Deze score is berekend op basis van 3197 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

emske 18-07-2015 Via de website gekocht

fluitje van een cent

vond direct wat ik nodig had

gemak van de website.
zeer ruime sortering.
zeer snelle levering.
goede aflevering

zie separate beoordelingen

DDH69 18-07-2015 Via de website gekocht

Niet gelijk gereageerd op mijn mail. Maar na een telefoontje keurig opgelost.

Mijn product was niet meer te leveren. Een ander model aangeboden gekregen. De levertijd bleek hiervan achteraf langer te zijn dus nog een ander model aangeboden gekregen. Deze is de volgende dag al geleverd! Super!

Fijne betrouwbare winkel. Zeker aan te bevelen. Keurige aardige heren die de spullen af kwamen leveren. Goed te volgen welke tijd ze er zijn. Prima alles boven gebracht, geïnstalleerd en alles netjes achter gelaten.

Fijne betrouwbare winkel. Zeker aan te bevelen.

Tessavanderaa 18-07-2015 Via de website gekocht

Bestelgemak via website is erg goed en duidelijk

Op donderdagavond besteld en zaterdagochtend al in huis. Netjes van te voren een mail gekregen met bezorginformatie en een link waarbij te volgen was waar de bus op dat moment was. Werd aangegeven dat de chauffeur een half uur voor aankomst zou bellen, dat is niet gebeurd.

Veel keuze! Onze bestelde wasmachine was blijkbaar een ouder model, voor zelfde prijs de nieuwere variant geleverd gekregen.

Goede service, snelle levering en netjes geplaatst.

FraVer 18-07-2015 Via de website gekocht

2e bestelling via Bemmel&Kroon en wederom goed. Goede terugkoppeling via mail en duidelijke afspraak omtrent levering. Keurig geleverd op gewenste dag. Minpuntje: op de dag van levering kreeg ik een mail maar daar stond niet in hoe laat de levering was. De chauffeur heeft ook niet 30 minuten van tevoren gebeld om te zeggen dat hij er aan komt zoals afgesproken. Was gewoon thuis dus voor de rest geen probleem. Code: TNJCZBZ

Constant71 17-07-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

Thuis gebracht en netjes op juiste plek gezet

Vriendelijke mannen, direct kunnen pinnen

Zeer klantvriendelijk, heerlijke warme koeken

Uitstekende prijs-kwaliteit

Sjoerd_20 17-07-2015 Via de website gekocht

Het bedrijf gaf van te voren via de mail Door in welk tijdbestek we de producten konden verwachten.

Goede kwaliteit.

Goede kwaliteit en snelle levering.

Ruime keuze, goede kwaliteit en snelle levering. Uitstekende service. BKI477520

applecheex 17-07-2015 Via de website gekocht

overzichtelijk

Ik was zo slim om in het weekend een verkeerd soort droger te bestellen, niet meer te bereiken dus maandagochtend gebeld en mijn bestelling werd zonder moeilijk gedoe omgezet naar de goede droger, netjes een link voor de bijbetaling. Deze kwam niet overeen met de prijs op de website, wederom contact gezocht en zonder gedoe werd alles goed en netjes afgehandeld en kreeg ik n link met het bedrag van de website. Zeer vriendelijk personeel aan de telefoon, kunnen een hoop bedrijven van leren overigens.
De mensen van de bezorging heel klantvriendelijk en netjes.

klantvriendelijkheid en gemak

Ik persoonlijk heb goede service en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan en daar voldoet Bemmel en Kroon ruimschoots aan!!

louisa pijnacker 17-07-2015 Via de website gekocht

Makkelijk via internet goederen bestellen.

Zeer goede service de vaatwasmachine werd de volgende dag al geleverd!

Zeer uitgebreid.

Leuk assortiment en een zeer snelle service.

Heb alleen goede punten uitgebreid assortiment, goede kwaliteit en een zeer snelle levering!

harrydj1 17-07-2015 Via de website gekocht

De bosh warmte pomp droger BKI477561 gekocht met nog eens 25 euro korting in de webshop. Je kan zelf kiezen wanneer je hem geleverd wil hebben. En door twee aardige jongens , gratis , naar zolder gebracht. En nu nog hopen dat ik nog jaren mag genieten van de droger. Voorlopig top.

