Deze score is berekend op basis van 2948 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

hanswegman 06-08-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Goede locatie makkelijk parkeren en goed geholpen

Er waren wat prijsverschillen maar dat was heel snel opgelost in het voordeel van de klant

Ruim assortiment met daarbij goede voorlichting

Zeer correct geholpen

Spassvogel 06-08-2015 Via de website gekocht

De website is erg duidelijk. Alleen werkte de knop accessoires niet, dat was even jammer. Maar een telefoontje naar de vestiging ik werd prima geholpen.
De laagste prijs garantie is uitmuntend. Ik had mijn wasdroger elders goedkoper gezien, de website gemeld waar de goedkopere droger te vinden was en ik kreeg binnen een uur een klinkende aangepaste offerte.
De orderafwikkeling en betaling, ik heb bij levering per pin betaald, is naar volle tevredenheid verlopen.

Zoals vermeld is de bereikbaarheid van de winkel prima. Ik werd vriendelijk en professioneel te woord gestaan. No nonsens.

De levering, in 1 woord geweldig. Ik heb een tijdsraam ontvangen waarbinnen geleverd zou worden, een link om mijn bestelling te volgen, vriendelijke en behulpzame bezorgers van Dynalogic, ik ben zeer tevreden

Gelet op deze 1e ervaring met Bemmel en Kroon, mijn volle tevredenheid, zal ik deze winkel en zeker het online winkelen aanbevelen aan mijn familie en vrienden.

richardjohan68 06-08-2015 Via de website gekocht

Goed, goedkoop en snel. Nette website. Kortom prima

Uitstekende communicatie qua aflevering

Snelle service, prima communicatie en scherpe prijs. Kortom aanbeveling waard!

gezina berendina 06-08-2015 In de winkel gekocht
Den Haag, Neckar 24

Na eerst op de internetsite te hebben gekeken, toch naar de winkel gegaan.
Werden daar vriendelijk en doeltreffend geholpen. Zag bij thuiskomst pas dat er op de rekening "extra service"kosten werden berekend à 9,95 euro. Waarvoor dit is weet ik dus niet. Pinkosten à 4,95 euro is eigenlijk ook niet meer van deze tijd. Maar we kregen wel korting op de verzekering, dus waren de andere kosten snel terugverdient. Ik had natuurlijk nauwkeuriger naar de rekening moeten kijken, dan had ik kunnen vragen wat extra service inhield!

ruime sortering. Kon de verschillende kasten goed met elkaar vergelijken.

Prettige hulp bij het uitzoeken. Héél prettig dat we eerst zelf rustig mochten rondkijken.
Geen "gehijg" in je nek van verkopers!

winkel goed te bereiken. grote sortering. vriendelijk personeel, prettige service. duidelijke uitleg

kimgoudswaard 05-08-2015 Via de website gekocht

Duidelijk en makkelijk te bestellen,
Zonder kleine lettertjes

Top ik belde naar het servicenummer en er werd gelijk opgenomen door een persoon, niks geen keuzemenu of lange wachttijden.....helemaal perfect.

Onze keuze wasdroger was niet beschikbaar meer, maar we kregen een upgrade naar het nieuwere type voor dezelfde prijs.

Bemmel en kroon levert service op hoog niveau en de prijzen zijn het zelfde als bij de andere grote concurrerende bedrijven, maar met het grote verschil dat hier nog altijd de telefoon gewoon beantwoord wordt en een advies op maat gegeven wordt.

Ik zie geen minpunten alleen maar plus

Gerelly 05-08-2015 In de winkel gekocht
Den Haag, Neckar 24

De vestiging in Den Haag is prima bereikbaar. Meer dan voldoende parkeergelegenheid voor de deur.

Objectieve voorlichting zonder koopdruk. Levering de volgende dag.
Een prijsstelling die vrolijk maakt!

Volop keus in de grote merken. Keurige opstelling en mogelijkheid tot vergelijking.

Prijs, produkt, plaats en promotie alles tiptop!

Goede voorlichting, uitmuntende service Tenaanzien van de prijsstelling maximale transparantie door het ter plaatse raadplegen van vergelijkingsites.

dirk-blokker 05-08-2015 Via de website gekocht

overzichtelijk site.

goede en correcte service verlening (er is sprake van een goede prijs kwaliteit verhouding).

het gaat om een product.

