Deze score is berekend op basis van 3211 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Vanessa 03-11-2016 Via de website gekocht

Ruime keuze en snelle levering en goede service

Bemmel en Kroon hebben wij gekozen voor de aankoop van een inductie kooplaat na het lezen van de zeer goede reviews. Het bestellen van onze order met ordernummer 566343 ging zeer snel en de kookplaat werd binnen 2 werkdagen keurig bij ons afgeleverd. We werden ook erg goed op de hoogte gehouden van de status van de levering. Al met al zijn wij zeer tevreden en zullen wij voor een eventuele volgende aankoop ook zeker weer voor Bemmel en Kroon kiezen.

Pluspunten

• Zeer duidelijke website
  • snelle levering
  • goede communicatie middels de e-mail

Minpunten

• geen minpunten

Fchofman 02-11-2016 Via de website gekocht

Indesit Vaatwasser DIFP28T9EU

Na diverse webshops bezocht te hebben is de site van Bemmel en Kroon goed overzichtelijk, duidelijk in de prijsvorming en wat men er van mag verwachten. Ook suoer dat de oude afwasautomaat kostenloos meegenomen wordt.
Snelle en correcte levering op tijd en te volgen via track en trace tot op de minuut.
Order 566698

Pluspunten

• Heldere prijsvorming
  • retourname oude machine
  • Goede en snelle bezorging

Minpunten

• eigenlijk geen een

angela 02-11-2016 In de winkel gekocht
bemmel en kroon forepark denhaag

super goede service

ik had op de site een mooi gasfornuis gevonden meteen in de winkel in denhaag gaan kijken en besteld na een goede uitleg van de verkoper volgende dag was hij al binnen en meteen aangesloten super goede service en ik ben er super blij mee top firma ordernummer DH566757

Pluspunten

• service
  • mooie prijzen

Willem-Jan Baas 02-11-2016 Via de website gekocht

Prima winkel uitstekende bezorging

Nieuwe wasmachine gekocht en vanwege de uitstekende ervaring met B&K bij de koelkast de iets hogere prijs op de koop toe genomen. Bij afrekenen bleek de prijs nog lager te zijn dan op kieskeurig en beslist en waren ze goedkoper. Vanwege de samenwerking met Dynalogic is dit wel de favoriet. Met andere koeriers de spullen nog wel eens op de oprit teruggevonden en dan zelf de installatie moeten doen. Niet bij Dynalogic. het apparaat wordt werkend op zijn plek gezet en men laat geen rotzooi achter. Binnenkort wat nieuwe keukenapparatuur nodig. Ik weet al waar ik het bestel.

Pluspunten

• Fijne webshop
  • Uitstekende bezorgservice

Lianne van der Werf 02-11-2016 Via de website gekocht

Geweldige service!

Ik heb mijn droger besteld via de webshop van Bemmel&Kroon. Hierbij kon ik zelf kiezen welke bezorgdag mij het best uitkwam. Er werd heel goed gecommuniceerd over de tijd van bezorging en de vrachtwagen reed voor op exact het tijdstip dat mij van te voren gemeld was. Binnen 5 minuten stond de droger aangesloten en al op zolder en al het verpakkingsmateriaal is meegenomen. Ideaal!

Pluspunten

• Service

Yke 01-11-2016 Via de website gekocht

Klantvriendelijkheid en de laagste prijs

Super netjes geholpen.
Bestelde wasmachine was tijdelijk niet voorradig dus.
kreeg ik een optie een duurdere wasmachine voor dezelfde prijs te bestellen.
Afhandeling was heel correct

Pluspunten

• Meedenken en een oplossing aanbieden
  • Fijne bezorging weet precies wanneer ze komen

