Deze score is berekend op basis van 2975 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Dogan 21-01-2017 Via de website gekocht

Prima koelkast van Samsung RS7557BHCSP

Van Bemmel & Kroon BV is een goede shop. Correspondentie via de mail was na aankoop heel vlot. Koelkast werd snel en op juiste aangegeven dag/tijdstip bezorgd. Zeker aan te bevelen. Ook zijn de prijzen bij Bemmel & Kroon veel voordeliger dan bij andere winkels waar je witgoed kan kopen.
( BKI581776 )

Pluspunten

• Ruim
  • Makkelijk in gebruik
  • Ziet er mooi uit

Minpunten

• Beetje het geluid maar stoort niet echt veel

Van Damme Linda 21-01-2017 Via de website gekocht

Van Damme Linda

Gebruiksvriendelijke site, direct product gevonden wat we zochten. Ook gemakkelijk vergelijken met andere typenummers. Goede uitleg van de producten. Eerst een beetje ontgoocheld dat we 5 dagen moesten wachten om te leveren. Plots een mail dat er na 2 dagen kon geleverd worden. Het opvolgen van het traject is super en ze zijn zeker op hun uur. Vriendelijke en beleefde mannen die leverden. Een heel tevreden klant. Super!!!!

Pluspunten

• Super!!!

Mirjam 20-01-2017 Via de website gekocht

Snel en goed!

Zeer tevreden ben ik met Bemmel en Kroon! Wasmachine op zondag besteld, maandag een bericht dat hij bij de leverancier besteld moest worden. Dinsdag mail om een afspraak te maken en woensdag om 12 uur draaide de eerste was! Super snel geregeld allemaal!
Aflevering verliep prima, zonder extra kosten is het oude apparaat meegenomen en de nieuwe aangesloten. Wij zijn tevreden.

Pluspunten

• Snel
  • Goede communicatie

Carlos 20-01-2017 Via de website gekocht

BKI583069 Whirlpool JT 479 IX gekocht

Uitstekende service. Heel duidelijk over de product en de voorraad ervan. Kreeg bij de actie een Kitchenaid handmixer erbij. Geweldig. Zoals afgesproken was de aankomst precies op tijd. Gewoon een top bedrijf. Vele kunnen hier de voorbeeld van nemen.

Pluspunten

• Communicatie
  • Nauwkeurigheid

John 20-01-2017 Via de website gekocht

J. Sas

Prima site, artikelen zijn goed te vinden en het product wordt op de afgesproken tijd keurig afgeleverd.

Pluspunten

• vrij nauwkeurige planning qua aflevertijd
  • Communicatie

Fam. Vrenssen 20-01-2017 Via de website gekocht

Top service levering vaatwasser! ordernummer: BKI580864

Heel veel rond gespeurd voor een vaatwasser die aan onze eisen moest voldoen. Uiteindelijk bij Bemmel & Kroon de beste gevonden die ook nog eens het goedkoopste werd aangeboden! Goede service. Doen wat ze beloven! Netjes aankondiging mails ontvangen als er nieuws was ivm leveren.
Daarnaast heeft de monteur ons nog ter plekke geholpen om eea zo te monteren zodat de vaatwasser nog stabieler stond. Echt super!
(enige kleine minpuntje was dat we alleen op woensdag konden laten monteren)

Pluspunten

• goede service
  • beste prijs

ARdeM 20-01-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Bestelling en levering koelkast.

Zowel telefonisch als op op locatie in de winkel professionele hulp, met de juiste product kennis. Hierdoor geven de medewerkers een gericht advies. Ook de levering verliep vlotjes. Een half uur van te voren wordt je voor de levering gebeld binnen het opgegeven aflleverblok die je een avond van te voren per mail ontvangt. Afval wordt netjes meegenomen.

Pluspunten

• Juiste advies
  • Goed leverings afspraken

Martijn 20-01-2017 Via de website gekocht

Top winkel! Bemmel & Kroon

Had 's ochtends een mail gestuurd over een Bosch koelkast. Helaas hadden ze deze niet meer maar ze konden de opvolger ook voor dezelfde erg scherpe prijs leveren. Super communicatie! Uiteindelijk de koelkast besteld en de volgende dag binnen. Goede koeriersdienst die je een half uur van te voren nog een sms stuurt.

