Deze score is berekend op basis van 3114 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

snellemark1 03-06-2015 Via de website gekocht

Ze zouden bellen voor aflevering.

Toch raar dat je een ander product krijgt. Stond weliswaar in de bevestiging maar toch

natasjaaussems 03-06-2015 Via de website gekocht

Mijn koelkast online uitgezocht. Telefonisch besteld en een dag later bezorgd en geplaatst. Kijk daar word ik blij van

Prima service. Bij de aankoop was mij niet verteld dat ik 11 cm meer inbouwruimte nodig had voor het door mij gekozen model. De extra kosten voor het inbouwen zijn keurig door Bemmel en Kroon voor hun rekening genomen.

Snelle levering en perfecte service. Ik kom voor mijn volgende aankoop zeker terug bij Bemmel en Kroon

Jessica Dwarshuis 02-06-2015 Via de website gekocht

Ik had de barbecue elders goedkoper gezien. Had gezien dat je een link kon aanklikken dat je hem elder goedkoper had gezien. Dit was super makkelijk in te vullen. Niet te veel informatie word er gevraagd, is precies goed.

Snel een aanbieding gekregen. Kreeg er een er een hoes bij. Kan via de mail de opdracht bevestigen. De pin kosten kwamen te vervallen.

Genoeg keus aan barbecues. Het assortiment is uitgebreid.

Als je prijsbewust bent, service en kwalitetsproducten zoekt moet je hier zijn.

Mira Smit 02-06-2015 In de winkel gekocht
Rijneke boulevard te Zoeterwoude Rijndijk

Ruime openingstijden ,goede service en voorlichting

Keurige telefonische berichtgeving omtrent leveringstijd
Deskundig advies

Veel keuze in meerdere prijscategorieen tevens alles te zien in showroom

Aan iedereen zeker gezien feit dat er ook een montageservice is
Was heel precies en deskundig
Zelfs toen bleek dat eea afwijkend was in de keuken werd alles in orde gebracht tegen een schappelijke meerprijs

Goed en eerlijk onderbouwd advies Goede vergelijking met andere merken Snelle levering Keurige bezorging en zeer goede montageservice Kon meteen aan de slag met m'n nieuwe superfornuis

duif32 02-06-2015 Via de website gekocht

het is makkelijk te bestellen zijn mooi op tijd

voor een 10 euro breng ze hem ook boven en de anderen weer mee

er zijn er genoeg

het is met gemak en goede cerviesen

het is een prima zaak

sdaamen 02-06-2015 Via de website gekocht

In twee klikken gevonden wat we hebben wilde!

Het product wat wij bestelde kon niet meer geleverd worden, daardoor kregen wij de opvolger voor de zelfde prijs!

Wij zijn Super geholpen door Bemmel en Kroon!

Rvdkloor 02-06-2015 Via de website gekocht

Internetshoppen bij een goed bekend staand bedrijf vanaf de bank in je eigen huis - wat wil je nog meer?

Naar mijn indruk is bijna alles zo niet uit voorraad dan toch binnen redelijke termijn leverbaar.

Ik ben zeer tevreden over
1e de prima kwaliteit/prijsverhouding van het produkt en
2e de efficientie waarmee de transactie heeft plaats gevonden.

Zeer betrouwbaar: wat beloofd wordt wordt volledig waar gemaakt. Snelle en punctuele afhandeling; dit geldt ook voor de bezorging.

Imagen Parador 02-06-2015 Via de website gekocht

Duidelijke online winkel, goed telefonisch bereikbaar.

Apparaat volledig geinstalleerd, levering zoals beloofd.

Voldoende keuze aan apparaten in verschillende prijsklassen.

Geen klachten, service zoals aangegeven op de website, apparaat werkt naar behoren.

Contact, service en levering geweldig. Duidelijk antwoord op vragen,apparaat volledig geinstalleerd en levering zoals afgesproken. Goede communicatie zowel m.b.t telefonisch contact als over de levering van het product.

bbu01375 02-06-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

top!

top!

Van bestelling tot levering en installatie verliep vlekkeloos. Afspraken worden nagekomen. Ik durf Bemmel&Kroon zonder twijfel aan te raden.

Ruim assortiment, alles onder 1 dak, shopt lekker makkelijk, mensen die met je meedenken, dat is waar het tegenwoordig nog wel eens aan wil ontbreken. Zelfs de montage was klasse geregeld en zeer correct uitgevoerd! Meer dan tevreden.

dannyn 02-06-2015 Via de website gekocht

vrijdagmiddag besteld en zaterdagochtend bezorgd.

