Deze score is berekend op basis van 3213 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Feiko 04-07-2019

Uitstekende prijs, snelle levering, prima communicatie en goede bezorging. Mijn oude apparatuur werd met een glimlach meegenomen.

Tevreden 04-07-2019

Het bestelde item werd snel bezorgd. De bezorging werd door vriendelijk personeel gedaan en we werden goed op de hoogte gehouden van de bezorgtijd.

Liesbeth 04-07-2019

Heel mooie website, interessante prijzen en een correcte snelle levering. Een aanrader!!!

Simson 04-07-2019

Super goeie service contact gehad met Patrick uit gedaan heeft me onwijs geholpen snelle levering. Helemaal Toppie !!

G.Jasperse 04-07-2019

Prima informatie en service voor het leveren van een AEG wasmachine, DH768287, daarom dank aan Herman Linkerhof van de firma Bemmel&Kroon.
Snelle afhandeling en bezorging!
Een aanrader!

Judith bouwmeester 04-07-2019

Altijd zeer vriendelijk personeel....goed advies...en ga tevreden de deur uit .naderhand de bezorging is altijd prima geregeld...kortom...echt een aanrader

Kruis 03-07-2019

Winkel is neem ik aan prima. Kregen update van apparaat omdat het bestelde apparaat niet meer beschikbaar is. Dat is wel weer fijn.
Bezorging is echter een puntje. Dynalogic, met "meer dan alleen bezorging" op het t-shirt. Met "meer" bedoelde ze waarschijnlijk "meer" onbeleefd. Is reden om niet meer bij Bemmel en Kroon te bestellen. De zwakste schakel in je service blijft toch hangen. Jammer.
Nu maar hopen dat het apparaat het doet,

HB 03-07-2019

AEG wasmachine gekocht via Bemmel&Kroon. De reden. Goedkoopste van Internet. Via een andere grote witgoedzaak de keuze gemaakt. Daarna typenummer ingetoetst op internet. Bleek Bemmel&Kroon de goedkoopste te zijn. Zelfs 150,00 goedkoper dan de grote witgoedzaken in Nederland. Snelle levering en ook de oude wasmachine werd keurig meegenomen. Een aanrader

Sandra 03-07-2019

De winkel is goed gesorteerd, overzichtelijk en netjes. Personeel is vakkundig, denken met je mee, waardoor ze je goed helpen bij het maken van de juiste keuze.
Daarnaast werken ze samen met een goede installatie partner, die de gekochte producten vakkundig en professioneel installeert.

Andriy 03-07-2019

Goedkoopste prijs die ik heb gevonden, snelle bezorging, winkel in de buurt,
vriendelijke koeriers.

Marcel 03-07-2019

Telefonisch stond men mij zeer netjes en volledig te woord. De dag erna werd de droger tijdig bezorgd via een koeriersdienst. De oude droger werd van de plek gehaald en meegenomen. De nieuwe droger werd getest en op de juiste plek gezet. We werden goed op de hoogte gehouden wanneer de koerier zou komen. Ook dit waren wederom pluspunten. Al met al een goed product voor een zeer concurrerende prijs bij een prettig bedrijf. ordernummer: BKI769700

Rogier 03-07-2019

Zeer overzichtelijke webshop met een breed assortiment. Super snel geleverd tegen concurrerende prijzen. Top bedrijf.

natas 02-07-2019

webwinkel was prima in orde, alleen jammer dat de bezorgers niet even de moeite namen om hem iets verder te verplaatsen dan de drempel het was nog 1 meter naar de juiste plek voor de grote vriezer.
maar we hebben hem met 2 vrouwen wel op zijn plek gekregen een beetje kracht was wel nodig maar dat kwam goed.
verder is het een prima grote vriezer met makkelijke lades dat je kan zien wat er in staat.
de te lang open toon is lekker duidelijk.
we zijn er enorm blij mee en hopen dat we er een hoop jaren van mogen genieten.

Debora 02-07-2019

Ik had telefonisch contact met de verkoopmedewerker omdat de koelkast kapot was. Ik werd vriendelijk en kundig geholpen. Er werd goed mee gedacht. Heel fijn dat de winkel een installatieservice aanbied.

A de Rooij 02-07-2019

Bedrijf geeft goede service in de winkel en levert volgens afspraak. Eigen bezorgdienst die op tijd en klantgericht werkt.

