Deze score is berekend op basis van 2929 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ahmed boudal 01-04-2017 Via de website gekocht

Top top

Begin van de week besteld einde van de week in huis bezorger perfect op tijd zoals afgesproken
Het bedrijf laat je gelijk weten via mail hoe de stand van zalen zijn top top top

Hans Paap 01-04-2017 In de winkel gekocht
Cruqius Heemstede

Prima service en goede technische kennis.

Keuze uit vele modellen en merken en heel goede service en men weet waar ze over praten door uitgebreide technische kennis

Catharina den Haag 01-04-2017 Via de website gekocht

Kroon op Bemmel en Kroon

Sinds 14 jaar koop ik bij Bemmel en Kroon mijn witgoed. Bij mankement heb ik ook weleens van hun reparatiedienst gebruik gemaakt. Nu was mijn afwasmachine aan vervanging toe. Fornuis, afzuigkap wasmachine en droger, alles altijd met goed advies gekocht. Over het bezorgmoment, was even verwarring, maar naar tevredenheid opgelost. Dank, S****

Roland 31-03-2017 Via de website gekocht

Super service

Top service vanaf de webwinkel. Levering en aansluiting perfect. Vriendelijk personeel en komen afspraken ook goed na.

H. Vermeeren 31-03-2017 Via de website gekocht

Goedkoop en super snel!!!

i.v.m. Een kleine keuken renovatie hadden we enkele offertes laten maken maar we vonden de afzuigkap en inductiestel aan de dure kant. Na even gegoogeld te hebben kwamen we bij Bemmel en Kroon uit en dat scheelde op die 2 apparaten ruim 150,- Gisteren besteld en vandaag geleverd. Superdesuper.

Emery 31-03-2017 Via de website gekocht

Excellent & Reliable Service

Wemmel en Kroon provided very good service. I ordered on Thursday and my dryer was delivered on Friday. They sent an email on the Thursday to inform me of the time it would be delivered which was really helpful.

KBE 31-03-2017 Via de website gekocht

Alles naar wens!

Ik moest dringend een vervangingstoestel in bezit kunnen hebben. Effe op internet gezocht, en op deze manier bij B&K terecht. Goed van prijs, dat wist ik snel (vergelijkingen gedaan), achteraf gezien ook perfect qua regeling van alles (bestelling, betaling, levering, ...). Voor mij : TOP!

Cecile 31-03-2017 Via de website gekocht

Perfecte service!

Beste prijs in vergelijking met de andere sites.
Een snelle en correcte levering inbegrepen de montageservice.
Niets op aan te merken!

M van der Voorn 31-03-2017 Via de website gekocht

Duidelijke en overzichtelijk. Snelle levering. Ik ervaar het contact tijdens de levering heel prettig.
Je weet bijna exact hoelaat er geleverd word.

N. Kok 31-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, keurig geplaatst .

Vie website contact. Werd snel teruggebeld. Kon de volgende dag al leveren, scherpe prijs. Netjes geïnstalleerd .

Staafiee 30-03-2017 In de winkel gekocht
Bemmel&Kroon Cruquius

Vriendelijk eerlijke service

Fijne duidelijke en eerlijke uitleg over wasmachine. Ook begripvol bij juiste keuze wasmachine. Afhandeling, bezorging en installatie naar volle tevredenheid. Reeds 2 zeer positieve ervaring in 2 jaar tijd!

Prima service. 30-03-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Prima service.

Prima geholpen. Mooie producten. Volgende dag geleverd terwijl ze eigenlijk al vol zaten. Top service.

Charles kok 30-03-2017 Via de website gekocht

Top service

Wasdroger besteld en betaald, foutje uitverkocht. Duurdere wasdroger werd zonder bijbetaling geleverd.

r.f.dekker 30-03-2017 Via de website gekocht

De service was prima

De shop is prima en heeft een duidelijk overzicht, toen ik nog een vraag had werd ik telefonisch via de klantenservice prima door desbetrefende dame geholpen en zo mijn keus bepaald.

Steven 30-03-2017 Via de website gekocht

Beste prijs, maar ook nog eens beste aflevering!

