Deze score is berekend op basis van 3108 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

RvS 25-08-2016 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Miele beste uit de test was bij andere winkels uitverkocht en niet te bestellen.
Bij Bemmel en Kroon zaterdag besteld, maandagochtend in huis.
ordernummer DH549452

Marsja 25-08-2016 In de winkel gekocht

Super service

Zeer goede uitleg zonder poespas of overhalen we waren binnen een kwartier geslaagd. We konden onze bestelling gelijk op gaan halen alles super geregeld

Pluspunten

• Duidelijke uitleg
  • Niet overhalen

M. van Beek 25-08-2016 In de winkel gekocht

Gewoon TOP

Op zoek naar een nieuwe combi-oven hadden we niet verwacht bij Bemmel & Kroon terecht te komen. Eerlijk gezegd, we gingen daar alleen maar om te kijken maar we werden prettig ontvangen door de receptiemedewerkster die ons duidelijk aangaf hoe en wat. Na een rondje door de mooie showroom werden we bij de inbouw apparaten opgevangen door de heer Bemmel persoonlijk. We hadden vooraf al e.e.a. onderzocht maar we kregen een duidelijk uitleg m.b.t. onze keuze. Eigenlijk was het boven budget maar we kregen een niet te weigeren aanbod waar we ook gelijk ja tegen hebben gezegd. Bezorgen konden we geheel naar eigen wensen invullen. Zoals de titel al aangeeft, geen teleurstelling maar ordernummer DH554032 is gewoon TOP

Pluspunten

• assortiment
  • vakbekwaam personeel
  • lage prijzen
  • leveringsafspraken

Jacqueline Smink 25-08-2016 In de winkel gekocht
Cruquius

Amerikaanse koelkast

Omdat onze koelkast het op één van de warmste dagen het begaf moesten wij snel op zoek naar een nieuwe. Na een beetje op internet te hebben gespeurd kwamen we Bemmel en Kroon tegen. We gingen hier, na een bezoek aan de Media Markt, rondkijken. Een mooie winkel met een groot aanbod.  We kregen de tijd om rustig rond te kijken en op het moment dat wij iets wilden vragen was er direct een medewerker in de buurt met een duidelijk antwoord op onze vragen. De prijs was prima en we gingen direct over tot de betaling. Dezelfde middag nog kregen we de factuur per mail binnen, gevolgd door het tijdstip van levering. We hebben een dag later onze nieuwe LG GSL325PZCV staan en zijn er heel blij mee. Laat nu de hitte maar komen!

Pluspunten

• goede prijs-kwaliteit
  • Deskundig

Unchosenone 25-08-2016 In de winkel gekocht
Bemmel & Kroon Zoeterwoude/Rijndijk

Bemmel & Kroon Zoeterwoude/Rijndijk

Vriendelijk verwelkomt in de showroom van Bemmel & Kroon te Zoeterwoude/Rijndijk.
Winkel is ruim en overzichtelijk per rubriek ingedeeld.
Personeel zeer behulpzaam en meedenkend op het gebied van keuze apparaat.
Kortom een fantastische beleving !

Ordernummer: 541035

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Goed bereikbaar
  • Groot assortiment
  • Vriendelijk personeel

Sandra 25-08-2016 In de winkel gekocht
Forepark

Tevreden

Netjes geleverd!! bemmel en kroon hebben rekening gehouden met mijn drukke agenda zodat ik geen afspraken hoefde te verschuiven. De heren hebben als 1 van de weinige leveranciers de koelkast in de keuken geplaatst en niet alleen over de drempel gedragen.

Pluspunten

• Ruime koelgedeelte
  • ruime vriesgedeelte

Meijer 25-08-2016 In de winkel gekocht
Hoge Rijndijk Zoeterwoude

Snelle levering & deskundig advies

Deskundig advies in de winkel op de Hoge Rijndijk in Zoeterwoude gekregen. Volgende dag telefonisch gebeld en Miele wasmachine besteld. Vandaag in huis.

