Deze score is berekend op basis van 3211 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

alexkoster 09-08-2015 Via de website gekocht

voelde me op mijn gemak bij de mensen die de producten kwamen leveren

vanaf het moment van het bestellen tot dat de producten bij mij waren aan geleverd echt een uitstekende service

van mij mag het assortiment best uitgebreid worden dan zal ik nog veel meer kunnen bestellen bij jullie

ik was eerst heel tevreden over media markt maar nu ik jullie heb gevonden via het internet zou ik iedereen aanbevelen om bij jullie te gaan kopen

NoortjeW 08-08-2015 Via de website gekocht

Wasmachine werd op goede plek gezet en aangesloten binnen een kwartier.

Snelle levering, zelf bezorgdatum kiezen, geven ruim van te voren een indicatie hoe laat ze arriveren en bellen daarnaast een half uur van te voren hoe laat ze er precies zijn. Aardige bezorgers, wilden zelfs nog helpen om een werkbank terug te plaatsen in mijn keuken! Bezorgkosten waren gratis en extra service (op z'n plaats zetten) ook erg schappelijk, zeker in vergelijking met andere aanbieders. Verder reageerden ze erg snel en accuraat op hun e-mails. Top!

Er staat een gasfornuis op die niet leverbaar is (en B&K was na mailwisseling erg verbaasd dat ik het fornuis überhaupt had gevonden). Verder prima, genoeg keuze in allerlei producten en prijscategorieën.

Absoluut aan te raden! Snelle levering, goedkope extra service, aardige bezorgers.

Wieke.dekok 08-08-2015 Via de website gekocht

Via beslist.nl kom je ook op hun site terecht met prijzen die kunnen wedijveren met andere internetzaken.

Je kunt op de site aangeven of je je oude apparaat wilt laten afvoeren. Daarnaast houd je de levering van je apparaat zelf in de gaten met een zogenaamd track en trace systeem.
Het apparaat wordt keurig afgeleverd aan de deur.

Zoveel keuze en ook een duidelijke uitleg over werking van het apparaat.

Snel besteld op een zeer duidelijke site. Waarbij je je niet eerst hoeft te binden als vaste klant door al je persoonlijke gegevens achter te laten. Gewoon: zien, bestellen, betalen en het wordt geleverd!!

Ik was op zoek naar een stofzuiger die ook goed scoort voor het zuigen van vloerbedekkingen. De site van Bemmel en Kroon gaf in een keer alle benodigde informatie over het product. Zodoende kon ik een goede keus maken. Daarbij hoefde ik me ook niet vast te leggen met een eigen wachtwoord voor een klantencode. Gewoon kiezen je bestelling doen en op de afgesproken dag werd mijn stofzuiger geleverd. Daarbij, niet onbelangrijk, was de prijs prima!

Rosielle 08-08-2015 Via de website gekocht

heldere site en prima doorverwijzing naar betaling. Daar kunnen sommige sites nog iets van leren

direct na het plaatsen van de order werd ik gebeld door een medewerker om de definitieve plaatsing af te spreken. Ook helder dat er geen extra kosten werden berekend voor het naar de zolder brengen van de wasmachine

kijk op de site en je zien dat deze score geen aanvulling behoeft

Zowel de site, de telefonische benadering als de bezorging was uitstekend. Reden genoeg om volgende keer weer bij Bemmel & Kroon te bestellen. Ordernummer BKI481508

Lesley1909 08-08-2015 Via de website gekocht

Top service van dit bedrijf! Gekochte product kon niet geleverd worden aangezien ze zagen dat de kookplaat gebroken was. Om die reden het nieuwere model a 100 euro duurder Voor dezelfde prijs geleverd gekregen! Levering ging ook top. Je kon zelf een dag uitkiezen, de ochtend van levering krijg je een geschatte tijd en een half uur voor levering een sms'je

