Deze score is berekend op basis van 3213 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Westgeest 15-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Wij hadden een nieuwe inductieplaat nodig. Ik heb gebeld naar de shop. Ik kreeg een expert aan de lijn en meekijkend op de site heb ik een passend model kunnen vinden. Kreeg ook meteen extra korting toen dat model niet op voorraad bleek en ik een duurdere variant moest kiezen. Binnen 20 minuten werd ik teruggebeld wanneer de installatie plaats zou vinden. Samenvattend: snel, deskundig en effectief.

Frans 15-06-2018 Via de website gekocht

flexibele bezorging en uitstekende service

Fornuis online besteld, bleek niet op voorraad echter supersnel herleverbaar. Van onze kant enige verwarring gesticht over de bezorgdatum maar geen probleem B&K paste zich steeds aan zonder morren. Bezorging op afgesproken dag keurig op tijd met vooraankondiging per telefoon. We zijn er binnen een kwartier. Tegen geringe meerprijs spul voor de deur van de emballage ontdaan en vervolgens naast het keukenblok ook nog eens snel en deskundig aangesloten. Vriendelijke en sterke jonge mannen, ook nog eens broers. Na mijn compliment was het: service meneer. Klasse.

Erwin 15-06-2018 Via de website gekocht

Top service, gisteren om 21.00 uur besteld nu al geleverd

Binnen 24 uur geleverd, nette koerier en halfuur vooraf sms ontvangen met de melding Hoe laat de levering er aankomt.

Suzanne 14-06-2018 Via de website gekocht

Snelle en duidelijke communicatie en levering

Super fijne, snelle en duidelijke communicatie en levering. Werd van te voren gebeld dat ze onderweg waren en ze waren erg vriendelijk.

Marco Gerritsen 14-06-2018 Via de website gekocht

Prima service op maat en op afstand!

Vanuit Ethiopia kon ik uitgebreid aangeven naar wat voor koelkast ik zocht. René van Bemmel &Kroon reageerde vlot en geduldig. Wij hebben zijn professioneel advies gevolgd en zijn hier tevreden mee.

JMM 14-06-2018 Via de website gekocht

Gewoon leveren conform afspraak, heerlijk toch!

Goede scherpe prijs voor ATAG inductiekookplaat en betrouwbare informatie over levertermijn. Aflevering perfect op tijd en je wordt goed op de hoogte gehouden door hun transporteur.

Suzanne&Martin 14-06-2018 Via de website gekocht

Fantastische service!

Goed advies, snelle levering, kundig geïnstalleerd door vriendelijke monteur van AJ Tec. Ze werken dus met goede betrouwbare partners. Oorspronkelijk gekozen product was niet meer voorradig. Upgrade voor zelfde bedrag geleverd gekregen. Goed gecommuniceerd bovendien. Zeer correct!

Ellen 13-06-2018 In de winkel gekocht

Prima service

Een goed en duidelijke uitleg van de verschillende producten in de winkel maakte voor ons de keus eenvoudig.
De wasmachine en droger zijn zonder problemen afgeleverd en aangesloten.

Ouderwetse service in een modern jasje. 13-06-2018 Via de website gekocht

Super klantvriendelijk

Na een bestelling online van een Amerikaanse koelkast besloot ik toch later op de dag dat ik liever een andere wilde hebben. Ik zette het op een mail en kreeg binnen een half uur telefonisch contac en heeft men mij geholpen mijn bestelling aan te passen.
Overal bezorgen ze een amerikaanse koelkast tot aan de 1e drempel en dit enkel als je op de begaande vloer woont, bij Bemmel & Kroon bezorgen ze hem tot de plaats waar je hem wilt hebben staan en pakken hem voor je uit en nemen de rommel ook weer mee. Dit tegen de totale vergoeding van 9,95€.
Kortom een ouderwetse klantvriendelijkheid in de moderne wereld.

Axel Bouman 13-06-2018 In de winkel gekocht
Hazerswoude Rijsdijk

Prima service en levering

Bij Bemmel & kroon een Quooker gekocht. Zeer flexibele service bij de Bali. Wij hadden eerder een prijsopgave (mondeling) grkregen. Ondanks dat de prijs flink gestegen was kregen we alsnog de prijs die eerder aangegeven was, TOP. Betalen bij leveren is zeer prettig. Op zaterdag gekocht en op dinsdag kwam men al installeren. Wij zijn zeer te spreken over de voorlichting en service van Bemmel & Kroon.
Axel

Hendrik 13-06-2018 Via de website gekocht

Goeie spullen, uitstekende service

Goede spullen te koop: ik zoek altijd eerst uit welke producten goede reviews of testen hebben en die waren allemaal te vinden. Bovendien werd voor een product dat niet meer beschikbaar was voor dezelfde prijs het nieuwe type voorgesteld. De webshop is duidelijk, met goede productinformatie.
En toen we een probleem kregen met de leverdatum kon die zonder problemen veranderd worden.
Ook het transportbedrijf leverde alles op het afgesproken tijdvak en vriendelijk bij ons af.
Kortom: prima webshop met uitstekende service.

