Deze score is berekend op basis van 3211 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

mala 123 24-03-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

makkelijk te bereiken winlel

goed voorgelicht en snel geleverd

heel veel keus

veel keus en eerlijke voorlichting

Snel en goed geholpen

r.kocken 24-03-2015 Via de website gekocht

Goed site met ruime keuze

Levering keurig op tijd, met tussendoor steeds informatie

Snelle en adequate levering en ruime keuze.

sbruijne 24-03-2015 Via de website gekocht

's middags voor 4 uur besteld en de volgende dag meteen geleverd

snelle service en duidelijke communicatie

Voor mij was dit een onbekende winkel, maar mn eerste ervaring is prima. Makkelijk om een bestelling te plaatsen, duidelijke communicatie en snelle service. (BKI455598)

igorprisca 23-03-2015 Via de website gekocht

gemakkelijke duidelijke site

goede keus

geen idee wat er nog meer is

goede service, snelle levering

thameet 23-03-2015 Via de website gekocht

Binnen de gestelde levertermijn werd het apparaat thuis afgeleverd en geinstalleerd.

Niet geheel waterpas afgesteld, waardoor het apparaat "weg loopt".

Was binnen het assortiment wat ik wilde hebben en voldoet aan mijn verwachtingen.

Geen gedoe, op tijd levering. Pas betalen op het moment van levering en geen aanbetaling noodzakelijk

pwaalbers 23-03-2015 In de winkel gekocht
Dorpsstraat in Zoetermeer

Ik had een zeer servicegerichte medewerker die met me meedacht over de vervanging van mijn huidige oven.
Hij heeft zelfs een ander filiaal gebeld om te vragen of het uitgezochte type nog in de opruiming was.

Gezien de service en correcte afhandeling zou ik iedereen aanraden niet op de website te kopen maar naar de winkel te gaan

Goed is de persoonlijke benadering. Ik kan geen negatieve dingen opnoemen

San1978 23-03-2015 Via de website gekocht

Via google zitten zoeken op een bepaald artikelnummer en toen kwam ik op de site van Bemmel en Kroon terecht.

Snelle levering en vriendelijk te woord gestaan door een medewerker.

Op de site is van alles te vinden.

Vanwege de snelle levering, vriendelijke medewerkers en scherpe prijzen zou ik deze winkel zeker aan anderen aanraden.

Vanwege een barst in mijn kookplaat moest ik z.s.m. een andere hebben. Zitten googlen en toen kwam ik uit op Bemmel en Kroon. Zij hadden de scherpste prijs. Levering was snel mogelijk. Omdat ik het artikel snel nodig had, heb ik contact opgenomen met de winkel. Ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan en de medewerker plande gelijk in dat als het artikel bij hen geleverd werd, deze gelijk naar ons opgestuurd werd. Zodoende had ik de kookplaat zeer snel binnen.

Dianah60 23-03-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude/ Rijndijk

Met m'n eigen onderzoek kwam ik bij Bemmel en Kroon. De verkoper was zeer op de hoogte van de voor en na delen van het artikel .... Dat zetten mij aan het denken!

Prima service nam de tijd voor mij en sloot het aankoop af met een bakkie koffie!

Heel veel assortiment erg prettige want ik kwam eigenlijk naar showroom om te voelen en kijken naar artikel om daarna op de internet het meest economisch artikel te kopen. Maar dat beslissing was opslag veranderd! Het werd mij zo makelijk gemaakt om het in de winkel te kopen dat ik het service waarderde van Bemmel en Kroon. Top!!!!

Had vriendin bij me die opzoek is naar nieuwe keuken en die was onder de indruk van het showroom en verkopers onderling mooi team!

