Deze score is berekend op basis van 3198 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Wilbert V 22-12-2014 Via de website gekocht

Ik zocht de wasmachine die ik bij toeval in de folder had gezien. Die was op de site snel gevonden en aangeschaft.

De via Internet aangekochte wasmachine werd binnen de vooraf per email en sms aangegeven tijdsperiode van 2 uur bezorgt, geplaatst en geïnstalleerd. Ook werden alle verpakkingsmaterialen netjes meegenomen. Ik kon zonder rommel direct aan de slag. Dat was de kleine bijdrage voor bezorging en installering zeker waard.

Er is een groot assortiment aan producten. Ik had er uiteraard slechts één nodig...

Goede service, snelle en goede zorg voorafgaand aan de levering en ook na de bezorging, goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Het assortiment op de site van Bemmel en Kroon is goed en helder weergegeven, hetgeen ik nodig had is goed vindbaar. gemakkelijke betalingsmogelijkheden. Goede service, die overeenkomt met hetgeen op hun site is beloofd.

ABeckers 22-12-2014 Via de website gekocht

Bestelling afgehandeld toen ik telefonisch informatie heb gevraagd super.

Zeer zeker, vriendelijke bekwame persoon aan de telefoon die mij beloofde informatie op te vragen, en dit ook binnen de 15 minuten deed.

Erta 21-12-2014 Via de website gekocht

Reageren snel op vragen

Ordernr BKI435559.

Denieuwe 21-12-2014 Via de website gekocht

Op de bezorgdag 2x de oproep van de bezorger gemist op mijn telefoon. Bemmel en Kroon s'middags teruggebeld. Volgende dag wasmachine opnieuw aanbieden was geen probleem. (Geen extra kosten!) Keurig boven op zolder afgeleverd en geplaatst door twee nette bezorgers. En dan ook nog duurdere type wasmachine geleverd gekregen zonder extra kosten omdat bestelde niet meer leverbaar was! Top bedrijf!

Ati-Gerda 21-12-2014 Via de website gekocht

Duidelijke en informatieve site, gemakkelijk kiezen en bestellen

Dmv email op de hoogte gesteld over bestelling en levering en keurig door chauffeur gebeld dat deze er binnen 10 minuten aan komt, super.

Zeer ruim geassortimenteerd, voor iedere prijsklasse voldoende keus.

Gewoon goed.

Goede site, service prima, goed product.

enadort 21-12-2014 Via de website gekocht

De bestelling was zo gedaan.

Makkelijk en snel bestellen, goede bezorgservice met vooraf een telefoontje waardoor je niet de hele dag thuis hoeft te wachten en vriendelijke bezorgers die de koelkast op verzoek via de achterdeur bezorgden waardoor hij meteen op de plek stond waar we hem wilden hebben.

De koelkast naar keuze was op voorraad dus kon meteen worden besteld.

Prima service en goede kwaliteit producten.

Prima service, makkelijk bestellen, vriendelijke bezorgers en goed product.

Adrie64 21-12-2014 In de winkel gekocht
Cruquius.

Koelkast was niet voorradig en levering van fabriek werd telkens uitgesteld. Bemmel & Kroon bood direct een vervangend model, welliswaar duurder maar voor de zelde prijs

LKamman 20-12-2014 Via de website gekocht

Alles volgt zich vanzelf

Duidelijke orderbevestiging, meteen per e-mails binnen. Ook zeer duidelijke informatie over de levering, hoe en wanneer.

ik was specifiek op zoek naar een product.

Je kunt hier gerust iets bestellen. Wordt allemaal netjes afgehandeld.

Geen negatieve punten. Alles was duidelijk, netjes en op tijd afgeleverd.

frankie-b 20-12-2014 Via de website gekocht

Duidelijke site en makkelijk. Ook heb je diverse keuzes zoals betalen met ideal of pinnen bij de vervoerder.

Onze keuze was op een vaatwasser gevallen die niet op voorraad was.
na een telefoontje heeft de verkoper een verbeterd alternatief aangeboden met een leuke korting. Het apparaat werd zoals beloofd de volgende dag geleverd. TOP SERVICE !!!!!!!

Genoeg apparaten op de site, welke na vergelijking met andere winkels in de meeste gevallen zeer concurerend bleken, mede door de gratis levering.

Groot assortiment en zeer goede service en bereikbaarheid.
Komen hun beloftes werkelijk na.