Pluspunten

• deskundig advies
  • snelle levering

Jo 25-08-2016 Via de website gekocht

Ovens

Goede en snelle service bezorgen geen enkel probleem. Vandaag besteld binnen drie dagen geleverd.De goedkoopste wat ik tegen kwam

Pluspunten

• Service
  • Goede service

Jack 25-08-2016 Via de website gekocht

snel, foutloos, top service

Een dikke 9 voor Bemmel & Kroon. Het hele proces, van offerte tot aan installatie liep vloeiend, prettig contact en nette, ter zake kundige monteur.

Pluspunten

• snel
  • ter zake kundig

Els 25-08-2016 In de winkel gekocht
Nederland

Bauknecht vaatwasser

Zeer uitgebreide collectie. Ik kwam voor de inbouw vaatwasser. Daar hadden ze een rui en selectie van, in verschillende prijsklassen.

Pluspunten

• Ruim aanbod
  • Goede informatie
  • Gemakkelijk bereikbaar

Lesley 25-08-2016 Via de website gekocht

Snelle levering mét plaatsing!

We waren op zoek naar een nieuwe vaatwasmachine, daarnaast wouden we ook dat deze geplaatst werd. Al snel werd duidelijk dat niet veel online verkopers deze services voor inbouwtoestellen bieden. Tot we bij Bemmel & Kroon terecht kwamen. We plaatste onze bestelling, werden gecontacteerd voor een afspraak en binnen de week stond ons nieuw toestel er. Heel vriendelijk contact, snelle service en plaatsing ook voor inbouw. Helemaal top!

Pluspunten

• Snel
  • Plaatsing inbouwtoestel

Cees 25-08-2016 In de winkel gekocht

prima geholpen

Ruime winkel, goed toegankelijk mooi ingericht veel keuzes en vlot en deskundig geholpen. En nog lekkere koffie toe.

Pluspunten

• overzichtlijk

Peter 25-08-2016 In de winkel gekocht
Leidschendam

de Amerikaan

duidelijke ne prettig bediening, mee denken over transport en later nadat ik de koelkast had gekocht, en hij iets goedkoper was geworden een financiele compensatie!

M Keereweer 25-08-2016 In de winkel gekocht
Leidschendam

Aankoop Vaatwasser Prima geholpen bij aankoop en plaatsen.

Mooie zaak en erg klantvriendelijk. Snel en duidelijk geholpen
De beloften qua plaatsen en bezorging volledig nagekomen

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Veel keuze

Ruud de Ram 25-08-2016 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Aankoop en plaatsen vaatwasser

Netjes op de afgesproken dag geleverd. Echter in de doos zat de verkeerde vaatwasser maar door de uitstekend service van de monteur werd er snel gekeken waar de juiste machine stond. Deze is direct gehaald en als nog dezelfde ochtend geplaatst. TOP!

Bemmel en Kroon 25-08-2016 Via de website gekocht

Goed product, slechte aflevering

Goed en vriendelijk telefonisch productadvies. Er werd echter beloofd dat de koelkast uitgepakt en geïnstalleerd zou worden op de begane grond. Heb ik ook voor betaald, maar dit gebeurde in eerste instantie niet. Na een klacht kwamen de bezorgers wel terug om het verpakkingsmateriaal ophalen, maar de koelkast werd niet waterpas gesteld.

Pluspunten

• Goed productadvies.
  • Klacht werd behandeld

Minpunten

• Installatie niet geleverd
  • Werd wel voor betaald

Sharma. Rattansingh 25-08-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Amazing/ nu volgt mijn vrieskist aankoop bij hun

Heel vriendelijke personeel, die vooral tijd voor hebben om naar je wensen te luisteren. De klant is geen nummer , maar echt een koning die zorgt voor omzet generering. Alles wordt conform afspaak nagekomen ( zelfs ná de levering ).

Pluspunten

• Nette winkel
  • Vriendelijk personeel
  • Goede aftersale service
  • Tijd voor de klant
  • Voldoende gratis parkeer

J. Den Haan 25-08-2016 In de winkel gekocht
Den haag

Tevreden klant

I.v.m.verkoop van mijn huis moest ik al het witgoed niet aanschaffen zoal koelkast afwasmachine fornuis wasmachine en droger! Ik heb via internet verschillende bedrijven bezocht maar Bemmel & kroon waren met alle artikelen goedkoper. Ik heb het bezoek adres in Den Haag bezocht en ven daar goed geadviseerd! Ik heb daar alles besteld. En al de spullen waren op de,afgesproken datum bij mij thuis!! Echt een aanrader Bemmel & Kroon!!!

