Deze score is berekend op basis van 3197 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Frans 08-12-2016

Uitstekend!

Goede parkeermogelijkheid,, ruime showrooms,, prettige en deskundige medewerkers, ruim assortiment, uitstekende bereikbaarheid

Pluspunten

• dskundige medewerkers, ruime showrooms,

Jedith H 08-12-2016 Via de website gekocht

Via internet kwam ik erachter dat de afzuigkap doe ik wilde bestellen bij Bemmel en Kroon zeer netjes geprijsd was. Ik kon de montage er meteen bij bestellen. Mijn bestelling van de afzuigkap werd netjes op tijd geleverd. De monteur ging direct aan de slag met het netjes en vakkundig verwijderen van de oude afzuigkap. Hij bracht alles weg en begon toen met het bevestigen van de nieuwe afzuigkap. Hij werkte zeer netjes en liet alles opgeruimd achter. Zeer tevreden dus!

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit verhouding
  • Vaste montagekosten, ongeacht mijn woonplaats

Minpunten

• Geen advies dat een los koolstoffilter nodig was

Bemmel & Kroon 08-12-2016 Via de website gekocht

Vriezer.

Al menig maal bestellingen gedaan bij Bemmel & Kroon on-line shop ook dit keer, levering zeer snel, product goed dus met dit weer kunnen we het ook binnen laten Vriezen. BKI573950

Pluspunten

• Snelle levering
  • Zelf niet te sjouwen

Anna 08-12-2016 Via de website gekocht

BK1573190

Website geeft heldere informatie over bestelling en afhandeling en zo ging het ook. Berichten via email vlot en correct, aflevering correct en vriendelijke bezorgers. TOP, TOP, TOP!

Bert 08-12-2016 In de winkel gekocht
cruquius

aankoop inbouw vaatwasser en koelkast

Op een vrijdagmiddag besloten wij op zoek te gaan naar een vervanging voor onze inbouw Siemens vaatwasser en inbouw Siemens koelkast. Bij Cruquius aangekomen konden we onze auto parkeren bij Bemmel en Kroon. wij liepen naar binnen met het idee dat we er niets gingen kopen maar uitsluitend oriënteren. Wij troffen een zeer capabele verkoopster die ons onmiddellijk wees op waar wij op moesten letten bij vervangende inbouw apparatuur. wij waren diep getroffen door haar enorme deskundigheid en duidelijkheid en hebben onmiddellijk besloten naar geen andere winkel meer om te kijken. De service en kwaliteit van advies weegt niet op tegen een kleine besparing als die er al is bij een andere leverancier. Vervolgens werden keurige afspraken gemaakt en is de inbouw perfect uitgevoerd, op tijd en met kwaliteit en juiste advisering. Ik geef dit bedrijf een 10.

ordernummer CRQ558204

Pluspunten

• top advies
  • top service
  • nakoming van afspraken

Sandra 08-12-2016 In de winkel gekocht

Aanschaf Siemens WM14N090NL Wasmachine

Deskundig advies voor een zeer aangename wasmachine. Zonder enige opdringerigheid.
Fijn dat er snel en correct geleverd kon worden. En ook prettig om nog even contact te hebben bij een vraag achteraf.
Zeer aanbevelenswaardig om in deze winkel te kopen.

Pluspunten

• zeer deskundig advies
  • goede kwaliteit/prijsverhouding van de machine
  • snelle en correcte levering
  • goede 'aftersales'

Paul Fennema 08-12-2016 Via de website gekocht

Panasonic Wasmachine gekocht bij Bemmel en Kroon

Prima webshop met heldere beschrijving hoe ze leveren wat eventuele extra kosten zijn (extra service was maar €9,95 en daarmee werd de wasmachine naar boven gebracht, aangesloten en getest, koopje!). Ook de
Lecerancier Dyna-Logic hield ons prima op de hoogte van wanneer de machine werd afgeleverd en waren zeer beleefd.

