Deze score is berekend op basis van 2963 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Luc Vlug 01-02-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

Ze hebben heel veel modellen in de showroom

Alles is op tijd, ze bellen va net voren en ze komen hun afspraken na

Ze hebben heel veel in hun showroom

En top zaak met top service

Ik heb de afgelopen 5 jaar al heel veel gekocht, ook voor mijn kinderen en iedere keer werd ik even goed geholpen!!

infotechniek 01-02-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Onderdelen goed te vinden op internet en goede begeleiding in de shop

Zeer goede afspraken te maken betreffende bezorg zaken

Groot assortiment en goed advies in de shop

Op Internet kopen is mooi maar Bemmel en Kroon hebben de goede mix van internet en shop !klasse !

Op advies van andere ben ik gaan kijken bij Bemmel & kroon en ik moet zeggen de lovende woorden van andere helemaal zijn waargemaakt

Makka Pakka 01-02-2015 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Gebeld met de winkel, kreeg netjes een offerte via email binnen een paar minuten.
Deze offerte nog aangevuld met andere artikelen, Bemmel en Kroon paste de prijs aan van deze artikelen, aan de goedkoopste prijs op internet.
Erg goede service. Snelle beantwoording, prettig contact met medewerker en duidelijke professionele communicatie
Communicatie over de levering duidelijk, bezorgers belde netjes nog half uur van te voren en waren goed op tijd.
Bezorgers maakten ook een proffesionele indruk, werkten netjes, voorzichtig en snel.

Zeer ruim assortiment.
Ook artikelen kunnen bestellen die niet op de site stonden, tegen de goedkoopste internet prijs.

Zeer aan te bevelen.
Goede service, snelle en duidelijke communicatie.
Bezorging netjes op tijd en duidelijk te merken doorgewinterde bezorgers, voorzichtig met de apparatuur. Prettig in de omgang.

bij Bemmel en Kroon besteld. We begonnen met de koelkast, deze was bij Bemmel en Kroon voor de beste prijs te krijgen. Telefonisch contact gezocht met de winkel in Zoetermeer. Snel via mail een offerte gekregen. Via mail gevraagd of andere producten die we op het oog hadden ook leverbaar waren. Hiervan kregen we snel ook een offerte, met de laagste prijzen die op internet te vinden waren. Alle communicatie ging snel en prettig. Bezorgdag kun je zelf kiezen ook heel prettig, op de dag zelf krijg je dagdeel ( dit zou een dag eerder bekend mogen zijn wat mij betreft) dat ze komen. Bezorgers bellen ook nog een half uurtje van te voren. Bezorgers keurig, communicatief en werken snel en voorzichtig. Ben zeer tevreden en zou volgende keer weer bij Bemmel en Kroon bestellen.

baseba11 31-01-2015 In de winkel gekocht
Zoetermeer Dorpstraat

Website was duidelijk .
Betaling bij aflevering door middel pin.
Hoefde alleen bij afrekenen handtekening te zetten op de nota ook omdat alle gegevens bij bestelling bij Bemmel&Kroon te Zoetermeer genoteerd werd. Hoefde ook geen aanbetaling te doen. Super dus

Professionaliteit was helemaal fijn goede uitleg gekregen kwa binnenkant waarom je beter een roestvaststalen binnenkant kon nemen langere levensduur . Bij plastic kan verkleuring veroorzaken en kans op sneller slijtage (lekkage). Uitleg gekregen als je een handige klusser bent zelf vaatwasser installeren . Levertijd ging snel daar wij toch een hoger model hebben .

De snelle service die je krijgt en nogmaals hele goede uitleg wat je het beste kan kopen. Ook al staat de machine die jij hebt gekocht niet in de winkel hebben ze een soortgelijke hoe de machine er uit zal zien kwa indeling. Dat vind ik heel fijn ik moet het kunnen zien .

