Deze score is berekend op basis van 2948 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Richard 17-09-2019

overzichtelijke internet shop makkelijk te lezen en duidelijke prijzen . daarbij wat ze zeggen doen ze ook snelle levering ook na bestellen op zondag . verder een goed track en trace inzicht en levering nette mensen die de levering bezorgen . kortom goed zaak.

Rijowile 16-09-2019

Prijs was goed vergeleken met andere sites. Site was duidelijk en gaf voldoende info over het product. Reviews van andere klanten waren duidelijk. Zelf te kiezen leverdatum is erg prettig.

Mirjam 16-09-2019

Wij vinden de verkopers van het Witgoed erg opdringerig en krijgen het ook nog voor elkaar dat je met een ander product naar huis gaat als waar je eigenlijk voor kwam. En ook al hebben wij zelf uiteindelijk toegezegd heeft dit ons achteraf een zeer naar gevoel gegeven. Wij zullen onze keuken dan ook niet bij Bemmel en Kroon gaan kopen.

Mars 16-09-2019

Vlotjes en duidelijk afgehandeld. Hoewel het bestelde artikel niet meer leverbaar was, kreeg ik snel een goed (zelfs beter) alternatief.

g.j. rexwinkel 16-09-2019

koelkast op tijd geleverd, half uur van te voren gebeld. 1 nadeel geen beschrijving mee geleverd van de 5 jarige garantie bepaling. Dit moet je op de website zoeken.

C. Rice 16-09-2019

Mijn eerdere aankopen bij Bemmel en Kroon zijn goede artikelen gebleken. Ook afhandeling van artikelen, die binnen een redelijke periode maar buiten de garantietijd waren stuk gegaan, is netjes en goed verlopen. Ik kreeg goede uitleg over de techniek en de garantie betreffende het aan te kopen apparaat in de winkel. Hoewel de machine de eerste keer weer mee terug is genomen omdat hij te groot was voor de beschikbare ruimte, leverde dat geen enkel probleem op. Alle keren ben ik keurig te woord gestaan en goed geholpen.

Rob 16-09-2019

Snelle levering van de gekochte vaatwasser, kundig geinstalleerd en alle rommel netjes opgeruimd en meegenomen. Al met al perfect tevreden.

xander 16-09-2019

betrouwbare snelle levering. apparaat werkt goed.
bezorgers waren lui en niet cooperatief, maar dat heeft niks met Bemmel en Kroon te maken.

Jeannette Timmermans 16-09-2019

Zeer vriendelijk, alleen jammer dat ik geen bericht heb ontvangen toen product weer leverbaar was waardoor een week vertraging.

Eric 15-09-2019

keurig en snel geleverd. Met nog 5 jaar garantie erbij geleverd. Goede communicatie via mail

Gerben 15-09-2019

Shop aangeraden via een zoon. Artikel telefonisch besteld, meteen goede info over de levering. Vriendelijk te woord gestaan.
Correcte bezorginformatie ontvangen.
Klein defect aan de koelkast deur, gemaild en binnen het uur antwoord met een oplossing.

Jeffrey de Graaf 15-09-2019

Onze vorige wasmachines waren diverse goedkope C-merken, nu hebben we bij Bemmel en Kroon fantastisch advies gekregen over Samsung machines. Ik was wat huiverig, want Samsung maakt toch alleen TV's....
Maar dus ook stofzuigers, wasmachines, drogers etc...

Na kundig advies, hebben we gekozen voor een Samsung wasmachine. Tijdens de bestelling keurig op de hoogte gehouden over levertijd, bezorging en garantievoorwaarden.

Sjeffrie 15-09-2019

Maar dus ook stofzuigers, wasmachines, drogers etc...

Joop Dekker 14-09-2019

Duidelijkheid
Goed aangegeven hoe en wat er te koop is.
Snelle en correcte afhandeling
Heel blij met de snelle verzendingJoop

Jolanda 14-09-2019

Ik heb al eens eerder hier iets besteld een oven en was zeer tevreden dus op nieuw een wasmachine en droger daar besteld. altijd de beste prijs en de droger die ik wilde was uitverkocht dus kreeg keurig mailtje dat ik een droger kreeg die iets duurder is voor de zelfde prijs. zoals afgesproken op zaterdag geleerd en werd keurig op de hoogte gehouden hoe laat het product zou komen dus niet onnodig thuis wachten. de mannen die kwamen bezorgen waren super aardig en super netjes en sloten de boel keurig aan en ruimde alle verpakking ook op. Ik had voor deze service wel €9,95 extra betaald maar hij werd gratis bezorgd en de jongens hadden geen haast.

