Deze score is berekend op basis van 2948 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

H. van Emden 08-01-2018 Via de website gekocht

Prima service en geen poes pas

Op zoek zijnde naar de vervanger van onze huidige oven zijn wij ook uitgekomen bij Bemmel & Kroon.
Hoewel andere aanbieders en Bemmel & Kroon praktisch gelijkwaardig waren hebben wij mede door de aktie van Bemmel & Kroon voor hun gekozen.
De website van Bemmel & Kroon geopend op de computer met de beoogde oven in beeld.
Tegelijkertijd telefonisch contact gehad met een verkoper.
Nadat wij een en ander hadden door genomen de verkoper medegedeeld dat wij de oven in bestelling zouden plaatsen via de website.
Hierop kregen wij te horen dat dit niet hoefde alles kon direct via het telefoongesprek afgehandeld worden.
In verband met de jaarwisseling werd de levertijd iets langer.
Betaling kan plaatsvinden bij levering door middel van een pin transactie.
Er zijn geen kosten voor wat dan ook in rekening gebracht.
Enkele minuten na ons telefoon gesprek kwam de orderbevestiging per e-mail bij ons binnen.
De info van de orderbevestiging kwam overeen met hetgeen in het telefoontje was overeengekomen .

Vila 08-01-2018 Via de website gekocht

super service!

Beloftes worden nagekomen, service is echt fantastisch,Personeel is zeer behulpzaam en uiterst vriendelijk en we zijn telefonisch te woord gestaan en de prijs technisch ook nog!

myriam 08-01-2018 Via de website gekocht

geweldige service

na veel prijzen te vergelijken was mijn wasmachine hier het voordeligst, ook de klantenservice was heel goed

wilbert 08-01-2018 Via de website gekocht

snelle service volgens afspraak

shop gekozen vanwege de snelle levering, perfect op de hoogte gehouden van de levering en binnen 16 uur een nieuwe vaatwasser thuis.....

Jeroen 08-01-2018 Via de website gekocht

Levering volgens afspraak

Internetsite is erg duidelijk, de gehanteerde prijs van het door mij gekochte artikel hoorde tot één van de laagste op internet. Snelle en goede levering.

Pirat 07-01-2018 Via de website gekocht

Blij met SMEGgie

Geweldige SMEG koelkast, hij staat nog mooier dan verwacht! Helemaal blij mee. Ook zeer tevreden over Bemmel&Kroon en de bezorgdienst Dynalogic

Johan 07-01-2018 Via de website gekocht

Amerikaanse koelkast

Eind November en Amerikaanse gekocht, geleverd binnen 24 uur.
Na gebruiknemen van de koelkast was er een lekkage in het water systeem.
Bemmer& Kroon gebeld en binnen 24 uur was en nieuwe koelkast geleverd.
Prima service dat en firma meteen het probleem oplost.

Nadia 07-01-2018 Via de website gekocht

zeer tevreden !

Nadat ik de bestelling gedaan had (waar ik nog extra korting op kreeg) werd ik met verschillende mails op de hoogte gehouden van de verwerking ervan. Ik mocht zelf een leveringsdag kiezen en werd dan telkens verder verwittigd via mail wanneer de levering exact ging plaatsvinden

Holswilder 07-01-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Prima service en levering

Netjes geholpen en prima levering, Duidelijkheid en goede voorlichting en advies.
Dikke pluim

Martijn ten Brinke 07-01-2018 Via de website gekocht

Snelle service en de laagste prijs

Bemmel en kroon heeft de laagste prijs, daarom heb ik voor deze shop gekozen. De wasmachine stond een dag later thuis.
Bezorgers hebben hem zelfs mee naar boven getild terwijl dit niet afgesproken was.
Thx voor de goeie service!

h.j.lukassen 07-01-2018 Via de website gekocht

goede service

een vertrouwd adres, fijne behandeling en vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon.
een aanrader.

Van Waay 07-01-2018 Via de website gekocht

Levering prima op de afgesproken tijd. Echt de laagste prijs. Bezorgers letten goed op je spullen die je in huis heb staan, geen gehaast gedoe, geen beschadigingen, maar wordt netjes geleverd.
Fijne ervaring en bestel de volgende keer zeker weer.

