Deze score is berekend op basis van 3211 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

M Bakker 05-01-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

Goede technische informatie over de diverse apparaten. En een ruime keuze uit diverse modellen.
Ook duidelijkheid over de wijze van levering en tijdstip er van

Pluspunten

• Veel keuze
  • snelle levering

Afwasser '45 05-01-2017 Via de website gekocht

Volgende keer B&K weer.

Zeer gebruiksvriendelijke website Producten en productinformatie zijn zonder problemen vlot te vinden en te vergelijken. Orderafhandeling en levering gaan makkelijk en vlot.

Pluspunten

• Website
  • Productivergelijking

A. van der Plas 05-01-2017 In de winkel gekocht
Hoge Rijndijk 269

Top droger!!

Wij zijn naar Bemmel-kroon gegaan omdat wij hier altijd goed worden geholpen! De kennis van de medewerkers helpen ons bij het beslissen van het goede product. Wij zijn hier dan ook geslaagd!!

Pluspunten

• Groot assortiment aan producten.
  • Vriendelijke medewerkers
  • Kennis van producten.
  • Kindvriendelijk.

wim 05-01-2017 In de winkel gekocht
zoeterwoude

Duidelijke uitleg van het product. Bovendien werden we snel geholpen wat in andere winlels meestal niet het geval is.

Peter en Wies van Ostaijen 05-01-2017 In de winkel gekocht
Forepark Leidschenveen.

Bemmel & Kroon, altijd gewoon goed !

Zeer tevreden zijn wij met onze nieuwe Miele wasmachine. Onze kinderen sporten veel en mede daardoor hebben wij in ons gezin veel wasgoed. Er gaat geen dag voorbij of de wasmachine draait. Voor een nieuwe wasmachine gingen wij deze week - als vanouds - naar Bemmel & Kroon: gewoon goed ! Op dinsdag besteld in de prachtige en ruime showroom op Forepark (Leidschenveen). Uitleg en service is daar prima. Op donderdag werd de wasmachine al afgeleverd. Twee trappen op, deskundig geplaatst. Oude machine werd weer mee terug genomen. Dat alles zat bij de zeer scherpe showroom prijs in. We zijn de wasmachine direct gaan gebruiken. Prachtig, energie- en water zuinig. Groen label. Voor witgoed gaan wij naar Bemmel & Kroon. Dan weet je wat je krijgt !

groet,

Pluspunten

• service op alle punten
  • snel en betrouwbaar

Minpunten

• niet

john kettenes 05-01-2017 Via de website gekocht

condens wasdroger voor dochter

ik ben op de site gekomen via internet bij het zoeken van aanbiedingen. het viel op dat de site zeer gebruikers vriendelijk was. ook de bezorgkosten waren in vergelijk met andere aanbieders zeer aantrekkelijk
ook de bezorging gaat voortreffelijk evenals de plaatsing en aansluiting.

Pluspunten

• zeer aantrekkelijke aanbiedingen
  • overzichtelijke sitre
  • groot betalingsgemak

Chers 05-01-2017 Via de website gekocht

LG wasmachine van Bemmel en Kroon

Op 4 januari wasmachine kapot gegaan. Snel op internet gezocht en ik kwam bij Bemmel en Kroon uit. Bestellen ging heel makkelijk en snel. Kon zelfs zelf een bezorgdatum kiezen. Op 5 januari geleverd door 2 vriendelijke mannen. Die hebben de wasmachine zelfs naar mijn 3e verdieping gebracht.

Pluspunten

• Makkelijke website
  • Zelf bezorgdatum kiezen
  • Snelle bevestiging per email

Mellany 05-01-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden!!

De vaatwasser was snel besteld. Ook de bezorgservice was super. Netjes binnen gebracht en snelle handeling. Ik zou jullie zeker aanbevelen. 🖒

Pluspunten

• Snelle levering
  • Makkelijk te bestellen

peter 05-01-2017 Via de website gekocht

Wasautomaten AEG L76672FL

De wasmachine is netjes afgeleverd en ik heb goede instructies ontvangen voor het in gebruik te stele.