Pluspunten

• Snel antwoord op mail
  • scherpe prijzen
  • Betrouwbare winkel

M de Vries 20-01-2017 Via de website gekocht

Met een droger door Nederland

Een bestelling van een Miele- wasdroger via internet bij Van Bemmel&Kroon begon als order 582232 zijn reis door Nederland. Prachtig te volgen via een accurate app zodat de precieze aankomsttijd te zien was. Onnodig te zeggen helemaal goed binnen de vooraf opgegeven tijden. Twee keurige mannen plaatsen de machine en nemen de oude mee. Snel, efficiënt, prettig, wat wil je nog meer?

Pluspunten

• Bestelinformatie
  • Bestelformulier
  • Terugkoppeling via email
  • Routeinformatie op de dag van bezorging
  • Aflevering

De Bruijn 20-01-2017 Via de website gekocht

koop een nieuwe vaatwasser

helder en duidelijk, snelle levering en je kunt ook de dag aangeven. Vaatwasser werd geplaatst en oude weer netjes meegenomen.

Pluspunten

• snelle levering
  • plaatsen
  • moteren
  • oude apperaat meenemen

rutger 20-01-2017 Via de website gekocht

siemens inbouwoven

prima prijs voor de oven
zeer snel reactie op mail...niets te klagen
en een goede vervoerder (Dynalogic ) real time bezorging
hoef je tenminste niet de hele dag te wachten

C Smit 19-01-2017 Via de website gekocht

Snelle levering. Top service.

Snelle levering, werd goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. komt prettig over, ik ga hier zeker meer bestellen.
Weinig bekendheid bij mij dus ik twijfelde wel even om z'n dure aankoop online te doen maar nu alle vertrouwen, mooie prijzen echt stuk goedkoper als andere webwinkels, en snel geleverd zoals beloofd.
Top! Ga zo door. zal jullie zeker aanbevelen bij familie en vrienden.

Pluspunten

• Snelle levering
  • maakt waar wat het beloofd
  • Mooie prijzen

Marcel 19-01-2017 Via de website gekocht

gemakkelijk om te bestellen tegen goede prijzen, ruim aanbod, goede communicatie en tot mijn verwondering gratis leveren tot aan de deur in Belgie, op het afgesproken tijdstip, kon zelf de dag van levering kiezen.

Pluspunten

• ruime keuze
  • no nonsens direct reactie op bestelling
  • Betaling bij levering (pinnen)
  • 11 jan besteld, 18jan thuis

E.W. Erkelens 19-01-2017 Via de website gekocht

Prima winkel!

Ik vind Bemmel & Kroon een prima zaak en ik heb voor deze winkel gekozen omdat ze een uitgebreid assortiment hebben en een gebruiksvriendelijke site. De levering kwam keurig op tijd conform afspraak en de koerier was zeer klantvriendelijk.

Linda 19-01-2017 Via de website gekocht

Prima webwinkel

Ik heb voor deze webshop gekozen omdat Bemmel en Kroon de juiste kookplaat had die ik zocht. En goedkoper kon in dezelfde kookplaat niet vinden. Je kunt een gewenste afleverdatum aangeven en 's morgens krijg je een mail met de verwachte levertijd....top!!

Pluspunten

• prijs
  • levertijd
  • betaling onder rembours

Mike 19-01-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Vaatwasser, Koelvrieskast en Gaskookplaat

Een mooie showroom met heel veel producten. Goed onderhandelen is een must anders betaal je de hoofdprijs. Personeel kan zeker vriendelijker op de verkoper na. Die is zeker kundig. Je waant je in een autoshowroom.

Pluspunten

• Schitterende showroom
  • Veel merken in ieders prijsklasse
  • Apparaten vakkundig geplaatst

Minpunten

• Installatie bedrijf is niet Bemmel en Kroon
  • Tijdens installatie blijken extra kosten te zijn.
  • B&K heeft extra installatie kosten verzwegen.

Martin Bats 19-01-2017 Via de website gekocht

Service, prijs en kwaliteit in 1 woord top!

Via kieskeurig terecht gekomen op Bemmel&Kroon. Allereerst om de prijs en om informatie in te winnen. Na een email gestuurd te hebben, binnen 24 uur bericht terug gehad met uitleg. Na aanschaffen van mijn product kwam er nog eens korting overheen voor mijn eerste aankoop. Helemaal happy! Daarna goede informatie verkregen over de zending en zoals afgesproken de dag van afspraak een telefoontje dat ze er zo aan komen, netjes binnen gebracht, gevraagd of ze de oude mee moesten nemen en ik kon aan de slag!

Een aanrader betreft prijs, kwaliteit, service en klantvriendelijkheid!

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Service
  • Klantvriendelijkheid
  • Snelle levering

CJHB 19-01-2017 Via de website gekocht

Bemmel&kroon

Heb weer voor deze website gekozen nav eerdere goed ervaring. Dit keer weer uiterst tevreden over de bestelling /levering van de wasautomaat. Zeer snel en vakkundig. Bestelling via internet ook correct en accuraat.