Rene 02-07-2019

Ik heb voor de shop gekozen omdat ze de laagste prijs hadden voor de koelkast van mijn keuze. Na de levering bleek dat ik de verkeerde had besteld (helemaal mijn eigen schuld). Ik heb de helpdesk gebeld en zij hebben mij geweldig geholpen. Ik kon de koelkast, ondanks dat deze al helemaal uitgepakt was en de verpakking was meegenomen door de bezorgdienst, probleemloos omruilen voor een andere. Hierbij hebben zij mij ook goed geholpen bij het maken van de juiste keuze. De enige reden dat ik geen 10 geef is dat de bezorgers bij het omruilen niet echt vriendelijk waren, de verpakking eigenlijk niet wilden meenemen en erg moeilijk deden over het feit dat ik de om te ruilen koelkast niet al buiten had neergezet.

Tony 02-07-2019

Heb nog nooit n nare ervaring gehad bij Bemmel&Kroon.
Alles tot in de puntjes duidelijk en volgens de afspraken geregeld met geweldige service!
Altijd makkelijk bereikbaar en uiterst vriendelijk en correct voor alle vragen en info.
Ik zeg TOP!

H.C.Chi 02-07-2019

Op aanbeveling bij van Bemmel en Kroon terecht gekomen, netjes en deskundig advies gekregen en alle tijd voor me genomen bij aankoop, aflevering en plaatsing door extern bedrijf verdient ook een 10, kortom, kan van B&k van harte aanbevelen

Barry 02-07-2019

Goede service en vriendelijk geholpen in de winkel. Ruime keus in de winkel waardoor je goed kan vergelijken.

Paul 02-07-2019

Grote voorraad in de showroom waardoor je goed kunt vergelijken. Vriendelijk en deskundig personeel voor prima voorlichting. Scherpe prijzen en goede service.

Johan 02-07-2019

Ik moet eerlijk bekennen dat ik al een tijdje bezig ben geweest om mijn gewenste inductie kookplaat te vinden. Uiteindelijk ben ik terecht gekomen bij Bemmel & Kroon, na een telefoontje is alles in de puntjes geregeld. De combinatie Bemmel & Kroon en AJ TEC als installateur is een goede combinatie. Alles is in de puntjes afgeleverd en geïnstalleerd, wat ik ook nog even kwijt wil is dat ik zeker enkele honderden euro’s goekoper uit was.

G.A. 01-07-2019

Er zijn mooie prijzen bij de producten en goede service van Bemmel en Kroon!

Laura 01-07-2019

Koelvriescombinatie werd netjes op tijd geleverd en in de keuken gezet. Er werd netjes met de spullen om gegaan. 2 hele aardige mannen. Wat wil je nog meer! Helemaal blij.

JP 01-07-2019

Altijd weer een goede service en overzichtelijk qua bezorgtijden. Al meerdere apparaten hier gekocht en bevalt me prima! Ik zeg doen!

Judith bouwmeester 01-07-2019

BertvdL 01-07-2019

De deskundigheid van degene die mij telefonisch hielp was geweldig. Er werd overal aan gedacht en hij gaf goede voorlichting. Goede prijs afgesproken. Bevestigingsmail van de opdracht binnen 5 minuten binnen. Goede uitleg over de garantie en bezorging. Inductieplaat was niet op voorraad, maar na 3 dagen al in huis.

Said 01-07-2019

Hartelijk dank voor snelle service,
Zeer vriendelijk verkoper en mooi showroom, Ben samen met mijn vrouw langs de vestiging geweest en Dhr xxx de verkoper heeft zich letterlijk best gedaan om ons te helpen om een langere waterslang te vinden , Een tip de filter verlengd het twee waterslangen aan elkaar dus aan 5 meter extra heb je genoeg en geen verleng component voor nodig.

Sonnemans 01-07-2019

Heldere informatie op de site. Snelle bezorging door een vriendelijke dame.

Gerard 01-07-2019

In verband met mankement aan een 6 jaar oude keramisch kookplaat ons informeren op inductie.
Prettige showroom en goede adviseur met duidelijke uiteenzetting van de diverse mogelijkheden.
Kookplaat binnen 1 week geleverd en door monteur geplaatst.

Resume : vlotte en correcte verkoop en montage

Thomas 01-07-2019

Wat een heerlijke winkel. Lekker geshopt naar een vaatwasser. De site werkt als een tierelier, goed bestelproces. Er was een dingetje met extra servicekosten, dat bleek achteraf makkelijk op te lossen via de servicedesk van B&K. De VBK koeriers hebben vervolgens de volgende dag al de vaatwasser bezorgd op de 3e etage, als een malle geinstalleerd en de oude meegenomen. Top geregeld!
De vaatwasser draait als een stil zonnetje...

