Deze score is berekend op basis van 3213 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Sabinerotterdam 22-09-2015 Via de website gekocht

Zeer makkelijk

Snel en goed

Wisten keuze vooraf

Goede snelle service, netjes qua bezorging

H.Dienske 22-09-2015 Via de website gekocht

Zoeken op Kieskeurig, Bemmel en Kroon de goedkoopste, gegevens invullen, klik en klaar

Meteen een mailtje met bevestiging, dag van levering vastgesteld (morgen). 's Avonds mailtje met tijd: 13.30-16.30. Om 14.15 telefoontje: over een half uurtje zijn wij bij u. Keurig afgeleverd, geplaatst, oude machine en verpakking meegenomen.

Lage prijs, snelle correcte levering. Top bedrijf dus!

user49 22-09-2015 In de winkel gekocht
Leidschendam

Snel geholpen in de winkel. Ze hebben me nog behoed voor de verkeerde keuze i.v.m. de bestaande keuken.

Geen specifieke opmerking. Ze doen gewoon wat ze beloven.

Heel veel!

Zie boven

Over het algemeen een prima service en een goed advies. Grote keuze. Prima prijs.

iaemel 22-09-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, concurrerende prijzen

Snelle levering, duidelijke voorwaarden

Grote keuze van op voorraad zijnde producten

Prima webwinkel

Ideale webwinkel: snel, veel keus, duidelijk over hetgeen te verwachten is bij levering

Thyrone 22-09-2015 Via de website gekocht

De bestelling via de website ging eenvoudig en soepel. De website is ook heel duidelijk.

De droger werd keurig op tijd geleverd. Eerst een mail ontvangen ter bevestiging, daarna een mail met de leveringstijd en drie kwartier van te voren keurig een belletje dat ze er aan kwamen.

Qua wasdrogers was er een ruime keuze.Eerdaags een vaatwasser nodig, dan ga ik zeker op de website kijken.

Het liep allemaal soepel en snel, gemakkelijke website, keurige service.
Komt heel betrouwbaar over.

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik tot nu toe een hele goede indruk krijg van de winkel. Dit is de eerste keer dat ik via hun wat bestel maar zeker voor herhaling vatbaar.

MYJ vd Berg 22-09-2015 Via de website gekocht

Via internet besteld

Snelle levering en scherpen prijzen

Ruime assortiment van bekende merkartikelen en scherpe prijzen

Snelle bezorging en klant vriendelijk

Tot nu toe alleen telefonis contact gehad en goed geholpen en via internet besteld omdat ik wis van mijn zoon dathet een goede wasmachine is hij heeft het oude type

Elisabeth 1 22-09-2015 Via de website gekocht

via de onlineshop prima apparaat kunnen uitzoeken

keurige bezorgers ,machine uitgepakt ,aangesloten ,alle verpakking en oude machine meegenomen ,precies op aan gegeven tijdstip

genoeg keus

zeer goede ervaring

ook telefonisch zeer vriendelijk ,kortom hele goed service

michel.snoeren 22-09-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

Door de grote showroom konden wij diverse modellen drogers bekijken. Wij konden makkelijk de modellen met elkaar vergelijken en na amper 10 minuten hadden wij de droger gekocht.

De bezorging was snel en op het aangegeven tijdsstip. De droger werd netjes uitgepakt en aangesloten.

Voor elke prijsklasse is er wel een apparaat te vinden. Voor ons was deze droger qua prijs/kwaliteit de beste keuze.

In de regio is Bemmel en Kroon één van de eerste bedrijven waar je voor jouw witgoed langs moet gaan. Online gaan zij mee met de internetprijs en in de showroom denken zij wat de prijs betreft graag mee. De service en deskundigheid van de medewerkers is goed.

SimonFasola 22-09-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Online oriënteren en aansluitend offline de producten kunnen komen bekijken en/of uitproberen.

Perfect geholpen door dhr. van Bemmel zelf!

Alle topmerken overzichtelijk opgesteld.

Centraal gelegen, gratis parkeren, en binnen een week alles geleverd.

+ makkelijk parkeren + ruim assortiment + correcte bediening + eerlijk advies

sjoko1960 21-09-2015 Via de website gekocht

Aan de telefoon top behandeld en direct begrepen wat mijn wensen waren.

Snelle afhandeling van order en correcte mail over lever datum en tijdstip alsmede de afspraak mij te bellen een half uur voor levering zodat ik vanuit mijn werk tijd had om thuis te zijn

Duidelijkheid op de site over alle verkrijgbare producten.

