Deze score is berekend op basis van 2963 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

oabels 06-02-2014 In de winkel gekocht
Cruquius

In de winkel kunnen kiezen en begeleid worden bij de verschillende apparaten ...

Prijs inclusief bezorgen; plaatsen; aansluiten ... (apparaten staan op de 2e etage zonder lift) .. Top !

Alle apparaten van verschillende leveranciers beschikbaar in de winkel ... groot assortiment ... Fijn dat je alles kan zien en voelen ...

Reeds aanbevolen aan nieuwe kopers ...

Super service en juiste prijs ! Goed advies en snelle levering. Kan deze winkel zeker aanbevelen. Schoon; veel keuze en begeleiding zonder opdringerig te zijn. Complimenten !

Oldy2 06-02-2014 Via de website gekocht

De website vermeldde niet dat de gebruiksaanwijzing en alle bedieningsbijschriften in de Duitse taal waren.

Ik vroeg in de offerte aanvraag uitdrukkelijk om een Nederlands model. Dit werd vervolgens ook geoffreerd.
Bij aflevering bleek het tóch het Duitse model.
Na reclamatie werd beweerd dat er geen Nederlands model bestond. Die is er wél:
Zie bij specificaties.

Ik vond mijn gewenste apparaat in meerdere webwinkels. Na een eerdere aankoop ging ik er van uit dat het een betrouwbare en zeer service gerichte winkel was en vroeg dus hier opnieuw offerte.
Na levering van het verkeerde produkt deed het bedrijf geen moeite om het om te ruilen.

Ik (lid TROS-RADAR testpanel) kocht hier al eerder een Gas-op-Glas-Kookplaat en een zware Afzuigkap. Netjes geleverd wat ik bestelde. Vervolgens zocht ik een magnetron. Na zoeken op het net vond ik de Exquisit magnetron emw20g. Van deze magnetron zijn 2 gelijke types op de markt. Een Nederlandse en een Duitse versie. Gezien de afhandeling van mijn eerdere aankoop vroeg ik offerte bij Bemmel & Kroon. Mij werd duidelijk aangeboden het Nederlandse Model. Bij aflevering bleek het tóch de Duitse. Na reclamatie werd beweerd dat er geen Nederlandse versie bestaat. Mij werd de keus gelaten: terugsturen of houden. Ruilen was niet mogelijk; Bemmel & Kroon deed geen moeite zelf te onderzoeken of er een Nederlands model bestaat. Snel van leveren, maar bij een probleem geven ze niet thuis.

Vincent1503 06-02-2014 Via de website gekocht

Prima service en heel snel geleverd!

Jola57 06-02-2014 In de winkel gekocht
Dorpstraat Zoetermeer

winkel redelijk bereikbaar, service goed, De informatieverstrekking deskundig, medewerkers denken met je mee om problemen op te lossen.
Bezorgd binnen drie werkdagen, ruim van te voren aankondiging per mail op welke dag en in welke uren de bezorging is te verwachten. Op de dag van bezorging van te voren een telefoontje.

keuze ruim voldoende, wellicht niet de laagste prijs, maar ik ga voor de service (en vooral de aftersale service)

Ik kom al een aantal jaren bij B&K, de goede service is een constante.

doorslaggevend is de goede bediening en deskundige uitleg

bettyencor 06-02-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer dorpsstraat

Winkel dichtbij, levering volgende dag of op gewenste dag.

Deskundig en geduldig personeel in de winkel en de bezorgers. Veilige bezorging door pinnen

voor ons dè witgoed winkel.

Goede kwaliteit, snelle levering.

Goed: groot assortiment, juist omdat het beperkt is tot witgoed. Geweldig is de leverinstijd.Enig minpuntjes dat je geen dagdeel kunt afspreken.

rwalraven 06-02-2014 Via de website gekocht

Goed telefonisch advies

Zeer plezierige monteur en vakkundige monteur

Voldoende keus en zeer scherp geprijsd.

Goed product, goede service en een lage prijs.

reeds bij de afzonderlijke onderdelen gegeven

JanJutter 06-02-2014 Via de website gekocht

Met één telefoontje was duidelijk wat er nodig en mogelijk was om onze inbouwkoelkast te kunnen vervangen.

Alles volgens afspraak; snelle bevestiging van afspraken en levering + montage precies zoals toegezegd was.