MP Willemse 14-09-2019

Wij hebben een vaatwasser gekocht en zijn uitstekend geholpen. Er werd meegedacht en de verkoper had echt verstand van zaken en geen opdringerigheid om de duurste vaatwasser te nemen.
Een aantal jaren geleden hadden wij hier ook onze koelkast gekocht , ook toen goed geholpen. Dan ga je terug!!!!!!

Vriezer gekocht 14-09-2019

Uitstekende service, op tijd geleverd. Heb hier al een aantal malen gekocht.

Jack van der Burgt 13-09-2019

Fijne webshop met concurrerende prijsstelling en een geweldige service en informatie gaande de voortgang inzake gedane aankopen !

Bert 13-09-2019

Leuk bedrijf, vlot pratende verkoper maar levering een drama!! Er was afgesproken dat er geplaatst zou worden en ook de verpakking zou worden afgevoerd. Maar helaas, de bezorger had alleen "drempellevering" op zijn bon staan, iets wat volgens de bezorger wel meer voorkwam bij dit bedrijf. Kortom wel beloven, order schrijven, maar niet nakomen wat mondeling is afgesproken.

Lex 12-09-2019

In de winkel kreeg ik vriendelijk en gedegen uitleg over verschillende modellen en merken. Bestelling, levering en betaling werden heel snel afgewikkeld, met vriendelijk en klantgericht personeel

henriette 12-09-2019

Nou savonds even gekeken voor een droger.. volgende dag netjes geleverd! goed op de hoogte gehouden van tijd . Super netjes afgehandeld!! Droger draait al!!!

Francis 12-09-2019

Prettige verkopers goede uitleg van product .Prijzen zijn goed bij aankoop gaat er nog wat van af .Product wordt op tijd geleverd uitgepakt en netjes geplaatst .Vriendelijke bezorgers .

BettyR 12-09-2019

Voor de 1e keer bij Bemmel en Kroon gekocht. Zeer tevreden over de site, informatie, bestelling en aflevering. Dit zal hoogstwaarschijnlijk niet de laatste keer zijn dat ik bij deze firma een bestelling plaats.......

Hagemanj 11-09-2019

Zocht een nieuwe vaatwasser ivm kapot gaan van de oude. Via google p zoek naar de exacte specs (de tabel op een vergelijkingsite was niet duidelijk) kwam ik toevallig terecht bij Bemmel&Kroon. Bleken nog goedkoper te zijn ook. Dus snel aangeschaft. Tijdens de bestelling konden we niet aangeven dat ze de kapotte vaatwasser mee konden nemen. Even gebeld en ook meteen geregeld. Aflevering door Dynalogic ging ook probleemloos; ik kon zelf de datum kiezen, ontving eerst een mail (tussen 8 en 22 uur), op de dag zelf om 7.54u een SMS (tussen 14.30 en 17.30u) en een half uur van tevoren nog een (het wordt 16.55u). Prima service! Binnen 2 dagen staat de nieuwe al in huis (zelf geplaatst, valt best mee)!

Ricardo 11-09-2019

TOP:
Service in de winkel was prima. Ze laten je rustig rond kijken, maar staan klaar als je ze nodig hebt. Daarnaast weten ze goed de verschillen tussen de merken uit te leggen. Hierdoor kun je zelf een goed keuze maken voor prijs/kwaliteit wat je belangrijk vindt. Bezorging thuis was ideaal, zeker het aangeven van een dagdeel van voorkeur. Hierdoor heb je minder snel kans dat je niet thuis bent of vrij moet regelen.

TIP:
Vragen of het apparaat ook uit de doos mag en aangesloten moet worden. Als je in dit geval een nieuwe wasmachine en vriezer koopt is het wel zo handig dat ze dat direct installeren. Onzinnig om dat niet te doen.

Kees van der Wouden 11-09-2019

Ik ben uitermate tevreden over de shop van Bemmel & Kroon. We hebben in de loop der jaren al vele artikelen in de winkel gekocht. Het personeel is vak bekwaam en probeert mee te denken. Tevens hebben ze mij goed geholpen om voor mijn aangekochte inbouw koelkast van bijna 20 jaar het juiste type te kiezen, zodat hij bijna identiek is als de oude en direct past. Geweldig. Het personeel die de koelkast heeft gemonteerd was erg prettig en vakbekwaam. Kort om de volgende keer ga ik weer naar Bemmel & Kroon. Onze keuken komt er ook vandaan, dus ingeval een probleem met de kastdeurtjes wordt dit direct opgelost.

