Deze score is berekend op basis van 2979 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Axel 08-03-2020

Ben in fysieke winkel geweest in Den Haag. Ruim assortiment beschikbaar in de winkel & me laten voorlichten door hulpvaardig en deskundig personeel. Vervolgens thuis nog op de website verder gekeken en keuze gemaakt. Telefonisch besteld en zelfde dag nog de installatie ingepland. Zeer prettige ervaring (DH830678)

Nellie 08-03-2020

Webshop overzichtelijk en makkelijk. Bestellen en betalen ging vlekkeloos. Bezorging was snel (volgende dag) en correct.
Voor het ophalen van het oude apparaat moest nog wel even een aparte afspraak gemaakt worden.

Nellie
(bestelnummer 444431)

Paul 07-03-2020

Goed geholpen door de klantenservice. S'avonds besteld en de volgende dag in huis. Betaling bij aflevering. Spullen goed verpakt en van goede kwaliteit.

Cor 07-03-2020

Donderdag besteld woensdag binnen een beetje traag. koop geen extra service dat is weggegooid geld je moet alles gewoon zelf doen ook al ben je gehandicapt.

Selma van Scherpenzeel 07-03-2020

Duidelijke website, super goede en snelle service.
Communicatie is super snel en de levering ook.
Erg blij mee!
Al meerdere producten gekocht en keer graag terug als ik naar iets op zoek ben naar een betrouwbaar bedrijf.

Rolf 07-03-2020

We werden vriendelijk geholpen via de website. Maar de bezorgservice is verschrikkelijk. Het pakket zou om 10 uur bezorgt worden, maar pas om 4 uur kwam er iemand. Die vervolgens geen zin had om te wachten terwijl ik de trap afliep om de deur open te doen. Geen pakket ontvangen dus. Geen idee of er nog iets komt.

I.Kok 07-03-2020

een hele fijne winkel om iets te kopen goede voorlichting
behulpzaam personeel zeer goede aflevering.

bedankt

Ferdinand 07-03-2020

Ik vind Bemmel & Kroon een fantastische website, dit omdat ze concurrerend zijn een daarbij een betere service bieden. Plus dat je op de site gewezen wordt op aanvullende acties van de fabrikant, daadoor kan ik straks zonder extra kosten de koelkast via mijn mobiel beheeren. Nog een reden dat ik voor deze site heb gekozen is de vriendelijkheid en deskundigheid van de klantenservice, zowel voor als aftersale. Daarnaast trok extra service van het plaatsen van de apparatuur en het meenemen van het verpakkingsmateriaal mij over de streep om hier te kopen. De bestelde Liebherr Side by side SBSES8773-20 koelkast, hebben we in gebruik genomen en bevalt heel erg goed. Wat een kwaliteit en gebruiksgemak. De koelkast en diepvries zijn heel makkelijk in te stellen en de lades in zowel het koel als vriesgedeelte zijn heel fijn in gebruik. Over de indeling van de koelkast is ook nagedacht, echt een hele verbetering in vergelijking mer onze oude koel/vries combinatie en dat was een Miele! Maar ja die hadden wij ook al 21 jaar. De klantenservice
van Bemmel & Kroon was ook na de aankoop erg behulpzaam en deskundig omtrent de vragen die ik over de koelkast had. Betere dienstverlening als dit bestaat gewoon niet, toppers zijn het! Ik ga hier vaker kopen. Mijn ordernummer BKI836725

Jaspers 07-03-2020

Winkel en product zijn prima. Helaas onduidelijkheid over installatie van het gasfornuis. Was in de veronderstelling dat deze zou worden aangesloten. Had door ook voor betaald, maar de bezorgers sluiten geen gasfornuizen aan. Spijtig. Dit zou veel beter op de website gecommuniceerd moeten worden.

theo 07-03-2020

Beste prijs, met goede en snelle levering en service!
Vriendelijke mensen met oog voor detail zodanig dat ze mijn diepvries op de plaats werd gezet waar ik wenste.

Jacob Vis 07-03-2020

Snel, zakelijk en vriendelijk geholpen. Duidelijke antwoorden op onze vragen.

