Deze score is berekend op basis van 3185 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ton Westerman 02-05-2019

Goed bedrijf op webschop besteld rond 15 uur volgende ochtend 9 uur bezorg en geplaatst keurige bezorgers Top bedrijf echt een aanrader wij zijn er héél blij mee

Jan kamphuis 02-05-2019

Goede dag. Ik heb op 1 mei een koeler besteld.
En op 2 mei in de ochtend al ontvangen.
Dat vonden wij super goed.
De bezorger was heel erg behulpzaam.
Dus alles was perfect. Dank daar voor.

Janien Kamperman 01-05-2019

Mooi ingericht met veel keuze uit verschillende stijlen; tafels en stoelen. Medewerker nam ruim de tijd om ons in de keuze te helpen door mee te helpen met verschillende stoelen bij de tafels te plaatsen en door de verschillende mogelijkheden met ons door te nemen.
Snelle levering, binnen 2 weken.

Marleen 01-05-2019

Goede service, correcte levering. Helemaal prima . Een goed installatiebedrijf heeft de koelkast geplaast

Naomi Peters 01-05-2019

Ik heb bij deze shop een LG koelkast besteld.
Ik heb bewust voor Bemmel & Kroon gekozen ivm de gunstige prijs die ze voor het product vroegen en de snelheid waarmee ze de koelkast konden leveren.

Ik geef een 8 omdat ik zeer tevreden ben over de snelheid van leveren, het op de hoogte gehouden worden van wanneer ze exact komen & de goede communicatie met Bemmel & Kroon via telefoon/mail achteraf.

jan 01-05-2019

duidelijke en snelle mail wisseling- goede uitleg over de gang van zaken en natuurlijk...de zeer scherpe prijs voor het bestelde artikel.

F.J.L. 01-05-2019

levering snel en je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer en hoelaat geleverd wordt. product ziet er goed uit. Op dit moment nog Niet in gebruik. ivm levering van gasfornuis.

Aeg wasmachine /warmtepompdroger 01-05-2019

Een eerdere ervaring met Bemmel&Kroon heeft er voor gezorgd dat ik opnieuw voor deze webwinkel heb gekozen. Goede communicatie. Scherpe prijzen. Uitstekende service.

Henry Blijleven 01-05-2019

We zijn zeer tevreden over het snelle handelen en oppakken van onze bestelling. De service is altijd uitstekend en wordt snel opgepakt.

tinekepaul 01-05-2019

duidelijke webshop met een groot assortiment, snelle levering en artikel geleverd op het in het SMS vermelde tijdstip.

Erik Bakker 01-05-2019

Goed en snel geholpen, hadden ook de juiste apparatuur in de showroom staan, zodat we de vaatwasser live konden bekijken. Goede uitleg over het apparaat.

Petra 01-05-2019

Geweldige service! 's Avonds de wasmachine besteld en de volgende morgen gebracht door 2 aardige mannen van Dynalogic. De oude wasmachine is meegenomen en de nieuwe geïnstalleerd en direct aangezet om te kijken of hij werkt. Verpakkingsmateriaal hebben de mannen ook meegenomen en de nieuwe wasmachine en een heel tevreden klant achtergelaten.

Joyce 30-04-2019

Mooie winkel, deskundige vriendelijke heren, flexibele en goede en vriendelijke bezorging en volledig aangesloten, oude apparaat afgekoppeld en afgevoerd. Echt prima service en zeer schappelijke prijs. Ik ben blij met mijn nieuwe vaatwasser.

H. van der Kuijl 30-04-2019

Prachtige koelkast gekocht bij Bemmel en Kroon. Je wordt er goed en vriendelijk geholpen en krijgt goede informatie. Levering op tijd en gratis. Wat wil een mens nog meer!

Johan Kleisterlee 30-04-2019

Wederom komt Bemmel en Kroon de afspraken na. Goede en eerlijke prijzen. Website is duidelijk en overzichtelijk. Ga zo door!

