Deze score is berekend op basis van 2963 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Alex 25-11-2016 Via de website gekocht

Beter kan bijna niet.

Zeer goede service. Snelle afhandeling. Het installatiebureau waarmee gewerkt wordt denkt mee en geeft goed advies en werkt netjes en snel. Order nummer 570204.

Pluspunten

• Snelle service
  • Goed advies
  • Goede prijs-kwaliteit verhouding

Betty 25-11-2016 Via de website gekocht

SUPER SERVICE

echt "perfecte service",
Reageren meteen op je mails, zijn ook echt de goedkoopste!!
Je wordt heel goed geholpen online.
Het afleveren was ook top, je krijgt heel duidelijke mails qua tijdstip.
Kortom top bedrijf.

Pluspunten

• goedkoopste
  • heel goede service

Tieleman 25-11-2016 In de winkel gekocht
Leidschendam

Nieuwe keuken

We waren op zoek naar een nieuwe keuken. Bij het zoeken op internet kwamen we snel op Bemmel en Kroon. Na een goede service in de winkel door René heeft Herman afgelopen week de keuken geplaatst. In 1 woord geweldig.

Pluspunten

• Deskundige verkoper
  • Goede prijs/ kwaliteit
  • Deskundige monteur

Minpunten

• Niets

J.Hiskemuller van der Zijden van de Lagemaat 24-11-2016 Via de website gekocht

Inbouw Neff koelkast. Factuurnummer. 569951

Na 17 jaar problemen met once vorige neff koelkast.We Wilde dezelfde dus were een Neff.Wij near de winked Bemmel en Kroon in Qruquius.Aardige verkoper maar Neff was er Niet Meyer was Siemens geworden enz .heel vreemd?Toch allerlei andere merken bekeken en besloten er thuis nog even over te beslissen,ik wilde graag were Neff.via internet gevonden,en voor de Prijs mocht ok Bellen Naar Bemmel en Kroon Qruquius.en meteen besteld.We zijn er blij mee,Maar het blijft vreemd!!!

Pluspunten

• Vorige Keer met Vrieskast ging alles perfect

Minpunten

• Zeggen dat Neff niet meer best at.

Fred 24-11-2016 In de winkel gekocht
woonboulevard Cruquius

Mijn ervaring met Bemel en Kroon

De winkel op de woonboulevard Cruquius binnengelopen om te kijken naar hun aanbod en prijzen. Ik was prettig verrast. Hun prijzen waren gelijk aan de webshop winkels. Vriendelijk geholpen zonder te kopen. Later teruggekomen om te kopen. Bezorging prima geregeld.

CJ 24-11-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Siemens vaatwasser gekocht bij Bemmel & Kroon

Goeie winkel, groot aanbod, verstand van zaken en goed advies.
Daarnaast levering uit voorraad, dus binnen een paar dagen geregeld.

Pluspunten

• Groot assortiment
  • Goede concurrerende prijzen
  • Snelle levering

Belinda Langendoen 24-11-2016

Tevreden

Moest op zoek naar een nieuwe inbouwkoelkast, door de uitleg in de winkel ben ik toch uitgekomen op een ander merk dan waar ik voor kwam. Ik heb nl een grote inbouwkoelkast van 178 cm hoog. Bijna alle nieuwe modellen hebben 2 groenteladen... ik dacht dat ik hier niet onderuit zou komen.

Echter toen wees men mij op de AEG die een super oplossing biedt, ook voor grote limonade flessen die je moeilijk normaal kwijt kan.

En de prijs is een internetprijs, dus scherp geprijst.

Is na bestelling ook door een vakkundig bedrijf geplaatst.
Bestelnummer: DH568173

Pluspunten

• Merk

Jaap N 24-11-2016 Via de website gekocht

Prima aankoop, bij in prima webwinkel..

Voor de 1e keer iets besteld, en dat is goed bevallen!
Geen minpunt over webwinkel te bedenken, site goed overzichtelijk.Enige minpunt is dat retour artikelen voor eigen rekening zijn!!

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Snelle levering

Minpunten

• Retour sturen artikelen voor eigen rekening...

