Deze score is berekend op basis van 2975 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Gerly1991 06-02-2015 Via de website gekocht

Zeer eenvoudig te bestellen en zeer leuk en makkelijk om je bestelling te volgen!

Uitstekende service, vriendelijke koeriers en uitstekende hulp bij problemen . Snel en vriendelijk en zeer vlotte leveri g ookal is het in belgie !!!

Zeer veel verschillende producten in de aanbieding tegen zeer aantrekkelijke en voordelige prijze !! Prijs kwaliteit de beste

Zeker en vast op en top !!

Stond altijd wat weigerachtig en bang tegenover aankopen via internet, maar door deze positieve ervaring zal ik dit zeker.nog in de toekomst doen bij deze site. Ook de voordelige en aantrekkelijke prijzen zijn super! Als ik iemand deze site kan aanraden doe ik dit zeker en vast want als jonge starten in een nieuw huis kwaliteitsvolle producten kunnen vinden aan super prijzen helpt enorm en heel aangenaam !!! Aanrader !!! Ordernummer BKI448585 bedankt voor alles !

P0verkamp 06-02-2015 Via de website gekocht

Onlangs onder BKI448736 een wasmachine en wasdroger gekocht, online, bij Bemmel & Kroon. Omdat ik de wasmachine elders goedkoper zag, heb ik gevraagd of er nog iets aan hun prijs te doen was. Keurige offerte ontvangen, en ik kon gemakkelijk deze offerte en de order voor de wasdroger combineren. Verzending ook top geregeld, daar je live mee kan kijken waar jouw chauffeur rondrijdt. Naarmate de tijd vordert, zal moeten blijken of de 'aftersales' net zo goed is als de reguliere verkoop. Zou helemaal top zijn!

Marije81 06-02-2015 Via de website gekocht

Besteld via de website. Op voorraad en kon zelfs de volgende dag meteen al bezorgd worden.
Wij hebben er voor gekozen op een andere dag te laten bezorgen wanneer het ons beter uit kwam.

Een sms én email ontvangen met daarin een tijdvak van bezorging. Half uur van te voren een telefoontje van de bezorger dat hij er bijna was.

Ontzettend veel keus.

Via kieskeurig kwamen we bij Bemmel&Kroon terecht. Zij verkochten de wasmachine het goedkoopst. We hebben deze besteld via de website en konden zelf een bezorgafspraak inplannen wanneer het ons het best uitkwam. Op de dag van bezorging kregen we eerst een smsje én email met daarin een tijdvak wanneer de bezorger zou komen. Een half uur van te voren kregen we een telefoontje dat ze onderweg waren en er binnen 30 minuten zouden zijn. Vriendelijke bezorger, goede uitleg. De oude wasmachine werd weer meegenomen. Super service!

Erkers2014 06-02-2015 Via de website gekocht

Zou zeker kennisen/vrienden aanbevelen hun witgoed bij B&K te kopen. Heb meerdere keukens bij hen gekocht de afgelopen jaren.

Overzichtelijk en gebruikersvriendelijke online webshop. Via filters eenvoudig te selecteren wat je zoekt.

Erkers2014 06-02-2015 Via de website gekocht

op basis van mijn ervaringen van de afgelopen jaren als terugkerende klant raad ik dit wel aan, aan mijn kennissen mochten die witgoed willen kopen

Ruin assortiment, overzichtelijk en gebruikersvriendelijk

Leiden71 06-02-2015 Via de website gekocht

Bestellen zeer eenvoudig en snel

Afleveren op gewenste dag en werd volgens afspraak keurig 10 minuten van te voren gebeld. Daarna ook nog eens de trap op gedragen en op zijn plek gezet (wat niet in leveringsvoorwaarden stond).

motimo 06-02-2015 Via de website gekocht

Het apparaat is gebruiksvriendelijk; het is goed bedienbaar en al ben je niet technisch aangelegd, je kunt het makkelijk gebruiken.

Hele aardige personeel, die van tevoren belden om af te stemmen wanneer we thuis zijn. Een half uur voordat onze wasmachine werd geleverd, werden wij netjes gebeld. De wasmachine is netjes boven op zolder gezet en ze wouden de oude direct meenemen. Nadat alles is aangesloten is mij geduldig uitgelegd hoe te gebruiken en of ik nog vragen had. Ik kan ze altijd bellen als er nog wat is. Topservice!