L. Tatipikalawan 12-06-2018 Via de website gekocht

Topservice en snelle levering

Goede omschrijving van het artikel, we hadden een Siemens afzuigkap uitgezocht om 21.58 de bestelling gedaan en netjes de afspraak nagekomen van vóór 22.00 besteld, volgende dag bezorgen. Ook goed op de hoogte gebracht over de status van de bestelling . Dus ben zeer tevreden

Theo Hendriks 12-06-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service en nette bezorgers

In de winkel goede begripvolle verkoper gaf goed kassakorting Vervolgens de bezorging op tijd conform afspraak, keurige bezorgers. Goede aankoop voor herhaling vatbaar. Beter dan mediamarkt en BCC of Coolblue.

Familie schrameijer 12-06-2018 In de winkel gekocht

Top service

Professionele adviseur en advies op maat en dan de volgende dag bezorgd door vriendelijke bezorgers die alles installeren en uitleggen👍

M.Sybrandy 12-06-2018 Via de website gekocht

Prima service

Via de webshop gekocht na telefonisch overleg. De levering van zowel de Bosch vaatwasser als de Bosch was-droogcombinatie was precies volgens opgegeven leverdatum. Het installeren ging vlot en vakkundig. Gezien de ruimte in mijn keuken verwachtte ik wel wat problemen, maar de medewerkers wisten overal raad mee. Hulde !

Miriam 11-06-2018 Via de website gekocht

Helemaal volgens afspraak, goedkoop en snel.

Ik was aan een nieuwe stofzuiger toe. Druk bestaan dus geen tijd om te shoppen. Via consumenten bond de beste koop geselecteerd. Gezocht naar de goedkoopste aanbieder. Bemmel en Kroon waren dit en gaven nog extra € 5 korting die ik niet had verwacht. Zondag avond besteld: stofzuiger conform aankondiging maandag middag thuis bezorgd. Oude werd gratis meegenomen. Meer service kan je niet verwachten.

Wasmachine 11-06-2018 Via de website gekocht

Super snelle service

Super snelle service, beveel het iedereen aan!!
Geven duidelijk en exact aan wanneer ze komen bezorgen ( meteen de volgende dag)

Peter mol 10-06-2018 Via de website gekocht

Ongekende serviceverlening

Ik had een moeilijke technische vraag bij mijn vaatwasserbestelling meegestuurd en 5 minuten na het versturen ging de telefoon. Ik had nooit gedacht dat zij dit zouden zijn, maar ik kreeg een uitstekend antwoord en mijn verhoogde vaatwasser pastte uiteindelijk ook. Ik heb dit nog nooit meegemaakt en dit is ook de reden voor eerste review ooit.

Dijkstra 09-06-2018 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven, fijne servic!

Vaker artikelen bij hun besteld en laten bezorgen. In tegenstelling tot sommige andere webshops bezorgen zij wel de volgende dag als je voor 22.00 uur besteld. Bestel procedure is makkelijk en overzichtelijk.

Huubke 09-06-2018 Via de website gekocht

Prima service snelle levering

Vrijdagavond na 21:00 uur besteld en zaterdagmiddag voor 16:00 uur thuisbezorgt. Keurig oud wirgoed meegenomen. Ik zeg super

Thomas Honselaar 09-06-2018 Via de website gekocht

Perfecte service

's Morgens eind van de ochtend gebeld om order te plaatsen. Vriendelijke behulpzame meneer stond mij te woord. Volgende dag is apparaat keurig op afgesproken tijd afgeleverd.
Ik zou niet weten wat aan aan te merken. Alles keurig verzorgd.
Hier kunnen veel bedrijven voorbeeld aannemen. Dikke 10

Rob 09-06-2018 Via de website gekocht

Ander product geleverd

Ik had een droger besteld en keurig de volgende dag gekeverd gekregen. Alleen het was een ander type. Een belletje met een vriendelijke meneer van Bemmel & Kroon leerde dat het type wat ik besteld had er niet meer was en dat ik de opvolger (duurder) had gekregen. Hij zij dat er een factuur gemaild was waarin het duurdere type al stond. Dat klopt maar...... de mij geleverde droger was niet nieuwer en het had B&K gesierd als ze me daar wat expliciet op hadden gewezen. Dan had ik vooraf een keus kunnen maken.

