Deze score is berekend op basis van 3197 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

M.ShanehSaz 31-10-2016 In de winkel gekocht
Rijneke boulevard

Amerikaanse koelkast

In de winkel in Zoeterwoude/Rijndijk zijn wij fantastisch geholpen. Ruime keuze, ervaren personeel en je kunt rustig rond kijken. Een amerikaanse LG koel/vries combinatie gekocht, kon ook snel bezorgd worden, keurig bericht dag van te voren en een half uur van te voren een telefoontje van de bezorgers dat zij er aan kwamen. Het enige mispuntje was dat de vrachtwagen geen laadklep had en mijn enorme en ook zware koelkast met een klap op straat terecht kwam

Pluspunten

• groot assortiment, vakkundig personeel,
  • je kunt er rustig rondkijken en vergelijken

Minpunten

• bezorgers waren bij het uitladen niet voorzichtig
  • bezorgauto had geen laadklep

Mardith 31-10-2016 In de winkel gekocht

Altijd tevreden

Van internet gehaald. Daarna de winkel bezocht, goede duidelijke uitleg. Komen hun afspraken altijd na. Vriendelijk personeel. Hier kopen wij ons witgoed!!!

Pluspunten

• Duidelijkheid

Minpunten

• Niet veel winkels

NCJ87 31-10-2016 Via de website gekocht

Op vrijdagochtend hebben we een Siemens droger en Bosch vaatwasser besteld. Tot mijn verbazing was het al mogelijk om deze zaterdag te laten leveren door Dynalogic. In het verleden helaas was mindere ervaringen gehad met Dynalogic, maar nu verliep alles vlekkeloos.
Nette offerte opgesteld gekregen van Bemmel&Kroon, vergeleken met de overige aanbieders was het de goedkoopste en konden de producten meteen uit voorraad geleverd worden.
Daarna steeds netjes statusupdates via de mail ontvangen. Ik ben erg tevreden met de manier waarop de bestelling (order nr BKI565964) en levering is verlopen!

Pluspunten

• Snelle reacties per mail en telefoon
  • Nette offerte
  • Prima levering via Dynalogic

M Oosterloo 31-10-2016 Via de website gekocht

aankoop keuken apperatuur voor ons nieuwe huis

Bemmel& Kroon had alle producten die wij graag zouden willen kopen op voorraad in de winkel. Daarnaast kregen we een prachtige korting omdat we 8 producten tegelijkertijd kochten. We werden uiterst vriendelijk per telefoon vlot te woord gestaan, er werd meegedacht en goed geadviseerd. De aflevering ging precies volgens afspraak- wij werden telefonisch op de hoogte gehouden wanneer de levering gebracht zou worden. Erg prettig.

Pluspunten

• overzichtelijke website
  • goede prijzen
  • uitstekende telefonische service
  • goede bezorg service

H. Smit 30-10-2016 Via de website gekocht

goede webshop; ze leveren wat ze adverteren

overzichtelijke site, duidelijke omschrijving ook van het benodigde vermogen voor de oven. Erg handig, niet iedereen heeft een krachtgroep of 32A groep in de keuken (heb je nodig als de oven 8100W kan vragen) . degelijk product geleverd, goed verpakt. betrouwbare shop. Levering was op tijd, wanneer je een fornuis nodig hebt hier kopen.

Pluspunten

• uitgebreid assortiment
  • duidelijke product omschrijving
  • verzending zelf inplannen op voorkeursdatum

Livinus Collier 29-10-2016 Via de website gekocht

Aankoop inductiekookplaat

De bestelling van ons nieuwe inductievuur verliep zonder problemen. Wat wij ten zeerste konden apprecieren was de prijs .Wij betaalden de voordeligste prijs! Overal gezocht, nergens goedkoper gevonden! De levering, op een vrijdag, verliep volgens afspraak, maar door onze fout liepen wij de ontvangst mis. Diezelfde dag konden wij een nieuwe afspraak maken en op maandagmorgen kregen wij onze bestelling. Als dit geen service is!
Indien nodig doen wij opnieuw beroep op Bemmel & Kroon.

