Deze score is berekend op basis van 3197 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Woudseweg158 05-01-2015 Via de website gekocht

goed geregeld en op tijd bezorgd.

goed en snel geholpen

ruime keus

gewoon doen zeer professioneel en snel geholpen

Professioneel geholpen snele bevestiging per mail over product en levertijd. vriendelijke bezorgers en netjes van tevoren gebeld.

angelhogenberg 05-01-2015 Via de website gekocht

Bestel online

Snel

Veel keus en goedkoop

Zo bespaar je veel en makkelijk bestellen vanuit de bank

Goedkoop en snel en makkelijk

JRoels 05-01-2015 Via de website gekocht

3,5

Vaatwas Siemens SN25M205EP besteld online, waarbij heel "sneaky" een ander type SN28M241EU voor levering wordt opgelijnd.

Vaatwas Siemens SN25M205EP bij Bemmel & Kroon besteld online. 1ste Email factuur vermeldt juiste type 2de mail vermeld ander type SN28M241EU Geen van beide emails verwijst expliciet naar de omwisseling. Bij telefonische navraag wordt er verhaal opgehangen alsof het voorgestelde type de "opvolger" zou zijn van het bestelde type. Deze info bleek bij navraag bij Siemens pertinent onjuist. Daarentegen werd bij de annulering van het order absoluut niet moeilijk gedaan, de annulatie werd meteen bevestigd per mail.

bpm.roling 05-01-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Vriendelijk ontvangen, duidelijke informatie en snelle levering

Heel ruim

Rickvdniet 05-01-2015 Via de website gekocht

Prima, makkelijk te bestellen en een overzichtelijke site.

Levertijden duidelijk. Van tevoren een mail en sms wanneer ze verwachten te komen. Dan halfuurtje voor aflevering nog een belletje met bevestiging dat ze er bijna zijn. Ook makkelijke de oude wasmachine mee retour. Goedkoopste aflever- en aansluitservice.

Totaal geen problemen gehad en zou de winkel aan iedereen aanraden.

Voortreffelijke service, goede overzichtelijke website, en een makkelijke bestelproces. Dan ook nog de aflever- en retourservice, allemaal prima in orde.

Albert O 05-01-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Makkelijk online zoeken en bestellen.
Medewerkers in de winkel hebben kennis van assortiment en producten.

Één aanspreekpunt, door goed systeem vonden overige medewerkers snel benodigde informatie over bestelling.
Verkeerde levering is netjes en snel opgelost.

Ruim assortiment.

Warm aan te bevelen.

Voor onze keuken hebben wij 8 stuks apparatuur aangeschaft bij Bemmel en Kroon. (Order ZTW418051) Wij zijn van oriëntatie tot nazorg keurig geholpen. Medewerkers deden duidelijk hun best om ons zo goed mogelijk van dienst te zijn. Highlights: *Kennis van producten en assortiment; *Mooie korting - Goede prijs kwaliteit verhouding, online prijs is winkel prijs *Goede communicatie over levering *Een verkeerde levering werd goed opgelost. Wij bevelen Bemmel&Kroon warm aan

froschanne 05-01-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

De bereikbaarheid van de winkel was prima en ook werd ik erg vriendelijk geholpen.
Ik wist welke vaatwasser ik hebben wilde en er werd niet aangedrongen op een ander apparaat, wat ik erg heb gewaardeerd.
Ook werd de vaatwasser snel bezorgd.

De keuze was prima, maar doordat ik wist wat ik hebben wilde was de koop snel gemaakt. Het apparaat was ook op voorraad.
Ook de prijs, die ik op internet vergeleken heb, was prima. De bezorgers waren zeer vriendelijk en hebben het apparaat netjes aangesloten en de oude mee genomen.

tiny.jeanlouis 05-01-2015 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Ruime keuze, betere info als bij BCC, nuttige info om tot een keuze te komen.

Gemakkelijk dag/tijd bezorging overeen kunnen komen. Klant is weer echt koning en dat ontbreekt er vaak aan bij veel winkeliers !!

Ruim assortiment, brede range aan prijzen met bijpassende prpodukten

Makkelijk bereikbaar, slechts 2 (auto) minuten van de A4, ook met sneltram slechts 2 minuten lopen een station. Gratis parkeren en vriendelijk personeel, absoluut niet pusherig om je een produkt te verkopen. KLANT IS KONING !!

