Deze score is berekend op basis van 3208 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jac Nijskens 20-07-2019

Alles klopt aan Bemmel&Kroon. Waarom zoeken bij Bol, Google of andere sites? Dat hoeft niet meer! Bij Bemmel&kroon zitten ECHTE mensen aan de knoppen. Is er iets, dan mail je en ze mailen meteen terug. Bel je en je wordt door een expert geholpen en niet door een slecht Nederlands sprekende ongeïnteresseerde call-center medewerker. En de prijzen zijn super. Kortom, een recht toe rechtaan Nederlandse winkel, met Nederlandse service. Mijn ordernummer is: BKI772574

Jmb 20-07-2019

Mooie en overzichtelijke site, prijzen zijn scherp. 's avonds een inductieplaat besteld deze is netjes de volgende dag geleverd. Kreeg een mail om via een track&tracé de koerier te volgen ivm met het tijdstip van levering.
Nog geen ervaring met eventueel een garantie geval.

Van Veen 20-07-2019

Onze inbouwkoelkast had het begeven. In de winkel goed advies gehad en meteen het inbouwen geregeld. Nog geen 2 uur later werden we gebeld voor een afspraak. Kon snel en is keurig gedaan. En over de koellkast zijn we ook heel tevreden.

S van Doorn 20-07-2019

Winkel gevonden toen ik online opzoek was naar een specifiek type nummer koelkast Snel geleverd en ook nog eens de goedkoopste erg blij met onze aankoop.
Wij zullen jullie niet uit het oog verliezen

Jessie Inaldo 20-07-2019

Goede servic, producten is goed geleverd en geplaatst. Vriendelijke personeels.

I. van Eindhoven 19-07-2019

Afgelopen woensdag is de bestelling BKI772826 die ik maandag heb gedaan bij Van Bemmel & Kroon, keurig op tijd geleverd. Ik heb mijn bestelling hier gedaan omdat ik op de site van de fabrikant kon zien dat dit een verkooppunt was. Voordelig, duidelijke site en eenvoudige stappen om het product te bestellen, maakten me enthousiast. Tot bleek dat op maandag het product van mijn keus niet meer geleverd werd door de fabrikant. Ik kon tot 23:00 uur de klantenservice bellen en ben daar uitstekend geholpen met als resultaat een uitstekend vervangend product dat nóg voordeliger bleek te zijn! De communicatie verliep via mail ook heel snel en adequaat en met respect heb ik gezien hoe binnen tien minuten mijn bestelling geleverd en aangesloten werd en mijn oude product en de verpakking zijn meegenomen. Klasse!

Marion Voshaar 19-07-2019

Deze winkel gekozen ivm prijs kwaliteits verhouding. Kregen direct bericht via mail dat de diepvries die we hadden uitgekozen niet meer leverbaar was. Werd een andere diepvries aangeboden die verder dezelfde kwaliteiten had maar een duurder sigment en die we voor de prijs van andere diepvries kregen aangeboden. Hele nette service!!
Daarbij ook nog geleverd op de uitgekozen datum! Dus echt prima!! Wij zijn super tevreden!!

Anja 19-07-2019

Snelle service.
Op tijd geleverd. Goed telefonisch contact.
Bezorg afspraak snel gemaakt, door middel van zelf op een kalender aan te geven waneer er geleverd gaat worden. De mannen die bezorgen zijn niet te flauw ( om 5 treden omhoog ) om naar de keuken te dragen. Dus,,, alleen maar lof en dank voor de afhandeling.groet Anja.

C.N.de Bruin. 19-07-2019

Jaren geleden al zei mijn zoon pa en op z\o n gebiedende toon, koop je apparatuur bij Bemmel en kroon,want wat je daar ook gaat halen het is heel goed met korting zodat je ook nog weinig hoeft te betalen.Zo gezegd zo gedaan en ik heb na mijn droogtrommel ook weer n nieuwe wasmachine staan
heel fijn en ik zou iedereen willen bellen om te vertellen hoe goed ze zijn Dus loop en koop bij Bemmel en kroon

Stoovelaar 19-07-2019

Goede service en snelle levering.
Mijn combioven was uitverkocht kreeg een andere voor de zelfde prijs .

C van den Bosch 19-07-2019

We hebben voor deze shop gekozen omdat hij het voordeligst in prijs was, en de service was echt prima

Roland 19-07-2019

Super goede service. Vanwege wat afwijkende woonsituatie voor het bezorgen van een Amerikaanse koelkast even vantevoren contact opgenomen telefonisch. Dit was geen probleem en zonder enige extra kosten kon de koelkast al heel snel geleverd worden. Bezorgers hulpvaardig en correct. Bovendien de laagste prijs in de markt. Ook op een vraag die ik had waar de bezorgers niet gelijk een antwoord op hadden achteraf weer heel snel nog een mailtje gekregen met advies wat ook werkte. Top service

Hans 19-07-2019

Je wordt adequaat geholpen. De voor en tegens worden goed en eerlijk verteld.
Daarbij wordt je vriendelijk te woord gestaan.

