Deze score is berekend op basis van 2948 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Esther 13-04-2019

Vrijdagavond online een vaatwasser besteld om 21.15 uur. Zaterdag om 09.00 uur werd deze bezorgd tot in de keuken. Netjes aangesloten! Oude werd mee genomen en verpakking ook! Top service 👍🏻

Marcel 13-04-2019

Bemmel & Kroon is een prettige winkel om bij te kopen. Laagste prijs garantie en in de winkel krijg je duidelijk uitleg over de apparatuur. Ze zijn duidelijk: internetprijs is winkelprijs.

G. Schoenmakers 13-04-2019

Zeer klantvriendelijk (zeer behulpzaam maar niet opdringerig). Men geeft goede adviezen en is eerlijk over voor-/nadelen.

Prima 12-04-2019

Hele goede ervaring.Makkelijk om bezorgafspraak te maken de service is prima.
Het werd mij aangeraden om voor deze winkel te kiezen en dat was niet voor niets.

HDM 12-04-2019

snelle en correcte service met overzichtelijke opvolging van de levering via de vervoerder

Geo 12-04-2019

Echt een top ervaring! Miele wasmachine gekocht. Was een mooie aanbieding. Maar na het plaatsen van de bestelling kreeg ik bericht dat de machine niet meer leverbaar was en ook niet meer zou komen. Er werd een duurder alternatief van Miele aangeboden voor dezelfde aanbiedingsprijs. Tja, dat had ik niet verwacht. Echt een super actie van Bemmel & Kroon !! Verder vlotte afhandeling en dik tevreden over de bezorging. Nette heren die zorgvuldig en voorzichtig de mega zware machine (100 kg) geplaatst en aangesloten hebben. Eerlijk is eerlijk, dit is beter dan ik verwacht had. Bij deze een compliment voor Bemmel & Kroon.

R. M. HOLTES 12-04-2019

Amazing,

Gisteren besteld online, vandaag geleverd binnen 24 uur,overzichtelijke website met duidelijke informatie,order,betaal proces in 15 minuten,snel besteld en nog sneller betaald.
Overzichtelijke factuur via email en gelijk garantiebewijs
Levering netjes order was goed verpakt en beschermd in doos.
Levering door koerier Dynalogic met duidelijke afleverings informatie via email en sms.
Een 10 met plezier en voldoening gegeven en dat allemaal voor een order tegen een zeer nette scherpe prijs via Bemmel&Kroon

Ronald Holtes

Wouter Leeuwenburg 12-04-2019

ordernummer xxcmxx Prachtige koelkast gekocht, perfecte service voor de aankoop en perfecte service met het leveren. Wat een geweldig bedrijf en raad iedereen aan om bij Bemmel en kroon een aankoop te doen!

Michael van den heuvel 12-04-2019

Donderdag laat in de avond een nieuwe wasmachine besteld .
Vrijwel direct ontving ik een mailtje dat het bestelde product helaas niet op voorraad was . Weer een webshop die te mooi blijkt te zijn om waar te zijn , was mijn reactie na het lezen van de eerste zin .
Totdat ik goed verder keek en zag dat deze aanbieder mij KOSTELOOS een ander beter product aanbood , ZONDER bij te hoeven betalen .
Kijk dat is service met een grote S!
De volgende dag is het product netjes op tijd geleverd .
( ook fijn dat de bezorgdienst een tijdvak aangeeft van te voren , zodat je niet onnodig heel de dag thuis zit).

Kortom , heldere communicatie en doen wat je beloofd ! Dikke duim omhoog voor dit bedrijf .
Vroeger wilde ik nog wel eens de grote " btw vrij ben toch niet gek keten "kopen , maar na deze ervaring met bemmel-kroon weet ik wel beter !
Mannen bedankt !

Annette 12-04-2019

Apparaat telefonisch besteld, medewerker was zeer vriendelijk en gaf duidelijke informatie over levertijd en betaal mogelijkheden. Het bestelde apparaat was de volgende ochtend al binnen.
Samenwerking met vervoerder is goed.

Marco 12-04-2019

Ik ben via Kieskeurig.nl op deze website terecht gekomen. Het was een van de websites die de wasdroger als goedkoopste aanbood.
Snelle service. Werd netjes naar boven gebracht door twee man.
Niets op aan te merken!

Margriet Maastricht 12-04-2019

Heb vooraf nog informatie gevraagd over het artikel. Werd meteen en uitgebreid beantwoord.

