Deze score is berekend op basis van 2948 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

I Van Vliet 27-05-2019

overzichtelijk website ben blij met me aankoop
Mooie wasmachine gekocht voor een leuke prijs
Goed geregeld als ze aan komen eerst bellen ze je op dat ze onderweg zijn aardig personeel
Goede uitleg over de wasmachine

Anouk 27-05-2019

Via de website een wasmachine en droger gekocht. Via de klantenservice super geholpen en een goede aanbiedingsprijs gekregen. De volgende werkdag is bestelling geleverd en geïnstalleerd. Goede service en prijs!

Fam. J.Selier Leiden 27-05-2019

Nadat we een aantal jaren na uitstekende adviezen een keuken hebben gekocht en laten plaatsen door Bemmel en Kroon . hebben wij nu weer een nieuwe vaatwasser aangeschaft en laten plaatsen .En tot volle tevredenheid en ook nog eens betaalbaar.

Cees 27-05-2019

Uitstekend geadviseerd door xxx ook wijzigingen soepel doorgevoerd. Levering conform afspraak. Netjes afgeleverd op de 1e verdheling zoals afgesproken

Natas 27-05-2019

Goede service zowel in de winkel als het bezorgen! Top.. en al het verpakkingsmateriaal weer keurig meegenomen.

Franklin Eind 27-05-2019

Een koelkast gekocht bij Bemmel en Kroon, alleen was ik vergeten een afleveringsdatum in te vullen. Toen ik belde wanneer ik de koelkast geleverd zou krijgen, gaven zij aan dat ik geen afleveringsdatum heb aangegeven. De volgende dag had ik de koelkast gelijk in huis, dit is echt klasse. Heel snel geleverd en wat een hele goede service.

Daan 27-05-2019

Vaatwasser besteld bij deze webshop. Hele snelle levering, want ze komen al de volgende dag. De juiste prijs, want deze stond al prima en nog 25 euro extra voordeel gehad. Vaatwasser gebracht in een vooraf aangegeven tijdvak. Netjes binnengebracht en oude vaatwasser meegenomen. Super service!

Ton 27-05-2019

service prima, tracking systeem prima. Keurig voor levering een bericht.
Zou een 10 zijn wanneer niet alleen mensen via Facebook het aankoop bedrag zouden kunnen terug krijgen (er zijn gelukkig nog mensen zonder dit anti-sociaal medium) en pas na bestelling een ander (gelijkwaardig) type van het product kenbaar werd.

Ineke de wacht 27-05-2019

Prima shop. Supersnelle levering. Goede service. En het oude apparaat namen ze ook nog mee. Enorm bedankt

Jacobs 27-05-2019

Uiterst correcte levering, zeer snelle leveringen geheel volgens afspraak.
Prima communicatie en beste prijs in de markt.
Men maakt gebruik van zeer vriendelijke en provisionele bezorgdienst.

Hans 27-05-2019

De producten zijn middels de website aangeschaft. De website is duidelijk en overzichtelijk.
Tijdens de betaling hadden we een computerstoring en we hadden de bestelling opnieuw uitgevoerd, meteen werden we door een medewerker na de tweede bestelling er op attent gemaakt dat er 2 keer de zelfde artikelen waren besteld of dat de juist was. Tijdens het gesprek werd de correctie uitgevoerd. op de geplande datum werden en in de kamer afgeleverd en er werd nog gevraagd of alles naar wens was. Wij zullen de volgende keer zeker weer bij Bemmel en Kroon kijken naar het assortiment of ze aan onze wensen kunnen voldoen.

Devender Kamra 27-05-2019

De bestelling was op tijd bezorgd. Ik had netjes email voor bevistiging ontvangen. Ook de chauffeur belt mij op tijd voor hij kwam. Ze hebben de was machine goed geinstalleerd en de oude aparaat meegenomen. Het was echt moeilijk zonder lift, maar mensen waren heel aardig.

Abdon 27-05-2019

De service en iedere keer wordt geleverd met allerlei apparaturen, super!
Op tijd bezorgd en behulpzaam bij iedere garantie issue. Top!

Joop.k 27-05-2019

Allereerst de bezorging,die was echt grote klasse voor de 2 mannen was niets te veel en hebben mij fantastisch geholpen.Tot nu toe ben ik tevreden met wasmachine+droger van Samsung hij wast prima de droger heb ik nog niet gebruikt.Bemmel&Kroon was een oude bekende want de oude wasmachine kwam nog van de Loevesteinlaan net als mijn koelkast en oven dus.......

Marianne Custers 27-05-2019

Perfecte service. Vooraf gebeld dat de bestelling eraan kwam. Doordat de (even)lift defect was een trap extra moeten nemen. Geen probleem. Spontane leuke jongens (mannen). Bemmel en Kroon is ook goedkoper dan andere bekende leveranciers....scheelt echt soms tientallen euro's

Marja 26-05-2019

Heldere website, goede productinformatie, mailtjes ter info niet te veel niet te weinig, bezorging stipt op tijd en vriendelijk personeel! Prima voor elkaar alles.

