Deze score is berekend op basis van 2932 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Dieuwke Wieringa 06-03-2015 Via de website gekocht

Aan de telefoon werd ik erg goed geholpen met het zoeken naar een wasmachine, waardoor ik ook heel gemakkelijk door de website kon zoeken. Uiteindelijk heeft een medewerker de bestelling voor mij geplaatst en hoefde ik zelf niets te doen. Ik kreeg netjes een bevestiging per email. Ik heb gekozen voor bezorging en aansluiting en daarvan veel gemak ervaren; de bezorgers waren erg behulpzaam en snel.

Omdat ik nog twijfelde was de bestelling vrijblijvend en had ik een week de tijd om eventueel te annuleren. Maar ik vertrouwde op de deskundigheid van de medewerker die me had geholpen, dus heb de bestelling door laten gaan. Van alle stappen in het bestelproces kreeg ik netjes bevestigingen en werd me steeds gevraagd of alles duidelijk was. Ook de bezorgservice was goed; snel en professioneel, zelfs op de derde verdieping in een oud huis met smalle doorgangen!

Er is veel keuze (alleen naar wasmachines gezocht) in verschillende prijscategorieën. Dat maakte dat ik precies kon vinden wat ik zocht, voor een prijs die bij mijn budget paste.

Vriendelijk personeel, goede service, groot assortiment.

Ik vond het erg prettig dat men de tijd nam om te luisteren naar wat ik precies zocht en me veel advies gaf bij mijn keuze. Mijn wens en budget werden gerespecteerd en men probeerde me geen duurder product te verkopen.

Progger 06-03-2015 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijk, je hoeft niet nodeloos te zoeken. En je kan makkelijk vergelijken!

Bij het bestellen was er voldoende gelegenheid om extra opmerkingen omtrent (bijvoorbeeld) de levering te plaatsen.

Wat ze beloven, doen ze ook. Zowel tijdig per mail de verwachte aflevertijd en een kwartier van te voren een telefoontje dat men onderweg is!

Ik wist wel wat ik zocht. Ben daarna gaan vergelijken met (oa) BCC, maar de prijs was exact gelijk, ook de extra service kosten. En dan ga ik toch voor Bemmel en Kroon!

Motivering overbodig, toch?

Geen poeha bij het bezoeken en browsen op de site

Fam. Vrolijk 06-03-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

We hebben de aankoop in de winkel gedaan. We werden erg goed geholpen en goed voorgelicht, zonder het gevoel te hebben dat we gepusht werden.

Van Bemmel en Kroon heeft erg veel keuze. De heer Van Bemmel kon ons goed helpen om een goede afweging te maken.

Helemaal super.
In de winkel wordt alle tijd voor je genomen. Je wordt goed geholpen.
Apparaat wordt snel geleverd, indien op voorraad.

Voor onze volgende aankopen komen wij hier zeker terug.

Cheops 06-03-2015 Via de website gekocht

Besteld internet

Vrijdag best Dinsdag In huis

Veel

fotograafMarc 06-03-2015 Via de website gekocht

Ik ken Bemmel & Kroon al decennia lang, van de periode dat ik nog in Den Haag woonde. Dat zij nu een schitterende webshop hebben maakt de keuze voor de aanschaf van apparatuur erg gemakkelijk. Ondanks dat ik niet meer in Den Haag woon.

Van oudsher is de service top. Niets op aan te merken!

Ruim assortiment, zeer veel keuze. En als het niet in het standaard assoretiment zit, wordt het voor je besteld.

Ik kan echt iedereen Bemmel & Kroon van harte aanbevelen. De service is nog echt ouderwets goed en persoonlijk, ook als je online koopt!

Naast een zeer goede persoonlijke service, zijn de prijzen bij Bemmel & Kroon ook nog eens concurrerend met de grote (landelijke) leveranciers. Kortom, een echte aanrader. (Ordernr BKI451308)

100adst 05-03-2015 Via de website gekocht

Geen problemen snelle levering

cbv 05-03-2015 Via de website gekocht

Goede afsapraak mee kunnen maken tijdens de bestelling, reservering zonder verlpichtingen.

Ons goed op de hoogte gehouden hoe laat ze er zouden zijn, netjes gebracht waar we wilden en goede uitleg gehad.

ze hebben in principe alles wat anderen ook hebben.

waarom niet als je zo tevreden bent.

