Deze score is berekend op basis van 2963 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Gilles 22-08-2018 Via de website gekocht

Men werkt er precies zelfs op zondag!

Gekozen voor zijn logische vormgeving, uiterst sterkte prijzen, gratis verzending en vlotte communicatie.

O van Winden 22-08-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Goede site overzichtelijk ,snel bezorgd!
Goed geïnformeerd,meer duidelijkheid wat drempelbezorging inhoud,
Wij hadden en vaatwasser besteld met drempelbezorging .deze werdt tot de drempel bezorgd en niet over,
Is een klein dingetje maar toch.

Richard Nijhuis 22-08-2018 In de winkel gekocht

Super service

Ergens het zelfde product goedkoper gezien, Bemmel & Kroon paste het bedrag aan, geen gezeur, gewoon netjes geregeld en een perfecte service

Frank Albers 21-08-2018 Via de website gekocht

Extra voordelige Smeg blender snel geleverd

Toevallig gevonden door op Smeg blenders te googelen. Extra €35 kassakorting t.o.v. De reguliere prijs. Eenvoudig te bestellen en snel geleverd. Zeer goede track & trace van de bezorgservice.

Danny 21-08-2018 Via de website gekocht

Top Service en super Prijs !

Goede prijs voor het product , eigenlijk de goedkoopste van het hele internet ,
Van Bestelling tot Levering goed op de hoogte gehouden.
Gewoon Top Service

Cees Nagtegaal 21-08-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Vakkundig advies en pijlsnelle levering

Bij Bemmel en Kroon is er nog steeds vakkundig personeel dat weet waar het over praat als er een keuze moet worden gemaakt uit het ruime aanbod van witgoed artikelen. Heb er al diverse verschillende apparaten gekocht. Afleveren is altijd snel en ook de reparatie service (één keer nodig gehad) is uitstekend verzorgd.

Fam.vanderVos 21-08-2018 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon

Goeie service

Het is weer prima gedaan zoals ze hadden beloofd, het is een goede zaak je wordt netjes voorgelicht en de verkopers weten waar ze over praten, niet zoals bij bcc want daar heb ik hele slechte ervaring mee, gr Fam. van der Vos

H.Tromp 21-08-2018 Via de website gekocht

Snelle afhandeling, super service , e.n.n.n prima prijs!

Betrouwbare gebruiksvriendelijke deskundige shop die staan voor wat ze leveren. Bestel hier al jaren met grote tevredenheid.

R van Dijk 21-08-2018 In de winkel gekocht

Heel goed geholpen door verkoper.

Een heel tevreden klant, zowel verkoper erg goed en deskundig en levering geheel volgens afspraak. Deze goede service kom je tegenwoordig haast niet meer tegen.

Janneke 21-08-2018 Via de website gekocht

Top

Heb alleen ervaring met de webshop en telefonisch contact gehad. Het bedrijf straalt geen massa hysterie uit, het voelt als een kleinschalig bedrijf waar klantvriendelijkheid serieus genomen wordt.
De bezorging via Dynalogic ging ook goed gelukkig, ik hield mijn hart vast na alle negatieve reviews die ik daarover had gelezen.....

Jannine 21-08-2018 Via de website gekocht

Doorslaggevend voor mijn aankoop bij Bemmel&Kroon is voornamelijk de geweldige service. Ik had eerder contact bij Wehkamp, maar die wilden mijn wasmachine wel plaatsen maar de droger die daar bovenop stond niet terugplaatsen. Die misten dus een klant. Zeer tevreden over de jongens die de wasmachine kwamen plaatsen in een vrij ingewikkeld huis met smalle en bochtige trappen. KANJERS

Rijntjes 21-08-2018 Via de website gekocht

Perfect geleverd

Netjes afgeleverd de vrieskast die we besteld hadden was uit verkocht een nieuw model en een duurder alternatief voor de zelfde prijs geleverd gekregen

Marieke 21-08-2018 Via de website gekocht

Snel bezorgd

Laagste prijs en snel bezorgd. Precies wat je nodig hebt als je wasmachine tijdens het doen van de vakantiewassen het begeeft. Konden de volgende dag verder. Oude machine namen ze mee. Alsof de nieuwe machine er dus altijd had gestaan. Heerlijk!

Xius 21-08-2018 Via de website gekocht

Gewoon een mooie winkel

Een mooie winkel, met veel keukens in hun showroom. Kwalitatief erg goed.
Echter geen losse keukenfronten te koop, alleen volledige keukens.
Witgoed apparatuur ruimschoots aanwezig en veel keuze.
In de showroom, maar ook op de afzonderlijke afdelingen.
De service is uitstekend. De ontvangst allerhartelijkst. Het meedenken rondom de gestelde vragen is uitstekend.

Karin 20-08-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service!

