Deze score is berekend op basis van 2975 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jan Schaap 16-08-2017 Via de website gekocht

Leuke site goed overzichtelijk met voldoende informatie.

Shop komt goed en duidelijk over. De gevraagde prijzen van de aangeboden producten zijn laag ten opzichte van andere bedrijven, en dus voor de klant erg aantrekkelijk. De gedane bestelling krijgt een snelle en goede behandeling.
De klant ontvangt snelle en goede informatie over de bestelling en levering.

Marianne 16-08-2017 Via de website gekocht

Stipte levering

Duidelijke site, goedkoop, dag van bezorging zelf te kiezen, dag van te voren bericht wanneer product bezorgd wordt, 's morgens e-mail met uren waartussen bezorgd wordt, 15 min. van te voren sms dat koerier komt. Klopte precies.

Bertrand Dehu 16-08-2017 Via de website gekocht

top service, leveringdienst met afspraak en laagste prijs !

gevraagde artikel was niet meer beschikbaar - een medewerker van de klantservice heeft direct met mij contact opgenomen om een duurder alternatief voor de zelfde prijs aanbieden ! Prima leveringdienst met afspraak en spot prijs. Heel blij dus !

GTJ VAN LUIJK 16-08-2017 Via de website gekocht

Goede en betrouwbare online winkel

Wij zijn al eerder in de echte winkel ook geweest,
Goed verzorgd , ruime keus en klantvriendelijk.
Goed advies en scherp geprijst

Gz 15-08-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Goede verkoper maar de afleveraar had haast

Werden in de winkel erg goed geholpen en geadviseerd ook de aflevering was de dag erna al.
Helaas hadden de afleveraar erg veel haast en werd de oude koelvries combinatie erg lomp afgevoerd waardoor hij over de deur dorpel klapte.

Maarten 15-08-2017 In de winkel gekocht
Rijnwoude

Je zult maar bezorger zijn....

We hebben voor ons nieuwbouwappartement gekozen voor een keuken van Bemmel en Kroon.
Helaas? Moeten we ook tijdelijk naar een huurflat.
Voor de aanvullende apparatuur: gasfornuis, wasmachine en Vriezer ook weer gekozen voor Bemmel en Kroon: de aanbieding had een prima prijs/ kwaliteits verhouding
De bezorging van de apparaten was een crieme voor de bezorgers, gezien de nauwe toegang tot de flat en de lift.
Ze deden het professioneel en met een glimlach: chapeau.
We zijn dus vol vertrouwen wat betreft de levering van onze nieuwe keuken volgend jaar....

Medina 15-08-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Super goed service

Goede personeel in de winkel...
Ze proberen je goed van dienst zijn en dat is goed geluk . Super blij van ons aankoop van een oven.

Willemijn 15-08-2017 Via de website gekocht

Volgens afspraak bezorgd, bezorgmoment nauwkeurig aangegeven

De prijs van de webshop was niet duur en ik kreeg een halfuur van tevoren bericht dat het product zou worden bezorgd.

RHK22463 15-08-2017 Via de website gekocht

Veel keuze en goede prijs

Vlak achter elkaar een vaatwasser en nu een vriezer (barmodel) aangeschaft bij deze webwinkel.
De vriezer was op voorraad en dezelfde dag nog werd de aflevertijd bevestigd.
De mannen pakken hem netjes voor je uit, nemen de verpakking en het oude apparaat weer mee en daarom heb je na afloop geen overbodige rotzooi in huis. Prima service, nog even snel instructies om hem 4 uur te laten staan voordat je hem aanzet en dezelfde avond in gebruik genomen. Deze winkel is een aanrader.

Uitstekende service en ervaring. Top bedrijf! 15-08-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Wij hebben een Samsung koelkast via Bemmel en Kroon gekocht. Wij zijn verschillende webwinkels afgegaan, maar alle levertijden waren erg lang. Ook werden bij die webwinkels de koelkast binnen neergezet en moest je zelf maar zien hoe de koelkast in de keuken werd geplaatst.

