Deze score is berekend op basis van 3229 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Joop 11-02-2020

Een degelijke winkel waar een stevig bedrijf achter staat. Een vlotte en vriendelijke service zorgt er voor dat het voordelig geprijsde apparaat - en ze hebben een grote keuze - snel ter plekke is. Gewoon een goede, eerlijke winkel!

A.Balder 11-02-2020

Ik vind het een mooi en overzichtelijk bedrijf, duidelijk in wat hij heeft. Geweldige snelle levering.

Noud Teklenburg 11-02-2020

Aantrekkelijke prijs goede begeleiding van de verkoop Als het artikel niet op voorraad is Zijn ze bereid een duurder artikel aan te bieden voor de zelfde prijs Top

John 11-02-2020

We zochten een eenvoudige bovenlader wasmachine voor mijn moeder, 94 jaar, die geplaatst moest worden in haar appartement in een verzorgingstehuis. Samen met de verkoopbinnendienst van Bemmel en Kroon een afspraak gemaakt voor de bezorging, aansluiting en mij telefonisch 30 minuten van te voren even te bellen zodat ik er ook kon zijn. Alles ging 100% volgens de afspraak en met nog geen 15 minuten later was de oude machine afgevoerd, de nieuwe aangesloten en even aangezet om hem schoon te spoelen voor de eerste was die er lag te wachten. Heel tevreden met de goede service i.c.m. de prima prijs van de machine. Het kan dus toch wel, goede service en een lage prijs.

L&D 11-02-2020

Wederom met tweede bezorging van nu de vaatwasser alles weer goed verlopen, qua tijd, service! En uiterst vriendelijk!

Ahmad 10-02-2020

Ik beveel Bemmel en Kroon aan, omdat mijn ervaring zeer positief is.

We hebben een condensdroger besteld op zaterdag avond, de betaling ging fout aan mijn kant, maar toch kreeg ik netjes een aflevermoment in mijn mail met een betaalknop. Mij bestelde artikel was niet op voorraad en kreeg een duurdere model gekregen voor dezelfde prijs, dus met bijna 100 korting. Maandag had ik hem binnen.
Kortom, uitstekend.

Michel Wiesener 10-02-2020

Ik ben zeer tevreden over de aankoop, de afhandeling en het plaatsen van de aangekochte artikelen. Ik ben steeds direct teruggebeld als ik vragen had, of informatie moest aanleveren aangaande inbouwmaten. Monteurs bellen netjes zoals afgesproken voorafgaand aan bezoek. Inbouw netjes uitgevoerd en afgewerkt. Oude spullen ook netjes mee genomen, en voor vetrek alle apparatuur getest.

M. van Engelen 10-02-2020

We plaatsten onze 1e bestelling en waren aangenaam verrast van de professionele afhandeling in z'n geheel en wel t/m de levering. Zelfs nadat ik telefonisch een bijkomendeinfirmatie informatie wenste werd ik op een deskundige aard perfect ingelicht en dus op een vriendelijke manier verder geholpen.

T Koelemeij 10-02-2020

Bij Bemmel en Kroon een wasmachine en warmtepompdroger besteld en hierover is netjes gecommuniceerd. Op het besproken dagdeel is alles netjes afgeleverd en ook aangesloten waarna wij het direct in gebruik konden nemen. Helemaal top dus.

Maar bij de bestelling hebben wij ook de optie geselecteerd om de oude machines mee te nemen en afvoeren. Dit is gelukt voor de droger maar de wasmachine werd geweigerd door de betreffende bezorgers. De plastic bovenplaat zat wat las wat zij bestempelde als gevaarlijk. Sowieso moet je hieraan niet tillen maar het werd extra lastig omdat zij geen hulpmiddelen mee hadden.

Het was een van de lichtere wasmachines, maar helaas bleven ze weigeren. Wij bleven dus achter met nog een oude wasmachine op zolder. Uiteindelijk zelf met 2 man naar beneden gekregen wat echt niet de grootste moeite is. Maar immers had ik hier wel gewoon netjes voor betaald. Tevens heb ik hierna 2x gemailed naar zowel Bemmel en Kroon als DynaLogic en van beide geen reactie ontvangen. En dat laatste is eigenlijk nog wel het meest kwalijke, de after care of het volledige gebrek hieraan.

