Deze score is berekend op basis van 2968 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Prettige leverancier. 08-02-2019

Prettige behandeling en bij het bezorgen een telefoontje dat men er aan komt, erg tevreden hebben meerdere apparaten al bij Bemmel & Kroon gekocht.

Efrayim 08-02-2019

Duidelijk informatie over de producten en levering, gebruiksvriendelijke mensen en goede service.

Esther 08-02-2019

De prijs was goed bij deze winkel waarom zou je meer betalen bij een andere winkel voor dezelfde machine. Ook kunnen ze zeer snel leveren en dankzij de goede track and trace goed te volgen. Kortom TOP

Man In 't Veld 08-02-2019

Goede service denken mee om een oplossing te bieden. Personeel is zeer deskundig.Zeer ruime keuze .

Tom Romein 08-02-2019

Xxxxx
Zéer plezierige ervaring! Op tijd een email met het tijdvenster van levering en een telefoontje van de monteur een half uur voor aankomst. Zeer sympathieke en vakbekwame monteur die snel en netjes werkte. Top!

P.H.I.J. van Ruiten 08-02-2019

Vlotte zakelijke behandeling en punctuele levering door vakmensen die ook de plaatsing perfect hebben geregeld.

robert 08-02-2019

goede en snelle service
tel kontakt ook prima geholpen
volgende keer zeker weer bestellen

Margot 08-02-2019

Ze hebben op veel produkten de laagste prijzen.
Ze zijn telefonisch goed bereikbaar en leveren snel.

Jos 08-02-2019

Op zondag de droger gezien die er goed uitzag. Toch nog nog even bellen voor de laatste vragen. Op zondag avond goed geholpen en direct besteld. Verdere afhandeling prima verlopen. Top service en top bereikbaarheid en geleverd als beloofd.

R.S. 08-02-2019

Order xxxc Wasmachine gekocht. Prijstechnisch aantrekkelijk. Zeer klant vriendelijk, denken goed mee en komen afspraken na. Volgende dag al geleverd. Top!

Meriam 08-02-2019

Netjes behandeld door het bedrijf en snel geleverd.
Duidelijke site en bij sturen van email snel en correct antwoord.
Duidelijkheid bij afleverdatum en aflevertijd

Mike 08-02-2019

Een professionele webwinkel met kundige mensen en een bijzonder goede service. De prijzen hier bovenop zijn ook. Kg eens erg goed.

Marjon 08-02-2019

Het model vaatwasser dat ik besteld had bleek niet op voorraad. Ik kreeg toen zonder extra bijbetaling de duurdere variant van Bemmel en Kroon. Keurig op tijd bezorgd.

h snippe 08-02-2019

super mooie vrieskast van bosch gekocht bij Bemmel&Kroon. netjes afgeleverd zoals belooft en voor een hele mooie prijs. bedankt.

Van Engelenburg 08-02-2019

Webshop is overzichtelijk. Artikel ook snel geleverd en zelfs een knop naar de cashback actie! Levering: ze hadden een tijdsbestek van 3uur en dan nog bijna 1 uur te laat komen!!

Henk 07-02-2019

Naar eerst telefonisch contact te hebben gehad met een medewerker van bemmel-kroon die mij zeer goed informeerde.
Bij hun een koelvries combinatie gekocht van liebher de volgende dag perfect afgeleverd door dinalogic de totale afhandeling door
Bemmel-Kroon was helemaal af voor mij voor herhaling vatbaar als we weer huishoudelijke apparaten nodig hebben .nogmaals dank

W. Ostlender 07-02-2019

Wij hadden al eerder bij deze firma gekocht en laten leveren. Ook deze keer was het perfect geregeld.

Don Fredo 07-02-2019

Concurrerende prijzen met daarbovenop ook nog eens zo nu en dan speciale aanbiedingen met extra (hoge) kortingen. Simpele, maar zeer doeltreffende bestelmethode, inclusief bevestigingsmail. Een vlotte bezorging (de volgende dag) Wat opviel bij de bezorging was een accurate tijdsindicatie in de ochtend, het kunnen volgen van de koerier (hoeveel adressen nog te gaan voordat jij aan de beurt bent) en ongeveer 15 minuten voor aankomst nog een SMS.
Kortom: prima prijzen en goede en vlotte leveringsservice. Nog geen ervaring met retourzendingen bij deze winkel, vandaar dat ik 1 punt tegoed hou voor de toekomst.

