Deze score is berekend op basis van 3198 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Richard 03-01-2017 Via de website gekocht

Een echte aanrader

De website is gebruikersvriendelijk en duidelijk ingericht. Overzicht van de producten is goed en de afbeeldingen van de producten komen overeen met het bestelde. Dus geen verassingen achteraf. Na een speurtocht op internet kwam ik uiteindelijk uit bij Bemmel en Kroon, omdat zij de voordeligste zijn. Het bestellen van de AEG wasmachine ging gemakkelijk en ik kon zelf de afleverdatum aangeven. Op de dag van bezorging kreeg ik een bericht dat men 11.05 uur zou arriveren en inderdaad daar stond de bestelwagen met de wasmachine. Twee vriendelijke heren hebben de AEG wasmachine keurig aangesloten en de oude wasmachine meegenomen. Na veelvuldig gebruik van de nieuwe AEG wasmachine zijn wij nog steeds heel erg tevreden met deze aankoop. Top service en een echte aanrader. Mijn ordernummer BKI576365

Pluspunten

• Uitstekende service
  • Klantvriendelijk
  • Voordelige prijzen
  • Top kwaliteit producten

Fam. de Jong 03-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop Inductiekookplaat

Snelle goede afhandeling. Zeer tevreden over deze en ook alle eerdere gedane aankopen bij Bemmel & Kroon. Zeker een aanrader.

Pluspunten

• Doen ALTIJD wat ze zeggen
  • Vlotte service en bijna altijd op voorraad
  • Eén van de goedkoopste

Minpunten

• Bij afleveren niet bekend dat oude moest afvoeren

W. Gruiters 02-01-2017 Via de website gekocht

Prima sevice!

Miele Vaatwasser gekocht. Uitstekend telefonisch contact met datum van levering.
Fijne firma met gunstige prijzen.

H.P. de Jong 02-01-2017 In de winkel gekocht
Bemmel en kroon Zoeterwoude

Hp de jong

Wel zijn netjes behandeld in de winkel, zij gaven de uitleg waarom we vroegen.
en zijn met volle tevredenheid weer naar huis gegaan.
bij de aflevering hebben de bezorgers de koelkast netjes op de plek gezet.
Deze waren netjes en vriendelijk.

Pluspunten

• Klantvriendelijkheid
  • Leuke aanbiedingen

J. Fahey 02-01-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Snelle hulp en uitleg met zeer deskundige informatie

Na grondige vooronderzoek op de computer bij de consumentenbond en kieskeurig, kwamen we er al snel achter dat Bemmel en Kroon precies de wasmachine had die we wilden. Na goede deskundige hulp en uitleg
hebben wij een prima wasmachine kunnen bestellen. Goede , eerlijke informatie deed ons snel beslissen.
Ook de levering binnen 2 dagen was prima en volgens beschrijving. De wasmachine was snel en vakkundig aangesloten en de heren waren met medeneming van de oude wasmachine binnen 10 minuten klaar.
Fijn dat alles zo snel geregeld was.

Pluspunten

• deskundige hulp in de winkel
  • snelle en goede levering
  • vriendelijk personeel

marco boogerd 02-01-2017 Via de website gekocht

m.boogerd uit hoogvliet ordernr ztw578859

telefonisch wasmachine besteld, werd goed geholpen, uitleg gehad verschillende machines, binnen 10 min mail binnen voor verdere afhandeling/betaling. volgende dag levering. werd netjes van te voren gebeld dat ze er binnen 20 min waren. keurig en hij was de goedkoopste

Pluspunten

• snelle levering
  • werd zeer vriendelijk geholpen
  • de prijs

Willem Ouwehand 02-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop vaatwasser

Handige en eenvoudige website. Kreeg ook nog eens 33 euro kassakorting. Levering was ook prima. Ik kreeg een mail met de richttijd van de levering en werd ook nog eens een half uur van te voren gebeld. Bij het vragen of de mannen de vaatwasser via achterom wilde bezorgen was dat geen probleem en vaatwasser werd netjes in de keuken gezet. Vriendelijke bezorgers. Ik heb inmiddels mijn derde apparaat hier gekocht. Wasmachine, droger en nu dus de vaatwasser.