Silvia Bonnema 10-02-2020

Super snelle, vriendelijke en heel belangrijk..... goede prijs/kwaliteitsservice. Binnen 4 dgn hadden we onze nieuwe ijskast al in huis.
Duidelijke communicatie via mail. En perfecte leverservice via dynalogics

marijke 10-02-2020

een goed winkel en wat ze hebben staat netjes uitgestald de winkel is netjes ,goede prijzen je krijgt waar voor je geld
wordt snel geleverd en de oude bv de koelkast nemen ze mee teug de nieuwe wordt voor je op zijn plek gezet. het personeel weet waar ze het over hebben, zijn goed op de hoogte .

Sylvia 09-02-2020

Goed contact met verkoopmedewerker, ook nadat de levering zou plaatsvinden. Professionele uitvoering van de levering. Ook in het vervolg, na ingebruikneming, blijft het contact adequaat en professioneel

Quintijn 09-02-2020

Via de site van de Consumentenbond ben ik bij van Bemmel en Kroon terecht gekomen. Hier heb ik op vrijdag avond een Siemens vaatwasser gekocht welke direct de volgende dag (zaterdag) bij mij is thuis bezorgd. Via Dynalogic track & trace & sms berichtjes werd ik op de hoogte gehouden van de bezorgtijd. Hierdoor heb ik niet de hele dag hoeven wachten. Vaatwasser is door 2 nette medewerkers tot in mijn keuken bezorgd! Super snel en netjes verzorgd!

Guus 09-02-2020

Gebruiksvriendelijke site met goede prijs. Duidelijke opties. Veel keus voor leverdatum met veel info over tijdstip op dag van levering. Kortom: Super!

Davy 09-02-2020

Prijzen zijn zeer scherp en de website is heel overzichtelijk. De koelkast die ik had besteld was helaas niet meer leverbaar heb daarvoor in de plaats een duurder model gekregen voor de zelfde prijs . Het transport bedrijf is echter niet zo goed. Deze voerde de extra service waarvoor ik betaald heb niet uit. Dit bedrijf heb ik dan ook een slechte beoordeling gegeven. Betere afspraken maken met dit bedrijf zou de klant tevredenheid ten goede doen.

Willem 08-02-2020

Goed geholpen! Vriendelijke lui. Ze proberen je niet een hele keuken te slijten, maar kijken wat er nodig is

G.J.Baart 08-02-2020

Omdat ik niet blij was met de kapotte vriezer en ik snel een nieuwe vriezer moest hebben ,hebben wij voor Bemmel &Kroon gekozen.
Nadat onze lieve buurvrouw zich over onze diepvries pruductten ontfermde hebben wij de vriezer besteld en de volgende dag kwam deze netjes op tijd en goede communicatie over de levering was prettig en was ik weer een blij mens met deze goede service.👍😀😊🙏🏻 en mooie goede vriezer

Peter Tortike 08-02-2020

Goede Service goede uitleg niet gaan voor het duurste app maar wat past er bij Julie.
Goede en snelle afwikkeling ook snelle bezorging .binnen 3 dagen.
Top gedaan.

Vrg Peter

Hans Heier 08-02-2020

Onze 18 jaar oude inbouw koel-/vrieskastcombinatie (Siemens) moest worden vervangen en dan is het best lastig om een passende te vinden. Maar Patrick Sloos van de store in Den Haag was geen moeite te veel en samen met hem zijn we tot de juiste keuze gekomen. (wederom een Siemens). Zonder zijn hulp en geduld was dat nooit gelukt! Ook zijn (vrijblijvend) advies om de levering en plaatsing door AJ Tec B.V. te laten verrichten was een gouden tip. Alles liep op rolletjes. Wij komen in de nabije toekomst beslist terug voor de aanschaf van een inductiekookplaat en afzuigkap. Een fijne bijkomstigheid is dat de producten prettig zijn geprijsd. Nogmaals bedankt Patrick!

Peter Tortike 08-02-2020

Goed geholpen naar inbouw was droog combinatie. Gezocht naar wat hebben we nou echt nodig ipv de duurste te verkopen.
Snelle service en goed afgewikkeld.