Van oudsher een bekende winkel in den haag en omstreken met een Een zeer goede service. Vakmensen die hun vak verstaan. Ook de online service en aanpak is een voorbeeld voor vele andere online winkels.

Peterderidder 21-09-2015 In de winkel gekocht
Den haag

Ruime winkel met grote keuze aan producten

Zeer deskundig personeel

Zeer ruim assortiment

repost 21-09-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

We hebben de aankoop gedaan in de winkel in Zoeterwoude-Rijndijk, ordernummer ZTW488558. Na goed advies was de koop snel gesloten. Omdat we eerst de oude inbouw-koelkast nog moesten verwijderen konden we de nieuwe koelkast reserveren zonder aanbetaling te doen. Middels een email met link naar de website konden we vervolgens naar ons believen de bezorgafspraak binnen 3 dagen inplannen. Prima tijdsindicatie werd een dag van teoren gemaild. Bezorger belde 10 minuten voor tijd. Keurige bezorging en de oude koelkast werd meegenomen. Pinnen bij de bezorger. Hoeveel gemak wens je no meer?

Prima service en nette gratis bezorging volgens afspraak

Genoeg keus naar onze smaak en prettig geprijsd!

Groot assortiment, scherp geprijsd met een uitstekende service. Wij zijn dit al jaren gewend van B&K en kopen er graag. Verder zoeken is voor ons niet nodig.

De verkopers an B&K weten duidelijk waar ze over praten. Ze geven uitstekend advies en de service is ook dik in orde. Deze combinatie van kennis, service, kwalitatief goede producten en gunstige prijzen komen we helaas niet vaak meer tegen. Voor ons is B&K een topzaak!

marjan1982 21-09-2015 Via de website gekocht

Mogelijkheid om zelf een afleverdag te kiezen en eventuele extra service zoals het installeren van het apparaat.

Per mail duidelijk op de hoogte gehouden van het process en op de dag van levering over de verwachte levertijd en ook nog telefonisch gebeld over het tijdstip.

Uitgebreide keuze aan merken en modellen.

Vanwege het gemak van de website, de prijs-kwaliteit verhouding en het gemak om zelf de leverdatum te kiezen, waarbij bezorging ook op zaterdag mogelijk is.

Apparaat is geinstalleerd door vriendelijke bezorgers, die me vooraf telefonisch hebben gebeld over het verwachte levertijdstip.

detet 21-09-2015 Via de website gekocht

Via internet was het goed te doen, werden goed op de hoogte gehouden hoe het met de bestelling er voor stond.

Eigenlijk idem als boven.De levering was ook goed, aardige mannen die de droger leverde ze moesten drie hoog.

Er is van alles te kopen op huishoudelijk gebied. En zeker ook belangrijk ook nog veelal de goedkoopste.

Ik zou zeker bij iedereen die een nieuw huishoudelijk apparaat willen kopen ook bij Bemmel&Kroon te kijken.

Contact is prettig, houden je goed op de hoogte, kleine bloktijden van leveren en zelfs een half uur voor dat ze langskomen bellen ze je op.DUS TOPZAAK.

vandebilt 21-09-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

Geduldig en aardig personeel

Precies wat we wilden hebben

Super zaak met super scherpe prijzen

thijsprins 21-09-2015 Via de website gekocht

Na eerdere ervaring met B&K, en problemen met de levering van deze objecten bij een andere leverancier toch weer naar B&K gegaan. Geen spijt.

Wordt netjes en duidelijk gecommuniceerd voor een afspraak. Dat maakt het leven een stuk makkelijker.

Telefonisch zeer netjes geholpen door de dienst verkoop. Een pluim is verdiend.

doriendewaal 20-09-2015 Via de website gekocht

snelle levering

Vaatwasser werd netjes afgeleverd.

Genoeg keuze.

In de buurt zeker. Levering aan huis. Mocht je het product zelf willen halen dan kan dat met 20,- korting, mooie keuze dus.

Ruime keuze in assortiment en prijs. Duidelijke omschrijving van het product bij online winkelen. Keuze in laten brengen of zelf afhalen (dan 20,- korting/ geen porto) is mooi meegenomen voor wie zelf met de auto de aankoop wil ophalen.

