Deze score is berekend op basis van 3213 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Riet van Vliet 23-10-2013 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Goede bereikbaarheid. Prima parkeervoorziening

Er werd geluisterd naar onze specifieke wensen. Dit werd zonder discussie aangehouden. Zeer vakkundig de alternatieven ernaast gelegd. Bij ons tweede bezoek aan de zaak werd de lunch door de verkoper afgebroken om ons meteen te helpen.
Wat vaak gebeurt in zaken, is het feit dat alleen het duurste goed is voor de klant; Dit werd bij B&K niet als uitgangspunt gehouden. Dat geeft vertrouwen.

Er stonden veel alternatieven van allerlei merken. Er was beslist voor 'elck wat wils'. De verkoper bleek over alles wat te kunnen vertellen.

Ik geef nooit het cijfer 10, want dat is volmaakt. en mijn principe is dat volledig volmaakt bijna onmogelijk is. Het cijfer 9 benadert dat zeer dicht.

Ik vind deskundige voorlichting zeer belangrijk. De klant is koning, maar de verkoper hoeft daar niet met een gladde tong en een super verkooppraatje voor te kruipen. Het voelde hier gewoon goed. De bezorging klopte met de afspraak en was prettig en vriendelijk.

moerbei 23-10-2013 In de winkel gekocht
Zoeterwoude rijndijk

Gemakkelijk berijkbaar,en genoeg parkeergelegenheid.

Hartelijk ontvangst,en een professionele benadering,smaakvolle gelegenheid waar koffie of iets anders gedronken kan worden.

Hebben onze ogen uitgekeken,qua assortiment,en opstelling,in een prachtige ambiance.

Door deze shoroom te bezoeken raak je vanzelf anthousiast,en wil je iedereen daarvan in kennis stellen.

Zijn goed en professioneel geholpen,duidelijk en zonder fratsen.het bezorgen ook goed verzorgd.

touchay 23-10-2013 Via de website gekocht

Lekker uit de stoel een verantwoorde keuze kunnen maken

Tijdstip levering week sterk af van de afgesproken tijd.

ruim voldoende keuze

Al met al goede ervaring opgedaan.

track and trace onvoldoende actueel

doberman12 22-10-2013 Via de website gekocht

prima service alles wordt op zijn plaats gezet en aangesloten

klantvriendelijk

geen idee denk wel oke

je wordt netjes gebeld als je spullen binnen zijn en een mailtje.
DE dag dat ze bezorgen wordt je een half uur tevoren gebeld om afteleveren
prima service

Nellekestutvoet 22-10-2013 Via de website gekocht

Snel besteld.

Zeer goed.

Uiterst tevreden !!!! En vriendelijke bezorgers.

Zie boven .mijn beoordeling.

bertclaassens 22-10-2013 Via de website gekocht

Duidelijke website

Is helemaal prima

Is ruimkeuze

De prijs is goed

Als is op tijd afgeleverd volgnes afspraak

ericftetteroo 21-10-2013 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Duidelijke uitleg, mooie tekening en inzichtelijk

De verkoper attendeerde ons op een -mogelijk- probleem en kwam zelf met diverse mogelijkheden om dit op te lossen...

Voor alle wensen is er een keuze

Spreekt voor zich....

JJH Zadelaar 21-10-2013 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Uitgebreid assortiment
Vriendelijke bediening
Goede prijs
Levering op korte termijn

joop verdouw 21-10-2013 Via de website gekocht

Goede informatie op het net. Duidelijke product omschrijving en leveringsvoorwaarden.

Zeer goede service bij aflevering. Prima opgave van tijdstip, daarnaast ook nog aankondiging dat de levering over en half uur plaats zal vinden!!!
Ook de installatie werd zeer deskundig en zorgvuldig uitgevoerd. Heb nog nooit meegemaakt dat een was machine met waterpas werd geplaats, top!!

