Deze score is berekend op basis van 2948 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

wonne 19-10-2018 Via de website gekocht

uitstekende service

Altijd volgens afspraak en zeer correct.
Bij aflevering zeer behulpzaam en meedenkend.
Het getuigd van goede klant/medewerker vaardigheden.

Verzijl 19-10-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Duidelijke site , zeer snelle en nette levering maandagavond om 21.55 besteld Dinsdag om 10.15 al bezorgd. Heel fijn en je wordt goed op de hoogte gehouden van de tijd bezorging.

Jos 18-10-2018 Via de website gekocht

goede koop

De shop is zeer overzichtelijk en de prijzen zijn goedkoop.
De aankoop verliep perfect.
Een aanrader.

? 18-10-2018 Via de website gekocht

Bezorging was bar slecht. Was bij vorige machine nog goed

Vorig jaar wasm gekocht.goede service en nette bezorging met uitleg etc. Nu schrok ik gewoon vd manier waarop droger die ik had gekocht werd afgelecerd. Drie jongens in joggingpak en 1op badslippers. Was blij dat hij heelhuis boven gkomen was. Machine niet waterpas gezet en niet op afvoer aangeslotennetc kreeg boekje in mn handen en weg waren ze

Alex V 18-10-2018 Via de website gekocht

Mrs.

I was looking for a specific fridge and freezer. I first bought the friezer and thought that the everything went super well even with the delivery time and process. For the fridge I pass via MediaMarkt because it was immediately available but the service was horrible and the delivery not on time (not even the same date). I went back to Bemmel en Kroon and once again, everything went just perfect! Best delivery service ever!

Marja 18-10-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en correcte afhandeling

Deze zaak leverde een goed alternatief toen de andere producten niet meer bestelbaar waren. Goede en correcte afhandeling.

Marijke 18-10-2018 Via de website gekocht

Snelle levering.

Snelle levering. Bezorger belde 20 minuten voor aankomst. Keurig op zijn plaats gezet en oude apparaat meegenomen. Ik heb al eerder producten bij Bemmel gekocht. Service en levering altijd correct.

Wilna 18-10-2018 Via de website gekocht

Goede service en nog goedkoop ook

Ik zocht een wasdroger en die was bij Bemmel & Kroon het goedkoopst. Het ordernummer BKI715003
was de volgende dag al bezorgd. Van te voren kregen we een SMSje dat hij een kwartiertje later zou worden afgeleverd en dat klopte precies. Hij werd uitgepakt en bovenop de wasmachine gezet. De verpakkingsmaterialen werden netjes opgeruimd en meegenomen. Ik heb de droger nu een paar dagen en hoe doet het prima.

MIRIAM POUWELS 18-10-2018 Via de website gekocht

Super service

Super snelle service
Heel tevreden
Zou meteen weer bestellen bij hun
Een echte aanrader
Had nog nooit gehoord van hun
Maar zal de site opslaan

P Kumar 18-10-2018 In de winkel gekocht

Very good service and Bemmel&Kroon team is very professional

Very nice service for Dryer and washing machine.
Bemmel&Kroon team is very professional from Sales to delivery.

Tim Ianna 18-10-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service en klantendienst!

Webshop waar vele anderen een voorbeeld aan kunnen nemen. Kon zelf datum van levering kiezen, product werd manueel tot op de tweede verdieping gedragen en geïnstalleerd (voor een kleine meerkost). Zeer tevreden.

RZ 17-10-2018 Via de website gekocht

Afspraak = afspraak

Bemmel & Kroon had de beste prijs voor het door mij gekochte product: een Siemens combi oven/magnetron. Levering conform afspraak: snel en goed

Ivonne 17-10-2018 Via de website gekocht

goed en goedkoop

Het is een duidelijke website, je kunt eenvoudig producten vergelijken, lage prijs voor onze oven. De bestelwijze is gemakkelijk en er volgde een correcte afhandeling en bezorging.

Stan 17-10-2018 Via de website gekocht

Wederom top!