Ik heb al heel wat gekocht via internet, ook witgoed, maar B&K overtreft alles. De site is perfect, de prijzen zijn vaak de laagste maar nooit te hoog (en daar ging ik eigenlijk voor), de afwikkeling en communicatie is rimpelloos. Het trackingsysteem van Dynalogic, hun transporteur, slaat alles. Je kunt de mannen bij de voordeur staan opwachten. En dan is de service van de bezorgers ook nog eens helemaal goed. Lang geleden dat ik zo blij ben geworden van een wasmachine ;-)

Frank 30-03-2017 Via de website gekocht

goede service

de oven werd snel ennetjes geleverd hij zat netjes verpakt en wij hebben er al veel plezier van gehad en hij is zeer gebruiksvriendelijk

Diana 30-03-2017 Via de website gekocht

Duidelijke en snelle communicatie, top!

Op advies (online) een wasmachine gekocht.
Site ziet er goed uit, overzichtelijk.
Afspraken werden nagekomen mbt aflevering.
Snelle en goede commucatie via mail.
Prijzen en kwaliteit uitstekend.
Een aanrader!

Maria 30-03-2017 Via de website gekocht

Goede service, meteen de volgende dag geleverd, je wordt steeds op de hoogte gehouden via de mail en telefoon wanneer de bezorger komt.
Een half uur voor de bezorging kreeg ik via de telefoon bericht dat ik de volgende was waar geleverd zou worden

Johan 29-03-2017 Via de website gekocht

Echte service

Goede levering, netjes aangesloten en prettig contact service-afdeling na foute informatie mijnerzijds!

Dimitrios Theologitis 29-03-2017 Via de website gekocht

Excellent service even in Belgium, very good prices

We were looking for a particular and rare model of oven which was available with B&K. The website was very clear, ordering was without problems. We received all information necessary, mails were sent at every milestone of the procedure. Delivery was most efficient, with mails and sms indicating the exact time of delivery which was kept. All in all a very clear and professional interaction.

Sanne 29-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Maandag besteld als leverdatum zaterdag aangeklikt de woensdag kwam toch beter uit voor ons en dit was geen probleem! Top service

uitstekend 29-03-2017 Via de website gekocht

snelle service en afhandeling

gisteren besteld en een dag later bezorgd en snel de machine twee hoog geplaatst en gemonteerd. binnen 10 minuten was het al gebeurd. dat noem ik nu service

Michael 29-03-2017 Via de website gekocht

Scherp geprijsd en bezorgdag naar keuze

Scherp geprijsd en bezorgdag naar keuze plus aankondiging hoe laat op de dag zelf. Dit werd nagekomen.

Leeflang 29-03-2017 Via de website gekocht

Super snelle en vriendelijke service

Vriendelijke service aan de telefoon. Een goede aanbieding van de gekozen vaatwasser. De bezorging was snel en volgens de gemaakte afspraak.

Ben van H 29-03-2017 Via de website gekocht

Professionele Behandeling

Snelle bezorging op professionele wijze door een vervoersbedrijf dat mij op de dag van bezorging constant op de hoogte hield waar bezorger zich bevond en wanneer deze bij mij zou afleveren. Door middel van een getoonde foto wist ik al wie er aan de deur zou komen. Dus erg veilig en betrouwbaar.

Housen Ingrid 29-03-2017 Via de website gekocht

Zéér tevreden

Ruime keuze op de site, overzichtelijk en gemakkelijk in gebruik.
De prijs en de vlotte levering.
Vorig jaar de combi-mcrowave gekocht we waren toen tevreden,
nu dus onze wasmachine gekocht.
Het enige min-puntje: men had vergeten de machine waterpas te plaatsen
Wij zijn tevreden.

Patricia 28-03-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service!

Levering binnen 18 uur is op zich al fantastisch. Maar toen wij er achter kwamen dat we vergeten waren om een koppelstuk te bestellen, is dat snel telefonisch geregeld. Dus bij aflevering de volgende dag zat het er netjes bij.

Probleemloos! En oh ja, ook nog eens de goedkoopste...

Monique 28-03-2017 In de winkel gekocht
Fore Park

Blij met Bemmel en Kroon!