Vriendelijkheid en assertiviteit! Hou ik van ik kom tenslotte met een doel daar waren de jongens gauw achter een klant(vrouw)met twee vriendinnen (geen man) dus komt die niet allen kijken! Bingo ! Verkocht!

dorzoet 23-03-2015 Via de website gekocht

Op zaterdag ochtend via de webwinkel een bovenlader besteld, die aan ons gebruiksgemak voldoet én op maandagochtend half 10 binnen.
Het was super gemakkelijk!

De service was perfect. Alles volgens hetgeen Bemmel en Kroon op hun site heeft staan. Ik kreeg zondag door wanneer ze kwamen en werd ongeveer 15 minuten voorafgaand gebeld! De wasmachine stond binnen 10 minuten op zolder en de oude is meegenomen!

Al vele jaren klant bij hun voor zowel wasmachine en droogtrommels als ook de keuken. B&K heeft een ruime keuze van bovenladers in elke prijsklasse.

Ik zal zeker B&K aanbevelen aan familie en vrienden, die in de omgeving van Zoetermeer wonen. Een aantal heb ik inmiddels laten weten hoe snel de levering ging en zij waren heel verbaasd!

Ik ben gewoon super tevreden!

sbruijne 23-03-2015 Via de website gekocht

's middags voor 4 uur besteld en de volgende dag meteen geleverd

snelle service en duidelijke communicatie

cfpjmeijer 23-03-2015 Via de website gekocht

Alles online binnen een dag geregeld: van offerte aanvragen tot het bevestigen van levering.

Wasmachine netjes geleverd en geïnstalleerd, oude machine zonder problemen meegenomen. Goed geregeld.

Wat ik nodig had hebben ze. Genoeg apparaten om goed te kunnen vergelijken.

Mailcontact erg prettig en duidelijk. Prijs ook het best vergeleken met anderen.

H. Ebert 22-03-2015 Via de website gekocht

Ging volgens het boekje.

Levering volgens verwachting.

Geen problemen.

BKI454374 Wasmachine AEG L79496NFL gekocht. Levering volgens verwachting. Wat behalve de prijs meespeelde is, dat we hier in 2011 ook al een wasdroger hebben gekocht.

1Ernesto 21-03-2015 Via de website gekocht

Via internet besteldd en twee dagen later geleverd. Uit de kunst!

De wasmachine en -droger werden keurig naar boven gebracht en aangeesloten door twee beleefde en servicegerichte bezorgers.

We zijn vaste klant bij Bemmel en Kroon en zijn altijd nog tevreden geweest.

Ik beveel Bemmel en Kroon aan bij iedereen, die nieuw witgoed nodig heeeft. Snele en goede service.

Alles was prima.

a.vansteen 21-03-2015 Via de website gekocht

Vriezer via internet bersteld en het was snel geregeld

Svelle service en duidelijk omschreven

Ze hebben bijna alles

Zie andere omschrijvingen

Ik heb alleen maar postieve dingen

dulugi 21-03-2015 Via de website gekocht

Makkelijk te vinden op internet. Zeer fijne site met veel info.

Binnen 24 uur geleverd, op zaterdag. Sms met info dat de levering tussen half 10 en half 1 geleverd werd. Telefoontje dat ze er binnen 20 minuten zouden zijn.
11.00 uur bestelling geleverd.

Groot assortiment, veel keuze

Goede service, mooie aanbiedingen.

Goede site, veel info. Mooie aanbiedingen. Besteld en binnen 24 uur geleverd. Super.

Wiezy 21-03-2015 Via de website gekocht

de online offerte/bestelling kon makkelijk gemaakt worden, het artikel kon ik makkelijk vinden.Duidelijk bestelproces

Er werd duidelijk uitgelegd hoe de bestelling zou worden afgerond en wanneer levering zou plaatsvinden, vervolgens werd het ook zo uitgevoerd zoals afgesproken.