Service goed Professionaliteit super Levertijd snel Ik kan tot nu toe geen negatieve punten vinden

drwdam 31-01-2015 Via de website gekocht

Koelkast besteld bij Bemmel en Kroon, maar kon op dat moment niet met Ideal betalen, waardoor ik de bestelling niet kon afronden. Ongeveer een uur later werd ik gebeld dat de bestelling niet afgerond was en werd geregeld dat ik bij aflevering kon betalen. Prima service. Ook de aflevering is perfect: je kunt precies zien waar de bezorger is, en je wordt een half uur van tevoren gebeld dat ze eraan komen.

Ik ben erg tevreden. Mijn enige opmerking is dat ik niet bij de bestelling direct kon opgeven hoe ik wilde betalen (per IDeal of per pin bij bezorging), en dat er automatisch vanuit wordt gegaan dat je per IDeal wilt betalen. Verder zou ik het erg handig vinden als er meer betaalmogelijkheden zouden zijn, zoals creditcard en/of PayPal.

Marc Maat 31-01-2015 Via de website gekocht

Goede en snelle service. Netjes op de hoogte gehouden over de levering

Marcel Theunis 31-01-2015 Via de website gekocht

zeer goede opvolging van bestelling en perfecte info naar klant

pajajod 30-01-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig de gewenste apparatuur geselecteerd en een offerte opgevraagd.

PRima in orde snelle reactie gekregen en ook nog gebruik gemaakt van de 21% btw actie en omdat een apparaat bij de concurrent goedkoper was ook nog daarvoor een scherpe aanbieding gekregen. Al met al toch 300 euro bespaard.

Voldoende uitgereid, maar vooral belangrijk op voorraad. De volgende dat staan de apparaten al vrolijk de was te draaien en te drogen.

Het gemak en de snelheid waarmee de gewenste machines zijn te bestellen en geleverd worden

BKI447507 Snel geleverd, scherp geprijsd.

renebron 30-01-2015 In de winkel gekocht
Forepark

Winkel zit bijna om de hoek en is altijd genoeg vakkundig personeel aanwezig om te helpene

Vakkundig en servicegericht

Brede keuze

Service is goed en maken dingen in orde als ze dat nodig vinden. Mijn ordernummer DH447210 was op dinsdag besteld en op de dag die ik wilde goed te leveren. Deskundig personeel en servicegerichtheid. Kort, maar heldere en krachtige uitleg

tiggb 30-01-2015 In de winkel gekocht
Neckar 24 Den Haag

altijd wel een winkel in de buurt of anders online

maken waar wat ze beloven

ruime keus

tevreden over aankoop als aflevering/inbouw

Maken waar wat ze beloven

y_am 30-01-2015 Via de website gekocht

Makkelijk besteld en alles overzichtelijk. Duidelijke afhandeling van bestelling en erg handig dat je een bevestiging mail ontvangt met daarin het tijdstip van bezorgen.

Heel erg fijn dat er een optie is om verder dan tot aan de deur te leveren. Snel geleverd en vriendelijke bezorgers.

Ik zou deze winkel zeker aanraden omdat ze hun afspraken na komen en alles goed duidelijk is.

Niks op aan te merken. Zeer tevreden.

smissen1959 30-01-2015 In de winkel gekocht

Goed en eerlijk personeel.

Prima levering en op de afgesproken tijdstip.

Veel keuze van de producten in het assortiment.

Goede en prima service.

Goede en prima service en het personeel weet veel van het assortiment.

ElsVisser 30-01-2015 Via de website gekocht

telefonische bestelling gedaan, erg vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon.

ik hoefde de bezorgkosten van 20 euro niet te betalen :)

vanwege bovenstaande

Ik ben niet fysiek in de winkel geweest maar aan de telefoon alleraardigst geholpen!

hommel1963 30-01-2015 Via de website gekocht

Super goede service en perfekte aflevering.
Echt aan te bevelen Order nr DH447195

Super goede service en perfekte aflevering. Echt aan te bevelen.Order nr DH447195

JW100procent 30-01-2015 Via de website gekocht

Ik had een paar vragen over de levering. Deze werden direct beantwoord. Toen we besloten te kopen, kon dat gewoon via een reply. We kregen een factuur en mochten bij aflevering pinnen. Dat geeft vertrouwen.
Ook de twee jongens, die de wasmachine kwamen brengen, waren zeer aardig en deden hun werk snel en correct.

