Deze score is berekend op basis van 3115 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

R. van der Es 12-12-2016 Via de website gekocht

aankoop miele stofzuiger Complete C2 Black Pearl

Prima shop, artikel was niet voorradig (alhoewel dit wel in de webshop vermeld stond als : voorradig). 1 telefoontje was echter voldoende om dit misverstand uit de weg te ruimen, de nieuwe voorraad was reeds onderweg, en mijn bestelling zou direct de volgende dag de deur uitgaan.
En dat bleek te kloppen, de volgende dag kreeg ik een mailtje van de koerier m.b.t. het aflever tijdstip!

Nog een groot pluspunt, Bemmel & Kroon was absoluut de goedkoopste met deze mooie Miele stofzuiger.

Pluspunten

• laagste prijs op het internet
  • snelle levering

Veerle 12-12-2016 Via de website gekocht

Goedkoop en betrouwbaar

Voor onze keukentoestellen hebben we het hele internet afgeschuimd en Bemmel en Kroon waren voor alle toestellen de goedkoopste. Ook een zeer goede service en levering. Je kan zelfs een eigen besteldag kiezen. Reactietijd op mail is supersnel. Een aanrader!

Pluspunten

• goedkoop
  • goede service
  • snelle reactie op mails
  • correct

T 11-12-2016 Via de website gekocht

Miele wasmachine

Van Bemmel en Kroon heeft een uitgebreid assortiment tegen zeer scherpe prijzen. Webshop is gebruiksvriendelijk, levering vond op zeer korte termijn plaats en levering en installatie wasmachine was bij de prijs inbegrepen.

Pluspunten

• prijs
  • installatie service

Minpunten

• +EUR 5 igv pinbetaling bij aflevering (webshop)
  • creditcard betaling niet mogelijk (webshop)

Rainier 11-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop Bosch Combi bakoven

Na lang gebruik genoten te hebben van onze combimagnetron was deze aan vervanging toe.
Na een zoektocht op internet kwamen uit bij B.S.H Outlet voor huishoudapparaten.
waar wij tot aankoop overgingen. Na levering op een stuk piepschuim het apparaat uitgepakt voor zover dat nodig was. Nadat de tape verwijderd was viel gelijk het glazen front er af en bleek dat de over dus niet werkte.
Na een hoop gezeur geld teruggehad en een negatieve ervaring rijker.

Aangezien wij toch een andere oven nodig hadden hebben wij besloten om bij Bemmel en Kroon een Bosch bakoven aan te schaffen. Hier kwam onze oude oven ook vandaan.
In het bestelproces werd alles direct via mail bevestigd waardoor je constant zicht hebt over de stappen die genomen worden t.a.v. de gedane bestelling.
In het weekeind bestelden wij de oven en deze werd maandag netjes bezorgd. Een kwartier voor tijd werden wij netjes gecontact dat men onderweg was en binnen 15 minuten voor de deur stond.
Oven was netjes verpakt en zonder schade afgeleverd door twee nette beleefde heren.

Voor ons geen uitstapjes meer naar andere leveranciers. goedkoop was duurkoop.
Na meerdere zoekslagen op internet bleek Bemmel en Kroon altijd de voordeligste.
Een aanrader dus.

Pluspunten

• Voordeligste prijs
  • Snelle levering
  • Ruime keuze
  • Overzichtelijke website

lady 11-12-2016 Via de website gekocht

Koelvriescombinatie Liebherr CNP3758-20

ordernummer BKI572709 Deze site gekozen omdat hier als enige 3 jaar extra garantie gratis is, altijd fijn extra zekerheid. En dat je met vragen een telefoonnummer kunt bellen, niet een overvol callcenter die alles moeten gaan op zoeken....Ik zeg altijd pas als er iets mis kun je beoordelen of een bedrijf goed is, hoe gaan ze er mee om. Daar hoef je bij dit bedrijf geen zorgen over te maken, ik werd gelijk de dag na bezorging gebeld en tot volle tevredenheid opgelost. Dat zijn er weinig meestal kun je zelf bellen tot je een ons weegt dus ze krijgen van mij een tien

Pluspunten

• goede service ook nadat het is Afgeleverd
  • de tijd die ze aangeven word het ook aangeleverd

Jan van Brandenburg 11-12-2016 Via de website gekocht

Uitstekende service

Abusievelijk had ik de verkeerde vaatwasser besteld en inmiddels uitgepakt. Zonder enig probleem kon ik hem ruilen voor het juiste model. Prima service derhalve!