Ineke 08-06-2018 Via de website gekocht

Heel blij met de zeer snelle levering

Het was gewoon de goedkoopste leverancier voor mijn condensdroger, gisteren avond om 20.00uur besteld en de volgende dag om 16.00 uur werd de friogtrommel al geleverd! Klasse

Caroline 08-06-2018 Via de website gekocht

Hartelijk dank voor de goede service

Machine is keurig afgeleverd en geïnstalleerd. De bezorgers waren zeer behulpzaam en hebben zelfs de wasmachine aangezet. Namens mijn moeder hartelijk dank.

Koos 07-06-2018 Via de website gekocht

Top zaak,snel geleverd

Overzichtelijk,snel geleverd en mailtjes over de status van je bestelling...top! Na s'avonds besteld te hebben,volgende morgen in huis!

F Polman 07-06-2018 Via de website gekocht

Prima winkel

Duidelijke nakomen van afspraken Snelle reacties Prima prijzen Goed benader en bereikbaar Vriendelijke mensen

Ada 07-06-2018 Via de website gekocht

Keurige service en levering

Een nieuwe afzuigkap online besteld. Makkelijke website, duidelijk en overzichtelijk.
Kreeg meteen bevestigingsmail. En vrij snel daarna een mail dat het bestelde typenummer niet meer leverbaar was. Kreeg daarvoor in plaats de nieuwere en iets duurdere versie geleverd voor hetzelfde bedrag.
Kon zelf een bezorgdag kiezen en werd keurig op tijd door dynalogic geleverd.
Keurige bezorger.
Bestel hier zeker vaker als er weer iets aanvervanging toe is.
Echte aanrader.

Richard B. uit Leidschendam 07-06-2018 Via de website gekocht

Foutje kan wel eens!

Zeer snelle en correcte levering, uiterst klantvriendelijk, deskundig en een prima prijs/kwaliteit.
Een afzuigkap besteld en zeer snel geleverd echter deed helaas de verlichting het niet. Was geen probleem voor Bemmel en Kroon. Product is retour gegaan en een nieuwe afzuigkap ontvangen.
Goed opgepakt, ga zo door! Kom hier zeker terug.

Dianne 06-06-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering!!!

De vaatwasser was stuk. Ik bel bemmel en kroon, binnen 10 minuten hebben we samen de juiste vaatwasser gevonden. Deze werd de volgende dag keurig afgelevert op ons adres. Prima en snelle actie!!!

H.Nijhuis 05-06-2018 Via de website gekocht

Duidelijke website en uitstekende service

Zeer duidelijke shop direct korting bij bestelling en uitstekende service ! En de goedkoopste echt een aanrader voor al je inkopen!

Frans Sprenger 05-06-2018 Via de website gekocht

Levering soepel en perfect op afspraak, helemaal TOPPY

Bij het bestellen heb ik een verkeerde keuze gemaakt over betalen, ff bellen en bij Bemmel en Kroon werd dit alsvanzelf rechtgezet aflevering de volgende dag werd gestand gedaan en ik alsnog gewoon pinnen zonder bijkomende kosten!!! Super heren helemaal TOP, Aflevering exact op afgesproken tijdstip door uitermate vriendelijke bezorger, kortom KLASSE

Anna 04-06-2018 Via de website gekocht

Blije eigenaar

Bestelling van mijn wasmachineBKI685631 is stipt binnen de gestelde tijd afgeleverd door vriendelijk personeel. Plaatsing wasmachine ging zeer vlot met medeneming verpakkingsmateriaal en oude wasmachine.

Jan van Beelen 04-06-2018 Via de website gekocht

Niet geleverd wasdroger op afgesproken tijdstip!

Wasdroger zou geleverd worden maandag 4 juni tussen 15:00 en 18:00. SMS zou gestuurd worden door koerier (Dynalogic). Via track & trace bleek maandagmorgen 02:30 de status "gesorteerd". Maandag 17:30 mail maar eens gecheckt: mailtje van 15:02 geen bezorging t.g.v. sorteerfout. Waarom geen SMS gekregen hierover? Wachten voor niets! Verder geen duidelijkheid gegeven over wanneer levering wel mogelijk. B&K gebeld over hoe dit toch kan.
Geen duidelijkheid. Navraag gedaan over levering de volgende dag door B&K zelf geen ruimte. Waarom heeft B&K niet georganiseerd een (nood) nabezorging te doen op de afgesproken dag? Ja, dat kost geld, maar je wilt toch je klanten tevreden houden! Zeer slechte ervaring met B&K. Dit rijmt niet met alle goede reviews, die er ook zijn. Voor mij helaas niet de eerste slechte ervaring met B&K (ooit zonder enig overleg een ander model afzuigkap geleverd gekregen, omdat het bestelde model niet meer leverbaar was). Wellicht ligt de fout bij Dynalogic, echter de bestelling is gedaan bij B&K. Dus verantwoordelijkheid B&K. Maakt zich er te makkelijk van af. Voor mij nu definitief geen B&K meer!

