Deze score is berekend op basis van 2980 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jo 07-07-2016 Via de website gekocht

Je wordt er zeer goed geholpen

Nemen alle tijd voor je en geen enkele vraag is hun teveel

Zeer groot

Wendy 07-07-2016 Via de website gekocht

Het was super gemakkelijk om te bestellen en de koelkast werd de volgende dag al bezorgd.

Het bestellen is heel erg eenvoudig. Ook de korte levertijden zijn heel fijn. Bevestigingen per mail en sms.

Prima service, overzichtelijke website, snelle levering. Top service!

Nicolaas P 07-07-2016 Via de website gekocht

De site was prima te vinden en overzichtelijk

Het artikel dat ik kocht werd op de door mij gekozen dag bezorgd. En zelfs lukte het om binnen de door mij beschikbare tijd te blijven. Het oude exemplaar afgevoerd.

Het artikel dat ik zocht was voorradig en tegen werkelijk de allerbeste prijs

Lijkt me duidelijk: goede producten, snel en prompt geleverd. Compliment voor B&K en het vervoerbedrijf!

Waarom een 10? Er was niets aan te merken.

Kellner 06-07-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website

Goede service en vriendelijk personeel. Goede uitleg en tips gekregen

Ruim assortiment, voor een ieder wat wils!

Romilda 06-07-2016 Via de website gekocht

Betaling mogelijk bij bezorging

Veel oudere modellen tegen gunstige prijzen. Tijdelijk levering met 5 jaar garantie voor mijn vriezer.

Snelle levering en uitstekende track en trace.

Lig je buiten de bezorgingsregio dan worden showmodellen niet geleverd. Dit staat niet op de website, dat is slordig. De externe bezorger voor de andere aankopen is uitstekend.

robrogg 06-07-2016 Via de website gekocht

Makkelijk besteld

Antwoorden op mijn vragen

Ruime keus

Prijs/ kwaliteit

claudia 06-07-2016 Via de website gekocht

We konden in de winkel al onze producten zien en "proberen" ze hadden veel staan en je kon makkelijk vergelijken

We werden goed geholpen en de verkoper had er duidelijk verstand van.

Ze hebben een grote winkel met veel appretuur. Daarnaast hebben ze nog een aparte afdeling met alleen appretuur. Hierdoor konden we bijna alles zien en vergelijken.

Goede winkel, groot assortiment, verstand van zaken en goede service.

Richard 06-07-2016 Via de website gekocht

Handige webshop, snelle levering

Oude apparaat werd opgehaald, nieuwe apparaat uitgepakt en aangesloten. Perfect!

Ze hadden wat ik wilde.

De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Ik zou iedereen aanraden hier hun witgoed te kopen.

Statistisch gezien zijn tienen niet geloofwaardig maar deze winkel doet precies wat moet en hoort. Het kan gewoon niet beter.

Cicek 05-07-2016 Via de website gekocht

Website is duidelijk, ze hebben veel producten en je komt via google snel bij hun uit.

Snelle reacties nav order, vrijdagmiddag had ik de order geplaatst, kreeg ik een bevestiging dat het product zaterdagochtend zou worden geleverd, had ik later op de vrijdagavond betaald en werd het netjes op tijd geleverd. Tevens kreeg ik voor dezelfde prijs een opvolgend model geleverd.

Veel keuzes binnen verschillende prijscategorien.

Goede ervaring tav order en snelle afwikkeling.

Johan den Boer 05-07-2016 Via de website gekocht

Werd netjes te woord gestaan, zelfs op zondag, kreeg de antwoorden waarna ik op zoek was.

Keurig te woord gestaan, goed geholpen,ook de transporteur heeft keurig werk geleverd en binnen de vooraf gecommuniceerde levertijd, kon makkelijk met track en trace bestelling volgen, betaling via pin aan huis, lekker makkelijk. Namen ook het verpakkingsmateriaal weer mee.

Heb alleen gezocht op een vaatwasser, kan niet het hele assortiment beoordelen.

