Deze score is berekend op basis van 2928 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Manfred 29-06-2019

Doen gewoon wat ze beloven, al meerdere goederen daar gekocht over enkele jaren.
Ook qua service regelen zij het Bemmel & kroon gewoon goed.

henk 29-06-2019

snelle levering, prima prijzen en aflevering was ook prima. Systeem om afspraken te maken was duidelijk. Ook het telefonisch contact n.a.v. enkele vragen was ok.

crijns 29-06-2019

alles is volgens schema door vakkundige mensen geleverd,ondanks het warme weer(33 graden) een 10 voor deze vaklui.
deze koelkast met 5 jaar gratis garantie is de beste keus bij Bemmel - Kroon.

Nvdb 29-06-2019

Goede service, we hadden wat vragen, die zijn keurig en deskundig en eerlijk beantwoord, waarna we de bestelling hebben doorgezet. Snelle service. Communicatie over de verzending ok top.

Robert Fiering 29-06-2019

Wij hebben nu al regelmatig wat bij Bemmel en kroon gekocht en zullen dat ook in de toekomst gaan doen.
Ik zeg maar zo mensen die geen goede service en te veel willen betalen moeten hier niets kopen. Voor die mensen die dat anders zien is dit de perfecte winkel.

Ldb 29-06-2019

Op tijd bezorgd, en netjes geïnstalleerd! Dat bij een temperatuur van 30+ graden, petje af.

T.C.van Ewijk 29-06-2019

Een prachtige en goed gesorteerde winkel met vriendelijk en behulpzaam personeel.
Ook voldoende parkeerruimte.
De prijzen van de aangeboden goederen zijn laag t.o.v. de concurrent.
En de servies is heel goed.

Willemsen 29-06-2019

Snelle levering ( op verzoek van mij, bezorgd) hele nette en kundige, vriendelijke bezorgers.

kevin 29-06-2019

wij hebben deze winkel gekozen voor de vriendelijke service en goede zorgen. ze denken met je mee en zoeken netjes oplossingen. Ben heel erg tevreden.
Pas problemen gehad met inbouw koelkast die defect ging. en binnen 1 dag had ik vervanger die ik zonder moeite kon terug plaatsen met alles erop en aan. super dus.

Susan 29-06-2019

Gisteren besteld rond half 3 en vandaag al voor 11 uur in huis! super prijs kwaliteit verhouding, snelle levering.

Bastiaan 29-06-2019

Snelle communicatie, we hadden al na een paar minuten antwoord op onze vragen per mail. Daarnaast maakt het allemaal een goed georganiseerde indruk.

Geartsje 29-06-2019

Goedkoopste optie voor de wasmachine die ik wilde. Bezorgservice dik in orde, vriendelijke mannen, wasmachine was snel aangesloten en stond meteen te draaien. Top!

Aart 29-06-2019

Een schitterende showroom met een zeer uitgebreid assortiment. Vakkundige medewerkers. Na aankoop van een inbouw Koelkast verliep de communicatie perfect. Alles uitstekend geregeld. Proficiat

Tevreden klant 29-06-2019

Vrijdagmiddag een kraan besteld, zaterdag 8.30 stond de koerier al voor de deur, toppie!

mcm van de poel 29-06-2019

zijn erg tevreden komen er steeds terug als er iets aan geschaft moet worden
zeer vriendelijk personeel keurig e informatie
waren er woensdag voor vrieskast
goed voor geligt en donderdag al bezorgt wat een service super
dank bemmel em kroon voor snelle bezorging

Doan Huynh 28-06-2019

Top bedrijf! De bezorgers geef ik echt een 10! Zeer goede en nette service, alles op en top voor me aangesloten! Ik zou iedereen aanraden om hier klant te worden!

Hannie59 28-06-2019

De shop is goed, duidelijk, na telefonisch contact over "het deur op deur" van de inbouw -vaatwasser prima geholpen. Dit stond n.l. niet bij de specificatie. snelle levering omdat de vaatwasser op voorraad was. Netjes geholpen bij aflevering. Zoals vermeld was in de email
kreeg ik een telefoontje dat ze er aan kwamen.

