Deze score is berekend op basis van 3197 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

hp 15-05-2019

Wij hebben een wasmachine besteld op zondag, we hadden spoedig een andere nodig en kozen daarom voor een winkel die snel kon leveren: reclame is, dat hij de andere dag in huis is, de oude meegenomen wordt en de nieuwe wordt geïnstalleerd. Echter zodra we besteld en betaald hadden kwam de melding dat de machine niet op voorraad was. Dat vonden wij heel raar, andere aanbieders hadden een zelfde aanbieding en bij sommigen stond ook eerlijk dat de machine wel of niet leverbaar was. Wij kozen voor Bemmel omdat hij hier vlakbij zit, net goedkoper was en beloofde de ander dag te leveren. Dat was dus niet het geval en daar baalde we van. Je kiest niet voor niks. We stuurde een mail maar daar is nooit reactie opgekomen. 2 dagen later kregen we bericht dat hij te leveren was en konden we direct inplannen voor de andere dag (woensdag uiteindelijk geleverd). Op zich geen wereldramp maar niet wat ze beloven en irritant als je hem nodig hebt en speciaal daarom daar besteld.
Levering ging verder soepel, snel en volgens afspraak.

Amar Voogt 15-05-2019

Allereerst was de prijs van de koelkast zeer gunstig. De voortgang van de bestelling was heel vlot hoewel de koelkast niet op voorraad was. na contact met de klantenservice heldere uitleg van de oorzaak en verwachte levering.

Sander van den Elshout 15-05-2019

Zeer snelle levering van een mooie betaalbare inbouw combi magnetron. Met een duidelijk site van Bemmel en Kroon vond ik de juiste inbouw combi magnetron die aan onze wensen voldoet.

AC 15-05-2019

Top bedrijf.
Goede prijzen.
Keurige aflevering.
Netjes 15 min. van te voren gebeld.

Els Leerentveld 15-05-2019

de Shop is goed en overzichtelijk de gebruiksvriendelijkheid is prima in order
met de levering is alles prima gegaan aardige mensen goed afgeleverd
ben erg tevreden over de prijs veel vergeleken op internet en in de winkels
kwam Bemmel en Kroon als de goedkoopste uit de lijst
zou Bemmel en Kroon zeker aanbevelen

Bert 15-05-2019

Laagste prijs, goed assortiment, vriendelijke en attente medewerker.
S'avonds gebeld, dat apparaat met kleur zwart in het magazijn beschadigd was, of men ook RvS mocht leveren.
Goed dat de spullen voor verzending worden gecheckt! Gelijk actie ondernomen door telefoontje. Top!

Franken 15-05-2019

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat ik op zoek was naar een winkel die bereid was mijn moeder van 86 op vriendelijke en behulpzame wijze een koelkast te installeren. de medewerker aan de telefoon was behulpzaam en vriendelijk. De bezorgers hebben hun werk naar behoren uitgevoerd maar hadden vriendelijker mogen zijn. Maar het was aan het eind van de dag. Ze waren wel behulpzaam.

Vos, Amsterdam 15-05-2019

Vanwege eerdere goede ervaring met Bemmel&Kroon, opnieuw via de webshop een aankoop gedaan. Dit keer een koelvriescombinatie. Contacten inzake aankoop en levering waren aangenaam, persoonlijk, direct en accuraat. Plaatsing en montage worden uitbesteed aan AJ Tech B.V.; De beide bedrijven zijn wat betreft de (werk)communicatie en betalingen uitstekend op elkaar ingesteld zodat dit alle comfort biedt voor mij als afnemer.

Wim en Tiny zwarts, s gravenzande. 15-05-2019

Zeer tevreden met deze winkel ,vriendelijk geholpen door lex in de winkel in den haag en de bezorging was ook perfect ,vriendelijk en de wasmachine en droger netjes geplaatst en de oude apparatuur meegenomen terwijl dat vergeten was te noteren.

sil 15-05-2019

vriendelijk personeel, nemen de tijd , goed bereikbaar. nu nog in afwachting als de keuken staat of mijn mening het zelfde blijft, maar ik heb hier vertrouwen in !

Joop 15-05-2019

De tweede keer dat ik hier had besteld, snelle levering en correct. Zoals je verwacht van een webwinkel. Top ! En niet onbelangrijk de prijs, geen addertjes onder gras

Cees van Leeuwen 14-05-2019

Alles piekfijn in orde
Helemaal naar me zin!!
Overzichtelijk en duidelijk!!