D.C. Witmer 19-07-2019

Snelle en correcte levering. Werd goed op de hoogte gehouden d.m.v. emails.
Prettig telefooncontact via de klantenservice. Aardige jongens die de mooie wasmachine kwamen afleveren. 1e keer iets gekocht bij Bemmel & Kroon maar is een echte aanrader. Ook vanwege de voordelige prijzen.

Sabine 19-07-2019

Bemmel en Kroon heeft een uitgebreid assortiment aan artikelen. Goede prijsstelling. Snelle levering.

yankee 19-07-2019

Snelle levering en wat ik mooi vond was the real time status van de bezorging; i.e waar ze waren , welk volgnummer je had en wanneer je dus aan de beurt was. De chauffeur had niet meteen door dat ik voor extra service had betaald en hij de verpakking moest meenemen, maar uiteindelijk begreep hij dat toen ik de mail liet zien.

Ron 19-07-2019

Goede duidelijke communicatie en goede service bij aflevering van onze wasmachine

Mermer 19-07-2019

Verkoper (Cruquius) was zeer kundig en duidelijk. Kwam met meerdere oplossingen. Winkel heeft een rustige sfeer. We hebben niet een hele nieuwe keuken besteld :)
Quooker flex 3 aangeschaft en een inbouw espresso van Siemens. Installatie bedrijf heeft goed werk afgeleverd en was zeer meedenkend.
Mochten we in de toekomst een keuken willen kopen dan komen we zeker langs.

Paul V B 18-07-2019

Vaatwasser besteld, ik had eerst mijn twijfels omdat ik geen goede dingen las. Maar correct geleverd aan scherpe prijs.

Huub Loozen 18-07-2019

Een zakelijk correct werkend bedrijf, dat duidelijk communiceert, en kwalitatief goede witgoed merken levert tegen scherpe prijzen.
De leveringsservice is snel. In geval van eventuele product reclamatie is de communicatie eveneens duidelijk, betrouwbaar en uiterst correct. Een aanrader!

Margo Meijer mijn orde nummer BK1770955 18-07-2019

Het is een overzichtelijke shop en ik heb deze shop via mijn vriendin die zeer tevreden over jullie is en ik nu ook

T.Langendoen 18-07-2019

Goede service,snelle levering,goede kwaliteit prijsverhouding. Prettig personeel,meedenkend. Al jaren een tevreden klant.

Jacques Verhoef 18-07-2019

Wij zochten een specifieke inbouwkoelkast en kwamen die tegen op de
website van Bemmel&Kroon. Zijn naar Zoeterwoude gefietst. Deskundig personeel. Snel
geholpen en de koop was snel beklonken. De montage verliep uitstekend en de monteur
was snel en had verstand van zaken m.b.t. extra ontluchting. Wij zijn zeer tevreden over
het aangeschafte product, de firma Bemmel& Kroon en de montage.

van der Lee 18-07-2019

Aankoop gedaan in vestiging Zoeterwoude. Vakkundig geadviseerd bij keuze voor een inductie kookplaat, laagste prijs wordt ter plaatste gecheckt op internet en aangepast in de winkel. Levering en plaatsing was binnen 2 dagen geregeld en omdat wij zonder kookplaat zaten is er goed meegedacht om alles zo snel mogelijk geregeld te krijgen. Zeer tevreden en verwachtingen worden overtroffen.

Carin 18-07-2019

Supersnelle levering, ze doen wat ze beloven .
Telefonisch contact gehad en deskundig en heel vriendelijk te woord gestaan!

Bijl- v.d. Goor 17-07-2019

Prima webshop gevonden via kieskeurig met uitstekende levering op aangegeven tijd

nk 17-07-2019

Goede prijs, in vergelijking met andere verkopers, goede snelle levering. Overzichtelijke bestelsite, alles ging heel makkelijk.

René 17-07-2019

Beste shop die ik nog ben tegengekomen. Ik kwam er terecht via de site van Bosch, waar ik informatie over een kookplaat zocht. Ik heb bij B&K een inductieplaat besteld, maar die bleek niet meer leverbaar. Tegen hetzelfde bedrag een beter en duurder apparaat gekregen. En ze waren al de goedkoopste. De volgende dag al geleverd. Zeer duidelijk wanneer de levering zou plaatsvinden. Chauffeur was er op de minuut nauwkeurig en nam rustig de tijd om zijn zaken af te handelen. Dik tevreden!

noel 17-07-2019

Goed was de snelle levering, de levering op tijd, het brengen naar de 2e etage en de snelle correcie in de fout van de eerste rekening.