Ik was op zoek naar een wasmachine en had genoeg keuze in diverse prijsklassen

Dit was voor mij de eerste keer dat ik een bestelling heb geplaatst bij Bemmel&Kroon, vaak kies ik voor een dichtsbijzijnde leverancier, maar ik ben tevreden over de goede service vanuit Bemmel&Kroon. Ik beveel Bemmel&Kroon zeker aan binnen mijn kennissenkring.

Alles verliep vlekkeloos. Goede dienstverlening.

willvanderheijden 21-03-2015 Via de website gekocht

Vanuit de luie stoel bestellen en snelle levering zonder gedoe

Hele snelle respons op e-mail over het product

Kan ik niet echt beoordelen maar lijkt me dik voor elkaar. Ik kwam via keuze van mijn bestelling terecht op de website van Bemmel en Kroon met de laagste prijs

Zonder meer

Gewoon zoals een moderne webwinkel hoort te werken. Vandaag besteld morgen in huis en mails over de aflevering

chriseck 21-03-2015 Via de website gekocht

Onze wasmachine ging stuk en we hadden hier zo een goede nieuwe gevonden.Het daarna bestellen was zo eenvoudig en snel gedaan dat we voor we het wisten een nieuwe was machine hadden gekocht. 's avonds kapot, dezelfde avond een nieuwe.

Zonder verder ingewikkeld gedoe kregen we snel een mailtje met het tijdsdeel waarin de machine gebracht zou worden. De volgende dag, 20 minuten van te voren een telefoontje dat ze er aan kwamen. Geen zinloos wachten. Heel fijn!

Ik kan het assortiment niet heel goed beoordelen. Zo vaak kopen we geen wasmachine, maar de prijzen waren na een rondje vergelijking een reden om hier te bestellen.

Het was snel. Overzichtelijk. Keurig gebracht en aangesloten. De oude machine meegenomen zonder problemen. Kortom: we hebben bijna niet gemerkt dat we een kapotte wasmachine hadden. Zelfs aan onze spaarrekening niet echt.

jackdegraaf 21-03-2015 In de winkel gekocht
zoeterwoude - rijndijk

ontzettend veel keuze uit koelkasten en alles bij elkaar van het witgoed...goed overzichtelijk

we zijn er heel prettig en met vakmanschap te woord gestaan bij onze aankoop van een koelkast

zoals ik al eerder vermeldde...heel veel keus

een winkel waar je echt klant bent!!! Dat is elders nog wel eens anders

mevrouw appel 21-03-2015 Via de website gekocht

overzichtelijke webshop, makkelijk in gebruik

wat mij betreft de beste ooit. bezorging van het product is tot op de route op de dag van levering te volgen. en je wordt ook nog gesmst en gebeld.

perfecte levering in combinatie met een de laagste prijs

avdzijden 20-03-2015 Via de website gekocht

Ik had in eerste instantie aangegeven dat ik het artikel zelf zou ophalen. Door omstandigheden kon dit niet. Na het verzenden van een mail is op dezelfde dag nog geregeld dat ik de volgende dag al het artikel alsnog thuis geleverd kreeg!

Het is een winkel met een uitgebreid assortiment en een zeer goede service. Ook over de bezorging ben ik zeer te spreken! Er is keurig op de dag gebeld hoe laat men op het adres zou zijn.

BKI454494 - Bosch koel-/vrieskast gekocht bij Bemmel en Kroon. De medewerkers zijn zeer klantgericht, alle ondernomen stappen worden per mail bevestigd en het artikel werd keurig op tijd geleverd.

Kaaroo 20-03-2015 Via de website gekocht

Een fijne manier,om uit je zetel te bestellen en ook nog extra korting er boven op

Heel goede servicen werd goed geïnformeerd en alles klopt perfect

Er,is genoeg keuze in verschillende prijsklasse

Is zeker aan te bevelen omwille van de goede prijs en de goede service

Zal in de toekomst zeker nog apparatuur bestellen is een heel groot prijsverschil en word prima geleverd

Hadewijn 20-03-2015 Via de website gekocht

Vandaag besteld, morgen in huis

Zonder extra kosten drie trappen op en aangesloten.

