Deze score is berekend op basis van 3231 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Maria 28-04-2020

Prima communicatie! Ook de tijdelijke aanpassingen ivm corona. Alles verliep volgens afspraak.

Karen 28-04-2020

Bestellen van de vaatwasser ging makkelijk. Kreeg snel per mail bevestiging dat de order was binnen gekomen en de volgende dag al zou worden geleverd.
Helaas kon de vaatwasser door Corona niet op de uiteindelijke plek neergezet worden. Ik heb de bezorgers met veel moeite (ze hadden er geen zin in en mopperden flink over het verwijderen van de oude vaatwasser en de drempel) uiteindelijk zover gekregen om de oude vaatwasser van naast de drempel mee te nemen (drempel is zo’n 20 cm) en de nieuwe op een karretje (hondje) over de drempel binnen te zetten.
Maar dit was het enige mindere en verder is alles soepel gegaan.

Familie Booij 28-04-2020

Het is een geweldige webshop. De service is top. Ze staan je goed te woord en willen alles voor je uitleggen/uitzoeken. Ze denken heel erg met je mee. We hadden een aantal jaren geleden ook bij ze gekocht en gingen voor het gasfornuis ook graag weer bij hun kopen. Ze zijn een echte aanrader!

S Meijer 28-04-2020

Wij hadden een droger besteld deze 2as binnen een dag leverbaar. Het was een goede en snelle service, keurig op tijd en vriendelijke bezorgers

Fam. Nieuwenkamp 28-04-2020

Een erg mooie ruim opgezette winkel met vriendelijk en deskundig personeel wat echt de tijd voor je neemt.

Sylvia 28-04-2020

Deze shop is voor ons dichtbij en daarom een reden om hier te gaan kijken maar we wisten van te voren wel welke wasmachine we wilde kopen, maar door uitstekende informatie over drogers hebben we die ook gelijk erbij gekocht.
bestelling met ordernummer DH850524 was netjes in de gang afgeleverd en het staat nu te shinen in het huis van onze dochter.

Petra 28-04-2020

Fijne webshop met producten die allemaal kwalitatief goed zijn. Ik was op zoek naar een wasmachine en alle machines die goed getest waren of die zeer goede reviews hadden, die waren te koop bij Bemmel en kroon. Ook gelijk een juiste advies erbij gekregen welke wasdroger erbij hoort. Dit advies even nagetrokken op internet, en inderdaad....ook echt een goede machine! En dat alles tegen de laagste prijs

Alex Gijsbers 28-04-2020

Wasmachine snel besteld en super snel geleverd. Helaas door de Corona niet op zolder maar tot over de drempel. Maar gewoon netjes afgeleverd en oude wasmachine meer teruggenomen.

Van Holle Stefan 27-04-2020

Prijs/kwaliteit zeer goed, duidelijke en juiste communicatie ivm product en levertermijn. Levering correct en mooi op tijd. Prima. Tot de volgende keer.

P.M.Wijhers 26-04-2020

Hele goede service, al een paar maal besteld van magnetron tot vaatwasser. Zo tevreden dat onze dochter ook de vaatwasser bij jullie heeft gekocht vorig jaar. Bedankt

Joke Hendriks 25-04-2020

Een duidelijke website, geen lange wacht tijden aan de telefoon , vriendelijke en bekwaamde mensen en een snelle levering. De volgende dag had ik mijn product al in huis.

B Korpel 25-04-2020

Dit is een prima winkel en de levering is ook snel en goed en zeer correcte medewerkers die je telefonisch te woord staan.

J Voets 25-04-2020

Snel en voordelig een afwasmachine besteld bij Bemmel en Kroon. Prima tarck en trace en de volgende dag keurig op afgesproken tijd geleverd.

H.Keskin 25-04-2020

Snelle levering, aardige personeel. Goede communicatie. Dat is echt een aanrader..

Jenny 25-04-2020

Goede prijs kwaliteit verhouding. Goede communicatie betreffende hele verhandeling van aangekocht product.

