Deze score is berekend op basis van 3334 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Harold Otten 06-03-2020

Gewoon erg goed en betrouwbaar bedrijf. ‘S avonds binnen enkele minuten een offerte. Prima communicatie. Inbouw erg professioneel en sympathieke mensen.

David 06-03-2020

Onze 11e Siemens apparaat bij Bemmel&Kroon gekocht. Prima zaak met juiste leveringsafspraken. Vriendelijke en behulpzame bezorgers die niet alleen onze wasmachine 2 hoog op de juiste plaats zetten maar duidelijke uitleg geven hoe met het nieuwe apparaat om te gaan. Een pluim voor hen.
Onze ervaring met B&K is tot op heden uitstekend. Zeer aan te bevelen.

Ann 06-03-2020

Goede service! Duidelijk in communicatie! Voor 22u besteld ook echt de volgende ochtend zelfs in huis! Top!

MvdB 06-03-2020

Fijn geholpen.
Prettige manier van verkopen.
Laten ook andere mogelijkheden zien. Komen met praktische oplossingen en/of ideeën.
De aangeboden koffie mét vers gebakken gevulde koek is natuurlijk niet te weerstaan!
Fijn dat er gekozen kan worden voor montage door Bemmel en Kroon.
Inmiddels is de nieuwe kraan en de inductiekookplaat geplaats door een monteur van B en K. Dit verliep prima!
Dus volgende keer weer naar Bemmel en Kroon.

H.M.Tebbes 06-03-2020

De jonge man die ons te woord stond in de winkel heeft ons keurig te woord gestaan en uitleg gegeven over de zanussi warmtepomp droger. Door zijn uitleg zijn wij tot koop over gegaan. Wij zijn ook zeer goed te spreken over de mannen die de droger gebracht hebben. Dat kon niet beter.Wat een verschil met de keukenloods waar we klant waren. De firma die het bezorgd zij tegen ons dat de oude droger buiten klaar moest staan om mee te nemen. Ik ben 80 jaar en rugpatient dus dat ging niet door.

MJH 06-03-2020

Prima professionele service en snelle levering van de nieuwe Miele wasdroger

Rudy 06-03-2020

snelle service, goedkoopste prijs, zeer snelle levering (wort tijdig verwittigd

W. Akerboom 06-03-2020

Tot 2 keer toe vriendelijk en goed geholpen!! Bij aankoop van de 1e wasmachine, was deze toch niet naar ons zin (toerental te laag). Na wederom een bezoekje aan het filiaal Zoeterwoude en uitleg waarom wij niet tevreden waren, een andere wasmachine (1600 toeren) kunnen bestellen, De nieuwe is de volgende dag keurig geleverd. En het meenemen van "de oude" was ook geen probleem.
Prima service dus!!

Hans 06-03-2020

Prima en correct geholpen in de winkel , keurig en op tijd geleverd op de plaats van bestemming.
Helemaal tevreden.

Rinze 06-03-2020

Ik heb een wasmachine en een wasdroger gekocht bij Bemmel & Kroon, ordernummer BKI833109. Omdat ik er nog niet helemaal uit was welke ik wilde ben ik naar de winkel gegaan om me te laten voorlichten. In de winkel werd ik zeer vriendelijk geholpen en de verkoper wees mij op zaken waar ik zelf niet aan gedacht had.
De bezorgers belden netjes een half uur van tevoren dat ze eraan kwamen in het, wel wat ruime, tijdvak van 4 uur en hebben de machines netjes geplaatst en aangesloten.
Ik zal de volgende keer zeker weer hier mijn apparaten bestellen!

Sens 05-03-2020

Vroeger ging ik vaak naar een andere winkel maar sinds ik Bemmel en kroon hebt ontdekt ben ik fan.
Prima service

Michael 05-03-2020

Bestelproces bij Bemmel & Kroon was zeer eenvoudig: de gewenste vaatwasser had een speciale prijs, bestellen via de telefoon. Levering en installatie binnen 3 werkdagen, op een zeer goede wijze. Prijs voor het installeren is prima. Voor een bedrijf met fysieke winkels een zeer goede prijs, daar heb ik toch meer vertrouwen in dan de online zaken.

Bert 05-03-2020

Prima levering van mijn gekochte Zanussi Vrieskast en netjes op tijd geleverd!