Pluspunten

• Service
  • Klantgerichtheid

bemmel en kroon 10-12-2016 In de winkel gekocht
cruiquis

wasmachine bosch

Ja ik zou deze winkel zeker aanbevelen .Goede service vriendelijk en snelle levering.Beleefd personeel.

Pluspunten

• goede service ,net personeel ,goed geholpen

Gos 10-12-2016 Via de website gekocht

Bemmel en Kroon prettige winkel/webwinkel

Prima shop. Overzichtelijk. Makkelijk items te kiezen en te bedienen. Goede informatie. We zijn met alles super tevreden. Grote voorraad

Pluspunten

• Grote voorraad veel keuze
  • Snelle afhandeling van onze bestelling
  • Binnen 24 uur in huis. En dat is heel fijn

Esther 10-12-2016 Via de website gekocht

Wij komen hier zeker terug!

Wij hadden een wasdroger besteld echter was dit type niet voorradig. Wij kregen hiervoor een vervangend artikel, de opvolger van de wasdroger die we hadden besteld die ook nog een stuk duurder bleek te zijn. Hier hebben wij geen contact over hoeven opnemen, hier kwamen zij zelf mee. Erg netjes!

Wat jammer was is dat de transporteur Dynalogic de "Extra service" niet heeft uitgevoerd. Zoals op de website van Bemmel & Kroon omschreven:
"... De bestelling wordt op de juiste plek in huis geplaatst zodat u niet zelf hoeft te tillen. We pakken de bestelling tevens voor u uit, verwijderen de transportbeveiliging en nemen het verpakkingsmaterialen weer netjes mee. ..."
De heren van Dynalogic beweerde ons dat ze daar zeker niet aan gingen beginnen en gingen er weer vandoor.

Pluspunten

• Op afspraak geleverd
  • Goede prijs
  • Nette probleemoplossing

Minpunten

• "Extra service" niet uitgevoerd door Dynalogic.

FJB 10-12-2016 Via de website gekocht

Beste vondst op internet met laagste prijs en prima service

Wat een geluk dat ik via Kieskeurig bij Bemmel & Kroon terechtkwam toen ik een Siemens wasdroger wilde bestellen. Het geselecteerde model was niiet leverbaar dus kregen we een duurder en nog betere Siemens wasdroger voor dezelfde prijs. De volgende dag al bezorgd en de oude kapotte wasdroger werd gratis meegenomen. Beter kan het niet.

Pluspunten

• Service, Service, Service
  • laagste prijs
  • Snelle levering

M 10-12-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Pas betalen als alles correct is uitgevoerd

Na betaling bleek dat de kastdeuren niet goed geleverd waren. Nu 1/2 verder nog steeds niet goed geleverd. Geen enkele compensatie voor geleden ongemakken en de monteur heeft zelfs een beschadiging veroorzaakt tijdens montage.
Veel praatjes weinig resultaat.

Minpunten

• Service tot betaling daarna niet meer
  • Lompe monteurs.

Driessen 10-12-2016 Via de website gekocht

LG GBP20PZCFS koel/vriescombinatie Bemmel en Kroon

De goedkoopste webwinkel voor deze koel/vriescombinatie. Leverdatum zelf te bepalen. Snel en goed geleverd. Duidelijke informatie op de site. Zeer fijne grote koel/vriescombinatie. Ordernummer BKI573385.

