Deze score is berekend op basis van 3213 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

patrick 20-04-2019

helemaal geweldig, goede service, snel en betrouwbaar.
Dit is de juiste winkel voor wat hij staat.

Arjen Korving 20-04-2019

Vriendelijke service in de winkel. Snelle levering en plaatsing van onze vaatwasser. Enige nadeel is het onderhandelen over de prijs. Dit voelt vervelend. Overigens wel de beste prijs gekregen.

Jan Molenaar 20-04-2019

BK levert deskundig advies op maat. Aankoop en levering verliep vlekkeloos. Wasmachine is binnen een tiental minuten op tweede verdieping geplaatst en geïnstalleerd.

H. V. 19-04-2019

Fijne website. Alles heel duidelijk en snelle levering. Zelf afleverdatum kiezen. De informatie betreft bezorging goed geregeld. Keurig op tijd en nette bezorgers.

Cora 19-04-2019

Wasmachine is bezorgd maar niet aangesloten. Het is wel afgesproken. Men zou geen gereedschap bij zich hebben. Ik denk dat ze naar huis wilden. Was het laatste adres

Aron Teelen 19-04-2019

De bestelling is keurig geleverd en met veel snelheid. Het product is perfect, we zijn tevreden.

Angevare 19-04-2019

Heel goed advies en super snelle en perfecte afwerking door een heel aardige en vakkundige monteur in een woord super
Mijn ordenummer xxxxx
Vriendelijke groet en tot ziens

Manorama 19-04-2019

Nice explanation and offers.right time and perfect delivery.product is really good

Herman van A 19-04-2019

Erg blij dat ik al mijn keuken apparatuur bij Bemmer & Kroon besteld heb. Zeer goede prijzen maar ook een zeer persoonlijke service en goed advies wat je niet bij anderen webwinkels krijgt.

Monica 19-04-2019

Snelle levering, goede service. Jammer dat ze niet hebben laten weten dat we verschillende leveringsopties hadden en ze hebben standard voor een stoeplevering geregeld.

L.Zieltjens 19-04-2019

Werd goed geholpen in aanschaf koelkast bezorgd g verliep ook zeer goed
10min van te voren gebeld dat ze onderweg waren
Oude k koelkast meegenomen en nieuwe op de plek gezet

Gilliam 18-04-2019

Onduidelijke opvolging op gebied van levering. Uiteindelijk is alles wel goed geleverd en hebben de leveranciers nog wat geholpen met de ijskast boven te krijgen. Deze is zelf ook dik in orde, dus tevreden!

Babette 18-04-2019

Op zich zeer tevreden, goede en correcte service, doch ik vind het nogal een omslachtige manier van werken. Houdt daar rekening mee als je een product besteld dat dient te worden ingebouwd. Eerst komt de monteur om de producten te ontkoppelen, die gaat naar de volgende afspraak, vervolgens komt Bemmel en Kroon om het product te leveren. Dan komt de monteur terug om het product in te bouwen, dat kan wel even duren ! Je dient dus op drie momenten over de dag thuis te zijn. Nogmaals de monteur en de personen die het product kwamen brengen waren allen zeer prettig en kundig, maar ben wel van 7:30 tot 13:30 uur thuis geweest, dat moet toch anders kunnen in 2019. Wel heel blij met de vaatwasser : )

Lizet 18-04-2019

Wij hebben al vaker bij Bemmel en Kroon gekocht. De eerste paar keer zijn we naar de winkel gegaan. Daar hadden we altijd al een goede ervaring. En nu voor het eerst via internet. Alles goed verlopen. De spullen netjes aangekomen, de leverdienst gaf aan binnen welke uren ze kwamen en vlak ervoor nog een bericht dat ze eraan kwamen.

Jenny W 18-04-2019

Vlotte en nette afhandeling van de order. Na bezorgen gebeld met wat vraagjes en zeer goed geholpen. Prima

Marijn 18-04-2019

Top bedrijf, onze koel/vrieskast had het zaterdagavond begeven. Na zoeken kwamen we op de site van Bremmel&Kroon. We bestelde een Amerikaanse koelkast (met vriesgedeelte) tegen een hele scherpe prijs (goedkoper konden we dit type nergens vinden.

Maandag werd hij gebracht uitgepakt en op zijn plaats gezet, verpakkingsmateriaal en oude defecte apparaat werd keurig meegenomen. Uitstekende service en ook nog eens binnen 24 uur geregeld.

Top bedrijf

Letitia en Ron 18-04-2019

Een inductie kookplaat en Amerikaanse koelkast gekocht. Superieure advisering, langs vele apparaten gelopen en de voor en tegens samen afgestreept om uiteindelijk de juiste keuze te maken. Die zien mij zeker weer eens terug.

