Deze score is berekend op basis van 2975 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Zweva 14-05-2019

Hele vriendelijke jongens die kwamen afleveren.
Bij de aflevering deskundig, vlot en goed aangesloten.
Goede en vriendelijke uitleg.
Keurig alle oude materialen mee terug genomen en restanten opgeruimd.
Enkel lof.zweva

Anneke 14-05-2019

Aflevering was zeer onsympathiek en kort
Koerier dacht dat ik niet thuis was en begon gelijk op
het raam te bonzen. Apparaat werd midden in de keuken geplaatst en voor de rest moest ik het zelf maar uitzoeken. Op basis van de koerier zal ik dit bedrijf in de toekomst gaan mijden

Pauline 14-05-2019

Wasdroger bestelt. bijgeleverd. AANSLUITEN.
Bij vorige bestelling van een wasmachine is alleen afleveren gevraagd.
Toen werd apparaat buiten verwachting op plaats gezet en aangesloten, wat een Service.
Dit was reden voor twééde bestelling bij Bemmel&Kroon.

Bezorging ging zo als belooft, echter de meegeleverde aansluit-service werd niet geleverd.
Oude apparaat weert zo als afgesproken verwijdert en nieuwe geplaatst, medewerker vond dit genoeg.
Hem op aansluiten attent gemaakt, met tegenzin werd de afvoer op de verkeerde plaats ingestoken dit was aansluiten?
Klepje op juiste zijden kreeg hij niet los?
Steker in stopcontact was ook te veel voor medewerker.
Na pin betaling en tekenen werd de nota overhandigd en vertrokken zij.
Na controle van de nota bleek dat ik gekend had moeten worden en toestemming had moeten geven voor de geen opmerking, dit had betrekking op onbeschadigde aflevering.

Later heb ik zelf het juiste klepje zonder problemen verwijdert en droger op gewenste manier aangesloten.

De opmerking dat de aansluiting achterzijden niet gewenst was deed medewerker af met "Dit kan niet bij dit apparaat", heb ik zelf later alsnog gerealiseerd, deze mogelijkheid zit er gewoon op.

Jammer, de tip die ik had willen geven heb ik voor deze service maar in mijn zak gehouden.

Wilma de Mooij 14-05-2019

Vriendelijke kundige verkoper.
Beleefde bezorgers die op tijd kwamen Van Bemmel en Kroon is een kroontje waard .

Richard P 14-05-2019

Al 25 jaar kopen wij steevast al onze bruin en witgoed apparatuur bij Bemmel & Kroon; Van de aanschaf tot aan vervanging van versleten apparatuur. Bij Bemmel & Kroon weten ze wat je hebt aangeschaft en dat maakt het bij vervanging wel zo makkelijk. Het assortiment is perfect, personeel heeft kennis, de prijzen zijn scherp en installaties gaat altijd in goed overleg en wordt zeer netjes uitgevoerd.

Piet 13-05-2019

Assortiment en prijs. Bestelling kwam op tijd. Probleem met de aansluiting was dat de kabel,( 6 strengen) niet door de vele bochten ging, waarna we een aansluiting met stekker gekozen hebben.
Uw service is prima !

Mustapha.Amriui 13-05-2019

Pas een paar dagen Koelkast en vaatwasser gekocht . De prijzen zijn echt goedkoper dan andere winkels . Servies was precies op tijd . Ze hebben zelf alles geïnstalleerd .
Zo blij ben ik .
Ik raad iedereen aan om naar deze winkel te gaan .

Herman 13-05-2019

Duidelijke webshop, alle info snel terug te vinden en onderling goed te vergelijken.
Snelle en accurate levering

Rob Janson 13-05-2019

20 uur geleden besteld. Nu al de over, want dat was de bestelling ontvangen. Bezorgers erg beleefd en behulpzaam. Via de mail keurig op de hoogte gehouden over de levertijd. Ik wist precies hoe laat ik thuis moest zijn om de bestelling in ontvangst te nemen. Chapeau!

A.Barten 13-05-2019

Supersnelle levering van nieuwe Bosch stofzuiger. Had op website ook goede reviews. De oude stofzuiger mocht zelfs gratis mee retour. Wat een service! Heel blij mee!

JoGro 13-05-2019

Goed ervaring met deze webshop. Alternatief (duurder )product aangeboden omdat de huidige niet leverbaar was. Correcte levering met uitstekende informatie voorziening.