Zeer hoge mate van service, bij een volgende aankoop zeker weer naar dit bedrijf welke voor mij hiervoor onbekend was.

oyebola 20-10-2013 Via de website gekocht

sloen 20-10-2013 Via de website gekocht

Ik kreeg precies op tijd zoals beloofd telefoontje met de mededeling wanneer de afwasmachien geleverd zou worden.
De medewerkers hebben de machine geheel naar wens afgeleverd en de oude machine meegenomen, incl. de verpakkingen van de nieuwe machine

Ruime keus

Wij zijn heel tevreden over de correcte en snelle levering

Zie mijn bovenstaande motivatie

Ton.Dollee 20-10-2013 Via de website gekocht

Simpel en mooie site , makkelijk te bestellen.

Gisteren besteld en de volgende dag al in huis de nieuwe wasmachine, gratis bezorgd en gratis naar de tweede verdieping gebracht en oude afgevoerd.

omdat je goed op de hoogte gehouden wordt wat je besteld en wanneer het geleverd wordt en hoelaat , Top

Kan geen negatieve punten noemen.

pcvdwege 19-10-2013 Via de website gekocht

Duidelijke site. Gemakkelijk te bestellen

Berichtgeving na bestelling van bestelling tot aflevering aan huis

Correcte afhandeling

connie59 19-10-2013 Via de website gekocht

Prijzen en kwaliteit vergeleken en online besteld.

Mooi op tijd bezorgd door 2 heren die mij ook nog van goede adviezen voorzagen.

Vlotte bezorging en prima service.

Voor de eerste keer online gekocht bij Bemmel en Kroon. Hiervoor ging ik naar de winkel. Eerst voorwerk gedaan op internet en daarna besteld. Geen vooruitbetaling, binnen 2 dagen apparaten in huis. Allemaal goed geregeld dus.

Ollievolley 18-10-2013 Via de website gekocht

Duidelijke site

Ruime keus

Ik zou ze zeker aanbevelen, ook nette prijzen ten opzichte van andere sites met hetzelfde aanbod

Prima winkel, nog geen negatieve punten kunnen ontdekken. Zeel tevreden

julitenvelde 18-10-2013 Via de website gekocht

Goede website met duidelijke voorwaarden. Geen verrassingen tijdens het bestelproces.

Klein probleempje met de levering, werd direct nog dezelfde dag en slagvaardig opgelost. Uitstekende service.

De beste prijs voor de wasmachine naar keuze.

Uitstekende prijs en service.

Uitstekende prijs en service.

webshoppers 18-10-2013 Via de website gekocht

Ik werd niet apart geinformeerd dat het product niet meer leverbaar was. In de orderbevestiging stond opeens een ander type met als opmerking opvolger van.

Ik wilde een vaatwasser bestellen. Op de website stond "op voorraad" en levering binnen 24 uur. Toen ik de orderbevestiging kreeg stond er een ander model t.w de opvolger. De voorraad informaite op hun website klopt dus niet.

Ik zal deze winkel niet snel aanraden omdat de voorraad informatie niet in alle gevallen overeenkomt met de werkelijkheid. Vooraf controleren is mijn advies

De voorraad informatie klopt helaas niet altijd.

h.boerma 18-10-2013 Via de website gekocht

duidelijke website

prima berichtgeving over het verloop van de bestelling en tijdstip van aflevering

qua prijs concurrerend, hoewel één bedrijf dezelfde prijs hanteerde maar geen bezorgkosten in rekening bracht

snelle en stipte aflevering

via de website van het bedrijf kon ik gemakkelijk het product bestellen en na de betaling werd de bestelling reeds de volgende dag afgeleverd. Prima service.

mondeel500 18-10-2013 Via de website gekocht

d. van burken 17-10-2013 Via de website gekocht

Middels internet prijzen vergeleken. Bemmel en Kroon was ons bekend.1e maal
via internet gekocht.Snel offerte ontvangen.Telefonisch contact opgenomen.Prijs overeengekomen.Keurig
afgeleverd.Wij zijn zeer tevreden.

