Deze score is berekend op basis van 3200 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ellen Hoogeveen 05-02-2016 Via de website gekocht

Ik heb een internet bestelling geplaatst en die verliep zoals ze hadden aangegeven. Top dus!

Ruime keuze op de site!

Tonnie 05-02-2016 Via de website gekocht

Besteld via de website. Goed te vinden en makkelijk te bestellen

Snelle levering en volge4ns order geplaatst

Goed gesorteerd en voor elke beurs iets te vinden

Goede ervaring met twee verschillende produkten

andre 04-02-2016 Via de website gekocht

heel vlotte service dinsdag besteld donderdag geleverd

heel ruime keuze

heel vriendelijke mensen aanrader

linda 04-02-2016 Via de website gekocht

geweldig met sms bericht wanneer en hoelaat je bestelling komt

jammer dat je niet met creditcard kan betalen

ViVe 04-02-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Het gemak van Bemmel & Kroon voor mij is dat je gewoon in de winkel met een expert kan praten over de aankoop die je kunt doen en vervolgens tegen de goedkoopste internetprijs bij je thuis kan laten bezorgen.

Had 3 jaar terug een koelkast gekocht die kapot ging die ik bij Bemmel & Kroon had gekocht. Volgens de helpdesk van Samsung waren de reparatie kosten erg hoog, dus besloot ik over te gaan op het kopen van een nieuwe koelkast wederom bij Bemmel & Kroon, nadat ik de verkoper mijn situatie had uitgelegd kwam hij me gelijk tegemoet in de prijs omdat hij ook wel vond dat het erg kort was voor een koelkast. Al met al erg tevreden daarover!

Pas geleden koelkast en verder terug een wasmachine gekocht. Ruim assortiment waar je uit alle gangbare modellen kunt kiezen die er op het moment beschikbaar zijn.

Duidelijk en overzichtelijk winkel met personeel die verstand van zaken heeft.

M.Fransz 03-02-2016 In de winkel gekocht
Cruquius

De winkel in Cruquius is ruim opgezet met veel showroom modellen. Check wel even van te voren op de website of het model van jouw interesse gemeld wordt als aanwezig in de showroom want dat voorkomt teleurstelling als je jouw keuze ook daadwerkelijk even wil bekijken.

We werden op prettige en deskundige wijze geïnformeerd over de mogelijkheden en eventuele alternatieven.

Als je eerst via internet opzoek gaat naar de apparatuur van je keuze en de prijzen vergelijkt dan blijkt Bemmel en Kroon een voldoende assortiment te kunnen leveren tegen een zeer aantrekkelijke prijs (hoeft niet altijd de goedkoopste prijs te zijn)

Helemaal tevreden over alle aspecten die bij de aanschaf van een koel-vriescombinatie al dan niet alleenstaand of inbouw komen kijken van het eerste contact tot en met de aflevering bij ons thuis.

crisdebo 03-02-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website, degelijk bestelproces

Zeer snel geleverd, snelle reactie op e-mails

Ik zocht zowel een was-droog combinatie als koel-vries combinatie. Beide apparaten van mijn eerste keuze konden tezamen aan worden gekocht via Bemmel en Kroon, ook beide op voorraad en gratis geleverd in België; ik heb geen andere websites gevonden die dit ook konden.

Tot op heden zeer content met mijn Bemmel en Kroon ervaring. Ik ga er voor het gemak wel even vanuit dat mijn aankopen goed functioneren.

Baukje 03-02-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Duidelijk , eerlijk

zeer netjes thuis afgeleverd. Vriendelijk geholpen

het ruimste assortiment in de omgeving en tevens de beste prijs!

netjes, overzichtelijk van alle prijs klasse ruime keuze

Ga altijd ergens anders kijken maar kom altijd terug bij bemmel en kroon voor het deskundige advies, niet dwingend en heb altijd het gevoel dat zij aan je verkopen waar je voor komt

E.S 02-02-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

handig website en snel producten te vinden

beetje traag want minder medewerkers die beschikbaar zijn

compleet

acties producten

Esther 02-02-2016 Via de website gekocht

Zondag de stofzuiger besteld, dinsdag al in huis. Doet het prima!

