Deze score is berekend op basis van 2963 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Huub Bouma 06-12-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service, goedkoop en snel

diverse offertes gevraagd per email en vrijwel direct een helder antwoord en aanbod. ook onderhandelbaar. betalen bij levering en volgende dag in huis. helemaal top. dus ook 2e keer hier weer besteld

Frank 06-12-2017 Via de website gekocht

Nieuwe wasmachine

Nadat onze wasmachine stuk is gegaan, hebben we diezelfde avond nog een nieuwe besteld (Samsung
WF70F5E2Q4W/EN) en die zou nog de volgende dag geleverd worden. Inderdaad, de gehele volgende dag konden we de bezorgers volgen met de track and trace en uiteindelijk een half uur vóór bezorging kreeg ik nog een sms met het exacte tijdstip.
Nu was het zo dat de straat bij ons voor herbestraat werd, dus deze was niet verhard maar zeker wel begaanbaar. Echter, de bezorgers wilden met geen mogelijkheid met de vrachtwagen erop en eigenlijk ook niet met de steekwagen. In eerste instantie boden zo ook aan om dan maar over een maand of twee terug te komen...
Na een beetje gepraat heb ik zelf maar de oude wasmachine naar de vrachtwagen gebracht en heb ik hun de nieuwe laten brengen (ging iets onbehouwen) en laten installeren (ging allemaal vlug-vlug en wat slordig).
Overigens miste er bij de wasmachine het bakje voor het vloeibare wasmiddel.
´s Avonds de eerste was gedraaid en dat ging overigens helemaal goed.

Pieter 06-12-2017 Via de website gekocht

Alles klopt bij dit bedrijf!

Perfecte service. Goedkoop, duidelijk en snel. Upgrade in verband met artikel niet op voorraad. Vriendelijke bezorger.

Joke Orta 06-12-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Verkoop prima, plaatsing voldoet niet aan de verwachtingen.

De verkoop in de winkel was goed, een klein minpuntje: de info in de winkel kwam niet geheel overeen met de info op de webshop. Plaatsing: jongens werkten netjes en snel. Maar, de apparaten (koelkast en vaatwasser) maken veel meer geluid dan was verwacht. Daarnaast heb ik nu ook een kleine lekkage.

Jan 06-12-2017 Via de website gekocht

Wederom uitstekende service en snelle levering.

Had er al vaker besteld en was zeer tevreden. Overzichtelijk en scherpe prijzen. Ook de ingeschakelde transporteur hield ons goed op de hoogte.

Bettina 05-12-2017 Via de website gekocht

Duidelijk antwoord en snelle service

Wasmachine kapot...en 1,2,3 een andere zoeken, vinden en geleverd krijgen.
Na niet al te indrukwekkende service bij een andere aanbieder, ben ik online Bemmel & Kroon tegen gekomen. Toen de prijs klopte, mijn vragen snel beantwoord werd en retenties van ze online verder erg goed waren heb ik besteld. Levering keurig op tijd en erg netjes .
Wanneer mijn volgende huishoud apparaat stuk ga - ga ik ook zeker weer deze site raadplegen.

Gerard 05-12-2017 Via de website gekocht

Ik vind deze winkel super handig, je doet je bestelling en het word allemaal super netjes geregeld.morgens bericht hoe laat ze er zijn. En een half uur ze het bezorgen een sms super geregeld

myranda van beek 05-12-2017 Via de website gekocht

super geweldige servicw

super aardige nette bezorgers goede uitleg over de wasmachine raad iedereen deze winkel aan netjesvgeplaatst oude machine nemen ze weer mee hoppa

Erwin Lar 05-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige service van deze firma, telefonisch goed geholpen

Ondanks dat ik vanuit Belgie geen gaskookplaat kon kopen heeft men mij degelijk geholpen met oplossingen te zoeken. Goede telefonische ondersteuning met vriendelijke mensen. Levering was tot in de puntjes ok

Henk 05-12-2017 Via de website gekocht

Foutloos. volgens afspraak.

Bestellen, betalen en goed ingericht systeem van afleveren met daaromheen de communicatie en nakoming afspraak.
foutloos.

Nina 05-12-2017 Via de website gekocht

Goede prijs, snelle levering, oude apparaat meegenomen!

Helemaal tevreden! Goede prijs, snelle levering, oude apparaat meegenomen! Levering volgende dag al, in de ochtend tijdvak van levering aangegeven en half uur van tevoren nog SMS gehad.

Zijn zeer te spreken 05-12-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Wij hebben reeds eerder droger , wasmachine en koelkast gekocht met goede adviezen. Vandaar dat we weer terug zijn gegaan voor advies voor een vaatwas machine.