Pluspunten

• gegarandeerd de goedkoopste
  • snelle service, afspraak is afspraak

Peter 29-10-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Ruime keuze en zeer geordend.

Zeer gemoedelijke shop met de beste prijzen. Je wordt goed geholpen en kan rustig rondkijken. Je hebt echt het idee dat je de beste deal krijgt! Gratis thuisbezorgen is ook ideaal!

Pluspunten

• ruime winkel
  • vriendelijke verkopers
  • gratis thuisbezorgen

Gerard 29-10-2016 In de winkel gekocht
Cruqcius

prima deal

Goede geduldige voorlichting door prettig personeel
Zeer uitgebreide collectie "stand alone" keukenaparatuur
Beste prijs in de markt voor mijn koelkast
Snelle en correcte bezorging binnen 24 uur van order CRQ565533

Pluspunten

• prettige winkel
  • overzichtelijke colletie
  • beste prijs ook t.o.v. webshops

Astrid 29-10-2016 In de winkel gekocht

Aanschaf fornuis Siemens

Bemmel & Kroon is een fijne winkel. Goed geholpen door de medewerker aldaar bij de aanschaf van een fornuis van het merk Siemens. Snelle levering van het product door 2 zeer vriendelijke bezorgers die het fornuis snel en vakkundig aangesloten hebben. Het oude fornuis werd kosteloos meegenomen, top!

Pluspunten

• Snelle levering
  • vriendelijk personeel
  • oude fornuis meegenomen
  • aansluiten apparaat

Hubertus Bollen 28-10-2016 In de winkel gekocht
Bemmel & Kroon

Inductiekookplaat

Ik heb deze shop gekozen omdat de reviews goed waren. Bij mij was de ervaring een stuk slechter. Op de website en bij de bestelling stond dat de inductiekookplaat voorradig was en de dag erna afgeleverd zou worden. Echter na de betaling kreeg ik een mail dat de kookplaat niet voorradig was en enkele dagen moest wachten op de nieuwe leverdatum. Ik heb mijn ongenoegen schriftelijk en mondeling doorgegeven en gezegd dat dit misleidende verkoop en valse voorlichting is; eerst laten betalen en dan niet kunnen leveren!
Ik heb met tegenzin een andere kookplaat besteld, die duurder was, omdat ik niet kon wachten wegens stuk gaan van mijn vorige kookplaat.
Voor mij is dit de eerste en laatste bestelling bij Bemmel & Kroon.

Pluspunten

• Levering was goed geregeld.

Minpunten

• Misleidende informatie op website en bestelling.
  • Valse voorlichting omtrent voorraad.

A. van 't Hullenaar 28-10-2016 In de winkel gekocht

Wasmachine gekocht

In de winkel prettig geholpen. Goede, nononse informatie gekregen en een goede (laagste) prijs betaald voor een nieuwe wasmachine.
Snelle levering conform afspraak en netjes op zolder geïnstalleerd en de oude wasmachine meegenomen.

Pluspunten

• goede informatie
  • levering conform afspraak

abbeyrules 28-10-2016 Via de website gekocht

Snelle levering en prima plaatsing

Een wasmachine besteld met order nummer BKI565685 , uitstekende levering door Dynalogic! Bestelproces en levering kunnen niet beter!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Prima informatievoorziening mbt tijdstip levering
  • Goede informatievoorziening
  • Eenvoudig bestelproces

Carmen Dijkstra 28-10-2016 Via de website gekocht

Fornuis

Ik vind het een uitstekende shop. Ik werd goed geholpen en ben blij met mijn aankoop. Ik vind het ook super dat ze netjes mijn nieuwe fornuis naar boven brachten. Ze deden hier niet moeilijk over. Echt een top service.