Bij mijn eerste bestelling hadden ze het niet beter kunnen doen. Ben benieuwd bij de volgende bestelling.

Ga zeker met mijn volgende zoekopdracht langs bij de website van deze aanbieder.

K. Lam 05-07-2016 Via de website gekocht

Makkelijk gevonden wat ik wou hebben

Duidelijk met bezorgtijden

Goedkoop , snel en duidelijk.

Gert 05-07-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Prachtige opstelling van heel veel producten, waardoor je kunt zien wat je koopt

Prima communicatie over tijdige aflevering en plaatsing van de koelkast

heel veel merken zijn te bestellen.

Heb al meerdere producten bij Bemmel & Kroon gekocht. Ben hierover tevreden.

John 05-07-2016 Via de website gekocht

Netjes in het opgegeven tijdbestek afgeleverd, en 30 min. van tevoren een belletje dat ze eraan komen.

Genoeg keuze.

Goedkoop,snel en vriendelijk

Maurice 05-07-2016 Via de website gekocht

Zeer duidelijke website

De levering was zeer snel en precies op tijd.

Prijs was goed.

Geen

joke 04-07-2016 Via de website gekocht

De winkel is dichtbij ons huis. Bijna alle modellen staan er en een goede onafhankelijke uitleg van het apparaat kan gegeven worden.

Veel merken en verschillende types staan in de showroom

Correcte afhandeling van de koop. Uit verleden de ervaring van goede service ondervonden.

zie bovenstaande antwoordeninbouw oven van Neff

Lieseth 04-07-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Erg makkelijk bereikbaar

Goed geholpen door enthousiast personeel!

Grote keuze, diep assortiment

Al met al een top winkel!

paul 04-07-2016 Via de website gekocht

eenvoudig om iets wat je nodig hebt te vinden.

als je vragen hebt staat er gelijk iemand klaar.

dat licht er aan wat je nodig hebt.

netjes en verzorgd.

Ga zo door.

LC 04-07-2016 Via de website gekocht

Je kunt makkelijk produkten kiezen en vergelijken.

Prima service! Alles volgens afspraak en keurig steeds een bevestiging.

Genoeg keuze in verschillende prijs categorieën.

Absoluut! Eerder kocht ik een droger in de winkel. Nu een vaatwasser online aangeschaft. Beide keren verliep alles naar wens en moet prima service.

Hein 04-07-2016 Via de website gekocht

Aankopen, betalen, leveren in een paar muisklikken.

Nog geen contact/service met of van de winkel nodig gehad maar het aankopen/leveren verliep bijzonder eenvoudig en soepel.

Karin 03-07-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Te bereiken via internet maar zeker in de prachtige winkel.

Snelle service, vandaag gekocht, morgen geleverd!

Zeer ruim aanbod.

Ongelooflijk mooie winkel, zeer de moeite waard, met prachtige keukens.

Bertus 03-07-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijk!

Zelf te plannen datum en ze helpen je alles naar binnen te zetten.

Veel keuze

Betrouwbaar en goed!

Esther 03-07-2016 Via de website gekocht

Ik had de wasmachine via consumentengids gezien en gezocht bij Beslist.nl en kwam uit bij Bemmel & Kroon als een van de goedkoopste en ook nog met een snelle levering.

Ik heb de wasmachine besteld via internet en ze hebben geleverd wanneer het mij uitkwam. Wat heel belangrijk is omdat wij allebei werken.

Ze hadden de wasmachine die ik zocht. Dus ik hoefde niet verder te zoeken.

Ze voldoen aan mijn verwachtingen tot nu toe.

A 03-07-2016 Via de website gekocht

Online bestellen ging prima, meteen een duidelijke bevestiging gekregen.

Betreft ordernummer BKI543311. Aflevering was binnen de aangegeven tijd, alleen werkte de beloofde track & trace niet qua realtime updates.

Hele goede prijs.

Betreft ordernummer BKI543311.

Koen van E 03-07-2016 Via de website gekocht

Goede zoekfunctie, product aanblikken, afrekenen en klaar.