Minpunten

• geen ondervonden

Esther 01-11-2016 Via de website gekocht

Wasdroger Whirlpool HSCX80428

Op zoek naar een warmtepomp droger kwamen we op de site van Bemmel Kroon. Whirlpool HSCX80428. Overzichtelijke site waar we al snel vonden waar we naar op zoek waren. Heel fijn dat de droger kon gelijk de volgende dag al geleverd worden. Extra prettig een sms met daarin een tijdsblok en daarna nog een sms met tijdstip van levering. Vriendelijk personeel die de droger heeft afgeleverd en geïnstalleerd en fijn dat er gepind kan worden bij aflevering. Daarna nog telefonisch contact gehad over de factuur en hier ook vriendelijk en vakkundig te woord gestaan. Kortom goed bedrijf om producten af te nemen! BKI565298

Wim 01-11-2016 Via de website gekocht

Serieus een Top Internetwinkel

Op zondagmiddag tegen een super concurrerende prijs een nieuwe wasmachine besteld. Meteen na de bestelling een E mail met de bevestiging en uitleg hoe de levering plaats zal vinden. Maandagmorgen een mail met een vier`s uur tijdvak van de planning van levering. Dinsdag morgen een mail met de factuur en een bevestiging van de levering binnen het tijdvak en een half uur voor levering een telefoontje van de bezorgers dat ze er aan kwamen. Twee super vriendelijke kerels lopen met de wasmachine naar boven en nemen de oude machine mee. Binnen een halfuurtje alles geregeld. De scherpste prijs en een super service, waar vindt je dat nog. Bemmel en Kroon zij zetten de juiste Toon!!

Pluspunten

• Zeer scherpe prijs
  • Komen hun afspraken keurig na
  • Bellen een half uur voor aankomst.

van Dijk 01-11-2016 Via de website gekocht

wasdroger, wasautomaat, quooker

Al met regelmaat iets besteld en super tevreden. Zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Snel, accuraat en zeer goede en flexibele bezorging. Kortom een aanrader!!!

Pluspunten

• zeer klantvriendelijk
  • goede bezorging

Minpunten

• geen enkele

Aaltje 01-11-2016 In de winkel gekocht
Bemmel & Kroon Keukens en Witgoed Den Haag

Geen andere winkel evenaart de service van Bemmel & Kroon.

Online oriënterend komt er bij ieder product dat ik kies uit dat Bemmel & Kroon het goedkoopst is. De winkel is zo mooi en fijn dat ik er altijd heen rij om ter plekke te bestellen. De medewerker is altijd bereid mij het apparaat te showen en desgewenst meer informatie te geven. De service is perfect.
Er gaat niets boven bestellen in de Bemmel & Kroon winkel. Ik zie het als een feest.

Claudia 01-11-2016 Via de website gekocht

Prima service

Ik heb voor Bemmel&Kroon gekozen, omdat zij, na vergelijkend onderzoek, als goedkoopste uit de bus kwamen, zelfs ondanks de duurdere montagekosten. Ook eerdere reviews hebben mij overgehaald om voor dit bedrijf te kiezen.

De bestelling werd de volgende dag bezorgd. Ik werd steeds op de hoogte gehouden over de verwachte aankomsttijd, wat maakte dat ik niet onnodig thuis hoefde te blijven. Ook vond ik het prettig dat ik online kon zien bij welke bezorging de chauffeur was. Op die manier kon ik inschatten hoelang het nog zou duren/dat het niet binnen het eerder gestelde tijdsframe zou lukken.