Ruime keus in de inbouwmaat die ik nodig had ('178')

Ik ben heel tevreden over verkoop, levering, montage en service (koelkast is gister geleverd en gemonteerd).

Prettig en vakkundig geholpen; snelle bevestiging van afspraken via email, levering en montage precies zoals was toegezegd. Er is netjes gewerkt en alle 'rommel' werd meegenomen. Prima!

peterceli 06-02-2014 Via de website gekocht

Online wasmachine gekocht bij deze winkel. Prima website.

Ik had een Siemens wasmachine besteld. Deze was blijkbaar niet op voorraad. Op initiatief van Bemmel en Kroon werd vervolgens een (veel) duurder model bevestigd. Levering en installatie helemaal in orde, oude apparaat ook mee terug genomen. Alles klopte, afspraken nagekomen. Zo hoort het te zijn!

volgens mij in orde. We waren op zoek naar een specifiek model dus minder van toepassing.

Zeer prettige ervaring, uitstekende service op alle vlakken.

hennie cuppens 05-02-2014 Via de website gekocht

simpel en eenvoudig

de info, levertijden e.d perfect,
alleen de instructie naar de chauffeurs was onduidelijk(stallen op de 2e verdieping)dit werd ondebouwd door de mail, zodat dit geen probleem was ""top"'

goed geregeld

nvt

Ht.K. 05-02-2014 Via de website gekocht

goede en overzichtelijke website

via mail keurig op de hoogte gehouden,
prima aflevering.

alles op voorraad

kan niet beter

Kan niet beter !

evavanderwilt 05-02-2014 Via de website gekocht

Maandagmiddag besteld en woensdagmiddag geplaatst! Vooral een goede prijs! Vooraf krijg je een email van de vervoerder met daarin een indicatie van het tijdstip dat het geleverd wordt en een half uur ervoor nog een telefoontje van de chauffeur. Dus hoef je niet de hele dag te zitten wachten. Ideaal!

Wij kregen gratis extra service, want inhoudt dat de wasmachine gelijk werd aangesloten en de oude weer werd meegenomen. Daarbovenop boden de chauffeurs ook nog aan om de droger weer op de wasmachine te zetten. Helemaal geweldig! Dat is nog een service en klantvriendelijkheid!

Heb ook nog even op de website gekeken voor andere apparatuur, die blijken ook erg goed geprijsd, dus ik kom zeker terug voor een volgende aankoop.

Gewoon goed en snel!

MaaikeKa 05-02-2014 Via de website gekocht

Snel besteld, snel geleverd.
Keurig in het souterrain geïnstalleerd.

Zie boven.

Niets op aan te merken.

Wij hebben online een wasmachine besteld bij Bemmel en Kroon. Meteen een bestelbevestiging gekregen en info over welke dag levering zou plaatsvinden. We zouden de avond tevoren een mail krijgen over het precieze tijdstip. Aldus gebeurde. Binnen een week keurig geleverd en geïnstalleerd in het souterrain. Wasmachine draait als een zonnetje.

Michelle T. 05-02-2014 Via de website gekocht

Website is wel overzichtelijk, jammer dat je de producten niet verder kan classificeren. Zodat het zoeken gemakkelijker is.

Service en levering is prima, weet niet hoe zij omgaan met klachtenafhandeling/behandeling en jammer dat je online niet met een creditcard kan betalen.

Assortiment is goed, voldoende merken dus voldoende keuze.

Zeer tevreden met Bemmel & Kroon, je kan gemakkelijk zelf de levering van producten inplannen. Mochten ze ook op zaterdagen kunnen bezorgen dan zal het helemaal fantastisch zijn.

Pluspunten: prijs-kwaliteit, overzichtelijk site, makkelijk inplanning bezorging, snelle levering. Minpunten: geen classificatie van producten (niet kunnen aanvinken), geen acceptatie creditcards, geen bezorging op zaterdagen. ? over klachtenafhandeling, hoe gaat men met klachten om, serieus en klantvriendelijk?

Fam. Haan Aalsmeer 05-02-2014 Via de website gekocht

Online een wasmachine en droger bekeken waarna ik telefonisch e.e.a. heb doorgenomen. vrij snel daarna een passende offerte ontvangen

In overleg een datum en tijdstip voor levering afgesproken. Ruim een half uur voor levering keurig een telefoontje ontvangen. De bezorgdienst heeft de apparaten op de 2e verdieping geplaatst en aangesloten, begeleid met een eerste stuk uitleg v.w.b werking.