Tim 02-02-2016 Via de website gekocht

Het uitzoeken van de apparaten en het bestellen ging heel makkelijk. Bovendien was Bemmel & Kroon nog het goedkoopste ook nog.

Het leveren van de apparatuur en het installeren verliep vlekkeloos.

De apparatuur die ik uitgezocht had, kon uit voorraad geleverd worden.

Over het geheel genomen ben ik uiterst tevreden over deze winkel.

Over het laten installeren van de apparatuur maakte ik me vooraf wel zorgen. Maar dat is vlekkeloos verlopen: De apparatuur is netjes ingebouwd. De verpakking en de oude apparaten zijn door de installateur meegenomen.

Jeroen 02-02-2016 Via de website gekocht

De webwinkel zie er goed uit en alles is makkelijk te vinden.

Wasmachine is volgens afspraak geleverd, en de heren die hem kwamen leveren waren netjes op tijd en hebben hem netjes op de plaats gezet en aangesloten.

Op de website is de keuze zeer ruim, en de site zie er prima uit en alles is goed te vinden.

De winkel is zeer aan te bevelen

Claudette 02-02-2016 Via de website gekocht

Ik heb het dan over de website. Fijne site, duidelijk en snel. Veel keus.

Telefonisch contact gehad met een medewerker uit Den Haag. Zeer vriendelijk en accuraat. Mijn gehele bestelling is volgens afspraak verlopen.

Groot assortiment, niet alleen veel merken maar ook veel producten per merk.

Goede service, duidelijke afspraken die nageleefd worden. Top!

Lisette 02-02-2016 In de winkel gekocht
Cruquius

In de winkel besteld en binnen 24 uur thuis afgeleverd. Heel fijn dat je wel in een fysieke winkel kunt kijken, voelen en vragen. En toch het gemak om ter plekke in de winkel via internet service thuis te laten bezorgen.

Heel vriendelijk geholpen.

Erg ruime keuze. Dat wat ze niet in de fysieke winkel hebben kun je met gemak in de webwinkel bestellen.

Voor de laagste prijzen toch nog zulke service. Top!

theo van gurp 02-02-2016 In de winkel gekocht
Rijndijk Zoeterwoude

goed personeel, winkel ziet er goed uit, veel keus

op voorraad en binnen een dag geleverd en geinstalleerd

ruime keus

voldeed aan alle eisen

highroom 02-02-2016 In de winkel gekocht

Winkel is vlakbij

Goed geholpen

Voldoende op voorraad

Laagste prijsgarantie

phoog 01-02-2016 Via de website gekocht

Je kiest uit de webshop, of je stuurt per mail wat je zoekt, zeer snelle en volledige beantwoording van je vraag of bevestiging van je aankoop.

Betrouwbare en snelle levering wordt geboden, flexibel in leverdatum-tijd

Ruim en volledig assortiment, als je het hier niet kan vinden, vindt je het nergens

Al meerdere malen aankoop gedaan plus montage, prima service!!

Wanneer je oude apparaat vervangen moet worden, kies voor Bemmel en Kroon.

marcel 01-02-2016 In de winkel gekocht
Cruquius

uitgebreide keus, uit diverse merken

zaterdags gekocht, maandag geplaatst

ruim assortiment

klantvriendelijke personeel

goede sortering voor een vriendelijke prijs, daar kan de concurrentie nog van leren (mediamarkt)

Stephanie 01-02-2016 Via de website gekocht

door op het product te klikken in de online reclamefolder kom ik direct op de juiste pagina terecht op de website van Bemmel en Kroon.

