Deze score is berekend op basis van 3208 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Floor Oskam 21-08-2013 In de winkel gekocht
Zoetermeer, Dorpsstraat

Na veel gezoek op internet, kwamen wij in de winkel van bemmel en Kroon terecht. Daar stonden een behoorlijk aantal apparaten, die wij konden "voelen" en zien in het echt.

Deskundige en vriendelijke medewerker, die ons op het juiste apparaat attendeerde.

Ruime keuze

Prima geholpen

zie boven

Pagoda 21-08-2013 Via de website gekocht

duidelijk overzicht op de website, zonder problemen online bestellen.

Een vraag ivm de aankoop via mail geplaatst, zeer snel beantwoord en goed opgevolgd.

FreekRR 20-08-2013 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Goede ondersteuning, prijsstelling en afleverservice

boess001 19-08-2013 Via de website gekocht

Omdat ik in België woon, wordt vanwege een afwijkende postcode geen online bestelling geaccepteerd. De telefonische melding werd heel constructief verwerkt en binnen enkele seconden met een email bevestigd en vergezeld van een betalingsmethode.

De beschrijving van het leveringsproces is zorgvuldig. De levertijd ook in België binnen 1 dag. Track&Tracing tool prima geregeld.
Levering, ontdoen van verpakking, aansluiten en retourmateriaal plus oude machine gebeurt snel en foutloos.

Apparaat dat ik zocht stond bovenaan en ik heb niet verder gekeken. Neem aan dat het uitgebreid assortiment is

Foutloos en klantgericht.

Geen foutje kunnen ontdekken. Correcte en adequate begeleiding, en snelle servicegerichte levering. Bemmel en Kroon weet precies wat klant verwacht en hebben internetproces 100% voor elkaar.

JaapenSan 19-08-2013 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Afgelopen vrijdag is onze nieuwe wasmachine door Bemmel en Kroon bezorgd. De service was echt uitstekend, complimenten. Het hele aankooptraject van het binnenlopen in de showroom tot de aflevering hebben we als zeer plezierig ervaren. Bemmel en Kroon, bedankt!!

hwielens 16-08-2013 Via de website gekocht

Duidelijke site, helder menu, een bestelling plaatsen is eenvoudig en to-the-point. Goede en nuttige informatie enz. Heel positief.

Service is optimaal. Het hele proces wordt vanaf het begin stap voor stap uitstekend begeleid en is helder.

Keuze uit een ruim aanbod is mogelijk.

Ik beveel eigenlijk nooit een winkel aan, maar de service en het aanbod bij Bemmel en Kroon is van a tot z dusdanig goed, dat ik de moeite heb genomen om bij hun een order te plaatsen. Dit mede op basis van de positieve beoordelingen door anderen. Daar voeg ik nu een positieve reactie aan toe en hoop dat een-bestelling-plaatsen bij Bemmel en Kroon voor anderen wat makkelijker wordt.

Goede informatie op de site. Goede informatie na plaatsing order. Betalingsmogelijkheden ook pas bij aflevering (PIN). Uitlevering via FIEGE verloopt uitstekend en is via internet bijna per minuut te volgen. Het afleveren en plaatsen en "bedrijfsklaar" maken van de wasmachine wordt prima verzorgd. Na aflevering is er nog even contact over hoe alles verlopen is. Kortom prima geregeld!

Mlindeman 15-08-2013 In de winkel gekocht
Zoetermeer

In de winkel in zoetermeer altijd alles te vinden wat je nodig hebt met een uitstekende service.

Snelle levering en netjes optijd.

Er is altijd te vinden waar je naar opzoek bent!

Al mijn apparaten komen daarvandaan. Ik zou geen andere winkel willen bezoeken. Nette service, advies en snelle levering.

Jochemschulte 15-08-2013 Via de website gekocht

4 klikken en je product is besteld. Geen onnodige schermen waar je doorheen moet klikken. Ook goed te bestellen via je mobiele telefoon.

De avond van te voren krijg je per mail een tijdsblok van twee uur te weten waarin de bezorging plaats vindt. Op de dag zelf wordt je een half uur van te voren nog even gebeld. Echt goede service! Je hoeft dus niet de hele dag thuis te zitten wachten.
Wasmachine werd gratis op 3 hoog geplaatst, aangesloten en getest. De oude machine werd ook nog meegenomen. En dan nog waren ze €30 goedkoper dan Mediamarkt.

marjav 15-08-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijk en makkelijk in gebruik

Alles online prima geregeld met snelle en keurige mailtjes

Alles goed geregeld dus is prima aan te bevelen

ik1976 15-08-2013 Via de website gekocht

snel en makkelijk gevonden wat we zochten!

