Deze score is berekend op basis van 3213 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ingrid53 14-05-2014 Via de website gekocht

Prima webwinkel.

Prima levering, voor en tijdens de levering weet je exact waar je aan toe bent. Via "track en Trace" kan je precies zien waar de chauffeur is en hoe laat ze bij jou afleveren.

Gewoon een hele goede webwinkel Doen wat ze beloven.

edenien 13-05-2014 Via de website gekocht

Goed op de hoogte gehouden van sratus bestelling. Bezorging kon op korte termijn en stipt volgens afspraak. Eenvoudig digitaal te volgen wanneer de bezorgers komen. Keurig afgeverd, naar zolder gebracht en uitgepakt. Alles efficient en vriendelijk uitgevoerd.

Ruime keuze in merken en modellen tegen scherpe prijs

Scherp geprijsd en bestelling keurig en snel verwerkt/uitgevoerd.

Bestelling snel en goed verwerkt en uitgevoerd. Via e-mail goed op de hoogte gehouden van status bestelling en bezorging. Alles snel, vriendelijk en efficient

L.E.E. Krijt-Rob 13-05-2014 In de winkel gekocht
Leidschendam-Voorburg

Showroom in de buurt en informatie via website ook voor handen.

Een bijzonder vriendelijk meedenkende verkoper. Ook de hele afhandeling verder t.a.v. de installatie was bijzonder goed geregeld.

rplhlb 12-05-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Op de website gezien welke modellen er te bezichtigen waren in de winkel en ter plekke meer dar praktische en deskundige informatie ontvangen

Verkoop en levering (incluis de gehanteerde procedure) zijn voorzien van goede informatie en werkwijze.

Meer dan genoeg keuze en mogelijkheden.

Zeer prettig geholpen van aankoop tot levering (en meenemen van oude apparaat hoorde bij de service!)

Wij waren zeer te spreken over de prettige manier waarop we in de winkel geholpen zijn bij de keuze van een nieuw en groot fornuis. Deskundig, vriendelijk en ter zake. De levering verliep vlot en zeer stipt. Apparaat geplaatst, tips voor aansluiten en oude apparaat werd als service afgevoerd.

Herost 09-05-2014 Via de website gekocht

1 telefoontje alles geregeld

De droger welke ik zocht was vervangen door een nieuw type maar wel veel duurder. Kreeg hem wel voor de prijs van het oudere type.

Ruime keuze

Goed telefonisch advies, bezorging goed in te plannen en half uur vooraf nog een berichtje dat er hij geleverd wordt.

Galantina 09-05-2014 Via de website gekocht

Altijd al goede ervaringen met Bemmel en Kroon. Even bellen, je weet zo of ze het het hebben of niet en wanneer het geleverd kan worden. De avond van tevoren weet je wanneer ze komen. Ideaal !

Afspraken altijd nagekomen.

Prima assortiment, wat ik zocht was er altijd.

Goede ervaringen geef je door, dus bij deze !

De vaatwasser is niet het eerste product wat ik bij B&K koop, altijd zijn ze hun afspraken goed nagekomen, leveren volgens belofte. En altijd goed geholpen met goede spullen. Prima zaak !

simentje 09-05-2014 Via de website gekocht

Online bestellen snelle reacties en dito levering.

Gewoon goed

Ruime keuze

Zeker gezien onze ervaring

Kabelventje 09-05-2014 Via de website gekocht

Gehele proces van uitkiezen tot betaling verliep zeer soepel.

Geselecteerd type was niet meer leverbaar. Opvolgend (duurder) type geleverd voor dezelfde prijs.

Van bestelling tot levering is alles zeer prettig duidelijk verlopen

Na bestelling werd er steeds duidelijk gecommuniceerd m.b.t. lever tijdstip en lever bijzonderheden. Ook het volgen van de bestelling werd positief ervaren. Geen extra kosten voor plaatsen en op derde verdieping brengen van het apparaat. Kortom als ik weer iets nodig heb , kijk ik eerst bij Bemmel en Kroon.

jbbikkel 09-05-2014 Via de website gekocht

Makkelijk en snel online besteld

Uitstekende service. Koelkast werd gratis geinstalleerd. De monteur heeft ruim 2 uur de tijd genomen om de koelkast netjes in te bouwen. Zelfs nog wat extra dingetjes gedaan.