Pluspunten

• Goede levering
  • En het fornuis ziet er keurig uit

Miranda 28-10-2016 Via de website gekocht

Tevreden met aankoop wasdroogcombinatie

Prima aankopen doen bij Bemmel en Kroon. Bestelling
BKI565684 geplaatst en ook een laagste prijsgarantie aangemeld. Direct de volgende dag de bestelling en aangepaste scherpe prijs ontvangen. Je wordt wordt netjes op de hoogte gebracht van de status van de order via de mail. Ook de bezorgservice verdiend een pluim. Via sms kondigen ze het tijdstip van bezorgen aan en ook via internet kun je de bezorgservice volgen. Nette en vriendelijke jongens die mijn wasdroogcombinatie hebben aangesloten.
Ik zou dit bedrijf iedereen kunnen aanbevelen.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Betalen aan de deur
  • Scherpe prijzen
  • Service

Annemarie 28-10-2016 Via de website gekocht

prima

Snelle levering en goede aanbieding. Duidelijk wanneer product geleverd worden. Duidelijke product informatie.

Pluspunten

• snel
  • goedkoop

Henke Wesseling 27-10-2016 In de winkel gekocht

al 40 jaar een tevreden klant

Onze eerste witgoed kochten wij 40 jaar geleden en vanwege de goede service en vakkennis hebben wij sindsdien al onze witgoed producten bij van Bemmel & Kroon gekocht. Dus het was niet verrassend dat wij de aanschaf van een nieuwe gaskookplaat bij van Bemmel en Kroon hebben gedaan. Kortom goed vakmanschap, klantvriendelijkheid en goede prijs.

Pluspunten

• vakmanschap
  • klantvriendelijkheid
  • goede service
  • goede prijs

Frank 27-10-2016 Via de website gekocht

Bemmel en Kroon

Intuitieve webshop, goed assortiment. Snelle levering, uitstekende professionele installatie terplaatse. Daar kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen!

Pluspunten

• Adequate webshop, snelle levering
  • Vriendelijk en kundig montagepersoneel

Ciska 27-10-2016 Via de website gekocht

Nieuwe wasmachine & droger

Via de website van Bemmel & Kroon heb ik een nieuwe wasmachine en droger besteld. Ik ben zeer tevreden over de service van Bemmel & Kroon. Het model dat ik had uitgezocht was niet meer leverbaar en in plaats daarvan heb ik een nieuwer en duurder exemplaar voor dezelfde prijs gekregen.

C Egthuizen 27-10-2016 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon in de Cruquius Haarlemmermeer.

vriendelijk en mooie winkel.

Ik kwam bij Bemmel en Kroon, via mijn vriend.
kwam daar binnen, liep wat rond en werd gelijk geholpen.
ik kwam voor een inbouw oven( mijn oude was stuk na 15 jaar)en een nieuwe stofzuiger, die ontploft was.
werd goed en duidelijk uitgelegd, geven tenminste goede en duidelijke informatie (wat vaak in die grote winkels niet gebeurd )
Heb nu een mooie goede oven en stofzuiger, en werd 2dagen later al bezorgd( zat een weekend tussen).
is een mooie winkel, werd goed en vriendelijk geholpen.

Pluspunten

• goede en duidelijke uitleg.
  • snelle bezorging.

Jan Boghaert 27-10-2016 Via de website gekocht

Prima service bij bestelling en levering gaskookplaat

In België is deze gaskookplaat van Miele niet leverbaar, we zochten een keramische plaat van bepaalde afmetingen. Bij Bemmel & Kroon vonden we gelukkig wat we zochten en dat aan een voordelige prijs ! Het toestel was ook daar niet direct voorradig, maar het werd direct besteld en er was steeds een open communicatie omtrent de leveringstermijn, kostprijs en installatiekosten: e-mails daaromtrent en ook rond ander advies, werden direct correct beantwoord ! Belangrijk was ook de mogelijkheid tot verlengde garantie. We geven ook een pluim voor de vakkundige, vriendelijke en correcte installatie van AJTEC. De firma Bemmel & Kroon laat voor ons een prima, betrouwbare en correcte indruk na !

