Deze score is berekend op basis van 3197 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Farshower 03-03-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk om je artikel te vinden, bestellen en keuze van betaling.

Duidelijk hoe het artikel geleverd wordt.

Voldoende keuze in merk en type

Is echt de moeite waard om hier te bestellen.

Het artikel wat ik bestelde was niet meer op voorraad. Kreeg de opvolger wat duurder was voor dezelfde prijs van het bestelde artikel. Mooie service.

bjonkers 03-03-2015 Via de website gekocht

makkelijke goed te bereiken website

volgsysteem waar de bestelling blijft. duidelijk tijdsvak en nog een telefoontje een kwartier van te voren
de koelkast werd keurig in de keuken gezet en er werd gevraagd of ze de oude koelkast weer mee terug moesten nemen.

goede service, snelle reactie, goede aflevering.

Ron Biemans 03-03-2015 In de winkel gekocht
Woonboulevard Cruquius

Bij binnenkomst in de winkel werd ik direct geholpen. Ik kreeg een dikke brochure, 100% professionele uitleg mbt produkt-omschrijving en -toepassing. Installatie werd professioneel door vriendelijke installateur uitgevoerd op vooraf ingeplande datum. Oude apparaat werd meegenomen, (noodzakelijk) meerwerk werd vakkundig uitgevoerd tegen schappelijk prijsje.

Er stonden in verschillende energieklassen meerdere apparaten ge-etaleerd. Echter was A++ in maar 1 inbouw koel-vriescombi type schuifmechanisme aanwezig. Deze bleek wel de perfect match voor mij. De prijs was netjes en concurrerend, installatie door monteur werd cadeau gedaan.

Zeer prettige ervaring, goede ambiance en belofte werd nagekomen. Alles naar wens en binnen 5 dagen uitgevoerd. Hadden ook 3 dagen kunnen zijn.

Van BCC naar Mediamarkt en weer naar Expert gestruind, stapte ik ten einde raad toch even bij vB&K binnen. Uitermate fijne ambiance in de winkel en na korte orientatie werd ik gevraagd of ik alles kon vinden. Na 3 minuten riep ik alsnog dezelfde werknemer om serieus en professioneel te zijn voorzien van alle informatie. Er stonden daar toch 3 of 4 keer meer inbouw combinaties dan elders en de door mij aangekochte, was daar 1 van. Er werd geen 'besparing' gedaan op een zeer dikke brochure, wat meegeeft dat iedere potentiele klant hun aandacht waard is.

apjdooren 02-03-2015 Via de website gekocht

on line in combinatie met telefonisch contact informatie en bestelling

snelle tevoren aangekondigde levering (datum en tijdstip) keurige aflevering door nette mensen!

exact de keuze kon worden gerealiseerd

geen enkele oneffenheid in de gehele weg van info/bestelling tm afleering en betaling

geen enkel negatief pynt alles zeebeer positief!!!!

anmuyres 02-03-2015 Via de website gekocht

Fijne en duidelijke website

Goed geïnformeerd over levermogelijkheden en uiteindelijke levertijd

Fijn dat ze tijdswinsow gaven en kwartier van te voren belden. Dat zou ik wel even vermelden in de email.

jeannette123 02-03-2015 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Goede service en snel geleverd. Aardige chauffeurs die netjes op zijn plek hebben gezet. In één woord top!

RAC1979 02-03-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site, makkelijk besteld en binnen één dag geleverd.

Heldere communicatie met betrekking tot de levering. De bezorgers belden - ter aankondiging - een half uur van te voren. Kundige levering en plaatsing.

Ik was specifiek op zoek naar een bepaald type en deze was op voorraad. Daarnaast waren de concurrenten - exclusief bezorgkosten - gemiddeld 40 euro duurder.

Josanne673 02-03-2015 Via de website gekocht

Duidelijke site, goed bestelproces.

Geen 0900-nummer, en dan ook nog direct een vriendelijk mens aan de telefoon. Zowel per mail en telefoon dus goed bereikbaar. Zeer prettig te woord gestaan en adequaat geholpen.Leveringsproces Top!

Tevreden over alles, kan geen minpunt bedenken dus vertel je dit graag door.

