9,1 Lees 20561 reviews Schrijf een review

Deze score is berekend op basis van 4599 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ada Janssen 18-02-2020

Serieus op internet gezocht en bewust BemmelenKroon uitgekozen voor een nieuwe magnetron. BK1833166. De reviews waren uitstekend, de prijs de laagste en de levertijd snel...volgende dag in huis. De keurige bezorger is net geweest en wij zijn uiterst tevreden over deze aankoop. Chapeau!

Soef 18-02-2020

Wij hebben een wasdroger gekocht voor een zeer scherpe prijs. Levering was snel, installatie was makkelijk en de wasdroger werkt perfect!

Martin en Annemarie 18-02-2020

We kwamen eigenlijk voor een andere wasmachine kijken maar na een gesprek met de vriendelijke verkoper besloten we voor een iets duurdere wasmachine te gaan, deze verkoper legde ons heel goed en geduldig uit wat de voordelen waren zoals geen borstels meer waardoor de machine langer meegaat. Door deze vriendelijke verkoper besloten we ook voor een droger te gaan en nu nam hij ook weer uitgebreid de tijd om ons te helpen een keuze te maken

Gerrit De Roose 17-02-2020

Het is de tweede maal deze maand dat wij een bestelling plaatsen van keukentoestellen .Wederom een stipte en onberispelijke levering van de bestelde goederen !

Gea Snijders 17-02-2020

Overzichtelijke site. Bemmel en Kroon was de goedkoopste leverancier voor ons gekozen product. Bestelling is zeer eenvoudig te plaatsen. Ons product was niet in voorraad, hier ontvingen we direct bericht over. Artikel zou over enkele dagen beschikbaar zijn. Daarover ook wederom direct bericht waarna een bezorgafspraak gemaakt kon worden. Dag konden we zelf kiezen. Zeer prettig. De bezorging was gepland binnen een tijdsbestek van 3 uur en op de dag zelf nog eens binnen een tijdsbestek van 15 minuten. Dat klopte ook perfect.

Rob 17-02-2020

Op verzoek op zaterdag een offerte gevraagd en deze binnen 5 minuten ontvangen voor de Inventum VK950 vrieskist. Levering vond plaats op de maandag daarop. Snelle reactie en snelle levering tegen een scherpe prijs.
Nog geen oordeel over de vrieskist zelf behalve dat deze er prima uitziet en zeer weinig geluid maakt. Volgens mij een prima prijs/kwaliteit verhouding. Van harte aanbevolen.

Van Rhijn 17-02-2020

Goede service en een concurrerende prijs/kwaliteit verhouding. Na het ontdekken van schade bij eerste levering zonder dralen binnen twee dagen omgeruild.

Willem 17-02-2020

Laagste prijs en snelle levering. Wel jammer dat bestelde artikel (vaatwasser) niet meer leverbaar was terwijl volgens de site het artikel op voorraad was. Alternatief aangeboden en deze voldeed.

Johnm 17-02-2020

Vertrouwd adres uit het verleden doe al lang zaken daar. Mijn aangekochte Siemens inductiekookplast keurig afgeleverd. Aankoop bij vestiging Forepark Den Haag meer dan vlot en efficiënt. Verkoper met kennis van zaken. Lief genoeg alternatieven zien. Kortom uitermate tevreden !!!

Frits 17-02-2020

Vaatwasser aangeschaft. Model was niet meer leverbaar. Zonder extra kosten nieuwer en beter type ontvangen. Top service van Bemmel en Kroon!

Jeanine van der Bunt 17-02-2020

Goedkoop, snel, informeert de klant tijdig en voortdurend en levert vakkundig af.

Michiel van Well 17-02-2020

De website van de shop is overzichtelijk en makkelijk te bedienen. Alle informatie is goed en snel te vinden. Ik heb voor deze shop gekozen, omdat zij een goede prijs voor het product vragen. De levering was super snel en verliep heel goed. De bezorger was heel vriendelijk. De volgende keer zeker weer

Martijn Abbink 17-02-2020

Webshop werkt goed. Zoals het hoort. Goede prijs. Wilde eens ergens anders bestellen ipv de bol en koude blauwe. Deze webshop doet niet onder voor de andere. De levering is zelfs beter. Echt een aanrader.

Bart 16-02-2020

Goede site, regelmatige status updates, prima bezorgdienst. Enige verbeterpunt betreft melding maken van of artikel wel of niet op voorraad is...duurde nu paar dagen voordat artikel van fabriek bij B&K kwam, daarna ging het snel.

H van den Brink 16-02-2020

Bemmel & Kroon heeft een bijzonder uitgebreid assortiment. De medewerkers zijn bijzonder hulpvaardig en afspraken worden nagekomen. Offertes zijn zeer scherp en indien elders het product goedkoper wordt aangeboden, komt Bemmel & Kroon met een nog scherper bod hetgeen spreekt van een zeer klant- en servicegerichte organisatie.

