Deze score is berekend op basis van 2963 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Tino 24-12-2019

Snelle service, prima voorlichting, goed meedenken (b.v. de inbouwmaten goed checken en overleg met de monteur). Ook scherpe prijs.
Montage ook snel en prima verlopen. Al met al weer helemaal tevreden (dat was ik na na de keuken-inbouw van jaren geleden).

Jaap 24-12-2019

Nooit eerder op internet iets gekocht bij Bemmel&Kroon, wasdroger op zondag opeens stuk gekeken op internet en Bemmel&Kroon kon als enigste de gewenste droger de andere dag leveren voor de laagste prijs meteen besteld incl. extra service want droger moest naar 1 hoog,de beloofde dag op tijd geleverd door 2 zeer vriendelijke mannen van Dynalogic de nog natte was er in en drogen maar, al met al moeder de vrouw zeer tevreden.

Cees 2716 24-12-2019

Al meer dan 30 jaar kopen wij onze producten bij Van Bemmel & Kroon,eerst in Leidschendam,Zoetermeer en nu de laatste jaren in Hazerswoude Rijndijk tot onze grote tevredenheid.Wij zijn zeer tevreden met de producten kennis van het verkoop personeel,nemen de tijd voor een uitleg enz.Afspraken voor levering en montage is altijd correct en worden oude producten verwijderd.Top bedrijf

Janria 23-12-2019

Fijne duidelijke website. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Snelle correcte levering.
Mijn ordernummer BK1815864

Rudi 23-12-2019

Goede informatie over de door ons gewenste Siemens HS836GTB6. Vriendelijke en bekwame medewerkers.
Na aanschaf keurig op tijd geleverd . Kortom goede firma.

Hans Bertram 23-12-2019

Wij hebben voor deze shop gekozen vanwege het type Bosch wasdroger en mede de eindejaaractie bij Bemmel&Kroon, op zondag 22 december 2019 de bestelling geplaatst en een dag later de bezorging en dat nog net voor de kerst, fantastisch ! Snelle bezorging c.q. aflevering door Dynalogic koerier medewerkers. Wij verheugen ons vooral op de aankomende maanden op een schone/mooie droge was met deze nieuwe Bosch wasdroger WTN83202NL !

Stoomoven 23-12-2019

Goed vakkundig advies gekregen over het apparaat waar onze interesse van uitging. Zeer vriendelijke medewerkers.

Carla 23-12-2019

Wij hebben voor de shop van Bemmel&Kroon gekozen omdat we al meer gekocht hebben in de winkel en zeer tevreden zijn met de service, en daar bovenop wordt alles gratis thuis bezorgd.

van der Valk 23-12-2019

Heb hier een paar weken geleden een Samsung koelkast RS68N8941sl Amerikaanse model met groot scherm , mooie koelkast volgens de review's en stil . nou dat stil valt wel tegen , klacht ingediend , werdt snel en netjes geregeld , monteur langs geweest wat vervangen maar de klacht bleef . nog maal langs geweest , hoort bij het apparaat zeiden ze , heb er toch geen vrede mee, langs Bemmen en Kroon gereden , waar ik zeer onvriendelijk te woord werdt gestaan , zijn collega was er niet en hij kon mijn niet helpen , zal wel een mail sturen ,dan hoort u wel van hem , ik kan niets doen en liep weg , volgens mijn werk hij daar ook , dus... en had opzij minst naar mijn klacht kunnen luisteren , voelt dan toch beter aan , maar er zijn gelukkig meer zaken , gemiste kans HELAAS.

hr Meijer 23-12-2019

Snelle levering ondanks Black Friday drukte. De levering kan zelf worden ingepland, op een moment en tijdslot dat bij je past.

Wij hebben onze oude wasmachine en droger vervangen door nieuwe energiezuinige en gebruiksvriendelijke varianten en daar zijn we blij mee. (zelfs) Een man kan de was doen!

Angelique 22-12-2019

Snelle en correcte levering. Je werd erg goed op de hoogte gehouden over het tijdstip van levering, zodat je niet de hele dag thuis hoefde te gaan zitten wachten.

Petra V. 21-12-2019

Super service, met vriendelijk e-mail contact en zeer behulpzaam medewerkers. Mijn complimenten voor de snelle reactie op mijn e-mail.
Bemmel & Kroon heeft scherpe aanbiedingen en zorgdraagt voor snelle levering. Het geleverde Siemens volautomatische koffieapparaat was keurig verpakt en binnen 24 uur geleverd. Er worden diverse afspraak mogelijkheden van levering en betaling aangeboden, wat ik als zeer prettig heb ervaren.