Keurig bezorgd op de dag zoals aangegeven

Tot nu toe 2 aankopen gedaan. Perfect zoals volgens afspraak geleverd en geplaatst onze wasmachine en de espresso machine gewoon afgeleverd.

Alles keurig volgens afspraak geleverd

huismus01 14-08-2013 Via de website gekocht

Makkelijke website om te bestellen, duidelijk wat prijzen zijn.

Snelle levering. Je word goed op de hoogte gehouden over de bestelling en levering.

Genoeg keuze voor een goede prijs.

Nu 2 keer besteld hier alles keurig geregeld.

Goede prijsverhouding ook voor het na boven brengen van best wel zware machines.

molemap 14-08-2013 In de winkel gekocht
Zoetermeer

uitstekende voorlichting, snelle levertijd, goede communicatie over levertijd (per e-mail) de dag ervoor en telefonisch een half uur voor de levertijd. Levering en het meenemen van het oude apparaat zonder extra kosten.

Ruime keuze een concurrerende prijzen.

Ik kan geen negatieve punten noemen over deze winkel.

jevege 14-08-2013 Via de website gekocht

geweldige service, precies op tijd geleverd, goed contact met het bedrijf. Kon niet beter

Evert Arts 14-08-2013 Via de website gekocht

Communicatie via mail en telefonisch verliep snel, correct en duidelijk. Bestelde vaatwasser bleek niet meer leverbaar, maar zonder meerkosten werd een nieuwer (en duurder) model geleverd. En conform de informatie op de website werd de vaatvasser binnen 24 uur na bestelling en exact binnen het aangegeven tijdsbestek keurig bezorgd. Al met al voor ons een eerste en prima kennismaking en ervaring met Bemmel en Kroon.

philipgyselinck 14-08-2013 Via de website gekocht

Bemmel & Kroon is volgens mij de perfectie en zal ik voortaan als eerste site benaderen in mijn zoektocht naar een object. Stipte levering na perfecte afspraken. Geen financiële zorgen omwille van betaling met bancontact bij aflevering en dit zonder meerkost. Bovendien kon ik voor een kleine meerprijs kiezen voor 5 jaar garantie op mijn toestel. De mogelijkheid om de garantie te verlengen vond ik niet op andere sites.
Bij aflevering werd het toestel door de afleveraar onmiddellijk geopend voor controle op schade.
Het koerierbedrijf sprak moeilijker nederlands wat ik niet onmiddellijk als minpunt beschouwde. Je kan niet van iedereen tweetaligheid verwachten en dit hoefde voor mij ook niet.
Om deze redenen een welgemeende 10/10.
Jullie worden voortaan mijn huisleverancier!!!!

kostermans 14-08-2013 Via de website gekocht

In het weekend alles online regelen

Maandag direct mailkontakt enorderbevestiging.
Hulp bij het financieel afwikkelen

Het personeel werkte professioneel en adequaat.Snelle hulp bij onduidelijkheden.
Bij de aflevering liep wat spaak.Ik woon in een nieuwbouw wijk die nog niet in de Tom Tom staat ingegeven.
De afleveringswagen kon ik op de laptop goed vervolgen en zag ook waar ze vast liepen. De chauffeur zou bellen, heeft dit ook gedaan maar mij niet bereikt, anders had ik ze goed de weg kunnen wijzen.
Bij toeval toch aangekomen, in de stress nu. Keurig het apparaat naar boven gebracht, aangesloten en de oude meegenomen, geen proefdraai gemaakt.Ze stonden nu zeer onder tijdsdruk, geen tijd voor een frisdrank en nauwelijks tijd om de tip in ontvangst te nemen.
De wasmaschien is toch nog binnen de voorspelde tijd afgeleverd.

Professioneel. Adequaat. Vriendelijk. Hielden zich aan hun afspraken.

JRispens 14-08-2013 Via de website gekocht

Eenvoudig via de website een offerte opvragen voor meerdere producten, gratis bezorgd inclusief aansluiten.