Zie ook boven EN de bezorgers waren ook vriendelijk, vakbekwaam kortom TOP !!

benny49 05-01-2015 In de winkel gekocht
zoeterwoude-rijndijk

duidelijke handleiding erbij

nvt.ik heb het gasfornuis pas 2 dagen,en alles doet het nog

zeer ruime keuze als je specifiek naar een bepaald produkt kijkt.zowel in prijs als in kwaliteit.

ben netjes en correct geholpen.

ik heb geen klachten.

videoman1962 04-01-2015 Via de website gekocht

Zeer profesioneel bedrijf met goede en duidelijke informatie.

Levering perfect, na ongelukje door chauffeur keurig op tijd gebeld dat pakket later geleverd werd. Afleveringsdag helemaal goed, s,ochtends mailtje welk tijdsblok men afleverd, en de vrachtauto is hele dag te volgen en half uur voor aflevering krijg je een smsje.Ook chauffeur erg vriendelijk.

Goede concurerende prijzen, top.

Zeer aan te bevelen, goede prijs, feedback en aflevering.

Ben zeer tevreden, ben van plan om volgende aankopen ook bij hun te doen.

Klant uit Zoetermeer 04-01-2015 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Goede en fijne service in zowel de winkel als bij aflevering door de monteurs

Breed assortiment van alle merken en heel veel inbouwapparatuur.

Prima en vakkundige service

ordernummer ZTM442256 Vakkundig en vriendelijke service

Klant uit Zoetermeer 04-01-2015 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Goed geholpen en geadviseerd en super snel bezorgd.

Heel veel keuze van alle merken

Kan het iedereen aanbevelen

Zowel de service in de winkel als bij de bezorgers was goed.

NIGHTriders 04-01-2015 Via de website gekocht

lekker overzichtelijke en duidelijke website met een mooie layout.

Perfecte service n.l op de afleveringsbon bleek er geen vermelding te staan naast de extra service dat de machine ook aangesloten moest worden op de water en electravoorziening, dit was echter geen probleem voor de bezorgers/installateurs op mijn verzoek hebben ze dat alsnog gedaan.

Heel veel keus uit diverse wit goed apparatuur

Op de web site word geadverteerd met een vaste prijs echter, er wordt ook de mogelijkheid gegeven om een offerte te doen in mijn geval scheelde dat precies 30,00 euro dat de machine goedkoper werd aangeboden.

serviceafhandeling bij de bezorging en de mogelijkheid geven om een offerte te vragen waardoor de machine een stuk goedkoper werd aangeboden.

coenharteveld 04-01-2015 Via de website gekocht

Op de website een koelkast uitgezocht, even bellen en bestellen. De volgende ochtend stond er een monteur voor de deur die de koelkast snel en vakkundig heeft geplaatst en de oude koelkast netjes weer heeft meegenomen.

De door mij gewenste koelkast was niet direct leverbaar maar een alternatief model werd meteen voor een schappelijke prijs aangeboden. Montage de volgende dag werd ook geregeld, ook al was het tussen kerst en oud&nieuw, dus niet de meest handige tijd om zulke zaken te regelen. Toch is het gelukt, top!

Grote keus, niet alleen op de website maar ook in de winkel.

No-nonsense instelling bij Bemmel & Kroon, meteen een scherpe prijs en goede service. Koelkast kon meteen de dag erna geleverd en gemonteerd worden.

aigina01 04-01-2015 Via de website gekocht

Heel eenvoudige website, waarin je goed wordt doorgeleerd door het aankoop- en betaalproces.

Vooral de directe leverbaarheid van de spullen spreekt me aan.

Snelle levering, prima prijs/kwaliteitsverhouding, goede uitleg op de website van de producten

dezilk 04-01-2015 In de winkel gekocht
cruquis

Had eerst via de website gekeken qat het assortiment was en of het artikel wat ik wilde hebben ook er was en ook de prijs vergeleken daarna ben ik naar de winkel gegaan.

Se service was uitstekend ik werd meteen geholpen hoefde niet te wachten en de verkoper wist meteen wat ik wilde hebben en gaf ook meteen de oplossing.

Assortiment is uitstekend en ruim voldoende

Aan iedereen omdat de service heel goed was en ik daardoor zeer tevreden ben

Je kan altijd eerst op Internet zoeken naar het gewenste artikel maar ik vind dat een persoonlijk contact in een winkel nog altijd prettiger is.