Pluspunten

• Deskundig
  • Zeer goede prijs
  • Duidelijke website

J.M.J.Meijer 08-12-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Prima 571432

Snelle levering,
duidelijke afspraken,
snelle en nette montage zoals afgesproken,
monteur heeft goede uitleg van het gebruik gegeven,
verpakking en het oude apparaat afgevoerd

Pluspunten

• werkt prakties geluidloos

Familie H.Vreeswijk, Hilversum 08-12-2016 Via de website gekocht

alles in 1 keer dan ben je ook voor jaren klaar

Ben er voor gegaan dat als je voor 16.00 uur besteld het de volgend dag geleverd wordt ! En dat was helemaal goed .Met track & trace was het helemaal te volgen en een half uurtje voor aflevering krijg je nog een berichtje

Pluspunten

• want wat ze beloven doen ze ook
  • alles is geleverd en aangesloten
  • oude app mee terug genomen
  • en een stoomstrijkijzer kado

L.Witkamp 08-12-2016 In de winkel gekocht
Cruquius Hoofddorp

Koelkast van Bosch inbouw

Mijn man en ik waren toevallig op het plein van de cruquius en kwamen Bemmel en Kroon tegen we zochten
een inbouw koelkast.Het merk wat we wilden hebben was in voorraad en kon ook in gebouwd worden.We zijn zeer tevreden met de koelkast als A.J.Tec de genen die hem gemonterd heeft.

Pluspunten

• Zeer tevreden

Minpunten

• kan geen min punt bedenken

LJM Hollewand 08-12-2016 Via de website gekocht

ordernummer BKI574021 leverantie Broodbakmachine

De site is overzichtelijk, hierdoor kon ik snel mijn product vinden welke ik nodig had. Daarnaast kon ik verschillende soorten van hetzelfde product makkelijk met elkaar vergelijken. Ik heb gekozen voor Bemmel&Kroon omdat deze mijn gekozen product als goedkoopste aanbood (via kieskeurig)

Pluspunten

• Snelle levering
  • Overzichtelijk waar de bezorger rijdt

Hans Blokker 08-12-2016 Via de website gekocht

Hans

Heldere website. Snelle afhandeling; vandaag bestellen voor 16.00 en morgen in huis. Dus dat is in mijn geval binnen 24 uur. Duidelijke mails over bestelling en verzending. Ik wist precies wanneer de bestelling bezorgd zou worden.

Pluspunten

• zie bovenstaande

Irene 08-12-2016 In de winkel gekocht
Cruquius

Wederom snelle levering en uitstekende service!

Een kapotte vaatwasser. Die wil je zo snel mogelijk vervangen. We hadden goede ervaringen met eerdere vervangingen door Bemmel & Kroon (magnetron en een kraan), dus zijn we daar opnieuw naar toe gegaan. In de winkel heldere uitleg gekregen en zoals beloofd belde de monteur direct de volgende dag. En hij belde ook keurig toen hij een dag later onderweg was naar ons. De vaatwasser werd geleverd: keurig ingebouwd, er werd meegedacht, alles werd opgeruimd en tot slot een heldere uitleg over het nieuwe apparaat.

Persoonlijke aandacht in de winkel, doen wat je belooft en zeer schappelijke prijzen. Topwinkel!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Uitstekende service
  • Heldere communicatie

Mieke 08-12-2016 Via de website gekocht

Mieke

Goede en snelle levering. Ook het plaatsen van de apparatuur prima uitgevoerd door professionele mensen.

Pluspunten

• Gemakkelijk en ook online

Buyer 08-12-2016 Via de website gekocht

Kookplaat

Goede service, snelle levering. Meedenken met welk model/type het beste past in (de nis van) mijn aanrechtblad. Informeren bij de leverancier of de bestelde type wel de juiste was, zodat ik geen miskoop deed.

Pluspunten

• service
  • levering

Minpunten

• afspraak voor plaatsing niet heel snel

Danielle 08-12-2016 In de winkel gekocht

Alleen maar goed!

In de winkel goed geadviseerd waardoor de keuze goed te maken was. Binnen twee dagen werd de koelkast geleverd.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Winkelpersoneel

Paulus 08-12-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Aankoop wasdroger

We kopen geregeld bij Bemmel en Kroon en ondervinden nooit problemen.
Op de dag van aflevering wordt er keurig gebeld hoe laat we de aflevering kunnen verwachten.
Zowel in de winkel als bij aflevering zeer vriendelijk personeel.
Daar komt nog bij dat men in 95% van de aanbiedingen ook nog eens de goedkoopste is.

Pluspunten

• Deskundig advies
  • Telefoontje op de dag van aflevering.
  • Vrijwel altijd de goedkoopste
  • Overzichtelijke winkels.

Henk 07-12-2016

Aankoop Wasmachine

Wasmachine had een uitstekende prijs. Alle papieren direct afgeleverd. Levering was zoals afgesproken. Tijdstip van levering gaande het verloop van de dag steeds concreter. Tevreden klant.