Had al eerder bij de webshop gekocht en had daar goede ervaring mee. Ook deze keer weer heel tevreden. Op een of andere manier was de Idealbetaling niet gelukt. De volgende dag hierover gebeld (hoera geen 0900 nummer en gelijk een mens aan de telefoon !!) Heel plezierig en correct afgehandeld. Kan Bemmel en Kroon iedereen aanbevelen, betrouwbaar, goed in afhandeling en communicatie. Het is alsof je nog bij de buurtwinkel bent(zoals ik ze vroeger kende bij ons in de buurt, de naam/winkel bestaat dus al lang). En ook bij de webshop doen ze het net een beetje beter dan andere.

tonia1 02-03-2015 Via de website gekocht

vlot gevonden

prima verlopen zoals afgesproken

voldoende aanbod

vermits er geen problemen waren

alles ok (tot heden toe, is nog vrij recent)

Robert03 02-03-2015 Via de website gekocht

Via de website eenvoudig besteld en direct al de mogelijkheid om de gewenste leveringsdatum te selecteren. De bestelde wasdroger werd keurig op de opgegeven leveringsdatum afgeleverd. De wasdroger werd netjes naar de eerste etage gebracht en uitgepakt en aangesloten. Kortom, ik ben de tevreden met de levering van de wasdroger.

001Luc 02-03-2015 Via de website gekocht

kon gemakkelijk een bestelling plaatsen, en het betalen met pin is zeer goed (bestelling wordt geleverd en wordt onmiddellijk betaald).

geweldig hoe snel het product geleverd wordt en op de afgesproken tijd.

keuze is groot en met voldoende informatie van het product, en zeker concurentieel met andere sites.

Het gewoon goed, snel, en afspraak volgend.

Snel,gemakkelijke betaling en komen afspaken goed na.

FrankL68 01-03-2015 Via de website gekocht

Goede service, alleen bij het verwijderen van de oude wasmachine van de zolder zijn krassen ontstaan op de zolder en de overloop. (Was ons waarschijnlijk ook overkomen, met zo'n zwaar ding)

We bestelden de AEG 76672 omdat deze goede beoordelingen kreeg. We kregen een mail waarin stond dat we de opvolger kregen de 76675 voor hetzelfde bedrag. Deze kost normaal €129 meer. (Het is precies dezelfde alleen ander nummer, dus waarom deze nou zoveel duurder moet zijn)

Zie boven

Barbara Baron 01-03-2015 In de winkel gekocht
Zoetermeer

In de winkel in Zoetermeer werden wij bij onze beslissing tot koop meer dan uitstekend geholpen door Kees.

Van heel veel merken stonden een fiks aantal modellen in de winkel opgesteld.

Hier heb je tenminste iets aan. Een verkoper die weet waarover hij praat en de verschillende modellen en mogelijkheden binnen handbereik.

Alle tijd gekregen (en genomen) voor de beslissing over aankoop. Kees (de verkoper) kwam ons na enige tijd helpen met de besluitvorming. Dus niet in onze nek hijgen! Van de diverse modellen werden de voors en tegens naast elkaar gezet. Prima!

Gonneke053 01-03-2015 Via de website gekocht

Zal deze winkel zeker aanraden.
Super service.

Super koelkast mooie uitstraling. Voldoende ruimte in het koel en vries gedeelte. Deze koelkast aangeschaft als 2e koelkast voor in de garage. En lekker energie zuinig vergeleken bij mn oude koelvries combi. Handig flessen rek voor de wijn.

Annastasia 01-03-2015 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Bemmel en Kroon heeft een duidelijke website waar je door de makkelijke filteropties makkelijk producten kunt zoeken op soort, merk en prijsklasse. Per product staan ook de belangrijkste specificaties aangegeven, waardoor je meteen kunt zien of het product iets voor je is of niet. Daarna heb ik gewoon de dichtstbijzijnde showroom opgebeld om te vragen of zij de koelvriescombinatie en het fornuis daar hadden staan en de medewerker keek dat meteen voor me na. Binnen een minuut had ik antwoord en ik besloot naar de showroom te gaan om de apparatuur te bekijken (vind ik toch wel prettig bij een koelvriescombinatie en fornuis).

In de winkel kreeg ik praktische uitleg van de behulpzame medewerker, waarna ik de apparatuur meteen kon bestellen. De bestelling was binnen nog geen vijf minuten geplaatst! Ondanks het feit dat Bemmel en Kroon deze niet op voorraad had, had ik binnen een kleine week mijn apparatuur in huis (donderdagmiddag besteld, woensdagochtend in huis). Twee aardige medewerkers bezorgden de apparatuur 3 hoog (zonder lift) en geen schade of krasje te bekennen. Heel netjes! Ik kreeg de gelegenheid om zelf nog even te checken of ik schade zag, waarna ik een bewijs van ontvangst tekende en kon betalen via de pin.