Ben Plessers 06-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige afhandeling

Nadat onze Siemens combi-magnetron het na vele jaren dienst had begeven waren we op zoek naar een andere even betrouwbaar alternatief.
We vonden dat de Siemens CM676GBS1 aan onze eisen voldeed na wat reviews gelezen te hebben op het internet.
Via google kwamen we bij Bemmel&Kroon uit als de goedkoopste met gratis levering in België, de vooral positieve reacties gaven me te kennen dat het een betrouwbaar bedrijf is waar ik met vertrouwen via internet kon bestellen.
Het model was niet meer leverbaar maar er werd het nieuwe model van Siemens CM876GBS1 voorgesteld aan dezelfde prijs! De afhandeling gaat zeer snel en via track and trace was op elk moment te zien waar de transporteur zich bevond en hoeveel stops hij nog moest doen alvorens aan te komen.
Zeer tevreden met de service van Bemmel&Kroon!

Dhr. G. Veenstra 06-01-2018 Via de website gekocht

Een zeer goede service

Voor het eerst wat besteld bij Bemmel & Kroon, een wasdroger die ik door de kassa korting en de goede reviews niet kon laten schieten. De manier om via een berichtje te laten weten dat ze met een half uur er zouden zijn geeft je een veilig gevoel als je toch nog even snel de deur uit moet. Ik heb het apparaat bij de deur ontvangen en heb zelf het apparaat op zijn plek gezet maar ondanks dat de jongens het druk hadden waren ze berijdt om me te helpen maar dat hoefde niet van mij en heb ze een goede rijs gewenst, want van Zuid Holland naar het Groningerland en dan nog niet klaar zijn met bezorgen.... RESPECT!
Voor BEMMEL & KROON zit je met een gerust hard op je troon.

geen dol punt krom 06-01-2018 In de winkel gekocht
zoeterwoude

vakmensen

betrouwbaar adres voor een goed advies en een goede prijs dus wat zou je moeilijk doen en goed uitleveren

Frans Bentvelzen 06-01-2018 In de winkel gekocht
Forepark

Goede winkel, goed advies, jammer laat levering

Goede winkel, goed advies, jammer laat levering van koelkast. Vriendelijk geholpen door diverse verkopers.

Mario 06-01-2018 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Super service en verkoper Theo (Zoetermeer)

Verkoper vertelde dat aangeboden Bosch vaatwasser uitlopend model was en adviseerde de opvolger die duurder was voor dezelfde prijs incl. gratis bezorging ! Dit alles telefonisch met Theo verkoper filiaal Zoetermeer.
De volgende dag in huis. TOP !

F.S. 06-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service

Gisteren is de vriezer stuk gegaan, via Bemmel & kroon een nieuwe besteld en deze kon de volgende dag geleverd en geïnstalleerd worden

ZWITSERR 06-01-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Veel keuze van A-merken voor de laagste prijs. snelle levering.
Er was een misverstand met het frontpaneel ik dacht die zit erbij maar was een optie.
Gebeld werd snel opgenomen door Dennis en kwam met een heel goed voorstel.
Dus ben ik zeer tevreden over Bemmel&Kroon.

John en Mariska 06-01-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Prima winkel!

Uitstekende service, goede communicatie, komen al jaren bij Bemmel & Kroon. Onze apparatuur voor de 2e keer hier gekocht. Niet onbelangrijk om te melden, ze zijn wat ons betreft de goedkoopste met de beste service!

Lathouwers 06-01-2018 Via de website gekocht

Nette en snelle levering, precies volgens afspraak geleverd. Via internet besteld met de voordeligste prijs.

Houtzager 06-01-2018 Via de website gekocht

Voorbeeldige levering

Was de goedkoopste op internet voor de vaatwasser die we wilde aanschaffen. Levering verrassend snel.
We werden keurig op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.
Handig is ook om zelf je leverdatum te kunnen kiezen bij de transporteur.

Keurige communicatie over bestelling / levering.
Leveringsdatum is zelf te plannen.

Annelies 06-01-2018 In de winkel gekocht
den haag

Prima service en advies

Al eerder zeer tevreden over service en advies. Je wordt op een vriendelijke en deskundige manier geholpen.

Bergers 06-01-2018 Via de website gekocht

Super service

Makkelijke en handige shop. Als je iets besteld , heb je het heel snel in huis. Goede service , nemen oude machines weer mee terug. Service heel goed , sluiten alles voor je aan. Echt top services.

Rocus Driehuizen 05-01-2018 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon Cruquius

Uitstekende serive PUNT !

Na bezoek aan andere winkels, zijn we op aanraden van kennis naar van Bemmel & Kroon gegaan. Zeer deskundig advies, en hebben daarom ook snel een keuze kunnen maken. Snelle levering en ook de vervoerder, prima gasten.

Amanda 05-01-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering!

Het product was zo besteld, met gratis levering die ook nog eens supersnel is. In de avond besteld en de volgende dag geleverd!