Zeer Tevreden 07-03-2020

Bestelling via internet geregeld dit proces ging vrij gemakkelijk Levering en installatie ook goed en snel geregeld Installateur heeft netjes gewerkt Zeer Tevreden

Glasbergen 07-03-2020

Goed geholpen. We waren blij met het advies, dat ons echt verder hielp. Complimenten voor de samenwerkinspartner van B&K bij de installatie. Hij was zeer behulpzaam en professioneel. Je voelt je als klant echt centraal staan.

Ferdinand 07-03-2020

Ik vind Bemmel & Kroon een fantastische website, dit omdat ze concurrerend zijn een daarbij een betere service bieden. Plus dat je op de site gewezen wordt op aanvullende acties van de fabrikant, daadoor kan ik straks zonder extra kosten de koelkast via mijn mobiel beheeren. Nog een reden dat ik voor deze site heb gekozen is de vriendelijkheid en deskundigheid van de klantenservice, zowel voor als aftersale. Daarnaast trok extra service van het plaatsen van de apparatuur en het meenemen van het verpakkingsmateriaal mij over de streep om hier te kopen. Beter als dit kan gewoon niet. Ik ga hier vaker kopen. Mijn ordernummer 836725

Harold Otten 06-03-2020

Gewoon erg goed en betrouwbaar bedrijf. ‘S avonds binnen enkele minuten een offerte. Prima communicatie. Inbouw erg professioneel en sympathieke mensen.

David 06-03-2020

Onze 11e Siemens apparaat bij Bemmel&Kroon gekocht. Prima zaak met juiste leveringsafspraken. Vriendelijke en behulpzame bezorgers die niet alleen onze wasmachine 2 hoog op de juiste plaats zetten maar duidelijke uitleg geven hoe met het nieuwe apparaat om te gaan. Een pluim voor hen.
Onze ervaring met B&K is tot op heden uitstekend. Zeer aan te bevelen.

Ann 06-03-2020

Goede service! Duidelijk in communicatie! Voor 22u besteld ook echt de volgende ochtend zelfs in huis! Top!

MvdB 06-03-2020

Fijn geholpen.
Prettige manier van verkopen.
Laten ook andere mogelijkheden zien. Komen met praktische oplossingen en/of ideeën.
De aangeboden koffie mét vers gebakken gevulde koek is natuurlijk niet te weerstaan!
Fijn dat er gekozen kan worden voor montage door Bemmel en Kroon.
Inmiddels is de nieuwe kraan en de inductiekookplaat geplaats door een monteur van B en K. Dit verliep prima!
Dus volgende keer weer naar Bemmel en Kroon.

H.M.Tebbes 06-03-2020

De jonge man die ons te woord stond in de winkel heeft ons keurig te woord gestaan en uitleg gegeven over de zanussi warmtepomp droger. Door zijn uitleg zijn wij tot koop over gegaan. Wij zijn ook zeer goed te spreken over de mannen die de droger gebracht hebben. Dat kon niet beter.Wat een verschil met de keukenloods waar we klant waren. De firma die het bezorgd zij tegen ons dat de oude droger buiten klaar moest staan om mee te nemen. Ik ben 80 jaar en rugpatient dus dat ging niet door.

MJH 06-03-2020

Prima professionele service en snelle levering van de nieuwe Miele wasdroger

Rudy 06-03-2020

snelle service, goedkoopste prijs, zeer snelle levering (wort tijdig verwittigd

W. Akerboom 06-03-2020

Tot 2 keer toe vriendelijk en goed geholpen!! Bij aankoop van de 1e wasmachine, was deze toch niet naar ons zin (toerental te laag). Na wederom een bezoekje aan het filiaal Zoeterwoude en uitleg waarom wij niet tevreden waren, een andere wasmachine (1600 toeren) kunnen bestellen, De nieuwe is de volgende dag keurig geleverd. En het meenemen van "de oude" was ook geen probleem.
Prima service dus!!

Hans 06-03-2020

Prima en correct geholpen in de winkel , keurig en op tijd geleverd op de plaats van bestemming.
Helemaal tevreden.

Rinze 06-03-2020

Ik heb een wasmachine en een wasdroger gekocht bij Bemmel & Kroon, ordernummer BKI833109. Omdat ik er nog niet helemaal uit was welke ik wilde ben ik naar de winkel gegaan om me te laten voorlichten. In de winkel werd ik zeer vriendelijk geholpen en de verkoper wees mij op zaken waar ik zelf niet aan gedacht had.
De bezorgers belden netjes een half uur van tevoren dat ze eraan kwamen in het, wel wat ruime, tijdvak van 4 uur en hebben de machines netjes geplaatst en aangesloten.
Ik zal de volgende keer zeker weer hier mijn apparaten bestellen!

