Deze score is berekend op basis van 3208 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Bart 07-05-2019

Snelle service en levering en een lagere prijs dan bij menig andere winkel/webshop.

Lisa 07-05-2019

Ik was op zoek naar een niuewe wasmachine en Bemmel en Kroon heeft een goed selectie witgoed op scherpe prijzen. Online bestellen is makkelijk en overzichtelijk met 1 dag afleverservice! De monteurs waren super vriendelijk en efficient en gaven goed advies.

Rudolf Minkhorst 07-05-2019

Uitstekende informatie, snelle levering en goede communicatie en niet te vergeten goede prijzen.

HeMaPa 07-05-2019

Eerst online gekeken, daarna voor eventuele vragen even gebeld, snel beantwoord, besteld en vanmiddag, na 2 werkdagen boven op de 2e etage een nieuwe condensdroger laten plaatsen en aansluiten. Inmiddels de 4e aankoop bij Bemmel en Kroon. Op naar de 5e in alle tevredenheid (als het geld potje weer wat voller is). Prima service, denken goed met je mee en een snelle service !

José Scholtes 07-05-2019

Wat een nette heren en alles netjes uitgepakt en geplaatst en verpakkingen meegenomen en ook nog op de afgesproken tijd..helemaal blij

Peter Reijman 07-05-2019

Prachtige winkel in Zoetetwoude met een zeer ruime keus. Ook advies van de verkoper was waardevol.

de graaff 07-05-2019

Er was een kleine vergissing gemaakt door B&K in de leverdatum maar dat is met spoed opgelost en tot volle tevredenheid. We hebben het product op tijd geleverd gekregen.

John 07-05-2019

Niet verwacht dat dit bedrijf aanmerkelijk lager in prijs zat dan de landelijk bekendere leveranciers. Toch was de levering snel en accuraat !!

Wim van Aalsburg 07-05-2019

De shop is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. De afhandeling van de bestelling ism het bezorgen van het produkt is goed en volgens plan verlopen.

Ton 07-05-2019

Goede, heldere webshop die mijn keuze voor een nieuwe wasmachine eenvoudig maakte. Helaas was het model dat ik besteld niet meer op voorraad en niet meer leverbaar, maar ik kreeg een duurder alternatief aangeboden tegen de kosten van de machine die ik besteld had, wat ik een erg goede service vind. Vandaag is de machine geleverd en geplaatst door de chauffeur, allemaal prima verlopen. ook de aankodiging via track en trace en via een appje over de verwachte bezorgtijd is dik in orde.

drikus 07-05-2019

wij hebben onze bosch inductiekookplaat ,keurig op de afgesproken tijd ontvangen.
aankoopprijs echt de goedkoopste.
wij zijn heel tevreden.en kunnen nu met heel veel plezier weer koken.

W.Ciere 06-05-2019

De levering door het door Bemmel en Kroon ingehuurde bedrijf was ronduit slecht. Nadat ik firma Bemmel en Kroon hiervan telefonisch op de hoogte stelde (wat fijn trouwens als je weer eens je verhaal rechtstreeks kwijt kan i.p.v. via de mail) ondernamen zij direct actie. De eerstvolgende werkdag stonden 2 vriendelijke heren al om 8.15 uur voor de deur om de gekochte artikelen de bezorgen en te plaatsen. Of de artikelen bevallen weet ik nog niet , maar de service beviel in elk geval uitstekend.

Arthur Mol 06-05-2019

Zondagavond online besteld en de volgende maandagmorgen stond onze nieuwe wasmachine al zijn eerste wasbeurt te draaien. Wat een snelle levering! Keurig nette monteurs die met verstand van zaken de machine in no time aangesloten hadden. "Even 20 minuten laten draaien en dan is ie klaar voor gebruik meneer". De oude machine evenals alle verpakkingsmaterialen werden netjes opgeruimd en meegenomen.