Cees van Leeuwen 14-05-2019

Prachtige, overzichtelijke winkel
Geholpen door vakmensen en rustige
uitleg zeer tevreden met mijn nieuwe product

goedbiertje 14-05-2019

Wij zochten een nieuwe inbouwkoelkast. Bij Bemmel & Kroon Den Haag heb je veel keuze en kan je veel merken en modellen bekijken. Zij hadden een scherpe prijs en ook de inbouwkosten zijn netjes. Ook de levertijd en het inbouwen verliep soepel. Op zondag besteld en 8 dagen later was die geïnstalleerd. En uiteraard gratis de oude koelkast weer meegenomen. Geen vooruitbetaling nodig, pinnen na de montage.

Brugman 14-05-2019

Moest even bellen voor de prijs van het -inductie- fornuis, maar ontzettend vriendelijk te woord gestaan en scherpe prijs. Ook de bezorging verliep uiterst soepel en goed afgestemd met het bedrijf AJ TEC dat de installatie en uitleg van het fornuis heeft gedaan. Heel professioneel allemaal. Enige minpuntje was dat bij verkoop werd gezegd dat er wel een snoer maar geen stekker bij het fornuis werd geleverd. Helaas zat er geen snoer bij. De installateur had die wel (te koop).

Ralph 14-05-2019

Deze boiler boilert echt goed. Heel blij mee! Zou geen ander meer willen. Alleen nog maar quooker

Zweva 14-05-2019

Hele vriendelijke jongens die kwamen afleveren.
Bij de aflevering deskundig, vlot en goed aangesloten.
Goede en vriendelijke uitleg.
Keurig alle oude materialen mee terug genomen en restanten opgeruimd.
Enkel lof.zweva

Anneke 14-05-2019

Aflevering was zeer onsympathiek en kort
Koerier dacht dat ik niet thuis was en begon gelijk op
het raam te bonzen. Apparaat werd midden in de keuken geplaatst en voor de rest moest ik het zelf maar uitzoeken. Op basis van de koerier zal ik dit bedrijf in de toekomst gaan mijden

Pauline 14-05-2019

Wasdroger bestelt. bijgeleverd. AANSLUITEN.
Bij vorige bestelling van een wasmachine is alleen afleveren gevraagd.
Toen werd apparaat buiten verwachting op plaats gezet en aangesloten, wat een Service.
Dit was reden voor twééde bestelling bij Bemmel&Kroon.

Bezorging ging zo als belooft, echter de meegeleverde aansluit-service werd niet geleverd.
Oude apparaat weert zo als afgesproken verwijdert en nieuwe geplaatst, medewerker vond dit genoeg.
Hem op aansluiten attent gemaakt, met tegenzin werd de afvoer op de verkeerde plaats ingestoken dit was aansluiten?
Klepje op juiste zijden kreeg hij niet los?
Steker in stopcontact was ook te veel voor medewerker.
Na pin betaling en tekenen werd de nota overhandigd en vertrokken zij.
Na controle van de nota bleek dat ik gekend had moeten worden en toestemming had moeten geven voor de geen opmerking, dit had betrekking op onbeschadigde aflevering.

Later heb ik zelf het juiste klepje zonder problemen verwijdert en droger op gewenste manier aangesloten.

De opmerking dat de aansluiting achterzijden niet gewenst was deed medewerker af met "Dit kan niet bij dit apparaat", heb ik zelf later alsnog gerealiseerd, deze mogelijkheid zit er gewoon op.

Jammer, de tip die ik had willen geven heb ik voor deze service maar in mijn zak gehouden.

Wilma de Mooij 14-05-2019

Vriendelijke kundige verkoper.
Beleefde bezorgers die op tijd kwamen Van Bemmel en Kroon is een kroontje waard .

Richard P 14-05-2019

Al 25 jaar kopen wij steevast al onze bruin en witgoed apparatuur bij Bemmel & Kroon; Van de aanschaf tot aan vervanging van versleten apparatuur. Bij Bemmel & Kroon weten ze wat je hebt aangeschaft en dat maakt het bij vervanging wel zo makkelijk. Het assortiment is perfect, personeel heeft kennis, de prijzen zijn scherp en installaties gaat altijd in goed overleg en wordt zeer netjes uitgevoerd.

Piet 13-05-2019

Assortiment en prijs. Bestelling kwam op tijd. Probleem met de aansluiting was dat de kabel,( 6 strengen) niet door de vele bochten ging, waarna we een aansluiting met stekker gekozen hebben.
Uw service is prima !

