Deze score is berekend op basis van 2963 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Karin 29-12-2016 In de winkel gekocht
Leidseveen

goed geholpen

Prima geholpen met duidelijke uitleg. Alle voors en tegens werden tegen elkaar afgezet. Fijn dat de volgende dag de wasmachine al geleverd werd. Alles precies zoals afgesproken.

Pluspunten

• goede service
  • laagste prijsgarantie

Bemmel & Kroon 29-12-2016 In de winkel gekocht
Cruquius

Snel en vakkundig

Ik wist (via Kieskeurig) al wat ik wilde hebben. Toch nog even naar Bemmel & Croon (locatie Cruquius) om te checken. Prima geholpen en van advies voorzien. Eerste keuze werd bevestigd door de verkoper. Naast Droger (AEG) ook nog met een wasmachine (Miele) de deur uit gelopen (CRQ577804). Scherpe prijs....daar kan geen webwinkel tegenop.

Pluspunten

• Vakkundig advies (materiaal, wassen)
  • Prijs / Kwaliteit
  • Informatievoorziening bestelling / levering

Richard 29-12-2016 In de winkel gekocht
Den Haag, Forepark

Snel en goed

Op eerste Kerstdag ging onze vaatwasser kapot. Balen en het kwam slecht uit met al die vieze vaat. De ochtend na kerst direct op pad. Bemmel en Kroon, Den Haag Forepark, had meerdere typen staan. Van basis tot uitgebreid. Uiteindelijk een AEG inbouw vaatwasser gekocht. De ochtend er op al geleverd en geplaatst. Snel en vakkundig. Wij zijn zeer blij dat het zo snel kon.

Pluspunten

• Snelheid
  • Vakkundigheid

DaphneND 29-12-2016 Via de website gekocht

Snelle levering met precieze tijdsindicatie! Laagste prijs!

Overzichtelijke website en makkelijk bestellen. Super snelle levering met duidelijke tijdsindicatie waardoor je weet hoe laat de bezorgers komen.

Ordernr: BKI578064

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goedkoopste prijs die ik kon vinden

alkabes 29-12-2016 Via de website gekocht

alkabes

goede contact ook via telefoon, goedkoper dan andere winkels ook online. Makkelijke site, goede bezorgservice

Pluspunten

• snelle levering
  • voordelig

Thijmen 29-12-2016 Via de website gekocht

Helemaal super

Order BKI577438 is er 1 van een leien dakje. Snel en gemakkelijk besteld en betaald. Leveren op datum naar keuze en vervolgens ook vakkundig en snel geleverd en geplaatst. Helemaal super!

Pluspunten

• Overzichtelijke site
  • Snelle levering, flexibel datum te prikken
  • Vakkundige aflevering
  • Scherpe prijzen

Lysette 29-12-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Bosch koelkast rvs ordernummer DH576034 is binnen!

rvs koel/vriescombinatie gekocht bij Bemmel&Kroon. Voor een mooie scherpe prijs! Service in de winkel was goed en de heren van de bezorging belde 30 min van te voren. Heel handig, weet je waar je aan toe bent en hoef je niet de hele ochtend te wachten. Ze waren vriendelijk en beleefd. Ze hebben hem netjes op zijn plek gezet. Na 4 uurtjes koelkast aangezet. Ik ben super tevreden .

Pluspunten

• Vriendelijk en beleefd

Marloes 29-12-2016 Via de website gekocht

Goede prijs/ service

Goede service na bestelling. Prijs van apparaat was goed website was fijn zoeken. Zou hier weer bestellen.

Pluspunten

• snelle levering
  • goede prijs

Toon 29-12-2016 In de winkel gekocht
Cruquius

Aankoop bij de firma Bemmel&Kroon

De firma Bemmel&Kroon heeft op een prettige en zakelijke manier onze order afgehandeld. Uitstekende informatie via email over de planning van de levering en de mogelijkheid zelf een datum te kiezen. Tijdvak van de levering werd van tevoren per email aangekondigd en de levering zelf een kwartier van tevoren telefonisch. De levering zelf was keurig en zorgvuldig.