Tevreden Klant 05-03-2020

Prima service in de advisering, voor de aankoop, snelle en heldere communictie tijdens de levering, nette montage.

Marianne 05-03-2020

Keurig telefonisch besteld, een mooie korting en vergeleken met anderen veel voordeliger. De bezorging perfect. Avond ervoor een mailtje met de tijden en de dag zelf een telefoontje. Keurig geïnstalleerd. Top,

Betty 05-03-2020

Er is veel keuze, goede voorlichting in de winkel. Het artikel wordt snel geleverd. Bezorgers netjes en vriendelijk en behulpzaam. Wat wil je nog meer?

Menno de Snoo 05-03-2020

De 2 mannen waren super aardig, ze hebben de vriezer naar zolder gebracht en de oude zware vriescombinatie mee genomen . Alles gedaan zonder iets te beschadigen. Echt prima service. Bedankt

David Postelmans 05-03-2020

Er ging iets mis met mijn Ideal betaling dus even gebeld geen ellenlange wachttijden aan de telefoon ik werd gelijk geholpen alles was binnen no time geregeld de medewerker had mij kosteloos omgezet naar pinnen bij levering. Aardige bezorgers alles in recordtijd neergezet en geïnstalleerd nog wat handige tips in ontvangst genomen. Conclusie top service dit bedrijf is wat mij betreft een echte aanrader.

TdD 05-03-2020

Niet online gekocht, maar gewoon gezellig in de mooie winkel. De adviseur was deskundig, aardig en er wordt zeker niet gepusht! We. Komen al jaren bij Bemmel & Kroon, nooit gezeur, altijd snel en goed geleverd. Ik denk dat zeker ouderen die niet alles meer 100% zelf kunnen hier fijn en veilig hun aankopen kunnen doen. De bezorgers die de volgende dag op het afgesproken tijdstip en ook nog vooraf telefonisch aangekondigd kwamen leveren en plaatsen waren vriendelijk, behulpzaam en snel. Ik ben dus nog steeds heel tevreden over deze mooie winkel!

Georges 05-03-2020

Goede prijs, goede informatie op de website waarmee snel een keuze te maken is.
Voortdurende updates van de geschatte levertijd, via gemailde track en trace link.
Levering binnen het aangekondigde tijdslot.

Enig minpuntje: oude apparaat zou meegenomen worden maar daar vroeg de chauffeur niet meer naar. Waarschijnlijk omdat het nog niet direct achter de eerste deur stond. Dat kwam omdat mijn schoonmoedér het apparaat niet zelf van zijn plek kreeg (vijf meter verderop, in de keuken). Ze is al wat ouder.

Theo - Leiden 04-03-2020

Bemmel & Kroon adverteren met de laagste prijs en maken dit ook waar.
Daarnaast zeer vlotte en complete levering. Maandagmiddag ca. 13u besteld, dinsdagochtend om kwart over 8 stond ie al te draaien. Goed geregeld!

Laura 04-03-2020

Na bestelling snelle reactie dat het model niet leverbaar was, maar kreeg het nieuwere model ervoor geleverd. Ik had per ongeluk 3 bestellingen geplaatst🙈 en ook dat werd binnen no time opgepikt en gecorrigeerd.
De levering ging ook volgens planning en werd goed op de hoogte gehouden van de levertijd. Netjes binnengezet en gevraagd of oude apparaat mee terug moest. Ik ben tevreden. Prijs lag een stuk lager dan voor hetzelfde artikel bij andere bedrijven.

Mw. Dee Joode-Roos 04-03-2020

Dit is in 1 woord een TOP bedrijf. Goede service, geen vraag is teveel, enz. Vandaar van mij een dikke 10!!!!

Katja 04-03-2020

Dit was mijn eerste bestelling, want Bemmel & Kroon had als een van de weinigen nog de Miele stofzuiger die ik graag wilde. Ik kende de winkel niet. De website was zeer gebruikersvriendelijk. Ik kon gelijk bij de bestelling de gewenste leverdag aangeven. Ook werd duidelijk aangegeven dat levering tot de drempel was. Toen de de bezorger onderweg was, werd ik zoals beloofd goed op de hoogte gehouden en ik wist ook wat ik moest doen als het product beschadigd of defect was. Dat stond namelijk in de bevestiging die ik direct via mail ontving. 100% goed. Klachtenbehandeling of retouren nog geen ervaring mee, maar als ik weer iets nodig heb, bestel ik hier zeker weer!

