Deze score is berekend op basis van 3213 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Johan van Oudheusden 30-03-2019

De afspraak is goed nagekomen. Pinnen bij aankomst geen probleem. Zeer nette en vriendelijke chauffeur Anass van Dynalogic Benelux BV. Vaatwasser zelf aangesloten en werkt perfect.
HELEMAAL TOP

Anne Miedema 30-03-2019

Kwam deze shop tegen bij het zoeken naar een inbouwkoelkast. Had nog geen ervaring met deze shop, maar zij scoorden goed bij beoordelingen .Verder konden zij mij het product tegen een zeer gunstige prijs leveren. Nadat ik het product besteld had kreeg ik direct een mail ter bevestiging.De overige communicatie verliep vlot en de inbouwkoelkast is op de afgesproken tijd geleverd. Zo zie ik graag een webshop functioneren: goede prijs, vlotte afhandeling. Kan Bemmel en Kroon zeker aanbevelen!

PJJ Laarman 30-03-2019

Ruime keus en prettige mensen in de showroom die alle tijd nemen.
Daarna de koelkast online besteld en de levering verliep goed. Aardige jonge mannen die weliswaar niet gebeld hadden zoals op de order stond maar ze waren zeer vriendelijk.

Lyda 29-03-2019

Snelle afhandeling van mijn bestelling. Wat even vreemd was, is dat je na de bevestigingsmail een mail krijgt om te betalen. Ik dacht even dat ik iets fout gedaan had. Na betaling krijg je de mogelijkheid om zelf met de transporteur af te spreken wanneer hij kan komen leveren. De levering verliep prima. Kortom, ik ben zeer tevreden

E Kromhout 29-03-2019

Super blij met mijn nieuwe energiezuinige wasmachine en droger. Met mijn vorige machine veel problemen in verband met houten vloeren in een jaren dertig huis. Prima advies gekregen en geweldige service. Nu geen overlast meer. Mannen van de bezorging ook alleraardigst. Geen onvertogen woord over het sjouwen naar de derde verdieping. Hartelijk dank voor alles!
ZTW748940

Y.Boer 29-03-2019

Goed telefonisch contact gehad, alles via de mail geregeld. Steeds op de hoogte gehouden.
Keurige bezorging en zeer behulpzaam.
Zeker een aanrader

Roy 29-03-2019

Prima shop. Internet site is ook duidelijk. Kwam als goedkoopste uit de bus voor ons aan te schaffen product. Vandaag besteld morgen in huis keurig waargemaakt. Wij zijn blij !!!!! Alleen de benodigde emails gehad en geen onzin emails

Piet wessels Delft 29-03-2019

Bij het binnen komen werden prima ontvangen en goed voorgelicht alles werd goed uit gelegd over de wasdrogers door de verkoper waar wij erg blij mee waren een dag later werd de droger al thuis gebracht door de monteurs en geplaatst wat vriendelijke en nette mensen waren een aanrader

Jos Zuijderwijk 29-03-2019

Een defecte vaatwasser is de reden dat ik mij heb begeven naar Bemmel &Kroon in Den Haag. Alwaar ben ik uitstekend bent geinformeerd over de vele merken en types vaatwassers en heb deze dan ook direct besteld. Ook de levertijd was binnen 1 dag mogelijk maar heb gekozen voor andere datum. De bezorging van mijn nieuwe vaatwasser ging heel vlot en mijn oude werd gelijk meegenomen.
TOPPIE!!!

Max 29-03-2019

Ter plaatse in de winkel zeer adequate informatie over de vaatwasser gekregen. Dat heeft de doorslag gegeven om het apparaat hier te kopen.