Theet50 05-08-2015 Via de website gekocht

Eerst goede productinformatie gekregen via telefoon, bijna geen leertijd en perfect afgeleverd .

Gewoon goed

Ruime keuze tegen mooie prijs

Klasse zaak!!!

Prijs en snelheid en aflevering waren perfect.

amc.haverkamp 05-08-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Zeer overzichtelijk ingedeeld

Goed advies van verkoper

Je hebt keuze uit een groot aantal merken

Prettige zaak, verkoper die weet waar hij over praat. Levering snel en installatie keurig.Plus meenemen van oude apparaat.

abraham2 05-08-2015 In de winkel gekocht
zoeterwoude

duidelijke overzichtelijke website. Geen overbodige informatie, transparant zakelijk.

Keurige heldere voorlichting, direct de juiste persoon, zeer vriendelijk en deskundig personeel, zelfs de bezorgers.
Jammer dat het GPS systeem van de bezorger het even af liet weten, maar ze waren keurig op tijd.

Het assortiment in de duurdere prijsklasse mag nog iets breder, ik had wel eens willen weten welke wasmachines in het duurste segment leverbaar zijn. Maar misschien is er wel niets beter dan MIELE.

Goede wijn behoeft geen krans, maar de beste mag vermeld.

Breed assortiment, uitstekende voorlichting, afspraken worden nagekomen, scherpe prijzen, deskundig personeel'. Bemmel en Kroon zet de juiste toon

Kwboom 05-08-2015 Via de website gekocht

Snel en overzichtelijk

Afspraken prima nagekomen

Prima voor mekaar. Afspraken en levering duidelijk.

Afspraken omtrent leveren duidelijk en volledig nagekomen. Levering binnen 24 uur!

Isa94 05-08-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

Ik heb online de diverse drogers bekeken en ze thuis rustig goed kunnen vergelijken. Uiteindelijk in de winkel product gekocht omdat ik het fijner vond het product nog in het echt te zien.

Uitstekende service. Snelle levering en geen extra kosten voor extra services. Verkoopster herkende ons nog van aankoop keuken van een tijd geleden.

Voldoende keuze op de website en bijna alle drogers ook aanwezig in het filiaal. Prijs was zeker concurrend. Heb product bij andere webshops niet goedkoper kunnen vinden.

Zou deze winnkel zeker aanbevelen bij anderen en heb dit ook al vaak gedaan. Goede service voor een geode prijs.

Goede service voor een goede prijs. Vriendelijk personeel die verstand heeft van de producten en een duidelijke website waar je thuis rustig kunt uitzoeken en vergelijken.

cupido9992 05-08-2015 Via de website gekocht

gemakkelijk bestellen

goede service

uitgebreid assortiment

makkelijk en overzichtelijk

de hele winkel is prima

dhr. Blokker 04-08-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

Allew wordt voor je geregeld. Je hoeft eigenlijk alleen maar een apparaat uit te zoeken. Een mailtje wanneer ze langskomen en netjes installeren.

De deur van de droger was beschadigd. Daar werd niet moeilijk over gedaan maar gelijk actie ondernomen. Volgende ochtend had ik alsnog mijn droger zonder beschadiging.

Er zijn partijen met een uitgebreider aanbod in de winkel maar wat ze hebben is prima.

Alles gaat vanzelf je hoeft alleen maar iets uit te zoeken. Ordernummer CRQ479328

g de waal 04-08-2015 Via de website gekocht

goede overzichtelijk website.

super snelle levering van product met perfect track en trace vervoerder.

ruim assortiment met de laagste prijs.

zeer goed gevoel na de eerste bestelling waardoor tweede niet lang op zich zal laten wachten.

ordernummer BKI480962

ritabarneveld 04-08-2015 Via de website gekocht

Voor aankoop van een product kun je rustig thuis alle benodigde informatie opzoeken. Dan kom je al snel tot de conclusie dat Bemmel en Kroon tegen zeer scherpe prijzen hun producten kunnen aanbieden.

Dit jaar, al 3 apparaten telefonisch besteld. Tijdens het doorgeven van de bestelling geeft de verkoper helder en duidelijk antwoord op de vragen die je nog hebt.

Men legt duidelijk en helder uit hoe alles in zijn werk gaat. De factuur heb je binnen enkele minuten in je mailbox en kun je snel checken of alles klopt.