Budisatya 07-08-2015 In de winkel gekocht
forepark

je wordt aangesproken en direct gezocht naar de product van je keuze.Binnen 24 uur krijgt je product thuis op tijd zonder extra kosten

wij hebben in het internet gezocht en kijk naar de winkel.Er stond niet in de winkel maar wordt wel gezocht en blijkbaar is het wel te krijgen

makkelijk en snel goed bereikbaar

Je zoek iets een model er staat niet in de winkel maar uit de catalog is wel te krijgen,snel gekeken en er is wel in voorraad en de volgende dag krijgt je thuis.Dat vindt ik wel prettig

Toosie 07-08-2015 Via de website gekocht

Super makkelijk en snel besteld via de site

Binnen een dag in huis! Helemaal top ala je wasmachine kapot is:-(

Er zijn zoveel modellen maar er is genoeg keus in elke prijscatogorie

Iedereen

Kan niet anders zegge dan top! Top service vriendelijk personeel die het hebben gebracht netjes te werk alles nagekeken en goede tips gegeven voor langdurig plezier van de machine! Uitstekend!'

NoortjeW 07-08-2015 Via de website gekocht

Wasmachine werd op goede plek gezet en aangesloten binnen een kwartier.

Snelle levering, zelf bezorgdatum kiezen, geven ruim van te voren een indicatie hoe laat ze arriveren en bellen daarnaast een half uur van te voren hoe laat ze er precies zijn. Aardige bezorgers, wilden zelfs nog helpen om een werkbank terug te plaatsen in mijn keuken! Bezorgkosten waren gratis en extra service (op z'n plaats zetten) ook erg schappelijk, zeker in vergelijking met andere aanbieders. Top!

MarloesRb 07-08-2015 Via de website gekocht

Via mail besteld, binnen een dag was het geregeld.

Prettige en snelle reactie.

Via mail contact gehad over de prijs van de afzuigkap. Zonder problemen werd deze aangepast (onder de prijs van de concullega's). Binnen een dag alles geregeld en drie dagen later, op de gewenste dag, al geleverd. Top service.

troepiaal 06-08-2015 In de winkel gekocht
Forepark, Den Haag

Prettige showroom waar veel apparaten zijn opgesteld.

veel expertise, vlotte en goede communicatie.

Van Siemens niet heel veel om te bekijken, hiervoor werden we verwezen naar de Siemens showroom in Hoofddorp, wel even een klus, maar ook een hele leuke ervaring om in het inspiratiehuis te zijn!

Edks 06-08-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Op de website staat een veel groter assortiment dan in de winkel. Maar je wil je aankoop toch kunnen bekijken?

Vriendelijk, ter zake kundig personeel. Proberen niets op te dringen.

Ennovy57 06-08-2015 In de winkel gekocht
bedrijven terrein Forepark

Uit gezocht op internet ,advies gekregen om de koelkast te komen bekijken . Prima geregeld

Vriendelijk personeel , goede adviezen gekregen

Genoeg keuze , maar wist al welke koelkast wij wilde hebben.

Alles wat hier boven staat en meer .

Super geholpen en goede adviezen,ruim de tijd gegeven om een keuze te maken en geen opdringerigheid .

vandijkfamilie 06-08-2015 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Toen de beslissing over welke afwasmachine eenmaal gemaakt was , is alles telefonisch goed en snel geregeld.

Nadat ik order geplaatst heb, duidelijke informative ook over installatie etc.

Ik ben naar de winkel gegaan omdat ik liever advise van iemand krijg en de afwasmachines goed kan inspecteren dan dat ik het ongezienvia internet koop.
Er was in de Forepark winkel, Den Haag een grote keuze van verschillende modellen van verschillende merken.