Ronald 21-12-2019

De door ons gekozen en bestelde Siemens vaatwasser bleek niet meer voorradig. Wij kregen al kort na de bestelling een mail met excuses daarvoor en een voorstel om een duurder model van Siemens te leveren voor dezelfde prijs. Dat is meedenken en topservice!
Ook de levering ging volledig volgens afspraak al een dag na het bestellen. Ik was door omstandigheden niet thuis tijdens de levering. Mijn vrouw zit in een rolstoel en de bezorgers boden zelf aan om de vaatwasser dan alvast in de keuken te zetten in plaats van levering over de voordeurdrempel. Dat is meedenken! Bedankt!

H.Hoogendijk 21-12-2019

Prima geholpen.Alle geduld en goed advies.Bezorging zoals afgesproken.Keurig gedaan.Super.

Richard 21-12-2019

Zeer snelle levering en makkelijk om te bestellen geen addertjes onder het gras.
Ben zeer tevreden met de service van order 436444 geplaats op 20-12-2019 en snel geleverd op 21-12-2019 met een heel mooi en makkelijk track en trace systeem.

M.C. Moerman 21-12-2019

Beste aanbieding voor de magnetron die we wilden.
Nette en snelle communicatie over afwijkende leverdatum.

Leonie 20-12-2019

Prima shop, genoeg keuze, duidelijke omschrijving. Spullen werden keurig op tijd geleverd, 3 hoog, zonder lift, nette bezorgers, kortom een pluim en aanbevelingswaardig!

Anneke Selders 20-12-2019

Wij zijn perfect geholpen door L. van Bemmel & Kroon Den Haag. Wij kennen hem al jaren van de vestiging in Zoetermeer. Hij denkt echt met je mee en ook de levering op een door ons gewenst tijdstip bleek geen probleem.

Elske 20-12-2019

Zeer klantvriendelijk aan de telefoon en bij de bezorging. Ze denken mee en vlotte service.

A.M. Reichardt 20-12-2019

Bemmel &Kroon!!!!!!! 'n prima bedrijf voor snelle actie !

Om maandag 9 .00 uur 's ochtends op de webside gekeken naar 'n koel/vriescombinatie voor
vervanging. Om 10.00 telefonisch besteld. Om 11.00 betaald met Ideal

Op dinsdag combinatie geleverd om 13.00 met het gelijktijdig ophalen van de oude combinatie!

Super snelle service met ook nog aardige verkoper en bezorg-jongens !!!!

Weer een klant tevreden !!!!!

groetjes xxxx met het motto : "Voor-nu-en- nogges !!!!!!!"

Sytse Huizenga 20-12-2019

Deze week een inductiekookplaat gekocht. Ik werd snel en doeltreffend geholpen.
Als toegift een aansluitkabel erbij gekregen.
Kookplaat is vanmorgen gemonteerd, we gaan hem uitgebreid testen

Rene 20-12-2019

Snelle response, accurate informatie, goede prijs en perfecte levering! Alles volgens afspraak, in een woord: TOP!

manon 20-12-2019

Super service. Het apparaat voldoet aan alle verwachtingen. De montage werd zeer vakkundig gedaan door een zeer attente medewerker. Overlegde alles goed! Wij zouden niet aarzelen om bij een volgende aankoop weer naar Bemmel & Kroon te gaan.

Tilroe 19-12-2019

Bemmel en Kroon doen wat ze zeggen! Het bestelde product gaat na 20 jaar of meer uit productie. Waar anderen zeggen het is niet meer leverbaar komt Bemmel en Kroon nog met een exemplaar aan. En dat binnen 3 dagen!
Ook de levering gaat correct met aangegeven tijd en telefonische melding 20 min voor aankomst1 Gewoon super.

Wim 19-12-2019

Zeer goede winkel men wordt er vakkundig en vriendelijk geholpen, tot nu toe veel gekocht daar en nog nooit teleurgesteld.

Agnes 19-12-2019

Op Black Friday een Miele wasmachine gekocht. De site was door de drukte beperkt bereikbaar. Waardoor ik telefonisch de bestelling heb geplaatst. Personeel is erg vriendelijk, heeft met mij meegedacht en de bestelling was snel gedaan. Ze hebben scherpe aanbiedingen. Product is daardoor niet altijd voorradig. Maar het product was na 2 werkdagen binnen. Online heb ik de afspraak voor levering in kunnen plannen. En op de leverdag kreeg ik netjes een bericht met het tijdvak van leveren. Product is netjes geleverd en werkend op zijn plek neergezet.

