Deze score is berekend op basis van 3211 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Noppen01 13-12-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Je kunt gelijk een afspraak maken om het gekochte (fornuis) te installeren op de dag van levering.

Aflevering binnen het afgesproken tijdvak. Je word een kwartier voor aflevering gebeld dat men er aan komt. Bij aflevering wordt het verpakkingsmateriaal gelijk meegenomen.

Voor ons ruim genoeg!

Prettige servicegerichte mensen. prima!

roel.gillesen 13-12-2014 Via de website gekocht

Eenvoudig gevonden op de site. Goed informatie toegevoegd zoals beschrijving en specificaties. Betalen kan via de site, maar na een belletje kreeg ik een link naar iDEAL waarmee ik ook kon betalen.

Gebeld over bezorgingsmogelijkheden omdat ik momenteel niet kan lopen. Werd geregeld en de bezorgers hebben alles netjes neergezet en aangesloten. (hoewel dat telefonisch niet kon worden gegarandeerd ;))

Goede voorraad. Super snelle levering. (ochtend na de bestelling) Kreeg tijdens mijn telefoontje ook te horen dat ze het laatste model konden leveren voor vrijwel de zelfde prijs ondanks dat het oude model wel op voorraad was. Netjes.

Zo hoort een winkel te zijn. Niets aan veranderen.

Gewoon heel goed.

Berty Jansen 13-12-2014 Via de website gekocht

goede website, telefonisch ook goed bereikbaar, behulpzame mensen

Goede bereikbaarheid, snel en vlot. Meedenkende adviseur.

zeer uitgebreid

goede prijs, snel geleverd. Prima inbouwpartner.

Snel en vlot zonder service en kwaliteit uit het oog te verliezen. Topper! DH437847

meijvogel- dejong 13-12-2014 Via de website gekocht

Je kunt thuis het sortiment bekijken en bestellen wat je nodig hebt. Je ontvangt per e-mail de bevestiging waarin wordt gemeld dat, zodra de bestelling afgeleerd gaat worden, je via een link de aflevertijd af kan lezen.

Ruime keuze.

Vertrouwd adres.

Ondanks aankoop via internet , prettig e-mail contact.

Stja 12-12-2014 Via de website gekocht

No nonsense winkel. Doen gewoon wat ze zeggen.

Rietveld van Es 12-12-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Zo vanuit mijn luie stoel lekker telefonisch een mooi wasmachientje gescoord. Niet online, maar gewoon Bemmel en Kroon zelf gebeld in Zoetermeer. Alles is keurig netjes via email afgehandeld. Zeer klantvriendelijke firma.

Ongelooflijk zo soepel alles is verlopen. De volgende dag een email gekregen welke tijd ze mijn wasmachine kwamen brengen. Super toppie! Precies op tijd kwamen de mannen aan.

Genoeg is genoeg en goede scherpe prijzen.

Heb nu al een paar keer een wasmachine bij Bemmel en Kroon te Zoetermeer gekocht, de service en afhandeling is gewoon prima. Nog geen klachten gehad, dus hoe ze daar mee omgaan is gelukkig mij niet bekend.

Er kunnen veel witgoedzaken aan deze firma een voorbeeld nemen. Echt hoor. Het ging allemaal zo vanzelf. We zijn echt heel tevreden hoe we deze aankoop hebben gedaan.

jlgkk 12-12-2014 Via de website gekocht

fijne site, binnen een dag wordt er geleverd

prima service, snelle afhandeling en correct behandeld.

geen minpunten ontdekt. prima bedrijf met goede service (ordernummer BKI438503)

anneliesvc 12-12-2014 Via de website gekocht

Heb mijn bestelling via de webwinkel van Bemmel&Kroon geplaatst, de dag erna werd het thuis geleverd ( ik woon in België). afrekenen was ook geen probleem dit kon via de chauffeurs .

Verliep prima, kreeg de morgend erna een mail met het tijdstip van de levering. en die klopte met realiteit. Niet lang moeten wachten

Ruim assortiment met alle soorten van merken

voor het gemak en de prijs, zal ik het zeker aanraden aan mijn vrienden en familie. Zelf heb ik weinig tijd om de winkels af te lopen, nu kan ik via pc bestelling plaatsen!