Nel 07-02-2019

Ik zou deze winkel zeker aanbevelen. In de winkel goed en netjes geholpen. Bij de levering ook zeer correcte mensen. Snelle levering.

Mandy 07-02-2019

Prima geregeld! Savonds on line besteld en de volgende dag in huis. Bevestiging direct per mail en track en trace voor de bezorgtijd. Oude apperaat meegenomen en de nieuwe gereed voor gebruik, top!

Marijke van der Mark 07-02-2019

Prima geregeld, volgens afspraak! Goede uitleg van t apparaat! Ook snelle levering en installatie!

Jacob 07-02-2019

Een bedrijf dat z n afspraken na komt.!!
Het was allemaal prima voor elkaar

Hans Mertens 07-02-2019

Goedkoopste van allemaal, online betaald. Werd constant op de hoogte gehouden van proces. Levering zeer goed en op tijd, en zeer tevreden.

R. Bouma 07-02-2019

Ik had een Miele wasmachine besteld die werd geadviseerd door de consumenten bond voor ons gezin.
Deze wasmachine was uitverkocht maar kreeg een type nummer nieuwer met de zelfde uitvoering die nu veel duurder is maar voor de prijs van de wasmachine die ik had besteld. Super hoor!!

Prithvi 07-02-2019

Good showroom, great assortment. I would prefer to pay by Credit card as an extra option. Delivery was quick and no hassles.

De Zutter Herlinda 07-02-2019

In december kocht in een oven van Inventum OV525Cs en deze werd correct geleverd. Ook over dynalogic (leverinsbedrijf) kan niets dan lof geven. In januari brak de deur van de oven en verwittigde ik Bemmel en Kroon met foto's. Nog dezelfde dag kreeg ik een reactie dat ze het zouden opnemen met de fabriek. Er werd met een ander model geleverd omdat OV525CS niet meer beschikbaar was. Hoewel deze oven iets duurder was moest ik niets bijleggen. Over Bemmel & Kroon heb ik niets dan lof. Over de ovens van Inventum heb ik wel een negatief bericht. Ik ben er niet in geslaagd om de temperatuur van beide ovens boven de 200° te krijgen. Huidig model OV606CS gaat maximaal tot 220°, maar deze temperatuur heb ik nog niet kunnen bereiken, wat jammer is.

Fam. Winkelman/Jansen 07-02-2019

De snelle levering heeft me heel enthousiast gemaakt om gelijk te beginnen. Gebruiksaanwijzing duidelijk en overzichtelijk. Had al meeel gekocht bij de molen, dus vanmiddag aan de gang. Omdat het een leuke aanbieding is, heb ik gelijk besloten. Achteraf toch beter de broodmacbine kunnen kooen met een klepje voor de rozijnen en noten, helaas, niet aan gedacht.
Ik hoop dat mijn man en ik vele lekkere broodjes en broden kunnen bakken.
Bestelnr.405236/factuurno.739406?

Marjolein 07-02-2019

Ik heb mijn wasmachine hier gekocht, omdat andere mensen goede ervaringen hebben met dit bedrijf.
En ook niet onbelangrijk, de wasmachine was hier het goedkoopst.

Pauldk 07-02-2019

Leuke extra aanbieding t.o.v. andere aanbieders. 's avonds besteld, de volgende ochtend geleverd.
Ik had een oven en een losse magnetron vervangen voor 1 combi apparaat. De oude apparaten stonden buiten en zonder iets te zeggen namen de bezorgers allebei de oude apparaten mee retour.

Ferry 06-02-2019

Eergisteren een condensdroger van Bosch besteld bij Bemmel en Kroon. Mooie overzichtelijke internetsite met ontzettend goede recensies. De beste prijs hier kunnen vinden. Ook de levertijd en de door hun ingeschakelde vervoersdienst was top. Erg vriendelijke en behulpzame bezorgers. Volgende keer ga ik zeker weer bij Bemmel en Kroon bestellen. Aan te raden dus!!!

Nicole 06-02-2019

Netjes bezorgd. En goed op de hoogte gehouden via de mail. Ook in welke tijdspanne er wordt bezorgd.
Een half uur van te voren een berichtje met de bezorgtijd.
Ik zou er zeker nog eens bestellen.

Frank 06-02-2019

Wij zijn tevreden. Goede prijs en bedrijf is helder in verwachtingen en komt deze ook na.

H. van Grinsven 06-02-2019

Goede uitgebreide beschrijving en foto's op de site en goede kortingsactie 😃 Verder goed geïnformeerd via mail en snel geleverd. Kortom alles naar wens, niks op aan te merken.