Gertor 19-12-2019

Heb de eerste keer besteld ,en alles keurig volgens afspraak geleverd,en dat in deze drukke Kerstperiode,ook handig dat ze mijn oude magnetron mee terug namen

Henricus J 19-12-2019

Zeer toegankelijke site en het gezochte artikel kan je heel snel vinden tegen prima prijzen, mooi overzichtelijk en daardoor kan je de goede keuze maken.
Snelle en accurate bezorging, kortom zorgeloos kopen.

Mariann 19-12-2019

hele snelle levering met online track & trace, en nog sms berichtjes onderweg en een half uur voor leverign. Werk je dicht bij huis is de levering ontzettend handig te volgen. Update elk 10-15 min. Apparaat ziet er top uit en werkt goed!

Familie F. Piroli 19-12-2019

Wij hebben gekozen voor Bemmel & Kroon Cruquius, omdat het ten eerste een prachtige zaak is met zowel vriendelijk als deskundig personeel. De verkoper heeft ons bij de verkoop van een vaatwasser prima geholpen en een goed advies gegeven, waardoor wij een andere en een voor ons beter passende vaatwasser gekocht hebben die nog goedkoper was dan wij op het oog hadden. Bovendien de levering goed, snel en duidelijk. Dus van ons een dikke 9!

André 19-12-2019

Ken Bemmel & Kroon al heel lang (± 30 jaar). Tijdje uit het oog verloren omdat we te ver van de winkel woonden.
Nu al een paar jaar weer herontdekt. Bij de concurrent werden we steeds meer een nummer dan een klant.
Bij Bemmel & Kroon wordt je zeer goed geholpen en krijg je goed advies.
Klant is koning en de service is uitstekend. Afspraken worden nagekomen.

Abdullah 19-12-2019

Ik heb eerder bij Bemmel en Kroon huishoudelijke app gekocht en ben zeer tevreden over de diensten/service die ze aan de klanten aanbieden. Ik vindt het een prettige winkel om te shoppen alles is op de site overzichtelijk te vinden.. De medewerkers staan vriendelijk te woord en helpen daar waar het nodig is. Ik heb telefonisch een wasmachine van AEG type L6FB86GW besteld en dat is keurig netjes thuis bezorgd en aangesloten. De oude app hebben ze ook weer mee retour genomen. Echt een aanrader als u iets zoekt.

Linda 18-12-2019

Goede, overzichtelijke webwinkel. Veel informatie te vinden over het product. Ook aan de telefoon heel prettig te woord gestaan. Bewust gekozen voor Bemmel & Kroon. De levering was iets vertraagd maar zodra de oven binnen was hebben ze meteen gebeld en een dag erna was de oven al in huis. Ook over de bezorging erg tevreden, middels sms en een link goed te volgen wanneer de bezorger ongeveer ter plaatse was. Aardige mannen. Kortom prima!

Sanne 18-12-2019

Bij het bestellen van de droger konden we kiezen voor een leveringsdatum ingaande vanaf het moment van bestellen. Na een week belde ik om te vragen wanneer die zou komen. Ik zou gemaild worden, maar hoorde niets.
Vier weken later kwam de droger aan, nog net op tijd om de cashback aan te vragen.

M 18-12-2019

Goede service en informatie. tevreden over apparaat, ook over koelkast die we voorheen hebben besteld.
Zeer goede levering en installatie door de zeer beleefde en bekwame jongens van Dynalogics.

Margo Damen-Kostermans 18-12-2019

Onze Siemens was/droger combinatie (inbouw) gaf de geest op 21 november. Via Siemens service een monteur van Siemens geweest op 27 november. Conclusie: reparatie niet zinvol. Diezelfde dag naar Bemmel en Kroon in Forepark voor een nieuwe Siemens wasmachine. Wij dachten mogelijk voordeel te hebben bij Black Friday. De verkoper was heel eerlijk en volstrekt duidelijk: voor onze inbouw wasmachine golden geen voordelen. Bovendien waren slechts enkele merken geschikt voor inbouw. Die houding en zijn uitleg waren voor ons voldoende reden om onmiddellijk de Siemens wasmachine te bestellen. Alles bij elkaar nog geen kwartier binnen geweest! Prima bedrijf en prettig zaken doen.

Boudy 18-12-2019

Ik heb een wasmachine gekocht via internet bij Bemmel en Kroon. Het ging perfect, snelle levering, keurig op tijd de afleveringen en netjes geïnstalleerd. Ben er zeer tevreden over.

