Deze score is berekend op basis van 3197 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jos 19-02-2019

vaatwasser besteld ,maar deze was niet meer leverbaar gelijk door hun zelf een duurdere vatwasser aangeboden voor de oude prijs waar ik er een voor had besteld TOP

Roland 19-02-2019

Ik heb in eerste instantie voor Bemmel&Kroon gekozen, omdat zij de beste prijs hadden voor de magnetron die ik zocht. Daarna merkte ik dat ook de levering erg snel en conform afspraak was. Over de kwaliteit van het product en de service bij vragen of klachten heb ik gelukkig nog geen oordeel, maar als dit net zo goed gaat als de levering heb ik hier wel vertrouwen in. Tip: een completere beschrijving van de (in mijn geval) magnetron zou wel handig zijn. B.v. bijgeleverde accesoires, diameter van de draaischaal, enz.

Marcel 19-02-2019

Dit was het toestel dat ik zocht en aan de beste prijs. Het bestellen en de levering ging zonder problemen, ook al was het afleveradres in Belgie.

Patrick Martinus 19-02-2019

Prima shop. Goed vergelijk. Via Kieskeurig kwam ik er vanwege de goede prijs. 's Avonds ca 21u de nieuwe vaatwasser besteld en de volgende ochtend was het nog maar net daglicht en stond deze eral!

Mario 19-02-2019

Combi magnetron besteld. Deze werd netjes binnen de beloofde lever termijn geleverd. Prijs was scherp en het apparaat voldeed ruimschoots aan onze verwachtingen. Prima zaken doen zo.

Frits 19-02-2019

Via reclamefolder app de advertentie gezien voor een Samsung wasmachine. Gebeld naar vestiging D-H en binnen 5 minuten was de aankoop en bezorging geregeld inclusief een afspraak over de afvoer van het oude apparaat.

Pronk 19-02-2019

Heel goede kundige informatie bij het kopen van een wasautomaat ook service en kundige aflevering super net personeel

Jeffrey Mid. 19-02-2019

Uitstekende communicatie, snelle levering en vriendelijke installatie service!
Voor mij een reden om hier weer terug te keren zodra er een nieuw apparaat besteld moet worden.

Melchior 19-02-2019

Wat een top-service! Maandag middag besteld, dinsdag ochtend geleverd!
Heel tevreden dus.

Manon 18-02-2019

Snelle levering, ze houden je erg goed op de hoogte en zijn goed bereikbaar voor vragen

Gea 18-02-2019

Ik ben allereerst naar de winkel van Bemmel & Kroon geweest en heb daar van een zeer vriendelijke medewerker goed advies gekregen. Alles werd heel geduldig uitgelegd. Uiteindelijk heb ik een Liebherr (inbouw)koelkast gekocht. Deze is afgelopen week geleverd en geïnstalleerd. De installatie is ook zeer plezierig verlopen. De koelkast bevalt erg goed!

Johan 18-02-2019

Levering was erg goed, wasmachine boven gebracht, aangesloten en oude mee naar beneden voor maar€10 extra. Ik kreeg in de ochtend meteen bericht wanner ze zouden komen. Een half uur van te voren kreeg ik een bericht met het exacte tijdstip. Het model wat ik wilde hadden ze niet meer daarvoor kreeg een duurdere variant die er erg op lijkt zonder extra kosten (ik heb eerst wel even gecontroleerd bij de consumenten bond of deze minstens even goed was, en dat was zo)
Door de goede communicatie en correcte levering een 10!

Ineke 18-02-2019

Alles verliep goed bij deze voor mij onbekende shop. De shop is top! Ik werd goed en correct te woord gestaan en zeer klantvriendelijk behandeld.

Tom 18-02-2019

Zeer goede service. De gekozen wasmachine was helaas niet op voorraad maar zonder extra kosten een betere versie gekregen. Een mailtje over wanneer het bestelde product bezorgd werd, evenals een belletje op de dag zelf dat ze onderweg waren, erg prettig. Vriendelijke monteurs die zonder problemen de oude wasmachine voor de nieuwe omruilde en aansloten. Perfect, niks op aan te merken!