Aansluiten van apparaten is inclusief, wasmachine en droger worden naar binnen gebracht en aangesloten. Snelle reactie via telefoon en mail.

Veel producten op de site, maar na aanvraag offerte blijken ze niet meer op voorraad of niet leverbaar (vervangen door ander/duurder type)

Snelle levering, goede service en vooral een nette prijs.

Het eenvoudig opvragen van een offerte is ideaal; een wasmachine en warmtepompdroger tegelijk bestellen mag natuurlijk wel wat korting opleveren! Offerte was zeer netjes, dit had ik nergens anders goedkoper kunnen krijgen. Site is niet heel goed doorzoekbaar (type nummer is geen tekst b.v.) en niet alle producten zijn echt leverbaar. Dit is jammer.

Wouter08 13-08-2013 Via de website gekocht

Betalen met PIN bij aflevering is prima

Wasmachine keurig op zolder gebracht , waterpas gezet en volledig werkend aangesloten zonder extra kosten
Oude apparaat gratis afgevoerd

Scherpe prijs, prima service en snelle levering

Prima service, scherpe prijs en snelle levering. Kom zeker weer terug bij deze winkel

lover100 13-08-2013 Via de website gekocht

Eenvoudig en gemakkelijk te bestellen.

Geweldig zoals via internet de begeleiding is geregeld.

We zijn verrast door de lage prijzen en het gratis verzenden van onze koelkast. We zullen zeker anderen onze ervaringen meedelen en aanbevelen.

We hebben geen enkel negatief punt ervaren.

plag 13-08-2013 Via de website gekocht

goed te vinden op internet,eenvoudig te bestellen en eenvoudig betalen.

fijn dat ze je zo goed op de hoogte houden wannneer ze precies komen en dat ze ook alle verpakkingen ed.meenemen.

volop keus ook voor de mensen met minder te besteden

prima service,snelle afhandeling

gehel bestelling verliep vlekkeloos incl.levering.top

jooplamers 13-08-2013 Via de website gekocht

Bij informatie via de telefoon werd duidelijk uitleg gegeven over de bestelde machine en aflevering

We werden konstant op de hoogte gehouden van de tijd van levering
De tijd tussen bestelling en levering was zeer kort, bezorgers waren vriendelijk en wilden zelfs een liedje zingen voor mijn vrouw die jarig was

Het assortiment is ruim en je wordt van alle informatie voorzien
De medewerkers hebben goede kennis over de produkten

Afspraken worden in tegen stelling tot enkele andere soortgelijke winkels wel nagekomen

Correctheid, deskundigheid, en kennis hebben mij doen besluiten bij deze winkel mijn aankoop te doen. En hij is nog goedkoop ook.

CJ Koolen 13-08-2013 Via de website gekocht

De manier van bestellen, vandaag besteld morgen geleverd , en dat is geen toeval bij 3 artikelen in 1 jaar

Is geweldig, zelfs toen wij 1 maal een artikel hebben geanuleerd omdat een ander het goedkoper kon leveren,en dat hebben we geweten ook.

Alleen maar lof over dit bedrijf

De goede informatie die je krijgt met betrekking op de levering door Fiege, dat ook een heel fijn bedrijf is met nette en vriendelijke medewerkers.

smeerolie 12-08-2013 Via de website gekocht

Makkelijke onlinebestelling Scherpe prijs Zeer snelle levering Goede brengservice (tot in de keuken) Geen bezorgkosten Vriendelijke bezorgers

Rishu Gupta 12-08-2013 In de winkel gekocht
forepark den haag

Good Price

avuflora 11-08-2013 In de winkel gekocht
Den Haag Forepark

Eerst op internet gekeken, maar je ziet alles toch even graag in het echt. En dat kon uitstekend in de winkel. Ideaal!

Eenmaal in de winkel werd ik zeer vriendelijk geholpen en de aflevering kon plaats vinden op de door mij gekozen dag en zelfs op mijn voorkeurstijdstip. Zelfs werd ik nog drie kwartier van tevoren gebeld dat ze eraan kwamen.

Wat een keuze! En wat ik zocht was er bij.

Zeer tevreden over het verloop van de aankoop en installatie.

Het gemak en de service zijn een groot voordeel.

fcjscheepers 11-08-2013 Via de website gekocht

Heldere website, kinderlijk eenvoudig bestelproces.

