Deze score is berekend op basis van 2981 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Martijn 25-04-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Goed advies en perfecte inbouw

Goed advies gekregen van Bemmel en Kroon over een vaatwasser; ter plekke een vergelijkbaar apparaat bekeken voor een compleet beeld. Goede prijs voor het apparaat. De installatie is ook perfect verlopen.

Nel Bekking 25-04-2017 Via de website gekocht

Helemaal Top

Goede omschrijving van de artikelen , goed op te zoeken ja zeer tevreden netjes een mail ontvangen met bevestiging order en daarna mail met de afleveringstijd.
De bezorging gedaan door vriendelijk mensen , oude apparaat meegenomen. Ja ik zou het het een ander ook aanraden.
Ik kreeg het adres van mijn dochter die ook zeer tevreden was over de firma Bemmel&Kroon

Janwillem 25-04-2017 Via de website gekocht

zeer correcte service en makkelijk te maken afspraken

Ik heb bewust weer een Bosch wasmachine WAT28321NL gekozen vanwege vorige ervaringen met Bosch apparatuur. Mijn vorige Bosch wasmachine is 21 jaar meegegaan zonder noemenswaardige storingen. Ik heb voor Bemmel & Kroon gekozen vanwege de gratis levering (in België), gratis aansluiten en het meenemen van mijn oude machine.
De gemaakte afspraken zijn keurig nagekomen. Het is alleen jammer, dat je vanuit België niet elektronisch kunt betalen.
Ook een eerdere levering van een Bosch koelkast KGE36MW40 in 2014 is keurig afgewerkt.

J.R. 25-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, chauffeur deed echt zijn best het te vinden, duidelijk vooraf info over levering. Product en verpakking prima in orde,

L. Mors 24-04-2017 Via de website gekocht

mevr. L. Mors

Afgelopen donderdag is de koelkast bij mij in Alkmaar bezorgd, ik ben er geweldig blij mee, goede indeling, grote groentelade, flessenrek, bijna geruisloos, overzichtelijk, mooie vormgeving, grote diepvriesladen, ook de informatie omtrent de bezorging was uitstekend, de koelkast was er 's middags om 13.00, ik kan echt helemaal geen minpuntje bedenken, Bemmel en Kroon voor goede kwaliteit, nu en ook voor de toekomstige tijd!

Bert 24-04-2017 In de winkel gekocht
Rijndijk

Goede aanbieding en service bij Bemmel & Kroon

We waren bij BCC geweest scheet uitleg en geen goed aanbod . Bij Bemmel & Kroon goede aanbieding en )extra kassakorting van hun) daarnaast nog een keer cash back van Siemens. Goed geholpen duidelijke uitleg en toelichting door iemand die wist waarover hij het had

Tevreden klant 24-04-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

De prijs en de recensies waren doorslaggevend. Heel snel na mijn bestelling kreeg ik een alternatief aangeboden omdat de bestelde inbouw-vaatwasser niet meer leverbaar was. Op zich geen probleem, maar het zou fijner zijn geweest als ik telefonisch op de hoogte was gesteld en er was overlegd, i.p.v. een mail met daarin de melding dat ik een "nieuwer" alternatief exemplaar zou ontvangen. Je wordt een beetje voor een voldongen feit geplaatst.

Kiat 24-04-2017 Via de website gekocht

Een Siemens wasmachine gekocht.
Waren 200 euro goedkoper dan de rest.
En binnen 1 dag zoals beloofd thuis gebracht en op
de 2e etage gezet en de oude meegenomen.
Wat een service.

hans 24-04-2017 Via de website gekocht

prettig verrast!

tot vorige week was dit soort aankopen (in mijn geval nu dampkap) een vervelende, stresserende bedoeling waar ik zelf steeds moest uitvogelen wat waar fout gegaan was. Bemmel en Kroon hebben mij in dit traject systematisch positief verrast: eenvoudige betaling, pro actieve communicatie tot uiterst vriendelijke aflevering. doe zo verder, zou ik zeggen

Abas 23-04-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Ik heb voor de shop gelezen omdat ik positieve recencies heb gelezen. Ben heel tevreden met de service en ben ook goed geadviseerd. Ben heel tevreden met mijn aankoop.