De bestelling kwam uiteindelijk 45min later dan gepland, maar dat was geen probleem voor mij. Mijn oude vaatwasser werd vakkundig uit huis gereden en binnen 5 minuten was alles geregeld. Ondanks de vertraging dus prima service, niets te klagen!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Vriendelijke bezorgers

Minpunten

• Iets vertraagde levering, maar dat kan gebeuren

Petra en Ed 01-11-2016 In de winkel gekocht

Top service bij Bemmel en Kroon

Mijn ordernummer is DH565279. Ik kan Bemmel en Kroon zeker aanbevelen. Zij nemen in de winkel de tijd voor je. Helpen je zoeken naar een goed product! Ik zag een goede aanbieding in de folder voor een vaatwasser en een wasmachine. Dit was zo geregeld en de volgende dag had ik ze al in huis! Top aanbieding en top service!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service in de winkel

Erwin 01-11-2016 Via de website gekocht

Wasmachine besteld en bezorgd

Website geeft meer dan voldoende informatie over de artikelen en voorwaarden. De bezorging is snel en professioneel, zeer vriendelijke medewerkers die verstand van zaken hebben bij het plaatsen.

Pluspunten

• Deskundig, snel en betrouwbaar.

Hubertus Bollen 31-10-2016 Via de website gekocht

Inductiekookplaat

Ik heb een inductiekookplaat gekocht omdat ik hem de volgende dag zou hebben, mijn oude was stuk gegaan en had dus vlug een nieuwe nodig. Na betaling kreeg ik een bericht dat hij niet voorradig was en later zou horen wanneer hij geleverd zou worden. Op de website en bij bestelling stond dat hij voorradig was en dus de volgende dag geleverd zou worden. Dit is valse voorlichting geven en misleidende informatie op de website en bestellinssite. Eerst laten betalen en dan niet leveren! Voor bij was dit de eerste en tevens de laatste keer dat ik wat bestel bij Bemmel en Kroon. Mijn advies is: koop bij een betrouwbare webwinkel en bel eerst of het product voorradig is en betaal achteraf zodat je bij niet leveren naar een ander kan gaan.

Pluspunten

Minpunten

• Valse voorlichting geven.

koos 31-10-2016 In de winkel gekocht
den haag

Altijd Bemmel & Kroon

Na 21 jaar heeft de was droger het begeven en zoals al de andere witgoed producten en zelfs de keuken in huis ga ik naar de site van Bemmel & Kroon, Altijd de goedkoopste ergens anders artikel ziet waar het goedkoper is krijg ik het daar ook voor die prijs met afspraak is afspraak en perfecte levering.

Pluspunten

• de goedkoopste
  • goede communicatie om producten te leveren
  • afspraak is afspraak

Minpunten

• nog niet mee gemaakt

Peter 31-10-2016 In de winkel gekocht
Neckar 24 Den Haag

Vaatwasser bij van Bemmel en Kroon Leidscheveen gekocht

Onze bestaande vaatwasser van Siemens was na 16 jaar aan vervanging toe. Bij van Bemmel en Kroon zijn bij de winkel in Leidschenveen prima geholpen en geadviseerd over een vervanger. Op basis van onze eigen ervaringen en het advies van de verkoop is het weer een Siemens geworden. We kwamen uit op een iets duurder type van Siemens die al langer in de selectie was en hierdoor minder kans had op kinderziektes en ook tegen een aardige korting werd aangeboden. Verschillen tussen de diverse typen en merken konden genoemd worden, waardoor voor ons de keuze eenvoudiger werd. We hebben bij deze winkel tevens de uitbouw/inbouw besteld voor 95 euro. Dit werd gedaan door Ajtec, dit verliep prima. Een verademing om door een deskundige monteur vriendelijk geholpen te worden. Voor dit geld moet je zeker niet zelf gaan klussen, is goed voor je weekend en je huwelijk.

Pluspunten

• locatie
  • advies
  • hoeveelheid keuze
  • mogelijk om inbouw mee te bestellen

Roland reniers 31-10-2016 Via de website gekocht

Aangenaam verrast , super !

Heb gewoon de goedkoopste website genomen van het model die ik nodig had . Had echt mijn twijfels , koop zelden per internet en dan nog de goedkoopste ? Mijn vrees was totaal onterecht alles was prima in orde , heel vlug antwoord , e-mails met de nodige papieren perfect . En ook al was het gekozen model niet in voorraad toch super vlug . Omdat we met twee werken hebben we datum van levering kunnen kiezen ook dat was heel handig , hoefde geen dag verlof te nemen . Gewoon doen en mijn vrees met bestellen via internet is hiermee volledige verdwenen . Super !.

