Deze score is berekend op basis van 3198 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Isabelle 23-03-2019

Sterke prijzen, vriendelijke klantendienst, duidelijke en gebruiksvriendelijke site. Helaas geen betaling dmv credit card mogelijk. Pinnen bij ontvangst kan wel maar tegen extra kost. Betaling via een app zoals payconiq zou handig zijn.
Transport was perfect georganiseerd.
Absoluut aanbevelenswaardige shop! Wij komen nog terug!

Peggy Schreuder 23-03-2019

Goed advies, scherp geprijsd, goede service, bezorging was perfect, ruime keuze, grote showroom

Kees 22-03-2019

Zeer goede service. Alles heel snel (telefonisch) geregeld en de volgende dag afgeleverd. Per abuis de verkeerde kraan besteld, in de avond hierover gebeld en de volgende dag konden ze hem al komen omruilen.

C. de Graaf 22-03-2019

Goede prijs, apperatuur op voorraad, makkelijke bestelsite. Het enige waar ik een opmerking over heb is de betaling met de Pin, hier wordt € 4,95 voor gevraagd, dit is echt niet meer van deze tijd!

D.Broersma 22-03-2019

Snelle levertijd en goede service,vaatwasser netjes tot in de keuken afgeleverd.Zeer trvreden met de diensten
Ordr num BKI748554

Pieter 22-03-2019

Scherp geprijsd , goed op de hoogte gehouden van bestelling, levering keurig volgens afspraak

dw 22-03-2019

Website is duidelijk, service is onberispelijk, levering is perfect.
Beoordeling is slechts een 9 omdat ik niet zou weten waar één en ander nog verbeterd zou kunnen worden.

Thom 22-03-2019

Duidelijk web site ,duidelijk melding dat apparaat moest worden besteld bij leverancier.
Fijn om zelf de bezorg datum te regelen.

Triangel 22-03-2019

Alles klopte , netjes een bericht wanneer leveren dan nog een half uurtje van te voren bellen we komen eraan. Keurig geïnstalleerd. Dus eigenlijk zoals het hoort!!

M v heiningen 22-03-2019

Snelle levering en fijn dat ze het pakketje naar boven konden brengen om af te leveren

Partiman 22-03-2019

Laagsteprijs garantie. Super snelle levering. Gratis bezorging. Wasmachine werd de volgende dag geleverd en als extra service ook nog eens gratis geïnstalleerd. Topservice!

Nick 21-03-2019

Wilde een stofzuiger kopen bij de Media Markt. Maar daar was ie uitverkocht. Via Kieskeurig.nl bij Bemmel & Kroon uitgekomen. En ik moet zeggen, dat ik hier geen spijt van heb. Duidelijke website, je wordt netjes op de hoogte gehouden wat de status is van de levering en levering binnen een dag.
Top!

Cees 21-03-2019

Overzichtelijke site met meer dan voldoende informatie. Levering perfect en conform afspraak. Heel belangrijk dat er van tevoren gebeld wordt dat men onderweg is en wat de aankomsttijd ongeveer zal zijn. Verder goede service en tips van de personen die goed komen afleveren en plaatsen.

Cees 21-03-2019

Yvonne 21-03-2019

Wij zijn uiterst te vreden !!! Onze bestelling was niet meer leverbaar en desondanks hebben we een toch de wasmachine gekregen met dezelfde functies en zelfde merk ondanks dat hij duurder was !!!Top en de levering was snel en correct uitgevoerd dus uiterst tevreden we kunnen weer wassen !!!!

Charlotte 21-03-2019

Ik had de kookplaat van een klant kapot gemaakt, besteld, en de volgende dag geleverd. Top service.

Barendse 21-03-2019

We werden zoals afgesproken keurig gebeld voor de levering en plaatsing prettig en netjes personeel, ook was de prijs prima.

Arthur 21-03-2019

B&K onderscheidt zich met zijn website en zeer scherpe prijzen van vele andere webwinkels. Duidelijke product informatie en een snelle levering maken het verhaal compleet.

Cora Steggerda 21-03-2019

Super goede service. Behulpzaam. Snel. Goede prijs . Zeer ruime keuze goed advies

PeterHM 21-03-2019

Concrete vlote info versterking en afhandeling. Levering op juiste en correcte wijze.