Sens 05-03-2020

Vroeger ging ik vaak naar een andere winkel maar sinds ik Bemmel en kroon hebt ontdekt ben ik fan.
Prima service

Michael 05-03-2020

Bestelproces bij Bemmel & Kroon was zeer eenvoudig: de gewenste vaatwasser had een speciale prijs, bestellen via de telefoon. Levering en installatie binnen 3 werkdagen, op een zeer goede wijze. Prijs voor het installeren is prima. Voor een bedrijf met fysieke winkels een zeer goede prijs, daar heb ik toch meer vertrouwen in dan de online zaken.

Bert 05-03-2020

Prima levering van mijn gekochte Zanussi Vrieskast en netjes op tijd geleverd!

Tevreden Klant 05-03-2020

Prima service in de advisering, voor de aankoop, snelle en heldere communictie tijdens de levering, nette montage.

Marianne 05-03-2020

Keurig telefonisch besteld, een mooie korting en vergeleken met anderen veel voordeliger. De bezorging perfect. Avond ervoor een mailtje met de tijden en de dag zelf een telefoontje. Keurig geïnstalleerd. Top,

Betty 05-03-2020

Er is veel keuze, goede voorlichting in de winkel. Het artikel wordt snel geleverd. Bezorgers netjes en vriendelijk en behulpzaam. Wat wil je nog meer?

Menno de Snoo 05-03-2020

De 2 mannen waren super aardig, ze hebben de vriezer naar zolder gebracht en de oude zware vriescombinatie mee genomen . Alles gedaan zonder iets te beschadigen. Echt prima service. Bedankt

David Postelmans 05-03-2020

Er ging iets mis met mijn Ideal betaling dus even gebeld geen ellenlange wachttijden aan de telefoon ik werd gelijk geholpen alles was binnen no time geregeld de medewerker had mij kosteloos omgezet naar pinnen bij levering. Aardige bezorgers alles in recordtijd neergezet en geïnstalleerd nog wat handige tips in ontvangst genomen. Conclusie top service dit bedrijf is wat mij betreft een echte aanrader.

TdD 05-03-2020

Niet online gekocht, maar gewoon gezellig in de mooie winkel. De adviseur was deskundig, aardig en er wordt zeker niet gepusht! We. Komen al jaren bij Bemmel & Kroon, nooit gezeur, altijd snel en goed geleverd. Ik denk dat zeker ouderen die niet alles meer 100% zelf kunnen hier fijn en veilig hun aankopen kunnen doen. De bezorgers die de volgende dag op het afgesproken tijdstip en ook nog vooraf telefonisch aangekondigd kwamen leveren en plaatsen waren vriendelijk, behulpzaam en snel. Ik ben dus nog steeds heel tevreden over deze mooie winkel!

Georges 05-03-2020

Goede prijs, goede informatie op de website waarmee snel een keuze te maken is.
Voortdurende updates van de geschatte levertijd, via gemailde track en trace link.
Levering binnen het aangekondigde tijdslot.

Enig minpuntje: oude apparaat zou meegenomen worden maar daar vroeg de chauffeur niet meer naar. Waarschijnlijk omdat het nog niet direct achter de eerste deur stond. Dat kwam omdat mijn schoonmoedér het apparaat niet zelf van zijn plek kreeg (vijf meter verderop, in de keuken). Ze is al wat ouder.

Theo - Leiden 04-03-2020

Bemmel & Kroon adverteren met de laagste prijs en maken dit ook waar.
Daarnaast zeer vlotte en complete levering. Maandagmiddag ca. 13u besteld, dinsdagochtend om kwart over 8 stond ie al te draaien. Goed geregeld!

Laura 04-03-2020

Na bestelling snelle reactie dat het model niet leverbaar was, maar kreeg het nieuwere model ervoor geleverd. Ik had per ongeluk 3 bestellingen geplaatst🙈 en ook dat werd binnen no time opgepikt en gecorrigeerd.
De levering ging ook volgens planning en werd goed op de hoogte gehouden van de levertijd. Netjes binnengezet en gevraagd of oude apparaat mee terug moest. Ik ben tevreden. Prijs lag een stuk lager dan voor hetzelfde artikel bij andere bedrijven.