Pluspunten

• Vlug antwoord .
  • Documenten oke .

Riek Brandsen 31-10-2016 Via de website gekocht

samsung koelvriezer

Daarna steeds netjes statusupdates via de mail ontvangen. Ik ben erg tevreden met de manier waarop de bestelling verlopen is

Pluspunten

• snelgeleverd
  • goed opde hoogte gehouden
  • super

M.ShanehSaz 31-10-2016 In de winkel gekocht
Rijneke boulevard

Amerikaanse koelkast

In de winkel in Zoeterwoude/Rijndijk zijn wij fantastisch geholpen. Ruime keuze, ervaren personeel en je kunt rustig rond kijken. Een amerikaanse LG koel/vries combinatie gekocht, kon ook snel bezorgd worden, keurig bericht dag van te voren en een half uur van te voren een telefoontje van de bezorgers dat zij er aan kwamen. Het enige mispuntje was dat de vrachtwagen geen laadklep had en mijn enorme en ook zware koelkast met een klap op straat terecht kwam

Pluspunten

• groot assortiment, vakkundig personeel,
  • je kunt er rustig rondkijken en vergelijken

Minpunten

• bezorgers waren bij het uitladen niet voorzichtig
  • bezorgauto had geen laadklep

Mardith 31-10-2016 In de winkel gekocht
Cruquius

Altijd tevreden

Van internet gehaald. Daarna de winkel bezocht, goede duidelijke uitleg. Komen hun afspraken altijd na. Vriendelijk personeel. Hier kopen wij ons witgoed!!!

Pluspunten

• Duidelijkheid

Minpunten

• Niet veel winkels

NCJ87 31-10-2016 Via de website gekocht

Op vrijdagochtend hebben we een Siemens droger en Bosch vaatwasser besteld. Tot mijn verbazing was het al mogelijk om deze zaterdag te laten leveren door Dynalogic. In het verleden helaas was mindere ervaringen gehad met Dynalogic, maar nu verliep alles vlekkeloos.
Nette offerte opgesteld gekregen van Bemmel&Kroon, vergeleken met de overige aanbieders was het de goedkoopste en konden de producten meteen uit voorraad geleverd worden.
Daarna steeds netjes statusupdates via de mail ontvangen. Ik ben erg tevreden met de manier waarop de bestelling (order nr BKI565964) en levering is verlopen!

Pluspunten

• Snelle reacties per mail en telefoon
  • Nette offerte
  • Prima levering via Dynalogic

M Oosterloo 31-10-2016 Via de website gekocht

aankoop keuken apperatuur voor ons nieuwe huis

Bemmel& Kroon had alle producten die wij graag zouden willen kopen op voorraad in de winkel. Daarnaast kregen we een prachtige korting omdat we 8 producten tegelijkertijd kochten. We werden uiterst vriendelijk per telefoon vlot te woord gestaan, er werd meegedacht en goed geadviseerd. De aflevering ging precies volgens afspraak- wij werden telefonisch op de hoogte gehouden wanneer de levering gebracht zou worden. Erg prettig.

Pluspunten

• overzichtelijke website
  • goede prijzen
  • uitstekende telefonische service
  • goede bezorg service

H. Smit 30-10-2016 Via de website gekocht

goede webshop; ze leveren wat ze adverteren

overzichtelijke site, duidelijke omschrijving ook van het benodigde vermogen voor de oven. Erg handig, niet iedereen heeft een krachtgroep of 32A groep in de keuken (heb je nodig als de oven 8100W kan vragen) . degelijk product geleverd, goed verpakt. betrouwbare shop. Levering was op tijd, wanneer je een fornuis nodig hebt hier kopen.