In de folder stond vermeld dat je er een gratis stoomstation van Bosch bij zou krijgen alleen was dit nergens op de website vermeld. Ik heb gebeld en de medewerker heeft dit direct voor mij opgelost door de order telefonisch aan te nemen en mij daarna een link te sturen via email om de order te bevestigen. Deze had ik via email binnen 5 minuten binnen en de volgende dag is mijn wasmachine geleverd!

Bemmel en Kroon bood deze wasmachine als de goedkoopste aan. Ondanks dat Kieskeurig de actieperiode van de folder niet had meegenomen waardoor deze bij kieskeurig niet als goedkoopste stond.

Ik heb maar 1 ervaring met deze winkel maar dat is wel meteen een hele goede! Bij de levering van de wasmachine met ordernummer DH515346 waren de chauffeurs (van extern bedrijf) de gratis stoomstation per ongeluk vergeten te geven. Ik heb Bemmel en Kroon gebeld en ze zijn er direct achteraan gegaan om dit voor mij op te lossen. Binnen 15 minuten terug gebeld dat de chauffeurs terug zouden komen om deze alsnog te leveren en dat is allemaal netjes gebeurd!

jos 31-01-2016 Via de website gekocht

een fijne site, alles makkelijk te vinden en bestelling plaatsen ging heel vlot

bij plaatsen bestelling, onmiddelijk een mail ontvangen met leveringstijd, die ook werd nagekomen waardoor men geen verloren tijd heeft, waarvoor dank

aangenaam verrast door het aangeboden assortiment, heb gevonden wat ik zocht en dat voor een zeer lage prijs

ik zal deze winkel aanbevelen, zeer ruim assortiment, zeer aanlokkelijke prijzen en ook heel belangrijk de service en klantvriendelijkheid, die geboden wordt

zal voor verdere aankopen zeker eerst bij bemmel en kroon zien of ze het produkt dat ik zoek bij hen in het assortiment hebben

Dave 31-01-2016 Via de website gekocht

Internetbestelling, geheel volgens afspraak op tijd en compleet afgeleverd.

Artikel besteld met pinbetaling aan de deur. Pinapparaat werkte niet. Na contact door vervoerder met Bemmel & Kroon een link toegestuurd gekregen waarbij we met ideal konden betalen..nette service!

Geen klachten, niks dan complimenten over de geleverde service!

mmp198 31-01-2016 Via de website gekocht

Goede overzichtelijk web pagina

voldoende

Snelle levering tegen goede prijs

KoenV 31-01-2016 Via de website gekocht

Eenvoudig menu met duidelijke keuzes, erg snel iets in terug te vinden. Relevante filteropties, al mag het soms iets meer zijn m.i.

Uitzonderlijk. Besteld, volgende dag al gevelerd EN rekening gehouden met onze wensen ivm levering. Da's boven de verwachting.

Ruim aantal modellen, redelijk wat op voorraad. Belangrijk: ook de toestellen in promotie zijn op voorraad, da's altijd meegenomen.

Veruit beste prijs, zeer transparant bestelproces, uitstekende levering via DynaLogic.

Tamara 31-01-2016 Via de website gekocht

Toen ik prijzen ging vergelijken van de wasmachine die ik, op basis van mijn eigen product-onderzoek, had uitgekozen kwam ik al snel bij Bemmel & Kroon uit als één van de goedkoopste met daarbij de beste en duidelijkste service.

De wasmachine zou tussen 13:30 en 16:30 uur geleverd worden en kwam om 16:30 uur. Als er dan twee vriendelijke bezorgers voor de deur staan, wat het geval was, die het geen probleem vinden om de wasmachine drie verdiepingen hoog te tillen (en de oude wasmachine weer drie verdiepingen naar beneden), ben ik tevreden. Bovendien had ik gedurende de dag via track and trace al kunnen weten hoe laat ze ongeveer kwamen; duidelijke bezorgservice.