Haroba 24-11-2016 Via de website gekocht

Bemmel & Kroon doen wat zij beloven

De webshop is overzichtelijk en duidelijk in de voorwaarden waaronder je de koop wilt afsluiten.
Dat geeft een betrouwbaar gevoel.
Als dan ook nog eens de levering zoals beloofd wordt uitgevoerd dan kan B &K bij mij niet keer stuk.
Aanbeveling voor een toekomstige aanschaf.

Pluspunten

• Duidelijkheid van aankoop tot aflevering

Minpunten

• Betaling met creditkaart niet mogelijk.

Fre 24-11-2016 Via de website gekocht

Goede en vooral snelle service (BKI568466)

Super snelle reacties op mijn vragen, zowel per mail als per telefoon. Wij hebben hier een Bosch combi-stoomoven besteld en een Quooker. Enige minpuntje is dat er een foutje is gemaakt met de installatiekosten (lager bedrag geoffreerd dan op de uiteindelijke order is vermeldt).
Maar voor onze overige te vervangen keukenapparatuur zullen wij waarschijnlijk wel weer B&K raadplegen.

Pluspunten

• Snelheid van het verkoopteam en de levering
  • Ruim assortiment

Minpunten

• Incorrecte installatiekosten

Mirjam 24-11-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Een nieuwe AEG vaatwasser gekocht bij Bemmel & Kroon!

Wij waren toe aan een nieuwe inbouw vaatwasser. Wij zijn direct gaan zoeken op de website van Bemmel & Kroon aangezien wij daar eerder al een zeer positieve ervaring hadden met een voordelige aankoop van onze koel/vries combinatie. Hierbij kwamen wij uit op een AEG vaatwasser die aan al onze wensen voldeed. Zijn in de winkel nog even gaan kijken en vergelijken met andere modellen en werden daarbij zeer vriendelijk geholpen door de verkoper. Hebben de bestelling gedaan en deze Is netjes bij ons thuis afgeleverd en ingebouwd door een bekwame monteur. Als ik weer iets van witgoed nodig heb ga ik zeker weer terug naar deze winkel. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding met een zeer ruime keuze in het assortiment.

m de groot 24-11-2016 Via de website gekocht

online shoppen zoals het kan

Bij Bemmel en Kroon om 15.00 uur een vaatwasser besteld en de volgende dag om 13.00 uur aan h ui s bezorgt.
Het track & tracen is een verademing, zo hoef je nooit lang thuis te zitten wachten.

ciprian 24-11-2016 Via de website gekocht

TOP web winkel, echt klantgericht, beste prijzen

fantastische warmtepompdroger WT47W590NL besteld van Bemmel & Kroon, een TOP web winkel, echt klantvriendelijk en klantgericht! de model die wij hebben in eerste instantie besteld (WT47W562NL) was niet meer beschikbaar / op voorraad en de mensen van Bemmel en Kroon hebben ons de vernieuwde versie verstuurd, de WT47W590NL, en dat voor dezelfde prijs 766,- min 25,- korting op hun website,= 741,- EUR; geldterug-actie loopt super snel, 2 dagen na aankoop, 100 euro cashback in ons rekening ontvangen, geweldig, bedankt SIEMENS voor nog een PRIMA product voor slechts 641,- EUR, gewoon waanzinnig! Bedankt Bemmel & Kroon en Siemens !

Pluspunten

• klantgericht
  • klantvriendelijk
  • nieuwe model aangeboden
  • cashback 100,- EUR + extra korting op website

Minpunten

• nog geen

Jolanda 23-11-2016 Via de website gekocht

wasmachine en droger ordernummer BKI559544

Via een collega met goede ervaringen ook gekozen voor Bemmel & Kroon voor het kopen van een wasmachine en warmtepomp droger. Mijn vraag over een type wasmachine welke niet via de website te bestellen was werd keurig netjes beantwoord. Op zaterdag offerte aangevraagd en dezelfde ochtend nog netjes een scherpe prijsopgave terug. Alles snel en keurig via de mail te volgen.
Ook de levering van wasmachine en droger naar 1e verdieping keurig gepland en geleverd. De verpakking werd keurig meegenomen. Top!