Johan 05-01-2018 Via de website gekocht

Prima webshop goede service

We hebben een wasmachine gekocht bij Bemmel en Kroon.
Super makkelijke webshop en snelle afhandeling. Het bestelde model was niet leverbaar... Daarom kregen we een ander (beter) model aangeboden voor de zelfde prihs!
Klantenservice goed bereikbaar en goed te woord gestaan!!!

Yolanda 05-01-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Prima bedrijf

Wij hebben al diverse dinggen bij Bemmel en Kroon gekocht en altijd tot volle tevredenheid. Ik kwam in de winkel voor een Bosch wasmachine maar die ik wilde hebben was niet voorradig. Aangezien je niet te lang zonder wilt zitten viel de keus op een Siemens die wel in voorraad was. Bezorging kon de volgende dag al. De mannen waren hoogstens 20 min binnen. Alles supersnel en netjes geregeld. Niet onbelangrijk: dezelfde machine, waar ik 613 euro incl. Alles betaalde, zag ik bij een ander voor maar liefst 877 euro!!

Exquisit Vriezer GS80-1A+++ 05-01-2018 Via de website gekocht

Gewoon prima!

Via google op deze site gekomen. Bood het produkt aan voor de beste prijs en het produkt werd ook nog eens snel geleverd. Oude vriezer werd netjes meegenomen. Helemaal prima!

Diana 05-01-2018 In de winkel gekocht
Den haag Forepark

Excellente service.

Bij aankomst in de winkel werden we gevraagd wat we zochten.
Wij kwamen voor een wasmachine, Door de verkoper kregen we goede uitleg over de aanschaf van diverse wasmachines. uiteindelijk werden goed ingelicht en tot aankoop besloten.
Al de volgende dag werd de aankoop afgeleverd, Goede service.

T. Nieuwenhuys 05-01-2018 Via de website gekocht

Fijne mensen., zowel de bezorgers sls telefonisch

De vraag wordt meteen opgepakt en er is niets teveel., de levering ook volgens afspraak

Anoniem 05-01-2018 Via de website gekocht

Vlotte afhandeling

Was de goedkoopste op internet voor de droger die ik aangeschaft heb. Handig om zelf je leverdatum te kunnen kiezen en ik werd keurig gebeld dat ze het artikel kwamen leveren.

Marianne 05-01-2018 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Mooie zaak!

Reeds via google gekeken naar een wasmachine , zelfde merk dat ik al jaren gebruik en heel
goed bevalt. Bij Bemmel en Kroon hadden ze wat ik zocht en ook nog met korting.
Naar de zaak gereden , mooie zaak en prettig geholpen. Wasmachine werd direct geleverd.
Goede ervaring met deze winkel.

Hans 05-01-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering!

Zeer scherpe prijzen en snelle en zeer correcte levering! De volgende keer ga ik zeker weer eerst op hun site kijken

JelleW 05-01-2018 Via de website gekocht

Uitstekende webwinkel

Duidelijke site met concurrerende prijzen ( lees: de goedkoopste ) Vlot bestellen met duidelijke antwoorden en goed geregeld vervoer.

Ton K. 05-01-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service en prijstechnisch goed.

Goed advies gekregen, per telefoon, voordat ik tot aankoop overging. Ook de levering door hun transporteur was zeer goed en snel, goede informatie per e-mail.

J.Kranenburg 05-01-2018 Via de website gekocht

Uitstekende keuze

In de loop van woensdag bestelde ik via internet de koel/vriescombinatie Liebherr CNP4313-20. Op donderdag werd deze keurig volgens afgeleverd. Het tijdstip van de aflevering werd 's morgens via email aangegeven en de chauffeur meldde zich +/- 15 minuten voor aankomst. De koelkast werd zorgvuldig geplaatst en het oude apparaat werd gratis afgevoerd. Doorslaggevend om bij Bemmel&Kroon te kopen, was het feit dat zij als enige leverancier een (gratis) garantietermijn van 5 jaren bieden.

Aad V. 05-01-2018 In de winkel gekocht
Den Haag, nectar 24

Bij verkoop Bosch afwasautomaat goed geinformeerd. Over het installeren door de firma Ajtec zijn wij bijzonder tevreden, top.

Geert 05-01-2018 In de winkel gekocht
Rijneke boulevard

Deskundig, met klant meedenkend

Goede voorlichting, goede prijsstelling, Evenals de mogelijkheid om zelfs vlak voor de kerstdagen op uiterst korte termijn het apparaat te plaatsen.