We hebben onze fornuis hier gekocht, vanwege de snelheid en de professionaliteit hebben we snel de keuze gemaakt om nogmaals hier onze wasmachine te kopen. We raden Bemmel&Kroon van harte aan.

We zijn bijzonder tevreden in eerste plaats over de service, die snel en professioneel is. De webwinkel is overzichtelijk en we konden snel onze keuze maken. Twee jaar geleden hebben wij onze fornuis hier gekocht, en die is snel geleverd. De wasmachine hebben wij zondag besteld en direct is de aankoop bevestigd en de volgende dag konden we gelijk doorgeven wanneer de wasmachine kon worden bezorgd. De prijzen in vergelijking met andere webshops zijn lager, we raden deze winkel zeker aan iedereen.

alisah 06-02-2015 Via de website gekocht

overzichtelijke en klantvriendelijke website, onmiddelijke emailbevestiging met alle informatie, die nodig is.

telefonisch meteen bereikbaar, ik had een technische vraag over het apparaat, is meteen bevredigend beantwoord

overzichtelijke indeling, goede zoekfuncties

helemaal tevreden over de bestelling en levering en kwaliteit

alem 06-02-2015 Via de website gekocht

web-site zeer gebruikersvriendelijk en overzichtelijk

snelle levering en precies op het aangeven tijdstip

keuze uit een heel breed scala van wasmachines

vanwege de professionele web-site en snelle levering.

professionele web-site, maakte op mij een betrouwbare indruk, de leveringskosten en de snelle levering

pj4 06-02-2015 Via de website gekocht

Zeer duidelijke info op site over de te kiezen producten.

Bij telefonische contact opname, bij interne drukte, belt men daarna direct terug.

Zeer brede assortimenten.

Goede ervaring bij de aankopen die wij daar hebben gedaan.

Ik had deze vaatwasser gekocht ( in bestelling staan) bij een grote landelijke keten, toen ik echter naar de levertijd informeerde kreeg ik te horen, ongeveer 2 weken. Ik vertrouwde dit niet en informeerde nogmaals via hun hoofdkantoor daar kreeg ik te horen, het kon wel 4 weken worden of langer. Direct met Bemmel & Kroon contact opgenomen en daar kreeg ik te horen dat de vaatwasser de volgende dag bij ons in huis zou zijn. Ik zal mijn volgende huishoudelijke producten zeker bij hen kopen.

Anrik 05-02-2015 Via de website gekocht

Telefonisch advies is uitstekend. Vele merken en types worden afgewogen en dmv de argumentatie is het maken van een juiste produktkeuze zeer eenvoudig.

Eenvoudige betaling (linkje met ideal per email toegestuurd) uitgebreide informatie betreffende de levering (via applicatie en sms). exacte en snelle levering binnen 24 uur.

Vele merken en types zijn beschikbaar, en zover ik heb kunnen zien waren ze steeds de goedkoopste.

Zo'n koop ervaring gun je iedereen.

josritchi 05-02-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

deskundige informatie bij de aankoop en ik werd heel vriendelijk en begripvol behandeld

ik heb enkele andere wasmachines gezien maar was al snel overtuigd van de wasmachine die de verkoper me aanbeveelde

goede service en veel keus

geen negatieve punten kan ik benoemen

captur 05-02-2015 Via de website gekocht

makkelijke site, snel geholpen, binnen 2 dagen alles in huis

gewoon doen.

TFBD 05-02-2015 Via de website gekocht

Duidelijk en overzichtelijk

Zeer vriendelijk en kordaat

Uitgebreid en actueel

Super service ! Eind van de ochtend besteld, eind volgende ochtend in huis ! Snelle, correcte en vriendelijke levering. Product was nergens op voorraad maar dus wel bij Bemmel en Kroon. Ook telefonisch zeer klantvriendelijke service.