Pluspunten

• Goede service
  • Je weet welk tijd ongeveer de bezorging is

Minpunten

• Kan niet met creditkaart betalen

Eric 02-01-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service en goede prijs / kwaliteit verhouding

Ik heb een Bosch combi magnetron HBC84H501 gekocht (ordernummer BKI578726). Deze voldoet aan alle eisen die wij hebben (magnetron, 3 verschillende soorten ovens en grill). Het bestellen ging makkelijk, tijdig werden wij geïnformeerd over tijdstip dat magnetron geleverd zou worden. Deze werd ook precies op de afgesproken tijdstip geleverd.

Pluspunten

• Uitgebreide assortiment
  • Goede prijs / kwaliteit verhouding

Inge 02-01-2017 In de winkel gekocht
Den haag

Vervanging keukenapparatuur order DH576850

Afgelopen week ben ik bij Bemmel en kroon geweest omdat ik wat nieuwe apparatuur nodig had voor mijn huidige keuken ( vaatwasser, koelkast, afzuigkap, reparatie combimagnetron, order DH576850). Ik ben keurig geholpen en de verkoper heeft een mooie prijs voor me gemaakt en ook nog geregeld dat alles binnen een week keurig geïnstalleerd werd. Dit ondanks de tussenliggende feestdagen! Monteur was keurig op tijd en alles zeer vakkundig en professioneel geïnstalleerd. Ik ben klaar voor het nieuwe jaar! Hartstikke bedankt voor de snelle en correcte service Bemmel en kroon. M'n vorige keuken had ik hier ook al gekocht en wederom hebben ze bewezen echt professionals te zijn. Ik kan iedereen aanraden z'n keuken / apparatuur hier te kopen!

Pluspunten

• Snelle levering,goede prijs
  • Keurige installatie

Minpunten

• Nvt
  • Nvt

Marius Brouwer 02-01-2017 Via de website gekocht

Bemmel en Kroon

Vaatwasser gekocht via Bemmel en Kroon. Snel geleverd en netjes track en trace nummer gehad. Tevens op de hoogte gehouden via SMS. Ook de factuurbon en bevestigingen netjes via mail ontvangen. Allemaal zeer goed geregeld.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Afhandeling

Sylvia Scheepers. Ordernummer BKI577736 02-01-2017 Via de website gekocht

AEG Wasmachine (BKI577736 )

Ideaal. Zelfs voor een nieuwe wasmachine niet meer de deur uit. Maandagavond 2e kerstdag besteld en woensdagochtend het eerste wasje alweer gedraaid. Top !!! Wat een service ! Echt, ik raad het iedereen aan !

Pluspunten

• Snelheid
  • Volgsysteem hoe laat de bezorger er is

Minpunten

• Extra kosten voor pinnen bij levering

R V 02-01-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Niet beter dan een webshop

Vandaag met Bemmel en Kroon gebeled omdat mijn wasmachine geleverd door Bemmel en Kroon na 3 jaar ernorm lekt. Zo erg zelfs dat deze lekkage meldingen veroorzaakt en daardoor het wasprogramma niet kan uitvoeren. Drie jaar is voor een wasmacine geen normale levensduur. Helaas was de medewerker van Bemmel en Kroon tot niets anders in staat dan Samsung te bellen. Beetje jammer, van een goede zaak als Bemmel en Kroon zou je beter verwachten. Een voorstel voor reparatie waarbij ik het grootste deel van de kosten op mij zou nemen of korting op een eventuele nieuwe wasmachine lijkt mij een betere service. Alles bij elkaar ben ik zwaar teleurgesteld in deze winkel en ik denk dat ook niet dat ik hier nog een aankoop ga doen (immers bij de meeste webwinkels is de service inmiddels beter)