Onlangs heb ik via de website bij Bemmel & Kroon een inductiekookplaat met afzuigsysteem gekocht. De informatie op de website was volledig en de offerte aanvraag ontving ik nog dezelfde avond. Ik had het apparaat ergens goedkoper gezien en ontving daarom een korting. Top service! Vervolgens wilde ik ook de toebehoren bestellen en ik kreeg hierop deskundig advies en snel een aangepaste offerte. Over de bestelstatus werd ik pro-actief geinformeerd en de bezorging was keurig op tijd. Al met al een hele positieve ervaring. Ik vond het wel spannend om zo'n aankoop via de webshop te doen, maar ik kan het iedereen aanbevelen!

Etienne 20-08-2018 Via de website gekocht

Goede service en duidelijke mail.

Na geweldige aanbieding vaatwasser besteld op zondag, maandag in huis. Duidelijke mails met direct info van de bezorgtijd dag later van de expediteur. Op de dag zelf in de ochtend mail met bezorgtijd, later exacte tijd 14.40 via sms en bezorger was er ook op die tijd, perfect. Veel betaal mogelijkheden en duidelijke site, en ook winkels.

LaSouche 20-08-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Verttrouwde jarenlange goede service

Goed assortiment, laagste prijsgarantie, uitstekend advies en fijne persoonlijke benadering. Goed om uit je luie stoel te komen en in de winkel te gaan kijken.

Koelkastdeurknoppalletje 20-08-2018 Via de website gekocht

Prima service

Mijn koelkast werd goed afgeleverd. Op tijd. Echter, ik dacht dat de koelkast uitgepakt en op zijn plaats zou worden gezet. Kijk goed op de website of je een 'drempelbestelling' selecteert of 'full service'. Daar schijnen veel klanten over te struikelen, net als ik.

roos 20-08-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd en uitstekende communicatie. heel goed

Duidelijk, gelijk reactie en goede mail communicatie per mail.
snelle correcte levering. duidelijke informatie over levermoment met transporteur
Oude apparaat werd gelijk meegenomen.

Nadia 19-08-2018 Via de website gekocht

Bemmel & Kroon doet wat het belooft

Via vergelijkingssites zag ik dat Bemmel & Kroon de wasmachine die ik wilde aanschaffen, aanbood tegen een mooie prijs. Een andere online verkoper bood het aan voor een lagere prijs maar had niet dezelfde voorwaarden. Toch heeft Bemmel & Kroon zich keurig aan de laagste prijs garantie gehouden. De bestelling verliep vlekkeloos, service aan de telefoon vriendelijk en de wasmachine werd op tijd bezorgd en netjes aangesloten. Een tip: eerder van te horen informeren over indicatie bezorgtijd zou fijner zijn.

Willem 19-08-2018 Via de website gekocht

Perfecte service

Afgelopen week mijn nieuwe vaatwasser besteld. Toen er na bestelling bleek dat het model dat ik had besteld er niet was hebben ze het meteen opgelost, nog zelfs voordat ik door had dat er iets aan de hand was. De oplossing was daarnaast een upgrade!

Wat betreft de bezorging, demonteren en installatie - ook dat ging erg goed. In een paar uur was alles gefixt, met een hele bekwame monteur die me goed op de hoogte hield van wat hij deed. Echt een aanrader deze winkel!

Super service 19-08-2018 Via de website gekocht

De vrieskast die we wilde was niet meer leverbaar maar kregen een nieuwer model en hoefde niet bij te betalen. Toen bij levering bleek er ook nog een kleine beschadiging te zijn kregen we daar ook nog een kleine vergoeding voor. En binnen 24 uur alles geregeld SUPER.

Els Jacobs 19-08-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Betrouwbaar en professioneel

In de winkel word je buitengewoon prettig behandeld, er wordt meegedacht en goed advies gegeven. Er wordt samengewerkt met een installatiebedrijf dat uitstekend werk levert en de monteurs zijn heel vriendelijk. Iedereen komt zijn afspraken na.
Je kan het niet beter wensen.

Harry wigchers 19-08-2018 In de winkel gekocht
Hazerswoude rijndijk

Supersnelle levering en plaatsing

Vaatwasser ging stuk na 15 jaar, hadden geen gegevens meer, echter bemmel en kroon had alles nog in computer staan. Gelijk nieuwe besteld, zelfde dag gebeld door installateur en binnen 48 uur geplaatst door zeer net en deskundig medewerker van ajtec. Top top top.

John Ehv 19-08-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd tegen een superprijs

Wij hebben een Bosch Amerikaanse koelkast gezocht: Bemmel & Kroon is een paar honderd euro goedkoper op dit model dan de erkende grote bedrijven in Nederland: op een adviesprijs van 1849 euro scheelt dit veel (bijna 25%)
Bovendien werd nog de volgende dag geleverd met een helder afleverschema, en was de klantenservice tot laat bereikbaar. Enige nadeel is de drempellevering, omdat je dan zelf alles moet uitpakken en dan met de rommel zit...

