Deze score is berekend op basis van 2963 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Gerard Grundeken 06-06-2019

Alles wordt correct afgehandeld, advisering, bestelling en plaatsing. Zijn al sedert mensenheugenis klant bij Bemmel & Kroon. Zoals het er nu naar uitziet blijft dat ook zo.

Claudia Verhoog 06-06-2019

Prima op de hoogte gehouden voor de levering keurig op tijd!!👌
De showroom is supermooi en mooie merken voor een betaalbare prijs!!
Kroontje erop!!!🤴
Bezorgers waren netjes en vriendelijk.

Ineke 06-06-2019

Lang gezocht naar een grillplaat voor onze Neff inductiekookplaat, Bemmel & Kroon had de beste prijs.
Na de bestelling werd ik voortdurend op de hoogte gehouden van de voortgang, kon zelf kiezen op welke dag hij geleverd moest worden en werd ook nog keurig op de hoogte gehouden over het tijdstip via email en sms.

orrin 06-06-2019

alles snel en netjes geregeld en de volgende dag stond de koelkast al in huis.
bovendien was bemmel&kroon de goedkoopste die ik kon vinden online!

Priscilla Oudshoorn 06-06-2019

Al ons witgoed en apparatuur kopen wij bij Bemmel en Kroon, we vinden het zo'n fijne winkel. Ik wordt altijd netjes te woord gestaan en goed geholpen door het personeel. Wanneer ik niet uit mijn online bestelling kom, helpt het personeel telefonische mee. Ik ben zeer tevreden!

Fien Verbakel 06-06-2019

Zeer snelle en correcte afhandeling van bestelling, ook zeer tevreden over het product.
Beveel deze winkel aan iedereen aan

Djk 05-06-2019

Snelle reactie op mails. Complete en snelle levering. Goede communicatie. Wordt goed met je meegedacht.

Tevreden klant uit Schimmert. 05-06-2019

Via een doorlink ben ik terecht gekomen op de site van Bemmel en Kroon. Ik ben heel tevreden over hun site. Alles is duidelijk en goed te begrijpen. Ik heb ook per email contact met hun gehad. Service is uitstekend met name hun snelheid van reageren op je vragen. De levering verliep ook geheel naar wens. Chapeau! Zaken goed op orde. Wat wil je nog meer...

Evelien 05-06-2019

Ik heb deze shop gekozen omdat zij gewoonweg de goedkoopste zijn!
Zeer snelle en correcte levering!

m smit 05-06-2019

prettige behandeling in mooie winkel.geheel tevreden met levering en tijdstip, en snelheid van de levering. Toppy. !!!

Stephan 05-06-2019

Een AEG droger gekocht voor een hele scherpe prijs en deze is de volgende dag direct bezorgd.

Polletje 05-06-2019

Niet alleen bleek bij de keuze van mijn toekomstige afwasmachine deze winkel de goedkoopste leverancier, ook de bestelprocedure en de daadwerkelijke levering waren in minder dan geen tijd prima voor elkaar. Dag en uur van installeren waren snel en accuraat afgesproken en de monteur was een zeer efficiënt, beleefd en vooral keurig werkende jonge man, die ook antwoord had op al mijn vragen over gebruik en werking van het geleverde. Een en ander hoefde niet aanbetaald te worden, en alle rommel inclusief oud apparaat werd geruisloos afgevoerd. Van ieder detail werd ter plekke een foto genomen zodat er later geen misverstand kan ontstaan over beschadiging of werkwijze. Ik had dit niet eerder meegemaakt.
Enige minpunt is dat de prijs van mijn aankoop binnen een week een paar tientjes meer bedroeg dan bij eerder onderzoek, dit zou dan door ''marktwerking'' worden veroorzaakt...?? -met dank aan de zoekmachine-big brother!- Overigens bleef deze winkel dan nog de voordeligste.

J. Keizer 05-06-2019

Ik zocht een bepaald merk vrieskast en kwam op deze website. Ik ben ontzettend tevreden. Snelle en correcte levering en je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelde artikelen en de levering.

