Deze score is berekend op basis van 3197 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

rinke1943 13-08-2015 Via de website gekocht

Telefonisch bestellen en de bestelling krijgen zonder dat er vooraf is betaald

Vaatwasser besteld en de volgende dag in huis, voorafgegaan door een e-mail met de bezorgtijd. En dat klopte als een bus.

Ruim voldoende keus in vaatwassers in diverse prijsklassen.

Ik heb, evenals mijn dochter, alleen maar positieve ervaringen met Bemmel & Kroon.

In de winkel kom ik heel weinig want ik ben heel slecht ter been. Maar men is altijd bereid om mij telefonisch van dienst te zijn en biedt dan ook nog een beetje korting aan. Fantastisch!

Carola01 12-08-2015 Via de website gekocht

Het bestellen is heel makkelijk gegaan. Omdat ik de wasmachine snel wilde hebben, is de bestelling telefonisch gedaan en per e-mail bevestigd.

Alles werd geregeld! De wasmachine is naar zolder gebracht en aangesloten. De oude wasmachine is weer mee teruggegaan. Helemaal geen zorgen dus.

Er is meer dan voldoende keus bij Bemmel&Kroon.

De service, de vriendelijkheid van de medewerkers, de keuze en de snelheid van het kunnen leveren is gewoon hartstikke goed.

Zowel het contact met Bemmel&Kroon als de service van de medewerkers van Dynalogic was heel plezierig. Een volgende keer denk ik bij een aankoop eerst aan Bemmel&Kroon.

Nuschka 12-08-2015 Via de website gekocht

Dit is mijn eerste aankoop bij Bemmel en Kroon maar zo te zien hebben veel

Snel, betrouwbaar en heldere communicatie.

al.schmidt 12-08-2015 Via de website gekocht

Gewoon doen wat men beloofd

Snelle manier van communicatie

Inzake extra bijgekochte garantie, van de standaard 2jaar naar 5jaar is verbetering te behalen,voorwaarden zijn wel punt van aandacht, na 2jaar zal je eerst zelf de faktuur aan fabrieksmonteur moeten betalen,en daarna deze opzenden naar B&K voor betaling,m.a.w. als deze club mocht om te vallen,kan ik gewoon fluiten naar een garantie-claim.

Snelle en correcte levering, voor verbetering (extra aan te kopen fabrieksgarantie-voorwaarden)

Natasja3108 12-08-2015 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Goede en klantvriendelijke verkoper

Ruim assortiment.

Fijne winkel en goed bereikbaar

Op advies van de verkoper kocht ik een betere wasmachine dan ik in eerste instantie van plan was. Daar heb ik zeker geen spijt van. Kocht de wasmachine op vrijdag en hij zou zaterdag al bezorgd worden. Toen dit dreigde mis te gaan heeft de verkoper ervoor gezorgd dat ik de wasmachine alsnog op zaterdag kreeg. Dank daarvoor!!

tess72 12-08-2015 Via de website gekocht

De aankoop van het product is via enkele knopdrukken tot stand gekomen

Zocht een bepaalde combi-magnetron. De keuze was via kieskeurig tot stand gekomen m.b.v serienummer. Weet dus eigenlijk niet hoe groot het assortiment is.

Alles heel soepel, correct en punctueel verlopen. Ben zeer tevreden

Vond alles goed en zal zeker volgende keer eerst op hun site kijken.

thekoot 12-08-2015 Via de website gekocht

super snelle en overzichtelijke site

had na de bestelling nog een vraag, snel gebeld en super geholpen met het kiezen van de juiste droger, oude bestelling werd geannuleerd.

goed en snel, en super vriendelijk geholpen

groot ass. en vriendelijk personeel, en de prijzen zijn de goedkoopste van nederland

Taeke281 11-08-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

Telefonisch besteld en via mail op de hoogte gehouden van de status. Leverafspraak via internet in te plannen.

Telefonisch bestelling doorgegeven en per omgaande bevestiging ontvangen. Status en levering van bestelling makkelijk te volgen via mail.

Ruim assortiment, waarbij bij een bestelling diverse alternatieven worden voorgesteld. Goede prijs.

