Deze score is berekend op basis van 3116 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

maureau 27-12-2014 Via de website gekocht

Ik kon niet zien wanneer er zo snel mogelijk afgeleverd kon worden en belde. Ik werd uitstekend geholpen.

Het door mij gezochte artikel was niet op voorraad, ik kreeg meteen gemotiveerd en controleerbaar een beter alternatief. Heel prettig

Ik werd goed, vriendelijk en deskundig geholpen.

Ik heb alleen maar goede ervaringen gehad met de winkel en ook de bezorgservice was goed, kwamen op de afgesproken tijd en waren vriendelijk.

Maryaad57 27-12-2014 In de winkel gekocht
Den haag forepark

Goed toegankelijk vriendelijke ontvangst personeel die je prettig helpt

Alles snel geregeld. Vlugge bezorging

Heel veel verschillende merken en artikelen

Prima zaak. Ben blij dat ik jullie weer heb gevonden

Het ligt wel afgelegen dus je moet er wel bewust naar op zoek

snmbed 27-12-2014 Via de website gekocht

Een telefoontje was genoeg om de bestelling te plaatsen en de volgende dag geleverd

de wasmachine werd tot in het in washok geleverd EN aangesloten . De verpakking en de oude wasmachine werd meegenomen.
helemaal top !

De reden waarom voor deze machine gekozen is had te maken met zeer positieve reviews en Bemmel en Kroon bleek de machine in huis te hebben. Super !

in alle opzichten een aanrader

De winkel bevalt uitstekend omdat heel eenvoudig besteld kon worden en verder alle afspraken zijn nagekomen en er tevens heel veel goede service is verleend,

Frank19481950 27-12-2014 Via de website gekocht

De bestelprocedure is simpel en gemakkelijk.

De mannen installeerden het apparaat,namen de oude mee + de verpakking van de nieuwe.Helemaal goed.

Alles dat afgesproken is wordt nagekomen,en daar gaat het,naar mijn mening,voor een groot deel om.

Ik kan geen minpunten opnoemen,dus daar zijn we gauw klaar mee!

Ron Kramer 27-12-2014 In de winkel gekocht
In Forepark Den Haag

betreft order DH440222

hangt wel af van de verkoper. De persoon die ons de tweede keer hielp gaf ons volop de ruimte voor het stellen van vragen en stuurde de aankoop niet.

Een heel breed assortiment in de showroom aanwezig maar kan daarnaast ook veel meer laten zien wat niet allemaal in de winkel kan staan als daar specifiek vraag naar bestaat.

Prettige winkel uitgebreid assortiment met kookdemonstratie. Een bevlogen kok die je enthousiast maakt om de keuken in te gaan.

joscrusio 27-12-2014 Via de website gekocht

bestellen vanuit de fauteuil, goede toelichting op het product en ondanks kou en sneeuwstormen keurig op tijd afgeleverd

de bezorging was uitstekend, prima communicatie over de aflevering en ondanks het hele slechte weer keurig op tijd!!

erg positieve ervaringen

gemak en een prima service!

patrick lamote 27-12-2014 Via de website gekocht

Duidelijke en overzichtelijke website.

De levering verliep niet vlekkeloos.
Contact met de klantendienst verliep eerder moeizaam maar ik werd vriendelijk te woord gestaan en uiteindelijk kwam alles voor elkaar.

Keuze zat !

Onevenaarbare prijs/kwaliteitverhouding.

Enkel de levering verliep niet geheel volgens planning maar voor de rest geen enkel probleem.

Miss Jeanie 26-12-2014 Via de website gekocht

Ik kon heel gemakkelijk en snel een afzuigkap uitkiezen. Overal stond een goede beschrijving en een goede foto. Het kopen ging ook erg gemakkelijk. Ik kreeg direct goede emails over de aankoop en de betaling en de levering. Bezorging via de koerier ging ook erg goed. Het heel koopproces was degelijk en gaf mij een betrouwbare en goede indruk. Ik ben zeer tevreden.