Pluspunten

• scherpe prijs
  • goede communicatie
  • nette aflevering

Stephanie 23-11-2016 Via de website gekocht

Top winkel

Goede shop heb voor deze winkel gekozen omdat die stuk goedkoper was en snelle service product word netjes afgeleverd en je word netjes geholpen

To 23-11-2016 Via de website gekocht

Aankoop AEG vrieskist ZTW569997

Aangezien we niet zo jong meer zijn ( 82 en 83 ) hebben we deze vrieskist bij Bemmel en Kroon gekocht, tot volle tevredenheid.
Duidelijke omschrijving van het artikel.
De bezorgtijd werd twee keer gemeld, zodat we niet steeds zaten te wachten.
Via de telefoon heb ik vragen gesteld ik werd prima geholpen.
De bezorgers deden het ook heel goed.

Evelien 23-11-2016 Via de website gekocht

Prima opvolger

Ik was op zoek naar vervanging voor mijn 22 jaar oude afzuigkap, een Whirpool AKG 782WHWP en kwam uit op de Whirpool AKR634GY/2.
Via internet kwam ik bij Bemmel & Kroon uit.
Er stond een duidelijke omschrijving bij met de inbouwmaten.
Ook belangrijk dat ze aangesloten zijn bij Thuiswinkel Waarborg.
's Middags besteld en de volgende dag al in huis. Werd goed op de hoogte gehouden wanneer het afgeleverd zou worden.
Lijkt veel op z'n voorganger en was snel en probleemloos geplaatst.
Ben heel tevreden.

Pluspunten

• Duidelijke omschrijving
  • Duidelijke website
  • Snelle levering
  • Goede prijs

W. van Gompel 23-11-2016 Via de website gekocht

Prima adres voor o.a. witgoed

We werden uitstekend voorgelicht door de mensen van B&K. Met name op het vlak van installatie, afmetingen van de vaatwasser, planning/afspraken met installatiebedrijf. Los van de nuttige (aankoop)tips worden merkartikelen tegen uiterst concurrerende prijzen aangeboden. Dus voor ons een goede keuze om bij B&K de machine te kopen. eersteklas merk, prima afspraken, scherpe prijs en perfect geïnstalleerd.
Dit alles leidde tot onze bestelling BKI568293

Pluspunten

• Alle bekende merkfabrikanten zijn in de collectie
  • Snelle landelijke levering franco/installatie
  • Oude machine en verpakking mee terug
  • Prima installateurs, alles wordt opgeruimd
  • Scherpe prijs en showrooms

Minpunten

• hoog extra bedrag voor PIN betaling

Oosting 23-11-2016 In de winkel gekocht
Forepark (Den Haag/Leidschendam)

Fijne winkel en bezorging van order DH563081

Bemmel en Kroon heeft een fijne winkel waar je in alle rust goed geholpen wordt en veel keuze hebt. Een bezorging over enkele weken (ivm aanschaf nieuwe woning) was geen probleem. Tevens werd er geen aanbetaling gevraagd (overigens wel gedaan om de pinbetaling bij bezorging makkelijker te maken). Gisteren zijn de producten bezorgd. Ook de bezorgdienst levert prima werk. Kwartier voor levering werd er nog even gebeld en gevraagd of ik aanwezig was. De zware wasmachine en droger werden met een glimlach naar de zolder gedragen en keurig aangesloten. Een korte toelichting over het in gebruik nemen van de machines en de oude producten werden mee retour genomen. Samengevat: prima winkel- en bezorg ervaring!

Pluspunten

• Veel keuze
  • Nette winkel
  • Scherp geprijsd
  • Bezorging op tijd
  • Goede installatie-service

Toos 22-11-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Levering Bosch inbouwkoelkast en vrijstaande AEG vriezer

Verkoop en showroom was plezierig. er is een ruime keuze en het advies is helder.
Levering en inbouw koelkast is netjes. Mooi gedaan.
Helaas ging de plaatsing van de vriezer drie keer fout en moesten we drie keer extra thuis zijn om de producten om te ruilen en te installeren. De oorzaak was één keer een planningsfout van Bemmel. De andere keren waren product fouten.
Uiteindelijk is alles naar tevredenheid opgelost. Pluspunt
Nog een opmerking aangaande de factuur. Het is jammer dat verborgen kosten als pinnen (volgens mij toch een voordeel voor Bemmel omdat men niet met geld over straat hoeft te gaan) niet vooraf bekend zijn. Tevens staat voor ons op de factuur een onbekende, onleesbare artikel correctiecode, waardoor de rekening toch weer €15,-- hoger uitvalt. Een minpuntje

Pluspunten

• Veel keuze
  • Goed advies
  • Goede inbouw

Minpunten

• Planning
  • onbekende extra kosten voor pinnen en dergelijke

Edgar 22-11-2016 Via de website gekocht

Blij verrast

Ik was op zoek naar een specifieke vaatwasser (Indesit DIFP 28T9 A EU). Prima prijs/kwaliteit verhouding en erg positieve reviews online te vinden. Ik ben een online shopper en ben dan op zoek naar
a) de goedkoopste en
b) de service die je van een winkel wilt hebben.
Ik had namelijk geen zin om hem zelf te installeren, laat ik het zo zeggen dat ik geen handige waterpas vloer heb.