Makkelijk bestellen, goede zoekwaarde en de prijs natuurlijk.

Voor de zoveelste keer bij van Bemmel en Kroon gekocht Online en de website begeleid je goed veel keuze, ondersteuning en altijd een vriendelijke stem als je even belt voor extra informatie.

djk3004 01-06-2015 Via de website gekocht

Website dik in orde

Alles perfect geleverd, prima vervoerder met de beste track&trace die ik tot op heden heb gezien. Absolute TOP!!

Product dat ik wilde hebben was leverbaar

Beste prijs voor het product, dat ik wilde hebben. In tegenstelling tot vele andere aanbieders wordt het product (in mijn geval een Amerikaanse koelkast) zonder meerkosten geplaatst waar je hem wilt hebben, uitgepakt en wordt de verpakking en oude koelkast afgevoerd. Perfect!!!

zie boven

jwiro 01-06-2015 Via de website gekocht

Het bestelde artikel was niet meer voorradig en er werd mij een duurder artikel voor de zelfde prijs toegestuurd, echter wel met de belangrijkste functie minder, helaas zonder overleg. Een belletje zou wel op zijn plaats geweest zijn

+ snelle levering - overleg met de klant

jackdypaco 01-06-2015 Via de website gekocht

geweldig bedrijf klasse gekocht via internet

klasse koop zeker weer bij Bemmel&Kroon

zeer groot

zekerheid

Houdt zich aan afspraken heel goed, vooral zo doorgaan NR 468137

Smoky334 01-06-2015 Via de website gekocht

Goede overzichtelijke website, dus lekker makkelijk bestellen vanuit je luie stoel.

Hele nette eigen bezorgdienst. Keurig een sms 's morgens vroeg op de bezorgdag met de verwachte bezorgtijd. En een telefoontje van de bezorgers dat ze er over 30min zouden zijn.

Groot assortiment en heel scherp geprijsd.

Bemmel en Kroon raad ik iedereen aan.

Paul2110 01-06-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website. Goed geholpen bij telefoontje om voor de zekerheid de maten van het apparaat te checken. Tikje opdringerig om te bestellen.

Dag van tevoren een mailtje gekregen over tijdstip dat monteur langs gaat komen (2 uur marge). Dag zelf belde monteur half uur op voorhand dat ie eraan kwam. Top!

Apparaat op de website als goedkoopste gevonden via Kieskeurig, echter niet meer leverbaar, zo bleek na telefoontje (om te informeren over de maten). Kreeg wel goed en goedkoop alternatief aangeboden.
Handig: apparaten aanvinken en vergelijken op de website.

Betrouwbaar en telefonisch goed bereikbaar, waarbij ik goed geadviseerd ben.

Overzichtelijke website (minpuntje: aanvankelijk gevonden apparaat was niet meer leverbaar, wel goed alternatief gevonden), goed service, zowel wat betreft bezorging (tijdstip) als installatie. Monteur merkte bijv. zelf op dat frontpaneel van de keuken (inbouwvaatwasser) beetje aangepast moest worden. Deed dit zonder meerkosten.

dominique3 31-05-2015 Via de website gekocht

eerst in de winkel gekeken en toen online besteld

goede service en geen verkooppraatjes

voor ieder wat wils

ja zou het zeker aanraden goed advies en snelle service

ik heb speciaal een maand gewacht met een revieuw , om te kijken hoe de koelkast en vaatwasser bevallen. wij zijn goed geadviseerd in de winkel nog even nagedacht en toen online besteld. snelle service en netjes in de keuken gezet en de oude apparatuur meegenomen. had ook stofzuiger besteld die was helaas niet leverbaar, was geen probleem geld werd direct terug gestort. onze volgende aankoop zal zeker weer bij Bemmel en Kroon zijn !

0852724 31-05-2015 Via de website gekocht

Binnen een dag wordt het product afgeleverd, zelfs een wasmachine, super snel en handig!

Je moet betalen om de wasmachine geleverd te krijgen op de plek waar jij hem in huis wil hebben staan. Dit vind ik eigenlijk heel raar want ze nemen de oude wasmachine wel op vanaf deze plek. Het is een stukje service dat ze de nieuwe wasmachine hier dan weer neerzetten.