T. van L. 05-01-2018 In de winkel gekocht

Goede voorlichting en afhandeling

Een ruim aanbod en goede prijs.
Een goede voorlichting en correcte en duidelijke en snelle afhandeling.

Hennie 05-01-2018 Via de website gekocht

Jammer dat ik zelf de verpakking eraf moest halen

Shop gevonden via Internet en leuke prijzen en veel assortiment, ben verder heel tevreden
Zou iedereen aanbevelen om even op de site van Bommel te gaan kijken

Manita Heijkoop 05-01-2018 Via de website gekocht

Superservice

Door een vriendin ben ik geattendeerd op jullie website, 1 belletje voor informatie over een wasdroger, fantastisch te woord gestaan,besteld en de andere dag bezorgd. Wat een klasse!!!!

Mon 04-01-2018 Via de website gekocht

Beste prijs kwaliteit, snelle gratis levering.

Ik was op zoek naar een dampkap en via het internet kwam ik bij deze site terecht. Nadat ik de prijzen had vergeleken was mijn keuze snel gemaakt.

A. Zoutendijk 04-01-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Ruime keuze voor mooie prijzen

Buiten het kopen van complete keukens is er een aparte afdeling voor apparatuur met internetprijzen.
De "live" kok die de verschillen tussen de apparaten helder en duidelijk kan uitleggen is een enorme bonus

Henk 04-01-2018 Via de website gekocht

Goede prijs/kwaliteit en perfecte installatie

Ne een eerdere goede ervaring met Bemmel & Kroon (kort na elkaar gingen zowel de wasmachine als de vaatwasser kapot) opnieuw op basis van prijs bij hen uitgekomen voor de vaatwasser. Net als bij de wasmachine uitstekende klantenservice. Dit keer installatie van de inbouw vaatwasmachine meegekocht. Uitstekende service via de firma AJtec die door Bemmel&Kroon wordt ingehuurd. Vriendelijke nette monteur die alles keurig snel, maar ook schoon achterliet. En ook da vaatwasser nog even programmeerde naar mijn behoefte. Perfect.

Hein 04-01-2018 Via de website gekocht

Eenvoudig bestellen, scherpe prijs en snel geleverd

Bestellen via de website gaat eenvoudig en de prijs is erg scherp. Na betalen krijg je direct keurige e-mails met de factuur en het verloop van het proces inclusief track en trace. De bezorgers hebben het apparaat netjes neergezet zonder rommel en het oude apparaat weer meegenomen. Fijn dat je zelf een bezorgdag kan kiezen, maar de eindtijd tot 22:00 uur is wel erg laat.

Een paar punten ter verbetering: de bezorger zou van te voren bellen, maar dit is niet gebeurd. Verder wordt genoemd dat je een dag voor levering een e-mail krijgt met een indicatie van het levertijdstip, maar dit is niet het geval geweest bij mij. Verder is de track en trace van de bezorger niet erg informatief: de hele dag is er geen enkele status update geweest behalve het tijdsvenster van 3 uur.

Patricia 04-01-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Wat een klantvriendelijke,accurate mensen.perfect op tijd en netjes mijn ode droger weggehaald en de nieuwe aan gezet! Alle rommel netjes mee genonen.
Vooral persoonlijke service!

Samira 04-01-2018 Via de website gekocht

Prima service

Goeie serverce en vriendelijk ' en een goeie prijs daarom heb ik dt gekozen. En een hele snelle bezorging.

Ernst Jan van Heyningen 04-01-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Bij Bemmel en Kroon blijft klant Koning. Super!

De service bij bemmel en Kroon blijft super. Prima advies in winkel. Ik ben vriendelijk geholpen. Plaatsen van de vaatwasser door een kundige en zeer klantvriendelijke monteur. Liet alles keurig achter. In een woord geweldig.

Cora 04-01-2018 In de winkel gekocht

Goed geholpen

Wij moesten in de winkel echt zoeken om te kunnen vinden wat we zochten. Hebben er uiteindelijk maar een verkoper bijgehaald. Verkoper was heel aardig, heeft ons goed geholpen. Ook heel fijn dat de wasdroger de volgende dag al geleverd kon worden. De mannen die de wasdroger kwamen brengen, waren nette, vriendelijke mannen. Hebben alles keurig aangesloten.

Wij waren op zoek naar wasdrogers en combi magnetron. De magnetron hadden ze helaas niet op voorraad. De wasdrogers/wasmachines stonden bij elkaar, op merk gesorteerd, waardoor ik heel slecht zelf een keuze kon maken. (omdat het niet duidelijk was, wat nou wat was).