Willie Emons 04-03-2020

snelle levering, goede track en trace, bij navraag of ze oude koelkast in garage konden zetten werd dat meteen geregeld, top service

albert van oenen 04-03-2020

hallo wij hadden onze combimagnetron stuk en op internet gezocht naar een nieuw hetzij ander model maar bij bemmel en kroon hadden ze op de website een zelfde staan dus heb ik maandag gebeld ik werd vriendelijk te woord gestaan en de bestelling rond gemaakt het is nu woensdag en het nieuwe apparaat zit al weer op zijn plaats dus ook nog eens supersnel .
ik kende deze winkel niet maar niets dan lof goede service ook voor de bezorgers

Phons 04-03-2020

Op Zondag een wasmachine besteld die op maandag geleverd zou worden. Een paar uur na de bestelling ontving ik een mail met de mededeling dat de machine niet op voorraad was en dat deze over enkele dagen binnen zou zijn. Op dinsdag zag ik op de website dat de levertijd drie weken was. De klantenservice gebeld en zij gaven direct de mogelijkheid om een andere machine van hetzelfde merk en dezelfde specificaties te leveren. Het apparaat was iets duurder maar kon zonder meerprijs geleverd worden. Na akkoord had ik na 20 minuten de nieuwe factuur in mijn mailbox. Op woensdag is de machine naar tevredenheid geleverd. Topservice!

Brigitte 04-03-2020

Een smeg koelkast en een etna fornuis gekocht , op tijd geleverd, nette prijs, een probleem met een onderdeel werd opgepakt en opgelost

J.C Tintel 04-03-2020

Door de verkoper op een zeer prettige, klantvriendelijke manier geholpen bij het maken van onze keuze. Prijs was gelijk aan de goedkoopste webwinkels waardoor de persoonlijke service de doorslag gaf om bij Bemmel en van Kroon te kopen. De snelle levering en kwaliteit van de bezorgers waren subliem.

dassel 04-03-2020

Prima service. je kunt bij bestellen ervoor kiezen dat ze de koelkast op z'n plek zetten en aansluiten en de oude meenemen. makkelijker kan het niet.

Van kerkhof 04-03-2020

Super geholpen,bezorgers nette mensen, deze internet winkel is zeer aan te raden.en scherp geprijsd .

Bep 04-03-2020

Alles is vlekkeloos verlopen.afspraken goed nagekomen.
De monteur werkte heel netjes en was heel vriendelijk.
Zal zeker meer gebruik maken van deze firma.

E.A. Poot 04-03-2020

Prachtige showroom, vakkundig personeel, zeer vriendelijk geholpen. De vaatwasser welke wij op het oog hadden zeer goed uitgelegd.

Glasbergen 04-03-2020

Goed geholpen. We waren blij met het advies, dat ons echt verder hielp. Complimenten voor de samenwerkinspartner van B&K bij de installatie. Hij was zeer behulpzaam en professioneel. Je voelt je als klant echt centraal staan.

A 04-03-2020

Ik heb de combi magnetron Etna CM851RVS nu een paar dagen in huis, wat een fijn apparaat. Super strak design met luxe uitstraling , ruime mooie geëmailleerde binnen ruimte wat fijn is voor grote schalen, goede verlichting, makkelijke bediening, het vermogen is erg goed en super snel. Dit apparaat mag voor mij de beste koop 2020 worden.

marcel lemmer 04-03-2020

snelle bestelling/levering. correcte en kundige plaatsing en aansluiting! vriendelijk personeel.

mevr. e.bong kiepe 03-03-2020

uitstekend geadviseerd en plaatsing van de gekochte droger en wasmachine. bijzonder hulpzaam en correct personeel,die de de machines hebben geinstalleerd. aanrader

J de Vries 03-03-2020

Heel eenvoudige website en vond al snel wat ik zocht. Ook de prijs was erg mooi en voor 22:00 besteld de volgende dag al in huis. Ik kon bij de (vriendelijk) bezorger met pin betalen dus aan service en gemak geen gebrek. Al met al zeer tevreden.

