Deze score is berekend op basis van 2982 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

dmvandekaa 29-11-2014 Via de website gekocht

Scherpe prijs. Goede service en aflevering. Klantenservice is goed bereikbaar, efficiënt en nette afhandeling. Kan geen negatieve punten vinden en daarom een goed cijfer.

Manfred2008 29-11-2014 Via de website gekocht

Duidelijke uitleg van wat het verloop zou zijn. Pinnen bij de chauffeur geen enkel probleem. Beetje misleiding "Gratis bezorgd, en korting als het het artikel zelf komt ophalen"

RobJacobs 29-11-2014 Via de website gekocht

Product opgezocht via de webwinkel. Telefonisch besteld en werd erg netjes te woord gestaan. Bestelling is geleverd volgens de afspraak.

Zoals omschreven word je erg netjes te woord gestaan en is het volgen van je order zeer makkelijk en overzichtelijk.

Gewoon een webwinkel zoals je verwacht!

De mogelijkheid bestaat om alles online te bestellen, maar als je nog wat vragen hebt, word je keurig te woord gestaan. Indien je dan ook overtuigd bent, dat je het product wilt bestellen, dan neemt diegene die je aan de telefoon hebt netjes je gegevens op en hoef je niets meer via de webshop te regelen.

NLG5900 29-11-2014 Via de website gekocht

Vlotte service en levering. Niet kunnen betalen met Master-Card

karinvdswart 29-11-2014 Via de website gekocht

bestellen ging makkelijk, heb wel consumentenbondsite bekeken of deze ook enthousiast was over de vaatwasser. (alleen jammer dat ik juist bij deze dan weer geen vaatwas set kreeg zoals bij andere modellen) :-)

service van de jongens die de vaatwasser kwamen brengen was gewoon goed.

weinig aan toe te voegen, genoeg keuze

heb eerder gekocht maar dan in de winkel.....online vindt ik persoonlijk prettiger...

DjZiggy 28-11-2014 Via de website gekocht

Goed contact met de verkoper

Heel veel keus, via internet en goede uitleg in de winkel

Tweede keer iets besteld, en weer top geleverd

MauriceHorst 28-11-2014 Via de website gekocht

Makkelijk zoeken, goede product informatie.
Duidelijke informatie over het proces.

Wasmachine zonder meerkosten naar 1e verdieping.
Zeer vriendelijke bezorgers!!

Voldoende keus!

Goede prijs
Aardige bezorgers!

Goede prijs Veel keus Duidelijke productinformatie Goede info over bestel procedure Uitstekende bezorgers: super vriendelijk!

wde jong 28-11-2014 Via de website gekocht

QuiB 28-11-2014

Makkelijke site, zoeken, aanklikken, bestellen en betalen. (lage prijzen)

Het fornuis werd gebracht op de dag die ons het beste uitkwam. Tegen een kleine meerprijs door monteur geïnstalleerd en aangesloten.

Ruime keuze artikelen in de webwinkel en voor lage prijzen.

Goedkoop en makkelijk bestellen en betalen. Zeer goede service.

We hebben er een monteur bij besteld voor het aansluiten en installeren van de 5 draderig snoer en Perlix stekker voor het fornuis. We werden telefonisch op de hoogte gehouden welke tijd de monteur met fornuis zou arriveren. Keurig aangesloten en geplaatst. Er zat al tot onze verrassing, bij dit type fornuis een kabel bij. alle verpakking en het oude fornuis werd netjes door de monteur/bezorger mee genomen. Kunnen niet anders zeggen dat we zeer tevreden zijn. Top!

john.vertogen 27-11-2014 Via de website gekocht

Duidelijke produktomschrijving (type, maten, etc.)

Keurige uitvoering van de bestelling, de uit- en inbouw en de afvoer van de oude apparatuur.

Genoeg alternatieven qua prijs, merk, verbruik, mogelijkheden, etc.