HK 18-02-2019

Zeer snelle levering en een zeer goede prijs.
Werking nog even afwachten Bezorging ook zeer snel .kortom geen aanmerking

Ben.J.M.Verbeek 18-02-2019

Beste Team van Bemmel en Kroon,

Afgelopen zaterdag (16 feb.) bij u langs geweest om een BEKO Wamtepompdroger Type DS 7333PXO te bekijken en om deze eventueel aan te schaffen .Wij werden door een kundige en vriendelijke medewerker geholpen met een goed advies ook over andere drogers, na dit advies zijn we over gegaan tot aankoop en 2 dagen later werden we verrast door 2 medewerkers die de droger kwamen bezorgen en na ongeveer 1 uur gingen de natte handdoeken erin om te drogen en na 3 uur liggen de handdoeken weer droog en netjes in de kast, hoe snel is van Bemmel en Kroon? Nou zeer snel!

w van vossen 18-02-2019

Goede site en snelle levering . Prijs is ook goed. Deze site zou ik aanbevelen.

Annemieke 18-02-2019

Mijn nieuwe buurvrouw tipte me over van Bemmel en Kroon. En ze had gelijk. Uitgebreide collectie, goedkoper dan andere webshop en bij persoonlijk contact ben ik vriendelijk en deskundig geholpen. Na mijn bestelling van de wasmachine en vrieskast kom ik tot 23.00 nog bellen met vragen. Levering en plaatsen liepen allemaal perfect..Een zaak/webshop om te onthouden

Cindy 17-02-2019

Ik kocht een wasdroger via internet en deed dat via Bemmel en Kroon omdat zij de goedkoopste waren, met toch de voorwaarden die ik graag had. (oude droger verwijderen en de nieuwe naar boven brengen) Ik vond de mevrouw aan de telefoon (toen ik een belde omdat ik een vraag had) chagrijnig en kortaf klinken en de bezorgers hadden vooral veel haast. (vergaten bijna hun steekkar mee te nemen) Wat wel goeie service was, is dat het model dat ik had besteld uitverkocht was en dat ik een duurder model aangeboden kreeg voor de goedkopere prijs.

Don Pablo 17-02-2019

Voor de eerste keer een bestelling geplaatst bij deze firma, gevonden via Kieskeurig. Behalve een hele goede prijs ook een duidelijke site met goede selectie-criteria, iets wat niet alle sites hebben. Verder een heldere communicatie (via mail) en een accurate bezorging (via Dynalogic) met goede track&trace mogelijkheden.

Ronald 17-02-2019

vorige keer siemens wasdroger gekocht en was perfect. goede online winkel.

San 17-02-2019

Scherpe prijzen en dat is in deze tijd altijd erg fijn. Kennis van kraan mocht iets beter :)
Verder alles prima en snelle reactie op berichten.

Order
BKI740573

San 17-02-2019

Dennis 16-02-2019

Wasmachine besteld.Konden ze niet meer leveren dus een duurdere gekregen voor dezelfde prijs !!! Top service.....

Patricia 16-02-2019

Bestellen via de website was overzichtelijk en eenvoudig. Keurige bevestig. En keurige info over de bezorging. Ook nog even een sms als ze er bijna zijn, dat is super klantvriendelijk. Contact met bezorgers was ook keurig. Bestelling kon zeer snel worden bezorgd. Product in goede orde ontvangen (was ook goed verpakt). Erg tevreden!