Wagevoort 23-04-2017 Via de website gekocht

Ben super tevreden met de webshop waar ik me nieuw wasmachine hebt gekocht goeie servic en handig bezorg link na de website en de mannen die hem brachten waren alle aardigs

J.van Dongen 23-04-2017 Via de website gekocht

Goede en betrouwbare service

Na het eerste contact meteen vertrouwen in van Bemmel en Kroon. Na de bestelling direct alles via de mail ontvangen. Op de factuur stond een fout en meteen met hun contact opgenomen die ze direct gecorrigeerd hebben en weer per mail bevestigd hebben.

Jeffry 23-04-2017 Via de website gekocht

Super service voor een scherpe prijs

Duidelijke site met de juiste informatie en volop keuze voor een scherpe prijs.
Na het maken vd keuze kun je de betaling op verschillende manieren in orde maken dit gaat eenvoudig en snel waarna je gelijk een email krijgt met de bevestiging van het gekochte artikel.

Marloes 23-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en top wasmachine

Goede service. Ik kreeg een email met een indicatie van de levertijd en werd ook nog 15 min voor het leveren keurig gebeld dat zij onderweg waren. De wasmachine is gratis naar zolder gebracht, aangesloten dn getest. Deze service zie je niet vaak. Zij hebben heel mijn wasmachine uitgelegd.

Sjoerd 23-04-2017 Via de website gekocht

Top, snelle levering en voor een goede prijs.

Onlangs een koelkast besteld, deze werd op tijd geleverd. De site ziet er verder goed uit, wel was de product informatie niet helemaal goed.
De levering via dynalogic ging ook prima, handige GPS tracker op de dag van levering zodat je niet de hele dag staat te wachten. Je ziet het traject van de vrachtwagen en kan het actueel volgen.

Gerte en Ellen 22-04-2017 Via de website gekocht

Bemmel en Kroom

Al 6 maal via de website dan Bemmel en Kroon witgoed besteld. Duidelijke site, ook als je Bemmel en Kroon telefonisch benaderd wordt je vakkundig geholpen. In een woord TOP, ga zo door

snoeijen 22-04-2017 Via de website gekocht

snel en betrouwbaar

Ik kwam toevallig via een zoekmachine op deze website terecht. En doordat het goedkoper was ging ik bestellen en de volgende dag met nette bezorgers binnen.

Bosch vaatwasser 22-04-2017 Via de website gekocht

Op internet gezocht,

En naar tevreden zo we behandeld zijn.
DE vaatwasser was niet meer ,maar toch een die duurder was geleverd zonder bij te betalen,
We zijn erg te blij mee.

Lennard 22-04-2017 Via de website gekocht

Goeie tent zonder fratsen

Bestellen via de website gaat eenvoudig. je wordt goed op de hoogte gehouden over de stand van zaken. Bij telefonisch contact krijg je goed antwoord op je vragen. De bezorging via Dynalogic is simpelweg perfect.

Han 22-04-2017 Via de website gekocht

Gewoon super

Super service. Het model wat we eerst wilden was uitverkocht. Prima alternatief voor teruggekregen..

Engeltje 22-04-2017 Via de website gekocht

Prima service

Snelle levering: donderdagavond nieuwe wasmachine besteld, zaterdag in huis tegen een goede prijs. Geen extra kosten voor levering tot in bijkeuken, aansluiten machine en afvoeren oude machine.

Sjee 22-04-2017 Via de website gekocht

Zo wil je als klant behandeld worden, het bestaat echt!

Een overzichtelijke website, eenvoudig te bestellen, een scherpe prijs, een enorm snelle afhandeling en dan ook een puike manier van afleveren....zo zou het altijd moeten gaan....

katootje 22-04-2017 Via de website gekocht

top geregeld

op vrijdag middag koelkast besteld, stond de volgende dag om 10.00 uur in mijn keuken. leuke aanbieding en dik tevreden over het product. alles was zeer compleet.

Harm 22-04-2017 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon te Den Haag

zeer tevreden, goede uitleg, prijstechnisch, snelle levering

Vriendelijk personeel, goede uitleg, prijstechnisch aanrader waard, snelle levering, prima service, aftersale is perfect. Regelmatig produkt aangeschaft, top winkel!