ursula ordernummer DH750331 29-03-2019

Mijn wasmachine lekte water van onderen dus was het tijd om voor een andere te kijken. Maar ja, waar ga je kijken voor een andere wasmachine? Toen herinnerde ik mij dat we onze wasdroger bij bemmel en kroon hadden gekocht. Ik wist ook nog dat we met de bestellingen zaten te klungelen omdat we niet konden kiezen welk model. Dus uiteindelijk maar gebeld, en kregen een hele vriendelijke relaxte meneer aan de telefoon.
alles toen telefonische geregeld en de volgende dag hadden we de droger in huis. Dus we hadden een wasmachine op het oog maar hadden nog een paar vraagjes over de machine dus gebeld met bemmel. Nu bleek dat dit model niet meer leverbaar was { oud model } maar het nieuwe model wel. Maar omdat de machine aan een trekschakelaar zat moest er een stekkersafe tussen. Uiteindelijk mocht ik de machine voor een hele leuke deal kopen. Het gaat er zo relax aan toe bij de medewerkers en ook weer de volgende dag in huis. De avond ervoor netjes een tijdsindicatie over de mail gekregen en een half uurtje van te voren een belletje dat ze eraan kwamen. Oude machine meegenomen en nieuwe aangesloten. Super vriendelijke bezorgers ook. Helemaal top! Ik zou iedereen Bemmel en Kroon aanraden. Oh ja, ze zijn meestal nog een paar tientjes goedkoper ook.

Juul 29-03-2019

Goed en eerlijk advies gekregen bij het zoeken naar een nieuwe wasmachine. Daar onze eigenlijke keuze uitverkocht bleek,kregen we bij onze aankoop (duurder) , deze met flink wat korting.
Bezorging (keurig vlgs de planning ) én plaatsing (eerste verdieping) werd door 2 vrolijke jongens gedaan,die flink moesten sjouwen en alles weer keurig achterlieten....kortom...zijn zeer tevreden !!

Peter Joosten 29-03-2019

Ik vond op de site van de Consumentenbond dat Van Bemmel & Kroon de goedkoopste webwinkel mét het keurmerk ‘Thuiswinkel Waarborg’ was voor wat betreft de koelkast die ik wilde hebben. Op hun webshop aangekomen bleek dat ik op de prijs die op de site van de Consumentenbond werd genoemd ook nog eens € 25.- korting kreeg. Ik heb de koelkast toen dus besteld (ordernummer 408671) en heb aangegeven wanneer hij kon worden afgeleverd. Wat ik wel jammer vond was dat ik alleen een hele dag kon aangeven voor de aflevering (geen dagdeel) waardoor ik een hele dag (van 8.00 tot 22.00 uur) vrij moest houden. Fijn was wel dat ik op de dag zelf vóór 8.00 uur een mail kreeg waaruit bleek dat de levering tussen 11.00 en 14.00 uur zou plaatsvinden en dat ik kon volgen waar de bezorger was.

Er kwamen twee man van het door Van Bemmel & Kroon ingehuurde transportbedrijf Dynalogic. De één was voorzichtig en kwam ervaren over terwijl de ander het werk nog niet zo lang leek te doen en soms wat onvoorzichtig met de koelkast omging. Uiteindelijk werd de koelkast echter netjes ontdaan van de verpakking en op zijn plek gezet en werd mijn oude koelkast volgens afspraak meegenomen.

Bij het goed inspecteren van de koelkast nadat de bezorgers weg waren bleken er twee kleine deukjes aan de linkerzijkant van de koelkast te zitten. Na contact met Van Bemmel en Kroon kreeg ik daarom € 40,- korting (zij stelden voor de koelkast om te ruilen voor een ander exemplaar maar ik had liever korting).

De koelkast werkt nu prima (zoemt wel een paar keer per uur kort maar dat volgens de klantenservice van LG normaal) dus ik ben helemaal blij!

Emma 29-03-2019

Goede snelle service.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Prettige samenwerking, al jaren.

Iets 29-03-2019

De volgende dag geleverd op het aangegeven tijdstip en bezorgers zijn de beste! Prima verpakt en aangeleverd.

J.J.M. 28-03-2019

We hebben hier al diverse apparaten aangeschaft en ook nu weer perfect verlopen. Duidelijke website en scherpe prijzen. Nu ook tijdelijk gratis 5 jaar garantie. Geen gedoe, die staat gewoon standaard duidelijk op de factuur vermeldt. Levertijden worden tot nu toe ook altijd netjes nagekomen.

Bij een eerdere bestelling van een wasmachine gratis een upgrade gekregen omdat het bestelde product niet meer leverbaar was. Dit is een no nonsense webshop de de boel gewoon goed op orde heeft.

Dirk Dijkman 28-03-2019

Al eerder goede ervaring opgedaan bij dit bedrijf. Nu een wasmachine besteld en keuring aangesloten en werkend afgeleverd! Vakkundige mensen met een super service!