Mustapha.Amriui 13-05-2019

Pas een paar dagen Koelkast en vaatwasser gekocht . De prijzen zijn echt goedkoper dan andere winkels . Servies was precies op tijd . Ze hebben zelf alles geïnstalleerd .
Zo blij ben ik .
Ik raad iedereen aan om naar deze winkel te gaan .

Herman 13-05-2019

Duidelijke webshop, alle info snel terug te vinden en onderling goed te vergelijken.
Snelle en accurate levering

Rob Janson 13-05-2019

20 uur geleden besteld. Nu al de over, want dat was de bestelling ontvangen. Bezorgers erg beleefd en behulpzaam. Via de mail keurig op de hoogte gehouden over de levertijd. Ik wist precies hoe laat ik thuis moest zijn om de bestelling in ontvangst te nemen. Chapeau!

A.Barten 13-05-2019

Supersnelle levering van nieuwe Bosch stofzuiger. Had op website ook goede reviews. De oude stofzuiger mocht zelfs gratis mee retour. Wat een service! Heel blij mee!

JoGro 13-05-2019

Goed ervaring met deze webshop. Alternatief (duurder )product aangeboden omdat de huidige niet leverbaar was. Correcte levering met uitstekende informatie voorziening.

Bert 13-05-2019

Snel en goed, bezorging punctueel, jammer dat op z’n plaats zetten van koelkast in garage op bg en meenemen van verpakking € 9,95 extra kost.

Andre 12-05-2019

Snelle levering, goede prijzen, vriendelijke service en een showroom. Echt een goede aanrader in de wereld van keuken en andere soortgelijke apparatuur.

Sir 12-05-2019

Gekozen voor Bemmel&Kroon vanwege de goedkope prijs tov de concurrenten. 's-avonds besteld en de volgende dag netjes geleverd.. Een vorige aankoop hier ook gedaan en deze was netjes en keurig geleverd en dit was deze keer ook het geval.

Cor 12-05-2019

Ondanks een foute bestelling door ons zelf bleef bezorger correct, werd er hulp gegeven en de volgende dag zonder extra kosten een nieuw product geleverd. Super geregeld !

JdJ 12-05-2019

Mijn nieuwe Bosch wasmachine was bij Bemmel en Kroon de goedkoopste. De dag erna geleverd, zaterdagochtend. Top. Erg fijn dat het zo snel, accuraat en vriendelijk uitgevoerd is.

Peter 12-05-2019

Geholpen door een uiterst vriendelijke verkoper. Ze nemen hier echt de tijd voor je en je kan in alle rust een beslissing nemen. Wij hadden een oven nodig maar twijfelde of hij wel ging passen. Er werd goed meegedacht en ook het installatie bedrijf waar ze samen mee werken denkt mee. Na wat email contact heen en weer hebben we de oven gekocht. Past perfect en ook de monteur welke de oven kwam installeren was uiterst vriendelijk en professioneel. Conclusie super fijne winkel waar we zeker weer terug komen.

Gerrit 12-05-2019

Fantastisch bestel- en leveringsproces op alle fronten! Het ging om 6 inbouwapparaten van Miele met een totaalprijs van meer dan 10.000 euro. Na het opvragen van de offerte per e-mail had ik al binnen een paar uur antwoord; en dat ook nog op zondag. De prijs was ook ok. Enkele dagen na het bestellen kreeg ik te horen dat de order compleet was en kon worden geleverd. Omdat we nog moesten wachten op het plaatsen van de keuken heeft Benmel en Kroon de apparatuur nog een paar weken voor ons bewaard in hun magazijn. De leveringsdatum konden we zelf bepalen en exact op het afgesproken tijdstip werd de apparatuur keurig afgeleverd. Alle typenummers klopten en alle verpakkingen waren ongeschonden. Dat wordt straks koken met plezier. Hulde voor de medewerkers van Bemmel en Kroon!

Henk Broertjes 12-05-2019

Bemmel en Kroon was de enige winkel waar ik de wasdroger kon zien.
Kreeg uitgebreid en deskundig advies van de verkoper.
Na aankoop is de wasdroger de volgende dag keurig, volgens afspraak, afgeleverd.

Anne-Marieke Geskus - Hol 11-05-2019

De site is Zeer overzichtelijke.
Bemmel en Kroon hanteren goede lage prijzen en de service is snel en zeeg goed.
Ik zou zeker iedereen aanraden bij deze winkel zijn producten aan te schaffen.

