gebracht werd. Ook adverteren zij dat ze de goedkoopste willen zijn wat ook waar is. Want ik zag deze AEG wasmachine ergens anders 25 euro goedkoper. Er over gebeld.....En wij kregen hem ook 25 euro goedkoper.
Kortom . Een prima bedrijf met hele goede service.

Derrek 05-12-2019

Plezierig geadviseerd, veel keuze en interessante aanbiedingen van de producten (wasmachine en droger gekocht).

Westendorp 05-12-2019

Vlotte afhandeling ook als een product niet voorradig is en een nette aflevering goede zaak

Rob Voogd 05-12-2019

Het uitzoeken van onze nieuwe wasmachine in de webshop van Bemmel & Kroon, de informatie en reviews waren bijzonder nuttig. Een heldere en overzichtelijke site met genoeg opties om tot een weloverwogen keus te komen, want een wasmachine koop je niet elke dag. We bestelden 's avonds op Cybermonday en dus nog wat extra korting, ook leuk meegenomen. Ook de betaling liep voorspoedig! In eerste instantie werkte de I-Deal niet, maar een medewerker was zo vriendelijk om mij een aparte betalingslink te sturen na telefonisch contact dat snel tot stand kwam op maandagavond. Echt fijn om nog te kunnen spreken op dat tijdstip. Wat een service! Ook de aflevering verliep naar wens, keurig een tijdsvak van drie uur afgebakend zodat je niet de hele dag thuis hoeft te blijven en keurig een sms een half uur voor de koerier arriveerde. De oude wasmachine werd keurig meegenomen en de bezorgers installeerden de machine en stelden hem bij de pootjes waterpas af. Ik ben bijzonder tevreden over Bemmel en Kroon en kan iedereen aanraden hier zaken mee te doen. De wasmachine doet overigens ook nog eens alles wat op de site al werd gemeld dus we zijn echt zeer tevreden.

RP 05-12-2019

De website is makkelijk in gebruik. Grote keus. Snelle levering. Goede prijs.

Nancy 05-12-2019

Ik heb voor deze shop gekozen omdat mijn zoon ook al verschillende dingen bij jullie had gekocht en er zeer tevreden over is. Dus.... de stofzuiger is getest en goed gekeurd, Heel makkelijk is het lange snoer en hij maakt niet zo veel lawaai als mijn vorige. Ik ben dus zeer tevreden

lenart pieter 05-12-2019

kleine beschadiging(deukje in zijkant koelkast) is onmiddellijk op een correcte en professionele wijze geregeld
alles volgens afspraak verlopen

BraNa 05-12-2019

Prima service en helpdesk. Had vraag over een bepaald type koelkast. Werd, ondanks de drukte van Black Friday direct uitgezocht.

Johan 05-12-2019

Maandagavond de bestelling gedaan voor een nieuwe wasmachine, dinsdagmiddag voor 17.00 uur geplaatst en aangesloten. De oude machine en het verpakkingsmateriaal werd keurig meegenomen.
Wij zijn meer dan tevreden over Bemmel & Kroon.

Tasie 05-12-2019

Ik moest bellen voor de prijs van onze nieuwe Amerikaanse koelkast was er was een speciale prijs. Ik kreeg duidelijke antwoorden en kon eerste even overleggen met mijn man. Toen ik terug belde 20 min later kreeg ik iemand anders aan de lijn die wilde eigenlijk 25 euro meer voor de koelkast, maar gelukkig toen ik zei dat ik hiervoor gebeld had en 25 euro minder hoefde te betalen. Kreeg ik hem toch voor deze prijs. Tip voor een koper. Schrijf de naam op wie je gesproken heb. Levering was verder perfect. En de koelkast geweldig was snel aangesloten en doet het perfect.

Walter 05-12-2019

Top in prijs kwaliteit, goede omschrijving van het product en een levering op tijd.

Luc Hamers 05-12-2019

Wat een snelheid van reageren op vragen, hoe laat dan ook.
Ik stel op vrijdagavond om 23:45 uur een vraag over eventuele extra black friday korting en 2 minuten later meteen een vernieuwde offerte met 70 euro korting. Nou dat was snel verdiend.
Levering via transporteur van het produkt op juiste tijdstip conform afspraak, netjes!!