Dan worden er meerder mogelijkheden geboden op welke wijze je wilt betalen. Ook super makkelijk allemaal.

Men is super klantvriendelijk en hebben een prima bezorgdienst die correct aflevert.

Zeer ruime keuze uit diverse producten.

Door mijn eigen goede ervaring zeker. Zelf ben ik nogal wantrouwend om te bestellen op internet, maar dit ziet/is zeer professioneel bovendien aangesloten bij belangrijke instanties dat het vertrouwen groeit.

Door mijn enthousiasme heb ik dat al bij meerdere punten gedaan, zie vooral mijn nogal lange uitleg bij vraag Service.

LeenElSpaans 04-08-2015 In de winkel gekocht
Bemmel en kroon aan de Neckar 24 te Den Haag

volledige uitleg over de producten, die wij wilden kopen, levering binnen 24 uur van de gekochte wasmachine en droger. Afspraak voor de aflevering werd nog dezelfde dag bevestigd met tijdsbestek van 3 uur. half uur van te voren gebeld voor de precieze aflevertijd. In 1 woord perfecte service. Bezorgers waren heel vriendelijk en behulpzaam, apparaten werden geinstalleeerd en de oude apparaten werden meegenomen.

ruime keuze uit diverse merken van in een prijsklasse van goedkoop naar duur.

Door goede service van zowel de verkoper als de bezorgers en de ruime keuze uit de diverse merken zullen wij Bemmel en kroon zeer zeker aanbevelen bij vrienden, kennissen.

zeer prettige nette winkel met groot assortiment en voldoende deskundig personeel.Bereikbaarheid en parkeergelegenheid voldoende. Geen negatieve opmerkingen.

W_Hoogervorst 04-08-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Assortiment op website en werkelijkheid komen niet overeen.

Usino 04-08-2015 Via de website gekocht

makkelijk online besteld

orderbevestigingen via de mail en verzendbevestiging via de mail ontvangen waarmee je de zending tot in de details kan volgen.

kwaliteit- en prijsverhouding is prima!

Een magnetron voor op het werk gekocht (ordernummer BKI479845) online gezocht en bij BemmelenKroon was deze zelfde magnetron het voordeligst. Netjes via de mail bevestigingen ontvangen en op de hoogte gehouden van de levering, die je zelfs tot in de details kon volgen. Vriendelijke bezorgers en overall een zeer goede ervaring met deze winkel!

hastalp 04-08-2015 Via de website gekocht

Ik wilde de afleveringsdatum verschuiven en belde met 'Bemmel en Kroon'. Direct werd de bestelling via de telefoon overgenomen. Klasse !

I.v.m. met bovenstaande, er werd me zelfs een 'online' bestelling uit handen genomen. Simpeler kan het niet.

Voor zover ik kan beoordelen was er genoeg keus. Ik had al een koelkast uitgezocht en deze was op voorraad.

Kom er zeker weer eens terug, aardige man aan de telefoon en snel de bestelling afgehandeld. Zo zouden alle webwinkels moeten werken.

De waardering die ik gegeven heb is alleen maar positief, zeer positief. Ben dan ook niets tegengekomen waar wat aan verbeterd zou kunnen worden.

hardwaregek 03-08-2015 Via de website gekocht

4,5

makkelijk en snel data in te voeren

"extra service" besteld alles zou op de plek aangesloten worden echter alles is alleen onderaan de trap neergezet ipv de 2e verdieping. Terwijl deze extra service is aangevraagd

zover ik heb gezien goed

Door de slechte "extra service" laag dit is dus "geen service". (waarschijnlijk door de koeriers dienst)

Winkel niet ontevreden. Afhandeling zeer ontevreden (koeriersdienst)

hardwaregek 04-08-2015

1 dag later kwam de koeriersdienst langs om de machines boven te zetten.

Waarom moet het in 2 delen?

migefaar 03-08-2015 Via de website gekocht

3,8

Alles was goed terug te vinden.

De aflevering was zeer onder de maat. De levering was uiteindelijk 3 uur te laat en we moesten zelf diverse malen bellen om te achterhalen waar de transporteur bleef. Bij aflevering bleek bovendien dat de vaatwasser nog vol met water zat, hetgeen een natte vloer en een nat pak opleverde. Een waarschuwing was op zijn minst op zijn plaats geweest.