Pluspunten

• laagste prijs
  • betrouwbaar, deskundig en correct

Carl Maegerman 27-10-2016 Via de website gekocht

Levering hogedruk stoomoven Miele

Hetzelfde toestel in België was bijna 700EUR duurder.

De installateur werkte snel en nauwkeurig.

Voor mij een dikke 10 ;-)

• Leveringsafspraken
  • Installatie en afhandeling

Minpunten

• Noppes ...

jochem hanse 27-10-2016 In de winkel gekocht
den haag

dhr

deskundige en vriendelijke hulp bij het kiezen en daarna snel en goed geleverd en geplaatst
ik vind deze tekst voldoende uit drukken dat ik tevreden ben

Johan 27-10-2016 Via de website gekocht

Scherpe prijs met prima service

Ik kwam met name vanwege de prijs bij Bemmel en Kroon terecht. De website vond ik niet helemaal overzichtelijk, maar de details van apparatuur zijn meestal ook wel elders terug te vinden (zoals op Kieskeurig). Zoals gezegd: de prijs en de ruime keuze gaf de doorslag. Want ook het assortiment (in ons geval een wasdroger) bevat veel modellen die lang niet elke shop aanbiedt. Wij hebben onze keuze gemaakt, en werden zelfs verrast met een nog luxer model, omdat het door ons gewenste model niet meer leverbaar was. Over de prijs werd niet moeilijk gedaan, de meerprijs van onzenam Bemmel en Kroon voor haar rekening. Toppertje!

Pluspunten

• Scherpe prijs
  • uitstekende service vanwege een gratis update

Ap en Berna 27-10-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Ons beste moment van de dag

Dat was eergisteren. Toen wij de winkel van Bemmel&Kroon in Zoeterwoude verlieten met een aankoopbon ) op zak voor 2 machines: een wasmachine en een wasdroger. Zij gaan onze oudjes vervangen en daarmee gaan wij veel water en stroom besparen. Goed voor het milieu. Het beste moment van de dag.

Pluspunten

• Goede informatie, fijne verkoper, snelle bezorging
  • Ook antwoord op kritische vragen

F.Verwoert 26-10-2016 Via de website gekocht

Bosch Vaatwasser

Snelle levering, zelfs nadat ons model niet meer leverbaar was, een duurder type voor het zelfde geld geleverd !!!

Pluspunten

• snelle levering
  • vervangend artikel

Sharon Drenth 26-10-2016 Via de website gekocht

Snel, goedkoop en transparant

Bemmel & Kroon heeft mijn orde zeer goed verwerkt en geleverd. Ik heb voor dit bedrijf gekozen omdat ik op zoek was naar een oven voor een betaalbare prijs. Bemmel & Kroon kwam direct als goedkoopste uit. Daarnaast boden zij ook nog de service om onze oude oven mee te nemen, wat natuurlijk helemaal super was! Het bestellen via de website ging erg eenvoudig en ik was van alle informatie die ik nodig had voorzien. Ik ben vooral erg te spreken over de levering. Ik kon zelf aangeven op welke dag ik de bestelling in huis wilde en die ochtend kreeg ik een bericht tussen welke tijdstippen de order geleverd zou worden. Daarna kreeg ik zelfs nog een sms waarin stond hoe laat de order exact geleverd zou worden bij mij thuis. Dit vond ik erg fijn want hierdoor hoefde ik niet de hele dag op de order te wachten. Mede om deze reden vindt ik Bemmel & Kroon erg transparant wat natuurlijk erg fijn is.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Transparant
  • Flexibel
  • Goedkoper dan concurrenten

Minpunten

• De lay-out van website

saskia bromet 26-10-2016 In de winkel gekocht
cruquius

wasdroger bij Bemmel en Kroon

snelle service, levering op de afgesproken dag, makkelijk betalen met ideal via een app op je mail.
je kunt de zending volgen en krijgt een sms wanneer de geplande levering is, en daarna een app met een bericht een halfuur voordat ze bij je zijn..

