Deze score is berekend op basis van 3115 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

eddy 08-07-2019

Alles ging perfect en snel. Bevestiging en afspraak voor levering heel duidelijk.

Cor Belles 08-07-2019

Wij zijn door het internet bij van Bemmel-Kroon terecht gekomen. Op vrijdagavond hebben wij onze wasmachine besteld en op maandagochtend is deze al geleverd. De bezorgers waren heel behulpzaam en vriendelijk. Wij zijn uiterst tevreden hiermee.

Jan H 08-07-2019

Goede prijs, goede service en een snelle levering. Nieuwe machine werd keurig geplaatst op de 2e etage en geinstalleerd. De oude machine is ook netjes afgevoerd. De levering was geleverd binnen de aangegeven tijdskaders. Top!

Irma 08-07-2019

Topservice in de winkel, goed advies binnen onze prijsklasse - voor vaatwasser & wasmachine. Machines met beste prijs- kwaliteitsverhouding geadviseerd gekregen en aangeschaft. Vrijdag besteld, maandag direct geleverd & geplaatst. Levering & plaatsing ging erg snel en goed! Ook de oude apparaten mee teruggenomen. Ordernummer CRQ770696

Irma 08-07-2019

Jan van Dijk 08-07-2019

Prima winkel. alles duidelijk verwoord in mails, bevestigingen en factuur. Komt afspraken na. Prijs ook nog scherp t.o.v. andere leveranciers.

Broekema 08-07-2019

Website is overzichtelijk na bestelling worden de maten nog eens extra gecontroleerd. Al met al een professioneel bedrijf dat weet wat die doet + snelle levering echt top.

Henk 08-07-2019

Goede service en hele fijne en snelle communicatie. De vaatwasser die ik had besteld was er blijkbaar niet meer. Binnen een uur kreeg ik een mail van Bemmel en Kroon waarin ze dat aangaven en dat ik een andere iets beter model van hetzelfde merk zou krijgen voor hetzelfde geld. Ik heb dat natuurlijk ook zelf even gecheckt en het klopte. Heel blij mee

Bart 08-07-2019

Wij hebben de winkel via internet leren kennen. Zij boden de beste prijs voor de magnetron die wij wilden aanschaffen. Bleek dat dit type niet langer voorradig was waarop zij een evenwaardig alternatief hebben voorgesteld en geleverd. Prima service.

Frans Wolters 07-07-2019

Ik heb het afgelopen jaar meerderen keren hier gekocht en was altijd snel en onbeschadigd geleverd. Ook wel eens contact gehad met helpdesk en dat ging prima. Nette, professionele hulp en goede afhandeling tot en met de bezorging.

Emiel 07-07-2019

Gekozen wasmachine bleek niet op voorraad ik werd meteen gebeld en een voorstel gedaan voor een andere deze werd de volgende dag geleverd.

Rob Cogels 07-07-2019

Eindelijk een zaak waar het personeel verstand van zaken heeft en niet opdringerig is. Bemmel en Kroon is verademing vergeleken bij alle concurrenten. Het bedrijf waarmee ze samenwerken voor de levering en plaatsing van de apparatuur is niet goedkoop , maar goedkoop is vaak duurkoop. Goede monteur, werkte erg netjes en was zeer beleefd. Had ook alle voor de montage benodigde (extra) spullen bij zich. Kost iets meer maar dan is het ook gelijk goed!

Remy 07-07-2019

Scherpe prijs, stipte levering, duidelijke communicatie in track- en tracesysteem, berichtje 10 minuten voor levering, juiste plaatsing.

Yvonne van Mierlo 06-07-2019

Inventie KV501 koelkast gekocht Beste prijs, heldere website, betrouwbare levering.

paul 06-07-2019

Vanwege de prijs en dat de bezorgers de verpakking zou mee nemen ,alleen hebben ze dat niet gedaan. Jammer je zou zeggen afspraak is afspraak.

J. Immerzeel 06-07-2019

Niet eerder online hier iets gekocht. De bestelde wasmachine bleek niet leverbaar. Een nieuwe type werd direct voor dezelfde prijs geleverd en stipt op tijd bezorgd. Goed gedaan Bemmel en Kroon👍. (Wel een beetje vreemd dat een week later het oorspronkelijk bestelde artikel nog steeds online wordt aangeboden. Achterstand in het bijwerken van de webshop?)

donkers 06-07-2019

mijn koelkast was niet op voorraad , heb even moeten wachten , maar is wel gezegd , netjes een sms bericht ontvangen binnen welk tijdsbestek geleverd zou worden. helaas was de levering iets later.

Fer Okrogelnik 05-07-2019

Snelle levering van een topproduct tegen de beste prijs. Je wordt goed op de hoogte van het gehele proces. Vrieskast een stuk forser dan de vorige door de uitstekende isolatie

Jako 05-07-2019

Online op de site van Bemmel en Kroon een wasmachine uitgekozen, naar de winkel gegaan om het te bekijken en gelijk in de winkel besteld en bezorgdag uitgekozen. Wasmachine was dag later thuis bezorgd, naar de 2e etage gebracht, aangesloten en oude wasmachine meegenomen.