Md 28-06-2019

Vaatwasser besteld voor een scherpe prijs, ze zijn inderdaad de goedkoopste. Afhandeling ging helemaal top vaatwasser werd binnen 2 dagen geleverd

Leon 28-06-2019

We waren opzoek naar een nieuwe vaatwasser. Bemmel en Kroon binnen gestapt om is even te kijken. Daar werden we vriendelijk aangesproken en te woord gestaan ( Door medewerker T. Locatie Zoeterwoude ). Deze meneer had veel kennis van de apparaten. We werden professioneel en vakkundig geholpen. Uiteindelijk een mooie vaatwasser gekocht die ook nog is een dag later bezorgt werd! Top winkel, we zullen voor andere apparaten ook gelijk weer naar deze winkel gaan.

Tim 28-06-2019

Goeie telefonische hulp (tot 23.00 uur!), daarna snelle en vakkundige bezorging en montage.

Menno 28-06-2019

Super!! Gisterenavond nieuwe wasmachine besteld en volgende dag 12.00 uur stond de bezorger voor de deur. Netjes geïnstalleerd en draaiend achtergelaten.

Myrthe 28-06-2019

Winkel was aanbevolen door een collega. Wasmachine werd snel geleverd door vriendelijke bezorgers en goede bezorginfo per sms.

p.f. van Zunderen 28-06-2019

overzichtelijk, duidelijk. Superservice van de jongens die de wasmachine kwamen brengen, beleefd, dienstverlenend. Een bedrijf die begrijpt hoe het werkt! Super.

van der Nolk van Gogh 28-06-2019

Een prima zaak, Veel keuze om te kijken en personeel wat er verstand van heeft, dus goed geholpen.
Ga zo door . Zeker een aanrader om eens daar te kijken

Stef 28-06-2019

Koelkast gekocht: prima uitleg in de winkel, goede (beste) prijs, levering was snel en gemakkelijk. Mooiste is nog dat de oude koelkast direct gratis werd meegnomen. Geen gedoe, heerlijk!

Jonket 28-06-2019

Al vele jaren onze huisleverancier van huishoudelijke apparaten. Ditmaal een vaatwasser. De vorige hield het 15 (!) jaren uit. Daarmee is gezegd dat Bemmel en Kroon kwaliteitsprodukten verkoopt. Het advies is persoonlijk, praktisch en geeft een eerlijk beeld van keuzemogelijkheden. De afhandeling is perfect. Binnen anderhalve week vindt installatie plaats door XXX, dat ook al jaren met Bemmel en Kroon zaken doet. Prima en deskundige installatie, aardige mensen. Over beide bedrijven en hun samenwerking niets dan lof !!?

Stef 27-06-2019

Perfecte service. Gemakkelijk telefonisch te bereiken en snelle reacties op verstuurde mails.

G Camps 27-06-2019

Goed product met daarbij een scherpe prijs, en daarbij vandaag besteld en dag later werd de wasmachine al geleverd.
Gr Guus

Ans 27-06-2019

Ik zocht naar een grote witte koelkast met 2 lades voor fruit en groenten. Dat bleek een flinke zoektocht. En ja bij Bemmel en Kroon. Precies wat ik zocht. Bestellen ging makkelijk, ik kon een dag kiezen. En de levering zelfs een kwartier voor de tijd die was gegeven. Top, ik ben dik tevreden met mijn mooie koelkast.

docvis 27-06-2019

een perfecte, inzichtelijke bezorging;
track and trace met actuele informatie en een zeer nauwkeurige inschatting van het tijdstip van bezorging;

Jan 27-06-2019

Perfecte levering voor een redelijke prijs. Zeer vriendelijke behandeling in de showroom en deskundig advies.

Manuela 27-06-2019

De site is heel duidelijk.
En de winkel is het goedkoopste bij andere winkels was de droger veel duurde.
De levering was supper snel,en tijd en dag worden duidelijk aangeven.
Half uur van te voren ,word je weer bericht dat ze er aan komen .
Aardige snelle chauffeurs die snel werken.
De condensdroger is supper de eerste in mijn leven die goed droogt.
Top Services
Top Services

Kees 27-06-2019

Prima shop. Duidelijke productomschrijvingen. Groot assortiment. Scherpe prijzen.

Gerda en Theo Maes 27-06-2019

Na enkele malen online te hebben geshoppt hebben we deze keer weer eens een “normale” winkel bezocht. En zeer tot onze tevredenheid. De beloften die door de verkoper werden gedaan werden ook waargemaakt. ‘S-maandags gekocht en zaterdag geleverd en geïnstalleerd. Vakkundig en vriendelijk zoals het hoort. De firma Bemmel en Kroon zal zeker aan iedereen door ons worden aanbevolen.