Na een intensieve zoektocht op internet diverse webwinkels bezocht en vergeleken bleek de winkel van mijn voorkeur het product niet op voorraad te hebben. van Bemmel en Kroon was in mijn zoektocht niet naar voren gekomen (de prijs op de website is nog lager dan op de vergelijkingssite). Uiteindelijk via de productpagina van Indesit zelf bij deze winkel terecht gekomen. Omdat deze winkel bij de fabrikant op de site staat geeft dit uiteraard al een basis van vertrouwen, maar in 9 van de 10 gevallen betekend dit ook de duurste. Ik was dan ook zeer verrast dat dit ook nog eens de goedkoopste van alle winkels bleek!

Vervolgens gebeld naar de winkel omdat ik een vraag had over de installatie en of dat de oude vaatwasser ook nog uitgebouwd zou worden (wat bij andere winkels niet het geval was). Bij van Bemmel & Kroon hoorde dit wel in de installatie service. De verkoper bood me gelijk nog extra korting bovenop de goedkopere prijs én de €30,- kassa korting aan. Dit was omdat ze in de winkel op dit moment ook een actie hadden lopen en daar kon ik van mee profiteren.

Voordat ik de telefoonverbinding had verbroken lag de opdracht al in mijn mailbox. Maandag belde de monteur voor een afspraak en twee dagen later stond de nieuwe vaatwasser geïnstalleerd en wel te draaien. Ik kan alleen maar zeer tevreden zijn en deze partij van harte aanbevelen.

Ordernummer: DH567566

Pluspunten

• Afspraak = Afspraak
  • Leverbaar in heel Nederland
  • Goedkoopste partij die ik kon vinden
  • Pas betalen na afloop
  • Oude vaatwasser wordt ook voor je uitgebouwd!

Minpunten

• Site kwam verscheen niet in mijn google zoektocht

R.Mommers 21-11-2016 In de winkel gekocht
cruqius

Zeer aantrekkelijke en goede combinatiedeal!

Goede breed assortiment, met goede verkopers duidelijke hebben we afgelopen zomer een goede keuze gemaakt voor diverse nieuw keukenapparatuur en hiervoor de order met nr.CRQ550489 geplaatst met een zeer aantrekkelijke combinatie-prijs

• Levering/transport-comtrole en service

Aggie Fluitman 21-11-2016 Via de website gekocht

Aggie

Heldere site dus niet verdwalen tijdens mijn zoektocht naar de goedkoopste wasmachine, nadat mijn oude vrijdagmiddag laat de geest had gegeven. Meteen bevestiging met uitleg over de te volgen stappen voor klant BKI570331. Ik ben een nummer maar tot mijn verassing voelde dat niet zo!
Nee, ik hoefde ook niet in het duister te tasten hoe het verder zou gaan. Bezorg datum kiezen en op de bezorgdag een mail in de ochtend wanneer de nieuwe machine zou komen. Kon ik mijn afspraken daarop afstemmen SMS in de ochtend, SMS 15 minuten voor aankomst... Meesterlijk! Dank u wel.

Pluspunten

• de oude wasmachine verdween geruisloos
  • vriendelijke, rustige bezorgers

Ruud 21-11-2016 Via de website gekocht

Wederom super tevreden

Zijn al jaren klant van Bemmel en Kroon en daarom wederom hun website bezocht. Wel op andere sites zoals kieskeurig gekeken naar de reviews om een keuze te bepalen en na sites van andere aanbieders bezocht te hebben toch weer bij Bemmel en Kroon terecht gekomen omdat de service gewoon super is en de medewerkers zeer vriendelijk. Heel duidelijk wanneer er bezorgd wordt en van te voren nog even een telefoontje met de exacte tijd.BKI569762

