Deze score is berekend op basis van 3123 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Judith 02-01-2018 Via de website gekocht

Snel en goede aflever service.

Kende de shop niet, wel even op echtheid gecontroleerd, maar top service!
Kom zeker terug bij deze webshop.

W. D. Meerdink 02-01-2018 Via de website gekocht

Fijne webshop

Website is duidelijk en overzichtelijk. Goede prijsstelling met daarnaast scherpe dagaanbieidingen. Snelle, goedverzorgde levering.

Kim 02-01-2018 Via de website gekocht

Eenvoudig bestellen en vlekkeloze service afhandeling!

Genoten van een mooie aanbieding. Eenvoudig kiezen, bestelling plaatsen en supersnelle levering. Hele traject volgt met heldere communicatie.

familie Peelen 02-01-2018 Via de website gekocht

Verrast en super service!

Via de website van Bemmel en Kroon hebben wij een diepvriezer GS58NAW41 gekocht. Direct na het plaatsen van de order ontvingen wij de factuur waarop stond aangegeven dat een GS58NEW40 werd geleverd (opvolger). Snel de specificaties gecheckt en inderdaad een mooier apparaat (verschil zit in de handgreep). Leuk detail op de factuur stond ook een kassakorting van € 25,- vermeld.
Binnen 24 uur na het plaatsen van de bestelling werd de nieuwe vriezer ingeleverd en door de 2 medewerkers keurig op de plaats gezet, top service! De bestelling was mooi via track en trace te volgen. Leuk detail via de cash back actie van Siemens stond dezelfde dag als de aflevering de € 70,- weer op onze rekening teruggestort.
Gelet op onze gezinssamenstelling met 4 kinderen zijn wij super blij met deze vriezer!

Caroline 02-01-2018 Via de website gekocht

Perfect geregeld!

Onze vaatwasser liet ons in de steek, 1 dag voordat wij vrienden op het eten zouden krijgen. Het komt nooit goed uit, maar nu al helemaal niet. Dus even gegoocheld naar een betaalbare en goed vaatwasser.
Bij Bemmel en Kroon kwamen we het voordeligst uit.
Vandaag besteld, morgen in huis.
Perfect geregeld.

Albert 02-01-2018 Via de website gekocht

Prima service

Vriendelijke en behulpzame medewerkers.
Prima prijs en zorgvuldige verzorging van de levering.
Toen bleek dat het product op korte termijn toch niet leverbaar was, werd ik goed geholpen om een goed alternatief te vinden

Mar 02-01-2018 Via de website gekocht

Bemmel & Kroon Prima, bezorgdienst minder...

Web shop prima, duidelijk eerlijk en super voordelig.
Helaas was de bezorgdienst minder... contact mbt levering uitstekend, maar zoals afgesproken plaatsen... Daar hadden de boys gen zin is... Zelf de machine op zijn plaats gezet. Was neerzetten stekker in het stopcontact aan/uit zetten en doei.... ?

han van 't hooft 02-01-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Na op internet prijzen te hebben vergeleken kwamen we weer uit bij Bemmel en Kroon waar vorig jaar onze vaatmachine was gekocht. Telefonisch besteld in twee minuten, naam in systeem dus snel en uiterst vriendelijk. Bezorging en aansluiting de volgende dag door twee vriendelijke en bekwame mannen.

HCdC 02-01-2018 Via de website gekocht

Razend snelle service:top!

Goede ervaring bij eerdere aankoop. En inderdaad de laagste prijs! Er was zelfs telefonisch contact mogelijk op nieuwjaarsdag. En bezorging was binnen een dag. Voor een kookplaat heel prettig! Dus niets dan lof!

Jan H 01-01-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Aankoop en levering AEG afwasautomaat

Ruime keuze in de nabijgelegen grote showroom van Bemmel & Kroon Cruquius. Goede inhoudelijke voorlichting door verkoper. Er werd geen keuze opgedrongen. Mooi aanbod, financieel goed gespecificeerd en alles klopte. Bezorging en installatie thuis nadien, door apart bedrijf, werd uitstekend verzorgd.