Fred KW 16-02-2020

goede service en klantvriendelijke medewerkers welke je goed en netjes te woord staat en direct met een goede aanbieding komen

Edwin 16-02-2020

Ik had een vaatwasmachine besteld bij een andere leverancier. Zij konden deze uiteindelijk niet op tijd leveren. Ik heb op internet gezocht en kwam uit bij Bemmel en Kroon. De vaatwasmachine was duurder, maar ik heb gebeld met Bemmel en Kroon. Na overleg boden zij een lager bedrag. Aangezien mijn vrieskast ook vervangen moest worden, heb ik voor beide apparaten een lager bedrag moeten betalen. Dit was binnen een uur geregeld. Ik heb deze apparaten op vrijdag besteld en op zaterdag zijn ze geleverd. Oude apparaten zijn meegenomen. TOP!

Jos 16-02-2020

Op zoek naar een inductiekookplaat. Kende Bemmel en Kroon niet, maar kreeg vertrouwen op basis van de vele goede reviews. Erg goede ervaring. Prima levering en installatie.

Mark 16-02-2020

Op Kieskeurig gezocht naar nieuwe wasmachine. Link naar Bemmel & Kroon gekozen vanwege gunstige prijs. Bestelwijze makkelijk en snel. Leveringsmoment binnen 24 uur indien ik dat had gewenst, echter zelf de voorkeur aan ander moment gegeven. Op dag van levering om 01.15 mail met track en trace code vwb leverwindow. Ca 30 min voor levering SMS met geschatte aanlevertijd. Binnen 5 min apparaat uitgepakt, geplaatst en aangesloten, en weer door naar de volgende klant :)

Frans 16-02-2020

Grote keuze uit artikelen tegen zeer concurrerende prijs. Klantvriendelijke medewerkers.

Piet 16-02-2020

Ik had een technische vraag over een artikel op de website. Hierbij werd ik zeer vakkundig en vriendelijk geholpen door een medewerker. Het artikel dat ik wilde bestellen werd elders voor een lagere prijs aangeboden en prompt kreeg ik dit artikel van Bemmel en Kroon voor dezelfde lage prijs. De volgende dag werd het keurig afgeleverd.

J. van der Heiden 16-02-2020

Overzichtelijke en zeer gebruikersvriendelijke site, en niet onbelangrijk ( na degelijk vergelijk ) prijstechnisch het meest interessant ! 👍

Lindsey.d 15-02-2020

Vlotte bestelling en opvolging. Snelle levering goede communicatie.
Zeker aan te raden.

Ruud Westerdijk 15-02-2020

Prima webshop, alleen Bemmel & Kroon was niet alleen goedloper met service, maar ook met benodigde set slangen voor aansluiting gasfornuis.......en had het door mij gewenste model fornuis wel op voorraad en kon de volgende dag leveren én was voor een vraag 's avonds tot 23.00 uur bereikbaar

Ron de Kok 15-02-2020

Het contact en de service waren perfect.
De aanbieding die geofreerd was zeer scherp.
Ook de bezorging is tot in de puntjes verzorgd. De volgende keer zeker weer hier zaken doen.

steven 15-02-2020

Ik heb een Siemens koelkast en wasmachine besteld. De winkel was vriendelijk bij vragen. Werd goed gecommuniceerd en bezorgd. De bezorgers waren erg vriendelijk en behulpzaam; hebben geholpen 4 oude koelkasten/wasmachine weg te halen! Toen we twijfelden of een kleinere koelkast beter voor ons zou zijn, hadden we het zo kunnen ruilen.. maar hebben we gelukkig niet gedaan, want deze is fijn. Kortom: apparaten top. winkel top. Echt een aanrader.

Nuij 15-02-2020

Geweldig bedrijf, super snelle bezorging, fijne correcte bezorgers ! Al met al dik verdiend die 10 👍🏼

familie van Loo 15-02-2020

Een duidelijke site met een ruim assortiment. Heb je vragen dan krijg je op korte termijn antwoord. Er kunnen goede afspraken gemaakt over de levering op een voor ons geschikt moment. Op de dag zelf word je regelmatig op de hoogte gehouden wat betreft de exacte levertijd. Wij zijn heel tevreden!

Ramon 15-02-2020

Ik was op zoek naar een grote vriezer die ook nog eens in de schuur kan staan.

Ik had op google een mooie gevonden een BEKO HSA37530.

Toen nog de beste prijs...
Zo kwam ik al gauw bij Bemmel en Kroon uit met de scherpste prijs en dat was inclusief verzenden.

Besteld, via ideal betaald en ze konden hem de volgende dag al leveren.

De heren van dynalogic die hem af kwamen leveren hebben ook goed werk geleverd, ik vroeg of ze hem via het pad naar de schuur achter konden brengen, dat was geen enkel probleem.

Kortom de volgende keer als we iets van keukenelectronica of witgoed nodig hebben weten we waar we eerst gaan kijken.