Zeer aan te bevelen. Voor de volgende bestelling, ingeval een van de overige apparaten in de keuken uitvalt, behoef ik niet meer te zoeken: Bemmel en Kroon is opgeslagen onder mijn favorieten.

You get what you see: De bestelde koelkast is geleverd, tegen de juiste (en absoluut goedkoopste) prijs, op het afgesproken tijdstip (binnen 3 werkdagen)en de bestelling is keurig uitgevoerd (zoals we dat ook van de plaatselijke "witgoedboer" kennen) CHAPEAU!

theo walle 27-11-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer, Dorpsstraat

We konden eerst thuis op de site kijken en daarna in de winkel de "echte" vaatwassers zien.

Makkelijk in de winkel besteld en de vaatwasser werd op een (in overleg)geleverd. De avond van tevoren kregen we een email over de levertijd (3 uur) en een half uur voor die tijd kreeg ik nog een telefoontje dat ze eraan kwamen. Je hoefde dus niet de hele dag te wachten, maar kon ook nog eventjes een boodschapje doen.

Meerdere keuzes in meerdere types en prijsklassen

Dit is de 2e keer dat ik iets heb gekocht bij BeK, en ben zeer positief.

Duidelijke voorlichting, geen loze beloften en vriendelijk personeel.

lonneke74 27-11-2014 Via de website gekocht

Bestellen ging makkelijk met een overzichtelijke site.Levering van apparatuur ging spoedig. Plaatsen van de apparatuur zeer keurig gedaan. Oude apparaten verwijderd en door monteur meegenomen. Super service!

Ik kan iedereen deze winkel aanbevelen. .gemak, goede service en goede prijs/kwaliteit verhouding.

dennis.b78 26-11-2014 Via de website gekocht

via de site was alles al 99,9% duidelijk. toch 1 kleine vraag over het online betalen in relatie tot een levering die de volgende dag al plaats zou moeten vinden. keurig telefonisch geholpen. bevestigings email, ideal-link makkelijker kan bijna niet!

Perfect - Super duidelijke informatie verstrekking middels emails. bezorging ook zeer netjes en professioneel via Dynalogic, vooral het track-trace systeem is super.

Ik kan geen enkel punt van kritiek verzinnen, dit heb ik nog niet vaak meegemaakt.

Annet Bakker 26-11-2014 Via de website gekocht

De bestelling per telefoon geplaatst nadat ik had gekeken op de site.

contact gehad per telefoon. Erg vriendelijk te woord gestaan door x omtrent levering en kleur van het apparaat. Levering is super te volgen via track en trace.

Prijs is zeer concurrerend.

Zeer goed en vakkundig door Pascal te woord gestaan.

Zeer goed en vakkundig te woord gestaan per telefoon door Pascal.

geenin 26-11-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website.

Snel antwoord op mijn vraag over de kortingsactie van Samsung.

Heel veel keus.

Tot nu toe alles wat men zegt op de website voor de volle 100% nagekomen.

steltsche 26-11-2014 Via de website gekocht

Goede en duidelijke website

snelle en juiste levering

snelle levering tot op de derde verdieping zonder lift en dat zonder extra kosten.

jaappaula 26-11-2014 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk, heldere service bij aflevering. Informatieve site bij bezorging.

Vlotte levering, nauwkeurige informatie bij levering, zeer zorgvuldige en klantvriendelijke levering.

Femmymeyer 26-11-2014 Via de website gekocht

Website is duidelijk en alles is goed te vinden

Prima, alles wordt verzorgt zoals ze in je mail melden.

Zeer uitgebreid, en de goedkoopste!

Alles prima, wij wllin binnenkort ook een inbouwoven met gaskookplaat, deze gaan we ook hier bestellen.

Ik ben zeer tevreden, ga binnenkort nog meer bestellen en laten inbouwen. Grote keus en de goedkoopste! Ik heb geen min punten.

j.h.vanderveen 26-11-2014 In de winkel gekocht
den haag

goed bereikbaar

snel en betrouwbaar

ruime keuze

veelzijdige winkel en bereid tot meedenken

verder geen opmerkingen

Twisteranita 26-11-2014 Via de website gekocht

makkelijk en duidelijk, gratis leveren is ook echt gratis.