Deskundig en goed geholpen.

rineca 06-08-2015 Via de website gekocht

simpele bestel site

Webshop met alle goede merken voor een superprijs

De mensen van de webshop doen wat er wordt gezegd. Erg betrouwbaar.

hanswegman 06-08-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Goede locatie makkelijk parkeren en goed geholpen

Er waren wat prijsverschillen maar dat was heel snel opgelost in het voordeel van de klant

Ruim assortiment met daarbij goede voorlichting

Zeer correct geholpen

Spassvogel 06-08-2015 Via de website gekocht

De website is erg duidelijk. Alleen werkte de knop accessoires niet, dat was even jammer. Maar een telefoontje naar de vestiging ik werd prima geholpen.
De laagste prijs garantie is uitmuntend. Ik had mijn wasdroger elders goedkoper gezien, de website gemeld waar de goedkopere droger te vinden was en ik kreeg binnen een uur een klinkende aangepaste offerte.
De orderafwikkeling en betaling, ik heb bij levering per pin betaald, is naar volle tevredenheid verlopen.

Zoals vermeld is de bereikbaarheid van de winkel prima. Ik werd vriendelijk en professioneel te woord gestaan. No nonsens.

De levering, in 1 woord geweldig. Ik heb een tijdsraam ontvangen waarbinnen geleverd zou worden, een link om mijn bestelling te volgen, vriendelijke en behulpzame bezorgers van Dynalogic, ik ben zeer tevreden

Gelet op deze 1e ervaring met Bemmel en Kroon, mijn volle tevredenheid, zal ik deze winkel en zeker het online winkelen aanbevelen aan mijn familie en vrienden.

richardjohan68 06-08-2015 Via de website gekocht

Goed, goedkoop en snel. Nette website. Kortom prima

Uitstekende communicatie qua aflevering

Snelle service, prima communicatie en scherpe prijs. Kortom aanbeveling waard!

gezina berendina 06-08-2015 In de winkel gekocht
Den Haag, Neckar 24

Na eerst op de internetsite te hebben gekeken, toch naar de winkel gegaan.
Werden daar vriendelijk en doeltreffend geholpen. Zag bij thuiskomst pas dat er op de rekening "extra service"kosten werden berekend à 9,95 euro. Waarvoor dit is weet ik dus niet. Pinkosten à 4,95 euro is eigenlijk ook niet meer van deze tijd. Maar we kregen wel korting op de verzekering, dus waren de andere kosten snel terugverdient. Ik had natuurlijk nauwkeuriger naar de rekening moeten kijken, dan had ik kunnen vragen wat extra service inhield!

ruime sortering. Kon de verschillende kasten goed met elkaar vergelijken.

Prettige hulp bij het uitzoeken. Héél prettig dat we eerst zelf rustig mochten rondkijken.
Geen "gehijg" in je nek van verkopers!

winkel goed te bereiken. grote sortering. vriendelijk personeel, prettige service. duidelijke uitleg

kimgoudswaard 05-08-2015 Via de website gekocht

Duidelijk en makkelijk te bestellen,
Zonder kleine lettertjes

Top ik belde naar het servicenummer en er werd gelijk opgenomen door een persoon, niks geen keuzemenu of lange wachttijden.....helemaal perfect.

Onze keuze wasdroger was niet beschikbaar meer, maar we kregen een upgrade naar het nieuwere type voor dezelfde prijs.

Bemmel en kroon levert service op hoog niveau en de prijzen zijn het zelfde als bij de andere grote concurrerende bedrijven, maar met het grote verschil dat hier nog altijd de telefoon gewoon beantwoord wordt en een advies op maat gegeven wordt.

Ik zie geen minpunten alleen maar plus

Gerelly 05-08-2015 In de winkel gekocht
Den Haag, Neckar 24

De vestiging in Den Haag is prima bereikbaar. Meer dan voldoende parkeergelegenheid voor de deur.

Objectieve voorlichting zonder koopdruk. Levering de volgende dag.
Een prijsstelling die vrolijk maakt!

Volop keus in de grote merken. Keurige opstelling en mogelijkheid tot vergelijking.