Pluspunten

• Snel geleverd
  • Duidelijke webshop
  • Leverdatum zelf te bepalen
  • Goedkoopste aanbieder
  • Geen verzendkosten

Walter 10-12-2016

Aankoop Amerikaanse koelkast van Samsung, order DH574459

Gebeld om de aanwezigheid en leveringsmogelijkhedrn te bespreken. Keurig te woord gestaan. Eerst koelkast kunnen reserveren en vervolgens later in de middag definitief besteld. Nette service om de extra bexorgkosten en pinkosten ongevraagd in mindering te brengen.

Pluspunten

• Heldere communicatie
  • Positief pro-actief handelen

S. David 10-12-2016 Via de website gekocht

Siemens condensdroger

Alles in 1 woord goed geregeld. Het model dat ik besteld had was niet meer leverbaar. Ik kreeg de opvolger voor dezelfde prijs. Uitstekende service. Mijn apparaten kwamen 11 jaar geleden ook al van Bemmel en Kroon. Fantastische service en kwalitatief uitstekende producten. Reden om opnieuw hier te kopen.

Pluspunten

• Service
  • Kwaliteit

Frank 10-12-2016 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon, Forepark Den Haag

Prima service aankoop vaatwasser (DH570487)?

Mooie winkel in Forepark, Den Haag. Goede service en advies. Aflevering en montage van inbouwvaatwasser waren prima geregeld

Pluspunten

• Service
  • Kwaliteit

Marijke 10-12-2016 Via de website gekocht

Siemens wasdroger

Op zoek naar de Siemens WT44W562NL wasdroger via Kieskeurig terecht gekomen bij Bemmel en Kroon. Hier de bestelling gedaan (ordernummer 342582) vanwege de scherpe prijs en extra kassakorting er bovenop!
Wij kregen de 216,00 euro duurdere opvolger (WT47W590NL) geleverd voor dezelfde prijs!! Ook deze Siemens was zeer goed uit de testen gekomen. Machine werd keurig volgens afspraak afgeleverd en aangesloten. Top allemaal!

Pluspunten

• top service

T.van Koten 10-12-2016 Via de website gekocht

Aanschaf wasmachine

Na lang zoeken op de website bij van Bemmel en Kroon terecht gekomen,viel meteen het enorme assortiment op en de duidelijke uitleg van de apparaten toen ik de prijs vergeleek met de andere aanbieders was de keus snel gemaakt .
Zo'n scherpe prijs was ik nog niet tegengekomen,dus meteen kassa.

Pluspunten

• sherpe prijzen incl. service
  • makkelijk zoeken met duidelijke uitleg

Minpunten

• niet ontdekt
  • niet ontdekt

Bram 10-12-2016 In de winkel gekocht
Den haag forepark

Goede service en klantvriendelijk

Ik kom er regelmatig ze hebben ruime keuze voor ieder budget
En leuke aanbiedingen en een hoop voorraad en keuze in de winkels

Pluspunten

• Hoop op voorraad
  • Snelle levering

E. Gerritse 10-12-2016 Via de website gekocht

Miele wasdroger TKB140

Bestellen ging zeer gemakkelijk. Prijs was zeer competitief. Afleveren verliep vlekkeloos. Bezorgers waren heel voorzichtig bij het naar boven sjouwen en plaatsen van de wasdroger (BKI573431)

Pluspunten

• Goeie prijs
  • Correcte levering

Wouter 10-12-2016 Via de website gekocht

Top advies, scherp geprijsd en zeer snel

Dit bedrijf weet wat ze doet.
Zeer snelle communicatie, goed advies en ook nog eens scherp geprijsd.
Stop met verder zoeken, dit bedrijf helpt je goed met het uitzoeken van de juiste apparatuur.
Wil je 2-3 keer wat aanpassen in je offerte? Geen probleem.
Producten worden precies zoals aangegeven geleverd en aangesloten door bekwame mensen.