Pluspunten

• uitgebreid assortiment
  • duidelijke product omschrijving
  • verzending zelf inplannen op voorkeursdatum

Livinus Collier 29-10-2016 Via de website gekocht

Aankoop inductiekookplaat

De bestelling van ons nieuwe inductievuur verliep zonder problemen. Wat wij ten zeerste konden apprecieren was de prijs .Wij betaalden de voordeligste prijs! Overal gezocht, nergens goedkoper gevonden! De levering, op een vrijdag, verliep volgens afspraak, maar door onze fout liepen wij de ontvangst mis. Diezelfde dag konden wij een nieuwe afspraak maken en op maandagmorgen kregen wij onze bestelling. Als dit geen service is!
Indien nodig doen wij opnieuw beroep op Bemmel & Kroon.

Pluspunten

• gegarandeerd de goedkoopste
  • snelle service, afspraak is afspraak

Peter 29-10-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Ruime keuze en zeer geordend.

Zeer gemoedelijke shop met de beste prijzen. Je wordt goed geholpen en kan rustig rondkijken. Je hebt echt het idee dat je de beste deal krijgt! Gratis thuisbezorgen is ook ideaal!

Pluspunten

• ruime winkel
  • vriendelijke verkopers
  • gratis thuisbezorgen

Gerard 29-10-2016 In de winkel gekocht
Cruqcius

prima deal

Goede geduldige voorlichting door prettig personeel
Zeer uitgebreide collectie "stand alone" keukenaparatuur
Beste prijs in de markt voor mijn koelkast
Snelle en correcte bezorging binnen 24 uur van order CRQ565533

Pluspunten

• prettige winkel
  • overzichtelijke colletie
  • beste prijs ook t.o.v. webshops

Astrid 29-10-2016 In de winkel gekocht

Aanschaf fornuis Siemens

Bemmel & Kroon is een fijne winkel. Goed geholpen door de medewerker aldaar bij de aanschaf van een fornuis van het merk Siemens. Snelle levering van het product door 2 zeer vriendelijke bezorgers die het fornuis snel en vakkundig aangesloten hebben. Het oude fornuis werd kosteloos meegenomen, top!

Pluspunten

• Snelle levering
  • vriendelijk personeel
  • oude fornuis meegenomen
  • aansluiten apparaat

Hubertus Bollen 28-10-2016 In de winkel gekocht
Bemmel & Kroon

Inductiekookplaat

Ik heb deze shop gekozen omdat de reviews goed waren. Bij mij was de ervaring een stuk slechter. Op de website en bij de bestelling stond dat de inductiekookplaat voorradig was en de dag erna afgeleverd zou worden. Echter na de betaling kreeg ik een mail dat de kookplaat niet voorradig was en enkele dagen moest wachten op de nieuwe leverdatum. Ik heb mijn ongenoegen schriftelijk en mondeling doorgegeven en gezegd dat dit misleidende verkoop en valse voorlichting is; eerst laten betalen en dan niet kunnen leveren!
Ik heb met tegenzin een andere kookplaat besteld, die duurder was, omdat ik niet kon wachten wegens stuk gaan van mijn vorige kookplaat.
Voor mij is dit de eerste en laatste bestelling bij Bemmel & Kroon.

Pluspunten

• Levering was goed geregeld.

Minpunten

• Misleidende informatie op website en bestelling.
  • Valse voorlichting omtrent voorraad.

A. van 't Hullenaar 28-10-2016 In de winkel gekocht

Wasmachine gekocht

In de winkel prettig geholpen. Goede, nononse informatie gekregen en een goede (laagste) prijs betaald voor een nieuwe wasmachine.
Snelle levering conform afspraak en netjes op zolder geïnstalleerd en de oude wasmachine meegenomen.