De wasmachine die wij hadden besteld, was niet meer leverbaar dus kregen wij de vernieuwde versie zonder dat wij er extra voor hoefde te betalen. Super natuurlijk!

Ik vind het alleen heel jammer dat ik extra zou moeten betalen om de wasmachine in het washok te laten plaatsen terwijl zij mijn oude wasmachine hier wel weghaalde om hem mee te nemen.

Roelof van der werf 31-05-2015 Via de website gekocht

Na rondvragen bij keukencentra vergeleek ik de prijzen en assortiment van keukenapparaten en kwam terecht bij Bemmel en Kroon met leuke en lage prijsaanbiedingen. Na contact kocht ik een keramische kookplaat, elektrischw oven en een Koel/vrieskast.

Tijdens mijn aankoop kreeg is advies over mijn keuze die de moeite waard was en waarop ik ben in gegaan en ik ook geen spijt van heb. Alle gemaakte afspraken zijn keurig nagekomen. Oude apparaten werden gratis meegenomen

Grote keuze met duidelijke omschrijvingen.Door mijn prijsvergelijking kwam Deze firma goed uit de bus

Door het nakomen van de afspraken en de goede verzorgde aflevering als mede de door hen aange- boden monteur ,die perfect werk leverde, ben ik een tevreden klant Alzo kan ik mijn ervaring aanbevelen

De hele transactie verliep vlot De geleverde goederen zijn die ik mij wenste De goede serves en de verzorgde aflevering met montage

R. van Galen 31-05-2015 Via de website gekocht

via google en kieskeurig naar de site van Bemmel& Kroon. Binnen 5 minuten mijn keuze besteld, betaald en afleverinfo in de mail.

perfecte info over afleverdag/tijd.
vervoerder werkte vlot en net. Alle rommel en oude machine afgevoerd.

Ik wist wat ik wilde hebben, alleen de prijs was doorslaggevend, De service is prima, naar achteraf bleek.

prijs is concurrerend. afleverservice prima.

snel, eenvoudige site, goede afleverservice.

Wim-en-Carla 31-05-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

De winkel is overzichtelijk en gestructureerd ingericht.

De service is uitstekend. Er wordt duidelijk en eerlijk advies gegeven over de vele mogelijkheden.

Uitgebreide keuze uit vele merken.

Zie hiervoor de onderstaande motivering.

We werden vriendelijk en vakkundig geholpen. Daarbij werden de voor- en nadelen van de verschillende koel-/vriescombinaties duidelijk beschreven, waarbij goed geluisterd werd naar onze wensen. Positief is verder dat er een eerlijk advies gegeven werd en dat niet getracht werd om het duurste exemplaar te verkopen. Het klantbelang staat voorop en dat is een goede lange-termijn-visie van Bemmel & Kroon. Want daardoor komen klanten in de toekomst ook eerder terug; dat was bij ons ook het geval, in het verleden hebben we bij Bemmel & Kroon al eerder artikelen afgenomen en ook toen was dat een zeer goede ervaring. Absoluut een aanrader en een dikke 10!

FBgebruiker 31-05-2015 In de winkel gekocht
Dorpsstraat 136, Zoetermeer

Het product werd stipt op de afgesproken datum en tijd bezorgd.

Lift naar de 10e verdieping was defect, maar dat was geen enkel probleem, want vanaf de 9e verdieping werd de oven naar de 10e verdieping gedragen. Top!

Prima assortiment en prijs.

Zeker aan te bevelen aan anderen

Bovengemiddeld positief vanwege ruim assortiment, gunstige prijzen, goede service en betalingsgemak (pinnen ter plekke)

telefoontik 30-05-2015 Via de website gekocht

inzichtelijke site, goede voorlichting

we hadden bij ontvangst een probleem, 1 mailtje en twee dagen later was stofzuiger die we bestelden omgeruild voor een nieuwe, geen vargen, gewoon doen, super service!

Voor huishoudelijke apparatuur voor ons een voldoende breed en diep assortiment

gemak, service, snelle reactie, goede artikelen in een perfecte prijs kwaliteit verhouding, ook gebruiket bezorgdienst is punctueel en levert goede voorinformatie vwb tijden.

Eerste ervaring, eerlijk gebied te zeggen dat we voor scherpe prijs gingen, is zeer positief en bij volgende aankopen zullen we zeker kijken of Bemmel en Kroon daar weer voor in aanmerking komen

Scara 30-05-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

Site is zeer overzichtelijk en alle informatie staat er ook of een product te zien is in de winkel.