Per toeval zijn wij bij Bemmel en Kroon terecht gekomen. Heb gebeld met Bemmel en Kroon om te vragen wat de levertijd van de koelkast zou zijn. De medewerkster was hier niet van op de hoogte, maar gaf aan dat zij direct contact op zou nemen met Samsung om dit na te vragen. De medewerkster kon ons vertellen dat de levertijd van de koelkast 1 week zou zijn. Bij de andere webwinkels lag dit rond de 4+ weken. Hier hoefden wij niet lang over na te denken en hebben de koelkast besteld.

Vanaf het begin was de communicatie met Bemmel en Kroon uitstekend. Na het plaatsen van de bestelling kregen wij een bevestigingsmail. De betaling kon via pin bij de levering. De extra service om de koelkast op de juiste plek in de keuken neer te zetten en deze volledig uit te pakken is ons heel goed bevallen. Daarbij werd ook al het verpakkingsmateriaal meegenomen. Bij de ander webwinkels was dit met een amerikaanse koelkast niet mogelijk.

De koelkast werd op een zaterdag geleverd. Vrijdagavond kregen wij een mail en sms met een tijdindicatie. Als je nog niet in de woning woont, is het niet fijn om de hele tijd te moeten wachten. Daarom waren wij ook erg blij dat de chauffeur 30 minuten van te voren telefonisch contact met ons op nam. Daar bovenop werd ook een sms gestuurd dat en chauffeur onderweg was en binnen 30 minuten bij ons zou zijn.

Vanaf de het eerste moment dat wij in contact zijn gekomen met Bemmel en Kroon zijn wij erg tevreden, dit is zo gebleven tot de koelkast bij ons in de keuken is neergezet. Door deze ervaring zullen wij vaker aankopen doen bij Bemmel en Kroon en zullen wij hen aanbevelen bij vrienden en familie.

Pieter 15-08-2017 Via de website gekocht

Super service

S'middags om 15.30 uur besteld, en de volgende dag voor10.00 uur geleverd. De levering kun je tot op detail volgen. Super bedrijf.

G.van Burik 15-08-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Al vele aankopen gedaan , nooit problemen gehad met levering en service.
Goederen altijd op afgesproken datum en tijde geleverd.

LadyOracle 14-08-2017 Via de website gekocht

Goede, vlotte service

Ik heb in eerste instantie voor de site gekozen vanwege de prijs, ik kende hem nog niet, dus ik vroeg me af of het goed zou gaan. Het bestelproces ging soepel, de bezorgers waren vriendelijk en de klantenservice reageerde binnen vijf minuten op mijn mail. Het apparaat had een kleine beschadiging, zonder problemen is het omgeruild op de eerstvolgende werkdag. Het enige nadeel vind ik dat je niet meteen een tijdvak kan kiezen bij de bestelling, alleen een dag.

Ghislaine 14-08-2017 Via de website gekocht

Probleemoplossend denken en vriendelijkheid!

Snelle en duidelijke service. Met een kort bericht werd een aanpassing gemaakt in de factuur. Keurig en snel afgeleverde producten. Medewerkers deden er alles aan om machines te plaatsen, maar dit lukte door onvoorziene omstandigheden niet. Dit lag aan de constructie van het huis. Ze dachten mee en komen terug als het probleem met de muren opgelost is.

Eel Vermond 14-08-2017 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon, Zoeterwoude

Bemmel en Kroon: uitstekend!

Prima hulp in de winkel met iemand die veel expertise heeft. Kwam met goede alternatieven, ondanks dat die goedkoper waren. Erg klantgericht, dus!

Hans 14-08-2017 Via de website gekocht

Prima website, prijs en levering

Goede prijs in overeenstemming met andere leveranciers, klantenservice en snelle levering waarbij het fijn was dat je zelf de dag kon uitkiezen en je pakket kon volgen zodat je wist wanneer er ongeveer bezorgd werd. Het gekochte apparaat speelt, hoop dus geen gebruik te maken van de reparatieservice.

Ton O 14-08-2017 In de winkel gekocht
Den haag

Prima winkel. Deskundige medewerkers die je goed helpen

Prima shop. Regelmatig laagste prijs en vaak ook nog kassakorting. Ze denken ook goed met je mee.
Heel veel producten op voorraad, en dus in staat om de volgende werkdag te leveren.
Bezorging is ook prima, tijdslot wordt keurig doorgegeven en ze bellen nog even voordat ze er zijn.
Apparaat wordt keurig op zijn plek neergezet.
Aanrader!