Hans Schoorl 08-05-2014 In de winkel gekocht
Cruquius

Alles staat keurig opgesteld en is goed te overzien.

Duidelijke uitleg over kwaliteit prijsverhouding. Veel kennis in huis.

Als er al niet bij staat wordt het besteld.

Zie boven

Goede en snelle service (levertijd)

GerritJacob 08-05-2014 In de winkel gekocht
Den Haag

Mooie winkel met heel veel keus, goede bereikbaarheid en gratis parkeergelegenheid. Goed en vriendelijk advies van de verkoper. Snelle levering, tot nu toe de indruk dat ze doen wat ze beloven. Uitstekende en vakkundige montage door monteur D- van de firma Ajtec, het installatiebedrijf dat dit doet voor Bemmel&Kroon. De vaatwasser draait als een zonnetje.

goreme 08-05-2014 Via de website gekocht

Positief: Bestelling ging zoals altijd gewoon via iDEAL. Volgende ochtend bevestiging gehad maar dat de wasmachine die ik besteld had niet in voorraad was. Hierdoor kreeg ik een nieuwere model geleverd wat wel een super service is. Levering volgen was ook handig en de jongens die de machine kwamen brengen hebben keurig de machine naar de zolder gebracht en opgestart (Bemmel en Kroon vraag hier geen extra kosten voor). Oude machine meegenomen incl kartonnen etc. Zeer tevreden klant zoals u het kan begrijpen :)

Erikmar 07-05-2014 Via de website gekocht

Ze brachten de afwasmachine zelfs boven.

Oude A 07-05-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website, eenvoudig om bestelling te plaatsen

Snelle levering, handige en vriendelijke kerels. Binnen kwartiertje was wasmachine op de zolder geïnstalleerd en de oude afgevoerd, super!

Goede service!

Uitstekende service, prettige kerels!

Paard18 07-05-2014 Via de website gekocht

Snel per computer besteld en duidelijke bevestiging prima verzorgd!

Keurige bezorgers netjes aangesloten perfecte service

Ik zou zeker deze winkel bij vrienden en familie aan bevelen

Kan alleen maar zeggen netjes afgehandeld en prima service!!

Tilma 07-05-2014 Via de website gekocht

Duidelijk bestel procedure.
Snelle en makkelijke betaling via iDEAL betaling.

Zaterdag om 20.26 besteld, vaatwasser Dinsdag om 11.00 uur ontvangen.

Vaatwasser voldoet aan wat in beschrijving
is omschreven. Goede Prijs kwaliteit verhouding. Goedkoopste op het internet.

Vroeger was er een reclame van “dat is snel lijkt Overtoom wel” maar een snellere en betere bezorging als Bemmel & Kroon spant op dit punt wel de Kroon.

Via E-mail zorgvuldig op de hoogte gesteld van de bezorging. Perfect, volgende bestelling gaat ook weer via internet bij Bemmel & Kroon.

antoin de vrind 07-05-2014 In de winkel gekocht
leidschendam

Op een zaterdag de machine gekocht. Binnen 30 min gereed.

Levering op tijd en goed op de hoogte gehouden wanneer men deze kwamen brengen.

Zeer ruime keus

Goed advies en prijs

zottekop 05-05-2014 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon Den Haag

Draad van de Miele wasmachine was te kort, ze waren te beroerd om het van mijn oude (zelfde merk)af te halen. Moest maar een monteur laten komen en dat zou mij 75 euro gaan kosten.

Ze hebben genoeg keus

Zeker niet, service is ontzettend slecht. Je betaald 40 euro aansluitkosten. Als ze dan zelf geen materiaal bij zich hebben dan moet je apart weer een monteur laten komen en dik voor betalen.

De service is echt een flop, BCC sluit alles gratis aan. Bij van Bemmel en Kroon betaal je er dik voor. En als het hun goed uitkomt betaal je meer dan het dubbele. Prutzaak waar ik nooit meer wat koop!