Goede service en vriendelijke medewerkers tegen de juiste prijs.

Je wordt vriendelijk te woord gestaan, prijzen zijn goed en een fysieke winkel in de regio.

Theo Remmerswaal 11-08-2015 Via de website gekocht

Bellen en bestellen in een

Verkoper zeer vriendelijk en bekwaam. Bezorgers idem. 15 min voor aankomst even een belletje dat zij onderweg waren

Groot

Zeer veel

Goede website klantvriendelijk ik werd gelijk terug gebeld door een verkoper. Hij moest wel besteld worden maar dit was in een dag geregeld. en de volgende dag is hij bezorgt.

Pieter H 11-08-2015 Via de website gekocht

Eenvoudige manier van bestellen en betalen

Het aangeven wanneer een bestelling wordt geleverd is bijzonder prettig;je zit niet steeds te wachten

behoorlijk uitgebreid

Ze geven je eerlijk op of een artikel al dan niet in voorraad is

Het bestelling 308462 is binnen een paar dagen geleverd,terwijl het niet op voorraad was,dat heb ik wel anders meegemaakt

wilmahuizinga 10-08-2015 Via de website gekocht

Alle eigenschappen waren goed te vinden en de vergelijkingen met de andere vriezers waren duidelijk

Zeer vlot gebracht, duidelijkheid over bezorgtijden.

Zeer ruim, vele soorten en maten

Nog nooit via internet iets besteld wat zo vlot, zonder fouten en gedoe lukte. In 1! keer alles perfect.

TOPPIE! Ga zo door Bemmel en Kroon

Frankalphen 10-08-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

3jaar geleden vaatwasser vervangen. 2jaa terug de combi inbouwkoelkast en nu de oven en kookplaat. Altijd de minimumprijs met maximum service.

Deskundig en vriendelijk geholpen. Gratis thuisbezorgd.

Fab1Man 10-08-2015 Via de website gekocht

De website is zeer overzichtelijk en laat alle relevante informatie zien. De uitsplitsing tussen afhalen en bezorgen, met daarbij de optie om voor full-service te gaan (bezorging op een verdieping) werkt prima. Ik heb een koelkast besteld voor 16:00 uur en de levering is geheel gegaan zoals verwacht: de volgende dag had ik het apparaat precies in het aangegeven tijdslot in mijn appartement staan.

De levering wordt verzorgd door DynaLogic. Ik vind dat B&K een uitstekende logistieke partner heeft gekozen hiervoor. De levering zelf was erg prettig en de chauffeurs waren uiterst vriendelijk. Het aangegeven tijdvak werd perfect gehaald en de zending is live te volgen via Google Maps. Hierdoor is zelf het aangegeven tijdvak van 3 uur nog preciezer te volgen.
Bij het uitpakken was het duidelijk dat dit ging om een nieuw apparaat, maar toch zat er kleine schade aan de binnenkant. Ik heb hierover contact opgenomen met B&K, waarbij zij uiterst vriendelijk de volgende keuzes gaven: of een nieuw apparaat leveren, of ik krijg een bedrag retour. Dit was telefonisch in 10 minuten geregeld, waarbij ik foto's kon toesturen per email en dit aan de telefoon afgehandeld werd, heel prettig!

De koelkast die ik zocht is op zeer veel plekken niet meer beschikbaar. Daar waar deze nog beschikbaar was, lag de prijs beduidend hoger, los van de summersale korting. De uiteindelijke prijs, inclusief levering lag bijna 10% lager dan bij de concurrent.

Vanwege de lage prijs zou ik B&K altijd aanbevelen, maar de service heeft mij erg goed overtuigd. Ik hoef niet per se de laagste prijs, maar ik wil wel de beste allround sales ervaring, die ik bij B&K ervaren heb zoals ik verwacht op vandaag!

Ik was eerder nog niet in contact geweest met deze winkel. Voor mij was het noodzaak om de volgende dag een koelkast in huis te hebben, waarbij de winkel dit geheel volgens afspraak heeft geleverd. Geen verkeerde indicatietijden, geen verkeerde voorraadaanduiding, gewoon precies zoals je mag verwachten.

Laver 10-08-2015 Via de website gekocht

Probleemloos op en op tijd geleverd.