Alleen maar voordelen, nog geen nadelen ondervonden.

phompesch 20-12-2014 Via de website gekocht

Duidelijke/overzichtelijke site. Makkelijk bestellen. Pas afrekenen bij levering.

Heeft nog geen 24 uur geduurd voor er geleverd werd.

Ruime keuze kan de concurrentie prijstechnisch het hoofd bieden.

Goede service, snelle levering in drukke tijden, vriendelijk personeel.

Geen enkele andere firma was in staat zo snel te leveren in de kerstdrukte ook niet de hele grote leveranciers.

Princenhage 20-12-2014 Via de website gekocht

Gisteren ging de combi oven kapot, oud en versleten. Dus zoeken naar een snelle vervanging. Wauw, het bestellen was een fluitje van een cent!

De bezorging zou al een dag later plaatsvinden. Tussen de aangegeven tijden werd de combi oven in een stevige verpakking afgeleverd. Geen lomp geweld, maar keurig en met zorg werd doos in huis gezet.

Wij wisten precies wat wij wilde hebben, dus konden wel snel en doelgericht zoeken in het grote assortiment.

Super makkelijk om achter de computer bij Bemmel en kroon te wikken en wegen wat voor ons de beste koop zou zijn. Dus als je gaat zoeken, begin dan bij Bemmel en Kroon!

Eigenlijk heb ik dat al aangegeven: wat op de site staat, is ook op voorraad en wat wij wilde hebben was aanwezig. Het bestellen en online afrekenen ging snel, evenals de levering van de bestelling op de volgende dag al! Wij hebben geen moment een oven en magnetron moeten missen! Oja, de Nederlandse gebruiksaanwijzing maakte het installeren tot een fluitje van een cent! Bedankt!

Frans0108 20-12-2014 Via de website gekocht

Niks niet door weer en wind, een telefoontje even internetje en klaar!

No nonsense, goede informatie goede prijs dus snel eens.

Als je het hiet niet vind waar dan wel?

Alleen aan te bevelen aan vrienden bekenden en andere aardige mensen de rest gun ik het niet.

Dit is internet winkelen zoals het bedoeld is.

elmo1212 20-12-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website, bestelling plaatsen gaat gemakkelijk.

Snel en duidelijk mailcontact.

Ruime keuze, scherpe prijzen en snelle levering

Dvangerwen 20-12-2014 Via de website gekocht

Makkelijk te vinden en te bestellen van uit je luie stoel, ideaal.

Prima correspondentie, duidelijke mail met leveringsdatum. Op de dag van levering krijg je al om 8 uur te horen wanneer ze komen, bij ons was dat tussen 3 en 6. Ook bellen ze netjes een half uur van te voren dat ze onder weg zijn.

Prima

Op basis van deze bestelling zou ik het mijn vrienden en familie zeker aanraden.

Het is de eerste keer dat wij zo'n grote aankoop online doen. Het is prima bevallen, duidelijke mails, snelle levering en goede prijs.

Wout73 20-12-2014 Via de website gekocht

Handige website voor het zoeken naar een product. Makkelijk te bestellen.

Prima, er werd zonder meer een opvolgend product geleverd.

Voldoende uitgebreid.

Alles is verlopen Tot volle tevredenheid.

Ik heb behoorlijk wat ervaring met Webwinkels en deze komt heel goed over. Enig voorbehoud nog; het gaat enkel over aankoop en levering. Nog geen ervaring met eventuele service onder garantie.

johoenen 20-12-2014 Via de website gekocht

Kan niet beter

Cees12345654321 19-12-2014 Via de website gekocht

eenvoudig online

Afspraak is afspraak

Als enige hadden zij product op voorraad

Ben zeer tevreden; prijs kwaliteit, service

Zeer tevreden; prijs kwaliteit, service. Prima website, service en kwaliteit

Ibizaa 19-12-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Goede service en komen afspraken na.

nedershe 19-12-2014 In de winkel gekocht
zoetermeer

Mooi op tijd afgeleverd werd zelfs nog een half uur van te voren gebeld dat ze er aan kwaamen

goed te woord gestaan en duidelijke uitleg over het produkt.

Ikmoetniks 19-12-2014 In de winkel gekocht
Cruquius

Levering precies zoals aangegeven.

Voor wat ik zocht was het assortiment enigzins beperkt.