Harry Jansen 30-04-2019

Inbouwkoelkast in de showroom Hazerswoude uitgezocht en besteld. Uitstekende adviezen . Vandaag is de koelkast afgeleverd, uiterst vriendelijke bezorgers. We zijn dik tevreden.

Anton 30-04-2019

Duidelijke site, makkelijk te bestellen en snelle levering.
Die wasmachine was zeer snel geplaatst en dan hebben ze ook de wasdroger er op gezet, zeer gemotiveerde vakmensen.

Mieke 30-04-2019

Geweldige service,vriendelijke mensen, onze bestelling was niet op voorraad toen kregen we een nog betere voor dezelfde prijs. Ook de levering ging snel en er werd precies aangegeven hoe laat ze zouden komen.

Carlos van Dijk 30-04-2019

Nadat ik de website bezocht had, heb ik telefonisch contact gehad. Ik werd op een heel vriendelijke en vakkundige manier te woord gestaan. Dat gaf zoveel vertrouwen dat ik meteen mijn Liebherr inbouwkoelkast heb besteld. Vanaf dat moment verliep de informatie heel snel en duidelijk. De levering en installatie is precies conform alle afspraken en zeer deskundige uitgevoerd. Wij zijn zeer tevreden over Bemmel & Kroon. Zij zullen ons zeker als klant weer terugzien.

Ilona 29-04-2019

Zeer vlotte en correcte afhandeling, Ons bestelde product was niet meer leverbaar en er werd direct een beter alternatief voor in de plaats geleverd .

sander 29-04-2019

Gekozen voor Bemmel en Kroon omdat ze de beste prijs aanboden voor de wasmachine die ik zocht. Telefonisch besteld en binnen 1 week geleverd. Ca. een 1/2 uur vooraf gebeld door de bezorgers dat ze onderweg waren. De levering zelf ging snel en naar volle tevredenheid, oude machine en verpakking werden meegenomen. Dit Bemmel en Kroon team is top!

Frank Merkx 29-04-2019

Volgens afspraak keurig alle apparatuur geleverd. Verkoper adviseerde een vergelijkbaar en nieuwer model combi oven magnetron ivm type.
Factuur direct via mail beschikbaar.
Pin betaling aan chauffeur koerierdienst die perfect op afgesproken tijdstip voor reed. Oude apparatuur werd op verzoek door zelfde koerier weer meegenomen. Geen afvoerkosten dus.

Dick van Holland 29-04-2019

Prima service bij aanschaf, supersnelle levering. Ook de levering en installatie ging vlot en deskundig.

Jeroen 29-04-2019

Voor het eerst hier besteld.
Alles keurig op tijd geleverd en de wasmachine geplaats.
Een kwartier van tevoren krijg je nog even bericht dat ze er bijna zijn.
Alles gewoon netjes geregeld volgens afspraak.

Dubbel 29-04-2019

Bemmel & Kroon is een schitterende winkel, goede en snelle service! Inductie kookplaat gekocht, werkt prima en installatie is snel en vakkundig uitgevoerd. Kan niet anders zeggen dat deze winkel een top 10 winkel betreft (order ZTW754282)

Amia 29-04-2019

Perfecte winkel en dito personeel.
Geen onzin verkoop praatjes maar kopen op basis van de juiste informatie

Johnn 29-04-2019

Ik werd goed geholpen door de telefoon en daardoor werd mijn keuze makkelijker.
Toen ik wist wat ik wilde werd de verkoop snel gesloten, met enige korting op het totaal bedrag (bedrag werd naar beneden afgerond). Betaal link was direct bij me en de koop was gesloten. Ook de bezorging was perfect. Goed en vriendelijk personeel en goeie hulp dus!
Ik ben blij met mijn aankoop!