Vooraf al op internet info ingewonnen m.b.t. beste keus en energie zuinigheid. Bemmel en Kroon mijn keuze ook leveren en ging mee met een tijdelijke korting actie van een andere aanbieder. Ruime keuze in apparatuur !

Goede service en klantgerichtheid, men neemt ruim de tijd voor je.

Prima service, persoonlijk advies en ruime keuze

doubleyou01 05-02-2014 Via de website gekocht

via internet besteld

goede hulp gekregen vanwege problemen met oude inbouw combimagnetron. ze probeerden de afschrijfkosten van onze 4 jr oude magnetron zo beperkt mogelijk te houden.

keuze genoeg in inbouw (combi) magnetron

ze zijn niet duur en omdat ik de magnetron die 649 euro kostte elders goedkoper zag, kreeg ik hem ook nog onder die betere prijs

vriendelijk en correct, de rest staat hierboven beschreven

breukhoven 05-02-2014 Via de website gekocht

Lekker shoppen uit je luie stoel .

Duidelijke afspraken en keurig nagekomen.

Goede afspraken en goed nagekomen alles netjes afgehandeld keurige zaak.

luson 05-02-2014 Via de website gekocht

Snelle levering, up-to-date-communicatie, scherpe prijzen en prima vervoerder.

de Werk 05-02-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Bediening in de winkel zeer correct. Heeft in mijn aanwezigheid contact opgenomen met de leverancier zodat het juiste type besteld kon worden. Termijn over levering conform afspraak gerealiseerd.

Zie boven.

Zeer correcte bediening. Alle afspraken zijn conform overeengekomen.
Plaatsing van het product, door een extern bedrijf ook zeer correct uitgevoerd. Geen troep achtergelaten.

Mijn geleverde antwoorden spreken voor zich. Ben in alle opzichten een zeer tevreden klant.

snuffeltuin 05-02-2014 Via de website gekocht

het was erg duidelijk

die was gewoon in alles perfect

heel duidelijk en een ruim assortiment

ik zou het aan iedereen aanbevelen

per toeval kwam ik op deze site ter recht. Alles aan dit de drijf klopt ,je krijgt steeds hele duidelijke mails ,waar in je precies weet waar je steeds aan toe bent. op de bezorg dag krijg je een duidelijke bezorg indicatie die je nog kan volgen ook.En dan word je ook nog 10 min van te voren gebeld . de bezorgers waren uitermate vriendelijk en correct echt een aanrader een 10 voor dit bedrijf.

ludeke 04-02-2014 In de winkel gekocht
leidschedam

Alles onder 1 dak

snel en goed geholpen

heel uitgebreid

Heel toegankelijk,groot assortiment,goede prijzen,goede aflevering

j van der plas 04-02-2014 Via de website gekocht

Op je gemak rondkijken,stellen wij wel op prijs.
Het is niet zo dat je gelijk aangesproken wordt door de verkopers.

Artikelen worden goed uitgelegd aan het winkelend publiek.

Er is bijna alles te koop op het gebied van huishoudelijke apparaten.

Als een zeer uitgebreide winkel voor elk wat wils, en een zeer gemotiveerde verkopers voor een goede uitleg, perfect.

Voor ons waren er geen minpunten. Ook lof voor de levering wat ons belooft was,perfect.

MarjoleinPijnacker 04-02-2014 In de winkel gekocht
Den Haag

Levering was zoals verwacht. Werd keurig van te voren gebeld dat ze er met ongeveer 15min waren. Ze hebben de wasmachine en droger 2 trappen omhoog getild naar waar het moest komen.

Er zijn veel producten te koop tegen een scherpe prijs.

Gewoon goede service. Je wordt netjes in de winkel geholpen. Ik kreeg het gevoel dat zij echt klaar staan voor jou als klant, wat erg prettig is. Verder gewoon goede levering.

Pesoma 04-02-2014 Via de website gekocht

Eén email en de zaak was geregeld.

Zie boven

Zie boven!

Zijn niet in de winkel geweest. Hebben keuze gemaakt via internet, kieskeurig.