Redelijk goed geprijst en komen lvwringen na zoals afgesproken.

Overall is het een goede winkel, die de vemaakte afspraken nakomt.

toos kusters 19-12-2014 Via de website gekocht

Je bekijkt welke machine je wilt hebben. Kijk op internet wie het goedkoopste én de hoogste score kwaliteit heeft en je hoeft niet alle winkels af te lopen

Van tevoren wordt aangegeven op welk tijdstip het produkt wordt geleverd cq geplaatst. Iets later geworden, dan wordt er gebeld. Alles wordt netjes opgeruimd. Monteur zeer vriendelijk.
kortom geen enkele reden tot klagen. wle

Heb al aan diverse mensen laten weten
welke goede ervaring ik heb gehad en last but no least de prijs!

Kan (tot nu toe) geen enkel minpunt benoemen. De gehele order/bestelling is correct uitgevoerd.

sandra dekker 19-12-2014 Via de website gekocht

duidelijke info op internet, juiste info, veel vergelijking site's

aardig persoon aan de telefoon bij Bemmel en Kroon. vragen over de prijs en bezorgen en het naar beneden halen van de oude machine was geen enkel probleem

de prijzen zijn concurrerend en wijzigen per dag. kan wel 100 euro schelen. dan krijg je bijvoorbeeld een stofzuiger kado. hier was over te onderhandelen

duidelijk en snelle services.

alleen jammer dat je de bezorgtijd was dezelfde dag door krijg

Corien 19-12-2014 Via de website gekocht

Veel keuze via de website, goede informatie en scherpe prijzen. Telefonisch contact met klantenservice verliep ook prettig (ordernummer DH438734). Levering volgens plan. Kan vaak zelfs de volgende dag al. Zending online te volgen. Je kan precies zien waar de vrachtwagen is, hoeveel klanten al bezocht zijn en hoeveel er nog voor je zijn. Ideaal. Levering op 2e verdieping snel en netjes. Oude koelkast en verpakkingsmateriaal meegenomen.

ceverts 19-12-2014 Via de website gekocht

Had was zeer eenvoudig het artikel te bestellen via de overzichtelijke webshop

Product is precies op tijd geleverd. Tevens is de transporteur erg accuraat. Je kan precies tracen wanneer de levering gaat plaatsvinden

Zeer uitgebreid

Vanwege de goede prijs en uitstekende service.

Ben bijzonder tevreden over de service en snelheid van levering. Kan Bemmel en Kroon aan iedereen aanbevelen.

thijsvanzwam 19-12-2014 Via de website gekocht

met slechts een paar muisklikken de bestelling geplaatst en zelf een dag van afleveren gekozen!

Ik wilde eerst via BCC de wasmachine kopen maar kon via hun site de bestelling niet plaatsen. bellen duurde langer dan 15 minuten dus ben ik verder gaan kijken. Toen kwam ik op de site van Bemmel en Kroon, binnen 5 minuten alles geregeld! Eerst een smsje dat de machine vandaag zou komen en vervolgens 20 minuten van te voren door de bezorger gebeld dat ze onderweg waren. Top service!!

Ruime keuze en duidelijke omschrijving van de producten.

Omdat ik ruim tevreden ben over de afhandeling van de bestelling, raad ik deze winkel absoluut aan.

Zeer tevreden over de wijze van afhandeling. alles zeer snel, duidelijk en correct. Binnen enkele minuten was alles rond en wist ik wanneer het product geleverd zou worden.

ROSLO188 19-12-2014 In de winkel gekocht
Dorpsstraat Zoetermeer

Er werd in de winkel ruim de tijd genomen om ons uitleg te geven over de nieuwe soorten drogers (warmtepomp). Ook werden onze vragen duidelijk beantwoord en liet de verkoper verschillende merken zien en horen want ze waren allemaal aangesloten.

Het verbaasde ons hoe veel drogers er in de winkel staan. Ruime keuze in elke prijsklasse.

Wij gaan zelf al jaren naar deze winkel omdat we de service en ruime keuze zo fijn vinden. Ook als er iets is zoals een vraag achteraf zijn ze zowel telefonisch als in de winkel goed bereikbaar.