Remko 01-01-2017 Via de website gekocht

ordernummer BKI572749

Siemens inbouw solo oven en Siemens gas op gas kookplaat besteld bij Bemmel En Kroon. Prima geholpen door de klantenservice! Omdat ik 2 apparaten online wilde kopen waarvan ik op 1 apparaat extra korting zou krijgen, pakte de korting niet goed bij het afrekenen met I-deal. Even gebeld en werd prima en snel geholpen , bovendien kreeg ik zelfs nog nieuwere model van de oven voor dezelfde prijs! De levering van de apparaten ook goed geregeld door "Dynalogic- bezorgservice", op de afgesproken dag kreeg ik ruim van te voren een tijd wanneer de apparatuur geleverd zou worden en dit ging ook volgens afspraak. Prima ervaringen dus met Bemmel & Kroon

Pluspunten

• service
  • prijs-kwaliteit
  • bezorgservice
  • voldoende keuze

M. van Doorn 01-01-2017 Via de website gekocht

prima advies bij Bemmel en Kroon

Prima advies gekregen bij Bemmel en Kroon. Model waterpompdroger van Siemens was niet meer leverbaar, maar er werd een beter alternatief geboden en een stukje financiële compensatie en garantie. Telefonisch alles geregeld en ophalen in Zoeterwoude was te simpel.

Pluspunten

• service en advies
  • geen wachttijd bij afhalen
  • hulp bij inladen

Jerry 01-01-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Ideale winkel

We komen al jaren bij Bemmel&Kroon voor witgoed: inbouw apparatuur etc. altijd goed te bereiken, veel keuze en deskundige hulp bij de keuze. De bezorging en plaatsing was precies op tijd en volgens de afspraak.

Pluspunten

• Veel keuze
  • Deskundige verkoper

Vanderbeke steven 01-01-2017 Via de website gekocht

Siemens oven en combi oven

Perfecte begeleiding tijdens de keuze naar het juiste toestel, heel reactief, quasi direct een beantwoording van de vragen. Gewoon een aanrader, ook de levering verliep vlekkeloos.

Peter 01-01-2017 Via de website gekocht

Perfecte levering

Alles makkelijk te vinden op de site en scherpe prijzen. Kreeg een snelle reactie op mijn mail. Levering is snel en door de beste bezorgers van Nederland Dynalogic.

Pluspunten

• Scherpe prijzen
  • Overzichtelijke site
  • Snelle levering

Minpunten

• Nog niet gevonden

R. Kramer 31-12-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

top

Je krijgt goed advies en zonder extra onderhandelen een hele scherpe prijs aangeboden. Bij het maken van de keuze helpen ze bij Bemmel en Kroon zonder dwingend te zijn. Zij geven goede argumenten waarom iets wel of niet kan, maar laten de uiteindelijke beslissing aan jou over.

Pluspunten

• assortiment
  • prijs
  • vaste installateurs als partner
  • bereikbaarheid en parkeren

Minpunten

• niet in eigen woonplaats

S.Bachoe 31-12-2016 In de winkel gekocht
Leidschenveen

Combi magnetron

Ik kom al jaren bij bemmel en kroon. De kasten zijn na 16 jaar nog in orde. Wel is de electronica aan vervanging toe. Deze keer hebben we de magnetron moeten vervangen. BenK levert prima service. Gister besteld en vandaag in huis. Puur pech dat de dure bauknecht al na 6 jaar problemen gaf.

NSC 31-12-2016 Via de website gekocht

Soepele bestelling en afhandeling

Prima zaak, betaalbaar, netjes de volgende dag afgeleverd en oude apparatuur meegenomen. Duidelijke communicatie per mail over de aflevertijd en vlak voor de daadwerkelijke aflevering kort telefonisch contact. Soepel. BKI578498

Pluspunten

• betaalbaar
  • meenemen oude apparaten
  • duidelijke communicate

Robert 31-12-2016 Via de website gekocht

Siemens EX977LXC1E geleverd met top service

Na telefonisch contact met verkoop medewerker is een bestelling geplaatst DH578758. We hadden wat vragen omdat we onze vorige induktie plaat niet op 2x230 konden aansluiten. We hadden onze ooog eerst op een andere plaat laten vallen maar deze was niet meer op voorraad. Er werd een alternatief geboden met een mooie prijs. Plaat ligt er mooi in en wij zijn erg tevreden.

