Deze score is berekend op basis van 2977 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Cools Freddy 07-01-2015 Via de website gekocht

Heel duidelijk

Telefonische bestelling, vlot en professioneel afgehandeld. Zeer vriendelijk.

geweldige keuze

Zeer zeker.

Telefonisch besteld vlotte afhandeling.

Karmar58 07-01-2015 In de winkel gekocht
Cruquis

Zeer open en makkelijk benaderbare winkel.

Verkoper/sters laten je op je gemak kijken staan niet meteen opdringerig te doen.Klantvriendelijkheid is top en de service uitsekend

Er stond genoeg maar aangezien wij voor een fornuis kwamen en al wisten welke hertoets worden gingen we direct op ons doel af

Wij zouden deze winkel zeker aanbevelen want er staat echt genoeg en je wordt er echt keurig netjes geholpen

Zoals al eerder vermeldt goed serviice ruim assortiment makkelijk bereikbaar en vriendelijk behulpzaam personeel.Ook bij de aflevering thuis werden we er nogmaals opgewezen dat als er wat was we altijd konden bellen.Dit alles betreft ordernummer CRQ443112

WenT 07-01-2015 Via de website gekocht

De website was erg duidelijk. Geen lastige vragen, en het product dat ik zocht was zo gevonden.

Ik had de bezorgdatum een week te laat gezet. Tijdens telefonisch contact werd de datum zonder probleem een week naar voren gezet. De machine werd dus na 2 dagen al geleverd.

Wij hebben gezocht op een specifieke wasmachine die Bemmel & Kroon in hun assortiment had.

Zeer vriendelijke mensen aan de telefoon. Supermakkelijke website.
Goedkoop in vergelijking met andere witgoedzaken.

Vanaf de bestelling tot en met de aflevering gewoon 100%. Ik ben zeer tevreden.

F.Tuczek 07-01-2015 Via de website gekocht

makkelijker gaat het gewoon niet.

supersnelle levering. Ik moest wel een stekker zelf monteren en ook de aansluitkabel passend maken. Dit was van tevoren niet aangegeven.

het assortiment is heel gevarieerd en bevat inductiekookplaten in alle prijsklasses.

bestelling en aflevering verliepen voortreffelijk.

heel goede winkel!!! Kan ik echt aanbevelen!

riiann 07-01-2015 Via de website gekocht

BKI443168: Fijne service, goede communicatie en prima bezorging! Niks op aan te merken.

Mevr. Groen 07-01-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

Naar aanleiding van de goede informatie, super produkten!!

Al kom je zelf met een idee, ze helpen je verder, om je idee uit te breiden.Super service.

Van alle markten thuis. Zowel inbouw als losstaande artikelen!!!

Super goede zaak met zeer gemotiveerd personeel!!!!!

Lzzz 06-01-2015 In de winkel gekocht
Den Haag, Forepark

Het product via de website gevonden. Het was een duidelijk gemarkeerde aanbieding. Vervolgens in de winkel een vakkundig aanvullend advies gekregen en daardoor voor een iets ander model gekozen.DH442536

Super snelle levering en oude machine netjes afgevoerd. Jammer dat je geen invloed hebt op de bezorgtijd, maar je wordt wel van te voren goed geïnformeerd (e-mail met dagdeel en een telefoontje een half uur van te voren)

enorm veel keuze

groot assortiment, prettige, vakkundige behandeling, scherpe prijzen DH442536

MirDkay 06-01-2015 Via de website gekocht

Website was duidelijk, ombouw van deur stond niet vermeld maar na één telefoontje was ook dat duidelijk.

Prima, snelle levering, aanvullende wensen werden meteen geregeld.

Winkel ervaar ik zowel online als offline als prettig, service staat duidelijk hoog in het vaandel, prettige benadering en duidelijke webshop.

tunnel1234 06-01-2015 Via de website gekocht

met een e-mail de wasmachine en droger besteld.

Er werd direct gereageerd en het bedrijf kon de goederen de volgende dag leveren.

Diverse merken in diverse prijsklassen. Van ons product ook genoeg keuze bij het bedrijf voorradig.

Snelle terugkoppeling, vriendelijk personeel, bij vorig artikel (ijskast) geen problemen mee gehad.

Vriendelijk, snelle terugkoppeling. Direct bezorgd op afgesproken tijd en op de juiste plaats is het artikel geplaatst. ordernummer BKI443159

cschrijv 06-01-2015 In de winkel gekocht
Forapark (Den Haag)

Makkelijk bereikbaar en in de regel producten direct uit voorraad leverbaar

Prettige en klantgerichte bediening en deskundige advisering. Bezorging binnen de afspraken en correcte afhandeling.