Bert 13-05-2019

Snel en goed, bezorging punctueel, jammer dat op z’n plaats zetten van koelkast in garage op bg en meenemen van verpakking € 9,95 extra kost.

Andre 12-05-2019

Snelle levering, goede prijzen, vriendelijke service en een showroom. Echt een goede aanrader in de wereld van keuken en andere soortgelijke apparatuur.

Sir 12-05-2019

Gekozen voor Bemmel&Kroon vanwege de goedkope prijs tov de concurrenten. 's-avonds besteld en de volgende dag netjes geleverd.. Een vorige aankoop hier ook gedaan en deze was netjes en keurig geleverd en dit was deze keer ook het geval.

Cor 12-05-2019

Ondanks een foute bestelling door ons zelf bleef bezorger correct, werd er hulp gegeven en de volgende dag zonder extra kosten een nieuw product geleverd. Super geregeld !

JdJ 12-05-2019

Mijn nieuwe Bosch wasmachine was bij Bemmel en Kroon de goedkoopste. De dag erna geleverd, zaterdagochtend. Top. Erg fijn dat het zo snel, accuraat en vriendelijk uitgevoerd is.

Peter 12-05-2019

Geholpen door een uiterst vriendelijke verkoper. Ze nemen hier echt de tijd voor je en je kan in alle rust een beslissing nemen. Wij hadden een oven nodig maar twijfelde of hij wel ging passen. Er werd goed meegedacht en ook het installatie bedrijf waar ze samen mee werken denkt mee. Na wat email contact heen en weer hebben we de oven gekocht. Past perfect en ook de monteur welke de oven kwam installeren was uiterst vriendelijk en professioneel. Conclusie super fijne winkel waar we zeker weer terug komen.

Gerrit 12-05-2019

Fantastisch bestel- en leveringsproces op alle fronten! Het ging om 6 inbouwapparaten van Miele met een totaalprijs van meer dan 10.000 euro. Na het opvragen van de offerte per e-mail had ik al binnen een paar uur antwoord; en dat ook nog op zondag. De prijs was ook ok. Enkele dagen na het bestellen kreeg ik te horen dat de order compleet was en kon worden geleverd. Omdat we nog moesten wachten op het plaatsen van de keuken heeft Benmel en Kroon de apparatuur nog een paar weken voor ons bewaard in hun magazijn. De leveringsdatum konden we zelf bepalen en exact op het afgesproken tijdstip werd de apparatuur keurig afgeleverd. Alle typenummers klopten en alle verpakkingen waren ongeschonden. Dat wordt straks koken met plezier. Hulde voor de medewerkers van Bemmel en Kroon!

Henk Broertjes 12-05-2019

Bemmel en Kroon was de enige winkel waar ik de wasdroger kon zien.
Kreeg uitgebreid en deskundig advies van de verkoper.
Na aankoop is de wasdroger de volgende dag keurig, volgens afspraak, afgeleverd.

Anne-Marieke Geskus - Hol 11-05-2019

De site is Zeer overzichtelijke.
Bemmel en Kroon hanteren goede lage prijzen en de service is snel en zeeg goed.
Ik zou zeker iedereen aanraden bij deze winkel zijn producten aan te schaffen.

R. 11-05-2019

Snelle levering van A producten voor een scherpe prijs! Aardige bezorgers die vakkundig en snel het apparaat installeren en de oude meenemen. Blij dat ik weer wasjes kan draaien :)

Kees H. 11-05-2019

Siemens vlakscherm afzuigkap LI64LA520 met extra een koolfilter besteld voor een prima prijs.
Helaas was het koolfilter op dat moment niet voorradig.
Maar op verzoek werd de afzuigkap met greeplijst alvast bezorgd zodat deze al gemonteerd konden worden. Koolfilter zal na binnenkomst gelijk worden opgestuurd en kan er dan zo in geplaatst worden.
Prima contact hierover gehad met Bemmel & Kroon.

Gerard 11-05-2019

Via Kieskeurig heb ik een wasmachine gekocht bij Bemmel & Kroon.
Duurdere machine geleverd voor dezelde prijs omdat de bestelde niet meer in voorraad was. Super service dus !
Snelle levering op exact afgesproken tijd. Netjes geplaatst met voldoende informatie.