Prijs, produkt, plaats en promotie alles tiptop!

Goede voorlichting, uitmuntende service Tenaanzien van de prijsstelling maximale transparantie door het ter plaatse raadplegen van vergelijkingsites.

dirk-blokker 05-08-2015 Via de website gekocht

overzichtelijk site.

goede en correcte service verlening (er is sprake van een goede prijs kwaliteit verhouding).

het gaat om een product.

Theet50 05-08-2015 Via de website gekocht

Eerst goede productinformatie gekregen via telefoon, bijna geen leertijd en perfect afgeleverd .

Gewoon goed

Ruime keuze tegen mooie prijs

Klasse zaak!!!

Prijs en snelheid en aflevering waren perfect.

amc.haverkamp 05-08-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Zeer overzichtelijk ingedeeld

Goed advies van verkoper

Je hebt keuze uit een groot aantal merken

Prettige zaak, verkoper die weet waar hij over praat. Levering snel en installatie keurig.Plus meenemen van oude apparaat.

abraham2 05-08-2015 In de winkel gekocht
zoeterwoude

duidelijke overzichtelijke website. Geen overbodige informatie, transparant zakelijk.

Keurige heldere voorlichting, direct de juiste persoon, zeer vriendelijk en deskundig personeel, zelfs de bezorgers.
Jammer dat het GPS systeem van de bezorger het even af liet weten, maar ze waren keurig op tijd.

Het assortiment in de duurdere prijsklasse mag nog iets breder, ik had wel eens willen weten welke wasmachines in het duurste segment leverbaar zijn. Maar misschien is er wel niets beter dan MIELE.

Goede wijn behoeft geen krans, maar de beste mag vermeld.

Breed assortiment, uitstekende voorlichting, afspraken worden nagekomen, scherpe prijzen, deskundig personeel'. Bemmel en Kroon zet de juiste toon

Kwboom 05-08-2015 Via de website gekocht

Snel en overzichtelijk

Afspraken prima nagekomen

Prima voor mekaar. Afspraken en levering duidelijk.

Afspraken omtrent leveren duidelijk en volledig nagekomen. Levering binnen 24 uur!

Isa94 05-08-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

Ik heb online de diverse drogers bekeken en ze thuis rustig goed kunnen vergelijken. Uiteindelijk in de winkel product gekocht omdat ik het fijner vond het product nog in het echt te zien.

Uitstekende service. Snelle levering en geen extra kosten voor extra services. Verkoopster herkende ons nog van aankoop keuken van een tijd geleden.

Voldoende keuze op de website en bijna alle drogers ook aanwezig in het filiaal. Prijs was zeker concurrend. Heb product bij andere webshops niet goedkoper kunnen vinden.

Zou deze winnkel zeker aanbevelen bij anderen en heb dit ook al vaak gedaan. Goede service voor een geode prijs.

Goede service voor een goede prijs. Vriendelijk personeel die verstand heeft van de producten en een duidelijke website waar je thuis rustig kunt uitzoeken en vergelijken.

cupido9992 05-08-2015 Via de website gekocht

gemakkelijk bestellen

goede service

uitgebreid assortiment

makkelijk en overzichtelijk

de hele winkel is prima

dhr. Blokker 04-08-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

Allew wordt voor je geregeld. Je hoeft eigenlijk alleen maar een apparaat uit te zoeken. Een mailtje wanneer ze langskomen en netjes installeren.

De deur van de droger was beschadigd. Daar werd niet moeilijk over gedaan maar gelijk actie ondernomen. Volgende ochtend had ik alsnog mijn droger zonder beschadiging.

Er zijn partijen met een uitgebreider aanbod in de winkel maar wat ze hebben is prima.