Overigens werd ik tijdens mijn bestelling steeds per e-mail op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Dat was heel fijn, want zo wist ik waar ik aan toe was en wanneer ik de apparatuur kon ontvangen. Een half uur voordat de bezorgers er waren kreeg ik zelfs nog een telefoontje dat zij er binnen dan en een half uur zouden zijn. Kortom: een supereenvoudige bestelling, snelle levering en geweldige service!

Onwijs veel keuze! Dat heeft mij ook gemotiveerd om bij Bemmel en Kroon te kopen. De meeste winkels hebben maar weinig soorten in hun assortiment, maar hier had ik verschillende types fornuizen en koelvriescombinaties waar ik uit kon kiezen. Dat was fijn, want zo kon ik ze goed vergelijken en overwegen.

Ik heb een zeer positieve ervaring bij Bemmel en Kroon. Een zeer eenvoudige en snelle bestelling, goede service (de medewerkers nemen echt de tijd voor je, hebben kennis van zaken en geven handige en eerlijke informatie) en snelle levering. Heel fijn!

Fonsie22 01-03-2015 Via de website gekocht

Ik kon op de site alleen niet vinden of zij de machine op een trekschakelaar konden aansluiten en wat de kosten daarvoor waren. Daar heb ik voor gebeld.

Gebeld voor info over de trekschakelaar. Zeer behulpzaam en kon gelijk mijn order telefonische doorgeven.

Prima prijs voor mooi product.

Correct, vriendelijk en snelle levering. Zij doen wat zij zeggen.

De afhandeling ging super soepel en correct. Maandagmiddag laat besteld en woensdag binnen een half uur geplaatst en werkend. Oude machine en alle verpakkingsmateriaal ook meegenomen. Super!

Mir73 01-03-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

In de winkel vriendelijk en kundig te woord gestaan.
Ook het maken naderhand van een afspraak voor de levering verliep netjes.
En de levering was snel geregeld en is netjes verlopen.

Het assortiment is groot en staat netjes in de winkel uitgestald.
Mooie prijzen voor een zeer mooie winkel.

Vriendelijke en kundige medewerkers.

Eerder een wasmachine en droger bij Bemmel en Kroon aangeschaft. Daar we zo positief waren hebben we ook de koelkast aldaar aangeschaft.

roho52 01-03-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

keurig geholpen in de winkel.

verschillende merken en in alle prijsklasse en modellen.

een fijne winkel, goed personeel dat alles wist over de producten. Ook de bezorging was prima.

Rikkie1234 28-02-2015 Via de website gekocht

Op de website was alles duidelijk, het bestelproces verliep soepel, en de mails waren snel en overzichtelijk.
Klein minpuntje: bij sommige wasmachines ontbrak het specificatieoverzicht. Daardoor was het was lastig vergelijken tussen sommige producten.

Omdat ik een vraag had over de leverdag heb ik telefonisch contact gezocht. Ik werd heel vriendelijk te woord gestaan, en de bestelling werd samen met me doorgenomen. Bleek dat bij een bepaald type ook nog een actie was vanuit siemens. De bezorgdag kon aangepast worden, en de bezorging verliep goed.

De droger die ik oorspronkelijk had uitgekozen was niet meer op voorraad (bleek tijdens het telefoon gesprek), een nieuwer type aangeboden gekregen voor een gereduceerd tarief.

Snelle en prettige service, betaalgemak via ideal, duidelijke mails en fijne service op de bezorgdag.

Snelle en prettige service, vriendelijk aan de telefoon, denken met je mee, betaalgemak via ideal, duidelijke mails en fijne service op de bezorgdag.

Anean68 28-02-2015 Via de website gekocht

Goede en overzichtelijke site

Prima aflevering

Na een eerste prima ervaring snel een tweede order geplaatst (BKI450875). Ook deze werd netjes afgeleverd en helemaal goed geïnstalleerd.

Het product wat ik zocht was elders goedkoper, en op de site van B&K staat bij het product een knop voor een speciale offerte. Geprobeerd, en ze boden me een nieuwer en beter model tegen dezelfde prijs. Klasse!