Zeer ruime keuze kwalitatieve goede producten

Makkelijke bereikbaarheid filiaal, ruime keuze, klantgerichte en deskundige advies, direct uit uit voorraad leverbaar.

Goede bereikbaarheid en ruim keuze van direct uit voorraad leverbare apparatuur

cschrijv 06-01-2015 In de winkel gekocht
Filiaal Forapark (Den Haag)

Makkelijk bereikbaar filiaal gelegen naast de A4

Klantgerichte bediening en advisering zonder opdringerig te zijn. De bezorging van het product in overleg binnen enkele dagen met een correcte afhandeling door de bezorgdienst

Zeer ruime keuze van apparaten tegen zeer scherpe prijzen in vergelijking met concurrenten.

Prettig, klantgericht, ruim assortiment tegen zeer scherpe prijzen en goed bereikbaar.

Zeer ruime keuze en klantgerichte behandeling met deskundige advisering

flrjflrj 06-01-2015 Via de website gekocht

Snel geleverd

Mooi geplaatst

ruime keus

Prima winkel, koop er al heel lang!
Zeer tevreden.

Uitstekend geholpen en prima levering

famcrama 06-01-2015 In de winkel gekocht
zoeterwoude

kom voor de tweede keer een aankoop doen omdat het erg goed was

Super gratis thuis bezorgen en oude app weer mee nemen super

Genoeg keuzen voor kleine prijzen en grote prijzen

Mooie winkel erg mooi zelfs werd goed geholpen

goede service en kwaliteit

Claus72 06-01-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website. Producten makkelijk te vinden en bestellen was binnen 2 minuten geregeld.

Sneller levering. Bezorger belt keurig 15-20 minuten voordat hij er is. Ideaal.

Voeren nagenoeg alle merken en alle witgoed producten.

Super service, goede prijzen en goed assortiment. Ik bestel hier al mijn witgoed.

Janet2402 06-01-2015 Via de website gekocht

Online besteld

De koelkast werd geleverd en de oude mee retour genomen.

De koelkast is online besteld. Tijdens een proces een aantal vragen gesteld. Hierbij werd ik vriendelijk te woord gestaan.

viainternet 06-01-2015 Via de website gekocht

van uit je stoel alles tegen een goede prijs

snelle reactie en levering

van alles genoeg assorti

zie bovenstaande

zie bovenstaande motivatie

robbespierre 05-01-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

dichtbij mijn woonplaats dus makkelijk om langs te gaan.

prima, netjes afspraken nagekomen .
medewerkers denken met je mee en geven zo de mogelijkheid om een alternatieven te overwegen tegen scherpe prijzen.

niet alles is in winkel aanwezig maar zie bovenstaande alternatieven worden gelijk voor je gezocht .

zeer aan te bevelen, liever dan de overgebleven grote witgoedzaken die denken het alleen recht te hebben.
voel me hier nog klant.

Fijne zaak om je uitgekozen en favoriete product nog eens te gaan bekijken in de winkel. Vriendelijk personeel welke meedenken met jou .Komen soms wat gehaast over, maar staan je altijd vriendelijk te woord. Ruime keuze in witgoedartikelen met een zeer concurrerende prijs zeker in vergelijking met internetaanbiedingen. Voel me hier een echte klant.

hoipim 05-01-2015 Via de website gekocht

Bij overgaan van de telefoon werd snel opgenomen. De verkoopster wist wat ik zocht en kon me goed helpen. Gemakkelijk en vriendelijk.

Er werd rekening gehouden met mijn specifieke wensen betrekking tot levering. Ook was op verschillende manieren betalen mogelijk. Daarbij werd er duidelijk verteld wat er wel en NIET geleverd werd voor dit geld.

Ik raad het zeer aan. Je word op tijd gebeld als ze de producten komen leveren. Daarbij denken ze met je mee. En er is onderhandel ruimte. Dit heb ik tot nu toe nog niet mee gemaakt bij andere winkels.

Ik vind de winkel goed omdat ze mee denken. Ze weten waarover ze praten en ze houden rekening met de klant. Ook kan er op meerdere manieren betaald worden en hebben ze uitstekende installatie service. (CRQ442264)

sanneschutte 05-01-2015 Via de website gekocht

erg snelle en goede levering!

snelle service!