Ik was op zoek naar een goede afzuigkap met een grote afzuigkapaciteit en bepaalde maximum afmetingen. Dit was allemaal makkelijk te vinden en er was een ruime keus. En ook de prijs was erg aantrekkelijk.

Duidelijk aanbod via de webshop. Goede en duidelijke beschrijvingen inclusief foto's en tekeningen. Prettige lage prijs. Verzendkosten inbegrepen. Bezorging via koerier die keurig netjes werkte. Overal emails van, die je goed op de hoogte houden van het hele bestellingsproces.

Het gehele traject van aankoop en levering wordt door de emails goed ondersteund en geeft je een gevoel van betrouwbaarheid en degelijkheid, waardoor je het hele gebeuren als een waar feestje ervaart.

gunther maes 26-12-2014 Via de website gekocht

alles staat goed omschreven bij het toestel en de bestelling verliep heel vlot

dinsdagavond 23u besteld en zaterdag erna mooi op het afgesproken uur geleverd echt top service

je vindt alles wat je nodig hebt op deze site

niets op aan te merken echt een aanrader

BusterAnnie 26-12-2014 Via de website gekocht

Bestelproces is eenvoudig. De levering en het leveringsproces is helemaal fantastisch. Je kunt de chauffeur online volgen en zien waar hij rijdt. Er staat zelfs een foto van de chauffeur op de site, zodat je weet wie er aan de deur komt. Keurige meldingen over levertijd (half uur van tevoren krijg je zelfs nog een berichtje). Wow!

Geen extra kosten tijdens het bestelproces. Zelfs gratis levering binnen 24 uur of later als dat beter uitkomt.

Bemmel en Kroon kwam als goedkoopste uit de bus op het internet.
Goede merkproducten!

helemaal tevreden dus zeker een aanrader om bij Bemmel en Kroon te bestellen

De levering is helemaal fantastisch. Je kunt de chauffeur volgen en zien waar hij rijdt. Er staat zelfs een foto van de chauffeur op de site, zodat je weet wie er aan de deur komt. Keurige meldingen over levertijd (half uur van tevoren krijg je zelfs nog een berichtje). Wow! Ordernummer: BKI439755

renutek 25-12-2014 In de winkel gekocht
telefonisch besteld filiaal forepark

zeer goed ging allemaal snel en vlotjes

ze hebben genoeg

de prijzen zijn soms wel wt aan de hoge kant

dat is gewoon het gevoel en ik ben niet in de winkel geweest dus kan daar niet goed over oordelen.

Riaarensman 25-12-2014 Via de website gekocht

Ik ben heel tevreden hoe ik te woord gestaan ben toen ik online wilde bestellen en toch nog even voor een vraag belde , en deze medewerker hielp mij fantastisch en hij regelde alles gelijk voor me dus hoefde ik niet ,eer online te bestellen. Ook was deze medewerker van alle vaatwassers erg op de hoogte en dat hielp bij mijn keus. Ook met het plaatsen ging alles perfect ,hele vriendelijke meneer, die ik dan ook vond dat hij wel een kopje koffie verdiende. Al met al een hele goede ervaring gehad met bemmelenkroon.

tobiashoegen 25-12-2014 Via de website gekocht

Omdat de Miele bij andere winkels goedkoper was heb ik via de website een offerte gevraagd. Het antwoord op de vraag kwam al na 10 minuten, waaruit bleek dat ze een uitstekende bezorgservice hadden voor een 100 kilo zware wasmachine. De 20 euro meerprijs t.o.v. andere winkels neem ik dan voor lief.