Heb nog nooit zo goede service meegemaakt. Verkoper gaf me keurig netjes antwoord toen ik na me bestelling nog wat vragen had en gaf me zelf nog wat tips. Erg positief dat de verkoper een ex monteur was dus hij wist waar hij het over had en liet me alles zien, ging zelf op de knieën om te laten zien hoe de pluisfilter eruit moest worden gehaald.

Als een product er niet is word er meegedacht over een goed alternatief

Goede scherpe prijs, goede service en vooral een verkoper die er verstand van zaken heeft

Zeer nette overzichtelijke winkel, verkopers nemen echt de tijd voor je en geven je het gevoel dat je welkom bent en echt perfect geholpen.

lowie1960 30-05-2015 Via de website gekocht

gewoon goed

was niet in voorraad , dat keurig meegedeeld en wanneer wel

tweeling.123 30-05-2015 Via de website gekocht

Online eenvoudig te bestellen

Komen hun afspraken na

veel keuze

Ik zou er zeker mocht dit nodig zijn in de toekomst weer iets bestellen.

BKI467112 We zijn heel tevreden over de magnetron die we onlangs besteld hebben via Bemmek en Kroon. We kregen duidelijk uitleg over het bezorgen en daarnaast nog de voordeligste prijs.

Mareicke 30-05-2015 Via de website gekocht

De website is overzichtelijk. Keuze was snel gemaakt. Betalen online verliep ook soepel. Het gehele proces nam weinig tijd in beslag.

Winkel was direct bereikbaar voor vragen. Keurig te woord gestaan. Extra betalen voor aansluiten nieuwe - en meenemen oude apparaat tegen redelijke prijs.

Het assortiment is ruim tegen scherpe prijzen.

Snelle levering tegen scherpe prijs. Een aanrader dus.

Tot nu toe alleen maar positieve ervaring met Bemmel en Kroon. Heb het product nog kort maar ga er vanuit dat de service ook goed is wanneer er iets fout gaat.

malle029 30-05-2015 Via de website gekocht

Prima webwinkel. Doet wat ze beloven, Leveren op de door jou gewenste dag. Laagste prijs. Verzending onder rembours.

Theo Westgeest 30-05-2015 In de winkel gekocht
Leidschendam

Kijken, beslissen en afleveren op een ander adres dan je woonadres. Goede richtlijnen omtrent de bezorging.
Gemakkelijker kan het eigenlijk niet

Op tijd bezorgd, tijd genoeg om te checken of alles in orde is.

Goede en kwalitatieve uitleg over de aankoop

Peterzm69 30-05-2015 In de winkel gekocht
Forepark den haag

- Veel assortiment in winkel
- Veel verkopers voor uitleg

- goede monteurs
- goede communicatie over aflevering
- netjes afgeleverd

- Veel assortiment, desondanks werd niet aangedrongen op de duurste artikelen

- Goede uitleg bij aankoop - Nette aflevering

De Bostuin 30-05-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig te bestellen, zonder moeilijke zoekfuncties

Geheel naar wens afgeleverd (op de gewenste datum en tevoren aangemeld). Hoeft niet vooraf te worden betaald (en ongevraagd zelf nog een scherpere prijs geboden - Top!) Prima service, ook via de telefoon bij afstemmen van de levering.

Veel producten op allerlei terrein, zonder lange levertijden.

Zonder meer aan te bevelen - prima klantencontact, scherpe prijzen en vlotte levering.

Kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben over dit bedrijf.

Jacqueline Oostwouder 30-05-2015 In de winkel gekocht
Dorpsstraat Bemmel en Kroon Zoetermeer

Wij zijn in Zoetermeer geweest, en ondanks dat de winkel daar weg gaat zijn we super vriendelijk en deskundig geholpen

Alles is keurig netjes geregeld

Er is genoeg keus.

Zoals ik al eerder vermeld heb we zijn netjes geholpen, de bezorgdienst was heel vriendelijk en de spullen zijn allemaal netjes afgeleverd. Ook de monteur die alles heeft geinstalleerd was vriendelijk en alles ziet er goed uit!

zie commentaar hierboven

marinaverkooij 30-05-2015 In de winkel gekocht
Cruquiusplein 50 Heemstede

Ben in de winkel geweest in Heemstede. Ik hoefde niets te vragen alles werd goed uitgelegd door L.