Veel verschillende keuze uit producten. erg fijn voor een klant.

zeker een aanbeveling voor anderen. ik heb een gafornuis besteld van siemens het orde nummer was BKI441980. Veel goedkoper dan bij andere winkels en super goed en mooi kwaliteit. Hij doet het uitstekend en is super snel en netjes afgeleverd. De bezorgers hebben hem gratis op de juiste plek gezet en ook nog eens gratis onze oude fornuis weggehaald. echt super levering en een aanbeveling voor anderen! Ga hier zeker vaker aankopen doen !!!!

Hele goeie en snelle levering. Daarnaast super goede en snelle service. Zeker weten een aanbeveling voor anderen. En ik ga deze site zeker vaker bezoeken.

markheuvel 05-01-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude - Rijndijk

Eerlijke, snelle en goede service. Verkoper wist precies waar hij het over had en had op alle vragen een goed onderbouwt antwoord of argument. Zijn er goed voorgelicht en zijn echt geholpeb om een goede keuze te maken.

Voldoende aanbod en voor elke prijscategorie genoeg opties. Veel verschillende merken en types. Perfect.

Gaan we zeker aanbevelen (en hebben we inmiddels al meerder keren gedaan). Erg prettige winkel , goede mensen met verstand van de producten en genoeg keuze en prijs is zeker met alle geboden service concurrerend. Voor zo'n goede service maken die paar tientjes die het product meer kost niet meer uit.

Wij vinden Bemmel & Kroon een erg prettige winkel om ons witgoed te kopen . wij zullen hier zeker terug komen. De mensen met verstand van de verschillende producten en hun advies zijn zeer goed en komen open en eerlijk over. Hebben ons een goed en positief gevoel gegeven over onze aankoop. Echt een prima winkel met goede medewerkers. ZTW442484

Marcella2015 05-01-2015 Via de website gekocht

Na 1 telefoontje was alles prima geregeld, snelle bezorgservice. Geen extra installatiekosten te betalen i.v.m. bestellen op oudjaarsdag. Super Top Bemmel en Kroon!

Smeek001 05-01-2015 In de winkel gekocht
Forepark Den - haag

Grote winkel met een groot assortiment

Verkoper was erg behulpzaam en gaf een goed advies omtrent de aankoop.

Ruime keuze apparatuur.

Vriendelijk personeel dat ook goed op de hoogte is van het aan te schaffen product. Bij het filiaal is ruime parkeergelegenheid.

Ik ben in zijn geheel tevreden over de winkel, het personeel en de service.

Woudseweg158 05-01-2015 Via de website gekocht

goed geregeld en op tijd bezorgd.

goed en snel geholpen

ruime keus

gewoon doen zeer professioneel en snel geholpen

Professioneel geholpen snele bevestiging per mail over product en levertijd. vriendelijke bezorgers en netjes van tevoren gebeld.

angelhogenberg 05-01-2015 Via de website gekocht

Bestel online

Snel

Veel keus en goedkoop

Zo bespaar je veel en makkelijk bestellen vanuit de bank

Goedkoop en snel en makkelijk

JRoels 05-01-2015 Via de website gekocht

3,5

Vaatwas Siemens SN25M205EP besteld online, waarbij heel "sneaky" een ander type SN28M241EU voor levering wordt opgelijnd.

Vaatwas Siemens SN25M205EP bij Bemmel & Kroon besteld online. 1ste Email factuur vermeldt juiste type 2de mail vermeld ander type SN28M241EU Geen van beide emails verwijst expliciet naar de omwisseling. Bij telefonische navraag wordt er verhaal opgehangen alsof het voorgestelde type de "opvolger" zou zijn van het bestelde type. Deze info bleek bij navraag bij Siemens pertinent onjuist. Daarentegen werd bij de annulering van het order absoluut niet moeilijk gedaan, de annulatie werd meteen bevestigd per mail.

bpm.roling 05-01-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Vriendelijk ontvangen, duidelijke informatie en snelle levering

Heel ruim

Rickvdniet 05-01-2015 Via de website gekocht

Prima, makkelijk te bestellen en een overzichtelijke site.

Levertijden duidelijk. Van tevoren een mail en sms wanneer ze verwachten te komen. Dan halfuurtje voor aflevering nog een belletje met bevestiging dat ze er bijna zijn. Ook makkelijke de oude wasmachine mee retour. Goedkoopste aflever- en aansluitservice.

Totaal geen problemen gehad en zou de winkel aan iedereen aanraden.

