Deze score is berekend op basis van 2948 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

FStassen 12-11-2014 Via de website gekocht

Eenvoudig bestelling te plaatsen

Prima communicatie. Geleverd op afgesproken dag. Zelfs voor de zelfde prijs "upgrade" naar nieuwer model wasmachine gekregen omdat bestelde machine niet leverbaar was.

Prima service, wasmachine aangesloten en zelfs even proefgedraaid om te laten zien dat alles in orde was. Aanrader!

Jiggaman 12-11-2014 Via de website gekocht

Goed!

Bezorgservice zeer professioneel. Problemen worden zeer goed opgelost. jammer is het dure 0900 telefoonnummer van de bezorgdienst.

jeannettehelling 12-11-2014 Via de website gekocht

super snel geleverd

ik kreeg netjes een mailtje de dag voor levering met de tijdzone dat mn machine geleverd zou worden.
En mn vragen werden netjes behandeld aan de telefoon.

Keuze zat zou ik zo zeggen

Zou het zeker aanbevelen, echt netjes geleverd en een prima service, echt super.

HansAB 12-11-2014 Via de website gekocht

Heel makkelijk te bestellen via hun website

Vanaf het bezoeken van hun website tot en met de aflevering verloopt alles volgens schema

Heel breed assortiment waardoor het makkelijk is kwaliteit en prijs te vergelijken

Zeer goede kwaliteit tegen scherpe, concurrerende prijzen. Afhandeling verloopt zeer gladjes. Stipte bezorging en betaling bij levering!!

Prima webwinkel. Ruime keus en zeer scherpe prijzen. Logistiek is goed verzorgd. levering stipt op tijd!! Betaling bij levering (pinnen). Een aanrader!!

jenny dor 12-11-2014 Via de website gekocht

Dinsdag voor 16.00 uur besteld en woensdag om 9.30 uur in huis.
Makkelijker kan het niet.

Alles zeer snel op de mail en bezorgen was ook zeer vriendelijk ondanks dat ze naar boven moesten met een zware wasmachine en weer terug de trap af met de oude machine.Namen netjes de tijd om het te instaleren en verpakking namen ze mee.een dikke 10

Lijkt mij duidelijk, al heb ik hem pas een paar uur. Hij wast al.

dekenzondag 11-11-2014 Via de website gekocht

Geen moeilijke toestanden met bestellen en betalen.Geweldig als je al wat op leeftijd bent!

Vriendelijke bezorgers,die je op een rustige manier toch vraagt of alles naar mijn wens was.

Voldoende assortiment.

Betrouwbaar en snelle service.

Aangezien we wegens verbouwing van ons huis moesten wachten,hebben we twee jaar zonder wasdroger moeten doen. We zijn blij dat Bemmel&Kroon ons zo snel een wasdroger kon bezorgen!Geweldig!Alles is goed gegaan,en daarom hebben wij besloten om vaker bij Bemmel&Kroon te gaan bestellen.

Malian 11-11-2014 Via de website gekocht

Artikelen zijn eenvoudig te vinden

Levering is snel en correct.
Je wordt netjes op de hoogte gebracht wanneer er geleverd wordt.
Van te voren gebeld hoe laat het artikel wordt afgeleverd.
Uitstekende service door te leveren op de verdieping aansluiten en het direct testen op juiste werking van de wasmachine.

Zeer tevreden over alles.

Vandaag geleverd en nog niet gebruikt

rockwurst 11-11-2014 Via de website gekocht

makkelijk besteld en zelfs aan kunnen geven wanneer we de wasmachine bezorgd wilden hebben.

Ze hadden namelijk ook nog de scherpste prijs!

Snelle service, op maat geleverd, geïnstalleerd en de scherpste prijs. top dus

corine72 11-11-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website

Levering ideaal te volgen via mail/site

Goedkoop en goede service

Makkelijk vanuit je luie stoel bestellen,duidelijke website,snelle reactie via mail en perfecte bezorging

zenmama 11-11-2014 Via de website gekocht

Nette site en makkelijk te bestellen. de levering met Track & Trace is ontzettend makkelijk. Ze waren zelfs nog eerder dan de indicatie op de website aangaf!