De service was perfect de tijd waarop de afwasmachine wilde hebben was geen probleem

Gewoon omdat het goed is gegaan

De persoon had weinig woorden nodig hij wist precies welke vaatwasser ik moest hebben ik had het type nummer meegenomen maar de vaatwasser die vervangen moest worden was al 17 jaar oud.

Milieubussie 30-05-2015 Via de website gekocht

Het was even zoeken op de zeer drukke website maar daarna kun je door de duidelijke filters aan te klikken snel naar het gewenste product

Ik had een vraag over de kookplaat, even gebeld en direct een kundig persoon aan de lijn die aan de hand van het bestelnummer direct de juiste informatie kon geven

Zeer ruim

jankuiper 30-05-2015 Via de website gekocht

je gaat naar een winkelen wordt slecht bediend, je gaat naar nog een winkel en wordt nog slechter bediend. Bovendien kun je wat je wilt hebben pas over 10 dagen krijgen, maar de oude is nu stuk.je kijkt op internet,en komt bij Bemmel en Kroon en die leveren wel de volgende dag en ook nog tegen een prima prijs.

Sinds gisteren 17.40 uur in ons bezit motivatie staat boven

coffeeholic 29-05-2015 Via de website gekocht

Heel overzichtelijk, bestelling gemakkelijk, duidelijk en goed te volgen

Absoluut goed. Installeren verzorgt door was snel, precies volgens afspraak en professioneel en schoon ingebouwd

Vond precies wat ik wou hebben en voor een goede prijs

Bijzonder ervaring van kiezen van product t/m aflevering en plaatsen

Speelberg 29-05-2015 In de winkel gekocht
Het filiaal in forepark in den haag

Winkel goed bereikbaar en voor de deur parkeren. In de winkel staan alle witgoed goed zichtbaar opgesteld en er werd duidelijke informatie verstrekt over het witgoed.

Vriendelijk personeel en er werd duidelijke informatie verstrekt

Er was veel keuze in verschillende prijsklasse

Ik ben zeer tevreden, zowel over de behandeling tijdens de aankoop van het witgoed als bij de plaatsing

De service was uitstekend en degene die het witgoed plaatste was zeer kundig

Nellyy 29-05-2015 Via de website gekocht

De website van Bemmel en Kroon is duidelijk en overzichtelijk, waardoor ik gemakkelijk een keuze voor een wasmachine kon maken.Bestelproces was ook duidelijk zonder al te veel in te hoeven vullen. Een keuze maken voor bezorgen, eventueel oude wasmachine ophalen en aansluiten was duidelijk en goed zichtbaar, zodat ik precies wist wat ik erbij kon kopen.

Super snelle levering! Binnen paar minuten besteld en volgende dag al in huis. Via de mail en sms ben ik goed op de hoogte gebracht van de leveringstijden.De wasmachine wordt bij het gratis bezorgen tot over de drempel bezorgd. Helaas worden er bij het plaatsen verder dan de drempel en aansluiten extra kosten in rekening gebracht.

Ruime keuze aan wasmachines.De prijs van de wasmachine was goedkoper dan bij andere winkels.

Ruime keuze aan producten, duidelijke en overzichtelijke website, makkelijke bestelproces, lage prijzen en Super snelle levering! Jammer dat er voor het plaatsen en aansluiten van de wasmachine extra kosten in rekening worden gebracht.

Vista bella 29-05-2015 Via de website gekocht

Alles werd goed uitgelegd, echt niets op aan te merken.
Ook fijn dat je pas hoeft de betalen bij levering via Bancontact .

Telefonisch contact gehad, zeer tevreden, Veel extra info gekregen, geen probleem gehad met de levering.
M.a.w. zeer klantvriendelijk

Prima

Zeker vlotte klantenafhandeling

Heb niets aan te merken aan deze winkel, service was goed , klantvriendelijk. Geven zelfs extra info.Altijd fijn meegenomen.

jeploeg 29-05-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig bestellen, probleemloze levering.

Uistekende service; het bestelde (oude) model vaatwasser was uitverkocht; voor hetzelfde geld werd het 40 euro duurdere nieuwe model geleverd.

Bemmel en Kroon had precies wat ik zocht.

Betrouwbaar, snel, goedkoop.

Mijn order BKI466801 werd probleemloos en snel uitgevoerd.

Boheemen 29-05-2015 Via de website gekocht

Vaatwasser bezorgd tot in de keuken, helemaal goed.