Ruud 31-12-2017 Via de website gekocht

snelle afhandeling en service.

Bestelde machine uit voorraad en iets duurdere alternatief aangeboden voor de geboden prijs. Top. Mijn volgende aankoop wordt ook bij hen. Goede en snelle service.

CVDL 31-12-2017 Via de website gekocht

Perfecte belofte alles klopte

Net voor nieuwjaar vaatwasser defect.Een nieuwe met juist onderbouwde reviews/test uitgezocht.Andere websites persoonlijk contact gehad maar konden absoluut niet meer leveren.
Toen bleek Bemmel&Kroon deze machine wel 100% te kunnen leveren vóór nieuwjaar.En LET OP ook nog de goedkoopste van Nederland. Marcel van de verkoop verdient COMPLIMENT (site aangepast) en klopte voor 100 PROCENT.Levering keurig/nette koeriers.Super tevreden en machine doet het uitstekend.

monique botterblom 31-12-2017 Via de website gekocht

Ijskoude actie

Super handige site,makkelijk te bestellen en betalen.Daarna word je heel goed op de hoogte gehouden hoe laat de bezorgers komenZe nemen de oude vrieskast mee en alle verpakkingsmaterialen.

Theo 31-12-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd en ingebouwd
Goede communicatie voor afspraak van monteur
Goed en snel ingebouwd en als service alle keukenkastjes gesteld

Martijn 31-12-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Koelkast besteld die goed scoorde bij consumentenbond, itt bericht op website niet meer leverbaaar dus ander model zelfde merk geleverd. Zal vast ook prima zijn, maar ik kwam af op model uit test consumentenbond, site dus misleidend.
Levering tussen 8:00 en 22:00, nader bericht zou die dag volgen, echter geen bericht meer en ook geen levering. Uiteindelijk dag later alsnog bezorgd. Ik vind het erg slordig dat we daarover niet op de hoogte zijn gesteld.

Mr Dragi 31-12-2017 Via de website gekocht

Super snelle service, netjes volgens afspraak geleverd.

Was nog niet bekend met Bemmel en Kroon maar vond ze op de laagste prijs en kan niets anders dan lof hebben voor het bedrijf. Niets alleen bieden ze de scherpste prijs, maar de levering was ook keurig op tijd. In de toekomst kijk ik zeker ook bij jullie. Bedankt.

Rene 30-12-2017 Via de website gekocht

erg goede service

een duidelijk voorbeeld van hoe service moet zijn ,goede prijzen en snelle levering van ordernummer: BKI651802 .
ze komen de afspraken Perfect na .

Gerrit 30-12-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Snelle levering en een mooie prijs / kwaliteit verhouding. Bezorgers erg vriendelijk. Alleen jammer dat we m zelf moesten installeren

Binnen 24 uur top geleverd!!!!! 30-12-2017 Via de website gekocht

Service volgens afspraak !!!!

Via Kieskeurig bij Bemmel&Kroon uitgekomen.
Was 1 van de 3 leveranciers.
Waarom Bemmel & Kroon: goedkoopste en direct volgende (zater)dag leverbaar.
Andere aanbieders duurder en 3-4 dagen levertijd.

Via de mailberichten en track&trace keurig op tijd geleverd, chauffeur (Ali) correct, vriendelijk en behulpzaam. Top gedaan!!!!

H.Steenbergen 30-12-2017 Via de website gekocht

Voordelig, Betrouwbaar en supersnel !!

Nooit van gehoord echter via Google gevonden. Was de meest voordeligste inclusief bezorgkosten. Super zal deze vaker raadplegen.