Pluspunten

• 5 jaar garantie, ipv 2 jaar van Liebherr
  • Prima afhandeling vaan de bestelling

Irmgard 29-12-2016 Via de website gekocht

Prima service

We hebben een wasmachine gekocht na een korte rondgang op Internet. Gekozen voor Bemmel en Kroon vanwege de prijs en de snelheid van leveren. Tevens prettig dat ze de oude machine meenemen.

Jan Willem 29-12-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Bewondering

Na eerst een zorgvuldige keuze voor een nieuw huishoudelijk apparaat te hebben gemaakt, gebaseerd op de persoonlijke wensen en voorkeuren, volgde een leveranciersselectie.

Het voor ons onbekende Bemmel & Kroon wist met goede adviezen en een goede prijs-/kwaliteitverhouding ons te overtuigen in onze keuze. Met de aflevering van onze wasautomaat, ordernummer ZTW571439, waarbij sms-berichten over het tijdstip van aflevering echt een individuele track and trace bleek te zijn. Mocht er nog twijfel bestaan dan werd dit met de aflevering, plaatsing en installatie volledig weggenomen. Kortom zeer tevreden en blij kennis te hebben kunnen maken met Bemmel & Kroon.

Pluspunten

• prijs-/kwaliteitverhouding
  • kennis van zaken
  • nakomen van afspraken
  • aflevering

Minpunten

• > vestigingen = laagdrempelig = aantrekkingskracht

Zoeterwoude 29-12-2016

Alles goed geregeld en een snelle levering aardige verkoper en een kundig advies gekregen naar onze mening

Pluspunten

• Snelle levering

Esther dolmazon 29-12-2016 In de winkel gekocht
Ypenburg

Droger

Vriendelijk peraoneel. Werd gied geholoen en er werd duidelijk yitgelegd wat de ioties waren. Energiezuinige trommel. Veel keuze opties om te drogen/stomen. Maakt minder geluid dan mijn vorige droger. Bezorging was ook heel netjes. Keurig een mail de avond van te voren met een richtlijn van tijd. Op de dag zelf word je half uurtje van te voren gebeld als ze er aan komen. Ze zetten de machines neer ook op 1e etage

Pluspunten

• Service

Conny 28-12-2016 In de winkel gekocht
Forepark, Den Haag

Siemens inductie plaats

Vorig week donderdag Siemens inductieplaat gekocht en gisteren al geplaatst. Mooie aanbieding en goeie voorlichting

Pluspunten

• Bereikbaarheid Forpepark
  • Groot assortiment

Ron 28-12-2016 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Hier is de klant nog koning

De verkoper weet waar hij het over heeft en denkt met je mee.
De prijs is scherp en de levering is gratis en snel.
Waarom dan geen 10 ?
Er werd een verkeerde gaskookplaat geleverd. Zelfde merk alleen net een cijfer verschil als typenummer.
Binnen het uur had ik de goede. Er moet altijd wat ruimte voor verbetering zijn.
Ik ben erg tevreden.

Pluspunten

• Meedenken met de klant

Annette 28-12-2016 In de winkel gekocht
Den haag

Een zeer tevreden client!!!

Op dinsdag een nieuwe wasmachine aangeschaft in de winkel. Goed advies gekregen.
24 uur later staat hij al te draaien. Prima levering en goede behulpzame mannen die hem kwamen brengen...
Beter en vlugger als een Mediamarkt

Luidens 28-12-2016 Via de website gekocht

vaatwasser en koelkast

Ondanks dat de betaling niet direct werd ontvangen werd de bestelling BKI576784 wel direkt geplaatst waardoor de vaatwasser en koelkast toch snel geleverd konden worden. Ze hebben een goed en uitgebreid assortiment inbouwapperatuur. Ook fijn dat de oude apparatuur mee werd genomen.

Pluspunten

• Snellle levering
  • Goede producten.

Ed van Dort 28-12-2016 Via de website gekocht

Perfecte levering

Duidelijke voorwaarden bij bestelling en de bestelde machine (wasmachine) werd keurig op het afgesproken moment geleverd. Oude machine meegegeven en alles is probleemloos verlopen.