Twister 06-05-2019

Snelle levering. Op zondagmiddag besteld, op maandagmiddag in huis. Goed geïnformeerd over de levering. Na bestelling en betaling bleek de door mij bestelde warmtepomp droger niet meer leverbaar. Een nieuwer type geleverd zonder bijbetaling. Hierover al direct na bestelling en betaling geïnformeerd.

Bvalue 06-05-2019

Duidelijke site, en direct iemand aan de telefoon als je specifieke vragen hebt. Dus een hele goede combi.

Jac 06-05-2019

Correcte communicatie en tijdige levering. Alleen hadden we een communicatiestoornis met Dynalogic

A. Eerdhuijzen 06-05-2019

Wij zijn zeer tevreden over de correcte behandeling in de winkel. Heel kundig personeel met verstand van de artilelen. Wij hadden een vrieskast nodig en keken voor een combi wasmachine, de omschakeling ging feilloos met de verkoper. Goede argumentatie over de verschillen van merk en kwaliteit .Door het opgeven van ons ordernr. CRQ756109 hebben we alsnog de combi was/ droger de andere dag telefonisch besteld ivm de gelijke levering.
Ook de levering verliep prima, 2 vakkundige jongens, mooi op tijd en netjes geplaatst. Bemmel& Kroon kan ik aan een ieder aanbevelen.

Stephan 06-05-2019

Bijzonder positieve ervaringen met Bemmel & Kroon. Al meerdere malen apparatuur besteld en conform afspraak geleverd. Daarnaast hanteren ze een scherpe prijs en zijn de chauffeurs ook nog eens bijzonder vriendelijk en behulpzaam, wat in deze tijd eerder uitzondering als regel is helaas. Oude apparatuur wordt ook nog eens netjes meegenomen, ik weet dat dit bij wet verplicht is, maar niet alle bedrijven houden zich hier ook aan. Bemmel & Kroon in ieder geval wel.
Bij mijn laatste bestelling heb ik een verkeerd artikel besteld, welke zonder problemen geruild kan worden. Ze reageerden altijd bijzonder snel op mijn mail. Chapeau en petje af Bemmel & Kroon, ga zo door!

Flip 06-05-2019

Goede en snelle bezorging, goedkoopste stofzuiger. Tevreden over onze aankoop bij deze winkel.

liesbeth verheul 06-05-2019

Niet bewust voor deze winkel gekozen, maar achteraf blij dat ik het gedaan heb. Goed advies en vriendelijk personeel. Goed geprijsd. Alles netjes afgeleverd en op tijd. Ook de jongeman die het heeft aangesloten zeer beleefd en deskundig. Factuurnr. ZTW746399

Hans 05-05-2019

Heldere en duidelijke communicatie over het te leveren product én de aflevering.

Basiel 05-05-2019

Zeer tevreden van Bemmel en Kroon. Zeer scherpe prijzen, makkelijk online te bestellen en mogelijkheid tot kiezen leverdatum.
Product ook correct tijdig volgens de afspraken geleverd.
Pin service bij levering maakt betalen bij levering heel makkelijk.
Ik zou Bemmel en Kroon zeker bij vrienden aanbevelen.

a.van zuilen 05-05-2019

prima service en behandeling en snelle levering en een prima keus om deze machine aan te schaffen

Harrie 05-05-2019

Wij hebben gekozen voor Bemmel en Kroon omdat ze het goedkoopste waren met onze gewenste wasmachine. De levering was al op de volgende dag. De mannen die hem kwamen brengen waren uiterst vriendelijk en behulpzaam. Bovendien: de bestelde wasmachine was niet voorradig. Reden waarom wij een (veel) duurdere versie kregen zonder bijbetaling! Hulde voor deze klantvriendelijkheid.

vaatwasmachine 05-05-2019

goede informatie en behulpzaam met uitleg,genoeg keuze mogelijkheden en makkelijk te bereiken

A. Brouns 05-05-2019

De stofzuiger in goede orde ontvangen. Duidelijke informatie over product en de levering.