Pluspunten

• duidelijke website
  • veel op voorraad
  • snelle service
  • vriendelijke en nette medewerkers bezorgdienst

A boelens 21-11-2016 In de winkel gekocht
Cruquius

Zeer tevreden met amerikaanse koelkast lg

Erg vriendelijk behandelt. Een verademing na bij de concurent niet gehoord te zijn geworden.
Alle vragen beantwoord en de winkel vrolijk verlaten.
Op vrijdag de lg koelkast besteld en op maandag al binnen.
CRQ570149

Pluspunten

• Goede prijs
  • Snelle levering
  • Vriendelijk geholpen

Hans 21-11-2016 In de winkel gekocht
Forepark, Den Haag

Tevreden klant

Na een zeer goede ervaring met de aanschaf van onze keuken en de service in ons gebruik ervan, hebben wij een wasautomaat en een koelkast voor onze bijkeuken besteld. Wij werden goed geholpen in de winkel (Den Haag Forepark) en mede door de scherpe prijs en snelle levering, hebben wij de apperatuur aangeschaft.

Pluspunten

• Scherpe prijs, snelle levering

Erik-Jan 21-11-2016 Via de website gekocht

Siemens wasmachine besteld

Een Siemens wasmachine type WM14T321NL besteld gezien de goede ervaring met Siemens en een gunstige prijs bij Bemmel en Kroon. Bij de order bevestiging heb ik te horen gekregen dat de bestelde machine niet meer op voorraad was en daarom een vervangend model voor dezelfde prijs gekregen. Het mooie van de geleverde WM14T490NL is dat deze een kilo extra wasgoed aankan.

Pluspunten

• duidelijke site/ bestelling
  • goed alternatief geleverd voor dezelfde prijs
  • prima aflevering, netjes aangesloten
  • doorgeven aflevertijd!

Minpunten

• diepte alternatieve machine niet gelijk

Henk 20-11-2016 Via de website gekocht

LG wasmachine

Duidelijke website bij Bemmel & Kroon, goede uitleg over de wasmachine, ook even telefonisch contact gehad en zeer goed te woord gestaan. De wasmachine werd op de aangegeven tijd bezorgd en keurig aangesloten! Vooraf werd in een mail vermeld wat de te verwachten tijd was en die klopte helemaal.
Voor de eerste keer hier gekocht, maar ben super tevreden!

Pluspunten

• Goede service, houden zich aan de afspaak
  • Goede informatie vooraf!

Femke 20-11-2016 Via de website gekocht

Bosch vaatwasser! Snelle levering

Snelle levering en prima service!! Je krijgt een SMS een half uur voordat het geleverd wordt! Helemaal top!!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Volledige informatie

Leroy 20-11-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Fantastische service en kennis

Bemmel en Kroon levert snel en kwaliteit staat voorop! Fijne winkelketen met kennis van zaken. Onze volgende aankoop zal zeker weer via Bemmel en Kroo gebeuren.

Frans 20-11-2016 Via de website gekocht

Aankoop wasmachine Siemens

Wasmachine van Siemens besteld, enkele dagen daarna gelverd. Goede prijs, gratis waspoeder bijgekregen. Ze hebben het op de juiste plek gezet, uitgepakt, aangesloten, wasmachine opgezet om te proberen, verpakking terug meegenomen allemaal zonder zelf maar één ding te moeten zeggen. Heel tevreden. Als ik nog iets nodig heb weet ik zeker waar ik het ga kopen. Aanrader!
ordernummer 552210-1
ordernummer 551827-1

Pluspunten

• zeer uitgebreide service
  • goede prijs

A. van den Berg 20-11-2016 In de winkel gekocht
Qruquius

Keuken

Fijne winkel, verkopers zitten niet gelijk op je nek laten je rustig rondkijken. Dat hebben wij bij de concurrent anders gezien en persoonlijk vinden wij dat niet fijn. Goede service en begeleiding bij het opstellen van je keuken. Het is ook prettig dat je online alles in de gaten kan houden over de voortgang van je keuken. En zijn er vragen etc... 1 telefoontje of mail en het word geregeld. Wij zijn super blij met onze mooie keuken.