L.Schrijver 06-02-2019

Prachtige uitnodigende winkel, vriendelijk en deskundig personeel. Er is eerst gevraagd wat onze wensen waren en daarna een bij ons passende wasdroger gezocht.

Piet, Oude Wetering 06-02-2019

Keurig afspraken nagekomen, netjes werk geleverd. Vriendelijke en deskundige installateur.

Karen 06-02-2019

Zeer vriendelijke medewerkers hebben voor ons een passende offerte gemaakt en aangepast op ons verzoek. Mooie aanbieding gedaan. Levering en afspraken keurig nagekomen.

Martin Breukers 06-02-2019

Probleemloze firma. Keurige afhandeling. Snel en correct. Vriendelijke aflevering. Aanrader.

max 06-02-2019

Perfect bedrijf die doen wat ze zeggen
Op tijd besteld volgende dag bezorgd
En keurig via bezorg berichtjes op de hoogte van bezorg tijd gehouden.
Ook tel contact perfect .
Gevraagd of vaatwasser op voorraad was en keurig gezegd dat er nog 2 waren.
En niet zoals andere webshops,bestel maar ,morgen gebracht ,betaal maar,en dan vervolgends
Als betaald is zeggen
sorry niet op voorraad het product word nageleverd als u geluk heeft.
Maar eerst wel het geld pakken.
Bemmel en Kroon jullie zijn echt een goed bedrijf.
nogmaals dank.

RB 06-02-2019

Bestelling van een wasdroog combinatie laat in de avond, het bestelde model was niet beschikbaar en kreeg direct hulp bij het zoeken van een alternatief. Het alternatief werd ook nog eens aangeboden voor het bedrag van de originele. Snel geholpen, super service enorm tevreden.

Nico Dollee 06-02-2019

Prima geholpen bij de aanschaf van kookplaat en oven merk Siemens en vervolgens vlot en deskundig geplaatst. Alle oude apparatuur keurig afgevoerd. Aan te bevelen dus.
Ordenummer DH737621

Ria Winters 06-02-2019

Wat een geweldige winkel en voor al de klant vriendelijkheid van de medewerkers.
Er wordt met je mee gedacht in kwaliteit en prijs. Was nog niet eerder intense zaak geweest maar weet nu dat ik er vaker heen zal gaan. in eenwoord top.

Bs 06-02-2019

Droger is snel geleverd maar koerier weigerde de oude machine mee terug te nemen omdat er geen drempeltje was terwijl hij het makkelijk mee had kunnen nemen.

W. Kuijk 06-02-2019

20 jaar geleden onze keuken bij Bemmel en Kroon gekocht. Nu pas ging de oven kapot, daarom weer dit bedrijf gebeld voor een nieuwe. Binnen een week was het geregeld, chapeau
Prima service en top kwaliteit.

andre 06-02-2019

wij hebben nu voor de tweede keer besteld , en dat gaan we zeer zeker nog meer doen,
goede en duidelijke afspraken, en op tijd geleverd, je kunt je pakket volgen
zeker een aanrader

Louis 05-02-2019

Mooie winkel , goede prijs , snelle levering , verkoper geeft je de indruk dat je een uilskuiken bent.

Geert van Dartel 05-02-2019

Op basis van prijsselectie kwamen we op zoek naar een magnetron uit bij Bemmel&Kroon. In de shop wordt een breed assortiment aangeboden. De reviews zijn bijna allemaal heel positief. Daarom zijn we overgegaan tot koop. Administratieve afhandeling en levering waren helemaal in orde. Vandaag is de nieuwe magnetron geplaatst. Vanavond pizza.

Hesseling 05-02-2019

Snelle levering, keurig op tijd en duidelijke communicatie per mail. Zelfs in het weekend reageren ze direct per mail. Tevens ruime keus en scherpe prijs.

Tamara Ocke 05-02-2019

super snelle en nette levering ,was niet voorradig en kreeg voor de zelfde prijs een type hoger met meer functies, goede service

H.Aspeslagh 05-02-2019

snelle levering, bij aflevering bleek kleine beschadiging, is direct afgehandeld
zeer correct en vriendelijk contact.
zeker optie voor volgende aanbesteding

C. Hertog 05-02-2019

Goede en duidelijke site, snelle levering, vakkundig aangesloten op de tweede verdieping, oude wasmachine meegenomen .