Kreeg direct na bestellen een mail, ook de mail van de leveringsdata en tijd was erg snel, ook nog een sms mogen ontvangen, Helaas de heren van de bezorging gaven geen telefoontje een half uur voor de levering, toen ze belde stonden ze helaas in de verkeerde straat voor de deur, nou is dat hier een vaak voorkomend probleem dus daar konden de heren niet veel aan doen, ze waren netjes en zeer beleefd.

voldoende keuze, voor elke portemonnee en eisen

geen problemen ondervonden, snel en communicatie is goed

J. Nierop 26-11-2014 Via de website gekocht

Assortiment is wat ons betreft prima, maar omdat we het niet optimaal kunnen vergelijken met andere winkels hebben we dat met een 9 beoordeeld.

Wij zijn nu al zo'n 16 jaar klant bij Bemmel&Kroon en hebben nooit anders dan vlotte service, plezierige bediening en nette afhandeling ervaren.Telkens weer een reden om weer voor B&K te kiezen als een apparaat aan vervanging toe is.

niminiti 26-11-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer

De winkel is in Zoetermeer, onze woonplaats, de betaling is goed geregeld.
Op de website is alles goed te vinden.

De levering gaat keurig en op tijd. Er wordt zelfs gebeld om aan te kondigen dat men er aan komt.
We kopen al ruim 30 jaar bij Bemmel en Kroon en alles is steeds goed verlopen.

Er is meer dan voldoende keus en we worden altijd goed voorgelicht. Men neemt de tijd voor je en dat is zeer prettig.

Goede service en veel keuze.

De winkel is netjes en overzichtelijk. Er is voldoende keuzeen de bediening is netjes.

rvicloud 25-11-2014 Via de website gekocht

Het online bestellen op de website gaat eenvoudig, de communicatie die daarop volgt is duidelijk en volledig. Prettig bestellen!

De service die wordt verleend is prima. Wat voor mij belangrijk is bij online aankopen is of een bedrijf openstaat om contact met hen op te nemen als er vragen of opmerkingen zijn. Dit is bij Bemmel en Kroon prima ingericht en wordt telkens weer gecommuniceerd. Dit geeft een vertrouwd gevoel. Daarnaast is ook de levering erg goed geregeld, met statusupdates over de verzending met een telefoontje een halfuur vooraf dat men voor de deur staat. Keurig!

Enkel nog maar een vaatwasser gekocht maar het assortiment is zo te zien zeer uitgebreid, hier kom ik zeker terug.

Een 10 is overdreven maar bij Bemmel en Kroon ga je online persoonlijk winkelen, dat vinden mensen zeker prettig.

Derison 25-11-2014 Via de website gekocht

bestelling eenvoudig te plaatsen

keurig op tijd afgeleverd

ruime keus

in een woord af

In een woord af

Yolanda C 25-11-2014 Via de website gekocht

Bosch wasmachine WAS 32470NL Heb telefonisch contact gehad omdat het mij niet lukte om online een bestelling te doen, misschien had ik pech en was er net een storing (mijn winkelwagen bleef leeg, terwijl ik wel de bestelling had geplaatst). Werd vriendelijk en netjes geholpen, en mijn bestelling is meteen aangenomen en verwerkt, De volgende dag de bestelling in huis. Ook hiervoor mijn compliment de jongens waren beleefd en voorzichtig met de wasmachine naar boven en weer naar beneden te brengen (oude machine namen ze mee). Het is super bezorgd! Totaal: 8 Aangekocht: Online Gemak6 (geen motivatie)

Ulutas7 25-11-2014 Via de website gekocht

Heel fijn winkelen in de webshop. Alles is overzichtelijk en word stapsgewijs uitgelegd. Na de bestelling hebben wij een bevestiging op de mail gehad waarin duidelijk verteld word wat we konden verwachten.