Pluspunten

• Vakkundig advies
  • Snelle levering met volg schema
  • Lage prijs
  • Duidelijke site

Marjon 31-12-2016 In de winkel gekocht

Perfect geholpen !

Wij werden zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen in de winkel in Cruquius. Op internet hadden wij uitgezocht welke koelkast wij wilden hebben. In de winkel wees de verkoper ons op enkele onvolkomendheden en droeg een goed alternatief aan. Hij wist er veel over te vertellen. Wij hebben uiteindelijk de koelkast gekocht die ons door de verkoper is geadviseerd. Fijn was dat hij in dezelfde prijs categorie bleef ( binnen budget).
Wij hadden in eerste instantie niet aan Bemmel & Kroon gedacht maar zouden er zo weer naar toe gaan als wij iets voor de keuken nodig hebben.

Pluspunten

• Goed en eerlijk advies
  • Prettig geholpen

Marnix 31-12-2016 Via de website gekocht

aankoop diepvriezer

Bemmel en Kroon is 100% van zijn woord alles verloopt zoals afgesproken op de email, ze zijn de goedkoopste en de levering verloopt zoals gepland, kort om super tevreden!!

van Moorsel 31-12-2016 Via de website gekocht

wasmachine AEG Lavamat ÖKOMIX,, 9 kg

Alles is perfect gedaan. Vrijdagmiddag besteld en zaterdagochtend in huis. Ik ben zeer vriendelijk geholpen. Ouwe wasmachine zonder probleem mee genomen en nieuwe netjes geinstalleerd. Ik heb ook nergens anders een betere prijs/kwaliteit kunnen vinden dan bij van Bemmel&Kroon. De klantenservice was goed te bereiken en duidelijk en de website is makkelijk te gebruiken. In het kort...deze site is echt een aanrader.

Pluspunten

• service
  • snelheid

Henk Vossen 31-12-2016 Via de website gekocht

Review Bemmel en Kroon

Ik ben uitermate tevreden over de uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding van het geleverde product van Bemmel en Kroon. Keurige snelle afhandeling van opdracht als mede de levering. Volgende dag kon ik gebruik maken van de mooie nieuw geleverde droger. Prima communicatie over hoe, wat en wanneer zou plaatsvinden.
Bedankt

Pluspunten

• Communicatie van opdracht tot en met levering.

Lenting 31-12-2016 Via de website gekocht

Paniek wasautomaat kappot

De site is goed en overzichtelijk ingericht, goede uitleg over producten met goede foto's. en zeer gebruiks vriendelijk.

Pluspunten

• Fout, zonder problem opgelost
  • Keurig volgens afspraak geleverd
  • Zeer net en vriendelijke personeel
  • super snel afgehandeld

N. Roopram 31-12-2016 In de winkel gekocht
Forepark, Den Haag

Dubbeldeurs koelkast gekocht, helaas bij aflevering ontdekt dat bovenzijde niet vlak is afgewerkt. Was bij vorige koelkast wel netjes vlak.

Pluspunten

• Goede service, ook van de bezorging.

Minpunten

• Niet geattendeerd op de afwerking van de bovenkant

F. Coppens 30-12-2016 In de winkel gekocht
B&K zoeterwoude

Zo hoort het

Natuurlijk kijk ik eerst wat "iets" kost op internet. Gewapend met de laagste prijs loop ik bij Bemmel&Kroon binnen. Altijd even vriendelijk en nooit te duur. Daarnaast is de service super.
Vandaag is m'n LG koelkast bezorgd en jammerlijk leverde dat een krasje op. Gebeld en direct werd er een nieuwe deur besteld. Beter dan best.

• Service
  • Klantvriendelijkheid
  • Vakkennis
  • Super mooie "winkel"

Minpunten

• Geen gebak bij de koffie

Robert 30-12-2016 Via de website gekocht

Candy AQUA1041D1 Wasmachine

Ik heb deze winkel gekozen omdat de prijs en levertijd als beste naar boven kwamen, dit na eigen onderzoek op verschillende pagina's, levertijd was zeer goed (de volgende dag).