Pluspunten

• Afspraken nagekomen
  • Correcte levering, plaatsing. Afspraken nagekomen

Nathalie 07-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop Bosch vaatwasser

Deze winkel kwam met de scherpste prijs voor de vaatwasser die we graag wilden hebben. Daarbij kwam dat zij de vaatwasser op voorraad hadden en deze de volgende dag al konden leveren.
Vaatwasser is inderdaad de volgende dag geleverd. Van de planning heb ik een berichtje ontvangen met het tijdstip van levering. Dit is erg prettig. Kortom, goede prijs, snelle levering en goede service.

Pluspunten

• Op voorraad
  • Volgende werkdag geleverd
  • Goede prijs

A C v Rijn 07-12-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Aankoop en montage afzuigkap bij Bemmel en Kroon

Bij Bemmel en Kroon een afzuigkap gekocht, omdat het een ruim gesorteerde zaak is die vrijwel altijd hebben wat we zoeken, tegen een prima prijs. Dankzij gericht advies was de keuze snel gemaakt voor een afzuigkap met voldoende capaciteit die past in de beschikbare ruimte van de oude afzuigkap. De levering was binnen een paar dagen op de afgesproken tijd, en de montage werd keurig gedaan. De nieuwe Siemens afzuigkap past heel mooi in onze bestaande keuken.

Pluspunten

• Ruime keuze
  • Goed advies en vriendelijke service
  • Lage prijs

Minpunten

• Winkel op vrij grote afstand rijden van ons huis

Gerard Kuijt 06-12-2016 In de winkel gekocht
Rijneke Boulevard, Hoge Rijndijk 269, 2382 AN Zoeterwoude

Mr.G.P.J.kuijt

Zeer goede service ! Geen opdringerige verkoper. Smeerde geen duurdere ijskast aan.
Goede prijs / kwaliteit verhouding ! Goede service bij het afspreken van de levering.

Pluspunten

• nieuwe ijskast neergezet in keuken
  • oude ijskast meegenomen

Stefan en Mariska 06-12-2016 Via de website gekocht

Leveren, service en betrokkenheid

Zaterdag onze vaatwasser merk Siemens besteld (bestelnummer DH573306) Bemmel en Kroon waar wij ook onze keuken jaren geleden hebben gekocht, zoals wij eerder ervaren hebben een geweldige service van opnemen van de order tot aan de levering. De chauffeur belde vooraf dat hij onderweg was en nam onze oude vaatwasser en al het verpakkingsmateriaal van de nieuwe machine mee.

Pluspunten

• Telefonische service en vriendelijkheid
  • Geweldige afleverservice

Van der Duin 06-12-2016 In de winkel gekocht

Prima levering, goede communicatie

Telefonisch onze bestelling doorgenomen en besteld. Veruit de voordeligste. Prima levering van al onze keukenapparaten. Ze denken mee, betalen bij levering. Heel blij mee! Ord. Nr. CRQ557270

Pluspunten

• Duidelijke communicatie
  • Voordelig
  • Betalen bij levering (kleine aanbetaling)
  • Meedenken bij de bestelling

Tim van der Veen 06-12-2016 Via de website gekocht

BKI573434 perfecte levering. Snel en duidelijk

Makkelijk en snel besteld. Duidelijke en korte bezorg tijdvakken. Bezorgers waren vriendelijk en namen mij oude vaatwasser mee voor niks. Top en goedkoper dan mediamarkt. Aanrader!

Pluspunten

• Snel
  • Goedkoopste

nikpap 06-12-2016 In de winkel gekocht
Donau (Den Haag)

Excellent service: I bought a fantastic oven!!

I ordered a Siemens oven from Bemmel & Kroon (ordernummer DH571879) and I am very pleased with the service and efficiency of this supplier. They have a beautiful showroom and very helpful staff, allowing me to pick the best oven! Highly recommended, worth visiting the showroom.

Pluspunten

• quick, efficient service
  • beautiful showroom with delicious coffee served

Fred 06-12-2016 Via de website gekocht

Fred

Ik was op zoek naar een Miele C2 Black pearl stofzuiger, eerst een paar winkels bezocht (BCC, Media Markt) op Black Friday maar de prijzen lagen beduidend hoger dan bij Bemmel-kroon. Via de site, die prettig en duidelijk is, mijn stofzuiger besteld, gratis thuisbezorgd op de dag van jou keuze en nog 20 euro goedkoper. Mijn dag kon niet meer stuk. Goed product, scherpe prijzen, snelle levering en behulpzame klantenservice.