Vriendelijke en kordate klantenservice per telefoon. Talloze webshops gevraagd naar voorraad maar nergens direct op voorraad. Bij Bemmel en Kroon dus wel. Tezamen met supersnelle levering een duidelijke aanrader !

jwbnienhuis 05-02-2015 Via de website gekocht

duidelijke website

alles klopte

voldoende om een ook qua afmetingen geschikte koel/vriescombinatie te selecteren

goede ervaringen

zie hierboven aangegeven

dagger1 05-02-2015 Via de website gekocht

Prima info via internet na bestelling direct email met volgende stap etc.
Alle afspraken nagekomen

petersmulders 05-02-2015 Via de website gekocht

Gisteren een Siemens Combi Oven gekocht en vandaag al geplaatst in onze keuken.
Ordernummer: ZTM448438

Gewoon TOP

Gisteren een Siemens Combi Oven gekocht en vandaag al geplaatst in onze keuken. We zijn er erg blij mee en danken Bemmel & Kroon voor de levering en Bouwbedrijf Eltink uit Best voor het plaatsen. Ordernummer: ZTM448438

Thea Verbeek 05-02-2015 In de winkel gekocht
Cruqius

Wij zijn zeer deskundig geholpen, ter plekke werd een prijsvergelijk gemaakt en het product kon snel geleverd worden

zowel op de website als in de winkel voldoende keuze en tegen een gunstige prijs. Personeel in de winkel wilde eventueel met ons mee zoeken naar een alternatief als zij het niet hadden wat aan onze wensen tegemoet kwam.

Wij hebben al eerder iets bij Bemmel en Kroon gekocht en waren ook toen onder de indruk over de service en prettige begeleiding bij de aankoop

Wij zijn zeer tevreden over de prettige klantbehandeling en het juiste advies voor onze wensen. Ook de prijs is uitstekend.Voor een volgende aankoop gaan wij zeker weer naar Bemmel en Kroon Cruqius Fam.

aatsteenkist 04-02-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

Duidelijke en directe uitleg over het product en de mogelijkheden in vergelijking tot soortgelijke producten. Wasmachine werd binnen 1 werkdag geleverd en kosteloos geïnstalleerd.

hjhoorn 04-02-2015 Via de website gekocht

super duidelijke website, alles makkelijk in te vullen

de levering was geheel vlgs de opgave, ook de communicatie over de levertijd was tijdig en duideijk

mszenit 04-02-2015 Via de website gekocht

via internet

goede afspraken en alles op tijd. Keurige aflevering, zelfs op een boot.

zeer ruime keuze

goede info via mail. levering de volgende dag

zie boven

albada 04-02-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Grote winkel, grote sortering, prettige bediening

Veel apparaten al gekocht bij B&K, altijd tevreden over de service

Bijna alle modellen staan opgesteld en zijn te bekijken

Ik kan geen verkeerde punten aan deze winkel in Zoeterwoude vinden. Het is een zeer ruime en overzichtelijke winkel (ordernr.ZTW448145)

alfredkayser 04-02-2015 Via de website gekocht

Zelf bepalen wanneer geleverd wordt.

Op tijd geleverd en netjes oude verpakking en oude koelkast meegenomen.

Goede services en scherpe prijzen

BKI448184

alfredkayser 04-02-2015 Via de website gekocht

Zelf bepalen wanneer geleverd wordt.

Op tijd geleverd en netjes oude verpakking en oude koelkast meegenomen.

Goede services en scherpe prijzen

Bedrijfsplanten 04-02-2015 In de winkel gekocht
Zoetermeer

De installatie service is top. De vaatwasser is netjes geïnstalleerd.

Ben goed op de hoogte gehouden wanneer de vaatwasser zou worden geleverd.

Assortiment in de winkel in Zoetermeer is voldoende al is deze op internet veel uitgebreider.

Goed advies gekregen, verkoper maakte geen gehaaste indruk en was totaal niet aan het pushen.

Zeer tevreden, dit kwam door de rust van de verkoper en de vakkundigge installatie. Ik kon zelf de gewenste tijd doorgeven wanneer de vaatwasser kon worden geïnstalleerd.

Juweellaan 04-02-2015 In de winkel gekocht
Dorpsstraat Zoetermeer

Vriendelijke behandeling in de winkel. Kreeg alletijd om eerst zelf te kijken en gaf na vragen goed advies. De bezorging was goed, de bezogers coulant, hebben voor mijn moeder de oude koelkast leeg geruimt en de inhoud op de aanrecht gezet. Koelkastje was al uitgebouwd door zoon.

Uitgebreid assortiment in de winkel.

Personeel zeer klant vriendelijk.

Zie motivaties boven.

cilian 04-02-2015 Via de website gekocht

Via Kieskeurig bij Bemmel en Kroon gekomen. Op de website goed het product kunnen bekijken.

Ik heb telefonisch contact opgenomen met Bemmel en Kroon en uitstekend van advies voorzien!