Prima webshop, met een snelle respons op de email. Afgelopen week een Miele WMG 120 WPS machine gekocht bij ze, omdat andere webshops 50 euro goedkoper waren heb ik contact met ze opgenomen om te kijken wat zij konden doen aan de prijs, na 10 minuten een reactie in de email met een aanvaardbaar aanbod. De bezorging en het kunnen pinnen bij bezorgen zijn toch puntjes geweest om ons over de streep te trekken en bij Bemmel en Kroon te bestellen. Via de email de bestelling verder afgerond. de machine werd netjes geleverd en door de bezorgers naar de zolder gebracht. Via een SMS werd een tijdframe van bezorging aangegeven en een half uur voor aankomst bij ons huis nog een belletje van de bezorgers! Erg goed geregeld dus.

Herma Ravensbergen 25-12-2014 In de winkel gekocht
rijneke boulevard zoeterwoude

Alles duidelijk overzichtelijk opgesteld en je kunt altijd met vragen terecht.

Op zeer korte termijn is onze koelkast geleverd . En op een professionele wijze afgeleverd . Met duidelijke uitleg erbij.
En naderhand telefonisch contact gezocht met de winkel met een vraag waarmee ik snel en vriendelijk werd geholpen.

Voor ons voldoende keus en aantrekkelijk geprijsd .

Ik deze winkel ten allertijd aan bevelen.

Prima ervaringen , al eerder gekocht bij Bemmel en kroon

Dominiq 24-12-2014 Via de website gekocht

makkelijk zoeken op heldere website, beschrijving en foto van product compleet, goed vindbaar en leesbaar. Producten en prijzen vergelijken zonder te hoeven lopen.

Snelle levering. Ik werd per e-mail, telefoon en sms op de hoogte gehouden wanneer (dag en tijd) het product geleverd zou worden. Allemaal heel eenvoudig. Vriendelijke bezorgers, die de boel ook snel en netjes aansloten. Pas betalen (pinnen) bij levering. Nagekomen vraag werd telefonisch direct goed opgelost.

Eigenlijk heb ik maar op één product gezocht, wasmachine. Hierin leek het assortiment mij breed: veel merken en prijsklassen mogelijk.

Ik zou het iedereen aanraden.

ordernummer BKI440165 Ook als je niet heel handig met de computer bent, kun je hier makkelijk vinden en bestellen wat je wilt. Verder krijg je dezelfde service als in een winkel: de apparatuur wordt desgewenst voor je aangesloten.

milena72 24-12-2014 In de winkel gekocht
forepark, den haag

alles is zeer overzichtelijk op de site, duidelijke uitleg, gemakkelijk contact te krijgen met de winkels.

goede uitleg, goede directe service. Weten allemaal waar ze over praten, goede informatie verstrekking.

assortiment is zeer groot, goede kwaliteit.

assortiment is groot, goede service en kwaliteit.

De winkel van Bemmel en kroon op het forepark is een echte aanrader. De service is perfect, heb je nog vragen na je aankoop kun je rustig langs gaan op telefonisch contact opnemen. De kwaliteit en prijsverhoudingen zijn correct. De service van het bezorgen van de aangekochte producten is ook perfect. De mensen sluiten de apparaten perfect aan, met vragen kun je ook bij hun terecht, zeer net en kordaat. Mijn ordernummer is:DH440246

robkoelemij 24-12-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer, Dorpsstraat

kan zo binnenlopen en apparaten bekijken. wordt goed en snel geholpen en geadviseerd

Perfecte service, snelle emailservice.

Zeer ruim

Hebben de keuken al vanaf 2002, Enkele apparaten vervangen, ook via Bemmel & Kroon.

Vriendelijk en deskundig personeel, lage prijzen, snelle levering en deskundige installatie. ordernummer ZTM438704

edraket15 24-12-2014 Via de website gekocht

Via internet kunnen bestellen zonder vooraf te hoeven te betalen
Pinnen bij de deur ,bij aflevering.
Gratis afleveren ,en plaatsen.
Namen gratis oude mee.

Keurig oude droger weggehaald ,en nieuwe geplaatst,zonder beschadiging v.d trappen of muren.
Keurige uitleg gekregen over alles.

Kon het juiste apparaat ,voor de scherpe prijs bestellen met gratis aflevering .