John 05-12-2017 Via de website gekocht

Wij wilden in onze zelf gebouwde nieuwe keuken Siemens apparatuur en kwamen op Internet met Bemmel en Kroon het goedkoopste uit. De levering is op een nette manier en op de juiste dag bij ons afgeleverd, betaling kon via pin bij levering.

Annemarie 04-12-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering en service!

Prima apparaat. Keurig aangesloten. Snelle levering. Goed op de hoogte gehouden over de leveringstijd.
Alles perfect!

Nathalie 04-12-2017 Via de website gekocht

Goede prijs, service kan beter

Op mijn vrije dag ben ik speciaal naar de winkel gekomen om een wasmachine uit te zoeken. Daar ben ik redelijk gedesillusioneerd van terug gekomen, de meerwaarde van informatie verkrijgen van een verkoper was matig. De website is eveneens achterhaald, er staan data op die al geweest zijn, en mist een hoop informatie die op andere sites wel overzichtelijk weergegeven zijn. Uiteindelijk heb ik via een vergelijkingswebsite een keuze voor een machine gemaakt en daarna online gekeken naar de beste prijs. Ik had graag de machine in de winkel gekocht, jammer dat er informatie ontbrak.

Brian van Es 04-12-2017 In de winkel gekocht

Super goeie service

Super geholpen in de shop Zoeterwoude met samen stellen van me gasfornuis met oven achterwand en afzuigkap zeer vriendelijke mensen zal zeker aanraden aan andere mensen en in de toekomst zeker nog wel een keer een aankoop doen

jandevries 04-12-2017 Via de website gekocht

top!

Vooraf uitstekende telefonische voorlichting gekregen. Toe het bestelde apparaat uitverkocht bleek te zijn, kregen we voor hetzelfde bedrag de opvolger hiervan geleverd!

Vrijstaande koelkast/vrijstaande vriezer 04-12-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude/Rijndijk

Prettig zakendoen

Prettige winkel met ruim assortiment.
Men geeft je de ruimte om rond te kijken, maar staat klaar om je advies/uitleg etc te geven.
Zakelijk maar Klantvriendelijk.

Ad Dauvillier 04-12-2017 Via de website gekocht

niet in voorraad,toch super snel geleverd.

1; goedkoopste van alle aanbieders
2;ondanks dat het product niet in voorraad was werd het na 4dg al geleverd
3;zeer compleet aanbod, alle merken op rij
4;overige voorwaarden bijzonder gunstig zoals geen verzendkosten en gratis 3 jaar extra garantie

Bert 04-12-2017 Via de website gekocht

Perfecte service

De informatie is duidelijk. Maar toen ik toch nog een vraagje had en even belde, werd het werk me helemaal uit handen genomen door de medewerker die ik aan de telefoon kreeg.
Verder is de bezorging via Dynalogic helemaal perfect geregeld! Dit is echt de meest klantvriendelijk koerier die ik ooit heb meegemaakt!

Marc 03-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, prima prijs

Op zoek naar een vervanging voor mijn huidige Bosch inbouw combi oven/magnetron kwam ik bij B+K uit. Goedkoopste prijs en snelle levering.

Albert 03-12-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Op zoek naar een Siemens inductie kookplaat kwam ik bij Bemmel&Kroon terecht. Leuke dagaanbieding en direct leverbaar evenals de electrische oven. De volgende dag zijn de apparaten netjes en op tijd afgeleverd door Dynalogic. Jammer dat de i-deal betaling niet goed doorgekomen was, maar is bij de levering netjes opgelost.

G. Endlich 03-12-2017 In de winkel gekocht
Den Haag,Neckar 24

Geweldige service/zeer nette bezorging/plaatsing wasmachine.

Geweldige service en bezorging en plaatsing van mijn Siemens wasmachine. Komt bezorgingsafspraken zeer
goed na.

Heijer 03-12-2017 Via de website gekocht

Zeer positief verlopen eerste ervaring met Bemmel en Kroon!

Vaatwasser besteld op maandag, ben dinsdag gebeld en woensdag morgen stonden ze voor de deur.
We kregen een kosteloze upgrade type vanwege oude type niet meer leverbaar.
De plaatsing door AJTec is naar volle tevredenheid gebeurt.
Tevens nog aanvullende zeer wenselijke informatie gebreken over toepassen van toekomstige keukenapparatuur.
Kortom wij zijn zeer tevreden over de levering en montage, hartelijk dank hiervoor!.

Heijer 03-12-2017 Via de website gekocht

Levering AEG T8DE86ES droger

De bestelling ging prima via de website van Bemmel en Kroon, we werden constant op de hoogte gehouden van de voortgang van de levering tot aan de berichten van de bezorger Dynalogic aan toe. De plaatsing is netjes gedaan.
De droger enkele keren gebruikt, geluidsniveau valt enorm mee, grote trommel en gemakkelijke en duidelijke bediening.