Vrg Peter

Annet 08-02-2020

Prima winkel.
Goede uitleg .
Hebben goed de administratie op orde.

Levering duurde iets langer omdat we ook de vaatwasser wilden laten plaatsen en weghalen.

Maar keurige werklui.

Martijn van Baarsen 08-02-2020

Fijn om zelf aan te kunnen geven wanneer de levering kon plaatsvinden. Direct ook een factuur en bericht met wanneer de meer exacte tijd zou volgen. De 'track & trace' bleek er echter niet te zijn voor eigen leveringen; daar moest ik voor bellen om hier achter te komen. Bezorgers hadden lol in hun werk (goed zo!) en hebben de machine prima geplaatst, geïnstalleerd en de oude meegenomen.

A m van Dort 08-02-2020

goede prijs kwaliteit verhouding. Combinatie webwinkel montagebedrijf Ajtec is een hele goede combinatie

R. Venneker 08-02-2020

Keurige snelle levering, prima prijs. Ik ben zeer tevreden over Bemmel & Kroon.

Ricky 08-02-2020

Klantvriendelijk goede uitleg snel afgehandeld en snelle levering top winkel!

Tevreden klant 08-02-2020

Scherpe prijs, snelle levering, duidelijke aanwijzing en bericht wanneer ze voor de deur staan, hoef dus niet onnodig lang thuis te blijven. Prima nieuw apparaat, en oude apparaat gratis meegenomen!

Henk vrielink 08-02-2020

Uitvoerige uitleg ontvangen over mijn geplande aankoop van inductiekookplaat. Na bestelling vlot geleverd .

Frank 07-02-2020

Snelle en correcte levering, extra service (aansluiten en oude wasmachine naar beneden halen) is zeer goedkoop.

Wim en Corrie Koopman 07-02-2020

Al bijna 15 jaar geleden hebben wij een keuken gekocht bij Bemmel en Kroon. Deze werd toen perfect geplaatst door X. Nu 3 jaar geleden kwam de verf van een paar deurtjes af. Dat hoort natuurlijk niet, maar het werd door Bemmel en Kroon keurig opgelost.
Nu wilden wij een nieuwe kookplaat en een nieuwe oven hebben en we kwamen als vanzelf weer bij Bemmel en Kroon terecht. De prijs was zeer redelijk dus we kwamen snel tot een overeenkomst. (Bestelling DH823512) Na een dag of 10 werden de oven en de kookplaat bij ons geplaatst door de firma Ajtec. Maar zeker ook zeer vakbekwaam. Binnen ongeveer een uur was het geplaatst en aangesloten. We kregen nog wat uitleg over de werking en adviezen over het gebruik. Verder zal de praktijk het moeten leren. We hebben ons, vanwege de toch wel complexe apparatuur, voorgenomen een kookcursus te doen bij Siemens in Hoofddorp.

MVINEMAN 07-02-2020

Koelkast geleverd met niet-Nederlandse stekker; Niet handig. Levering op tijd maar vrijwel zonder dienstverlening.

Toon 07-02-2020

Levertermijn was aangekondigd als 1 dag maar het duurde een paar weken. Als je het product niet op voorraad hebt, doe dan ook niet alsof.

Alison Sutton 07-02-2020

We hebben een nieuwe Miele inductiekookplaat van Bemmel en Kroon gekocht en zijn supertevreden met het resultaat. Vanaf het eerste telefoongesprek verliep alles soepel. Binnen 5 minuten had ik de offerte gekregen, geaccepteerd en een datum geregeld voor de montage. Alles gebeurde zoals afgesproken en met een vriendelijkheid en vakmanschap die heel persoonlijk voelde.

Schelle 07-02-2020

Vriezer s avonds besteld en volgende ochtend geleverd. Vriendelijk personeel dat de oude weer mee terug nam na de nieuwe uitgepakt te hebben. Wat een service!

Koos Beukers 07-02-2020

Ik had nog nooit zaken met deze winkel gedaan, maar het is me goed bevallen. Goed vriendelijk en zakelijk contact, zowel via de mail als de telefoon.