Tim 30-06-2019

's avonds een was- en droogmachine besteld, de dag erna gratis geleverd in België. Top service!

Klaas 30-06-2019

snelle levering, zonder problemen. duidelijk overzicht wanneer product wordt geleverd,
zou fijn zijn als je ook met creditcard kunt betalen

Frank 30-06-2019

Zeer goede afhandeling van de geplaatste bestelling,
Het product dat wij gekocht hadden was niet meer voorradig maar we hebben voor dezelfde prijs een upgrade gekregen.
Wat de levering betreft werden alle afspraken correct nagekomen.
Snel, vlot, correct en vooral.. de goedkoopste in het assortiment.

Johan 30-06-2019

Manfred 29-06-2019

Doen gewoon wat ze beloven, al meerdere goederen daar gekocht over enkele jaren.
Ook qua service regelen zij het Bemmel & kroon gewoon goed.

henk 29-06-2019

snelle levering, prima prijzen en aflevering was ook prima. Systeem om afspraken te maken was duidelijk. Ook het telefonisch contact n.a.v. enkele vragen was ok.

crijns 29-06-2019

alles is volgens schema door vakkundige mensen geleverd,ondanks het warme weer(33 graden) een 10 voor deze vaklui.
deze koelkast met 5 jaar gratis garantie is de beste keus bij Bemmel - Kroon.

Nvdb 29-06-2019

Goede service, we hadden wat vragen, die zijn keurig en deskundig en eerlijk beantwoord, waarna we de bestelling hebben doorgezet. Snelle service. Communicatie over de verzending ok top.

Robert Fiering 29-06-2019

Wij hebben nu al regelmatig wat bij Bemmel en kroon gekocht en zullen dat ook in de toekomst gaan doen.
Ik zeg maar zo mensen die geen goede service en te veel willen betalen moeten hier niets kopen. Voor die mensen die dat anders zien is dit de perfecte winkel.

Ldb 29-06-2019

Op tijd bezorgd, en netjes geïnstalleerd! Dat bij een temperatuur van 30+ graden, petje af.

T.C.van Ewijk 29-06-2019

Een prachtige en goed gesorteerde winkel met vriendelijk en behulpzaam personeel.
Ook voldoende parkeerruimte.
De prijzen van de aangeboden goederen zijn laag t.o.v. de concurrent.
En de servies is heel goed.

Willemsen 29-06-2019

Snelle levering ( op verzoek van mij, bezorgd) hele nette en kundige, vriendelijke bezorgers.

kevin 29-06-2019

wij hebben deze winkel gekozen voor de vriendelijke service en goede zorgen. ze denken met je mee en zoeken netjes oplossingen. Ben heel erg tevreden.
Pas problemen gehad met inbouw koelkast die defect ging. en binnen 1 dag had ik vervanger die ik zonder moeite kon terug plaatsen met alles erop en aan. super dus.

Susan 29-06-2019

Gisteren besteld rond half 3 en vandaag al voor 11 uur in huis! super prijs kwaliteit verhouding, snelle levering.

Bastiaan 29-06-2019

Snelle communicatie, we hadden al na een paar minuten antwoord op onze vragen per mail. Daarnaast maakt het allemaal een goed georganiseerde indruk.

Geartsje 29-06-2019

Goedkoopste optie voor de wasmachine die ik wilde. Bezorgservice dik in orde, vriendelijke mannen, wasmachine was snel aangesloten en stond meteen te draaien. Top!

Aart 29-06-2019

Een schitterende showroom met een zeer uitgebreid assortiment. Vakkundige medewerkers. Na aankoop van een inbouw Koelkast verliep de communicatie perfect. Alles uitstekend geregeld. Proficiat

Tevreden klant 29-06-2019

Vrijdagmiddag een kraan besteld, zaterdag 8.30 stond de koerier al voor de deur, toppie!

mcm van de poel 29-06-2019

zijn erg tevreden komen er steeds terug als er iets aan geschaft moet worden
zeer vriendelijk personeel keurig e informatie
waren er woensdag voor vrieskast
goed voor geligt en donderdag al bezorgt wat een service super
dank bemmel em kroon voor snelle bezorging

Doan Huynh 28-06-2019

Top bedrijf! De bezorgers geef ik echt een 10! Zeer goede en nette service, alles op en top voor me aangesloten! Ik zou iedereen aanraden om hier klant te worden!