Aankoop wordt direct bevestigd via mail met duidelijke uitleg over de vervolgstappen. Afspraken worden nagekomen. Op vrijdag besteld en zaterdagochtend om 8.30 uur in huis.Bezorging via Dynalogic is erg prettig vanwege nauwkeurige inschatting bezorgtijd en waarschuwing midddels sms een half uurtje van te voren

Ruim, diep en breed

mieke groot 02-07-2016 Via de website gekocht

Goede website, telefonisch was het bedrijf goed bereikbaar voor een vraag over het produkt.
Bestellen ging eenvoudig.

Bij een vraag over de aflevering via de mail gesteld kwam er al snel een bevredigend antwoord.

Alles ging prima. De koel/vriescombinatie en het vrijstaand fornuis zijn prachtig.

Mandy 02-07-2016 Via de website gekocht

Ik heb gebruik gemaakt van de website die heel duidelijk en overzichtelijk is.

Ik had problemen met mijn bestelling. Heb contact opgenomen en ben erg vriendelijk geholpen. En omdat het product wat ik wilde uitverkocht was toch nog bij mij. Aankoop korting gekregen:)

Voldoende keuze

Van bestelling tot levering too service. En je wordt netjes op de hoogte gehouden met de bezorging. Helemaal blij met de nieuwe wasdroger

Helemaal top Factuur met ordernummer BKI544350 ( ivm de Win je aankoopbedrag terug actie)

peterbalm 02-07-2016 In de winkel gekocht
Cruquius

Webwinkel en retail locatie hanteren zelfde tarieven

Snel , vakkundig

genoeg keuze

Jolanda 02-07-2016 Via de website gekocht

3,3

De wasmachine van mijn keuze was goed te vinden. Toen ik 1 dag later 'm wilde bestellen, was deze opeens 50 euro duurder, maar nadat ik daarover had gemaild, kreeg ik de wasmachine toch voor de prijs die ik in 1e instantie had gezien en waardoor ik voor Bemmel en Kroon had gekozen.

De vervoerder wilde mijn oude wasmachine niet meenemen omdat de bovenkant een beetje los zat en men dat niet aandurfde. Toen ik hierover belde met Bemmel en Kroon met de vraag of men ervoor kon zorgen dat deze alsnog opgehaald zou worden (met de benodigde hulpmiddelen zoals bijv. een spanband erom of traplift) deed de medewerker erg afwijkend en zei hij telkens dat Bemmel en Kroon hier niet verantwoordelijk voor was. Toch een nieuwe afhaalopdracht ingeschoten, waarbij het wederom mis ging omdat de vervoerder weer is weggegaan terwijl ik gewoon thuis was (kaartje in de brievenbus) en ook op een eerder tijdstip kwam dan in de sms stond. Weeeer gebeld met Bemmel en Kroon om dan een afspraak te maken voor de zaterdag, medewerker Gino leek niet te snappen dat ik zei dat ik doordeweeks niet nóg een keer een hele dag thuis kon blijven van werk, maar heeft uiteindelijk gebeld met de vervoerder om de afhaalopdracht voor zaterdag in te schieten. Op de dag zelf kwam er geen vervoerder en na telefonisch contact bleek dat de afhaling tóch voor een doordeweekse dag was ingeschoten. Al met al zeker 10 telefoontjes hieraan gewijd en de oude wasmachine staat nog steeds bij mij op zolder. Medewerker liet mij niet eens uitspreken en vertoonde zeker geen klantvriendelijk gedrag.

Zolang alles gewoon goed gaat, kun je waarschijnlijk prima bij deze winkel kopen. MIjn 1e ervaring met de offerte was namelijk prima. Echter, toen het mis ging met het ophalen van de oude wasmachine, begon de ellende en daarom beveel ik deze winkel vanwege de slechte service en klantonvriendelijkheid zeker niet aan.