Vind het na een 1e kennismaking een super store.

willem802 05-03-2015 Via de website gekocht

super geregeld! vrijdag de koelkast besteld en de volgende dag stond hij in mijn keuken!

sjurtjuh 05-03-2015 Via de website gekocht

makkelijk te snappen website, zelfs voor mensen die niet handig zijn met internet

er is genoeg om uit te kiezen en er word ook heel duidelijk bij vermeld wat de specificaties zijn

ik heb deze web winkel bij vrienden aan geboden, de keuze, het gemak van bestellen, betalen en de snelle levering vind ik een aanrader

ik vind de webwinkel overzichtelijk en duidelijk. Er is voldoende keuze en alles is makkelijk met elkaar te vergelijken! Verder is er een snelle duidelijke levering met vriendelijke chauffeurs, waarbij je van te voren al weet tussen welke tijdsbestek ze komen zodat je niet een hele dag hoeft te wachten.

Hubeltje 04-03-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

Onze combimagnetron had het begeven, dus er moest op korte termijn een nieuwe komen. Op advies van familie zijn we naar Bemmel & Kroon gegaan. Prima service, genoeg keuze, snelle levering en goede communicatie. Onze nieuwe aanwinst werd 3 dagen later geleverd en onze oude werd direct meegenomen. Kortom wij hebben een supergoede ervaring en zijn erg tevreden over Bemmel & Kroon!!!

Dorstijn 04-03-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Super eenvoudig goede informatie

Alles op tijd en duidelijk 5 jaar garantie!

Zeer ruime keuze nieuwe modellen

Goed, goedkoop en snel

Helemaal goed alles klopte en ook de adviezen waren scherp en eerlijk B&K is zeker niet uit op het verkopen van het duurste, wel het beste!

w.spigt46gmail.com 04-03-2015 In de winkel gekocht
zoeterwoude

simpel. het is geen rakettechnologie

zal wel in overeenstemming zijn met de kwaliteit.is mijn3e machine.gem levensduur bij mij 12jaar.hebben zonder storingen hun werk gedaan.top

ruim .ben met een nieuwe keuken bezig.de heel veel andere apparaten van bosch komen er ook in

mijn dochter moet een andere keuken en gaat ook .zo moeder zo dochter.zeer goede koffie.personeel niet opdringerig,en denken mee,en weten waar ze het over hebben.mooie en strakke uitstraling van keukens, en apparaten

heb ik hierboven reeds gezegd.

fam. menig 04-03-2015 In de winkel gekocht
Cruquis

In de winkel koelkast uitgezocht. Kon volgende dag bezorgd worden. 's avonds e-mail ontvangen over de tijd dat ze zouden komen. Kwartier van tevoren nog telefoontje dat ze er aan kwamen. Tevens grote oude koelkast meegenomen.

Vriendelijke verkoper: wij hadden eerst koelkast van 190 cm gekocht, maar bij thuiskomst bleek dit toch te hoog. Wij konden zonder problemen een lagere bestellen, die de volgende dag bezorgd werd.

keuze genoeg

Goede service, vriendelijk personeel en goede prijs.

Goed bereikbare winkel en genoeg keuze. Vriendelijk personeel en gunstige prijs.

DPelli 04-03-2015 Via de website gekocht

Het wordt thuis bezorgt

Er was iets niet op voorraad en Bemmel en Kroon komt met een perfect ander alternatief

Super aardig personeel en super snel geleverd wanneer jij maar wilt

Super aardig aan de telefoon. Geven goed advies. Super snel geleverd op tijdstip waar het mij uitkomt. DH452432

Botikro 04-03-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

Veel apparatuur staat opgesteld. Bereikbaarheid prima.
Ongedwongen, goede verkopers.

Goede uitleg, snel zonder omhaal.

je kan of via internet of in de winkel bestellen,
Wij hebben al vaker zaken gedaan met van Bemmel & Kroon, goede service en concurrerende prijzen.

rustiek 04-03-2015 In de winkel gekocht
zoeterwoude

ruime keuze in de winkel

Goede uitleg gekregen obv de apparaten die wij hadden uitgekozen.

heel veel keuze. dit maakt het moeilijk om te kiezen, maar door de goede service toch een keuze kunnen maken.