Super gemakkelijk en super snel geleverd.

blusser46 12-12-2014 Via de website gekocht

duidelijke web site en eenvoudig met bestellen en af handelen

werd geleverd op de afgesproken dag en netjes afgeleverd binnen de tijd

goed en makkelijk te overzien

zeker weten dat ik dit adres door geeft aan anderen

goede uitleg ook op het internet en een gunstige prijs

Yethro 12-12-2014 Via de website gekocht

Duidelijke shop Scherpe prijs Snelle levertijd Een aanrader!

Marian Pennings 12-12-2014 Via de website gekocht

Via internet besteld. Makkelijk met telebankieren te betalen en keurig al de volgende dag in huis.

Perfecte service! Op de dag van bezorging kreeg ik een mailtje met de bezorgtijd. En een half uur voor de bezorgtijd een SMS met de exacte tijd van bezorging . Ideaal. Je hoeft dus niet een hele dag thuis te blijven.

Ik was op zoek naar een specifiek merk combi magnetron. Even googelen en ik kom bij Bemmel en Kroon terecht. Bleek dat ze ook nog de goedkoopste waren. Het scheelde in mijn geval 65 euro ! .

Zeker doe ik dat en ben ook van plan zelf in de toekomst eerst bij Bemmel en Kroon te kijken als ik weer iets moet aanschaffen !

Ik heb tot nu toe geen enkel minpunt kunnen ontdekken maar dit is de eerst keer dat ik bij Bemmel en Kroon koop. Tot nu toe ben ik erg enthousiast en ik hoop dat dat in de toekomst ook blijft als ik eventuele problemen zou krijgen met mijn aankoop. Maar tot nu toe alleen maar enthousiast.

sbem 12-12-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Wij waren er op een zondagmorgen voor een koel-vries-combinatie. Kregen alle aandacht van verkoper die vertrouwenwekkend en zeer goed geïnformeerd bleek. Op alle vragen antwoordde hij geduldig en adekwaat. De kast werd gekocht. De bezorging liep vlekkeloos. Beleefde mensen, met plezier in hun werk.

Er stonden veel merken ter bezichtiging en vergelijking.

Onze opmerkingen hierboven zeggen genoeg

Buitendijks44 12-12-2014 Via de website gekocht

Gisteren om 14:00uur besteld en vandaag om 10:30uur geleverd!

Oude wasmachine gratis meegenomen en de nieuwe wasmachine gratis op zijn plek op de 2e verdieping gezet en voor slechts 4,95 ook nog aangesloten!

Vorig jaar een warmtepompdroger gekocht voor een zeer scherpe prijs en met de wasmachine bleken jullie ook de goedkoopste te zijn!

Scherpe prijzen, ruim assortiment en een zeer goede en snelle service!

Zie mijn eerdere motiveringen. Ordernummer: BKI438531.

prbreukers 12-12-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Goede hulp van de Heer Bloemheuvel.( Fil Zoeterwoude )
Alle moeite gedaan om zeker te zijn dat wij de juiste koelkast zouden krijgen.

Klantvriendelijk.
Groot assortiment. Goede presentatie

Geen negatieve punten en de goede zie boven. Monteur Remco van de firma Ajtec : zorgvuldig, accuraat en netjes.

Cloggs 12-12-2014 Via de website gekocht

Zeer duidelijk website

Ruime keuze, veel voorraad

Snelle bezorging. Scherpe prijzen

A.T.Peltenburg 11-12-2014 In de winkel gekocht
Rijnekebouillevard

uitstekende informatie door prijscontrole op internet altijd zeker van de laagste prijs

tenminste 1 artikel in meerdere prijsklasses

het gemak van in de winkel kijken en afwikkelen via internet

overzichtelijke winkel goede informatie, prima afwikkeling.

a van adrichem 11-12-2014 Via de website gekocht

Hoef niet de deur uit en heb een leuke prijs afspraak kunnen maken.

snel en een goede deal

wilma bleeker 11-12-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

lekker ruim, doorzichtige lades

Uitmuntend

volop keuze en goede informatie

Ruim opgezet, groot assortiment

Rilana46 11-12-2014 Via de website gekocht

Website haperde toen ik het artikel wilde bestellen. Vaak op bestel knop moeten tikken voordat hij in het winkelmandje kwam. Ideaal dat het een dag later al geleverd werd!

hmbijl 11-12-2014 Via de website gekocht

Duidelijke site, goede en uitgebreide informatie

Snelle levering, zoals beloofd op de site. Mail met verwacht tijdstip van levering (blok van 3 uur). Erg handig dat ze een half uur van tevoren bellen dat ze eraan komen.