Pascal Evers 05-06-2019

Ik heb een Bosch wasmachine besteld bij Bemmel en Kroon mijn dag aangegeven Waar het mij het beste uit zou komen op die dag kon hij ook geleverd worden netjes volgens schema netjes volgens tijd nog neter is dat de chauffeur en compagnon netjes een half uur van tevoren gebeld heeft dat ze er aan kwamen de wasmachine is twee trappen omhoog getild aangesloten en mijn oude is meegenomen waarom ik voor Bemmel en Kroon heb gekozen is eigenlijk vrij makkelijk ze zaten een aantal tientjes onder het bedrag waar de wasmachine bij andere leverancier staat topservice klantvriendelijk en alles naar wens Bemmel en Kroon bedankt

LPJM Camps 05-06-2019

Geweldige service, snelle bezorging! Zeer vriendelijke en behulpzame bezorgers!!

Marion 05-06-2019

We zijn stipt bediend. Een zware Miele is helemaal naar 2e verdieping gesjouwd en de oude die in de brand heeft gestaan en die een beetje uit elkaar lag is keurig meegenomen. Aardige lui.

Elly B 05-06-2019

Mooie winkel en groot assortiment. Vandaag de koelkast en gasfornuis geleverd gekregen. Complimenten voor de bezorgers!!! Stelde zich netjes voor en waren erg vriendelijk.

martin 05-06-2019

goed geholpen had wat aan de koelkast snel geholpen zeer tevreden

ziet er goed uit makkelijk tebedienen

Lokkie 05-06-2019

Supersnelle levering met tijdsaanduiding, vriendelijke bezorgers en aansluiten op de plek, zodat je je apparatuur gelijk kunt gebruiken

Peter Stolk 05-06-2019

Bemmel en kroon zijn voor ons een vertrouwd adres in Zoetermeer. Niet dat we er dagelijks shoppen, maar die paar keer dat wij er witgoed hebben gekocht, waren we dik tevreden, zowel over het product als de levering Ook over de uit handen gegeven levering en installatie van de vaatwasser die we deze week gekocht hebben, waren wij zeer tevreden. Even een telefoontje van de winkel met betrekking tot de maat van de oude vaatwasser voorkwam, dat we een verkeerd model bestelden.

Cor 05-06-2019

Heb als extra service € 10 betaald voor aansluiten. Blijkt er in de algemene voorwaarden te staan dat dit niet voor Amerikaanse koelkasten geldt. Misschien handiger om de site te vermelden en niet alleen in de algemene voorwaarden.

Angela Hoetjes 05-06-2019

Een Selsiuz kraan besteld. Twijfelde toch nog redelijk of ik een ronde of haakse had moeten hebben. Toch mail gestuurd en erg goed geholpen, daardoor een goede keus kunnen maken.

J. Stevens 04-06-2019

Na eerdere goede ervaringen met dit bedrijf, nu bij de koop van een grote koel-vrieskast wederom naar dit bedrijf gegaan en weer dezelfde ervaring, wat wil zeggen: goed en prettig advies en informatie van verkopers, goed product, juiste en nette levering op de afgesproken tijd.
Kortom, prima en correct bedrijf!!!

Noriskin 04-06-2019

Uitstekend service, vriendelijke behulpzame bezorgers. What more could one ask?

Kolthof 04-06-2019

Keurig op tijd en alles volgens afspraak. De heren die de machine kwamen afleveren waren zeer correct. Ook onze oude machine is retour meegenomen.

Saskia kattenberg 04-06-2019

Goede service, en denken met je mee.
Kwartier van te voren, wordt je gebeld dat ze er dan zijn met bezorgen.
Echt top!!

Gerard 04-06-2019

Via de webshop bij Bemmel en Kroon een Bosch warmtepompdroger gekocht, ze zijn verreweg de goedkoopste en hebben voldoende voorraad van diverse merken.
Snelle levering, werd op zijn plaats gezet en de oude en het verpakkingsmateriaal werd meegenomen. Zeer tevreden P

Robert winter 04-06-2019

Per telefoon een wasmachine bestelt bij van Bemmel en kroon Werd netjes te woord gestaan Uitleg gekregen over De Miele bovenlader De volgend dag al geleverd en aan gesloten door vriendelijke monteurs Ben zeer tevreden ga weer naar Bemmel en kroon voor aankopen te doen Veel keus en goede service Zij denken met je mee Voor mij is er maar 1 even een telefoon naar Bemmel en Kroon

Grace 04-06-2019

Duidelijke communicatie tijdens het bestel en leerproces. Via mail en SMS wordt je continue op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Hele vriendelijke bezorgers die het apparaat netjes en voorzichtig op de juiste plaats hebben gezet en aangesloten.