zie bovenstaande punten

In de winkel was een ruime keuze. Goede service en uitleg van de verkoper. Wij hadden zelf 2 apparaten gezien en de verkoper heeft het verschil tussen deze 2 goed uitgelegd. Levering was al snel. ± 10 minuten van te voren kreeg ik een telefoontje dat ze eraan kwamen. Apparaat afgeleverd en gemonteerd. Ben hier erg tevreden over. ordernummer ZTW452378

kooikers 04-03-2015 Via de website gekocht

Gewoon vanuit je luie stoel bestellen, uit met een enorme keuze en goede prijzen, zondag besteld, zoals aangeven netjes op dinsdag op de door ons aangewezen plek in de keuken afgeleverd.

tot nu toe prima, hoop dat we geen extra service nodig hebben

Amerikaanse koelkast moest goede afmetingen hebben om in een bestaande nis geplaatst te worden, meerder modellen zijn bij Bemmel en Kroon aanwezig

zou niet weten waarom niet.

Online besteld de Amerikaanse koelkast van LG namelijk het GSL325PVCV model deze was waarschijnlijk niet meer leverbaar, op factuur wordt netjes vermeld dat het nieuwe model LG GSL325PZCV wordt geleverd, super, nu nieuwste model rvs koelkast geleverd gekregen tegen de afgespoken prijs, terwijl dez toch wel aanzienlijk duurder was.

mazerant 04-03-2015 Via de website gekocht

Met een paar muisklikken een nieuwe wasmachine. Keurig aangesloten, net zo voordelig als bij de grote winkelketen.

Aftersales is perfect. Alles helemaal volgens afspraak. Zou wel moeten maar is lang niet altijd vanzelfsprekend.

Net zoveel keus als bij een ander. Wij kozen de best geteste wasmachine volgens consumentengids.

Kwaliteit van een vakman voor de prijs van de grote winkelketen.

Met name de mate van informatie met betrekking tot afleveren is perfect.

Olaf87 03-03-2015 Via de website gekocht

Bestellen is gemakkelijk, website is duidelijk en levertijd wordt netjes aangegeven.

Werd netjes op tijd geleverd, vooraf een telefoontje over de tijd dat ze er zijn. De wasmachine die ik had besteld werd zelfs gratis naar de 8e verdieping gebracht.

Super concurrerende prijs, alle benodigde accessoires konden ook mee besteld worden.

Alles verliep soepel en gemakkelijk.

Alles ging zo gemakkelijk, vriendelijke bezorgers, overzichtelijke factuur. BKI447091

Farshower 03-03-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk om je artikel te vinden, bestellen en keuze van betaling.

Duidelijk hoe het artikel geleverd wordt.

Voldoende keuze in merk en type

Is echt de moeite waard om hier te bestellen.

Het artikel wat ik bestelde was niet meer op voorraad. Kreeg de opvolger wat duurder was voor dezelfde prijs van het bestelde artikel. Mooie service.

bjonkers 03-03-2015 Via de website gekocht

makkelijke goed te bereiken website

volgsysteem waar de bestelling blijft. duidelijk tijdsvak en nog een telefoontje een kwartier van te voren
de koelkast werd keurig in de keuken gezet en er werd gevraagd of ze de oude koelkast weer mee terug moesten nemen.

goede service, snelle reactie, goede aflevering.

Ron Biemans 03-03-2015 In de winkel gekocht
Woonboulevard Cruquius

Bij binnenkomst in de winkel werd ik direct geholpen. Ik kreeg een dikke brochure, 100% professionele uitleg mbt produkt-omschrijving en -toepassing. Installatie werd professioneel door vriendelijke installateur uitgevoerd op vooraf ingeplande datum. Oude apparaat werd meegenomen, (noodzakelijk) meerwerk werd vakkundig uitgevoerd tegen schappelijk prijsje.

Er stonden in verschillende energieklassen meerdere apparaten ge-etaleerd. Echter was A++ in maar 1 inbouw koel-vriescombi type schuifmechanisme aanwezig. Deze bleek wel de perfect match voor mij. De prijs was netjes en concurrerend, installatie door monteur werd cadeau gedaan.

Zeer prettige ervaring, goede ambiance en belofte werd nagekomen. Alles naar wens en binnen 5 dagen uitgevoerd. Hadden ook 3 dagen kunnen zijn.