Wat geweldig dat Bemmel & Kroon onze nieuwe wasmachine helemaal gratis op zolder heeft geplaatst. En ook nog eens de oude weer mee naar beneden heeft genomen. Terwijl wij per ongeluk wat water in de machine hadden laten zitten. Fijn dat dit geen probleem was en buiten is opgelost.

Prijs kwaliteit is voor deze wasmachine in elk geval heel goed. We zijn geen negatieve punten tegen gekomen.

kschuur 11-11-2014 Via de website gekocht

Ik vond mijn product heel gemakkelijk online, en bestellen en betalen was heel overzichtelijk.

Het was heel duidelijk wanneer de levering zou komen, dankzij de mail en sms.

Mijn product was hier t goedkoopst, en online bestellen en betalen was heel makkelijk, en de levering was prima.

Prima prijs en goede service.

Johuls 11-11-2014 In de winkel gekocht
Cruquius

Ik kan geen minpuntje benoemen. We zijn prima geholpen.

Er was voldoende keus. Teveel keus is ook niet goed.

Prima geholpen en voor ons dicht in de buurt

De winkel heeft een ruime keuze, is klantvriendelijk en dicht bij ons in de buurt.

fvdgrift 11-11-2014 Via de website gekocht

Super makkelijk te bestellen, direct de factuur in huis (via de mail)

Binnen 5 minuten hebben de mensen de nieuwe afgeleverd en de oude opgeladen.

Next day delivery, makkelijk qua levering, makkelijk qua factuur en betaling, werkelijk een fluitje van een cent om hier te bestellen. Goede leverings terogkoppeling

NSvanW 11-11-2014 In de winkel gekocht
Cruquius

Alles is zeer netjes geregeld. Ik ben naar een winkel gegaan en heb zeer goede hulp gehad, goed geïnformeerd door de werknemer! Mij is de winkel aangeraden en ben naar de winkel gegaan. Uitstekende service, uitstekende bezorging en de betaling ging gemakkelijk en goed! De winkel is zeer netjes ingedeeld en heel overzichtelijk. De website vond ik een beetje onduidelijk daarom geef ik een 9.

De service is zeer goed bij deze winkel. Als je binnenkomt word je direct geholpen (indien je dat wilt) door een zeer nette en klantvriendelijke medewerker. De medewerker weet veel over elk product wat hij/zij verkoopt. Houd zeer goed rekening met jou eisen van het product en je budget, is meer voor goede service en klantvriendelijkheid dan direct te verkopen. Bied niet alleen het duurste aan maar kijkt naar alle mogelijke opties en weet veel over het hele assortiment. De bezorgers zijn zeer vriendelijk en blijven professioneel maar sijn toch heel erg aardig. Waren goed optijd. Bij eventuele complicaties word er direct gekeken naar een oplossing en alles word zeer netjes afgehandeld. Van in de winkel tot de bezorging. Voor mijn gevoel meer gericht op klantvriendelijkheid en service dan op verkopen. Er word zeer goed geluisterd naar je wensen en je budget en je hoeft ook zeker niet direct te beslissen. Kan er altijd nog overnadenken

Heel ruim assortiment, veel keuze en ook veel opties voor ieder persoon. Veel verschillende soorten prijzen en ook veel keuze voor vrijwel elk budget! Alles stond netjes in de winkel en is zeer overzichtelijk. Veel verschillende merken en de verkoper weet veel te vertellen over elk merk! De prijzen zijn bij deze winkel het laagste houden elke dag sites in de gaten en passen hun prijzen aan!