Daarentegen was de werkelijke levering zo snel dat de "extra service" niet uitgevoerd is helaas, gelukkig ben ik zelf handig genoeg om dit te kunnen doen.

De wasmachine staat op zijn plek en werk goed :).

OrderNr: 344265.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Prijs van het product

Minpunten

• Extra service niet uitgevoerd

Monique 30-12-2016 Via de website gekocht

Alles liep op rolletjes. Vlotte offerte en vlotte bezorging.

Makkelijk communiceren via de email. Alles liep via Bemmel en Kroon. Zij deden ook zelf de bezorging. En dat werd heel goed gedaan.

Pluspunten

• makkelijke communicatie per email
  • uitstekende bezorgers van Bemmel en Kroon zelf

Minpunten

• als Dynalogic de bezorging zou hebben gedaan

jeroen teunissen 30-12-2016 Via de website gekocht

siemens combi magnetron

ik heb voor bengel en van bommel gekozen om ten eerste hij het goedkoopste het product had aangeboden en ten tweede de verzend kosten zelf in rekening nam en ten derde het product binnen een werk dag verzonden heeft. dus goed snel en goedkoop wat wil je nog meer. dus van mij alle lof en een dikke 10

F.J. van der burgt 30-12-2016 Via de website gekocht

frans van der burgt

wij hadden een inbouw combi magnetron besteld die ik bij levering aan de chauffeur cash wilde betalen.
dat had het bedrijf van Bemmel en Kroon en het vervoer bedrijf liever niet .
die gaven de voorkeur om te pinnen maar daar zaten weer €4,95 pin kosten aan vast.
daar was ik het niet mee eens en de reactie op mijn opmerking van de organisatie Bemmel en Kroon was dat ik dat kenbaar moest maken aan de vervoerder en het dan met hem moest verrekenen.
ja die wist natuurlijk van niets en op hem bon stond ook niet pin kosten in mindering brengen.
dus omdat ik de magnetron toch wilde hebben alsnog bedrag betaald inclusief pin kosten.
daarna gereageerd en vermeld bij Bemmel en Kroon dat ik over deze zaak niet tevreden en teleurgesteld was.
een dag later een nette mail van Bemmel en Kroon gekregen met excuses en het verzoek om mijn rekening nr door te geven zodat zij alsnog het betaalde pin bedrag naar mij kunnen retourneren.
kijk dat vind ik nou kwaliteit en service verlenen.

met vriendelijke groet,
Frans van der Burgt.

Pluspunten

• goede en snelle service

Fam. De groot. Ordernr BKI573360 30-12-2016 Via de website gekocht

Koelkast gekocht

Ik ben zeer tevreden, de site is overzichtelijk, het bestellen ging makkelijk, ik wilde een andere leverdatum dan 2 dagen later, ook dat ging makkelijk. De levering is vlekkeloos verlopen. Werd netjes 20 min van te voren gebeld dat ze eraan kwamen, de medewerkers waren zeer vriendelijk, koelkast werd keurig naar binnen gebracht, er werd goed opgelet dat er niks beschadigd zou raken, zoals muren en deurkozijnen. De koelkast werd netjes op de plek waar wij hem wilden hebben neergezet. Korte uitleg erbij en wij waren helemaal blij.

Pluspunten

• Gebruikersgemak website
  • Levering
  • Kwaliteit
  • Vriendelijk
  • Informatie over levering

paul 30-12-2016 Via de website gekocht

Scherpe prijzen, prima service!

Ordernummer DH569435:

Half november na uitvoerig productvergelijkingen gedaan te hebben wist ik prima welke wasmachine en droger ik wilde aanschaffen, een Siemens was-/droogcombinatie in de iQ800 iSensoric range.
Mooi meegenomen was dat Siemens op een aantal producten nog een cashback actie had die opliep tot wel €100,- retour per product.

Nu dus kijken bij welke winkel ik dit zou gaan aanschaffen. Via zoekmachines kwam ik onder andere terecht bij de webshop van Bemmel&Kroon. Hier zag ik een prijs welke per product al minimaal €100,- onder de verkoopprijs van de andere webshops lag.
Ik dacht in de eerste instantie: dat is misleidend; zij hebben de cashback actie al in de verkoopprijs verwerkt?!?
Dus gebeld met de Klantenservice van Bemmel&Kroon om te informeren hoe één en ander in elkaar zat.