Danny1342 04-01-2015 Via de website gekocht

Op 31 december een Samsung wasmachine besteld via de website. De doorslag om bij hun te kopen was de prijs. Ruim 30% goedkoper dan de meeste andere sites en winkels. Het bestel proces verliep duidelijk en zeer gemakkelijk. Via de website kan meteen een leverdatum gekozen worden. Na de bestelling geplaatst te hebben had ik binnen een half uur de factuur en bevestiging in huis. Al met al een prima ervaring met deze winkel en ik zal hier in de toekomst zeker weer gaan kijken.

witkampenstienstra 04-01-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

goede informatie over de mogelijk heden

er werd tijd voor je genomen in de winkel.duidelijke afspraken.
dag van bezorging krijg je een mail met daar in informatie van de bezorger met foto en je ziet op de kaart hoeveel klanten voor je zijn en waar de bezorger ongeveer is.
en nog ongeveer een half uurtje voor ze kwamen belden ze dat ze er zo aan kwamen.

mooie overzichtelijke winkel.
ruim uit keuzes.

zeker aan te bevelen.
na lang zoeken en informatie vragen bij andere winkels zijn we toch bij Bemmel en Kroon uit gekomen.
vriendelijk geholpen en er konden ook offertes gemaakt worden.
dat kon niet bij media markt.

na een lange tijd hebben we uit eindelijk een wachtmachine en droger met ordernummer CRQ442547 kunnen bestellen. we waren eerst nog bij media mark geweest maar daar zijn we niet verder gekomen er werd al snel een duurdere machine aan gesmeerd en toen zijn we toch bij Bemmel en Kroon uit gekomen. goed informatie en duidelijke afspraken gemaakt en de volgende dag werd alles netjes geleverd en aan gesloten. wij gaan zeker terug komen bij Bemmel en Kroon.

witkampenstienstra 04-01-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

mooi en overzichtelijke winkel.
vriendelijk personeel

heel goed echt tevreden.
op de dag van afspraak kregen we een mail.
waar de levering tijd in stond en kon zien wie er kwam met foto van bezorger er bij en via de kaart zag je waar de bezorger was en hoeveel klanten nog voor je waren

naar lang zoeken en vergelijken.
kwamen we bij deze winkel uit.
goed advies gekregen en offertes gekregen in eerste in stante.
wat bij de media markt niet kon.

naar lang wachten hebben we eindelijk onze wasmachine en droger bij Bemmel en kroon kunnen bestellen.met ordernummer CRQ442547 we hebben ook bij media markt gekeken maar daar konden ze weinig betekenen qua offertes en uit leg ja gelijk met de duurste machines komen. maar bij Bemmel en Kroon zijn we echt uitstekend geholpen. en vriendelijk en afspraak is af spraak. ik ga hier zeker terug komen.

Teet9 04-01-2015 Via de website gekocht

Ordernummer: BKI439951 Snelle service, product was niet meer in voorraad, dadelijk bijbesteld, snelle en correcte levering.

Capiteijns 04-01-2015 Via de website gekocht

per mail offerte aangevraagd voor een warmtepompdroger, Bemmel en Kroon mailde binnen een half uur een duidelijke en overzichtelijke offerte.
Antwoord op vragen werden snel beantwoord.
Bestel procedure was simpel. Per mail bevestigt dat we akkoord gingen met de offerte. Direct ontvingen we een verkoop order (BKI441286). De procedure werd keurig in de mail uitgelegd.
Betaling geschiedt bij levering(pinnen bij de chauffeur)

website is overzichtelijk en gebruikersvriendelijk.

Service was uitstekend. Alle vragen werden direct beantwoord.
Snelle levering.

Breed assortiment. Er is voldoende keus. Meer merken had gekund, maar is geen noodzaak.
Zeer concurrende prijzen

heel goede service. Bestelprocedure duidelijk. Levering is snel. Je hoeft niet de hele dag thuis te blijven om de bestelling te wachten. Er wordt een tijdsindicatie gegeven

link naar apparatenshop kan duidelijker. In eerste instantie kom je op de site van keukens. Het is niet meteen duidelijk dat Bemmel en Kroon ook huishoudelijke appararaten online verkopen. Eenmaal op de apparatenshop, zijn de productgroepen overzichtelijk onderverdeeld in verschillende tabjes. Er is voldoende informatie over het artikel te vinden. Prijzen zijn lag. Ze hanteren scherpe prijzen. Gratis bezorging trekt consumenten extra over de streep. Bezorging van het bestelde artikel was uitstekend. Je wordt per mail, sms en telefonisch op de hoogte gebracht wanneer de bestelling met tijdsindicatie geleverd wordt.