Bij bestelling van onze wasmachine kreeg ik een email dat zij dit product niet op voorraad hadden. Ik zou een email krijgen wanneer zij deze binnen kregen. Ik dacht: dat kan wel even duren. Maar wat schetste mijn verbazing? Nog diezelfde dag kreeg ik een bevestiging. M.a.w. een dag de bestelling werd de wasmachine geleverd.
En daar bleef het niet bij: ik kreeg ook nog een bevestiging tussen welke tijden het product afgeleverd zou worden. (dan hoef je tenminste niet de hele dag thuis te blijven). Als dit zou veranderen, zou de chauffeur contact opnemen. Is dat niet een fantastische service? Vind ik wel.
En daar bleef het niet bij: de jongens namen het afval mee "U moet de wasmachine eerst even draaien met een klein beetje wasmiddel en zonder kleding" werd nog even gezegd. Kijk, dat noem ik nou een prima service!

Lees bovenstaande berichten en je begrijpt waarom ik deze winkel aanbeveel.

Ik had nog nooit iets gekocht bij Bemmel & Kroon. Wij hadden eerst nog een paar vragen, dus stuurde ik eerst een e-mail. Daar werd heel vriendelijk op gereageerd en aan tegemoet gekomen. Ik kon gewoon in een reply direct ons product (een wasmachine) bestellen. Zoals ik eerder bij 'Service' al beschreven heb: Zij hadden de wasmachine niet op voorraad. Toch kreeg ik nog diezelfde dag de bevestiging dat ik een leverdatum kon kiezen. Dat was een snelle actie! Nou, meteen de volgende dag maar, dan konden wij tenminste weer wassen. Daarna volgde een email met een richtlijn van de tijd van levering. Heel handig, want dan hoef je niet de hele dag thuis te blijven. Als de tijd gedurende de dag veranderen zou, dan zou de chauffeur contact opnemen. Dat vond ik ook een hele fijne extra service. Tot slot werd de wasmachine geleverd door twee super aardige jongens. Ze zetten de zware machine op de juiste plek, namen het afval mee. En gaven nog even en passant wat informatie over het in gebruik nemen van de wasmachine. En oh ja: de oude wasmachine werd zoals afgesproken meegenomen. KORTOM: na wikken en wegen wisten we welke machine we wilden. We stuurden wat vragen aan Bemmel&Kroon. En na een reply van hen met antwoorden op onze vragen, hebben we direct een bestelling gedaan, gewoon via de mail. En deze werd de volgende ochtend al geleverd. De volgende keer zal BEMMEL & KROON zeker weer een optie voor ons zijn! No doubt about that.

WilliamsReview 29-01-2015 Via de website gekocht

Ideaal, uitzoeken, betalen, afleverdatum selecteren.

Alles werd snel en netjes op de plek gezet, test programma gestart en geen stukje van de verpakking meer te bekennen. De in de eerste instantie door mij uitgekozen wasmachine was niet op voorraad en kreeg voor het al betaalde aankoopbedrag een nieuwere versie die ook nog eens duurder bleek te zijn. Ik vind dit meer dan alleen een goede service.

Ik had al iets uitgezocht voor ik op de site zelf kwam, dit was een van de weinige site`s die hem aanbood en voor de beste all in prijs.

Ik heb geen enkel probleem ondervonden, mijn ervaring is in ieder geval zeer positief.

Geen enkele klacht, gewoon een aankoop en werd netjes afgehandeld. ordernummer: BKI445586

cramervdb 29-01-2015 Via de website gekocht

Slechts 1 telefoontje en de zaak was rond.

Alles zoals afgesproken, incl. bezorging en afspraak voor plaatsing op uitermate correcte wijze afgehandeld.

Moeilijk te beoordelen omdat we de keuze voor het produkt in feite al hadden gemaakt. De medewerkster aan de telef. bevestigde gemotiveerd onze keuze.

Als je iemand iets aanbeveelt wil je zeker weten dat de be- en afhandeling goed is. Diverse medewerkers in het verloop van de bestelling telef. gesproken. Allen waren vriendelijk en informatief. Dat geeft een goed gevoel.