Alles gaat vanzelf je hoeft alleen maar iets uit te zoeken. Ordernummer CRQ479328

g de waal 04-08-2015 Via de website gekocht

goede overzichtelijk website.

super snelle levering van product met perfect track en trace vervoerder.

ruim assortiment met de laagste prijs.

zeer goed gevoel na de eerste bestelling waardoor tweede niet lang op zich zal laten wachten.

ordernummer BKI480962

ritabarneveld 04-08-2015 Via de website gekocht

Voor aankoop van een product kun je rustig thuis alle benodigde informatie opzoeken. Dan kom je al snel tot de conclusie dat Bemmel en Kroon tegen zeer scherpe prijzen hun producten kunnen aanbieden.

Dit jaar, al 3 apparaten telefonisch besteld. Tijdens het doorgeven van de bestelling geeft de verkoper helder en duidelijk antwoord op de vragen die je nog hebt.

Men legt duidelijk en helder uit hoe alles in zijn werk gaat. De factuur heb je binnen enkele minuten in je mailbox en kun je snel checken of alles klopt.

Dan worden er meerder mogelijkheden geboden op welke wijze je wilt betalen. Ook super makkelijk allemaal.

Men is super klantvriendelijk en hebben een prima bezorgdienst die correct aflevert.

Zeer ruime keuze uit diverse producten.

Door mijn eigen goede ervaring zeker. Zelf ben ik nogal wantrouwend om te bestellen op internet, maar dit ziet/is zeer professioneel bovendien aangesloten bij belangrijke instanties dat het vertrouwen groeit.

Door mijn enthousiasme heb ik dat al bij meerdere punten gedaan, zie vooral mijn nogal lange uitleg bij vraag Service.

LeenElSpaans 04-08-2015 In de winkel gekocht
Bemmel en kroon aan de Neckar 24 te Den Haag

volledige uitleg over de producten, die wij wilden kopen, levering binnen 24 uur van de gekochte wasmachine en droger. Afspraak voor de aflevering werd nog dezelfde dag bevestigd met tijdsbestek van 3 uur. half uur van te voren gebeld voor de precieze aflevertijd. In 1 woord perfecte service. Bezorgers waren heel vriendelijk en behulpzaam, apparaten werden geinstalleeerd en de oude apparaten werden meegenomen.

ruime keuze uit diverse merken van in een prijsklasse van goedkoop naar duur.

Door goede service van zowel de verkoper als de bezorgers en de ruime keuze uit de diverse merken zullen wij Bemmel en kroon zeer zeker aanbevelen bij vrienden, kennissen.

zeer prettige nette winkel met groot assortiment en voldoende deskundig personeel.Bereikbaarheid en parkeergelegenheid voldoende. Geen negatieve opmerkingen.

W_Hoogervorst 04-08-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Assortiment op website en werkelijkheid komen niet overeen.

Usino 04-08-2015 Via de website gekocht

makkelijk online besteld

orderbevestigingen via de mail en verzendbevestiging via de mail ontvangen waarmee je de zending tot in de details kan volgen.

kwaliteit- en prijsverhouding is prima!

Een magnetron voor op het werk gekocht (ordernummer BKI479845) online gezocht en bij BemmelenKroon was deze zelfde magnetron het voordeligst. Netjes via de mail bevestigingen ontvangen en op de hoogte gehouden van de levering, die je zelfs tot in de details kon volgen. Vriendelijke bezorgers en overall een zeer goede ervaring met deze winkel!

hastalp 04-08-2015 Via de website gekocht

Ik wilde de afleveringsdatum verschuiven en belde met 'Bemmel en Kroon'. Direct werd de bestelling via de telefoon overgenomen. Klasse !

I.v.m. met bovenstaande, er werd me zelfs een 'online' bestelling uit handen genomen. Simpeler kan het niet.

Voor zover ik kan beoordelen was er genoeg keus. Ik had al een koelkast uitgezocht en deze was op voorraad.

Kom er zeker weer eens terug, aardige man aan de telefoon en snel de bestelling afgehandeld. Zo zouden alle webwinkels moeten werken.

