Deze score is berekend op basis van 3213 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Mathilde 19-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service voor mooie producten

De prijs was goed (altijd handig), goed mail contact, bezorging op tijd en wij zijn heel tevreden met alles. Vooral ons keuken apparatuur.

L. Huisman 19-08-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte afwikkeling van de bestelling

Heb op basis van revieuws voor deze shop gekozen. De waarderingen waren zeer hoog wat voor mij ook een indicatie was over de betrouwbaarheid

Mr. Btjes 18-08-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering voor een scherpe prijs

Via Kieskeurig voor het eerst bij deze webshop terecht gekomen en de prijs van ons product was erg aantrekkelijk. Daarnaast net zulke vlotte bezorgmogelijkheden als bij andere bekendere webshops. Prima service.

Karin 18-08-2018 Via de website gekocht

Goede prima service, snel en accuraat

Prima service, lekker snel. De informatievoorziening was goed en we kregen een duurder product voor dezelfde prijs omdat het originele product was uitverkocht :-)

Maurice 18-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Gisteren een Siemens IQ800 warmtepompdroger gekocht bij Bemmel & Kroon via Kieskeurig. In een notendop: heldere en snelle communicatie, snelle verzending zoals beloofd, prima track en trace via Dynalogic. Het nieuwe apparaat is snel geplaatst, het oude apparaat is afgevoerd inclusief verpakking.

Alexandr 18-08-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Gebruiksvriendelijke site, uitgebreide keuze koelkasten, prima prijs-kwaliteitverhouding, de levering was perfect in orde!!!

Newest Art Organization 18-08-2018 Via de website gekocht

Nooit meer de vaat weggooien :)

Wij bestelden met ordernummer BKI702656 een vaatwasser die niet meer beschikbaar bleek, en ontvingen zonder meerprijs een nieuwer model. Super goede machine en heel vlotte service. Onmisbaar voor onze Syrische cateraar en ikzelf zal nooit meer vuile vaat stiekem weg gooien :) https://newestart.org/artists/kamal-naji/

Lana 18-08-2018 In de winkel gekocht

Ruime keus, duidelijk en eerlijk voorgelicht

De winkel is zeer ruim opgezet, enorme keus aan witgoed. Verzorgde uitstraling, je wordt netjes te woord gestaan. Duidelijke en vooral eerlijke beschrijving van de vrijstaande fornuizen waar wij naar op zoek waren. Levering snel en netjes.

Goorts Stefan 18-08-2018 Via de website gekocht

Hallo wij hebben voor deze shop gekozen,de keuze is enorm en alles is ordelijk ingedeeld ,dus ge vindt heel gemakkelijk wat ge zoekt ! En zeker niet vergeten natuurlijk DE PRIJS !!! Het contact via mail loopt ook allemaal goed,ze mailen alles op voorhand wat ge zeker gaat krijgen en houden u op de hoogte bij de snelle levering dag en uur ! Vriendelijk ,levering dik in orde zeker aan te een aanrader !!!

J 18-08-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service en levering

Einde van de dag ( na 17.00) bestelt en de volgende dag op zaterdag 0m 12.15 geleverd aan huis.
Ruim van tevoren wordt het te bezorgen tijdstip aan je gestuurd (tijdskader van 3 uur)_; en ca 1 uur van te voren wordt het exacte tijdstip aan je door gegeven. Fantastisch.

Marc Leiden 18-08-2018 Via de website gekocht

Top dienstverlening!

Bij keuze juiste apparaten goed geholpen. Bereikbaarheid bij vragen zeer goed. Vriendelijk geholpen en gewenste apparaten snel in huis.

Gerard 18-08-2018 Via de website gekocht

Goedkoop en betrouwbaar

Goedkoop product en prima service. Transporteur waarmee gewerkt wordt is ook erg transparant en betrouwbaar.

Janien 18-08-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service!