Alles correct en tijdig geleverd.

Uitgebreid assortiment waarvan veel op voorraad en dus korte levertijden.

Alles correct geleverd en gefactureerd, kunnen andere winkels wat van leren.

bvdbeemd 10-08-2013 Via de website gekocht

gewoon goed, op tijd geleverd zoals afgesproken. Krijgt 's morgens mail hoe laat je ze kunt verwachten, gewoon super!

aart035 10-08-2013 In de winkel gekocht
zoeterwoude

Deze review gaat over de winkel van Bemmel & Kroon zelf . De vriezer die ik er kocht heb ik pas een paar dagen in bezit en dus kan ik daar geen oordeel over geven. Aankoop ging allemaal heel gemakkelijk. Goede hulp in de winkel en er werd gekeken naar wat ik wel of niet nodig had mbt de aankoop. Er werd niet aangestuurd naar een duurder product enz. Personeel goed op de hoogte en duidelijke info. Levering ging goed na eerst een mail met tijd enz en er werd ook nog een half uur van te voren gebeld vlak voor de aflevering !!

tes11 10-08-2013 Via de website gekocht

Je kiest makkelijk een product naar keuze op de gewenste dag van levering.

Om 02.00 's nachts een mail gekregen dat de bestelling tussen 08.30 en 10.30 zou komen. Wij moesten ons 's ochtends enorm haasten om op tijd bij ons nieuwe huisje aanwezig te zijn.
Een halfuur van tevoren kregen we een belletje dat ze eraan kwamen en hoe lang het ongeveer nog zou duren, dit was wel erg fijn.

Ruime keuze

Fijne service, ondanks de latere mail, goede producten.

AvanderZwan 10-08-2013 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Bij dit bedrijf goeie service zonder extra bijbetalingen voor ieder dingetje. Meedenken met de klant.

Aardige goedluisterende niet pusherige verkoper. Prijs goed concurrerend. Uitgebreid assortiment. Levering op tijd, van tevoren gemeld, door twee aardige en behulpzame bezorgers

Een prachtige winkel.

Hele goede ervaring met Van Bemmel en Kroon. Geen minpuntje maar een advies is dat je de winkel als zodanig niet direct als winkelpand kunt herkennen. Het lijkt meer op een kantoorpand. Op de voorgevel staat alleen internet winkel.Het is dat er waving tubes voor de deur stonden. We twijfelden toch nog maar zijn uiteindelijk naar binnen gestapt. Dan zie je ineens een enorme trap en vraagt je af, "ben ik wel goed". Boven gekomen was het echt een prachtige winkel. Ga zo door en ik kom in de toekomst zeker vaker shoppen

Marcelfm 10-08-2013 In de winkel gekocht
Den Haag

Snelle service, grote showroom en internetprijzen!

Prima, snelle service inclusief plaaten binnen een week. Ze hebben zelfs het granietenblad ter plaatse op maat gemaakt voor de gasplaat.

Ruim assortiment, hadden we helemaal niet verwacht. Van koelkast t/m buitenkeuken, wasmachines, etc.

Zeer tevreden over dienstverlening

Vriendelijke en snelle service. Aflevering en plaatsing netjes gedaan en dat alles voor de internetprijzen.

DvanderStarre 10-08-2013 Via de website gekocht

Duidelijke site, duidelijke afspraken en daar ook aan gehouden. Specifiek de vermelding wanneer er geleverd wordt was prima, Een uitstel van 1 uur werd keurig netjes gemeld via de Track & Trace code van het vervoerbedrijf

Het meenemen van het oude apparaat is een prima service. Verder is apparatuur neergezet waar ik hetnodig had, dat was dus net wat verder als volgens afspraak. Prima

Meer als voldoende keus

Geen enkel op/aanmerking. Let wel dat dit het bestel en leverproces betreft. Ik heb nog geen aanspraak hoeven te doen op het service proces.

Men heeft gedaan wat men belooft had. Met name het gedetailleerde inzicht m.b.t. van het aflevermoment en het meenemen van het oude apparaat vind ik erg sterk.

timchr 10-08-2013 In de winkel gekocht
Cruquius

Ruim voldoende keus in de winkel. Alles staat ook zeer overzichtelijk in de winkel.