Ik kreeg een zeer behulpzame medewerker ..... aan de telefoon die mij, tot mijn verbazing, vertelde dat de prijzen op de website hun éigen verkoopprijzen zijn en dat de cashback actie van Siemens hier nog bovenop kwam! Niet alleen waren ze al zeer scherp geprijsd, maar in het telefoongesprek werd mij nog een keer een korting van €50,- aangeboden als we de zaken direct rond konden maken. Nu was dat in mijn geval geen probleem want ik had mijn huiswerk al gedaan.

Ook werd mij de mogelijkheid aangeboden om 3 jaar extra garantiecertificaten aan te schaffen;
€80,- voor de wasmachine en €70,- voor de droger. Ik mocht hier nog even over nadenken omdat ik de producten pas anderhalve maand later (op 30-12) bezorgd wilde hebben.
Betaling was ook geen probleem, een iDeal link zou mij gemaild worden daags voor de aflevering.

Voor de kerst werd ik door dezelfde medewerker gebeld met de vraag of ik nog interesse had in de extra garantiecertificaten én dat hij deze ivm de aanstaande jaarafsluiting nu tezamen voor €50,- mocht aanbieden.
Hier heb ik gebruik van gemaakt. Ik kreeg keurig volgens afspraak een iDeal link toegestuurd per mail.
Betaling was hierdoor super makkelijk geregeld!

De avond voor de levering een mailtje met een tijdvak van bezorging en vandaag ongeveer 30 minuten voor de daadwerkelijke levering keurig een belletje van de chauffeur dat hij er bijna was.

Om een lang verhaal kort te maken; mijn ervaring met Bemmel&Kroon is dat ze erg scherp geprijsd zijn, graag met de klanten willen meedenken, afspraken goed nakomen en prima service leveren!
Aan mij hebben ze een tevreden klant overgehouden.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Scherpe prijzen
  • Afspraken worden goed nagekomen

Laurette 30-12-2016 In de winkel gekocht
Den haag, forepark

vaatwasser

Ben heel erg goed geholpen nadat ik via Facebook was opgelicht met een 2e hands vaatwasser. De verkoper heeft me goed geholpen met een nieuwe vaatwasser en was niet uit op de duurste maar gaf goede resecties over deze. Kon de volgende dag al bezorgd worden, dit was ook keurig gedaan. Bezorgers stelden zich ook voor en waren zeer vriendelijk.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Denken echt met je mee
  • Snelle levering
  • Nette bezorging
  • Gaan niet voor het duurste merk, eerlijk

Marièlle 30-12-2016 Via de website gekocht

aankoop wasmachine

De wasmachine besteld en zou de volgende dag al gebracht kunnen worden. Dit was voor ons niet mogelijk en daarom blij met de mogelijkheid tot aangeven van een andere datum. De dag ervoor netjes een mail met tijd waarin de wasmachine geleverd zou worden. Drie kwartier van tevoren belden ze nog even.
De machine is netjes geplaatst, aangesloten en al aangezet. De oude machine is meegenomen. Alles verliep vlot en vriendelijke heren. Tevreden!

Pluspunten

• snelle levering
  • oude machine meegenomen
  • vriendelijke heren

R Keulemans 30-12-2016 In de winkel gekocht
den haag Neckar 24 factuurnr : 573766

Prima geholpen!

We kwamen met name om advies te krijgen over aankoop van een nieuwe Wasmachine en Wasdroger. We werden prima geholpen met name door op de juiste en niet te opdringerige wijze geïnformeerd te worden over voors en tegens van de verschillende machines. Samen met de informatie die wijzelf reeds hadden verzameld, maakte dit onze keus helder . Tevens opmerkzaam gemaakt over de cashback actie die Siemens voerde. Helder en duidelijk over de mogelijkheden van thuisbezorging en installatie hulp zonder extra kosten

Pluspunten

• kennis van de apparatuur
  • ruime keuze
  • juiste wijze van assistentie bij de verkoop

Pien 30-12-2016 Via de website gekocht

Wasmachine en droger

Bemmel en Kroon geeft goed advies over wasmachines en drogers. Ik heb een goede keus kunnen maken en deze bevalt prima. Helemaal naar wens! Naast het deskundig advies een snelle en betrouwbare levering van de wasmachine en droger. Ik ben super tevreden.