Gematigd assortiment

Via kieskeurig.nl werd ik getriggerd door het hoge cijfer voor Bemmel en Kroon. Hiermee werd een hoge betrouwbaarheid en leverbetrouwbaarheid gesuggereerd. Zij hebben hier niet aan kunnen voldoen. Ik zou niet willen dat anderen hetzelfde zouden ervaren.

robboerlage 03-08-2015 In de winkel gekocht
Megastore Forepark Leidschenveen

Verkoper is niet opdringerig en geeft uitstekende begeleiding en advies tijdens het aankoopproces

Erg servicegerichte mensen die overal voor openstaan en met je meedenken, ook de installateur AJTec is uitstekend

Winkelassortiment is voldoende groot om een juiste en passende keuze te maken

Absoluut aan te bevelen

Hele nette winkel met kundig personeel en een uitstekend assortiment

t.puts 03-08-2015 Via de website gekocht

via internet besteld. Voldoende keuze.

het bestelde product was blijkbaar niet leverbaar er werd een vergelijkbaar product geleverd.

Voldoende keuze.

Zeker! Levering stipt op tijd. goede communicatie. Perfect.

jaap reijnoudt 03-08-2015 Via de website gekocht

een zeer goede website, met duidelijke artikelbeschrijvingen en verwijzigingen naar de fabrikant en de voorwaarden waaraan de consument onderhevig is bij aankoop

Na gemopper mijnerzijds over het ontbreken van een e-mail over de aflevertijd, onmiddellijk een e-mail terug: bleek aan mijn computer te liggen.Meteen een e-mail van de bezorgdienst: uitstekend!

voortreffelijk

service: excellent!

Ik weet niet wat niet goed zou zijn! Ik wens Bemmel&Kroon het allerbeste voor de komende jaren. Blijf renoveren en het moet lukken!

woops 03-08-2015 In de winkel gekocht
DEn Haag

goed overzicht van de produkten

goede uitleg

breed assortiment

in goede mate

AmsterdamAssendelft 03-08-2015 Via de website gekocht

Vanaf huis bellen met een medewerker en alles wordt geregeld

klantvriendelijke medewerker die je vlot en zakelijk te woord staat

goed

vlotte behandeling en nog vlottere bezorging van het product DH 479456

Medewerker was zakelijk en vriendelijk. Afhandeling was vlot

Feltz 02-08-2015 In de winkel gekocht
Forepark

Via web site gezocht naar product, maar naar winkel gegaan voor aankoop, want vorige aankoop ook bij Bemmel en Kroon gedaan en nu wederom hetzelfde product gekocht

Redelijk Snelle levering en inbouw

Ze hadden in voorraad wat we zochten

Goed bedrijf met vakkundige personeel

Groot assortiment, vakkundig, snelle levering en inbouw

evs1975 02-08-2015 Via de website gekocht

Online offerte aangevraagd voor wasmachine en droger. Eén van de apparaten bleek niet meer leverbaar, maar in de offerte werd dit duidelijk aangegeven en direct een alternatief voorgesteld. Die was duurder, maar het verschil werd in de offerte als korting gegeven!

Afhandeling prima, alleen een kleine beschadiging aan de wasmachine tijdens het bezorgen, maar dat is keurig en snel opgelost. Wel jammer dat ze de deur van de droger niet even voor me konden omdraaien, maar dat werd wel van tevoren aangegeven.

Groot assortiment, scherpe prijzen en gewoon die service doe je verwacht bij dit soort aankopen. Aanrader!

GdeJ315 02-08-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Zowel web ald fysieke winkel met beiden een uitgebreid assortiment. Geeft de mogelijkheid je keuze te bekijken voor de aankoop.

Webwinkel afhandeling: mail, sms pinnen bij aflevering. Zeer prettig.

Heel uitgebreid, het is een grote ruime winkel

Zeer ruim assortiment met goede uitleg en keuze mogelijkheden.

Prettig om de aankoop te bekijken voor de aanschaf, met de omprijzen en de keuzemogelijkheid van een webwinkel.

mrvance 02-08-2015 Via de website gekocht

heb aansluiting van de machine besteld, echter is hij niet aangesloten bij aflevering.