P Hemelrijk 20-09-2015 Via de website gekocht

Gebeld, binnen 5 minuten na advies aankoop gedaan telefonisch, 1 dag later thuis geleverd, prima service dus!

veelzijdigheid aan producten in het assortiment

immdrost 19-09-2015 Via de website gekocht

1,8

Deze winkel levert zonder overleg een ander product dan besteld.

Ze doen het voorkomen dat je een nieuwer model krijgt maar je krijgt gewoon een compleet ander product. Als je dan vervolgens annuleert kunnen ze niet eens vertellen wanneer je je geld terug krijgt. Heel vreemd...

Het lijkt alsof ze een heel groot assortiment hebben maar je krijgt niet wat je bestelt dus ik denk dat het assortiment dat ze daadwerkelijk kunnen leveren kleiner is dan ze doen voorkomen.

Omdat je er niet van op aan kunt dat je krijgt wat je bestelt raad ik deze winkel ten zeerste af.

alexspek 19-09-2015 Via de website gekocht

Binnen 2 dagen in huis, netjes op zolder geleverd en goede uitleg van chauffeurs

Snelle levertijd, goede service. Vervangend model gekregen via Bemmel en Kroon, vermelding alleen onduidelijk WTW86272NL besteld. Uiteindelijk model WTW83460NL gekregen. (nieuwer model voor zelfde prijs)

dorine149. 19-09-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

overzichtelijk display, daardoor makkelijk in bediening

van te voren gebeld zoals afgesproken.makkelijk i.v.m. werk

Genoeg keus, misschien teveel?

Aan iedereen die op zoek is naar witgoed

Schitterende winkel met een heel groot assortiment, prima en vriendelijk geholpen en goede service.

jhmmuijs 18-09-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

We werden snel geholpen, werd goed geluisterd naar onze vragen en kregen hierdoor goed advies WAT we het beste aan konden schaffen.

Was meer dan genoeg om een goede keuze te kunnen maken

Vriendelijke, behulpzame en kundige verkoper

Gemakkelijk bereikbaar, overzichtelijke winkel, uitgebreid assortiment en kundig personeel

monilelo 18-09-2015 Via de website gekocht

Ruime keuzes, makkelijk te bestellen, goede service en snelle levering!! Perfect!!! Ik had een andere model besteld maar niet meer leverbaar dus krijg ik nieuwer en duurder model voor hetzelfde prijs! Wat een service.

De hoog 18-09-2015 Via de website gekocht

Makkelijk via internet te bestellen en dag te bepalen van levering, van te voren nog even bellen dat ze er aankwamen, 2 aardige en handige jongens kwamen de wasmachine brengen en aansluiten. Prima service

Sonja.H 18-09-2015 Via de website gekocht

duidelijk welke weg te volgen op de site

snelle levering en levering op de aangegeen tijd met telefoontje vooraf. Jammer dat je niet met creditcard kan betalen

ruim assortiment met alle bekende merken

zou deze winkel zeker aanbevelen!

duidelijke site, ruim assortiment

Jason van der Voort 18-09-2015 Via de website gekocht

Goed toegankelijke website met heldere en duidelijke informatie. Duidelijke communicatie t.a.v. bestelling, betaling en levering. Afspraken worden perfect nagekomen. Extra service-call 10 minuten voor aankomst is erg prettig. Wasmachine keurig op zijn plaats gezet en aangesloten. Korte uitleg over de eerste wasbeurt. Netjes verpakkingsmateriaal meegenomen. Ruime keuze op website, die vervolgens ook leverbaar is. Dat kom je bij anderen wel anders tegen. Daar wordt wel een product tegen scherpe prijs aangeboden, maar is vervolgens niet leverbaar. In grote mate zou ik B+K aanbevelen. Assortiment, levering, service zijn meer dan ok!

renehofman 18-09-2015 Via de website gekocht

ik heb eerst gebeld om de voorraad te checken, en kreeg snel de bevestiging.
daarna heb ik besteld op de website, de betaling gedaan, en volgende ochten om 08.30 werd mijn bestelling geleverd.

alles werd snel en duideljk gecommuniceerd, dus ik wist ook dat de bezorger vroeg kwam

als er een gelijkwaardige aanbieding is, dan zou ik Bemmel en Kroon wel aanbevelen vanwege de snelle levering en bereikbaarheid. Het gaat wel om het product zelf dus de prijs blijft wel belangrijk.

