Deze score is berekend op basis van 3213 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Tineke 16-11-2017 In de winkel gekocht

Top service

Goed en duidelijk advies laat je dingen uitproberen zodat je weet hoe je het moet handteren
en perfecte bezorging en afspraken worden nagekomen

F Aarts 16-11-2017 Via de website gekocht

Goede aflevering en...vriendelijke bezorger .

Het waren vooral de kosten van het product ..In de winkel was dit veel duurder ..daarom nu bij Bemmel _ Kroon bestelling gedaan

C. Rodenburg 16-11-2017 In de winkel gekocht

Vaste klant

In het verleden een koelvriescombinatie, een vaatwasser en een wasmachine via de telefoon gekocht. Deze keer een extra diepvriezer. Steeds prima geholpen. Nu echter was de afspraak gemaakt dat hij woensdagmiddag gebracht zou worden. Ik kreeg een bevestiging dat het 's middags zou zijn. 's Ochtends weggeweest. Direct na thuiskomst ging de telefoon of de vriezer gebracht kon worden. Op mijn computer gekeken en jawel daar was een e-mail van de bezorgdienst dat de vriezer tussen half elf en twaalf uur afgeleverd zou worden. Voor de rest: prima!

Geerte 16-11-2017 Via de website gekocht

Niet zo netjes

Ik bestelde een Miele stofzuiger bij Bemmel en Kroon, namelijk de complete C3 black Diamond eco line met energie label A, de beste uit de test van de Consumentenbod van jan 2016 (dit staat ook zo op site van Bemmel). Echter, ik ontvang twee dagen later een andere Miele stofzuiger. Welliswaar duurder maar met een C label. De email die ik erbij kreeg: '...Het door u bestelde artikel is namelijk helaas uitverkocht en krijgen wij ook niet meer binnen. Als service leveren wij hiervoor nu een duurder alternatief aan u voor de zelfde prijs. Uiteraard zijn de specificaties van dit artikel minimaal gelijkwaardig aan het door u uitgezochte apparaat. Het typenummer is op de factuur te vinden...'.
Er klopten volgens mij twee dingen niet: ik vind dit geen gelijkwaardig apparaat want ik heb bewust gezocht naar een A label en ontvang een C label. Daarnaast is de stofzuiger, die naar eigen zeggen uitverkocht is en niet leverbaar meer is, een paar dagen later nog steeds te koop met de vermelding 'op voorraad'. Ik heb gevraagd waarom ze iets blijven verkopen dat ze niet hebben (en ook naar eigen zeggen niet gaan hebben) wordt er gezegd dat ze dit aan de desbetreffende afdeling doorgegeven hebben. Echter, tot op vandaag staat de stofzuiger Miele complete C3 black Diamond eco line als bestelbaar en voorradig op de site van Bemmel en Kroon.

Mariska 16-11-2017 Via de website gekocht

Product niet meer leverbaar

Mijn ervaring met Bemmel en Kroon is zeer slecht. Ik bestelde een oven, deze blijkt niet meer leverbaar. Ik krijg een e-mail dat Bemmel en Kroon een vervangend product gaat leveren. Als ik dat niet wil moet ik dat laten weten. Ik bel meteen, de order wordt geannuleerd, echter het geld dat ik betaald heb wordt niet meteen terug gestort. Ik moet daar maximaal 5 werkdagen op wachten. Aangegeven dat dit geen service is, omdat Bemmel en Kroon in dat geval een fout maakt door de voorraad verkeerd op hun website te vermelden. Ik kan niemand anders spreken hierover.

Elise 16-11-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude/rijndijk

Kundig personeel

Medewerker gaf duidelijk advies, kundige meneer.
Geen verkooppraatje maar gewoon de feiten. Liet de keus aan ons.
Plaatsing door AJTec beviel ook goed, moest wat worden aangepast en dit gebeurde ook kundig en netjes.

A. Doolaard 16-11-2017 In de winkel gekocht

prettige winkel

Vriendelijk personeel in de winkel met verstand van zaken. Overzichtelijke showroom en duidelijke informatie. En ook nog eens de laagste prijzen!

PGuerriero 16-11-2017 Via de website gekocht

Goed maar niet geweldig

Ik kon de levertijd niet kiezen, dus ik moest een werkvergunning krijgen. De technici hadden haast en waren niet van plan iets uit te leggen (hoewel ik hem een opvallende fooi van 50 € aanbood).
Voor de rest is alles goed.

remcoKOK 15-11-2017 Via de website gekocht

Snel en netjes geleverd

'S avonds koelkast besteld, volgende dag geleverd. Netjes met twee personen afgeleverd. N.a.v. een mail dat een ander type zou worden geleverd mailcontact gezocht 's avonds, binnen een uur een keurige reactie terug. Klasse.