Pluspunten

• Komt afspraken keurig na

Carola 28-12-2016 Via de website gekocht

Miele C3 Parquet EcoLine Plus

Ik was op zoek naar deze stofzuiger (vanwege de fijne parketborstel), maar hij bleek bij veel webshops of niet verkrijgbaar of €269 te kosten. Op de site van Bemmel en Kroon kwam ik de Miele C3 Parquet tegen voor maar €219! Ik heb nog even verder gekeken, maar hij was nergens goedkoper. Ik kon zelfs aangeven wanneer het mij het beste uit zou komen om de stofzuiger af te leveren. Vervolgens werd hij ook daadwerkelijk op de afgesproken tijd afgeleverd. Alles zit erop en eraan en ik ben er erg tevreden mee! De site vond ik ook heel overzichtelijk.

ordernummer BKI574977

Pluspunten

• prijs
  • flexibele levering

Minpunten

• niet met creditcard kunnen betalen

Tom 28-12-2016 Via de website gekocht

Top-service!

De site is duidelijk en geeft goede informatie over het product. De prijzen zijn ook nog concurrerend en gemaakte afspraken worden nagekomen. Product wordt snel en op de afgesproken tijd afgeleverd en geplaatst.

Pluspunten

• heldere site
  • concurrerende prijzen
  • snelle levering

David Brouwer 28-12-2016 Via de website gekocht

Doen wat je beloofd!

De tweede keer dat ik een product heb besteld bij Bemmel & Kroon. Ze hanteren scherpe prijzen en alles gaat zoals beloofd word. De levering was prima op tijd en de service uitstekend! Een prima en betrouwbaar bedrijf waar je online producten kunt bestellen voor een scherpe prijs.

Pluspunten

• Uitstekende levering
  • Scherpe prijzen

Jeanna 28-12-2016 Via de website gekocht

Slowjuicer-bestelling

Had hier in België nog nooit gehoord van "Bemmel&Kroon, maar dit is echt een zeer goed werkende firma die gebruik maakt van een prima site. Het bestelde product, een slowjuicer MJL 500 van panasonic, werd zeer snel geleverd, met tracking en op tijd door Dynalogic en bovendien aan een lagere prijs dan bij overige firma's. Aanrader.

Pluspunten

• Snel
  • Goedkoper dan elders

Maria 27-12-2016 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon in de Cruquius

aankoop wasmachine Siemens bij Bemmel en Kroon

afgelopen zaterdag waren wij in de winkel voor een nieuwe wasmachine. Wij werden zeer goed geholpen. Er werd gekeken naar onze wensen en naar de mogelijkheden van verschillende wasmachine. Een top advies gekregen voor een top wasmachine, duidelijke uitleg hoe de machine werkt en wat de verschillen waren.
Een nieuwe machine gekocht en hij is vandaag al geleverd . ( meteen na kerst )

Pluspunten

• zeer goed advies
  • vriendelijk en vakkundig personeel
  • verschillende mogelijkheden af kunnen wegen

Minpunten

• heb ik niet

Attie 27-12-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Aanrader! Bemmel & Kroon

Zeer fijn geholpen door een deskundige en vriendelijke medewerker die ons objectief en met relevante kennis door het woud van koel/vries combinaties heeft geloodst. Uiteindelijke keus werd de Liebherr ICUS 3314-20 (ZTW573213). Vandaag keurig bezorgd en zelf ingebouwd. Juweeltje!!

Pluspunten

• Uitstekende behulpzame verkoper
  • Zeer scherpe prijsstelling

Lennie de Boer 27-12-2016 Via de website gekocht

Wat een prettige verrassing is het bedrijf Bemmel & Kroon

Een nieuwe wasmachine uitzoeken en bestellen op de site van B & K was eenvoudig en vertrouwd. De order is geplaatst op 1e kerstdag ( zondag) en het artikel werd keurig op dinsdagmiddag afgeleverd door 2 vriendelijke en behulpzame medewerkers. In de tussentijd werden we via mails op de hoogte gehouden.
Wat ons betreft verdiend Bemmel & Kroon een dikke pluim en als wij in de toekomst weer iets nodig hebben zullen we zeker weer hier beginnen met zoeken.