H.Sakr 27-06-2019

Ik vind het goed winkel ,en de prijzen is ook goed en medewerker vriendelijk

René 27-06-2019

Alles klopte van selectie op de website, aankoop, betaling tot en met levering en installatie door AJ-Tech. Wij zijn heel erg tevreden! Dit was onze 2e aankoop en een 3e gaat in de toekomst zeker volgen!

YBoer 27-06-2019

Nette shop. Als ze je eerste artikel keuze niet hebben bellen ze netjes omdat te zeggen. In overleg met de medewerkster heb ik een super alternatief kunnen krijgen in overleg Met elkaar. De Bosh koelkast die ik nu heb werkt Uitstekend en koeled super goed. Ik had een nieuwe koellast nodig en zag dat deze winkel het in eerste instantie nog had die ik origineel voor ogen had voordat de medewerkster belde. Erg deskundig personeel.

Anna 26-06-2019

Correct, goede informatie over de bezorgtijden en een pasfoto van de bezorger erbij. Keurig hoor!

herhaalaankoper 26-06-2019

Uitzoeken en bestellen via internet is echt handig, maar ik vind het toch prettiger als er ook een fysieke winkel achter de verkoper staat. Ik heb 6 jaar geleden bij Bemmel en Kroon gekocht en toen ik zag dat ze nog steeds 'bestaan' , gaf mij dat een goed gevoel van vertrouwen. De bestelling en levering gingen eigenlijk van een leien dakje en stiekum ben ik benieuwd naar hun ' after sales' service, ook al hoop ik daar nooit van gebruik te hoeven maken.

Steenstra 26-06-2019

Een klantenservice die snel en duidelijk antwoord geeft op je vragen, goede prijzen voor kwaliteitsmerken met een vlotte levering waarbij je de dag van levering zelf kunt aangeven.

her man bartelink 26-06-2019

Duidelijk overzichtelijke site en shop. Snelle levering. Geen poespas. Zeggen wat je doet en doen wat je zegt. Chapeau.

Charlotte 26-06-2019

Super vriendelijke bezorgers! Aansluiten en sjouwen was geen probleem voor hun.

C.a.goenee 26-06-2019

Heb de laatste jaren alle keukenapparaten hier gekocht, snelle levering en wordt netjes weggezet

Paula Rombouts 26-06-2019

Zeer tevreden over de service, correct geholpen aan de telefoon, en idd voor 22.00 uur besteld volgende dag geleverd..

Debbie Kijf 26-06-2019

Heel eerlijk kende ik deze verkoper nog niet maar ben zeer tevreden. Ik wilde de wasmachine de volgende dag in huis hebben en dat konden ze leveren! Om 21hr besteld en de volgende dag om 14hr in huis! Kreeg netjes een sms met de tijd dat ze zouden komen. De bezorgers waren erg vriendelijk en de wasmachine is kosteloos geïnstalleerd. En het scheelde ook nog eens €25,- met andere verkopers van dezelfde wasmachine.

Sjaak Aruvaino 25-06-2019

Zeer tevreden over de snelheid van de bezorging van de wasmachine gisterenavond besteld en vanmiddag al in huis. Inmiddels al mijn eerste was laten draaien, ben zeer tevreden met deze machine! Toppie

hannah 25-06-2019

Een erg goede winkel - uiterst behulpzaam en vriendelijk, en ook nog een goede prijs voor kwalitatieve produkten - ik kan geen enkel minpunt bedenken!

Peter 25-06-2019

zeer klant gericht!! Heel erg flexibel. Correct aan de telefoon.Prijstechnisch prima.
geven goed uitleg op al je vragen en "tippen"je op nog een leuke en aantrekkelijke aanbieding.
Ga Bemmel en Kroon zeker aanbevelen bij familie en vrienden.
Onze volgende aankoop zal zeker wee bij Bemmel en Kroon zijn

Ed Schildt 25-06-2019

Duidelijke zoekstructuur en een zeer snelle afhandeling-levering. Zeer goede communicatie en maken gebruik van een hele goede nette leverancier

Rens Klerx 25-06-2019

Zelden ben ik 100% tevreden over de service van een bedrijf. Bemmel & Kroon is met recht een uitzondering hierop.
Wij hebben alle keukenapparatuur bij hen besteld. De (zeer scherpe) offerte hadden we binnen een uur in de mail; op aanpassingen op de offerte / vragen via de mail werd binnen enkele minuten gereageerd.
De apparatuur werd op het afgesproken tijdstip door twee heren keurig afgeleverd.
Dik tevreden!