Pluspunten

• snelle levering
  • track en trace met de bezorgdienst.

Jolanda van Dam 26-10-2016 In de winkel gekocht
Cruquius

Ongedwongen sfeer om er heerlijk rond te lopen

Een paar keer binnen gelopen om ons te oriënteren en niet meteen iemand op ons nek maar wel aangeven als we iets willen weten kunnen we ze aanspreken. Erg vriendelijke heer die ons hielp bij de uiteindelijke aanschaf met goede informatie betreffende de levering en betaalopties die mogelijk zijn.

Pluspunten

• Zeer klantvriendelijk
  • Goede service
  • Ongedwongen sfeer
  • Goed te bereiken en genoeg parkeerplekken

Cees 26-10-2016 Via de website gekocht

Goede keuze Bemmel & Kroon

Deze winkel heb ik gekozen omdat het ten eerste een goede prijs aanbood per offerte, de snelle manier om de datum van de bestelling te plannen, het telefoontje van de besteldienst dat ze binnen 20 minuten zouden afleveren en de installatie heel snel.

Pluspunten

• goedkoop
  • snel
  • betrouwbaar

Minpunten

• ten onrechte heb ik betaald voor pinnen

Martijn vH 26-10-2016 Via de website gekocht

Snel, direct contact en de laagste prijs

Na wat rondspeuren op internet naar een combimagnetron bij de webshop van Bemmel&Kroon blijven hangen vanwege de duidelijke website en scherpe prijzen. 1 mailtje is genoeg om een offerte te krijgen met een lagere prijs dan wat ik op internet had kunnen vinden. Telefonisch contact voor het bestellen verliep vlot en soepel.

Pluspunten

• Laagste prijzen
  • Duidelijke website
  • Goed telefonisch en mailcontact

Minpunten

• Fysieke winkel ver uit de buurt

M. Colijn 26-10-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk 269

Aankoop nieuwe koel vriescombinatie

Fijn geholpen in de winkel. Meedenken met mij als klant. Goede vergelijking van kwaliteit en prijs verhouding. Heldere uitleg over het product en de tijd gekregen om de knoop door te hakken. Terugbellen zonder opdringerig te zijn. Dus ik kon niet anders dan hier kopen :-)!

Bart 26-10-2016 Via de website gekocht

Goede winkel uitstekende levering ordernummer BKI565349

Broodbakmachine gekocht omdat ze de goedkoopste waren en snelle levering konden garanderen. Bestellen was snel gedaan op de overzichtelijke website, uurtje later de verzendinfo in de mailbox. Zelfs nog de mogelijkheid om 10€ korting te krijgen bij het afhalen in het magazijn

Pluspunten

• Snelle levering
  • Lage prijs
  • Overzichtelijke site

Minpunten

• Afhalen alleen in de buurt van Leiden

Annika 26-10-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Goede service, snelle en adequate bezorging

Onlangs een wasdroger gekocht bij Bemmel en Kroon. Heel tevreden! Goede service, snelle levering en gratis installatie bovenop de wasmachine.

Ordernr. 564183

Pluspunten

• Vriendelijk
  • Snelle bezorging

ria lubbe 26-10-2016 In de winkel gekocht
zoeterwoude

nieuwe kookplaat

vriendelijk en eerlijk geholpen, ook bij aflevering gedaan zoals afgesproken. zelfs konden we 2 dagen van te voren de aflever tijd veranderen.

