Deze score is berekend op basis van 3208 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Hilly van der dong 07-04-2019

Via kieskeurig hebben wij een koelvries combinatie gekocht. We kregen Smorgens op tijd bericht wanneer hij bezorgd werd . Van tevoren nog 2x bericht helaas ze nog bij ons zouden zijn. Alles op de derde verdieping gebracht en geïnstalleerd. Verpakkingsmateriaal allemaal meegenomen. De bezorgers waren ook vriendelijk en behulpzaam. SUPER

Wim 07-04-2019

Na een aangenaam en verduidelijken telefoon gesprek bestelling geplaatst. Perfect afgeleverd met heel correcte track and trace. Alles zeer naar wens. Tot de volgende keer.

Gerrit van Meer 06-04-2019

Onmiddellijk en deskundig geholpen in de winkel. Later efficient geholpen bij telefonische verandering bestelling. Zeer efficiente bezorging. Super te reden.

JosL 06-04-2019

Deze winkel gekozen, mede doordat we via Kieskeurig zagen dat dit een van de goedkoopste leveranciers was, tevens hadden we bij een eerdere aankoop goede ervaringen. slechts een puntje, ze konden ons niet direct helpen ivm inbouwmaten van de oude vaatwasser, bleek millimeter werk te zijn. wel zeer vriendelijk te woord gestaan.

Peter 06-04-2019

Goede klantenservice, bezorging duurde langer dan gepland daardoor korting gekregen, netjes opgelost

Fam. De Groot 06-04-2019

Een eerlijke en duidelijke uitleg bij de aanschaf van keukenapparaten.
Verder zijn er scherpe prijzen en vriendelijk personeel.

Henk van Dijk 06-04-2019

Ik heb voor Bemmel & Kroon gekozen vanwege de zeer ruime productenkeuze. De correcte afhandeling van de order, zeer snelle levering en uiterst scherpe prijzen. Kort om:
Ik zal niet zo gauw naar een andere leverancier zoeken.

René 06-04-2019

Wij hebben een Quooker + Cube gekocht bij Bemmel en Kroon, de verkoper nam alle tijd voor ons, ondanks dat het druk was in de winkel. vriendelijke en geduldige benadering.

J. M. 05-04-2019

Ik ging behoorlijk twijfelen of ik bij dit winkel moet kopen, doordat ik uit het noorden komt.
Ik ben blij dat ik het wel heb gedaan, prijs vergelijken met andere winkels was goedkoper, niets om op te merken betreft de monteur alles ging vlot en prima. Ik ben in ieder geval tevreden.
Het gaat om een koelkast.

Andre 05-04-2019

Fijn bestellingsproces en snelle levering en installatie van vaatwasser. Vakkundig geïnstalleerd. En ook oude vaatwasser weer mee terug genomen. Aanrader.

Van Haaften 05-04-2019

Zeer mooie zaak, het oogt als een dure winkel maar schijn bedriegt..
We konden bij binnenkomst in Cruquius op ons gemak kijken naar een wasmachine en een droger zonder gelijk aangevallen te worden door een verkoper 😊prima service,goede uitleg. Dinsdag besteld, woensdag in huis!

Paula G. 05-04-2019

goede prijzen, goede beschikbaarheid van producten, geen vervelende verrassingen. De bezorgers waren ook heel professioneel en wel op tijd.

Sma 05-04-2019

Altijd goede ervaringen met Bemmel & Kroon gehad. We zijn al jaren klant bij hen.

Marc 05-04-2019

Na bestelling op internet onmiddellijk ('s avonds!) reactie, bij vraag persoonlijk antwoord.
Duidelijk aangegeven wanneer en hoe levering plaatsvindt, met track en trace goed te volgen.
Mannen haalden oude machines weg en hebben nieuwe apparaten keurig en razendsnel geplaatst.
Ter plekke gepind: heel makkelijk.

Eric 04-04-2019

Mooi uitzicht, gemakkelijk in gebruik en onderhoud
Zeer goede aflevering van het toestel
Klein minpuntje: Er kan geen bakplaat aangebracht worden omdat er
geen liggers zijn voorzien.

Dini 04-04-2019

Prima voorlichting over de verschillende wasdrogers!
Uitstekende service en samen tot een goede keuze gekomen!

Danielle 04-04-2019

Goede service en snelle levering! Van tevoren gebeld hoelaat zij er zouden zijn. Vriendelijke en hulpvaardige jongens.