Mark 15-11-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf!!

Elke keer weer blijft Bemmel en Kroon mij verbazen. Hele scherpe prijzen en een geweldige snelle service met vriendelijke mensen. Ik kan dit bedrijf wederom van harte aanbevelen.

L. VROOMEN 15-11-2017 Via de website gekocht

Dik tevreden over de service

We hebben voor de weg winkel gekozen omdat het het product had die wij wilden hebben. En de keuze om de oude koelkast mee te laten nemen, sprak ons ook zeer aan. Dik tevreden.

Guus 15-11-2017 Via de website gekocht

goede service, plezierige communicatie en doet wat is beloofd.

Duidelijke website, duidelijk aangegeven dat het product voorraad is en snelle afwikkeling van de aankoop.

Joost 15-11-2017 Via de website gekocht

Geen minuut te laat!

Al eerder kocht ik producten bij Bemmel en Kroon. Duidelijke communicatie en de levering netjes aangekondigd en op tijd.

Mieke Dirkx 15-11-2017 Via de website gekocht

Zeer goede afspraak

Duidelijke en correcte afspraak. Onmiddelijk antwoord op onze vraag. Vlotte levering, laagste prijs,

B. Harteveld 15-11-2017 Via de website gekocht

Zeer scherpe prijzen en uitmuntende service

De zeer toegankelijke website, de concurrerende prijzen en de soepele levering hebben mij doen besluiten mijn aankopen van de keukenapparaten bij van Bemmel & Kroon te doen.

Ineke 15-11-2017 Via de website gekocht

geen bezorgkosten, geen plaatsingskosten, meename van de oude wasmachine, geen verwijderingsbijdrage.
Het leuke was, dat de wasmachine plotseling bij Bemmel & Kroon in de aanbieding was, dat scheelde toch weer € 25,00. De online site is duidelijk

LG 15-11-2017 In de winkel gekocht

Uitstekende en snelle service

Uitstekend en snel geholpen in de winkel (Forepark). Keuze was snel gemaakt en bestellen ging erg eenvoudig. Snelle en correcte levering.

Blom, Leimuiden 15-11-2017 Via de website gekocht

In een woord geweldig!!!!!!!!!

Wij hebben eerder bij Bemmel en Kroon gekocht en zijn vol lof.
Nadat wij in eerste instantie een andere wasautomaat uitgezocht hadden, die na betaling niet meer leverbaar was, zijn we diezelfde avond telefonisch prima geholpen en nu zeer tevreden over de afhandeling en levering.

riet rijke 15-11-2017 In de winkel gekocht
cruquius

eerlijke winkel.corecte afspraken

heel fijn personeel, correcte afhandeling van onze bestelling. Op tijd bezorgd volgens afspraak met de verkoopster. Een aanbeveling. Daarom komen wij ook vaker in deze winkel.

Mepaap 14-11-2017 Via de website gekocht

Review bestelling/levering droger

Ik heb voor deze shop gekozen omdat het de goedkoopste was en ik ben zeer tevreden. Ik kon zelf een dag van levering kiezen en de droger is netjes afgeleverd op zolder.

Liesting Friesland 14-11-2017 Via de website gekocht

Voor de eerste keer besteld, zeker niet de laatste keer !

Heb de shop gebeld voor extra informatie. Duidelijke antwoorden, zelfs even de binnenmaat opnemen was geen probleem.
Zou m eerst thuis laten afleveren maar na de bestelling het afleveradres via de telefoon laten veranderen.....dit was ook nog mogelijk !! TOP

Fam. Roeleveld 14-11-2017 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon Den Haag

Professioneel van A tot Z

Mooie, ruim opgezette winkel, met professionele verkopers. We kwamen ter oriëntatie, maar door de informatie en voorbeelden al snel overtuigd; wij gaan voor de Quooker!
Bij de bestelling een goede uitleg over het vervolg van installatie. Per e-mail zorgvuldig op de hoogte gehouden tot de dag van installatie. Deze verliep héél voorspoedig door een deskundige (en aardige) installateur.
Inmiddels een week verder zijn we zeer tevreden over onze mooie aankoop. Nu al onmisbaar!

Singh 14-11-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Goede service en snelle levering

Top geholpen en geadviseerd door de heer .... Goede uitleg over de producten
De dames bij de receptie waren ook vriendelijk.Gewoon top.

C Elenbaas 14-11-2017 In de winkel gekocht

Wat kan een mens nog meer wensen ????