Freddy 05-01-2017 Via de website gekocht

aankoop Whirlpool koelkast order BKI579495

heb deze shop gekozen omdat het veel aanbod heeft redelijke prijzen en zeer snelle levering ,zijn zeer tevreden en kunnen Bemmel-kroon zeker aanbevelen .

Pluspunten

• Snelle levering
  • redelijke prijzen

Camping Beau Rêve, Belgie 05-01-2017 Via de website gekocht

Top Shop

Van Bemmel & Kroon gekozen omdat het een kleinere winkel lijkt. Goede service. Vriendelijk aan de telefoon. Gedegen uitleg. Er waren problemen met de vervoerder, maar die hebben zij opgelost na 1 telefoontje.

Pluspunten

• bellen terug
  • houden zich aan afspraken

Tetje Zimmer 05-01-2017 Via de website gekocht

Inbouw koelvrieser

In de eerste instantie koos ik Voor de shop omdat de koelvrieser er zeker prijsgunstig was, heb getelefoneerd met de verkoper en Kreeg goed advies en werd goed geholpen .
Na de Koop was er een snelle levering ,en is de koelvrieser Voor mij ingebouwd ben zeker tevreden .
Zou altijd weer bij Bemmel & Kroon kopen en zou ze zeker aan Evelyn

Pluspunten

• Goed advies en prijsgunstig
  • Snelle levering betaling eerst na levering

vereijken 05-01-2017 Via de website gekocht

mw.

zeer behulpzaam, terugbellen als men het belooft. Service zoals het hoort. Snelle levering.
Hoefde extra service van 9,95 zelfs niet te betalen. Heel fijn.

H.P. de Jong 05-01-2017 In de winkel gekocht
Bemmel en kroon Zoeterwoude

Wel zijn netjes behandeld in de winkel, zij gaven de uitleg waarom we vroegen.
en zijn met volle tevredenheid weer naar huis gegaan.
bij de aflevering hebben de bezorgers de koelkast netjes op de plek gezet.
Deze waren netjes en vriendelijk.

Pluspunten

• Klantvriendelijkheid
  • Leuke aanbiedingen

Fam. Bakker 04-01-2017 Via de website gekocht

Aanschaf Siemens vaatwasser

Zeer tevreden over het bestelgemak en de levering!
Er werd keurig gemeld dat ik een mailtje zou ontvangen met daarin de geschatte levertijd en die kreeg ik ook. Tussen 08:30 en 11:15 zou het worden. Om 08:45 kreeg ik een telefoontje van de chauffeur dat hij over 10 minuten voor de deur stond en dat stond hij ook.
Kortom: men doet wat men belooft en zelfs meer. De chauffeur heeft de vaatwasser om het huis heen naar onze keuken gebracht terwijl hij alleen "tot de voordeur" had hoeven gaan.
Enige reden dat ik geen 10 geef maar een 9 is dat ik niet de mogelijkheid had om de factuur op een bedrijfsnaam te zetten, dat had ik fijn gevonden ivm BTW-aftrek .
Verder alles prima verzorgd!

Pluspunten

• doen wat ze beloven
  • laagste prijs die ik kon vinden
  • tijdstip van leveren goed gecommuniceerd

Ad Casteleijn en Caroline Waij 04-01-2017 Via de website gekocht

RS7778FHCSR Amerikaanse koelkast Samsung

Wij hebben gekozen voor de Amerikaanse koelkast Samsung RS7778FHCSR. Bij Bemmel en Kroon kregen we 30% korting dit was meer dan bij een ander op dat moment plus het plaatsen op locatie en verlengen naar 5 jaar garantie was een stuk goedkoper dan bij anderen.
Inplaats via internet hebben wij direct telefonisch contact gezocht met Bemmel en Kroon, waar wij prima geholpen zijn(via direct door u doorgestuurde e-mails )
Daar het aflever adres onze nieuwe woning was moesten wij nauwkeurig de tijd van levering weten.
We kregen daarvoor laat in de avond van te voren per e-mail door dat dit tussen 11.45 en 14.45 zou zijn en ook de volgende ochtend vroeg de bevestiging van deze tijd correct was per sms.
Wij waren dus 11.45 aanwezig. Snel daarna kregen wij een bericht binnen per sms dat de koelkast om 13.05 gebracht ging worden.
Ze stonden inderdaad op deze tijd voor de deur.
Omdat onze koelkast nogal groot was hebben ze eerst gekeken hoe ze hem het beste (veiligste) naar binnen konden brengen. Wat ook heel netjes gedaan is.
De koelkast is netjes op zijn plaats gezet en de verpakking verwijderd en meegenomen (behalve na overleg voor eventuele retournering het piepschuim).
Wij zijn heel blij met deze manier van zaken doen.
En dit is voor in de toekomst zeker voor van herhaling vatbaar.