Anja van Staden 18-04-2019

Wij zochten een koelvriescombinatie na velen winkels en online shops afgelopen te hebben kwamen we uiteindelijk bij Bemmel en Kroon in den Haag terecht. We zijn daar zo goed gelopen met advies en informatie over de merken en de producten dat we besloten om hier te kopen en met een koelvriescombinatie de deur uit zijn gegaan Daarbij is de service van Bemmel en Kroon uitstekend, beter nog als die van cool bleu. De volgende aankoop ( indien nodig) zal zeker weer bij Bemmel en Kroon zijn.

E.J. Ganzevles 18-04-2019

Voordelig en erg netjes geleverd.
Goede communicatie.
Goed te bereiken per telefoon.
Bezorgdiensten erg goed.

Ankie hoppenbrouwer 18-04-2019

Heerlijk om bij Bemmel en kroon binnen te stappen .en goede advies tekrijgendoor mensen die weten waar ze tover hebben top👍👍👍zeker aan te raden

Hennie 18-04-2019

Gewoon super goed, goedkoop,snel, alles is goed.
Het zit zo ,als ik weer wat moet hebben ,kijk ik eerst naar Bemmel & Kroon.

Wim van der Veen 18-04-2019

In de winkel te Zoeterwoude-Rijndijk zijn wij zeer goed van advies voorzien betreffende onze aankoop van een wasmachine waarbij de keuze uiteindelijk op een Bosch WAW32542NL uitkwam.
Het transport, dat buiten de standaardregio viel van Bemmel & Kroon, werd op zeer adequate wijze geregeld door de verkoper.
Volgende morgen is het apparaat afgeleverd op de 1e verdieping.
Alles netjes aangesloten en in bedrijf gesteld door de medewerkers van transporteur Dynalogic.
Prima service!

Rob Terpstra 18-04-2019

Vanaf bestellen tot aan (gratis) afleveren thuis , niets dan lof.
Vooral de aandacht en de kennis bij het afleveren en plaatsen van de Amerikaanse koel/vrieskast was uitstekend.
Kortom een bedrijf waar je vol vertrouwen mee in zee kunt gaan.

anky 18-04-2019

Ik ben erg tevreden over deze webshop. De site werkt prima en is overzichtelijk.
Ik had een vraag, kreeg vervolgens meteen een goed antwoord. Hierna werden de apparaten bezorgd. De bezorgsters zijn aardig en ik werd door een bericht en een telefoontje precies geïnformeerd over wanneer ze kwamen. Ik heb daarna ook contact met de klantenservice gehad, omdat iets er problemen waren met het apparaat. Toen ben ik direct weer heel professioneel geholpen en kreeg ik zonder problemen een nieuw apparaat. Ik vond de website en de service helemaal goed.

Bert de Lijster 18-04-2019

Ik was zeer verrast over deze site, helder en overzichtelijk. Daarnaast had ik een vraag voor een actie. Hiervoor heb ik gebeld en ben correct geholpen. Ze moeste naar de leverancier bellen en een keurige terugkoppeling gehad. Super....

Anoniem 17-04-2019

Snelle service. Binnen vier dagen besteld en afgeleverd. Keurig geholpen bij aflevering en ophalen van de oude apparaten. Afspraken worden correct nagekomen.

OdJ 17-04-2019

Bij Bemmel en Kroon slaag ik altijd voor een voordelige prijs. Ook als het nodig is heb ik een goede service mogen ervaren. Goed bereikbaar per mail en telefoon. Dit is al de zoveelste aankoop die ik bij hen heb gedaan. Een aanrader dus!

Martijn 17-04-2019

Overzichtelijke website, alle details en ins en outs helder en duidelijk.

Ik zocht wederom naar een Miele wasmachine nadat de vorige na bijna 31 jaar aan vervanging toe was.

Bij Bemmel & Kroon kreeg een goed aanbod voor een vervangende Miele wasmachine.

Prijs is scherp, communicatie met de verkoopafdeling supersnel , net zoals de levering door uiterst vriendelijke mensen, enige nadeel voor hun was de loeizware machines twee hoog de wenteltrap op en af tillen ;) .

Michelle 17-04-2019

Onze Bosch (schuine) afzuigkap was het goedkoopste bij Bemmel & Kroon. De levering was ook de volgende dag al, super snel dus. Ik zou ze zeker aanraden bij familie en vrienden!

Richard 17-04-2019

Deskundig advies. Vriendelijk en klantgerichte benadering. Bij bezorging bleek er schade aan 1 apparaat. Volgende dag stond er een nieuwe en die met schade retour zonder problemen. Erg fijne zaak.

Familie J. Hoogervorst 17-04-2019

Wij zijn in de showroom in Cruquius geweest. Mooi en overzichtelijk. Alle apparaten staan aan dus goed uit te proberen. Goed geholpen, goed advies en uitleg. komen zeker terug in deze winkel.