Jessievan 05-05-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer, dorpsstraat

We werden in de winkel in Zoetermeer goed geholpen, wij gaven aan waar de wasmachine aan moest voldoen en daarna kregen we de keuze uit verschillende modellen.
Er werd duidelijk uitgelegd waar het verschil in zat.

Op vrijdag in de middag de wasmachine uitgezocht.
Maandag begin van de middag geleverd. Alles werd op zijn plaats gezet en asngesloten. Ook werd gezegd dat de wasmachine eerst een keer moest draaien zonder wasgoed.

Veel keuze, maar met de uitleg van de verkoper erbij, geen koeilijke keuze.

Alles liep goed. Ook het feit dat alle informatie over de wasmachine en wasdroger al op de factuur stonden en dat ik die per email kreeg, was erg handig.

vxlmedia 04-05-2014 Via de website gekocht

Via de mail goed te bereiken.
Site is duidelijk.

Vriendelijk en behulpzame medewerkers.
Goed bereikbaar via mail en per telefoon als je vragen hebt. Ze geven duidelijk en snel antwoord.

Ik vond wat ik nodig had

Zeer zeker aan te bevelen, goede ervaring, ben een tevreden klant.

Prima ervaring, goed product, vriendelijke en behulpzame medewerkers, goed bereikbaar, netjes en volgens afspraak geleverd. Pinnen bij aflevering mogelijk. Ben een tevreden klant.

Koen 55 04-05-2014 Via de website gekocht

Goed onderbouwde website maakt het makkelijk product-kenmerken, prijzen en leveringsvoorwaarden te bestuderen.

Donderdagnamiddag opgezocht, besteld, vrijdagmiddag geleverd en om 13u al pizza's gebakken...super! Goede opvolging met aankondiging van lichte vertraging op het eerste schema. Dit werkt!

Ruim assortiment, prijzen zijn super interessant.

Een beetje avontuurlijk met een nieuwe online winkel in zee te gaan, maar deze komt zeker terug!

HansPrins0 04-05-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Er was een keuze tussen meenemen en laten bezorgen, waarbij geen prijsverschil was en ook de wasmachine aangesloten werd en de oude meegenomen

Zie gemak.....

Alles was prima. Ook de aankondiging van de bezorging ging precies zoals afgesproken.

De verkoper was er toevallig, staat normaal in Den Haag, maar was goed thuis in de materie. Absoluut een aanrader.

avmt 03-05-2014 Via de website gekocht

Snel, goed en duidelijk (telefonisch) geholpen bij aanschaf van Bosch wasmachine (online uitgekozen)

Donderdag gebeld, vrijdag in de ochtend al geleverd! Wonen op 2 hoog zonder lift, maar wasmachine rustig naar boven gebracht en oude afgevoerd.

Onze bestelling was op voorraad

Prettige en snelle service, goede prijs, fijne afleverservice.

G.Sonmez 03-05-2014 In de winkel gekocht
Neckar 24, 2491 BD, Den Haag / Fore Park

op internet een vaatwasser uitgezocht. uiteindelijk in de winkel besteld, omdat er een snelle levering was.

Klantvriendelijk en behulpzaam. Denken mee met de wensen en snelle levering. Spijt dat wij hem niet gelijk hebben laten inbouwen, maar zelf hebben gedaan. Leek erg makkelijk, viel tegen.

van Low-budget tot high tech. keus is enorm. Als mijn andere apparaten (alles is nu ruim 12 jaar oud) aan vervanging toe zijn, ga ik direct hier naartoe.

ruime keus. De prijzen van de apparaten zijn hetzelfde, zeker niet duurder.

ruime keus aan elektrische apparaten. Klantvriendelijk en meedenkend.

Koor70 02-05-2014 Via de website gekocht

Genoeg keus

Is gewoon allemaal prima geregeld.

pjhboon 02-05-2014 In de winkel gekocht
crusiusplaza

snelle levering , erg klantvriendelijk en geen aanbetaling gevraagd en dat in deze tijd. dat bind vertrouwen

keeven 02-05-2014 In de winkel gekocht
Cruquius

Mooie winkel op goed bereikbare locatie in Cruquius. Goede bediening en een scherpe prijs.