Michael Kouwenhoven 21-03-2019

Buitengewoon tevreden over Bemmel en Kroon omdat ik op zaterdag om 16:00 uur kon bellen met hun vestiging in de plaats waar ik woon en kon checken of de Miele wasdroger die we zochten (en die we op de website hadden gezien) bij deze vestiging in voorraad was en konden bekijken. Een uur later was de koop gesloten en de maandag daarna (de volgende werkdag dus) was om 9 uur 's ochtends de machine geplaatst, aangesloten, met de Pin betaald en was de oude machine meegenomen! Wat een organisatie!

Jan Lodewijks 21-03-2019

Geweldig snelle levering en de beste prijs van internet. Monteurs vriendelijk en wasmachine snel en vakkundig aangesloten. Dit is de tweede keer dat ik 100% tevreden ben en kom zeker vaker terug.

Ingrid 21-03-2019

Deze site was goedkoper over de producten die ik heb gekocht, de levering was goed en corect vol. Goede benadering gehad ook als ik had gebeld voor advies werd ik vriendelijk geholpen. Ik ben erg tevreden met mijn aankoop bij bemmel en kroon

Teus van Dam 20-03-2019

Bemmel & Kroon is een uitstekend keukencentrum. Super deskundige en sympathieke verkopers en adviseurs. Veel keuze en ze zijn de goedkoopste van de hele omgeving. We kregen ook nog een afnamekorting bij de aankoop van 4 apparaten. Ook de bezorgservice was prima. Mooi op tijd en keurig gebeld een kwartier voor aankomst. Kortom top.

Annette 20-03-2019

Hele snelle service, aardige bezorgers, zeer professioneel, kundig, vriendelijk en behulpzaam!

Fam Correlje 20-03-2019

De bestelling plaatsen was super eenvoudig waarbij je al je lever wensen kon aangeven. Levering en aansluiten ging super snel. Machine staat nu al te draaien. Bedankt dat jullie ons zo snel uit de brand hebben geholpen . Want zonder wasmachine is het lastig huishouden.

Hans 20-03-2019

Concurrerend prijs aanbod, snelle levering en elke keer weer prettige en vakkundige wijze van levering en plaatsing door partner van Bemmel&Kroon: Atjec.

tom veen 20-03-2019

Gezocht naar deze specifieke inbouwoven. Bemmel en Kroon kwamen er qua prijs het beste uit.
Na plaatsen bestelling vlotte afhandeling . Duidelijke communicatie t.a.v. levering. Alle afspraken punctueel nagekomen. Etna inbouwoven CM751 ZT

Ton Baart. 20-03-2019

Snelle service klasse monteurs vriendelijk weten het product goed uit te leggen. voor iedereen aan te bevelen. Ton Baart.Zoetermeer.

APV 20-03-2019

Grote showroom, ruime keuze. Snelle en accurate hulp van de verkopers. Door de verdeling van de showroom in afdelingen is de juiste plek gemakkelijk te vinden.

Clementine Sahassanondha 20-03-2019

Ben zeer vriendelijk ontvangen door de gastdame die ons naar de plek bracht waar wij eventueel onze indruk konden doen over de inductieplaten. ovens en wasemkappen, zij ging voor ons iemand zoeken die vrij was om ons te helpen, Dit gebeurde best snel, wij zijn dan ook zeer goed geslaagd in alle drie de apparaten. Bemmel en kroon is echt een aanrader.

Ellen 20-03-2019

Mooie winkel waar we zeer goed en vakkundig geholpen zijn.Goede bezorging op tijd netjes aardige jongens beleefd.

Hr. K.C. Engelsman 20-03-2019

Enorme winkel in Den Haag (Forepark) met zeer veel keuze. Goed geholpen en snel geleverd. Zowel de monteur van de afwasmachine als van de oven werkten netjes en bleken vaklieden te zijn!

Silvia Alders 20-03-2019

Goed advies, goede prijs/kwaliteitsverhouding, snelle levering/plaatsing. Goede kennis van zaken

Van Damme 20-03-2019

Duidelijke informatie, eenvoudig te bestellen en goede prijzen waren doorslaggevend. De vriendelijke en snelle levering en plaatsing van het toestel, maakten het positieve plaatje helemaal af. Zeer tevreden.