Pluspunten

• goede informatie
  • levering conform afspraak

abbeyrules 28-10-2016 Via de website gekocht

Snelle levering en prima plaatsing

Een wasmachine besteld met order nummer BKI565685 , uitstekende levering door Dynalogic! Bestelproces en levering kunnen niet beter!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Prima informatievoorziening mbt tijdstip levering
  • Goede informatievoorziening
  • Eenvoudig bestelproces

Carmen Dijkstra 28-10-2016 Via de website gekocht

Fornuis

Ik vind het een uitstekende shop. Ik werd goed geholpen en ben blij met mijn aankoop. Ik vind het ook super dat ze netjes mijn nieuwe fornuis naar boven brachten. Ze deden hier niet moeilijk over. Echt een top service.

Pluspunten

• Goede levering
  • En het fornuis ziet er keurig uit

Miranda 28-10-2016 Via de website gekocht

Tevreden met aankoop wasdroogcombinatie

Prima aankopen doen bij Bemmel en Kroon. Bestelling
BKI565684 geplaatst en ook een laagste prijsgarantie aangemeld. Direct de volgende dag de bestelling en aangepaste scherpe prijs ontvangen. Je wordt wordt netjes op de hoogte gebracht van de status van de order via de mail. Ook de bezorgservice verdiend een pluim. Via sms kondigen ze het tijdstip van bezorgen aan en ook via internet kun je de bezorgservice volgen. Nette en vriendelijke jongens die mijn wasdroogcombinatie hebben aangesloten.
Ik zou dit bedrijf iedereen kunnen aanbevelen.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Betalen aan de deur
  • Scherpe prijzen
  • Service

Annemarie 28-10-2016 Via de website gekocht

prima

Snelle levering en goede aanbieding. Duidelijk wanneer product geleverd worden. Duidelijke product informatie.

Pluspunten

• snel
  • goedkoop

Henke Wesseling 27-10-2016 In de winkel gekocht

al 40 jaar een tevreden klant

Onze eerste witgoed kochten wij 40 jaar geleden en vanwege de goede service en vakkennis hebben wij sindsdien al onze witgoed producten bij van Bemmel & Kroon gekocht. Dus het was niet verrassend dat wij de aanschaf van een nieuwe gaskookplaat bij van Bemmel en Kroon hebben gedaan. Kortom goed vakmanschap, klantvriendelijkheid en goede prijs.

Pluspunten

• vakmanschap
  • klantvriendelijkheid
  • goede service
  • goede prijs

Frank 27-10-2016 Via de website gekocht

Bemmel en Kroon

Intuitieve webshop, goed assortiment. Snelle levering, uitstekende professionele installatie terplaatse. Daar kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen!

Pluspunten

• Adequate webshop, snelle levering
  • Vriendelijk en kundig montagepersoneel

Ciska 27-10-2016 Via de website gekocht

Nieuwe wasmachine & droger

Via de website van Bemmel & Kroon heb ik een nieuwe wasmachine en droger besteld. Ik ben zeer tevreden over de service van Bemmel & Kroon. Het model dat ik had uitgezocht was niet meer leverbaar en in plaats daarvan heb ik een nieuwer en duurder exemplaar voor dezelfde prijs gekregen.

C Egthuizen 27-10-2016 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon in de Cruquius Haarlemmermeer.

vriendelijk en mooie winkel.

Ik kwam bij Bemmel en Kroon, via mijn vriend.
kwam daar binnen, liep wat rond en werd gelijk geholpen.
ik kwam voor een inbouw oven( mijn oude was stuk na 15 jaar)en een nieuwe stofzuiger, die ontploft was.
werd goed en duidelijk uitgelegd, geven tenminste goede en duidelijke informatie (wat vaak in die grote winkels niet gebeurd )
Heb nu een mooie goede oven en stofzuiger, en werd 2dagen later al bezorgd( zat een weekend tussen).
is een mooie winkel, werd goed en vriendelijk geholpen.