Madelief63 28-02-2015 In de winkel gekocht
Forpark te den Haag

Goede informatie gekregen over de producten die ik aan wilde schaffen. Wat de mogelijkheden zijn in de keuze. Vriendelijke heren die mij te woord hebben gestaan. Koel- vriescombinatie en inductie kookplaat van Siemens aangeschaft.
Ordernummer DH 449941
Mijn keuze is op Bemmel en Kroon gevallen omdat ik bij eerdere aankopen ook goed geholpen ben.

ordernummer

Genoeg in het assortiment om een goede keuze te kunnen maken

Klantvriendelijkheid en goede prijs

Goede informatie van het personeel, zeer vriendelijk en hulpvaardig. Prijs is ook prima, zelfs nog iets korting gekregen!!Hebben ook contact met een goed installatie bedrijf wat bij mij de apparaten heeft geplaatst en geïnstalleerd.

A. Vriesinga 28-02-2015 Via de website gekocht

Even een keer de handleiding doornemen en het wijst voor zich

Snelle levering, binnen een tijdsbestek van drie uren nauwkeurige aflevertijd. Erg fijn!

Je wordt goed op de hoogte gehouden via E-mail. Snelle levertijden. Extra service bieden ze aan (b.v. Oude wasmachine gelijk meegenomen!)

Wasdroger2502 28-02-2015 Via de website gekocht

Ik kreeg een duurder model droger geleverd dan besteld. Voor hetzelfde geld!!

Ik kreeg een duurder type droger dan besteld, omdat het bestelde model niet leverbaar was. De bezorgservice was ook echt heel goed. Goede communicatie, en duidelijk! Ik zal vaker bij jullie bestellen!

pappakes 28-02-2015 Via de website gekocht

Via kieskeurig bij Bemmel&Kroon gekomen. Ik had nog nooit van hun gehoord maar door de goeie review cijfers met hun in zee gegaan. En nu buitengewoon te vrede.

De twee mannen die mijn wasmachine kwamen brengen waren zeer vriendelijk en snel, hadden zelfs even tijd om de buurvrouw te helpen die haar sleutel gebroken had.

Ik geef een 10 maar heb eigenlijk nog niet zo veel ervaring met B&K,Ik geef de 10 zuiver door een goed gevoel.

Ook al heb ik B&K net leren kennen heb ik hem bij mijn kinderen al aanbevolen, het is duidelijk uit mijn vorige antwoorden dat dit ook naar mijn anderen familie en kennissen zal gebeuren.

Mijn vrouw is direct aan het wassen geslagen en alle review's die we hadden gelezen kloppen. Alle voorwaarden's die B&K stelt worden perfect uitgevoerd.

Indepolder 27-02-2015 Via de website gekocht

Duidelijke site. Goede omschrijving van producten. Makkelijk te bestellen.
Snelle levering mogelijk op dag die uitkomt.

Snelle keurige levering.

Prima snelle levering. Betrouwbaar. Je kunt ook pinnen bij aflevering.

tdvette 27-02-2015 Via de website gekocht

na mijn bestelling van een wasmachine met order BKI451832 kreeg ik direct een mail en iets later dat hij de dag erop geleverd zou worden even laten werd het tijdvak doorgegeven en dat de chauffeur een halfuur voor levering zou bellen dat hij eraan kwam. dit gebeurde ook en hij was precies op tijd

De wasmachine werd op de 2e verdieping gebracht, uitgepakt en aangesloten. De 2 zeer vriendelijke mannen hebben dit keuring gedaan. Ook hebben ze de ouder wasmachine mee terug genomen

Er is veel keuze voor wasmachines en de beschrijving ervan is zeer duidelijk

super service

claudiakamerman 27-02-2015 Via de website gekocht

intypen....bellen volgende dag binnen ..geweldig!!

zowel gesprek aan de telefoon , de bezorging en de vragen die ik had verliepen uiterst goed

gelijk gevonden... de vgoedkoopste met de snelste levertijd plus het feit dat mijn wasmachine werd aangesloten en de oude meegenomen werd in 1 woord top !!

