Deze score is berekend op basis van 2985 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Md 28-06-2019

Vaatwasser besteld voor een scherpe prijs, ze zijn inderdaad de goedkoopste. Afhandeling ging helemaal top vaatwasser werd binnen 2 dagen geleverd

Leon 28-06-2019

We waren opzoek naar een nieuwe vaatwasser. Bemmel en Kroon binnen gestapt om is even te kijken. Daar werden we vriendelijk aangesproken en te woord gestaan ( Door medewerker T. Locatie Zoeterwoude ). Deze meneer had veel kennis van de apparaten. We werden professioneel en vakkundig geholpen. Uiteindelijk een mooie vaatwasser gekocht die ook nog is een dag later bezorgt werd! Top winkel, we zullen voor andere apparaten ook gelijk weer naar deze winkel gaan.

Tim 28-06-2019

Goeie telefonische hulp (tot 23.00 uur!), daarna snelle en vakkundige bezorging en montage.

Menno 28-06-2019

Super!! Gisterenavond nieuwe wasmachine besteld en volgende dag 12.00 uur stond de bezorger voor de deur. Netjes geïnstalleerd en draaiend achtergelaten.

Myrthe 28-06-2019

Winkel was aanbevolen door een collega. Wasmachine werd snel geleverd door vriendelijke bezorgers en goede bezorginfo per sms.

p.f. van Zunderen 28-06-2019

overzichtelijk, duidelijk. Superservice van de jongens die de wasmachine kwamen brengen, beleefd, dienstverlenend. Een bedrijf die begrijpt hoe het werkt! Super.

van der Nolk van Gogh 28-06-2019

Een prima zaak, Veel keuze om te kijken en personeel wat er verstand van heeft, dus goed geholpen.
Ga zo door . Zeker een aanrader om eens daar te kijken

Stef 28-06-2019

Koelkast gekocht: prima uitleg in de winkel, goede (beste) prijs, levering was snel en gemakkelijk. Mooiste is nog dat de oude koelkast direct gratis werd meegnomen. Geen gedoe, heerlijk!

Jonket 28-06-2019

Al vele jaren onze huisleverancier van huishoudelijke apparaten. Ditmaal een vaatwasser. De vorige hield het 15 (!) jaren uit. Daarmee is gezegd dat Bemmel en Kroon kwaliteitsprodukten verkoopt. Het advies is persoonlijk, praktisch en geeft een eerlijk beeld van keuzemogelijkheden. De afhandeling is perfect. Binnen anderhalve week vindt installatie plaats door XXX, dat ook al jaren met Bemmel en Kroon zaken doet. Prima en deskundige installatie, aardige mensen. Over beide bedrijven en hun samenwerking niets dan lof !!?

Stef 27-06-2019

Perfecte service. Gemakkelijk telefonisch te bereiken en snelle reacties op verstuurde mails.

G Camps 27-06-2019

Goed product met daarbij een scherpe prijs, en daarbij vandaag besteld en dag later werd de wasmachine al geleverd.
Gr Guus

Ans 27-06-2019

Ik zocht naar een grote witte koelkast met 2 lades voor fruit en groenten. Dat bleek een flinke zoektocht. En ja bij Bemmel en Kroon. Precies wat ik zocht. Bestellen ging makkelijk, ik kon een dag kiezen. En de levering zelfs een kwartier voor de tijd die was gegeven. Top, ik ben dik tevreden met mijn mooie koelkast.

docvis 27-06-2019

een perfecte, inzichtelijke bezorging;
track and trace met actuele informatie en een zeer nauwkeurige inschatting van het tijdstip van bezorging;

Jan 27-06-2019

Perfecte levering voor een redelijke prijs. Zeer vriendelijke behandeling in de showroom en deskundig advies.

Manuela 27-06-2019

De site is heel duidelijk.
En de winkel is het goedkoopste bij andere winkels was de droger veel duurde.
De levering was supper snel,en tijd en dag worden duidelijk aangeven.
Half uur van te voren ,word je weer bericht dat ze er aan komen .
Aardige snelle chauffeurs die snel werken.
De condensdroger is supper de eerste in mijn leven die goed droogt.
Top Services
Top Services

Kees 27-06-2019

Prima shop. Duidelijke productomschrijvingen. Groot assortiment. Scherpe prijzen.

Gerda en Theo Maes 27-06-2019

Na enkele malen online te hebben geshoppt hebben we deze keer weer eens een “normale” winkel bezocht. En zeer tot onze tevredenheid. De beloften die door de verkoper werden gedaan werden ook waargemaakt. ‘S-maandags gekocht en zaterdag geleverd en geïnstalleerd. Vakkundig en vriendelijk zoals het hoort. De firma Bemmel en Kroon zal zeker aan iedereen door ons worden aanbevolen.