Uitstekende communicatie per e-mail m.b.t. orderbevestiging en montagedatum. Installatie van de vaatwasser snel en correct uitgevoerd door AJ tec.

Uitgebreid assortiment vaatwassers, waar wij voor kwamen.

Prima bedrijf. Zeker aan te bevelen voor een bezoek

zie boven

Tina Bos 01-05-2014 Via de website gekocht

Makkelijk te vinden op internet

Genoeg keuze

Zo makkelijk, snelle levering!!

Goed vergelijk, snelle levering, makkelijke tracking levering!!

john-devries 01-05-2014 Via de website gekocht

Wasmachine werd op 1e etage geplaatst aangesloten en oude mee retour genomen

Ruim aanbod huishoudeijke apparaten

Eigen bezorg dienst

Duidelijke informatie over verloop van bestelling en een telefoontje vooraf dat ze onderweg waren voor het afleveren. Zeer goed.

mbavinck 30-04-2014 Via de website gekocht

Binnen 2 dagen nadat de oude wasmachine stuk was gegaan, kon ik weer wassen. Wasmachine was snel geleverd, op het afgesproken tijdstip, naar 3-hoog getild, geinstalleerd en de oude mee terug genomen. Super service!

glim1991 30-04-2014 Via de website gekocht

een goed apparaat kiezen via internet (evt. i.o.m. iemand aan de telefoon) Wij zijn perfekt geadviseerd en geholpen!

vriendelijke mensen aan de telefoon die ons echt goed geholpen hebben. Omruiling van een door ons foutief besteld artikel was ook geen probleem.

ruime keuze

goede snelle service!

jachan 30-04-2014 Via de website gekocht

Heel simpel besteld via de website.

Alles tot en met het plaatsen van het apparaat zeer klantvriendelijk afgehandeld

Voldoende keus in benodigde apparatuur

Bestellen, afleveren en plaatsen heel gemakkelijk verlopen
Zeer tevreden!

Op kieskeurig eerst een keuze gemaakt van voorkeursppara(a)t(en) Website van Bemmel & Kroon voldeed qua leveranciers en prijs het best aan onze verwachtingen. Via website zeer gemakkelijk te bestellen. E- mail informatie daarna geweldig evenals het volgen via de link in deze mail van het transport en het tijdstip van afleveren. De mensen die het apparaat kwamen afleveren en plaatsen waren supervriendelijk en bekwaam. Kortom, bij een volgend benodigd apparaat kijken we eerst bij Bemmel & Kroon. Geweldig!

mvdz 30-04-2014 Via de website gekocht

Snel duidelijk simpel

Krijg de avond voor levering een mail met tijdsaanduiding. Dag van levering 15 minuten van tevoren een telefoontje. Ideaal

Groot

Om alle bovenstaande redenen

Zie antwoorden

Diesel10 30-04-2014 Via de website gekocht

Super duidelijke website! Bestelprocedure ging heel goed en snel en kreeg duidelijke bevestigingsmail!!!

Service super goed! Geen bezorg en plaatsingskosten!!!De bezorgers waren zeer nette heren, die heel netjes met de producten omgingen!

Een ruim en duidelijk assortiment.

Zeer zeker de moeite waard om online in deze winkel te kopen!!! Ik ben zeer tevreden wat betreft de service en bezorging. Zijn je producten op voorraad dan kan het de volgende dag netjes bij je afgeleverd worden!

Mijn ervaring over de winkel is alleen maar super positief!!! Het is ook heel duidelijk aan de punten waardering zien.Al met al totaal geen klachten of negativiteit!!!

anjahendriks 29-04-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Erg gemakkelijk te bestellen. Duidelijke stap voor stap uitleg door de winkelmedewerker. Thuis betalen, gewoon via de pin.

Zeer goede service. In de winkel bekijk je wat je hebben wil, je kiest uit en ze komen het gewoon de volgende dag al thuis bezorgen, ook als je in een flat zonder lift woont! (zonder extra kosten!) En.. je hoeft pas te betalen als alles thuis geinstalleerd is.