R. 11-05-2019

Snelle levering van A producten voor een scherpe prijs! Aardige bezorgers die vakkundig en snel het apparaat installeren en de oude meenemen. Blij dat ik weer wasjes kan draaien :)

Kees H. 11-05-2019

Siemens vlakscherm afzuigkap LI64LA520 met extra een koolfilter besteld voor een prima prijs.
Helaas was het koolfilter op dat moment niet voorradig.
Maar op verzoek werd de afzuigkap met greeplijst alvast bezorgd zodat deze al gemonteerd konden worden. Koolfilter zal na binnenkomst gelijk worden opgestuurd en kan er dan zo in geplaatst worden.
Prima contact hierover gehad met Bemmel & Kroon.

Gerard 11-05-2019

Via Kieskeurig heb ik een wasmachine gekocht bij Bemmel & Kroon.
Duurdere machine geleverd voor dezelde prijs omdat de bestelde niet meer in voorraad was. Super service dus !
Snelle levering op exact afgesproken tijd. Netjes geplaatst met voldoende informatie.

J&J 11-05-2019

Goede en snelle service. We hadden een Siemens wasmachine besteld die volgens de site van Bemmel&Kroon op voorraad zou zijn. We kregen kort daarna een mail dat dit foutief op hun site stond, ter compensatie kregen we een duurder model aangeboden voor dezelfde prijs. Dat is nog eens klantvriendelijk!

Suus D 10-05-2019

Gebruiksvriendelijke site. Telefonisch goed te woord gestaan. Super snelle en correcte levering. Heel scherpe prijs!

Rick Otten 10-05-2019

Vriendelijk geholpen door verkoper en een zeer nette zaak .
Gevonden wat we zochten tegen een scherpen prijs ,maar dat wisten we al.
Vorig jaar nog een wasdroger en magnatron aangeschaft bij Bemmel en Kroon.
Je hoeft echt niet verder te zoeken als je weet wat voor produkt en typenummer je wil hebben.
Ze zijn gewoon het scherpste met de prijs

PS, 12 jaar geleden ook onze keuken gekocht bij B en K , ook vanwegen de prijs.

Mieke 10-05-2019

Bemmel & Kroon heeft mijn bestelling met ordernummer BKI753457 correct afgehandeld.
Minpuntje is dat het door mij bestelde artikel niet voorradig was en dit pas werd meegedeeld na plaatsing (en betaling) van de order. Dit is weliswaar zeer correct afgehandeld door een artikel aan te bieden dat minstens gelijkwaardig is, ook mijn e-mail hierover is snel en naar volle tevredenheid beantwoord.

vanity 10-05-2019

Super goed geholpen in de winkel, er werd geluisterd naar onze wensen en kregen goed advies! Ook de jongens die onze spullen kwamen brengen waren erg vriendelijk en hebben alles netjes op zijn plek gezet!

M. Nijman 10-05-2019

Alles ging vlekkeloos. Prima bezorging en aansluiten van de wasmachine. Oude machine werd mee genomen. Keurige mannen die de machine hebben bezorgd.

Houtman 10-05-2019

Door de goede ervaring van dertien jaar geleden met de wasmachine ,dachten wij aan Bemmel en Kroon toen onze koelkast het deze week begaf:)
Na wat speurwerk op internet ( daar kom je echt niet uit met al die verschillende uitvoeringen en maten) met hun gebeld, een zeer vriendelijke verkoper met kennis van zaken loodste ons naar de juiste inbouw koelkast.
Op naar Zoeterwoude Rijndijk , daar hebben we onze goede aankoop gedaan ordernr.xxxxxx.nmiddels vakkundig geplaatst , genieten wij weer van ons gekoelde drankje
Fijne ervaring, echt, een aanrader!!!!!

JOHN 10-05-2019

Mooie, overzichtelijke winkel. Prima geholpen. Niet opdringerig. Snelle plaatsing van de apparatuur. Vakkundig opgesteld.

Kees H. 10-05-2019

Prima prijs, goed contact omdat niet alles vooradig was.
Maar ondanks dat was het in gedeeltes prima opgelost.

Maurice 10-05-2019

Compleet aanbod inclusief aansluiten, goede prijs en goede service. Ook de telefonische ondersteuning (buiten kantooruren) is goed geregeld. Geen vraag is te gek en men is heel oplossingsgericht.

Flip 10-05-2019

Bemmel-Kroon bood de beste prijs voor de wasmachine die we op het oog hadden. 's Avonds besteld, meteen bevestiging per mail, ook van de transporteur. Volgende dag zou geleverd worden. 's Morgens meteen update van Transporteur met link waar je letterlijk kunt volgen waar je zending op dat moment is. Super ! Ook per SMS bericht gekregen hoe laat de chauffeur langs komt, en dat klopte precies. Oude wasmachine opgehaald, nieuwe geplaatst, ging perfekt!