Deze score is berekend op basis van 2948 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

pj4 28-12-2013 Via de website gekocht

Ik had een aantal jaren geleden niet verwacht dat ik dergelijke producten als een wasmachine via internet zou kopen. Maar het gaat gewoon heel makkelijk en pinnen aan de deur bij aflevering. Prijs laag t.o.v andere aanbieders.

Ik wist welk merk wasmachine en type ik wilde kopen. Duidelijke info op de site en zeer scherpe prijs. Toch telefonisch contact opgenomen i.v.m.levering, volgende dag, daags voor kerst lukte niet meer maar wel dag na kerst. Men wilde mij geen ander merk aansmeren, dus leverden wat wij wilden hebben.

Wasmachine die wij zelf wilde hebben had men voor een zeer scherpe prijs t.o.v. andere aanbieders. Assortiment wasmachines die ze aanbieden omvat zeer veel merken en types dus ruim voldoende keus.

Wij hebben voor het eerst bij Bemmel en Kroon een product gekocht en tot nu toe is het ons prima bevallen.

Duidelijke site met goede omschrijving. Zeer scherpe prijzen. Snelle levering. Via internet kon ik het uur van aflevering zien en 30 minuten voor levering kreeg ik nog een telefoontje dat met over ongeveer 30 minuten voor de deur zou staan. Pinnen bij aflevering aan de deur. Al woon je 200 km bij Bemmel en Kroon vandaan dat maakt niet uit omdat service loopt via importeur of fabrikant.

Strormann 28-12-2013 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Praktische en redelijk compleet ingerichte winkel in Dorpsstraat Zoetermeer. Goede uitleg, duidelijke voor- en nadelen van bepaalde merken en producten (wasmachine + droger). Goed gevoel aan overgehouden.

Keurige bezorging; 2 trappen op (er is geen lift); e-mail met bezorgdag en tijd dag na aankoop. Half uur voor aangegeven tijd telefoontje dat ze onderweg waren. Bezorgers uiterst correct; verpakking wordt meegenomen en ook de 2 oude apparaten.

Prima voor elkaar. Zowel de budget en meer eenvoudige apparaten als in het duurdere segment voldoende keuze. Ook steeds duidelijke uitleg waar je voor kiest bij het aangewezen apparaat. Prijzen bij B&K zijn zeker vergelijkbaar met de internetprijzen.

Gewoon en goede zaak. Niks mis mee. Zo zou je veel meer zaken willen hebben.

Je besluit tot aankoop omdat je een nieuwe wasmachine en droger nodig hebt. Je kijkt op internet, noteert wat specificaties en prijzen, je gaat naar de winkel, je krijgt de juiste uitleg, maakt de afweging en je koopt datgene waar je voor van huis ging. Niet te duur met een prima service.

huub1946 28-12-2013 Via de website gekocht

eenvoudig bestellen goede afspraken
voor levering

de monteur was heel correct met plaatsen van het toestel keek alles na
voor dat hij installeerde hij was vriendelijk deze man moet bij de firma blijven en dat meen ik oprecht

goede keus goede uitleg

daar ik dit toestel net in bezit heb
ken ik nog niet veel er over kwijt
mocht er iets mis zijn dan zien we verder.
tot nu ben ik 100% tevreden

tot nu goede service is er iets mis dan zien we verder

R.T.S. 27-12-2013 Via de website gekocht

Van bestellen tot leveren een goed te lopen proces

Je word vanaf het bestellen tot aan levering voldoende op de hoogte gehouden dus kun je je dag daar helemaal op indelen.

Genoeg voor iedereen het is net wat je kan en wil uitgeven

Betrouwbare Firma die het goed verzorgd voor en erna van je aankopen.

antonschoon 27-12-2013 Via de website gekocht

order telefonisch gedaan. goede uitleg over product.
na 1 week geleverd en geistalleerd. per pin betalen bij aflevering.

conform afspraak keurig geinstallerd

alles top

YvIep 27-12-2013 Via de website gekocht

Online bestellen, bij aflevering pinnen. Ideaal. Ik heb al 2 keer via de site besteld (daarvoor al in de winkel) en de levering was gelijk de volgende dag.

tijdstip wordt van te voren doorgegeven met een redelijk kleine marge, dus niet de hele dag voor niets thuis zitten. Op de site kun je het bovendien volgen, of er afwijken zijn. Een half uur van te voren wordt je ook nog eens gebeld, zodat ze eventueel bij grote afwijkingen niet onverwacht op de stoep staan. Aardige behulpzame jongens, die alle troep weer meenemen (dat is bij anderen wel eens anders heb ik gehoord).