Minder goed is dat de bezorgers alleen bezorgers waren, en bij een complicatie (ontbreken tussenstuk verlengde waterslang) stoptrn, met een opdracht aan mij om naar een bouwmarkt te gaan. De veiligheidsstangen van de automaat vond ik terug in de paraplu-bak.
een duur Miele tussenstuk van de oude sutomaat kon niet worden gedemonteerd: daarvoor is een speciale schroevendraaier nodig.

RobertGG 17-07-2019

Bemmel & Kroon heeft een uitgebreide toonzaal, geeft prettig to-the-point advies en hanteert prima prijzen. Daarnaast hebben zij een prima contact met een installateur. Klasse.

Van der Valk Leidschendam 17-07-2019

Geen loze praatjes, maar goede zakelijke en ter zake doende (!) uitleg van de verkoper.
Geen onnodige pogingen om toch een apparaat in hogere prijsklasse te verkopen.
Inbouw is uitbesteed aan AJTec, een uitstekende zaak. Op tijd, geen gedoe en alles opruimen. Klasse combinatie!

Jos 17-07-2019

Betreft aankoop 772661 ;
Helaas, na verschillende aankopen(wasmachine,diepvries,koelkast magnetron),vandaag toch een zware domper op de servicegraad van deze firma. Vanmorgen een wasdroger geleverd door de Dynalogic. 3 stoere heren die het woord service duidelijk niet in hun woordenboekje hebben staan. Het enigste wat ze weten is de uitleg van drempel levering. Dit is dus 5 cm over de fysieke drempel en beslist geen 5 meter verder. Nee , we laten de nieuwe droger lekker pontificaal in de gang staan zodat de oude niet meer mee kan de vrachtauto in. Nee deze 3 stoere kerels laten liever mijn vrouw in haar eentje de nieuwe droger door de gang slepen en daarna de oude retour sjouwen naar de drempel.
We hebben het over 5 meter(vrije doorgang ) die geweigerd worden worden te overbruggen. En dan ook nog dreigen dat ze de oude niet mee retour nemen en dat mijn vrouw maar een nieuwe afspraak hier voor moet maken. Bespottelijk gedrag met geen enkel gevoel voor service. En dat na meerdere aankopen in het recente verleden. Belachelijk gewoon. En dan bel je de service afdeling van #BemmelenKroon om dit gedrag door te geven, word dit gedrag ook nog goedgepraat door de medewerker van Bemmel&Kroon. Onacceptabel serviceniveau vind ik dat.
Met deze recensie zal ik wel niet in aanmerking komen om mijn aankoopbedrag terug te winnen. maar dat is dan jammer.
CHvW 18-07-2019

Had u de aansluitservice van €9,95 toegevoegd aan uw bestelling?
Zo niet dan staan de bezorgers en de leverancier volledig in hun recht.
De afspraak is dan levering tot over de drempel.

Duitse dog 17-07-2019

Zochten een afwasmachine voor de beste prijs en kwamen uit bij Bemmel & Kroon, ze hebben een overzichtelijke website en was de keuze snel gemaakt. Vervolgens gebeld naar de zaak in Den Haag, waar we heel vriendelijk en bekwaam werden te woord gestaan en geholpen. Volgende dag apparaat al in huis, ze leveren door heel Nederland. Bemmel & Kroon krijgen van ons een dikke 10

Car 17-07-2019

Mijn broer besteld een stofzuiger die in voorraad is. direct daarna krijgt hij een email dat deze niet meer in voorraad is.( kan altijd gebeuren). Als alternatief krijgt hij een zogezegd betere duurdere stofzuiger aangeboden. Helaas is dat geen betere , duurdere stofzuiger. s' anderdaags ziet hij op de website dezelfde stofzuiger die hij besteld had staan maar wel een stukje duurder. Dit kan toch niet he. Ik kan dit echt geen betrouwbare firma noemen. Gelukkig heeft hij nog niet betaald ! En kunnen we ergens anders deze stofzuiger kopen

Kate 17-07-2019

Geweldig geholpen door de verkoper en het bedrijf wat vervolgens onze vaatwasser geinstalleerd heeft ook werkelijk top!

Ray Goldman 17-07-2019

Goede en eerlijke info. Ze verkopen er geen onzin bij, geven aan wat er nodig is, niet meer niet minder. Snelle levering en volgens mij ook zelfs de voordeligste.