De site heeft veel keuzes en duidelijke omschrijvingen van de producten.

Gewoon top!

Frank 30-01-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Overzichtelijke winkel met mooie producten.

Goede uitleg bij de producten en er wordt tijd en aandacht voor je genomen om vragen te beantwoorden. Ook de service aan huis bij levering van het product was goed. Wasmachine wordt twee etages naar boven gebracht en de servicemonteurs zijn voorzichtig en gaan secuur te werk.

Groot assortiment en veel verschillende merken. Prijs/kwaliteit is goed in balans.

Leo 30-01-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Nette winkel met ruime en overzichtelijke opstelling. Ruime parkeergelegenheid voor de deur.

Dit keer wordt een 6 gescoord. Twee nette heren kwamen de wasdroger afleveren en plaatsen. Hoewel het apparaat links tegen een muur werd geplaatst, werd niet gevraagd of de rechtsdraaiende deur moest worden aangepast naar linksdraaiend. Dat is handiger. Ook werd niet gevraagd of de machine op de duidelijk zichtbare afvoer moest worden aangesloten. Dat heb ik zelf kunnen doen, het stond in het aansluitschema. Aanpassing van de draairichting van de deur staat niet in de gebruiksaanwijzing, is me ook niet gelukt.

Zeer ruim aanbod in alle prijsklassen, op merk bij elkaar geplaatst.

Goede behandeling en uitleg. Niet direct naar het duurste apparaat gelopen, maar duidelijk voor-en nadelen van de verschillende apparaten verteld.

Kan de winkel zeker aanbevelen.

We hebben al erg veel apparatuur en een volledige keuken bij B&K gekocht en dat ging altijd erg netjes. Dit keer niet zo tevreden over de plaatsing.

Johan 30-01-2016 Via de website gekocht

Een duidelijke website met een ruim assortiment apparatuur. Je kan gemakkelijk filteren naar wat je zoekt.

De oven die ik had besteld werd snel in voorraad genomen en enkele dagen nadien, volgens afspraak geleverd en geinstalleerd. In mijn geval in Belgie wat geen probleem is voor de installateur. Er was een duidelijke communicatie over de leverdatum en tijd met de installateur en Bemmel & Kroon. Het oude toestel en verpakkingsmateriaal werd ook meegenomen en alles netjes achtergelaten. Met de retourprocedure of klachten heb ik geen ervaring omdat dit helemaal niet van toepassing is.

Men heeft een ruim assortiment aan apparatuur en kwaliteitstoestellen en alles is zeer goed geprijsd. Zeker als je zoals mij uit Belgie besteld kan je er echt goed aan uit en spaar je veel geld uit. Ook met installatiekosten en eventueel verlengde garantie inbegrepen.

Een topwinkel met een uitstekende service, prijs/kwaliteit en een ruim assortiment. Als ik nog iets nodig heb zal het in elk geval terug van Bemmel & kroon zijn. Een echte aanrader!

Sigrid 30-01-2016 Via de website gekocht

Niet echt een handige website. Niet duidelijk dat producten gewoon niet beschikbaar zijn. Als ik had geweten dat het een maand zou duren had ik een andere wasmachine besteld.

Wasmachine besteld, bezorging zou iets langer duren. Na een maand nog geen wasmachine en pas reactie na bellen. Op mail wordt niet gereageerd.

Slechte service, geen reactie op mail. Bestelling na een maand wachten nog niet geleverd. En als je dan belt staan 'ineens' de wasmachines net in het magazijn.

MGunes 29-01-2016 In de winkel gekocht
Bemmel & Kroon Den Haag

alles is overzichtelijk in de winkel

goed geïnformeerd over de verschillen in fornuis

breed assortiment

ziet er heel mooi en overzichtelijk uit

Zeer vriendelijk en deskundig personeel. Zeer concurrerende prijzen

Roxanne 29-01-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Prima winkel en site. Alles duidelijk voor de klanten. We waren op zoek naar een droger en hebben in de internetwinkel direct gevonden wat we wilden hebben. Bestellen was zo gepiept. We moeten wel een eindje rijden, maar goed dat doen we graag voor deze winkel.