met vriendelijke groet en hartelijke dank
Ad en Caroline

Pluspunten

• Alles is goed geregeld en duidelijk
  • Bij vragen staan jullie altijd open
  • Alles wordt goed en deskundig uitgelegt

Theo 04-01-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Presentatie en service geven vetrouwen

Vrijdag 30 december overleed de wasmachine plots. Met behulp van internet een geschikte nieuwe gekozen en vervolgens een aantrekkelijke winkel. Dat kan een webwinkel of een regulier fysiek bedrijf zijn. Bemmel&Kroon viel op omdat ze kwalitatief goede merken voor een gangbare prijs hebben. Met bijbehorende veelomvattende, persoonlijke, service. En dat klopt dus in de praktijk. Wat mij in de winkel meteen opviel is dat de presentatie van de apparatuur er keurig uit ziet. Er stond iemand de apparaten netjes af te stoffen. Detail wellicht, maar het zegt wel iets.
De verkoper geeft eerlijk advies en zijn er niet op uit je het meest lucratieve aan te prijzen. De volgende dag is de wasmachine geheel volgens afspraak drie hoog neergezet, geïnstalleerd en gedemonstreerd (ordernr. ZTW579443). En de oude weer meegenomen. Hulde aan de bezorgers!
Ik heb niets principieels tegen webwinkels maar het is met dit soort apparaten toch prettig om met iemand die kennis van zaken heeft te praten en ter plekke een beeld van het bedrijf te kunnen vormen. Ik kan iedereen Bemmel&Kroon aanbevelen; een webwinkel doet het niet beter of sneller. En persoonlijke service is veel waard tegenwoordig. Oh ja, de was machine doet het geweldig!

Pluspunten

• Persoonlijk advies
  • Snelle en correcte levering volgens afspraak
  • Service
  • Redelijke prijs

Minpunten

• Niet, tenzij je ver weg woont.

Myrte 04-01-2017 Via de website gekocht

Snelle levering met vriendelijke service. Toen bleek het het apparaat in de fabriek licht beschadigd was, dachten de monteurs actief na over een goede oplossing.

Rianne 04-01-2017 Via de website gekocht

Nieuwe koelkast!

We waren al een tijdje opzoek naar een koelkast. In de winkel hadden we ook al gekeken en daar vonden we de koelkast. Maar we wilde er wel nog even over na denken. Gisteren waren we er uit en hebben we de koelkast besteld via de website. Alles was super duidelijk en overzichtelijk. Na het plaatsen van de bestelling krijg je de informatie voor het bezorgen, ook allemaal duidelijk. Vanochtend kregen we te horen hoe laat de bezorger er zou zijn. Hij was er netjes op de afgesproken tijd. Hij zette de koelkast binnen, en vroeg nog of hij de oude koelkast mee moest nemen. Dat was bij ons niet nodig, maar netjes dat hij t nogmaals vraagt.
Nu aan het wachten tot we de koelkast aan mogen zetten!
Ordernummer BKI579834, Rianne

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Snelle service

Bas 04-01-2017 Via de website gekocht

Samsung Wasdroger DV90H8000HW

Super goede en snelle levering. De prijs was stukken lager dan de concurrenten op het internet als Coolblue, scheelde € 150,00.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Veruit de laagste prijs

A. van der Plas 04-01-2017 In de winkel gekocht
Hoge Rijndijk 269

Top droger!!

Pluspunten

• Groot assortiment aan producten.
  • Vriendelijke medewerkers
  • Kennis van producten.
  • Kindvriendelijk.