Ik wist precies wat ik wilde en ook dit product met voldoende omschrijving kon vinden op de website

Geweldige service, vakkundig advies. Men luisterde ook naar mij! Daarom heb ik voor Bemmel en Kroon gekozen en durf dit bedrijf aan te bevelen.

Bovenstaande beoordelingen geven al het een en ander aan. Van het product wat ik wilde kopen kreeg ik voor dezelfde prijs de opvolger, dat is toch een mooi gebaar en goede klantenservice.

Rubenwateler 03-02-2015 Via de website gekocht

Gister besteld, vandaag in huis. Laagste aansluitservice kosten in vergelijking met concurrenten die het apparaat voor dezelfde prijs aanboden. Vriendelijke bezorging. Hebben na aansluiting ook de droger terug gezet op de wasmachine.

Gewoon goeie ervaring in een markt waar er ontzettend op prijs wordt vergeleken.

Goede communicatie, snelle levering, maken belofte waar. Geen negatieve punten eigenlijk

jwindhorst 03-02-2015 Via de website gekocht

Prima online witgoedwinkel. Makkelijk bestellen, concurrerende prijs en tijdig en keurig het product afgeleverd.

Manonklinkenberg 03-02-2015 Via de website gekocht

via de website kan je al een voorkeur gaan zoeken, dmv medewerkers...krijg je een top advies!

TOP!!! Nieuwe koelkast is volledig zonder verpakking naar boven gebracht en geïnstalleerd!! De oude is even zo netjes naar beneden gebracht

zeer ruim assortiment...overzichtelijk en de webshop , mede de shops hebben een meer dan ruime voorraad!

alsmede de installatie door ajtec zeer goed bevallen-
conclusie : een 10 is voor god /een 9 zeer op zijn plaats!

...zowel ik als mijn vader hebben recent een Liebher-koelkast gekocht bij bemmel en kroon –afgezien van de werking van beide apparaten(perfekt) is ons de relatie met bemmel en kroon(pascal) alsmede de installatie door ajtec zeer goed bevallen- vermeldenswaardig : aankoopadvies 9 –commnicatie 9 –behandeling/afhandeling 9 –prijsniveau :geen goedkoper alternatief gevonden.Daarbij is dit voor ons sinds een jaar onze beider tweede aankoop via Bemmel & Kroon, vorig jaar ovens en kook plaat aangeschaft....wederom top!

diete 03-02-2015 Via de website gekocht

De jongens die het product hebben geleverd waren meer dan behulpzaam!

Snelle levering,makkelijke betaling.Goede bezorgers.

jan hoera 03-02-2015 Via de website gekocht

Bestelproces is zeer gemakkelijk. Een groot pluspunt is dat je kunt betalen met pin bij aflevering!!!

Service is goed. Een minpuntje is dat de monteur de aansluiting op de trekschakelaar die vrijwel altijd via een buisje in de muur naar de trekschakelaar toegaat, niet wilde uitvoeren. "Te veel risico dat het niet zou lukken". Je vraagt je dan ook af waarom je dan nog EUR 39,95 moet betalen voor de trekschakelaar aansluiting. Met een trekveer kan dat nooit een probleem zijn. De monteur loste dit op door het oude snoer te gebruiken dat aan de oude droger vastzat. Dan is EUR 39,95 wel erg veel voor een draadje aansluiten aan de machine.
Wel goede info omtrent besteltijd incl. belletje 1/2 uur van te voren!!

Breed assortiment

Ondanks min puntje in service, toch een aanrader

In het algemeen prima winkel. Je wordt goed geholpen aan de telefoon. Aandachtspunt is aansluitservice.

Trooijers 03-02-2015 Via de website gekocht

Voor een tientje extra drie etages laten tillen, super!

ordenummer BKI444834

wjmpie 03-02-2015 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Telefonisch besteld, omdat wij precies wisten wat we wilden!

Gewoon GOED!

Goed!

Zeker, i.v.m. goede ervaringen!

Onze ervaring is, dat de levering heel goed gaat met e-mails (bevestiging en aankondiging aflevering) en telefoontje kort voor de bezorging! Geen bezorg-kosten en pinnen bij aflevering!