Goedgebruiker 17-07-2015 Via de website gekocht

gezellig vanuit je huis alles kunnen regelen

Geweldig, niets is teveel gevraagd

Ruim voldoende

Aan iedereen die iets nieuws nodig heeft

De Bezorging was ruim binnen de afgesproken tijd, mannen werken netjes.

bawij 17-07-2015 Via de website gekocht

Bestelproces gemakkelijk in te vullen, duidelijke site.
Makkelijke betaalprocedure

Prima, mail en telefoon werden prima en snel beantwoord.
Duidelijkheid m.b.t. levertijd en goed inzicht in de verwachte levertijd via de bezorgdienst die de apparatuur kwam leveren.

Niet echt op gelet, had mijn keuze al gemaakt en zocht een leverancier die snel kon leveren.

Zal dit zeker melden aan vrienden/kennissen die ook voor een aanschaf in deze categorie gaan.

Gewoon goed!!!

marten l 17-07-2015 Via de website gekocht

simpel en alles vlot afgehandeld

bestelde model was niet voorradig nieuwer en duurder apparaat zonder extra losten afgeleverd op afgesproken tijd en datum :)

goed

Waarom niet ??

het kopen en afhandelen ging simpel en vlot dus geen enkele reden om niet tevreden te zijn.

AnneliesdVries 17-07-2015 Via de website gekocht

Stond bij Kieskeurig bovenaan, winkel gekozen, kwam meteen op product, duidelijke beschrijving en overzicht kosten. Meteen geregeld.

Alle afspraken zijn keurig nagekomen, hele bestelproces verliep top.

Alles verliep prima, binnen 24 uur stond er een nieuwe wasmachine te draaien voor een prijs die marktconform keurig was.

Keurige snelle afhandeling. Duidelijke website.

rverde 17-07-2015 Via de website gekocht

duidelijk site, alle informatie aanwezig

Goede service, beste prijs.

Duidelijk site. De BBQ die ik wilde was hier aanwezig en voor de goedkoopste prijs. Zelfs €50 euro goedkoper dan aangegeven. Snelle levering, je wordt op de dag geïnformeerd over de aankomsttijd door mail en SMS. Mijn ordernummer is: BKI476942

ronaldmenges 16-07-2015 In de winkel gekocht

prachtige ruime sortering. Parkeergelegenheid

Prettig geholpen

zeer grote keuze

Zeer grote keuze en vakkundig personeel. Lagere prijs dan bij anderen

Zeer grote keuze. Vakkundig personeel

touwehand 16-07-2015 In de winkel gekocht
Cruqius

De bestelde artikelen werden op de afgesproken tijd netjes afgeleverd, en de oude kapotte apparatuur werd ook mee retour genomen.

Er is voldoende keuze

Prijs technisch en door de snelle service liggen ze goed in de markt.

Ondanks wij eigen per toeval de winkel binnen liepen, werden wij goed geholpen, en hierbij werden al onze vragen goed beantwoord. De uitleg in de verschillen van de producten worden goed duidelijk gemaakt om hieruit voor jouw zelf de juiste keuze te maken.

japio1952 16-07-2015 Via de website gekocht

Goed overzicht via de website. Grote keuze. Prima prijzen. Aflevering ook prima, plus installatie. Een van de zo niet de goedkoopste winkel van Nederland met prima service !!!!

astrid_klaassen 16-07-2015 Via de website gekocht

Besteld via internet

Uitstekende service. Na uitleg waar de apparaten voor nodig waren goed advies gekregen voor bepaald type.

Veel keus en goed advies met betrekking tot het bepalen van de juiste keuze

Ik zou zelf zeker weer terug gaan en om die reden Bemmel en Kroon van harte aanbevelen aan anderen.

Mijn oordeel berust op de volgende feiten: 1. De uitstekende telefonische hulp mbt keuze, betaling enz 2. Aflevering, dag tevoor bevestigd via E-mail, op dag van levering zelf, telefoontje om aankomsttijd door te geven. Absoluut een pluim!!

MarcHogenkamp 16-07-2015 Via de website gekocht

De wasmachine die ik wou bestellen bleek na telefonsch contact niet direct leverbaar. Gezien de spoed (wie kan er lang zonder wasmachine zitten?) werd mij een duurdere versie aangeboden met prijs van de beoogde machine. En zo geschiedde. Levering netjes en conform afspraak. Top!

Wake1949 16-07-2015 Via de website gekocht

Via overzichtelijk web site is het eenvoudig een keuze te maken

Na bestelling volgt mail met vervolg informatie. Die bevestiging is prettig en geruststellend.

Er is een ruim aanbod met info over kwaliteit.

