Deze score is berekend op basis van 3204 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Joeri 29-03-2016 Via de website gekocht

Zeer duidelijke website met foto's en specificaties, dus ook heel makkelijk te vergelijken met toestellen onderling en met concurrentie.

Wij hadden een Pelgrim kookplaat besteld (order DH516323) en toen bleek dat het ging om een model dat nog niet beschikbaar was hebben ze zelf gebeld en voorgesteld om een duurdere ATAG te leveren, met nog betere specificaties. Enkele dagen later stond de technieker in onze keuken voor de plaatsing. Echt wel een SUPER Service.

Zeer uitgebreid assortiment, ook voor elk budget. Ook zeer voordelig, en is het elders toch goedkoper dan passen ze hun prijzen aan, we hebben hier echt wel een koopje gedaan. Ik ben iemand die het net afschuimt om steeds de beste deal te doen. Toen ik mijn Pelgrim hier dan had besteld dacht ik de deal van mijn leven gedaan te hebben, en wanneer er dan werd gebeld met de melding dat ik ofwel nog wat kon wachten ofwel er onmiddellijk een betere en duurdere ATAG werd geleverd aan dezelfde prijs kon ik mijn oren niet geloven.

Toen we de Pelgrim IDK862ONY bestelden wisten we dat het wel even kon duren daar dit een nieuw toestel van Pelgrim was, dat nog niet beschikbaar was. Groot was onze verrassing toen B&K ons zelf belde om voor te stellen om deze te vervangen door een ATAG HI6271MV di beter en duurder is, en onmiddellijk beschikbaar was. Echt wel heel tevreden over Bemmel&Kroon, zullen er bij volgende gelegenheden opnieuw bestellen.

Ellen 28-03-2016 In de winkel gekocht
Leidschenveen

6,5

Ze hebben mij goed geadviseerd in de winkel bij de aankoop van mijn producten!

Bij de aankoop van mijn producten werd ik goed geïnformeerd! Ik vond dat de verkoper veel van de verschillende producten af wist!

Helaas vond ik de persoon die ik na mijn aankoop heb gesproken via de telefoon niet vriendelijk toen ik wilde melde dat ze bij de levering van mijn koelkast de vloer hebben beschadigd (wat kan gebeuren). Dit gaf mij helaas het gevoel alsof de vriendelijkheid ophield na de aankoop. Dit vond ik niet klantvriendelijk!

mnhr73 27-03-2016 Via de website gekocht

Snelle link naar witgoed site, wel wat weinig filters om sneller te zoeken.

Levering kon binnen een dag, maar ook op een andere, gewenste dag. Alleen jammer dat je pas op de dag zelf te horen krijgt wanneer ongeveer de levering is. Hierdoor moet je de hele dag vrij houden.

Ruim assortiment.

Heb hier nu al drie keer eerder besteld, dus dat zegt genoeg...

E. B. 27-03-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website

Uitstekend, ook telefonisch erg vriendelijk

Uitgebreid assortiment waardoor veel keuze

Een aanrader voor iedereen

Door een woningbrand, na herstel snel op zoek naar deze wasdroger en qua prijs en levertijd super.

C.H. 27-03-2016 In de winkel gekocht
Den Haag/ FourePark

Goed te bereiken met de auto. Binnen ook goed bereikbaar met een trap of een ruime lift naar boven.

Goede uitleg. Op al mijn vragen een duidelijk en sereus antwoord.

Alles op keuken apparatuur en keukens en huishoudelijke artikelen kun je er kopen.

Deskundig, vriendelijk en geduldig personeel,en in alle prijsklasse een keus te maken.

Met meedenken van de verkoper, die de tijd er voor nam, heb ik een besluit kunnen nemen. Bedankt!!

sytse 26-03-2016 Via de website gekocht

duidelijke website!

Product was niet meer leverbaar, er wordt een prima alternatief aangeboden.

Vrijdagmiddag wasdroger besteld, en zaterdag in huis. Leuk dat je precies kunt volgen waar de auto met de droger zich bevindt.
Het door mij gekozen artikel was niet leverbaar, toen kreeg ik een beter en duurder alternatief aangeboden voor dezelfde prijs.
Dik tevreden over Bemmel en Kroon dus !!

Leon 26-03-2016 Via de website gekocht

Goede service ook in aanverwante artikelenkomen afsoraken na en bellen zeer snel met het juiste antwoord terug, zelfs als dit nagegaan moet worden ij de fabrikant!