Pluspunten

• Prettige website
  • Scherpe prijzen
  • Snelle en flexibele aflevering
  • Groot assortiment producten
  • Behulpzame klantenservice

Industriegebied Hoofddorp 06-12-2016 In de winkel gekocht
Qruqius

Aankoop wasautomaat

Ervaring uit het verleden deed ons opnieuw besluiten met dit bedrijf in zee te gaan.
Zonder te vragen kwamen wij voor het apparaat te staan wat wij thuis op de pc reeds gezien hadden.
De krant met aanbieding lag er duidelijk bovenop .Wij kregen in alle rust persoonlijk advies.
De machine stond voor demo ook aangesloten wat nooit voorkomt, en nog met een stoomstrijkbout erbij!
Het afleveren en plaatsing kon niet mooier ,snel en beter.

Pluspunten

• presentatie en advies
  • ook de prijs mocht er zijn
  • Afleveren en plaatsing gewoon TOP!

Minpunten

• Ik zou het niet kunnen benoemen,

Albert 05-12-2016 Via de website gekocht

Prima winkel en snelle bezorging

De bestelprocedure was eenvoudig en ik werd goed op de hoogte gehouden van het tijdstip van levering. Tevens kreeg ik een vervangend product omdat de vaatwasser die ik besteld had niet meer leverbaar was. Uitstekende service dus.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Het aflevermoment werd keurig via sms doorgegeven

Cora Steggerda 05-12-2016 Via de website gekocht

Bemmel & Kroon ordernummer BK1569383

in een tijd van een maand een tweede bestelling gedaan nu voor een AEG warmtepompdroger en een Siemens koelvries/ combinatie inbouw. Prima service goede prijs top geleverd en echt prima bezorgservice.
Keurig en correct

Pluspunten

• goede prijs
  • goed advie
  • prima service
  • netjes
  • correct

Jacqueline 05-12-2016 In de winkel gekocht
Forepark

Review omtrent aankoop

Goeie snelle service met kordaat handelen. Mooie showroom met een zeer prettige sfeer. Duidelijk en overzichtelijk. Mocht ik in de toekomst nieuwe aankopen willen doen zal ik zeker terug gaan naar Bemmel en Kroon Forepark Leidschenveen.

Tevreden koper uit Belgie 05-12-2016 Via de website gekocht

levering van een koelkast

De website van Bemmel&Kroon werkt subliem en zonder problemen. Schitterend hoe eea afgewikkeld wordt (betaling) en men de klant stipt middels SMS & Email van de levering op de hoogte houdt en het KLOPT! Top B&K

Pluspunten

• Bestelgemak
  • betaalgemak
  • afspraak levering
  • aflevering transporteur

fam vd galien 05-12-2016 Via de website gekocht

Bauknecht vaatwasser door Bemmel & Kroon

bestelling gedaan en binnen half uur al gelijk de leverdatum met tijd in de mail, gehad , daarna nog een mail met welk dagdeel en netjes half uur voordat men aankwam een sms bericht, dus hoefde niet heel de dag zomaar thuis te blijven, dit is echt een pluspunt, vaatwasser netjes binnen afgeleverd, aansluiten doen we zelf, en de oude zoals afgesproken mee retour genomen, dit doet niet iedere webshop, foto's op website zouden wat meer mogen zijn , maar aangezien je overal gaat zoeken en vergelijken mis je dit niet echt, Bemmel en Kroon was veruit de goedkoopste voor deze Bauknecht vaatwasser, ben zeer tevreden.

Pluspunten

• duidelijke afspraken
  • snelle levertijd

Minpunten

• wat weinig foto's op website voor product

Silke Wesemann 05-12-2016 Via de website gekocht

Super service!

Ik heb bij Bemmel en Kroon alle apparatuur voor mijn nieuwe keuken besteld. Men reageert via mail super snel. Ik kreeg een goede aanbieding voor de 5 apparaten en het bestel proces verliep soepel. Doordat 2 apparaten niet voorradig waren kreeg ik zelfs luxere versies voor dezelfde prijs, top geregeld! Ook het transport kon ik eenvoudig zelf inplannen op het moment dat mij dit uitkwam. Kortom, ik ben zeer tevreden!