de 2 stoomovens worden mondjesmaat uitgeleverd door Bosch. over een paar weken wordt onze keuken gemonteerd, en Brugman Keukens kon de stoomovens niet leveren ( belachelijk overigens ) Een korte zoektocht bracht mij bij Bemmel en Kroon die er nog 2 had. En die zijn dus ook ruim op tijd voor de verbouwing binnen. Ik ben samen met mijn vrouw dus erg blij met deze levering.

pnelsmit 18-09-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude/ Rijndijk

in de winkel van Bemmel en Kroon staan veel wasmachines opgesteld. met duidelijke uitleg was de keuze snel gemaakt.

na de keuze werden we goed ingelicht over de levering en de voorwaarden.

genoeg verschillende wasmachines van veel merken om een keuze te maken

netjes, vooral heel servicegericht!

een wasmachine kopen is best lastig, de inrichting van de winkel, de klantbenadering hebben we als zeer positief ervaren. we komen hier zeker nog terug!

kris270474 18-09-2015 Via de website gekocht

Bestelling is heel gemakkelijk te plaatsen en je kan alles goed mee opvolgen, zelfs zelf een datum van levering kiezen.

Zeer goede service, alles in het teken van de klant!

Groot assortiment, je vind hier ongetwijfeld je keuze en ze zijn écht wel de goedkoopste.

Goede service, snelle levering op datum naar keuze.

Goede service, duidelijke communicatie, goedkoopste in zijn soort, vriendelijke koerierdienst, datum van levering zelf te kiezen. Ordernummer: BKI487955

HK55 17-09-2015 Via de website gekocht

Goede site

Goede communicatie

Snelle levering.

Door de vlotte en duidelijke communicatie en het montagebedrijf is dit een aanrader

vvnetten 17-09-2015 Via de website gekocht

Ik kon de bestelling op de gewenste dag dat ik thuis was laten leveren. Hoefde ook niet speciaal er voor thuis te blijven

De man aan de telefoon was erg vriendelijk en legde uit hoe het proces van levering verloopt.

Bemmel heeft veel verschillende producten welke gemakkelijk bezorgd kunnen worden.

Algeheel een hele professionele indruk gekregen van Bemmel

Maken waar wat ze zeggen en vriendelijk in hulp

Westkart 17-09-2015 Via de website gekocht

Goede informatie via de site

Goede mogelijkheid tot maken afspraak leveren product
Keurige medewerkers.

Breed en concurrerend .

Goede service website en in de winkel. Concurrerende prijzen. Personeel met een goede inleving in de vraag of gewenste oplossing.

Goede service , duidelijke website en concurrerend

thijsenfemke 17-09-2015 Via de website gekocht

Zeer duidelijk website en bestellen gaat eenvoudig. Erg goed op de hoogte gehouden van het bestelproces.

Bestelling volgende dag al geleverd. in de vroege ochtend mail én sms met tijdvak van leveren. Half uur voor levering werd ik gebeld dat ze er bijna waren. Product werd netjes en zeer correct binnen gebracht.

Ruim assortiment en een zeer scherpe prijs!

Door de goede prijs/kwaliteitsverhouding, de snelle levering en goede service zou ik deze winkel zeker aanbevelen.

Zeer duidelijke website, goede en snelle levering en uitstekend behandeld en te woord gestaan door de bezorgers.

snhbbv 17-09-2015 Via de website gekocht

Alles verliep vlotjes, en kon alles direct vinden

Leveranciers waren erg efficient,behulpzaam en vriendelijk.

Alles verliep perfect.

Punctueel, op tijd en netjes afgeleverd.

hilfe 17-09-2015 Via de website gekocht

Een goede site, die de juiste informatie duidelijk aangeeft.

Na de bestelling, krijg je per email alle relevante informatie. Dat geldt ook voor hun vervoerder. Ook die communiceert duidelijk en adequaat.

Gewoon alle apparatuur in allerlei prijsklassen. Enorm assortiment.

Absolute aanrader.

Ik had al eerder een inbouw vaatwasser via Bemmel & Kroon aangeschaft. Dat verliep zo prettig dat je dat dus onthoudt.

mblok70 16-09-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, zonder poespas en veel keuze. Meer dan de concurrenten hebben.

Service is perfect, alle afspraken worden nagekomen. Zonder extra kosten (en de wasdroger die ik gekocht heb bij deze winkel was al 100 e goedkoper dan bij alle concurrenten!), werd de droger 2 verdiepingen hoog geïnstalleerd en de verpakking meegenomen. Klasse!