Leen 30-12-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Samsung Wasmachine order ZTW578029

Omdat ik in het verleden ook al goede ervaringen had (ook v.w.b. garantie en service) met Bemmel&Kroon, ook deze keer daar weer uitgekomen na ook in andere winkels te hebben gekeken. Prettige winkel met voldoende assortiment, scherpe prijzen en prettige verkoper met goed advies, welke ook ruim de tijd nam om verschillende machine's te laten zien en hun verschillen uit te leggen. Verkoper leek niet geheel op de hoogte van de consumenten rechten bij garantiezaken, maar dat is natuurlijk niet het belangrijkste. (dit komt overigens vaak voor bij alle winkels).
Snelle levering (kon de volgende dag al) en geen onverwachte bijkomende kosten. gratis levering op de 2e verdieping (zolder) van ons huis, aangesloten en de oude machine meegenomen.
Al met al zeer tevreden.

Pluspunten

• prettige winkel met ruim assortiment
  • goed advies
  • goede prijzen (marktconform)
  • geen omverwachte bijkomende kosten

Minpunten

• onjuiste voorlichting consumentenrechten.

John 30-12-2016 Via de website gekocht

"Extra service" valt tegen

Leverancier wilde Miele wasmachine niet uitpakken en aansluiten. Werd gewoon over de drempel gedumpt. Koste uiteindelijk 4 telefoontjes om ze hiervoor terug te laten komen. Uiteindelijk opgelost zoals overeengekomen. Apparaat bevalt uitstekend.

ordernummer BK1578460 30-12-2016 Via de website gekocht

Een "Kroon"juweel

Bij toeval kwamen wij op de site van dit bedrijf terecht. Wij waren op zoek naar een koel/vriescombinatie, aangezien wij te weinig vriescapaciteit hadden. Wij hebben gekozen voor een LG, vinden wij al lange tijd een heel sympathiek en betrouwbaar merk. De informatie was bijzonder duidelijk en het kostte ons dus niet veel moeite om een goede keuze te maken. Nu staat dit pronkstuk in onze keuken en we zijn er al helemaal verliefd op. Onze oude koelkast was bijna 10 jaar oud en dan zie je wat er in die 10 jaar al weer veel nieuws op de markt komt.
Wij zijn er zeker van dat wij heel veel plezier zullen beleven aan deze koel/vriescombinatie.
Wij kunnen iedereen dit bedrijf van harte aanbevelen. Ook wat betreft de expediteur waar zij mee samen werken, is werkelijk fantastisch. Zij houden je precies op de hoogte wanneer het apparaat geleverd wordt en dat wordt vervolgens vakkundig en snel uitgevoerd. Petje af.

Pluspunten

• Zeer goede informatie vooraf. Overzichtelijk.
  • Snelle en vakkundige aflevering.

E. Roggeveen 30-12-2016 Via de website gekocht

Wasdroger

Waren al eerder bekend met aankopen bij Bemmel & Kroon. Bij onze keuze van de wasdroger stond een goede uitleg, servicevoorwaarden waren helder. Ook de service aan huis was prima! Goed bevallen dus.

Pluspunten

• Bij bezorgen - afval gelijk weer mee
  • Goede service aan huis

van Ouwerkerk 30-12-2016 Via de website gekocht

Levering kookplaat!

Op de site stond dat er een bepaalde kookplaat op voorraad was, wij deze besteld...maar reactie en levering bleef uit! Gebeld met de heren van deze winkel, vriendelijk te woord gestaan en alles prima opgelost!!..na een moeizaam begin een super afhandeling van deze winkel!