G127 28-03-2019

We hadden een stofzuiger besteld: die kwam zonder beschadigingen of problemen op het afgesproken tijdstip aan. Op een mail naar de winkel werd ook snel gereageerd (we wilden het bezorgtijdstip wijzigen: dat kon).

patricia 28-03-2019

Voordat ik de bestelling deed ( BKI750086 ), heb ik eerst contact gezocht met de klantendienst, die mij zeer vriendelijk, snel en adequaat een antwoord konden geven op mijn vragen en twijfelde ik niet meer om de bestelling te plaatsen. Alles werd heel overzichtelijk naar me gemaild, van factuur tot de track & trace nummer (ook met vervoersbedrijf een goede communicatie). Vond het ook super dat het gratis geleverd werd in Belgie. Al bij al zeer tevreden over de service van Bemmel&Kroon! Bij een volgende aankoop zal ik zeker weer kijken op jullie website want de produkten zijn echt wel scherp geprijsd

mevr. Van Steenbergen 28-03-2019

Meer dan 22 jaar klant. Zoals nu mijn inbouw koel/vriescombinatie is aan vervanging toe. Wat nu ik heb geen idee wat de maten zijn, dus even gebeld het merk van de koel/vries combinatie doorgegeven en een nieuwe is 4 dagen later weer in de keuken geplaatst en de oude meegenomen. Tevens werden de keuken kastdeurtjes bijgesteld, Dat noem ik nog eens een service,

Mevrouw C.M 28-03-2019

Mijn moeder van 83 is ontzettend blij met haar nieuwe wasmachine. Haar oude begaf het en ze zat er erg over in. Gelukkig kon ik een nieuwe wasmachine, van het merk dat zij wilde, op jullie duidelijke website bestellen zodat ze er niet eens de deur voor uit hoefde. Extra service erbij genomen zodat hij netjes uitgepakt en op zijn plaats gezet zou worden. Voor haar was het geweldig dat ze (tegen een kleine vergoeding) zelf ter plekke, veilig thuis, kon pinnen.
De volgende dag al stonden 2 uiterst vriendelijke heren voor de deur, perfect binnen het tijdsvak dat van te voren aangegeven was, en alles werd tip top geregeld.
Ze is dan ook helemaal blij met de service en uiteraard het nieuwe apparaat!

Liesbeth 28-03-2019

Op maandag een nieuwe koelkast en vaatwasser gekocht. Direct een afspraak gemaakt voor inbouw! Dinsdag middag de wasmachine en droger gekocht. Nu is het donderdagmiddag.. alles geïnstalleerd en ingebouwd en werkt zoals het hoort
Bemmel en Kroon top geregeld !!!

Floris 28-03-2019

We hebben veel informatie ontvangen waardoor we goed konden bepalen welke machine bij ons verbruik paste. Daarnaast ook scherp geprijst

louis 28-03-2019

Miele koelkast gekocht. Levering niet de volgende dag, na 4 dagen. Afgeleverd in de verpakking, maar wel bij aflevering "product gecontroleerd " ( ? ). Beloof dat dan niet.

fred 28-03-2019

heb bij deze shop al een paar keer wat besteld en was altijd prima in orde en een goede prijs

Xin He 28-03-2019

best service with lowest price. I would like to buy white goods from this store again next time.

R wiegmans 28-03-2019

Persoonlijke benadering. weet waar hij over praat. gaat zoeken op internet naar ons apparaat.
twee dagen later product in huis. waar vind je dat vandaag nog.

Luling 28-03-2019

Goed geholpen toen we telefonisch om informatie vroegen. Diepvries combi werd na 2 dagen geleverd volgens afspraak en keurig geïnstalleerd door een uiterst vriendelijke monteur van Ajtec. De oude koelkast werd meegenomen en het oude keukendeurtje vakkundig op de nieuwe inbouw koelkast gemonteerd. De website is overzichtelijk met veel merken op voorraad. Tevreden !