Mijn vorige wasmachine heb ik, 13 jaar geleden ook bij van Bemmel en Kroon gekocht. Duidelijke website, snelle levering. Meer kan ik nog niet zeggen, er moet eerst een loodgieter bij komen omdat er geen water uit de kraan komt. Beetje balen. :(

Kor Boes 18-08-2018 Via de website gekocht

Mooie vrieskast gekocht.

Van Bemmel kwamen we tegen op internet en de aanbieding van de Bosch vriezer stond ons wel aan. Besteld, volgende dag stond die Bosch GSN29UL3P keurig opgesteld. We waren content met de deal. Een mooie vrieskast. We hebben nog maar één dag ervaring maar we zijn heel blij met deze aankoop. Gebruiksaanwijzing duidelijk, makkelijk bedienbare koeling, veel ruimte en een lust voor het oog. Communicatie en bezorging vlekkeloos.

Ton.v.Harmelen 18-08-2018 Via de website gekocht

Prima service en correcte afhandeling

Netjes en correct te woord gestaan en afspraken nagekomen. Ook de aflevering is netjes en op tijd gegaan

Muysers Guido 18-08-2018 Via de website gekocht

Indien men leveringsdatum zou nakomen is het 10 op 10

Wat de aankoop zelf betreft ben ik tevreden, ook de prijs is best OK
Maar als ik bij de bestelling een leveringsdatum kan kiezen dan verwacht ik dat er op die dag geleverd wordt, en geen 4 dagen later.
Misschien moet men er ook eens over nadenken de mogelijkheid tot betaling met mastercard aan te bieden.

Conny van Doorn 17-08-2018 In de winkel gekocht
Cruqius

Zeer vriendelijk deskundig personeel.
De mannen die de spullen kwamen brengen belde keurig een half uur van te voren op zodat je niet de hele dag thuis hoeft te zitten.

Rob Hond 17-08-2018 Via de website gekocht

Ze maken waar, wat ze beloven

Dit bedrijf biedt een ruime keuze aan topmerken, tegen zeer concurrerende prijzen. Bij de bestelling kan al worden aangegeven op welke dag het gekochte moet worden geleverd. Twintig minuten voor het afleveren inderdaad, zoals beloofd een telefoontje van de chauffeur gehad. Prima service!

John van Hal 17-08-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

In rust winkelen en geslaagd met uitleg van Patrick Sloos

Praktische en overzichtelijk keuze door op merk te winkelen zonder voorkeur vanuit Bemmel en Kroon diversiteit aanwezig

Ruud 17-08-2018 In de winkel gekocht
Cruquis

Top!!!

Ruime collectie,goede informatie en zeer vriendelijk personeel!
Daarom komen wij steeds terug bij Bemmel en Kroon.

M. Jesse 17-08-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-rijndijk

Geweldige snelle service en goede voorlichting

Je wordt altijd goed geholpen met eerlijke meningen over het witgoed, personeel is niet opdringerig,en snelle levering

Yvonne van Beekhoven 17-08-2018 Via de website gekocht

Top service !

En dit is echt gemeend. Op de dag dat ik aangegeven had werd mijn afwasmachine geleverd. Snel en efficiënt. Je krijgt een mail van te voren met een tijdsindicatie. Je krijgt sms’jes hoe laat hij gelevérd wordt en daarbij kan je hem zelf volgen ivm de stops van my dynalogic. Heb dit ook aangegeven bij de chauffeur. Top service. Van Bemmel & kroon een dikke 10.

Judith van den Berg 17-08-2018 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen, snel geleverd.

Gekozen voor deze winkel, omdat zij de goedkoopste waren. het scheelde 50 euro met de volgend shop en 100 euro met de daarna volgende winkel.
Klantenservice prima bereikbaar met adequaat antwoord op mijn vraag (nemen ze de oude machine mee?)
Vriendelijke bezorgers die niet moeilijk deden toen ze om moesten lopen omdat de machine niet door de gang paste.
Van te voren kreeg ik een tijds indicatie van 3 uur en een uurtje van te voren een sms met de vrijwel exacte bezorgtijd. Heel prettig.