Pluspunten

• De site is gebruiksvriendelijk en veilig
  • de leverring is snel en keurig

Marieke Nobels 27-12-2016 Via de website gekocht

vriezer

Prima service snelle en correcte levering goede en duidelijke track en trace zodat je de route kunt volgen exact op tijd

Kirti 27-12-2016 In de winkel gekocht

Snelle verkoop

• Gemak: Snel in de winkel een wasmachine gekocht zonder al te veel gedoe.

• Service: Makkelijk parkeren voor de deur in Den Haag. Omdat er verder weinig bezoekers in de winkel waren ben ik snel geholpen. Je moet wel voor alles apart betalen: ophalen oude wasmachine, extra garantie, rubbers etc. Voor een dure wasmachine zijn dit gewoon te veel extra kosten.

• Assortiment: Veel producten in de winkel aanwezig. Ikw as zelf gericht op zoek naar een wasmachine.

Ik ging gericht naar de winkel voor een specifieke wasmachine die ik van te voren had uitgezocht. Vanwege de interessante prijs bij Bemmel en Kroon ben ik naar een filiaal gereden. Met de verkoper snel tot een mooie afgeronde prijs kunnen komen met alles er op en er aan - DH576951. Binnen 2 dagen was de Miele WKR771 WPS PWash 2.0 wasmachine in huis. Keurig afgeleverd door de chauffeurs.

Pluspunten

• Nette winkel
  • Mogelijkheid om tot een prijs te komen
  • Groot assortiment
  • Snelle verkoop

Minpunten

• Iets wat afgelegen in Den Haag
  • Vlotte babbel (moeten verkopers kennelijk hebben)

Kamerbeek 27-12-2016 In de winkel gekocht
zoeterwoude

uitstekende service

Uitstekende service. De apparaten werden precies op tijd afgeleverd en ook netjes aangesloten en de oude machines meegenomen. Zeker een aanrader voor oude mensen. Top gedaan.

Teuns 27-12-2016 Via de website gekocht

Prima

De website is gebruiksvriendelijk, je kunt er makkelijk vinden waar je naar zoekt. Prima afhandeling van de order, snelle levering

Pluspunten

• gebruiksvriendelijke website
  • prima afhandeling van de order

Besaris 27-12-2016 Via de website gekocht

dh576419

De situatie is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Ook de mensen aan de telefoon waren behulpzaam en duidelijk. Super service.

c.j.kuipers 26-12-2016 Via de website gekocht

wasmachine

onze wasmachine ging kapot, ineens paniek, op de site gekeken en zag dat de andere dag al een nieuwe
wasmachine bezorgd kon worden de keuze was snel gemaakt.
het liep allemaal perfect.

Pluspunten

• eenvoudig te bestellen
  • levertijd uitstekend

Roy 26-12-2016 Via de website gekocht

Liebherr koelkast KBES 4260-24

Zeer tevreden over de koelkast. Werkt uitstekend. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Zeer ruim.
De service van de leverancier is ook goed. Neemt de tijd voor een duidelijke uitleg en denkt mee over alternatieven. Levering snel en goed.
Ordernummer DH575631

Pluspunten

• Ruime koelkast, goede verlichting
  • Zeer tevreden over de service van de leverancier
  • Goede en snelle levering

Bosch koelkast 25-12-2016 Via de website gekocht

Uitstekende webshop

Uitstekende internetwinkels voor o.a. huishoudelijke apparaten. Goede en vriendelijke klantenservice. Bezorging helemaal perfect geregeld.