De verkopers in dit filiaal van Bemmel en Kroon weten waar ze over praten. Ook door jaren lange ervaring. Ze nemen de tijd en houden zich verre van gladde verkooppraatjes of populair gedrag wat helaas bij andere winkels wel vaak het geval is. Het is voor ons inmiddels een vertrouwd adres. We kijken natuurlijk altijd eerst even verder op website en bij andere winkels, maar komen toch altijd weer hier terug voor de aankoop want ook de prijzen zijn scherp. Ook de bezorgservice is heel netjes en dat is net zo belangrijk.

Melbourne1997 19-12-2014 Via de website gekocht

Vanaf de bank doe je een bestelling en wordt het thuisbezorgd.

Perfect door een storing was de bestelling 2 x binnengekomen maar wij kregen gelijk een telefoontje, heel attent, en is het rechtgezet.

Voldoende keus.

Spreekt voor zich.

Vanaf de bank heb je voldoende informatie en keus. De deur uitgaan is niet nodig en op heel korte termijn wordt het gewoon thuisbezorgd.

Jose Jaspers 19-12-2014 Via de website gekocht

Vinden van het product en bestelproces tot en met de betaling verliep vlot en zonder enige irritatie.

Aflevering en plaatsing verliepen zorgvuldig en perfect.

Jammer dat er geen rekening gehouden werd met mijn wens om in de middag te bezorgen en ik dat pas de avond daarvoor wist.
Doordat er een half uur voor levering gebeld wordt weet je wel waar je aan toe bent.

Zo ver ik dit nu heb meegemaakt wordt er adequaat ( schriftelijk) gecommuniceerd en het product is in prima conditie

Ik heb vertrouwen in deze winkel, ook door de prima uitstraling van de winkel die ik fysiek bezocht heb. Ziet er verzorgd uit.

Jandrieman 19-12-2014 In de winkel gekocht
Leidschendam

Goed bereikbaar, prettige benadering

Gewoon prima in orde

Goede prettige behandeling en zeer snelle leertijd en prima installatie.

Ted Hooijmans 18-12-2014 In de winkel gekocht
Neckar 24 Den haag

Het is niet al te ver van mijn huis

zaterdag gekocht en maandagochtend al geleverd door 2 vriendelijke bezorgers

Keuze in overvloed

Zie de vorige punten en mijn aanbeveling is duidelijk.

Ik vind er alles goed aan en ik ga er ook mijn licht opsteken voor een nieuwe keuken.

elly bremer 18-12-2014 In de winkel gekocht

Goed te bereiken, parkeren vlakbij, ruime winkel

Schrijf de punten op die op het apparaat moeten zitten en je hoeft dan geen uren te zoeken, de apparaten die in aanmerking komen worden meteen aangewezen.

Goede keus in de zaak van goedkoop naar duur

Door de ruime keus en door de goede adviezen.

Fijne service, ook voor de afleverdatum tijdig bericht en prima advisering. Geen minpunten voor mij.

Jabaco 18-12-2014 Via de website gekocht

Op de ipad vanuit bed besteld, makkelijker kan het niet

Wasmaschine gebracht, geinstaleerd en de oude weer meegenomen. Ook nog tips gekregen over het wassen.

Veel keuze, een nieuwer model gekregen dan besteld voor de oude prijs!

Al vaker spullen besteld bij van bemmel en kroon, altijd tevreden over geweest

Met veel gemak kunnen bestelen, en de aflevering kunnen regelen, aardige mensen bij aflevering, alles is gegaan zoals verwacht/afgesproken voor order# BKI438239.

KvdV 18-12-2014 In de winkel gekocht
Cruquius telefonisch

Even bellen en alles was geregeld!
Zeer vriendelijk te woord gestaan ook

Meedenken!

Op voorraad precies wat ik wilde

Vriendelijk personeel, denken goed mee! Voelen wensen klant aan. Op tijd geleverd: keurig bericht van tevoren. Helemaal tevreden

janotte 18-12-2014 Via de website gekocht

alles heel eenvoudig

zeer goude en vlugge service

zeer uitgebreid assortiment

wil je iets beleven in de keuken van je leven val niet uit de toon koop bij Bemmel en Kroon

inaseij 18-12-2014 Via de website gekocht

Zeer goede service en gebeld worden dat de levering komt op de tijd dat verteld wordt is op de minuut af. Echt geweldig!!!