Maarten 05-07-2019

Een koffie automaat gaat altijd op het verkeerde moment kapot - 's avonds. Direct op Internet gezocht naar de vervanger van de Miele inbouw koffiezetmachine. Wat doet een mens, die kijkt naar de beste prijs - kwaliteit verhouding. Zo kwamen we bij Bemmel & Kroon. Gelijk 's avonds nog gebeld. Heel plezierige verkoper aan de lijn met goede adviezen en tips en niet onbelangrijk direct de bestelling aangenomen en prima uitgevoerd. Gelijk maar een nieuwe broodbakmachine erbij gedaan zodat het geheel kon worden omgeruild en ingebouwd. Prima service, goede prijsstelling, snel en correct.

Mooi He 05-07-2019

Ik kocht al eerder in deze shop en wist dus, gemakkelijk winkelen, snelle levering dus ja er is dus geen andere keus! Makkelijk stappen door de pagina's duidelijke vervolg schermpjes en snelle levering op een moment wat mij het best uitkomt.

MR_Lzy 05-07-2019

Na vlekkeloze levering en installatie van Siemens koelkast 2 jaar geleden, nu weer zeer tevreden over vervanging van vaatwasser: scherpe prijs en goede service. Zelfs een aanzienlijk beter model voor dezelfde prijs vanwege leveringsprobleem met het door ons uitgezochte model.
Ook voor de montage (vervanging panelen e.d. via de firma Ajtec) niets dan lof.

Hans 05-07-2019

Besteld een 3 sterren vriezer en een koeler van het merk Bosch. Kreeg direct een berichtje dat de vriezer niet voorradig was, zou binnen enkele dagen worden geleverd. Na een week niets gehoord te hebben zelf maar gebeld. Probleem was groter want de vriezer was ook niet voorradig bij de leverancier. Om het verhaal kort te maken heeft de levering ruim 5 weken geduurd. Al die ellende had voorkomen kunnen worden als op de website was vermeld dat het apparaat niet voorradig was.

Frans 04-07-2019

Vriezer voor een scherpe priis volgende dag bezorgd. Keurig, ben erg tevreden

Anne Marie 04-07-2019

geweldige service. het model dat op in de web winkel stond was uit de collectie, en ik kreeg het nieuwste model, dat 150 euro duurder is voor de oude prijs.

Erik van Kempen 04-07-2019

Zeer goede informatie tijdens eerste gesprek en tot aan oplevering alles perfect verlopen. Planning, levering, keukensteller en tot aan ophalen verpakkingsmateriaal fantastisch en kundige medewerkers.

Heydi 04-07-2019

Ik ben zeer tevreden over de 2 mannen die bij mij een wasmachine en een koelkast hebben afgeleverd, de service was perfect! een volgende keer bestel ik weer bij jullie! ik geef een 9!
Vriendelijke groet

Feiko 04-07-2019

Uitstekende prijs, snelle levering, prima communicatie en goede bezorging. Mijn oude apparatuur werd met een glimlach meegenomen.

Tevreden 04-07-2019

Het bestelde item werd snel bezorgd. De bezorging werd door vriendelijk personeel gedaan en we werden goed op de hoogte gehouden van de bezorgtijd.

Liesbeth 04-07-2019

Heel mooie website, interessante prijzen en een correcte snelle levering. Een aanrader!!!

Simson 04-07-2019

Super goeie service contact gehad met Patrick uit gedaan heeft me onwijs geholpen snelle levering. Helemaal Toppie !!

G.Jasperse 04-07-2019

Prima informatie en service voor het leveren van een AEG wasmachine, DH768287, daarom dank aan Herman Linkerhof van de firma Bemmel&Kroon.
Snelle afhandeling en bezorging!
Een aanrader!

Judith bouwmeester 04-07-2019

Altijd zeer vriendelijk personeel....goed advies...en ga tevreden de deur uit .naderhand de bezorging is altijd prima geregeld...kortom...echt een aanrader

Kruis 03-07-2019

Winkel is neem ik aan prima. Kregen update van apparaat omdat het bestelde apparaat niet meer beschikbaar is. Dat is wel weer fijn.
Bezorging is echter een puntje. Dynalogic, met "meer dan alleen bezorging" op het t-shirt. Met "meer" bedoelde ze waarschijnlijk "meer" onbeleefd. Is reden om niet meer bij Bemmel en Kroon te bestellen. De zwakste schakel in je service blijft toch hangen. Jammer.
Nu maar hopen dat het apparaat het doet,

HB 03-07-2019

AEG wasmachine gekocht via Bemmel&Kroon. De reden. Goedkoopste van Internet. Via een andere grote witgoedzaak de keuze gemaakt. Daarna typenummer ingetoetst op internet. Bleek Bemmel&Kroon de goedkoopste te zijn. Zelfs 150,00 goedkoper dan de grote witgoedzaken in Nederland. Snelle levering en ook de oude wasmachine werd keurig meegenomen. Een aanrader

Sandra 03-07-2019

De winkel is goed gesorteerd, overzichtelijk en netjes. Personeel is vakkundig, denken met je mee, waardoor ze je goed helpen bij het maken van de juiste keuze.
Daarnaast werken ze samen met een goede installatie partner, die de gekochte producten vakkundig en professioneel installeert.