Arno 04-06-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Afspraken nakomen

Goed geholpen in de winkel, scherpe aanbieding voor de was- en de droogmachine. Bovendien gewezen op het voordeel van verlengde service van AEG zonder meerprijs.
Aflevering daarna ook nog keurig door eigen bezorgdienst uitgevoerd. Niets op aan te merken ! Bedankt B&K

Hcp buijs 04-06-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle zaterdag levering

Bemmel en kroon was de enige shop die de gewenste koelkast op voorraad had .
De concurrentie die allemaal beweren binnen 24 uur te leveren konden dit voor deze koelkast niet waarmaken tot zelfs 5 werkdagen nodig
Bemmel en kroon......top

Johan groeneweg 03-06-2018 Via de website gekocht

Goede service en vriendelijke bezorgers

Snelle service en levering van de producten de prijzen van de producten liggen ook onder het gemiddelde wat andere vragen

Leny 02-06-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Zeer snelle levering, uiterst klantvriendelijk, deskundig en een prima prijs/kwaliteit. Bezorging op zaterdagavond, deskundig, zeer beleefd en behulpzaam!

Waanders 01-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige ervaring.

Eind vorige week nieuwe inductiekookplaat besteld die inmiddels vakkundig en snel is geïnstalleerd door een zeer vriendelijke meneer. En dit alles zo'n 200 euro goedkoper dan bij een ander bedrijf die ik om een offerte had gevraagd. Ik raad Bemmel en Kroon absoluut aan!

Helen 01-06-2018 Via de website gekocht

Volgende keer weer!

We hebben onze Miele inbouw-espressomachine bij Bemmel en Kroon gekocht omdat deze daar voor een gunstige prijs werd aangeboden. Omdat e.e.ea. niet geheel duidelijk was hebben we eerst telefonisch contact gehad. Dit was een prettig gesprek en de persoon aan de telefoon was zeer behulpzaam. De bestelling ging via internet en was snel en makkelijk.
Groot was onze verbazing dat het apparaat de daaropvolgende dag al werd bezorgd en ingebouwd.
Voor ons is het duidelijk dat volgende apparaten hier ook worden aangeschaft!

Esse 01-06-2018 Via de website gekocht

Ongelovelijk!

Voor onze dochter, ze is in Amsterdam gaan samenwonen, hebben we een Bosch wasmachine gekocht. Dezelfde die wij al een paar maanden zelf gebruiken. Dus over de machine geen vragen en dus gezocht naar de goedkoopste met de meeste service. Bemmel & Kroon hebben waargemaakt wat we al hoopten. Een prijsaanpassing (de goedkoopste) en met de service om dit zware apparaat op 3hoog te brengen en aan te sluiten. Keurig info via track en trace en de mannen van Dynalogic hebben hem werkend achtergelaten en al het verpakkingsmateriaal meegenomen. Echt helemaal top! Het kan dus: super service en de goedkoopste.

W. Dool 01-06-2018 Via de website gekocht

Siemens inbouw koelkast

Eerst goed geholpen door verkoper in de vestiging Zoeterwoude en vervolgens via hun webshop de koelkast besteld, correcte berichtgeving over bestelling en leveringsafspraak exact nagekomen.

Ellen 01-06-2018 Via de website gekocht

Aanvulling op review

In aanvulling op mijn eerdere review: 2 dagen na de aanbieding die maar één dag zou duren en op de dag van levering van de alternatieve wasmachine, staat de aanbieding nog steeds online voor €449. Met de melding "dit artikel is op voorraad". Tja....