Janelle 18-12-2014 Via de website gekocht

Super service, snelle reactie, scherpe prijs!

dentonkelaar 18-12-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Goede indeling, overzichtelijke winkel, duidelijke prijzen

Goede geholpen

Veel keus

zeer tevreden, winkel was ons aangeraden door een vriend

Plezierige ruime duidelijke winkel, vriendelijke personeel.

bmendels 17-12-2014 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen: Product selecteren, direct extra's erbij aan te vineken, daarna direct naar "kassa"Waar kort NAW gevraagd wordt (zonder toeters en bellen), betalen en klaar.

De bezorgdienst was erg vriendelijk en hebben mijn vrouw zelf extra geholpen. We hadden niet gevraagd om aan te sluiten, maar dat hebben ze tocg gedaan. Bovendien was het oude apparaat nog niet losgekoppeld en dan mogen ze het eigenlijk nog niet meenemen, maar dit hebben ze gelukkig toch gedaan. Heel fijn.
Wel was ik even bezorgd na het ontvangen van de bestellingsbevestiging. Hierin stond namelijk dat het bestelde niet op voorraad. We zater er nog al om te springen, dus was ik even bang dat het mis zou gaan. Toch is er volgens indicatie op de website netjes de volgende dag bezorgd.

Naar verwachting. Niet bijzonder uitgebreid ofzo.

Tot nu toe fijne ervaringen met Bemmel en Kroon. Ook onze keuken komt daar vandaan.

Geen problemen,simpel en snel!. Erg vriendelijke bezorgdienst Buiten deze bestelling meer positieve ervaring met Bemmel & Kroon (onze keuken is ook van deze winkel)

bmendels 17-12-2014 Via de website gekocht

Wel was ik even bezorgd na het ontvangen van de bestellingsbevestiging. Hierin stond namelijk dat het bestelde niet op voorraad. We zater er nog al om te springen, dus was ik even bang dat het mis zou gaan. Toch is er volgens indicatie op de website netjes de volgnde dag bezorgd.

Naar verwachting. Niet bijzonder uitgebreid ofzo

Geen problemen, erg vriendelijke bezorgdienst Buiten deze bestelling meer positieve ervaring met Bemmel & Kroon (onze keuken is ook van deze winkel)

Anoniemig 17-12-2014 Via de website gekocht

Prima webshop en goede, snelle, notificaties via e-mail. Heel duidelijk wat 'de volgende stap' was. Heel goede 'Track en Trace' (via Dynalogic?)

Op tijd geleverd. Verder geen contact hoeven hebben.

De prijs is doorslaggevend.

l noort van der plas 17-12-2014 In de winkel gekocht
rijnekeboulevard

ruim opgezet lekker overzichtelijk

carma2101 17-12-2014 Via de website gekocht

Zo besteld zo in huis !

irenelike 17-12-2014 Via de website gekocht

online bestelling

offerte aangevraagd voor wasmachine en droger binnen enkele uren al reactie en heb ik de bestelling kunnen afronden. Op mijn vraag ook binnen een half uur een reactie

voldoende keus

ideaal online bestellen

BKI439364 = ordernummer ruime keuze en lekker makkelijk online bestellen en directe levering uit voorraad. Ook meteen alles laten aansluiten

thomas1209 17-12-2014 Via de website gekocht

BKI439386 -> Uitstekende online winkel, was uiteindelijk de goedkoopste van bekeken opties. Heldere follow up via email-bevestigingen en leverden als enige binnen 24 uur. Levering was efficient en netjes, oud apparaat zoals afgesproken weer meegenomen. De bezorgdienst belde keurig 30 minuten van te voren, ter controle.

averhuell 17-12-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Winkel zit dichtbij.

Goede voorlichting, meedenken met oplossingen.

Voldoende keus uit (in mijn geval) koelkasten.

Goede dienstverlening, prettige service, goed assortiment.

Motivatie vind je hierboven al.

Githadehaas 17-12-2014 Via de website gekocht

Eigenlijk telefonisch besteld na overleg over mijn kapotte oude machine.

Vandaag besteld, morgen in huis!

Veel keuze en niet duur.