In de voorgaande motiveringen staat in feite alles al, dus dit zou een herhaling van zetten worden. Prettige medewerk(s)ers die hun afspraken nakomen hetgeen tegenwoordig redelijk uniek is

darhbi 29-01-2015 In de winkel gekocht

Grote keus.

al 25 jaar goede ervaringen

Berry1981 28-01-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

Bij binnen komst van Bemmel en Kroon, netjes ontvangen. Er werd geluisterd naar hoe vaak we gebruiken en wat voor wensen we veder hadden. Daar bij heeft de verkoper een goed advies gegeven en met dat advies hebben we een mooie warmtepomp droger gekocht.
die werd een paar dagen later netjes bij ons thuis afgeleverd, naar zolder gebracht en zelf aansluiten had geen probleem geweest alleen dat hoefde voor mij nog niet. de oude hebben ze gelijk mee genomen daar was dus mooi vanaf.

ik had genoeg keuze, ik had gelukkig zelf al een voor selectie gemaakt.

over een paar maanden wil ook een wasmachine kopen, en ik hoef niet te denken naar welke winkel ik ga. misschien dat ik dan keer online ga proberen of als ik er nog niet uit ben laat ik me weer adviseren. maar heb het al aan verschillende collega's gemeld.

Heb niet het idee gekregen in deze winkel dat ik er uit gekeken werd, er werd tijd genomen voor ons, de verkoper vroeg of hoe we gaan gebruiken hoevaak enz, en heeft op die manier een goed advies gegeven. ook verhaal over de servies van verschillenden merken. zo hebben we toch besloten om een siemens te nemen ipv een beko. wat ik hierboven ook al gemeld had als zo ver is koop ik me wasmachine ook bij bemmel & kroon

mon3aan 28-01-2015 In de winkel gekocht
dorpstraat zoetermeer

bijzonder flexibel met datum aflevering.

doen wat ze beloven

geen probleem als je toch iets anders wil uit het toch al grote assortiment.

aan iedereen die service hoog in het vaandel heeft staan.

Er wordt tijd genomen voor de klant. Het personeel bezit meer dan voldoende kennis van de aangeboden produkten.

Babsisblij 28-01-2015 Via de website gekocht

Heb nog nooit zo snel een groot huishoudelijk apparaat besteld en ontvangen. Hup, mijn gegevens doorgegeven...morgen komt ie en dan kunt u pinnen om af te rekenen. 'S ochtends kreeg ik een mail en een sms hoe laat de bestelling geleverd zou worden en in die tussentijd kon ik via internet de chauffeur volgen. Ging zo makkelijk.

Ik geef een negen, omdat het nog makkelijker zou zijn geweest als ze bij de bestelling een indicatie wb. de bezorgtijd konden geven. Maar ik snap dat dit niet echt mogelijk is.

De afhandeling en bezorging was gewoon goed. Maar zag dat een half uur na mijn bestelling, de prijs behoorlijk gestegen was. Ik raad dan ook zeker aan, een prijsvergelijk met andere winkels te doen.

Ik heb telefonisch besteld en dat ging zeer snel, keurig en duidelijk. Net als de bezorging en het afrekenen. Ben daar zeer tevreden over.

lucantwerpen 28-01-2015 Via de website gekocht

gemakkelijk

korekt

Veel keus en prijs vriendelijk

Maikel56 28-01-2015 Via de website gekocht

Duidelijke site helder in afspraken,gaat via de e-mail

Order geplaatst kreeg bevestiging en kwam erachter na afsluiten van de koop dat de afzuigkap 24 eur goedkoper was. Belde en kreeg meteen aangepaste order.
Levertiijd en afspraak met monteur vlekkeloos en volgens afspraak.

prijzen zijn scherp en kan altijd nog een scherper bod vragen via een offerte. Ruim assortiment via leveranciers indien niet op voorraad, maar wordt vlot besteld.

vlekkeloze afhandeling order zonder problemen.