De waardering die ik gegeven heb is alleen maar positief, zeer positief. Ben dan ook niets tegengekomen waar wat aan verbeterd zou kunnen worden.

hardwaregek 03-08-2015 Via de website gekocht

4,5

makkelijk en snel data in te voeren

"extra service" besteld alles zou op de plek aangesloten worden echter alles is alleen onderaan de trap neergezet ipv de 2e verdieping. Terwijl deze extra service is aangevraagd

zover ik heb gezien goed

Door de slechte "extra service" laag dit is dus "geen service". (waarschijnlijk door de koeriers dienst)

Winkel niet ontevreden. Afhandeling zeer ontevreden (koeriersdienst)

hardwaregek 04-08-2015

1 dag later kwam de koeriersdienst langs om de machines boven te zetten.

Waarom moet het in 2 delen?

migefaar 03-08-2015 Via de website gekocht

3,8

Alles was goed terug te vinden.

De aflevering was zeer onder de maat. De levering was uiteindelijk 3 uur te laat en we moesten zelf diverse malen bellen om te achterhalen waar de transporteur bleef. Bij aflevering bleek bovendien dat de vaatwasser nog vol met water zat, hetgeen een natte vloer en een nat pak opleverde. Een waarschuwing was op zijn minst op zijn plaats geweest.

Gematigd assortiment

Via kieskeurig.nl werd ik getriggerd door het hoge cijfer voor Bemmel en Kroon. Hiermee werd een hoge betrouwbaarheid en leverbetrouwbaarheid gesuggereerd. Zij hebben hier niet aan kunnen voldoen. Ik zou niet willen dat anderen hetzelfde zouden ervaren.

robboerlage 03-08-2015 In de winkel gekocht
Megastore Forepark Leidschenveen

Verkoper is niet opdringerig en geeft uitstekende begeleiding en advies tijdens het aankoopproces

Erg servicegerichte mensen die overal voor openstaan en met je meedenken, ook de installateur AJTec is uitstekend

Winkelassortiment is voldoende groot om een juiste en passende keuze te maken

Absoluut aan te bevelen

Hele nette winkel met kundig personeel en een uitstekend assortiment

t.puts 03-08-2015 Via de website gekocht

via internet besteld. Voldoende keuze.

het bestelde product was blijkbaar niet leverbaar er werd een vergelijkbaar product geleverd.

Voldoende keuze.

Zeker! Levering stipt op tijd. goede communicatie. Perfect.

jaap reijnoudt 03-08-2015 Via de website gekocht

een zeer goede website, met duidelijke artikelbeschrijvingen en verwijzigingen naar de fabrikant en de voorwaarden waaraan de consument onderhevig is bij aankoop

Na gemopper mijnerzijds over het ontbreken van een e-mail over de aflevertijd, onmiddellijk een e-mail terug: bleek aan mijn computer te liggen.Meteen een e-mail van de bezorgdienst: uitstekend!

voortreffelijk

service: excellent!

Ik weet niet wat niet goed zou zijn! Ik wens Bemmel&Kroon het allerbeste voor de komende jaren. Blijf renoveren en het moet lukken!

woops 03-08-2015 In de winkel gekocht
DEn Haag

goed overzicht van de produkten

goede uitleg

breed assortiment

in goede mate

AmsterdamAssendelft 03-08-2015 Via de website gekocht

Vanaf huis bellen met een medewerker en alles wordt geregeld

klantvriendelijke medewerker die je vlot en zakelijk te woord staat

goed

vlotte behandeling en nog vlottere bezorging van het product DH 479456

Medewerker was zakelijk en vriendelijk. Afhandeling was vlot

Feltz 02-08-2015 In de winkel gekocht
Forepark

Via web site gezocht naar product, maar naar winkel gegaan voor aankoop, want vorige aankoop ook bij Bemmel en Kroon gedaan en nu wederom hetzelfde product gekocht

Redelijk Snelle levering en inbouw

Ze hadden in voorraad wat we zochten

Goed bedrijf met vakkundige personeel

Groot assortiment, vakkundig, snelle levering en inbouw

evs1975 02-08-2015 Via de website gekocht

Online offerte aangevraagd voor wasmachine en droger. Eén van de apparaten bleek niet meer leverbaar, maar in de offerte werd dit duidelijk aangegeven en direct een alternatief voorgesteld. Die was duurder, maar het verschil werd in de offerte als korting gegeven!

