Deze score is berekend op basis van 3294 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Van Rooijen 24-11-2018 Via de website gekocht

Juiste keuze

Hele snelle en super service! Je kunt zelf het bezorgmoment uit kiezen, wat ideaal is vanwege werkdagen. De dag van bezorging wordt je heel nauwkeurig op de hoogte gehouden en de levering zelf ging ook heel fijn!

hans 24-11-2018 Via de website gekocht

voor herhaling vatbaar. siper aankoop

was op zoek naar een specifiek merk. kwam op deze site terrecht.
en met black friday gaven ze nog een extra korting.
het kon niet op.
gunstige prijs, korting;
en gratis levering aan huis, ook uit het diepe Nederland.
10 op 10;
prima service
kga er nog aankopen plaatsen in de toekomst

brohez christian 24-11-2018 Via de website gekocht

prima service!

rapidite du traitement de la commande,efficace dans l'organisation,prix competitif,excellent service de livraison, me reste a gagné votre 250euros et rien a redire excellent

de vries 24-11-2018 Via de website gekocht

Topservice

Geweldige service!! Had het product ergens anders goedkoper gezien,heb toen via de site aangegeven kreeg meteen antwoord terug en kreeg het product nog goedkoper!!! Dus BKI723417 vind dit Toppie!!

Choufoer 24-11-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

goede service

goede service,meteen klacht verholpen.
Bij aflevering klepje stuk,maar direct vervangen
Ook de aflevering was keurig op tijd.

beschaafd en deskundig personeel 24-11-2018 Via de website gekocht

benadering naar de klant zeer correct enprofessioneel

hoewel B&K mij volkomen onbekend was, ben ik door shoppen op internet bij dir bedrijf terecht gekomen voor de aanschaf van een wasdroger; de website sprak mij aan en later via het mail contact viel mij de vriendelijkheid en de professionaliteit van de betrokken medewerker mij op; het aangeschafte apparaat ( op aanwijzing van de verkoper ) voldoet prima na een eerste keer draaien; het toestel draait redelijk geluidarm; de wasautomaat, waarop hij staat is van dezelfde leeftijd als van de droger, die nu vervangen is, zal naar verwachting binnenkort ook wel de geest geven; vervanging van dat apparaat door B&K zal zeker aan de orde zijn.

Ton van Dam 24-11-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Goede verkoper zeer behulpzaam

Aflevering was erg verlaat , de bezorgers waren er om 20.30 ipv tussen 16.00 en 19.00
hadden niet erg veel verstand van het produkt waren wel heel erg behulpzaam

j,j,Celie 24-11-2018 In de winkel gekocht
cruquiusplein

fantastische service en bijzonder beleefd

Vriendelijk en beleefd geholpen en de monteurs die de wasmachine plaatsten waren behulpzaam en correct en namen zonder te morren mijn 22 jarige oude wasmachine mee.

Claudia 24-11-2018 Via de website gekocht

Prima service

Online wasmachine gekocht. De dag erna via de mail keurig om 8.00u een tijdindicatie van het bezorgmoment ontvangen. Een kwartier voordat de bezorger arriveerde, kreeg ik een sms. De bezorgers hebben de wasmachine vakkundig naar boven getild, aangesloten en de oude machine meegenomen.
Topservice!

Ben De Vuyst 24-11-2018 Via de website gekocht

correcte service

Na een probleem met de betaling ter plaatse bij aflevering hebben zij correct en goed gereageerd om dit probleem te verhelpen. De dag nadien opnieuw aangeboden waarvoor dank.
Een aanrader.

Jome 23-11-2018 In de winkel gekocht
LEIDSCHENVEEN

Wat een goede service bij Bemmel&kroon,Er werd een E-mail gestuurd op de dag van aankoop wanneer er geleverd zou worden.
Op de dag van levering een vrolijke nette bezorgers aan de lijn dat ze er aan kwamen.
Boven eerst een nette hand en toen het geleverd product neer gezet en de oude vriezer mee .Echt top.

Daan 23-11-2018 Via de website gekocht

Snelle service!

Mijn oude koelkast ging stuk! Gelukkig kon de nieuwe de volgende dag al worden geleverd! En ze kwamen keurig op de beloofde tijd!

Rob Baars 23-11-2018 Via de website gekocht

Scherpe prijs, goede service

Gingen onder de prijs van voordeligste aanbieder zitten. Prima afhandeling van de order en goed advies.