Nrghart 11-09-2019

Wij zijn zeer content met de wijze waarop wij door Bemmel & Kroon zijn geholpen met de keuze van de kook apparatuur. De gekozen apparaten zijn op tijd geleverd en kloppen met hetgeen wij besteld hebben. Ook de installatie van de kook apparatuur is naar wens verlopen. Een deskundige monteur die ons voldoende informeerde over de basis werking van de apparaten en die keurig werk heeft afgeleverd. Onze complimenten voor het tijdige en professionele verkoop- en installatieproces.

F.J. Heerema 11-09-2019

De site is uitstekend te gebruiken. Goede uitleg. En het product dat we hebben gekocht doet wat is beloofd en wat we ervan verwachten. Daarenboven, de bezorging en de informatie erover is duidelijk. Een 10+ zou ik zeggen.

Fantin Jean 11-09-2019

Delivery requested on 10/09 for 11/09 N ° 070-3013474
Delivered in time.
Packing in good condition and friendly delivery
It remains to unpack and test tonight.
Thanks

Pieter Maas 11-09-2019

Prima prijs, snelle levering met keuze voor aflever moment, aardige transport-medewekers. Zeer tevreden dus.

Anja 11-09-2019

Wasmachine werd niet aangesloten op officiële treksluiting . Had de extra service besteld voor eigenlijk geen service Alleen het neerzetten op 1e verdieping.
Jammer kan vanavond pas kijken of het apparaat het naar behoren doet. Ik moet iemand laten komen hiervoor. Ik heb gelijk gebeld wordt er doodleuk gezegd dit zit niet bij de extra service. Nou dit staat echt niet duidelijk op de bestel website. Jammer maar helaas. De bezorgers zeggen dat je geen garantie meer hebt als je hem op de treksluiting aansluit. blijkt onzin te zijn want dit weerlegt de firma Coolbleu. Volgende keer daar dan maar bestellen.
Jolanda 14-09-2019

Ik weet dat de meeste bedrijven dit niet doen. op het moment dat je de stekker eraf knipt vervalt je garantie. Bij ons adviseerde ze om een snoer met stopcontact aan de treksluiting te maken dan kan de stekker er zo in. Dat hebben wij dan ook gedaan..

Brad 11-09-2019

Na rondzoeken op beoordelingen en prijzen voor mijn nieuwe koelkast kwam ik uit bij Bemmel en Koon.
Altijd wel spannend om voor het eerst bij een voor mij onbekende winkel te bestellen maar de reviews zagen er goed uit en ook toen het bij het orderproces iets fout ging werd ik zeer snel en vriendelijk te woord gestaan door de klantenservice.

Het hele proces was duidelijk, gemakkelijk en ik ben zeer tevreden met de service. De bezorging was ook zeer goed geregeld door twee vriendelijke heren. Ze waren er een half uur eerder dan de vroegste tijd aangegegeven in de mail dus was ik zelf tien minuten later dan hun (nieuwe woning/verhuizing). Gelukkig vonden ze het geen enkel probleem en namen ze alsnog de tijd de koelkast netjes te plaatsen.

Emile 10-09-2019

De snelle en prettige service van Bemmel en Kroon hielp me makkelijk aan een goed alternatief voor een produkt dat niet meer leverbaar was. Ze bieden een gemakkelijke oplossing voor de betaling en een supersnelle levering.

Fam Plug 10-09-2019

Het assortiment is groot en heel mooi gepresenteerd ,
Personeel vriendelijk,en behulpzaam en terzake kundig ,echt super !!
Ook de bezorg dienst was keurig geregeld ,met een mailtje ,en ook belletje van we komen over een half uurtje eraan

Goede service ! 10-09-2019

Voor deze winkel heb ik gekozen en daar heb ik geen spijt van. De wasmachine van AEG L6FBSpeed werd geleverd voor een aantrekkelijke prijs en bij de bezorging is alles naar wens verlopen en werd er ook nog het een en ander uitgelegd.
De oude wasmachine is netjes afgevoerd en de nieuwe geïnstalleerd op de tweede etage.