Op internet wordt zeer duidelijk aangegeven of het product in de betreffende showroom aanwezig is. De wasmachine waar ik naar op zoek was, was niet aanwezig, wel een vergelijkbaar apparaat. Duidelijke uitleg van de winkelmedewerker waarom dit apparaat niet aanwezig was. (Omdat het prijsverschil met de iets betere minimaal is kiest men over het algemeen voor de betere) In de winkel is genoeg assortiment aanwezig, ook kun je de apparaten aanschakelen, zodat je echt de bediening kunt bekijken.

Fijne service, klantvriendelijk, snelle uitgebreide bezorging. Groot assortiment aan apparaten en zeer gemakkelijk te bestellen

Vandaag de wasmachine thuisbezorgd gekregen, ook direct aangesloten. Eerst een lege was draaien, om trommel schoon te maken. Daarna heb ik een 60-graden was gedraaid en hij is er heerlijk schoon uit gekomen! Top wasmachine, van een zeer fijne winkel. Dank aan Bemmel en Kroon - Zoeterwoude-Rijndijk

yvonne1401 29-04-2014 Via de website gekocht

Alles wat wij besteld hadden werd op tijd geleverd

Geweldigge service en veel kennis van uw medewerkers

loe001 29-04-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Goede webshop, prachtige winkel, gelijke prijzen in shop en winkel.

Maandag besteld, donderdag bericht dat alles binnen was, vrijdag geleverd en geïnstalleerd. Een onderdeel was niet nodig, dat ging zonder problemen weer mee terug.

Wasmachine en droger gezocht via Kieskeurig. Alle apparaten leverbaar via B&K, zowel wat oudere modellen als de allernieuwste.

Goede service, groot assortiment, scherpe prijzen.

staden01 27-04-2014 Via de website gekocht

Goede duidelijke site, zonder onzin!

doen wat je toezegd: netjes op tijd een mailtje, telefoontje (inzake de aflevering). Wasmachine geplaatst, oude verwijderd, nwe machine even aangezet.

Alle grote merken aanwezig plus bijv. de beste keuze van de consumentenbond.

Tja, zie boven en het feit dat ik 9 jaar na aankoop van een wasmachine en droger weer bij Bemmel en Kroon kocht. Dit bedrijf is gewoon zo goed dat het dus in je hoofd blijft zitten…...

Kan, ook als ik terugdenk aan negen jaar geleden, geen minpunten bedenken. Destijds was ik in de winkel en maakte ongeveer dezelfde mondelinge afspraken die ik nu online gemaakt heb. Het wordt gewoon nagekomen en je kunt dus op dit bedrijf rekenen. Vertrouwen is zo belangrijk. Prima bedrijf.

cyclame 27-04-2014 Via de website gekocht

eerst de koelvrieskast, nu een LG F148T wasmachine met hetzelfde gemak besteld

weer een prima service wasmachine bezorgd en waterpas gezet op plaats van bestemming.

een prima collectie maar ik had van tevoren mijn keus al gemaakt.

voor de tweede keer in 1 maand een bestelling gedaan, prijs offerte gehad
ze houden je van begin tot einde op de hoogte van je bestelling, voor mij een zaak van vertrouwen,duidelijkheid en openheid .

Wat moet ik hier nog meer zeggen: Dat Bemmel&Kroon duidelijk een zeer goede Online zaak heeft (als je wilt kun ook naar hun winkel gaan)maar voor mij is dat niet meer nodig, Online zijn zij ook zeer goed in hun service. Op naar de volgende bestelling.

cyclame 27-04-2014 Via de website gekocht

Samsung no-frost koelvrieskast

bestellen/betalen via pinnen in huis.
bezorgen en plaatsen in huis.

ze houden je op de hoogte van begin tot einde van je bestelling, is er een prijsverschil dan krijg je na melding een prima offerte waar je dan echt geen nee meer tegen zegt.

assotiment is prima maar ik had mijn keus al voor de bestelling gemaakt.

ik kende deze firma niet,nog nooit van gehoord, stond bij Kieskeurig toen op plaats 2 vanwege de prijs van mijn keuze. via mail heb ik die prijsverschil aangekaart , kreeg een prima offerte terug.en heb mijn Samsung koelvrieskast besteld bij hun en ben zeer tevreden .