Albert Duindam 30-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en prima prijs/kwaliteit verhouding

Ik heb binnen 20 uur een nieuwe vaatwasser staan, 21:45 besteld, om 8:00 had ik duidelijkheid hoe laat de vracht kwam, en ze hebben de vaatwasser 2 verdiepingen omhoog getild en de oude meegenomen. Echt super service van het logistieke bedrijf. Prima vaatwasser met duidelijke instellingen en voldoet uitstekend.

alex 30-12-2017 Via de website gekocht

perfect geregeld en mooi product!

duidelijke site. makkelijk te bestellen. prima afhandeling. product besteld volgende dag in huis. je wordt prima op de hoogte gehouden wanneer de bezorger komt, je kunt hem zelfs volgen waar hij is.

Roest 30-12-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

slechte service

29 december een grote inbouw ijskast en een diepvries gekocht. Belooft dat ze zaterdag de 30e geleverd zouden worden. 8.02 uur sms levering tussen 12.15 en 15.15. Om 15.02 mailtje we komen wat later met excuses. We proberen de levering in andere route te plannen. 15.13 uur mail maak nieuwe afspraak (niet eerder dan dinsdag) Bemmel gebeld en ze doen er gewoon niks aan verschuilen zich achter de transporteur (doe ik geen zaken mee) en er is geen andere oplossing mogelijk want dat staat ons geautomatiseerd systeem niet toe. Rond uit belachelijk dat ze je zo in de kou laten staan. Ik heb een contract met Bemmel en Kroon en hoe ze die spullen vandaag hier krijgen is hun probleem niet de mijne.

Roestslc 30-12-2017

nav deze review die ik ook naar Bemmel en Kroon gemaild heb, gebeld door de filiaal manager. Heel goed gesprek (beter dan met de verkoper uit de winkel) Uiteindelijk afgesproken dat de spullen dinsdag morgen geleverd worden met een leuke korting als extra.

Zwennes 30-12-2017 Via de website gekocht

Snelle en keurige service

Op advies van mijn ouders hier een wasmachine besteld en heb er geen spijt van. Keurig gebeld dat de levering onderweg was en snel en netjes geleverd.
Top service

Agnes Jubithana 30-12-2017 Via de website gekocht

Top service voor een scherpe prijs!

Ik ben voor Bemmel en kroon gegaan omdat mijn gewenste wasmachine hier het goedkoopste was. De service om het thuis op de eerste verdieping te laten bezorgen en het uit te pakken en te installeren kwam voor mij als zwangere vrouw als geroepen. Ze hebben zelfs de verpakking netjes meegenomen. En oik nog mijn kapotte loodzware Miele. Netjes via mail op de hoogte gehouden toen er wat oponthoud bleek te zijn. Een zeer tevreden klant. BKI652799

mr_fix_it 29-12-2017 Via de website gekocht

Zeer snel geleverd, goede bezorgservice, netjes verpakt.

Ik kocht een koelkast. De prijs was zeer scherp, de levering was de volgende dag, netjes binnen de aangegeven tijd (die 's ochtends om 8 uur binnenkwam per mail). De track en trace werkt goed. Al met al een zeer goede ervaring. Product was goed verpakt en volledig. Alles in orde zou ik zeggen.

De Bosjes 29-12-2017 Via de website gekocht

Koelkast gekocht bij Bemmel en Kroon omdat hij één van de goedkoopste was en de volgende dag geleverd kon worden.
Alles goed geregeld zowel de bestelling als de levering. Erg tevreden.

Familie Maas 29-12-2017 Via de website gekocht

Goede service en meedenken met de klant!

Geweldige service, ik heb telefonisch mijn leveringsdatum een paar keer verplaatst en dit is zeer vakkundig en vriendelijk gedaan door de medewerker!
Alle apparatuur is precies gebracht wat besteld was!

Eveline 29-12-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Snelle service

Woensdag besteld en vandaag (vrijdag) geleverd. Levering was mooi op tijd. De chauffeurs bellen nog 1 x extra een kwartiertje voor ze bij je zijn.

Cyril 29-12-2017 Via de website gekocht

Prima bedrijf!