Prima en vriendelijk geholpen, duidelijke uitleg.
Bezorging met duidelijke afspraken en zonder problemen oude apparaat retour meegenomen.
Wat kan een mens nog meer wensen 😉

A M Veenendaal 14-11-2017 In de winkel gekocht
Den-Haag Necar 24

Goede en vakbekwame aankoop informatie.

Bij mijn eerdere bezoeken ben ik onder de indruk geraakt van Uw geweldig assortiment en heb ik tot volle tevredenheid mijn keuzes kunnen maken.Redenen dus om met enige regelmaat bij U terug tekomen.

Jelmer 14-11-2017 Via de website gekocht

Goed contact. Levering conform afspraak. Perfecte levering

Ik heb de shop gevonden omdat deze een offerte voor je maken. andere deden dat niet. we kregen nog een leuke korting. goed contact zowel telefonisch als mail. aflevermoment mag je zelf bepalen wat ook heel fijn is.

T Abels 14-11-2017 Via de website gekocht

Snelle en efficiente service

Koelkast besteld en de levering nog in dezelfde week ontvangen, snelle en efficiënte service
Aan te raden

pieter 13-11-2017 Via de website gekocht

prima prijs en levering

Goede prijs en snelle en duidelijke levering. Model was uitverkocht en kregen voor zelfde prijs het nieuwe model.

M Metz 13-11-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Snelle service. Telefonisch bestellen gaat ook prima!

Bemmel en Kroon Zoeterwoude biedt de juiste service, leveren snel en netjes en nemen het oude apparaat retour,bellen van te voren zodat je nieuw thuis hoeft te blijven.

C 13-11-2017 Via de website gekocht

Snelle service en levering oreder BKI641223

De levering was de volgende dag precies op tind geleverd zoals aangegeven. Tevens vooraf melding van de levering. Uitgebreide informatie van de profucten pp de site. Goede prijs en nog extra korting.

Uiterwijk 13-11-2017 Via de website gekocht

Meer dan super!!!

Vaatwasser online besteld vanwege de snelle levering èn de prijs in vergelijking met andere sites. Totaal verrast door het kunnen volgen via track en trace van de levering.Nog nooit meegemaakt op zo'n duidelijke wijze. Daarbij was onze keuze niet meer leverbaar en kregen we een duurder exemplaar voor dezelfde prijs! Geweldig ......Bezorgers ook bijzonder vriendelijk .Onze dank!

Paul 13-11-2017 Via de website gekocht

Top Service

Bestelde aanbieding van een vaatwasser (30% korting, ouder type) was niet voorradig, vervolgens kregen we al heel snel een nieuw produkt uit dezelfde serie voor de aktieprijs aangeboden! Niets dan lof

Jan 13-11-2017 Via de website gekocht

helder en snel

veel producten, duidelijke en snelle leveringstijd, goede prijs en de bezorging is super. Ik hoefde niet de hele tijd thuis te wachten omdat ik kon zien hoe ver de bezorger als was en ik kreeg een haf uur van tevoren een bericht.

CRQ639395 13-11-2017 In de winkel gekocht

Fantastische service en informatie

Wij liepen eerlijk gezegd binnen met een open mind omdat de etalage aantrekkelijk was en we meteen werden aangesproken door een ontzettend vriendelijke verkoper. Hij gaf duidelijke informatie over de verschillen tussen verschillende types en grootte van samsung wasmachines/drogers. Ook toen we onze wensen uitlegden pastte hij de verkoop aan, aan ons.

Shop.bemmel-kroon.nl 13-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige Service

Gisteren besteld vandaag in huis, echt super. Je kan zien waar de bezorger is dat is ook fijn. Mooi dat je thuis kan betalen via de pin. Prijs is goed en de beoordlingen ook.

Sweetlaker 12-11-2017 Via de website gekocht

Duidelijke site en makkelijk te bestellen

Ik heb wederom gekozen voor Bemmel&Kroon omdat ik al eerder zeer positieve ervaringen heb. De prijzen zijn gunstig en ook de garantie is top. Eerder had ik een vaatwasser in storing, maar dat werd snel en vakkundig opgelost. Bezorging is ook altijd goed geweest.

bemmel en kroon 12-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en snelle afhandelingen en overzichtelijk

Via de website van Bemmel en Kroon, is het bestellen van produkten duidelijk en overzichtelijk. En daarom beoordeel ik Bemmel en Kroon als een goede website, waar je alles wat je zoekt goed te vinden is.
En ook de service heel goed is. Snelle afhandelingen van het bestelde produckt. Maar ook snelle en goede afhandeling als er iets niet goed is of verkeerd is gegaan. Ze lossen problemen zo snel mogelijk op.