Inge 30-12-2016 Via de website gekocht

mooie grote koelkast snel besteld en snel geleverd

Mooie koelkast gevonden en gekocht, Snel geleverd.
Kreeg voor levering bericht wanneer de koelkast bezorgd zou worden,via sms en email.
Hebben mijn oude koelkast keurig mee genomen.
Product voldoet helemaal aan mijn verwachting.

Pluspunten

• snelle levering
  • goedkoopste aanbieder

Marlijn 30-12-2016 Via de website gekocht

Bestelling Wasmachine AEG L7FE84EW

2 maanden geleden is onze droger ermee opgehouden klein onderzoek gehouden op internet van Bemmel en Kroon was het voordeligste, snelste levering en makkelijke site. 2 dagen geleden is onze wasmachine kapot gegaan en hebben wij zonder een onderzoek te doen deze direct bij van Bemmel en Kroon besteld. Dit zeker door eerdere positieve ervaring die wij hebben gehad met dit bedrijf.

Pluspunten

• Voordelig
  • Snelle levering
  • Overzichtelijke site

Arjan 30-12-2016 Via de website gekocht

Uitstekende service

In korte tijd twee producten aangeschaft bij Bemmel en Kroon, zeer tevreden. Goede communicatie en overzichtelijk wanneer ik iets kan verwachten. Vooraf wordt ik netjes gebeld dat ze binnen een half uur bij mij thuis zijn en dan zijn ze er ook. Ze hielden zelfs rekening dat ik tussendoor de kinderen uit school moest halen. Heel fijn

Pluspunten

• Goede communicatie
  • Afspraak is afspraak

E.G. B. 30-12-2016 In de winkel gekocht
Rijneke Boulevard

Top !

Inmiddels al zes keer A-merk apparatuur bij Bemmel & Kroon gekocht (koelkast, vaatwasser, fornuis, wasmachine, droger, afzuiger. In alle gevallen deed ik steeds het tegenovergestelde van normaal; ik zoek eerst online naar apparatuur en koop het daarna bij Bemmel. Goede service (goed advies, zelf bezorgdatum kiezen en op zolder geleverd), gunstige prijzen (gelijk aan internetprijzen) en de mogelijkheid het product even te aanschouwen in de showroom.

Dank!

Pluspunten

• Apparatuur wordt voorzichtig naar boven gebracht
  • Goed advies in de winkel
  • Gratis bezorging
  • Uitgebreide showroom (Rijneke Boulevard)

Minpunten

• Bezorgers komen soms vóór afgesproken tijd

Michel Klein 30-12-2016 In de winkel gekocht

Koelkast

Ontzettende leuke winkel met een mooie showroom. De verkoper P. komt op een relaxte manier NAR je toe, geeft alleen maar ter zake doende informatie. Inhoudelijk en duidelijk, zonder een bepaald merk op te dringen. tot slot heeft hij ons even meteoriet gelaten om tot een keuze te komen. De informatie heeft kunnen bezinken, ook erg fijn. De koelkast was ook direct op voorraad, de volgende ochtend kosteloos geleverd. Oude koelkast gratis meegenomen. Geweldige service!

Pluspunten

• Ruime keuze
  • Deskundig personeel
  • Prima service

Vincent Blokker 30-12-2016 Via de website gekocht

Keukenapparatuur

Ik heb gekozen voor deze shop omdat de prijzen goed zijn.
Daarnaast hebben ze mij goed geholpen met betere apparaten kopen die voordeliger waren.
En producten die bij andere niet meer leverbaar waren hadden zij wel.

Pluspunten

• Goede service
  • Goede en gemakkelijke levering zelf in te plannen

Mevrouw B 29-12-2016 In de winkel gekocht
Cruquius

Wij waren in de winkel in Cruquius. Al vaker daar geweest. Altijd direct en professioneel geholpen door iemand die verstand van zaken heeft. Ze leggen geen druk op je om iets direct te kopen en geven je toch alle tijd en aandacht die je jezelf zou wensen.

Pluspunten

• vriendelijk en professioneel winkelpersoneel
  • ruime zaak
  • prettige, rustige sfeer
  • geen pusherig gedrag van personeel