Pluspunten

• Goede website
  • Bezoek adressen

Ed 25-08-2016 Via de website gekocht

We ze zeggen, is wat ze doen!

Precies datgene wat je wilt als je iets koopt via internet wordt door Bemmel en Kroon waargemaakt.
Bestellen, bevestigen en afleveren volgens afspraak!
Top!

Pluspunten

• snel

m.laros 25-08-2016 In de winkel gekocht
den Haag

droger

Mooie winkel verkoper maakt een advies van een verkoper die de vorige keer ons te woord stond met de grond gelijk.

Pluspunten

• goed parkeer voorziening

Minpunten

• arrogante verkoper

Rijswijk 25-08-2016 In de winkel gekocht

al vaker bij B&K gekocht

B&K heeft een ruime selectie, geeft goed advies en besteld apparatuur die eventueel niet in de showroom staan zonder probleem. goede service en goed prijs - waar om zou je online kopen als in een echte winkel zoveel betere service te krijgen is.

Stefan 25-08-2016 In de winkel gekocht

Aankoop wasmachine + droger

Na 17 jaar hield mijn wasmachine er mee op. Werd erg goed geholpen in de winkel met advies en een leuke korting. TOP!

Pluspunten

• Goede verkoper
  • Goede prijzen

ac roodenbueg 25-08-2016 In de winkel gekocht
den haag

aan koop add was wasmachine

ik werd zeer vriendelijk ontvangen in de winkel,en kreeg zeer goede uitleg van de machine.
werd op de dag die ik wou en op de tijd die ze van tevoren hadden aan gegeven.afgeleverd en geplaats de oude werd meteen meegenomen,ik ben zeer tevreden over de aankoop van deze Samsung wasmachine.

Smittenaar 25-08-2016 In de winkel gekocht
Forepark

Vaatwasser gescoord binnen 15 minuten

Na ons georienteerd te hebbben op een nieuwe vaatwasser bij Bemmel & Kroon binnen gestapt. 15 minuten later liepen we weer naar buiten en de aankoop was geregeld. De bezorgkosten kregen we cadeau maar voor de rest geen korting kunnen krijgen. Hoop dan ook erg het aankoopbedrag terug te kunnen krijgen en schrijf met liefde dan ook een review :-) Alle gekheid op een stokje, de service was top en de plaatsing via Ajtec ook! Erg tevreden....en nu maar hopen dat hij minimaal 10 jaar mee gaat.

Pluspunten

• assortiment
  • after sales

Minpunten

• geen korting gekregen

C.G. 25-08-2016 In de winkel gekocht
Den Haag Forenspark

Ruime keuze en heel veel producten en je word heel netjes te woord gestaan en komen niet gelijk met het duurste apparaat

Pluspunten

• een tien

Gaby 25-08-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Uitgebreid advies, snelle levering en nooit meer afwassen ;)

Via internet georiënteerd, heldere website, scherpe prijzen. Daarna mezelf in de winkel laten adviseren en de vaatwasser gekocht. Ik ben erg tevreden.

Pluspunten

• overzichtelijke website
  • bekwame adviseurs
  • Snelle levering

Lambert 25-08-2016 Via de website gekocht

Innductiekookplaat

Voor het eerst dit gekocht bij dit bedrijf.meestal bestel ik bij Coolblue maar het prijsverschil was zeer groot.De website was goed verzorgd.heldere informatie en prima afhandeling van het bestelde. ga er zekerweergebruik van maken.

Pluspunten

• Prima website
  • Goede informatie

Bart 24-08-2016 Via de website gekocht

Super goedkoop & Super Klantenservice

De 2 apparaten die ik bestelde konden nog niet geleverd worden omdat de leveranciers nog met vakantie waren, maar zodra deze uit vakantie waren, werden mijn apparaten snel en correct op de afgesproken dag en tijdstip geleverd! Top bedrijf!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Heel klantvriendelijk
  • Goedkoop

Leo 24-08-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Aankoop wasdroger

Snelle en vakkundige verkopers. Levering was duidelijk van te voren aangegeven. Bezorging was vlot en snel afgehandeld. Wij kopen altijd ons witgoed bij Bemmel en Kroon nooit problemen gehad.