Pluspunten

• vriendelijk

P Geraats 26-10-2016 Via de website gekocht

vaatwasser gekocht

De vaatwasser werd op de dag die wij gevraagd hadden afgeleverd. De telefonische service was uitstekend .
Vriendelijk personeel de betaling aan de Deur met Master Card was probleemloos.
Wij wonen in Belgie 15 Km van de Lux. grens maar de levering vanuit Nederland was prima

Nigel 26-10-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Showroom winkel met online prijzen

Recentelijk een nieuwe Siemens vaatwasmachine gekocht bij Bemmel en Kroon (ordernummer DH564017). Bemmel en Kroon heeft gewoon verstand van witgoed. Een echte winkel, met showroom, maar hanteert online prijzen.
Naar aanleiding van mijn wensenlijstje samen met de verkoper verschillende modellen langs gegaan en uiteindelijk gekozen voor een super stille vaatwasmachine van Siemens.

Ik kom zeker terug,

Prettig en snel zaken doen bij Bemmel en Kroon

Pluspunten

• Ruim assortiment, alle A merken
  • Interessante aanbiedingen
  • Ze hebben gewoon verstand van witgoed
  • en A.J. Tec levert vakkundige inbouwservice

Minpunten

• niet overdekt parkeren

F.A. Snel 25-10-2016 Via de website gekocht

Wasdroger, ordernr. BKI564153

Vanaf het moment van bestellen word je exact op de hoogte gehouden wanneer aflevering
plaats vind. De prijs is ook concurrerend. Prima indruk van deze winkel, zal zeker in de toekomst
hier weer een bestelling plaatsen.

Pluspunten

• Communicatie over aflevering

An 25-10-2016 Via de website gekocht

Super snel een nieuwe wasmachine in huis!

De goedkoopste in online-land en daarnaast ook nog de snelste levering! Maandagmiddag besteld, dinsdagochtend in huis!

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Product uit voorraad leverbaar

Minpunten

• Kleine tekst in email
  • in tekst ontbrak meenemen oude machine

Jeroen 25-10-2016 Via de website gekocht

Aankoop Siemens Inbouwoven

Bemmel & Kroon heeft een goede showroom met kundig advies in combinatie met goede website en webwinkel, en dan ook met goed installatie partner AJTEC. Ik heb een prijsvergelijk op internet gedaan en daar kwam Bemmel en Kroon net zo voordelig als andere webwinkels naar voren.
Ter plaatse moest een gasleiding omgelegd worden en AJTEC ging hier flexible mee om tegen beperkte meerkosten.

Pluspunten

• Showroom + Website
  • Goed advies
  • Voordelig
  • Goede installatie partner

Esveld 25-10-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude rijndijk

Snel,goed en vriendelijk

Hadden onverwacht een nieuwe droger nodig.
Kwam er niet helemaal uit voor mijzelf via de webwinkel. Heb dus bemmel en kroon gewoon gebeld voor advies.
Werd super vriendelijk te woord gestaan en heb de voors en tegens goed kunnen bespreken.
Daarna besloten om deze droger te kopen met ordernummer ZTW565082.
We hadden hem de volgende dag al in huis!

Pluspunten

• Vriendelijk
  • Snel
  • Kortingen worden niet vergeten

Marco Q 25-10-2016 In de winkel gekocht
Cruquius

Zeer vlotte afhandeling en snelle levering

Levering van sterk afgeprijste magnetron/comi bijna binnen 24 uur.
Keurig afgeleverd en oude magnetron meegenomen. Al met al een uitstekende service

Pluspunten

• zeer ruime keuze en deskundige informatie
  • prima prijzen

Zeer tevreden klant 25-10-2016 In de winkel gekocht
Den Haag Neckar 24

Ordernummer DH563456

Na een traumatische ervaring met Bruynzeel waarbij zelfs de geschillencommissie ingeschakeld moest worden, zijn we bij Bemmel en Kroon binnen gestapt. Wat een wereld van verschil. Kennis van producten, oog voor detail, meedenken, snelle levering ( volgende dag), samenwerking met ajtech voor installatie, bereikbaarheid en moderne communicatie. Klant is koning bij Bemmel en Kroon dat kom je tegenwoordig zelden tegen in de keuken branche is onze ervaring.