Al bovengenoemde resulteerde in een afhandeling zonder kopzorgen. Afspraken nagekomen

shopinfo 28-01-2015 Via de website gekocht

Goede duidelijk website met bruikbare informatie

elders goedkoper? Stuurde een mail en prompt een mooie offerte ontvangen met gunstiger prijs

Veel keuze in de categorie wasmachines. Goede prijs kwaliteit verhouding

Positieve ervaring, dus dat geef je graag door

Ordernummer 445476 werd 24uur na orderbevestiging geleverd en geïnstalleerd. Hele snelle en correcte service

fam.moesker 28-01-2015 Via de website gekocht

goede beschrijving van de producten, goede prijs

je wordt snel en goed geholpen.

prima, veel keuzemogelijkheden

goedkoper en sneller dan naar een winkel gaan

poesbinkie 28-01-2015 Via de website gekocht

Zeer duidelijk en overzichtelijk website.

Snelle en goede informatie over de levering.

Zeer ruim assortiment

Goed bedrijf zonder adderstjes onder het gras!

Prima webwinkel, duidelijke site. Geen vervelende kleine letters en uitstekende service.

Boer1938 28-01-2015 Via de website gekocht

Prima service op tijd bestelling geleverd, goede informatie vooraf.

Ik zou de prima service roemen

De eerste keer dat ik online een elektrisch apparaat koop. Het is prima gegaan en ik ben erg blij met onze aankoop

mgilsing 27-01-2015 Via de website gekocht

zie bovenstaande. Goed advies. Klantgerichte communicatie en de automaat werd tijdig geleverd, geplaatst 2 hoog, aangesloten en de oude machine werd mee terug genomen.

Volgens mij hebben ze zeer uiteenlopende keuze. Zowel online als in de winkel.

Gelet op service en klantgerichtheid zou ik deze winkel zeker adviseren aan iedereen.

n.a.v. van een gevonden wasmachine online, gebeld met Bemmel en Kroon. De verkoper gaf advies op een prettige manier. We hebben een betere automaat nu gekocht, nieuwer type en uiteindelijk goedkoper dan het aanvankelijke model. bemmel en Kroon hebben verder alles geregeld. Wij hoefden slechts te betalen. ordernummer: ZTM446606

v.d.kooij 27-01-2015 In de winkel gekocht
den haag

wordt goed naar je wensen en bevindingen geluisterd waarna een gepast voorstel wordt gedaan. Komen beloftes goed na.

Leonardo1955 27-01-2015 Via de website gekocht

ik zoek een produkt dat ik wil kopen altijd op via een vergelijkingsite en dan kom je al gauw bij Bemmel en Kroon uit. Het bestellen gaat eenvoudig.

het produkt werd de volgende dag helemaal volgens plan geleverd en het oude apparaat werd retour genomen

ik heb nu al een wasmachine, een wasdroger, een vaatwasser en een koelkast bij Bemmel en Kroon gekocht. ze zijn altijd heel behulpzaam als je ze belt en denken met je mee.
deze keer dus een koelkast gekocht

Ze zijn altijd een van de goedkoopste en ze hebben naast een webwinkel ook een fysieke winkel. Ze bestaan ook al vele tientallen jaren.

ptrck67 27-01-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig zoeken op de website en ook telefonisch contact. Binnen enkele minuten was alles geregeld, volgende dag levering mogelijk !

Helemaal goed, zelfs aanbod gekregen om accessoire terug te nemen indien deze bij installatie/aflevering noiet nodig mocht zijn. Wat bleek ? niet nodig en werd direct bij PINNEN in mindering gebracht.

Ruimschoots voldoende, en alle producten die wij wilden vergelijken waren ook in het assortiment aanwezig.