Mathilde 19-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service voor mooie producten

De prijs was goed (altijd handig), goed mail contact, bezorging op tijd en wij zijn heel tevreden met alles. Vooral ons keuken apparatuur.

L. Huisman 19-08-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte afwikkeling van de bestelling

Heb op basis van revieuws voor deze shop gekozen. De waarderingen waren zeer hoog wat voor mij ook een indicatie was over de betrouwbaarheid

Mr. Btjes 18-08-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering voor een scherpe prijs

Via Kieskeurig voor het eerst bij deze webshop terecht gekomen en de prijs van ons product was erg aantrekkelijk. Daarnaast net zulke vlotte bezorgmogelijkheden als bij andere bekendere webshops. Prima service.

Karin 18-08-2018 Via de website gekocht

Goede prima service, snel en accuraat

Prima service, lekker snel. De informatievoorziening was goed en we kregen een duurder product voor dezelfde prijs omdat het originele product was uitverkocht :-)

Maurice 18-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Gisteren een Siemens IQ800 warmtepompdroger gekocht bij Bemmel & Kroon via Kieskeurig. In een notendop: heldere en snelle communicatie, snelle verzending zoals beloofd, prima track en trace via Dynalogic. Het nieuwe apparaat is snel geplaatst, het oude apparaat is afgevoerd inclusief verpakking.

Alexandr 18-08-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Gebruiksvriendelijke site, uitgebreide keuze koelkasten, prima prijs-kwaliteitverhouding, de levering was perfect in orde!!!

Newest Art Organization 18-08-2018 Via de website gekocht

Nooit meer de vaat weggooien :)

Wij bestelden met ordernummer BKI702656 een vaatwasser die niet meer beschikbaar bleek, en ontvingen zonder meerprijs een nieuwer model. Super goede machine en heel vlotte service. Onmisbaar voor onze Syrische cateraar en ikzelf zal nooit meer vuile vaat stiekem weg gooien :) https://newestart.org/artists/kamal-naji/

Lana 18-08-2018 In de winkel gekocht

Ruime keus, duidelijk en eerlijk voorgelicht

De winkel is zeer ruim opgezet, enorme keus aan witgoed. Verzorgde uitstraling, je wordt netjes te woord gestaan. Duidelijke en vooral eerlijke beschrijving van de vrijstaande fornuizen waar wij naar op zoek waren. Levering snel en netjes.

Goorts Stefan 18-08-2018 Via de website gekocht

Hallo wij hebben voor deze shop gekozen,de keuze is enorm en alles is ordelijk ingedeeld ,dus ge vindt heel gemakkelijk wat ge zoekt ! En zeker niet vergeten natuurlijk DE PRIJS !!! Het contact via mail loopt ook allemaal goed,ze mailen alles op voorhand wat ge zeker gaat krijgen en houden u op de hoogte bij de snelle levering dag en uur ! Vriendelijk ,levering dik in orde zeker aan te een aanrader !!!

J 18-08-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service en levering

Einde van de dag ( na 17.00) bestelt en de volgende dag op zaterdag 0m 12.15 geleverd aan huis.
Ruim van tevoren wordt het te bezorgen tijdstip aan je gestuurd (tijdskader van 3 uur)_; en ca 1 uur van te voren wordt het exacte tijdstip aan je door gegeven. Fantastisch.

Marc Leiden 18-08-2018 Via de website gekocht

Top dienstverlening!

Bij keuze juiste apparaten goed geholpen. Bereikbaarheid bij vragen zeer goed. Vriendelijk geholpen en gewenste apparaten snel in huis.

Gerard 18-08-2018 Via de website gekocht

Goedkoop en betrouwbaar

Goedkoop product en prima service. Transporteur waarmee gewerkt wordt is ook erg transparant en betrouwbaar.

Janien 18-08-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service!

Mijn vorige wasmachine heb ik, 13 jaar geleden ook bij van Bemmel en Kroon gekocht. Duidelijke website, snelle levering. Meer kan ik nog niet zeggen, er moet eerst een loodgieter bij komen omdat er geen water uit de kraan komt. Beetje balen. :(

Kor Boes 18-08-2018 Via de website gekocht

Mooie vrieskast gekocht.

Van Bemmel kwamen we tegen op internet en de aanbieding van de Bosch vriezer stond ons wel aan. Besteld, volgende dag stond die Bosch GSN29UL3P keurig opgesteld. We waren content met de deal. Een mooie vrieskast. We hebben nog maar één dag ervaring maar we zijn heel blij met deze aankoop. Gebruiksaanwijzing duidelijk, makkelijk bedienbare koeling, veel ruimte en een lust voor het oog. Communicatie en bezorging vlekkeloos.