Marja Schoonderwoerd 25-04-2020

We hebben een inbouw vaatwasser gekocht. Vanwege de corona crisis telefonisch besteld en overlegd welke het moest worden Omdat hij ingebouwd moest worden in onze keuken, kwam degene die ik uitgezocht had niet in aanmerking. Met behulp van foto's is dat allemaal prima gelukt.

Egbert 25-04-2020

We hebben bij Bemmel en Kroon een inbouwoven gekocht. Op een vergelijkingssite kwam dit bedrijf niet alleen als goedkoopste uit de bus, maar ook als bedrijf met de hoogste klantbeoordeling. Wat ons betreft hebben ze dat waargemaakt met de levering binnen 24 uur van het door ons bestelde product, waar we heel tevreden mee zijn. Ook de bezorging was correct, inclusief het afvoeren van ons oude apparaat.

Annemie 25-04-2020

Prima service! Er ging iets mis met de eerste leveringspoging, maar dat is goed opgelost! Merci!
Order BKI847688

Smit 25-04-2020

Perfecte levering goede info over levertijd, prima service van de koerier, oude apparaat meegenomen¹

Cees 25-04-2020

Ondanks de belemmeringen van de coronacrisis toch fijn geholpen, snel, correct en op tijd, vriendelijke bezorgers die ondanks de beperkte mogelijkheden vanwege de corona maatregelen toch hun uiterste best deden.

visser 25-04-2020

levering op tijd, een vriendelijke chauffeur die het product goed heeft afgeleverd .
levering binnen afgesproken tijd en laagste prijs

Rob. 25-04-2020

De site was duidelijk en de gezochte machine gunstig geprijsd. De levering vond plaats binnen het opgegeven tijdvak, het berichtje van de chauffeur 15-30 minuten voor levering heb ik niet ontvangen. De bezorgers waren zo vriendelijk de oude machine, die ik alleen in gesloopte status naar de begane grond kon transporteren, toch mee te nemen. De levering was zoals aangekondigd tot de drempel ivm. corona. Omdat ik zelf niet in staat ben de wasmachine drie trappen op te dragen heb ik een verhuisbedrijf ingehuurd.
Mij is niet duidelijk waarom de bezorgers de machine niet naar boven kunnen brengen en een verhuizer wel. Dat laat bij mij een onvoldaan gevoel achter.

Wilma K 25-04-2020

Zij leverden de vaatwasser die ik wilde tegen de laagste prijs. De machine online besteld en betaald. Direct mail gekregen van de klantenservice met verzoek type nummer van mijn oude machine door te geven om te controleren of nieuwe machine wel zou passen. Daarna bleek de door mij bestelde machine niet leverbaar en kreeg ik het nieuwere duurdere model zonder te hoeven bijbetalen

Fam van der Ven 24-04-2020

Ik heb voor Bemmel en kroon gekozen door een telefoontje te plegen en gelijk een vriendelijke dame die mij te woord stond.
Met de mededeling dat wij 7 weken zaten te wachten op een combimagnetron die wij besteld hadden bij vodelca ,nu geannuleerd.
Met de vriendelijke dame gesproken te hebben combimagnetron besteld en de volgende dag gelijk thuis. Het is de Etna ct851 cm super handig en super mooi ding. De bezorgers netjes en goed geleverd super boys.

Jaap Groefsema 24-04-2020

Ruime keus. Lage prijs en snelle levering.Alles keurig geleverd.Wij zijn zeer tevreden over de wasdroger van Bosch met warmtepomp.Wij komen zeker nog een keer terug.

Jacco Folkersma 24-04-2020

Prima webshop met goed advies en scherpe prijzen. ook is de levering goed geregeld en wordt keurig bezorgd en afgehandeld!

Akanters 24-04-2020

Ik kende Bemmel en Kroon nog niet, maar door de korting die hun gaven trok het me wel aan.
Ik ben er heel erg tevreden over.
De service, het doorgeven van het leveren.
Helemaal top!
Ik zou dit bedrijf aan iedereen aan bevelen.