Dikke pluim voor de bestelling en afhandeling

Miranda van der Hoogt 15-02-2020

Erg goed geholpen met telefonisch bestellen en gelijk de afspraak voor levering de volgende dag. De bezorgers waren mooi op tijd en erg vriendelijk. Alles goed aangesloten en alle verpakkingsmateriaal meegenomen. Nog advies gekregen voor de wasmachine.

Dick 14-02-2020

Heelveel kennis in huis we zijn prima geholpen door diverse medewerkers. Ook goede uitleg gekregen van diverse apparaten TOP

Hans 14-02-2020

Zeer kundig advies,snelle levering en zware oude wasmachine meegenomen en nieuwe top geinstalleerd.een aanrader!

Karen Theunissen 14-02-2020

Super snelle levering en een tijdige melding wanneer de bezorger zou komen. Kleine reclamatie is meer dan fatsoenlijk afgehandeld. Ik zou hier zeker weer een bestelling plaatsen.

Tj 14-02-2020

Snelle service en goede prijs! Bij een volgende aankoop komen we zeker terug.

Duivenvoorde 14-02-2020

De levering en plaatsing van de wasmachine was prima in orde .Vriendelijke mensen, en de afvoer van het oude materiaal was ook goed.

J. Bruder 14-02-2020

Ik was er al eerder. De winkel is goed bereikbaar, makkelijk parkeren, en heel belangrijk, je wordt vriendelijk en vakkundig geholpen. We hebben een koel/vries-combi gekocht. Al de volgende dag is die precies volgens afspraak geleverd, uitgepakt en de oude meegenomen. Alles was na wens. Ook de prijzen zijn fair.

Teun 14-02-2020

Was aan het zoeken naar een nieuwe afzuigkap AEG DKB5960HM
kwam terecht bij Bemmel en kroon
alles is super goed verlopen besteld via internet
ik had zelf nog een foutje gemaakt en ze belde mijn netjes op
dat zijn tenminste nog eens goede bedrijven die denken nog aan de klant
was de andere dag al binnen snel hoor kan niet beter
ook de levering is goed gegaan via Dynalogic kwamen netjes op tijd en onbeschadigd
bent er blij mee

Andy 14-02-2020

Bemmel en Kroon heeft een zeer ruime keuze, is heel scherp geprijsd en geeft een uitstekende service. Al meerdere malen iets bij besteld en altijd goed.

L.V. 14-02-2020

Ik ben zeer tevreden over Bemmel en Kroon. Met vragen over het product kon ik terecht bij de klantenservice die me vriendelijk te woord hebben gestaan. De prijzen zijn gunstig en de levering vlot en op tijd.

Tineke 13-02-2020

Duidelijk shop met duidelijke prijzen. Snelle service en vriendelijk personeel.

Martin Berendsen 13-02-2020

Zeer prettige service. Goed advies gekregen en een perfecte bezorging met wederom goed advies maakt dat wij zeer tevreden zijn met Bemmel & Kroon. Betrouwbaar, aardige mensen en goed advies

Yolanda 13-02-2020

Van Bemmelenkroon hanteert goede prijzen en ik ben vlot geholpen door de klantenservice toen ik mijn bestelling nog wilde wijzigen.

Y 13-02-2020

Wasmachine en droger gekocht bij Bemmel & Kroon Zoeterwoude/rijndijk vriendelijk personeel en snelle nette levering echt top

Bemmel en Kroon 13-02-2020

Zeer tevreden over de levering en kwaliteit van de etna kookplaat ook de prijs lag nog 20€ lager als op andere sites ook de transport kosten zaten erbij in op de gsm een bericht wanner ze hem zouden brengen dit alles verliep zeer vlotjes hartelijk dank vr gr rob wester alkmaar

B. Haak 13-02-2020

Deze shop kwam er als goedkoopste uit. En alles wat betreft de rekening en aflevering alles ging keurig en perfect!

Frank Hoste 13-02-2020

Heel correct in alles, onthaal, productkennis, marktkennis. Effectief goedkoper dan elders voor identiek product. Correcte en vlotte levering, te volgen en juist met een nauwkeurigheid van 5 minuten. Nooit meegemaakt. Proficiat !!!

J van der Bent 13-02-2020

Echt een top service gehad bij bemmel en kroon!! supersnel geleverd! ze zouden tussen half 11 en half 2 en ze waren er al rond 11 uur. snel in elkaar gezet ook! Ook heel fijn geholpen in de winkel! kortom: TOP!

Marianne 13-02-2020

Snel geleverd, fijne bezorgers, mooie vriezer, was de voordeligste leverancier! Helemaal top!

M. van Engelen 13-02-2020

We plaatsten onze 1e bestelling en waren aangenaam verrast van de professionele afhandeling in z'n geheel en wel t/m de levering. Zelfs nadat ik telefonisch een bijkomendeinfirmatie informatie wenste werd ik op een deskundige aard perfect ingelicht en dus op een vriendelijke manier verder geholpen.

Miranda van der Hoogt 12-02-2020