1955jaap 04-02-2014 Via de website gekocht

Bestellen online en aflevering meer dan een tien punten

Na onderzoek op internet en diverse winkels, is Bemmel en Kroon de goedkoopste leverancier.Ook hier kan je onderhandelen om de prijs met de verkoper.
Dat is toch wel een pluspunt.
Aflevering via tijdschema,die online is te volgen, waardoor je niet de gehele dag aanwezig moet zijn.

Zeer concurrerend met de prijs.

Dit zal veel te horen zijn bij mijn kennissen en vrienden.

Algemeen zeer goed

TheMusketeer 03-02-2014 Via de website gekocht

Bestelproces prima georganiseerd. Je hoeft geen account aan te maken.

Je wordt enorm veel op de hoogte gehouden van de voortgang. Wel kwam de 1e mail van de bezorgservice in de spam terecht.

Wat we zochten hadden ze en voor een gunstige prijs.

Geen minpunten kunnen ontdekken.

Alles soepel verlopen. Kwam binnen een dag op de afgesproken tijd. Apparaat deed het prima. Geen enkel minpuntje.

GerritGro 03-02-2014 Via de website gekocht

butijn 02-02-2014 Via de website gekocht

Ellen Huisman 31-01-2014 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Behulpzaam en goed advies

Keurig geïnstalleerd. vooraf wordt een tijd aangegeven.

van alle producten genoeg aanwezig, Toch handig om te zien wat je gaat aanschaffen.

Na het uitzoeken, kopen en laten plaatsen van het tweede inbouwproduct kan ik Bemmel en Kroon bij iedereen aanbevelen.

Prettig en deskundig personeel. er wordt meegedacht.

Andre van Raam 31-01-2014 Via de website gekocht

Zo gevonden, zo bestelt, zo geleverd!!
Super makkelijk en vooral duidelijk

Alles in een wip bevestigd via de mail en alles conform belofte uitgevoerd. Zelfs het beloofde telefoontje van de chauffeur...

Zoals met alles bij Bemmel en Kroon:
Simpel snel en super goed

gjbooij 31-01-2014 Via de website gekocht

Enorm handig is dat je zelf je bezorgdatum aanklikt en dat de wasmachine meteen geplaatst en aangesloten werd. Ook geen verpakkingsmaterialen die achterblijven; alle zorg werd uit handen genomen. Ook prettig is het digitale garantiebewijs.

De wasmachine die we bestelde werd niet meer geleverd. In plaats daarvan kregen we een nieuwer model voor dezelfde prijs (upgrade van meer dan 150 eu). Klasse service.

Enorm klantvriendelijk en de goedkoopste, we zijn er bijzonder tevreden over hoe Bemmel&Kroon ons heeft geholpen.

Siemsdm 30-01-2014 Via de website gekocht

direct gewenste magnetrons gevonden.
Antwoord op aanvullende info was tevens offerte en is benut om te bestellen. Betaling per pin aan chauffeur! B & K maakt het je makkelijk.

Een flinke rij magnetrons, verder niet gekeken

Zeer snelle en correcte afhandeling

Keurig ontvangen en te woord gestaan in mooie grote showroom . De volgende week op maandagavond aanvullende informatie gevraagd en dinsdagmiddag magnetron besteld. Na een paar minuten bevestigd. S’avonds bericht dat magnetron woensdagmorgen afgeleverd zou worden. Betaling aan chauffeur met pin. Chauffeur belt om 9.45 dat hij ca 10.15 komt. Volgens mij kan dit niet beter. Een flinke pluim voor B & K !

muggenprik 30-01-2014 Via de website gekocht

Hoef zelf niets te doen.
Zelf leverdatum aangegeven.
Netjes een mail ontvangen welk dagdeel de bezorging plaats zou vinden.

Werd zonder te vragen een verloopnippel bijgeleverd (Ik installeerde zelf)
15 minuten voor de bezorging werd ik nog gebeld dat zij er snel aankwamen.

Veel landelijk op voorraad.

Na de perfecte levering van een vrieskast was ook de levering van een fornuis perfect.

Kan niet beter volgens mij.

Klantgerichtheid 29-01-2014 Via de website gekocht

Helder en duidelijke website met prima informatie. Tevens telefonisch contact gehad dat zeer prettig verliep. Tav de wachttijd werd tegemoet gekomen.