Mw. Dee Joode-Roos 04-03-2020

Dit is in 1 woord een TOP bedrijf. Goede service, geen vraag is teveel, enz. Vandaar van mij een dikke 10!!!!

Katja 04-03-2020

Dit was mijn eerste bestelling, want Bemmel & Kroon had als een van de weinigen nog de Miele stofzuiger die ik graag wilde. Ik kende de winkel niet. De website was zeer gebruikersvriendelijk. Ik kon gelijk bij de bestelling de gewenste leverdag aangeven. Ook werd duidelijk aangegeven dat levering tot de drempel was. Toen de de bezorger onderweg was, werd ik zoals beloofd goed op de hoogte gehouden en ik wist ook wat ik moest doen als het product beschadigd of defect was. Dat stond namelijk in de bevestiging die ik direct via mail ontving. 100% goed. Klachtenbehandeling of retouren nog geen ervaring mee, maar als ik weer iets nodig heb, bestel ik hier zeker weer!

Willie Emons 04-03-2020

snelle levering, goede track en trace, bij navraag of ze oude koelkast in garage konden zetten werd dat meteen geregeld, top service

albert van oenen 04-03-2020

hallo wij hadden onze combimagnetron stuk en op internet gezocht naar een nieuw hetzij ander model maar bij bemmel en kroon hadden ze op de website een zelfde staan dus heb ik maandag gebeld ik werd vriendelijk te woord gestaan en de bestelling rond gemaakt het is nu woensdag en het nieuwe apparaat zit al weer op zijn plaats dus ook nog eens supersnel .
ik kende deze winkel niet maar niets dan lof goede service ook voor de bezorgers

Phons 04-03-2020

Op Zondag een wasmachine besteld die op maandag geleverd zou worden. Een paar uur na de bestelling ontving ik een mail met de mededeling dat de machine niet op voorraad was en dat deze over enkele dagen binnen zou zijn. Op dinsdag zag ik op de website dat de levertijd drie weken was. De klantenservice gebeld en zij gaven direct de mogelijkheid om een andere machine van hetzelfde merk en dezelfde specificaties te leveren. Het apparaat was iets duurder maar kon zonder meerprijs geleverd worden. Na akkoord had ik na 20 minuten de nieuwe factuur in mijn mailbox. Op woensdag is de machine naar tevredenheid geleverd. Topservice!

Brigitte 04-03-2020

Een smeg koelkast en een etna fornuis gekocht , op tijd geleverd, nette prijs, een probleem met een onderdeel werd opgepakt en opgelost

J.C Tintel 04-03-2020

Door de verkoper op een zeer prettige, klantvriendelijke manier geholpen bij het maken van onze keuze. Prijs was gelijk aan de goedkoopste webwinkels waardoor de persoonlijke service de doorslag gaf om bij Bemmel en van Kroon te kopen. De snelle levering en kwaliteit van de bezorgers waren subliem.

dassel 04-03-2020

Prima service. je kunt bij bestellen ervoor kiezen dat ze de koelkast op z'n plek zetten en aansluiten en de oude meenemen. makkelijker kan het niet.

Van kerkhof 04-03-2020

Super geholpen,bezorgers nette mensen, deze internet winkel is zeer aan te raden.en scherp geprijsd .

Bep 04-03-2020

Alles is vlekkeloos verlopen.afspraken goed nagekomen.
De monteur werkte heel netjes en was heel vriendelijk.
Zal zeker meer gebruik maken van deze firma.

E.A. Poot 04-03-2020

Prachtige showroom, vakkundig personeel, zeer vriendelijk geholpen. De vaatwasser welke wij op het oog hadden zeer goed uitgelegd.

Glasbergen 04-03-2020

A 04-03-2020

Ik heb de combi magnetron Etna CM851RVS nu een paar dagen in huis, wat een fijn apparaat. Super strak design met luxe uitstraling , ruime mooie geëmailleerde binnen ruimte wat fijn is voor grote schalen, goede verlichting, makkelijke bediening, het vermogen is erg goed en super snel. Dit apparaat mag voor mij de beste koop 2020 worden.

marcel lemmer 04-03-2020

snelle bestelling/levering. correcte en kundige plaatsing en aansluiting! vriendelijk personeel.