Afhandeling prima, alleen een kleine beschadiging aan de wasmachine tijdens het bezorgen, maar dat is keurig en snel opgelost. Wel jammer dat ze de deur van de droger niet even voor me konden omdraaien, maar dat werd wel van tevoren aangegeven.

Groot assortiment, scherpe prijzen en gewoon die service doe je verwacht bij dit soort aankopen. Aanrader!

GdeJ315 02-08-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Zowel web ald fysieke winkel met beiden een uitgebreid assortiment. Geeft de mogelijkheid je keuze te bekijken voor de aankoop.

Webwinkel afhandeling: mail, sms pinnen bij aflevering. Zeer prettig.

Heel uitgebreid, het is een grote ruime winkel

Zeer ruim assortiment met goede uitleg en keuze mogelijkheden.

Prettig om de aankoop te bekijken voor de aanschaf, met de omprijzen en de keuzemogelijkheid van een webwinkel.

mrvance 02-08-2015 Via de website gekocht

heb aansluiting van de machine besteld, echter is hij niet aangesloten bij aflevering.

+ Snelle levering - Geen betaling met credit card mogelijk - Geen kundige bezorgservice (niet aangesloten maar wel gevraagd & voor betaald)

esem 01-08-2015 Via de website gekocht

Groot assortiment, duidelijke site, handig vanuit huis besteld. Duidelijke info over levering

Nog niet van service gebruik hoeven maken. Maar na levering gelijk de vraag of product goed is over gekomen en of je tevreden bent. Klantgericht

prima

Tot nog toe goede ervaring.

JulesW1990 01-08-2015 Via de website gekocht

Super snel besteld. Een overzichtelijke site en erg snel geleverd

Voordat ik het product gebeld had was ik bij mediamarkt gaan kijken. Die ondanks de banners op de site niet de volgende dag konden leveren. Gebeld naar Bemmel en kroon en hier werd ik direct gerustgesteld en mijn product was netjes de volgende dag geleverd en aangesloten.

Product wat ik zocht was gewoon voorradig

Ik kende deze winkel voorheen nog niet. Maar zou het nu iedereen aanbevelen

wadekoning 01-08-2015 Via de website gekocht

eevoudig en alles aanwezig

zeer attent i.v.m. bezorging en contact

zeer groot

door de positieve beoordelingen is het normaal om deze winkel aan te bevelen

motivatie niet nodig omdat deze winkel goed is

Egbertus11 31-07-2015 In de winkel gekocht
Cruquis

Duidelijk verkoopgesprek. Men begreep wat ik wilde en kon daaraan voldoen.

Vooraf maar ook achteraf klopte de afwikkeling van de afspraken rondom ophalen van oude vriezer.

Ik hou ervan snel en duidelkijk afspraken te kunnen maken.

Ik heb het telefonisch met het filiaal afgewikkeld. Ik wist wat ik wilde en de maximale prijs die ik wilde betalen. Bovendien moest de omruil van de oude vriezer soepel verlopen. Daar zaten wat randvoorwaarden aan die allemaal goed werden opgelost. Bezorging klopte. Verpakking werd netjes meegenomen en de bezorgers waren uiterst zorgvuldig en vriendelijk. Chapeau!

Wichgers 31-07-2015 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen

Prima

Veel keuze

Prima winkel

Goede service prima contact Allen bij de bezorging was er niet vtv gebeld dat was jammer