Voortreffelijke service, goede overzichtelijke website, en een makkelijke bestelproces. Dan ook nog de aflever- en retourservice, allemaal prima in orde.

Albert O 05-01-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Makkelijk online zoeken en bestellen.
Medewerkers in de winkel hebben kennis van assortiment en producten.

Één aanspreekpunt, door goed systeem vonden overige medewerkers snel benodigde informatie over bestelling.
Verkeerde levering is netjes en snel opgelost.

Ruim assortiment.

Warm aan te bevelen.

Voor onze keuken hebben wij 8 stuks apparatuur aangeschaft bij Bemmel en Kroon. (Order ZTW418051) Wij zijn van oriëntatie tot nazorg keurig geholpen. Medewerkers deden duidelijk hun best om ons zo goed mogelijk van dienst te zijn. Highlights: *Kennis van producten en assortiment; *Mooie korting - Goede prijs kwaliteit verhouding, online prijs is winkel prijs *Goede communicatie over levering *Een verkeerde levering werd goed opgelost. Wij bevelen Bemmel&Kroon warm aan

froschanne 05-01-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

De bereikbaarheid van de winkel was prima en ook werd ik erg vriendelijk geholpen.
Ik wist welke vaatwasser ik hebben wilde en er werd niet aangedrongen op een ander apparaat, wat ik erg heb gewaardeerd.
Ook werd de vaatwasser snel bezorgd.

De keuze was prima, maar doordat ik wist wat ik hebben wilde was de koop snel gemaakt. Het apparaat was ook op voorraad.
Ook de prijs, die ik op internet vergeleken heb, was prima. De bezorgers waren zeer vriendelijk en hebben het apparaat netjes aangesloten en de oude mee genomen.

tiny.jeanlouis 05-01-2015 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Ruime keuze, betere info als bij BCC, nuttige info om tot een keuze te komen.

Gemakkelijk dag/tijd bezorging overeen kunnen komen. Klant is weer echt koning en dat ontbreekt er vaak aan bij veel winkeliers !!

Ruim assortiment, brede range aan prijzen met bijpassende prpodukten

Makkelijk bereikbaar, slechts 2 (auto) minuten van de A4, ook met sneltram slechts 2 minuten lopen een station. Gratis parkeren en vriendelijk personeel, absoluut niet pusherig om je een produkt te verkopen. KLANT IS KONING !!

Zie ook boven EN de bezorgers waren ook vriendelijk, vakbekwaam kortom TOP !!

benny49 05-01-2015 In de winkel gekocht
zoeterwoude-rijndijk

duidelijke handleiding erbij

nvt.ik heb het gasfornuis pas 2 dagen,en alles doet het nog

zeer ruime keuze als je specifiek naar een bepaald produkt kijkt.zowel in prijs als in kwaliteit.

ben netjes en correct geholpen.

ik heb geen klachten.

videoman1962 04-01-2015 Via de website gekocht

Zeer profesioneel bedrijf met goede en duidelijke informatie.

Levering perfect, na ongelukje door chauffeur keurig op tijd gebeld dat pakket later geleverd werd. Afleveringsdag helemaal goed, s,ochtends mailtje welk tijdsblok men afleverd, en de vrachtauto is hele dag te volgen en half uur voor aflevering krijg je een smsje.Ook chauffeur erg vriendelijk.

Goede concurerende prijzen, top.

Zeer aan te bevelen, goede prijs, feedback en aflevering.

Ben zeer tevreden, ben van plan om volgende aankopen ook bij hun te doen.

Klant uit Zoetermeer 04-01-2015 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Goede en fijne service in zowel de winkel als bij aflevering door de monteurs

Breed assortiment van alle merken en heel veel inbouwapparatuur.

Prima en vakkundige service

ordernummer ZTM442256 Vakkundig en vriendelijke service

Klant uit Zoetermeer 04-01-2015 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Goed geholpen en geadviseerd en super snel bezorgd.

Heel veel keuze van alle merken

Kan het iedereen aanbevelen

Zowel de service in de winkel als bij de bezorgers was goed.

NIGHTriders 04-01-2015 Via de website gekocht

lekker overzichtelijke en duidelijke website met een mooie layout.

Perfecte service n.l op de afleveringsbon bleek er geen vermelding te staan naast de extra service dat de machine ook aangesloten moest worden op de water en electravoorziening, dit was echter geen probleem voor de bezorgers/installateurs op mijn verzoek hebben ze dat alsnog gedaan.