Geen enkel minpunt kunnen ontdekken.

Adequaat geholpen (telefonisch), zodoende snel kunnen beslissen. Snelle afwikkeling. Zoals het hoort. DH455363

fredpeter 20-03-2015 Via de website gekocht

snel contact vanuit huis

vanwege 2 dezelfde apparaten mondeling per telefoon onderhandelen mogelijk en per direct. De aflevering vond plaats op de gewenste dag.

keurig gesprek per telefoon, vlot zaken doeken tegen een lage prijs en snelle, volledige aflevering

vlot, goede service, lage prijs, onderhandeling bij bestellen van meerdere producten mogelijk, keurige service in het telefoongesprek

golina 20-03-2015 Via de website gekocht

Via de site makkelijk bestellen. Veel product info en logische stappen.
Makkelijk betalen via ideal.
Makkelijk vergelijken van producten

Snelle levering. Kan je eigen bezorgdag selecteren. Binnen enkele minuten na bestelling bevestiging via mail
MAken gebruik van dynalogic om te bezorgen. Prima service je wordt goed op de hoogte gehouden van status bezorging. Real time. 30 min van te voren telefoon.
!5

Ruim assortiment tegen scherpe prijs

Zeker aan te bevelen. Goede service, ruim assortiment tegen zeer scherpe prijs.

zie hier boven

Bossie7 19-03-2015 Via de website gekocht

makkelijk zoeken op de site naar je product. Staat er ook nog een review naast van andere gebruikers, handig!

Vandaag besteld, morgen afgeleverd. Wat wil je nog meer?

Wat ik ervan gezien heb, is er al geselecteerd op kwaliteit door de firma.

Ja hoor, is mij goed bevallen.

Wat ik heel fijn vond is dat ik het pakket online kon volgen. Dus niet onnodig wachten.

JoycevanderHulst 19-03-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Gastvrije ontvangst waar je niet meteen wordt lasig gevallen door opdringerige verkopers. Hier staat service nog hoog in het vaandel.

Ondanks dat het probleem wat wij hadden kwam door een verstopte afvoer en niet lag aan het geleverde product stond men direct op de stoep om te kijken wat er aan de hand was.

Prachtige winkel, zeer ruim assortiment

Ik heb al diverse mensen doorgestuurd naar deze winkel.

Tecodi 19-03-2015 In de winkel gekocht
Rijndijke

ik kon alles prima vinden op de website.

Ik ben langsgegaan omdat ik de producten wilde zien. Ik ben heel prettig te woord gestaan. Kreeg alle uitleg die ik nodig had en er werd een hele goede prijs voor mij gevonden.

Er is veel keuze in de producten en je kunt ze ook zien in de winkel.

Koop hier altijd mijn huishoudelijke grote producten. Was al een fijne winkel in de dorpsstraat Zoetermeer maar deze winkel is makkelijker te bereiken.

Men laat je rustig kijken en komt niet gelijk achter je aan. Geeft veel uitleg en motiveert waarom iets wel of niet handig cq interessant is voor mijn specifieke wensen. En men geeft een scherpe prijs. De bezorging komt op het afgesproken moment en de bezorgers zijn hele prettige mensen.

Rosakieskeurig 19-03-2015 In de winkel gekocht
Dorpsstraat, Zoetermeer

Ondanks drukte in de winkel, werd alle tijd genomen om ons tewoord te staan.

Meer dan voldoende in diverse prijsklasse

Zoals we gewend waren van Bemmel & Kroon werden we ook nu weer op deskundige wijze met raad en daad bij gestaan. Er werd alle tijd genomen om al onze vragen te beantwoorden.

Anita Woutersen 19-03-2015 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Prettige winkel, die overzichtelijk is.

We werden heel prettig en deskundig geholpen.