Het assortiment is vele malen uitgebreider dan van de concurrenten, en heb me uitgebreid georiënteerd, dus durf dit wel te beweren.

Ook prettig dat er winkels zijn, met showroom, zodat je daar eventueel heen kunt. Maar de prijs is onverslaanbaar, dus ik zou volgende keer deze winkel zeker aanraden

Er wordt na het aankopen duidelijk gecommuniceerd wanneer het product verwacht wordt. De chauffeur belt, zoals in de mail staat, een half uur voor aankomst en het tijdframe van 2 uur welke je een dag van te voren krijgt, wanneer het product arriveert, klopt precies. Bovendien was van Bemmel en Kroon op mijn gekochte wasdroger minstens 100 euro goedkoper dan alle concurrenten!

AndriesFrenaij 16-09-2015 Via de website gekocht

Prima geholpen, via de website gekozen maar toch nog even gebeld. Werd gelijk te woord gestaan en uitstekend geholpen

Kreeg via een goede koerier onze spullen, werden goed op de hoogte gehouden en wisten precies wanneer onze order kwam.

Wat niet op voorraad was werd direct besteld en binnen een week geleverd.

Zeker, zodra iemand nu wat wil kopen zal zeker deze winkel aanbevelen

Dit was de eerste keer om bij Bemmel en Kroon te bestellen, ze waren goedkoper als de andere maar wat ons overal opviel was de uitstekende service, dus ondanks dat de keuze was gemaakt via de webwinkel was de verdere service echt uitstekend.

tondo 16-09-2015 In de winkel gekocht
Den haag

Prima advies en ruime keuze

De volgende dag in huis

Ruime keuze

Aan iedereen

Allen maar prime advies en snel geleverd

Joker1950 16-09-2015 Via de website gekocht

het gemak vandaag besteld en binnen een paar dagen in huis

de oude kookplaat word gratis meegenomen

prima goed te zien wat ze allemaal leveren

heel goed te bereiken en een perfecte service!!

Eerst in de winkel wezen kijken wat voor platen ze hadden en deze kwam heel goed uit de bus vandaar deze besteld! Ook de pannenset had ik al eerder in huis dan de plaat zelf!! Klasse

toolen 16-09-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

makkelijk te bereiken

deskundig en vriendelijk geholpen

ruime keus

prima service en deskundig geinstalleerd

oudewolbers 16-09-2015 Via de website gekocht

Ik kon op de website gemakkelijk vinden wat ik zocht en on line bestellen.
Uitstekende communicatie.
Het gemak van pinbetaling bij aflevering sprak mij aan.

De service was voortreffelijk.
Ook telefonisch gemakkelijk te bereiken en goed geholpen.
Betrouwbare afspraken en levering.

Groot assortiment.
Veel keuzemogelijkheden binnen productgroep.
Was aangenaam verrast over de alleszins concurrerende prijzen en snelle levering (1 dag ).

Ik heb goede ervaringen met deze leverancier

Ik ben aangenaam verrast door de scherpe prijzen en de snelle, prettige, betrouwbare, adequate afhandeling door Bemmel en Kroon.

Elizaa48 15-09-2015 Via de website gekocht

Het bestelproces is duidelijk en correct te volgen. Het enige min-puntje is dat je helaas niet met het afleveren van de goederen kan pinnen of achteraf kan betalen

Telefonisch contact met de verkoopmedewerker verliep duidelijk en ik werd snel teruggebeld met een antwoord.

De koelvriescombinatie waarnaar ik op zoek was, was bij deze winkel gelukkig op voorraad en snel te leveren. Het enige minpuntje is dat ikzelf moest bellen op welk dagdeel ik de vervoerder kon verwachten. In de ontvangstbevestiging/factuur KDI489122 stond nml. dat ik op de afleverdag uiterlijk om 8.00 uur een email zou ontvangen wanneer ik de vervoerder kon verwachten. Dit heb ik niet gehad. Maar na een telefoontje ben ik netjes en snel teruggebeld met het antwoord. Ook zou de vervoerder een half uur voor aankomsttijd bellen maar dit was ook niet het geval.