Andriy 03-07-2019

Goedkoopste prijs die ik heb gevonden, snelle bezorging, winkel in de buurt,
vriendelijke koeriers.

Marcel 03-07-2019

Telefonisch stond men mij zeer netjes en volledig te woord. De dag erna werd de droger tijdig bezorgd via een koeriersdienst. De oude droger werd van de plek gehaald en meegenomen. De nieuwe droger werd getest en op de juiste plek gezet. We werden goed op de hoogte gehouden wanneer de koerier zou komen. Ook dit waren wederom pluspunten. Al met al een goed product voor een zeer concurrerende prijs bij een prettig bedrijf. ordernummer: BKI769700

Rogier 03-07-2019

Zeer overzichtelijke webshop met een breed assortiment. Super snel geleverd tegen concurrerende prijzen. Top bedrijf.

natas 02-07-2019

webwinkel was prima in orde, alleen jammer dat de bezorgers niet even de moeite namen om hem iets verder te verplaatsen dan de drempel het was nog 1 meter naar de juiste plek voor de grote vriezer.
maar we hebben hem met 2 vrouwen wel op zijn plek gekregen een beetje kracht was wel nodig maar dat kwam goed.
verder is het een prima grote vriezer met makkelijke lades dat je kan zien wat er in staat.
de te lang open toon is lekker duidelijk.
we zijn er enorm blij mee en hopen dat we er een hoop jaren van mogen genieten.

Debora 02-07-2019

Ik had telefonisch contact met de verkoopmedewerker omdat de koelkast kapot was. Ik werd vriendelijk en kundig geholpen. Er werd goed mee gedacht. Heel fijn dat de winkel een installatieservice aanbied.

A de Rooij 02-07-2019

Bedrijf geeft goede service in de winkel en levert volgens afspraak. Eigen bezorgdienst die op tijd en klantgericht werkt.

Rene 02-07-2019

Ik heb voor de shop gekozen omdat ze de laagste prijs hadden voor de koelkast van mijn keuze. Na de levering bleek dat ik de verkeerde had besteld (helemaal mijn eigen schuld). Ik heb de helpdesk gebeld en zij hebben mij geweldig geholpen. Ik kon de koelkast, ondanks dat deze al helemaal uitgepakt was en de verpakking was meegenomen door de bezorgdienst, probleemloos omruilen voor een andere. Hierbij hebben zij mij ook goed geholpen bij het maken van de juiste keuze. De enige reden dat ik geen 10 geef is dat de bezorgers bij het omruilen niet echt vriendelijk waren, de verpakking eigenlijk niet wilden meenemen en erg moeilijk deden over het feit dat ik de om te ruilen koelkast niet al buiten had neergezet.

Tony 02-07-2019

Heb nog nooit n nare ervaring gehad bij Bemmel&Kroon.
Alles tot in de puntjes duidelijk en volgens de afspraken geregeld met geweldige service!
Altijd makkelijk bereikbaar en uiterst vriendelijk en correct voor alle vragen en info.
Ik zeg TOP!

H.C.Chi 02-07-2019

Op aanbeveling bij van Bemmel en Kroon terecht gekomen, netjes en deskundig advies gekregen en alle tijd voor me genomen bij aankoop, aflevering en plaatsing door extern bedrijf verdient ook een 10, kortom, kan van B&k van harte aanbevelen

Barry 02-07-2019

Goede service en vriendelijk geholpen in de winkel. Ruime keus in de winkel waardoor je goed kan vergelijken.

Paul 02-07-2019

Grote voorraad in de showroom waardoor je goed kunt vergelijken. Vriendelijk en deskundig personeel voor prima voorlichting. Scherpe prijzen en goede service.

Johan 02-07-2019

Ik moet eerlijk bekennen dat ik al een tijdje bezig ben geweest om mijn gewenste inductie kookplaat te vinden. Uiteindelijk ben ik terecht gekomen bij Bemmel & Kroon, na een telefoontje is alles in de puntjes geregeld. De combinatie Bemmel & Kroon en AJ TEC als installateur is een goede combinatie. Alles is in de puntjes afgeleverd en geïnstalleerd, wat ik ook nog even kwijt wil is dat ik zeker enkele honderden euro’s goekoper uit was.

G.A. 01-07-2019

Er zijn mooie prijzen bij de producten en goede service van Bemmel en Kroon!

Laura 01-07-2019

Koelvriescombinatie werd netjes op tijd geleverd en in de keuken gezet. Er werd netjes met de spullen om gegaan. 2 hele aardige mannen. Wat wil je nog meer! Helemaal blij.