H.Sakr 27-06-2019

Ik vind het goed winkel ,en de prijzen is ook goed en medewerker vriendelijk

René 27-06-2019

Alles klopte van selectie op de website, aankoop, betaling tot en met levering en installatie door AJ-Tech. Wij zijn heel erg tevreden! Dit was onze 2e aankoop en een 3e gaat in de toekomst zeker volgen!

YBoer 27-06-2019

Nette shop. Als ze je eerste artikel keuze niet hebben bellen ze netjes omdat te zeggen. In overleg met de medewerkster heb ik een super alternatief kunnen krijgen in overleg Met elkaar. De Bosh koelkast die ik nu heb werkt Uitstekend en koeled super goed. Ik had een nieuwe koellast nodig en zag dat deze winkel het in eerste instantie nog had die ik origineel voor ogen had voordat de medewerkster belde. Erg deskundig personeel.

Anna 26-06-2019

Correct, goede informatie over de bezorgtijden en een pasfoto van de bezorger erbij. Keurig hoor!

herhaalaankoper 26-06-2019

Uitzoeken en bestellen via internet is echt handig, maar ik vind het toch prettiger als er ook een fysieke winkel achter de verkoper staat. Ik heb 6 jaar geleden bij Bemmel en Kroon gekocht en toen ik zag dat ze nog steeds 'bestaan' , gaf mij dat een goed gevoel van vertrouwen. De bestelling en levering gingen eigenlijk van een leien dakje en stiekum ben ik benieuwd naar hun ' after sales' service, ook al hoop ik daar nooit van gebruik te hoeven maken.

Steenstra 26-06-2019

Een klantenservice die snel en duidelijk antwoord geeft op je vragen, goede prijzen voor kwaliteitsmerken met een vlotte levering waarbij je de dag van levering zelf kunt aangeven.

her man bartelink 26-06-2019

Duidelijk overzichtelijke site en shop. Snelle levering. Geen poespas. Zeggen wat je doet en doen wat je zegt. Chapeau.

Charlotte 26-06-2019

Super vriendelijke bezorgers! Aansluiten en sjouwen was geen probleem voor hun.

C.a.goenee 26-06-2019

Heb de laatste jaren alle keukenapparaten hier gekocht, snelle levering en wordt netjes weggezet

Paula Rombouts 26-06-2019

Zeer tevreden over de service, correct geholpen aan de telefoon, en idd voor 22.00 uur besteld volgende dag geleverd..

Debbie Kijf 26-06-2019

Heel eerlijk kende ik deze verkoper nog niet maar ben zeer tevreden. Ik wilde de wasmachine de volgende dag in huis hebben en dat konden ze leveren! Om 21hr besteld en de volgende dag om 14hr in huis! Kreeg netjes een sms met de tijd dat ze zouden komen. De bezorgers waren erg vriendelijk en de wasmachine is kosteloos geïnstalleerd. En het scheelde ook nog eens €25,- met andere verkopers van dezelfde wasmachine.

Sjaak Aruvaino 25-06-2019

Zeer tevreden over de snelheid van de bezorging van de wasmachine gisterenavond besteld en vanmiddag al in huis. Inmiddels al mijn eerste was laten draaien, ben zeer tevreden met deze machine! Toppie

hannah 25-06-2019

Een erg goede winkel - uiterst behulpzaam en vriendelijk, en ook nog een goede prijs voor kwalitatieve produkten - ik kan geen enkel minpunt bedenken!

Peter 25-06-2019

zeer klant gericht!! Heel erg flexibel. Correct aan de telefoon.Prijstechnisch prima.
geven goed uitleg op al je vragen en "tippen"je op nog een leuke en aantrekkelijke aanbieding.
Ga Bemmel en Kroon zeker aanbevelen bij familie en vrienden.
Onze volgende aankoop zal zeker wee bij Bemmel en Kroon zijn

Ed Schildt 25-06-2019

Duidelijke zoekstructuur en een zeer snelle afhandeling-levering. Zeer goede communicatie en maken gebruik van een hele goede nette leverancier

Rens Klerx 25-06-2019

Zelden ben ik 100% tevreden over de service van een bedrijf. Bemmel & Kroon is met recht een uitzondering hierop.
Wij hebben alle keukenapparatuur bij hen besteld. De (zeer scherpe) offerte hadden we binnen een uur in de mail; op aanpassingen op de offerte / vragen via de mail werd binnen enkele minuten gereageerd.
De apparatuur werd op het afgesproken tijdstip door twee heren keurig afgeleverd.
Dik tevreden!

henk prins 25-06-2019

Heel mooie winkel met ruim assortiment apparaten dus je kunt zien wat je koopt.
Goede voorlichting en snelle levering en de prijs is ook goed.