Voor mij prima, maar misschien missen anderen nog wat, dus durf geen 10 te geven.

Zie boven, prima service

naam 1603 27-12-2013 Via de website gekocht

het verloop van het koop proces verloopt soepel. velden in het bestel proces zijn makkelijk in te vullen.

Je word continu op de hoogte gehouden over het verloop van je bestelling, erg netjes.

Keuze genoeg, van goedkoop tot duur.

services,afhandeling, bestel proces, kortom alles is tot nu toe perfect. Ik heb vaak spullen online besteld, maar bij deze site het beste resultaat.

De beoordeling hier boven spreekt voor zich, Ga zo door, ik zal de volgende bestelling zeker weer plaatsen bij hun. PERFECT.

kolenbrander 27-12-2013 In de winkel gekocht
Zoetermeer Dorpsstraat

Wij zijn prima en deskundig geholpen in de winkel,verkoper heeft geregeld dat de afwasmachine nog voor de kerst geïnstalleerd kon worden door een goede en keurige monteur! Alle is volgens gemaakte afspraak verlopen.

kneijber 26-12-2013 In de winkel gekocht
Zoeterwoude /Rijndijk

Alles staat keurig opgesteld in de winkel zodat je rustig je keuze kan maken.

Perfect zo'n service nog niet eerder meegemaakt van verkoper tot levering van chauffeur.

het assortiment was zeer uitgebreid van diverse merken.

zeer klantvriendelijk geholpen van aankoop tot bezorgen van goederen thuis

Prima geholpen

Patricknan 24-12-2013 Via de website gekocht

Goed geïnformeerd wanneer de bestelling wordt afgeleverd

Netjes half uur voor aflevering gebeld.

wijnandus 24-12-2013 Via de website gekocht

Duidelijke site,helder in wat men aanbiedt en onder welke condities en levertijden

gemaakte afspraken worden stipt nagekomen

bijna alle merken en produkten die je mag verwachten kunnen ook geleverd worden tegen zeer scherpe prijzen

Goede produkten
Goede (scherpe) prijzen
Goede service/levertijden
Klantvriendelijke en hulpvaardige bezorging.

Na goede en brede verkenning van leveranciers voor van Bemmel en Kroon gekozen vanwege heldere info op site, scherpe prijzen breed aanbod en aangeboden leveringsmogelijkheden. Bezorgservice qua vriendelijk- en behulpzaamheid een pré t.o.v. de vele beunhazen die er ook rondrijden.

P. Rotte 24-12-2013 Via de website gekocht

Telefonisch besteld geen probleem! Betalen bij afleveren!

gekochte wasmachine werd naar zolder gedragen en aangesloten, oude machine werd gelijk afgevoerd. Bezorgers boden aan om ook droger weer op goede plek te zetten, kortom goede service!

roterman 24-12-2013 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Duidelijke internetsite, zodat je in de winkel weet wat je nodig hebt.

Vakkundig en vriendekijk personeel. Snelle levering.

Trudyp 24-12-2013 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Goede uitleg over de verschillende vaatwasmachines.
Verkoper was zeer professioneel zonder opdringerig te zijn.
Binnen 2 werkdagen stond de vaatwasser al bij ons thuis geïnstalleerd door een vakkundig bedrijf die inbouwapparatuur verzorgd.

Ondanks de sortering waren wij er direct uit dat het een Miele product zou worden vanwege onze ervaring met dit merk.

Goede service zowel in de winkel en ook bij ons thuis bij het installeren.

Wij hebben alle apparatuur in de keuken als inbouw. Dit was de eerste keer dat wij een apparaat moesten vervangen. Wij wisten niet dat inbouw mogelijk was via de winkel waar het apparaat gekocht is. De verkoper hielp ons meteen door goede uitleg te geven over de firma die de inbouw voor ons kwam doen.

zyrie 24-12-2013 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen via de site

Je wordt uitstekend op de hoogte gehouden van het verloop van je bestelling. (via de mail)

Voor mij prima

Uitstekende service en snel je bestelde spullen in huis!