Schmidt 05-05-2019

Ik kom bij deze club graag terug, nu voor de 3e keer bestelling uitgevoerd, keurig op tijd en marktconform aangeboden apparatuur.

Godijn 04-05-2019

Goede webshop en goede service. Direct na de bestelling werden wij op de hoogte gebracht dat het door ons bestelde artikel uitverkocht was en dat er een alternatief gestuurd zou worden die minimaal aan de door onze gestelde eisen voldoet.

P. Notten 04-05-2019

Mijn ervaring met Bemmel en Kroon is zeer positief. Ik heb bij hun een nieuwe inductie kookplaat gekocht, en de prijs/voorwaarden ook vergeleken met andere sites. Zij waren super snel met het sturen van een offerte en ook de meest gunstige in prijs. De kookplaat heb ik tevens tegen een meerprijs laten monteren door een partner van Bemmel en Kroon. Ook die ervaring was erg goed. Al met al een echte aanrader als je het mij vraagt!

Arno 04-05-2019

Duidelijke website met kwaliteit producten. In mijn geval een stofzuiger van Bosch voor de laagste prijs welke na bestellen netjes de volgende dag werd bezorgd.

Jan-Willem 04-05-2019

Al eerder besteld bij Bemmel en Kroon en ben zeer tevreden over de service en klantvriendelijkheid. Zal ik de toekomst zeker weer bestellen bij dit bedrijf

Veerman 04-05-2019

We hebben goede ervaringen met de webshop en de fysieke winkels van Bemmel en Kroon, prijs is ook concurrerend en er wordt snel en vakkundig geleverd. Zelfs voor een 'gewone' stofzuiger kun je hier terecht, maar ook voor een volledige keuken.

Wil 04-05-2019

Inbouwkoelkast gekocht bij Bemmel & Kroon in het Forepark in Leidschenveen. Prima geholpen door deskundig personeel.

Ton 04-05-2019

Na diverse aankopen bij Bemmel en Kroon
Altijd goede service.
Nu ook mijn vaatwasser Indesit 48 netjes op tijd gebracht en oude apperaat weer meegenomen.
Bemmel en Kroon een prima zaak.

Frans 04-05-2019

Goede prijs/kwaliteit, betrouwbare winkel en had de kaagste prijs. Perfecte bezorging en communicatie! Je kunt zelf het bezorgmoment bepalen en wordt per sms op de hoogte gehouden van het exacte levermoment.

Hajo Zaaiman 03-05-2019

Geleverd zoals afgesproken. Deskundige monteurs. Goed advies. Heel prettige zaak.

Paul Leegstra 03-05-2019

Snel een offerte, met uitstekende prijs. Snelle levering, duidelijke afspraken. Keurig bezorgd. Volgende keer weer Bemmel & Kroon !

Kees van Wegen 03-05-2019

Nadat ik al de vaatwasser uitgezocht had bij AEG , heb ik de goedkoopste vaatwasser bij Bemmel Kroon besteld, nadat ik BCC en 123 apparatuur geraadpleegd heb.
Alleen Bemmel Kroon kon de volgende plaatsen en gaf de meest correcte en adequate informatie.
Het plaatsen verliep prettig en goed en de afsluitende informatie over het beste gebruik van deze vaatwasser helpt mee voor een duurzame aanschaf.
Dank hiervoor.

Jacco 03-05-2019

Ik heb een inbouw combimagnetron besteld voor een goede prijs. Duidelijke informatie op de site en duidelijke bezorggegevens. De bezorging zelf verliep ook prima.

Jacqueline Dijk 03-05-2019

Wanneer je besteld kun je aangeven wanneer je graag je bestelling geleverd wilt hebben en op de dag zelf kun je je bestelling volgen en je krijgt regelmatig berichten over de levering tot zelfs een half uur van te voren. Personeel die leveren zijn zeer vriendelijk. En de condensdroger is perfect. Is al het 2de apparaat dat we bij bemmel en Kroon kopen. Wij zijn zeer tevreden.

karen zabel 03-05-2019

Overzichtelijke website, snelle service, flexibele planning voor levering. Prijzen zijn over het algemeen lager voor A-merken dan bij vergelijkbare aanbieders.