Voor het weekend een afzuigkap besteld en maandag netjes door een bedrijf in opdracht voor Bemmel en Kroon opgehangen.
Vakkundig en goede all-in prijs voor montage.
Zeer blij! kort na de aankoop in de winkel werd ik gebeld voor een afspraak en per mail bevestigd en op de dag zelf belde de monteur wanneer ik hem precies kon verwachten.
Kortom top service en volgende keer weer terug naar Bemmel en Kroon! 😊

Ed 28-03-2017 Via de website gekocht

Voldoet aan verwachting

De bestelling is netjes op tijd geleverd.
De bestelling kan bezorgd worden op zelf te kiezen leverdag.
Op de dag van levering wordt een email verstuurd met het dagdeel dat de bestelling wordt geleverd

Armand 28-03-2017 Via de website gekocht

Aankoop broodbakoven

Zeer goede service,ik heb zelf de dag kunnen kiezen dat het aan huis bezorgt word.Heel goed op de hoogte gehouden van het leveringsuur. Kreeg een sms 20 minuten voor de thuisbezorging en tot
op de minuut geleverd.Bericht was om 16 uur thuis bezorgd en het was juist 16 uur proficiat héél
mooi gedaan.

S. Salters 27-03-2017 Via de website gekocht

Service niet goed.

Levertermijn niet nageleefd. Heeft een week langer geduurd dan voorzien.

Ook de gegevens om in te vullen ging niet eenvoudig. Heb meerdere keren moeten bellen om alles goed te laten verlopen.

Eline 27-03-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Super ervaring!

Normaal koop ik eigenlijk alles online, maar in de winkel van B&K Den Haag heb ik ervaren dat ik echt persoonlijk geholpen ben en een betere afweging kon maken doordat er heel onbevooroordeeld voor- en nadelen werden gecommuniceerd waarbij er rekening werd gehouden met mijn persoonlijke wensen en financiële ruimte. Echt super!

Ingrid 27-03-2017 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Goede overzichtelijke website met gunstige prijzen. Na bestelling word je goed op de hoogte gehouden over je bestelling en ook de levering vond snel en volgens afspraak plaats.

Johannes 27-03-2017 Via de website gekocht

Vlotte levering, vriendelijke bezorgers

Ik was bij Bemmel en Kroon terecht gekomen vanwege de goede prijs voor het artikel. Wat opviel was de correcte manier van communiceren met de klant, vlotte levertijd, duidelijkheid over de levertijd en de vriendelijkheid van de bezorgers. Bemmel en Kroon doet wat ze beloven.

Kees Verseveldt 26-03-2017 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Winkel is mooi. De door ons via de website gekozen vaatwasser was niet meer voorradig. Was dus kennelijk een lokkertje. In de winkel werden de verschillen van de verschillende vaatwassers pas duidelijk nadat wij een verkoper geraadpleegd hadden. Advies was goed. Kregen ook een redelijke korting. bezorging en plaatsing verliepen prima. Kortom zeker tevreden

mevr. E de Haas Janssens 26-03-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude /Rijndijk

Een alle tijd voor ons nemende verkoper!

De verkoper vertelde ons uitgebreid de details van de apparaten van onze interesse nadat hij,aan de hand van zinvolle vragen , ons diverse liet zien en zelf liet bedienen. Prima manier.

Barnard 25-03-2017 Via de website gekocht

Zeer goede dienstverlening

Deze shop had enige type van inductiekookplaat die we zochten. Bleek uitverkocht. We kregen een nieuwer type voor dezelfde prijs. Bij telefonische navraag of de maten hetzelfde waren, kregen we goede antwoorden. Ook de planning van levering klopt precies, evenals de e-mails en benodigde informatie.

Koos 25-03-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Service zeer goed

Je wordt niet direct overlopen door verkopers/sters. En er wordt na je geluisterd.
Scherpe offerte werdt er gemaakt. Levering binnen een week.

Mark 25-03-2017 Via de website gekocht

Prima Service, vooral als je via de mail communiceert!

Alles wat via de website en de email ging was prima. Alles goed geregeld, gewenste apparaten keurig geleverd - kan niet klagen. Alleen de telefonische contactmomenten waren niet echt effectief. De medewerkers maakten duidelijk kenbaar dat zij liever via de mail willen communiceren en straalden niet echt uit aan een fijne klantervaring tijdens het telefoongesprek geïnteresseerd te zijn. Dit creëerde bij mij de spanning of ook echt alles goed zou komen, maar nu de apparaten er staan kan ik zeggen: prima, alles precies zo gegaan als in de mail beloofd!