Van BCC naar Mediamarkt en weer naar Expert gestruind, stapte ik ten einde raad toch even bij vB&K binnen. Uitermate fijne ambiance in de winkel en na korte orientatie werd ik gevraagd of ik alles kon vinden. Na 3 minuten riep ik alsnog dezelfde werknemer om serieus en professioneel te zijn voorzien van alle informatie. Er stonden daar toch 3 of 4 keer meer inbouw combinaties dan elders en de door mij aangekochte, was daar 1 van. Er werd geen 'besparing' gedaan op een zeer dikke brochure, wat meegeeft dat iedere potentiele klant hun aandacht waard is.

apjdooren 02-03-2015 Via de website gekocht

on line in combinatie met telefonisch contact informatie en bestelling

snelle tevoren aangekondigde levering (datum en tijdstip) keurige aflevering door nette mensen!

exact de keuze kon worden gerealiseerd

geen enkele oneffenheid in de gehele weg van info/bestelling tm afleering en betaling

geen enkel negatief pynt alles zeebeer positief!!!!

anmuyres 02-03-2015 Via de website gekocht

Fijne en duidelijke website

Goed geïnformeerd over levermogelijkheden en uiteindelijke levertijd

Fijn dat ze tijdswinsow gaven en kwartier van te voren belden. Dat zou ik wel even vermelden in de email.

jeannette123 02-03-2015 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Goede service en snel geleverd. Aardige chauffeurs die netjes op zijn plek hebben gezet. In één woord top!

RAC1979 02-03-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site, makkelijk besteld en binnen één dag geleverd.

Heldere communicatie met betrekking tot de levering. De bezorgers belden - ter aankondiging - een half uur van te voren. Kundige levering en plaatsing.

Ik was specifiek op zoek naar een bepaald type en deze was op voorraad. Daarnaast waren de concurrenten - exclusief bezorgkosten - gemiddeld 40 euro duurder.

Josanne673 02-03-2015 Via de website gekocht

Duidelijke site, goed bestelproces.

Geen 0900-nummer, en dan ook nog direct een vriendelijk mens aan de telefoon. Zowel per mail en telefoon dus goed bereikbaar. Zeer prettig te woord gestaan en adequaat geholpen.Leveringsproces Top!

Tevreden over alles, kan geen minpunt bedenken dus vertel je dit graag door.

Had al eerder bij de webshop gekocht en had daar goede ervaring mee. Ook deze keer weer heel tevreden. Op een of andere manier was de Idealbetaling niet gelukt. De volgende dag hierover gebeld (hoera geen 0900 nummer en gelijk een mens aan de telefoon !!) Heel plezierig en correct afgehandeld. Kan Bemmel en Kroon iedereen aanbevelen, betrouwbaar, goed in afhandeling en communicatie. Het is alsof je nog bij de buurtwinkel bent(zoals ik ze vroeger kende bij ons in de buurt, de naam/winkel bestaat dus al lang). En ook bij de webshop doen ze het net een beetje beter dan andere.

tonia1 02-03-2015 Via de website gekocht

vlot gevonden

prima verlopen zoals afgesproken

voldoende aanbod

vermits er geen problemen waren

alles ok (tot heden toe, is nog vrij recent)

Robert03 02-03-2015 Via de website gekocht

Via de website eenvoudig besteld en direct al de mogelijkheid om de gewenste leveringsdatum te selecteren. De bestelde wasdroger werd keurig op de opgegeven leveringsdatum afgeleverd. De wasdroger werd netjes naar de eerste etage gebracht en uitgepakt en aangesloten. Kortom, ik ben de tevreden met de levering van de wasdroger.

001Luc 02-03-2015 Via de website gekocht

kon gemakkelijk een bestelling plaatsen, en het betalen met pin is zeer goed (bestelling wordt geleverd en wordt onmiddellijk betaald).

geweldig hoe snel het product geleverd wordt en op de afgesproken tijd.

keuze is groot en met voldoende informatie van het product, en zeker concurentieel met andere sites.

Het gewoon goed, snel, en afspraak volgend.

Snel,gemakkelijke betaling en komen afspaken goed na.

FrankL68 01-03-2015 Via de website gekocht

Goede service, alleen bij het verwijderen van de oude wasmachine van de zolder zijn krassen ontstaan op de zolder en de overloop. (Was ons waarschijnlijk ook overkomen, met zo'n zwaar ding)

We bestelden de AEG 76672 omdat deze goede beoordelingen kreeg. We kregen een mail waarin stond dat we de opvolger kregen de 76675 voor hetzelfde bedrag. Deze kost normaal €129 meer. (Het is precies dezelfde alleen ander nummer, dus waarom deze nou zoveel duurder moet zijn)

Zie boven

Barbara Baron 01-03-2015 In de winkel gekocht
Zoetermeer

In de winkel in Zoetermeer werden wij bij onze beslissing tot koop meer dan uitstekend geholpen door Kees.