De wasmachine en koelkast zijn op een hele warme dag drie smalle trappen opgetild door twee mannen. Ik heb geen gezeur gehoord, ze bleven aardig!

uncletaz 10-08-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

Na online wat voorwerk gedaan te hebben zijn wij in de winkel in Cruquius zelf gaan kijken. Ze hebben enorm veel keuze en het is erg ruim opgezet.

B&K houden de service hoog in het vaandel. Zelfs als het in eerste instantie niet mogelijk was de oude wasmachine mee te nemen (moest naar beneden en was wat te zwaar), kwam men later terug met wat meer tools. Het enige dat ik hierover zou kunnen opmerken is dat intern ook even doorgespeeld had kunnen worden wat er nodig was om de machine naar beneden te krijgen, dat had een afgezegde afspraak gescheeld :) Desalniettemin een perfecte service!

Ruime keuze. Hoewel niet alles er staat wat aangeboden wordt op de website, is er wel veel vergelijkbaar materiaal aanwezig. Zo krijg je toch een indruk van de machine die je uiteindelijk kiest, ook al staat ie er niet.

Ik zou deze winkel absoluut aanbevelen.

Een mooie showroom, goede service en prima prijs! Deze winkel zou ik absoluut aanbevelen!

uncletaz 10-08-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

Ik zou deze winkel absoluut aanbevelen.

pkks 09-08-2015 Via de website gekocht

Duidelijke en overzichtelijke website. Ook contact met verkoopmedewerker was super, altijd binnen 24 uur antwoord.

Zeer goede service, zowel qua prijs als aflevering en levertijd. Kwamen met een zeer scherpe offerte voor de door mij gevraagde keukenapparatuur en boden bovendien nog betere en luxere apparatuur aan dan waar ik om gevraagd had. Echt super!

Ruim assortiment!

Echt een aanrader, zal geen moment aarzelen om hier in de toekomst weer te bestellen. Dus van harte aanbevolen!

Al met al een super ervaring gehad met Bemmel en Kroon. Kende de winkel niet, maar alle vragen die ik had werden per mail binnen 24 uur beantwoord. De verkoopmedewerker bood een zeer scherpe offerte, absoluut nergens goedkoper te vinden. De aflevering was zeer goed, de zending was op dag van aflevering te volgen via GPS. Ook de levertijd was boven verwachting, aangezien sommige producten van siemens momenteel slecht leverbaar zijn, alles binnen twee weken binnen! Bemmel en Kroon is een aanrader, koop hier de volgende keer zeker weer!

ravandtr 09-08-2015 In de winkel gekocht
zoeterwoude

Duidelijke site met voldoende informatie
ook in de winkel fijn geholpen

Op alle vragen duidelijk antwoord gekregen, ook bezorging verliep goed

Veel keuze

Prima assortiment advies en prijzen

Prettig geholpen, goed advies gekregen ook over andere producten

yadasel 09-08-2015 Via de website gekocht

Makkelijk programma veel mogelijk kan naar wens een korte of lange was draaien en voordeel dit keer heb ik een wasmachine met een grotere wastrommel 8 kilo met drie opgroeiende kinderen was ik nogal wat af.

Super we hadden eigenlijk een Siemens wasmachine besteld met een kleinere trommel(kg) en iets lagere toerental,was waarschijnlijk niet meer in voorraad we kregen een nieuwer model grotere trommel en hoger toerental voor dezelfde prijs als de wasmachine die we besteld hadden.

Ben nogal kritisch qua prijs /kwaliteit verhouding omdat er veel keuze was hebben we van te voren de tijd genomen om wasmachine's met elkaar te vergelijken o.a. aan de hand van reviews.

Vanwege prijs, kwaliteit, en de snelle service

Ik ben niet zo van online bestellen (lees vaak dat het bij sommige aanbieders misgaat)maar duidelijke informatie op de website de prijzen die vaak lager waren dan andere aanbieders ,de snelle communicatie ,afhandeling en service zal ik bij een volgend product bij deze winkel de voorkeur hebben

snauwman 09-08-2015 Via de website gekocht

Alles is vlot te vinden op de site en gemakkelijk in gebruik.