Alles was netjes verzorgt.
Email ,welke dag en tussen hoe laat.
Nog een belletje hoe laat exact die dag.

Alles netjes verzorgt ,en geïnformeerd

martinha 24-12-2014 Via de website gekocht

telefonisch de was en droogcombi gekocht.

snelle levering

winkelpersoneel is prima, afspraken worden nagekomen.

hghoek 24-12-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude/Rijndijk

Op het internet heb ik diverse wasmachines kunnen vergelijken waardoor de keuze in de winkel snel gemaakt was. De verkoper heeft nog het een en ander uitgelegd. Daardoor weet ik zeker dat de keuze goed was. Het bedrag kon ik gewoon pinnen, en de benodigde gegevens waren het afleveradres en email. Hierdoor kreeg ik ook aflevertijd en bevestiging doorgestuurd.

In de winkel snel geholpen. De wasmachine werd in twee dagen geleverd, zelfs in de drukke tijd voor kerst. Bevestiging en aflevertijd is via de mail gecommuniceerd. Fijn dat de aflevertijd in blokken werd gegeven, ik hoefde maar een gedeelte van de dag thuis te zijn. De monteurs waren ook snel met installeren, hebben alles netjes afgeleverd en de wasmachine stond gelijk proef te draaien. De oude wasmachine is ook zo meegenomen, zonder extra kosten terwijl ik wel 3 hoog woon zonder lift.

Alles op voorraad en voldoende keuze uit apparaten. Veel verschillende machines aanwezig, duidelijke informatie in de winkel.

Het was voor mij de keuze om de wasmachine bij Bemmel en Kroon, of bij BCC te kopen. Ik heb voor Bemmel en Kroon gekozen vanwege de klantgerichte service, geen extra kosten bij aflevering en het gemak waarmee alles werd geregeld.

Fijne service, producten op voorraad, duidelijkheid over de kosten (géén extra kosten)en snel en professioneel geleverd. Top!

Torofrans 24-12-2014 Via de website gekocht

We moesten onze oude afzuigkap vervangen. In eerste instantie bij keukenzaken langs gegaan, maar die hadden een beperkt assortiment.Toen via de consumentengids vernomen dat Siemens heel goed scoorde.
Via de website van Siemens vervolgens de catalogus gedownload en een geschikte afzuigkap gevonden. Na consultering van Kieskeurig.NL bleek Bemmel en Kroon een zeer concurrerende prijs te bieden. Via de email en telefoon info bij BK opgevraagd en het apparaat besteld. De doorslag gaf hierbij dat BK niet alleen een apparaat levert maar ook de installatie kon verzorgen.
Tot slot was het ook heel geruststellend dat de betaling pas behoefde plaats te vinden bij aflevering.

Snelle en adequate afhandeling door BK van het verkoopproces. Binnen een week na de bestelling was de afzuigkap geïnstalleerd.
De firma AJTEC, die de installatie verzorgde namens BK, heeft uitstekend werk verricht: prettige en kundige monteur, die ook alles heeft opgeruimd.

Zeer ruime keuze in modellen tegen concurrerende prijzen

Dit is mijn eerste ervaring met een webwinkel waarbij ook installatieservice wordt gegeven. In de toekomst zal ik bij vervanging van keukenapparatuur absoluut dezelfde weg bewandelen

Tuurvanstrien 24-12-2014 In de winkel gekocht
Ypenburg

Gratis levering... En ze nemen je oude koelkast mee indien gewenst.

Erg klantvriendelijk en deskundig!

Zij hadden als een van de weinige in de buurt de koelkast die we zochten. Zelfs de mediamarkt had het niet.

Goede zaak, prima service .... Geen klachten tot nu toe!