Mathilde 26-05-2019

Nadat ik eerst bij een andere zaak had besteld met volgende dag levering, maar zij pas 3 dagen later konden leveren, eerst gebeld naar Bemmel & Kroon of zij wel de volgende dag konden leveren. Artikel was op voorraad, dus als ik bestelde werd hij de volgende dag geleverd. En zo geschiede ;-) Zeer tevreden dus!

Cindy 26-05-2019

Tweede maal dat ik iets aankoop via Bemmel en Kroon. En net zoals vorige keer bestelling goed ontvangen.

A.J.Moll 26-05-2019

Ik was positief verrast door de goede service van dit bedrijf. Vooral de communicatie mbt levering en montage vond ik opvallend goed verlopen en ook nog eens heel vriendelijk.

Martine 26-05-2019

Bijzonder vriendelijk geholpen door de verkoper. Levering gebeurde ook keurig op tijd, zodat we snel konden genieten van onze koel-vriescombinatie.

R. Oomes 26-05-2019

Snelle levering, duidelijk contact.
Apparaat was niet meer op voorraad; kregen een luxere versie voor dezelfde prijs.
Correcte levering op afgesproken tijd.

Jessica 26-05-2019

Superfijne shop. Overzichtelijk, duidelijke uitleg, makkelijk bestellen, de goedkoopste van allemaal en ook nog eens het product de volgende dag in huis. Topper!

Susanne 26-05-2019

De webshop van Bemmel & Kroon is gemakkelijk en overzichtelijk.
Onze bestelling, wasmachine,warmtepompdroger en vriezer werden de volgende dag bezorgd en aangesloten, de oude wasmachine namen ze mee.
Met de track kon je mooi zien waar de bezorgers waren.

Set0S 26-05-2019

ordernummer BKI760216.
Ik waardeerde de snelle bezorgservice hoewel ik liever had dat een bezorging op de grond mogelijk was in België. Ik had veel slecht nieuws over het transportbedrijf gelezen, maar uiteindelijk was het een goede service ondanks het feit dat de verpakking van de koelkast een beetje beschadigd is. Over het bedrijf bemmel & kroon niets om over te klagen, ze reageren erg goed op de vragen die ze gesteld worden. nu met betrekking tot het apparaat: "LG GBB59PZGFS" Ik heb het advies van de website van LG nog niet aangesloten: 2 tot 3 uur nadat het apparaat zijn definitieve positie heeft ingenomen voor de verbinding + 2 tot 3 uur zodat de kou bezinkt, dus hier is het. Maar na verbinding Ik stel vast dat bruist, ik weet niet of dit normaal is in het begin al het model "LG GBP20PZCFS" Ik zou zien:] hoe dan ook ik 1m98 hoogte max, dus ik Ik kon niet hetzelfde model kopen, vooral omdat het 450 € is op de site. Het spijt me een beetje: /

J. J. Huijsen 25-05-2019

Ik heb medeleven met de bezorgers. Die krijgen van mij een 9. Omdat ikzelf vroeger ook zo erg moest overwerken. 8:00 begonnen ze en 21:45 kwamen ze bij mij aan. Ik was de 21e klant voor hun. Wat erg van de manager om ze zo af te beulen. Ze maakten ook wat fouten en vergaten handelingen. Neem ik ze niet kwalijk, want ze waren op!
Dat moet daar echt anders geregeld worden, want zo ga je niet met je personeel om. Zaterdag had niet meer open moeten staan voor levering. Dat kan gewoon niet en daardoor krijg je de grote klachten. Nu zijn de managers de schuld. Jammer, want zo erg heb ik niet vaak meegemaakt. Cijfer geldt dus voor managers van leveranciers! De levering werd uitgevoerd door een ander bedrijf. Bemmel&Kroon dus niet 1e schuldige. Adviseer ik wel dit goed te onthouden voor de klanten

A.Cramer 25-05-2019

Goede prijs en goede vervoerders service.
Ik heb een samsung wasmachine/droger gekocht

G.g. 25-05-2019

Goede communicatie en snelle levering. De wasmachine werd de volgende dag (op zaterdag) geleverd. Top service!

Marijke 25-05-2019

Goede service en een snelle levering. Leveranciers waren wel een uur later als de uiterlijk genoemde tijd, maar daar kreeg ik keurig een berichtje over.
Vaatwasser was snel geplaatst en netjes geïnstalleerd.

Wouter 25-05-2019

Communicatie en prijzen zijn zeer goed. Wij hebben een koelkast en vriezer besteld en deze zijn volgens afspraak op de door ons aangegeven zaterdag geleverd.

Ivo S 25-05-2019

Bij deze webshop een wasdroger gekocht die daar het goedkoopst was en ook binnen 24 uur bezorgd kon worden. Alles prima verlopen.

service!!! 25-05-2019

Mijn uitgekozen vrieskast was niet meer leverbaar. Kreeg daarvoor een die €140 duurder was voor de prijs van de niet leverbare. Bij deze kreeg ik ook nog €70 terug van de firma. Was dus flink goedkoper uit! Service!

Appie 25-05-2019

Ik ben top geholpen. Goed service van het begin tot het einde 👍.