Goede service. Later model geleverd voor zelfde prijs.

Zeer uitgebreid assortiment.

Ik koop hier zeker terug.

Goede en zeer snelle service.

lemmenshg 09-08-2015 Via de website gekocht

Het is makkelijk zoeken,en overzichtelijk

De levering was zo als aangegeven,en ongeveer half uur voor de levering,werden we gemaild.

Er is veel keuze,overzichtelijk,ook voor personen die dit niet zo vaak doen,De prijs is ook nog eens de laagste voor ons product

We hebben al de familie en vrienden kring over deze firma verteld.

Aan mijn apparaat zat geen stekker.

ruudvandemoosdijk 09-08-2015 Via de website gekocht

ik was vergeten te betalen om een levering voor de volgende dag te garanderen.
ik werd netjes gebeld een kwartier voor de aankoop betaald moest zijn. keurig netjes

er is voldoende om uit te kiezen

hele snelle reactie. ik belde met een vraag en alles werd meteen geregeld. ik belde om 13.00 uur en de volgende dag om 13.00 uur werd het geleverd. ook goede info over verzenden etc. en een keurig bedrijf die het komt leveren.

gewoon correcte mensen aan de telefoon, geen fabeltjes gewoon eerlijke handel.

alexkoster 09-08-2015 Via de website gekocht

voelde me op mijn gemak bij de mensen die de producten kwamen leveren

vanaf het moment van het bestellen tot dat de producten bij mij waren aan geleverd echt een uitstekende service

van mij mag het assortiment best uitgebreid worden dan zal ik nog veel meer kunnen bestellen bij jullie

ik was eerst heel tevreden over media markt maar nu ik jullie heb gevonden via het internet zou ik iedereen aanbevelen om bij jullie te gaan kopen

NoortjeW 08-08-2015 Via de website gekocht

Wasmachine werd op goede plek gezet en aangesloten binnen een kwartier.

Snelle levering, zelf bezorgdatum kiezen, geven ruim van te voren een indicatie hoe laat ze arriveren en bellen daarnaast een half uur van te voren hoe laat ze er precies zijn. Aardige bezorgers, wilden zelfs nog helpen om een werkbank terug te plaatsen in mijn keuken! Bezorgkosten waren gratis en extra service (op z'n plaats zetten) ook erg schappelijk, zeker in vergelijking met andere aanbieders. Verder reageerden ze erg snel en accuraat op hun e-mails. Top!

Er staat een gasfornuis op die niet leverbaar is (en B&K was na mailwisseling erg verbaasd dat ik het fornuis überhaupt had gevonden). Verder prima, genoeg keuze in allerlei producten en prijscategorieën.

Absoluut aan te raden! Snelle levering, goedkope extra service, aardige bezorgers.

Wieke.dekok 08-08-2015 Via de website gekocht

Via beslist.nl kom je ook op hun site terecht met prijzen die kunnen wedijveren met andere internetzaken.

Je kunt op de site aangeven of je je oude apparaat wilt laten afvoeren. Daarnaast houd je de levering van je apparaat zelf in de gaten met een zogenaamd track en trace systeem.
Het apparaat wordt keurig afgeleverd aan de deur.

Zoveel keuze en ook een duidelijke uitleg over werking van het apparaat.

Snel besteld op een zeer duidelijke site. Waarbij je je niet eerst hoeft te binden als vaste klant door al je persoonlijke gegevens achter te laten. Gewoon: zien, bestellen, betalen en het wordt geleverd!!

Ik was op zoek naar een stofzuiger die ook goed scoort voor het zuigen van vloerbedekkingen. De site van Bemmel en Kroon gaf in een keer alle benodigde informatie over het product. Zodoende kon ik een goede keus maken. Daarbij hoefde ik me ook niet vast te leggen met een eigen wachtwoord voor een klantencode. Gewoon kiezen je bestelling doen en op de afgesproken dag werd mijn stofzuiger geleverd. Daarbij, niet onbelangrijk, was de prijs prima!