+ Snelle levering - Geen betaling met credit card mogelijk - Geen kundige bezorgservice (niet aangesloten maar wel gevraagd & voor betaald)

esem 01-08-2015 Via de website gekocht

Groot assortiment, duidelijke site, handig vanuit huis besteld. Duidelijke info over levering

Nog niet van service gebruik hoeven maken. Maar na levering gelijk de vraag of product goed is over gekomen en of je tevreden bent. Klantgericht

prima

Tot nog toe goede ervaring.

JulesW1990 01-08-2015 Via de website gekocht

Super snel besteld. Een overzichtelijke site en erg snel geleverd

Voordat ik het product gebeld had was ik bij mediamarkt gaan kijken. Die ondanks de banners op de site niet de volgende dag konden leveren. Gebeld naar Bemmel en kroon en hier werd ik direct gerustgesteld en mijn product was netjes de volgende dag geleverd en aangesloten.

Product wat ik zocht was gewoon voorradig

Ik kende deze winkel voorheen nog niet. Maar zou het nu iedereen aanbevelen

wadekoning 01-08-2015 Via de website gekocht

eevoudig en alles aanwezig

zeer attent i.v.m. bezorging en contact

zeer groot

door de positieve beoordelingen is het normaal om deze winkel aan te bevelen

motivatie niet nodig omdat deze winkel goed is

Egbertus11 31-07-2015 In de winkel gekocht
Cruquis

Duidelijk verkoopgesprek. Men begreep wat ik wilde en kon daaraan voldoen.

Vooraf maar ook achteraf klopte de afwikkeling van de afspraken rondom ophalen van oude vriezer.

Ik hou ervan snel en duidelkijk afspraken te kunnen maken.

Ik heb het telefonisch met het filiaal afgewikkeld. Ik wist wat ik wilde en de maximale prijs die ik wilde betalen. Bovendien moest de omruil van de oude vriezer soepel verlopen. Daar zaten wat randvoorwaarden aan die allemaal goed werden opgelost. Bezorging klopte. Verpakking werd netjes meegenomen en de bezorgers waren uiterst zorgvuldig en vriendelijk. Chapeau!

Wichgers 31-07-2015 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen

Prima

Veel keuze

Prima winkel

Goede service prima contact Allen bij de bezorging was er niet vtv gebeld dat was jammer

robversluis 31-07-2015 Via de website gekocht

Prima site met alle merken en types op een rijtje en levering de volgende dag! Super!

Goede afhandeling aankoop en aflevering de volgende dag!

Hele goede web winkel en order afhandeling

T. R. Pereira 31-07-2015 Via de website gekocht

Bestelproces op de website is zeer eenvoudig en vlekkeloos

Veel machine om uit te kiezen zelfs meer dan bijvoorbeeld bol.com en tegen lagere prijzen

Verliep vlekkeloos ook de gekozen bezorgservice deed zijn werk goed voor een extra 15 euro en bij sommige apparaten zelfs bij de prijs inbegrepen nemen ze je al het afkoppel- (oude machine) en aansluitwerk(nieuwe machine) uit handen.

Voor order: BKI478947 alleen online contact gehad volgens het automatische proces alles verliep vlekkeloos. Had wel gevraagd of er iets voorbereid moest worden mbt verwijderen of plaatsen, hierop geen antwoord gekregen. Toen de nieuwe machine kwam bleek dat de bovenkant van de oude machine niet vastzat waardoor ze hem bijna niet hadden meegenomen('mogen we wijgeren'). Met wat goede wil en een extra doek om de oude machine vast te houden hebben ze hem toch nog meegenomen.

ddmecanieker 30-07-2015 Via de website gekocht

bestellen, betalen en 2 dagen nadien franco aan huis geleverd

Iets vergeten in te vullen qua adres gegevens en de dag nadien een telefoontje om ontbrekende gegevens na te vragen

Mark010 30-07-2015 Via de website gekocht

Makkelijk op de site te vinden wat je zoekt en verder on line afhandelen gaat snel

Na telefonisch contact of bepaald apparaat op voorraad was snel geholpen en daarna snelle levering.

Assortiment is ruim voldoende.