Snelle levering en alles volgens afspraak!

Erg veel keuze.

Wij hebben alles volgens afspraak geleverd gekregen. De monteurs waren vriendelijk en behulpzaam. Tevens geeft de winkel mooie kortingen!

De webshop gaf ons gelijk vertrouwen en de keuze in het assortiment is lekker groot. Er is extra service te kiezen, alsmede extra garantie bij te kopen en dat vinden wij belangrijk. Ze hebben diverse betaalmogelijkheden en leveren volgens afspraak.

mcoort 25-11-2014 Via de website gekocht

biema069 25-11-2014 In de winkel gekocht
Dorpstraat Zoetermeer

deskundig en klantgericht geholp0en

Genoeg keus, overzichtelijk, geen gedram van een verkoper, deskundig en service gericht.

Scholtenkees 24-11-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude/Rijndijk

Klantgegevens prima beschikbaar. Leverancier Novy door hun gebeld en mij weer teruggebeld!

Goede uitleg van het produkt. Bij onzekerheid over een vraag direkt teruggekoppeld naar Leverancier Novy.

Mooie showroom waar heel veel keuze aan apparatuur te zien is van diverse merken.

Zowel voor de zelfdoener of voor degene die service willen is er keus en een scherpe prijs.

ebaum 24-11-2014 Via de website gekocht

Zeer vlotte afhandeling van mijn bestelling. Factuur vrijwel direct per email ontvangen.

Zeer vlotte inschakeling van een monteur voor de installatie van onze nieuwe inbouwkoelkast.

Van Bemmel en Kroon weet hoe ze klanten moeten behandelen.

ericpruim 24-11-2014 Via de website gekocht

Kwam op maandag al naar ons huis!

Na 5 minuten stond de nieuwe vaatwasser al te werken

De vaatwasser werd goed aangesloten door de monteurs die de vaatwasser brachten. Ik kon via de iPhone gewoon de truck via tracking volgen, ze belden ook nog even tevoren dat ze het apparaat brachten, echt top!

inkie00 24-11-2014 Via de website gekocht

Gezocht op internet en gevonden.

Had hulp nodig voor de bestelling, ze waren telefonisch goed bereikbaar en behulpzaam.

vriendelijk, snel en duidelijk. Pluspunt vond ik dat ze een bedrijf hebben wat voor hen de apparaten installeerd.

bobverkeij 24-11-2014 Via de website gekocht

Telefonisch binnen 5 minuten order geplaatst

Netjes e-mail dag voor levering dat dit zou geschieden in periode van 09.00 tot 11.15. Kwartier voor levering gebeld met de melding dat ze eraan kwamen.

Bemmel en Kroon staat toch bekend als keukenzaak, maar heeft wel degelijk ook andere apparatuur.

Prima prijs met uitstekende service.

Ik was zo tevreden over de service dat ik 2 dagen later naar de winkel in Zoeterwoude ben gegaan om me ter plekke te laten voorlichten over stofzuigers, waarna ik er direct één heb aangeschaft. Ook hier weer een prima service!

nicovanzutphen 23-11-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Door het ruime assortiment en deskundig advies was het erg gemakkelijk om een keuze te maken in het merk en type oven die we wilden hebben.

Na de juiste keuze in onze aankoop gemaakt te hebben, werd de aankoop direct en zeer correct administratief afgehandeld, waarna zowel een kopie van de order persoonlijk overhandigd werd en een bevestiging via de email. Bovendien behoefde er ook geen aanbetaling plaats te vinden. Zeer klantvriendelijk!

Bemmel&Kroon beschikt over een zeer ruim, kwalitatief uitstekend, assortiment van witgoed en andere beschikbare producten, waaruit het voor ons prettig is om een keuze te maken.