Ik zou zeker deze winkel aanraden bij iemand anders. Het totaal plaatje is gewoon top! Ben zeer vriendelijk en goed tewoord gestaan door het personeel in de winkel en door de bezorgers. De betaling ging zeer goed en je betaald ook de juiste prijs omdat ze dit elke dag aanpassen. Er word bij complicaties direct gezocht naar een oplossing. Je word nauwkeurig op de hoogte gehouden van je bestelling, kan altijd bellen voor vragen, in 1 woord gewoon een TOP winkel!

Ik vind alles aan deze winkel goed, ik raad iedereen aan om hier zijn producten te kopen. Zeer klantvriendelijk, heel netjes. Betaling word goed uitgevoerd, bezorging is zeer netjes. Alles is goed aan deze winkel en alles word ook zeer netjes gedaan!

cfduke 11-11-2014 Via de website gekocht

Webshop makkelijk in gebruik. Telefonisch besteld ivm vragen. Vriendelijk behandeld.

Wasmachine werd zonder bezorgkosten geleverd en zelfs op zolder gezet en aangesloten zonder extra kosten. Dus zeer goede service !

Groot assortiment en voor een scherpe prijs.

Alles is naar grote tevredenheid uitgevoerd en zal ik zeker van Bemmel en Kroon aanbevelen bij anderen.

LIesbethVeenstra 10-11-2014 Via de website gekocht

We hebben onze keuze online gemaakt en vervolgens telefonisch de bestelling rond gemaakt. De vaatwasser was alleen niet op voorraad, dus we moesten nog wel een paar dagen met de hand afwassen.

Zowel het contact over de bestelling, de communicatie over de levering als de levering en montage zelf verliepen helemaal naar wens.

We hadden onze keuze gemaakt aan de hand van consumententests. Bemmel & Kroon bleek de producten van onze keuze te hebben tegen een scherpe prijs.

Prima prijs-/kwaliteitverhouding, prettig contact.

De bestelling verliep eenvoudig. De communicatie over levertijd, levering en montage was helder. De levering en de montage verliepen zoals afgesproken (mooi op tijd!) en het contact met de verkoper, de mensen die de apparaten kwamen leveren als de monteurs was plezierig.

Geers022 10-11-2014 Via de website gekocht

Makkelijke website, kan er goed zoeken en alles verliep soepel en zeer eenvoudig

Helemaal top, wordt keurig op de hoogte gebracht over de levering. Werken met een zeer fijne transporteur / logistiek partner. Ook hier kan je realtime alles volgen wanneer men er is daarnaast wordt je ook nog netjes gebeld.

De keuze is reuze

Alles is top en bovendien ook nog tegen scherpe prijzen

Alles is top en bovendien ook nog tegen scherpe prijzen. Fijne koerier, goede informatie qua bezorging, gratis bezorging en dus goede transparante prijzen op de site, oude apparatuur kan kosteloos meegenomen worden.. Kortom als je hier niet vrolijk van wordt dan weet ik het niet meer.

Elly-01 10-11-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Alles goed en overzichtelijk te vinden.

Je wordt keurig op de hoogte gehouden per mail wanneer ze komen leveren en een half uur voordat ze er zijn wordt er eventjes gebeld dat ze er aankomen.

De keuze is ruim voldoende.

Uitstekende service en een goed prijs.

Het assortiment is ruim voldoende, de verkoper weet alles goed uit te leggen en de leveringsservice is prima.

Ludotaurus 10-11-2014 Via de website gekocht

Geen problemen ondervonden bij de aanschaf van de koelvries-combinatie van Samsung

Zoals beschreven in de ontvangstmail, kreeg ik de volgende ochtend een mail met de levertijd. Voor de aflevering nogmaals een telefoontje van de heren bezorgers dat ze over een kwartier bij mij thuis konden zijn. Oude koelkast opgehaald en de nieuwe gebracht en neergezet.

Het produkt waar ik naar op zoek was, is ook duidelijk te vinden. Verder weinig opmerkingen

Tot nu toe goede ervaring.