Eric Filemon 18-12-2019

Twee mooie producten die op een prettige bekwame manier mede werden uitgekozen door de verkoper. De monteur was op een rustige manier oplossend gericht aan het werk. Prima resultaat tot stand gebracht door een vakman.
Bemmel en Kroon: een aanrader.

posh56 18-12-2019

ik zocht een product dat lange tijd niet leverbaar/in backorder was. Ik belde met de winkel om te informeren naar de stand van zaken, en de medewerker die ik te spreken kreeg was nogal kortaf en niet erg behulpzaam. Toen ik na twee weken belde met iemand van de algemene klantenservice werd ik snel en prima geholpen.

Leo van Houten 18-12-2019

Duidelijke productomschrijving, concurrende prijzen. Bezorging met dynalogic topklasse! Zelf bezorgdag kiezen, notificaties via email en sms. Op de dag zelf om 8 uur bericht gekregen dat de bezorger om 9:25 uur zou komen en op de minuut precies was ie daar!

Maurice 17-12-2019

Eerst gebeld wat ik precies zocht als inbouw combi magnetron voor mijn keuken. Daarbij ben ik goed geadviseerd door verkoper xxxx. Hij heeft mij een prijs doorgegeven en tevens heb ik deze direct gehad op de mail.
Na akkoord Is deze direct besteld. Binnen 2 dagen was hij binnen bij Bemmel & Kroon. Ik kon toen zelf een dag afspreken wanneer hij geleverd zou worden. De dag daarvoor kreeg ik email van vervoerder hoe laat hij zou ongeveer komen. Een half uur voor de exacte levering nog een SMS berichtje met exacte tijd. En de oude magnetron namen ze mee. super service.
En verkoper xxxx heeft niks te veel gezegd het is een hele mooie combi magnetron.

Joke en Joop van der 17-12-2019

De “winkel” straalt vertrouwen uit.
Dat wordt ook bevestigd door de voorlichtingen later de bezorging en installatie.

Dank Bemmel &Kroon

Remco 17-12-2019

Ik wordt als klant altijd netjes geholpen en krijg deskundig advies. Korting gekregen door inname van oude vaatwasser bij aanschaf nieuwe vaatwasser. De levering van de nieuwe vaatwasser was snel ondanks de naderende feestdagen.

Gina 17-12-2019

TOP TOP TOP
Bestellen ging super makkelijk, heerlijk dat je zelf het bezorgmoment kan kiezen!
Bezorging verliep vlekkeloos: 's morgens krijg je bericht met tijdvak, je kunt de vrachtwagen op een website volgen.
Vaatwasser werd 3 trappen naar boven getild en aangesloten, oude machine meegenomen.

Antonie 17-12-2019

Zeer aantrekkelijke prijs, correcte voorraad indicatie, perfecte leveringscommunicatie en levering de volgende dag na bestelling

Baise Suzanne - Mortsel BE 17-12-2019

Zaterdagmiddag oude wasmachine stuk, zondagnamiddag nieuw besteld bij Bemmel en Kroon en maandagmorgen om 11u geleverd. Eerste wasbeurt in nieuwe Samsung om 11.20u. Respons en behandeling van de bestelling op zondag. Uitermate concurrentiële prijs. Dit lijkt mij aan te schuren tegen een wereldrecord "Snelle leveringen"

Mark 17-12-2019

Na wat vergelijkingsites geraadpleegd te hebben zat ik toch nog met een vraag. Blijkt Bemmel&Kroon ook 's avonds telefonisch bereikbaar te zijn! Na een eerlijk antwoord meteen de bestelling kunnen doen.

Tilby W 17-12-2019

Keurige monteurs (Bjorn). Netjes gewerkt en rommel keurig opgeruimd en afgevoerd. Waren keurig op tijd en beleefd.
Wel belachelijk veel geld voor een zaagsnede die in vijf minuten was geklaard (€ 250,-). Dat staat absoluut niet met elkaar in verhouding.
Verder moest er een aparte stekker aan de kookplaat. Extra kosten € 29,95. Dit had ook wel even vooraf kunnen worden medegedeeld. Dit is niet de eerste kookplaat die moet worden geïnstalleerd.

Jamal 17-12-2019

Vriendelijke personeel, aflevering was mooie op tijd zoals aangegeven op track en trace.

John 17-12-2019

Ruime keuze in de shop. Prima gecoördineerde actie met monteur en aflevering. Alles lekker op tijd en prima afgewerkt. Blij met onze nieuwe inbouw (ingebouwde) koelkast.