Cheryl Coester 24-04-2020

Super snelle levering en goede service ondanks deze rare tijden. Ook super fijn dat je het oude apparatuur kosteloos mee kan geven
Order. BKI850457

Chris 24-04-2020

De ervaring met Bemmel & Kroon was ronduit positief. Oude volautomatische inbouw espressomachine van Bosch was aan vervanging toe. Via internet kwamen we uit bij Bemmel&Kroon met een goede aanbieding. De vestiging in Zoeterwoude bezocht. Hartelijke ontvangst en deskundige informatie. De verkoper dacht mee met onze wensen passend bij onze overige keukenmachines. Een goede en snelle afwikkeling en optimale communicatie van en over de bestelling volgde. Het zelf plaatsen en in gebruik nemen van de vol automatische espressomachine van Bosch was binnen drie uur gedaan. De eerste koffie en latte machiato kon getapt worden.

Nel 24-04-2020

Vandaag een heerlijke verse pizza gebakken in onze nieuwe Multifunctionele oven van Neff met pyrolyse en slide&hide deur.

Deze prachtig oven hebben we op aanraden van onze zoon bij Bemmel & Kroon besteld. Voor ons een nieuwe ervaring om een inbouwapparaat via internet te bestellen. Nadat we een keuze voor een oven hadden gemaakt konden we een prijsopgave doen via de site van Bemmel en Kroon en nog enkele vragen stellen. Na het snelle antwoord hadden we nog enkele vragen en werden we telefonisch netjes te woord gestaan. Daarna waren onze laatste onzekerheden weggenomen.

Na de bestelling en betaling kregen we een keurig overzicht dat de oven besteld en betaald was. Na enkele dagen werd de prachtige oven keurig op het juiste tijdstip thuis bezorgd en de oude oven meegenomen.

Dus nu glimt er in onze keuken een prachtig nieuwe Neff oven met een slide&hide deur welke erg gemaksvriendelijk is en we vertrouwen erop dat we hier nog vele jaren bakplezier van mogen beleven.

Maaike 24-04-2020

Bestellen ging makkelijk en snel. Veel informatie over de producten en de voorwaarden op de website te vinden. En ook het leveren ging snel. Goede service!

BB 24-04-2020

Deze webshop heeft een prima sortering en de juiste prijsstelling. Daarnaast goed advies en ondanks Corona een prima Service. Twee apparaten gekocht waarvan er recent 1 is geinstalleerd en de andere thuisbezorgd.

Bianca 24-04-2020

De diepvries die we graag wilden was leverbaar via bemmel en kroon. Na bestellen bleek echter dat hij niet op voorraad was. We moesten dus wat langer wachten. Dat was een tegenvaller. Echter werd er wel goed gecommuniceerd over de levering. Bezorging was netjes en volgens een duidelijk en kort tijdvak.

P.Custers 23-04-2020

Prima prijs kwaliteit verhouding prima bezorging ondanks de corona crisis en nu nog aansluiten

Chris 23-04-2020

Bemmel&Kroon komt zijn afspraken en toezeggingen meer dan waar. Correct proces en zeer transparant vanaf het moment dat de aankoopproces gestart wordt. De vervoerder Dynalogics is een keurig net bedrijf en levert de machine als logistiek partner keurig af.

janpaulk 23-04-2020

Duidelijke informatie over bestelling en levering.

Ruim op tijd info over de tijden van levering en dat is met een inbouwafwasmachine handig. Zeker omdat het oude apparaat gratis meegenomen wordt, dus je kunt ervoor zorgen dat het oude apparaat klaar staat.

Dit was de eerste keer dat wij iets bij Bemmel &Kroon besteld hebben en ik kan de zaak zeker aanbevelen.

Sem 23-04-2020

Goede winkel, een aantal keer contact moeten hebben over mijn product. Hierbij snel contact en goede service.