MiMaMi 24-12-2014 Via de website gekocht

Makkelijk en overzichtelijk online producten bestellen

Snelle aan huis levering, binnen 1 werkdag. Uitstekende service: apparaten naar de tweede verdieping gebracht én aangesloten, alles gereed zonder extra kosten.
Aankomsttijd nauwkeurig afgesproken: door een e-mail op de dag zelf laten weten, welk tijdstip te verwachten en kwartier van tevoren belletje met de exacte aankomsttijd.

Alles gevonden, producten waren op voorraad.

willy.melgert1 24-12-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

grote winkel en in de buurt met veel keuze, uitstekende ontvangst

wij kwamen de winkel in, bij de balie zeiden wat we wilden en vervolgens werd de heer Bemmel erbij gehaald om ons te helpen. Hij gaf ons goede voorlichting met verschillende keuzes

genoeg keuzes en in verschillende prijsklasse voor onze combi magnetron

voortreffelijke winkel die met vaart en verve tegen een aantrekkelijke prijs ons heeft geholpen

Vlak voor kerst begaf ons 11 jaar oude combi oven van siemens het. Ik zou de komende dagen gaan koken dus wel even paniek.2 dagen voor kerst werd een nieuwe oven bij ons geïnstalleerd door het bedrijf die deze dienst voor Bemmel en Kroon verzorgd. De gang van zaken, de adviezen die we kregen, bij aankoop in de winkel, de op ons verzoek geregelde snelle montage door de monteur van het ingehuurde bedrijf in een woord voortreffelijk. Dit bedrijf verdient zeker een warme douche en wij zullen ,indien nodig, zeker terugkomen.

Riakees 24-12-2014 Via de website gekocht

Bestellen ging snel en eenvoudig

Prima service

Gezien de service zou ik ze zeker aanbevelen

suggestions 24-12-2014 Via de website gekocht

handig

lekker een mailtje en sms je van te voren. Tijdsblok van 2 uur.

zocht een speciaal model en gevonden

snel en handig. Heb slechtere meegemaakt. Scherp geprijst.

Cigma 24-12-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

De website is duidelijk. Kon het artikel makkelijk vinden.Daarna in de winkel bekeken en besteld.

Winkel in Zoeterwoude gemakkelijk bereikbaar, voldoende parkeergelegenheid,deskundige medewerkers, snelle levertijd en houden rekening met wensen van de klant m.b.t de dag en tijd.

In de winkel ruime keuze maar ook voorradig

zie boven

jolgri 24-12-2014 Via de website gekocht

Artikel netje uitgepakt en geplaatst.
verpakking en oude artikel weer mee genomen

Levering vlot en netjes afgehandeld

kmeer 24-12-2014 Via de website gekocht

Via gewenste artikel direct bij bestelscherm artikel

Artikel was niet op voorraad, direct geregeld en na 2 dagen geleverd

Ordernummer 439719 Het is fijn dat je direct vanuit een zoekopdracht via Google op het gewenste artikel uitkomt en kan bestellen. Niet opnieuw zoeken op de site van de leverancier dus. Artikel dat niet op voorraad was werd direct besteld en na 2 werkdagen geleverd. Leverancier houdt je goed op de hoogte van het verloop en ook de levering en leveringstijd door de pakketdienst wordt duidelijk gecommuniceerd. Prima service dus.

edwhog 23-12-2014 Via de website gekocht

Eenvoudig online besteld en betaald via iDEAL. De zelfde dag nog een email gekregen met daarin de bevestiging dat de droger volgens afspraak de volgende dag geleverd zou worden en een tijdindicatie van de bezorgtijd. Keurig op tijd werd de droger bezorgd, geplaatst, de oude meegenomen en alle verpakkingsmaterialen meegenomen. TOP !!

Alles keurig bevestigd en afgeleverd volgens afspraak.

Ruime keuze tegen de scherpste prijzen en gratis afgeleverd.

Alles uitstekend, dus zeker aan te raden.