Pluspunten

• goede service
  • mooie keukens

S.aulman 20-11-2016 Via de website gekocht

Keurige afhandeling en levering. Boven verwachting

Kende de hele toko niet, maar leek me betrouwbaar. Bestelling simpel en aflevering prima. Gemelde tijdsplanning was correct, en telefonische melding heel pretti en keurig op tijd. Uitpakken etc. Keurig, net en snel. Gekochte model niet leverbaar en een duurdere uitvoering tegen dzofde lage prijs geleverd

Pluspunten

• Prijs, de laagste die ik vond
  • Correcte informatie
  • Bijkomende kosten duidelijk vermeld.
  • Dus geen negatieve verrassingen achteraf

Minpunten

• duurder model geleverd zonder meerprijs. Minpunt?
  • Iets bijbetalen voor pinnen

Kimberley 20-11-2016 Via de website gekocht

Zeker een aanrader

We waren opzoek naar een mooie design afzuigkap (568193-1) en kwamen al snel op de website van Bemmel en kroon niet alleen super vriendelijk en behulpzaam ook nog eens de goedkoopste en een nette en vlotte afhandeling met thuis bezorgen ! Top wij zijn er erg blij mee .

Pluspunten

• snelle levering
  • Exacte tijd wanneer de levering afgeleverd wordt
  • Behulpzaam personeel klantenservice

Thea loeters 20-11-2016 Via de website gekocht

Droger

Prima shop, perfecte snelle service. Prijs technische de goedkoopste. Vriendelijke correcte chauffeur

Diane van der Vliet 20-11-2016 Via de website gekocht

Aanrader deze winkel

Bemmel en Kroon heeft een hele duidelijke site en zodra je ze belt met een vragen staan ze je echt heel vriendelijk en netjes te woord ze doen er echt alles aan om je te helpen. In1 woord perfect. We komen zeker terug.

Pluspunten

• Correcte mensen
  • Heel hulpvaardig
  • Duidelijke website
  • Groot assortiment

Minpunten

• Eigenlijk geen 1

Rinus 19-11-2016 Via de website gekocht

AEG inductie Kookplaat

Hij was hier net zo duur als in Duitsland,Waar ik vlakbij woon, maar wat je hier besteld wordt hier besteed.

De snelle levering speelde hierin uiteraard ook een rol

• Leveringssnelheid

Carla 19-11-2016 Via de website gekocht

Hele fijne en goede webwinkel

Alvorens de bestelling geplaatst te hebben eerst gebeld of het wel op voorraad was. Goede service en aardige medewerker. Het ging over een koelkast, dinsdag besteld en zaterdag in huis, terwijl de koelkast nog niet bij hun binnen was. Helemaal geweldig! De dag van bezorging om 8 uur 's morgens een mailtje gekregen tussen welk tijdsbestek de levering zou plaatsvinden. Dit is ook erg handig. Topwinkel en ik zou hier zeker vaker iets bestellen en aanbevelen aan anderen.

Pluspunten

• Fijne service
  • Goede bezorging.
  • Goedkoopste van alle webwinkels.

C.J. van Mourik 19-11-2016 In de winkel gekocht
Cruquius

Vriendelijk, goed advies en vlotte levering

Voor deze winkel gekozen omdat wij hier ook al een keuken hebben gekocht en hierbij goed geadviseerd zijn.

Tillviss 18-11-2016 Via de website gekocht

Betrouwbaar, snelle levering en geweldige service!

Via website hebben we bij Bemmel & Kroon onze wasmachine besteld. Deze werd de volgende dag al geleverd. De chauffeur belde 15 minuten vooraf om te melden dat ze er bijna waren. Ze hebben de machine naar de 2de verdieping gebracht (via smalle Amsterdamse trap) en aangesloten. De twee aardige jongens stelden zelf voor om ook nog even de wasdroger op zijn plaats te tillen. Helemaal TOP!
Ordernummer: BKI569686

Pluspunten

• snelle levering
  • extra service

ursela van kreuningen 18-11-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude/rijndijk

mevrouw

Super winkel. Had niet verwacht dat de mensen zo vriendelijk waren en zo behulpzaam. De servers is echt goed. De jongens die mijn koelkast kwamen brengen erg klant vriendelijk en voor ik het wis waren ze al weer weg. En was mijn oude koelkast weg en de nieuwen op zijn plek!