Pluspunten

• Vakkundigheid
  • Prijs en kwaliteit

Edwin 24-08-2016 Via de website gekocht

LG Amerikaanse koelkast

Telefonisch een nieuwe LG Amerikaanse koelkast besteld vanwege een uitgestelde uitlevering die nodig was.
Perfect geregeld en via email bevestigd. Later nog 2 weken de aflevering uitgesteld en weer alles netjes bevestigd. Op de dag van aflevering ook zoals beloofd een telefoontje ontvangen over de verwachtte levertijd. Koelkast daarna afgeleverd en uitgepakt door de koerier service. Perfecte service ! Aanrader.

Pluspunten

• vriendelijke service
  • Op tijd geleverd
  • beloftes waar gemaakt

Ramona vreuls-van wezel 24-08-2016 Via de website gekocht

Top geholpen bij bemmel-kroon

Ik belde naar de klantenservice omdat ik van op zoek was naar een grote koelkast. Ik kreeg xxxx aan de lijn. De desbetreffende koelkast was niet meer op voorraad maar ze dacht mee en kwam met een mooi voorstel. Toen ik terug belde kreeg ik xxxx weer aan de lijn en ze wist wie ik was! Duidelijk werd me alles uitgelegd. Levering in overleg. Top ervaring,zeker ook door xxxx!

Henk Barelds 23-08-2016 Via de website gekocht

Uitstekend bedrijf met grote keuze voor weinig geld

Het produkt wat ik zocht vond ik bii Bemmel en Kroon en het was nog het goedkoopst ook. Levering was ook heel goed en snel!

Pluspunten

• Grote keuze
  • Goede prijs
  • Snelle levering

BvA 23-08-2016 Via de website gekocht

Bemmel & Kroon maakt haar slogan meer dan waar!

Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding, snelle levering, de verzending van artikelen gebeurt op uitermate accurate wijze.

Pluspunten

• laagste prijsgarantie
  • gratis verzending
  • snelle levering

23-08-2016 23-08-2016 Via de website gekocht

Prima winkel

De wasmachine en droger bestel bij Bemmel en kroon. Ze zijn goedkoop en snel en goeie serves
Ben 2 x gebeld dat ze de droger niet hadden en dat ze een andere aan bieden. Die zelf duurder was.

Heb mijn keuken ook daar gekocht

Zeer blij met de spullen

Pluspunten

• Goede prijs
  • Zeer duidelijk
  • Vriendelijk

Top 23-08-2016 In de winkel gekocht
Cruquius

Opnieuw zeer tevreden

Zo'n drie weken geleden kochten wij een nieuwe inbouw koelkast bij Bemmel & Kroon. Wij waren toen al zeer tevreden over de service in de winkel. Nu waren wij toevallig ook toe aan een nieuwe inbouw vaatwasser. Een andere verkoper hielp ons nu, wij waren benieuwd. Maar opnieuw werden wij zeer goed geholpen. Waar wij twijfelden hielp hij ons een goede keus te maken. Tevens een hele goede prijs. Ook het installatiebedrijf waar zij mee werken verdient een pluim. Waarom geen 10? Je moet altijd ruimte overlaten om te kunnen verbeteren.

Pluspunten

• Heel goedE service
  • Prijs/kwaliteit verh.

Etienne 23-08-2016 Via de website gekocht

aanschaf Miele stofzuiger c3

Ik kende deze winkel niet maar ben op de site van Bemmel&Kroon gekomen middels kieskeurig.nl. Aanschaf stofzuiger was snel geregeld. De volgende dag werd deze op correcte tijd afgeleverd. We werden goed op de hoogte gehouden middels de mail betreft de status van de verzending.
De oude stofzuiger werd ook nog meegenomen!

Prima ervaring met deze winkel!