Myriam 12-04-2019

Wilde met spoed een nieuwe vaatwasmachine. Keukenzaken in mijn woonplaats konden leveren in 4 a 5 weken! Dat duurde mij te lang. Machine op maandagmiddag online gekocht, dinsdag al gebeld door installatiebedrijf voor afspraak en woensdagochtend geplaatst. Binnen 36 uur dus! Top. Zeer net installatiebedrijf bovendien. komen afspraken na en werken heel netjes.

rob 11-04-2019

Binnen een dag een prima en scherp geprijsde vervanging voor onze kapotte vaatwasser geleverd en geplaatst. Dank daarvoor!

Mevr.Rademaker 11-04-2019

Siemens 1fase inductie kookplaat gekocht ,zeer goede uitleg gekregen over plaatsen en aansluiten .Zeer vriendelijk geholpen ,goed gekeken naar welk merk het beste bij mijn eisen paste.

F. Groothedde 11-04-2019

De keuze is op Bemmel en Kroon gevallen om twee redenen. Ten eerste was dit de site waar ik de exacte productinformatie kon vinden, en ten tweede omdat dit bedrijf, voor mijn gekozen product, de beste prijs en kwaliteit verhouding had.
De uitlevering en installatie was ondergebracht bij een zeer nauwkeurige installateur, die ons precies op de hoogte hield van wat , wanneer stond te gebeuren. Dit exact navolgde en op de juiste manier de afspraken na is gekomen... kortom een bijzonder prettige ervaring :)

Koper S. 11-04-2019

Bemmel & Kroon heeft mijn wasdroger geleverd gisteren. Ik ben zeer tevreden. De prijs was lager dan bij een aantal andere webshops. De levering was binnen het doorgegeven tijdsbestek. Ik kreeg zelfs netjes een telefoontje van de mannen om te laten weten dat ze eraan kwamen, ca. een half uur van tevoren.
De wasdroger moest naar 4 hoog, zonder lift. Dat was allemaal geen probleem voor de bezorgers. Prima service dus.

Bemmel en kroon 11-04-2019

In 1 woord keurige afwikkeling van onze mooie koelvriescombinatie er werd een kwartier voor tijd van aankomst gebeld mevr we zijn er met 15 a 20 minuten en dat was ook zo. Ik zou zo zeggen als bij het programma van Kassa een warme douche. Komen binnenkort voor een inbouw kookplaat weer naar jullie toe

Pascal 11-04-2019

Na twee zeer slechte ervaringen deze week met Media Markt en Bol.com en hun vervoerder Dynalogic (product nooit afgeleverd, orders geannuleerd), nu een prima ervaring met Bemmel & Kroon en hun eigen VBK servicedienst. De Whirlpool wasmachine woensdag in de middag besteld en de volgende dag (binnen 24 uur) afgeleverd. Voor dezelfde prijs als de grote prijsvechters. Perfecte service van de vervoerders. Zonder klagen hebben zij de wasautomaat naar de tweede verdieping gebracht, aangesloten en de oude machine meegenomen. Ik zal voortaan zeker eerst voor Bemmel & Kroon kiezen.

Mevr Bakkenes 11-04-2019

Keurig op tijd zoals afgesproken nog even berichtje dat ze er aan kwamen . Koelvries uitgepakt n oude meegenomen netjes opgeruimd .top

Ellen Luteijn 11-04-2019

Zeer tevreden over de geleverde apparatuur. Goed telefonisch advies. En dan ook nog de voordeligste prijs! Wij zijn zeer tevreden en weten waar we de volgende keer naar toe gaan

Mariska 11-04-2019

Prima geholpen, bij bestelling bleek type droger te zijn uitverkocht, kregen als alternatief toen een duurdere versie voor hetzelfde bedrag aangeboden. Deze voldeed minimaal aan de eisen van de droger die we hadden uitgekozen.
Werd netjes op de hoogte gebracht wanneer hij geleverd werd en een 20 minuten van te voren gebeld.
Al met al een prima service

s 11-04-2019

Wasmachine besteld om 21:00 en stond de volgende dag al te wassen...top levering en top webshop

Marije 11-04-2019

Ik ben erg tevreden! Ik ben bij Bemmel & Kroon terecht gekomen via Kieskeurig doordat ik zag dat daar de wasmachine die ik zocht het goedkoopst werd aangeboden. Het viel me meteen op dat je op hun site ook kunt aangeven als je het product toch ergens anders goedkoper hebt gezien. Bovendien waren er geen addertjes onder het gras: er waren geen bezorgkosten en de oude machine is meegenomen. Ook de bezorging was goed geregeld: ik kreeg een sms waarin ik hoorde binnen welk tijdsbestek van 3 uur ik de bezorging kon verwachten. Hierdoor heb ik niet onnodig thuis hoeven zitten wachten.

paul 11-04-2019

Deskundig advies, scherpe prijsstelling, prima service en levering binnen afgesproken tijd.