Pluspunten

• snelle levering
  • website duidelijk en helder

Frites Atelier Amsterdam 19-01-2017 Via de website gekocht

Terugkerende zakelijke klant

Namens het bedrijf Frites Atelier Amsterdam hebben wij al 4 keer een wasdroogcombinatie bij u besteld, waar we zeer tevreden over zijn. Het groeiende bedrijf is van plan bij u te blijven bestellen. De volgende dag geleverd en vriendelijk te woord gestaan door de transporteur. Dank voor de goede en snelle service!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Snel antwoord op emails
  • Vriendelijk te woord gestaan

Maarten 19-01-2017 Via de website gekocht

perfecte levering: afspraak was inderdaad afspraak

Levering binnen 48 uur op tijd, oude machine mee, nieuwe prima neergezet op de beoogde plek en al het transportmateriaal meegenomen en alle schoon achtergelaten!

Pluspunten

• snel en conform toezeggingen
  • vriendelijk

Star 18-01-2017 In de winkel gekocht

koelvriescombinatie

Superwinkel , zeer groot assortiment en een betrouwbare vakkundige uitleg over het produkt . Een uitstekende garantie die eventueel is te verlengen !

Pluspunten

• keus
  • service bij aankoop en na jarenlang gebruik

J.wanders 18-01-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Panasonic magnetron gekocht bij Bemmel en kroon.

Wij hadden nooit het idee om voor een magnetron naar een keukenzaak te gaan. Denk je toch aan een keuken. Maar omdat wij vonden dat de bekende electrozaken te weinig keus hadden zijn wij toch bij ons in de buurt de zaak van bemmel en kroon binnengestapt. Vorig jaar hadden wij daar al een koel-vrieskast gekocht en waren prettig geholpen en ook nu zijn we weer geslaagd. Via de website wisten we dat onze keus magnetron wel uit een ander filiaal moest komen maar meteen geregeld en volgende dag thuis gebracht. Extra fijn dat je een mail krijgt hoe laat ze het brengen en dan belt de chauffeur 15 minuten van te voren dat hij er aan komt.kijk dat is service!

Pluspunten

• Fijne webshop.
  • Duidelijke afspraken levertijd

John 18-01-2017 Via de website gekocht

Top afzuigkap Bosch type DFM064A50,

Mooie gebruiksvriendelijke site van Bemmel en kroon, een goede terugkoppeling, een snelle levering en een goede prijs.

Pluspunten

• snelle levering
  • mooie en gebruiksvriendelijke site
  • goede prijs
  • goede terugkoppeling
  • telefonisch contact zeer vriendelijk en duidelijk

Minpunten

• n.v.t

Waleveld 18-01-2017 In de winkel gekocht

ZTW582493

Goede service, goede prijzen, goed apparaat! De verkoopmedewerker heeft mij goed geholpen. De bezorgers hebben alles aangesloten en namen hiervoor hun tijd. Erg fijn! Ook de machine is uitstekend

Pluspunten

• Machine
  • Service

Maaike 18-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop oven Siemens

De info die we van Bemmel & Kroon kregen was duidelijk en correct. De levering was stipt en vriendelijk. We werden over alles tijdig verwittigd.

Wim 18-01-2017 Via de website gekocht

Toplevering en prachtige wasdroger BKI582302

Zoeken, vinden, bestellen en betalen ging zeer gemakkelijk, mooie overzichtelijke site. Top prijs/kwaliteit verhouding.
Na de betaling kwam de eerste mail al vlot binnen, ook de voortgang van de order werd goed doorgegeven.
Het is een fijn gevoel als je een duur apparaat koopt om te kunnen zien wat de status van de bestelling is.

De chauffeurs van Dynalogic moesten alles met de hand van de hoge laadbak tillen, arbo???

Pluspunten

• Alles top!!!

Minpunten

• Geen laadklep of tilhulp aan voertuig

Fam. Bajec 18-01-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Weer een schone vaat met Bemmel & Kroon!

Een prettige winkel met vakkundig personeel die echt de tijd voor je nemen. Daarnaast een ruim assortiment.

Pluspunten

• vriendelijke geduldige medewerkers
  • servicegerichtheid

Marcel- Alphen 18-01-2017 Via de website gekocht

Marcel

Zeer goede en snelle service. Krijgt keurig melding wanneer de bezorger komt, en ik heb zelfs nog gevraagd of ze een half uur van te voren kunnen bellen en dat is ook echt gedaan.