Ik plaats normaal nooit reviews maar dit bedrijf is de moeite waard!

(order: BKI572557)

Pluspunten

• Zeer snelle en duidelijke communicatie
  • Scherp geprijsd
  • Goed advies bij vragen

Elise Pakvis ordernummer DH573975 10-12-2016 Via de website gekocht

Klantgericht top service en top contact voor de levering

De website is overzichtelijk, ik had een klein telefonisch vraagje en daar werd direct goed op ingespeeld. Extra service zonder ernaar te vragen. Fijne communicatie naar de levering toe.

Pluspunten

• Duidelijke communicatie en klantvriendelijj

Ronaldo 10-12-2016 In de winkel gekocht
Cruiqius

Prima deal met correcte afhandeling.

Wij kochten hier een koelvriescombi en werden uitstekend geholpen met goede adviezen. Ook de verdere afhandeling zoals bezorging was prima geregeld.

Pluspunten

• Goede voorlichting
  • Goede prijs
  • Goede afhandeling

stijn huybs 10-12-2016 Via de website gekocht

Stijn Huybs

Zeer vlotte afhandeling van bestelling, van bestellen tot leveren, alles correct verlopen.
Goed op de hoogte gehouden van vooruitgang bestelling via mail, Levering ook correct en tijdens meegedeelde uur geleverd. Dus niks op aan te merken

Yorick 10-12-2016 In de winkel gekocht
Cruqius

Goede service niet opdringerig

Filiaal bezocht voor de aanschaf van inbouw keuken apparatuur voor onze toekomstige IKEA keuken, en oriëntatie voor nieuwe wasmachine-droger combinatie. Na het rustige bekeken te hebben van het aanbod een verkoopmedewerker aangesproken om ons van advies te voorzien. Zijn advies was om terug te komen met de exacte inbouw maten zodat we niet voor inbouw teleurstelling zouden komen te staan wanneer het keuken ontwerp klaar is. Op het moment was er ook nog een actie op de Samsung wasmachines die erg interessant was maar we ons nog niet in verdiept hadden, daarom vrijblijvende offerte gemaakt om een nachtje over te kunnen slapen. Uiteindelijk de volgende dag (vrijdag) besteld en maandag geleverd gekregen samen met een bijpassende droger. Bijpassende warmtepomp droger was helaas niet in dezelfde capaciteit als de wasmachine, daarom een maatje groter genomen. Geen enkel moment opgedrongen gevoel gekregen. (order: CRQ572953)

Bianca 09-12-2016 In de winkel gekocht

goed en gedegen advies

mooie showroom; leuk dat je een soort café gedeelte hebt; rustige verkoper met goed en gedegen advies; kinderbioscoop aanwezig voor de kleintjes. (DH573308)

Pluspunten

• mooie showroom
  • café met verschillende dranken

Minpunten

• te weinig licht bij de keukenbladen en fronten

frans van oorschot 09-12-2016 Via de website gekocht

Mieke wasmachine W1

Via de telefoon alles geregeld, wasmachine was ineens kapot.Had al eerder een wasmachine gekocht voor onze zoon. Waarom van Bemmel en kroon, wij hebben goede ervaring met dit bedrijf, nieuwe keuken laten plaatsen, goede service en klantvriendelijk. Aldus alles via de telefoon geregeld met Kees, wilde weer een Mieke. Fijn gesprek en Kees vertelde mij hoe ik het eliektrisch alles moest regelen, contra waterdichte stekker kopen, toptien. Zal dit bedrijf altijd aanbevelen. Klasse!!!

Pluspunten

• Klantvriendelijk en kennis van zaken

bernadette 09-12-2016 In de winkel gekocht

Goed bekeken!

Fijne winkel, veel producten om te bekijken. Je mag/kan eerst rustig zelf kijken, heb je een vraag dan roep je er iemand bij. Heel prettig!