Goed advies.Melding van product is binnen. Bespreken afleveren.Je wordt nog een half uur van te voren gebeld
dat ze er binnen half uur komen afleveren. Bedankt voor het vertrouwen.

Witgoed, van alle markten thuis. Vriendelijk en correct personeel.

Een heel goede en prettibe zaak. Klant
vriendelijk en afspraak is afspraak.
Kopen via internet bij hun is vertrouwd
zeer bekend in de regio en service in de buurt.

Nu via internet een inbouwkoelkast.Je weet bij wie je koopt. Thuis bezorgen. En de prijs is zeer aantrekkelijk. Je koopt/ besteld bij een grote bekende zaak die ons vertrouwen geeft.

jveenstra 17-10-2013 Via de website gekocht

Duidelijke en overzichtelijke webshop, bij vragen kan hier nog gewoon naar toe bellen via een normaal nummer en wordt je snel en correct beantwoord.

Na de verkoop wordt je zeer goed op de hoogte gehouden over het verloop van je bestelling zodat je ook exact weet wanneer de artikelen worden afgeleverd.
De artikelen zijn afgeleverd op de gewenste plaats.
Verder nog geen ongemak meegemaakt maar ik neem zonder meer aan dat ook hierbij de service uitstekend zal zijn.

Alle artikelen die ik nodig had heb ik hier besteld, als je en artikel niet kunt vinden kan je bellen en zij gaan voor je zoeken.

Alles bij elkaar opgeteld is dit bedrijf zonder meer aan te bevelen.

ramu 17-10-2013 Via de website gekocht

marco930 17-10-2013 Via de website gekocht

Heerlijk in je luie stoel een wasmachine uitgezocht. De levering kwam waneer jou het beste uitkwam. Niks geen aansluitproblemen,want dat namen ze jou uit handen. Dat is gemak.

Goede service zegt bij mij dat men gratis leverden en ook aansluit zoals beloofd.Je zou zeggen ; leveren naar het hoge noorden van het land ; geen enkel probleem ! Je word op de hoogte gehouden waar jou product zich bevind. Jij bepaald wanneer het product geleverd word

Ik zag meer dingen die er aan zaten te komen. 16 jaar op mij zelf en dat ook mijn andere electronische machines bijna aan de beurt. Heb al gezien op hun site en wat een keuze !

Zeggen als ze de wasmachine zien .
Dat het loont om via internet te kopen bij deze zaak. Internet koop ,maar service als bij een gewone winkel.

Deze winkel is goed om de prijs,gratis brengen en op zijn plek zetten. Dat je kan pinnen bij de geleverde goederen. Geen vooraf of na de tijd geld overmaken en dat soort dingen dat je eigenlijk bent verplicht om op voorwaarde te betalen. Nee gewoon aan huis met pin. Deze winkel verdient ook de aandacht ivm met jou tijd van thuis zijn en info omtrent waar en wanneer het product komt. Je word continue geinformeerd/stand van zaken.

monwes 17-10-2013 Via de website gekocht

simpel en duidelijk

geweldig.

goede communicatie, duidelijkheid en snel

wij gaven zelf een datum voor levering door en deze werd "perfect" aangehouden. geen poespas, en de mogelijkheid om te betalen bij levering zonder extra kosten bevalt ons zeer. dat geeft een veilig gevoel. in een woord dus geweldig. de prijzen van de artikelen liggen ook erg gunstig.

aperfors 17-10-2013 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Nadat ik op de website gezien had dat deze wasmachine bij Bemmel en Kroon het voordeligst is, zijn we in de winkel gaan kijken. We werden prima geholpen door een man die echt wist waarover hij sprak. Hij gaf uitstekende voorlichting en goede tips voor het gebruik. De levering gebeurde keurig op tijd en de machine werd direct aangesloten en getest! Via e-mail werd ik steeds op de hoogte gehouden van het proces en alles klopte! Als wij weer witgoed nodig hebben is Bemmel en Kroon de zaak waar wij graag terug komen.