Wij kopen daar al jaren

Nico 25-06-2019

Overzichtelijke winkel met veel keus, s’middags koelkast besteld en de volgende ochtend thuisbezorgd. Snelle service!

Mama93 25-06-2019

Ik vind het belangrijk met verse ingrediënten te koken, echter laat mijn situatie het niet toe om dagelijks verse boodschappen te halen. Deze koelkast zorgt er echter voor dat dit niet meer nodig is! Ik ben erg te spreken over de fresh balancer lades! In een andere koelkast worden mijn groenten en fruit al snel slap, ze verkleuren en gaan condenseren. Deze nieuwe techniek zorgt ervoor dat ik mijn groenten en fruit ruim 1,5 week in de koelkast kan hebben liggen zonder dat de kwaliteit achteruit gaat. De koele lucht komt je tegemoet wanneer je de deur opent. Ook de deurkoeling zorgt ervoor dat melk etc. De juiste temperatuur behoud. De inhoud is meer dan genoeg en de praktische indeling zorgt ervoor dat ik mij producten altijd netjes kwijt kan. De vriesfunctie werkt erg snel en de lades zijn van prima formaat. Erg enthousiast ben ik over dit product en raad het dan ook zeker aan!

E. Kooistra 25-06-2019

Goedkoop en snel. Levering duidelijk te volgen via track en trace..zeker een aanrader voor de volgende x!

Eddy 25-06-2019

Gebruik deze shop al jaren voor mijn bedrijf. Goed service en altijd vriendelijk geholpen. Ook is de prijs kwaliteit verhouding top!

Annemiek 25-06-2019

direct een goede prijs, op voorraad, volgende dag geleverd, op tijd geleverd, nette bezorger, wat wil je nog meer?

Lisa van Eerden-Hartmann 25-06-2019

Wij komen en kopen al jaren bij van Bemmel en Kroon. Je wordt vakkundig en vriendelijk geholpen. Levertijd is kort en service uitstekend. Er wordt met je meegedacht en desnoods andere keuzes gemaakt.

jan van rosmalen 25-06-2019

vlotte en deskundige bediening in de winkel en vlotte levering en de prijs was het laagste

Irene 25-06-2019

Met deze track & Trace kun je zien waar de bezorger is, van welke kant hij aan komt rijden en ongeveer in welke vijf minuten hij komt. Daarnaast vond ik de bezorger een zeer vriendelijk en behulpzaam persoon.

Hugo 24-06-2019

Zeer correcte levering en plaatsing volgens tevoren doorgegeven tijdschema.

Cor 24-06-2019

Het is gewoon goed geregeld bij Bemmel en Kroon. Ook als het een keer fout gaat.
De bestede vaatwasser bleek niet meer leverbaar, daarom werd er een duurder opvolgmodel geleverd zonder meerkosten. Top!
De Vaatwasser werd de volgende dag geleverd, maar de koerier vergat de oude machine, die in de oprit stond, mee te nemen. Via de koerier en uiteindelijk Bemmel en Kroon wordt de oude vaatwasser alsnog de dag erna opgehaald.

Wim 24-06-2019

ik heb bij Bemmel & Kroon een nieuwe wasmachine besteld, duidelijke webshop en de laagste prijs. wasmachine werd netjes bezorgd.

Mariska 24-06-2019

Goede service, er wordt duidelijk geluisterd naar wat je zoekt en daarop ook advies gegeven. Daarnaast is de leveringservice ideaal, echt goed geregeld, je krijgt een tijdswindow en dan kan je ook de chauffeur volgen. Wat ideaal is als je nog even wegbent.

KM Verschoor 24-06-2019

Prima service en goed telefonisch toegankelijk. Er was wat onduidelijkheid op de site over mogelijke aflevering tijdens Pinksteren. Werd goed en snel te worod gestaan door medewerker.

Fam F.J. Vermolen 24-06-2019

Bemmel en Kroon heeft een zeer goede service snelle afwerking en levering , vriendelijk en deskundig personeel, geeft een duidelijke uitleg, en we zouden deze zaak zeker aanbevelen,we zijn en blijven een zeer tevreden klant, ook het assortiment is ruim voldoende , wat wil je dan nog meer!!!!!!👍

Rene 24-06-2019

Bij Bemmel&Kroon werd ik door de medewerkers snel en vakkundig geholpen. De productspecialisten bezitten veel expertise en zijn eerlijk in de informatie die verschaft wordt. Benadering is plezierig, absoluut niet opdringerig. De winkel ademt rust uit en degelijkheid. Ondanks dat een concurrent dichterbij is kies ik voor nu en in de toekomst voor Bemmel&Kroon.

Lieneke 23-06-2019

Via webshop gevonden en vervolgens telefonisch contact gelegd. Prima geholpen, wasmachine werd keurig volgens afspraak de volgende dag bezorgd.