Prima en klantvriendelijke webshop. Hier wasmachine aangeschaft. Snelle levering en nog de beste prijs ook!
Ga zo door!

Agnes 29-12-2017 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar goede service

Omdat mijn oude wasdroger nu echt op was kwam ik uiteindelijk uit bij van bemmel hier was de prijs het goedkoopst. S avonds 21.30 besteld en de andere dag gelijk in huis .
Ik zou van bemmel bij iedereen aanbevelen omdat de levering erg snel is goed emailverkeer waarop je op de hoogte word gehouden over de bezorgtijd goede service prima prijs kwaliteit verhouding ze zijn de goedkoopste en ze hebben een overzichtelijke website.

Michiel Kroon 29-12-2017 Via de website gekocht

Zonder meerprijs een duurdere wasdroger!

Het bestelde type wasdroger WT46G400NL was niet meer leverbaar!
Zonder meerprijs heeft Bemmel & Kroon een duurder type wasdroger WT46G490NL geleverd.
Top service en levering binnen 24 uur.

Leo 29-12-2017 Via de website gekocht

Vrieskastje

Gekozen voor kleine vrieskast. Keuze Zanussi. Goede bediening, vriendelijk personeel ruime keuze en aflevering volgens afspraak.

Dondorp 29-12-2017 Via de website gekocht

Geheel volgens afspraak geleverd

Na het plaatsen van de order is er een prima responds geweest. Tot op het moment van leveren was de zending te volgen. Uitermate vriendelijke chauffeur. Perfect

Sou 29-12-2017 Via de website gekocht

Fantastisch!

Op aanraden van mijn zus bij Bemmel & Kroon een inbouwoven en vaatwasser aangeschaft. De klantenservice heeft mij zo goed geholpen met het meedenken en kiezen van een geschikte vaatwasser en ook rekening gehouden dat ik met de feestdagen de apparaten nodig heb. Ze hebben hun best gedaan en woord gehouden en nu heb ik twee prachtige apparaten waar ik de komende tijd zeker van ga genieten! Top!

Annelie 29-12-2017 Via de website gekocht

Geen klantvriendelijke oplossingen

Ik ben niet erg tevreden over de service. Er werd (uiteindelijk tot twee keer toe) zonder uitleg of overleg aangekondigd dat er een ander model geleverd zou worden, wat ik dus niet zelf uitgekozen had. Reden was dat het gekozen model niet meer leverbaar was, waarbij ik het misleidend vind dat je die dan wel in eerste instantie kunt bestellen. De communicatie over het omruilen verliep vervolgens erg onduidelijk, omdat er niet werd ingegaan op de inhoud van mijn mails en er weer zonder uitleg of overleg dingen veranderd/ingepland werden. Ik heb het als frustrerend ervaren dat er niet vanuit de behoefte van de klant gedacht wordt.

Viveen 29-12-2017 Via de website gekocht

goede service erg vriendelijk

Duidelijke site. We zijn bekend met jullie hebben al meer gekocht vol tevredenheid.Pasgeleden nog een vaatwasmachine waar we uiterst tevreden mee zijn.

Bart 29-12-2017 Via de website gekocht

Uitstekende levering

Goed produkt wat prima verpakt was. Uitstekende levering. Oude vaatwasser werd netjes afgevoerd. Uitstekende prijs kwaliteit vehouding voor de vaatwasser. Hij werd zelf tussen kerst en oud wn nieuw geleverd. Meeste winkels lukt dat niet 🙋. Kreeg zelfs een nieuwer model die nog beter is voor dezelfde prijs!

famoverduin 29-12-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Prima webshop, alles keurig geregeld. Duidelijke en snelle afhandeling van de bestelling, en levering ook prima met doorgeven van de verwachte bezorgtijd.

Paul O 29-12-2017 Via de website gekocht

Zoals beloofd afgeleverd met vriendelijk personeel

Duidelijke website, veel informatie en links. Info via mail over levertijd perfect. Vriendelijk personeel bij aflevering en meenemen van de oude vaatwasser.