Eleenen 23-12-2013 In de winkel gekocht
Rijneke Boulevard, Zoeterwoude Rijndijk

Keurig en binnen afgesproken tijd thuisbezorgd, aangesloten en oude machine afgevoerd. Zonder extra kosten.

Netjes ontvangen in de winkel, voorzien van een eerlijk advies. Snel en vakkundig en plezierig geholpen.

Veel keuze, nieuwste modellen.

Geen irritante verkopers, dit winkelt een stuk prettiger dan bijvoorbeeld bij de buren BCC

Over het geheel genomen prettige winkel, goed advies, snel en duidelijk geholpen en een keurige aflevering bij ons thuis, waarbij we ook nog netjes een half uur van tevoren gebeld zijn dat ze eraan kwamen, wel zo handig. Kortom wat beloofd word, word ook gedaan.

symen en janny 23-12-2013 Via de website gekocht

snel en eenvoudig

komen gemaakte afspraken na

zover ik het kan beoordelen is het assortiment groot

nvt

over de winkel kan ik geen beoordeling geven omdat ik tot op heden nog geen winkel heb bezocht

Ton.020 23-12-2013 Via de website gekocht

Duidelijke website, goede info.

Mijn oude gasfornuis, een Atag, was 30! jaar geleden een " vet" fornuis met electronische klok en infra-turbo oven, nu dus letterlijk aardig vet, maar zonder morren over mijn smalle trappetjes afgevoerd!

Voldoende keuze in de gangbare merken

Snelle service, ook op vragen via email snelle respons, ondanks dat het tegen de kerst loopt.

Niet alleen een webwinkel, maar ook een "echte" winkel

ing988 23-12-2013 Via de website gekocht

Duidelijke website, goed kiezen

Niet snel genoeg leverbaar, dan leveren wij een duurdere voor hetzelfde geld de volgende dag! Super!

Alleen bij gaskookplaten gekeken

ivm het direct teruggebeld worden nav een vraag per mail, de service en de snelheid van leveren

Prima!

weenijac 23-12-2013 Via de website gekocht

Vanuit huis bestellen, snel en gemakkelijk.
De website is heel overzichtelijk en zeer klantvriendelijk

Prima service; snelle levering en je hoort ruim van tevoren hoe het bezorgd wordt. Precies zoals het ook op de website vermeld staat.

Breed assortiment en alles duidelijk vermeld

Ik zou het iedereen aanbevelen. Ik vind service, snelheid en gemak zeer belangrijk en dat valt helaas bij vele andere webwinkels nog wel eens tegen.
En de prijzen zijn ook zeer gunstig!

Gunstige prijzen, snelle levering, goede service en het gemak van thuis bestellen; Kortom, Bemmel en Kroon krijgen van mij een dikke 9, want zij hebben het totaalpakket!

maxreijman 23-12-2013 In de winkel gekocht
Zoetermeer, dorpstraat

Prima locatie en goed bestelling kunnen regelen.

Prima, toen bestelde koelkast niet meer te leveren bleek; netjes meegezocht naar goed alternatief voor zelfde prijs.

zie motivatie hierboven.

Prima service, goede en snelle levering van product en prima locatie.

Geen extra punten boven eerder genoemde punten.

Gerard Gropen 23-12-2013 Via de website gekocht

Door efficiënte informatie.

Door snelheid van handelen.

Meerdere keuzes mogelijk.

Mijn ervaring met winkel is beperkt. Kan weinig toevoegen aan voorgaande.

kj huisman 22-12-2013 Via de website gekocht

de koel-vriescombinatie die ik wilde paste niet in de inbouw, we werden goed geadviseerd welke wel zou passen en dat is helemaal goed gekomen.

de bestelling was telefonisch,

we waren verrast dat we korting kregen. het product was duurder dan we eerst hadden uitgezocht en dan is het toch mooi meegenomen

we zijn niet in de winkel geweest,maar het telefonisch contact was prettig.

Het is allemaal goed gegaan, 1 dag later dan gedacht,maar dat was geen bezwaar.

Jjgm 21-12-2013 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Overzichtelijk assortiment, super installatie, betalen na installatie, goede bereikbaarheid van de stores.