Martin 04-12-2019

Op Black Friday online een nieuwe wasmachine gekocht bij Bemmel & Kroon. Was al wel eens in een fysieke winkel geweest, maar nooit wat gekocht.
Gekozen voor deze webwinkel omdat het de goedkoopste was, maar tijdens het bestellen bleek er nog eens €20 euro Black Friday korting af te gaan. Dat het vervolgens €10 koste om het apparaat op zolder te zetten en te installeren vond ik geen probleem. In sommige webwinkels is dat gratis, of juist veel duurder. Die 10 euro wil ik graag betalen. Heb de oude vaatwasser zelf ooit naar zolder moeten sjouwen en dat was geen pretje!
Op de dag van bezorgen via SMS netjes op de hoogte gehouden door de bezorgdienst (dynalogic) ook via e-mail en track en trace, maar die info gaf te weinig informatie over het exacte tijdstip.
De heren waren netjes op tijd in het aangegeven tijdblok en zelfs 10 min eerder dan de aangegeven tijdstip. De wasmachine werd vaardig met de hand naar zolder getild, zonder te stoten tegen muren of trap. Daar werd ie snel uitgepakt en op de gewenste plek neergezet en geïnstalleerd. Ze vonden het prettig dat ik zelf de oude al van z’n plekje had gehaald en ruimte had gemaakt. De wasmachine werd even op een kort programma gezet om de werking te testen. Het verpakkingsmateriaal en de oude wasmachine werden weer meegenomen. Al met al duurde de hele omruil max 10 minuten. Prima.
Voor mij een positieve ervaring met Bemmel & Kroon!!!

Yannick en Coco Terneuzen 04-12-2019

Daar deze week ons eerste huis gaan kopen hebben we heel het internet afgespeurd naar een mooie 1600 toeren wasmachine van een beter merk, Bemmel en Kroon kwam met een AEG het goedkoopste uit de bus, maar we konden ook nog contact opnemen voor een Black Fiday deal, dat hebben we gedaan en hebben de machine besteld en betaald.
Direct alles op mail bevestigd gekregen en we kregen niet snel er na dat de gekozen machineuitverkocht was, maar ze bode spontaan een upgrade aan naar een duurder model.
Toen waren we een beetje teleurgesteld omdat we eindelijk een keuze hadden gemaakt,We beginnen net dus we moeten veel beslissingen leren maken en deze had wat tijd nodig.
Echter bij nabellen, de firma is telefonisch tot 23.00 uur te bereiken kreeg ik Kelly aan de lijn . die begreep de teleurstelling en heeft ons verder zeer goed geholpen en nog een leuke geste gedaan.
tevens heeft ze ons zeer deskundig op weg geholpen voor de aankoop van inductie plaat en afwasmachine en hier een knappe deal voor gemaakt.

echter ik moest eerst nog meten en kon dit de andere dag doen, dit was totaal geen probleem, ik kreeg nog tips waar ik op moest letten en er werdt totaal geen druk uitgeoefend dat het een eenmalige deal was of dat ik gelijk moest beslissen, dit kon ik waarderen en heb de andere dag de bestelling bij Kelly gedaan. en inmiddels is het keurig en precies op tijd in Zeeuws-Vlaanderen afgeleverd.
Wij hebben een zeer goed gevoel over deze firma, de medewerkers en de afspraken die ze maken, en voor ons start budget hebben ze echt moeite gedaan om mee bedenken en we gaan zeker onze koel en vrieskasten die we nodig hebben hier ook bestellen.
mvg

pijpje 04-12-2019

Een verkoper die bij binnenkomst zegt : waar komt u voor? Zegt niet : of wilt u even rondkijken! Vervolgens als ik aangeef voor een Amerikaanse koelkast te willen kopen zonder ijs en waterdispencer zegt hij ik heb er maar een staan. Vervolgens als mijn zuster en zwager die mij vergezellen zeggen hier staat er nog een zegt o, ja die is er ook nog! Als ik besluit een LG kast te kopen, opmerkingen maakt als meneer (mijn zwager) heeft gemeten of die wel past , dus daar gaan we maar vanuit. En bij het afrekenen, zo lang blijft doorzeuren, om een verlengde garantie te nemen, terwijl ik aangeef dat niet te willen. Deze verkoper is niet de verkoper die ik verwacht van Bemmel en Kroon. Het bedrijf waar ik al veel gekocht heb! En er zijn nog meer klachten rondom de aflevering via Dynalogic. Ik ben er klaar mee!

Bas Verleg 04-12-2019

Bemmel & Kroon is een prima shop, met een overzichtelijke en duidelijke website en goede concurrerende prijzen!
De levering verliep vlekkeloos en de droger werd zoals afgesproken netjes op tijd afgeleverd, naar de 1e etage bezorgd en aangesloten. Restafval ging mee retour als ook de oude wasdroger. Alles dus keurig conform afspraak!
De heren waren binnen 10 minuten ook weer weg. Je wordt van tevoren tijdig geïnformeerd wanneer ze komen, dus je hoeft er zeker niet een hele dag voor thuis te blijven.

Wij zijn in ieder geval tevreden hoe alles verlopen is. Bemmel & Kroon komt zijn afspraken keurig na, dus dit is zeker een aanrader!