Van heel veel merken stonden een fiks aantal modellen in de winkel opgesteld.

Hier heb je tenminste iets aan. Een verkoper die weet waarover hij praat en de verschillende modellen en mogelijkheden binnen handbereik.

Alle tijd gekregen (en genomen) voor de beslissing over aankoop. Kees (de verkoper) kwam ons na enige tijd helpen met de besluitvorming. Dus niet in onze nek hijgen! Van de diverse modellen werden de voors en tegens naast elkaar gezet. Prima!

Gonneke053 01-03-2015 Via de website gekocht

Zal deze winkel zeker aanraden.
Super service.

Super koelkast mooie uitstraling. Voldoende ruimte in het koel en vries gedeelte. Deze koelkast aangeschaft als 2e koelkast voor in de garage. En lekker energie zuinig vergeleken bij mn oude koelvries combi. Handig flessen rek voor de wijn.

Annastasia 01-03-2015 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Bemmel en Kroon heeft een duidelijke website waar je door de makkelijke filteropties makkelijk producten kunt zoeken op soort, merk en prijsklasse. Per product staan ook de belangrijkste specificaties aangegeven, waardoor je meteen kunt zien of het product iets voor je is of niet. Daarna heb ik gewoon de dichtstbijzijnde showroom opgebeld om te vragen of zij de koelvriescombinatie en het fornuis daar hadden staan en de medewerker keek dat meteen voor me na. Binnen een minuut had ik antwoord en ik besloot naar de showroom te gaan om de apparatuur te bekijken (vind ik toch wel prettig bij een koelvriescombinatie en fornuis).

In de winkel kreeg ik praktische uitleg van de behulpzame medewerker, waarna ik de apparatuur meteen kon bestellen. De bestelling was binnen nog geen vijf minuten geplaatst! Ondanks het feit dat Bemmel en Kroon deze niet op voorraad had, had ik binnen een kleine week mijn apparatuur in huis (donderdagmiddag besteld, woensdagochtend in huis). Twee aardige medewerkers bezorgden de apparatuur 3 hoog (zonder lift) en geen schade of krasje te bekennen. Heel netjes! Ik kreeg de gelegenheid om zelf nog even te checken of ik schade zag, waarna ik een bewijs van ontvangst tekende en kon betalen via de pin.

Overigens werd ik tijdens mijn bestelling steeds per e-mail op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Dat was heel fijn, want zo wist ik waar ik aan toe was en wanneer ik de apparatuur kon ontvangen. Een half uur voordat de bezorgers er waren kreeg ik zelfs nog een telefoontje dat zij er binnen dan en een half uur zouden zijn. Kortom: een supereenvoudige bestelling, snelle levering en geweldige service!

Onwijs veel keuze! Dat heeft mij ook gemotiveerd om bij Bemmel en Kroon te kopen. De meeste winkels hebben maar weinig soorten in hun assortiment, maar hier had ik verschillende types fornuizen en koelvriescombinaties waar ik uit kon kiezen. Dat was fijn, want zo kon ik ze goed vergelijken en overwegen.

Ik heb een zeer positieve ervaring bij Bemmel en Kroon. Een zeer eenvoudige en snelle bestelling, goede service (de medewerkers nemen echt de tijd voor je, hebben kennis van zaken en geven handige en eerlijke informatie) en snelle levering. Heel fijn!

Fonsie22 01-03-2015 Via de website gekocht

Ik kon op de site alleen niet vinden of zij de machine op een trekschakelaar konden aansluiten en wat de kosten daarvoor waren. Daar heb ik voor gebeld.

Gebeld voor info over de trekschakelaar. Zeer behulpzaam en kon gelijk mijn order telefonische doorgeven.

Prima prijs voor mooi product.

Correct, vriendelijk en snelle levering. Zij doen wat zij zeggen.

De afhandeling ging super soepel en correct. Maandagmiddag laat besteld en woensdag binnen een half uur geplaatst en werkend. Oude machine en alle verpakkingsmateriaal ook meegenomen. Super!