Leon 02-07-2016 Via de website gekocht

Ik wilde een verkoper aan de telefoon, maar het was erg druk op zondag. Ze hebben mijn nr genoteerd en zouden terugbellen. Voor de afgesproken tijd hebben ze effectief teruggebeld.

Na heel lang vergelijken op internet had ik eindelijk beslist welke wasmachine ik wilde. Toen ik de winkel belde om zeker te zijn, bleek de machine niet meer voorradig. Aangenaam verrast was ik toen de verkoper zijn dat hij nog wel dezelfde machine had, maar dan 1kg groter. En ik mocht hem hebben voor dezelfde prijs. Top-service van deze winkel.

De winkel geeft prima service. De bezorgers daarentegen vielen tegen. Ze spraken geen Nederlands en konden dus geen uitleg geven over de machine. We moesten hem ook zelf waterpas zetten wat eigenlijk bij de plaatsing hoort.

Karen 02-07-2016 Via de website gekocht

Het is heel makkelijk om iets te bestellen bij Bemmel en Kroon. Er is online hulp beschikbaar als je er niet uit komt.

Goede en snelle service en gemaakte afspraken worden nagekomen, mocht er zich een probleem voordoen dan wordt je bijtijds op de hoogte gesteld.

Ze hebben een heel groot assortiment, wat het kiezen soms zelfs een beetje lastig maakt. Als je er echt niet uitkomt kun je altijd bellen om tot een goede aankoop te komen.

Goede service en vriendelijk personeel, die altijd bereid zijn om bij aflevering de nodige uitleg over het eerste gebruik te geven.

Ik durf Bemmel en Kroon met een gerust hart aan te bevelen bij iedereen.

Ron 01-07-2016 In de winkel gekocht
Leidschenveen

Naar de winkel of online, net waar je zin in hebt. Altijd de laagste prijs, zoniet valt er te praten.

Staan altijd voor je klaar.

Ruime keus, voor ieder wat wils.

Gewoon een fijne winkel, met veel mogelijkheden.

Sebastiaan 01-07-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website, makkelijk bestellen.

Levertijd kon aangegeven worden, ook conform de afspraak geleverd.

Ruim assortiment.

Ook prima prijzen.

Herald 01-07-2016 Via de website gekocht

Informatie via website prima

Snelle reactie op email en je wordt goed op de hoogte gehouden van levertijd etc

genoeg keuze en anders bieden ze alternatief/opvolg model

Alles prima geregeld! nu zien of apparaten (wasdroger en wasmachine) voldoen aan onze wens/eis maar kunnen dit nu nog niet beoordelen.

joceta1950 01-07-2016 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon Cruqius

Winkel vlak in de buurt, goed geholpen met prima uitleg

Binnen 1 dag kon hij gebracht worden. Na email welk dagdeel, krijgt een half uur van te voren een telefoontje wanneer hij word geleverd. Dus prima geregeld

Moesten een nieuwe inbouw koelvries combinatie. Konden uit verschillende kiezen.

Niet alleen inbouw maar ook gewone koelvries combinaties en keukenapparatuur.

Moesten na troomuitval een andere koelvries combinatie, zijn bij Bemmel en Kroon uitgekomen. Prima winkel dicht in de buurt en uitstekende service. En goede prijzen.

W 01-07-2016 Via de website gekocht

Uitstekende website. Makkelijker dan van de concurrentie. Naar mijn mening beter dan die van de "ik ben toch niet gek" winkels... En ook makkelijk: als een product niet leverbaar (meer) is, dan zie je een alternatief.

Bij telefonische navraag uitstekend geholpen. Heb meerdere keren gebeld en elke keer netjes te woord gestaan en van informatie voorzien.(ik twijfelde heel erg tussen 2 wasmachines) En de uiteindelijke bestelling kon zonder probleem a la minute telefonisch in orde gemaakt worden.

Ze hebben sowieso alles wat de concurrentie ook heeft. En als ze iets niet hebben, komen ze met een passend alternatief. Ook veel kennis over de producten in hun assortiment.