Afspraken worden supergoed nageleefd. Goede service verkoopteam.

Uitgebreid assortiment in vele prijsklassen

Met een gerust hart kopen. Goede prijzen, correcte verkopers, super afhandeling van t bestelde en geweldige installateurs. - AJTec -.

Ryanne Geboers 21-12-2013 In de winkel gekocht

Patrick DC 21-12-2013 Via de website gekocht

Gemakkelijke bestelling vanuit je zetel zonder verplaatsingen. Website was duidelijk.

Levering gebeurde snel volgens afspraak. Kosten waren volgens afspraak.

Goede prijs, snelle levering, goede afspraken. Duidelijke omschrijving van het product.

Goallie 20-12-2013 Via de website gekocht

Makkelijke site, snelle verwerking

Keurige mail, waar we ook erop geattendeerd werden dat we het oude apparaat konden laten meenemen, en dat we dat waren vergeten aan te vinken.
Bedrijf wat installatie deed belde vooraf, om te veriferen of bestelde apparaat zou passen. Zw hebben keurig gewerkt en allesop maat gemaakt.

Ruime keuze.

Gezien de snelle en keuige levering zeker.

Bijzonder snelle levering, inclusief het inbouwen. Werd dezelfde dag nog gebeld voor aflever en inbouwafspraak, waar gecontroleerd werd of we het juiste apparaat besteld hadden.

CJoanne 20-12-2013 Via de website gekocht

Levering binnen 24 uur. Oude apparaat werd meegenomen, nieuwe aangesloten.Voorkeursdatum van levering heb ik op kunnen geven en dit werd ook waargemaakt. Ik werd goed op de hoogte gehouden van tijdstip van levering per mail. Telefonische bereikbaarheid voor vragen uitstekend en beantwoording servicegericht.

hanrem 20-12-2013 In de winkel gekocht
Forepark

Ja echt alles ging optimaal. Aan de hand van mijn eisenpakket werd binnen enkele minuten de keus bepaald en de koop geregeld, de aflevering georganiseerd en afgerekend.

Heerlijk om in een oogopslag je keuze ruimte te overzien en over de verschillen geinformeerd te worden.

Van ganser harte kan ik een bezoek aan de winkel aanraden. Dat biedt meer dan het kiezen via internet. De meedenkende en adviserende verkopers komen met allerlei aanvullende informatie waar je echt wat aan hebt

Bijna alle keukenapparaten kun je onder hetzelfde dak vinden. Vaak zijn er ook aanbiedingen waar je gebruik van kunt maken Maar bovenal is het van belang dat je vakkundig personeel kunt raadplegen. Nog bedankt hoor.

Petrus10 20-12-2013 Via de website gekocht

Productspecificaties kunnen uitgebreider.

Prima, van bestellen tot afleveren

Kellebel85 20-12-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijke site, makkelijk om bestelling te plaatsen.

Uitstekende service, woensdagavond bestelling geplaatst. Donderdagochtend al orderbevestiging binnen. Geleverd op de gewenste dag. Kregen de extra service er gratis bij: wasmachine werd op de zolder geplaatst, aangesloten en de oude wasmachine werd vanaf de zolder meegenomen. Ontving een dag voor de levering een mail met bezorgingstijd en kreeg op de dag van levering een half uur van te voren een telefoontje. Betalen per pin bij aflevering. Super service!! Ik bestel voortaan bij Bemmel en Kroon.

Zie kopje Service.

Uitstekende service en nette afhandeling.

geseke 20-12-2013 Via de website gekocht

Bij het vergelijken van prijzen bleek B&K iets duurder te zijn. Ik klikte op de knop Elders goedkoper, vulde het formuliertje in en dezelfde dag kreeg ik per mail een offerte voor een nieuwer type oven, heel gunstig geprijsd. Ik beantwoordde dat ik die oven wel wou, en daarmee was het geregeld. Volgende dag (!) is de oven bezorgd. Petje af!

Hier kan elke leverancier een voorbeeld aan nemen. Emails worden per omgaand beantwoord, de levering is snel, er zijn geen onverwachte kosten. What you see is what you get.

Ik kende B&K niet, heb dus ook gekozen voor pinnen bij aflevering, want je weet maar nooit bij aankoop via het Internet. Ik kan er nu voor instaan dat het een bestaand bedrijf is, en nota bene eentje die met kop en schouders boven andere bedrijven uitsteekt.