Noeska 04-01-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Bemmel en Kroon

Bemmel en Kroon staat voor goede service en kwaliteit. De verkopers hebben verstand van zaken, geven advies op maat. In het verleden heb ik al mijn witgoed in deze winkel gekocht en ook bij repataties werd ik goed geholpen.
Daarom heb ik mijn wasdroogcombinatie bij hun aangeschaft.

Pluspunten

• Goede service
  • Kennis van zaken
  • Advies op maat
  • Vriendelijke verkoper
  • Goede parkeergelegenheid

El 04-01-2017 Via de website gekocht

Miele Wasmachine

Zeer gebruiksvriendelijk en goede aanbiedingen , overzichtelijke site . achteraf kunnen betalen . deskundige installatie.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk en klantvriendelijk
  • Snelle levering

Sebastiaan 04-01-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Aanschaf Siemens Wasmachine en Droger

Na een vervelende ervaring bij een andere winkel weer naar Bemmel en Kroon gegaan. altijd goed advies en ook altijd de producten op voorraad. snelle levering en super service.

Pluspunten

• Goede service
  • veel producten
  • goede expertise

hejna 04-01-2017 Via de website gekocht

nieuwe koopplaat

Snel, juist en mooie prijs.
Fijn dat ze de gegevens van onze keuken zo lang bewaren, maakt het bestellen van nieuwe onderdelen erg makkelijk.
order ZTW577373

Pluspunten

• snelle levering
  • mooie prijs en goed nagekomen afspraken

Janet van Grondelle 03-01-2017 Via de website gekocht

Je kunt er van op aan!! Op tijd, meedenkend,vriendelijk

Het is goed overzichtelijk.duidelijk omschreven,sortering is groot.
Het klopt wat er belooft wordt; bellen op tijd dat ze eraan komen, email van te voren...heerlijk als je van je deal op aan kan!

Pluspunten

• Ze doen wat ze beloven
  • Duidelijke afspraken
  • Werken netjes en snel

Minpunten

• Geen gasslang + nippel bijgeleverd ( standaard)

Lydia 03-01-2017 Via de website gekocht

Vaatwasser met ordernummer BKI578151

Prettige, makkelijke website. Goeie prijs! Bij Bemmel & Kroon terecht gekomen omdat zij de scherpste aanbieding hadden. Duidelijke communicatie en ze komen na wat ze beloven. Tussen Kerst en Oud en Nieuw namen ze binnen 1 dag contact op om een afspraak te maken. Helaas kon het door de drukte niet meer diezelfde week geïnstalleerd worden. Keurig vooraf geïnformeerd over het tijdvak waarin ze zouden komen installeren. Installatie netjes verzorgd, oude apparaat meegenomen en ik ben heel tevreden over mijn nieuwe vaatwasser!!

Pluspunten

• goed geprijsd
  • fijne betrouwbare service

Fam. Braun, Voorschoten 03-01-2017 Via de website gekocht

Wij zijn uiters tevreden,compliment Bemmel en Kroon

Oprecht : over het gehele proces meer dan tevreden, -informatie - communicatie - levering en plaatsing - nauwkeurig, correct en uiterst klantvriendelijk. Onze volgende aankoop gaat gegarandeerd op dezelfde wijze.

Pluspunten

• Webside is duidelijk,contact,plaatsing perfect

Minpunten

• Geen enkel

R.A.van Rijn 03-01-2017

Bliksemsnelle transactie!

Binnen 10 minuten een wasmachine gekocht, factuur en betalingslink ontvangen, betaald en bericht van de koerier ontvangen met gegevens over de bezorging. Echt heel snel allemaal. Wasmachine binnen 24 uur in huis

Pluspunten

• goede prijs: laagste op internet
  • snelle en heldere afhandeling

J.B 03-01-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle levering

Snelle levering was voor ons belangrijk. Dat is gelukt! Er werd duidelijk aangegeven wanneer de droger geleverd zou worden, ideaal! De plaatsing van de droger liep heel goed, we zijn heel tevreden!