Enige minpuntje: Er stond nergens vermeld dat ik de oude vaatwasser leeg moest laten lopen, maar de bezorger belde naar de zaak en vertelde dat ik gewoon een nieuwe afspraak kan maken om het oude apparaat op te laten halen.

Bert 17-08-2018 Via de website gekocht

Goedkoop, betrouwbaar en klantvriendelijk

Ik kende Bemmel en Kroon niet en was daarom voorzichtig bij deze aankoop. Echter ze bleken ten opzichte van concurrenten, die allemaal dezelfde prijs voor de Koffieautomaat van Miele hanteerden nog een kassakorting van bijna €300 te geven. En dat scheelt. Dus bestelling in gang gezet. Zonder verdere poespas bestelling kunnen plaatsen. Bij betaling ging er iets mis met de iDeal verwerking. Dus geld overgemaakt. Daarna klantenservice op de hoogte gesteld. Zij reageerden direct, dat het met een screenprint van de betaling ook ok zou zijn. Dat zag ik echter pas na vijfen, maar ook een mailtje met die print werd zelfs kort na 1800 uur nog afgewikkeld. Om 10:00 uur de volgende ochtend stond de transporteur op de stoep. Die je overigens prima via een kaartje kon volgen en prompt op tijd verscheen. Kortom, een vlekkeloze ervaring. Top!

marcel 17-08-2018 Via de website gekocht

goede service, snelle levering.

mijn 2e bestelling bij bemmel en kroon. en weer ben ik tevreden over de bestelling en de levering. Een klein minpuntje vind ik de overzichtelijkheid van de website.

Hondema 17-08-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Online besteld (BKI702152) en daarbij zelf de keuze kunnen maken wanneer de wasmachine geleverd werd. Goed te volgen met de track en trace en ook nog een sms waardoor je niet overbodig lang thuis hoeft te zitten wachten. Wasmachine voldoet aan verwachtingen. Is erg stil en uitgebreide keuze aan programma's. De addwash is ideaal voor ons. Ook het zelfreinigende programma zorgt voor heel wat minder zorgen omtrent schoonmaken.

JW 17-08-2018 In de winkel gekocht

Goed advies volgende dag geleverd

Zoals de titel zegt vriendelijk geholpen , goed advies
Had het snel nodig geen probleem volgende dag vroeg geleverd

Igor 16-08-2018 Via de website gekocht

Erg prettige service

Allereerst is de prijs erg scherp. Dit gaat echter niet ten koste van de service. In tegendeel, want in tegenstelling tot andere webshops werd de vriezer netjes geïnstalleerd en het verpakkingsmateriaal retour genomen. Bovendien kregen we gratis 5 jaar garantie, terwijl andere webshops daar 50 euro voor vragen. Mijn volgende bestelling zal ik weer bij deze webshop doen. Ik ben erg tevreden.

Rob 16-08-2018 Via de website gekocht

Helemaal goed

we waren op zoek naar een Miele wasmachine.
Deze eerst gevonden bij CoolBlue en Bol.com. Allebei 949 euro.
Na beetje zoeken hebben we precies dezelfde wasmachine bij Bemmel & Kroon gevonden maar wel 140 euro GOEDKOPER.
Dat is pas klantvriendelijk en daar kunnen die 2 grootmachten (CoolBlue en Bol.com) niet tegen op, want die zijn gewoon stinkend duur allebei.
Voor een tientje extra werd de wasmachine keurig op de 2e verdieping op zijn plaats gezet en de oude wasmachine werd keurig afgevoerd.

Wij zijn heel tevreden en raden iedereen Bemmel & Kroon aan.

Ingmar 16-08-2018 Via de website gekocht

Snelle, professionele en vriendelijke service verlening.

Wat was eigenlijk níet goed?

De aankoop procedure is snel en overzichtelijk.
De levering is sneller dan anderen
Het transport personeel is netjes en vriendelijk.
Ik had een vraag over de verpakking en mijn vraag werd binnen een uur beantwoord.

Een erg fijn bedrijf en ik kom graag bij ze terug!