Topmwinkel. Goede prijzen en leveringsvoorwaarden en komen afspraken keurig na. Was het bij alle onlinewinkels maar zo'n feest.

sinti 23-12-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude rijndijk

Kon me op internet oriënteren en toen ik nog even in de winkel ging kijken was de koop in no time rond

Fijne verkoper die goed meedacht en toen ik op laatste nippertje toch mijn vaatwasser en magnetron wilde laten inbouwen werd dat direct geregeld

Keuze uit voldoende merken en prijsklassen

Ben erg blij met mijn aankopen en de manier waarop je behandeld wordt

Ik wilde in eerste instantie voor goedkoop gaan maar de verkoper x heeft mij goed doorzien dat dit voor mij duurkoop geweest zou zijn dankzij zijn advies heb ik toch weer voor siemens apparatuur gekozen en ik ben er verschrikkelijk blij mee. Mijn ordernummer is ZTW437726

sanj 23-12-2014 In de winkel gekocht
zoeterwoude rijndijk

We werden heel erg goed geholpen en er werd absoluut niet opdringerig gedaan.

Het assortiment is heel uitgebreid. Waardoor we goed konden vergelijken.

Door de fantastische service en het grote assortiment is deze winkel een echte aanrader voor andere mensen.

Deze winkel geeft fantastische service en heeft een uigebreid assortiment.

markienieuw 23-12-2014 Via de website gekocht

website is goed, duidelijk en overzichtelijk. Bestelling makkelijk te plaatsen.

super, binnen 1 week geleverd en geplaatst door de meebestelde monteur. Montage was ook netjes en deskundig

Zou wel een 10 willen geven, maar dan verbeteren ze zich niet meer....en verbeteren moet je altijd :-)

Alles liep perfect. Magnetron was op voorraad. Scherp geprijsd. Garantie bij te kopen evenals het plaatsen van de inbouwmagnetron.

Marcoflanderhijn 23-12-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Even langs gewipt, snel en professioneel geholpen

Gratis thuis bezorgd, een lange stijle trap naar de eerste etage, karton en de oude koeler meegenomen. Geen gemor van de bezorgers

Alles leverbaar, zelfs bijna alles uit voorraad.

Totaal geen klachten, service goed, kennis van zaken goed en prijs goed, wat wil een mens nog meer

buitenkeuken 23-12-2014 In de winkel gekocht
Den Haag

Levering van wasdroger keurig op het afgesproken tijdstip; apparaat werd geplaatst en geïnstalleerd op gewenste locatie (2e verdieping); oude apparaat en verpakkingsmaterialen werden retourgenomen.

Ruime keuze en goed advies in vestiging in Den Haag. Bij de aflevering wordt alle werk uit handen genomen: plaatsing en installatie (in dit geval op 2de verdieping) en retourname oude apparaat. Dit alles tegen zeer scherpe prijs.

cornemeer 23-12-2014 Via de website gekocht

Ik vind dit een van de betere webwinkels voor witgoed, ik heb mijn order BKI439790 na een nette offerte besteld, betaald en netjes op afspraak geleverd gekregen. Ik werd via email keurig en snel geïnformeerd. Wat betreft de bezorging, een super koerier. Heel mooi via Google Maps te volgen wat levertijd en aantal bezorgadressen betreft. Zeker een aanrader

Brouwer-2014 23-12-2014 Via de website gekocht

Levering volgende dag, en wat heel fijn is - na een eerste indicatie van een tijdsbestek van 4 uur wanneer er geleverd gaat worden - een SMS met de verwachte levertijd die bijna exact klopte. Verder kun je zelf ook nog de leverdatum kiezen. Heel goed verzorgd.

Prima prijs en snelle levering dus ja.

De LG Hombot was hier op voorraad en zoiezo al tegen de laagste prijs op Kieskeurig. Toen bleek er ook nog 25 euro kassakorting, dus was de keuze snel gemaakt! Samen met het feit dat er ook een fysieke winkel is en de goede reviews maakt dat ik graag nog eens terugkom. Ook leuk om met deze review van order BKI440620 misschien het aankoopbedrag terug te winnen.