Straathof 12-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, snelle respons op vragen

Na een eerdere bestelling (vaatwasser) bij Bemmel & Kroon opnieuw voor deze winkel gekozen. Snelle levering, nette bezorgers en snelle reactie bij vragen.

Rene 12-11-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Alles perfect geregeld, volgens afspraak op tijd geleverd.

Goed advies gekregen, nette chauffeurs die goederen afleveren en vakbekwame monteur voor inbouw. Nette prijs betaald. Zeer tevreden over het gehele pakket goederen, diensten en de prijs.

De Kort Francis 12-11-2017 Via de website gekocht

Fantastische service

Een vraag over de maten in vergelijking tot oud model van een merk, resulteerde in volledig antwoord en bevestiging van de keuze, na een kort telefonisch onderhoud. Tevens is de offerte scherper gesteld, en ver. goedkoopste van alle ander aanbieders van een Topmodel combi-magnetron over. Het gemak van acceptatie van het offerte proces is super en voordeliger. Assortiment is diep, gegeven de diverse types van het merk tot het duurste top model. Exact wat ik zocht. Snelle levering en afstemming planning. Alswel veilige montage met gegeven advies en zeer vriendelijke monteur. Ik raad Bemmel&Kroon ieder aan.

M.Krapels 12-11-2017 In de winkel gekocht
Den haag

Volgende keer weer bij Bemmel.

Alhoewel niet op voorraad kwam binnen twee dagen mijn afzuigkap. Levering op gewenste tijd. Goede voorlichting door de medewerkers..

Blonk 12-11-2017 In de winkel gekocht

Goede services en uitleg

Goede verkopers, die verstand hebben van de apparatuur die ze verkopen.
Super snelle services! Toppertje

ordeent CRQ638758 12-11-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Snelle en deskundige levering en plaatsing .

Eerst op internet gezocht toen de verschillende zaken met elkaar vergeleken.Door de winkel te kunnen bezoeken. Waar van een deskundige verkoper en goed advies gekregen de doorslag gaf. Ook de prijs was aantrekkelijk.

André 12-11-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Goede prijs, mooie site, 5 jaar extra garantie. Kortom geweldig. Contact over het transport kan wat beter.

Iggy 12-11-2017 Via de website gekocht

Scherpe prijs en deze keer sneller dan gedacht!

Ik koop al jaren mijn keukenapparatuur bij Bemmel en Kroon. Ik ben erg tevreden over hun prijs en service.

Anja Korteweg 12-11-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Prima ontvangst en uitstekende leveringsservice

De ontvangst in de winkel is prima. Uitleg over het product heel helder.
Aankoop snel en praktisch geregeld. De levering aan huis naar liep zeer professioneel en snel.

Koster 12-11-2017 Via de website gekocht

Top servoce

Allereerst ben ik naar kieskeurig gegaan om een keuze te maken uit de verschillende wasmachines.
Toen ik een keuze gemaakt had, kwam ik bij Bemmel & Krol als zeer voordelige aanbieder.
Aangezien ik nog enkele vragen had heb ik contact opgenomen met de klantenservice. Een zeer vriendelijke heer heeft mij toen antwoord gegeven op mijn vragen. De vragen waarop hij niet direct kon antwoorden heeft hij nagezocht bij de desbetreffende leverancier van de wasmachine. Geweldig!

Bas 12-11-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering en geweldige service

Gisteravond heb ik gezocht naar een goede koelkast via Kieskeurig. Na lang zoeken bleek Bemmel en Kroon de goedkoopste te zijn en de volgende dag te kunnen leveren. En dat klopt helemaal, want nu staat een splinternieuwe koelkast te draaien die vanochtend werd geleverd. De oude kast hebben ze zonder probleem meegenomen.

M.H. Bos 11-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Vanaf moment van bestelling tot aan de levering was het top! Nadat ik telefonisch contact zocht over een vraag m.b.t. aangeven van leverdatum, werd ik vriendelijk en snel geholpen. Op de dag van de levering kreeg ik keurig vooraf een mail dat er geleverd zou worden. Exact om 8 uur s morgens een sms met de verwachte bezorgtijd. Vlak voor tijd weer een sms met de exacte bezorgtijd. Bij aankomst bij mij thuis hebben de bezorgers mij bijzonder vriendelijk geholpen en zelfs mijn bestelling op de juiste plaats afgeleverd. Dus niet bij de deur maar zelfs tot op de tweede verdieping. Ik ben een SUPER tevreden klant en zal deze winkel ook zeker bij iedereen aan bevelen.

Jan Pijpers 11-11-2017 Via de website gekocht

Prima service

machine voor de goedkoopste prijs
plus gratis bezorgen tot op de plaats.
alle verpakking wordt meegenomen , dus geen afval.