Pluspunten

• Snel
  • Duidelijk wanneer geleverd zou worden
  • Goede en makkelijke plaatsing van de droger

Annemiek 03-01-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Bosch wasmachine

Ik heb deze winkel gekozen omdat ze de scherpste prijs hebben voor een door de consumentenbond als beste koop gekozen wasmachine. Daarbij is de bezorgservice heel erg goed, een mailtje met het een tijdvak van 2 uur die ook echt nagekomen is. Plus een telefoontje van de bezorgers als ze in aantocht zijn. Zeer vriendelijke bezorgers die keurig en snel de wasmachine hebben aangesloten. Super!

Pluspunten

• Scherpe prijs
  • Goede service
  • Uitstekende bezorgservice

Minpunten

• Beperkte keuze in lagere prijsklasse

Vanes 03-01-2017 Via de website gekocht

Samsung koelkast

Duidelijke webshop. Ik had er niet niet eerder van gehoord, maar is prima bevallen! Ook de beste prijs voor de koelkast die wij hadden uitgezocht. Nergens goedkoper en direct de volgende dag geleverd!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Duidelijk over het verloop van de bestelling

Minpunten

• Geen reactie gehad op de vraag die ik had gesteld

Jo Bovens 03-01-2017 Via de website gekocht

Uitstekende communicatie Bemmel & Kroon

De website van Bemmel & Kroon B.V. is zeer duidelijk, met heldere productomschrijvingen.
Er wordt meteen aangegeven of product in voorraad is en anders de verwachte levertijd in dagen.
De prijzen zijn zeer concurrerend (in ons geval bijna 9% goedkoper dan bijvoorbeeld Mediamarkt,BCC of Coolblue). Daarnaast werd een onverwacht extraatje van Brabantia geleverd.

Pluspunten

• heldere product omschrijvingen
  • zeer prijs concurrerend

Marlies 03-01-2017 Via de website gekocht

Samsung warmtepompdroger 9kg

Na lang zoeken op het internet voor een samsung warmtepompdroger uitgekomen bij bemmel en kroon omdat: hun dit apparaat het goedkoopste konden leveren, snelste levering hadden, en zelf een aflever moment kan uitkiezen, ook kon ik na het bestellen aan de deur betalen. De jongens hadden de droger netjes weggehaald en de nieuwe geinstalleerd. En gelijk de waterafvoer aangesloten dan heb ik het reservoir niet nodig. Ik kan gelijk beginnen.

Pluspunten

• Goedkoopste
  • Snelle levering
  • Aan de deur betalen
  • Gehele installatie

Richard 03-01-2017 Via de website gekocht

Een echte aanrader

De website is gebruikersvriendelijk en duidelijk ingericht. Overzicht van de producten is goed en de afbeeldingen van de producten komen overeen met het bestelde. Dus geen verassingen achteraf. Na een speurtocht op internet kwam ik uiteindelijk uit bij Bemmel en Kroon, omdat zij de voordeligste zijn. Het bestellen van de AEG wasmachine ging gemakkelijk en ik kon zelf de afleverdatum aangeven. Op de dag van bezorging kreeg ik een bericht dat men 11.05 uur zou arriveren en inderdaad daar stond de bestelwagen met de wasmachine. Twee vriendelijke heren hebben de AEG wasmachine keurig aangesloten en de oude wasmachine meegenomen. Na veelvuldig gebruik van de nieuwe AEG wasmachine zijn wij nog steeds heel erg tevreden met deze aankoop. Top service en een echte aanrader. Mijn ordernummer BKI576365

Pluspunten

• Uitstekende service
  • Klantvriendelijk
  • Voordelige prijzen
  • Top kwaliteit producten

Fam. de Jong 03-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop Inductiekookplaat

Snelle goede afhandeling. Zeer tevreden over deze en ook alle eerdere gedane aankopen bij Bemmel & Kroon. Zeker een aanrader.

Pluspunten

• Doen ALTIJD wat ze zeggen
  • Vlotte service en bijna altijd op voorraad
  • Eén van de goedkoopste

Minpunten

• Bij afleveren niet bekend dat oude moest afvoeren

W. Gruiters 02-01-2017 Via de website gekocht

Prima sevice!