Pluspunten

• Kennis van producten
  • Oog voor detail
  • Meedenken
  • Snelle en correcte levering
  • samenwerking met installatiebedrijf

Cor 25-10-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Heb je ze nodig komen ze niet

Gisteren mooie wasmachine geleverd. Vanmorgen vol verwachting eerste was willen draaien. Doet de wasmachine het niet. Bel je ze (in de winkel was het nog "als er wat is, wij komen direct") komen ze niet.
Reden: is is niemand op de route.

Minpunten

• after sales

ellie hopman 25-10-2016 In de winkel gekocht
den haag

zo blij met mijn nieuwe oven

vriendelijk en vakkundig werd ik geholpen! ik was er voor de tweede keer ik dacht eerst ik koop mijn oven on line maar dit is toch veel prettiger! Ik ga op zeker mijn nieuwe keuken hier ook kopen~!

Pluspunten

• vlot en vriendelijk geholpen

Louis Busink 25-10-2016 Via de website gekocht

Ouderwetse goede service met scherpe prijzen

Keurige uitleg, objectief advies en snelle degelijke service, top! Mooie overzichtelijke winkel. Later het apparaat online gekocht via een zeer toegankelijke duidelijke en makkelijke pagina. Zo kan je de dozenschuivers voor blijven, keurig!

Pluspunten

• Goede degelijke betrouwbare service
  • Scherpe prijzen
  • Snelle levering

Den.II.es 24-10-2016 In de winkel gekocht
Cruqius

Wasmachine en koelkast besteld en geleverd

Vandaag mijn wasmachine en koelkast binnen gekregen. In de cruqius goed en aardig gehopen en vandaaf zijn mijn spullen geleverd. Alles netjes naar binnen gebracht en aangesloten. CRQ558862

Pluspunten

• Snelle levering
  • Netjes in huis en op de goede plaats gezet

Olga 24-10-2016 Via de website gekocht

Aflevering droger

De aflevering van de bestelde droger is volgens verwachting goed gegaan. Afspraken zijn nagekomen, DE medewerkers brachten in no time de droger naar de zolderverdieping, installeerden en namen de oude droger weer mee naar beneden. Krabbeltje en klaar is Kees in nog geen 10 minuten. Chapeau!
De gewenste droger was de goedkoopste via internet te krijgen.

Pluspunten

• Op voorraad
  • Snelle en correcte levering

Michael Kinsbergen 24-10-2016 Via de website gekocht

Deskundig advies, uitstekende service

De site is overzichtelijk en aan de telefoon werd ik ook deskundig te woord gestaan. Er kon de volgende dag geleverd worden, prettig natuurlijk als je oude wasmachine het niet meer doet. Aflevering was keurig. Al met al, zeer positieve ervaring.
Order no. CRQ564644

Pluspunten

• Deskundig advies
  • Snelle levering
  • Scherpe prijs

Bep 24-10-2016 Via de website gekocht

Duidelijk, snel geleverd, prima bezorgservice. Prijsverschil met andere website werd meteen verrekend, top!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goedkoopste prijs

Gerrit 24-10-2016 Via de website gekocht

Siemens wasmachine gekocht

Zaterdagmiddag heb ik op de site van Bemmel&Kroon onder ordernummer BKI564810 een Siemens wasmachine gekocht. Het bestelde artikel bleek niet direct leverbaar en ik ontving zonder bijkomende kosten de maandag erop een duurder exemplaar, de opvolger van mijn bestelling. Dit bleek trouwens al direct na de bestelling, het stond op de factuur die ik na betaling via de mail ontving. Zeer tevreden. Ook de levering ging soepel: seintje dat ze er aan kwamen, track-and-trace, gewoon goed dus. En nu maar wassen!

Pluspunten

• Prima prijs
  • oude wasmachine keurig van 2 hoog weggehaald
  • Telefonisch goed bereikbaar, uitstekend advies
  • Alles lekker op tijd geregeld