J&J 11-05-2019

Goede en snelle service. We hadden een Siemens wasmachine besteld die volgens de site van Bemmel&Kroon op voorraad zou zijn. We kregen kort daarna een mail dat dit foutief op hun site stond, ter compensatie kregen we een duurder model aangeboden voor dezelfde prijs. Dat is nog eens klantvriendelijk!

Suus D 10-05-2019

Gebruiksvriendelijke site. Telefonisch goed te woord gestaan. Super snelle en correcte levering. Heel scherpe prijs!

Rick Otten 10-05-2019

Vriendelijk geholpen door verkoper en een zeer nette zaak .
Gevonden wat we zochten tegen een scherpen prijs ,maar dat wisten we al.
Vorig jaar nog een wasdroger en magnatron aangeschaft bij Bemmel en Kroon.
Je hoeft echt niet verder te zoeken als je weet wat voor produkt en typenummer je wil hebben.
Ze zijn gewoon het scherpste met de prijs

PS, 12 jaar geleden ook onze keuken gekocht bij B en K , ook vanwegen de prijs.

Mieke 10-05-2019

Bemmel & Kroon heeft mijn bestelling met ordernummer BKI753457 correct afgehandeld.
Minpuntje is dat het door mij bestelde artikel niet voorradig was en dit pas werd meegedeeld na plaatsing (en betaling) van de order. Dit is weliswaar zeer correct afgehandeld door een artikel aan te bieden dat minstens gelijkwaardig is, ook mijn e-mail hierover is snel en naar volle tevredenheid beantwoord.

vanity 10-05-2019

Super goed geholpen in de winkel, er werd geluisterd naar onze wensen en kregen goed advies! Ook de jongens die onze spullen kwamen brengen waren erg vriendelijk en hebben alles netjes op zijn plek gezet!

M. Nijman 10-05-2019

Alles ging vlekkeloos. Prima bezorging en aansluiten van de wasmachine. Oude machine werd mee genomen. Keurige mannen die de machine hebben bezorgd.

Houtman 10-05-2019

Door de goede ervaring van dertien jaar geleden met de wasmachine ,dachten wij aan Bemmel en Kroon toen onze koelkast het deze week begaf:)
Na wat speurwerk op internet ( daar kom je echt niet uit met al die verschillende uitvoeringen en maten) met hun gebeld, een zeer vriendelijke verkoper met kennis van zaken loodste ons naar de juiste inbouw koelkast.
Op naar Zoeterwoude Rijndijk , daar hebben we onze goede aankoop gedaan ordernr.xxxxxx.nmiddels vakkundig geplaatst , genieten wij weer van ons gekoelde drankje
Fijne ervaring, echt, een aanrader!!!!!

JOHN 10-05-2019

Mooie, overzichtelijke winkel. Prima geholpen. Niet opdringerig. Snelle plaatsing van de apparatuur. Vakkundig opgesteld.

Kees H. 10-05-2019

Prima prijs, goed contact omdat niet alles vooradig was.
Maar ondanks dat was het in gedeeltes prima opgelost.

Maurice 10-05-2019

Compleet aanbod inclusief aansluiten, goede prijs en goede service. Ook de telefonische ondersteuning (buiten kantooruren) is goed geregeld. Geen vraag is te gek en men is heel oplossingsgericht.

Flip 10-05-2019

Bemmel-Kroon bood de beste prijs voor de wasmachine die we op het oog hadden. 's Avonds besteld, meteen bevestiging per mail, ook van de transporteur. Volgende dag zou geleverd worden. 's Morgens meteen update van Transporteur met link waar je letterlijk kunt volgen waar je zending op dat moment is. Super ! Ook per SMS bericht gekregen hoe laat de chauffeur langs komt, en dat klopte precies. Oude wasmachine opgehaald, nieuwe geplaatst, ging perfekt!

Lysette van Gorkom 10-05-2019

In deze tijd van langs elkaar heen leven en geen wezelijk contact met personeel van winkels en webshops, maak Bemmel en Kroon HET verschil door tijd voor je te nemen alle voorkomende vragen plezierig en informatief te beantwoorden, t verdere traject na het plaatsen van de bestelling verloopt ook super, er wordt netjes gemaild op persoonlijke titel onderschreven, ik ben heel enthousiast over Bemmel & Kroon!!!