Alle kookplaten lagen keurig naast elkaar met prijs en kleine omschrijving.

Het is een prettige overzichtelijke winkel, waar je goed geholpen wordt.

Bobvanthoff 19-03-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

De site is overzichtelijk en gebruikersvriendelijk waardoor ik een goede keuze kon maken.

Ik ben goed geholpen op het moment dat ik twijfelde of ik het juiste apparaat koos. Na een korte telefonisch ruggespraak met de winkel wist ik waar ik op moest letten. Uiteindelijk besloten de bestelling via de winkel te laten verlopen.

Ruime sortering tegen een nette prijs. Je ziet hier en daar wel wat lagere prijzen maar ik wist dat het bij Bemmel en Kroon goed zat en bij die andere moet je dat nog maar afwachten.

Op basis van mijn ervaring en ervaring van anderen zou ik zonder meer Bemmel en Kroon aanbevelen.

De winkel is modern, overzichtelijk, goed geoutilleerd en heeft kundige mensen.

diepvriezertje 19-03-2015 Via de website gekocht

Snel geleverd en keurig op de plaats gezet. Het telefoontje net voor aflevering was in mijn geval ideaal omdat de oude diepvries nog leeggehaald moest worden.

Prijstechnisch goed, duidelijke afspraken over de levering, keurige bezorging, geen gesleep met oude apparaat deze ging gelijk mee terug.

ernstvv 19-03-2015 Via de website gekocht

Snelle levering en service voor een goede prijs!

Netjes de wasmachine naar de zolder gebracht en aangesloten. En de oude meegenomen.

Alles was prima geregeld.

Keurig volgens afspraak geleverd en aangesloten.

bwichers 19-03-2015 In de winkel gekocht

Erg duidelijk en gemakkelijk

Winkel makkelijk bereikbaar, goede behandeling, redelijke deskundigheid verkoper

Ruim assortiment, voldeed aan verwachting

---

De goede service van Bemmel en Kroon alsook van de bezorgdienst bij aflevering van het artikel was mij bekend van een eerdere aankoop; heeft ertoe geleid terug te gaan naar deze winkel

Brufo 18-03-2015 Via de website gekocht

Via Kieskeurig kwamen we gemakkelijk op de site van Bemmel en Kroon en vonden direct het gewenste produkt

In de bestelling konden we eenvoudig de dag van levering en het gewenste adres aangeven. Via mail werden we, in ons geval, duidelijk op de hoogte gesteld dat we een niet meer leverbaar produkt hadden besteld, maar dat we de opvolger van het produkt tegen dezelde prijs geleverd zouden krijgen. Levering verliep zoals gewenst.

Goede concurrerende prijs. Het totale assortiment hebben we niet echt bekeken daar we zeer gericht naar het product hebben gezocht.

Niets is ons in het bestel en leveringsproces tegegevallen. Zeer tevreden.

Makkelijk bestelproces, prettige afwikkeling van betalen en leveren. Goede service.

Brufo 18-03-2015

Ons ordernummer was overigens : BKI454879

RobinenPetra 18-03-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, makkelijk betalen.

Duidelijk wanneer het product verwacht kan worden. Tot 15/30 min van te voren aangegeven, ideaal om niet een hele middag te hoeven wachten thuis.

Veel keus, direct gevonden wat we zochten.

Meteen aanbevelen!

Via familie deze winkel aangeraden gekregen ivm de uitstekende service in de winkel. Online merk je daar wat minder van, maar het bestellen is simpel en duidelijk. Bezorgen is keurig gedaan. Al met al heel tevreden.

leeuwen1 18-03-2015 Via de website gekocht

Product online besteld, ging heel gemakkelijk. Alles is duidelijk

Ik werd netjes op de hoogte gehouden wanneer mijn bestelling zou komen. Vlak van te voren ben ik nog even gebeld en de wasmachine is keurig geplaatst en klaar gemaakt voor gebruik. Helemaal top!