Andre 28-03-2019

Helaas wel een bezorg dingetje. Ik krijg netjes een bericht dat het pakket rond xx:xx bezorgd gaat worden. Helaas een half uur later krijg ik een mail dat ik een nieuwe afspraak moet maken. Was gewoon thuis en niemand gezien.
Waarschijnlijk heeft iedereen dit al wel eens meegemaakt.
Even bellen, even 10 minuutjes in de wacht ( het is erg druk ) en na contact met de bezorgdienst bleek dat hij in de verkeerde straat was geëindigd.
Kleine 3 uur later werd het pakket als nog geleverd.
Toch jammer dat mij iets het gevoel geeft dat de waarheid ergens in het midden ligt...

mia Bouwman 28-03-2019

mijn wasmachine verleden jaar gekocht;betrouwbaar,goede bezorging,
nu een nieuwe wasdroger laten bezorgen..weer goed gebracht...
voor hoogbejaarde mensen is een leuke beknopte start-handleiding zeer welkom!

SK 28-03-2019

Geweldig goed geholpen: eerst de kans gekregen om zelf te kijken, daarna wat uitleg en weer ruimte om te kiezen en daarna de koelkast gekozen. Bezorging ging vlekkeloos: op de afgesproken tijd, op zn plaats gezet en nog wat extra adviezen. Top!

Vd Zwet 27-03-2019

Bestellen ging vlot. De machine die wij hadden uitgekozen bleek niet meer leverbaar. We kregen een duurder alternatief zonder bij te betalen.
Twee vrolijke mannen kwamen de machine vakkundig plaatsen.

BB 27-03-2019

Heldere communicatie en snelle levering. De gemaakte afspraken worden nagekomen.

P Meegdes 27-03-2019

Super winkel service en klantvriendelijk en inbouwen wordt door vakmensen gedaan👍🏻👍🏻 En de prijzen zijn ook goed 👍🏻👍🏻

Hendriks Jean Pierre 27-03-2019

zeer voordelige prijs. Snelle levering ook in Belgie. zeker een aanrader. Heb nu de juiste plaats gevonden voor mijn aankopen.

Fralie 27-03-2019

Prima verkoper had een luisterend oor, hoorde mijn wensen/verwachtingen voor aanschaf nieuwe wasmachine. Hierna diverse wasmachines doorgelopen en voor mij de juiste wasmachine Siemens WM14T590Nl verkocht. Geweldige service, keurig netjes volgens afspraak afgeleverd en geplaatst. Top.
Volgende huishoudelijke aankoop zeker weer bij Bemmel & Kroon.

Bas 27-03-2019

Snelle en goede levering je wordt goed op de hoogte gehouden hoe laat ze er zijn, bezorgservice heeft de levering zoals ze ook zeggen

Joop Bakker 27-03-2019

Zeer tevreden klant
Dinsdag 19-03-2019 vaatwasser besteld, en maandag 25-03-2019 keurig op tijd bezorgd.(ordernr:BKI748368)
Zeer duidelijke communicatie, ook over levermoment.
Op de dag zelf konden we via meegestuurde link de koerier precies volgen.
Daarnaast kwam al na enkele minuten het bericht dat de door ons bestelde vaatwasser niet leverbaar was en ook niet meer geleverd kon worden. Dit werd opgelost door het toesturen van een luxer (duurder) type van hetzelfde merk. Toen werd ik gebeld door de installateur en gevraagt naar de nishoogte en de maat van de deur en werd vastgesteld dat ik een hoger model moest hebben wederom terug gekoppeld naar de verkoper en ook dat werd prima opgelost.!
Samengevat:
Prima communciatie!
Snelle levering!
Laagste prijs garantie!
En fantastisch mooi ingebouwd.
Eind goed al goed.

Hans 27-03-2019

scherpe prijs, prima communicatie en stipte levering! Geavenceerd track en trace systeem.

Martin 27-03-2019

Goed advies, snel geleverd, prima koelkast! Geen poespas maar gewoon snel en duidelijk.

mcoryn 27-03-2019

Zeer tevreden over de bestelling, vlotte, makkelijke site om je bestelling te plaatsen en supersnelle levering zoals afgesproken! Ook de laagste prijs is mooi meegenomen! Top!