Vanwege goede ervaring en ruim aanbod, snelle levering en keurige, deskundige plaatsing.

Na bestelling volgt snel vervolg informatie en vlotte levering met aanduiding van tijdstip.

prissiejj 16-07-2015 Via de website gekocht

Met een paar klikken was het zo gepiept.

Alles werd goed uitgelegd zowel per mail als telefoon, en vooraf in de winkel goede uitleg over de verschillende wasmachines.

Voor ons was het assortiment toereikend en de prijzen waren goed bijgehouden ten opzichte van andere winkels.

Zeker, mijn ouders kochten al jaren hun witgoed bij jullie en ik, hun dochter nu dus ook, zegt genoeg lijkt mij.

Niets meer toe te voegen aan bovenstaande, alles is perfect.

jaco7mar 16-07-2015 Via de website gekocht

kon gemakkelijk alles vinden wat ik wilde

had snel een beslissing genomen en de machine werd super snel geleverd en gemonteerd

de vaatwasser die ik wilde was niet meer te leveren, maar voor dezelfde prijs kreeg ik de opvolger. Top.

alles tot in de puntjes geregeld en afspraken worden ook nagekomen.

De winkel doet wat hij belooft. Binnen enkele dagen na bestelling hadden we de nieuwe vaatwasser al ingebouwd. Super.

bawij 16-07-2015 Via de website gekocht

Bestelproces gemakkelijk in te vullen, duidelijke site.
Makkelijke keuze in betalen, direct of pinnen.

Prima, mail en telefoon werden prima en snel beantwoord.
Fornuis van 60 kilo werd zonder problemen naar de 4e verdieping gebracht, alles via de trap en zonder extra kosten!

Niet echt op gelet, had mijn keuze al gemaakt en zocht een leverancier die snel en voor een scherpe prijs kon leveren.

Alles naar wens. goed contact toen ik naderhand nog wat wilde wijzigen wat direct werd verwerkt. ook de bezorging was helder m.b.t. tijdstip en aflevering op 4e verdieping zonder extra kosten was perfect.

protmans 15-07-2015 Via de website gekocht

Makkelijk online besteld en netjes op de afgesproken dag thuis in de gang bezorgd

Netjes via mail op de hoogte gehouden van de status en een half uur voor levering een sms. Chauffeur was precies optijd

Door de goede service en het gemak van bestellen zeker een aanrader.

Van begin van bestelling tot aan de aflevering alles geweldig verlopen. Zeer goede en betrouwbare zaak.

jandore 15-07-2015 Via de website gekocht

Geen enkel probleem

Helpen met het samenstellen van de bestelling en de bezorging is top

Waarom niet!

Behulpzaamheid en de prijs van het product. Ze hebben geen klanten service.

frankvvenrooij 15-07-2015 Via de website gekocht

Je hoeft zelf niets te doen.

levertijd 1 dag geweldig.

Genoeg Keus

Omdat alles top geregeld is.

BKI477051 Bij de volgende aankoop eerst hier kijken.

frans van den aardweg 15-07-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Omdat je hem ziet staan, en goede uitleg krijgt.

In de winkel zijn we keurig geholpen.
De monteurs hebben het netjes gemonteerd en geplaatst, we zijn buitengewoon tevreden.
Machine is heel stil, we hebben weer een Bosch gekocht. Omdat de vorige 23 jaar heeft gedraaid !

Omdat de machine de dag van plaatsing het niet deed, en dat we naar Bemmel & Kroon belde en er de volgende morgen meteen een technisch monteur van Bosch op de stoep stond. en het mankement snel heeft verholpen.

H.de Waal 15-07-2015 Via de website gekocht

Wordt perfect geinstalleerd >

Wordt ook nog ongeveer 30 voor bezorging geld !

zeer ruim en geen verborgen kosten !

Levering zeer snel en Goed !

Eerst een beetje twijfel, ben echt zeer tevreden over service en korrecte behandeling !!

Dianas 15-07-2015 Via de website gekocht

alles prefect geregeld

netjes ingebouwd, zelfs onder apparaat gestofzuigd en schoon gemaakt!!