Guido 03-12-2017 Via de website gekocht

Goede prijs en snelle levering

Duidelijke shop met lage prijs. Ik kon zelf de dag van levering inplannen. Op de dag van levering werd ik uitstekend op de hoogte gehouden van de verwachtte levertijd.

Ruud 03-12-2017 In de winkel gekocht

Zo hoort het

Bij Bemmel&Kroon kreeg ik eerst alle gevraagde info over de inbouw combi-magnetron. Een belletje later was genoeg om de bestelling te plaatsen en de volgende dag om twee uur had ik het ding in huis

IB 03-12-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijk en goede service!

Vriendelijke klantenservice en ze komen na wat ze beloven.
Prima track & trace zodat je niet de hele dag hoeft te gaan zitten wachten.

Ruud 03-12-2017 Via de website gekocht

Prima communicatie en service.

Zoekende naar een vaatwasmachine kwam ik hier terecht.
De keuze is reuze zoals ze wel eens zeggen. ik was opzoek naar een Bosch of Siemens en uiteindelijk een Bosch gekozen. Later na mijn bestelling kreeg ik een mail dat het model wat ik besteld had niet meer te verkrijgen is, als alternatief leverden ze mij de opvolger van dat model wat tevens iets duurder en completer is. Prima service en communicatie zou ik zeggen, helemaal top. levering en plaatsing overigens ook allemaal prima geregeld .

M. Jansen 02-12-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijnekeboulevard

Zeer deskundig en vriendelijk personee.l Een prima advies. Snelle levering. Veel keuze. Prima uitleg.

gritti 02-12-2017 Via de website gekocht

Perfecte service!

Bemmel en kroon: houdt zich aan de afspraken
stipte en vriendelijke service bij levering
materiaal in perfecte staat, prijs kwaliteit dik oke

Een aanrader voor iedereen

zwiggelaar 02-12-2017 Via de website gekocht

Helder, duidelijk en klantgericht

We hadden een oven gekocht van Bosch. Levering van Bosch had wat vertraging. Lag niet aan Bemmel. Op de dag dat Bosch had geleverd gelijk een bericht en de volgende dag in huis.

G.H. de Jong 02-12-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude/Rijndijk

Verkoper gaf prima, deskundige informatie.

Prima, overzichtelijke winkel met deskundig en klantvriendelijk personeel en bevestiging van eerder opgedane ervaringen.

Peter 02-12-2017 Via de website gekocht

Alles perfect verzorgd

Inbouw koelkast moest worden vernieuwd. Koelkast was 14 jaar oud. Verzoek was dezelfde koelkast en indeling en welke natuurlijk past in de inbouwkast. Bemmel & Kroon heeft de juiste koelkast gevonden en deze is geplaatst door een extern installatiebedrijf. Perfect, keurig, netjes.
Na installatie was de koelkast 100% geplaatst en afgesteld.
Alle verpakkingen waren weg en dus was alles schon. In een woord UITSTEKEND.

* 02-12-2017 Via de website gekocht

service :top

DE beste prijs op het internet. Besteld op black friday. Heb een wisseling moeten doorvoeren van de leveringsdag, alles perfect geregeld

El Youzghi 01-12-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Super service, dag na bestelling geleverd!

Bij aankoop in de winkel zijn we goed door het personeel geholpen. En de vaatwasser was de volgende dag al in huis! Ook over de bezorging ben ik zeer tevreden, in de avond een mail met informatie over tijdsbestek en een half uurtje voor bezorging telefonisch contact gehad. Top service!

Erika 01-12-2017 Via de website gekocht

Prima geregeld !

Gelijk na de bestelling een mail ontvangen dat de wasmachine niet meergeleverd kon worden. Geen probleem want bedrijf boodt een gratis upgrade aan. Vervolgens wilde het bezorgbedrijf onze oude machine niet gelijk meenemen maar ook dit heeft men goed en snel opgelost.

Rinus biesot 01-12-2017 In de winkel gekocht
Forepark den haag

Geweldige zaak jammer dat ze vehuist zijn uit Zoetermeer

Grote keuze en je wordt zeer deskundig geholpen.en prijsniveau is ook doorslaggevend.nogmaals jammer dat bemmel en kroon niet meer in Zoetermeer zitten.