Heel veel keus uit diverse wit goed apparatuur

Op de web site word geadverteerd met een vaste prijs echter, er wordt ook de mogelijkheid gegeven om een offerte te doen in mijn geval scheelde dat precies 30,00 euro dat de machine goedkoper werd aangeboden.

serviceafhandeling bij de bezorging en de mogelijkheid geven om een offerte te vragen waardoor de machine een stuk goedkoper werd aangeboden.

coenharteveld 04-01-2015 Via de website gekocht

Op de website een koelkast uitgezocht, even bellen en bestellen. De volgende ochtend stond er een monteur voor de deur die de koelkast snel en vakkundig heeft geplaatst en de oude koelkast netjes weer heeft meegenomen.

De door mij gewenste koelkast was niet direct leverbaar maar een alternatief model werd meteen voor een schappelijke prijs aangeboden. Montage de volgende dag werd ook geregeld, ook al was het tussen kerst en oud&nieuw, dus niet de meest handige tijd om zulke zaken te regelen. Toch is het gelukt, top!

Grote keus, niet alleen op de website maar ook in de winkel.

No-nonsense instelling bij Bemmel & Kroon, meteen een scherpe prijs en goede service. Koelkast kon meteen de dag erna geleverd en gemonteerd worden.

aigina01 04-01-2015 Via de website gekocht

Heel eenvoudige website, waarin je goed wordt doorgeleerd door het aankoop- en betaalproces.

Vooral de directe leverbaarheid van de spullen spreekt me aan.

Snelle levering, prima prijs/kwaliteitsverhouding, goede uitleg op de website van de producten

dezilk 04-01-2015 In de winkel gekocht
cruquis

Had eerst via de website gekeken qat het assortiment was en of het artikel wat ik wilde hebben ook er was en ook de prijs vergeleken daarna ben ik naar de winkel gegaan.

Se service was uitstekend ik werd meteen geholpen hoefde niet te wachten en de verkoper wist meteen wat ik wilde hebben en gaf ook meteen de oplossing.

Assortiment is uitstekend en ruim voldoende

Aan iedereen omdat de service heel goed was en ik daardoor zeer tevreden ben

Je kan altijd eerst op Internet zoeken naar het gewenste artikel maar ik vind dat een persoonlijk contact in een winkel nog altijd prettiger is.

Danny1342 04-01-2015 Via de website gekocht

Op 31 december een Samsung wasmachine besteld via de website. De doorslag om bij hun te kopen was de prijs. Ruim 30% goedkoper dan de meeste andere sites en winkels. Het bestel proces verliep duidelijk en zeer gemakkelijk. Via de website kan meteen een leverdatum gekozen worden. Na de bestelling geplaatst te hebben had ik binnen een half uur de factuur en bevestiging in huis. Al met al een prima ervaring met deze winkel en ik zal hier in de toekomst zeker weer gaan kijken.

witkampenstienstra 04-01-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

goede informatie over de mogelijk heden

er werd tijd voor je genomen in de winkel.duidelijke afspraken.
dag van bezorging krijg je een mail met daar in informatie van de bezorger met foto en je ziet op de kaart hoeveel klanten voor je zijn en waar de bezorger ongeveer is.
en nog ongeveer een half uurtje voor ze kwamen belden ze dat ze er zo aan kwamen.

mooie overzichtelijke winkel.
ruim uit keuzes.

zeker aan te bevelen.
na lang zoeken en informatie vragen bij andere winkels zijn we toch bij Bemmel en Kroon uit gekomen.
vriendelijk geholpen en er konden ook offertes gemaakt worden.
dat kon niet bij media markt.

na een lange tijd hebben we uit eindelijk een wachtmachine en droger met ordernummer CRQ442547 kunnen bestellen. we waren eerst nog bij media mark geweest maar daar zijn we niet verder gekomen er werd al snel een duurdere machine aan gesmeerd en toen zijn we toch bij Bemmel en Kroon uit gekomen. goed informatie en duidelijke afspraken gemaakt en de volgende dag werd alles netjes geleverd en aan gesloten. wij gaan zeker terug komen bij Bemmel en Kroon.

witkampenstienstra 04-01-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

mooi en overzichtelijke winkel.
vriendelijk personeel

heel goed echt tevreden.
op de dag van afspraak kregen we een mail.
waar de levering tijd in stond en kon zien wie er kwam met foto van bezorger er bij en via de kaart zag je waar de bezorger was en hoeveel klanten nog voor je waren

naar lang zoeken en vergelijken.
kwamen we bij deze winkel uit.
goed advies gekregen en offertes gekregen in eerste in stante.
wat bij de media markt niet kon.

naar lang wachten hebben we eindelijk onze wasmachine en droger bij Bemmel en kroon kunnen bestellen.met ordernummer CRQ442547 we hebben ook bij media markt gekeken maar daar konden ze weinig betekenen qua offertes en uit leg ja gelijk met de duurste machines komen. maar bij Bemmel en Kroon zijn we echt uitstekend geholpen. en vriendelijk en afspraak is af spraak. ik ga hier zeker terug komen.