Pluspunten

• snelheid van levering
  • duidelijkheid van de site
  • afhandeling
  • oude apparatuur meenemen

Minpunten

• creditcard niet mogelijk

H.J. van Pesch 20-08-2016 Via de website gekocht

Nieuwe wasmachine supersnel geleverd, op zolder

Een kapotte wasmachine als je net van vakantie terug bent is een ramp, dus na mislukte reparatie snel een nieuwe nodig (op vrijdagmiddag...). Een korte zoektocht leert dat Bemmel&Kroon bij de goedkoopste aanbieders zat. Echter, er kon op zaterdag geleverd worden, zonder meerprijs op zolder, en met een Siemens wasmiddelen pakket van Persil direct meegeleverd (welke je normaal achteraf via Siemens moet bestellen...). Top geregeld dus en de voorgang van de levering kun je "live" op internet volgen. BKI553363

• Levering (op zolder)
  • Informatie voorziening

Amber 17-08-2016 Via de website gekocht

Top service

Fijne medewerker bij klantenservice.
Goede service daar de emails die het hele proces gestuurd worden. Van de bestelling tot aan de mail in welk tijdsvlak de levering verwacht kan worden.
Bezorging, betaling en meenemen oude vaatwasser ook soepel en uitstekend verlopen.
Wij zijn uiterste tevreden met onze vaatwasser bosch smv95m30nl. Ordernummer bki 551394.
Fam. De Groot

Super snel besteld met behulp van medewerker klantenservice.

Goede communicatie tijdens proces van bestellen en leveren.

Kregen nieuw model voor oude model prijs

Pluspunten

• Goede service
  • Goede communicatie
  • Prima bezorging

Jaap 15-08-2016 Via de website gekocht

Prima service!

Snelle reactie nav offerte vraag en goed advies en aanbod met alternatieve gelijkwaardige apparaten. Levering op gewenste dag verliep snel en soepel!

Judith 12-08-2016 Via de website gekocht

Goede prijs en snelle service!

We hebben gisteren naar alle tevredenheid een vaatwasser geleverd gekregen van Bemmel en Kroon. Vorige week woensdag langs gegaan in de winkel en binnen 5 minuten na fijn advies een AEG aangeschaft. Geen gedoe met aanbetalingen maar een bevestiging per mail en op papier en die middag al een afspraak kunnen plannen met de monteur. En dat ook nog voor een prijs die op gaat voor alleen webshop zonder service.
Dank! (ordernummer 550274)

Pluspunten

• snel en prima prijs

Minpunten

• geen minpunten

Markymark 11-08-2016 Via de website gekocht

Aankoop vrieskist

Eerste internetaankoop met zo'n hoog bedrag. Scherpe prijs en netjes afgeleverd aan huis. Duidelijke communicatie ivm bestelling, levering en betaling.

besteld via internetwinkel en binnen de week netjes geleverd.

Pluspunten

• prijs
  • duidelijke communicatie
  • korrekte levering
  • betaling bij levering

Willem 11-08-2016 Via de website gekocht

Wasmachine LG FH47T

Nieuwe wasmachine besteld de LG FH47T , gelijk juiste bezorgdag opgegeven bij bestelling en alles netjes verlopen. Ik kreeg een sms in de morgen over de verwachte bezorgtijd en half uurtje voor levering ook nog een sms. Wasmachine is snel geplaatst goede service en vriendelijke mensen. Super!

Pluspunten

• Service
  • Plaatsing

Arvi 11-08-2016 Via de website gekocht

Wasmachine van Zanussi gekocht

Ik heb een wasmachine besteld. Bestelling via website gaat soepel. De Prijs was de laatste die ik heb kunnen vinden in vergelijking met alle andere sites. Daarnaast is de aflevering ook naar volle tevredenheid. Ze hebben de wasmachine zelfs kosteloos op de goeie plek gezet. BKI550904