We zijn keurig geholpen en geadviseerd. Men nam ook de tijd voor ons, en wist precies waar we op moesten letten. Het ging om een inbouw koel/vries combinatie. Maar deze combinaties passen niet zomaar in elke keuken.

We zijn prima geholpen, en de gemaakte afspraken zijn netjes nagekomen. Ook de monteur die kwam voor de montage was duidelijk een vakman.

Bobdebruijn 09-08-2013 In de winkel gekocht
De winkel van Bemmel en Kroon in het Forepark.

Bemmel en Kroon heeft erg veel in voorraad en de verkoper was zeer deskundig in zijn advies. Dit alles maakt een keuze maken welk apparaat je nodig hebt zeer gemakkelijk.

De aflevering was precies zoals gepland en de plaatsing van de inbouw koelkast gebeurde zeer snel en vakkundig.

De showroom van Bemmel en Kroon in het Forepark straalt klasse uit en heeft een zeer groot assortiment aan keukens en keukenapparatuur.

Je wordt bij van Bemmel en Kroon geholpen zoals je wenst geholpen te worden. Deskundig, vriendelijk en voorkomend.

Ben zeer tevreden over Bemmel en Kroon en ga ervan uit, dat dit ook in de toekomst zo zal zijn.

S de Haan 09-08-2013 In de winkel gekocht
Cruquius

Initiatiefrijk en vriendelijk personeel. Snel de juiste keuze kunnen maken.

Bemmel en Kroon regelde alles voor ons en hield ons prima op de hoogte. In 3 dagen was apparatuur afgeleverd en oude apparaat werd meegenomen.

Afhankelijk van afstand winkel/afleveradres.

zie voorgaand commentaar

henkannet 09-08-2013 Via de website gekocht

Product makkelijk te vinden op website. Bestelproces duidelijk en gemakkelijk. Zeer snelle respons van de verkoper.

Snelle levertijd volgens afspraak.

Prijs zeer concurrerend. Laatste versie wordt geleverd voor zelfde prijs

Voldoet aan alle verwachtingen

Snelle respons op bestelling en korte levertijd

rijswijk37 09-08-2013 In de winkel gekocht
forepark den haag

goede uitleg van het apparaat op een vriendelijke manier

ruim voldoende assortiment in verschillende prijsklasse

enorm veel keuze op allerlei fronten:het hele keukengebeuren,vloeren,los witgoed, echt fantastisch!!

alles wordt aangesloten door de bezorgers, prima, maar er waren een paar kleine onderdelen nodig,die de bezorgers niet bij zich hadden.zoiets lijkt mij toch wel noodzakelijk dat het in de bestelauto aanwezig is.

Swivri 09-08-2013 In de winkel gekocht
Den Haag Forepark

Goede informatie over aankoop en goede service bij installatie inbouw koelvriezer

Ruime keuze in merken en assortiment.

Prima service tegen een goede kwaliteit- prijsverhouding!

Geen op- of aanmerkingen of verbeterpunten.

mspanjaart 08-08-2013 Via de website gekocht

Wij zijn ontzettend klantvriendelijk geholpen. We wilde de nieuwste Miele wasmachine bestellen en hier bleek een levertijd op te zitten. Steeds schoof Miele deze naar achteren. Bemmel en Kroon informeerde mij steeds keurig en deed er alles aan om het zo soepel mogelijk te laten verlopen. Bezorging was ook erg goed. Alles aangesloten. Volgende keer bestel ik zeker weer hier!

Zeer klantvriendelijk en super behulpzaam. Bezorgdienst is ook een feestje. Wordt gratis naar de tweede verdieping gebracht, geinstalleerd en getest op werking. Zoals het hoort!!

Wij zijn ontzettend klantvriendelijk geholpen aan de telefoon. We wilde de nieuwste Miele wasmachine bestellen en hier bleek een levertijd op te zitten. Steeds schoof Miele deze naar achteren. Bemmel en Kroon informeerde mij steeds keurig en deed er alles aan om het zo soepel mogelijk te laten verlopen. Bezorging was ook erg goed. Alles aangesloten. Volgende keer bestel ik zeker weer hier!

MarielleLommen 08-08-2013 Via de website gekocht

Duidelijke afspraken en perfecte aflever en aansluitservice. Nemen de verpakking en eventueel de oude machine mee terug. Onze complimenten.

lfeitsma 07-08-2013 Via de website gekocht

We zijn heel goed en zorgvuldig geïnformeerd over de aflevering van onze wasmachine.