Ruim assortiment. Goede prijs en we hebben daar gevonden wat we wilden.

Zie hierboven

In eerste instantie artikel besteld bij andere onlineshop. Daar bleek dat ze niet konden voldoen aan hun leveringstermijn. Via Kieskeurig bij Bemmel en Kroon gekomen en binnen een dag werd onze vaatwasser geleverd. Heel fijn! Ordernummer: BKI438241

susanenmichel 11-12-2014 Via de website gekocht

Snel besteld en snel en duidelijk geleverd.

Duidelijk informatie over het afleveren van mijn vaatwasser. Prima

Prima keus

goed en duidelijke website, prijs technisch prima!

Goed, prijs, snelheid, aflevering. Minpunten: niet

johan.martens 11-12-2014 Via de website gekocht

Aankoop verliep heel soepel, via Kieskeurig.nl direct de aankoop gedaan

Telefonisch contact verliep bijzonder vriendelijk en effectief. Foutje van mijn zijde werkt direct gecorrigeerd en "nabestelling" van plaatsingsservice werkt ook zonder problemen meegenomen.

Alle artikelen die ik overwoog waren aanwezig in de webwinkel via Bemmel en Kroon. Ook werd de bestelling bij Bosch snel afgehandeld.

Snelle levering en vriendelijke, effectieve service.

Ben bijzonder tevreden over de klantenservicegerichtheid. Alle telefoontjes werden vriendelijk en snel afgehandeld. Alle stappen werden duidelijk uitgelegd en verliepen zoals aangegeven, zonder verrassingen. Ook werd mijn "nabestelling" van een plaatsingsservice voor de vaatwasser meteen meegenomen. Zonder vertraging ontving ik mijn vaatwasser met service. De plaatsing verliep zonder problemen en de monteur, was vriendelijk en snel.

HW1234 11-12-2014 Via de website gekocht

Website was goed en duidelijk, wat ik geweldig vond was de icons bij iedere product. Maakt het duidelijk en overzichtig

Geweldig. De SMS en de emails mbt de bevestiging, en de aflever tijd/datum. Super duidelijk en optijd. Verder hebben de heren de vaatwasser gebracht naar de bijkeuken, en de oude mee genomen

Voldoende assortiment, met de goede merken, en reviews.

Altijd, het was gewoon geweldig

Website is overzichtelijk en duidelijk. je kunt makkelijk zoeken, en de geleverde informatie is voldoende om een goede beslissing te nemen. Was een super ervaring. Meerdere websites kunnen van jullie leren.

EriklOnline 11-12-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke website met veel keus en eenvoudig besteld.

Keuze genoeg maar ik heb alleen naar wasdrogers gekeken.

Zie ook mijn motivatie bij service, als je zaken op deze manier oplost, geen gezeur en meer bieden, een echte aanrader!

Een herhaling van wat ik ook onder het item 'service' heb vermeld. Ik had een wasdroger besteld maar kennelijk was deze niet meer leverbaar. Daarvoor in de plaats werd de opvolger gestuurd die € 100,- duurder is, inclusief de aanbieding van een gratis stofzuiger. Uitstekende en uitzonderlijke service! Daarnaast alles conform afspraak, zoals informeren en bezorging.

surferstef 10-12-2014 Via de website gekocht

Via enkele muisklikken het perfecte model koelkast besteld.

Je kan zelf ook de gewenste afleverdatum bepalen en indien je dat ook nog wenst je bestelling tracen.
Bestelling perfect afgeleverd zoals voorzien.
Besteld model was niet meer voorhanden,duurder model ontvangen voor dezelfde prijs.

w.glasbergen 10-12-2014 In de winkel gekocht
zoeterwoude

Lekker dichtbij.
Binnen 2 dagen al thuis bezorgt.

goed geholpen.

keuze genoeg.

geen gooi en smijt zaak

goed geadviseerd. netjes thuis gebracht en aangesloten

Daniel Huijbens 10-12-2014 Via de website gekocht

De wasmachine die ik wilde bestellen was niet op een goede termijn leverbaar. Toen heb ik een prima voorstel gekregen voor een beter model.

