Deze score is berekend op basis van 3200 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Math. 31-12-2018

Duidelijke internetpagina, snelle afwikkeling en levering. TOP. Ook levering via Dynalogic is super.

Reinco 31-12-2018

Had me eerst georiënteerd via internet want mijn oude apparatuur heb ik al weer 15 jaar terug aangeschaft. Ben toen een aantal winkels langs gegaan w.o. Bemmel&Kroon. keurige nette winkel in Cruquius. Verkoper die verstand van zaken had en goede adviezen gaf. Stak met kop en schouders boven andere winkels uit. En de prijzen waren gewoon internetprijzen!! en bij problemen Zeer tevreden.

M.Marijnissen 31-12-2018

Ze hebben een duidelijk website dus makkelijk om te zoeken en te kopen.
En dan de snelheid waarmee het bezorgd word zo fijn.
Vriendelijke bezorgers en heerlijk vanavond niet meer met de hand afwassen.
Goede service duidelijk wanneer hij gebracht werd en 20 min van te voren nog een tel.
GEWELDIG
Goede jaarwisseling.

Simone 31-12-2018

Vandaag droger bezorgd! Super service van de bezorgers en zeer vriendelijk. Top bedankt!!
Nu hoop wasjes drogen. #vasteklant

Ruud S. 31-12-2018

Goedkoop, snelle levering, oude apparaat mee retour. Kortom zeer tevreden met de service.

A.Spruijt 31-12-2018

Ik was op zoek naar een degelijke, geluidsarme stofzuiger die bovendien ook nog een lang snoer moest hebben tegen een redelijke prijs! Het is de Bosch 8522 geworden. Die heb ik gevonden bij Bemmel en Kroon. Echt topservice! In het weekend 29/12 besteld en de aflevering was al op 31/12. Zeer goed op de hoogte gehouden waar de levering zich bevond en keurig geleverd! Echt een tien! Bedankt voor jullie fijne en snelle service tijdens de drukke feestdagen!

Mark 31-12-2018

Eerder een wasdroger besteld, met goede ervaring. Nu een vaatwasser. Snelle levering (volgende dag in huis) en goede service. Zijn zelfs nog teruggekomen om oude apparaat op te halen.

Frank Fijma 30-12-2018

Scherpe prijs. Ondanks bestelling tijdens de feestdagen zeer snel geleverd volgens afspraak.
Prima service bij plaatsing en afvoeren oude wasmachine.

Ria van Kempen 30-12-2018

Goede uitleg over het apparaat en goede communicatie over de levering. Alles duidelijk en prima geregeld. Goede service.

Lelypit 30-12-2018

De laagste prijs, supersnelle bezorging (21:50 besteld en 13:00 in huis) en een mooi product. Niets te wensen over.

Piet 30-12-2018

Onze oude Miele wasmachine ging met pensioen hij begon gebreken te krijgen en hij had ze best gedaan.
Na veel vergelijkingen is het toch weer een Miele wasmachine geworden.
Voordat ik bij Bemmel & Kroon ging bestellen heb ik de reviews doorgelezen, zoals gewoonlijk de pro's en de com's.
Contact gehad met de verkoop (.....) afspraken gemaakt aangaande aflevering/garantie en gebreken, afspraken laten bevestigen per Email. Het contact was aangenaam,
duidelijk en snelle reactie.
Ik moet zeggen gezien de reacties ben ik heel tevreden over Bemmel&Kroon.
Als tip zijnde maak een vragenlijst, maak duidelijke afspraken en laat deze bevestigen.
Het kost u even tijd, maar die haalt u op het einde weer terug

Frans 30-12-2018

Ik heb een inductie kookplaat besteld en ditis prima verzorgt en keurig afgeleverd volgens afspraak

Eric 30-12-2018

Heel tevreden vrijdag wasmachine besteld zaterdag zoals beloofd bij mij thuis afgeleverd .Zeer teveden klant !

Leon van meer 30-12-2018

We wisten wat we wilden bestellen en kon volgende dag al geleverd worden. Bezorg track en tracé is echt nauwkeurig en goed. Super goede service van de monteurs

Michel 30-12-2018

Wat een super organisatie wat een gave logistieke actie. Hier een wasmachine en droger besteld met order BKI731269 op een vrijdagavond. De volgende dag op zaterdag geleverd netjes aangesloten en al. Rommel mee hopla.
Het gaat eigenlijk zo snel dat je de naam van de firma al weer bijna vergeten was.
Bemmel en kroon niet alleen een goede prijs maar ook een supersnelle levering. Dank ook aan dynalogic.

Vincent 29-12-2018

Zeer snelle levering van wasmachine (s'avonds besteld , volgende ochtend geleverd), ook eenvoudig dat bij de aflevering betaald kan worden.

