Deze score is berekend op basis van 3222 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Sens 04-02-2020

De service die Bemmel en Kroon geven is erg goed. Mijn product wat ik besteld had was niet meer verkrijgbaar. Zij gaven mij een vervangend product wat het meest leek op wat ik besteld had. Zelfs een duurdere uitgave.
Personeel was heel correct en vriendelijk bij het thuisbrengen.

haaks 04-02-2020

Ik heb gekozen voor bemmel en kroon omdat ik korting kreeg. Helaas op de dag van aflevering werd mijn Miele wasmachine bezorgd door Dynalogic. Deze jongens, weliswaar niet onaardig, kregen de transportbeugels niet verwijderd en uiteindelijk moest er een tang aan te pas komen, waarop de transportbeugel krom ging staan en niet meer is te gebruiken, Zaterdag heb ik goed kunnen wassen, totdat zondag de slang uit de afvoer kwam, die niet goed was aangesloten, daarop had ik vanaf de 2e etage lekkage en kon gaan dweilen.
Geen verstand van zaken, en ook de instructie hoe de wasmachine werkte was karig, Enfin, ik heb spijt dat ik deze wasmachine niet bij een goede vakhandel heb gekocht. Gelukkig kon ik na een belletje naar Bemmel en Kroon wel een nieuwe transportbeugel krijgen.

fons witte 04-02-2020

was op zoek naar magnetron. via kieskeurig gekozen door prijs/kwaliteit van deze shop. keurige afhandeling en plaatsing van de apparatuur

N vd Plas 04-02-2020

Een mooie winkel in de Cruquius en toen we binnenkwamen eerst een assistent die ons al snel koppelde aan een med, met meer 'vlieguren' op koelkasten dan google.
Babbeltje wat we zochten? wat we er mee gingen doen?, wat prevaleert? stilheid? verbruik? voor en nadelen defrost enz. enz.
Nu zitten we al een paar dagen in stilte te genieten van onze inbouw koel/vries combinatie van Bosch.
En dan merk je pas dat de techniek niet stil heeft gestaan in de 15 jaar dat we de inbouw-Siemens hadden staan (overigens deed die het nog prima, maar ja dat bromgeluid hoorde vooral de echtgenote en happy wife, happy life),
Installatie ook geregeld door Bemmel&Kroon en ook dat prima voor elkaar goede afspraak, vooraf telefoontje: we zijn er over 20 minuten.
Wij zijn dus heel erg tevreden en geven graag een 9 (een 10 is voor onze lieve Heer leerden we vroeger).

perry 04-02-2020

Goede prijs, zeer snelle levering (ook zeer klantvriendelijk want je wordt geupdated over tijdstip levering). Aaan te bevelen.

Wilma en Willem Remmé 04-02-2020

Wij zij al jaren klant van Bemmel & Kroon. De service is prima en vooral eerlijk. Bij aankoop kijken we samen met de verkoper wat hetzelfde artikel bij andere aanbieders kost. Bijna altijd is Bemmel & Kroon het goedkoopst. Maar belangrijker vinden wij het eerlijke advies van de verkoper wat aansluit bij onze eisen/wensen. Ook nu weer bij de aanschaf van een nieuwe wasmachine; binnen een half uur waren we er uit en werden we door de verkoper prima geadviseerd waarbij blijkt dat de bodemprijs niet per se de bodemprijs behoeft te zijn. Ook het tijdstip en de manier van bezorgen verdient een waardering.

P 04-02-2020

Duidelijke productbeschrijving. Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering volgens afspraak.

Hans 04-02-2020

Het product is prima en naar verwachting. Wij hebben gekozen om het te laten installeren.
Een kleine kanttekening is dat het product toch niet op voorraad bleek te zijn. Ook het plannen van de montage duurde langer fan de verwachting

van den Heuvel 04-02-2020

makkelijke site, duidelijk alles weergegeven, snelle levering, makkelijk te volgen,

S 04-02-2020

Snelle en vriendelijke service. En ook een mooie prijs gekregen na het opvragen van de prijs van het product.
Ik ben erg te spreken over de info die ze geven over het bezorgen van het pakket, netjes met een mailtje en daarna een sms met de route van de bezorger. Bezorger was ook erg vriendelijk en beleefd.