Pascal 29-12-2017 Via de website gekocht

Petje af voor deze firma.. super goede service!!

vandaag een nieuwe vaatwasser binnen gekomen, ik had via de web-shop van Bemmel en Kroon één in een goeie aanbieding besteld. Echter kreeg ik een dag erna een email dat deze niet meer voorradig was, dus stuurden ze een andere van het zelfde merk.. echter wel stukkenduurder en dat voor de zelfde prijs en betere specificaties dan die wat ik had uitgezocht..
Petje af voor deze firma.. super goede service van Bemmel en Kroon, ik ben echt aangenaam verrast.. zo kan het dus ook!!

ton vd ven 28-12-2017 Via de website gekocht

Prima service,snelle reactie op vragen en snelle levering

Duidelijke shop met goede prijzen,mails worden snel en netjes beantwoord.
Levering duidelijk met track en trace.

W v Esssen 28-12-2017 Via de website gekocht

Snelle service ,scherpe prijs

na 1 telefoontje ,een duurder type gekregen voor dezelfde prijs. om 1900 uur besteld ,volgende dag in huis.

Loek 28-12-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Goedkoper dan mediamarkt

Prachtige winkel, goed en snel geholpen ruime keus, ze zus zei ga daar eens kijken
Ik zeg tegen mijn kenneskring ,loop daar eens naar binnen

Jan 28-12-2017 Via de website gekocht

Snelle reacties en er gebeurd wat is beloofd

Online heb ik vragen gesteld en binnen 1 uur op al mijn vragen antwoord gekregen en een prima aanbod gekregen. Door de Kerstdagen was plaatsen binnen 2 dagen niet mogelijk. Dat werd keurig aangegeven en ik kon de koop ongedaan maken. Ik heb een afspraak na de kerst gemaakt en alles verliep zoals was afgesproken. Ook de monteur die de vaatwasmachine plaatste heeft netjes gewerkt. Ik zou niet weten wat er beter kon.

Hannah 28-12-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam

Levering koelkast

De winkel was mij aangeraden door vrienden. We hebben een koelkast met fikse korting aangeschaft. Heb een aantal keer wijzigingen moeten doorvoeren betreft de leverdatum dat werd direct gedaan en met een bevestigingsmail direct daaropvolgend. Heel vriendelijke behandeld. Ik had extra betaald voor het laten uitpakken voor de koelkast maar was op vakantie toen hij werd geleverd en hij is toen niet uitgepakt. Contact opgenomen en het extra geld werd direct teruggestort. Keurig!

Rian 28-12-2017 Via de website gekocht

Kon mijn oren niet geloven, topservice

Gisteren een droger besteld, omdat er iets niet duidelijk was heb ik Bemmel en Kroon gebeld. De onduidelijkheid was meteen geregeld. En nadat ik gevraagd had wanneer er geleverd kon worden en de droger niet op voorraad was, kreeg ik een betere en nieuwere droger voor hetzelfde geld, zodat hij vandaag al geleverd kon worden. Ik geloofde mijn oren niet. Wat een topservice. En de droger die draait al volop.

J.M.Slingerland 28-12-2017 In de winkel gekocht
zoeterwoude rijndijk

goede service, leuke vlotte verkoper zonder smoesjes

je wordt hier altijd goed geholpen en hebt een goede service, no nonsens en prima uitleg. de verkoper weet wat je zoekt en wijst je de juiste apparaten aan.

P. Alderliesten 28-12-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Geen goede informatie van het product

Wel vriendelijke benadering. Geen optimale voorstelling van product. Want maatschets en verder gegevens ontbreken.

Marc 28-12-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd met prima service!

Prima prijs voor een prima product. Via de website kun je de levering online in de gaten houden. s'Ochtends vroeg kregen we een mail met de levertijd. En de levering volgens afspraak (naar de 2e verdieping zonder lift met een kleine bijbetaling.