Mir73 01-03-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

In de winkel vriendelijk en kundig te woord gestaan.
Ook het maken naderhand van een afspraak voor de levering verliep netjes.
En de levering was snel geregeld en is netjes verlopen.

Het assortiment is groot en staat netjes in de winkel uitgestald.
Mooie prijzen voor een zeer mooie winkel.

Vriendelijke en kundige medewerkers.

Eerder een wasmachine en droger bij Bemmel en Kroon aangeschaft. Daar we zo positief waren hebben we ook de koelkast aldaar aangeschaft.

roho52 01-03-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

keurig geholpen in de winkel.

verschillende merken en in alle prijsklasse en modellen.

een fijne winkel, goed personeel dat alles wist over de producten. Ook de bezorging was prima.

Rikkie1234 28-02-2015 Via de website gekocht

Op de website was alles duidelijk, het bestelproces verliep soepel, en de mails waren snel en overzichtelijk.
Klein minpuntje: bij sommige wasmachines ontbrak het specificatieoverzicht. Daardoor was het was lastig vergelijken tussen sommige producten.

Omdat ik een vraag had over de leverdag heb ik telefonisch contact gezocht. Ik werd heel vriendelijk te woord gestaan, en de bestelling werd samen met me doorgenomen. Bleek dat bij een bepaald type ook nog een actie was vanuit siemens. De bezorgdag kon aangepast worden, en de bezorging verliep goed.

De droger die ik oorspronkelijk had uitgekozen was niet meer op voorraad (bleek tijdens het telefoon gesprek), een nieuwer type aangeboden gekregen voor een gereduceerd tarief.

Snelle en prettige service, betaalgemak via ideal, duidelijke mails en fijne service op de bezorgdag.

Snelle en prettige service, vriendelijk aan de telefoon, denken met je mee, betaalgemak via ideal, duidelijke mails en fijne service op de bezorgdag.

Anean68 28-02-2015 Via de website gekocht

Goede en overzichtelijke site

Prima aflevering

Na een eerste prima ervaring snel een tweede order geplaatst (BKI450875). Ook deze werd netjes afgeleverd en helemaal goed geïnstalleerd.

Het product wat ik zocht was elders goedkoper, en op de site van B&K staat bij het product een knop voor een speciale offerte. Geprobeerd, en ze boden me een nieuwer en beter model tegen dezelfde prijs. Klasse!

Madelief63 28-02-2015 In de winkel gekocht
Forpark te den Haag

Goede informatie gekregen over de producten die ik aan wilde schaffen. Wat de mogelijkheden zijn in de keuze. Vriendelijke heren die mij te woord hebben gestaan. Koel- vriescombinatie en inductie kookplaat van Siemens aangeschaft.
Ordernummer DH 449941
Mijn keuze is op Bemmel en Kroon gevallen omdat ik bij eerdere aankopen ook goed geholpen ben.

ordernummer

Genoeg in het assortiment om een goede keuze te kunnen maken

Klantvriendelijkheid en goede prijs

Goede informatie van het personeel, zeer vriendelijk en hulpvaardig. Prijs is ook prima, zelfs nog iets korting gekregen!!Hebben ook contact met een goed installatie bedrijf wat bij mij de apparaten heeft geplaatst en geïnstalleerd.

A. Vriesinga 28-02-2015 Via de website gekocht

Even een keer de handleiding doornemen en het wijst voor zich

Snelle levering, binnen een tijdsbestek van drie uren nauwkeurige aflevertijd. Erg fijn!

Je wordt goed op de hoogte gehouden via E-mail. Snelle levertijden. Extra service bieden ze aan (b.v. Oude wasmachine gelijk meegenomen!)

Wasdroger2502 28-02-2015 Via de website gekocht

Ik kreeg een duurder model droger geleverd dan besteld. Voor hetzelfde geld!!

Ik kreeg een duurder type droger dan besteld, omdat het bestelde model niet leverbaar was. De bezorgservice was ook echt heel goed. Goede communicatie, en duidelijk! Ik zal vaker bij jullie bestellen!

pappakes 28-02-2015 Via de website gekocht

Via kieskeurig bij Bemmel&Kroon gekomen. Ik had nog nooit van hun gehoord maar door de goeie review cijfers met hun in zee gegaan. En nu buitengewoon te vrede.