Rosielle 08-08-2015 Via de website gekocht

heldere site en prima doorverwijzing naar betaling. Daar kunnen sommige sites nog iets van leren

direct na het plaatsen van de order werd ik gebeld door een medewerker om de definitieve plaatsing af te spreken. Ook helder dat er geen extra kosten werden berekend voor het naar de zolder brengen van de wasmachine

kijk op de site en je zien dat deze score geen aanvulling behoeft

Zowel de site, de telefonische benadering als de bezorging was uitstekend. Reden genoeg om volgende keer weer bij Bemmel & Kroon te bestellen. Ordernummer BKI481508

Lesley1909 08-08-2015 Via de website gekocht

Top service van dit bedrijf! Gekochte product kon niet geleverd worden aangezien ze zagen dat de kookplaat gebroken was. Om die reden het nieuwere model a 100 euro duurder Voor dezelfde prijs geleverd gekregen! Levering ging ook top. Je kon zelf een dag uitkiezen, de ochtend van levering krijg je een geschatte tijd en een half uur voor levering een sms'je

Budisatya 07-08-2015 In de winkel gekocht
forepark

je wordt aangesproken en direct gezocht naar de product van je keuze.Binnen 24 uur krijgt je product thuis op tijd zonder extra kosten

wij hebben in het internet gezocht en kijk naar de winkel.Er stond niet in de winkel maar wordt wel gezocht en blijkbaar is het wel te krijgen

makkelijk en snel goed bereikbaar

Je zoek iets een model er staat niet in de winkel maar uit de catalog is wel te krijgen,snel gekeken en er is wel in voorraad en de volgende dag krijgt je thuis.Dat vindt ik wel prettig

Toosie 07-08-2015 Via de website gekocht

Super makkelijk en snel besteld via de site

Binnen een dag in huis! Helemaal top ala je wasmachine kapot is:-(

Er zijn zoveel modellen maar er is genoeg keus in elke prijscatogorie

Iedereen

Kan niet anders zegge dan top! Top service vriendelijk personeel die het hebben gebracht netjes te werk alles nagekeken en goede tips gegeven voor langdurig plezier van de machine! Uitstekend!'

NoortjeW 07-08-2015 Via de website gekocht

Wasmachine werd op goede plek gezet en aangesloten binnen een kwartier.

Snelle levering, zelf bezorgdatum kiezen, geven ruim van te voren een indicatie hoe laat ze arriveren en bellen daarnaast een half uur van te voren hoe laat ze er precies zijn. Aardige bezorgers, wilden zelfs nog helpen om een werkbank terug te plaatsen in mijn keuken! Bezorgkosten waren gratis en extra service (op z'n plaats zetten) ook erg schappelijk, zeker in vergelijking met andere aanbieders. Top!

MarloesRb 07-08-2015 Via de website gekocht

Via mail besteld, binnen een dag was het geregeld.

Prettige en snelle reactie.

Via mail contact gehad over de prijs van de afzuigkap. Zonder problemen werd deze aangepast (onder de prijs van de concullega's). Binnen een dag alles geregeld en drie dagen later, op de gewenste dag, al geleverd. Top service.

troepiaal 06-08-2015 In de winkel gekocht
Forepark, Den Haag

Prettige showroom waar veel apparaten zijn opgesteld.

veel expertise, vlotte en goede communicatie.

Van Siemens niet heel veel om te bekijken, hiervoor werden we verwezen naar de Siemens showroom in Hoofddorp, wel even een klus, maar ook een hele leuke ervaring om in het inspiratiehuis te zijn!

Edks 06-08-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Op de website staat een veel groter assortiment dan in de winkel. Maar je wil je aankoop toch kunnen bekijken?

Vriendelijk, ter zake kundig personeel. Proberen niets op te dringen.

Ennovy57 06-08-2015 In de winkel gekocht
bedrijven terrein Forepark

Uit gezocht op internet ,advies gekregen om de koelkast te komen bekijken . Prima geregeld

Vriendelijk personeel , goede adviezen gekregen

Genoeg keuze , maar wist al welke koelkast wij wilde hebben.

Alles wat hier boven staat en meer .

Super geholpen en goede adviezen,ruim de tijd gegeven om een keuze te maken en geen opdringerigheid .

vandijkfamilie 06-08-2015 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Toen de beslissing over welke afwasmachine eenmaal gemaakt was , is alles telefonisch goed en snel geregeld.