Voldoende keuze in alle prijsklasse

Belde met een vraag over levering enz. Wilde namelijk via internet bestellen. Maar werd door verbonden met verkoper en deze heeft de bestelling doorgenomen en op genomen. Heeft al mijn vragen goed beantwoord. En levering was geen crime, netjes dagdeel aangegeven en door monteur 20 min van te voren gebeld dat hij onderweg was.

monique19751 15-07-2015 Via de website gekocht

duidelijke website

verpakkingsmateriaal en oude machine mee retour

heb gevonden wat ik nodig had

gratis extra garantie en wasmiddel pakket

hayd 15-07-2015 Via de website gekocht

snel te regelen zonder weinig gedoe

zowel administratie als levering uiterst snel en correct

goede ervaring dus zeker aanbevelnswaardig

alles prima en vooral snel geregeld

Rorakl012 15-07-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site. Eenvoudig bestelproces.

Snelle levering, levering binnen afgesproken tijdvenster en goed geïnformeerd over status van de levering. Installatie keurig uitgevoerd en zware oude wasmachine afgevoerd.

Ruim assortiment. De door ons bestelde Siemens wasmachine bleek echter niet meer leverbaar (op grond daarvan zou aasortiment misschien juist een lagere score moeten krijgen), maar dit werd meer dan gecompenseerd doordat we voor dezelfde prijs een duurdere (ruim 200 euro; vergeleken met prijs bij Bemmel en Kroon én met laagste prijs elders op internet) een betere machine kregen.

Samenvattend: eenvoudig bestelproces. Goed op de hoogte gehouden van voortgang. Prima installatie thuis, inclusief meenemen zware oude machine. Veel duurdere (ruim 200 euro) opvolger van bestelde apparaat gekregen tegen dezelfde prijs.

edhamelink 15-07-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

Alles was in 5 minuten geregeld in de winkel.

Nieuwe apparaat werd netjes in keuken neergezet en oude werd mee terug genomen.

Ruime keus aan alternatieven.

Ik werd uitstekend geholpen door een deskundige adviseur. Laagste prijs t.o.v. concurrentie n

giroth 14-07-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

Hoewel via de website ook aankoop gedaan kan worden, heb ik ervoor gekozen om naar de fysieke winkel te gaan. Ik had nog een paar vragen die ik direct wilde stellen, zoals bijvoorbeeld het meenemen van mijn oude machine. De oude machine kon inderdaad kosteloos worden meegenomen.

Een dag voor de levering wordt een tijdsperiode aangegeven. Hierdoor hoef je niet een hele dag te wachten. En vlak voor de komst van de wagen krijg je de exacte tijd telefonisch door. De levering was stipt. Er zijn geen leverkosten berekend.

Het assortiment bevat de nieuwste producten. Dit in tegenstelling tot andere bedrijven die vaak nog veel overjarige producten in hun assortiment hebben. Bemmel had nog een ouder showroom
product naast de nieuwe, maar gaf een eerlijk aankoopadvies. Een klein minpuntje is dat niet in alle fysieke winkels de nieuwste producten zijn te vinden om uit te proberen. De prijs van de nieuwe producten van Bemmel zijn concurrerend in vergelijking met andere bedrijven die hun overjarige typen nog bijna voor dezelfde prijs als de nieuwe van Bemmel verkopen.

Qua prijs, service en advies is Bemmel een van de betere winkels. Ik heb daar al meerdere keren iets gekocht. Deze winkel kan ik bij iedereen aanbevelen.

Deskundig advies, scherpe prijs, goede service, vlotte levering zijn de punten waarvoor ik al meerdere keren bij Bemmel en Kroon bestellingen heb verricht. Zo ook de meest recente bestelling voor een magnetron van Siemens (ordernummer CRQ475498).

RyanBB 14-07-2015 Via de website gekocht

Zeer gemakkelijk online te bestellen! Alleen de betaalwijze was voor ons enigszins onduidelijk, bij de optie vooruitbetalen dachten wij aan een deel nu en een deel bij aflevering betalen! Drukte we op de info button (?button) dan herlade de pagina enkelt opnieuw.

Geweldige service, na de voor ons ontstane verwarring m.b.t. de betaalwijze een telefoontje gepleegd daar vriendelijke te woord gestaan en binnen enkele seconde een iDEAL link om te betalen! Daarnaast hadden wij een droger en wasmachine die niet meer leverbaar waren bij de fabrikant dit was geen probleem wij kregen zonder dat we er zelf iets voor hebben moeten doen de nieuwe modellen ontvangen voor het zelfde bedrag! Een dikke pluim hiervoor!

Ruime keuze aan drogers en wasmachines met een goede prijs! Overig assortiment kunnen we niet beoordelen omdat we specifiek opzoek waren naar de hierboven genoemde producten!