Albert 04-12-2019

was de goedkoopste en vlugge levering , kon ook goed via track en trace het vervoer volgen !

T.c.m van leeuwen 04-12-2019

Zeer correct vriendelijk en kundig een en al rust en goed advies van de verkoper, aflevering stipt op de vijf minuten af geregeld door de vervoerders van het product, het oude product zelfs nog 5 uur later opgehaald omdat dit door omstandigheden voor ons beter uit kwam een en al lof over Bemmel en Kroon

Matje 04-12-2019

Super geregeld! Droger besteld en de volgende dag al in huis. Keurig geleverd!

Henk 04-12-2019

Ik kocht een inductie kookplaat met ordernummer *******
op de site staat duidelijke informatie over de artikelen. overzichtelijk, snel vindbaar.
prima communicatie ná de aankoop, levering, manier waarop, tijdstip: het klopt allemaal perfect. Hier zit een goede organisatie achter die oog heeft voor hetgeen de klant graag wil. Daarnaast zijn de prijzen concurrerend. Wat wil je nog meer? Sterke prijsstelling en prima service.

Richard 04-12-2019

snelle reactie, snelle levering, prima service track/trace goed te volgen hoe laat de goederen worden geleverd.
TOP. ga zo door

Theo 03-12-2019

Mijn eerste aankoop bij Bemmel en Kroon en het zal zeker niet de laatste zijn. Ondanks dat ik op de drukke Black Friday kwam prima te woord gestaan en netjes geholpen. Verder een keurige afwikkeling en complimenten voor de bezorgers, keurig op tijd, vriendelijk en behulpzaam. Ook mijn belletje vandaag naar de winkel vandaag werd netjes opgevolgd en volgens afspraak terug gebeld. ik kan niet anders zeggen dan een prima ervaring, juiste service en prijs! ga zo door

Agnes Kombrink 03-12-2019

DEZE KEER heb ik een telefonische bestelling gedaan. ik heb al eerder een inductie kookplaat gekocht en was erg tevreden over de levering en service.

Schipper 03-12-2019

ruime keuze in koelkasten tegen een goede prijs- kwaliteit, ruime bezorgtijden

cdgmol 03-12-2019

Over de informatie op de website en de gehele gang van zaken vanaf bestellen tot afleveren niets dan lof. Maar de Bosch informatie over het installeren is ronduit belabberd. Het is namelijk alleen een (groot) vel papier met tekeningetjes waarvan vaak onduidelijk is over welk onderdeel het gaat en/of op welke plek dat onderdeel moet komen.
N.B. Daarentegen bevat de handleiding veel en soms onbenullige informatie, zoals het beschrijven van "Ontdooien van diepvrieswaren". Dat kan "bij omgevingstemperatuur", "in de koelkast", "in de elektrische oven, met/zonder heteluchtventilator" en "in de magnetron".

'rein nijenes 03-12-2019

super klant vriendelijk nieuwe wasmachine niet goed kapot van de fabriek op de dag van levering gebeld om 9 uur . als serves sturen zie een nieuw binnen een dag . dus vandaag nog wassen ,super """""""'''''

Jeroen 03-12-2019

Na een zoektocht naar een goede maar niet al te dure wasmachine, kwam ik uit op een bepaald type van AEG. Bemmel & Kroon had een gunstige aanbieding en was de goedkoopste op dat moment.
Direct na de bestelling () ontving ik de bestelbevestiging en de factuur, en ook gelijk een e-mail dat het typenummer gewijzigd was. Omdat de door mij bestelde wasmachine niet meer leverbaar was (uitverkocht), werd een duurder type, namelijk de opvolger, voor dezelfde prijs geleverd.

De bestelling heb ik geplaatst op vrijdagavond. Ondanks dat op de website stond dat bestellingen de volgende dag geleverd konden worden, kon ik als leverdatum pas vanaf zondag kiezen. Ik heb ervoor gekozen om deze op maandag af te laten leveren.

De wasmachine is inderdaad op maandag geleverd, echter niet aangesloten. De oude wasmachine had ik niet afgesloten (dit stond niet op de website, wel in één van de mails die ik ontvangen had, maar daar had ik overheen gelezen), en daarom konden de medewerkers van het transportbedrijf mijn nieuwe wasmachine niet aansluiten. Ze kregen de wateraansluiting niet direct los, en ze gaven aan mijn vrouw aan dat ze maar 8 minuten de tijd hadden. We moesten maar een nieuwe afspraak maken om de oude wasmachine op te laten halen. Ze hebben al het verpakkingsmateriaal en de transportbeveiliging wel verwijderd.