Nadat ik order geplaatst heb, duidelijke informative ook over installatie etc.

Ik ben naar de winkel gegaan omdat ik liever advise van iemand krijg en de afwasmachines goed kan inspecteren dan dat ik het ongezienvia internet koop.
Er was in de Forepark winkel, Den Haag een grote keuze van verschillende modellen van verschillende merken.

Deskundig en goed geholpen.

rineca 06-08-2015 Via de website gekocht

simpele bestel site

Webshop met alle goede merken voor een superprijs

De mensen van de webshop doen wat er wordt gezegd. Erg betrouwbaar.

hanswegman 06-08-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Goede locatie makkelijk parkeren en goed geholpen

Er waren wat prijsverschillen maar dat was heel snel opgelost in het voordeel van de klant

Ruim assortiment met daarbij goede voorlichting

Zeer correct geholpen

Spassvogel 06-08-2015 Via de website gekocht

De website is erg duidelijk. Alleen werkte de knop accessoires niet, dat was even jammer. Maar een telefoontje naar de vestiging ik werd prima geholpen.
De laagste prijs garantie is uitmuntend. Ik had mijn wasdroger elders goedkoper gezien, de website gemeld waar de goedkopere droger te vinden was en ik kreeg binnen een uur een klinkende aangepaste offerte.
De orderafwikkeling en betaling, ik heb bij levering per pin betaald, is naar volle tevredenheid verlopen.

Zoals vermeld is de bereikbaarheid van de winkel prima. Ik werd vriendelijk en professioneel te woord gestaan. No nonsens.

De levering, in 1 woord geweldig. Ik heb een tijdsraam ontvangen waarbinnen geleverd zou worden, een link om mijn bestelling te volgen, vriendelijke en behulpzame bezorgers van Dynalogic, ik ben zeer tevreden

Gelet op deze 1e ervaring met Bemmel en Kroon, mijn volle tevredenheid, zal ik deze winkel en zeker het online winkelen aanbevelen aan mijn familie en vrienden.

richardjohan68 06-08-2015 Via de website gekocht

Goed, goedkoop en snel. Nette website. Kortom prima

Uitstekende communicatie qua aflevering

Snelle service, prima communicatie en scherpe prijs. Kortom aanbeveling waard!

gezina berendina 06-08-2015 In de winkel gekocht
Den Haag, Neckar 24

Na eerst op de internetsite te hebben gekeken, toch naar de winkel gegaan.
Werden daar vriendelijk en doeltreffend geholpen. Zag bij thuiskomst pas dat er op de rekening "extra service"kosten werden berekend à 9,95 euro. Waarvoor dit is weet ik dus niet. Pinkosten à 4,95 euro is eigenlijk ook niet meer van deze tijd. Maar we kregen wel korting op de verzekering, dus waren de andere kosten snel terugverdient. Ik had natuurlijk nauwkeuriger naar de rekening moeten kijken, dan had ik kunnen vragen wat extra service inhield!

ruime sortering. Kon de verschillende kasten goed met elkaar vergelijken.

Prettige hulp bij het uitzoeken. Héél prettig dat we eerst zelf rustig mochten rondkijken.
Geen "gehijg" in je nek van verkopers!

winkel goed te bereiken. grote sortering. vriendelijk personeel, prettige service. duidelijke uitleg

kimgoudswaard 05-08-2015 Via de website gekocht

Duidelijk en makkelijk te bestellen,
Zonder kleine lettertjes

Top ik belde naar het servicenummer en er werd gelijk opgenomen door een persoon, niks geen keuzemenu of lange wachttijden.....helemaal perfect.

Onze keuze wasdroger was niet beschikbaar meer, maar we kregen een upgrade naar het nieuwere type voor dezelfde prijs.

Bemmel en kroon levert service op hoog niveau en de prijzen zijn het zelfde als bij de andere grote concurrerende bedrijven, maar met het grote verschil dat hier nog altijd de telefoon gewoon beantwoord wordt en een advies op maat gegeven wordt.