Lodie Zandvliet 10-04-2019

Deze winkel hebben wij eerder bezocht en er witgoed gekocht, toen verliep het goed, dus daarom nu direct op de site een bestelling geplaatst. Woensdag besteld en donderdag zou de levering tussen 13 00uur en 18 00uur plaats vinden kregen wij via de mail te horen. Wat schertst onze verbazing om iets over 0700uur werden wij wakker gebeld dat de levering om 09 00uur plaats zou vinden,oké. Dit wetende alle tijd om ons aan te kleden en klaar te zijn voor het ontvangen van de Miele wasmachine met ordernummer BKI752534 . Toen er om even na 07 30uur wederom werd gebeld dat ze over 20 minuten voor de deur zouden staan. De machine was in plastic gewikkeld en op mijn vraag waarom hij niet in een doos zat zei de chauffeur die is al achtergebleven in de zaak. Terwijl ik zag dat de andere machines wel in een doos zaten. Ook toen ik op de website keek was dit type niet meer te krijgen. Ik heb dus sterk de indruk dat we een demo hebben gekregen uit de winkel. Op zich niet zo erg maar vertel het gewoon en geef een korting of zoiets. Op de vraag van mijn vrouw of het deurtje ook de andere kant uit kon draaien, werd er gezegd" dat moet u zelf doen". Op zich wel tevreden maar voortaan gaan we dus gewoon weer in de winkel kijken wat voor vlees we in de kuip hebben en vooral krijgen!

J. Bruinsma 10-04-2019

Bemmel en Kroon bied merk producten aan voor goede prijzen.
Snelle levering en een helpdesk die goed bereikbaar is.

Fati 10-04-2019

Klantvriendelijk en snelle levering. Wasmachine gekocht en alles was goed geregeld. Oude wasmachine afgehaald. TOP!!!

Rosemarijn Leurs 10-04-2019

Ik heb een Miele stofzuiger met ordernummer BKI752172 besteld, maar deze bleek uitverkocht. De volgende dag werd ik meteen bericht dat ik een soortgelijke duurder type van Miele zou krijgen. Deze is keurig op tijd thuis bezorgd en doet aan de verwachtingen, mijn huiskamer is inmiddels weer schoon!

H. J. Klaver 10-04-2019

Het gevraagde model was niet meer leverbaar en voor dezelfde aktieprijs is een duurder model probleemloos geleverd. Via de mail uitstekend op de hoogte gehouden. Dat geldt ook voor de snelle levering met duidelijke levertijden via berichten van koeriersdienst Dynalogic.

klaas klomp 10-04-2019

Het is voor ons de 2e keer dat wij iets hebben gekocht en inlaten bouwen door Bemmel&Kroon. De 1e keer een inbouw afwasmachine en nu een inductiekookplaat, beide keren waren we meer dan tevreden, eerst in de winkel met goed advies en professionele verkopers en dan de monteurs, beide keren vakkundig, snel en aanwezig op de tijd die afgesproken was.

Bart 10-04-2019

Onze inbouwvriezer werd snel en vakkundig geinstalleerd door Bemmel en Kroon. we zijn erg tevreden.

GvT uit Oisterwijk 09-04-2019

Droger s’avonds om 18:30 besteld en de volgende dag met duidelijke communicatie keurig om 13:10 bezorgt👍🏻

IM 09-04-2019

Vanwege het artikel had ik toch nog een vraag. Daarom met de klantenservice gebeld. Fantastisch geholpen via de telefoon. Zeer correct.
En de prijzen zijn scherp.

Adri Peekstok 09-04-2019

Deze shop geeft heldere informatie over de producten en levert keurig zoals beloofd.
De gehanteerde prijzen zijn zeer scherp. Hulde!
Ik kwam bij dit bedrijf terecht via een link op de site van de Consumentenbond toen ik de testresultaten van het uiteindelijke gekozen product (een stofzuiger) doornam.