Had eerst zoals zovelen de "ik ben toch niet gek" winkel geprobeerd. Maar daar was de telefonische service onder de maat. En de geadverteerde prijs klopte ook niet.Toen schoot mij deze winkel te binnen, daar ze vroeger op mijn werk altijd hun witgoed hier bestelden. Ben bij dat deze naam mij weer te binnen schoot.

Heb de wasmachine laten bezorgen. Op 1 hoog. Geen lift, moest via de trap. Uitstekende bezorgdienst. Beste tot nog toe. Oude (loodzware Miele) apparaat keurig mee terug genomen. Wasmachine is ook keurig waterpas gesteld en ze hebben het eerste testprogramma laten draaien. Keurige mannen, alles netjes geïnstalleerd. Kon duidelijk merken dat het een 'eigen' of vaste bezorger was van deze winkel.

Ruud 30-06-2016 Via de website gekocht

gemakkelijk besteld via website

Service via website oke, in winkel viel service iets tegen

niet alles meer aanwezig waarmee geadverteerd werd

apparaat netjes volgens afspraak geleverd en geplaats. nieuw geleverd apparaat blijkt te lekken, maar wordt na telefoontje meteen volgende dag omgeruild. Zo hoort service te zijn.

RB 30-06-2016 Via de website gekocht

Goed toegankelijke en uitgebreide website.

Bij telefonische navraag over beschikbaarheid van enkele type koelkasten, goed en snel geïnformeerd en ook op prettige wijze geadviseerd.

Handig is de mogelijkheid om gewenste afleverdatum aan te geven bij bestelling.

De topmerken zijn leverbaar. De artikelen zijn veelal scherp geprijsd.

Koelkast Siemens type KI31RSD30, is een aanrader! Netjes geconstrueerd, zuinig, stil en relatief eenvoudig in te bouwen. Wel opletten bij het plaatsen van een decordeur. In geval van een aan de onderzijde overhangende deur, moet niet volledig de instructie van Siemens gevolgd worden.

Renate 30-06-2016 Via de website gekocht

Via website besteld. Eenvoudig en makkelijk.

Ideal betaling ging mis. Contact opgenomen met de klantenservice en een nieuwe link voor betaling ontvangen. Na betaling een gecorrigeerde factuur dat betaling is voldaan per mail ontvangen.
Type dat ik heb besteld was niet meer aanwezig voor hetzelfde bedrag de opvolger gekregen.

Genoeg keuze voor wat ik wilde kopen

Uitstekende service. Bezorgers vriendelijk en goed en vriendelijk geholpen door de klantenservice.

JvW 30-06-2016 Via de website gekocht

Online product gekocht niet in de winkel geweest.

Wij hadden een vaatwasser besteld binnen twee dagen was die geleverd en geïnstalleerd. De monteurs werkte heel precies en waren vakbekwaam!!

Keus genoeg van verschillende merken ook qua prijsniveau

Wij zijn ontzettend tevreden en onze volegnde aankoop is zeker weer bij deze winkel!!!

Ruigrok27 30-06-2016 In de winkel gekocht
Cruquius

De winkel is om de hoek en is ruim opgezet met veel keuze. Prettig om even te voelen hoe degelijk een machine is. Bestellen ging vriendelijk, soepel en snel. Ik vind het handig dat er meer winkels zijn met witgoed, zodat je ook even kunt vergelijken met anderen.

Prima service en betrouwbaar advies. Ik was zelf nogal impulsief en wilde gelijk met een vaatwasser naar buiten, maar de medewerker adviseerde me om geduldig paar dagen te wachten op een vaatwasser die even niet op voorraad was. Hij vond deze veel beter bij mij passen en hij had gelijk. De machine is op het juiste tijdstip geleverd en volgens afspraak. Ik ben heel tevreden!

Genoeg keuze uit verschillende merken en prijsklassen, waardoor je goed kunt vergelijken.
Ik heb nu een prima vaatwasser, die aan mijn wensen voldoet, tegen een hele scherpe prijs.