J. Jansen 07-02-2020

Overzichtelijke website. Product snel gevonden (na voorafgaande vergelijking via de Consumentenbond).
Snelle reactie nadat ik bij het bestellen via internet een fout had gemaakt. Binnen een paar minuten opgelost. Levering en plaatsing van de (inbouw) koel- vriescombinatie ging probleemloos, netjes en snel via AJ Tec bv.

Alfonso 07-02-2020

prima advies van kundige en nette verkoopmedewerker, aflevering vlgs afspraak. Installatie evenzogoed en eveneens volgens afspraak.

Linda 07-02-2020

Wat een snelle levering, inderdaad besteld om 21.53, de volgende dag om 11.20 al binnen!

Bemmel en Kroon 07-02-2020

Wij hadden een 20 jaar oude inbouw koel/vrieskast en voor de vervanging een prima en passende vervanging geadviseerd die ook op vakkundige wijze werd geinstalleerd, terwijde oude en de verpakking weer weren meegenomen

Sylvia 07-02-2020

Super shop met prima service en zeer snelle levering. Ook tot laat in de avond telefonisch beteikbaar

FritsZutphen 07-02-2020

Goede prijzen en perfecte levering. Ze maken volledig waar wat ze beloven!!
Een echte aanrader.

Roel 07-02-2020

Aantrekkelijk geprijsd en een snelle levering, waren voor mij de doorslag om hier een nieuwe wasmachine te bestellen.
De levering was op een andere dag gepland dan gewenst, na een telefoontje kon de wasmachine de volgende dag al geleverd worden!
Netjes door de bezorgers van te voren gebeld voor om het tijdvak van aflevering door te geven.

Jerry 06-02-2020

Advies bij aankoop van een koelkast was professioneel en helder. Verkoper kwam eerlijk en deskundig over waardoor de keuze simpeler was. Prijs/ kwaliteit van de koelkast was goed. Het bezorgen verliep zonder problemen.

Haixia 06-02-2020

We zouden heel graag een kroon aan Bemmel &kroon geven door de snelle reactie en keurig op tijd. Voordat we onze koelkast bij Bemmel & kroon hebben besteld, hadden we een slecht ervaring met een bekende online bestelling(de web zei elke dag 'Bestelling zal morgen bezorgd worden, maar na een week kregen we een antwoord"de koelkast is niet leverbaar "). Dus we duifden de stipt aflevering niet te verwachten. Maar ze reageerde onze mail heel snel en overtuigde dat de bestelling op gevraagde dag zal bezorgd worden. Echt waar, ochtend van die dag kreeg ik de mail en detail van de levering, half uur voor het aankomen kreeg ik nog een bericht. Succes keurig op tijd afgeleverd, dank je wel! Ik ben en loyale klant geworden.

Cindy Swinkels 06-02-2020

De service was perfect wasmachine werd netjes op zijn plaats gezet en geïnstalleerd
En hebben de oude netjes meegenomen en dat alles binnen 24 uur. Top winkel

Edith van der Zanden 06-02-2020

Mooie winkel, vriendelijk personeel, snelle levering en ze namen mijn oude apparaat mee, kortom, geweldige winkel.

Coby Broers 06-02-2020

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat ze het product op voorraad hadden en het was goedkoper dan elders en het product stond de volgende morgen al in huis.
Chapeau BEMMEL en KROON.

H.Spierings 06-02-2020

Keurig geleverd en geplaatst. De bestelde droogtrommel was niet meer in de handel. Gratis een nieuw (duurder) type geleverd zonder meerprijs. Hulde!!

Petra 06-02-2020

Hele goed prijs/kwaliteit verhouding.
Ik ben telefonisch zeer vriendelijk te woord gestaan.
Ik kon bij levering met de pin afrekenen en dat vind ik persoonlijk met zulke dingen prettiger dan vooraf betalen.

Daan 06-02-2020

Wij hebben ons eerst via internet georiënteerd, waarna een keurige offerte werd opgestuurd. Daarna nog even in de winkel gekeken, en geholpen door heel vriendelijk personeel en meteen de oven besteld. De oven is ook razend snel geleverd! Een grote 👍

Linda 06-02-2020

De bestelling verliep soepel. Nadat bleek dat het besteld artikel niet meer leverbaar was, kregen we een gratis upgrade.
De levering was snel en duidelijk.