zeker !! ik heb ook gelijk gezegd dat t op mijn facebook kwam te staan

zie boven

Alclade 27-02-2015 Via de website gekocht

Prima zaak, snel in het afhandelen als iets niet naar de zin is

Na een vrieskist te hebben ontvangen die niet naar de zin was, had het idee dat dit geen geheel nieuwe was. Kon Bemmel en Kroon echter niets aan doen. Was geheel ingepakt in de orginele verpakking. Na gebeld te hebben kreeg ik na een paar dagen gewoon een andere vrieskist geleverd. Prima service zonder probemen

mojan 27-02-2015 Via de website gekocht

Telefonisch vanuit België advies gevraagd. Kreeg zeer duidelijk antwoord op mijn gesteld vragen.

in de vroege namiddag online besteld, levering en installatie de dag erna om 9 u in de voormiddag

zeer uitgebreide keuze in wasmachines

prijs kwaliteit

Vlugge en correcte levering.

jojona 27-02-2015 Via de website gekocht

Snelle service voor 16.00 besteld volgende dag om 10.30 uur in huis
Ook een groot voordeel is dat je s'morgens weet hoe laat je pakket komt en daarna kun je de chauffeur volgen via googel vlak voor tijd word je dan ook nog gebeld dit had ik zo nog nooit gezien echt top

Goedkoop type niet op voorraad zonder gezeur nieuwer en duurder type geleverd.echt top
Met een wasmachine wil je geen dagen wachten.

Precies wat wij nodig hadden

Zie mijn commentaar dit zegt genoeg

ordernummer BKI452201

Geen verbeterpunten of tips gewoon top

brainbox. 27-02-2015 In de winkel gekocht

11 jaar geleden een keuken gekocht
Ben toen en nog steeds goed geholpen

Gewoon goed

Heel veel

Ik heb door mijn verhalen al 4 X familie
En vrienden doen besluiten een keuken bij Bemmel en Kroon te kopen 3 zijn heel tevreden de 4e word 2 maart geplaatst

Gewoon weer goed geholpen,en de bezorging was goed verzorgd binnen de afgesproken tijd. En 20 min voor aankomst is er netjes zoals afgesproken gebeld Dus heel tevreden met Bemmel en Kroon en met mijn Exquisit FKH91Inox DH451034

NHoozemans 27-02-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig bestellen, levering wanneer het uitkomt, inclusief het weekeinde.

Vragen voor aanschaf direct beantwoord, vakmanschap bij de bezorgers, snelle installatie.

Ruime keuze.

Ruim aanbod, prima service.

fransvangrunsven 26-02-2015 Via de website gekocht

op een fijne manier bestelling gedaan

Droger goed en op de juiste plaats geleverd, oude zonder probleem mee terug genomen

ruim voloende

fijne manier van winkelen met een goede prijs

nette afhandeling

Brenda81 26-02-2015 Via de website gekocht

Fijne website, duidelijke prijzen, geen verborgen kosten

Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Je krijgt op de dag van levering een SMS van de chauffeur met een verwachte aankomsttijd.

Wij vonden het assortiment erg ruim!

Ik heb het zelfs in mijn blog over de superservice en de goede prijzen van Bemmel en Kroon

Zoals al eerder geschreven, een fijne webshop, Goede prijzen, een snelle en correcte service, status updates van mijn order en een berichtje dat de chauffeur onderweg is. Kan niet beter! Ons ordernummer was BKI451826

JanSmit8 26-02-2015 Via de website gekocht

Het zoeken, beoordelen & bestellen via de site van B&K gaat erg makkelijk, dat kan iedereen

De kookplaat is vakkundig (via perilex stopcontact) aangesloten, het werkte in 1x.

Alles wat je verwachten mag is op de webwinkel te vinden

Snel van levering, vooraf informatie over datum/tijd levering & een half uur van te voren een telefoontje dat ze er aankomen, prima dus.

vanriet 26-02-2015 In de winkel gekocht
DenHaag Neckar 24

Goed bereikbaar,snelle service

Veel keus,duidelijke voorlichting

Winkel goed bereikbaar ,goede service,veel keus en informatie

vicmia 26-02-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke web site.Verzekerd van de laagste prijs.Vergelijk gerust met andere sites.Na een paar klikken heb je trouwens gevonden wat je zoekt.De eenvoud zelve.

Dit is de beste service die ik al heb ervaren!Met een eenvoudige klik belt men mij terug om dan de problemen of vragen snel en doeltreffend op te lossen of te beantwoorden.Snel en vlot geleverd.Met twee vriendelijke mensen werd mijn zware koelkast op zijn plaats gezet.Ik geniet nog na!