Na eerdere ervaringen zijn we dit jaar, voor de derde keer, in zee gegaan met Bemmel&Kroon en dat doe je alleen als je erg tevreden bent en dat zijn we dus ook. Wederom een was/droogcombinatie. Eerst één voor onszelf en daarna voor beide kinderen die op zichzelf gingen wonen. Service- en leveringsafspraken wederen keurig nagekomen!

ingrid van den heuvel 17-10-2018 Via de website gekocht

top service nog geen 24 uur later product al in huis

na 2 tellen googelen kwam ik uit op deze site gelijk besteld ging zo makkelijk super.product volgende ochtend al binnen kan niet wachten dat ik hem kan gaan gebruiken

Ger Penner 17-10-2018 Via de website gekocht

Duidelijk en juiste informatie.
Voordeliger dan andere winkels.
Goede service en een uitstekend montage team.
Die alles prima en netjes achterlaat.
Zeer aan te bevelen

Karin de Goede 17-10-2018 Via de website gekocht

Helemaal blij

Telefonisch contact opgenomen over nieuwe vaatwasser.....medewerker was ondanks het alleen om een vaatwasser ging er behulpzaam en vriendelijk.
Er werd meteen naar de voorraad gekeken en naar de monteur gebeld en binnen een paar dagen had ik mijn vaatwasser vakkundig en netjes ingebouwd....echt top alle service!!!!

L 17-10-2018 Via de website gekocht

Goede service!

Onze wasmachine was kapot gegaan dus na wat speurwerk uitgekomen bij een nieuw apparaat bij Bemmel &Kroon. De volgende dag kregen we een bericht dat het door ons gekozen apparaat niet meer leverbaar was maar dat er een vervangend model geleverd zou worden. Dit bleek een (flink) duurder model en het was uiteindelijk net zo snel in huis. Top geregeld!

Britt 17-10-2018 Via de website gekocht

Snelle levering goede prijs

Snelle levering, goede prijs. Het product was niet in voorraad maar het duurde maar drie dagen en ik kreeg al bericht dat ze het zouden verzenden.

TK 17-10-2018 Via de website gekocht

Vakkundig advies. Zeer correct en vriendelijk geholpen.

Prijsverhouding uitstekend. Medewerker heeft ons gewezen op de voordelen van het gekochte product en goed uitleg gegeven wat de voordelen zijn. Ook de maten van de inbouw vaatwasser heeft hij goed nagevraagd.

JC 17-10-2018 In de winkel gekocht

Komen na wat ze beloven!

Alles wat ze beloofden hebben ze zonder problemen gedaan. Ook de installateur verdiend een pluim. Wat een keurige en kundige mensen!

Johan 17-10-2018 In de winkel gekocht
Forepark

Vertrouwd betrouwbaar

Ik koop de meeste spullen bij Bemmel & Kroon. Ze zullen vast niet de goedkoopste zijn, maar de meerwaarde die de vakkundigheid, service en betrouwbaarheid biedt, is mij alles waard.

Patrick 16-10-2018 Via de website gekocht

Snelle levering tegen een aantrekkelijke prijs

Om 18:00 besteld, de volgende dag geleverd. Precies aangegeven hoe laat het product afgeleverd wordt.

Seffelaar Paula 16-10-2018 Via de website gekocht

Super service

Vond de service echt super. Vriendelijke nette jongens die de wasmachine bezorgden. Ook de mensen aan de telefoon zeer vriendelijk en behulpzaam

Wim van Doggenaar 16-10-2018 Via de website gekocht

Bijzonder goed geholpen door de klantenservice

Zeer klantvriendelijk en supersnelle levering. Zou deze winkel zeker aanbevelen. Zo gezegd no nonsense.

Marlein 16-10-2018 In de winkel gekocht
Den haag forepark

Fijn geholpen en alles gedigitaliseerd.

De persoonlijke aandacht van een echte winkel ( den haag) met een volledige gedigitaliseerde afwikkeling, van betaling tot inboeken aflever afspraak etc. Petje af!