C. van Duijvenvoorde 17-07-2019

We hebben al jaren al ons witgoed en twee keukens bij Bemmel en Kroon gekocht. Telkens werden we goed geholpen en problemen naar tevredenheid opgelost. Laatste keer goed geadviseerd en gezorgd dat alles precies in onze bestaande keuken paste. Verkopers hebben productkennis en verdiepen zich in het probleem van de klant om vervolgens met een oplossing te komen.

M Seegers 17-07-2019

Scherpe prijs, snelle levering en prima installatie, kortom een top bedrijf !!

joop 17-07-2019

Ik ben zeer tevreden over onze aankoop van een koelkast. Ik belde ‘s middags op of er ook in Didam gratis bezorgd kon worden. De volgende dag werd de koelkast al geleverd. Gratis bezorgd en aangesloten! Wij zijn blij met de snelle en correcte afhandeling van onze aankoop.

Eva Ouali 17-07-2019

De website is heel duidelijk. Het artikelnummer wat we wilde hebben was niet meer op voorraad maar kregen de opvolger geleverd tegen dezelfde prijs. Bestelling via de website ging heel soepel. Verschillende keuzemogelijkheden qua betaling. Ook zeer vriendelijk geholpen aan de telefoon.

Wasmachine werd volgende dag al geleverd. Je krijgt netjes bericht hoe laat ze zullen komen en als ze er bijna zijn krijg je ook een berichtje. Tegen kleine vergoeding installeren ze de nieuwe wasmachine en nemen ze de oude mee incl. al het verpakkingsmateriaal.

Helemaal top!

CvW 16-07-2019

Via zoekopdracht (Google) naar een Amerikaanse koelkast bij deze site uit gekomen. Overzichtelijk en de goedkoopste voor het model dat ik zocht.
Levering zoals beloofd de volgende dag.
Als ik weer iets van huishoudelijke apparatuur nodig heb kijk ik eerst bij
Bemmel & Kroon.

Bierma 16-07-2019

Zeer betrouwbare webshop!
Levering exact volgens schema.
Stuurt een half uurtje voor de aankomst even een smsje.
Goede leveringsservice!
Bezorgers gaan heel zuinig met koopwaar om.

dunsbergen 16-07-2019

Wij hebben binnen 1 maand een nieuwe inbouw vaatwasser ZTW768522 en een wasmachine merk Siemens ZTW772285 gekocht bij Bemmel en Kroon. Wij zijn zeer tevreden met de benadering vd medewerkers hun kennis en ervaring. De bezorgers waren op tijd en hebben de oude apparaten meegenomen keurig afgehandeld! Hartelijk dank en tot ziens.

Ben 16-07-2019

Prima service en prima prijs!
Niet het eerste artikel, maar zeker ook niet het laatste artikel dat ik bij Bemmel en Kroon zal kopen!

Djan Moerenhout 16-07-2019

Goede prijs, net effe lager dan bij de concurrent. Prima levering binnen de afgesproken tijden. Verpakking in orde dus het product ook.

Kees van de Luitgaarden 16-07-2019

Snelle aflevering, aankoop via internet en levering binnen 48 uur. Keurig gebeld om 9 uur en levering om 9.30 uur. Oude machine meegenomen en verpakking koelkast mee retour genomen.

Els Brekelmans 16-07-2019

Wij kopen al sinds jaren al onze witgoedapparaten bij Bemmel en Kroon, vanwege de goede service en de lage prijzen. Onze wasdroger begaf het op 3 juli vlak voor wij een paar dagen weg gingen. Tijdens ons uitje hebben wij natuurlijk eerst een vergelijkend onderzoek gedaan, maar we kwamen toch weer bij Bemmel en Kroon uit voor de beste prijs. Wij kwamen maandagavond thuis en dinsdagmorgen vroeg werd de nieuwe warmtepompdroger al geleverd door 2 aardige medewerkers, die hem boven op onze wasmachine hebben geplaatst en de oude wasdroger meenamen.We moest wel 2 uur wachten voordat ik de warmtepompdroger in gebruik kon nemen, dat werkt net zo als bij een nieuwe ijskast, maar daarna kon ik losgaan met mijn wasdroger! Al met al zoals altijd ben ik erg tevreden over Bemmel en Kroon.

Suppers 16-07-2019

Vaatwasser ging kapot op zondag. Online een nieuwe besteld en de volgende dag al geleverd. En ook een zeer gunstige prijs. Kortom zeer tevreden!!

André 16-07-2019

Het was de snelste die kon leveren prijs kwaliteit is gewoon top levering nette mensen

Tebrugge 15-07-2019

Biedt snelle service (dezelfde of volgende dag een factuur of teruggebeld). Is scherp met prijzen (veelal goedkoper dan anderen). Soms wat slordigheid in aangepaste factuur, waarbij korting niet eerlijk in meegenomen is.