De bezorgers waren zeer vriendelijk, keurig in bedrijfskleding en zeer behulpzaam.

Pluspunten

• Goede duidelijke website
  • Keurige bezorgers
  • keurig op tijd volgens afspraak
  • oude producten keurig retour

Anneke 18-01-2017 Via de website gekocht

Prima service, goede prijs wat wil je nog meer

Bestelling geplaatst, aflevering en installatie van de wasmachine prima, meenemen oude machine, correcte mensen.

Pluspunten

• Zorgeloos bestellen en krijgen wat je wilt.
  • Prima track and trace
  • Lage prijs

Jellar 18-01-2017 Via de website gekocht

Levring stofzuiger

De stofzuiger die wij wilde hebben was hier het goedkoopst. Bemmel&Kroon is vermeld bij het keurmerk voor thuiswinkels. De levering was keurig en op tijd. Je kan het prima volgen. Top.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Geleverd conform de afspraak

Joke van Hagen 17-01-2017 Via de website gekocht

aankoop vaatwasser

Goede site, alles makkelijk te vinden. Snelle levering, prettige bezorgers die vriendelijk en netjes waren. Alles ook weer netjes opgeruimd. Oude vaatwasser weg, nieuwe ervoor terug gezet. Heerlijk gewoon!!

Pluspunten

• snelle levering
  • vriendelijke mensen

Jos de Waard 17-01-2017 Via de website gekocht

snel en betrouwbaar

Duidelijke website, wat er staat wordt ook geleverd. Keurig telefonisch overleg over levertijd, betaling per PIN bij aflevering en verdere logistieke afwikkeling.

Stefan 17-01-2017 Via de website gekocht

Fantastische benadering!

Via de website van Bemmel en Kroon op de vaatwasser gekomen die ik voor ogen had.
Op de website is een ruime keuze uit prima producten (in dit geval vaatwassers). De website heeft een voor de consument prettige link waarin je bodemprijzen van andere bedrijven door kan geven. Ze komen heel snel met een nieuwe prijs om de klant tegemoet te komen.
Reacties via de mail verlopen zeer snel waardoor de bestelling snel afgerond was. De volgende dag werd de vaatwasser gratis in huis afgeleverd en de oude gratis meegenomen.

Pluspunten

• Prettige benadering
  • Mogelijkheid tot prijsoverleg
  • Snelle reacties
  • Uitgebreid assortiment

Minpunten

• Lay out ziet er wat gedateerd uit

Twan Kolenberg 17-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop droger AEG

Goedkoopste actuele prijs van Nederland, uitstekend afgehandeld. naar 2e etage gebracht en aangesloten op juiste levermoment. Super..

Pluspunten

• goedkopste actuele prijs vindbaar
  • stipt volgens afspraak
  • helder contact met juiste info

Pp 17-01-2017 Via de website gekocht

Topservice met afspraken/aflevering

Site is zeer duidelijk evenals het bestellen.
De afleveringdatum kun je kiezen en je krijgt bericht tussen welke tijd ze komen. Een uur voordat ze kwamen nog een sms met vaster tijd. Erg prettig !

Pluspunten

• Goedeaflevering met prettige monteurs

mheijmen 17-01-2017 Via de website gekocht

Geweldige en snelle service

Miele kookplaat binnen drie dagen bezorgd met een superservice en een hele scherpe prijs. Kan nergens sneller en goedkoper!!!

Pluspunten

• goedkoop
  • snel

Woodster 17-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop Quooker via Webshop

Super goed geholpen en snelle reactie terug op email vragen. Daarnaast keurig op de hoogte gehouden over de status van de bestelling, daar deze bij bestelling niet op voorraad was. Vandaag pakket via de vervoerder ontvangen voorafgaande een SMS dat ze over een half uur op de plek van levering zouden zijn. Kortom super tevreden over het gehele proces : advies, bestellingen en levering.

Pluspunten

• Overzichtelijkheid WebShop
  • Prijsstelling
  • Snelheid van reageren en inhoudelijke reactie
  • manier van leveren

Ron de Groot 17-01-2017 Via de website gekocht

Levering Miele wasautomaat

De prijs was heel gunstig en als dan ook de levertijd en de levering tot in de puntjes verloopt, dan ga je een volgend keer meteen weer naar Bemmel&Kroon. Een topper!

• Aflevering

Ed 17-01-2017 In de winkel gekocht

Wederom Perfect

Ruime keuze met lage prijzen, snelle levering en vriendelijk personeel. Montage snel en goed! In de winkel in Zoeterwoude wordt je vriendelijk ontvangen en geholpen.