Pluspunten

• goede en duidelijke uitleg.
  • snelle bezorging.

Jan Boghaert 27-10-2016 Via de website gekocht

Prima service bij bestelling en levering gaskookplaat

In België is deze gaskookplaat van Miele niet leverbaar, we zochten een keramische plaat van bepaalde afmetingen. Bij Bemmel & Kroon vonden we gelukkig wat we zochten en dat aan een voordelige prijs ! Het toestel was ook daar niet direct voorradig, maar het werd direct besteld en er was steeds een open communicatie omtrent de leveringstermijn, kostprijs en installatiekosten: e-mails daaromtrent en ook rond ander advies, werden direct correct beantwoord ! Belangrijk was ook de mogelijkheid tot verlengde garantie. We geven ook een pluim voor de vakkundige, vriendelijke en correcte installatie van AJTEC. De firma Bemmel & Kroon laat voor ons een prima, betrouwbare en correcte indruk na !

Pluspunten

• laagste prijs
  • betrouwbaar, deskundig en correct

Carl Maegerman 27-10-2016 Via de website gekocht

Levering hogedruk stoomoven Miele

Hetzelfde toestel in België was bijna 700EUR duurder.

De installateur werkte snel en nauwkeurig.

Voor mij een dikke 10 ;-)

• Leveringsafspraken
  • Installatie en afhandeling

Minpunten

• Noppes ...

jochem hanse 27-10-2016 In de winkel gekocht
den haag

dhr

deskundige en vriendelijke hulp bij het kiezen en daarna snel en goed geleverd en geplaatst
ik vind deze tekst voldoende uit drukken dat ik tevreden ben

Johan 27-10-2016 Via de website gekocht

Scherpe prijs met prima service

Ik kwam met name vanwege de prijs bij Bemmel en Kroon terecht. De website vond ik niet helemaal overzichtelijk, maar de details van apparatuur zijn meestal ook wel elders terug te vinden (zoals op Kieskeurig). Zoals gezegd: de prijs en de ruime keuze gaf de doorslag. Want ook het assortiment (in ons geval een wasdroger) bevat veel modellen die lang niet elke shop aanbiedt. Wij hebben onze keuze gemaakt, en werden zelfs verrast met een nog luxer model, omdat het door ons gewenste model niet meer leverbaar was. Over de prijs werd niet moeilijk gedaan, de meerprijs van onzenam Bemmel en Kroon voor haar rekening. Toppertje!

Pluspunten

• Scherpe prijs
  • uitstekende service vanwege een gratis update

Ap en Berna 27-10-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Ons beste moment van de dag

Dat was eergisteren. Toen wij de winkel van Bemmel&Kroon in Zoeterwoude verlieten met een aankoopbon ) op zak voor 2 machines: een wasmachine en een wasdroger. Zij gaan onze oudjes vervangen en daarmee gaan wij veel water en stroom besparen. Goed voor het milieu. Het beste moment van de dag.

Pluspunten

• Goede informatie, fijne verkoper, snelle bezorging
  • Ook antwoord op kritische vragen

F.Verwoert 26-10-2016 Via de website gekocht

Bosch Vaatwasser

Snelle levering, zelfs nadat ons model niet meer leverbaar was, een duurder type voor het zelfde geld geleverd !!!