Uitstekend, volledig, netjes en vriendelijk.

Kreeg meteen een vervangend product voor dezelde prijs!

Gewoon top!

Harry 26-03-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Perfecte, kundige en vriendelijke bediening met een reusachtig assortiment.

bovengemiddeld aanbod en scherpe prijzen gelijk aan webwinkels.

Het aertikelaanbod is groot, de bediening vakkundig en vriendelijk, de prijzen zijn scherp , gratis thuisbezorgd en geplaatst en niets vooruit betalen of tekenen!

Leo 26-03-2016 Via de website gekocht

zeer goede en beleefde behandeling door Gino vd Kleij

Nette en snelle aflevering en op afgesproken tijden

Goede overzicht folder gevonden op Reclame.nl

Online zeer tevreden

zeer geluidarme wasmachine en goed programmeer baar

BJBulpitt 26-03-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijk website en bestellingproces

Snel en duidelijk

Prima

Goede dienstverlening

A. De boer 25-03-2016 In de winkel gekocht
Cruquius

Mooie overzichtelijke winkel. Met veel parkeer gemak.

Kundig advies, Gratis levering aan huis.

Nic 25-03-2016 In de winkel gekocht
Bemmel & Kroon in Zoeterwoude Rijndijk

Alles aanwezig en goed gepresenteerd.

2 Bosch app waren geen matching set en men stelde alles in het werk om dit alsnog te regelelen.

In 1 koop alles op 1 adres kunnen vinden.

Overzichtelijk en duidelijk, geen loze beloftes.

Aanrader

Tom Jacobs 25-03-2016 Via de website gekocht

Bij telefonisch contact goed geholpen

Prima service. Zorgden ook voor een gratis installatie van deze geïntegreerde vaatwasser, die zijn voorganger na 16 jaar moest vervangen.

Louis Frequin 25-03-2016 In de winkel gekocht
in Forepark - Neckar 24 Den Haag

Artikelen overzichtelijk gepresenteerd in categorien met duidelijke product informatie . In de gelegenheid gesteld om zelf eerst te kijken , super. Verkoper ( uitstekende vakspecialist representatief) komt indien ik hem verzoek te adviseren .

Fantastisch kunnen vele bedrijven in deze branche een voorbeeld aan nemen. Model Liebher koelkast en vriezer niet in showroom , direct catalogus laten zien en het belangrijkste fantastisch geadviseerd . Ook de kookplaat informatie gingen voor inductie toch gas genomen gezien de bijkomende hoge kosten voor aparte een stroomgroep en bekabeling naar de meterkast voor inductie advies van verkoper toch gas genomen . De gratis installatie en snelle levering is geweldig. Bedankt de heer Herman Linkerhof de complimenten

Geweldig assortiment met kwaliteit producten - veel merken en in vele assortiment groepen aanwezig

Assortiment - prijs niveau en vakkundige verkopers en service zal ik alle nieuwe klanten toewensen bij Bemmel en Kroon te gaan shoppen , daar ben je klant .

Ja , het installatie bedrijf Ajtec heeft zeer snel alle inbouw apparatuur geinstalleerd ( heeft de producten zelf bij zich ) Neemt oude apparatuur terug . Uitstekende monteur de heer Dennis Volker , zeer creatief om onze kookplaat in te bouwen , ruimt alles op en prima vakman . Een uitstekende partner van Bemmel & Kroon geeft een uitstekend visitekaartje af . Chapeau .

Piet 25-03-2016 In de winkel gekocht
Bemmel Kroon te Den Haag

Meer dan genoeg kennis aanwezig en correct.

Ondanks wat uitdagingen bij het plaatsen, rust, correct en vriendelijk.