Firma Bemmel & Kroon was mij onbekend. Vanaf mijn eerste mail van prijsverschil tot aan de levering werd ik op de hoogte gehouden. het uitpakken en plaatsen is naar alle tevredenheid verlopen.Ik kan niet anders dan een 10 geven, want er is geen enkele minpunt die ik hier van af kan halen,de kwaliteit van het produkt kies je zelf.maar de levering en service ligt bij de zaak waar je besteld en daar is Bemmel& Kroon bij mij nummer 1

Ina Mollers 26-04-2014 In de winkel gekocht

prima service, je kan goede afspraken maken.

paulbreet 26-04-2014 Via de website gekocht

Super makkelijk vanuit de luie stoel je keuze maken en doorgeven

Vlotte en duidelijke reactie

Veel keuze en scherpe prijzen

Snel, duidelijk, correct

Snelle en correcte levering, scherpe prijs Ook de bezorgdienst is perfect

vriezeraankoop 26-04-2014 In de winkel gekocht
Rijneke Boulevard Hazerswoude

Voor mij was er voldoende keuze.

De houding van de verkoper was niet correct. Het geeft geen pas om potentiele klanten deelgenoot te maken van problemen op de werkvloer.

De betreffende verkoper was geirriteerd, wellicht door het niet functioneren van de computers. Op mijn vraag of er wat van de prijs afging ivm showroommodel, reageerde hij niet prettig, vervolgens ging er toch wat van de prijs af. Bij mijn vraag of het bezorgd kon worden, was het ja dit kost 15 Euro... Op het kaartje stond gratis bezorgen, kennelijk ging dit niet op voor het showroommodel. Gezien de houding van de verkoper heb ik dit geaccepteerd en besloten om niet meer bij deze winkel ooit iets te kopen.

A_BE 26-04-2014 Via de website gekocht

gemakkelik te filteren en genoeg informatie over de product.

Dat is wat de klant had graag.

Veel assortiment in webshop.

Dit is mijn 2de koop van Bemmel en Kroon web site. Allebei zijn heel goed gedaan. Niet alle webshops heft goed dienst. Dank u wel voor uw uitstekend dienst, heel prompt en vriendelijk. Ahmet

theo verschuur 25-04-2014 In de winkel gekocht
Neckar 24 den Haag

Makkelijk bereikbaar en wordt in indusdriegebied duidelijk aangegeven.Voor de deur voldoende eigen parkeerplaatsen

Goede voorlichting waar rustig de tijd voor wordt genomen zonder opdringerig te zijn.

Bijzonder veel merken netjes en overzichtelijk opgesteld met duidelijke prijskaarten.

In hoge mate aanbevelen door prettige bediening. Na de koopovereenkomst wordt product al de volgende dag afgeleverd en kan met pin bij de chauffeur afgerekend worden.Een half uur voor de per mail aangekondigde bezorgtijd wordt je gebeld dat men in aantocht is.

Eigenlijk geen minpunten alleen maar bonuspumten.

Jacq912 25-04-2014 Via de website gekocht

Perfecte service, gewoon niets op aan te merken

lindazoektuit 25-04-2014 Via de website gekocht

Makkelijke site en toen ik belde werd ik onwijs goed en vriendelijk geholpen

Perfect. Vooral de gratis service dat het tot boven in je huis wordt gebracht. Dit gaf mij de doorslag.

Prima. Alles goed uitgelegd. Prima service. Zelf bepalen wanneer bezorgd. In huis met drie trappen.

gradusfoto 24-04-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer, Dorpsstraat

Kreeg direct een duidelijk, goed advies

Zeer grote keuze

Biancamafait 24-04-2014 Via de website gekocht

Prettige service, vlot, binnen week geplaatst, netjes, mooi op tijd, goed afgehandeld en fijne machine!

Laurens1951 24-04-2014 Via de website gekocht

de bestelling is telefonisch gedaan na duidelijke informatie en kregen een link door om via ideal te betalen.

voor 4 uur s'middags besteld en de volgende morgen al in huis

het assortiment hebben wij nog niet helemaal bekeken maar als alles zo snel en soepel gaat als dit artikel zullen wij zeker als het nodig is daar nog meer bestellen.

vriendelijk en behulpzaam personeel en snelle service.