In het verleden hebben wij een volledige keuken bij Bemmel & Kroon aangeschaft, waarmee wij nog steeds zeer tevreden zijn en vanaf het begin een zeer deskundige en klantvriendelijke afhandeling heb mogen ervaren.

Bovenstaande beoordelingen mogen duidelijk zijn dat wij bijzonder tevreden zijn over de deskundigheid, klantvriendelijkheid en de kwalitatief uitstekende producten van Bemmel & Kroon. IK kan, en heb tot heden toe, belangstellenden altijd geadviseerd om bij deze winkel witgoed en andere beschikbare producten te kopen.

Hilaire 22-11-2014 Via de website gekocht

De uiteindelijke doorvoering van de bestelling was wat onduidelijk en lukte niet van de eerste keer.

Een keer de bestelling aangenomen verliep alles vlot.

Er is een uitgebreide keuze voorhanden

Indien ik nogeens een bestelling moet doen zal ik zeker eerst bij Bemmel en Kroon gaan kijken.

Bestellen via email is wat onduidelijk, misschien omdat het mijn eerste keer was en de procedure wat te onduidelijk, voor mij alleszins aangezien mijn eerste keer.

Benvdleest 22-11-2014 Via de website gekocht

Site is duidelijk. Info nuttig.

Afspraak maken is simpel. Afspraken zijn stipt nagekomen.

Tip of als suggestie om te overwegen: bezorging in de avonduren. Gat in de markt....ben benieuwd hoe B&K erover denkt.

Zocht wasmachine en in mijn segment kon ik het gewenste model snel vinden.

Goede service, betrouwbaar en zeker niet de duurste.

Diverse huishoudelijke artikelen gekocht in de winkel aan de Loevesteinlaan en altijd tevreden. Nu na enkele teleurstellingen via de site weer helemaal blij met de service.

w.smeele 22-11-2014 Via de website gekocht

patijn 22-11-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude/rijndijk

Een zeer vriendelijke verkoper, die voor ons ook nog ging kijken of de keus die we gemaakt hadden ergens anders nog goedkoper was. Ook kregen we na de aankoop een heerlijk kopje koffie en een lekker broodje.Dus we hadden zeker niet voor niks twee uur in de file gestaan.

Het assortiment is zeker ruim voldoende.Staat ook zeer mooi opgesteld.

We zijn zeker tevreden, het was alleen jammer dat de chauffeur niet zo vriendelijk was dat vond ik wel een min puntje.

mlvanderplas 22-11-2014 Via de website gekocht

Gebruikersvriendelijk vinden wat je zoekt op de website.

Snelle en goede communicatie tijdens offerte en leveringstermijn. Aflevering en installatie snel en goed.

Precies gevonden wat ik zocht. Ook voldoende alternatieven ter vergelijking.

Vanaf start zoeken en kiezen, bestellen, levering en installatie geheel zonder problemen verlopen.

Algehele afhandeling van begin tot eind correct verlopen, afspraken nagekomen.

jvanderheiden 22-11-2014 In de winkel gekocht
Forepark

Keurige nette bediening , snelle service en keurige monteur die de kookplaat snel en vakkundig heeft gemonteerd.

kristinamaric 21-11-2014 Via de website gekocht

Op zaterdag een vaatwasser besteld, maandag een mail gekregen dat deze niet op voorraad was en besteld was voor mij. Ik heb gelijk per mail gevraagd wanneer deze dan.binnen zou komen. Snel antwoord hierop gekregen: de vaatwasser zou donderdag in het magazijn aankomen. De volgende dag echter al een mail ontvangen dat de vaatwasser binnen was en ik een afleverafspraak kon plannen. Super makkelijk allemaal! Zou het een ieder aanraden.

HvdTogt 21-11-2014 In de winkel gekocht
Forepark te Den Haag

Webwinkel is duidelijk en makkelijk in gebruik.