Therese 29-04-2019

Zeer vakkundige uitleg en zelfs met de wensen bij uitlevering werd rekening gehouden. Niet alleen in de winkel maar ook per email zorgvuldige communicatie.

Nico 29-04-2019

Ik vond de site overzichtelijk. Goede bestel procedure. Het betrof een bestelling voor een vaatwasser. Het gevraagde model was echter niet meer leverbaar. Dit kreeg ik te horen (via mail) nadat ik het apparaat betaald had. Men heeft aangegeven dat ik een andere, duurdere vaatwasser geleverd zou krijgen, wat ook gebeurd is. Dit voor het bedrag dat ik betaald heb. Ik zou het prettiger vinden als dit eerder (voor de betaling) aangegeven kan worden.
Uiteindelijk wel tevreden over de totale afhandeling.

MB 29-04-2019

Zondagavond om 21:45 uur een nieuwe droger besteld, omdat de oude het had begeven.. De volgende dag om 11.00 uur werd de nieuwe al bezorgd! Echt top, want met 2 kleine kinderen kan je een droger echt niet missen! Je wordt ook goed op de hoogte gehouden van de bezorgtijd en je krijgt een half uur van tevoren een sms'je dat ze eraan komen. De droger netjes binnen gezet en de oude meegenomen. Kortom een super bedrijf en service, echt een aanrader!!

Ad Ontskul 29-04-2019

Snelle levering, op vragen deskundig antwoord, vriendelijk personeel.Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Ron 28-04-2019

Goede site, veel keus en prettige prijzen. Keurige klantenservice en snelle levering. Al met al een topwinkel.

Jaco Hoekstra 28-04-2019

Prima winkel. Ze laten je eerst even rustig rondkijken en daarna komt iemand om je te helpen / advies te geven. Geen opdringerig gedoe. Vriendelijk en deskundig personeel. Snelle service voor wat betreft het plaatsen van de wasmachine. De wasmachine was hier het goedkoopste dankzij een actie van deze winkel.

Luc De Ridder 28-04-2019

's avonds koel- vriescombinatie besteld ...de volgende ochtend om 11 u bij me thuis geleverd en geïnstalleerd ...en aan een goede prijs!

Marco 27-04-2019

Duidelijke website, heldere communicatie over bestel en levertraject. Flexibele en snelle bezorging van de bestelde producten (binnen 1 dag geleverd met tijdsindicatie van bezorging).

G.B. 27-04-2019

Prijs en kwaliteit verhouden is hoog. Onlangs een Inductie kookplaat aangeschaft. Avond ervoor besteld en de morgen er op had ik hem al in huis. Dit in samen spraak natuurlijk met hun vervoerder Dynalogic. Het type dat ik besteld had op de site , bleek achteraf niet meer in het assortiment te zitten. Via de mail werd ik op de hoogte gebracht, een ander type werd me aangeboden voor de zelfde prijs en mogelijkheden.
Was zeer verrast over de snelle afhandeling .

L. Mol 27-04-2019

Prettige winkel, ruime keuze. Goed advies van personeel. Vlotte bezorging. Vaatwasser gekocht, de volgende dag reeds bezorgd!

MacV 27-04-2019

Koelkast gekocht op de web site van Bemmel en Kroon vanwege het prijsverschil (20% vergeleken met andere elektronica reuzen) De koelkast werd vervolgens netjes volgens afspraak opgestuurd en geïnstalleerd.
Pro: goedkoop, snelle levering, duidelijke web site, nette bezorging en installatie.
Con: pas 's ochtends weet je het tijdvak (2 uur) van bezorging

J.p. Halvemaan 27-04-2019

Ik heb voor deze shop gekozen omdat deze de oven had staan die ik wilde hebben. Ben goed geholpen in de shop en de tweede keer de oven besteld. De oven die ik wilde was niet leverbaar maar werd geadviseerd om een opvolger te kiezen voor de afgesproken prijs
De site was goed bereikbaar en duidelijk in zijn commentaar

Nijhout 27-04-2019

Dichtbij zit de fysieke winkel, dat voelt vertrouwd. De prijs was concurrerend ën er was nog een extra korting. Het afstemmingsproces qua levering en montage verliep meer dan soepel. Mijn ervaring met de monteur en zijn bedrijf is bijzonder positief. dat zouden er meer moeten doen!