De meneer die ons hielp was erg behulpzaam en verstond zijn vak goed. Hij heeft op al onze kritische vragen duidelijk antwoord gegeven, zodat we een goede keuze konden maken. De wasdroger kwam helaas iets later dan verwacht, omdat ie niet in voorraad was en achteraf bleek dat ie opnieuw bij de fabriek gemaakt moest worden, maar goed daar kan Bemmel en Kroon niks aan doen

We kwamen voor een wasdroger en vonden werkelijk voor elk 'potje' een wasdroger. Voor ons heel fijn, omdat we niet zoveel wilden uitgeven voor een wasdroger en we hadden zelfs nog keus! Verder komen we vaker bij deze winkel en staan elke keer weer versteld over het grote assortiment. Erg fijne winkel!

Gewoon een superwinkel en goede service!

ordernummer: ZTW511750

Bruno 29-01-2016 Via de website gekocht

Via de website van Siemens zelf, doorverwezen naar Bemmel &Kroon! In een online bestelling een luxe combioven, vaatwasser en gaskookplaat gekocht, allen van Siemens! De winkel ter plaatse kennen we niet, maar alle beschrijvingen en foto's op de online shop zijn helder en duidelijk! Ook heel goed telefonisch bereikbaar!

Telef. prima te woord gestaan en de bestelling wordt meteen per email in details bevestigd! Ook duidelijk omschreven wat het Service;programma inhoudt! Ook pas betalen, als de bestelling is bezorgd!

Wij ziin niet de enigen, die een luxer apparaat krijgen als het bestelde apparaat niet (meer?) geleverd kan worden, tegen geen meerprijs! Meer dan voldoende keus uit vele merken en typen!

Behalve bovengenoemde positieve opmerkingen: de uiteindelijke prijs!!! Ze zijn zeer concurerend en steeds de (laagste) prijs bij ook heel kwalitatieve en dure producten!
Als je extra betaald, wordt het apparaat zeer vakkundig/voorzichtig en door een correcte monteur van een gelieerd bedrijf
geplaatst binnen de afgesproken lever-/bezorgtijden!

Hoop, dat deze apparaten ook weer zo lang meegaan als de vorige, met zo min mogelijk reparaties...! Een extra verzekering afgesloten, (voor totaal 5 jaar, is incl. 2 jaar fabrieksgarantie) voor een heel acceptabel bedrag in vergelijking met de meeste andere gelijksoortige bedrijven!

Adrie.k 29-01-2016 Via de website gekocht

Op internet besteld en de bezorg data doorgegeven

Was de 19 los adres, kreeg een sms'je dat de chauffeur rond 16.35 bij mij was, en precies om 16.35 was hij er. Erg mooi

Ik had aleen een vriezer nodig, heb niet verder gekeken
Maar volgende keer kijk ik weer op hun site

Service en planning is top

Ed 29-01-2016 In de winkel gekocht
cruquius

Goed bereikbaar en ruime openingstijden

Personeel denkt pro actief mee zowel in de keuze van de apparatuur als de aflevermogelijkheden. Alles conform afspraak en toezeggingen. Prima

Meer dan genoeg keuze van alle bekende merken.

Perfecte prijs kwaliteit verhouding en onderscheidende meerwaarde voor de klant in service.