Teet9 04-01-2015 Via de website gekocht

Ordernummer: BKI439951 Snelle service, product was niet meer in voorraad, dadelijk bijbesteld, snelle en correcte levering.

Capiteijns 04-01-2015 Via de website gekocht

per mail offerte aangevraagd voor een warmtepompdroger, Bemmel en Kroon mailde binnen een half uur een duidelijke en overzichtelijke offerte.
Antwoord op vragen werden snel beantwoord.
Bestel procedure was simpel. Per mail bevestigt dat we akkoord gingen met de offerte. Direct ontvingen we een verkoop order (BKI441286). De procedure werd keurig in de mail uitgelegd.
Betaling geschiedt bij levering(pinnen bij de chauffeur)

website is overzichtelijk en gebruikersvriendelijk.

Service was uitstekend. Alle vragen werden direct beantwoord.
Snelle levering.

Breed assortiment. Er is voldoende keus. Meer merken had gekund, maar is geen noodzaak.
Zeer concurrende prijzen

heel goede service. Bestelprocedure duidelijk. Levering is snel. Je hoeft niet de hele dag thuis te blijven om de bestelling te wachten. Er wordt een tijdsindicatie gegeven

link naar apparatenshop kan duidelijker. In eerste instantie kom je op de site van keukens. Het is niet meteen duidelijk dat Bemmel en Kroon ook huishoudelijke appararaten online verkopen. Eenmaal op de apparatenshop, zijn de productgroepen overzichtelijk onderverdeeld in verschillende tabjes. Er is voldoende informatie over het artikel te vinden. Prijzen zijn lag. Ze hanteren scherpe prijzen. Gratis bezorging trekt consumenten extra over de streep. Bezorging van het bestelde artikel was uitstekend. Je wordt per mail, sms en telefonisch op de hoogte gebracht wanneer de bestelling met tijdsindicatie geleverd wordt.

wyrwas 03-01-2015 In de winkel gekocht
zoeterwoude

eenvoudig

prima

ruim voldoende om een keus te maken

klantvriendelijk vakbekwaam snelle service scherpe prijzen

prijs en service

josvnoort 03-01-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Niets makkelijker dan in de toonkamers het apparaat te bekijken en tegen webwinkelprijzen te bestellen

Keurig volgens afspraak geleverd, gecontroleerd en het oude apparaat mee terug

Ik ga altijd met een bepaald beeld voor ogen naar de winkel en slaag eigenlijk altijd.

Iets waar jezelf dik tevreden over bent deel je graag met anderen

Deskundig advies van medewerkers die alle tijd voor je hebben en goede voorlichting over mogelijke alternatieven.

juf73 03-01-2015 Via de website gekocht

Snelle levering! Zelfs met oud en nieuw ertussen! 's-Morgens een mail ontvangen met de verwachte levertijd, dat is fijn.

Patronix 03-01-2015 Via de website gekocht

Snel en goed geleverd. Aansluitkosten zeer goedkoop. Order BKI442460.

bertbavelaar 03-01-2015 In de winkel gekocht
rijneke boulevard

Het was makkelkjk voor ons dat de aankoop bezorgd werd.

Was prima.

Ruim voldoende

Hele goede winkel

Zeer tevreden en heel goed geholpen.

kristof.dejans 03-01-2015 Via de website gekocht

1 woord voor deze online shop: super! Ook het opvolgsysteem inzake levering is optimaal. Doe zo verder! Ordernummer: DH440827

giesje1972 03-01-2015 Via de website gekocht

erg gemakkelijk allemaal gemakkelijke betaling via ideal of pin thuis

je wordt stap voor stap op de hoogte gehouden vanaf bestelling tot bij je aan de deur.

genoeg keuze op de site en de prijs was voor ons doorslaggevend goedkoper konden we de vaatwasser echt niet krijgen

ik zou er zeker weer voor kiezen dus kan het de mensen echt aanbevelen

nou meer hoef ik er niet aan toe te voegen een cijfer negen spreekt voor zich.