Jimmy 09-04-2019

Heel professioneel, meteen antwoorden kunnen geven op alle vragen dat ik heb gesteld. Het apparaat is op tijd geleverd, keurig en zonder enkel probleem. Top service!

Ciska 08-04-2019

Heel prettig geholpen in de winkel en heel snel werd de wasmachine bezorgd door 2 aardige jongens en geïnstalleerd

Marius BdV 08-04-2019

Vandaag order xxx geleverd gekregen..
Alles prima geregeld, netjes gebeld zoals afgesproken en de oude apparatuur meegenomen..

Voor nu en de volgende keer..

Raoul 08-04-2019

Keurig binnen een dag geleverd (is niet bij alle webshops/winkels zo). Werden goed op de hoogte gehouden van wanneer het pakketje zou komen.

Vermeulen 08-04-2019

Zeer ontevreden over levering, werd op geplande bezordag gemaild dat ik een nieuwe afspraak moest maken! Mijn idee is dat ik gebeld word wanneer de geplande bezorging niet doorgaat. Extra betaald voor aansluiting maar bij bezorging bleek dat de aansluiting op de trekschakelaar hier niet onder valt, dit dient te gebeuren door een elektricien, bij een telefonische vraag hierover werd mij verteld dat ik de kleine lettertjes maar had moeten lezen, bovendien is het snoer voor de aansluiting is te kort

Arshad 08-04-2019

Goede heldere communicatie, afspraken worden nagekomen, je krijgt een half uur voordat ze bij je zijn krijg je een telefoontje.

Super bedrijf service- en klantgericht 08-04-2019

ordernummer BKI751681 vrieskast. ExquisitGS80-1A+++
Een welgemeend compliment. Vanaf de site op internet tot aan de aflevering van de bestelling een verademing.
Niet service tot bij de voordeur maar product met de lift op de plaats in de keuken.
Verpakking, geen punt meneer nemen wij voor u mee. Uitgepakt, afgesteld en instructie gegeven. Keurige bezorgers klantgericht en uiterst beleefd.
Service van de bovenste plank hoor.
Zal uw firma zeker bij relaties en familie aanbevelen

Ramon 08-04-2019

Prima shop. Uitstekend geholpen door medewerker die er de tijd voor nam. Mooie prijs afspraak en tijdige levering. Tijdsvenster voor levering moet eigenlijk korter en beter af te spreken. Dit is niet meer van deze tijd.

Tommy vp 08-04-2019

Hele snelle verzending. Pakket goed verpakt en geen ruwe bezorger. Ook de track en trace plus sms 30 min voor levering werkt ideaal. Goede prijs kwaliteit

Erik Hout 07-04-2019

Scherpe prijs, maar ook goede service! Binnen een minuut na de bestelling van de vaatwasser werd ik al gebeld over de verdere procedure en een dag later werd ik gebeld om een afspraak te maken voor het plaatsen van de vaatwasser en werden de inbouwmaten nog eens gecheckt. Binnen een week is de vaatwasser ingebouwd.

Hilly van der dong 07-04-2019

Via kieskeurig hebben wij een koelvries combinatie gekocht. We kregen Smorgens op tijd bericht wanneer hij bezorgd werd . Van tevoren nog 2x bericht helaas ze nog bij ons zouden zijn. Alles op de derde verdieping gebracht en geïnstalleerd. Verpakkingsmateriaal allemaal meegenomen. De bezorgers waren ook vriendelijk en behulpzaam. SUPER

Wim 07-04-2019

Na een aangenaam en verduidelijken telefoon gesprek bestelling geplaatst. Perfect afgeleverd met heel correcte track and trace. Alles zeer naar wens. Tot de volgende keer.

Gerrit van Meer 06-04-2019

Onmiddellijk en deskundig geholpen in de winkel. Later efficient geholpen bij telefonische verandering bestelling. Zeer efficiente bezorging. Super te reden.

JosL 06-04-2019

Deze winkel gekozen, mede doordat we via Kieskeurig zagen dat dit een van de goedkoopste leveranciers was, tevens hadden we bij een eerdere aankoop goede ervaringen. slechts een puntje, ze konden ons niet direct helpen ivm inbouwmaten van de oude vaatwasser, bleek millimeter werk te zijn. wel zeer vriendelijk te woord gestaan.

Peter 06-04-2019

Goede klantenservice, bezorging duurde langer dan gepland daardoor korting gekregen, netjes opgelost