Pluspunten

• prima klantenservice
  • uitstekende bezorging

een zeer tevreden klant 25-12-2016 Via de website gekocht

mijn witgoed winkel

heb ik op zaterdag avond een wasmachine besteld ( telefonisch ) heb ik verkoper eerlijk verteld dat de wasmachine op maandag graag thuis willen hebben, en ie bloofd dat, op internet was hetzelfde wasmachine (overal gegoold) niet lager dan €750 met de verzendkosten , toen ik voor korting vroeg, heb ik nog €50 korting gekregen, wat wil je nog meer service, vriendelijkheden en aandacht daar krijg je die allemaal

Pluspunten

• service, vriendelijkheden
  • optijd geleverd en snel
  • Goedkoer dan die anderen

Minpunten

• GEEN
  • KON IK HET NIET VINDEN

Willem van Witzenburg 25-12-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Goede service en bereikbaar. Goede deal en afspraken.

Bij binnenkomst geen druk of snelle verkooppraatjes. Rustig rondkijken en daarna samen kijken wat het beste bij je past. Daar hou ik van. Vervolgens een wasmachine, droger en stofzuiger gekocht waarbij de korting alle andere oversteeg. Een goede deal.

Ook met de levering zijn goede afspraken te maken. Kun je bijvoorbeeld niet in de middag of ochtend zal het bedrijf zicht daaraan aan proberen te passen.

Een tevreden klant.

Pluspunten

• Service

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

Rahim 24-12-2016 Via de website gekocht

Werkelijke extra klasse van Bemmel & Kroon en Siemens

Bemmel & Kroon hebben we wederom opgezocht na onze aankoop van de Siemens wasdroger vorig jaar. Het overzicht, de snelle reactie en de relatief geringe prijs van extra service bij het verzorgen van de onze nieuwe Siemens wasmachine, doet Bemmel & Kroon onderscheiden van andere elektronica en witgoed shop. Werkelijk extra klasse....!!

Jan 24-12-2016 Via de website gekocht

Microgolf besteld

Beste prijs
Levering op de gevraagde datum en een half uur voor de levering ook nog een sms van het tijdstip.
Prima service dus, ik ben zeer tevreden.

Pluspunten

• Houden zich aan hun woord

Minpunten

• niks

Jan Swinkels 24-12-2016 In de winkel gekocht

AEG oven, bestelnummer DH577073

Goede ontvangst en adequate informatie over kwaliteit van de oven, de levering en de plaatsing. Uitvoerig is stilgestaan bij de diverse soorten ovens in kwaliteit en prijsklasse. Op basis hiervan heb ik een goede keuze kunnen maken.

Pluspunten

• Uitgebreide showroom
  • Goede verkoper
  • Snelle levering

Jan Clement 24-12-2016 Via de website gekocht

Wereld leverancier!!!

Gisteren bestelling geplaatst bij Bemmel en Kroon. Op de dag voor kerst wordt onze vaatwasser geleverd. Superrrrrrr...mede met de kerstdagen én de verjaardag van onze oudste dochter een zeer gewaardeerde levering!! Absolute aanrader! Snel en zeer betaalbaar!!

Pluspunten

• Supersnelle levering
  • Zeer betaalbaar product

Minpunten

• Niets

Hoogkamer 24-12-2016

Oven

We hebben een gasoven gekocht. We zijn goed geadviseerd en vriendelijk geholpen. Aflevering was keurig op tijd en vriendelijk

Pluspunten

• Goed advies
  • Vriendelijk geholpen

H. Tromp 24-12-2016 Via de website gekocht

Tevreden klant

Mijn order (nr BKI574661) is zeer vlot verwerkt en correct geleverd. De communicatie hierover verliep prima; ik werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang.

Pluspunten

• Goede communicatie
  • Vlotte verwerking

Sander 24-12-2016 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Snelle levering en afhandeling.
Kosten voor plaatsen en aansluiten wasmachine kunnen wel gratis worden uitgevoerd.

Verder goed!

Petra Jansma 24-12-2016 Via de website gekocht

lekker koud met de kerst !

Wat is er erger dan dat je vriezer het begeeft net voor de kerstdagen en deze dus lekker vol zit. Snel alles in tassen en lief bij de buren aankloppen. Dan opzoek naar een nieuwe vriezer die en vooral goed vries maar ook nog een goedkoop is en snel kan worden geleverd. Dat was dus geen probleem zoeken op internet en gelijk kwam bemmel & kroon boven aan mijn lijstje staan. Bestellen en gelijk de volgende dag geleverd en gelijk de oude meegenomen. Nu hebben we gelukkig weer een super mooie en ook nog eens zeer zuinige vriezer , liggen al mijn producten netjes gesorteerd in de lades en zit ik met de kerst aan een heerlijke maaltijd met ijs als toetje. Dank voor de super snelle en nette service.