wyrwas 03-01-2015 In de winkel gekocht
zoeterwoude

eenvoudig

prima

ruim voldoende om een keus te maken

klantvriendelijk vakbekwaam snelle service scherpe prijzen

prijs en service

josvnoort 03-01-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Niets makkelijker dan in de toonkamers het apparaat te bekijken en tegen webwinkelprijzen te bestellen

Keurig volgens afspraak geleverd, gecontroleerd en het oude apparaat mee terug

Ik ga altijd met een bepaald beeld voor ogen naar de winkel en slaag eigenlijk altijd.

Iets waar jezelf dik tevreden over bent deel je graag met anderen

Deskundig advies van medewerkers die alle tijd voor je hebben en goede voorlichting over mogelijke alternatieven.

juf73 03-01-2015 Via de website gekocht

Snelle levering! Zelfs met oud en nieuw ertussen! 's-Morgens een mail ontvangen met de verwachte levertijd, dat is fijn.

Patronix 03-01-2015 Via de website gekocht

Snel en goed geleverd. Aansluitkosten zeer goedkoop. Order BKI442460.

bertbavelaar 03-01-2015 In de winkel gekocht
rijneke boulevard

Het was makkelkjk voor ons dat de aankoop bezorgd werd.

Was prima.

Ruim voldoende

Hele goede winkel

Zeer tevreden en heel goed geholpen.

kristof.dejans 03-01-2015 Via de website gekocht

1 woord voor deze online shop: super! Ook het opvolgsysteem inzake levering is optimaal. Doe zo verder! Ordernummer: DH440827

giesje1972 03-01-2015 Via de website gekocht

erg gemakkelijk allemaal gemakkelijke betaling via ideal of pin thuis

je wordt stap voor stap op de hoogte gehouden vanaf bestelling tot bij je aan de deur.

genoeg keuze op de site en de prijs was voor ons doorslaggevend goedkoper konden we de vaatwasser echt niet krijgen

ik zou er zeker weer voor kiezen dus kan het de mensen echt aanbevelen

nou meer hoef ik er niet aan toe te voegen een cijfer negen spreekt voor zich.

gertniers 03-01-2015 Via de website gekocht

Super service van deze zaak: de bestelde wasdroger bleek niet meer leverbaar. Bemmel & Kroon heeft de opvolger geleverd voor dezelfde prijs, dus helemaal goed. Daarnaast werden we bij elke statuswijziging geinformeerd, helder en duidelijk, zodat er geen verkeerde verwachtingen gewekt werden.

eca_damen 03-01-2015 Via de website gekocht

Product gevonden via kieskeurig en toen besteld bij Bemmel en Kroon omdat hij daar het goedkoopste was!

De wasmachine is zelfs helemaal werkend aangesloten terwijl ik alleen de optie had genomen om hem te plaatsen op de 2e verdieping!

Voldoende keus en een goede prijs en leveringsvoorwaarden.

Uitermate goed bevallen, ik zal nooit meer een wasmachine ergens anders bestellen en zelf ophalen.
Netjes op de hoogte gehouden van het aflevertijdstip en zelfs 15 minuten van te voren gebeld dat ze er bijna waren!

Zoals al aangegeven overal tevreden over. Beginnend bij de prijs, gevolgd door de bestelprocedure, betaling, levertijd en zeker ook het afleveren en gratis aansluiten!

kariher 02-01-2015 Via de website gekocht

Makkelijk zoeken op merk en typenummer

Wasmachine al de volgende dag geleverd, tijd precies volgens aangegeven. Nieuwe wasmachine naar zolder gebracht door de chauffeurs en oude meegenomen voor kleine prijs.

Groot assortiment

Markjense 02-01-2015 In de winkel gekocht

Goed advies, goede en snelle service. Factuurnummer 442084

aflinterman 02-01-2015 Via de website gekocht

Binnen 5 minuten had ik de juiste vaatwasser voor weinig geld. Ook toen ik later nog een belde over een garantie had ik de juiste persoon letterlijk binnen 2 seconden aan de lijn.

De service was goed afgestemd op mijn wensen, was keurig en voorkomend.

Absoluut. De service was echt goed. Dit geeft vertrouwen!