Arie1234567890 23-12-2014 Via de website gekocht

Snel en makkelijk te bestellen

Twee keer telefonisch contact gehad, snel en keurig geholpen. Na bestellen werd ik gebeld met de vraag of de gegevens juist waren, heel fijn!

Goede prijzen, snelle levering en makkelijk telefonisch te bereiken.

Mijn order DH438767 werd goed en correct afgehandeld, precies volgens afspraak. Scherpe prijzen, snelle levering of op dag later indien gewenst en nette mensen bij bezorging! Wat wil je nog meer? ;-)

Tilbodude 23-12-2014 Via de website gekocht

Handige website om te bestellen en in een dag geleverd. Prima!

Goede e-mail communicatie na bestelling en heel duidelijke informatie over levering en bezorging.

Ruime keuze.

Goed assortiment en ze doen wat ze beloven.

Bemmel en Kroon kwam via verschillende vergelijkingssites als goedkoopste uit de bus voor de vaatwasser die ik zocht. Soms is de goedkoopste (web)winkel niet de beste, maar deze winkel levert razendsnel (binnen een werkdag) en heeft een hele duidelijke, informatieve bestelprocedure. Ook de levering was heel duidelijk, met track-en-trace en een levertijdvak van slechts twee uur. De chauffeur belt een half uurtje vantevoren met een aankomsttijd die tot op de minuut klopt! Kortom, prima ervaring!

Tilbodude 23-12-2014

Ohja, en als je een beoordeling invult, heb je kans het aankoopbedrag terug te winnen. Dat heeft mijn mening niet beïnvloed, overigens. Dan moet je wel niet vergeten je ordernummer in de review te zetten, zoals ik ;-) Daarom alsnog: BKI440472

moxxi 23-12-2014 Via de website gekocht

snelle levering gewoon geen gedoe. nog nooit van ze gehoord maar zeker een aanrader !

Zal bij volgende aankopen zeker weer kijken op de site van Bemmel en Kroon !

miekemeijer 23-12-2014 Via de website gekocht

Fijn om te kunnen kiezen uit verschillende opties qua servive & levering. Betaling via Ideal verliep vlekkeloos. Verder informatie werd vestrekt via email, kortom duidelijk!

Het door ons gekozen model wasmachine was niet meer leverbaar en werd zonder meerkosten ge-upgrade naar een nieuwer type: goeie service

Er is voldoende keus maar heb daar niet echt op gelet bij het uitzoeken van de wasmachine.

Prima service zonder gedoe!

Zowel de bestelprocedure als de levering van ordernummer BKI440347 is perfect gelopen, ik ben tevreden!

Henkvanamerongen 23-12-2014 In de winkel gekocht
Vestiging Den Haag, Forepark

Grote showroom, op koopavond bezocht. Verkoper laat, na advies, op Internet via de vergelijking sites de prijzen zien. Dat is open kaart spelen en hoef je dat thuis ook niet meer te doen. Alhoewel de verkoper ook opmerkte dat je ook van huis uit, via Internet, kunt bestellen.

Keurig op tijd bezorgd, naar tweede verdieping gesjouwd, aangesloten en waterpas gesteld, oude machine naar beneden gesjouwd, alle verpakkingsmaterialen meegenomen. Geen aanbetaling, gewoon pinnen bij aflevering. Alles voor dezelfde, scherpe, prijs.

Showroom met veel keus, zowel in merken, typen als prijsklassen.

Vanwege het gemak, de service en het assortiment.