Je bent tegenwoordig bijna gewend dat bij een bedrijf de ene hand niet weet wat de andere doet, of dat je aan het eind een hogere rekening krijgt door allerlei "bijkomende kosten". Bemmel en Kroon is verfrissend: hier zitten mensen die weten wat ze doen en ze doen het goed en snel.

vossen207 20-12-2013 Via de website gekocht

zeer adequate behandeling en aan de wensen werd direct voldaan. De heren die de wasdroger kwamen brengen waren ook zeer behulpzaam

Ik had snel een nieuwe wasdroger nodig. Binnen een dag kreeg ik al antwoord wanneer de wasdroger geleverd zou worden en toen ik nog een vraag stelde kwam het antwoord binnen het uur. De bezorgers waren ook netjes op tijd en hebben de wasdroger aangesloten en de oude wasdroger mee naar beneden genomen. Prima service!

gjbajb99 20-12-2013 In de winkel gekocht
Dorpsstraat Zoetermeer

Heel dicht bij huis !!

Goede voorlichting met de computer er bij voor verder inhoudelijke uitleg.

De keus is ruim voldoende met verschillende goede merk artikelen.

je word op een uitstekende manier te woord gestaan met kennis van zaken.

niet van toepassing zie bovengenoemde argumenten !

bosjebotervloot 19-12-2013 Via de website gekocht

vanuit de luie stoel,erg fijn!!!

gewoon geweldig,erg uitgebreid word je geinformeerd over het verloop van de bestelling,geen verzendkosten en gratis geplaatst als je wilt,nog een ouderwetse goede service

eerlijk gezegd heb ik alleen doelgericht gekeken,ik wist wat ik wilde

Hij was de goedkoopste op het moment dat ik een nieuwe wasmachine nodig had,toen bleek dat ik nog eens 10 % korting kreeg en gratis levering,en tot slot gratis plaatsing nou wat wil je nog meer???

luvri 19-12-2013 In de winkel gekocht
Neckar Den Haag

Ben in de winkel uitstekend geholpen

Bemmel & Kroon staat voor een uitgebreid en hoog kwalitatief assortiment

Heb louter positieve ervaringen dus beveel een ieder aan om bij Bemmel & Kroon een keuken of wasmachine aan te schaffen

Het filiaal aan de Neckar in Den Haag Leidschenveen biedt een goede parkeergelegenheid en in de winkel een ruim assortiment. Verder ben ik prettig en vriendelijk geholpen door de verkoper.

SV68 19-12-2013 Via de website gekocht

Gemakkelijk bestellen, snelle concurrerende offerte.

Toen bleek dat de vaatwasser, die we snel nodig hadden, niet gelijk met de andere apparatuur geleverd kon worden, is deze vooraf afgeleverd zonder extra verzendkosten. Super!

Alles wat wij zochten wat leverbaar.

simon tahamata 19-12-2013 Via de website gekocht

TonKalishoek 19-12-2013 Via de website gekocht

Vaatwasser telefonisch besteld. Binnen 2 dagen afgeleverd en geinstalleerd.

Bij installatie van vaatwasser herstelde de installateur fouten die (door een andere firma) bij de installatie van het vorige apparaat waren gemaakt. Hij gaf bovendien een aantal praktische tips. En leverde apparaat draaiend en de keuken opgeruimd op.

Waar ik om vroeg was beschikbaar.

Afronding en uitlevering van de bestelling uitstekend! Service door monteur prima.

Goede en correcte klantbehandeling. Zowel telefonisch als bij installatie. Installatie prima en snel uitgevoerd.

gispenetal 19-12-2013 Via de website gekocht

Zeer gebruiksvriendelijke en snelle site.

Snelle reactie en updates per e-mail.

Ruime sortering in de gezochte apparaten

Prima firma, met dito koop omstandigheden.

Zeer snelle levering tegen een goede prijs, met alerte e-mail behandeling.

janmeurer 19-12-2013 In de winkel gekocht
Zie eerdere motivatie

Bemmel en Kroon heeft haar winkel in de woning boulevard Cruqius. En dat is erg convdenient

Wij zijn uitstekend ontvangen en van professioneel advies voorzien.