De vaatwasser die ik graag had gekocht, was uitverkocht bij verschillende winkels en werd niet meer geproduceerd. Bemmel en Kroon had een goed alternatief en bood vanwege de jaarwisseling een aanzienlijke korting op het product en vervolgens ook op een 5 jaarlijkse garantie. Het te betalen bedrag was aan aanzienlijk lager dan kieskeurig als ondergrens aangaf. Ik was meer dan tevreden. Ik heb de vaatwasser zojuist geïnstalleerd. Hij voldoet ruim aan alle wensen. Zo is het programma zeer intuïtief en zijn de serviesmanden sterk verbeterd en zelfs aan te passen.

moessienina 02-01-2015 Via de website gekocht

Snel duidelijke taal en komen de afspraken na. Daarnaast ook tegen zeer scherpe prijzen.

Ik ben goed voorzien van advies en de gemaakte afspraken zijn ook nagekomen.

duke010 02-01-2015 Via de website gekocht

i.v.m. een samsung cashback actie, geldig tot 31 december 2014 heb ik verschillende aanbieders gebeld. Alleen Bemmel en Kroon was in staat om binnen 2 dagen (op 31 december) te leveren. Toen ik belde (geen wachttijd) werd alles gelijk in orde gemaakt en kreeg ik de bevestiging per mail. betaling via Idial-link was ook gemakkelijk. Dit is nou klant en service gericht. De volgende keer bel ik gelijk met Bemmel en Kroon. Klasse

Ietje60 02-01-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

Een hele duidelijke website. Heb de producten, een vaatwasser en gasfornuis, makkelijk kunnen vinden en vergelijken. Wilden het toch zelf even zien en zijn naar de winkel gegaan.

Werd goed geholpen in de winkel. Werd goed uitleg over de gelijksoortige apparaten gegeven en hebben zo onze keuze kunnen maken.

Goede keuze. De prijzen komen overeen met de internetprijs. Hebben ook nog 6 jaar extra garantie gekregen op 1 vd aankopen.

Zijn gewoon goed geholpen

Zijn goed geholpen goede uitleg in de winkel. Goede vergelijking tussen de gelijksoortige producten. Maar ook de service bij het afleveren was goed. Had de aansluiting van het gas-elektrofornuis tegen vergoeding laten doen door de bezorgers. De vaatwasser zou ik zelf aansluiten. Deze werd meteen zonder te vragen en te betalen aangesloten door de andere bezorger. TOP!

dirkydirk 02-01-2015 Via de website gekocht

Makkelijk via internet bestellen

Ze bellen van te voren dat ze eraan komen dus niet de hele dag thuis hoeven te zitten

goede en snelle service

Mijn ordernummer BKI441186 kwam zoals afgesproken binnen. Ik had gevraagd of het voor 2 uur 's-middags kon en dat was geen probleem! Je wordt netjes van te voren gebeld dat ze eraan komen! Goede service!

bramnaardin 02-01-2015 Via de website gekocht

Het gehele bestelproces verloopt erg prettig en snel.

Goede service en zeer snelle levering. De wasdroger geplaatst en aangesloten zodat deze direct te gebruiken is.

Groot assortiment. De modellen die ik via vergelijking sites heb opgezocht, waren tevens beschikbaar bij Bemmel en Kroon voor de laagste prijs.

Eindconclusie: aanrader!

Bestelnummer: 293500

drcajansen 02-01-2015 Via de website gekocht

prima website en snelle afhandeling

ondanks drukke kerst-oudjaar periode snelle bezorging

is het echt waard

Ik kan niets anders dan tevreden zijn. Mijn ordernummer: BKI441457

Picolientje 01-01-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk via internet of de telefoon de producten te bestellen!zeer goede site!

Via internet mijn apparaten gevonden op deze site, maar wilde nog wat extra informatie, via telefonisch contact extra informatie en nog een beter advies gekregen! Super!

goede assortiment met veel keuze mogelijkheden!

Wij hadden onze apparaten gevonden en kregen zelfs via telefonisch contact meer info en er werd een nog beter product aangeboden! Wij hebben inmiddels ons apparaat in gebruik en zijn er super tevreden mee!

Wij hebben geen negatieve ervaring met deze web winkel. Wou dat ik eerder de stap had gezet om via deze webwinkel mijn apparaten aan te schaffen! Wij hebben ordernummer CRQ441910 Met veel plezier in gebruik!

mariarita 01-01-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude/Rijndijk

Makkelijk te vinden en goed parkeren

Prima service. goed meedenken.