Anita Dingemans 26-03-2019

Een Amerikaanse koelkast,wasmachine en droger met verhonger besteld tegen betaling kon dit geinstalleerd worden. Word bezorgd door Dynalogic zij kunnen dit niet installeren het waren buitenlandse bezorgers zij kunnen dit niet hier was ik niet blij mee waren aan het verhuizen,gebeld dit hoeven ze niet te doen alles is binnen gezet,vloer beschadigd gebeld en je krijgt een callcenter aan de telefoon vraag om een oplossing deze is er niet dan van mij de vraag om iemand van de directie te spreken is deze niet aanwezig.aangezien alles midden in de woonkamer staat en ik de over 2 dagen verhuis een ander bedrijf gebeld die alles netjes hebben geïnstalleerd. Dus een goede tip voordat u met deze firma in zee gaat laat alles zwart op wit vastleggen. De bezorger had een zeer kort lontje en ging zeer snel met stemverheffing praten weet u wel hoeveel adressen wij nog moeten doen ook hebben ze geen auto met laadklep en alles moet handmatig uit de auto getild worden en zo’n koelkast weegt aardig wat vind dit een zeer kwalijke zaak en heb hier geen goed woord voor over.aan de telefoon word van alles beloofd maar puntje bij paaltje zie maar hoe je dit oplost. Een zeer teleurgestelde en boze klant zo ga je niet met klanten en mensen om wel de lusten (geld) maar niet de lasten hoop veel mensen voor deze firma te waarschuwen!!!!!! Anita Dingemans

A.van Dalen 26-03-2019

2 nette mannen brachten vandaag onze nieuwe vaatwasser .Jammer dat ze niet goed gecontroleerd hadden of de afvoerslang goed zat. Gevolg: dweilen! En een flinke kras in de lift.

Brans 26-03-2019

Duidelijke website. Mogelijkheid om zelf een bezorgdatum te kiezen. De avond voor de bezorging een email dat de bezorger de volgende dag komt. Op de dag van bezorging is het mogelijk om online te bekijken waar de bezorger is. Tevens een sms-je vlak voor de bezorging met het tijdstip waarop de bezorger verwacht te arriveren. Kortom: de communicatie over je bestelling is super! Levering was ook in het afgesproken tijdvak van 3 uur.

Straathof 26-03-2019

Ik heb een wasmachine bij Bemmel en Kroon gekocht, omdat ik de vorige keer bij de aanschaf van een wasdroger prima ben geholpen en ook toen er een kleine storing was.

KeesS 26-03-2019

Wij kochten hier een Inventum Amerikaanse koelkast. Doordat ons nieuwe huis niet tijdig werd opgeleverd, moest de levering tot 4x verzet worden. Dit was geen enkel probleem. De koelkast is inmiddels geleverd en we zijn er heel blij mee. Wij hebben voor het eerst iets gekocht bij Bemmel & Kroon en kunnen hen, gezien onze ervaringen, aan iedereen aanbevelen.

RV 26-03-2019

Zeer vriendelijk, professioneel en flexibel. Ondanks dat ik een aantal keren levering moest verzetten was dit geen enkel probleem.

TWG 26-03-2019

Goede en relevante informatie. Een prima prijsstelling ten opzichte van andere aanbieders. Mooie afsluiter met een opvallend leuke bezorging.

Frank 26-03-2019

Door positieve ervaringen van familie hebben wij hier een nieuwe wasmachine besteld! Goedkoop in vergelijking met andere witgoed leveranciers. Duidelijke website waar alles overzichtelijk is gemaakt.
Bij bestelling direct een bevestiging in de mail en alles werd duidelijk doorgegeven hoe en wanneer de levering plaats vind. Voor 8 bestellen dag erna in huis. Een echte aanrader.

KL Morcos-Dorrestijn 26-03-2019

Deze shop was één van de weinige die een Cashback actie op deze koelkast hadden. Wilde eerst bij Coolblue bestellen maar hier werd mijn vraag kort beantwoord.
Heb toen verder gekeken en heb van b&k gebeld
Hier kreeg je meteen een goed antwoord en ook kreeg je meer info over de koelkast. Heb nog even getwijfeld en dit zelfs gezegd tegen de verkoper van van B&K. Kreeg hier een eerlijk antwoord op terug
Heb verschillende mailtjes gestuurd met vragen en ook als ik telefonisch iets wilde vragen was dit geen probleem en werd je vriendelijk te woord gestaan.
Ik raad van B&K echt aan!