Frans Reekers 16-10-2018 Via de website gekocht

Goed, goedkoop en snel

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat hij goede recensies had, goedkoop was en 5 jaar garantie gaf op ons product. Daarbij kwam dat we snel en vriendelijk geholpen werden toen bleek dat bij het bestellen iets fout was gegaan.

Ton van Cuylenborg 16-10-2018 In de winkel gekocht
Neckar 24, Den Haag

Klantvriendelijke benadering. Goede service.

Deze winkel gekozen op aanraden van familie.
Deze winkel is zeer ruim opgezet en heeft een prima overzicht van de artikelen.
Aanrader ! Service bij aflevering/ ingebruikstelling bijzonder goed. Zeer vriendelijk personeel.

Mulder 15-10-2018 In de winkel gekocht

Het klopt gewoon, afspraak en levering correct

Veel keuze goede uitleg en ook moeite doen om zaken uit te zoeken gewoon even bellen met de fabrikant tijdens de aankoop.

Jeanne Jacobs 15-10-2018 Via de website gekocht

Perfecte service

Bestelling online ging makkelijk door de gebruiksvriendelijke website.
De leveringsdatum was makkelijk te regelen en de betalingsmogelijkheid eenvoudig.
Geen inloggegevens of wachtwoord nodig.

Anneke 15-10-2018 In de winkel gekocht
Cruqiuis

Fantastisch service gericht bedrijf

Binnen een week alles geregeld, eerst informatie in gaan winnen, daarna gegevens door gemaild, binnen 1 dag reactie en binnen 2 dagen de inbouw magnetron in huis. Klantvriendelijk en meedenkend personeel. Bezorgservice TOP, een winkel waar ik zeker terug ga komen.

Albert van der Smissen 15-10-2018 Via de website gekocht

Veel beter kan volgens mij niet en ook nog deze prijzen !

Ik voelde mij een echte klant, keurige en snelle behandeling, altijd antwoord en vaak binnen een kwartier ! Eigenlijk net alsof je in de winkel zelf staat maar dan online. Levering stipt en correct, afhandeling meer als beleefd, zonder onnodige franje. Ook geen aandringende verkopers of dat soort zaken. Voor mij een prima winkel met een goede deal !

M Pijnappel 15-10-2018 In de winkel gekocht

Service op maat

Ontzetten vriendelijk geholpen in de winkel en de bezorgers uiterst netjes werkend , ben meer dan tevreden over deze aankoop en levering

Dion 15-10-2018 Via de website gekocht

Fijn shoppen bij een goede aanbieder

Bemmel en Kroon heeft een overzichtelijk website waarop je makkelijk een apparaat/ artikel kunt bestellen voor een HEEL goede prijs. Ook de afwikkeling is TOP, op mijn verzoek later geleverd en ook dit was perfect. (via Dynalogic perfect op de hoogte gehouden). Als de Grohe kraan zo goed functioneert als Bemmel en Kroon kan ik daar jaren plezier van beleven.

Karin de Goede 15-10-2018 Via de website gekocht

Helemaal blij

martine 14-10-2018 Via de website gekocht

TOP SERVICE

Top service vlug geleverd en levering ter plaatse uitgepakt en direct op de plaats gezet . Top bedankt !!!

Jeff 14-10-2018 Via de website gekocht

Snel en makkelijk besteld en zeer netjes afgeleverd

Producten zijn makkelijk te vergelijken en te bestellen. Er waren aantrekkelijke acties op walitatief goede modellen.

Fam. Hinssen, Brandevoort 13-10-2018 Via de website gekocht

Vlotte levering en plaatsing!

Goede webshop. Complete informatie en makkelijk te bestellen. Een betaling via iDeal ging door onszelf niet goed, we werden keurig opgebeld. Track en trace werkte perfect. Fijne service!

Anne Miek 13-10-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Artikel uit de koopjeshoek!