Pluspunten

• veel producten en ruime winkel
  • voldoende personeel

Wtes1672 09-12-2016 Via de website gekocht

Gelijk juiste scherpe offerte gekregen BKI572472

Gelijk juiste scherpe offerte ontvangen en makkelijk telefonisch te bereiken voor vragen, reageren snel en adequaat op de mail, apparaat werd op de afgesproken datum geleverd. Prima aan te bevelen.

Ellen 09-12-2016 In de winkel gekocht
Cruquius Haarlemmermeer

aanschaf inbouwvaatwasser Bosch

De winkel (Cruquius) is mooi en ruim opgezet. Er is deskundig personeel. Ze zijn niet opdringerig en luisteren goed naar de wensen van de klant. Ze bemiddelen bij de inbouw. Dat bedrijf is ook zeer deskundig, netjes en snel. Ben zeer tevreden over deze aankoop en alles wat daarbij verder komt kijken.

Pluspunten

• deskundig, vriendelijk, niet opdringerig

Wouter 09-12-2016 Via de website gekocht

Nieuwe stofzuiger snel geleverd en de oude meteen afgevoerd!

De beste prijs gevonden bij Bemmel & Kroon voor de bestelde stofzuiger en zoals ze op de website vermelden de volgende dag in huis.
Door de verzending met Dynalogic was het aflevertijdstip bekend en kon ik realtime de voortgang van de chauffeur volgen, heel erg handig!
De oude stofzuiger heb ik meegegeven om af te voeren, ook een absoluut pluspunt.

(Ordernummer BKI574277 )

Pluspunten

• Snel geleverd volgens afspraak
  • Oude spullen kunnen meteen meegegeven worden
  • Tijdstip van aflevering door Dynalogic is bekend

Marianne 09-12-2016 In de winkel gekocht

Marianne van Wijk

wij hebben goede ervaringen met de firma Bemmel &Kroon. De site is overzichtelijk wat de keuze een stuk makkelijker maakt. Prima en bruikbare voorlichting in de winkel. De levering vond de volgende dag plaats door twee sterke vriendelijke mannen (was machine moest twee trappen op). Wij zijn heel blij met onze aankoop bij B&K

Pluspunten

• zeer concurerend
  • wat ze beloven doen ze

zoeterwoude 09-12-2016 In de winkel gekocht
zoeterwoude

prima service!

We hebben een inductiekookplaat, oven en koelkast besteld. In de zaak werden goede kritische vragen gesteld zoals welke (inbouw) koelkast heeft u nu, want er bleken opeens veel minder mogelijkheden te zijn qua keuze vanwege de maten. Je merkt meteen in de winkel dat iedereen veel verstand van zaken heeft en met je meedenkt. Toen degene die de zaak zou inbouwen behoorlijk duur uitpakte heeft Bemmel en van Kroon nog z'n best gedaan de prijs omlaag te halen en zelf ook nog een duit in het zakje gedaan. Echt super!
Goede communicatie verder qua offertes, mails en aflevering. Snelle leveringen de oude spullen gaan weer gratis mee terug.

Minpunten

• soms niemand beschikbaar vanwege drukte

F.Bungenaar 09-12-2016 In de winkel gekocht

Prima

Gezien de goede ervaring van uit het verleden opnieuw een grote aankoop bij B&K gedaan. Keurig telefonisch geholpen, alle afspraken zijn nagekomen, aflevering en installatie netjes geregeld en op tijd!

M. van den Berg 09-12-2016 Via de website gekocht

Aanschaf warmtepompdroger Miele BKI573710

Droger kapot, maandagavond om 2300 uur een nieuwe besteld bij Bemmel en Kroon en op woensdag werd deze al geleverd. Droger was keurig verpakt en de koerier hielp mee met uitpakken en installeren. De oude machine werd ook nog eens meegenomen. Prima zaak om iets te kopen. Wij komen hier zeker terug!!!