Bas 14-08-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Snelle levering.
Ondanks dat het bestelde apparaat niet leverbaar was hebben wij een alternatief gekregen waar wij ook tevreden mee zijn.

patrick 14-08-2017 Via de website gekocht

Zeer te spreken over de service

Zeer alerte medewerkers die pro-actief reageren als er vragen zijn bij de klant. En een zeer correcte service. Afspraken worden keurig nagekomen en als er iets uitgezocht dient te worden dan wordt er keurig teruggebeld. Chapeau voor deze werkwijze en hou dit in stand.

Rob van den Bosch 13-08-2017 Via de website gekocht

Afspraken nagekomen

De informatie op de site was overzichtelijk en toegankelijk. Daar worden vervolgens een aantal zaken toegezegd en dat wordt nagekomen. In relatie tot de concurrenten was de service beter.

Boudewijn van der Kroon 13-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en installatie van Siemens vaatwasser

1. Overzichtelijke website, makkelijk zoeken en eenvoudig bestellen.
2. Contact was prima met juiste antwoorden op onze vragen. Goede kennis van product.
3. Levering en installatie geheel volgens plan. Betaling via pin aan installateur
4. Genoeg keuze in assortiment op productgroep met diverse prijzen.
5. Snelle mail over bestelling, voortgang en factuurbedrag.

Ronald Straathof 12-08-2017 Via de website gekocht

Snel en goede service!

Ik vind het een goede website voor makkelijk bestellen. Wat ook wel fijn was, was dat Bemmel en Kroon ook flink goedkoper waren dan andere leveranciers. Onze nieuwe wasmachine werd vakkundig en netjes geleverd! Top dus.

Vissers 12-08-2017 Via de website gekocht

Op tijd bezorgd

Na de bestelling van een oven netjes op de hoogte gehouden en de bezorging via Dynalogic is een voorbeeld voor andere bezorger. Perfect afgeleverd. Prima berichtgeving vooraf.

A. van zanten 12-08-2017 Via de website gekocht

Zo besteld, zo aan huis. En alles perfect.

na zo'n 24 uur nadat oude wasmachine kapot ging, stond de nieuwe Bosch wasmachine al z'n werk te doen. De aflevering door Dynalogic was keurig. Keurige mannen die de wasmachine op z'n plek zetten, monteerden en voor een test aanzetten. Prima service.

de Groot 12-08-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Goede informatie, daardoor andere keuze gemaakt.

Fijne manier van informatie verstrekken, deskundig. Up to date showroom zodat je weet wat je koopt en korting gekregen.

Jaco 12-08-2017 Via de website gekocht

Prima service

Goede website. Bemmel en Kroon was voor dit type wasdroger de goedkoopste. Gratis op de 2e verdieping geplaatst. Oude weer mee genomen. Bezorging helemaal volgens afspraak en planning. Zelfs de chauffeur was te volgen, hoeveel bestellingen er nog voor waren! Dik tevreden.

Kurtisan 12-08-2017 Via de website gekocht

Correcte levering !

Zeer correcte levering en afhandeling, Tevreden !! Laagste prijs gevonden ook op het internet van dit product.

b.Swaanenburg 12-08-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

B.Swaanenburg

De levering was prima in orde .Dag en tijd Klopte uitstekend.
Service geweldig. Zal de winkel zeker aanbevelen.

Robin 12-08-2017 Via de website gekocht

Vlotte levering

Een Miele wasmachine en droger besteld, die werden binnen een paar dagen geleverd, keurig op het afgesproken tijdstip. De wasmachine en droger bevallen tot nu toe zeer goed, ze zorgen voor een schone was, en de wasmachine is erg stil.

Mario 12-08-2017 Via de website gekocht

Correcte afwerking.

Snel, ondanks vakantietijd en goed overleg over tijd en datum. Prima prijs en uitleg over wijzigingen in type apparaten.

Robert 12-08-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Correcte levering

Snelle en correcte levering...op afgesproken dag/tijd bezorgd.

Kortom, men heeft zich aan de afspraak gehouden, altijd fijn.