+ Goed assortiment + Ruime, prettige winkel + Scherpe prijzen + Gratis bezorging + Betaling bij levering - Filiaal is 's-avonds in het donker moeilijk te vinden. Bordje plaatsen?

gekaflosaar 23-12-2014 Via de website gekocht

Zeer toegankelijke website

Bestelling en levering volgens afspraak nagekomen

Ruim assortiment met een scherpe prijsstelling

Gewoon een goed bedrijf

En prettige internetwinkel en snelle levering tegen een uitstekende prijs

kjongnl 23-12-2014 Via de website gekocht

Binnen een dag heb je de nieuwe droger in huis. Gratis bezorgd en gratis aangesloten. Betere service kun je je niet wensen en de goedkoper vind je de apparatuur niet. ordernummer:BKI440145

Klant uit Rotterdam 23-12-2014 Via de website gekocht

Of je nu in de winkel, online of telefonisch bestelt, het komt altijd goed.

Bezorging, vriendelijkheid, ook bij een krasje of deukje, wordt het geregeld.

Eigenlijk hebben ze te veel om goed te kunnen zoeken, dus helpen ze je bij de keuze.

Wat wil een klant nog meer?

Een goede zaak, prettige bezorging, alleen met ov is de winkel in Forepark minder goed te bereiken.Dus ga je daar met de auto naartoe.

Klant uit Rotterdam 23-12-2014 Via de website gekocht

Je kunt langs gaan en zelf zien wat je koopt, je kunt op de website kijken, je kunt opbellen en bespreken, alles gaat prima bij Bemmel & Kroon!

Het vijfde apparaat gekocht, op een zat een krasje, ook dat wordt goed afgehandeld bij Bemmel & Kroon.

Ze hebben eigenlijk te veel, dus er is keuze zat.

Bezorging, factureren, afhandelen. Perfect! En ook nog meestal de allergoedkoopste met garantie.

De Haagse winkel in Forepark is wat moeilijk bereikbaar met ov, maar verder: och, niets op aan te merken.

johan callebert 23-12-2014 Via de website gekocht

BKI438948

microgolf was niet op voorraad waarvan wij direct per mail bericht kregen en werdt een weekje later geleverd.

alleen naar microgolf dit type gezocht

BKI438948

toestel 40 % goedkoper dan bij winkel hier. BKI438948

Linda_voss 23-12-2014

Bestellen via de website gaat snel en eenvoudig.

De klantenservice medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Ik heb 2 keer gebeld en beide keren ben ik netjes te woord gestaan en goed geholpen.

Ik zou deze winkel zeker aanbevelen op basis van mijn eigen ervaring met de bestelde vaatwasser.

Het hele bestelproces ging snel en eenvoudig. Je krijgt een bestelbevestiging in je mailadres en de levertijd wordt aangegeven. Op de dag van levering ontvang je van het vervoersbedrijf een e-mail, zodat je weet hoe laat ze ongeveer langs komen en 30 minuten voor aanvang word je gebeld, zodat je precies weet hoe laat ze komen. Erg fijn bedrijf. Ordernummer DH437643

Linda_voss 23-12-2014 Via de website gekocht

De website is erg overzichtelijk en via de zoekfuncties vind je snel en gemakkelijk wat je zoekt.

Ik heb 2 keer telefonisch contact gehad met Bemmel en Kroon en beide keren werd ik netjes te woord gestaan door een vriendelijke medewerker. Ik had een vraag over de levering van mijn bestelde product en dit werd direct voor mij uitgezicht.

Ruime keuze

Ik vond het hele bestelproces prettig. Je ontvangt gelijk een bestelbevestiging in je mailbox. Het product wordt snel geleverd en je kunt aan de deur pinnen. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden bij vrienden!

Ik kende de winkel nog niet, maar ik vind Bemmel en Kroon een fijne winkel. Ruime keuze en het online bestellen gaat snel en makkelijk. Op de bezorgdag krijg je in je mailbox een indicatie hoe laat ze langs komen en een half uur voor levering word je gebeld door de bezorgdienst. Pinnen kun je aan de deur doen. Fijne en behulpzame klantenservice.

kortmama 23-12-2014 In de winkel gekocht
Den Haag

Alles via internet na het verkoopgesprek, duidelijke communicatie over levermoent

Prima tot nu toe

Ruime keuze

Zeker aanbevelen

Prima bedrijf qua service en communicatie