Dennis 17-04-2019

Mijn wasmachine was het goedkoopst bij Bemmel & Kroon en de reviews over de bezorging waren ook goed.

Daar was niets van gelogen. De wasmachine werd keurig naar zolder getild en ze hielpen me ook met de droger van de oude wasmachine af te halen en weer op de nieuwe te zetten. Dit mogen ze eigenlijk niet doen in verband met mogelijke beschadigingen, maar ze deden het toch voor me. Ik heb ook nog eens een vreselijk kleine ruimte boven de trap en toch hielpen ze me. Echte toppers!

k. Waterman 17-04-2019

Bestelling koelkast ging prima. Heel positief was dat ze naast de oude koelkast ook een ander oud vrieskastje mee terug hebben genomen.

L. Schut 17-04-2019

Vrijdagavond gebeld om een droger te leveren. Zaterdagmorgen 9.30 uur in huis. Top!

Vivian 17-04-2019

Levering van de tafelmodel koelkast was top en zoals beloofd! Dit was de eerste keer dat ik een Track en Trace had waarbij ik de bezorgingstijd exact kon volgen vanaf de ochtend, met het aantal leveringen nog voor me en tijdig een duidelijke richttijd wanneer er zou worden bezorgd en nog een telefoontje van de chauffeur. Nette service, goed afgeleverd. Product gaan we vanavond aansluiten.

Juan 17-04-2019

Prima service van Bemmel & Kroon, vriezer besteld, snel geleverd en de oude opgehaald. Super!

Inge 17-04-2019

Prima shop, correcte en snelle reactie op mails en daarbij ook nog eens zeer aantrekkelijke prijzen.

Jaap 16-04-2019

Dit was mijn vierde koop bij Bemmel en Kroon. Ik blijf onder de indruk van het personeel: deskundig; vriendelijk; goed opgeleid in zowel kennis als manieren. En de juiste producten, natuurlijk. . . .Niet te vergelijken met andere winkels!

Arnauts rudi 16-04-2019

Vriendelijk correct ,en op afgesproken tijd heel tevreden,ook behulpzaam telefonisch

Ruurd 16-04-2019

Duidelijke informatie over het product.
Goede uitleg van mogelijke alternatieven.
Prima prijs/kwaliteit verhouding
Zeer klantvriendelijke klantenservice

Andrea 16-04-2019

Mijn vriezer is supersnel geleverd. Vandaag besteld, morgen in huis. 's Morgens een SMS en mailtje met de levertijd (in een window van 3 uur). Zodra de bezorger in de buurt komt krijg je een SMS-je met de verwachtte levertijd (op vijf minuten nauwkeurig). Enige minpuntje: bezorger was vier minuten te laat :-)).
Echt super. Iedereen aan te raden.

rick 16-04-2019

Een prima webshop. De bestelde wasmachine hadden ze niet op voorraad en kregen ze ook niet meer binnen, maar ik kreeg wel de opvolger voor hetzelfe geld. Uitstekende klantenservice dus.

Jeanine van t Hof 16-04-2019

Wat een prachtige winkel. Heel goed en kundiggeholpen en uiteindelijk een goede wasmachine gekocht.

Deepak 16-04-2019

Een sfeervolle shop. Een heel goede service vandaag besteld daadwerkelijke morgen in huis plus de goedkoopste van alle anderen. Wat vriendelijkheid betreft is helemaal top..problemen worden in de geringste tijd aangepakt. Perfecte levering. Zeer zeker een aanrader. Kies bewust kies voor bemmel-kroon.

Anita 16-04-2019

Werd heel vriendelijk door .... in de winkel in Cruquius geholpen. Gaf goede uitleg over de Neff oven. Ook werd de oven binnen de opgegeven tijd gebracht en geinstalleerd.
Ik beveel deze winkel zeer zeker aan.
vr. gr. Anita

Hak 16-04-2019

Goede site
Makkelijk te lezen en goede service.
Boven brengen aansluiten voor een klein bedrag
Nette bezorgers.

A Leenman 16-04-2019

Vriendelijk en zorgvuldige aanbeveling van het product geen opdringerige verkoper.
Maandag netjes gebeld en wasmachine netjes geinstaleerd en uitleg gegeven, Top winkel

Ploum 16-04-2019

Super geregeld precies op de aangegeven tijd
Service is goed geregeld
Mijn bestelling was niet op voorraad
Ik kreeg een duurder apparaat voor dezelfde prijs
Dat noem ik pas service

Huub 16-04-2019

Fijne webshop waar alles gewoon goed is geregeld. Tot nu toe zijn alle bestellingen bij Bemmel en Kroon perfect verlopen.

Janel 16-04-2019

Heel goed te volgen op je iPad, op afgesproken tijd arriveren. Nette en vriendelijke bezorgers. Kortom, het klopt