Y.J. 10-11-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website.

Zie aanbeveling.

Goede prijs/kwaliteit, snelle levering, duidelijke informatie over status van levering.

Zie aanbeveling.

pieterhuizenga 10-11-2014 In de winkel gekocht
Hoge Rijndijk 269 Zoeterwoude Rijndijk

Snelle en goed geadviseerde aankoop in de mooie zaak op de Rijneke Boulevard.

Snelle levering wat erg goed is tijdens een kapotte wasmachine! Netjes door de mannen bezorgd, uitgepakt en geinstalleerd. Hielden goed rekening met de omgeving en gingen netjes er mee om. Gaven ook goed advies.

Veel keuze in de zaak en rustig de tijd gehad om eerst zelf rond te kijken.

Al eerder een koelkast gehaald en nu dus de wasmachine. Vaatwasser is volgende en behalve ikzelf zal ik zeker een ander aanraden hier een bezoekje aan te brengen!

Gewoon zoals het hoort, moie zaak, goed advies, snelle levering, groot assortiment en goede prijzen.

Janine Brouwer 10-11-2014 Via de website gekocht

Nelis44 10-11-2014 Via de website gekocht

Er wordt mee gedacht, wij zitten midden in een verhuizing en er werd gevraagd of de bezorging ingepakt moest blijven.

De bezorging werd netjes op de plek geplaatst en aangesloten. Waterpas gezet en toegelicht.

Bijna alle merken/type zijn aanwezig

Eerlijk, duidelijk en denken goed mee. Proberen je niet iets te verkopen wat je niet wilt

smak93 09-11-2014 In de winkel gekocht
Cruquius

De site is overzichtelijk, alles is gemakkelijk te vinden. De winkel is erg netjes en fijn, je wordt altijd goed geholpen door vriendelijk personeel die er ook verstand van heeft.

Het personeel is erg vriendelijk. Ze geven je hun eerlijke mening over producten wat mij erg hielp bij de aankopen. Naar mijn idee weten ze ook waar ze over praten, ze komen professioneel over en dat vindt ik fijn omdat ik er zelf niet veel verstand van heb. Producten kunnen altijd snel geleverd worden en dat is prettig. Het bezorgen is ook erg netjes. De mannen die bij mij kwamen waren ook erg vriendelijk en stelde mij als klant echt koning. Van te voren een indicatie hoe laat ze komen, helaas is de tijd wel ruim genomen waardoor je toch een hele ochtend of middag thuis moet blijven. Wel erg netjes dat ze tien minuten voordat ze er zijn nog even bellen! Top

Er is genoeg keuze uit heel veel verschillende producten waardoor je voor veel producten hier terecht kan.

Ik raad de winkel zeker aan. Fijne winkel en service!

Fijne winkel, goede professionele service en kwalitatieve producten.

Stuijk 09-11-2014 Via de website gekocht

via internet gekocht

snelle levering

alle bedenkbaren apparaten zijn voorradig

gemaks en snelle levering

Via internet af te handelen,na ovewrleg goede prijsvorming

de Ligt 09-11-2014 Via de website gekocht

Hoe makkelijk kan het zijn vanuit je luie stoel!

waar gemaakt binnen 24 uur geleverd en dat nog wel in het weekend

heel veel keus

hele goede eerste ervaring

De eerste keer dat ik bij U een aankoop doe , onze complimenten . had nu eindelijk weer het gevoel dat klant koning is.

joebel 08-11-2014 Via de website gekocht

Via kieskeurig bij deze firma terechtgekomen omdat we een vrieskast aan wilden schaffen. Zeer overzichtelijke site. De gegevens waren snel ingevuld en de bestelling was binnen een paar minuten gedaan en betaald.

Had voor de zekerheid de winkel gebeld over de leverdatum. Werd zeer vriendelijk te woord gestaan. Wilden de kast de volgende dag geleverd hebben. Dat was geen probleem.