Pluspunten

• Snelle service
  • Men denkt mee

YorDan 05-12-2016 Via de website gekocht

Ongekende service bestaat nog! (#BKI572082)

Ordernr (#BKI572082)
Toen onze droger niet voorradig bleek, zorgde Bemmel & Kroon zonder dat ik het vroeg dat ik het opvolgende, duurdere model kreeg voor dezelfde prijs. En ook nog eens gratis bezorgd, geïnstalleerd en de oude droger afgevoerd. Dat echte service nog bestaat, bewijst deze winkel. Al is het zeldzaam. Wij zijn ontzettend blij en tevreden met deze droger en ik zal zeker terugkomen bij Bemmel & Kroon. Dat is nog eens wat anders dan de onpersoonlijke massaproductie van de grotere witgoedketens.. Dikke aanrader!

Pluspunten

• Beste prijs
  • Ongekende service
  • Vakkundige installatie

M. van der Mijden 04-12-2016 Via de website gekocht

Voor keukenapparatuur moet je bij Bemmel & Kroon zijn!

Absoluut een aanrader! Een uitgebreid assortiment, scherpe prijs en een snelle en klantvriendelijke service. Levering verliep goed en een klacht over een product werd gelijk zorgvuldig behandeld.
Bij een nieuwe keuken, zou ik zo weer de keukenapparatuur (BKI527764) aanschaffen bij Bemmel & Kroon. Maar eerst gaan we de aankomende jaren genieten van de mooie geleverde spullen!

Pluspunten

• Scherp(st)e prijs
  • Klantvriendelijk en snelle communicatie
  • Uitgebreid assortiment
  • Overzichtelijke webshop

Catharina 04-12-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Producten goed, service niet zoals gewend

Wasmachine en droger besteld vanwege goede eerdere ervaringen bij deze winkel. In de winkel goede service. Medewerkers die leverden en service boden waren vriendelijk maar bij levering was de plaatsing niet zoals afgesproken. Na contact opgenomen te hebben kwamen ze een paar dagen later terug maar het was nog niet goed. uiteindelijk moest ik in totaal drie dagen thuisblijven voor de levering en "service" afspraken zonder echt begrip voor dat dit onnodig en lastig was, geen excuses.
De apparaten zijn prettig en de prijzen goed/competitief maar de service dus niet zoals ik van een eerdere aankoop gewend was.

Wasser en droger beiden stil in gebruik en hebben ruimte voor behoorlijk grote hoeveelheid was. Geluid van de piep na afloop van een programma kan uitgezet of zachter gezet worden.

Pluspunten

• Stil in gebruik
  • Wast goed, droogt goed
  • Kan altijd gepauzeerd worden en geopend

Minpunten

• Deuren openen in tegenovergestelde richtingen

Els 04-12-2016 Via de website gekocht

Wasmachine siemens WM14T640NL

Het product is hier goedkoper dan bij diverse andere aanbieders. Ook is een een snelle levering en wordt je op de leverdag goed op de hoogte gehouden wanneer het product bezorgt wordt. Alles in aangesloten en het verpakkingsmateriaal is netjes meegenomen.
Ik beveel deze webshop zeker aan!

Pluspunten

• Snelle service
  • Via mail en sms blijf je op de hoogte

Fam. van Dorp 04-12-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Aankoop vaatwasser.

De winkel ziet er allereerst zeer compleet uit. Meteen bij binnenkomst werden wij te woord gestaan en werden wij naar de desbetreffende afdeling gebracht. Wij kregen rustig de tijd om rond te kijken. Onze uiteindelijke aankoop kregen wij met een leuke korting, wij hadden hier niet om gevraagd. De korting werd ons aangeboden!

Pluspunten

• Ruime keuze.
  • Prettig personeel.

René 04-12-2016 Via de website gekocht

Via de Webshop van Bemmel & Kroon

We waren op zoek naar een inductie kookplaat van een bepaald merk en uitvoering. Via internet gezocht op typenummer, zo zijn we terecht gekomen bij Bemmel & Kroon, hele duidelijke website, met uiteraard de scherpste aanbieding. Dus meteen besteld, tijdens het bestellen kregen we er nog een leuke verrassing bij, bleek dat we naast de al zeer scherpe prijs nog eens € 50,00 korting kregen. Echt super.
Mochten we ooit in de buurt zijn, zullen we zeker de winkel bezoeken.

Pluspunten

• Zeer duidelijke en overzichtelijke website,
  • Doen wat er beloofd wordt, ook de bezorging ervan.