Telefonisch contact prima.
Je kunt de levering via internet volgen en bovendien werden we een half uur van te voren gebeld, dat de bestelling in aantocht was.

Gezien positieve ervaring zouden we deE winkel willen aanbevelen aan anderen.

Netjes dat je op tijd bericht kreeg dat de leertijd aangepast diende te worden, Prettige manier van omgang, zowel door telefonist als door bezorgers

boenguus55 29-01-2014 In de winkel gekocht
Dorpstraat te Zoetermeer

Wij hebben 1 keer een bezoek gebracht aan een B&K winkel vlak bij ons in de buurt en zijn meteen goed geslaagd voor een inbouw vaatwasser en koelkast.Ook de plaatsing van beide apparaten is heel goed gegaan.

We werden heel goed op de hoogte gehouden van de planning v.w.b. de plaatsing. Ook vinden wij het positief, dat er geen vooruitbetaling nodig was. Het meenemen van de oude apparaten was ook heel fijn.

Er was genoeg keuze v.w.b. merk, prijs en kwaliteit. Bovendien werden we goed voorgelicht over voor- en eventueel nadelen. Er werd prettig met ons meegedacht.

Gezien onze goede ervaring zouden we zonder meer B&K durven aanbevelen bij anderen.

Het was rustig in de winkel, dus er was tijd om ons goed voor te lichten over alles. Er werd meegedacht op een prettige manier. Wij vinden het heel fijn, dat er geen aanbetaling werd gevraagd: dat schept vertrouwen en geeft een veilig gevoel. Ook het ons goed op de hoogte houden over levering en plaatsing waarderen wij. De installateur gaf de indruk een vakman te zijn. Ook fijn, toch?

hzfd 29-01-2014 Via de website gekocht

De website is duidelijk. Het telefonisch contact voorafgaand aan de bestelling was ook uitstekend, informatief en behulpzaam. De levering ging exact zoals aangekondigd in de diverse emails na de bestelling. Kortom, zeer tevreden. Zal een volgende keer eerst deze pagina bezoeken.

estherlouwerens 28-01-2014 In de winkel gekocht
Den Haag

Wij zijn in Den Haag geweest en was erg makkelijk te vinden en stond goed aangegeven.

Heel goed te woord gestaan en het leveren super even een telefoontje op de dag zelf dat ze er binnen 30 binnen zijn. GEWELDIG

RUIME assortiment

ja zeker wel. Geen media markt meer voor ons.

peterversluis 28-01-2014 In de winkel gekocht
zoeterwoude

alles staat goed gepresenteerd in de winkel en je kan zelf eerst gewoon kijken

goede voorlichting in de winkel met heldere taal
geen onzin maar nuttige dingen

genoeg apperatuur in de winkel waar je uit kunt kiezen en een goede indeling

echt een winkel waar je eerst kunt kijken
er staat niet gelijk iemand in je nek te hijgen

een goede atmosfeer in de winkel daarom is het prettig kopen

Henk Boelee 28-01-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude/ Rijndijk

Thuis bezorgd tot waar men het wil hebben

Keurige service-dienst,snel handig en correct

Het verbaasde mij hoe groot het assortiment was. Vele gerenommeerden merken in diverse prijsklasse. Voor mij perfect om een keuze te maken

Een vriendelijke benadering, waar een koning nog klant is

Zeer te vreden over het product en de afhandeling

edwinsmale 28-01-2014 Via de website gekocht

Binnen 5 minuten een telefonische order kunnen plaatsen :-)

2 uiterst vriendelijke bezorgers aan de deur gehad!

Gemak en service!

jefennanc 28-01-2014 In de winkel gekocht
Neckar 24 in Den Haag

We hadden een vaatwasser van Whirpool die 2 maanden na de garantie kapot ging. Het bleek een defecte printplaat. Van Whirpool kregen we geen extra korting op een nieuw apparaat of iets van service. Bij Bemmel en Kroon kregen we korting op een nieuw apparaat en korting op de verlengde garantie. We zijn erg vriendelijk geholpen en het installeren van het apparaat is ook zeer netjes gedaan.

Dojo67 27-01-2014 Via de website gekocht

Bemmel&Kroon leverde zeer snel. Woensdag besteld, vrijdag thuis. De aflevering werd keurig gemeld via de mail (donderdag) en door de afleverende firma (Fiege) nog eens bevestigd. Pakket keurig in orde en ik blij met mijn robotstofzuiger.