peluik 15-09-2015 Via de website gekocht

overzichtelijke website

snelle levering

voldoende keus in merken

snel en betrouwbaar

prima webshop, snel betrouwbaar en voordelig

Ton Diederen 15-09-2015 Via de website gekocht

De site is duidelijk en makkelijk

Klantenservice was netjes en correct en hadden meteen een antwoord op mijn vraag

Voor wat ik nodig had was er genoeg te kiezen

Goede en nette winkel

Ik vind de bereikbaarheid van de website prima en de klantenservice weet waar ze het over hebben

riems001 15-09-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Mooi in te delen koel-vries combinatie, je kunt alleskeijt in de grote bakken aan de deuren. Helaas geeneierrekjes

Netjes geholpen in de winkel, geen vraag was teveel, ook bij telefonisch contact wist men wie je was

Merr kun je bijna niet in huis hebben

Absoluut aan te bevelen en dat voor een heel goedeprijs

Geen missers volgens mij

Chris198O 15-09-2015 Via de website gekocht

Ik was op zoek naar een verjaardagscadeau voor mijn moeder, ik wist wat ik wilde halen dus het product was van te voren bekend. (In de eerste instantie had ik nog nooit van uw bedrijf gehoord, maar zag ik dat het product bij anderen tijdelijk niet leverbaar was. Ik vind de website zeer overzichtelijk en had het product al snel gevonden en besteld. Tijdens het proces geen overbodige gegevens om in te voeren wat soms nog wel eens het geval is.

Service was prima ! mogelijkheid om afleverdatum te selecteren is een plus ! (aangezien ik niet elke dag in de gelegenheid ben om thuis te zijn om het product in ontvangst te nemen). Duidelijk email en sms met betrekking tot de levertijden op de afgesproken dag en ten slotte zeer vriendelijk te woord gestaan door de vervoerder.

Ik heb niet gekeken naar meerdere modellen, m.b.t. deze aankoop was deze winkel een van de goedkopere aanbieders. Wat ik ook prettig vond is de mogelijkheid voor extra garantie.

Prima service, artikelen waren op voorraad (bij andere webwinkels was het betreffende product niet op voorraad).

Verder geen bijzonderheden.

Ensuna 15-09-2015 Via de website gekocht

Het gemak van online winkelen hoef ik waarschijnlijk niet uit te leggen. Wat wel belangrijk is de afhandeling en de vervolgstappen gedaan door DynaLogistics BV waarbij je kan zien waar ze zijn op de dag van de levering. Zo kan je alles op je gemak doen en weet je ongeveer wanneer ze er zijn.

Zowel Bemmel en Kroon als DynaLogistics zijn helder en duidelijk en alles loopt zeer gesmeerd.

De service van een fysieke winkel, maar dan online!

Assortiment zeer uitgebreid. Men zal niet alles hebben, maar genoeg om tot een keuze te komen.

Doen niet onder voor de grotere shops. Wellicht komt dit slijmerig over, maar liever Quality over Quantity zal ik maar zeggen.

+ Webshop + Prijs + Service + Bezorgservice + Informatie tijdens bezorgdag + Aansluit en oude apparaat meeneem service + Oude Wasmachine weg, Nieuwe geplaatst en aangesloten zeer snel! - Geen op of aanmerkingen voor dit bedrijf of de afhandeling van wat dan ook.

helengordijn 15-09-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude/Rijndijk

De apparaten die wij wilden kopen waren er niet meer, verkoper erg klantgericht en kwam met vergelijkbare producten en deed ook iets met korting omdat de andere apparaten die wij wilden, in de aanbieding waren

Heel veel keuze

Het assortiment groot, de winkel is erg overzichtelijk en personeel erg vriendelijk

Ik vind de winkel erg overzichtelijk en klantgericht personeel

seaman 15-09-2015 Via de website gekocht

alles was zeer duidelijk en in een goede volgorde snel te verwerken zonder oponthoud of ergernis

aflevering op het van te voren nauwkeurig aangegeven tijdstip. plaatsing op de eerste etage, aansluiting, controle, en afvoer van de oude zware apparatuur op een volkomen klantvriendelijke manier

ruim voldoende keuzemogelijkheid. toen het gekozen produkt net uitverkocht bleek te zijn, werd er een nieuwer iets mooier en iets duurder type aangeboden. het prijsverschil van e 100,- werd onmiddellijk
gehalveerd waar we heel tevreden mee zijn.

soepele verwerking van de telefonische website bestelling. zowel de betaling als de aflevering: snel, adequaat, klantvriendelijk. en toch een prima product voor een heel nette prijs.

espewes 14-09-2015 Via de website gekocht

handige site

snelle levering en gratis bezorging

goede prijs

BKI487957