Nadia 04-04-2019

Super winkel! Mijn wasmachine bleek niet leverbaar te zijn, en kreeg gratis een upgrade naar een duurdere en betere wasmachine. Ze hebben de wasmachine keurig naar boven gebracht. Daarnaast kreeg ik ook snel antwoord op mijn vragen die ik via mail stelde. Ook in de avond.

Naomi 04-04-2019

Super snelle levering! Communicatie over het leveren van de zending is fantastisch. Meerdere mailtjes en sms'jes ontvangen over de leveringstijd. Heel fijn! Zeker een aanrader

C. Consument 03-04-2019

We hebben een magnetron besteld bij dit bedrijf. Een snelle levertijd en vijf jaar garantie voor niet al te veel geld. Helaas toen we hem net besteld hadden kwam er direct al een mail waarin een paar dagen levertijd stond. Het was voor een verjaardag dus dan denk je nou voorruit dan maar. Vervolgens horen of zien we dagen niks. Dan zelf toch maar gebeld. Levertijd is volgende week. De kans dat de magnetron nog op tijd is word steeds kleiner. Eindelijk wordt hij dan gebracht. Maar als we dit hadden geweten hadden we hem bij iemand anders bestel. De magnetron is wel goed denken we, maar we gebruiken hem nog maar kort.

Hofstra 03-04-2019

Ik heb een probleemloze levering gehad van een nieuwe oven. Kan daardoor niet beoordelen hoe omgegaan wordt met klachten of problemen, maar mijn indruk is zeer positief.

Lies 03-04-2019

goedkoopste webshop voor de pan die ik besteld heb.
Verder heel vriendelijk te woord gestaan bij navraag over mijn artikel.

Marieke 03-04-2019

S avonds besteld en volgende dag al in huis!Keurige bezorging ! Artikel goed verpakt, geen schade, netjes op
De hoogte gebracht wanneer er werd beZorgd. Kwartier van te voren nog een berichtje.. zijn er over 15 minuten .

F.W.E.Landers 03-04-2019

mooie winkel-ruime sortering en lage prijzen. Verder wordt je goed geholpen in de winkel
de verkopers hebben de nodige kennis van de producten.

math slangen 03-04-2019

super shop,goede prijs kwaliteit , een aanrader, stipte levering, goede produktomschrijving,

Kara 03-04-2019

Via kieskeurig kwam ik bij jullie winkel terecht de prijzen die jullie aanbieden waren aantrekkelijker dan de meeste shop’s

Gisteren besteld en vandaag mooi op tijd bezorgd, top kwaliteit

Een aanrader voor een ieder die veilig goedkoper en snel wil bestellen

Marco De Groot 03-04-2019

Ik heb een miele stofzuiger gekocht bij deze super winkel.behulpzaam over de telefoon direct besteld
Volgende dag in huis.
Wat een service deze winkel verdiend een dikke 10

J. Morris 03-04-2019

Het bestellen van de wasmachine ging heel snel via jullie site. Wij hadden voor Bemmel & Kroon gekozen, omdat dat de goedkoopste wasmachine was en er stond duidelijk in dat de nieuwe gebruiksklaar zou worden gemaakt en dat de oude meegenomen zou worden. De aflevering was erg vlot. Wij zouden Bemmel & Kroon zeker aanraden.

Erik 02-04-2019

Soepel verlopen bestelling en aflevering. Laagste prijs gecombineerd met goede service.

Rob 02-04-2019

Ik heb voor deze winkel/site gekozen in eerste instantie voor de prijs. Wat voor mij de doorslag geeft is de mogelijkheid voor het laten instaleren van je bestelde product. In mijn geval een Quooker die zeer professioneel is aangesloten met daarbij de juiste afvoer waar je als consument niet direct bij stil staat.
Kortom zeer tevreden over de service.

N. Beverwijk 02-04-2019

Prima levering, goed meegedacht met de keuze, vriendelijk personeel en lekker snel geleverd!

Wil 02-04-2019

Zeer goede communicatie omtrent tijdstip levering. Prijs kwaliteit verhouding super! Helaas nog niet met de wasmachine gewassen maar de eerste draaibeurt (leeg) maakt geen geluid, heerlijk stil.
Maar kijk er al naar uit ;-)

Donker 02-04-2019

Zeer deskundig advies. Klasse Ook het plaatsen verliep probleemloos.moet alleen weer machine naar voren zien te krijgen voor typenummers.

Bert 02-04-2019

Scherpe prijs en verruimde garantie, alsmede nette aflevering!
Precies wat ik zocht.

Qapla' 02-04-2019

BKI750510 Leuk product voor een goede prijs, 's avonds besteld en de volgende dag al in huis.