A.Stoffels 04-02-2020

Vanaf het moment van bestellen op zaterdag t/m de aflevering op maandag van onze wasdroger klopte alles. Wij werden keurig op de hoogte gehouden wanneer de aflevering was, zodat je niet de hele dag hoefde te wachten. De oude droger weggehaald en de nieuwe keurig geplaatst. Bovendien een mooie prijs betaald! Complimenten voor dit bedrijf.

Evert Mulder 04-02-2020

Uitermate tevreden over de bestelling en levering van 2 koelkasten (inbouw en tafelmodel). Had vooraf een aantal vragen die zeer snel per email werden beantwoord. Ook direct een prijs aangepast nadat ik aangaf dat 1 koelkast elders goedkoper was.
Leverdatum in overleg met mij zodat ik een datum kon plannen wanneer ik thuis was.
Mede voor dit bedrijf gekozen vanwege de positieve reviews en daar kan deze dus bij.

Erna Zuur 04-02-2020

We zijn perfect geholpen bij bemmel en kroon. Kregen korting op onze vriezer was dat weekend nog in de aanbieding. Prima aflevering. Avond van te voren mail gekregen hoe laat ze zouden komen.
Keurige mensen die kwamen brengen. Zijn erg tevreden en zouden het bij iedereen aanbevelen.

Maryse 03-02-2020

Wat een fijn bedrijf! In de winkel al goed en vriendelijk geholpen. De was/droogcombinatie die ik had besteld was niet meer leverbaar en ik kreeg een nieuwere, duurdere versie daarvoor in de plaats. Flexibel met de leverdatum en aardige jongens die de boel hebben geïnstalleerd. Bij dit bedrijf voel je je nog als klant koning, dus die Kroon in de naam sluit daar goed bij aan!

H.Schouten 03-02-2020

De site is overzichtelijk, het product wordt goed omschreven en de levering is prima verzorgt.

Marije Boekestijn 03-02-2020

Voor onze zoektocht naar nieuwe keukenapparaten zijn wij gaan kijken bij Bemmel&Kroon in Cruquius. Het assortiment bij Bemmel&Kroon is heel erg ruim. Nadat wij na advies een keuze hadden gemaakt werd er een scherpe offerte opgemaakt en kregen deze mee naar huis om nog rustig na te kijken. Op geen enkel moment hebben wij het gevoel gehad dat wij verplicht waren om iets te kopen en er werd ook niets opgedrongen. De hele ervaring was erg prettig en hebben uiteindelijk een hele mooie koelkast gekocht waar wij erg naar uit kijken om in gebruik te gaan nemen. Wij hebben bewust de keuze gemaakt om de koelkast bij Bemmel&Kroon te kopen in plaats van het internet door de service die wij hebben ontvangen.

Mocht ik in de toekomst nog meer apparatuur en of witgoed nodig hebben gaan wij zeker terug!!

Ruben 03-02-2020

Prima winkel. Alles netjes afgehandeld. Extra korting en voor een klein bedragje wordt alles thuis afgeleverd en geïnstalleerd. Helemaal top. Blij mee!

Eric van Kessel 03-02-2020

Bestelde artikel was niet op voorraad echter binnen 5 dagen perfect afgeleverd en tegen een scherpe prijs. Communicatie hierover was prima in orde evenals die met en van de transporteur.

Kees 02-02-2020

Voordat ik bestelde heb ik even telefonisch contact gehad met de shop. Netje te woord gestaan. heb direct daarna besteld. Goede prijs en snelle en correcte levering, zonder extra kosten op zaterdag. Top.

Janny 02-02-2020

Duidelijk alles vermeld op website, snelle levertijd. Levering en plaatsen prima geregeld! -wel latere levering dan gepland doordat bezorger ermee stopte, keurig opgepakt door andere bezorgers -

Marina 02-02-2020

Overzichtelijke website! Vlotte levering, het werd ook heel duidelijk aangeven hoelaat ze zouden komen. De vriezer moet een paar hoge steile trappen omhoog, dit was geen enkel probleem. Hij is netjes neergezet, de verpakking g en oude vriezer zijn meegenomen. Alles heel vlot en netjes gegaan. Nu wachten tot ik m aan mag zetten....