Cockpit 17-10-2013 Via de website gekocht

Duidelijk en helder in het bestellen en het snel antwoord bij vragen over het product.

2 dagen na bestellen had ik mijn wasautomaat en droger geïnstalleerd en gebruiksklaar in huis staan. De installateur was bekwaam en had goede kennis van het product .

Ruim assortiment voor een goede prijs

Het gemak en service is voor mij doorslaggevend

Vind deze winkel ideaal omdat je op je gemak kan vergelijken en er geen bezorg of installatiekosten bij komen. Ook als je het artikel ergens anders goedkoper ziet kan er over de prijs worden gesproken..

JohnD1960 17-10-2013 In de winkel gekocht
Den Haag, Forepark

goed assortiment, scherpe prijzen, en snelle service. ze maken gebruik voor reparatie en installatie van een firma die prima werk levert en netjes alles afhandelt.

Havandra 17-10-2013 In de winkel gekocht
Zoetermeer Dorpstraat 10.

Over bestelling en aflevering geen opmerkingen. De bezorger belde ons 20 minuten voordat hij bij ons was en dat was heel prettig.

Ons was tijdens de bestelling in de winkel beloofd dat op de dag voorafgaande aan de aflevering Bemmel ons via mail zou meedelen het ongeveer tijdstip van aflevering. Dat bericht hebben we niet ontvangen! Dat was heel vervelend omdat we op het afleveradres nog niet wonen. We moesten nu rond acht uur er al zijn omdat vanaf dan de bezorger zich kon melden. Via de site van Bemmel & Kroon is het niet mogelijk om op te zoeken op welke ongeveer tijdstip wij de bezorger konden verwachten.

HGE 16-10-2013 Via de website gekocht

Zondagavond bestellen en probleemloos geleverd op woensdag. precies volgens afspraak. Trouwens hier 5 jaar geleden mijn keuken gekocht. Ook dat verliep vlekkeloos.

oude wasdroger werd gelijk meegenomen en uitgebreid uitleg over de nieuwe machine. Geen gedoe met de doos, die werd niet eens mee de auto uit genomen.

3 samsung wasdrogers, verschillende prijsklasses en verschillende gewichten zijn mogelijk tot 9 kg.

Prijzen zijn scherp en service is bovengemiddeld goed.

Al goede ervaring in het verleden. Wordt nu weer bevestiogd met deze levering.

marni51 16-10-2013 Via de website gekocht

makkelijk te vinden

netjes afgehandeld goeie uitleg

zekewr aanbeveling waard

oscholten 16-10-2013 Via de website gekocht

Gewoon via de site besteld en er is direct goed en netjes op gereageerd.

We zijn netjes en snel geholpen, later wilden we nog wat aanpassen en ook dat ging snel en efficient.

Voor ieder wat wils zou ik zo zeggen.

Alles is keurig en netjes afgehandeld.

Het plaatsen van de apparatuur is gedaan door Paul en niets dan lof. Keurig, netjes en zeer behulpzaam. Wij zijn dik tevreden.

GGRCAP 16-10-2013 Via de website gekocht

website duidelijk en telefonische hulp idem.

na constatering van 2 verschillende prijzen, 1 in folder en 1 op website, is de goedkoopste aangeboden. met gratis levering. Top

keuze genoeg

geen slechte punten te benoemen.

ostle000 16-10-2013 Via de website gekocht

Een service van excellente kwaliteit, die men absoluut niet dagelijks meemaakt. Goede communicatie en top snelle levering. De wasmachine werd zonder meerkosten compleet aangesloten.

Prijs/kwaliteitsverhouding heel goed in vergelijking met elders

Ik zal deze firma zeker aanbevelen aan anderen. Mocht ik in de toekomst nog aanschaffingen gaan doen, dan ga ik zeker weer bij hun mijn bestelling plaatsen.