Vincent 29-12-2018

Coby Ringelberg 29-12-2018

Op zoek naar een Bosch wasmachine voor mijn dochter kwam ik via kieskeurig op de site van Bemmel en Kroon. Alle apparaten werden heel goed beschreven en ik kon ze met elkaar vergelijken. Gekozen voor een wasmachine waarop ook nog eens 35 euro oudejaarskorting werd gegeven! De bestelling was overzichtelijk en gemakkelijk. De wasmachine zou de volgende dag geleverd worden door vervoersbedrijf Dynalogic. Om 8.00 uur 's morgens al een smsje wanneer de levering zou plaatsvinden. Ruim vòòr de aangegeven tijd werd de machine keurig bezorgd. Petje af voor deze twee bedrijven.

Jacqie 29-12-2018

Bemmel en Kroon hebben mij goed geholpen met het uitzoeken van een koelkast, afzuigkap en vaatwasser. Vooral omdat de koelkast van een ouderwetse maat moest zijn. De inbouw heb ik als prettig ervaren. De person die kwam was heel aardig en is direct aan het werk gegaan en heeft alles heel mooi geplaatst.

Kimberly 29-12-2018

Wasmachine Bosch WAB28160NL:
Ik ben zeer tevreden. De wasmachine geeft netjes de tijd aan hoelang een was duurt, een korte/snele was is zelfs ook mogelijk. Het maakt licht was geluid tijdens het wassen en als het klaar is piept de wasmachine drie keer en is daarna even stil. Na enkele minuten piept de wasmachine weer om te melden dat het klaar is. Het piep geluid is geen hinderlijk geluid.

Service/bezorgen:
Ik heb de wasmachine besteld (ordernummer BKI730426) en aangegeven welke dag ik het bezorgd wilde hebben. Dit is keurig op tijd bezorgd. Mijn oude wasmachine is meteen meegenomen. De bezorger heeft netjes 20min van te voren gebeld om te laten weten dat hij er aan komt.

Peter 29-12-2018

Afgelopen maandag een AEG inbouw koel vriescombinatie gekocht via de gebruikersvriendelijke website. Ordernummer BKI730267. Deze is keurig bevestigd en en zoals afgesproken, mooi op tijd geleverd ,gisteren 28 december. We werden perfect op de hoogte gehouden van het tijdstip van levering.
Al met al zijn wij zeer tevreden met de service van Bemmel en Kroon en ook met de koelkast die weer goed werkend in onze keuken staat. Hetgeen toch wel heel fijn is met deze feestdagen.!!!

Loes 29-12-2018

Super snelle levering. Gisteren besteld om 20.30 uur, vandaag om 14 uur in huis. Nette bezorgers. Bezorging is online te volgen wanneer er wordt bezorgd, hoeveel bestelling nog afgeleverd moeten worden voordat ze bij ons waren. Hierdoor konden we onze dag verder goed plannen. Ook onze oude machine meegenomen. TOP!

Annet 29-12-2018

Alles is in orde, vanaf de informatie op internet tot en met de bezorging aan huis. Ook de tussentijdse communicatie was perfect.

Gerda 29-12-2018

Goede service en netjes op tijd afgeleverd. Ook een lage prijs vergeleken met anderen

Hans 29-12-2018

Mooie koel-vries combinatie van Samsung . Snelle levering ,zeer tevreden .

Rosina 29-12-2018

Snelle levering. Hele goede track and trace erg duidelijk om je pakket zo te volgen. Vriendelijke bezorgers en stipt op tijd. Ik raad dit zeer aan.

Henk hop 29-12-2018

Ik heb een fornuis van boretti besteld en het was er met 2 dagen en een top prijs gr henk

Hakan Yilmaz 29-12-2018

Komt afspraak na optijd geleverd vriendelijke bezorgers geen schade bij levering dank u

Henk 29-12-2018

Prima shop. Telefonisch goede informatie over levering. Afspraken helemaal nagekomen. Al eerder iets besteld bij Bemmel & Kroon, toen ook al prima gegaan. In tegenstelling tot sommige andere internetwinkels levering binnen 1 dag. Klasse!

Tofik 29-12-2018

Ik heb de bestelling telefonisch gedaan. De helpdesk is deskundig en neemt snel op.

Nguyen 29-12-2018

In een woord, ,, ,GEWELDIG ,vanaf de bestelling ,tot de bezorging. Ik zal het zeker aanraden

Bilal 29-12-2018

De website is gebruiksvriendelijk en overzichtelijk.

Het product voldoet aan mijn verwachting qua prijs en kwaliteit. ( Het product was zelfs 30 euro goedkoper dan de concurrent).

Goede en snelle afhandeling van de bestelling. s'avonds besteld en de volgende dag om 11:30 thuis geleverd gekregen.

Eutje 28-12-2018

Bemmel en Kroon levert binnen 24 uur en dat is heel fijn. De aangegeven tijd werd niet gehaald en daarom ook geen 10, maar gezien de tijd van het jaar is dat wellicht niet raar. Wij zijn in ieder geval blij met onze levering.