M bos 16-02-2019

Prima
Bezorging was niet happig op het meenemen van de
Oude koelkast terwijl
Dat standaard is

Kim 16-02-2019

Ik vind het een goede en duidelijke winkel die je goed helpt met keuzes maken. Vriendelijke mensen die je aan de telefoon krijgt als je belt. De bezorgservice waar mee gewerkt wordt vind ik minder. Deze mensen zijn minder vriendelijk en komen te laat. Vervolgens wordt er gezegd dat ze vandaag nog wel komen maar niet weten hoe laat. Met andere woorden je moet wel de hele dag thuis wachten. Dit vond ik erg vervelend.

Edward 16-02-2019

Wij zijn helemaal blij !Siemens combimagnetron besteld echter bij de bevestiging werd er gecommuniceerd dat dit type vervangen is door een ander type en dus niet meer geleverd werd. De meerprijs hoefden wij niet te betalen.
Het type dat wij nu hebben is CM876G0B6 en deze bevalt prima het is plug and play.
Het is zeker een upgrade ten opzichte van de Bosch gourmet die aan vervanging toe was.
Dit was onze eerste ervaring met Bemmel en Kroon en is zeer positief te noemen het ordernummer was BKI741760

Peter 16-02-2019

Prima service en supersnelle levering. Exact op tijd afgeleverd en volledig gebruiksklaar aangesloten.

Marcel van der Lubbe 16-02-2019

Op zoek naar een nieuwe vaatwasser kwam ik uit bij Bemmel & Kroon webshop. De gunstige prijs maakte dat ik mijn bestelling BKI739837 daar plaatste. Door de snelle levering en correcte afhandeling van de order kan ik dit bedrijf aanbevelen.

Fred 16-02-2019

Prettig contact met medewerker, scherpe prijzen. De vervoerder waarmee Bemmel en kroon werkt is minder. Ik had gevraagd om levering tussen 09.00 en 17.00 maar daar is helaas niks van terecht gekomen

Fam. Van der Waal 16-02-2019

Prettige webshop. Werden gebeld voor meer informatie. Prima! Snelle levering en montage door beleefde monteur.

Mevr. Bosman 15-02-2019

Prima ontvangst en geweldige uitleg over de apparatuur die wij na alle uitleg hebben besteld, en de prijs en zeer snelle levering klasse, een 10 hiervoor

N.K. Middag 15-02-2019

Alles prima geregeld. Kreeg op tijd een mailtje over het verloop van de bestelling.
De koelkast en de vaatwasser werden keurig geinstalleerd. Heb geen 10 gegeven omdat ik nog een punt wilde reserveren voor de toekomst!

Wim - Beungen (Gld) 15-02-2019

Ik had nog nooit van deze winkel gehoord en via een zoekopdracht om het te bestellen artikel te vergelijken, kwam ik op de site van Bemmel&Kroon terecht.
Geen prijs was er te zien maar je kunt een aanvraag doen voor een scherpe prijs, dus dat deed ik dan maar. Binnen 5 minuten een reactie (super snel) met daarbij een prachtig aanbod. De keus was snel gemaakt en het artikel heb ik besteld. Daarna kreeg ik keurig diverse e-mails met de nodige informatie. Onder ordernummer BKI741249 is de bestelling na 3 dagen keurig afgeleverd bij me thuis.

BP 15-02-2019

Eenvoudige werkwijze op de site. Vlotte en snelle antwoorden bij vragen. Tijdsbepaling van levering correct. Vriendelijke en vlotte afhandeling door Dynalogic.

Michiel 15-02-2019

Na wat zoekwerk op internet naar een geschikte wasmachine kwamen we uit bij Bemmel en Kroon. Goede prijs, duidelijke website en fysieke winkels om de spullen te bekijken. Na de aanschaf was er duidelijke communicatie over de levering. De wasmachine is keurig geleverd, 2 verdiepingen omhoog getild en aangesloten.