Eduard 10-05-2019

Op een juiste wijze geïnformeerd over het product en gemaakte afspraken keurig nagekomen.

Willem Bruynseels 10-05-2019

Ik had een combimagnetron aangeschaft welke online op voorraad stond maar bij orderbevestiging aan gaf dat er vier weken levertijd op zat. Toen ik telefonisch contact opnam hierover werd me gewezen op een zeer goed alternatief die direct leverbaar was en ook nog eens €100 goedkoper. Daarnaast is de gekozen transporteur perfect. Er was een kort tijdvak van levering aangegeven en via de website kon je volgen waar de chauffeur zich bevond. Kortom een dikke tien voor Bemmel & Kroon en zijn vervoerder Dynalogic!

Wim de Hoog 10-05-2019

Beste xxxx
Zonet mijn bestelde afzuigkap binnen gekregen.
Werd op de hoogte gehouden van de levering.
Kon ook nog bepalen op welke dag ik de bestelling geleverd zou krijgen.
Al met al zeer tevreden. En een correcte bezorger die een half uur een apje stuurde hoe laat hij er was.

Raymond 09-05-2019

Website Overzichtelijk en handeg in gebruik, wasmachine werkt perfect en netjes en snel bezorgt

Appie 09-05-2019

Nu voor de tweede keer besteld bij deze winkel. Prima communicatie en je kan de bezorging volgen tot aan deur. Tot op heden geen ervaring met de aftersales.

Wendye 09-05-2019

We hadden een vaatwasser uitgezocht. De prijs was beste bij Bemmel. Bestelling makkelijk te plaatsen. Kort na de bevestigingsmail ontvingen we mailtje dat door ons gekozen model niet meer te leveren was maar dat ze tegen dezelfde prijs een beter model gingen sturen. Goede service!

A Geven 09-05-2019

Nette levering en goede naservice , reeds ondervonden bij diepvries siemens. Ik ging op jullie advies informeren over de aansluitingsvoorwaarden in België bij siemens België en die waren nogal bot .iets in Nederland gekocht en bij ons advies vragen was t antwoord , er is toch internationale service dacht ik

Sjoerd 09-05-2019

Snelle en goede levering, duidelijke communicatie! Bezorgers waren er netjes op de aangegeven tijd en oven is goed!

Claudia 09-05-2019

snelle aflevering mogelijk op een dag dat je zelf goed uitkomt. Goede prijs in vergelijk met andere winkels. Duidelijkheid omtrent de aflevering die keurig is uitgevoerd

Dick Maters 09-05-2019

Na enig gezoek heb ik bij de firma Bemmel&Kroon een Liebherr koel/vries kast gevonden van de ,voor mij juiste, hoogte. Eerst telefonisch kontakt opgenomen en na een vriendelijk gesprek de on- line formulier ingevuld. Betaald en de on-line reactie van de firma was bijna onmiddellijk.
De verdere communicatie verliep uitstekend.

C.Postema 09-05-2019

Oude inbouw koelvriescombinatie was op eind levensduur. Bij vervanging moet je dan rekening houden met de maten. Niet elke koelvriescombinatie past. In de winkel keurig en deskundig advies :welke apparaten wel en welke niet konden. Gisteren gekocht. Vandaag geplaatst. Helemaal blij!

Rik Woertman 09-05-2019

Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen door Bob. Hij gaf goede uitleg over de wasmachine, droger en stofzuiger van Miele die we wilden kopen. Hij kwam direct met een hele mooie prijs voor al deze artikelen samen, zodat we direct hebben besloten tot de koop. Bezorging is zojuist geweest en de heren hebben het perfect aangesloten. Ik kan iedereen een bezoek aan de winkel in Fore park Den Haag aanbevelen. Top winkel. Ons ordernummer was DH757008

Anke Thode 09-05-2019

Prima
Niets op aan te merken.
Alleen dat de displaytaal nu nog in het Pools is.......

Rob 09-05-2019

Beste prijs en een zeer goede service en informatie (levering en voorwaarden)

J.L.Zandbergen 09-05-2019

Wij vinden dat wij goed zijn geholpen door Bemmel & Kroon Eerst op de site gezocht was zeer overzichtelijk daarna naar de winkel werden we uitstekend geholpen. De aflevering was ook prima in orde .Een goede aanbeveling.