Miele Vaatwasser gekocht. Uitstekend telefonisch contact met datum van levering.
Fijne firma met gunstige prijzen.

H.P. de Jong 02-01-2017 In de winkel gekocht
Bemmel en kroon Zoeterwoude

Hp de jong

Wel zijn netjes behandeld in de winkel, zij gaven de uitleg waarom we vroegen.
en zijn met volle tevredenheid weer naar huis gegaan.
bij de aflevering hebben de bezorgers de koelkast netjes op de plek gezet.
Deze waren netjes en vriendelijk.

Pluspunten

• Klantvriendelijkheid
  • Leuke aanbiedingen

J. Fahey 02-01-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Snelle hulp en uitleg met zeer deskundige informatie

Na grondige vooronderzoek op de computer bij de consumentenbond en kieskeurig, kwamen we er al snel achter dat Bemmel en Kroon precies de wasmachine had die we wilden. Na goede deskundige hulp en uitleg
hebben wij een prima wasmachine kunnen bestellen. Goede , eerlijke informatie deed ons snel beslissen.
Ook de levering binnen 2 dagen was prima en volgens beschrijving. De wasmachine was snel en vakkundig aangesloten en de heren waren met medeneming van de oude wasmachine binnen 10 minuten klaar.
Fijn dat alles zo snel geregeld was.

Pluspunten

• deskundige hulp in de winkel
  • snelle en goede levering
  • vriendelijk personeel

marco boogerd 02-01-2017 Via de website gekocht

m.boogerd uit hoogvliet ordernr ztw578859

telefonisch wasmachine besteld, werd goed geholpen, uitleg gehad verschillende machines, binnen 10 min mail binnen voor verdere afhandeling/betaling. volgende dag levering. werd netjes van te voren gebeld dat ze er binnen 20 min waren. keurig en hij was de goedkoopste

Pluspunten

• snelle levering
  • werd zeer vriendelijk geholpen
  • de prijs

Willem Ouwehand 02-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop vaatwasser

Handige en eenvoudige website. Kreeg ook nog eens 33 euro kassakorting. Levering was ook prima. Ik kreeg een mail met de richttijd van de levering en werd ook nog eens een half uur van te voren gebeld. Bij het vragen of de mannen de vaatwasser via achterom wilde bezorgen was dat geen probleem en vaatwasser werd netjes in de keuken gezet. Vriendelijke bezorgers. Ik heb inmiddels mijn derde apparaat hier gekocht. Wasmachine, droger en nu dus de vaatwasser.

Pluspunten

• Goede service
  • Je weet welk tijd ongeveer de bezorging is

Minpunten

• Kan niet met creditkaart betalen

Eric 02-01-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service en goede prijs / kwaliteit verhouding

Ik heb een Bosch combi magnetron HBC84H501 gekocht (ordernummer BKI578726). Deze voldoet aan alle eisen die wij hebben (magnetron, 3 verschillende soorten ovens en grill). Het bestellen ging makkelijk, tijdig werden wij geïnformeerd over tijdstip dat magnetron geleverd zou worden. Deze werd ook precies op de afgesproken tijdstip geleverd.

Pluspunten

• Uitgebreide assortiment
  • Goede prijs / kwaliteit verhouding

Inge 02-01-2017 In de winkel gekocht
Den haag

Vervanging keukenapparatuur order DH576850

Afgelopen week ben ik bij Bemmel en kroon geweest omdat ik wat nieuwe apparatuur nodig had voor mijn huidige keuken ( vaatwasser, koelkast, afzuigkap, reparatie combimagnetron, order DH576850). Ik ben keurig geholpen en de verkoper heeft een mooie prijs voor me gemaakt en ook nog geregeld dat alles binnen een week keurig geïnstalleerd werd. Dit ondanks de tussenliggende feestdagen! Monteur was keurig op tijd en alles zeer vakkundig en professioneel geïnstalleerd. Ik ben klaar voor het nieuwe jaar! Hartstikke bedankt voor de snelle en correcte service Bemmel en kroon. M'n vorige keuken had ik hier ook al gekocht en wederom hebben ze bewezen echt professionals te zijn. Ik kan iedereen aanraden z'n keuken / apparatuur hier te kopen!