Jaren terug al tevreden met nieuwe vaatwasser, vervolgens in 2012 Miele wasautomaat en nu in 2015 Siemens warmptepompdroger.

ordenummer DH446551 Al vaker e.e.a. aangeschaft en nu de moeite genomen om dit ook maar eens te melden. Lijkt ons terecht.

rvanderwal 27-01-2015 In de winkel gekocht
den haag

snel en makkelijk geregeld via de winkel in den haag

ze hadden hem niet meer op voorraad in den haag maar hij werd wel thuis afgeleverd voor de afhaal prijs

wat wij tot nu toe nodig hadden hadden hun altijd voor de laagste prijs.

goede service en vriendelijk personeel

vriendelijk personeel en goede service toen wij aan het zoeken waren naar een inductie kookplaat die ze nergens anders in de showroom hadden hadden hun hem wel liggen. ze hadden hem niet op voorraad in de winkel maar hij werd netjes thuis bezorgd voor de afhaal prijs! top service

DJ Martin 27-01-2015 Via de website gekocht

Heel makkelijk bestellen

gelijk reageren op je vragen

Veel keuze

Gunstige prijzen en snel leveren

Ik heb rond gekeken op internet maar nergens betere gevonden qua prijs

Charlie-01 27-01-2015 Via de website gekocht

Bestellen op het internet en het kon de volgende dag al geleverd worden. Ook werd ons oude apperatuur meegenomen top service

Zoals eerder vermeld is er een optie dat ze je oude apperatuur meenemen geweldig. Ook eerden we een half uur voor levering gebeld dat ze onderweg waren geweldig zo hoef je niet de gehele dag thuis te blijven

Een ruime keuze

Ruime keuze mooie duidelijke site aardig personeel

Onlinegebruiker 26-01-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website en veel op voorraad

Vrijdag besteld, zaterdag geleverd. Vanwege ouder model tegen dezelfde prijs de opvolger ontvangen.

Van bestelling tot levering zeer soepel verlopen

Snelle vlekkeloze levering. Goede communicatie met de logistieke dienstverlener. Bezorging aangegeven met een acceptabel tijdvak per mail en sms.

koosmarleen 26-01-2015 In de winkel gekocht
zoeterwoude rijndijk

De rustige, goede begeleiding in de winkel.

In de winkel maar vandaag natuurlijk bij de aflevering. Uitstekend verzorgd.

Er is veel. Wij zochten redelijk specifiek vwb afmetingen. Er werd gezocht en goed geadviseerd.

Zie het bovenstaande.

Alles klopt.

Adriaan1956 26-01-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

Veel keuze in de winkel

Goede en deskundig advies

Veel modellen in de winkel

Prijzen worden met concurrent vergeleken en dan wordt de prijs aangepast waardoor je goede prijs krijgt

Men doet wat men belooft en dat is erg belangrijk en de prijs is goed

dmteleng 26-01-2015 Via de website gekocht

De mannen deden zelfs nog even mijn vloer schoon maken voordat de wasmachine erop gezet werd

Erg vriendelijk en welwillend en alles met een lach

Voor mij net hetgeen wat ik zocht

Dit was echt ideaal en keurig geregeld

Perfecte service aan huis, en alles online re regelen in elke klikken op de muisknop

tonjansen 26-01-2015 In de winkel gekocht
Forepark, Den Haag

In de winkel snel en vakkundig geholpen. Omdat ik meerdere apparaten nodig had kreeg ik nog een leuke korting op de totaalprijs.

Alle bezorgafspraken ondanks een wijziging mijnerzijds perfect nagekomen.

Ze hebben werkelijk alles of kunnen het leveren.

afspraken perfect nagekomen en daarnaast de goedkoopste van allemaal

martijnwillemse 26-01-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig en gebruiksvriendelijk. Betaaloptie pinnen is top.

Fantastische samenwerking met Dynalogic. Werkt subliem.

Vrij specifiek product, zo gevonden en besteld.

Weg met de andere bekende grutters. Ik ga B&K volgen via Facebook!

De beste ervaring online sinds langen tijd.

vanons 26-01-2015 Via de website gekocht

prettige en duidelijke website

vooraf de verwachte bezorgtijd doorgekregen. Dit is ook nagekomen en 10 min. van tevoren nog bevestigd.
Jammer dat het bedrijf eur 9,95 rekent voor het de trap optillen. Ik geef liever de bezorgers zelf een fooi omdat zij het tilwerk doen.Nu betaal ik eur 9,95 waarvan ik niet weet of het bij de bezorgers zelf terecht komt.

PBenders 26-01-2015 Via de website gekocht

Zeer goede site en alle mogelijkheden aanwezig!