Gert 16-08-2018 Via de website gekocht

Super goede service

's morgens om 8 uur ontvang je een mail met daarin de tijd dat ze de droger komen bezorgen met een tijdsmarge van 3 uur. Je kunt via track en trace volgen waar de droger zich bevind. Een half uurtje voor levering krijg je een SMS dat ze dan arriveren. Al met al perfect.

Yvonne 16-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige producten

Bemmel en Kroon heeft zoveel keuze! Goede uitleg, advies en informatie. Online bestellen is net zo makkelijk als naar de winkel gaan. Zeer en zeer tevreden, ga zo door!

J. Duivenvoorde te Katwijk 16-08-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude/Rijndijk

Goede informatie, juist en correct

Bemmel & Kroon, daar moesten we zijn. In het filiaal zijn mijn vrouw en ik goed op weg geholpen. Wij hadden een wasmachine hard nodig, en na wat wikken en wegen zijn we er samen met de verkoper uitgekomen, yes! Binnen drie dagen is de wasmachine bij ons thuis , zeer correct, afgeleverd én aangesloten, zodat alles weer draait naar behoren. En Bemmel & Kroon een tevreden klant erbij heeft. Top!
Super bedankt aan de medewerkers (betreffende onze machine) Bemmel & Kroon!

E. Hendriks 16-08-2018 Via de website gekocht

Prima prijs Ontevreden over bezorgers

Bezorgers vroegen allebei of ze naar het toilet mochten. Urine op de wc pot en vloer, lamp aangelaten en wc mat verfrommeld. Zeer smerig!

Kamerman 16-08-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Vriendelijk,betaalbaar,service gericht

Op zoek naar nieuwe vaatwasser,eerst eens rond neuzen op internet.Toch kijken in winkels.Nog nooit hier geweest oogt erg prijzig.
Bij binnenkomst geen opdringerig personeel,maar vriendelijk en service gericht.
Prijs viel erg mee toch internet en ketens.
Gratis bezorging,externe bedrijf maar nette mensen ook.En oude product werd netjes meegenomen

Jeff 16-08-2018 Via de website gekocht

Perfect geregeld, netjes tot aan de keuken geleverd

Ene dag besteld volgende dag staat het product werkend en wel in je huis! Vriendelijke bezorgers en je kan van minuut tot minuut volgen waar de bezorger zich bevind! Je hoeft dus niet een hele dag thuis te gaan zitten wachten!

W A van den Boom 16-08-2018 In de winkel gekocht
's-Gravenhage

Service zoals het moet zijn . Op tijd volgens afspraak

Goed advies .Klant is koning ! De voor en de nadelen van de verschillende opties werden duidelijk uitgelegd . De bezorging en het inbouwen was zeer profesioneel .

Lisette Velraads-van As 16-08-2018 Via de website gekocht

verrast door service

Wij hadden een siemens wasmachine besteld ,die de volgende dag zou komen.Later bleek dat dat type helaas uitverkocht was en niet meer leverbaar. Toen kregen we een berichtje dat ze ons een andere Siemens brachten die duurder was, maar dan voor de prijs van die eerste. Zoveel service en klantvriendelijkheid had ik even niet verwacht, geweldig!!!!

Rick 16-08-2018 In de winkel gekocht

Vriendelijk personeel en snelle service

Na een bezoek in de mediamarkt toch nog even deze winkel bezocht. Hier waren de prijzen aanzienlijk lager en daarnaast een gratis bezorgservice en werd de oude koelkast ook zonder kosten meegenomen door twee vriendelijke bezorgers. Deze belde ons netjes een half uur van tevoren op voordat de koelkast werd afgeleverd. Daarnaast werden we in de winkel direct gewezen op de cash-back actie waardoor we nog voordeliger uit zijn gekomen. Enige aandachtspunt is dat ze in de winkel een aflever-blok hadden verteld van 3 uur terwijl dit in werkelijkheid 5 uur was. Al met al een topservice.