Heinz Geurts 01-12-2017 Via de website gekocht

Alles volgens afspraak

Jaren op zoek geweest naar een vervanger van mijn magnetron en uiteindelijk bij Bemmel&Kroon geslaagd. Het was eenvoudig met hen het juiste aflevermoment af te spreken en zij regelden ook de monteur. De nieuwe magnetron past prima in mijn keuken en de plaatsing gebeurde op het gewenste tijdstip. Alles functioneert en dat is toch het belangrijkste. Ik ben uitermate tevreden over het verloop van mijn aankoop.

Ellebelle 01-12-2017 Via de website gekocht

Al jaren een topzaak!

Al jaren een topbedrijf waar we gegarandeerd service krijgen! Vandaag besteld, morgen in huis, vriendelijke en hulpvaardige bezorgers, ik blijf terugkomen!

Hl 01-12-2017 In de winkel gekocht

Simpel en goed

Oven was na 16 jaar bezweken
Simpele vraag soort gelijk apparaat
Simpel antwoord en snelle beslissing

Bram 01-12-2017 Via de website gekocht

Goede en vriendelijke service

Goede overzichtelijke site, over onze koelkast werden wij goed geïnformeerd. De bezorgservice was optijd en hielp ons goed en was vriendelijke.

J.Grapendaal 01-12-2017 Via de website gekocht

goede informatie over de levertijd.

je krijgt op de dag zelf een mailtje in welk tijds blok ze komen.
Daarna een sms bevestiging.
Een kwartier voor de levering nog een sms met de kuiste tijd van aflevering.
De droger werd netjes op zijn plaats gezet en de oude meegenomen.
Vriendelijke bezorgers

Ruud 01-12-2017 Via de website gekocht

SuperTopper

De website ziet er keurig uit met een goede navigatie en de keuze van producten overvloedig.
De communicatie via e-mail is perfect, en de levering inderdaad bijzonder vlot en zonder beschadiging van verpakking. Ik zal er zeker vaker gebruik van maken.

M. de Jong 01-12-2017 In de winkel gekocht

Ook nu weer goed!

Een voor mij hoge waardering, omdat overal wel iets op aan te merken valt. Vriendelijke en correcte behandeling tijdens de koop, dus niet de mening van de verkoper, maar de klant zijn keuze laten. Afspraken over de levering werden stipt nagekomen en de bezorging liet niets te wensen over. Kortom: een zaak om nog eens terug te komen.

Fromnorm 01-12-2017 Via de website gekocht

Service eerste klas

30 november een nieuwe magnetron gekocht via internet bij Bemmel&Kroon, helaas was het door mij bestelden type niet leverbaar waarop ik het volgende bericht ontving in mijn mailbox. U heeft van ons een orderbevestiging ontvangen van uw online bestelling en hierbij is het typenummer van de magnetron gewijzigd naar een nieuw typenummer. Het door u bestelde artikel is namelijk helaas uitverkocht en krijgen wij ook niet meer binnen. Als service leveren wij hiervoor nu een duurder alternatief aan u voor de zelfde prijs. Uiteraard zijn de specificaties van dit artikel minimaal gelijkwaardig aan het door u uitgezochte apparaat. Dit noem ik nu echt een service eerste klas waar menig ander een puntje aan kan zuigen en met klap op de vuurpijl is hij ook nog eens de volgende dag rond 12:00 uur thuis aangeleverd. 3 X TOP.

R 01-12-2017 Via de website gekocht

Prima service

LG koelvriescombinatie via de webshop besteld. De volgende dag kreeg ik via de e-mail de bevestiging en daaruit bleek dat ik een nieuwer model geleverd zou krijgen. Prima. Bij de bestelling had ik een tijdsbestek opgegeven waarop ik op de specifieke dag thuis zou zijn en ook daar hebben ze bij de levering rekening meegehouden. Dus al met al heel tevreden.

Maurice 01-12-2017 Via de website gekocht

Prima service en beste prijs!

Na wat zoeken op internet voor een amerikaanse koelkast kwam ik bij van Bemmel en Kroon uit. Veel goede reviews en laagste prijs hebben mij doen besluiten het bij Van Bemmel & Kroon te bestellen. Duidelijke afspraken over levering via mail en sms over afleveringstijden. Per toeval kwam ik er achter dat onze koelkast tussentijds in prijs was verlaagd. Vervolgens 's avonds met servicecenter gebeld en zonder problemen en met bevestiging het verschil binnen een dag teruggestort gekregen! Dat noem ik

Frank 01-12-2017 Via de website gekocht

Prima prijs kwaliteit

Mooie korting, echt de goedkoopste die ik kon vinden. Levering was vlot en volgens afspraak.

André 30-11-2017 Via de website gekocht

Top Service

Na lang zoeken op het internet uiteindelijk besloten om bij Bemmel &Kroon te kopen.
Beste prijs en top service ...geen spijt van mijn aankoop.
Een hele dikke duim. 🖒