Direkt na aankoop op zondagavond ontving ik een mail m.b.t.afleveringsdatum enz. Op een door mij gestelde vraag werd direct teruggemaild. 's Maandags wist ik al het tijdstip van bezorging en werd nog vantevoren door de chauffeur opgebeld over het exacte tijdstip. De wasmachine werd zonder meerkosten naar de 2e etage gebracht en compleet aangesloten. Een service eerste klasse!!

rik2345 15-10-2013 Via de website gekocht

Site is zeer gebruiksvriendelijk en eenvoudig. Geen lastige inlog gegevens via de mail, gewoon je naam en adres invullen en klaar.

Voldoende keuze. We zochten een nieuwe wasdroger. Alle types zijn leverbaar.

Alles prima geregeld!

Scherpe rijs, overzichelijke site, snelle levering, mail met leverijd op dag van levering en half uurvoor levering een telefoontje. Wat wil je nog meer?

Helling 15-10-2013 In de winkel gekocht
zoeterwoude/rijndijk

Perfecte service, goed geholpen en perfect advies voor wat wij zochten.

Riant voor ieder wat wils.
Staat mooi overzichtelijk tentoongesteld.

Doe ik maar al te graag. zeker van wegen de service.

Bij aankomst winke direct goede service, wat zoek je en wat verwacht je van een machine. Daar werd goed op ingespeeld. Levering en aansluiting ging ook super.

Doro 15-10-2013 Via de website gekocht

Op Een vraag kon ik via de site het antwoord niet vinden, gebeld en alles werd gelijk in orde gemaakt.

Service bij bezorgen is heel goed, ook het beantwoorden van de vragen. De belangrijkste service is natuurlijk de service die je krijgt indien er een probleem zou zijn met het apparaat, dus dat is nog afwachten, of liever heb ik geen contact meer omdat het een fantastische wasmachine is.

Meer gekeken naar prijsvergelijk, jammer genoeg was 1 dag later de machine bij meerdere andere zaken iets goedkoper. Maar goed dat zal je altijd wel houden

Tot nu toe een prima ervaring
Zou ik zeker doen

Bezorgtijd kan je helemaal bijhouden, is de eerste keer dat bij iets bezorgen de verpakking uit zichzelf meegenomen wordt, keurig snel antwoord op vragen. Prima service.

dhof06xyz 15-10-2013 In de winkel gekocht
Forefark

Altijd dichtbij en goede service met vriendelijk kundig personeel

Goed voorgelicht

Ruime keuze en alles direct te leveren

mocht iemand vragen waar zullen wij Bemmel & Kroon adviseren

Heb geen minpunten bezorgen exact op tijd en keurig gemonteerd

marieke40 15-10-2013 Via de website gekocht

Bezorgservice kwam terug toen ik niet thuis was en keek ongevraagd nog even naar de wiebelende wasmachine terwijl ze de koelkast kwamen plaatsen. Heel attent.

Wilma en Dick 15-10-2013 Via de website gekocht

Veel keuze, goede prijs, snelle levering

Grote keuze

Veel keuze voor leuke prijzen

Snelle en nette aflevering van wasmachine.Volop keus en goede prijs

Pailina 15-10-2013 In de winkel gekocht
Hazerswoude Rijndijk

nooit zoveel apparaten bij elkaar gezien. Alleen het assortiment koffiezet apparaten zou wat uitgebreider kunnen.

De combinatie internet en fysieke winkel in helemaal van deze tijd en geweldig makkelijk. Nadat ik heerlijk op de bank thuis heb zitten uitzoeken wat ik wilde hebben ben ik vervolgens naar Hazerswoude vertrokken. Prachtige showroom en prima service. Uiteindelijk door de goede informatie iets anders gekocht maar wel helemaal tevreden. Ook de after sales service is helemaal in orde. Dank.

mpronk1957 15-10-2013 In de winkel gekocht
Zoetermeer, winkel in de Dorpsstraat

Zeer goed, flexibel, bereid om de door Miele Nederland geadviseerde onderdelen terug te nemen omdat dit niet meest verstandige aanschafskeuze was.

prima zaak, B&K in de Dorpsstraat in Zoetermeer. Meedenkend, behulpzaam. Wat ik belangrijk vind dat de verkoper meer doet dan alleen verkopen; denkt mee; geeft adviezen die uiteindelijk beter kloppen dan de adviezen die Miele Nederland mij telefonisch doorgaf.