Seg 02-02-2020

Ik was al een paar dagen op zoek naar een wasmachine. Ik heb bij diverse grote witgoed/elektra leveranciers gekeken. Ik kwam wel wasmachines tegen waar mijn vrouw tevreden mee was, maar de prijs bijvoorbeeld te hoog was voor mijn portemonnee. Na een paar dagen gestress en zoeken kwam ik uiteindelijk terecht op de website van Bemmel en Kroon. Ik zag dat dezelfde wasmachines goedkoper stonden aangeboden en ja met dezelfde voorwaarden. Ik wilde graag dat mijn oude defecte wasmachine meegenomen zou worden en de nieuwe geïnstalleerd zou worden. Nou voor nog net geen 10 euro kon ik deze service erbij nemen. Het scheelde mij heel veel moeite. De bezorgers waren netjes op tijd en belden 15 minuten voor ze aan kwamen. De arme bezorgers hebben de wasmachine tot de 4e etage moeten tillen en de oude weer naar beneden (zonder lift). Ze hadden wel wat schoner kunnen werken, maar dat was geen ramp. Betreft de website van Bemmel en Kroon zelf, vind ik dat de "FILTER" optie wel wat uitgebreider mag. Nu kon ik een aantal eigenschappen aanvinken, maar niet genoeg keuze hierbij vond ik. Hierdoor moest ik meerdere pagina's na om te kijken of de wasmachine die ik wil er tussen stond. Ook geen ramp, maar een tip het is wel makkelijker voor de klant. Tot slot ik ben tevreden met de levertijd en service zelf. De prijs scheelde mij 75 euro vergleken met andere bekende aanbieders. Bemmel en Kroon heeft ook aanbiedingen en kortingsacties die voor een paar dagen geldig zijn, maar het zeker waard zijn. Het scheelt je niet 20 of 30 euro, maar vaak stukker meer.

Familie Vogel 01-02-2020

Snelle levering en precies op de tijd die zij doorgeven ! De ene dag het mooie gaststel besteld en de volgende ochtend al in huis, top! Onze volgende aankoop zal zeker weer een optie voor dit bedrijf zijn.

Jildou 01-02-2020

Prima website. Duidelijk en snel geleverd. Volgende dag alweer een nieuwe wasmachine in huis. Top!

Hans Van Grinsven 01-02-2020

Vrijdag middag wasmachine kapot. Via site nieuwe besteld voor een scherpe prijs. Volgende dag om 14.00 uur nieuwe geleverd en oude wasmachine meegenomen op afgesproken tijdstip. Afgeleverd door klantvriendelijke medewerkers. Al met al zeer tevreden klant.

Kris 01-02-2020

Zeer scherp geprijsd en een vlotte afhandeling van de bestelling. De betalingsmogelijkheden zijn wat minder uitgebreid dan bij andere winkels - althans vanuit België - maar mijn betaling via overschrijving werd zeer snel verwerkt.

kleine 01-02-2020

ze hebben een goede prijs kwaliteit verhouding. vlotte levering. klant vriendelijk. gr johan

Marco de Vries 01-02-2020

Netjes op tijd het juiste product geleverd. Alleen jammer dat de machine niet is geïnstalleerd, zoals gevraagd en betaald (€ 9.95 extra). De slang paste niet op de uitvoer van het huis. Dat hebben we zelf moeten regelen met een heel eenvoudig verloopstuk. Benieuwd of de € 9.95 uit eigen beweging wordt teruggestort.

Sandra Zweers 01-02-2020

Onvoorstelbaar hoe snel ik m’n magnetron in huis had! Keurige updates over het aflever moment en service with a smile! Heeel tevreden met deze eerste kennismaking, zal niet bij deze eerste bestelling blijven. Top bedrijf. Sandra

Rinus Ouwens 01-02-2020

Wat een heerlijk “no nonsens” nuchtere leverancier in deze duistere interwebwereld.. Overzichtelijke site, snelle respons, duidelijke factuur en omschrijving en snelle levering binnen aangegeven venster. Ook nog topproduct geleverd dus er is nog hoop👍👍

Henk 01-02-2020

Super, fijne website, goede prijs en communicatie, gelijk een factuur en vlotte levering!

J.A.Voskamp 01-02-2020

Direct bij binnenkomst vriendelijk te woord gestaan
Bij keuze goed advies gegeven
Bij aflevering miste we een zakje met bevestigings materiaal ,dit per telefoon gemeld, de andere morgen al bezorg!

Remco 01-02-2020

Prettig geholpen, eerlijk advies en goede tips waardoor toch iets anders gekocht dan oorspronkelijk uitgezocht op internet. Zo zie je dat naar een winkel gaan toch soms meerwaarde heeft.