Het apparaat is binnen 24 uur heel correct, snel en zorgvuldig afgeleverd.

Bij iedereen die ik een goed bedrijf wil aanbevelen: Onverwacht, heel prettig zaken gedaan!

Gestroomlijnde service. Telefonisch en online zeer goed geïnformeerd over de levering.

yayahoo 07-08-2013 Via de website gekocht

Makkelijk vanachter je Pc bestellen en meteen antwoord

Mail service perfect, doch chauffeur wist niet eens wat hij moest leveren en ook conform mail wisseling geen belletje 1/2 uur vooraf gepleegd.

Attentie via de mail perfect,

Levering conform mailwisseling binnen tijdsbestek doch geen belletje vooraf door de chauffeur wat conform mailwisseling en advertentie gebeurt zou moeten zijn.

otmar 06-08-2013 Via de website gekocht

Bestellen > Betalen > Bezorgen is uitstekend op elkaar afgestemd. De mails zijn duidelijk en volledig. Prima webshop.

bart mutsaars 06-08-2013 Via de website gekocht

We kregen zonder bijbetaling een duurder apparaat geleverd. De bestelde was nl tijdelijk niet leverbaar.

We hadden net voor 3 uur besteld ; en inderdaad de volgende dag was ons apparaat al in huis.

Martijn_1979 06-08-2013 Via de website gekocht

snelle beantwoording van vragen

Snelle service, scherpe prijzen en vriendelijke mensen.

nannol 06-08-2013 Via de website gekocht

De site is helder en overzichtelijk

Alles wordt en 1 keer geregeld. Oude apparatuur wordt desgewenst meegenomen en het nieuwe apparaat wordt geinstalleerd. Na mijn negatieve ervaringen op internet bij andere bedrijven betaal ik nooit vooruit. Hier kan je zonder extra kosten pinnen wij de chauffeur. TOP!

Bestelling gedaan via de website. Diverse berichten terug ontvangen (factuur bevestiging etc). op de dag van aflevering kreeg ik een mailtje waarin het tijdstip van leveren bekend werd gemaakt (tijdspanne van 2 uur). Het product is netjes binnen deze aangegeven tijd afgeleverd

Rob Glaser 06-08-2013 Via de website gekocht

Supereenvoudige bestelprocedure, afrekenen per ideal en zelf opgeven op welke datum je de aflevering wenst

Goede voorlichting over het bezorgtijdstip. Zeer correcte aflevering met meenemen van het oude apparaat

Grote keuze en schappelijke prijzen

Peterpan2 05-08-2013 Via de website gekocht

Deze firma stond als goedkoopste genoteerd voor het product dat ik zocht op vergelijk.be. Met één klik kwam ik op hun site, deed mijn bestelling en klaar was Kees! Ik hoefde zelfs niet op voorhand te betalen!

De levering was gratis, de extra's ook: het ging om een koelkast die op de eerste etage moest geleverd worden.

Ik zocht een bepaald type koelkast dat op Test-Aankoop als Beste Koop was gekozen. Dat was in voorraad, dus meer hoefde ik niet te weten.

Ik ben tevreden met mijn product, dus waarom zou ik hem niet aanbevelen?

Ik was over de hele lijn tevreden wat de winkel betreft. Een klein minpunt was de levering, maar die werd door een onafhankelijke firma uitgevoerd: de levering was uren later dan beloofd, één van de twee mannen liet de koelkast van op geringe hoogte vallen, wellicht uit vermoeidheid of overhaasting én zij spraken gebrekkig Nederlands, waren eigenlijk Franstalig. Maar er was wel contact tussen mij en die firma tussendoor om de tijd van de levering nauwkeuriger te kunnen vaststellen. Een half uur voor aankomst belde men mij ook vanuit de bestelwagen, wat dan toch weer een pluspunt is (de firma noemt "Fiege BV").

doornrvan 05-08-2013 Via de website gekocht

Alles direct gevonden en leverbaar

Vragen erna goed beantwoord

Direct op voorraad

Prettige en correcte afwikkeling voor goede prijs

Prettig contact, levering correct volgens afspraak

worrel 05-08-2013 Via de website gekocht

website (productinformatie en vergelijkingsmogelijkheid) mag wel een update gebruiken

snel en duidelijk contact