Lia 16-08-2018 In de winkel gekocht
LEIDERDORP

Geweldige snelle service

Vakkundig vriendelijk personeel die de tijd voor je nemen
en uitleggen wat je het beste kunt nemen. Met je meedenken

C en J 15-08-2018 Via de website gekocht

Betrouwbare zaak met goede advisering en service

Uitstekende ervaringen in het verleden hebben ons doen besluiten ook nu weer een aankoop te doen bij deze zaak.

Leendert 15-08-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Uitstekende voorlichting en service

Al eerder een aankoop bij Bemmel en Kroon gedaan dus voor de aanschaf van een nieuwe koel-vriescombinatie weer daar naar toe. Het bleek dat onze keuken helaas een oude maat heeft waardoor er geen standaard combinatie in geplaatst kon worden. Met de maten in de hand werd een mooie oplossing bedacht waarvoor dan wel de Keukenkast verbouwd diende te worden. Zowel de levering als de aanpassing van de keukenkast is keurig uitgevoerd. Prima oplossing en mooie prijs
de volgende keer weer naar Bemmel en Kroon

deVisser, Houten 15-08-2018 Via de website gekocht

Professioneel!

Na oriëntatie op internet voor vervanging van onze koel/vriezer gekozen voor de Liebherr CNP 4313-21. Vervolgens gekozen voor Bemmel&Kroon vanwege de 5 jaar garantie. De afwikkeling van de order was kundig en snel. Hulde!

A.G. Podt 15-08-2018 In de winkel gekocht

alles kwam goed

In de winkel in de Cruquius zijn wij bijzonder vriendelijk geholpen en geadviseerd. Grote variatie aan in ons geval koel/vrieskasten inbouw. De aflevering van de bestelde koelkast verliep niet geheel vlekkeloos, maar alles kwam zonder veel gedoe perfect in orde.

Marcel 15-08-2018 Via de website gekocht

Perfecte service bij bestelling, levering en retour oude app

Prima site, snelle update voor 1e verdieping ipv bg, keurige levering de volgende ochtend, nieuwe wasmachine aangesloten en oude retour! Absoluut aan te raden!

Mariska Bossers 15-08-2018 Via de website gekocht

Goedkoop en uitmuntende service

Goedkoop! Snel ! En aardige bezorgers. Mijn nieuwe wasmachine doet het uitstekend. Wat wil je nog meer?!

W Blok 15-08-2018 Via de website gekocht

Product was niet op voorraad toen ik belde, de verkoper wilde proberen of het apparaat ik in ander filiaal nog op voorraad was, dit lukte en de vrieskast zou de andere dag worden geleverd. het track & trace systeem van het transportbedrijf is super kan precies de route volgen. Product op de minuut afgeleverd SUPER

Roeland 15-08-2018 Via de website gekocht

Weer gekozen voor B & K en weer geen spijt !

Als altijd [hebben hier al vier grote huishoudapparaten gekocht] was alles weer uitstekend. Goede communicatie, prima levering en vakkundige installatie door AjTec. Het tijdskader van drie uur op de dag van bezorging is prettig. Vooral als een half uur van te voren wordt gebeld dat bezorging eraan komt.

Jaap Achterkamp 15-08-2018 Via de website gekocht

perfect bedrijf,alles klopt,en goede service

Ik had een Siemens inductiekookplaat besteld op hun site, kreeg ik bericht dat de bewuste kookplaat niet meer te leveren was, er is nu een andere type plaat geleverd van Siemens, met veel meer mogelijkheden,voor de zelfde prijs, de kookplaat is wel ruim € 250. duurder als de plaat die ik eigenlijk besteld had. dat noem ik nog eens topservice.

GWWbeheer 15-08-2018 Via de website gekocht

Zeer blij met onze nieuwe Bauknecht vaatwasser

We zijn zeer goed en snel geholpen bij al onze vragen over zakelijke factuur, levering en verzending. Ook zijn we geholpen bij de montage toen dit lastig werd. Bedankt Bemmel & Kroon bij de hulp van onze aankoop BKI701178