Pluspunten

• Je kunt in de winkels het product ook nog bekijken
  • Vriendelijk en behulpzaam personeel

Mg 16-01-2017 Via de website gekocht

De prijs was redelijk scherp, plaatsing gratis. Bezorging allemaal prima, keurig op tijd en de maanen hadden er lol in.

Pluspunten

• Goede bezorging

Wir 16-01-2017 Via de website gekocht

Aanbevolen

De vlotte service, goede bereikbaarheid van de vestiging en vakkundige antwoorden van het personeel stimuleren mij om volgende aankopen hier te doen!

Linda 16-01-2017 In de winkel gekocht
Hazerswoude Rijndijke

Ordernummer ZTW577433

Ik ben super geholpen bij Bemmel en Kroon... met een duidelijke uitleg over de soorten en alle merken wasmachines en namen de tijd voor al mn vragen... en een super snelle levering door hele vriendelijke bezorgers

Pluspunten

• Snelle levering en snelle installatie
  • Duidelijke uitleg over wasmachines

van reenen 16-01-2017 Via de website gekocht

prima service

bestelling ging vlot eigenlijk niks op aan te merken goed bereikbaar en het bezorgen was ook prima ondanks het slechte weer op tijd netjes de wasmachine op de plek en aangesloten

Pluspunten

• goede sevice
  • goed berijkbaar

Berkie 16-01-2017 Via de website gekocht

Perfecte service!

Goede site, duidelijke informatie, goede beschikbaarheid van producten. Daarnaast werkt men samen met een grandioze bezorgdienst. Het installeren van de wasdroger werd aangeboden en gedaan terwijl dit niet werd verwacht. Keurige leveranciers die het oude apparaat ook meenamen; wel zo handig!

Arie 15-01-2017 Via de website gekocht

Super Combimagnetron

super service en snelle levering. Half uur van te voren wordt je gebeld dat ze eraan komen Het oude apparaat nemen ze gratis mee. Zal in de toekomst zeker meer bestellen.

Pluspunten

• Werden zeer goed geholpen
  • de oven die wij wilden was niet meer leverbaar,
  • Wij kregen voor hetzelfde geld een andere. Super

Leon 15-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop vriezer bij Bemmel en Kroon BKI581176

Op zondag een bestelling geplaatst waarbij de mogelijkheid werd geboden om het oude apparaat mee terug te sturen. Bestelproces via de site zeer duidelijk. Snelle bevestiging van de bestelling met een duidelijke omschrijving van de afspraken. Communicatie over de bezorging zoals beloofd.

Pluspunten

• Goede prijs
  • Helder bestelproces
  • Goede communicatie over levering
  • Prima bezorgbedrijf gekozen door Bemmel en Kroon

Joke 14-01-2017 Via de website gekocht

joke

Een goede webshop .Had het artikel wat wij zochten .En scheelde met de prijs dan bij anderen.En netjes op tijd bij afleveren en keurig afgeleverd zeer te vreden.

Pluspunten

• Mooie vormgeving en precies wat we zochten .
  • Lekker veel ruimte in de koelkast.
  • En we gingen ook voor energie zuinige .
  • En hij moest in een open keuken staan
  • dus ook is hij erg stil.

Minpunten

• Tot op heden nog geen min punt te ontdekken.

HappyBirds 14-01-2017 Via de website gekocht

Degelijke en snelle levering

Op de webiste had het product een goede prijs als moest ik voor een aantal specificaties van het product nog googlen. Levering van het fornuis was snel en product was goed verpakt.

Pluspunten

• Snelle leveriing
  • Goed verpakt

Minpunten

• 1e chaffeur belde niet toen ik de bel niet hoorde
  • te weinig specificaties op de website gemogen

Patony 14-01-2017 Via de website gekocht

Onverwacht

Wasmach besteld niet meer op voorraad. Krijg duurder type voor dezelfde lage prijs.
Ook nog aankoopbedrag terugwinactie (BKI581697).
Tot nu toe, vandaag geleverd. Alleen positieve ervaringen
Supernetjes afgeleverd.

Elise van der Knaap 14-01-2017 In de winkel gekocht
zoeterwoude Rijndijk

mevrouw

Ik werd goed geholpen in de winkel, had het gevoel dat de tijd voor mij genomen werd. Mij werd goed uitgelegd wat de voor- en nadelen van de apparaten zijn. Ik zou de volgende keer zeker weer naar Bemmel en Kroon Zoeterwoude Rijndijk terug gaan.

Pluspunten

• Goede uitleg
  • Men nam de tijd

Minpunten

• niet
  • niet