Bezorging ook volgends de planning binnen 24 uur was mijn oven al binnen.

Marianne 25-05-2019

Ik ben heel tevreden met de service en de snelle levering van een super goede wasmachine (Siemens).

Pieter 25-05-2019

Super snelle service! Ik ben goed op de hoogte gehouden en de wasmachine is zeer snel geplaatst.

A.Plasman 25-05-2019

Goede service. Er werd gecontroleerd of we wel het juiste apparaat hadden besteld. Dat was maar goed ook want we hadden inderdaad de verkeerde besteld. Aansluiten was ook prima en de monteur wees ons op een lek in de slang van onze warmwater kraan. Dank daarvoor.

Angela 25-05-2019

Zeer goede prijs van producten ,zeer goede service en levering van het product ,ik kan of heb alleen maar goede punten top team door zo verder 👍🏻

Charlotte H. 24-05-2019

Altijd tevreden. Supergoed geholpen bij de aanschaf van onze keuken, niets was teveel. Na een jaar de gewone kraan vervangen door een quooker: goedkoper dan de concurrentie en met alleen een mailtje werd alles in gang gezet en werd het geregeld en binnen een week geïnstalleerd. Dank!

Diane Drenth 24-05-2019

Een goede bezorging die te volgen was via track en tracé. Een half uur van de bezorging ook nog een sms.
Netjes

Ria 24-05-2019

Prima service en goed geholpen en vlot thuisbezorgd. Oude nemen ze gelijk mee. Top service.

Fam. J.Selier Leiden 24-05-2019

Inge 24-05-2019

Uitstekende communicatie via de mail en de monteurs kwamen mooi op tijd. Eenmaal binnen ging het allemaal heel gehaast en leek monteur Nick zijn langste tijd bij het bedrijf te hebben gehad. " O nee, hoor mevr. daar beginnen wij niet aan, wij zetten hem alleen maar neer en weg waren ze. Ik kreeg niet eens even een momentje om een doekje over de vloer te halen waar de oude machine had gestaan want de nieuwe stond er al. De andere monteur kwam overigens wel aardig en klantvriendelijk over! Nog een dingetje van aandacht is dat ik iets van tien euro extra heb bijbetaald en ging er van uit dat de machine hiermee kant en klaar voor gebruik zou zijn maar dat was dus niet zo! Dit wordt volgens mij ook niet duidelijk aangegeven op de site. Toen de dag erna opnieuw monteurs kwamen om hem op de trekschakelaar aan te sluiten (voor nog eens 20 euro) bleek dat de vorige monteurs hun werk ook half hadden gedaan; bepaalde gaten waren niet gedicht waardoor er sluiting had kunnen ontstaan in de vochtige badkamer en ik deze review waarschijnlijk niet meer had kunnen schrijven. De monteurs van de tweede dag waren ook heel erg vriendelijk en ben erg dankbaar dat zij hebben opgemerkt dat de gaten niet gesloten waren en de klus hebben geklaard.
Door ervaring met eerste monteur geef ik een krappe 6 anders zou het zeker een 10 zijn geweest!

Ludy 24-05-2019

Goed advies over mijn vaatwasmachine.Een zeer snelle levering en nette en goede montage👌👌

Ronald 24-05-2019

Goede service we kochten een vaatwasser die niet meer leverbaar is en kregen een beter model tevens ging het inbouwen ook zeer soepel en netjes

Jan uit Veenendaal 24-05-2019

Inbouwvaatwasser van Bosch gekocht en laten installeren. Zeer concurrerende prijs maar ook nog eens direct en goed in hun communicatie naar de klant toe. Gewoonweg fantastisch, soepel en snel geregeld alles.
De installatie afspraak was ook snel gemaakt en werd vakkundig bij ons geïnstalleerd. Na de gehele inbouw werd ook nog een korte instructie gegeven over het gebruik van het apparaat en enige tips hierbij. Kan niet anders vermelden dan dat dit een prima bedrijf is waar apparatuur gekocht kan worden.

Jenny 24-05-2019

Overzichtelijke en gebruiksvriendelijke shop met de beste prijs-kwaliteit verhouding. Super goede service. Super snelle levering en goede montage.

Roland Moor 24-05-2019

Goed advies gekregen, aansluitend op wat ik hoopte te vinden. Alle opties werden uitvoerig uitgelegd waardoor ik overtuigd mijn keuze kon maken.

Monique 24-05-2019

Een keuken gekocht in Zoeterwoude, hier heel.goed geholpen door XXX. Daardoor hebben we ook besloten om de wasmachine en droger ook XX en XXX. Ook de bezorgers zijn wij tevreden over.

Susanne 23-05-2019

De webshop van Bemmel & Kroon is gemakkelijk en overzichtelijk.
Met de track kon je mooi zien waar de bezorgers waren.

A. Boom 23-05-2019

Prettig geholpen, niet opdringerig laat je lekker zelf kijken en staat er wanneer je ze nodig hebt en goede snelle service

Jp 23-05-2019

Van het eerste contact tot en met het leveren helemaal prima! Zelfs wat bij besteld en was allemaal geen probleem!