Heleen 04-06-2019

Vandaag mijn nieuwe wasmachine AEG L6TB62K mogen ontvangen. Wat een service van Bemmel en Kroon om mij op te bellen, dat ze binnen 20 minuten voor de deur zouden staan. Super verrast en blij, dat ik niet van 9.00 tot 12.00 lijdzaam hoefde af te wachten. Bedankt voor deze service, nu kon ik nog lekker een poosje naar de dansvereniging.

Melissa 04-06-2019

Duidelijk vermelding van.de aflever tijd
Vriendelijk personeel en product netjes op de plaats gezet.

Stein 04-06-2019

Service was perfect, tot op de plek waar mijn droger moest staan! De oude werd meegenomen, de nieuwe geïnstalleerd en alle rommel werd opgeruimd. Helemaal top en keurig netjes op tijd! Prijs was ook de laagste, dus ook dat is prima in orde!

RobS 04-06-2019

We moesten snel een nieuwe wasdroger hebben, omdat onze oude Miele het na 22 jaar (!) had begeven... Na enig internet-speurwerk uitgekomen bij Bemmel & Kroon (vestiging Den Haag) en daar op een vlotte, deskundige en sympathieke manier te woord gestaan. De gezochte wasdroger (weer een Miele, natuurlijk!) was voorradig en kon de volgende dag al geleverd worden. Ook dat ging op een vlotte en deskundige manier. Bijna jammer als we weer 22 jaar moeten wachten op de volgende droger...

Carlo 04-06-2019

geweldige winkel. 2 keer machine omgeruild omdat hij niet beviel. En omruilen ging zonder problemen ! Echt perfecte service ! Ben blij met het laatste model wat ik nu heb en met deze service. Gewoon kopen hier ;-)

W.Louwsma 04-06-2019

Wij werden ,tijdens onze zoektocht op internet naar een nieuwe wasmachine en een nieuwe droger , verrast door een super voordelig aanbod van Bemmel&Kroon, voor een duoaanschaf met een mooie totaalprijs. Ook de snelle , correcte aflevering een dag later , zorgt voor een zeer tevreden klant.
Er is hierdoor nog iemand die geïnteresseerd is geraakt in het aanbod van producten van uw bedrijf. Dus wie weet......

Mohamed 04-06-2019

blij met de producten en snelle levering.
dank u en tot de volgende keer.
groeten aan iedereen.
Mohamed

John 04-06-2019

Op vrijdag een Bosch inbouwkoelkast besteld, zondag mail ontvangen dat de koelkast as maandag geleverd gaat worden tussen 9 en 12 uur. Je wordt keurig een half uur van te voren gebeld zodat je niet 3 uur hoeft zitten wachten. De oude inbouwkoelkast wordt opgehaald bij de eerste gelegenheid. Al met al een perfecte service van Bemmel en Kroon, zoals we gewend zijn als we daar bestellen.

Aniek 04-06-2019

Een wasmachine besteld bij Bemmel en Kroon, deze kwam precies op de afgesproken datum en binnen het juiste tijdsvak. De afleveraars hebben de wasmachine perfect aangesloten, konden wat vertellen over het apparaat en hadden al het verpakkingsmatetriaal meegenomen. Heel fijn en zou zeker in het vervolg hier nog eens bestellen!

Mike 04-06-2019

Ik heb de Beko WCV6611BC wasmachine besteld bij bemmel & kroon. En deze was niet op voorraad, hier kreeg ik netjes een email over en binnen een week kon ik al een afspraak inplannen, hier was ik ook zeer tevreden over want ik had echt een wasmachine nodig. Het enige minpunt is dat ik dacht dat met de aansluitkosten de wasmachine ook aangesloten zou worden aan de trekschakelaar anders had ik deze extra kosten liever niet betaald en het zelf aangesloten. En had ik deze review ook een 10 gegeven.