Dennis 19-03-2019

Mooie winkel, super goede service en je krijgt echt goed advies op maat. Echt kennis van product. Geen onzin en verkooppraatjes maar duidelijkheid en eerlijke informatie.

Marianne 19-03-2019

Snelle en correct afgeleverd,netjes een frame eromheen getimmerd voor een gave aflevering.Het artikel ziet er kwalitatief goed uit.

Thom 19-03-2019

Fijn om zelf de bezorg datum te regelen.

Marion 19-03-2019

Gekozen op basis van prijs. Via de website werkte betaling via Ideal niet (goed). Gebeld. Geen probleem. Betalen bij aflevering. Orderbevestiging ontvangen. Aansluitend een mail dat een ander type geleverd zou worden, omdat het bestelde type was uitverkocht. Goede service.

Edo 19-03-2019

Gekozen wasmachine was niet meer leverbaar, maar het alternatief (voor dezelfde prijs) was heel erg goed: een nieuwer en duurder model.
Hoog cijfer verder omdat ze zo goed bereikbaar zijn telefonisch en dan direct antwoord op je vragen hebben.

Rose 19-03-2019

Ik was op zoek naar een Bosch stofzuiger en in deze shop was de stofzuiger het laagst geprijsd. (BKI747961) Ik vind het een gebruiks vriendelijke website. Stofzuiger werd de volgende dag keurig afgeleverd. Zeer betrouwbare, correcte en snelle leverancier. Mocht ik in de toekomst weer wat willen bestellen dan maak ik zeker weer gebruik van Bemmel-Kroon.

José van Waveren 19-03-2019

Prima service, snelle levering, stipt op tijd. Komen alle afspraken na. Een dikke tien!

Jan E. 19-03-2019

Prima apparaat, goede behandeling.
Ondanks niet op voorraad, toch nog tijdige levering.
Prijs is helemaal goed.

Anneke van de Beek 19-03-2019

Ik heb bij jullie een vriezer gekocht en de service was perfect .
De koeriers waren heel vriendelijk en behulpzaam.
Goede service .
Ik ga hem straks installeren, en ben er van overtuigd dat de kwaliteit ook goed is.
M.v.g Anneke van de Beek

JB 19-03-2019

Wasmachine besteld op zondag en de levering kon direct maandag plaatsvinden. Gelukkig kon ik ook gratis de service aanvragen om het oude apparaat meteen mee te nemen. Via smsjes en mails werd ik op de hoogte gehouden wanneer de bezorger zou langskomen. Na het openen van het pakket zag ik dat er water in de machine zat. HIervoor heb ik met de klantenservice gebeld en ben ik gerustgesteld. Het water kwam door het testen in de fabriek.

Carla 19-03-2019

Ik heb via de webshop besteld. Kon ergens niet uitkomen en Bemmel&Kroon gebeld. Werd vriendelijk te woord gestaan en alles werd netjes uitgelegd.

Kris C. 18-03-2019

Scherpe prijs, goede website en de bestelling conform afspraak geleverd. Prima dus!

Eddy 18-03-2019

Van begin tot einde zeer goede service.Telefonisch zeer behulpzaam,en op dag van levering mail gekregen,en sms met exact uur van levering.100% tevreden

Jannemien 18-03-2019

Ik heb voor mijn nieuwe magnetron/oven voor Bemmel en Kroon gekozen vanwege de scherpe prijs.
De communicatie liep perfect, ik werd goed op de hoogte gehouden via emails over de levering.
De levering ging heel prettig, ik werd via sms op de hoogte gehouden over het tijdstip van de levering,daardoor hoefde ik niet de hele dag thuis te blijven. Kortom, een dikke 10 voor dit bedrijf!

hr. Kanij 18-03-2019

Na het neerzetten van de wasdroger moest deze nog geïnstalleerd worden, hier was immers voor betaald. Echter, omdat de stekker nog niet in het stopcontact kon vonden de bezorgers het niet nodig om de afvoerslag te plaatsen en gingen onverrichter zaken weer weg. Ons achterlatend zonder gekregen te hebben waarvoor we betaald hadden !