Niets is teveel, prima service.👍

Breed assortiment.👍

Afspraak is afspraak.👍

Prima service, deskundig personeel en een uitstekend logistiek apparaat.

costadimoero 21-11-2014 In de winkel gekocht
Neckar 24

Een directe ontvangst en gelijk door verwezen naar een ter zake kundige medewerker, die ons overal direct antwoord op kon geven(wat een verschil met een ander bedrijf waar we geweest zijn, maar ja ik ben toch niet gek!!!!)

Voor ons was het assortiment voldoende en binnen een half uur hadden wij 3 apparaten besteld.

Vanwege de vriendelijke en niet opdringerige benadering en ook qua prijs vergelijking.

Winkel is prima, alleen jammer, dat jullie geen bord aan het begin van Neckar mogen plaatsen, want eerst reden we toch te ver door, hoewel we op de rijksweg hadden gezien waar het was, maar bij de Neckar denk je, dat je bij een autobedrijf binnenrijdt.

Slybas 21-11-2014 Via de website gekocht

Goedkoop, goede service. Zelfs mijn oude machine mee genomen

janreinink 21-11-2014 In de winkel gekocht
Den Haag, Forepark

Site was bijzonder overzichtelijk en gemakkelijk te bedienen.

Alle afspraken ( leveringsdata en tijd etc) werden perfect nagekomen en binnen enkele minuten geplaatst.

Alle modellen waren in ruime mate aanwezig op zowel de site als de winkelruimte.

Gewoon goede waar voor je geld en prima service.

Gewoon goede waar voor je geld en prima service.

wipawipa 21-11-2014 Via de website gekocht

De medewerker aan de telefoon beantwoordde al mijn vragen. De levertijd was iets langer dan beloofd.De bezorgdienst was heel correct; een telefoontje dat ze binnen het kwartier zouden komen. Geïnstalleerd. Vriendelijk. Geen koffie, want "we hebben haast"

Prima service. Prima bezorgdienst

gitaarkaatje 21-11-2014 Via de website gekocht

Goed te zoeken met de zoekfunctie

Vlotte levering, je wordt goed op de hoogte gehouden van wanneer de levering plaatsvind (sms en email en telefoontje 15-30 min voor ze arriveren). Installeren goed en vlot en nemen verpakkingsmateriaal mee.

Vlot, duidelijk, zelf je afleverdag kiezen.

peterloes 21-11-2014 In de winkel gekocht

Wij hebben een nogal al moeilijk huis en het plaatsen ging niet zoals verwacht. Ook al was het eigenlijk alleen afleveren bleven bezorgers net zo lang totdat de koelkast goed stond. Dikke pluim voor de bezorgers!

alexandereerhart 21-11-2014 In de winkel gekocht
Bemmel & Kroon Zoeterwoude / Rijndijk

Keurig advies en hulp zowel in het de winkel door de verkoper Bemmel&Kroon (Bemmel & Kroon Zoeterwoude / Rijndijk)

hulp van de installateur bij het weghalen van de oude wasmachine. dat was een extra service!

ruime keus voor goede prijs

ik heb nu al mijn wasmachine en droger gekocht bij Bemmel&Kroon en in de toekomst ga ik daar ook een nieuwe koelkast kopen.

Ik ben erg tevreden, de levering van de producten worden snel en professioneel gedaan. ik hoop spoedig een koelkast te kunnen kopen.

C. Schneider 21-11-2014 Via de website gekocht

Per telefoon ging heel makkelijk, alles werd duidelijk uitgelegd.

Zie bij gemak. Kreeg meteen mail met overzicht hoe en wat.

Wij zijn tot nu toe heel tevreden over de wasmachine (Bosch WNAS324471) die we via B&K per telefoon hebben aangeschaft. Ik werd prettig te woord gestaan, kreeg alles duidelijk uitgelegd hoe en wanneer e.e.a. geleverd zou worden. Ook prima via mail/internet te volgend hoe laat de machine zou komen. De jongens die de wasmachine plaatsten (zolder) en de oude hebben afgevoerd waren vriendelijk. Ze werkten netjes en snel.