De twee mannen die mijn wasmachine kwamen brengen waren zeer vriendelijk en snel, hadden zelfs even tijd om de buurvrouw te helpen die haar sleutel gebroken had.

Ik geef een 10 maar heb eigenlijk nog niet zo veel ervaring met B&K,Ik geef de 10 zuiver door een goed gevoel.

Ook al heb ik B&K net leren kennen heb ik hem bij mijn kinderen al aanbevolen, het is duidelijk uit mijn vorige antwoorden dat dit ook naar mijn anderen familie en kennissen zal gebeuren.

Mijn vrouw is direct aan het wassen geslagen en alle review's die we hadden gelezen kloppen. Alle voorwaarden's die B&K stelt worden perfect uitgevoerd.

Indepolder 27-02-2015 Via de website gekocht

Duidelijke site. Goede omschrijving van producten. Makkelijk te bestellen.
Snelle levering mogelijk op dag die uitkomt.

Snelle keurige levering.

Prima snelle levering. Betrouwbaar. Je kunt ook pinnen bij aflevering.

tdvette 27-02-2015 Via de website gekocht

na mijn bestelling van een wasmachine met order BKI451832 kreeg ik direct een mail en iets later dat hij de dag erop geleverd zou worden even laten werd het tijdvak doorgegeven en dat de chauffeur een halfuur voor levering zou bellen dat hij eraan kwam. dit gebeurde ook en hij was precies op tijd

De wasmachine werd op de 2e verdieping gebracht, uitgepakt en aangesloten. De 2 zeer vriendelijke mannen hebben dit keuring gedaan. Ook hebben ze de ouder wasmachine mee terug genomen

Er is veel keuze voor wasmachines en de beschrijving ervan is zeer duidelijk

super service

claudiakamerman 27-02-2015 Via de website gekocht

intypen....bellen volgende dag binnen ..geweldig!!

zowel gesprek aan de telefoon , de bezorging en de vragen die ik had verliepen uiterst goed

gelijk gevonden... de vgoedkoopste met de snelste levertijd plus het feit dat mijn wasmachine werd aangesloten en de oude meegenomen werd in 1 woord top !!

zeker !! ik heb ook gelijk gezegd dat t op mijn facebook kwam te staan

zie boven

Alclade 27-02-2015 Via de website gekocht

Prima zaak, snel in het afhandelen als iets niet naar de zin is

Na een vrieskist te hebben ontvangen die niet naar de zin was, had het idee dat dit geen geheel nieuwe was. Kon Bemmel en Kroon echter niets aan doen. Was geheel ingepakt in de orginele verpakking. Na gebeld te hebben kreeg ik na een paar dagen gewoon een andere vrieskist geleverd. Prima service zonder probemen

mojan 27-02-2015 Via de website gekocht

Telefonisch vanuit België advies gevraagd. Kreeg zeer duidelijk antwoord op mijn gesteld vragen.

in de vroege namiddag online besteld, levering en installatie de dag erna om 9 u in de voormiddag

zeer uitgebreide keuze in wasmachines

prijs kwaliteit

Vlugge en correcte levering.

jojona 27-02-2015 Via de website gekocht

Snelle service voor 16.00 besteld volgende dag om 10.30 uur in huis
Ook een groot voordeel is dat je s'morgens weet hoe laat je pakket komt en daarna kun je de chauffeur volgen via googel vlak voor tijd word je dan ook nog gebeld dit had ik zo nog nooit gezien echt top

Goedkoop type niet op voorraad zonder gezeur nieuwer en duurder type geleverd.echt top
Met een wasmachine wil je geen dagen wachten.

Precies wat wij nodig hadden

Zie mijn commentaar dit zegt genoeg

ordernummer BKI452201

Geen verbeterpunten of tips gewoon top

brainbox. 27-02-2015 In de winkel gekocht

11 jaar geleden een keuken gekocht
Ben toen en nog steeds goed geholpen

Gewoon goed

Heel veel

Ik heb door mijn verhalen al 4 X familie
En vrienden doen besluiten een keuken bij Bemmel en Kroon te kopen 3 zijn heel tevreden de 4e word 2 maart geplaatst

Gewoon weer goed geholpen,en de bezorging was goed verzorgd binnen de afgesproken tijd. En 20 min voor aankomst is er netjes zoals afgesproken gebeld Dus heel tevreden met Bemmel en Kroon en met mijn Exquisit FKH91Inox DH451034