Geen idee eigenlijk. Ik zocht één specifieke machine

SandraKiest 10-12-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Alles is gemakkelijk te vinden in de winkel en anders op de site te raadplegen

In de winkel werden wij goed geholpen. De droger die wij in eerste instantie wilden kopen was uit de collectie. Een vriendelijke meneer heeft ons aan een mooi alternatief geholpen en daarbij een goede prijs.

Ondanks het feit dat de droger die wij in wilden er niet was, hebben wij een goede alternatief genomen. Deze is nog beter dan degene die wij hadden uitgezocht.

Heel goed! Super vriendelijk en behulpzaam.

johnwilmot 10-12-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer Dorpsstraat

Goed te woord gestaan,levertijd met een week is prima.

Goede professionele informatie en service

Vlot en prettig te woord gestaan en professionele informatie. Service is helemaal in orde.

side 10-12-2014 Via de website gekocht

Hoe het bestellen via de website gaat: geen idee. Ik heb steeds om een offerte gevraagd, en vervolgens de bestellen geplaatst door per e-mail te reageren.

Weinig vragen gehad en nooit klachten, maar er werd binnen 1 werkdag gereageerd op een vraag.

Goedkoop, vlotte levering en de aanwezigheid van echte winkels in de nabijheid geeft een gevoel van veiligheid.

Op de website zijn ze niet de goedkoopste zaak, maar zodra je om een persoonlijke offerte vraagt, komen ze er heel erg dichtbij. Ook als je meer producten tegelijk bestelt kun je om korting vragen (zij hebben dan minder bezorgkosten natuurlijk).

ellis1947 10-12-2014 Via de website gekocht

Voor een digibeet niet helemaal duidelijk, maar bestelling prima gelukt.

Prima, e-mail en nog bellen voor levering.

Staat goed bij ons bekend. Dochter heeft er in dezelfde week ook een wasmachine gekocht.

roudwater 09-12-2014 Via de website gekocht

Goede wbsite met een duidelijk overzicht. goede feedback bij vragen

goede mailwisseling snelle reactie bij bestelling. bestelling kon naar wens worden aangepast.

een heel ruim assortiment

goede service voor een heel gunstige prijs. goede aflevering van het product

Gunstige prijzen, goede communicatie via de mail vakkundige aflevering en plaatsing. Prettige web(winkel)

A.r.o.n 09-12-2014 Via de website gekocht

De website is duidelijk. Je kunt gebruik maken van een aantal filters om je keuze te verfijnen. Als een klein verbeterpunt zouden ze dit aantal filters kunnen uitbreiden.
Het bestel-proces verliep prima.

Vlotte levering. Tijdvlak werd de avond ervoor gemaild. En kwartier voor levering ook nog een telefoontje.

Appartement op 3 hoog was geen probleem. Producten (koelkast en wasmachine) werden kosteloos op de juiste plek gezet en aangesloten.

Erg veel keus! De koelkast en wasmachine die ik via kieskeurig had uitgezocht konden waren beide beschikbaar.

Ik heb een prima ervaring gehad met deze winkel en zou hem zeker aanraden.

rcnelemaat 09-12-2014 Via de website gekocht

Makkelijk online te bestellen.

ruim assortiment

Makkelijk online te bestellen , goede sortering,
snelle levering , correct en vriendelijk personeel , goede prijs kwaliteit verhouding,prima service.

Ik heb alleen maar goede ervaring met Bemmel & Kroon , Reeds eerder een grote aankoop gedaan. Deskundig en vriendelijk personeel. Mooie showroom , ruime sortering. Kortom een aanrader.

leovanbeelen 09-12-2014 Via de website gekocht

Gemakkelijk via internet. Je wordt goed op hoogte gehouden van de routing

Alles werd keurig op de afgesproken tijd afgeleverd en zo nodig geïnstalleerd

ruim voldoende en goede info

Zie bovenstaande beoordelingen

Prettig en overzichtelijk shoppen; punctuele aflevering; goede service

Marieanne Vreugdehil 09-12-2014 Via de website gekocht

Via de website kan je van de gewenste produkten een offerte aanvragen.
Mijn offerte was bijzonder scherp en heb hem meteen bevestigt. Heel makkelijk en duidelijk via internet.