Aart 25-03-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Wij hebben al jaren ervaring met Bemmel & Kroon. Altijd een goed advies bij het aanschaffen van een artikel en daarna een goede service. Wij hebben een nieuwe wasmachine aangeschaft die op de afgesproken tijd is afgeleverd en deskundig is aangesloten.

Marius 24-03-2017 Via de website gekocht

Amerikaanse koelkast, helemaal tevreden!

een grote amerikaanse koelakast gevonden van LG, na enige zaken vergeleken te hebben bleek hij hier goedkoper dan de grote, misschien wat bekendere internet winkels, bestellen was erg makkeleijk, BKI593478, en binnen een dag had ik hem aan huis. Ze werken met een goede transporteur, chauffeur was op internet te volgen zodat ik goed kon inschatten wanneer ik thuis moest zijn. Perfect afgehandeld, tevreden klant!

Willem 24-03-2017 Via de website gekocht

Mooie kookplaat, slechte informatie.

Kookplaat wordt geleverd met een snoer wat niet geschikt is voor de Nederlandse markt. Wordt niet over gecommuniceerd! Na meerdere malen bellen met Bemmel en Kroon en AEG kom je daar achter. Het zoals op de website vermelde alleen stekker aanschroeven klopt dus niet. Je moet een snoer kopen en dat eraan zetten.

Nico 24-03-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden over de snelle en correcte levering

De prijs was concurrerend, de levering snel en correct. Er was een keuze voor de bezorgdag en voor een klein bedrag werd veel extra service geleverd.

Simmy 24-03-2017 Via de website gekocht

Heel tevreden!!

Ik kan deze site zeker aanbevelen. Vanaf het moment van aankoop tot aan de bezorging ging het heel goed. Het was heel bijzonder, dat je de chauffeur tot aan de deur goed kon volgen via Track &Trace.

Marie-Therese Kautz 23-03-2017 Via de website gekocht

Prima service en de bestelling is zo geregeld

Had hier voorheen ook een bestelling geplaatst en de service en levering was toen prima verlopen. Ditmaal van het zelfde. Eerst bespreek je telefonisch de dag en dan krijg je een dag van te voren per mail te horen hoe laat ze langs komen. Op de dag van levertijd bellen ze keurig een half uur van te voren wanneer ze zijn gearriveerd.

Henk van Denderen 23-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige Service

Prima service, machine op tijd geleverd 20 minuten van te voren een telefoontje gekregen dat de monteur er aan kwam. Vakkundig geplaatst en een duidelijke uitleg gekregen.
Bij een volgende aankoop is Bemmel en Kroon zeker een optie.

Nico van Zutphen 23-03-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Klantvriendelijke service.

Ik heb 13 jaar geleden een volledige keuken met inbouwapparatuur gekocht en was bijzonder tevreden over de deskundigheid en service van het personeel en kwaliteit/prijsverhouding van de geleverde en ingebouwde keuken. Daarom heb ik ook al onze bekenden Bemmel & Kroon aanbevolen als de ideale witgoed-leverancier. Ik twijfelde dus ook niet om een nieuwe oven en vaatwasser (na 13 jaar) weer bij deze firma te kopen met dezelfde ervaring in service en kwaliteit. Toppie!!!

Patrick 23-03-2017 Via de website gekocht

Super service en levering!

Ik bestelde online een wasdroog combinatie van Samsung. Na tel. contact te hebben gehad, en daarbij goede uitleg, via mail een orderbevestiging gekregen met handige betaal-link. Ik geef een 9 omdat er ff iets fout ging met de datum van aflevering, maar werd snel opgelost en snel geleverd...dus gewoon de dag erna! Anders was het een 10 geweest! Ook de beide harde werkers die kwamen leveren waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Over mijn volgende bestelling hoef ik niet ver meer te zoeken, gewoon weer bij Bemmel en Kroon! Nogmaals bedankt!

JW 22-03-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Via de mail automatisch op de hoogte gehouden van de levering. S morgens voor levering nog een mail ontvangen met een richttijd en een half uur voor levering per sms. Super toch!

familie Maesen 22-03-2017 Via de website gekocht

snel, betrouwbaar en de goedkoopste

De internetwinkel voorziet in een zeer uitgebreid gamma. Onze aankoop van een Miele droogkast is uitstekend verlopen. Alle afspraken werden nagekomen. Levertermijn volledig gerespecteerd en een heldere communicatie betreffende levertijden, tracking en aanbieding van de levering.

Een echte aanrader!