Wij hebben uiteraard alleen gekeken naar het product dat we wilden kopen. Maar er is een uitgebreid assortiment.

Het bedrijf komt zijn afspraken na. Vrijdag besteld en zaterdag werd de vrieskast al geleverd zonder extra kosten. Telefonisch keurig te woord gestaan. Wij raden deze firma aan andere mensen zeer zeker aan.

Komen hun afspraken na, snelle levering. Krijg keurig een email met daarin de bon door wie het artikel wordt bezorgd en wanneer het artikel gevolgd kan worden via track en trace. Wordt vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon.

Cecilemat 08-11-2014 Via de website gekocht

goede overzichtelijke site

Ik had een andere Bosch wasautomaat besteld maar die bleek niet op voorraad, wat overigens keurig in de orderbevestiging stond vermeld. Toen ik 2 dagen later Bemmel&Kroon belde om te vragen of ze al konden aangeven hoe lang het ging duren, hebben ze dat keurig uitgezocht bij de fabrikant. Het zou dus nog een week gaan duren. Bemmel&Kroon heeft toen het aanbod gedaan een duurdere Bosch te leveren, die wel op voorraad was, tegen dezelfde prijs, die de dag erna al geleverd kon worden. Vind ik dus helemaal top en een uitstekende service!

Zie wat ik heb geschreven onder service!
Top zaak!

Toen bleek dat de door mij gekozen Bosch wasmachine niet snel te leveren was heb ik zonder bijbetaling een duurdere Bosch als vervanger gekregen, die de dag erna al geleverd kon worden. Dit vind ik echt een uitstekende service! Wasmachine werd keurig op tijd geleverd door aardige mannen en voor het aansluiten van de nieuwe en het weghalen van de oude machine werden ook geen extra kosten in rekening gebracht. Kortom echt een topzaak!

FulcoK 08-11-2014 Via de website gekocht

Het bestelde exemplaar was niet op voorraad en levering duurde langer dan verwacht. Een belletje om te ruilen voor een duurder model dat wel op voorraad was, was genoeg. Ik kreeg te horen dat de €70 dat dit model duurder was, kwijtgescholden werd. Levering ging perfect en werd gratis geïnstalleerd. Simpelweg eweldige service!

dongkes 08-11-2014 Via de website gekocht

Snelle levering, prima service, goede tijdsplanning en aardige mensen.

ellynieuw 07-11-2014 Via de website gekocht

na een telefoontje zonder wachttijd, heb ik de volgende dag mijn wasmachine in huis.

alles is netjes afgehandeld, heb hier zelf niks voor hoeven doen.

bereikbaarheid, vriendelijkheid, service allemaal goed.

ReindeRover 07-11-2014 In de winkel gekocht
zoeterwoude rijndijk

Naast de webshop is er een goed uitgeruste fysieke winkel waar je makkelijk je auto kwijt kunt, aanbetaling niet nodig.

Aflevering op dag naar eigen keuze, regelmatig updates over tijdstip van bezorgen, PIN betaling aan de chauffeur, hulp bij probleem met inbouw.

Heel ruim assortiment

sabastiann 07-11-2014 In de winkel gekocht
zoetewouden

Geen aanbetaling binnen twee weken alle apparatuur binnen
duidelijke uitleg en advies
voor en nadelen van het ene merk en de andere

zeer goede monteur netjes alles achter gelaten en geen probleem bij kleine extra's
dus ook bij het monteren kiezen zij de beste bedrijf met duidelijke kosten

zeer groot de nieuwste der nieuwste hebben ze

welke andere winkel er is maar een die al jaren de besten zijn bemmel en kroon

het is makkelijk als je weet wat je wilt hebben om te bestellen via internet wil je meer weten dan kan je langs gaan en dan hebben ze deze ook staan dus van alle gemakken voorzien dus van a tot z voor keukens bij bemmel en kroon

jeannez 07-11-2014 Via de website gekocht

ik heb online een magnetron gekocht, alles ging naar wens, de magnetron is op de gewenste dag aangekomen. er werd een half uurtje van tevoren gebeld dus dat is erg handig.