Jikkie 23-11-2018 In de winkel gekocht
Cruquis

Goede service !!!

Mooie winkel goede parkeergelegenheid goede adviezen prettige verkoper en alles keurig netjes thuisgebracht prima service

Tjappievandepettenflat 23-11-2018 Via de website gekocht

Vlotte en nette levering.

Op zondag besteld nadat de oude wasmachine stuk was gegaan, maandag netjes geleverd. Vooraf goed geinformeerd over de gang van zaken (tijdstip aflevering, wie enz). Dit kwam ook zo uit. Netjes geplaatst door de transporteur, geen schade.

Enig minpuntje: type dat we besteld hadden was er niet, kregen netjes de nieuwe versie aangeboden, echter kan je deze nog steeds kopen bij B&K. Vreemd, lijkt meer een lokkertje dan dat je nog het oude product kan krijgen.

E. Meijerink 23-11-2018 Via de website gekocht

Prima verwerking van bestelling

Ik heb hier een steelstofzuiger besteld, omdat deze hier het goedkoopste werd aangeboden.
Na de betaling, kreeg ik meteen een gedetailleerde email.
Tevens was de levering door Dynalogic prima. Ik kreeg een email wanneer ik de bezorger kon verwachten. Een half uur voor die tijd kreeg ik een sms met de verwachte tijd dat de bezorger er zou zijn.

Jaap 23-11-2018 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Kom er al jaren

Woon in de buurt van BenK Forepark, zodat ik in de gelegenheid ben om de uitgebreide showroom te bezoeken en op goed advies een keus (witgoed, keukenapp. e,d,) te maken.
Personeel is ter zake kundig, veel op voorraad en daarnaast is de prijsstelling gunstig.

René Haen 23-11-2018 Via de website gekocht

Vakkundige en vriendelijke behandeling

Door de medewerker zeer vakkundig en vriendelijk geadviseerd. Scherpe prijs voor de koelvries combinatie en daarbij ook nog een zeer deskundige en snelle plaatsing door de firma a.j. etc. Alles bij elkaar top en door iedereen aan te bevelen

Ton 22-11-2018 Via de website gekocht

Goede prijs voor de Combi oven.

Na wat telefonisch contact met de Black Friday actie een goede deal kunnen sluiten over de Siemens CM6566GBS1. Snelle levering.

DO 22-11-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Zeggen wat jze doen en doen wat ze zeggen

Prima op tijd afgeleverd conform de tracker. Keurig geinstalleerd, geen rotzooi en meteen werkend. Keurig gevraagd of bepaalde zaken van de muren konden in het trapsgat!

Inge 22-11-2018 Via de website gekocht

Goede levering

Snelle levering, bezorging en plaatsing volgens afspraak op de tweede etage. Aangesloten en oude apparaat retour. Ook verpakkingsmateriaal weer meegenomen. Deze service voor €9,95 extra.

J.R.Weggen 22-11-2018 In de winkel gekocht

Pleasant people

Goed bereikbaar. Uitgebreide display. Goede hulp indien nodig. Op het internet bepaalt wat te kopen en in de winkel goed advies gekregen over wat eventueel te veranderen. Prima advies die je niet zomaar op het internet er uit haalt. Een aanrader.

Kookgek 22-11-2018 Via de website gekocht

Uitstekende webwinkel.

Uitstekende prijs. Snelle levering en betrouwbare informatie v.w.b. het moment van leveren. Bestellen voor 25.00 uur en leveren de volgende dag.

S. Hopman 22-11-2018 In de winkel gekocht

Prima afhandeling

Dit keer nieuwe vaatwasser en Quooker besteld voor 2 verschillende adressen. Leveringsafspraak perfect afgestemd op onze wensen. Vandaag alles volgens afspraak geleverd en gemonteerd.

Anne 22-11-2018 Via de website gekocht

super service

Je wordt goed op de hoogte gehouden wanner de levering plaats vind. Je oude apparaat wordt kosteloos meegenomen.

Rik 22-11-2018 Via de website gekocht

Lekker snel

Inmiddels tweede prima ervaring met Bemmel & Kroon. Razendsnel. Besteld model afwasmachine niet meer voorradig, bijna identiek duurder model geleverd na vooraf per mail te zijn geïnformeerd.