Groot assortiment. keuze genoeg.

Prima winkel met personeel dat meedenkt. Snelle levering.

Prima winkel met personeel dat meedenkt. Snelle levering.Grote keuze en makkelijk parkeren.

Prom0 01-01-2015 Via de website gekocht

Website is duidelijk, via zoekmachine kom je overal.
Via Ideal betaald en moest de gebruikelijke gegevens invullen.
verder liep het allemaal probleem loos. Besteld op dinsdag 30 december om 10:00 en volgende dag stond de koelkast er om 09:30

Service was top, 30 minuutjes van te voren werd ik gebeld door de chauffeur dat deze onderweg was. geen contact hoeven op te nemen met klantenservice

Prima webshop, eenvoudig en snel komen hun afspraken na en bezorgen op tijd, zelf in de drukke dagen.

Heb 1 kritiek puntje op de website van de webshop, dat is het logo.... en dan voornamelijk de &, hier krijg je spontaan oog bloedingen van zo lelijk en groot. Verderest niks te klagen.

carolasibma 01-01-2015 Via de website gekocht

Bezorging ging snel en makkelijk, je kunt je bestelling helemaal volgen en je krijgt netjes een sms met verwachte bezorgtijd. De site is ook makkelijk en overzichtelijk. Kwa service verder nog geen contact gehad en hopelijk hoeft dat ook niet.

mrten 01-01-2015 Via de website gekocht

heel snel alles geregeld

Afspaken goed nagekomen.

klantgericht. Keurige aflevering. Echt niets op aan te merken.

Du Prie 01-01-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude rijndijk

Snelle service binnen 2 dagen in huis!

Gebracht op zijn plek en netjes geinstalleerd

Vriendelijk geholpen door iemand die ons echt goed en eerlijk advies gaf.

Astrid344 01-01-2015 Via de website gekocht

5,5

Duidelijke website.

Ik heb een oven gekocht, inclusief installatie. Nadat deze geleverd was en de monteurs weer vertrokken waren, bleek de oven helaas niet te werken. Het is (nog) niet bekend of dit aan de wijze van installeren ligt of aan de oven zelf. In ieder geval geen goede service dat de juiste werking van de oven niet is getest voordat de monteurs weer vertrokken

Zolang mijn oven niet in gebruik genomen kan worden zal ik deze winkel niet aanbevelen. (Zie toelichting bij 'service')

RvdK2014 31-12-2014 Via de website gekocht

Eenvoudige website, scherpe prijzen en geleverd volgens afspraak

Volgens afspraak geleverd, goede informatie over de levering en aflevertijd wordt erg goed aangegeven

de Frans 31-12-2014 In de winkel gekocht
Cruqius

Het hele verloop van advies bij de aankoop tot afhandeling hiervan verloopt allemaal heel netjes en zorgvuldig.

Het leveren van de aankopen ging perfect en op tijd.
Richttijd per mail en de chauffeur belt als hij in de buurt is. Uitstekend.

Groot assortiment op de website (dus ook via de winkel leverbaar)

We werden uitstekend en netjes geholpen.
Maak je ook wel anders mee in deze tijd.

Een van deze koelkaste komt in een nis te staan. We werden er op ge-attendeert, dat dat niet mogelijk was met een aantal merken i.v.m. vervallen van de garantie. Dit was ons nog nergens meegedeeld.

mduijn 31-12-2014 In de winkel gekocht
Rijneke boulevard

Prettig geholpen in de winkel, vlotte aflevering, keurig op de afgesproken tijd. Vriendelijke mensen.
Zonder extra kosten de wasmachine en droger op 2e verdieping geplaatst.

Groot aanbod in merken, prijsklasse en variatie in mogelijkheden.
Prijzen zeker concurrerend met andere aanbieders.

Ben zeer tevreden over de klantgerichtheid, de service, keuze mogelijkheid en levering.

Veel keus, veel variatie, klantvriendelijke benadering, niet opdringerig of mooie verkooppraatjes, gewoon feitelijke informatie. Bij bedenktijd kan je je keus ook telefonisch doorgeven, hoef je er niet meer helemaal heen.

S4review 31-12-2014 In de winkel gekocht
Den Haag

Keuze uit een groot assortiment en veelal leverbaar uit voorraad.
Overzichtelijke website met veel aanvullende informatie.
En altijd de beste prijs!

Je wordt uitgebreid en persoonlijk te woord gestaan en men neemt de tijd voor je.