Scherpe prijzen tegen goede service

Ordernummer BKI467637. Supersnelle levering van de vaatwasser en de oude netjes meegenomen.

siegenbeek 29-05-2015 Via de website gekocht

De website was heel duidelijk en het gezochte product was snel gevonden. Het online bestelproces ging snel en was duidelijk en gemakkelijk, zonder al teveel te hoeven invullen. Betaling via Ideal was ideaal: snel en betrouwbaar.

Een telefoontje naar de winkel werd onmiddellijk opgenomen en adequaat beantwoord.
De dag van levering kun je online zelf bepalen. De levering zelf werd zeer correct en op tijd volgens afspraak uitgevoerd door Dynalogic en de route was via track & trace goed te volgen.

Er is een ruim assortiment en voldoende keuze in de online winkel. Ik vond hier meteen wat ik zocht en de prijs was bovendien concurrerend met andere online verkopers (voordeliger). Daarnaast was er voldoende keuze in meerdere merken en prijsklassen.

Ik zou deze online winkel voor 100 % aan iedereen aanbevelen!

Het gehele traject van online zoeken, kiezen, bestellen, betalen en de leverantie verliepen uitermate soepel. Ik zou deze online winkel zelfs nog aan de grootste digibeet aanbevelen!

susi100 29-05-2015 Via de website gekocht

snel, eenvoudig, on time

vriendelijk, snel, on time

rosiev 29-05-2015 Via de website gekocht

snelle levering tot de plek waar de machine moest komen te staan

vriendelijke medewerkers die de machine aansloten

veel keuze

super service voor een scherpe prijs

snelle service voor een scherpe prijs

rosiev 29-05-2015 Via de website gekocht

Snelle levering, prima service tot op de tweede verdieping.

Vriendelijke bezorgers die netjes werken.

Schaaf3 29-05-2015 Via de website gekocht

telefonisch bestelling geplaatst - zeer vriendelijk - in 2 minuten gedaan

om 4 uur bestelt - volgende dag om kwart over 8 werd hij al geleverd - we konden weer wassen !

alles wat je nodig hebt - goed te vinden op google

niets , maar dan ook niets op aan te merken - ook hele goede leverdienst ( dynalogics )

vriendelijk, snelle service, goede extra tips , ze maken ook gebruik van zeer goede koeriersdienst

lontm 29-05-2015 In de winkel gekocht
Den Haag/Forepark

Ik ben naar de winkel in Den Haag/Forepark gegaan en werd daar zeer deskundig en vriendelijk geholpen

Afspraak maken omtrent aflevering verliep uitstekend, kon zelf kiezen welke dag en werd de avond van tevoren per mail geïnformeerd over het tijdstip

Ongeveer alles is bij Bemmel & Kroon te krijgen, van zeer voordelig tot zeer luxe

Eigen reparatiedienst is voor mij een zeer belangrijk element om voor deze winkel te kiezen

Ouderwets degelijke winkel met zeer scherpe prijzen! Ik koop hier al jaren en ben nog nooit teleurgesteld.

cnorretje 28-05-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

Uitstekend geholpen en voorgelicht door een medewerker van Bemmel en Kroon op 14 mei jl in het filiaal Cruquius

Uitstekende service, 14 mei gekocht, 28 mei geleverd en geplaatst

Top, heel veel keus

Goede kennis van zaken, uitstekend assortiment

Has2015 28-05-2015 Via de website gekocht

Een Siemens inbouw koelkast op de website bemmelenkroon gezien maar helaas was niet meer op voorraad. Telefonisch contact opgenomen met de vestiging Zoetermeer heb ik hem verteld dat op website niet meer op voorraad is ,is het mogelijk om eentje te kunnen regelen. Ja hoor de volgende was thuisbezorgd. Een uitstekende service van vestigen Zoetermeer !

marel61 28-05-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site en vandaag besteld en morgen geleverd, met hele goede service!

Extra service dat lege doos en afvalmateriaal en het oude apparaat mee retour gaan.

Vanwege de goede service zou ik deze winkel zeker aanbevelen

Waarom wij voor deze winkel hebben gekozen: extra stukje service dat ze leveren en de zeer aantrekkelijke prijs

Marinus1963 28-05-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Snel en goed geholpen.

8 jaar garantie!

Je kunt in alle prijssegmenten terecht.

Snel levering, vriendelijk personeel en scherpe prijzen.

Mooie winkel met een duidelijke opstelling van de apparaten.