F 29-01-2016 Via de website gekocht

prima behandeling en snelle service

bij vragen wordt er meteen actie ondernomen

genoeg om de kiezen en je juiste keuze te maken

prima vertrouwde winkel en vertrouwde service
Goede aflevering op afspraak

prima winkel en goede service

anoniem 29-01-2016 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon Forepark Neckar 24 , Den Haag

naar volle tevredenheid geholpen bij mijn keuze.

ruime keuze

Klant uit Rotterdam 29-01-2016 In de winkel gekocht
Bemmel & Kroon in het Forepark

Je krijgt goed advies, er is gratis parkeren, ze zijn bijna altijd open.

Je wordt vriendelijk en kundig behandeld, je krijgt advies, ze komen hun beloften na.

Ze hebben niet alles, maar als ze het niet hebben, bieden ze je een beter product aan voor dezelfde prijs.

Het kan natuurlijk altijd beter, maar die winkel hebben we nog niet gevonden.

Nee.

Grootjen 29-01-2016 Via de website gekocht

Kon alles met een telefoontje regelen

Zeer behulpzaam, product (wasmachine) volgende dag al in huis geleverd.

Ik heb alleen contact gehad via de telefoon, kan niets zeggen over de fysieke winkel(s), maar fantastische service (en prijs!!)

Assortiment als NVT geregistreerd omdat ik specifiek op zoek was naar één apparaat, kan geen oordeel vellen over de rest

ewv 28-01-2016 Via de website gekocht

Op zondagmiddag telefonisch bereikbaar voor informatie

Vriendelijk, gaf informatie over modelen waar ik interesse in had

Mijn keuze was op een model gevallen die vervangen is door een nieuwer model, zelfde voor mijn B-keuze. Toch staan beide nog wel op de website en blijven daar staan. Dat vind ik niet zo netjes

Netjes, vriendelijk. Maar haal modellen die je niet meer verkoopt gewoon van de site af.

wim edel 27-01-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

goed te bereiken en mooie ruime winkel

prima service en duidelijke en heldere informatie

er is op het gebied van keukens en toebehoren heel veel te vinden en staat ruim opgesteld

Een plezier om naar toe te gaan en rond te kijken

Lavache 27-01-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijk, gemakkelijke keuzes te maken

Voor informatie gebeld. Heldere en duidelijke uitleg. Zelfs nog wat voor me opgezocht ter bevestiging.

Kan wat breder.

Prijzen zijn aantrekkelijk.

Betty 27-01-2016 Via de website gekocht

Makkelijke website.

Snelle levering en je word goed op de hoogte gehouden via email over de status van je bestelling.

Ruime keuze.

Een goede webwinkel die vertrouwen wekt en die ik zeker kan aanbevelen aan anderen.

dejonghh 27-01-2016 Via de website gekocht

simpele website, eenvoudig bestellen

snelle levering, installatie precies volgens afspraak

Geleverd volgens verwachting; product zelf is ook prima.

Opdrachtnr BKI513234, nu twee weken in gebruik

FrankKerkhoven 27-01-2016 Via de website gekocht

Makkelijk te vinden producten, goed vergelijkbaar

Uitstekend geholpen, zelfs na fout van mezelf

Er was genoeg

Prima winkel, goede prijzen, uitstekende service

barbara 26-01-2016 Via de website gekocht

thuis vergelijken en uitzoeken, omschrijving en specifacties zijn duidelijk, dus geen verkoper nodig.Alles gewoon vanuit de luie stoel. Sortering/ filtering op A+ of A++ kunnen doen is het enige wat verbeterd kan worden

Snel informatie, snel antwoord, en wat beloofd wordt, komen ze ook na.

ze hebben niet alle modellen, maar er is wel voldoende keus

ik kan deze winkel aanbevelen, al onze apparaten komen hier vandaan, en steeds top service!

Dan 26-01-2016 In de winkel gekocht

ordernummer: DH514589

b h j goudzwaard - kerker 26-01-2016 In de winkel gekocht
forepark

alles overzichtelijk ingedeeld

juiste persoon met kennis van zaken staat je te woord

voldoet aan mijn behoefte

zoals al jaren is de service qua aankoop en afleveren onveranderd gebleven. top!

zodra ik witgoed moet aanschaffen, ga ik zeker weer hier naar toe

sam 25-01-2016 Via de website gekocht

Internetshop werkt prima

De vaarwasser werkt keurig op de 1e gebracht.