Pluspunten

• goede servers
  • goede uitleg over het product

Minpunten

• nog geen min punt gevonden

André Pronk 18-11-2016 Via de website gekocht

Bosch Compact Oven besteld bij Bemmel&Kroon (BKI569310)

Compact Bosch oven besteld bij B&K, en na bestelling bleek dat model niet meer beschikbaar was. Hierdoor een luxer model gekregen voor dezelfde prijs. Ook de overzicht van de verzender hielp erg. Daardoor kan je nog zien of je nog even snel een boodschap kan doen oid.

Enige verbeterpunt die ik kan bedenken is de opgegeven leverings tijd. Dat was nu tussen 08:00 en 20:00 en werd steeds preciezer naarmate de verzender in de buurt kwam.

• Mooi product

Minpunten

• Hele dag vrij plannen voor levering

Wouters R - BKI568833 18-11-2016 Via de website gekocht

Top-service

Tijdens mijn bestelling heb ik telefonisch contact gehad met de winkelbediende die mij héél erg vriendelijk de voorraad van dit toestel kon opzoeken. Hij gaf ook een heel correcte inschatting van de levertijd vanuit Siemens. Levering ging erg vlot.

BKI568833

Pluspunten

• Snelle levertermijn
  • Vlotte communicatie
  • hulpvaardige medewerkers

Minpunten

• Geen mogelijkheid om met visa te betalen.
  • Website kan niet heel diep filteren op specs

Henk 18-11-2016 In de winkel gekocht
Cruquius, CRQ568886

Goede service, eerlijk verhaal

Na eerdere aankopen via zowel de website als de winkel van B&K zijn wij voor de aankoop van een nieuwe wasmachine direct naar de winkel gegaan. Direct bij binnenkomst voelen wij ons van harte welkom en worden wij uitgebreid voorgelicht over de voors-en tegens van de diverse merken en types.
De prijs is gelijk aan die van de website en de service was weer top. Geen problemen met bezorging en plaatsen. Bijna jammer om niet nog een apparaat in huis te vervangen.

Pluspunten

• klantvriendelijk personeel
  • uitgebreid assortiment
  • alle tijd voor uitleg
  • deskundig personeel
  • internet prijzen gelden ook in de winkel

Jan Schouten 18-11-2016 Via de website gekocht

aankoop Bosch droger

Twee jonge knullen kwamen de machine afleveren. Waren kort af. Hebben de machine op zijn plaats gezet. Op vragen hoe de condens niet via het bakje maar via afvoer geregeld kon worden werd verwezen naar een slangetje dat ergen achter de machine was bevestigd. Heb bewust gekozen voor een winkel in de omgeving voor de service. Helaas.

Pluspunten

• mooie machine

Minpunten

• service
  • dure machine

G. Mulder 18-11-2016 Via de website gekocht

Aankoop afzuigkap

Zeer overzichtelijke site met prima prijzen. Levering vindt volgens afspraak perfect plaats. Kortom, een prima zaak om aankopen te dien.

Pluspunten

• Zeer overzichtelijke site en makkelijk te zoeken

J.Reijngoud 18-11-2016 Via de website gekocht

Prima zaak. Meerdere aankopen gedaan.

Goede en vooral: goedkope zaak. Snelle levering door vriendelijk en keurig personeel. Meedenkende serviceafdeling die problemen oplost in plaats van maakt.

Pluspunten

• Klantgericht,
  • Snel en betrouwbaar.
  • Prettige en heldere website

Mevr. Wolvers 18-11-2016 Via de website gekocht

Siemens Koelvriescombinatie

De site is zeer duidelijk het product duidelijk zichtbaar op de site met een goede omschrijving.
telefonisch ook vriendelijk en deskundig geholpen, ook de bezorging was uitstekend
Prettige winkel waar je zeker niet teveel betaald en ook nog een zeer goede service hebt.

Leo Tuin 17-11-2016 In de winkel gekocht
cruquius

aankoop

M.i. een deskundig advies en meedenken met onze wensen. De verkoper deed zijn uiterste best om aan onze wensen tegemoet te komen met zijn eigen kennis als achtergrond.

Pluspunten

• Snelle levering.
  • Grote keuze.

ron 17-11-2016 Via de website gekocht

samsung koelkast

makkelijke bestelling, goed overzicht op de site, snelle levering. De prijs was doorslaggevend. Bezorging heel goed.

Pluspunten

• prijs

Minpunten

• extra kosten om verpakking mee te nemen