Je weet meteen of het produkt op voorraad is. Mijn produkt was niet op voorraad maar moest besteld worden bij de leverancier. Binnen een paar dagen kon het geleverd worden. Je kunt zelfs de dag van bezorging aangeven, ideaal als je werkt. Op de dag van bezorging krijg je 's morgens bericht hoe laat je de bezorger kunt verwachten. Een uur voor de bezorging krijg je nog een sms.

Ik heb gevonden waar ik naar zocht en wat niet op de website stond werd bij de leverancier besteld. Voor mij konden ze alles leveren.

Mij is het heel goed bevallen, ik zou best een 10 kunnen geven en dat is misschien we een beetje overdreven, dus geef ik een 8

What you see is what you get en geen mooie praatjes.

a3mar 09-12-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke website waarop je snel het juiste product vindt.

Zaterdagavond een nieuwe wasmachine besteld, maandagochtend al binnen! Vooraf een tijdvak van bezorging gekregen en daarbij belde de chauffeur een half uurtje van tevoren ook nog dat hij eraan kwam.

uitgebreid assortiment

Vooraf een onbekende winkel voor mij, maar hier ga ik zeker vaker wat kopen.

Uitgebreid assortiment, lage prijzen en een prima service.

Rbronswijk 08-12-2014 Via de website gekocht

Je wordt goed op de hoogte gehouden van de levering. Ook als deze op maandagochtend plaats vind. Op zaterdag ontvang je dan een mail met de verwachtte levertijd.

Deze beoordeling is met name gebaseerd op de online winkel (assortiment met scherpe prijs) en de goede levering (op tijd en volledig geïnstalleerd)

Arjanwijn 08-12-2014 In de winkel gekocht
Leidchendam

We gingen aar de winkel om een wasmachine te bestellen. Artikel werd gelijk erbij gezocht en gelijk een afspraak gemaakt voor levering.

Levering was perfect en zonder problemen werd de wasmachine naar boven gebracht en aangesloten. Gewoon top!

Wasmachine was voorradig en du gelijk leverbaar

Geode service en gemak. Levering snel en zonder problemen.

Goede winkel met goede service!

mevr. De Keijzer 08-12-2014 Via de website gekocht

banjer-98 08-12-2014 Via de website gekocht

Ik heb mijn producten via online gekocht en gebeld met een van de medewerkers van bemmel en kroon waardoor ik makkelijk kon besluit om het product te kopen

De producten waar binnen 1 week geleverd wat erg plezierig is.
Er was een kleine beschadeging wat meteen goed geregeld werd dat is pas klant vriendelijkheid.

zoveel producten waardoor de keuze zo makkelijk word om iets te kiezen daar door is er wel een product die je aan spreekt.

Ik heb voor het eerst wat gekocht bij bemmel en kroon en zou het iedereen aan raden groot assortiment. en geweldige klant vriendelijkheid

Dat kan niet zeggen omdat ik nog nooit in de winkel zelf ben geweest maar online ging het kopen ook prima. In de toekomst als ik wat nodig heb zal ik het zo weer wat kopen bij bemmel en kroon.

PGWestmaas2014 08-12-2014 Via de website gekocht

Duidelijke site met heel veel keuzes

Ongelofelijk! Op vrijdagmiddag 5 december (sinterklaasmiddag) om 16:00u besteld en levering als de volgende dag om 08:15u.

De oorspronkelijke machine was niet meer leverbaar en gratis update naar de opvolger die € 120 duurder is.

De snelle levering en de gratis update werkt perfect!

De snelle levering en de gratis update werkt perfect!

Elly Witte 08-12-2014 In de winkel gekocht
Dorpsstraat Zoetermeer

De winkel is vlakbij en het is heel fijn om in de winkel iets uit te zoeken.

Aardige verkoper, vond het ook niet erg om telefonisch de order aan te passen. Toen ik net te laat thuis was voor de aflevering belde de verkoper met de bezorgdienst om de koelkast alsnog af te leveren. Heel fijn allemaal.

Genoeg in de aanbieding.