Anneke 02-05-2019

Heb een AEG bovenlader wasmachine gekocht.
Heb gekozen voor Bemmel & Kroon omdat zij het type machine voor de goedkoopste prijs aanboden.
Tevens hebben ze de machine voor slecht 10 euro netjes boven gebracht en aangesloten.
De oude machine hebben zij weer meegenomen. Het verschil met andere winkels was 125 euro.
Ik kreeg 1 dag voor bezorging een mail met het tijdblok van bezorging.
Tevens ben ik op de dag van bezorging een kwartier voor tijd gebeld,dat de machine in aantocht was.
Keurig aflevering en geinstaleerd.

Dave 02-05-2019

Ik had goeie verhalen gehoord over Bemmel en Kroon, daarom wilde ik hier een was- en droogcombi van LG bestellen. Er zat ook een korting van €50 op het apparaat, dus de keuze werd daardoor eenvoudig.

Echter, toen ik mijn bestelling plaatste (ordernummer BKI753409) werd niet duidelijk aangegeven aangegeven dat de machine niet op voorraad was. Daardoor heb ik twee weken moeten wachten totdat hij door de leverancier werd geleverd.

Vervolgens werd ik uitgenodigd om een bezorgafspraak te maken. Toen ik dit deed, is de datum niet goed in het systeem van Bemmen & Kroon terechtgekomen, waardoor ik weer moest bellen. Vervolgens werd mijn bezorgafspraak handmatig ingepland.

Kortom, ik heb ongeveer 2.5 weken gewacht. Dat was vervelend.

A.Lobregt 02-05-2019

Duidelijke website,savonds droger besteld,de volgende dag in huis. Ze geven een tijdsvak aan,en waren keurig op tijd.Hebben bij deze winkel in het verleden meerdere huishoudelijke apparaten gekocht.Kan niks anders zeggen ,dan dat het een hele goede winkel/website is.

Ton Westerman 02-05-2019

Goed bedrijf op webschop besteld rond 15 uur volgende ochtend 9 uur bezorg en geplaatst keurige bezorgers Top bedrijf echt een aanrader wij zijn er héél blij mee

Jan kamphuis 02-05-2019

Goede dag. Ik heb op 1 mei een koeler besteld.
En op 2 mei in de ochtend al ontvangen.
Dat vonden wij super goed.
De bezorger was heel erg behulpzaam.
Dus alles was perfect. Dank daar voor.

Janien Kamperman 01-05-2019

Mooi ingericht met veel keuze uit verschillende stijlen; tafels en stoelen. Medewerker nam ruim de tijd om ons in de keuze te helpen door mee te helpen met verschillende stoelen bij de tafels te plaatsen en door de verschillende mogelijkheden met ons door te nemen.
Snelle levering, binnen 2 weken.

Marleen 01-05-2019

Goede service, correcte levering. Helemaal prima . Een goed installatiebedrijf heeft de koelkast geplaast

Naomi Peters 01-05-2019

Ik heb bij deze shop een LG koelkast besteld.
Ik heb bewust voor Bemmel & Kroon gekozen ivm de gunstige prijs die ze voor het product vroegen en de snelheid waarmee ze de koelkast konden leveren.

Ik geef een 8 omdat ik zeer tevreden ben over de snelheid van leveren, het op de hoogte gehouden worden van wanneer ze exact komen & de goede communicatie met Bemmel & Kroon via telefoon/mail achteraf.

jan 01-05-2019

duidelijke en snelle mail wisseling- goede uitleg over de gang van zaken en natuurlijk...de zeer scherpe prijs voor het bestelde artikel.