Kacper Kowalski 26-04-2019

Lang gezocht naar een specifieke droger. Nergens te vinden. Bemmel en Kroon bood deze nog wel aan en blijkbaar kreeg je hier de nieuwe voor de prijs van het oude model. Top service! Bedankt Bemmel en Kroon.

Freek 26-04-2019

Voor het eerst iets besteld bij Bemmel en Kroon, omdat zij voor het product een snelle levertijd konden garanderen. Is prima bevallen, goede prijs, goede levering met duidelijk tijdvenster voor de levering op de dag zelf. Voor herhaling vatbaar.

Sijlvia 26-04-2019

Gezellige vakmensen .ze konden em.niet direckt aansluiten maar komen daar maandag direckt voor terug.

Loek 26-04-2019

Alles heel simpel. Beste prijs en snelste geleverd. Koelkast is goed en op tijd aangekomen. Staat nu te wachten tot hij mag worden aangesloten. De levering door Dynalogic is echt super. Je weet hoeveel adressen er nog moeten worden geleverd en je krijgt iedere keer een nieuwe update via internet. Verder meteen een afleverbewijs met een handtekening.

B. Den Hertog 26-04-2019

De bestelling verliep heel goed, onmiddelijk een bevestiging. Ik heb het bedrijf gevonden door van de beste merken de laagste prijs op te zoeken. Bezorging ook super, doen ze zelf, geen gedoe met DHL ofzo. Top!

Duco 26-04-2019

Praktische webshop zonder poespas. Prima prijzen, levering goed op orde en traceerbaar waar de chauffeur is.
Vriendelijke bezorgers. Het verpakkingsmateriaal nemen ze weer mee.

Lies 26-04-2019

Website is duidelijk en heeft scherpe prijzen. Levering is snel en duidelijk gecommuniceerd. Je kan zelf de dag van leveren kiezen. Uiteindelijk komt er een specifieke tijd uit die via berichtje wordt doorgestuurs. Heel helder en je zit dus niet de hele dag 'te wachten'. Super tevreden over de aankoop van de nieuwe wasmachine!

H van den Heuvel 26-04-2019

Bemmel & Kroon gevonden via Google.
Keuze gemaakt voor aankoop nieuwe wasmachine.
Duidelijke site,produkt prima omschreven.
Na plaatsen bestelling meteen bericht ontvangen dat de order was geplaatst en zou worden bezorgd op een door mezelf uitgekozen dag.
Alles perfect geregeld.
Op de dag van bezorging stipt om 08:00 een sms en mail ontvangen met tijdstip.
Prima service, en nette bezorgers.
Dus bij deze niets dan lof voor Bemmel & Kroon.

Linda 26-04-2019

Na bestelling de volgende dag al bezorging van de wasmachine. Via mail een berichtje in welk tijdsblok de bezorging te verwachten is. 18 minuten voor de aankomst werden we hiervan op de hoogte gebracht. Oude machine netjes meegenomen en nieuwe geplaatst, aangesloten (betaling extra service) en zelfs aangezet. Prima en snel geregeld! Bedankt!

Harry M 25-04-2019

Kwalitatief goed product tegen enorm aantrekkelijke prijs. Moet eerlijk bekennen dat ik de website van Bemmel&Kroon totaal niet kende. Zag er echter geheel betrouwbaar uit, dus gezien het aantrekkelijk aanbod toch maar geprobeerd. Vervolgens helemaal verbaast van de uitstekende service en afhandeling van de bestelling. Dus: waarom zijn jullie niet beter bekend ???