Ik had een side by side koelkast nodig en hier vond ik een zeer ruime keuze.Ik had aan de hand van de omschrijving snel mijn keuze gemaakt.Gewoon doorzichtig en doeltreffend.

Met mijn eerste ervaring bij Bemmel & Kroon ben ik buitengewoon tevreden.Ik heb mijn tevredenheid al doorgegeven aan mijn familie.Die zullen er zeker rekening mee houden bij hun volgende aankoop.Ik trouwens ook.

Ik ben gewoon om de zaken te vertellen zoals ze zijn.Ik draai nooit rond de pot.Maar ik heb er over nagedacht en kan geen minpunten vinden.

Susannie 26-02-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website. Maar ook prima telefonisch contact als je liever persoonlijk zaken doet. Bestelling werd direct keurig bevestigd. Levering kan zelfs op zaterdag.

Naast een keurige bevestiging van mijn bestelling, ook nog een prima service bij problemen. De bezorger van mijn apparaten liet per ongeluk de vriezer bij het uitladen hard op de grond vallen. Deze was beschadigd en moest dus mee terug genomen worden door de transporteur. Bemmel en Kroon belde mij direct en de nieuwe vriezer kon al de volgende dag geleverd worden. Allemaal zonder gedoe en heel snel opgelost!

Apparaten die ik op de website niet kon vinden, bleken na telefonische navraag gelukkig ook leverbaar te zijn. Ook Studioline apparatuur van Siemens is bijvoorbeeld leverbaar. En dat allemaal voor superscherpe prijzen!

Lijkt me voor iedereen makkelijk en voordelig om hier je apparaten te bestellen. En gezien mijn ervaring met de goede service van Bemmel en Kroon durf ik ze met een gerust hart aan te bevelen. Enige nadeel zou kunnen zijn, dat je niet in de buurt van één van hun showrooms woont als je de producten in het echt zou willen zien om je keuze te maken.

Volgens mij kun je hier alle apparaten die je wenst bestellen, met goede service en voor de allerscherpste prijs!

Roos78 26-02-2015 Via de website gekocht

vriendelijke mensen en communicatie verloopt heel vlot en snel.

Nadat de bestelling geplaatst was met ordernummer DH451214 werd de vaatwasser binnen een week geleverd en gemonteerd. De communicatie hierover verliep duidelijk en we werden goed op de hoogte gehouden. Helaas een kleine installatiefout met een geknikte waterslang wat we zelf niet verholpen kregen, maar na de melding werd dit de ochtend erna al verholpen!

Lucatoni20000 26-02-2015 Via de website gekocht

Binnen 1 minuut telefonisch mijn koelkast kunnen bestellen bij een heel vriendelijke medewerker van de firma Bemmel en Kroon.

De koelkast de dag na mijn bestelling afgeleverd door zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

De prijs was goed, de bestelling was makkelijk te plaatsen en de aflevering was ook in orde.

pino1965 26-02-2015 Via de website gekocht

Duidelijke webshop en goede service. Prijs was de laagste van heel Nederland! Kreeg daarop ook nog eens 25 euro kassakorting op de besteldag. Was mooi meegenomen!

Gewoon goed, snelle respons tijd op vragen. Personeel vriendelijk en behulpzaam als je ze belt met vragen

Bijna alles in huis. Je kan het zo gek niet bedenken of ze hebben het wel. Als het niet voorradig is dan is de wachttijd nog steeds slechts een paar dagen. Super!

Pluspunten: Bijna alles op voorraad snelle levering goede service, personeel behulpzaam prijs was de laagste van Nederland Minpunten: Nog niet tegen gekomen

Keremecem 26-02-2015 Via de website gekocht

Betaling ook heel makelijk

Uitstekend service. Ze hadden gezegde datum en tijd product afgeleverd.

Heel rijk assortiment

Product op tijd geleverd

Mari18 25-02-2015 Via de website gekocht

redelijk makkelijk bestellen.Eerst even wegwijs worden vanaf de eerste site voordat je door hebt dat je verder moet klikken voor de web-shopartikelen.