Pluspunten

• Snelle levering,goede prijs
  • Keurige installatie

Minpunten

• Nvt
  • Nvt

Marius Brouwer 02-01-2017 Via de website gekocht

Bemmel en Kroon

Vaatwasser gekocht via Bemmel en Kroon. Snel geleverd en netjes track en trace nummer gehad. Tevens op de hoogte gehouden via SMS. Ook de factuurbon en bevestigingen netjes via mail ontvangen. Allemaal zeer goed geregeld.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Afhandeling

Sylvia Scheepers. Ordernummer BKI577736 02-01-2017 Via de website gekocht

AEG Wasmachine (BKI577736 )

Ideaal. Zelfs voor een nieuwe wasmachine niet meer de deur uit. Maandagavond 2e kerstdag besteld en woensdagochtend het eerste wasje alweer gedraaid. Top !!! Wat een service ! Echt, ik raad het iedereen aan !

Pluspunten

• Snelheid
  • Volgsysteem hoe laat de bezorger er is

Minpunten

• Extra kosten voor pinnen bij levering

R V 02-01-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Niet beter dan een webshop

Vandaag met Bemmel en Kroon gebeled omdat mijn wasmachine geleverd door Bemmel en Kroon na 3 jaar ernorm lekt. Zo erg zelfs dat deze lekkage meldingen veroorzaakt en daardoor het wasprogramma niet kan uitvoeren. Drie jaar is voor een wasmacine geen normale levensduur. Helaas was de medewerker van Bemmel en Kroon tot niets anders in staat dan Samsung te bellen. Beetje jammer, van een goede zaak als Bemmel en Kroon zou je beter verwachten. Een voorstel voor reparatie waarbij ik het grootste deel van de kosten op mij zou nemen of korting op een eventuele nieuwe wasmachine lijkt mij een betere service. Alles bij elkaar ben ik zwaar teleurgesteld in deze winkel en ik denk dat ook niet dat ik hier nog een aankoop ga doen (immers bij de meeste webwinkels is de service inmiddels beter)

Remko 01-01-2017 Via de website gekocht

ordernummer BKI572749

Siemens inbouw solo oven en Siemens gas op gas kookplaat besteld bij Bemmel En Kroon. Prima geholpen door de klantenservice! Omdat ik 2 apparaten online wilde kopen waarvan ik op 1 apparaat extra korting zou krijgen, pakte de korting niet goed bij het afrekenen met I-deal. Even gebeld en werd prima en snel geholpen , bovendien kreeg ik zelfs nog nieuwere model van de oven voor dezelfde prijs! De levering van de apparaten ook goed geregeld door "Dynalogic- bezorgservice", op de afgesproken dag kreeg ik ruim van te voren een tijd wanneer de apparatuur geleverd zou worden en dit ging ook volgens afspraak. Prima ervaringen dus met Bemmel & Kroon

Pluspunten

• service
  • prijs-kwaliteit
  • bezorgservice
  • voldoende keuze

M. van Doorn 01-01-2017 Via de website gekocht

prima advies bij Bemmel en Kroon

Prima advies gekregen bij Bemmel en Kroon. Model waterpompdroger van Siemens was niet meer leverbaar, maar er werd een beter alternatief geboden en een stukje financiële compensatie en garantie. Telefonisch alles geregeld en ophalen in Zoeterwoude was te simpel.

Pluspunten

• service en advies
  • geen wachttijd bij afhalen
  • hulp bij inladen

Jerry 01-01-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Ideale winkel

We komen al jaren bij Bemmel&Kroon voor witgoed: inbouw apparatuur etc. altijd goed te bereiken, veel keuze en deskundige hulp bij de keuze. De bezorging en plaatsing was precies op tijd en volgens de afspraak.

Pluspunten

• Veel keuze
  • Deskundige verkoper

Vanderbeke steven 01-01-2017 Via de website gekocht

Siemens oven en combi oven

Perfecte begeleiding tijdens de keuze naar het juiste toestel, heel reactief, quasi direct een beantwoording van de vragen. Gewoon een aanrader, ook de levering verliep vlekkeloos.