Ik vind het een prima winkel, overzichtelijk en aardig personeel.

marijkewillem 07-12-2014 In de winkel gekocht
Dorpsstraat Zoetermeer

Bemmel is voor ons in de buurt.Er zijn ook vele andere witgoedzaken niet ver van ons vandaan,maar bij Bemmel en Kroon voel je je écht klant,geen nummer.Er wordt naar je wensen geluisterd met geduld en in overleg een nieuw product gekozen.

Service bleek ook echt goed te zijn.De koelkast hebben we geleegd,zij trokken de stekker eruit en namen de lege koelkast meteen mee.Ook kreeg je uitleg over het gebruik van de nieuwe koelkast.Vriendelijk personeel.

Wij hadden een ruime keus.Wilden koelkast zonder handgreep en we konden kiezen uit verschillende,ook qua kleur.

Als je rustig een artikel wilt uitzoeken kan dat.Er komt iemand naar je toe,als je dat zelf wilt en er wordt niet in je nek geblazen,waardoor je niet rustig kan kiezen.

niet van toepassing

rdrost71 07-12-2014 Via de website gekocht

even bellen en je hebt de spullen snel thuis

Telefonisch netjes te woord gestaan

voldoende keuze

in de buurt, no nonsense winkel

Wouterkeur 07-12-2014 Via de website gekocht

Duidelijke site en duidelijke communicatie.

Hele aardige en positieve bezorging via Dynalogic, gecombineerd met een een duidelijke communicatie

Scherp geprijsd en top service. Die combinatie is zeldzaam.

Scherp geprijsd en top service. Die combinatie is zeldzaam.

Dee Lelie 06-12-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke website en hulp bij vragen. Je kan zelf een een afleverdatum kiezen.

Er wordt snel gereageerd op emails en je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.

Groot aanbod en voor een scherpe prijs.

Het is de ervaring waar je als consument altijd op hoopt, maar in de praktijk zelden krijgt.

Voor ik bij Bemmel en Kroon kocht heb ik eerst offerte aangevraagd bij een andere grote inbouwapparatuur website. Plotseling gingen de prijzen omhoog, zogenaamd omdat de fabrikant het modelnummer veranderd had. Er zou navraag gedaan worden bij de fabrikant, waarna ik gebeld zou worden. Dat telefoontje is nooit gekomen. Bij Bemmel en Kroon bleef de prijs gelijk en kreeg ik nog een extra korting. Ook deden ze over bezorging op verdieping zonder lift niet moeilijk. Van begin tot eind van het kooptraject ben ik vriendelijk geholpen en zijn alle beloftes nagekomen. Ik kan ze niet genoeg aanbevelen!

Ellenharinck 06-12-2014 Via de website gekocht

De website was duidelijk, de service was ook goed terug te vinden. Als ik Bemmel en Kroon was zou ik wel meer investeren in Adwords.

Levering was snel en zoals vermeld op de website. De bezorgers waren netjes, op tijd en namen het afval mee.

Bemmel en Kroon voldoet aan de verwachtingen. De website was duidelijk, de service was boven gemiddeld.

marcel.robert 06-12-2014 In de winkel gekocht
In Den Haag.

Ik kreeg hele goede informatie m.b.t. wasmachines. Op basis van de informatie kon ik een wasmachine aanschaffen die bij mij past.

Geen enkel winkel is groot genoeg om alles in het assortiment te kunnen bergen maar er is voldoende om een weloverwogen keus te kunnen maken.

Veel keus en medewerkers hebben kennis van zaken

Ik vind deze winkel uitstekend. Overzichtelijk, netjes, klantvriendelijk en klantgericht personeel, men neemt de tijd voor je al zit je vol vragen

Denr76 06-12-2014 Via de website gekocht

Geleverd volgens afspraak, wat ik fijn vind dat je zelf kan bepalen wanneer het wordt geleverd. Na bestelling kreeg ik gelijk een bevestiging van mijn bestelling. ( deze had verder geen inhoud). De volgende dag netjes een orderbevestiging(factuur ontvangen). De ochtend voor de levering krijg je netjes een mail met de tijdsverwachting. Product is netjes afgeleverd (schadevrij), ze hebben al het karton weer meegenomen. De koeriers waren niet op de hoogte dat je een droger ook gelijk op de afvoer kan aansluiten. ( dit heb ik zelf gedaan, het was een kleine moeite)