Genoeg keuze

Marjolein 25-03-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

lekker dichtbij en de winkel is overzichtelijk

vriendelijk

groot genoeg

ruime keuze voor een goede prijs, service tegen internetprijzen

Cathy 23-03-2016 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon Cruquius

vriendelijk geholpen

winkel goed bereikbaar. alle apparatuur werd snel geleverd en geplaatst

er was een ruime keuze in de winkel

ben op aanraden van derden naar bemmel en kroon gegaan. heb bemmel en kroon ook al weer aan anderen geadviseerd

Frans 22-03-2016 Via de website gekocht

duidelijke uitleg op al je vragen enorme duidelijk site

super vriendelijk geholpen ook als je net voor sluiting tijd een bestelling plaatst

wat je ook zoekt van Bemmel heeft het en zit er iets prijs verschil in dan word het vlekkeloos weg gepoetst, effe wat anders als media markt

ik adviseer van Bemmel zeker aan mijn vrienden en familie ook mijn zoon heeft alles gekocht voor zijn Ikea keuken wederom ook weer super geleverd en tot in de puntjes gepland

Do 22-03-2016 Via de website gekocht

het gewenste apparaat was in voorraad en was makkelijk na te kijken

We werden keurig op de hoogte gehouden wanneer het apparaat wordt geleverd, nl. eerst een mail om een dagdeel door te geven en dan een half uur van te voren gebeld door chauffeur. Prima servie

alle apparaten welke we wilden vergelijken werden verkocht

Keurig, net bedrijf die alles waarmaakt wat beloofd wordt. Top

Henk 22-03-2016 Via de website gekocht

Goed toegankelijke site en bestelmenu

Snelle terugkoppeling en bij een vraag snel en correct aan de telefoon geholpen

Komen hun afspraken na, concurrerende prijs

Wouter 22-03-2016 Via de website gekocht

overzichtelijk en helder

eenvoudig aangeven wanneer je bestelling wilt ontvangen en eenvoudig betalen

ruime keuze

Super winkel

Rein 22-03-2016 Via de website gekocht

Alles verliep prima, duidelijke website, eenvoudig bestelproces.

Keurig op de afgesproken dag geleverd. Tijdstip goed in te schatten door een duidelijke track-en-trace.

Laagste prijs voor de aangeschafte stofzuiger.

Prima afhandeling.

van der Molen 22-03-2016 Via de website gekocht

Had een grote bestelling voor witgoed. Kon ik allemaal bij Bemmer en Kroon vinden. Voordat ik hun site had gevonden duurde helaas even.

Vooral het kunnen aanvragen van een offerte, heeft mij blij verrast.

Grote keuze.

Wou dat ik ze eerder had ontdekt!

Aflevering van produkten was uitstekend!

ps54 21-03-2016 Via de website gekocht

Eenvoud van bestellen goed assortiment en heel belangrijk een prima firma die de apparaten netjes installeert!

Binnen 24 uur was er een afspraak met de installateur en een paar dagen later was de vaatwasser geinstalleerd.

Wat wij uitgezocht hadden op het internet was beschikbaar ik kan niet beoordelen of dat altijd zo is. Wel is er dan altijd een goed alternatief

Prijsstelling , de goedkoopste, met een soepele en goede levering en installatie

JanB 21-03-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Goed overleg met medewerker van Bemmel & Kroon

Goede overleg wat betreft de bestelling.

Ruime keuze en voorstellen.

Goede medewerkers met kennis

Indien ik weer wat heb te bestellen zal ik zeker weer bellen.

C. de Vreugd 21-03-2016 Via de website gekocht

Zeer eenvoudig kunnen selecteren naar het onderwerp.

Zeer snelle bezorging. Nieuw gekregen en de oude meegegeven.

Jaap 21-03-2016 In de winkel gekocht
Cruquius plein

vriendelijk en behulpzaam personeel.

werd direct geholpen en er werd tijd genomen om de diverse mogelijkheden en voor-en nadelen duidelijk uit te leggen

voldoende keuze voor datgene waar ik voor was gekomen

ruim opgezet en overzichtelijk

voor een ieder aan te bevelen.

Jos 20-03-2016 Via de website gekocht

Op de website was het wat lastig om witgoed artikelen te vinden. Je start bij de keukenpagina.

Artikel was uitverkocht. Werd goed meegedacht voor een alternatief. Was een duurdere koelkast, maar kregen toch tegen gereduceerde prijs, zonder dat we daar voor hoefden te vragen. Verder zeer snelle levering.

Ik was op zoek naar een Amerikaanse koelkast. Voldoende assortiment.

Goed meegedacht, snelle levering en scherpe prijzen.

Joyce 20-03-2016 Via de website gekocht

Ik heb de website bezocht en die was supersnel met een ruime keuze aan artikelen.

Van tevoren een bericht via zowel email als sms omtrent de juiste levertijd en de koeriers waren beleefd en namen de verpakking en oude machine mee.