Brenton 02-02-2015 Via de website gekocht

snelle levering en communicatie naar ons

maatwerk wat betreft bestelling aflevering en installatie

prima genoeg keuze

zijn betrouwbaar en professioneel; nemen over belangrijke zaken zelf contact met je op

betrouwbaar bedrijf met sterke service

gjhiemstra 02-02-2015 Via de website gekocht

snelle en eenvoudige bestelling online

goede informatie over het tijdstip waarop de bestelling bezorgd zou worden

groot assortiment

Had nog niet eerder van Bemmel en Kroon gehoord. De ervaring was positief en vertel 9ik altijd aan anderen

Wat ik minder goed vind is dat ik een ander product bestelde en pas na de betaling hoorde dat ik de opvolger kreeg. Op zich ben ik nu wel tevreden maar had het wel eerder willen weten. De bestelling is verder correct en snel afgehandeld

scej01 02-02-2015 Via de website gekocht

makkelijke besteld en betaald.

Oud apparaat netjes meegenomen en verpakking

Mijn keuze was aanweizg.

Goede communicatie tijdens aflevering

Tracking van de aflevering is erg goed. Je krijgt sms en wordt gebeld.

baer53 01-02-2015 Via de website gekocht

Snelle en goede levering

Wat wij wilden

Snelle en goede levering

marcdegroote 01-02-2015 Via de website gekocht

Voor het eerst gekocht bij Bemmel & Kroon maar het zal wellicht niet de laatste keer zijn. Beste prijs van de Benelux en betere leveringsvoorwaarden dan elders. Levering gebeurde volgens afspraak en zonder meerprijs en naar eigen keuze op zaterdag. Mijn bestelling (ordernr.: 294943) betrof een XL Samsung Koelkast. Zeer kwalitatief product met een mooie vormgeving. De coolzone is een echt gemak net als het ijsblokjes accessoire. Enige zeer klein nadeel is dat men vlug vingerafdrukken ziet omdat het metaal is. Maar dit wist ik op voorhand. Al mijn producten (zowel grote als kleine huishoudtoestellen als gsm) zijn van het Samsung merk en zou niets anders meer willen.

Luc Vlug 01-02-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

Ze hebben heel veel modellen in de showroom

Alles is op tijd, ze bellen va net voren en ze komen hun afspraken na

Ze hebben heel veel in hun showroom

En top zaak met top service

Ik heb de afgelopen 5 jaar al heel veel gekocht, ook voor mijn kinderen en iedere keer werd ik even goed geholpen!!

infotechniek 01-02-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Onderdelen goed te vinden op internet en goede begeleiding in de shop

Zeer goede afspraken te maken betreffende bezorg zaken

Groot assortiment en goed advies in de shop

Op Internet kopen is mooi maar Bemmel en Kroon hebben de goede mix van internet en shop !klasse !

Op advies van andere ben ik gaan kijken bij Bemmel & kroon en ik moet zeggen de lovende woorden van andere helemaal zijn waargemaakt

Makka Pakka 01-02-2015 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Gebeld met de winkel, kreeg netjes een offerte via email binnen een paar minuten.
Deze offerte nog aangevuld met andere artikelen, Bemmel en Kroon paste de prijs aan van deze artikelen, aan de goedkoopste prijs op internet.
Erg goede service. Snelle beantwoording, prettig contact met medewerker en duidelijke professionele communicatie
Communicatie over de levering duidelijk, bezorgers belde netjes nog half uur van te voren en waren goed op tijd.
Bezorgers maakten ook een proffesionele indruk, werkten netjes, voorzichtig en snel.

Zeer ruim assortiment.
Ook artikelen kunnen bestellen die niet op de site stonden, tegen de goedkoopste internet prijs.

Zeer aan te bevelen.
Goede service, snelle en duidelijke communicatie.
Bezorging netjes op tijd en duidelijk te merken doorgewinterde bezorgers, voorzichtig met de apparatuur. Prettig in de omgang.

bij Bemmel en Kroon besteld. We begonnen met de koelkast, deze was bij Bemmel en Kroon voor de beste prijs te krijgen. Telefonisch contact gezocht met de winkel in Zoetermeer. Snel via mail een offerte gekregen. Via mail gevraagd of andere producten die we op het oog hadden ook leverbaar waren. Hiervan kregen we snel ook een offerte, met de laagste prijzen die op internet te vinden waren. Alle communicatie ging snel en prettig. Bezorgdag kun je zelf kiezen ook heel prettig, op de dag zelf krijg je dagdeel ( dit zou een dag eerder bekend mogen zijn wat mij betreft) dat ze komen. Bezorgers bellen ook nog een half uurtje van te voren. Bezorgers keurig, communicatief en werken snel en voorzichtig. Ben zeer tevreden en zou volgende keer weer bij Bemmel en Kroon bestellen.