Van den Berg 21-04-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Uitstekende kwaliteit en service!

Prima winkel met gegarandeerd de beste prijs.
Wij hebben een Amerikaanse koelkast gekocht week later netjes geleverd op de door ons gevraagde dag en zelfs als extra service twee tredes (verhoogde keuken) opgetild zonder deze kosten in rekening te brengen. Koelkast netjes uitgepakt en het verpakkingsmateriaal meegenomen.Vriendelijk personeel en het mooiste is dat ze niet opdringerig zijn. Bezorgers geldt hetzelfde voor...vriendelijk en vakkundig.

Zeker een aanrader!

CAL Knijnenburg 21-04-2017 In de winkel gekocht

heel goed zonder gedoe

Bij telefonische navraag over product direct besteld, snel geleverd, goede communicatie, top. Aan mijn bestelling valt niets te verbeteren.

Karen 21-04-2017 In de winkel gekocht
Den haag

Goede winkel

Al ons witgoed komt hier vandaan, prima winkel, correcte bezorging. Echter automaat zou aangesloten worden, kon niet vlgs bezorger, kraan zou stuk zijn. Wasmachine neergezet en vertrokken. Zelf alles aangesloten , was dus niks mis met kraan. Foutje, slordig dus. Ben ik niet gewend van Bemmel en kroon. Jammer

Rj 21-04-2017 Via de website gekocht

Goedkoop, super snel en geheel volgens afspraak!!

Wilde gister mijn vaatwasser bestellen en zag online vlak voordat ik hem bij een bekende partij wilde bestellen dat dit bedrijf hem veel goedkoper aanbood! Gelijk besteld en volgende dag in huis volgens afgesproken tijd! Netjes gebeld dat ze er een kwartier later zouden zijn.

edward kinds 21-04-2017 Via de website gekocht

Mooie miele warmtepompdroger!

de service was snel en goed, we hadden een miele droger besteld en toen die er niet meer was kregen we een duurdere zonder bijbetaling !

Marloes 21-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en top wasmachine

M.Buurman 21-04-2017 Via de website gekocht

Super snelle en goede service

Mijn wasmachine gister om 15.45 besteld en vandaag in de middag geleverd. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van de bezorging en alles woedt zoals beloofd aangesloten en oude spullen meegenomen.

P. G. Rolff 21-04-2017 Via de website gekocht

Prima tel voorgelicht, snel en zonder vooruit te betalen.

Beste prijs, vanwege een extra kassa korting. Zeer goed telefonisch voorgelicht. Werd extra gecheckt of het artikel voorradig was en direct omgezet in een order. Hoefde niet vooraf te betalen.
SUPER

Marleen 21-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, zeer tevreden

Prettige en simpele manier om het product te bestellen. Mede door de samenwerking met een goede vervoersorganisatie ben ik uiterst tevreden. Product (bbq) moest nog wel in elkaar gezet worden, maar dat was geen probleem en ook bekend.

A Goos 20-04-2017 In de winkel gekocht

Echt geweldige service

Omdat ik zelf in een winkel werk en graag service verleen, verwacht ik dat ook bij andere winkels. Deze winkel is top! Vriendelijk en niks is teveel, dat zie ik graag. Ik rijd daar graag 80km voor om.

B. Munnik 20-04-2017 Via de website gekocht

Prima tijdige aflevering van de bestelde producten.

Zeer benaderbaar, leveren op de gevraagde datum wat erg prettig is wanneer men maar 1 dag in de week thuiswerkt. Meedenken op een hoog niveau wil ik dat noemen.

Fons 20-04-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed

Dinsdagavond een diepvries besteld, donderdagmiddag geleverd. Goede track en trace via de vervoerder.

pier elgersma 20-04-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Snelle levering ,bij bestelling van combi stoomoven was type nummer niet meer voorradig kreeg voor dezelfde prijs een duurdere combi stoomoven dat is service

tamara 20-04-2017 In de winkel gekocht
rijneke zoeterwoude

perfecte service

Fijne hulp en beg in de winkel, niks gedwongen, service op maat.
Thuis bezorging was duidelijke info de dag ervoor en de dag zelf netjes gebeld.
Vriendelijke chauffeurs.