Paul 01-02-2020

Via de test van wasmachines op de site van de Consumentenbond kwam ik terecht bij de firma Bemmel & Kroon. Zij waren met de betreffende wasmachine het goedkoopst en konden de volgende dag al leveren.
Via de "Track & Trace" code ben ik keurig op de hoogte gehouden van het tijdstip van levering.

Erna Zuur 01-02-2020

Fantastisch geholpen prima prijs. Prima bezorging. Zijn blij met de nieuwe vriezer.

Brenda 01-02-2020

Vanuit België heb ik via internet prijs aangevraagd bij Bemmel en Kroon voor 3 keukentoestellen van Atag. Mijn mail werd binnen de 10 minuten beantwoord met een interessant voorstel. De communicatie liep enorm vlot en deskundig. Ik heb diezelfde dag mijn toestellen besteld en enkele dagen erna werd de leveringsdatum afgesproken. De toestellen werden correct geleverd. Een firma waar velen een voorbeeld mogen aan nemen qua service en prijs!! Bedankt hiervoor!

Tesselaar 01-02-2020

Overzichtelijke website, mooie en kwalitatieve producten, makkelijk te bestellen heldere communicatie over vervolg en bezorging, vriendelijke bezorgers die de aankoop tot de montageplek brachten. En dit alles voor de laagste prijs die ik kon vinden. Dit was onze tweede en zeker niet de laatste aankoop bij Bemmel en Kroon.

Martin 01-02-2020

De leverancier en prijs van het artikel worden vaak aanbevolen na de prijsvergelijking via Kieskeurig. Zowel de samenvatting als uitgebreide informatie van de produkten in de webshop zijn altijd helder en relevant

Rob Heemskerk 01-02-2020

Duidelijke, goed opgebouwde site, waardoor producten makkelijk te vinden zijn.

R.G.Abdul Sovan 31-01-2020

Na telefonisch geklaagd te hebben werd het meteen goed opgelost met de levering

Lars 31-01-2020

Erg duidelijke website, met correcte informatie. Waren erg duidelijk over de levering. Daarnaast de goedkoopste!

Erik 31-01-2020

Goede service, de droger werd zelfs 2 hoog naar boven gebracht, vriendelijk, op tijd, goede prijs.

Herman van der Vlis 31-01-2020

Was op zoek naar een afzuigkap en vond op het internet de Bosch afzuigkap die we zochten.
Bleek dat wij vlak bij het filiaal van Bemmel en kroon in Leidschenveen wonen, ben daar naartoe gereden en vond de winkel prachtig en de service nog beter.
Goeie bruikbare informatie gekregen van meneer H. die duidelijk wist waar hij over sprak. Offerte voor de kap plus Plasmafilter ontvangen goeie prijs gelijk besteld en een week later binnen.
Voor mij voortaan gewoon naar de winkel!!!!!!

Yvette 31-01-2020

Bezorgers waren ruim op tijd, super snel en vriendelijk. Koelkast functioneert perfect!

Tom Sanders 31-01-2020

Een vriendelijke, snelle, zorgvuldige, bekwame medewerker (L. B.) heeft ons geholpen bij de offerte en de bestelling. De service was zeer goed en de prijs was erg scherp. De levering was snel en vakkundig. Zeer aan te bevelen. Ik heb vrienden en familie het bedrijf Bemmel&Kroon aanbevolen en allen zijn ook erg tevreden. BKI818376

Terry Kirkham 31-01-2020

Avond van de voor kregen we bericht van de verwachte bezorging van de nieuwe wasmachine (4uur dag deel).
Bezorger belt netjes een kwartier voor aankomst.Ze kwam met 2 man en waren heel professioneel en hulpzaam.
Ze hebben zelfs ons droger terug gezet op de wasmachine en aangesloten. 👍🏻

Peter 31-01-2020

Eindelijk een winkel die en heel goed gesorteerd is en alles werkend heeft staan, samen met een deskundig advies was de juiste aankoop een succes!

Ed de Caluwé 31-01-2020

De prijsstelling ( goedkoopste) en de bezorging was zoals beloofd , geen enkele negatieve klacht .
Daarmee is de gegeven cijferwaardering volkomen verdiend

Kranen 31-01-2020

Perfecte service, Inbouw koelkast met ordernummer xxxx besteld en binnen 1 dag professioneel geleverd.

André 31-01-2020

Wasmachine (showroom model) besteld, er werd snel contact opgenomen om bezorging af te spreken. En volgende dag op de afgesproken tijd is de machine geleverd. Top.