Geen bepaalde punten die ik wel extra of niet goed vindt.Alles gewoon zoals het hoort.

jan van greuningen 30-07-2015 In de winkel gekocht
zoeterwoude/rijndijk

veel soorten in de winkel aanwezig en te vergelijken

mooie winkel ruim opgezet

mooie overzichtelijke winkel met ruime keuze en vriendelijk personeel

RonaldKoerse 30-07-2015 Via de website gekocht

Eerste keer bij Bemmel en Kroon. Liep perfect, informatie over voortgang verzending top!

Informatie over voortgang inhoudelijk perfect en technisch helemaal in orde.

Simon de Roode 30-07-2015 In de winkel gekocht
Keuken showroom Den Haag Neckar 24 (industrieterrein Forepark) 2491 BD Den Haag

Alles wordt bezorgt door keurig personeel.

Ruim assortiment en prettige verkoper die met je meedenken. En geven nuttige informatie.

marijt007 30-07-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

bijna alles op voorraad.

Alles geleverd volgens afspraak.

heel veel te bezichtigen in de winkel.

Altijd de laagste prijs!!!!!!!!!

Altijd de laagste prijs, erg goede service en zeer punctueel met de levering qua tijdspad.

feetmaster 30-07-2015 Via de website gekocht

eenvoudig invulscherm en gemakkelijke manier van betalen.voor een tientje nemen ze oude machine en verpakkingsmateriaal nieuwe machine mee en hierbij dan gratis aflevering. kan dan ook direct controleren af machine onbeschadigd is.

snelle aflevering en perfecte manier van informatie wanneer er afgeleverd wordt.vriendelijke en nette leveranciers

perfect zaken doen, gistermiddag machine kapot vandaag alweer een nieuwe goed draaiende machine in de keuken

doe graag op deze manier zaken, via internet kan je zoeken welke machine het best bij de consument bevalt. Geen verkoop praatjes van vervelende verkopers. snelle service en aankoop snel thuis bezorgd.

Iokasti 30-07-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

De informatieversterkking, de ontvangst in de winkel, het telefonisch contact, de bestelling en bezorging...alles liep soepel, vlot en gemakkelijk!

Uitstekende service, zowel in de winkel, aan de telefoon en bij de bezorging!

uitgebreid assortiment, zowel op de website als in de winkel, met veel informatie.

Zeker! Bij B&K is de klant echt een mens, waar naar geluisterd wordt

Dit is de tweede koop bij Bemmel en Kroon, en er volgen er zeker meer. Meer dan uitstekend bedrijf!

Wouterina 29-07-2015 Via de website gekocht

In winkels maar beperkt aantal koelkasten op voorraad,
Maar via internet volop keuze

Alle afspraken perfect nagekomen

Omdat wij zelf uiterst tevreden zijn.

Had geen ervaring met aanschaf van keukenapparaat via internet, maar binnen 2 dagen staat er nieuwe Inbouwkoelkast . Monteur werkte netjes en snel, en passant stelde hij ook nog keukenkastjes bij.

hans.verburg 29-07-2015 Via de website gekocht

Nog nooit zo eenvoudig een nieuwe vaatwasser gekocht.

Nette afhandeling met volledige informatie.
Let wel op dat als je het laat installeren, dat dan de levertijd mogelijk enkele dagen langer is dan die is aangegeven.

Ik heb de indruk dat de best beoordeelde en populairste vaatwassers in het assortiment aanwezig zijn.

Probleemloze levering voor een zeer goede prijs.

Prima afhandeling van de aankoop voor een zeer scherpe prijs.

Kethandraxx 29-07-2015 Via de website gekocht

Binnen 5 minuten gevonden waar we naar op zoek waren. Net als de vorige keer.

Zeer professioneel. Voor de aflevering werd er netjes gebeld. De medewerkers die het apparaat hebben geplaatst waren erg vriendelijk.

Keus genoeg. Prijzen zijn vergelijkbaar of lager dan die van concurrenten. Service geeft de doorslag om bij Bemmel en Kroon te bestellen.

De service van Bemmel en Kroon is daadwerkelijk uitmuntend. Vandaar dat wij terug gekomen zijn voor nog een apparaat.

Overzichtelijk, er zijn meerdere manieren om de zoekresultaten te sorteren, hierdoor is het vinden van het gewenste product erg gemakkelijk. De website is door de kleur vrij schreeuwerig, niet fijn om naar te kijken, maar wel prettig om te gebruiken.

jangurv 29-07-2015 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

ruime keuze

een goede ervaring deel je graag met anderen