Medewerker haalde 3 afzuigkappen uit de schappen! Zocht alle technische informatie op en zette de afzuigkappen aan zodat ik het verschil in geluid kon horen. Binnen 1 dag werd de kap perfect geinstalleerd, wat ingewikkeld was omdat de kap was ingebouwd in een meubel.
Ik betaalde slechts 95 euro montagekosten! Ik ben super tevreden!

Martina 13-10-2018 Via de website gekocht

Topklasse! De beste service voor de beste prijs.

Ditmaal een combimagnetron met draaispit bij Bemmel en Kroon besteld. Dezelfde lage prijs als alle andere bekende prijsvechters. Een dag later werd het pakket bezorgd door een keurige en klantvriendelijke bezorger. De bezorgtijden zijn eenvoudig online te volgen en een half uur van te voren wordt er ook nog een sms gestuurd. Bemmel en Kroon verdient een hele dikke TIEN. Ook is het prettig dat je nu eens niet eerst een account moet aanmaken, online bestellen gaat eenvoudig en supersnel.

Suus 13-10-2018 Via de website gekocht

Ontzettend goede en snelle service!

Op vrijdag om 17:00 uur besteld en op zaterdag 16:00 was mijn wasmachine al geinstalleerd! Goede service en erg fijn dat ze mijn oude wasmachine ook meenamen!

Harmse 13-10-2018 Via de website gekocht

Snel en correcte levering van de door ons bestelde inbouwkoelkast, zoals vooraf aangegeven. De koelkast voldoet volledig aan onze verwachtingen.

cowestti 13-10-2018 Via de website gekocht

Snel, accuraat en attent

Goede en snelle communicatie. Bij uitverkocht zijn van product, direct een nieuwer product gekregen voor dezelfde prijs.

Elly Dekker 13-10-2018 In de winkel gekocht
Forepark

Groot assortiment, deskundige verkoper en prima service

De shop in het Forepark is royaal van opzet met voldoende keuze mogelijkheden en je wordt geholpen door deskundig en vriendelijk personeel. De bezorging de volgende dag was keurig volgens tijdschema ook weer door vriendelijk personeel afgeleverd.

noki 13-10-2018 Via de website gekocht

super service!

We hebben bij Bemmel en Kroon vrijdagavond 12 oktober onze wasdroger besteld, Zaterdagochtend 13 oktober was de droger al geleverd! Tot aan de achterdeur gebracht en de oude droger keurig kosteloos mee retour genomen! Superservice!

George.W 12-10-2018 In de winkel gekocht
Bemmel & Kroon keukens Zoeterwoude

Super korting en service

Ik werd super geholpen door de verkoopmedewerker, de Amerikaanse koelkast had niet noemenswaardige beschadiging en kreeg ruim 200 euro korting.

alex 12-10-2018 Via de website gekocht

Goede service en mooie koelkast!

fijne website, duidelijk en de juiste info over de koelkast. beste prijs van internet. s'avonds koelkast besteld volgende dag netjes bezorgt. handige track trace waar je de bezorg bus kan volgen. half uur voor aankomst krijg je sms dat ze er aan komen. koelkast goed verpakt en we zijn er blij mee! bemmel & kroon zeker aan te raden.

Jan 12-10-2018 Via de website gekocht

Goede serivice en stipte bezoring

Goede prijs en snelle levering. Duidelijke website en betalingsvoorwaarden. Snellereactie op e mail vragen.

jan 12-10-2018 In de winkel gekocht
zouterwoude

goede service

duidelijke site alleen de prijzen van in mijn geval een wasdroger verschillen per dag
op letten dus. had deze een dag van te voren goedkoper gezien op de webshop
na een telefoontje naar de winkel is dit prima opgelost verder goede service en snel geleverd

hessel 12-10-2018 Via de website gekocht

snelle levering, vakkundige installatie,prima prijs

uitstekende ervaringen bij eerdere aankopen, prima verhouding tussen prijs/kwaliteit, zeer ruime sortering