Claudia 12-08-2017 Via de website gekocht

Supersnelle leverong

Supersnelle levering èn plaatsing van de vaatwasser. Ook de vaatwasser zelf is prima en vooral geluidloos

Matthé 12-08-2017 Via de website gekocht

Super Service!

Zeer tevreden klant. Het bestelde model was niet meer leverbaar waardoor ik kosteloos een beter model heb gekregen. Daarnaast informeren ze je goed over de levering zodat je niet van 08:00 tot 17:00 thuis hoeft te zijn.

RHK22463 12-08-2017 Via de website gekocht

Perfecte service, iedere keer dat ik daar iets koop !

Een Siemens inbouw-vaatwasser besteld via hun website inclusief gratis inbouw en afvoer van de oude machine.
Bij de bevestiging per email werd gemeld dat dit model niet meer leverbaar was dus kreeg ik voor dezelfde prijs een duurder model. Met hun installateur AJ Tec de afspraak gemaakt voor inbouw en die mannen leverden ook een perfecte service. De middag van tevoren een mailtje ter bevestiging van de tijd en een kwartier voor aankomst netjes een telefoontje van de monteur dat hij er over een kwartier zou zijn. Oude uitbouwen en afvoeren en de nieuwe werd netjes ingebouwd en aangesloten. Het deurtje van de gootsteenkast naast de vaatwasser-deur zat al jaren niet helemaal recht... dat vond de monteur niet netjes en hij ging dus aan de gang om ook dit te verhelpen. Vervolgens de plint iets bijgewerkt omdat de scharnieren van de vaatwasser iets anders waren bij het nieuwe model en daarna instructie hoe alles werkt. Dat noem ik nog eens service !

Hans nelissen 12-08-2017 Via de website gekocht

Adequate en goedebverkoop en afhandeling!

Wij kochten een koelvriescombinatie tegen een zeer scherpe prijs waar alle concurenten achter bleven.
Het contact verliep soepel en snel via de mail en de levering was de dag na betaling een feit.
Wij zijn zeer tevreden!!

Iustin candale 11-08-2017 Via de website gekocht

Bemmel en Kroon zijn de beste

Ik bestelde een Lg wasmachine en een Lg droger. De winkel service was perfect, de man met wie ik sprak was erg vriendelijk. Hij bood me een zeer goede prijs, was snel een makkelijk om de koopprocedure te regelen. De producten kwamen aan op de dag dat ik vroeg, maar het enige probleem was dat ik via pinpas via pincode moest betalen, maar hun service werkte niet toen de bestuurder arriveerde en zei dat het een conectie probleem is! Ze zeiden dat ik geld moet betalen of ze zullen ze terug nemen! En dit alles nadat ze me vertelden, sinds ik bestelde, weet ik zeker dat ik de kaart heb om de betaling te kunnen maken! Lucky me dat was een vriend daar die voor mij betaalde en toen moest ik naar een geldautomaat om geld te krijgen en het terug te geven aan de man! Dit alles nam van mijn tijd en was ongemakkelijk!
Afgezien van dit leveringsprobleem was de rest perfect!

Ab Gerritsen. 11-08-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude/Rijndijk

Exelente service

Vakkundig en goed onderbouwd uitgelegd hoe de wasmachine werkt.
Snel geleverd en zeer goed geplaatst bij mij thuis vriendelijk personeel.

Gijs 11-08-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rd

Goede service met de juiste afstemming

Bij Bemmel en Kroon werden we prettig met rust en ruimte ontvangen. De verkoper hielp ons met de keuze naar nieuwe apparatuur voor mijn oude schoonvader. De bediening moest helder en herkenbaar zijn en blijven. De verkoper nam alle tijd om hierin uitleg te geven en de apparatuur te demonstreren. Het afleveren is ook precies verlopen zoals was afgesproken. De tijdszone van afleveren was niets te lang, de apparatuur was vlot en correct geplaatst.

Hans Serier 11-08-2017 Via de website gekocht

Prima Service!

Wij hadden op diverse sites gekeken naar een combi oven. Uiteindelijk kwamen we bij Bemmel & Kroon uit.
Mede omdat bij hen de oven het gunstigst was geprijsd. De afhandeling van onze bestelling is perfect verlopen en door prima mensen bezorgd.