W v Dommelen 04-12-2016 Via de website gekocht

Koel vriescombinatie

Ooit al eens iets besteld na alle tevredenhijd besloot ik om de koelkast/ vriescombinatie te bestellen.
Voordeel is dat je kan plannen wanneer je hem wil laten bezorgen.
De dag van bezorgen kan je het paket volgen via tractrace, via een makkelijk overzicht.

CLM van Paassen 04-12-2016 Via de website gekocht

Prima bedrijf

heb een vrieskist besteld. Werd de volgende dag al geleverd en netjes neergezet.
Verpakkingsmateriaal werd meegenomen. De 2 mensen die het product neerzette waren super vriendelijk.
Oude vriezer werd meegenomen.
Ik zou iedereen dit bedrijf aanraden.

Pluspunten

• super vriendelijke personeelsleden
  • volgende dag al in huis

Minpunten

• die zijn er niet.

Jansma 04-12-2016 In de winkel gekocht
zoeterwoude

Aankoop vaatwasser

VaaTWASSER in de winkel in Zoeterwoude gekocht. Duidelijke uitleg van de verkoper heeft ons overtuigd van de aankoop. De winkel is eigentijds en straalt van allure.

papo 04-12-2016 Via de website gekocht

bemmel&kroon prima webshop met goede service

Ik was op zoek naar een Hotpoint magnetron passend bij de Hotpoint apparaten lijn die we reeds hadden. Alleen bij Bemmel&Kroon was die nog leverbaar, en ook nog voor een goede prijs. Leverdag kon zelf gekozen worden. Bij installatie bleek een probleem waarvoor B&K met succes de Hotpoint service heeft langs gestuurd.

Pluspunten

• prijs
  • Goede service bij problemen

papo 03-12-2016 Via de website gekocht

bemmel&kroon prima webshop met goede service

Ik was op zoek naar een Hotpoint magnetron passend bij de Hotpoint apparaten lijn die we reeds hadden. Alleen bij Bemmel&Kroon was die (MWK434.1X) nog leverbaar, en ook nog voor een goede prijs. Leverdag kon zelf gekozen worden. Bij aanschakelen kwam er soms een tikkend geluid uit. Hiervoor is door B&K de Hotpoint service langs gestuurd en deze hebben het tik-probleem (bleek los schroefje in ventilator) prima verholpen. Service B&K en hotpoint is als prima ervaren.

Pluspunten

• snelle levering, zelf dag bepalen
  • Goede service bij problemen

Dennis Overschie 03-12-2016 Via de website gekocht

Snelle professionele service

Gisteren gebeld, vandaag bezorgd! Erg handig was de link via email met ideal-betalingsmogelijkheid.
Met name blij met track en trace-systeem. Je ziet gewoon bij welk klantnr je pakket is en welk klantnr jij bent. Ideaal als je nog een boodschapje moet doen. Ook krijg je 30 min voor levering nog een melding. Daarna door 3 vriendelijke mannen tot over de drempel bezorgd. Perfect dus.

Pluspunten

• bedrijf werkt met ideal en track en trace
  • snelle, goedkope levering

Minpunten

• niets, behalve de moddervoetstappen op de vloer.

Aankoop whirlpool koel/vriescombinatie

We hebben deze webshop gekozen omdat ze als enige winkel dat type echt op voorraad hadden en netjes op tyd product afleverd

Pluspunten

• Mooie koelvriezer combinatie voor een mooie prijs

Maarten 03-12-2016 In de winkel gekocht
Cruqius

Tevreden over product en service!

Op internet gevonden maar omdat de wasmachine precies moest passen ben ik langs de winkel geweest en heb de machine bekeken en opgemeten, vriendelijk te woord gestaan door de medewerker en snel en vakkundig afgeleverd. Oude wasmachine mee terug en nieuwe keurig aangesloten. En dat allemaal tegen een fatsoenlijke prijs. Tevreden met mijn bestelling CRQ572870.

Pluspunten

• Vriendelijk personeel
  • Goede prijzen
  • Snelle levering

Aankoop whirlpool koel/vriescombinatie

Pluspunten

• Mooie koelvriezer combinatie voor een mooie prijs

Klaus Dorscht 03-12-2016 Via de website gekocht

Klaus Dorscht

Goede service,goede levering ,goede informatie,alles perfect verlopen,prima prijs
kan deze winkel aanbevelen

Aankoop whirlpool koel/vriescombinatie

Pluspunten

• Mooie koelvriezer combinatie voor een mooie prijs