Wenning 22-11-2018 Via de website gekocht

Prima web winkel

Gekozen voor deze shop omdat deze toch wat goedkoper was dan andere aanbieders. Nog los van de prijs verliep het contact via de mail prettig en aangenaam. Had een vergissing gemaakt met de leverdatum en dat werd snel en makkelijk opgelost. Het bezorgen en plaatsen verliep eveneens zonder problemen. Op de ochtend van de levering krijg je bericht welk dagdeel ze komen en een half uur voor ze bij je aan de deur staan ontvang je nog een bericht op je smartphone. Koeriersbedrijf die de machine komt brengen is een ander bedrijf dan van Bemmel en Kroon. Twee keurige mannen die de machine netjes op zijn plaats neerzet.

Henk 22-11-2018 In de winkel gekocht

Goed geholpen in de winkel, en goede service bij bezorging, na betaling kwam ik erachter dat ik iets teveel had gepind, dat is netjes terug gestort

Joop 22-11-2018 Via de website gekocht

Snel en goed

Zeer klantvriendelijk.
Is een product uitverkocht ,in mijn geval een wasmachine, krijg je het opvolgende type zonder bijbetaling.Toppie

Jeroen 22-11-2018 Via de website gekocht

Super service

Na de bestelling in het weekend gewoon bereikbaar, ik heb een fout gemaakt met betrekking tot de levering.
Snel een bericht in het weekend retour gekregen, aanpassen van de levering, geen probleem,gewoon alsnog naar boven en de oude droger retour.
Na 5 dagen een bericht verstuurd,aangezien de droger in backorder stond (ook bij alle andere leveranciers)
Weer meteen een bericht retour, een andere kon sneller geleverd worden.70 euro duurder, maar geen bijbetaling noodzakelijk.Wat een service en twee dagen later stond de droger fijn te draaien op de eerste verdieping.Wat een topservice,nog nooit een bedrijf meegemaakt wat zo goed met zijn klanten omgaat!
De oorspronkelijke drogen was net zo duur bij de andere aanbieders, als bij Bemmel en Kroon.

Tiny 21-11-2018 Via de website gekocht

Super top snelle levering

Overzichtelijke site. Gebruiksvriendelijk, zelfs ik als digibeet kon het... ik had mijn wasmachine binnen 24 uur in huis. Kon de bezorgers volgen via trake & trace. Een sms dat ze er bijna waren. Super bezorgers netjes en vriendelijk. Echt aan te raden. Ik ben meer dan tevreden

G.J. Gerritsen 21-11-2018 In de winkel gekocht
Het filiaal in Forenpark

We hebben voor Bemmel & Kroon gekozen voor de goede service, duidelijke uitleg over de producten en heel klantvriendelijk. Tevens was de bezorging uitstekend.

Wil Toirkens 21-11-2018 Via de website gekocht

Hier kun je gerust kopen. Wat een verademing

Een zaak om bij te kopen als je een nieuwe machine nodig hebt. Enorm snel handelen, goede prijs en vriendelijke en nette bezorgers die ook de oude vaatwasser mee nemen.
Het blijkt dat er toch internetwinkels zijn die 1e klas service verlenen. Ga zo door.

Joop 21-11-2018 Via de website gekocht

Komen de afspraken goed na. Stipt op tijd het gemak vandaag besteld morgen in huis. Op de de juiste plek afheleverd

Amy 21-11-2018 Via de website gekocht

Top Service!

Droger besteld ((odernummer BKI722260) welke niet op voorraad bleek te zijn en dit stond niet vermeldt op de website. Na het bestellen ontving ik gelijk een mailtje dat we een duurdere versie van de droger voor dezelfde prijs kregen. De droger was 2 dagen later in huis en gemonteerd!

Marjan den Hoed 21-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige service, en snelle levering

Goede service, we kregen een duurder model oven voor dezelfde prijs i.v.m. het artikel wat niet meer voorradig was!

M . Bekkering 21-11-2018 Via de website gekocht

Prima service

Deze week mijn wasmachine geleverd gekregen van Bemmel-Kroon. Ze kwamen precies op de geplande tijd en hebben hem keurig op zijn plek gezet en aangesloten. Top wasmachine.

Fam Thomasson Diepenhiem 20-11-2018 Via de website gekocht

Van Bestelling tot Aflevering op de hoogte gehouden

Goede side. Alles corect en begrijpelijk beschreven Voor een prachtige priijs hebben we een Super Inductiekookplaat

Eelco Bootsma 20-11-2018 Via de website gekocht

Top service en informatie

Top service en goede informatie over het gekochte product. Ook goede informatie over het verloop van de bestelling. Tevens de mogelijkheid tot installatie van het gekochte product tegen een zeer redelijke prijs. Ook dit verliep naar volle tevredenheid met goede informatie over het verloop en de kwaliteit van het geleverde werk.