Gemakkelijk om je keuze te maken.

Vanwege de ruime keuze en de snelheid van de website.

Paul 19-03-2016 Via de website gekocht

The washing machine ordered was not in stock, but they offered for the same price a higher model.Very competent and organised company. customer friendly personnel.

The delivery service excellent, you can follow on google maps the truck and the time.

Several models from different companies. Large possibility to choose with good prices.

I strongly advise for this company

elly 19-03-2016 In de winkel gekocht
zoeterwoude

we hebben eerst gekeken op de website daarna naar de winkel gegaan

goed geholpen fijne winkel goed service

erg veel een veel keus

kom graag winkelen bij jullie heb mijn wasdroger en wasmachine nu bij jullie gekocht

kom er graag ....

Rene77 18-03-2016 In de winkel gekocht

Makkelijk te vinden

Goede uitleg vriendelijk geholpen!

Meer dan voldoende

Goede 8!!

Andrea0410 18-03-2016 Via de website gekocht

binnen een paar minuten besteld

hele snelle afhandeling. tegen een kleine bijbetaling wordt het apparaat naar zolder gebracht en nemen ze de oude mee. Helemaal top!

Marco 18-03-2016 Via de website gekocht

Site is prima. Bestelling geplaatst, krijgt netjes een mail met de bezorg datum.

Dag van tevoren via de mail de bezorgtijd door gekregen.Werd een half uur voor levering gebeld dat ze er aan kwamen.

Ruime keuze.

Goed assortiment, duidelijke afspraken die nagekomen worden.

Desiree Meijer 18-03-2016 Via de website gekocht

Kwam naar voren tijdens het zoeken naar een wasmachine. Bestellen en overzicht producten was goed

Alles aanwezig

Gemak, assortiment, goede en snelle levering.

AIBerg 18-03-2016 Via de website gekocht

3,5

Er wordt onder betaalmogelijkheden aangegeven dat Belgische klanten kunnen betalen met Bankcontact (Ideal) wat dus niet mogelijk is. Uiteindelijk een normale EFT gedaan en bewijs van betaling opgestuurd. Wel een snelle reactie van de winkel die vervolgens de volgende dag een mail stuurde om een leveringsdatum in te plannen. Jammer dat het zo is gelopen.

Er werd gezegd dat de leverancier gevolgd kan worden via de website en dat de leverancier van te voren zou bellen, geen van beiden is gebeurd. De auto was niet te traceren en ik heb geen telefoontje ontvangen 30 min voor levering van het produkt. Ik heb hier desondanks specifiek naar gevraagd onder 'opmerkingen'.

Onbetrouwbare service. Er werd gezegd dat de leverancier gevolgd kan worden via de website en dat de leverancier van te voren zou bellen, geen van beiden is gebeurd. De auto was niet te traceren en ik heb geen telefoontje ontvangen 30 min voor levering van het produkt. Ik heb hier desondanks specifiek naar gevraagd onder opmerkingen.

Anneke 18-03-2016 Via de website gekocht

Goed en overzichtelijk

Alles op tijd zoals gemaild

Prima

Alles is naar wens verlopen

WimTim 18-03-2016 Via de website gekocht

Zeer eenvoudig om product te zoeken (vaatwasser)

Na de bestelling werd per mail de datum van installatie ingepland. Een dag van te voren kregen we een mail met het tijdstip waarop we de monteur konden verwachten.
Monteur belde van te voren dat hij er over een half uur zou zijn, dat klopte precies.
Zeer vriendelijke en meedenkende jongeman. Oude vaatwasser uitgebouwd. Nieuwe ingebouwd. Was nog even een uitdaging omdat het spaanplaat van de kastjes ernaast door de loop de jaren door het vocht wat uitgezet waren. Alles keurig weggefreesd. Machine geïnstalleerd. Gebruik uitgelegd. Alles opgeruimd en oude spullen en emballage meegenomen. Perfecte service.

Goed assortiment, scherpe prijs, snelle levering. Zeer blij met de gratis montage- en installatieservice.

Wim 18-03-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Goed berijkbaar fijn geholpen

Afspraak levering prima en een telefoontje dat ze over een half uur bij je voor de deur staan

Grote winkel

Mooie winkel en overzichtelijk

Jeanke 18-03-2016 Via de website gekocht

Goede navigatie door de website.