Leo Crauwels 11-08-2017 Via de website gekocht

zeer goede sevice

Zeer goed na komen van de afspraken .
Ik vertrouw iedereen het aan bij Bemmel&kroon te kopen alles perfect .

René 11-08-2017 Via de website gekocht

Nog nooit van gehoord.

Via kieskeurig een wasmachine uitgezocht en uitgekomen bij een Whirlpool type
FSCR70410. Daarna maar kijken wat de goedkoopste winkel was waar hij werd aangeboden en we kwamen uit bij Bemmel en Kroon. Hier hadden we nog nooit van gehoord en dan denk je toch, sla die maar over, kijken wel wat ie kost bij Coolblue. Maar daar was hij 50 euro duurder dus dan de reviews van Bemmel en Kroon maar bekijken en die waren goed genoeg om te bestellen. Zondagavond besteld, Dinsdag geleverd. Niet de hele dag thuisblijven want je krijgt om 08.00 uur bericht wanneer hij ongeveer komt, en later nog de precieze tijd van levering. Lekker makkelijk. de wasmachine werd op zolder gebracht en de oude weer mee retour genomen. Wasmachine bevalt prima, de winkel ook en het bedrijf die het heeft bezorgd ook.

Natascha 11-08-2017 Via de website gekocht

geweldige snelle goede service

Via google gevonden. Goede en overzichtelijke en duidelijke site. Na het bestellen een hele goede communicatie per mail en per sms. Je kan erg duidelijk en goed en nauwkeurig zien waar en hoe laat de levering komt. Super

Frank 11-08-2017 Via de website gekocht

Scherpe prijzen, keurige afwikkeling en levering

Heel prettig contact via telefoon en mail en goed meedenken bij oplossen van mijn vragen. Kan niet beter!

Familie Parlevliet 11-08-2017 In de winkel gekocht
Den haag

Eerlijk ..oprecht ..scherp geprijsd !!

Bemmel en kroon .. een eerlijk en oprecht bedrijf waar de medewerkers
Daadwerkelijk verstand van zaken hebben!!Ga ik naar soortgelijke winkels
Krijg je niet zulke proffesionele adviezen en info over jou gewenste product!!
Wij Zijn eerlijk open met de juiste adviezen geadviseerd om zo de zo perfect mogelijke
Koelkast aan te schaffen!!Met dank aan onze verkoper!!Levering al direct de dag erna.. ook dat verliep prima.

Chris 11-08-2017 Via de website gekocht

Vlot en prima afgehadeld

Het product was niet voorradig maar toch binnen een week geleverd. Prima service van Bemmel en Kroon.

Laurent 11-08-2017 Via de website gekocht

Magnifique

J'étais à la recherche d'un four encastre et je suis tombé sur ce site impressionnant.
Vraiment facile d'utilisation, description bien détaillée, prix intéressant et rapidité pour la livraison.
Je reviendrais pour un autre achat prochainement.

E.W. Jansen 11-08-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Bemmel en Kroon, goed gewoon.

Sinds kort eigenaar van een koelkast via de winkel van Bemmel-Kroon. Ik moet zeggen, dat weet daar goed geholpen zijn en dat al onze technische vragen duidelijk zijn beantwoord door het personeel aldaar. Ook de bezorging en het systeem via email verliep gewoon goed. Dus de aankoop bij Bemmel en Kroon is goed gewoon.

Anne 11-08-2017 In de winkel gekocht
Hazerswoude Rijndijk

Aardige mensen

Ik ben naar de winkel in Hazerwoude Rijndijk gegaan, daar werd ik erg vriendelijk geholpen, ook desondanks mijn kleine budget, met alle respect daarvoor werd met mee meegekeken voor de juiste optie, top!

Linda Riemslag Baas 11-08-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Aankoop Wasmachine en Wasdroger

Bij de aankoop van onze was- en droogmachine zijn we super vriendelijk geholpen in het filiaal in Zoeterwoude. De verkoper liet onze meerdere machines zien en hield rekening met onze voorkeuren. Wat ons vooral opviel was het enorme aanbod wat de winkel bood.

Astrid 11-08-2017 Via de website gekocht

Ondanks dat de installatie niet helemaal goed was gedaan door de vervoerder. Is dit goed opgelost door de winkel.