Pluspunten

• makkelijk te bestellen
  • zeer nette aflevering
  • bellen als ze in de buurt zijn
  • nemen oude vriezer mee

Fam. De Jong 24-12-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk, Rijnekeboulevard

Bestelling en plaatsen van een inbouw koelkast

Bemmel & Kroon hebben ons goed geholpen. De verkoper heeft ons op de punten gewezen waar wij op moesten letten bij aankoop en wat de verschillen tussen de diverse merken waren zonder een merk expliciet te promoten. De keus lag echt bij ons. Bij het plaatsen kwam er een keurige jongen, die netjes en ordelijke werkte. Bij ons klemde de deur bijvoorbeeld en zonder extra kosten ging hij niet weg zonder dat het opgelost was. Ben heel tevreden dank je wel.

vdVeen 24-12-2016 Via de website gekocht

tevreden

De bestelling was zeer gemakkelijk te plaatsen en de prijs was goed, snelle levering binnen de gestelde tijd en ben zeer tevreden over alles

Pluspunten

• snelle levering
  • goede prijs/kwaliteitsverhouding

Desi 23-12-2016 In de winkel gekocht
Neckar 24 Den Haag

Siemens bakoven met magnetron CM836GPS1

In de winkel een uitgebreide uitleg gekregen over de werking van de Siemens bakoven met magnetron CM836GPS1. Prijs is lager dan internetwinkels en levering is conform afspraak.
Wij zijn zeer tevreden.

Ina 23-12-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Koelkast en wasdroogcombinatie

Prima service in de winkel, veel modellen om uit te kiezen en vakkundige informatie van de verkoper.
De prijs was ook nog eens zeer aantrekkelijk. Binnen een paar dagen hadden we de spullen in huis. Keurig op tijd bezorgd door twee aardige jongens, die de oude koelkast en al het verpakkingsmateriaal weer meenamen en de nieuwe koelkast waterpas op zijn plaats zetten.
Als wij weer iets nodig hebben, gaan we zeker naar Bemmel en Kroon.
ZTW571451

Max 23-12-2016 Via de website gekocht

Uitstekend bedrijf met uitstekende service

Ik kocht al bij Bemmel & Kroon voor het internettijdperk. Toen al een goede reputatie. Mijn oude wasmachine had definitief de geest gegeven dus met de kerstdagen in aantocht een LG Wasmachine (order: BKI577106) besteld op de website van Bemmel & Kroon. Hun site is overzichtelijk, de bestelprocedure makkelijk. De communicatie over de bestelling en levering is helder. Snelle levering door vriendelijke jongens, die alles netjes installeren en de oude machine meenemen. Betaling met pin bij aflevering is ook een pluspunt.

Pluspunten

• Keuzemogelijkheden
  • Overzichtelijke site
  • Service
  • Snelle levering
  • Betalingsmogelijkheden

Katleen 23-12-2016 Via de website gekocht

Koelkast inbouw

De goedkoopste aanbieder , heel vriendelijke contactpersoon , vlotte levering zoals afgesproken . Betaling bij levering . Netjes op zijn plaatst gebracht , verpakking werd meegenomen . Het oude toestel werd meegenomen .

Pluspunten

• Betalen bij ontvangst
  • Snelle levering , goede service
  • Vriendelijke contactpersoon

Ger van Meeteren. 23-12-2016 In de winkel gekocht

Super snel geholpen

Onze koel-vriescombinatie hield ermee op vlak voor de kerst. Meteen naar Bemmel & Kroon. De volgende dag een nieuwe geplaatst.Waren we erg blij zo snel en dat vlak voor de Kerstdagen.Super!!!

Pluspunten

• Prettig geholpen
  • Goede service bij vervanging.