Ruud Kolenbrander 04-06-2019

Bemmel & Kroon heeft zeer gunstige prijzen voor hun artikelen. Heb goed en langdurig combi magnetrons vergeleken op het internet en kwam steeds bij Bemmel & Kroon terecht.
Goede overzichtelijke site met ruim voldoende keuzes aan diverse apparatuur
Snelle levering met een goede en handige Track & Trace.
Mijn gekochte Combi magnetron, MN325CS, was bij dit bedrijf het voordeligst!

Flavia 03-06-2019

Ik heb voor deze shop gekozen omdat de wasmachine hier het voordeligst was. De communicatie was duidelijk en zaterdag besteld en maandag de wasmachine ontvangen. "duim omhoog"

Maessen 03-06-2019

We heben deze shop gekozen omdat we hier meer korting kregen. Snelle service.
Aflevering zeer correct gebeurt.
Vriendelijk en correct personeel.
Volgende keer overweeg ik weer om bij deze shop te bestellen.

Huub 03-06-2019

Zeer tevreden over Bemmel&Kroon. Ik had een offerte aangevraagd voor een wasmachine en droger en ze kwamen met een heel scherp voorstel. De leveringsdatum was heel flexibel en de levering werd prima verzorgd zo ook het aansluiten!

Franca 03-06-2019

Goede winkel,snelle service,goede prijzen!Erg tevreden over de bestelling.
Prijzen vergeleken met andere winkels,Bemmel en Kroon waren het scherpst qua prijs en goed aanbod.

Kemperman 03-06-2019

Goede site! Duidelijke communicatie en een snelle levering.
Erg tevreden. Zeker aan te raden.

Angelia 03-06-2019

Waarom ik bij bemmel en kroon gekocht heb, omdat deze het goedkoopst was. Alleen de chauffeur van de bezorging, had niet zijn taken goed uitgevoerd, ze hadden erg veel haast en de warmtepomp droger niet goed aangesloten. Dit stond op de site dat dat wel gedaan zou worden,hij deed net of hij dat niet wist snel de slang bevestigd, deze was veel te lang en had allemaal bochten erin. Dus dit maar zelf allemaal gedaan, had niet gemoeten.

J koolmoes 03-06-2019

Goed geholpen en snel geleverd ik ben er blij mee en de prijzen zijn goed en niet te duur

Rick 03-06-2019

Wij waren op zoek naar een nieuwe wasmachine en droger en kwamen uit bij Bemmel & Kroon. Niet alleen vanwege de aantrekkelijke prijs maar ook vanwege de snelle levertijd en duidelijke informatievoorziening op de website. Ook voor vragen telefonisch zeer goed en snel bereikbaar.

Uiteindelijk een mooie combinatie gekocht van de Samsung WW10M86INOA wasmachine en de Samsung DV9BN8289AW wasdroger. Alles perfect verlopen en bij Bemmel & Kroon ook nog eens 7 jaar volledige garantie (actie van Samsung alleen via bepaalde webshops waaronder Bemmel & Kroon).

Van bestelling plaatsen tot de prijs en de levering (binnen 24 uur na bestellen) tot op heden zeer tevreden. Aanrader!

M.C.D 03-06-2019

Had een wasmachine besteld en betaald ... kreeg een mail ... hieronder te
lezen .

Zojuist heeft u van ons een orderbevestiging ontvangen van uw online bestelling en hierbij is het typenummer van de wasautomaat gewijzigd naar een nieuw typenummer. Het door u bestelde artikel is namelijk helaas uitverkocht en krijgen wij ook niet meer binnen. Als service leveren wij hiervoor nu een duurder alternatief aan u voor de zelfde prijs. Uiteraard zijn de specificaties van dit artikel minimaal gelijkwaardig aan het door u uitgezochte apparaat. U kunt het nieuwe typenummer vinden op de factuur die u heeft ontvangen in de voorgaande email.

Ik ben er erg tevreden over

awaza 03-06-2019

Vlot en goed geleverd.
De bezorgers waren ook vriendelijk en behulpzaam.
Het bestelde artikel was niet meer leverbaar, een nieuwer en duurder exemplaar hiervoor in de
plaats voor de zelfde prijs!!