Ton.v.Harmelen 18-08-2018 Via de website gekocht

Prima service en correcte afhandeling

Netjes en correct te woord gestaan en afspraken nagekomen. Ook de aflevering is netjes en op tijd gegaan

Muysers Guido 18-08-2018 Via de website gekocht

Indien men leveringsdatum zou nakomen is het 10 op 10

Wat de aankoop zelf betreft ben ik tevreden, ook de prijs is best OK
Maar als ik bij de bestelling een leveringsdatum kan kiezen dan verwacht ik dat er op die dag geleverd wordt, en geen 4 dagen later.
Misschien moet men er ook eens over nadenken de mogelijkheid tot betaling met mastercard aan te bieden.

Conny van Doorn 17-08-2018 In de winkel gekocht
Cruqius

Zeer vriendelijk deskundig personeel.
De mannen die de spullen kwamen brengen belde keurig een half uur van te voren op zodat je niet de hele dag thuis hoeft te zitten.

Rob Hond 17-08-2018 Via de website gekocht

Ze maken waar, wat ze beloven

Dit bedrijf biedt een ruime keuze aan topmerken, tegen zeer concurrerende prijzen. Bij de bestelling kan al worden aangegeven op welke dag het gekochte moet worden geleverd. Twintig minuten voor het afleveren inderdaad, zoals beloofd een telefoontje van de chauffeur gehad. Prima service!

John van Hal 17-08-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

In rust winkelen en geslaagd met uitleg van Patrick Sloos

Praktische en overzichtelijk keuze door op merk te winkelen zonder voorkeur vanuit Bemmel en Kroon diversiteit aanwezig

Ruud 17-08-2018 In de winkel gekocht
Cruquis

Top!!!

Ruime collectie,goede informatie en zeer vriendelijk personeel!
Daarom komen wij steeds terug bij Bemmel en Kroon.

M. Jesse 17-08-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-rijndijk

Geweldige snelle service en goede voorlichting

Je wordt altijd goed geholpen met eerlijke meningen over het witgoed, personeel is niet opdringerig,en snelle levering

Yvonne van Beekhoven 17-08-2018 Via de website gekocht

Top service !

En dit is echt gemeend. Op de dag dat ik aangegeven had werd mijn afwasmachine geleverd. Snel en efficiënt. Je krijgt een mail van te voren met een tijdsindicatie. Je krijgt sms’jes hoe laat hij gelevérd wordt en daarbij kan je hem zelf volgen ivm de stops van my dynalogic. Heb dit ook aangegeven bij de chauffeur. Top service. Van Bemmel & kroon een dikke 10.

Judith van den Berg 17-08-2018 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen, snel geleverd.

Gekozen voor deze winkel, omdat zij de goedkoopste waren. het scheelde 50 euro met de volgend shop en 100 euro met de daarna volgende winkel.
Klantenservice prima bereikbaar met adequaat antwoord op mijn vraag (nemen ze de oude machine mee?)
Vriendelijke bezorgers die niet moeilijk deden toen ze om moesten lopen omdat de machine niet door de gang paste.
Van te voren kreeg ik een tijds indicatie van 3 uur en een uurtje van te voren een sms met de vrijwel exacte bezorgtijd. Heel prettig.

Enige minpuntje: Er stond nergens vermeld dat ik de oude vaatwasser leeg moest laten lopen, maar de bezorger belde naar de zaak en vertelde dat ik gewoon een nieuwe afspraak kan maken om het oude apparaat op te laten halen.

Bert 17-08-2018 Via de website gekocht

Goedkoop, betrouwbaar en klantvriendelijk

Ik kende Bemmel en Kroon niet en was daarom voorzichtig bij deze aankoop. Echter ze bleken ten opzichte van concurrenten, die allemaal dezelfde prijs voor de Koffieautomaat van Miele hanteerden nog een kassakorting van bijna €300 te geven. En dat scheelt. Dus bestelling in gang gezet. Zonder verdere poespas bestelling kunnen plaatsen. Bij betaling ging er iets mis met de iDeal verwerking. Dus geld overgemaakt. Daarna klantenservice op de hoogte gesteld. Zij reageerden direct, dat het met een screenprint van de betaling ook ok zou zijn. Dat zag ik echter pas na vijfen, maar ook een mailtje met die print werd zelfs kort na 1800 uur nog afgewikkeld. Om 10:00 uur de volgende ochtend stond de transporteur op de stoep. Die je overigens prima via een kaartje kon volgen en prompt op tijd verscheen. Kortom, een vlekkeloze ervaring. Top!

marcel 17-08-2018 Via de website gekocht

goede service, snelle levering.

mijn 2e bestelling bij bemmel en kroon. en weer ben ik tevreden over de bestelling en de levering. Een klein minpuntje vind ik de overzichtelijkheid van de website.