Ingrid 02-04-2019

Een prima service. Verkoper gaf goede uitleg, levering en installatie binnen 2 dagen.

Zhaopeng XUAN 02-04-2019

The shop could help me find proper solution to replace my old machines, also the final work and machines are very good

Samuel 02-04-2019

Eerste keer dat ik deze winkel gebruik, voor aankoop van een inbouwoven. In plaats van het bestelde model van Bosch werd een nieuwer type geleverd, waarvan ik keurig op de hoogte werd gesteld: ''u krijgt het nieuwe model voor dezelfde prijs!'' Toen ik op de website keek en constateerde dat het nieuwe type 20 euro goedkoper was en daarover een mailtje terugstuurde kreeg ik onmiddellijk 20 euro terug.

R. Dakar 01-04-2019

Was goedkoop en uitstekende service. Order was op tijd geleverd en de communicatie was heel goed.

LauraV 01-04-2019

Ruime keus. Vriendelijke bediening en goed advies. De aflevering was prrcies volgens afspraak. Na een telefonische vraag kregen we snel en een correct antwoord.

VS 01-04-2019

Goede prijs!! Snelle service en korte levertijd! Zeer tevreden. Ga zeker nog eens iets kopen indien nodig.

Peter 01-04-2019

We zijn perfect geholpen, en de levering verliep buitengewoon goed.
Netjes een mail met de levertijd en een half uurtje van te voren werden we nog even gebeld.
Ook de installatie van de wasmachine was keurig.
Niets was te veel moeite voor de monteurs.
Ik beveel iedereen deze winkel aan !!

hw houtman 01-04-2019

de vriedelijke bediening was goed en niet opdringerig werden goed geholpen en ook goed uitgelegd over de samsung wasmachine en optijd geleverd op de afspraak die we gemaakt hadden.

KLU 01-04-2019

K&B heeft erg goede prijs kwaliteit verhouding! Wasmachine die we hebben gekocht was beduidend goedkoper dan bij concurrent. Ook fijn: B&K heeft ook fysieke winkel. Bij dit soort grote apparaten wil je toch altijd ook echt kijken. En prijs in de winkel is dezelfde als de zeer goede internetprijs.

Van de Beeten 01-04-2019

Duidelijke tijdsindicatie, nette prijs, netjes bezorgd en aangesloten en de oude retour genomen. TOP

O. Mathe 01-04-2019

I was very happy and satisfied with the service I received at Bemmel&Kroon. The sales person was attentive to my questions and was knowledgeable in his answers. He was able to provide me with good and honest advice. I have visited other shops before and I had the by far the best experience here. Besides also the prices they offered were good. Highly recommended.

CTM van Laake 01-04-2019

Uitermate uitgebreide en zorgvuldige begeleiding van mijn bestelling, vanaf het eerste moment tot en met aflevering. Wij zijn zeer tevreden hiermee. De Etna magnetron straalt ook.

Sander 01-04-2019

Na lang zoeken naar onze keuken hebben we toch besloten de apparaten los te kopen omdat dat toch voordeliger was.Bij Bemmel &Kroon kwamen we het voordeligste uit en we hebben al onze apparatuur bij jullie aangeschaft en wat een topservice en de aflevering ging helemaal volgens plan.dus wij zijn meer dan tevreden over jullie en raden iedereen aan om bij jullie hun apparatuur aan te schaffen.Ga zo door en nogmaals bedankt voor de goeie service ons ordenummer is-CRQ729033 met vriendelijke Sander Wiessner uit ijmuiden

Vanleeuwen Edmond 31-03-2019

Bemmel&Kroon gaf mij de beste prijs voor deze vriezer. De bestelling met als ordernummer BKI747576 verliep vlekkeloos. De communicatie tussen Bemmel&Kroon en mijzelf was optimaal. De betaling kon vlot overgemaakt worden via mijn bank en de vragen omtrent het product werden direct en vriendelijk beantwoord. De levering ging zoals geplant (op het juiste tijdstip, netjes, vriendelijk en behulpzaam) met andere woorden een dikke 10.

Agnes 31-03-2019

De goedkoopste met prijsgarantie, mooie showroom, vriendelijk en deskundig winkelpersoneel, goede communicatie per e-mail en sms over excacte levertijd, vlotte levering op gewenste dag, goed bereikbaar per telefoon, behulpzame telefonische medewerker, prettige afhandeling bij het ruilen van een product, nieuw apparaat werd volgende werkdag al bezorgd. Ik zou Bemmel & Kroon zeker aanbevelen!