Doen wat ze zeggen. 20-11-2018 Via de website gekocht

Ze doen wat ze zeggen

Bij Keukenloods 2 weken gewacht en order geannuleerd ivm slechte service en contact.
Bij Bemmel en Kroon avonds besteld en volgende dag geleverd.
8 uur al een sms met verwachte levertijd.
Half uur van te voren nogmaals een melding.
Waar de een 14 dagen slechte service weer de ander het binnen 24 uur top voor elkaar te hebben.

Ijskast, oven en afwasmachine 20-11-2018 In de winkel gekocht

prima service

Wij zijn heel fijn geholpen in de winkel in Cruquius ook tot betrekking van de levering.en een heel fijne monteur.

Verbaan 20-11-2018 Via de website gekocht

Betrokken en betrouwbaar!

De prijs van mijn vaatwasser was nergens anders voordeliger! Ik heb hem laten installeren door de servicedienst. Zij namen contact op om een afspraak te maken. Dit kon op korte termijn. Het bezorgen gebeurt binnen een blok van 3 uur. 1 dag van tevoren krijg je het blok door. Heerlijk, hoef je niet de hele dag te zitten wachten. 15 minuten voor zijn komst belde de monteur om zijn komst aan te kondigen. Installatie vlot en goed uitgevoerd! Ik ben dik tevreden.

Mariëlle Schrijver 20-11-2018 In de winkel gekocht

Beetje jammer.

Op advies van een vriend bij B&K terecht gekomen. In de winkel correct geholpen, helaas is het product nu na 10 dagen nog niet geleverd. Wij erg teleurgesteld.

Han 20-11-2018 In de winkel gekocht

Fijne webwinkel en hulp in de winkel zelf

Op internet had ik al gekeken bij Bemmel en Kroon maar was toch nog even langs de winkel te gaan om de apparatuur te bekijken. In de winkel ben ik goed geholpen en ben uiteindelijk voor de warmtepomp droger gegaan. Inmiddels staat de droger het eerste wasje al te drogen en en blij met het advise en de aankoop.

Cornelia Angela 20-11-2018 Via de website gekocht

Prettige bezorging van mijn koel-vriescombinatie.

Op maandag 19 november 18.00 uur kocht ik via internet een Liebherr koel-vries combinatie Model CPN 4813-21, die de volgende dag in perfecte staat volgens bestelling is geleverd. Vanaf het moment van de bestelling kon ik via mijn mail volgen waar mijn product zich bevond en de volgende dag kon ik precies via Track & Tracé volgen wanneer mijn koel-vries combinatie geleverd zou worden. Bravo, ik ben erg blij met mijn nieuwe aanwinst en prettige manier van levering. Een tevreden klant!

f.v.d.voort 20-11-2018 In de winkel gekocht
forepark

prettig geholpen

goede voorlichting door deskundige verkoper die ons wees
op de verschillende kenmerken van diverse merken. Hierdoor konden wij een goede keuze maken en hebben we gekozen voor de Siemens sn2361001e.

bezorging en aansluiting was keurig op de afgesprokentijd

J. H. 20-11-2018 Via de website gekocht

Fantastische service!

Prettige webshop. Goede aanbiedingen.
Supersnelle en goede service!
Volgende dag perfect geleverd!
Top!

Jan Geerts 20-11-2018 Via de website gekocht

Super vlotte aflevering/ bezorging van de Bosch wasmachine

Opvallend laag geprijsd en alle waarborgen van Thuiswinkel waarborg. Je betaalt pas bij aflevering met een pin transactie.

Dionne Kathleen 20-11-2018 Via de website gekocht

Supersnelle service

Gisteren avond om half 9 besteld en de wasmachine staat nu om 15.16 al te draaien. We zijn er helemaal blij mee! De communicatie was helder en er is gedaan waarvoor betaald is.

R. Reekers 20-11-2018 In de winkel gekocht
Den Haag Forepark

Goed geholpen

We zijn in de winkel goed geholpen met duidelijke uitleg over de verschillende wasmachines. We zijn zo tot een voor ons goede keuze gekomen.