Pien S 07-11-2014 Via de website gekocht

snel besteld en duidelijke website

via email dag van tevoren bericht hoe laat ik ze kon verwachten en op de dag van levering ook nog telefoontje dat ze onderweg waren. Erg netjes.

Meerdere vestigingen. Een kort telefoontje bracht ons verder bij de installatie. De persoon aan de telefoon wist precies waar we het over hadden.

Alle informatie is duidelijk geformuleerd. Na betaling kreeg ik gelijk bericht dat ik een ander type vaatwasser zou krijgen. (opvolger van)

jdejongh60 07-11-2014 Via de website gekocht

Snelle levering vooraf stipt aangekondigd. Met als service aansluiting, plaatsing, afvoer oude machine en verpakking, alsmede thuispinnen.

SBK-Verhuur 07-11-2014 Via de website gekocht

goede site

Prima traject informatie van bestelling tot levering

Heel goed en snel leveringstraject

Gewoon een prima shop

GeurtP 07-11-2014 In de winkel gekocht
Cruquius

Groot assortiment in de winkel voorradig.

Uiteindelijk telefonisch besteld, snel helder en geleverd conform afspraak

Nette en vriendelijke medewerkster, zowel in de winkel als aan de telefoon. Afspraken zijn 100% nagekomen. Kijk, dat is nog eens prettig en fijn winkelen.

Bemmel & Kroon hebben een uitgebreid assortiment van artikelen in de winkel opgesteld. Hierdoor kun je goed vergelijken en je keuze bepalen. De winkelprijs lag nog onder de webprijs dus echt de moeite waard om de winkel te bezoeken. Uiteindelijk telefonisch via de winkel besteld en keurig op tijd geleverd. Betalen bij de chauffeur en geen bezorgkosten. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar.

JeKiNoRo 07-11-2014 Via de website gekocht

Online besteld, en je kan zelf kiezen op welke dag het product geleverd wordt! Daarnaast krijg je tijdig een e-mail met een tijdspanne van 3 uur wanneer je bestelling geleverd wordt, en als klap op de vuurpijl bellen de chauffeurs ook nog ongeveer een half uur van tevoren!
Daarnaast brachten de chauffeurs onze wasmachine en droger ook nog eens helemaal naar boven, en werden deze ook nog aangesloten. Producten bestellen ging nog nooit zo soepel!

Ik was zeer verast dat er duurdere vervangende modellen zijn geleverd omdat de door mij bestelde modellen niet meer leverbaar waren. Wat een service!

Daarnaast kunnen veel winkels wat leren van de communicatie bij Bemmel en Kroon. Alles wordt direct bevestigd en je wordt op alle mogelijke manieren geïnformeerd over de gang van zaken. Ik geloofde mijn ogen niet.

Meer dan genoeg keuze!

Ik zou geen andere (online)winkel meer aanbevelen dan Bemmel en Kroon. Bij de eerstvolgende aanschaf shoppen wij nergens anders meer. Niets dan lof!

Wij zijn verschrikkelijk tevreden over de service van Bemmel en Kroon. Uitstekende en snelle communicatie, vragen worden direct behandeld, je mag zelf kiezen wanneer het product geleverd wordt, je wordt netjes op de hoogte gehouden wanneer de chauffeurs precies komen, daarnaast kregen we nog duurdere modellen geleverd omdat de door ons bestelde modellen niet voorradig waren, de chauffeurs waren erg aardig en brachten de producten naar boven en sloten deze ook nog aan. Mooie bijkomstigheid was ook nog dat we een goede stofzuiger erbij kregen. Het was bijna te mooi om waar te zijn, wij zijn om!!