De levertijd was zeer goed georganiseerd. Ik heb al enkele heel positieve ervaringen met hun partner Dynalogic.

Tot nu toe is alles heel vlot verlopen. Ik hoop dat dit toekomstgericht verder gezet wordt in en goede service na verkoop.

lies 18-03-2016 In de winkel gekocht
Cruquius

Prima geholpen en goede informatie waar we wat aan hadden.

Snelle afhandeling en levering.

Voldoende variatie om een keuze te kunnen maken.

Vriendelijk personeel, geen loze verkooppraatjes, duidelijkheid en snelle afhandeling.

Wim Smits 17-03-2016 In de winkel gekocht

Prima geholpen

De aflevering was niet denderend , althans de afvoer van de oude apparaten

Met name de afvoer van het oude apparaat leverde commentaar op van de twee mensen die eea afleverden . Een van de apparaten was een grote amerikaanse koelkast die maar net door de deur ging . Daar begin ik niet aan , ik heb al eens meer de deuren gedemonteerd en dat koste een uur ! was het commentaar van de een naar de ander .Zonder dat ze mezelf rechtstreeks aanspraken ! Ik ben zelf best handig en had met behulp van een koevoet de deuren in twee minuten van de kast af . De koelkast werdt verder zonder commentaar wel ingeladen . Bij vertrek stonden ze kennelijk nog op een fooi te wachten die ze uiteraard niet hebben gehad

wim 17-03-2016 In de winkel gekocht
den haag

Alles is keurig opgesteld en de prijzen zijn goed zichtbaar.

Al vele jaren klant bij Bemmel en elke keer goed op tijd geleverd en gemonteerd.

Van veel merken de diverse kwaliteiten te zien.

Goede en deskundige verkopers zowel achter de balie of naast jou als klant.

Creus99 17-03-2016 In de winkel gekocht

josine 17-03-2016 Via de website gekocht

goed advies, goede service

zie boven

veel veel

goed assortiment, voor elke portemonnee, goed advies,

nee

MS 17-03-2016 Via de website gekocht

Duidelijke webwinkel.

Super snelle levering, top!

Angela 17-03-2016 In de winkel gekocht
Forepark Leidschendam

Makkelijk te bereiken, goed parkeren voor de deur.

Goede service. Dag van te voren mail over de levertijd, dag zelf een half uur van te voren een telefoontje.

Ruime keuze aanwezig in de winkel

Goede sortering, prima geholpen.

Angela 17-03-2016 In de winkel gekocht
Forepark Leidschendam

Makkelijk te bereikien, goed parkeren voor de deur.

Mail dag van te voren over de bezorging. Dag zelf half uur tevoren een telefoontje

Ruime sortering in de winkel

Prima sevice, fijn geholpen.

B. 16-03-2016 In de winkel gekocht
Bemmel & Kroon Neckar Den Haag

Zowel de website als een bezoek aan de showroom Neckar, Den Haag gaf een zeer goed overzicht om als consument een keuze te kunnen bepalen van de gewenste wasmachine.
De website gaf een uitstekende beschrijving van het uitgekozen apparaat en een bezoek aan de showroom was een bezoekje waard voor het totale overzicht. Kortom 1+1=2 en een goede keuze gemaakt met als bewijs ordernummer DH525157

Van het assortiment wasmachines is ruim aanwezig met uiteenlopende merken en kwaliteit/prijsverhouding

Zoals al eerder beschreven met als toevoeging vriendelijk en behulpzaam meedenkend personeel

Een aanrader voor toekomstige aankopen.

RUIJTER 16-03-2016 In de winkel gekocht
Den Haag/Leidschendam

Telefonische bestelling van Consumentenbond testwinnaar. Het hele systeem wordt direct in gang gezet !

Maandagochtend besteld en dinsdagmiddag een draaiende nieuwe vaatwasser ! Prima coordinatie tussen bestelling, afkoppelen (en afvoeren) van oude machine, bezorging en installatie van nieuwe apparaat.

Hoewel onze keus al was gemaakt waren we verrast door de uitgebreide keuze.

We waren blij verrast door de prima planning van levering en plaatsing ! Vooraf een email met verwachte tijden en een kwartiertje voor de werkelijke tijden een telefoontje: PRIMA !!

Bijzonder betrokken installateur die nog een goede instructie geeft bij oplevering. Dat alles ook nog voor een concurrerende prijs.