's Avonds heb ik dus zelf de wasmachine afgekoppeld (1 minuut werk) en de nieuwe wasmachine geplaatst en aangesloten. Ik kwam er ook achter dat de trommel al nat was aan de binnenkant en er al water in de afvoerslang leek te zitten... Het leek me vrij veel water/vocht voor alleen condensvorming door temperatuurverschillen (bijv. als de vrachtwagen de hele nacht geladen klaar heeft gestaan). Daarnaast kwam ik er ook achter dat ze de 'geluidsbarrières' niet aan de onderzijde bevestigd hadden, dus die moest ik er zelf nog op plakken. Toen kwam ik er achter waarom ze dit waarschijnlijk niet gedaan hebben: het bleek nogal een klus om de folie van de plakstrips af te halen.

Over het algemeen ben ik tevreden over de Bemmel & Kroon, maar minder tevreden met de plaatsing (waarvoor ik wel extra betaald heb). Geen wereldbedrag, maar toch.

Pam 03-12-2019

Ruime keuze, vrij parkeren en het belangrijkste........eerlijk advies.
Prijzen zijn heel netjes en zaterdag besteld en maandag werd de ijskast al geleverd.
Hier komen we zeker nog terug voor de afzuigkap en gasfornuis!

M. de Vast 03-12-2019

Duidelijk en makkelijke site om iets te bestellen. Super snelle levering, kan de bestelling van uur tot uur volgen via trace en track dus weet precies wanneer ze voor je deur staan. Vriendelijke bezorgers.

Roy 02-12-2019

Voelde mij echt opgelicht door dit bedrijf.
Een wasmachine besteld die in de aanbieding was, na betaling kreeg ik een mail dat deze was uitverkocht en dat ik een andere kreeg een duurdere en soort gelijke wasmachine die ik voor de prijs mocht hebben voor die besteld had. Die duurdere was wel een ouder model. Meteen gebeld en gezegd dat ik mijn geld terug wilde dit ging wel zonder problemen. Maar nu dagen later staat die machine nog steeds in de aanbieding terwijl deze uitverkocht is en ook niet meer binnen zou komen. Het is voor het bedrijf een makkelijke truc om van oudere models af te komen na mijn mening. Wees gewaarschuwd en let goed op.

Piet van der Kloot 02-12-2019

duidelijk snel en correct
telefonisch goed bereikbaar
kreeg direct antwoord op mijn probleem

Wilma 02-12-2019

Wij zijn op een prima manier geholpen. De wasmachine is gekocht op Black Friday en we kregen keurig een bevestiging van de bestelling en de betaling. Later kregen we een bericht dat door de enorme drukte de machine niet meer lkeverbaar was. Wij hebben toen de toezegging gekregen dat wij een minimaal vergelijkbare machine konden krijgen voor dezelfde prijs.
Nadat wij de specificaties hebben bekeken zijn wij hiermee accoord gegaan.
Vandaag, keurig conform de afspraak is de machine geleverd en geplaatst door twee vriendelijke medewerkers. Kortom, wijn goed bediend en behoudens het niet meer leverbaar zijn van onze keuze is alles perfect geregeld.

Robin 02-12-2019

Super snel geregeld, complimenten voor Bemmel en Kroon. Gebeld voor een vraag, was druk. Binnen 10 min terug gebeld en een bestelling geplaatst. Ondanks de drukte van Black Friday de volgende dag in huis.

Amerikaanse koelkast 02-12-2019

Hartelijke hulp bij de inkoop van de koelkast. Goed advies en de voordelen duidelijk gemaakt. De verkoper heeft duidelijk goede kennis van het artikel en dat is positief voor de koper.

K 01-12-2019

Op internet warmtepompdroger gezocht, daar de Miele na 19 jaar kapot ging.
Gezocht naar de beste prijs en winkel , waar we deze ook konden bekijken .
Kwamen uit bij Bemmel en Kroon in Zoeterwoude rijndijke en hadden geluk extra korting Black Friday .
Goede voorlichting gehad ,niet direct een verkoper in je nek.
Vriendelijke en deskundige verkoper.

claudia 01-12-2019

Ik heb de prijzen van de door mij bestelde machine vergelijken met andere winkels op internet maar kwam het goedkoopst bij uit bij Bemmel & Kroon. Vrijdagavond besteld en zondag had ik de machine in huis. Echt heel fijn.
Kreeg netjes een bevestiging van de aankoop en vervolgens een mail over de aflevering. Gewoon goed en netjes geregeld!

Herman 01-12-2019

Duidelijke en snelle communicatie, zeer snelle levering waarbij je goed op de hoogte word gehouden van het tijdstip van levering.

Nap 01-12-2019

kort in bezit,deze samsung is met name stil (wel even caliberen van tevoren!)