Ik zie geen minpunten alleen maar plus

Gerelly 05-08-2015 In de winkel gekocht
Den Haag, Neckar 24

De vestiging in Den Haag is prima bereikbaar. Meer dan voldoende parkeergelegenheid voor de deur.

Objectieve voorlichting zonder koopdruk. Levering de volgende dag.
Een prijsstelling die vrolijk maakt!

Volop keus in de grote merken. Keurige opstelling en mogelijkheid tot vergelijking.

Prijs, produkt, plaats en promotie alles tiptop!

Goede voorlichting, uitmuntende service Tenaanzien van de prijsstelling maximale transparantie door het ter plaatse raadplegen van vergelijkingsites.

dirk-blokker 05-08-2015 Via de website gekocht

overzichtelijk site.

goede en correcte service verlening (er is sprake van een goede prijs kwaliteit verhouding).

het gaat om een product.

Theet50 05-08-2015 Via de website gekocht

Eerst goede productinformatie gekregen via telefoon, bijna geen leertijd en perfect afgeleverd .

Gewoon goed

Ruime keuze tegen mooie prijs

Klasse zaak!!!

Prijs en snelheid en aflevering waren perfect.

amc.haverkamp 05-08-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Zeer overzichtelijk ingedeeld

Goed advies van verkoper

Je hebt keuze uit een groot aantal merken

Prettige zaak, verkoper die weet waar hij over praat. Levering snel en installatie keurig.Plus meenemen van oude apparaat.

abraham2 05-08-2015 In de winkel gekocht
zoeterwoude

duidelijke overzichtelijke website. Geen overbodige informatie, transparant zakelijk.

Keurige heldere voorlichting, direct de juiste persoon, zeer vriendelijk en deskundig personeel, zelfs de bezorgers.
Jammer dat het GPS systeem van de bezorger het even af liet weten, maar ze waren keurig op tijd.

Het assortiment in de duurdere prijsklasse mag nog iets breder, ik had wel eens willen weten welke wasmachines in het duurste segment leverbaar zijn. Maar misschien is er wel niets beter dan MIELE.

Goede wijn behoeft geen krans, maar de beste mag vermeld.

Breed assortiment, uitstekende voorlichting, afspraken worden nagekomen, scherpe prijzen, deskundig personeel'. Bemmel en Kroon zet de juiste toon

Kwboom 05-08-2015 Via de website gekocht

Snel en overzichtelijk

Afspraken prima nagekomen

Prima voor mekaar. Afspraken en levering duidelijk.

Afspraken omtrent leveren duidelijk en volledig nagekomen. Levering binnen 24 uur!

Isa94 05-08-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

Ik heb online de diverse drogers bekeken en ze thuis rustig goed kunnen vergelijken. Uiteindelijk in de winkel product gekocht omdat ik het fijner vond het product nog in het echt te zien.

Uitstekende service. Snelle levering en geen extra kosten voor extra services. Verkoopster herkende ons nog van aankoop keuken van een tijd geleden.

Voldoende keuze op de website en bijna alle drogers ook aanwezig in het filiaal. Prijs was zeker concurrend. Heb product bij andere webshops niet goedkoper kunnen vinden.

Zou deze winnkel zeker aanbevelen bij anderen en heb dit ook al vaak gedaan. Goede service voor een geode prijs.

Goede service voor een goede prijs. Vriendelijk personeel die verstand heeft van de producten en een duidelijke website waar je thuis rustig kunt uitzoeken en vergelijken.

cupido9992 05-08-2015 Via de website gekocht

gemakkelijk bestellen

goede service

uitgebreid assortiment

makkelijk en overzichtelijk

de hele winkel is prima

dhr. Blokker 04-08-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

Allew wordt voor je geregeld. Je hoeft eigenlijk alleen maar een apparaat uit te zoeken. Een mailtje wanneer ze langskomen en netjes installeren.

De deur van de droger was beschadigd. Daar werd niet moeilijk over gedaan maar gelijk actie ondernomen. Volgende ochtend had ik alsnog mijn droger zonder beschadiging.

Er zijn partijen met een uitgebreider aanbod in de winkel maar wat ze hebben is prima.

Alles gaat vanzelf je hoeft alleen maar iets uit te zoeken. Ordernummer CRQ479328