Pluspunten

• zeer ruim aanbod, producten kan je vergelijken
  • zeer snelle correcte levering

Minpunten

• nvt

Steven Deckers 09-12-2016 Via de website gekocht

Vaatwasser Siemens SN27810

Een hele goede webshop die zijn afspraken nakomt. Je vindt duidelijke informatie over het product, de producten zijn sterk geprijsd en je wordt bij aankoop van de bestelling tot de aflevering op de hoogte gehouden per mail/sms. Een aanrader, wij kopen hier zeker nog! Order BKI573480-1.

Pluspunten

• Top klantenservice!
  • Top aflevering!

Minpunten

• Geen enkele!

Wytse Klijnstra 09-12-2016 Via de website gekocht

Vaatwasser

Afspraak gemaakt en keurig op tijd teruggebeld wanneer de monteur bij ons zou zijn. Oude vaatwasser vervangen door een nieuwe en alles aangesloten en uitgelegd, alles keurig opgeruimd en meegenomen! Niets op aan te merken en daarom een 10!

Sylvia Schulze-Jansen 08-12-2016 Via de website gekocht

ZTW571263

Netjes met kennis van zaken telefonisch geholpen. Direct leverbaar.Keurig gemonteerd. De beste prijs

Pluspunten

• alles kan telefonisch
  • je wordt heel geintereseerd geholpen
  • de beste prijs
  • super snel overzichtelijk geregeld
  • keurig netjes gemonteerd en oude mee genomen

Jacqueline Menger 08-12-2016 Via de website gekocht

Snel

Ruime keus, en hele snelle levering.
Daarbij ook nog eens de laagste prijs!!!
Voor ons was het snel beslist. Prima aankoop zo bij vanBemmel en Kroon!!👍🏻

Pluspunten

• Ruime keus
  • Laagste prijs
  • Snelle levering

Erna 08-12-2016

Aanschaf afzuigkap order 572865

Na de vaatwasser en kookplaat was nu de afzuigkap van onze keuken aan vervanging toe. Wederom heel vriendelijk te woord gestaan in het filiaal in Den Haag. Goed advies aansluitend op onze wensen. Daarna vakkundig geinstalleerd door een ervaren monteur. Zeer tevreden!

Pluspunten

• Duidelijk, eerlijk en aansluitend advies
  • Vakkundige monteur

Kees Bol 08-12-2016 In de winkel gekocht
Leidschendam

Alle service is fantastisch

De vakkennis en de ontvangst in de winkel geeft een goed gastvrij gevoel, ook de bestelling van het product wat uitverkocht was, was heel snel bijbesteld.

Frans 08-12-2016

Uitstekend!

Goede parkeermogelijkheid,, ruime showrooms,, prettige en deskundige medewerkers, ruim assortiment, uitstekende bereikbaarheid

Pluspunten

• dskundige medewerkers, ruime showrooms,

Jedith H 08-12-2016 Via de website gekocht

Via internet kwam ik erachter dat de afzuigkap doe ik wilde bestellen bij Bemmel en Kroon zeer netjes geprijsd was. Ik kon de montage er meteen bij bestellen. Mijn bestelling van de afzuigkap werd netjes op tijd geleverd. De monteur ging direct aan de slag met het netjes en vakkundig verwijderen van de oude afzuigkap. Hij bracht alles weg en begon toen met het bevestigen van de nieuwe afzuigkap. Hij werkte zeer netjes en liet alles opgeruimd achter. Zeer tevreden dus!

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit verhouding
  • Vaste montagekosten, ongeacht mijn woonplaats

Minpunten

• Geen advies dat een los koolstoffilter nodig was

Bemmel & Kroon 08-12-2016 Via de website gekocht

Vriezer.

Al menig maal bestellingen gedaan bij Bemmel & Kroon on-line shop ook dit keer, levering zeer snel, product goed dus met dit weer kunnen we het ook binnen laten Vriezen. BKI573950

Pluspunten

• Snelle levering
  • Zelf niet te sjouwen

Anna 08-12-2016 Via de website gekocht

BK1573190

Website geeft heldere informatie over bestelling en afhandeling en zo ging het ook. Berichten via email vlot en correct, aflevering correct en vriendelijke bezorgers. TOP, TOP, TOP!