Wij realiseren ons dat het assortiment keramische kookplaten groter is dan bij Bemmel en Kroon aanbevolen

De service, Installatie, communicatie is wat de kritische consument verwacht. Dat werd door B & K waar gemaakt!

Fons van Wijk 19-12-2013 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Zaterdag besteld, woensdag in huis, helemaal ''easy''

Wij hebben een wasmachine gekocht, netjes bezorgd en aangesloten, en we kregen nog wat tips voor een beter en langer gebruik mee ook van de bezorgers...

surch 18-12-2013 Via de website gekocht

eenmaal op de site was het makkelijk zoeken naar het product het bestellen en betalen als goed en duidelijk te volgen

goed service via internet alles gevonden en werd snel terug gemaild over het product of aflevering

heb iets minder gegeven daar ik niet het hele assortiment heb bekeken omdat ik wist wat ik wilde hebben en het ook gelijk gevonden had

vbaaren 18-12-2013 Via de website gekocht

Men kan tegenwoordig niet meer zonder
wasmachine we ziln erg verwend.

Via internet besteld volgens afspraak
keurig op tijd afgeleverd.

Er is voldoende keus en concurerend in prijsklasse.

Zeer tevreden.

Tot nu toe tevreden.

hhschoone 18-12-2013 In de winkel gekocht
zoeterwoude-rijndijk

Heb in de winkel besteld, maar kan ook online. Was wel onduidelijk mbt servicekosten (mn levering/plaatsing - ik heb mn wasmachine in eenlastige hoek staan), maar dat was allemaal geen probleem.

Winkelmedewerker wist niet meer dan ik die op internet al gezocht had. Levering wel perfect: op zelfgekozen dag, vooraf een mail en 20 voor daadwerkelijke aflevering een belletje

De wasmachine die ik zoch stond niet op display. Was wel op voorraad, dus levering kon snel plaatsvinden.

Ja. Niet duur, goede service.

Dev0 18-12-2013 Via de website gekocht

Bastionnetje 17-12-2013 Via de website gekocht

4,8

Via internet bestellen is gemakkelijk

Heb zondag 8 dec een wasmachine besteld met het idee dat hij 2-5 dagen later binnen is . Inmiddels is het 17 december en blijkt het nog 3 dagen te duren. Een gezin met 3 jongens dan 12 dagen zonder wasmachine. Als we bellen worden we aan het lijntje gehouden. Het beroerde is dat je al betaald hebt. Ze beloven veel maar komen het dus echt niet na. Ik ben helemaal klaar met ze!

Hele slechte service, ze beloven binnen 5 dagen te leveren maar na 10 dagen hebben we vandaag weer gehoord dat het niet morgen maar wars over 2 dagen wordt.

Gezien de slechte service en het feit dat we aan het lijntje worden gehouden vind ik deze winkel waardeloos. Na 12 dagen nog geen wasmachine terwijl ze beloven dat ze de volgende dag leveren of binnen 5 dagen.....Er zijn vast winkels die zich wel aan de afspraak houden.

c.g. put 17-12-2013 In de winkel gekocht
forrepark den haag

duidelijke uitleg [vriendelijk]

keus in overvloed duidelijk en goed uitgestald

ik ben daar goed geholpen ik heb geen klachten

wverhage 17-12-2013 In de winkel gekocht
Leidschendam

Nadat ik eerst een uitgebreide analyse had gemaakt van vele koelkasten ben ik van v B&K gegaan om mijn keus in werkelijkheid te zien. Daar werd ik prima geholpen door een verkoper die wist waarover hij het had. Perfecte bediening !

Gezien de diversiteit van koelkasten die de makrt biedt is het vrijwel onmogelijk om alle modellen in voorraad te hebben. B&K heeft ervoor gekozen om die modellen te showen die het hoogst scoren. Perfect idee!

Perfecte voorlichting, snelle levering die exact werd uitgevoerd conform afspraak. Wat kan een mens nog meer willen?

Prachtige showroom, goede adviezen, lage prijs, perfecte levering.

Marierijntje 17-12-2013 Via de website gekocht

'S morgens vroeg een sms met globale tijd en een half uur voor levering word je gebeld

Apparaat werd uit de verpakking gehaald en op de juiste plaats gezet

'S middags voor 3 uur besteld, de volgende dag geleverd.