Ik heb voor deze winkel gekozen, omdat ik me er rustig kon oriënteren. Advies aangeboden kreeg en er goede vergelijkingsmogelijkheden waren.

J.T. 30-06-2016 Via de website gekocht

Snel en eenvoudig via de webasite

Super service - aardige mannen die op de 1e etage een koelkast kwamen plaatsen en de oude retour namen

De ervaring was goed - dus ik kan deze winkel aanbevelen.

John 30-06-2016 Via de website gekocht

Duidelijk, helder en snel.

Keurige afhandeling

Grote keuze mogelijkheden

Gewoon goed, correct en service en oplossings gericht

Wouter 29-06-2016 Via de website gekocht

Bestelling plaatsen is makkelijk, deur omdraaien werd prima geregeld en extra kosten via Ideal linkje.

Gewoon goed en qua prijs zeer netjes t.o.v. concurrenten.

Kom al jaren bij van Bemmel voor keuken apparatuur of een hele nieuwe keuken. Altijd eerlijk advies en prima service. Gewoon waar voor je geld. Ondernemers die snappen hoe het werkt. Webshop combi met echte winkels.

RDH 28-06-2016 Via de website gekocht

Zeer goede en snelle telefonische ondersteuning

Levering van apparaat volgens afspraak

Uitgebreid assortiment

Winkel bij uitstek om een duur en specifiek apparaat met een veilig gevoel aan te schaffen

Wanda 28-06-2016 Via de website gekocht

4,8

bezorging gepland met 'extra service'. dat wil zeggen bezorgen naar de plaats (etage) waar je de spullen wilt hebben (ook order geboekt met 2e etage). Komt de bezorgdienst, anderhalf uur te laat (we waren de laatste rit), ja we brengen het niet naar boven, mogen we niet doen... Jammer, had echt het idee dat ze er geen zin meer in hadden. Heb mn schoonvader s avonds laat nog moeten vragen om een enorm zwaar apparaat naar boven te brengen terwijl de bezorgdienst dit had moeten doen!

Prima site, bezorgen en service stuk minder bevallen

Matthijs 28-06-2016 Via de website gekocht

Eenvoudig bestellen en zelf de afleverdag kiezen

Gekozen product bleek niet meer leverbaar, als alternatief een nieuwer model gekregen voor dezelfde prijs

Ruime keuze

Ruime keuze, scherpe prijzen en goede service

Ordernummer BKI542336

Sooze 28-06-2016 Via de website gekocht

duidelijke website. Telefonisch snelle afhandeling. Enorm snelle levering!

Telefonisch goed bereikbaar. Ook goed geholpen aan de telefoon. De droger die wij graag wilden hebben , hadden ze niet meer. Voor een goede prijs een andere toegewezen gekregen.

De website mag wel up-to-date worden gemaakt. Aangezien niet alle producten leverbaar zijn en dit wel zodanig wordt aangeduid op de website.

Fijne communicatie, snelle levering, goede service.

Frits 28-06-2016 In de winkel gekocht
Neckar 24, Den Haag

Prima aanrijroute, goede parkeermogelijkheid.

Zeer goed advies. Prima prijs. Luisterend oor!

Lijkt zowat onuitputtelijk. Overweldigende diversiteit van producten.

Ons eerste bezoek, een platinum pluim!

Aflevering prima op afgesproken dag en tijd, keurig geplaatst.

Miekie 28-06-2016 Via de website gekocht

goed overzicht

Snelle behandeling van de opdracht en netjes mail hierover.

Volop keus.

Snelle en correcte behandeling van de opdracht.
Netjes een mail en sms over de levertijd.
Apparaat netjes op zijn plaats gezet, oude mee terug genomen en de verpakking meegenomen, dus geen rotzooi!

Ruud van Voorburg 28-06-2016 Via de website gekocht

Prettige website. Snel en duidelijke weergave.

Prettig contact via de telefoon toen er iets niet duidelijk was. H

We waren gericht naar een koelkast op zoek en ze hadden de modellen wie we wilden online staan.

Prettig dat het allemaal online kan.