Bert 08-12-2016 In de winkel gekocht
cruquius

aankoop inbouw vaatwasser en koelkast

Op een vrijdagmiddag besloten wij op zoek te gaan naar een vervanging voor onze inbouw Siemens vaatwasser en inbouw Siemens koelkast. Bij Cruquius aangekomen konden we onze auto parkeren bij Bemmel en Kroon. wij liepen naar binnen met het idee dat we er niets gingen kopen maar uitsluitend oriënteren. Wij troffen een zeer capabele verkoopster die ons onmiddellijk wees op waar wij op moesten letten bij vervangende inbouw apparatuur. wij waren diep getroffen door haar enorme deskundigheid en duidelijkheid en hebben onmiddellijk besloten naar geen andere winkel meer om te kijken. De service en kwaliteit van advies weegt niet op tegen een kleine besparing als die er al is bij een andere leverancier. Vervolgens werden keurige afspraken gemaakt en is de inbouw perfect uitgevoerd, op tijd en met kwaliteit en juiste advisering. Ik geef dit bedrijf een 10.

ordernummer CRQ558204

Pluspunten

• top advies
  • top service
  • nakoming van afspraken

Sandra 08-12-2016 In de winkel gekocht
Cruquius

Aanschaf Siemens WM14N090NL Wasmachine

Deskundig advies voor een zeer aangename wasmachine. Zonder enige opdringerigheid.
Fijn dat er snel en correct geleverd kon worden. En ook prettig om nog even contact te hebben bij een vraag achteraf.
Zeer aanbevelenswaardig om in deze winkel te kopen.

Pluspunten

• zeer deskundig advies
  • goede kwaliteit/prijsverhouding van de machine
  • snelle en correcte levering
  • goede 'aftersales'

Paul Fennema 08-12-2016 Via de website gekocht

Panasonic Wasmachine gekocht bij Bemmel en Kroon

Prima webshop met heldere beschrijving hoe ze leveren wat eventuele extra kosten zijn (extra service was maar €9,95 en daarmee werd de wasmachine naar boven gebracht, aangesloten en getest, koopje!). Ook de
Lecerancier Dyna-Logic hield ons prima op de hoogte van wanneer de machine werd afgeleverd en waren zeer beleefd.

Pluspunten

• Deskundig
  • Zeer goede prijs
  • Duidelijke website

J.M.J.Meijer 08-12-2016 In de winkel gekocht

Prima 571432

Snelle levering,
duidelijke afspraken,
snelle en nette montage zoals afgesproken,
monteur heeft goede uitleg van het gebruik gegeven,
verpakking en het oude apparaat afgevoerd

Pluspunten

• werkt prakties geluidloos

Familie H.Vreeswijk, Hilversum 08-12-2016 Via de website gekocht

alles in 1 keer dan ben je ook voor jaren klaar

Ben er voor gegaan dat als je voor 16.00 uur besteld het de volgend dag geleverd wordt ! En dat was helemaal goed .Met track & trace was het helemaal te volgen en een half uurtje voor aflevering krijg je nog een berichtje

Pluspunten

• want wat ze beloven doen ze ook
  • alles is geleverd en aangesloten
  • oude app mee terug genomen
  • en een stoomstrijkijzer kado

L.Witkamp 08-12-2016 In de winkel gekocht
Cruquius Hoofddorp

Koelkast van Bosch inbouw

Mijn man en ik waren toevallig op het plein van de cruquius en kwamen Bemmel en Kroon tegen we zochten
een inbouw koelkast.Het merk wat we wilden hebben was in voorraad en kon ook in gebouwd worden.We zijn zeer tevreden met de koelkast als A.J.Tec de genen die hem gemonterd heeft.

Pluspunten

• Zeer tevreden

Minpunten

• kan geen min punt bedenken