Esther 10-09-2019

Groot aanbod, leuke kortingen, duidelijke beschrijvingen en goede website, uitstekende bezorging en plaatsing van wasmachine.

Joost 10-09-2019

Gisteren besteld, vandaag voor 14:00 geleverd. Goede service tegen superscherpe prijs!

Marcel 10-09-2019

Altijd snel reactie op onze vragen per mail, bezorging volgens afspraak en goede prijs!

Brecht 10-09-2019

Ik vond de prijzen op de website zeer scherp, zeker op vlak van SMEG. Dikke aanrader, nu nog hopen dat alles blijft werken :)

Kaykay 10-09-2019

Snelle gratis levering en was daarnaast de goedkoopste m.b.t. het product wat ik kocht. Ook handig dat je digitaal kunt volgen of de bezorger al in de buurt is. Al is dat door Dynalogic gedaan.

René 09-09-2019

Komen de afspraken die gemaakt zijn helemaal na. Op de dag van levering word je ruim van te voren nog geïnformeerd over de tijdstip van levering.

Van elke stap in het bestel- en leverproces krijg je netjes bevestigingen, zodat er geen misverstand kan ontstaan.

Onno 08-09-2019

Na een gedegen telefonisch advies over de voor ons juiste wasmachine(s) en de tijd om ons nog verder te oriënteren in de genoemde machines, hebben we uiteindelijk de gewenste wasmachine op de website bestelt. Na de bevestiging - evenals van de levering de volgende dag - te hebben ontvangen, kregen we en bericht dat de ons bestelde wasmachine niet meer voorradig was, sterker nog überhaupt niet meer te leveren was. De oplossing werd ook al meteen aangegeven: de bestelde machine werd vervangen door de opvolger van de wasmachine: zelfde merk, minimaal dezelfde specificaties en ondanks een andere (hogere) prijs voor de zelfde prijs.
Top geregeld, waarbij vooral het luisteren, meedenken en adequaat handelen door ons heel erg is geapprecieerd.
PS Ook de levering op de volgende dag was prima geregeld

Berteyn Luc 08-09-2019

Correcte bestelling en levering van het product . Betaling kan men kiezen uit verschillende mogelijkheden : die zeer goed verloop. Snelle levering . Het was de eerste maal dat we bestelden via Bemmel&Kroon . Alvast bedankt : aan te raden voor eventuele volgende bestelling . Met vriendelijke groeten .

Hans 07-09-2019

Ze hebben veel modellen op voorraad en lage prijzen. De levering is de volgende dag en ze brengen de spullen binnen en nemen verpakking mee. Hebben ook fysieke winkels om product te bekijken.

Anna 07-09-2019

Ik kende Bemmel&Kroon niet, zij waren toevallig de goedkoopste! Zij zijn mij prima bevallen. De communicatie verliep vlekkeloos en een handige track&trace in de mail die nauwkeurig aangeeft wat de actuele stand van de zending is.

Annerieke 07-09-2019

Bij toeval na zoeken bij deze webshop gekomen en er zeker geen spijt van gehad
Snelle service,goede prijs/kwaliteit verhouding
Kortom een aanrader

Dorine 07-09-2019

Super winkel, vriendelijk personeel, heel veel keus, denken met je mee en geven goed advies.
Ook het bedrijf wat de montage uitvoert is super. Een aanrader voor iedereen .

Adri 07-09-2019

Na een positieve ervaring bij een vorige bestelling nu bewust gekozen (tussen wat andere aanbieders) voor Bemmel&Kroon, omdat ons dit vorige keer goed bevallen was.
Ook nu zeer tevreden over de webshop zelf: goed overzichtelijk, makkelijk vindbare items.
Belangrijk is, dat ze hun belofte nakomen: Bestelling was er inderdaad gewoon de volgende dag.
Jammer, dat ik deze keer de bezorgfirma een negatieve beoordeling moest geven, maar kon in dit geval B&K niets aan doen

Gerlies 06-09-2019

Bemmel & Kroon is een heel goede en duidelijke site.
Snelle en goede levering
Prijs voor AEG wasmachine was al super en toevallig ook nog eens extra korting.
Geweldige koop dus.
Wasmachine is erg mooi en super stil.

Michiel 06-09-2019

Keurig op tijd geleverd, prima prijs ,verkoper heeft prima advies gegeven, klopte allemaal.