Fam Hulleman 14-02-2019

je wordt hier prettig geholpen door personeel met kennis van zaken. 4 jaar geleden ook wasmachine en droger hier gekocht. Daarom weer naar Bemmel en Kroon

Pamela 14-02-2019

Bemmel en Kroon houd je duidelijk via mail op de hoogte wanneer er geleverd wordt. Tevens bellen zij 30 minuten van te voren dat zij onderweg zijn. Heldere communicatie! Snelle levering

Aartjan 14-02-2019

Overzichtelijke en duidelijke webshop. Ik heb voor deze winkel gekozen omdat de reviews goed zijn.
De koelkast die ik om 20:00 uur besteld had, werd de volgende dag om 10:40 uur afgeleverd.
De bezorgservice heeft een half uur van tevoren gebeld om het bezorg tijdstip door te geven. De bezorgers waren vriendelijk.
In totaal een hele goede ervaring met deze winkel.

Wilma Veldhoven 14-02-2019

Hele toegankelijke website. Duidelijk en makkelijk om de de bestelling te plaatsen.
Zeer goede service en duidelijke communicatie.
Ook heel prettig dat de chauffeur een kwartiertje van te voren belt om te zeggen dat ze er aan komen.
En niet geheel onbelangrijk; de voordeligste prijs!

fred 14-02-2019

super goed geregeld en perfect volgens de afspraak geleverd . De mensen aan de telefoon zijn echt bijzonder vriendelijk en heel behulpzaam kortom een dikke 10

Art 14-02-2019

Altijd de laagste prijs, ook als je in de winkel het product bekijken en bestellen. Maandag besteld en vandaag al ingebouwd. Top service!

Harm 14-02-2019

Miele stofzuiger Compact C1 Youngstyle besteld en ontvangen, had gehoopt op het oude model met 1200Watt zoals in advertentie stond, maar waarschijnlijk niet voorradig meer (mag niet meer van de EU), dus de 890 Watt zuiger ontvangen (voor een voordeel prijsje). Ook deze zuigt fantastisch, lekker klein en handig apparaat. Geleverd binnen 6 dagen.

bompa 7854 14-02-2019

hele overzichtelijke site met heel wat kortingen op vele toestellen ,bestelling verliep vlotjes en levering zoals het hoort op tijd en op voorhand bericht gekregen en bij levering oud toestel meegenomen aanbeveling voor op deze site te kopen ook zeer behulpzaam aan telefoon.

Marcel 14-02-2019

Condensdroger Beko DCU7230BX zaterdags besteld in de winkel, woensdags op verzoek geleverd, droger aangesloten en oude afgevoerd. Medewerkers van Bemmel&Kroon hebben dit vlekkeloos uitgevoerd. Toppers!

Klaus Mullendorff 14-02-2019

Ordernr. 406174
Ik heb een LG 43UK6470PL gekocht .Was de beste prijs. Onder 400€. De communicatie een de afhandeling was perfect.
13.2.2019 bestelt een de nexte dag om 8:30 geleverd

De Transporteur had mij altijd per e-mail een sms op de hoogte gehaald

Ik ben met de service een de tv totaal tevreden .
Bemmel&Kroon is een echte aanrader .

Paul 14-02-2019

Goede ervaring met Bemmel en Kroon. De webshop is overzichtelijk en werkt prima. Communicatie is erg goed. Snelle levering. Ook voor en tijdens de traject van de bezorger en de bezorging zelf is de communicatie goed. Door eerdere ervaring weten we dat de service achteraf ook erg adequaat is. Met dit alles leveren ze ook nog eens tegen een zeer scherpe prijs(ook niet geheel onbelangrijk). Al met al kan ik Bemmel en Kroon van harte aanbevelen!

Janny postema 13-02-2019

super vriendelijk personeel ... denken met je mee ... en ruime keuze .... zeer overzichtelijk .

yuk 13-02-2019

Goede service, betrouwbaar. ze reageren snel en netjes op je vragen. Levering prima op tijd zoals aangegeven. Goede communicatie omtrent de levering hoe en wanneer. Enkel cashback systeem werkt niet in Belgie, enkel in Nederland (zie kleine lettertjes)