Ik ben slecht in het bewaren van bonnen en garantiebewijzen. Maar bij B&K konden ze zo alle gegevens en garanties voor me opzoeken. TOPSERVICE

Een heel tevreden klant. Vanaf het moment dat de oude kapot was, direct geholpen en geadviseerd. Nieuwe besteld en volgende dag weer wassen! Bemmel&Kroon weet dat een gezin niet dagen zonder wasmachine kan!!!

yvdaja22 17-12-2014 In de winkel gekocht
in de Cruquius, vlakbij Hoofddorp

de website was overzichtelijk en duidelijk genoeg voor mij, maar ik ben meer van het persoonlijke, bij de winkel in Cruquius zeer goed geholpen in mijn keuze voor een volledig geIntegreerde vaatwasser.

helaas was mijn uitgezochte vaatwasser niet meer op voorraad maar de verkoper kwam met een uitstekend alternatief. Later telefonisch deze koop afgerond op maandag rond de klok van 11.00 uur met als resultaat dat er dinsdag om 08.00 uur al een monteur de vaatwasser kwam afleveren, plaatsen en installeren. TOP!
De monteur belde dat hij er aan kwam, en de mailwisseling omtrent plaatsing order en status ook prima geregeld.

Ik heb mij alleen gericht op volledig geïntegreerde vaatwassers zowel op internet als in de winkel.

Ik heb na maandag middag al met diverse mensen mijn TOP ervaring gedeeld. Ik was al bang met de Kerst alles zelf af te moeten wassen en ben dan nu ook heel blij dat ik in twee dagen tijd alles weer terug bij het oude is en ik heerlijk gebruik kan maken van mijn nieuwe vaatwasser.
Mocht ik iemand spreken dan raad ik dit filiaal zeker aan!!
ps. Ik heb niets teveel gezegd!

Ordernr. CRQ439164 d.d. 15 december 2014 Ik denk dat ik alles hierboven al gemotiveerd heb en op grond daarvan heb ik geen punten die ik niet goed vind. Ik ben zeer positief en breng dat graag aan anderen over. Ik zal zeker nog eens terugkomen als er iets vervangen dient te worden. Verder ga ik nu lekker gebruik maken van mijn nieuwe vaatwasser.

bogaard62 17-12-2014 Via de website gekocht

Vandaag bestellen is ook echt morgen in huis. Ook het betalen is zeer gemakkelijk. Gewoon bij afleveren pinnen en niet al het gehele bedrag vooraf betalen.

Prima service. Een mailtje en SMS om te laten weten in welk dagdeel bezorgd wordt en ca. 15 minuten voordat ze komen nog een belletje.

ruime keuze

Ik zou iemand zeker aanraden om eerst bij Bemmel en Kroon te kijken voordat je ergens anders gaat zoeken.

Onderstaande beoordeling betreft ordernummer DH439102 van Bemmel en Kroon. Op de site van "Bemmel en Kroon" hadden wij de wasmachine gezien die aan onze wensen voldeed. Eerst even gebeld of hij leverbaar was maar onze keuze was een oud model wat alleen nog als showmodel leverbaar was. Hij kon een vernieuwd model voor nagenoeg dezelfde prijs aanbieden. En, ook belangrijk, al de volgende dag leveren. En inderdaad de volgende dag voor 08.00 uur een mailtje en een sms-je met daarin informatie over het dagdeel waarin geleverd zou worden. ca. 15 minuten voordat ze kwamen kreeg ik een telefoontje dat ze er aan kwamen. De nieuwe wasmachine werd keurig aangesloten en de oude zonder problemen mee genomen. En dit alles door zeer vriendelijke mensen. Dit bedrijf is echt een aanrader.

2492 17-12-2014 In de winkel gekocht

Groot assortiment, prettige winkel en prima uitleg en service.

Rhino2 16-12-2014 Via de website gekocht

T'is echt gemakkelijk gewoon:
Log in bij Bemmel en Kroon.
Scherpe prijs, je kunt op ze bouwen:
Bestellen, betalen, vertrouwen.

De service is echt excellent,
je weet precies waar je aan toe bent:
Gratis thuisbezorgd, vakkundig en op tijd.
Dit is echt top-kwaliteit.

Bemmel en Kroon: een webshop juweel,
veel keus, goed uitgelegd, en erg visueel.
Een sterk punt is het brede assortiment,
het maakt je behoorlijk verwend.

Een aanrader voor de kritische klant:
Met deze leverancier krijg je een band.

Ik beoordeel deze webshop als uitstekend: Grote keus, en veel prijzen als laagste berekend. Ik zou het willen roepen met een megafoon: Shop voortaan eerst bij Bemmel en Kroon!