Wij zouden Bemmel en Kroon zeker aanbevelen aan iemand anders, dit vanwege de uitstekende service en het gemak! Bij een volgende aankoop zullen wij ook zeker bij Bemmel en Kroon kijken!

Een uitstekende service en zeer eenvoudig te bestellen! Voor de producten die wij zochten(wasmachine en droger) hadden we een ruim assortiment om uit te kiezen! Bij een volgende aankoop zullen we ook zeker weer bij Bemmel en Kroon gaan kijken! Daarom raden we ook een ander aan om bij deze shop een kijkje te nemen!

Deirdrevb 14-07-2015 Via de website gekocht

Online gekocht, makkelijker kan niet. :)

Duidelijke website en na het bestellen ontving ik regelmatig updates over de status van mijn bestelling. Ook het leveren liep voorspoedig, ik ontving de dag van de voren bericht over het tijdvak waarin mijn bestelling zou komen en de koerier belde een half uur voor aankomst. Al met al een fijne winkel waar ik met het volste vertrouwen opnieuw bestellingen plaats! (ordernummer BKI475387)

R. Koper 14-07-2015 Via de website gekocht

Super eenvoudig besteld vanuit mijn senior stoel.

Voor binnenkomst/aflevering wasmachine werd gekeken wat er op de vloer lag. Maatregelen werden genomen om mijn lichte vloerbedekking te ontzien. SUPER service!

Door mijn zoon werd "van Bemmel en Kroon" wederom warm aanbevolen. Ik kreeg op mijn hart gedrukt dat ik mijn wasmachine (ordernummer BKI475299) nergens anders moest kopen. Hijzelf koopt al ruim 25 jaar met volle tevredenheid bij "Van Bemmel en Kroon". Vlijmscherpe prijzen, uitstekend assortiment aan kwaliteitsproducten en zéér klantvriendelijke service roept hij iedere keer weer. Dus waarom zou ik het, ondanks mijn levenservaring van 91 jaar, beter moeten weten ;-)

mojodana 14-07-2015 Via de website gekocht

Kijk, klik, klaar, duidelijke info

snelle levering mogelijk, info van te voren, t&t en een belletje vlak voor levering

ruime keus

keuze voor Bemmel en Kroon op aanraden van anderen door goede ervaring

Door afmeting van keukenkast, waren we beperkt in keuze koelkast, maar Bemmel en Kroon had vor ons toch een assortiment waar we uit konden kiezen en nog snel leverbaar ook!

aetos 14-07-2015 Via de website gekocht

TOP
geweldig,gemakkelijk,snel

ook top
betaal bij levering
ZONDER voorschotten of ander
moeilijke dingen
niet in stock is snel besteld (op 1 dag)
in huis op 4 dagen

en snelle afhandeling

bij ons 8 weken wachten 40% duurder dan hier dus .... top

JadeGaal 14-07-2015 In de winkel gekocht
Hoge Rijndijk Hazerswoude

Keurig te woord gestaan in de winkel door de verkoper. Ook de aflevering verliep netjes.

Hier de meeste Amerikaanse koelkasten, maar overal klein assortiment.

Tevreden

Nette niet opdringerige verkoper. Wij wilden het showroommodel omdat wij geen levertijd wilden, dit was geen probleem na overleg met de leverancier.

J.G. Boersma 14-07-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Ruime keuze, goed geholpen, snelle levering

Inbouw oven snel geleverd en keurig geplaatst.

Ruime keuze aan inbouwovens

Goed geholpen, snelle levering, ruime keuze

Ruime keuze, goed geholpen in de winkel en snelle levering.

Dulcy 14-07-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Duidelijke website. Heb de producten daar eerst uitgezocht.Vervolgens in de winkel gekocht.

Voorlichting bij aankoop was prima. Producten werden zeer snel netjes afgeleverd en geplaatst.

De winkel heeft een zeer ruim assortiment. De prijzen zijn laag.

Het is een prettige winkel. Ruime sortering en overzichtelijk opgesteld.
Zeer ruime keuze in producten in diverse prijsklassem. Ruim voldoende parkeerplaats voor de deur.Je wordt prettig geholpen.

Wij hebben er eerder een combimagnetron en inductiekookplaat gekocht. Nu een stofzuiger en wasmachine. De winkel heeft een ruime voorraad en je wordt goed geholpen met de keuze van de artikelen. De winkel is zeer makkelijk te bereiken.