Rob Visscher 27-01-2014 Via de website gekocht

Goed telefonisch bereikbaar

Keurig thuisbezorgd, op de afgesproken tijd, zeer behulpzame chauffeurs

timmerkoos 27-01-2014 In de winkel gekocht
Cruquiusboulevard

Helemaal goed, mooie winkel en zeer vriendelijk en deskundig personeel

In elke prijsklasse voldoende keus uit diverse merken

Ben zelf via mondreclame bij Bemmel en Kroon uitgekomen en alles wat gezegd was was waar, sevice meedenken kortom top

Zijn zeer tevreden met de aankoop en zullen zeker bij een nieuwe aankoop in het witgoed of keuken bij Bemmel en Kroon langs gaan

vorstje57 26-01-2014 Via de website gekocht

op jou gemak thuis uizoeken en bestellen

de afhandellingen en service waren prima

ik heb alleen maar naar wasmachines gekeken omdat ik die een nodig had en bij Bemmel en Kroon vond ik het juiste.

als iemand anders wat nodig zou hebben zou ik hem adviseren naar deze site te gaan, want de prijs is het bewijs en de service is oke

zie mijn andere motivatie's

belle81 25-01-2014 In de winkel gekocht
zoeterwoude

ik ben in de winkel geweest en heb daar de info gekregen die ik nodig had. Omdat het wel om een groot bedrag ging, wilde ik thuis even overleggen. De medewerker schreef het type wasmachine voor mij op en gaf aan dat ik ook kon bellen als ik de bestelling wilde doen. Ik heb een dag later gebeld, alles doorgegeven en een afspraak gemaakt voor de levering, zonder dat ik vooraf hoefde te betalen.

Prima service op de afgesproken dag werd de wasmachine geleverd. Een dag van tevoren kreeg ik een mail met een tijdsindicatie, een kwartier voor levering werd ik ook nog gebeld dat ze onderweg waren. De oude wasmachine werd meegenomen en de nieuwe geplaatst op de aangegeven plek op zolder. Ik kon de betaling per pin voldoen.

peterw47 25-01-2014 Via de website gekocht

personeel in winkel is kundig en snapt dat je ook op websites kijkt en doet niet moeilijk

prima installatie door AJtec

goeie range van goedkope en duurdere series keukenapparatuur

zeker

Willy 14 25-01-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude/Rijndijk

Goede uitleg en nette bezorging.

De verkoop en service is netjes en goed.

Nette bediening zowel in verkoop als het bezorgen.

Pepie23 24-01-2014 Via de website gekocht

Via de website kon ik heel makkelijk bestellen. Toch nog even telefonisch contact gehad om de bezorgdag af te spreken.

Maandags telefonisch een nieuwe vaatwasser besteld, die ik echt die week nog nodig had. Ik kon telefonisch aangeven dat ik het apparaat graag op vrijdag bezorgd wilde hebben. Het is allemaal gelukt, prima service, nieuwe apparaat aangesloten.

Prima service, de vaatwasser die ik maandags besteld heb, is keurig op tijd op vrijdag bezorgd

Heel vriendelijk telefonisch contact gehad tijdens bestelling. Keurig op tijd bezorgd

Lidia 24-01-2014 In de winkel gekocht
Dorpsstraat in Zoetermeer

Bij de aankoop krijg je goed advies en goede productinformatie. Bezorgen is goed geregeld, je krijgt de dag voor de afgesproken bezorgdatum een mail met een tijdvak waarin de bezorger komt. Tevens word je een half uur voor het bezorgen gebeld. De service is prima, ik ben al heel lang klant bij Bemmel en Kroon. Goede afspraken, nooit problemen. Wat ik ook fijn vind is dat de bezorgers voorzichtig met het product omgaan en ook opletten dat ze bijv. in huis niets beschadigen. Bemmel en Kroon heeft een ruim assortiment tegen concurrerende prijzen. Een winkel waar het personeel tijd en aandacht voor de klant heeft.

kassimi40 24-01-2014 In de winkel gekocht
Vestiging: Cruquius

Ik ben zeer te vrijden over bemmel en kroon winkel. -heel veel aanbieding. -Goede behandeling. -bezorging op tij en juiste datum.