Gerrit 22-04-2020

Pakket (een magnetron) werd half wegen bij de verkeerde trap (brand/ vluchttrap) neergezet. De oude magnetron werd niet meegenomen zoals aangegeven tijdens het bestellen.

Ellen Olthof 22-04-2020

We zijn bij heel veel “keukenboeren” langs geweest op zoek naar een nieuwe keuken. Bemmel en Kroon maakte een hele goede indruk in ons eerste oriënterend gesprek. Ze namen alle tijd voor ons, en dachten goed met ons mee bij creatieve oplossingen voor de indeling. Een offerte opgevraagd en vergeleken met de andere offertes die we hadden ontvangen van de andere “keukenboeren”. Bemmel en Kroon had ons een goed aanbod gedaan. Het meerwerk ook via Bemmel en Kroon laten doen, is perfect gegaan. Vandaag is de keuken geplaatst en we zijn zo blij als een kind! Wat een goede service, en we zijn heel tevreden!

Sandra vd Kwaak 22-04-2020

Bestelling gedaan en een paar weken later er nog wat bij gevoegd alles keurig op tijd geleverd en zeer nette bezorgers die alles hebben neergezet, ga zeker weer de website bekijken als ik iets nodig heb

Ton Oskam 22-04-2020

Niet onze eerste aanschaf bij van Bemmel en Kroon. Nette bediening en goed advies en uitleg. Snelle levering.
Jammer dat het niet geplaatst werd, vanwege conona. Binnenkomen mocht niet (???) Als je oud bent en alleen heb je daar een probleem. Ons is het gelukt met een sterke buurman. Verder een prima zaak.

Jacques 22-04-2020

Hele snelle aflevering!! Bestelling vlak voor 22.00 u en volgende dag, vroeg in de middag al binnen. En daarnaast goed op de hoogte gehouden

john van kleef 22-04-2020

wist wat ik moest hebben desalniettemin kundige uitleg en veder keurig behandeld

Arno 22-04-2020

Mooie winkel, ruime keuze, vriendelijk personeel met kennis van producten, scherpe prijs.

Eric 22-04-2020

na op het Internet gekeken te hebben hadden ze het artikel voorradig in de winkel. Toch maar in het echt kijken dan. Winkel is heel ruim opgezet en de mensen hebben verstand van zaken en kunnen dingen goed uitleggen. Internet pagina is overzichtelijk en goed dingen op te vinden zonder te veel te klikken

Jan 22-04-2020

Dat ging soepel. Prima afwasser voor laagste prijs. Prima bezorgd op tijd en netjes

Krijn van Loon 22-04-2020

Goede en vriendelijke communicatie en prima service. Betrouwbaar voor uw internet aankopen.

Peter 22-04-2020

Bosch vriezer besteld. Duidelijke site, scherpe prijs, zeer snelle levering. Helemaal niets op aan te merken, aanrader.

Klaas Venema 22-04-2020

Nadat we een keuze hadden gemaakt voor een nieuwe stofzuiger viel de keuze vanwege de prijs op Bemmel en Kroon. We dachten eerst even bellen om te vragen of de stofzuiger op voorraad was. Een vriendelijke dame informeerde ons dat dit zo was. Ook kon zij telefonisch de opdracht noteren en tijdens het bellen rolde de factuur en bevestiging al binnen. 1 druk op de knop en direct betaald via Ideal. Kortom binnen 2 minuten alles geregeld. Dit is echt perfect, een dikke pluim. O ja ook de vervoerder kwam de volgende dag de stofzuiger al afleveren. Aan ons hebben ze nu een nieuwe vaste klant hoor.

A. Bakker 21-04-2020

Ik had nog nooit van dit bedrijf gehoord kwam hier toevallig op met googlen en bleek het goedkoopst te zijn .
Zeer snelle levering met track en tracé zodat je je bestelling kunt volgen ook half uur voor de tijd een sms zodat je evt. Niet de hele dag hier voor thuis hoeft te blijven .
Bestelling werd net over de drempel gezet.