Ik heb geen enkel belang bij deze winkel; maar zoekt u een product en je wil meer dan alleen dat product (ik denk aan b.v. de service e.d.) koop dan dat product bij hen. Ze zijn overigens niet duurder dan een internetwinkel en bezorgen (en plaatsen!) het ook een dag later in je huis. Internetwinkels bezorgen vaak maar tot je voordeur.

hamama 14-10-2013 Via de website gekocht

een vraag die ik via de site stelde werd direct per telefoon en per mail beantwoord.

het artikel was niet meer leverbaar en de vervanger werd mij voor dezelfde prijs aangeboden

daar weet ik niet genoeg van af, maar wat ik zocht heb ik wel kunnen vinden.

aan iedereen als een geweldige leverancier

ik zou willen dat er meer van deze winkels waren. Top!

Ridimija 14-10-2013 Via de website gekocht

Website is duidelijk en overzichtelijk

Kreeg netjes een bevesteging van de order
en de dag erna gelijk dat hij was binnengekomen
Vervolgens kon ik zelf bellen voor een afspraak
De avond ervoor een mailtje gehad hoelaat ze ongeveer
kwamen en vijf minuten voordat ze er waren werd ik nog gebeld

eric egberts 14-10-2013 In de winkel gekocht
rijndijke Alphen aan de Rijn

snel en betrouwbaar

helemaal boven gebracht en alles opgeruimd en meegenomen!

Breed en diep

ja ... mooi concept echt onderscheidend

Geheel klopte .. goede uitleg, service en heerlijk tot over de drempel gebracht... daar waar andere afhaken doen zij een stapje meer.

dvesters 13-10-2013 Via de website gekocht

Heldere website met per leverancier korte duidelijke omschrijving. Je dient wel de leverancier website te raadplegen voor de details.

Uit de kunst. Zo zien wij het graag.

Men heeft zeker niet alle artikelen van een leverancier maar wel de meest aantrekkelijke en met de juiste energie labels voor de consument.

Scherpe prijs EN uitstekende service.

Scherpe prijs EN uitstekende service.

Tjilp56 12-10-2013 Via de website gekocht

bestelprogramma is eenvoudig

Tot nu toe prima, maar weet nog niet of een klacht ook goed behandeld wordt.

ik heb niet naar het assortiment gekeken, wist welke machine mijn voorkeur had.

Alles is prima geregeld.

WashMaster 12-10-2013 In de winkel gekocht
Zouterwoude Rijndijk

Naast een duidelijke en overzichtelijke webshop ook nog eens een prima "binnenloop" webwinkel in Zouterwoude Rijndijk, waar je de producten kunt "voelen"

Bijzonder vriendelijke service. Gratis bezorgen; helemaal top.

Hebben veel.

Zeker kopen hier!!!!

jansic 12-10-2013 Via de website gekocht

snelle afhandeling

Bij telefonisch contact zeer behulpzaam

zie mijn beoordeling bij "gemak"en
"service

Ik vind de afhandeling van mijn bestelling buitengewoon snel en correct

Jacques69 12-10-2013 Via de website gekocht

Duidelijke website.Pinnen bij aflevering.

Wasmachine werd keurig gebruiksklaar geinstalleerd.Goed telefonisch advies.

Veel keuze in verschillende prijsklasse

Ik heb vaker bij deze firma een wasmachine gekocht en kreeg altijd goed advies en prima service.

Goede producten.Goed Advies.Prima service.

willenniek 11-10-2013 In de winkel gekocht
den haah forepark

Prima to the point voorlichting en gratis installatie

Je wordt volledig ontzorgt

Voor elke beurs wat wils

Combinatie van aanbod, prijs en service

Ervaren adviseurs met een reaistisch verhaal