Assortiment was ruim genoeg voor wat ik nodig had

Goede service en snel thuis!

Goede service voor een goede prijs!

camff101 18-03-2015 Via de website gekocht

prima site kon de wasmachines meteen vinden in de apparaten shop onder wasmachines

Afleveren binnen twee dagen met mail over het 1.5h tijdvak waarin de wasmachine afgeleverd zou worden. Zelfs met een telefoontje een 1/2 uur vantevoren. De levering binnen het tijdvak klopte precies. Handig voor werkende mensen met kinderen.

Vanwege de goede sfeer waarin men ons heeft geholpen.

We hadden een AEG L89496LF wasmachine uitgezocht en die bleek leverbaar te zijn bij Bemmel & Kroon. Maar er was nog 1 exemplaar op voorraad. Omdat ik mijn vrouw niet kon raadplegen op dat moment bood de medewerker aan om 'm zonder enige verplichting voor me te reserveren! Toen bleek bovendien nog dat Bemmel & Kroon zelfs de service van het plaatsen voor hun rekening namem (twee trappen). Maar nu het belangrijkste: Hoe zijn wij tot de keuze voor Bemmel & Kroon gekomen? Als je een wasmachine koopt kijk je naar de specificaties en de duurzaamheid, maar misschien nog belangrijker, naar de service als je er toch iets aan krijgt. Als je dan shop reviews bekijkt dan kom je er al gauw achter dat ook bedrijven die bv wel een 8 of hoger gemiddeld scoren, bij gedetailleerder lezen in een niet te verwaarlozen aantal echte probleem gevallen hun kopers met het probleem laten zitten en daar scoren ze dan een gewoon een 1 voor de service ! Die gevallen heb ik voor wasmachines allemaal opgezocht en probeer het zelf maar eens en lees hoe leveranciers je als klant laten zitten dus hoe je juist niet behandeld zou willen worden! Maar voor Bemmel & Kroon vond ik geen enkele 1 en het bleek dat ze hun klanten echt tegemoed willen komen als die problemen hebben!

markvcasteren 18-03-2015 Via de website gekocht

Erg makkelijk vindbaar. Zeer duidelijke beschrijving van het apparaat.

Op de dag van levering kreeg ik voor 8.00u een email en daarnaast een sms-bericht met de tijd wanneer de vriezer geleverd zou worden.
Ik had een oud type besteld, maar heb het vervangende en duurdere type ontvangen.

Ik was specifiek op zoek naar een vriezer met het No-frost systeem.
Zeer ruime keuze.

Goede prijs-kwaliteit verhouding en de service die ik verwachtte is geleverd.

marmul 18-03-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site

We kregen keurig te horen van Hoe laat Tot hoe laat onze bestelling zou worden bezorgd. Kwartier vtv kregen we een telefoontje dat ze er bijna waren

Ruime keuze en in ons geval kregen we ipv de vaatwasser die we hadden besteld een nieuwere versie.Was duurder maar kregen weer voor dezelfde prijs

Goede service, vriendelijke medewerkers en vlot geregeld

In deze winkel pas ons eerste aankoop gedaan, maar we zijn nu al erg tevreden.

Kaatjedee 18-03-2015 Via de website gekocht

Duidelijke site met voldoende informatie. Installatie van apparatuur kan apart in het winkelmandje worden gedaan.

Installatie wordt uitbesteed aan Atjec - dat bedrijf levert een snelle en uitstekende service.

Het hele bestel- en leverproces is vlekkeloos verlopen - top!

groenendijkj 18-03-2015 Via de website gekocht

Voor mijn bezoek aan de website wist ik al welk product ik wilde hebben. Het vinden daarvan was geen enkel probleem. Het invullen van het bestelproces was een fluitje van een cent. Voor de afronding daarvan wilde ik nog weten, of er ook op zaterdag -de volgende dag- werd bezorgd, dus ik heb telefonisch contact gezocht. De medewerker die ik aan de lijn kreeg gaf aan, dat dat inderdaad kon, en bood aan om het bestellingproces telefonisch af te ronden. Zo gezegd zo gedaan, dus ik kwam niet eens meer toe aan het online afronden van mijn bestelling.