Perfecte service, ook met leveren. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam en daarnaast ook nog eens zeer netjes.

Assortiment is prima.

De totale afhandeling is naar zeer grote tevredenheid gebeurd. Ik zou Bemmel en Kroon dan ook zeker aanraden aan vrienden en bekenden.

De gehele bestelling liep zeer vlot en daarnaast was de bezorging ook zeer goed georganiseerd. Het personeel was vriendelijk en netjes. Op basis hiervan raad ik Bemmel en Kroon dus ook aan.

marcvyncke 26-01-2015 Via de website gekocht

vlote website en bestelling

vlotte wijziging leveringsdag

echte aanrader

wikkie12 25-01-2015 Via de website gekocht

Duidelijke informatie per mail. Je kunt zelf de afleverdag kiezen, zelfs op zaterdag! Het oude apparaat is meegenomen en de nieuwe droogtrommel werd op 2e verdieping neergezet. Superservice!

Jammer dat op de website staat op voorraad en dat dat niet zo is. Na bestelling meteen een bevestiging van de bestelling maar dat de droger niet op voorraad is naar wel meteen besteld is. Dus een paar dagen langer moeten wachten.

Prima droger. Gekozen ivm veel drogen en zijn zuinige verbruik. Aankoop bedrag verdienen we in een jar of 6 terug als je dat vergelijkt met onze oude energieslurper.

YvonneC1952 25-01-2015 Via de website gekocht

Bestelproces eenvoudig

Omdat de door mij bestelde machine niet op korte termijn leverbaar was werd een andere - duurdere - machine geleverd op de door mij gewenste datum!

Assortiment is ruim.

Vanwege assortiment en service

Vanwege overzichtelijke site, assortiment, maar vooral de perfecte service!

robbekooy 25-01-2015 Via de website gekocht

met een paar klikken heb je de selectiecriteria geselecteerd naar jouw keuze om vervolgens een duidelijk overzicht te krijgen.

wordt netjes gewerkt en komt afspraken na!

kan geen groter assortiment wensen.

goede webshop, concurrerende prijzen en goede service.

Makkelijke website, groot assortiment en goede prijzen. Groot voordeel is dat je direct per apparaat de reviews kan bekijken.

jone1414 25-01-2015 Via de website gekocht

Goede site met extra zoekmogelijkheden t.o.v. anderen.

We zijn prima op de hoogte gehouden van het proces tot levering

We kunnen alleen beoordelen op de vaatwasser die we hebben aangekocht. Maar daarin was ruim voldoende assortiment.

Lijkt me helder, goed assortiment, goed proces en een goede prijs.

Goede site, goed aankoop en leveringsproces. Uitstekende communicatie

hvj 24-01-2015 Via de website gekocht

Zeer soepel en gebruiksvriendelijk.
Jammer dat electronisch vanuit België betalen (nog) niet mogelijk is.

Zeer goed geörganiseerd. Men verwittigd via email en een half uur voor levering belt koerier met melding van tijdstip van aankomst.

Voldoende variatie

Ik was aangenaam verrast en zal zeker deze webshop aanbevelen.

Zeer klantvriendelijk en zeer flexibel met keuzemogelijkheid tot levering de dag voor levering ZELFS op ZATERDAG.

mennovaneeden 24-01-2015 In de winkel gekocht
dorpstraat zoetermeer

hoeft niets te sjouwen

perfect

ruime keus in prijsvariatie

aanbeveler

Lifesites 24-01-2015 Via de website gekocht

Bestelproces is heel gemakkelijk. Bemmel en Kroon stond bovenaan met een voordeel van 100 euro tov de concurrent. Zeer gemakkelijk. Allen zou ik het op prijs stellen om ook met credit card te kunnen betalen.

Je wordt precies geïnformeerd hoe de bestelling verloopt. Je ontvangt direct een schatting van het tijdstip van levering, en op de leverdag zelf nog een nauwkeurige schatting van aflevering. Heel positief.

De service is uitstekend, en de prijs is zeer concurrerend voor hetzelfde product.

Gewoon een hele goede webwinkel.