Pluspunten

• Probleemloos
  • Goede prijs

Manuela 11-08-2016 Via de website gekocht

Dikke pluim voor geduld, service en levering

De medewerkers van Bemmel en Kroon zijn zeer behulpzaam en geduldig. Ik heb tig mails gestuurd en keer of wat gebeld voordat ik mijn uiteindelijke bestelling BKI550419 rond had, maar ik bleef super snel en netjes antwoord krijgen van de verschillende medewerkers. Bemmel en Kroon doet wat ze beloven. Via Liebherr zelf kon ik geen flessenrek voor mijn koelkast bestellen ondanks dat Liebherr dit artikel op hun website wel promoot. Bemmel en Kroon heeft dit flessenrek niet in haar assortiment, maar bood na mijn mededeling dat ik het niet bij Liebherr kon bestellen uit zichzelf aan om het voor mij bij Liebherr te bestellen. Echt super service!! Vandaag mijn bestelling ontvangen die door Bemmel en Kroon transporteur Dynalogic door drie zeer aardige en behulpzame medewerkers vakkundig zijn neergezet waar ik het wilde hebben. Ik ben over de levering echt dik tevreden. De apparatuur zelf moet nog uitgepakt en geplaatst worden dus daar kan ik nog niets over zeggen, maar tot dusver een dikke pluim !!

Pluspunten

• geduldige klantenservice
  • levering buiten assort.
  • goede transporteur
  • uitgebreid assortiment
  • prijsaanpassing

Minpunten

• (nog) geen

Beljouw 11-08-2016 Via de website gekocht

Het is heel gemakkelijk om via de site iets te bestellen. Je bepaald je keuze aan de hand van persoonlijke voorkeuren en vervolgens kun je met één klik zorgen dat je bestelling geplaatst wordt.

Ik vind het super dat het ondanks dat het soms behoorlijk grote apparaten zijn allemaal gratis geleverd wordt en dat jullie zelfs de oude apparaten gratis kunnen meenemen.

Jullie assortiment is behoorlijk groot, waardoor de keuze ook goed te maken is en je goed weet wat je in huis krijgt. De produktomschrijving is vrij uitgebreid.

Ik vind het heel fijn om in deze winkel rond te kijken en een keus te maken. Alles staat heel overzichtelijk gerangschikt en de beoordelingen van de klanten maken soms de keuze nog wat gemakkelijker.

roland 10-08-2016 Via de website gekocht

super

BKI550582. Was de enige website waar deze LG Robotstofzuiger zo goedkoop was. Bij concurrentie 10% hogere prijs en op hun belgische website tot zelfs 20 % duurder. Amai... Perfecte registratie, betaling en levering binnen de 4 werkdagen in Belgie. Zeker voor herhaling vatbaar.

heel duidelijke opvolging en berichten over je order

binnen de 4 werkdagen levering in Belgie.

Pluspunten

• service webshop
  • snelle levering

emmy 09-08-2016 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service

Vorige week een nieuwe vrijstaande koelkast gekocht voor in onze schuur.order BKI550131. Zelfde merk was bij Bemmel en kroon een stuk goedkoper. Daarnaast snelle levering en waren de bezorgers nog zo aardig om de koelkast voor ons direct in de schuur te plaatsen. Super service.

CHavers 09-08-2016 Via de website gekocht

website werkt prima en snel

directe verwerking en als enige voor zo'n laag bedrag wordt het apparaat op de 2e etage geleverd. Meeste winkels gaan maar tot de voordeur of vragen een hoger bedrag.

meer dan voldoende keuze

Robert Witteman 09-08-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Winkel is zeer overzichtelijk ingericht. Je kunt je in een oogopslag op meerdere items/apparaten tegelijk oriënteren.

Snelle, degelijke en vakkundige afhandeling/verkoop.

Veel keus m.b.t. de items/apparaten.

Winkel is goed bereikbaar, alleen qua sfeer zou het iets beter kunnen (het is nu nogal zakelijk allemaal).

Nee.

Hans Haartman 09-08-2016 Via de website gekocht

Slechts een paar drukken op de knoppen en de bestelling was afgerond.

Afspraken werden nagekomen en er werd stipt op tijd bezorgd, tot op de opstelplaats aan toe.

Er is voldoende keus met voldoende uitleg en specificaties

Zie hierboven, kortom snel en gemakkelijk.

Wat ik ook prettig vind is dat er gepind kan worden bij aflevering; beide partijen lopen zo evenveel risico's.