Mark 20-04-2017 Via de website gekocht

Duidelijke website snelle levering

Duidelijke website.
Na telefonisch contact gehad te hebben kreeg ik duidelijke antwoorden op mijn vragen.
Levering van product was duidelijk te volgen via track en trace.
Wij zullen zeker vaker bij dit bedrijf bestellen.

Lisette 20-04-2017 In de winkel gekocht

Whirlpool DDLX80110 condensdroger

Al eerder een vaatwasser gekocht bij deze winkel. Ditmaal wederom keurig geholpen en de volgende ochtend al geleverd en netjes door de bezorgers geïnstalleerd.

Fam van Capel 20-04-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude rijndijk

Dik tevreden!

Goeie info tijdens de aankoop.
Levering door onszelf te bepalen.
Levering goed op tijd en tijdig gebeld voordat ze er waren.
Aardige mannen.
Echt dik tevreden dus.

Theo B. 20-04-2017 In de winkel gekocht
cruquius

service is prima,je wordt uitstekend geholpen in de winkel.

Het is een mooie winkel en rustig niet zo druk als in de mediamarkt b.v.Ze nemen de tijd voor je en je krijgt een prima uitleg over de apparaten.

Engelsejann 20-04-2017 Via de website gekocht

Scherp geprijsd en snelle levering

's-middags besteld andere dag om 11 uur in huis.
Een half uur voor de levering een telefoontje dat ze eraan kwamen.
Oude vaatwasser meegenomen.

Oukje 20-04-2017 Via de website gekocht

super service en advies

Had bij Bemmel en Kroon al eerder wat bestelt, maar toen het toch niet paste hebben ze het probleem loos en kosteloos weer opgehaald en het geld terug gestoord.
Dus nu ik een nieuwe oven en vaatwasser moest ben ik weer bij hun terecht gekomen.
Ze zijn niet duur en als je ze belde voor advies denken ze met je mee en zoeken ze mee naar een passende oplossing. Levering ook prima op tijd met goede communicatie. .
Super tevreden. ...volgende keer bestel ik weer bij Bemmel en kroon.

Tamara 20-04-2017 Via de website gekocht

Super(snelle) service!

Superservice.
Gisteren een wasmachine besteld en gelijk bevestigingsmail gehad.
Hierin stond een track en trace-code waardoor je kunt volgen hoe je bestelling verloopt.
Ook krijg je op de dag zelf een mail en sms-bericht waarin staat hoe laat ze die dag er ongeveer zullen zijn.
Aantal minuten voor ze arriveren krijg je een sms.
Wasmachine is netjes afgeleverd en aangesloten in no-time.
De 1e ronde om de machine te reinigen is al gedraaid.
Nu hopen dat het wasmachine ons net zo'n goede service levert als dat Bemmel en Kroon dat heeft gedaan. Top.

T Luyken 19-04-2017 In de winkel gekocht

Goede en correcte service

shop ziet er goed uit keuze is dat het dicht bij is.
we zijn netjes aan gesproken en zijn keurig geholpen en goed advies gekregen.
ook nog een lekker bakkie koffie gekregen en wat te snoepen.

J.J.van Weerlee 19-04-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijdijk

Prima afhandeling.

Voor ons een vertrouwd adres, we zijn dik tevreden en hebben in de loop der jaren onze vierde was automaat en keuken inbouw apparatuur bij van Bemmel & Kroon aangeschaft.
Bezorg dienst is prima geregeld.

Rob 19-04-2017 Via de website gekocht

prima service en prijs

Product tegen scherpe prijs. Toen bleek dat er een nieuwe versie was en de oude niet meer beschikbaar was werd ik meteen geïnformeerd en werd aangeboden de nieuwe versie tegen dezelfde lagere prijs te leveren. Bezorging prima geregeld ook!

Pak 19-04-2017 In de winkel gekocht
Rijndijk

De verkoper was heel beleefd en begreep onze wensen.
Bij aflevering bleek dat er een vergissing was gemaakt, er werd toegezegd dit te herstellen.

Ikke 19-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en top service!!

Door een vriend aanbevolen, website bekeken en bestelling gedaan!! Vriendelijke telefonische verkoop, goed service gericht serviceteam bij aflevering.