baseba11 31-01-2015 In de winkel gekocht
Zoetermeer Dorpstraat

Website was duidelijk .
Betaling bij aflevering door middel pin.
Hoefde alleen bij afrekenen handtekening te zetten op de nota ook omdat alle gegevens bij bestelling bij Bemmel&Kroon te Zoetermeer genoteerd werd. Hoefde ook geen aanbetaling te doen. Super dus

Professionaliteit was helemaal fijn goede uitleg gekregen kwa binnenkant waarom je beter een roestvaststalen binnenkant kon nemen langere levensduur . Bij plastic kan verkleuring veroorzaken en kans op sneller slijtage (lekkage). Uitleg gekregen als je een handige klusser bent zelf vaatwasser installeren . Levertijd ging snel daar wij toch een hoger model hebben .

De snelle service die je krijgt en nogmaals hele goede uitleg wat je het beste kan kopen. Ook al staat de machine die jij hebt gekocht niet in de winkel hebben ze een soortgelijke hoe de machine er uit zal zien kwa indeling. Dat vind ik heel fijn ik moet het kunnen zien .

Service goed Professionaliteit super Levertijd snel Ik kan tot nu toe geen negatieve punten vinden

drwdam 31-01-2015 Via de website gekocht

Koelkast besteld bij Bemmel en Kroon, maar kon op dat moment niet met Ideal betalen, waardoor ik de bestelling niet kon afronden. Ongeveer een uur later werd ik gebeld dat de bestelling niet afgerond was en werd geregeld dat ik bij aflevering kon betalen. Prima service. Ook de aflevering is perfect: je kunt precies zien waar de bezorger is, en je wordt een half uur van tevoren gebeld dat ze eraan komen.

Ik ben erg tevreden. Mijn enige opmerking is dat ik niet bij de bestelling direct kon opgeven hoe ik wilde betalen (per IDeal of per pin bij bezorging), en dat er automatisch vanuit wordt gegaan dat je per IDeal wilt betalen. Verder zou ik het erg handig vinden als er meer betaalmogelijkheden zouden zijn, zoals creditcard en/of PayPal.

Marc Maat 31-01-2015 Via de website gekocht

Goede en snelle service. Netjes op de hoogte gehouden over de levering

Marcel Theunis 31-01-2015 Via de website gekocht

zeer goede opvolging van bestelling en perfecte info naar klant

pajajod 30-01-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig de gewenste apparatuur geselecteerd en een offerte opgevraagd.

PRima in orde snelle reactie gekregen en ook nog gebruik gemaakt van de 21% btw actie en omdat een apparaat bij de concurrent goedkoper was ook nog daarvoor een scherpe aanbieding gekregen. Al met al toch 300 euro bespaard.

Voldoende uitgereid, maar vooral belangrijk op voorraad. De volgende dat staan de apparaten al vrolijk de was te draaien en te drogen.

Het gemak en de snelheid waarmee de gewenste machines zijn te bestellen en geleverd worden

BKI447507 Snel geleverd, scherp geprijsd.

renebron 30-01-2015 In de winkel gekocht
Forepark

Winkel zit bijna om de hoek en is altijd genoeg vakkundig personeel aanwezig om te helpene

Vakkundig en servicegericht

Brede keuze

Service is goed en maken dingen in orde als ze dat nodig vinden. Mijn ordernummer DH447210 was op dinsdag besteld en op de dag die ik wilde goed te leveren. Deskundig personeel en servicegerichtheid. Kort, maar heldere en krachtige uitleg

tiggb 30-01-2015 In de winkel gekocht
Neckar 24 Den Haag

altijd wel een winkel in de buurt of anders online

maken waar wat ze beloven

ruime keus

tevreden over aankoop als aflevering/inbouw

Maken waar wat ze beloven

y_am 30-01-2015 Via de website gekocht

Makkelijk besteld en alles overzichtelijk. Duidelijke afhandeling van bestelling en erg handig dat je een bevestiging mail ontvangt met daarin het tijdstip van bezorgen.

Heel erg fijn dat er een optie is om verder dan tot aan de deur te leveren. Snel geleverd en vriendelijke bezorgers.

Ik zou deze winkel zeker aanraden omdat ze hun afspraken na komen en alles goed duidelijk is.

Niks op aan te merken. Zeer tevreden.