Mermeubel 13-07-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website

zeer klantvriendelijk

Snelle levering op de afgesproken tijd. Type vaatwasser die ik bestelde was er niet meer heb de opvolger gekregen tegen de zelfde prijs , top.

Tibbe de stabij 13-07-2015 Via de website gekocht

duidelijke site, geen verrassingen als je een bestelling plaats

op de dag van bezorging krijg je voor 8 uur s'ochtends een e-mailtje en SMS-je met de verwachte levertijd, eem half uur voor levering wordt je gebeld dat ze er aankomen heerlijk duidelijk. Apparaat wordt op de plaats gezet waar jij dat aangeeft oude apparaat wordt retour genomen inclusief alle verpakkingsmaterialen.

simpel ze doen wat ze beloven

Helen Roodnat 13-07-2015 Via de website gekocht

Alles erg duidelijk en makkelijk in te geven en je krijgt ook de juiste feedback aan informatie waardoor dat je ervaart dat alles goed is verlopen.

Enorm snelle en nette communicatie alsook alles vanaf order intake tot en met levering keurig en netjes geregeld.

Deze winkel mag wat mij betreft ook andersoorige producten gaan voeren. Ik zou blijdelings daar gaan kopen, na uiteraard prijsonderzoek.

We kopen veel op internet, maar dit bedrijf zit toch wel in de hoogste regionen wat ons betreft. Als je iets aan iemand aanbeveelt, dan moet je daar ook 100% zeker van zijn en dat ervaren we met Bemmel & Kroon.

Zie motivatie bij elk los punt. We zijn zo enthousiast; dat we elk punt afzonderlijk hebben onderbouwd. Echt een aanrader!

steefvin 13-07-2015 Via de website gekocht

Het is zeer gemakkelijk om online een product te vinden en deze te bestellen.

De communicatie na een geplaatste bestelling is zeer goed. De klant weet waar ze aan toe is.

Het assortiment is zeer uitgebreid.

Het is een prima winkel met een groot assortiment en snelle levering.

ekamavandorsten 13-07-2015 In de winkel gekocht
Cruquiusplein

Het werd mij heel gemakkelijk gemaakt om mijn keuze te maken en een bestelling te doen zonder dat er sprake was van opdringerigheid. Dat mijn keuze ook nog eens enkele financiële voordelen opleverde (actie van zowel Bemmel en Kroon als van Bosch zelf) gaf de doorslag om een iets duurder type te kiezen dan ik van plan was.

Door de toegevoegde waarde van de deskundige verkoopster kon ik beter een keus maken.

voldoende assortiment van artikelen waar ik naar zocht (koel-vriescombinaties)

Door de omvang van de winkel is er een persoonlijke benadering en advisering.Veel beter dan in megastores.

Gemakkelijk te vinden, en direct vriendelijk ontvangen. Ook de afhandeling bij de telefonische bestelling achteraf verliep prima. Helaas werd ik pas op de ochtend van de bezorgingsdag op de hoogte gebracht van het tijdsblok waarin de koelkast bezorgd zou worden, maar n.a.v. mijn klacht hierover ben ik direct teruggebeld.

Fred Schu 13-07-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website.

Duidelijke communicatie met de leverancier!

Voor de producten die ik nodig had ruim voldoende!

pasteenks 13-07-2015 Via de website gekocht

Ze geven van tevoren aan tussen welke tijden je ze kan verwachten en de chauffeur belt nog van tevoren om te zeggen wanneer je hem kan verwachten.
Ze plaatsen de wasmachine gelijk op hun plek en sluiten hem aan.

De service en gemak maakt voor mij dit een betrouwbare winkel.

Sientje 15 13-07-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

na iets meer dan 2 jaar na aankoopdatum melding gedaan van lekkende keukenkraan. waarop wij dit antwoord kregen.

Geachte heer , mevrouw,

Wij hebben een melding ontvangen in verband met een lekkende keukenkraan.

Helaas is dit type niet meer leverbaar en zijn er ook geen onderdelen meer verkrijgbaar.

Eventueel kunnen wij u een nieuwe kraan aanbieden met 10% korting.

Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben,

Service & Logistiek
tel : 071-5818800

we waren niet blij met deze oplossing en hebben melding gedaan bij de leverancier.
waarop we binnen enkele dagen een vervangend onderdeel wordt toegestuurd ?

bij de afdeling service en aftersales zijn ze niet erg gemotiveerd om je problemen op te lossen.

Service en aftersales