Pluspunten

• snelle levering
  • vervangend artikel

Sharon Drenth 26-10-2016 Via de website gekocht

Snel, goedkoop en transparant

Bemmel & Kroon heeft mijn orde zeer goed verwerkt en geleverd. Ik heb voor dit bedrijf gekozen omdat ik op zoek was naar een oven voor een betaalbare prijs. Bemmel & Kroon kwam direct als goedkoopste uit. Daarnaast boden zij ook nog de service om onze oude oven mee te nemen, wat natuurlijk helemaal super was! Het bestellen via de website ging erg eenvoudig en ik was van alle informatie die ik nodig had voorzien. Ik ben vooral erg te spreken over de levering. Ik kon zelf aangeven op welke dag ik de bestelling in huis wilde en die ochtend kreeg ik een bericht tussen welke tijdstippen de order geleverd zou worden. Daarna kreeg ik zelfs nog een sms waarin stond hoe laat de order exact geleverd zou worden bij mij thuis. Dit vond ik erg fijn want hierdoor hoefde ik niet de hele dag op de order te wachten. Mede om deze reden vindt ik Bemmel & Kroon erg transparant wat natuurlijk erg fijn is.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Transparant
  • Flexibel
  • Goedkoper dan concurrenten

Minpunten

• De lay-out van website

saskia bromet 26-10-2016 In de winkel gekocht
cruquius

wasdroger bij Bemmel en Kroon

snelle service, levering op de afgesproken dag, makkelijk betalen met ideal via een app op je mail.
je kunt de zending volgen en krijgt een sms wanneer de geplande levering is, en daarna een app met een bericht een halfuur voordat ze bij je zijn..

Pluspunten

• snelle levering
  • track en trace met de bezorgdienst.

Jolanda van Dam 26-10-2016 In de winkel gekocht
Cruquius

Ongedwongen sfeer om er heerlijk rond te lopen

Een paar keer binnen gelopen om ons te oriënteren en niet meteen iemand op ons nek maar wel aangeven als we iets willen weten kunnen we ze aanspreken. Erg vriendelijke heer die ons hielp bij de uiteindelijke aanschaf met goede informatie betreffende de levering en betaalopties die mogelijk zijn.

Pluspunten

• Zeer klantvriendelijk
  • Goede service
  • Ongedwongen sfeer
  • Goed te bereiken en genoeg parkeerplekken

Cees 26-10-2016 Via de website gekocht

Goede keuze Bemmel & Kroon

Deze winkel heb ik gekozen omdat het ten eerste een goede prijs aanbood per offerte, de snelle manier om de datum van de bestelling te plannen, het telefoontje van de besteldienst dat ze binnen 20 minuten zouden afleveren en de installatie heel snel.

Pluspunten

• goedkoop
  • snel
  • betrouwbaar

Minpunten

• ten onrechte heb ik betaald voor pinnen

Martijn vH 26-10-2016 Via de website gekocht

Snel, direct contact en de laagste prijs

Na wat rondspeuren op internet naar een combimagnetron bij de webshop van Bemmel&Kroon blijven hangen vanwege de duidelijke website en scherpe prijzen. 1 mailtje is genoeg om een offerte te krijgen met een lagere prijs dan wat ik op internet had kunnen vinden. Telefonisch contact voor het bestellen verliep vlot en soepel.

Pluspunten

• Laagste prijzen
  • Duidelijke website
  • Goed telefonisch en mailcontact

Minpunten

• Fysieke winkel ver uit de buurt

M. Colijn 26-10-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk 269

Aankoop nieuwe koel vriescombinatie

Fijn geholpen in de winkel. Meedenken met mij als klant. Goede vergelijking van kwaliteit en prijs verhouding. Heldere uitleg over het product en de tijd gekregen om de knoop door te hakken. Terugbellen zonder opdringerig te zijn. Dus ik kon niet anders dan hier kopen :-)!

Bart 26-10-2016 Via de website gekocht

Goede winkel uitstekende levering ordernummer BKI565349

Broodbakmachine gekocht omdat ze de goedkoopste waren en snelle levering konden garanderen. Bestellen was snel gedaan op de overzichtelijke website, uurtje later de verzendinfo in de mailbox. Zelfs nog de mogelijkheid om 10€ korting te krijgen bij het afhalen in het magazijn

Pluspunten

• Snelle levering
  • Lage prijs
  • Overzichtelijke site

Minpunten

• Afhalen alleen in de buurt van Leiden