Wouter 25-01-2016 Via de website gekocht

Het bestel proces was zeer overzichtelijk en helder

De bestelling is volgens planning afgeleverd. Een uur voordat de koerier langs kwam heb ik zelfs een SMS gekreken. Heel handig!

assortiment komt overeen met mijn verwachting voor een witgoed winkel.

goede service en scherpe prijzen

Arnoud29 24-01-2016 In de winkel gekocht
Leiderdorp

Even naar binnen lopen, er is genoeg keus. Al is het alleen al voor oriëntatie en inspiratie. Op de diverse vergelijkingssites staan ze ook vaak bovenaan als gunstig geprijsd.

De medewerkers zijn vriendelijk, hebben kennis van zaken in relatie tot de persoonlijke wensen en bieden persoonlijke aandacht. Ook als je een jaar later nog eens terug komt.

Bijzonder veel keuze in mogelijkheden door de vele show-opstellingen van keukens, vele getoonde keukenapparatuur en witgoed-apparatuur.

De oriëntatie die wij wilden doen voor een keuken en later voor een wasmachine en droger monde uit in goed advies een goede concurrerende prijs. We waren daar dus snel geslaagd!

Bij de keuze voor een wasmachine en wasdroger werd ons koffie aangeboden in de 'keuken' om er even over na te denken. Toen kwamen we ook de verkoper tegen van de keuken die we een jaar eerder gekocht hadden. Hij kwam even bij ons zitten om aan te horen hoe de keuken ons bevalt. Dat noem ik écht persoonlijke aandacht!

Bert 24-01-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Als je bij Bemmel & Kroon binnenkomt wordt je ontvangen door mensen van de informatiebalie. Ze luisteren naar wat je wensen zijn en begeleiden je dan naar de juiste afdeling. Je kan rustig rondneuzen voordat een verkoper naar je toe komt en dat is wel zo fijn. Nadat je beslist hebt wat je wilt hebben verzorgt de verkoper alles voor de aflevering en retour te nemen artikelen. Kortom je krijgt echt waar voor je geld!

Op de dag van aflevering waren op de route stakingen van havenarbeiders. Daardoor verliepen de afleveringen en installatie van de goederen ernstige vertraging op. Wij werden netjes gebeld en op de hoogte gebracht van de problemen. We konden kiezen om een ander afleverdatum en tijd te kiezen maar het was ook mogelijk, zei het met vertraging, dat dezelfde dag/avond de bestelde koel-vriescombinatie toch kon worden afgeleverd. Daar hebben we voor gekozen en alles verliep goed door de ervaren werknemers van Bemmel & Kroon.

Wij zochten een koel-vriescombinatie met nofrost en tevens moest voldoen aan zeer zuinig verbruik. Wij hebben toen gekozen voor de koel-vriescombinatie van Bosch type KGN36XI42 welke maar liefst A+++ kreeg als score v.w.b. zuinigheid en uiteraard dus over nofrost beschikt. Wij zijn daar heel content mee.

Wat moet ik hier nog op zeggen na de eerdere waarderingen. De 10 verdient Bemmel & Kroon door de al jarenlange service, assortiment, informatie en levering enz. Dit was niet de eerste keer dat wij bij hen bestelden. Juist door de vorige aankopen besloten we om weer naar Bedmmel & Kroon te gaan. Super zaak!

Ik zou nu toch echt niet meer weten wat ik nog meer moet zeggen of toch wel, de nieuwe winkel is prachtig en alles is op soort opgesteld. De keuze is enorm. Mijn echtgenote zag daar ook de vele wasmachines staan en zei dat ze die ook daar wilde kopen.