Ellen 01-06-2018 Via de website gekocht

Dubieuze service en belabberde levering

Wasmachine besteld, die alleen die dag (29 mei 2018) na cashback €449 zou kosten. Bestelproces doorgelopen, plaatsingsservice bijbesteld en betaald. Na de bevestiging volgde er een mail dat de door mij bestelde wasmachine niet meer leverbaar was maar dat ik een vergelijkbare, duurdere machine zou krijgen voor €449. Heb het zo gelaten omdat de machine, op binnenverlichting na, exact hetzelfde is. Levering gepland op 31 mei.
Kreeg keurig een mail dat er tussen 18.45 en 21.45 uur geleverd zou worden. Om 20.37 kreeg ik een sms dat de bezorger er rond 21.05 zou zijn. Echter, om 22 uur precies stopte de vrachtwagen voor de deur.
Oude machine werd ingeladen, nieuwe werd naar binnen gedragen. De ene bezorger vroeg of hij naar het toilet mocht. Dat heb ik liever niet (lichte vorm van smetvrees), maar ja, ik vond niet dat ik "nee" kon zeggen.
Na 5 minuten was betreffende bezorger klaar. Of ik een waterpomptang had. Nou nee, ik ben een vrouw alleen zonder gereedschap (ik heb een klusjesman die dat heeft). Gezien het tijdstip te laat om bij de buren aan te bellen, dus met mijn Ikea gereedschapssetje werd met veel moeite de beveiliging afgekoppeld.
Ruim na half elf was de machine aangesloten en vertrok het duo. Mij achterlatend met het verpakkingsmateriaal ("dat mogen we echt niet meenemen mevrouw") en een kwalijk riekend toilet.

Evelyn 31-05-2018 Via de website gekocht

Mooi apparatuur/goede prijs

Nieuwe wasmachine en droger gekocht via Bemmel en Kroon. Goede prijzen op de webshop.
Bij twijfel gebeld met de klantenservice. Goed te woord gestaan voor mijn eerste vragen en daarna doorverbonden met de winkel. Na advies direct een aankoop gedaan.

Elisabeth 31-05-2018 Via de website gekocht

betrouwbaar en voordelig

Al enkele malen apparatuur gekocht bij Bemmel en Kroon, een mooi assortiment met voldoende keuze en voordelig en betrouwbaar.

Rick Wessels 31-05-2018 In de winkel gekocht

Vakkundig geïnformeerd; snel geleverd; fijn geïnstalleerd

Met de tropische voorjaarstemperaturen onthand door een kapotte koelkast. Maandag besteld, woensdagochtend geïnstalleerd. Hulde. De prijs van deze koelkast, een inbouw Bosch KIR51ad40 was nog eens véél goedkoper dan bv de Media Markt. €650,- i.p.v. €1179,-!!!

Patty Peek 31-05-2018 Via de website gekocht

Top service en review waard!

Zondagavond nog even brood voor maandagochtend uit de vriezer halen. Bij het openen van de vriesdeur is het gehele vriesgedeelte bevroren en komen wij er achter dat de rubbers van de deur niet meer goed sluiten. Niet echt fijn met het warme weer op komst. Snel het vriesgedeelte overgezet in een andere diepvries en nog even op kieskeurig.nl gekeken voor een nieuwe koelkast want die moet er wel snel komen. Maandagavond een koelkast van Bosch gevonden uit de vele vele koelkasten die er zijn. Gekozen voor leverancier Bemmel&Kroon omdat deze leverancier een goede review heeft.
Bij het bestellen kunnen we de bezorgdag aangeven wat heel prettig is. Aangegeven of er een half uur voor aankomst gebeld kan worden zodat de bezorger van Dynalogic niet voor een dichte deur staat. Om acht uur op de dag van levering kunnen we bij onze order BK1684530 precies zien dat onze koelkast tussen 19.00 - 22.00 uur geleverd gaat worden. Er wordt netjes gebeld een half van tevoren en onze koelkast wordt keurig afgeleverd in onze schuur. Oude koelkast gaat mee en wij kunnen vanavond weer een koud biertje pakken! Top service en review zeker waard!

J.J. Somers 31-05-2018 Via de website gekocht

Een tien met een griffel!

Al eerder apparaten bij deze firma besteld. Ook toen was de service en snelheid van levering perfect. Daarom dus ook nu weer direct hier naar toe zonder ergens anders te kijken. Bovendien zijn de prijzen ook nog eens concurrerend met andere leveranciers.

Spruit 31-05-2018 Via de website gekocht

Een neff combioven gekocht.Een goed product met een nette prijs.
Duidelijke omschrijning op de site.

Bart 30-05-2018 Via de website gekocht

Goede service, communicatie en prijs!

Ik had nog nooit van Bemmel en Kroon gehoord, maar gisteren een vrieskast bestelt en vandaag geleverd via hun dienstverlener Dynalogic. Snel, goede service, goede communicatie van de status van de bestelling en ook een goede prijs! Bemmel en Kroon is zeker aan te bevelen voor aankoop van witgoed.