Maurice 28-12-2018

Onze droger was zeer snel besteld en snel geleverd, de prijs was dik in orde.

Mwj de laat 28-12-2018

Super goede kwaliteit en service . Echt zeer
Tevreden heel nette mensen 👊👊

John 28-12-2018

De levering van een Bosch warmtepomp droger is volgens afspraak gedaan en het oude apparaat is door de bezorgers meegenomen alsmede de verpakking van het nieuwe apparaat.
Prima

Jolijn 28-12-2018

Ik heb voor Bemmel en Kroon gekozen, omdat zij de beste deal hadden voor mijn wasmachine. Ik heb de wasmachine in juni al gekocht, maar gelukkig mocht mijn order pas nu komen, want ik had de sleutels van mijn huis nog niet.

Top service, aanrader.

Sandra 28-12-2018

Telefonisch het gasfornuis besteld als kado voor mijn moeder. Supervriendelijke en behulpzame meneer Bob van filiaal Den Haag die alles perfect heeft geregeld. Super levering en service. Top bedrijf!

Albert 28-12-2018

Snelle en prima levering. Werd keurig boven gebracht en ook perfect aangesloten. TOP.

Evert 28-12-2018

Snelle en correcte levering en inbouw van onze nieuwe koelkast. Erg netjes gedaan!

Hr J Miedema 28-12-2018

Alhoewel we niet gepland hadden om een wasmachine bij Bemmel & Kroon te kopen waren we wel op internet op zoek bij diverse online winkels. Op weg naar kop koffie in Cruquius toevallig even in de winkel langs en aangenaam verrast door; goede voorlichting, aardige service; zelfde LG wasdroog combinatie aanzienlijk voordeliger dan online aanbiedingen met extra korting. En bovendien next dat delivery zeer vlot geregeld.. boven verwachting dus snelle levering , installatie en voordeliger, kan iedereen aanbevelen eerst bij deze zaak langs te gaan, goede service en voordeliger dan online ketens!

Minet van Staden 28-12-2018

Snelle levering met veel keuze mogelijkheden. Enorm blij met onze nieuwe koelkast. De bezorgers waren vakkundig en zeer behulpzaam.

D.de Wijngaert 28-12-2018

In alle eerlijkheid doet Bemmel niet omder voor de twee andere grote witgoed winkels, Cool Blue en Mediamarkt wat prijs en levering van een Amerikaanse ijskast.
Hij moest op de b.g. geplaatst worden en dat is gebeurd. Op tijd met een telefoontje een kwartier voor aankomst.
Bemmel is daarbij een keuken en witgoed leverancier met een zeer fraaie winkel.
En je wordt netjes geholpen. Het enige verschil zijn de uniformen die me,deserteurs eldersw','in vergelijk met de danser twee hier genoemde.

L. Vos 28-12-2018

Wat een fijne shop! Keurig geholpen en een alternatief aangeboden gekregen omdat het bestelde apparaat niet meer leverbaar was. Geweldige service en de bezorging ging ook prima!

L. Vos 28-12-2018

Carla van Haaren 28-12-2018

Wat een service bij Bemmel Kroon goeie en eerlijke uitleg. Volgende dag netjes afgeleverd en aangesloten. Echt een aanrader.

JvS 28-12-2018

- De keuze via de website voor een wasmachine was goed.
- De levering was op tijd
- Er werd een niet bestelde wasmachine afgeleverd zag ik achteraf :
"de bestelde machine was niet leverbaar" E.e.a werd niet gecommuniceerd.
- De geleverde machine week iets af van de bestelde. Deze bleek iets goedkoper ( € 40 )
- Daar moest ik zelf achterkomen, daarna werd dit bedrag alsnog overgemaakt.

Frank van Heusden 28-12-2018

De levering was goed en snel wegens de mailing en 20 min voor de bezorging een telefoontje.
Maar in de winkel werd mij niet verteld dat deze koelkast aan weerszijden 5 cm vrij moest staan. Bij mij staat de koelkast te dicht tegen 1 muur, de andere zijden zijn vrij.
Hij doet het echter goed en is niet hoorbaar. Ook merkte ik dat de feitelijk binnen temperatuur in de cooling en de vriezer niet te controleren zijn. Je stelt de koelkast en vriezer in op een aantal graden en nergens zijn de echte binnen temperaturen te controleren. Ook dat werd mij niet verteld. De voordelen van dit apparaat staan in de winkel goed vermeld.

Martin 28-12-2018

Vriendelijke en deskundige verkoper geeft goede en klantgerichte informatie, ook na levering nog bereid voor extra informatie bij gebruik. TOP.

Sander 28-12-2018

Perfect! Concurrerende prijzen, snelle en betrouwbare levering incl track& trace, heldere communicatie. Aanrader!