Hans 03-03-2020

Werkelijk wat een geweldige zaak! Ik had een bepaald type Samsung wasmachine besteld. Deze was echter niet meer op voorraad en ook niet meer verkrijgbaar. Bemmel & Kroon heeft dat keurig via de mail aan mij gemeld en als service een duurder type Samsung wasmachine voor de zelfde prijs aangeboden. 's-avonds besteld en de volgende dag keurig op tijd op de juiste plaats in huis afgeleverd en geïnstalleerd. De oude machine en het verpakkingsmateriaal weer keurig meegenomen!
Er is een bedrijf dat reclame maakt in de vorm van "Levering met een glimlach". Dat geld zeker ook voor Bemmel & Kroon maar dan wel met een brede glimlach!!

Carla Brandt 03-03-2020

Vlot besteld. Snelle bezorging volgende ochtend al. Geïnstalleerd door de monteurs. Super service!

Rien 03-03-2020

Levering was snel en correct. De prijs op Kieskeurig was al één van de laagste.
Maar de prijs viel nog een stuk lager uit door een kortingsactie. Leuke meevaller!

JOOP MEIJER AMSTERDAM 03-03-2020

Eerste klas service en afhandeling en plaatsen op zeer professionele manier gedaan door de firma

Brian van der Veen 03-03-2020

Mooi op tijd geleverd, keurig op zijn plek gezet en oude droger meegenomen.
Ben zeer tevreden.

Vogel van de duinen 03-03-2020

De service in de winkel is zeer professioneel. Levering is op tijd. Alles was perfect.

B. Ploeg 02-03-2020

Heel fijn benaderd in de winkel en geholpen. Betaling makkelijk en volgens de uitleg die duidelijk gegeven was. Bezorging was ook super, keurig op tijd, fijn personeel. Kortom op alle fronten was onze bestelling een aanrader !

Udo Wetzel 02-03-2020

Online gekocht. Scherpe prijs
Snel alles geregeld en de levering goed op tijd. Nette bezorgers. Helemaal naar de tweede verdieping en direct het oude apparaat mee retour. Top gedaan en dank jullie wel

Hans 02-03-2020

Na 25 jaar trouwe dienst had onze combi magnetron (Atag) het begeven. Op naar Bemmel en Kroon in Zoeterwoude. Bij binnenkomst werden we meteen vriendelijk te woord gestaan. We konden duidelijk aangeven wat voor soort magnetron we zochten. Maar de keuze is enorm.... Gelukkig was daar de hulp van de verkoper die nog even doorvroeg. Daarna liet de verkoper ons 4 merken zien die aan onze criteria voldeden en na enig gedraai aan de knoppen (bedieningsgemak) was de keuze snel gemaakt. Een Pelgrim !!!!! (haha, ons eerste gasfornuis was 45 jaar geleden ook een Pelgrim)
Ook de levering van de magnetron verliep keurig volgens afspraak. Het inbouwen hebben we zelf gedaan en was goed te doen. Mede door de duidelijke uitleg van de verkoper in de winkel hebben we meteen van de combimagnetron gebruik kunnen maken en er binnen 3 dagen heerlijke knapperige broodjes, een perencake en een ovengerecht uit getoverd. Het enige nadeel-tot nu toe- is dat het signaal einde bereidingstijd wat aan de zachte kant is.

Chris 02-03-2020

Voor de eerste keer bij deze shop een artikel besteld. Ik werd telefonisch op een uiterst prettige en deskundige manier te woord gestaan en geholpen.
Levering volledig volgens afspraak.

Els 02-03-2020

Zaterdag besteld en maandag geleverd. Goed geïnformeerd over lever tijd . Aardige mannen die snel en vakkundig de vriezer op de plek zetten en voor je aansluiten. In 10 min. Klaar! Hoe fijn is dat!

Ming 02-03-2020

Ik heb voor de eerste keer bij dit bedrijf een vrieskast gekocht order: BKI835813 een Beko vrieskast met freezeguard omdat ik deze in mijn garagebox gebruikt. Bestellen ging als een speer en de bezorging was echt super.
Ik kon gewoon volgen wanneer de bezorger zou aankomen kon ik gewoon tussen door boodschappen gaan halen. Maar door drukte op de weg, want er was een ongeluk gebeurd richting Botlek werd het wel een beetje later dan verwacht. Maar is geen minpunt. Zijn hier in Spijkenisse wel wat gewend met vertragingen. Ik beveel dit bedrijf aan voor de uitmuntende service en bezorging.
Met vriendelijke groeten,

Ming