Mail van levering dag van te voren met tijdsperiode.Op dag zelf een telefoontje dat bestelling over een halfuur er zou zijn.Wel jammer dat je 10 euro moet betalen om de bestelling in huis te krijgen.(terwijl je al 20 euro meer betaald om het te bezorgen ipv zelf ophalen...)

koelvriescombinatie gekocht tegen concurrerende prijs.Er waren meerdere produkten om uit te kiezen.

wil je een produkt en kun je je vinden in de prijs,dan is deze winkel een aanrader.Vlotte levering,zoals ook op de site staat aangegeven.

ordernummer BKI451740

Zwr 25-02-2015 In de winkel gekocht
Rijnekeboulevard

De verkoper heeft kennis van producten en ook verkoopvaardigheden

Alles is mogelijk klant bepaalt

Veel keuze en uiteindelijk een degelijk advies

Aandacht en tijd voor de klant

Duidelijke taal, aandacht voor wensen, en tijd om de zaken echt te regelen

JW1967 25-02-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

Er zijn zoveel modellen en prijzen dat het ging duizelen. Bovendien toch prettig om apparaten ´in het echt´ te zien. Het was maar 10 minuutjes rijden naar Bemmel en Kroon.

Verkoper was vriendelijk en heel goed geïnformeerd. Wees direct het geschiktste toestel aan dat we uiteindelijk ook gekocht hebben. Toestel was daarnaast nog favoriet op Kieskeurig.nl.

Waanzinnig groot assortiment. Rijen met vaatwassers en de verkoper loodste ons daar ordelijk en zeer informatief doorheen. Uiteindelijke keuze was een eenvoudige optelsom van factoren. De bevestiging was dat het ´Kieskeurig´ favoriet bleek.

Na de aankoop heb ik twee collega´s ook Bemmel & Kroon aanbevolen. Je kan nog zo druk zijn met rondkijken en prijzen vergelijken maar je belandt uiteindelijk toch bij Bemmel & Kroon.

Hoe vaak koop je uiteindelijk een vaatwasser. Liever nooit! Maar de aanschaf van dit toestel is een voltreffer. Ontvangst in de winkel, snelle duidelijke uitleg van de verkoper en na installatie zijn wij heel blij met onze keuze voor Bemmel & Kroon en de Siemens vaatwasser.

ellynieboer 25-02-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Ik ben in de winkel geweest in Zoeterwoude

Ik kreeg van de verkoper een prima uitleg van de wasmachine.

Heel veel keuze.

Fijne winkel. Je wordt er goed geholpen en je krijgt een goede uitleg van het apparaat. Ik ben er al meerdere malen geweest.

Een aanrader om naar Bemmel en Kroon te gaan. Je wordt er goed geholpen, prina service en ze kunnen het snel leveren.

andries posthouwer 25-02-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Even bellen en je wordt netjes en
vakkundig te woord gestaan.

Bij de opdracht wordt een goede afspraak gemaakt voor montage.
Later wordt door de montageafdeling de datum en tijd opgegeven van plaatsing.
Prima service !

Precies besteld wat we nodig hadden.

Aan iedereen die een artikel nodig heeft die zij kunnen leveren.

Over alles wat we gekocht hebben zijn we zeer kontent. In het bizonder de hartelijke ontvangst op de lokatie.

vreug 25-02-2015 In de winkel gekocht

Het is de tweede keer dat wij een apparaat kochten bij Bemmel en Kroon. Alle merken staan er en we kregen een goed advies.

Prima winkel, veel uitzoek, goed advies. Mochten we weer een apparaat nodig hebben dan zou ik weer naar deze winkel gaan.

Joanna28 25-02-2015 Via de website gekocht

Online besteld de volgende dag al op gekookt

Perfecte service!!

Veel keus...

Ik zou deze winkel aanraden!!

Niks op aan te merken.. Behalve de 4,95 pin kosten

cmous 25-02-2015 Via de website gekocht

Simpel te bestellen en te betalen. Alles helder omschreven.

Ter aflevering contact gehad en keurig zelf de afleverdag kunnen bepalen.

Zeer ruim en volledig.

Maken op mij en erg betrouwbare indruk en ben hierin niet teleurgesteld.

"Keurig zoals afgesproken!" Ter vervanging van mijn vlakscherm afzuigkap, precies dezelfde gevonden bij Bemmel en Kroon. Waren ook de goedkoopste en de reviews waren prima. Bestelling geplaatst en na een paar dagen contact gehad met hun over een afleverdatum. Kon ik dus keurig zelf bepalen waardoor er altijd iemand thuis zou zijn. Prima service dus en alles volgens afspraak!