Zoals gezegd bood de medewerker die ik aan de lijn kreeg aan om de bestelling telefonisch af te ronden. Dat was wel zo prettig. Het leveringsproces verliep uitstekend. via een ontvangen link kon het hele proces bijna van minuut tot minuut worden gevolgd.

Ik wist van te voren al welk product en welk type ik wilde hebben, en op internet kwam Bemmel en Kroon als een van de goedkoopste aanbieders naar voren.

Concurrerende prijs, prima geholpen, zeer snelle levering.

MvVliet 18-03-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

De winkel goed bereikbaar.Ziet er overzichtelijk en netjes uit.

Je wordt vriendelijk en met kennis van zaken geholpen.Alles wordt keurig en aangesloten thuis afgeleverd.

Ruim assortiment,overzichtelijk opgesteld in de winkel.

Zie antwoorden hierboven.

Farly 18-03-2015 Via de website gekocht

Simpel, snel en duidelijk. Geen fratsen.

Beter kan niet. Supersnel en correct!

Goed, snel en perfect!

Alles wat ik al genoemd heb.

winnieteunissen 18-03-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, gemakkelijk artikelen te vinden.

Snelle levering en keuze voor aflevermoment. Apparaat is ook keurig neergezet.

Dit product was in veel winkels uitverkocht, maar hier direct voorradig.

Ordernummer BKI453854 is perfect afgeleverd! Veel dank!

geertho 17-03-2015 Via de website gekocht

Vanuit je stoel een keuze maken.

Snelle afhandeling van de bestelling waarvan de voortgang te volgen is.

Veel keus in verschillende soorten merkapparatuur.

Mijn positieve mening over Bemmel en Kroon delen met anderen.

Mijn tweede aankoop bij Bemmel en Kroon en voor beide aankopen geldt snelle afhandeling en levering.

awijsman 17-03-2015 Via de website gekocht

per telefoon de inbouw koel vries combinatie besteld. Na enkele dagen werd deze geleverd. helaas paste deze niet.(Denk dat wij verkeert gemeten hadden). Gelijk gebeld en de volgende dag al werd er een koel vries combinatie geleverd die wel paste. Prima service van Bemmel en Kroon!

cenagroot 17-03-2015 In de winkel gekocht
zoetermeer

duidelijke informatie
zonder opdringerig te zijn
begrip voor eigen situatie

snel bezorging af kunnen spreken
en handig bericht per mail en tijd indicatie

zeer groot assortiment van goede merken

met deze algemene beoordeling kan het niet
anders dan positief te vermelden in de
fam.vriendenkring

Al eerder klant geweest, goed geholpen in overzichtelijke winkel en nooit teleur gesteld

braltekeijzer 17-03-2015 Via de website gekocht

Een dag na bestelling netjes op 13 hoog afgeleverd. Overzichtelijke webpagina en duidelijke statusupdates!

Zonder ervoor te betalen, kwamen twee heren de wasdroger aansluiten en bovenop de wasmachine zetten. Vriendelijke hulpvaardige service!

Veel keuze, alles op voorraad en duidelijke uitleg over apparaat functionaliteiten!

alphonsus153 17-03-2015 In de winkel gekocht
zoetermeer

goed bereikbaar

Reeds diverse aankopen bij B & K gedaan. Altijd goede en vriendelijke behandeling

Compleet, zo ruim dat kiezen vaak moeilijk is, maar met behulp van de verkopers er altijd tevreden geslaagd

Verhouding prijs / kwaliteit / service 100% goed

Een winkel waar verkoop meer is als dozenschuiven