Loes Bruinning 07-11-2014 Via de website gekocht

De bestelling was eenvoudig. Kreeg direct de vestiging. Apparaat was niet meer leverbaar, maar kreeg direct een uitstekend alternatief. En binnen enkele dagen bezorgd. Inclusief aansluiting. Topservice.

Aaco 07-11-2014 Via de website gekocht

Je kunt het product bekijken in de winkel en bestellen via de site.

Te woord gestaan in de winkel door een verkoper die zeer goede kennis van zaken had

Uiteraard staan niet alle types keukenapparatuur in de winkel maar op de site staan er genoeg om te kiezen

Prima geholpen en de juiste tips gegeven over het apparaat wat wij wilden hebben

Bekijken in de winkel en de nodige vragen gesteld over het apparaat. Daarop de juiste informatie gekregen. Daarna online besteld.

HMvd 06-11-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Vriendelijk personeel, deskundig advies, ruime keuze, goede prijs en prima service. Zeer aan te raden.

ypenburg2 06-11-2014 Via de website gekocht

Werkt eigenlijk simpel, het product in de winkel zien heeft eigenlijk geen meerwaarde. Je ziet wat je krijgt, duidelijk omschreven.

duidelijke info via email vooraf, ook over het aflevertijdstip.
2 bezorgers/installateur die weten hoe het moet: snel, duidelijk en verstaanbaar.

Ruime keuze, verdeeld over vele merken.

Eindelijk weer eens een zeer positieve ervaring van een levering aan huis. Volgende keer weer!

Duidelijke info op de site én via email. Je weet waar je aan toe bent, oude apparaat kosteloos afgevoerd. Supersnel, gemotiveerde bezorgers die weten wat een klant wil zien.

Suzanneroosje 06-11-2014 In de winkel gekocht
Den Haag

Ruime keuze, goed te woord gestaan

Keurig op tijd geleverd, telefoontje voor aankomst bezorger wordt zeer gewaardeerd

Keuze genoeg

Ben erg tevreden over de scherpe prijs, en over de levering en aansluiting waarvoor geen extra kosten werden gerekend, echt heel deskundig aangesloten

Limburg 06-11-2014 Via de website gekocht

Hele duidelijke website

Zeer groot assortiment met leuke aanbiedingen

Snelle levering, zondagavond besteld en dinsdagmorgen geleverd.

Goede website, snelle levering, prima prijzen.

amontillado 06-11-2014 Via de website gekocht

Prima website, bestelproces functioneert goed

De door mij bestelde vaatwasser bleek niet meer voorradig. Er is (zonder meerkosten) een duurder vervangend model gestuurd !!!

Zeer compleet aanbod voor witgoed

Het gehele proces van bestellen tot en met levering verliep soepel, binnen 24 uur had ik het bestel product in huis. Daarboven was ik vooral aangenaam verast dat er een duurder vervangend model is gestuurd omdat het door mij bestelde niet meer leverbaar was, dat heb ik nog niet eerder meegemaakt.

jozet 06-11-2014 Via de website gekocht

pinautomaat van de chauffeur was kapot

laagste prijs en toch een uitstekende afhandeling vanaf het bestelllen op de site tot bezorgen thuis.

roeliep 06-11-2014 Via de website gekocht

Duidelijke mail.
30 min van te voren gebeld wanneer het product afgeleverd zou worden. Heel fijn.
Product is netjes aangesloten etc.

Geen punten ter verbetering

pieter antoon 05-11-2014 In de winkel gekocht
cruquius

geweldig, wat een service, vriendelijk
prijs goed

dames, aan de telefoon zeer correct, verstand van zaken doen.

tootjeko 05-11-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijk website

Ik had bij mijn bestelling aangegeven om het mijn koelkast pas een week later bezorgd te krijgen. Kreeg de volgende dag een telefoontje of dit wel de bedoeling was en of het niet voor morgen bedoeld was.

Veel keuze

Makkelijk bereikbaar, ook telefonisch. Er wordt daar mee gedacht.