Deze score is berekend op basis van 2975 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

noudzegers 22-05-2015 Via de website gekocht

makkelijke en duidelijke site

netjes afgeleverd

zeer ruim assortiment

zeer goed tevreden

zeer vlotte levering en scherpe prijzen

mar1504 22-05-2015 Via de website gekocht

prima website
overzichtelijk en duidelijk

zeer tevreden over de service

assortiment is ruim en scherp geprijsd

ik kan deze winkel ten zeerste aanbevelen
inmiddels al een aantal keer hier gekocht en steeds tot volle tevredenheid

snelle levering, concurrerend geprijsd, en een goede vervoerder

poort182 22-05-2015 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Eigenlijk is alles goed.De zeer concurrerende prijs. De snelle levering en de keurige bezorgen en plaatsing.

mkoornstra 22-05-2015 Via de website gekocht

Makkelijkee kan niet. Zoeken op de site en direct gevonden wat ik nodig had. Zeer overzichtelijk en weet je het niet? Gewoon bellen.

Fantastisch telefonisch geholpen door een uitermate vrolijke en vriendelijke medewerker. Ook tijdens de aflevering zeer vriendelijke en vakkundige installateurs die snel en netjes de wasmachine en droger hebben geplaatst. Ondanks smalle trapruimte, alles snel en onbeschadigd op de 2de etage geplaats. Top werk geleverd.

Nadat ik de bestelling had geplaats diende een tussenstuk vanuit de leverancier te komen. Na telefonisch contact keurig een voorkeursdag opgegeven en alles werd geregeld. Zelfs Miele werd gebeld hiervoor.

Waarom niet aanbevelen als de ervaring geweldig is. Zelfs de prijs van de producten lag minimaal 100 euro lager dan bij concurrenten. Er wordt meegedacht, niet moeilijk gedaan, zeer vriendelijk en klantgericht gehandeld en professioneel geplaats.

Aan al de eerder geschreven tekst wil ik toevoegen dat B&K een mooie en betrouwbare onderneming is waar je zonder zorgen je producten kan bestellen en de service krijgt die je mag verwachten als klant.

JdB15 22-05-2015 Via de website gekocht

Toegankelijke site die je makkelijk door het bestelproces helpt.

Snelle emailbevestiging met zeer duidelijke uitleg over het vervolg van de afhandeling.
Bij contact met de leverancier zeer professioneel en vriendelijk geholpen.

Kan geen enkele reden bedenken om niet bij Bemmel en Kroon te bestellen. Concurerende prijzen en prima service.

tinacolada 22-05-2015 Via de website gekocht

duidelijke en voldoende informatie op de site om een juiste keuze te maken

snelle levering op een zelf te kiezen dag. email vooraf met een tijdvenster zodat men niet de hele dag thuis hoeft te wachten.

zeker aan te bevelen

R. Peet 22-05-2015 Via de website gekocht

Makkelijk en snel keuze maken, duidelijk.

Snelle levertijd, werd een kwartier van te voren gebeld, keurig afgeleverd en verpakkingsmateriaal meegenomen. Handig en veilig bij aflevering pinnen.

Ruime keus, maar hadden wel een bepaald type in ons hoofd.

Snel, helder en gemakkelijk.

Ruime keuze, goed overzicht en prijzen

Eddy Molle 21-05-2015 In de winkel gekocht

Apparatuur gekocht in de winkel. Wel op de site gekeken, en dat was zeer overzichtelijk en gemakkelijk.

Prettig geholpen en snel geleverd. Netjes in huis neergezet.

Uitgebreid assortiment met ruime keuze en goed advies.

Ter zake kundig!

De mogelijkheid om fysiek zaken te kunnen zien en vergelijken, betekent een meerwaarde!

Chaos1976 21-05-2015 Via de website gekocht

Online gekocht.
Ging zoals het hoort te gaan.. Makkelijk.

Ze sturen Vrij veel mails wat ik wel lekker vind omdat je hierdoor weet dat ze ermee bezig zijn.
Het tijdvak waarin het bezorgt zou gaan worden was klein dus hoefde we niet een hele dag thuis te blijven.
Daarbij werd m'n vriendin ook nog van tevoren gebeld dat ze eraan kwamen.

Kom graag bij een winkel waar ze je nog het gevoel geven dat ze je graag als klant hebben.
Dit mis je bij zo'n grote giga store als Mediamarkt

Liever bij zo een zaak iets leuks kopen ipv zo een giga zaak waar de klant niet meer op 1 staat

inbouw 21-05-2015 In de winkel gekocht
hoogerijndijk

wij zijn in de winkel geweest eerst rond gekeken nog bij bcc geweest maar gauw weer naar Bemmel en Kroon wij zijn goed geholpen de bestelling was zo rond het betalen ging ook heel makkelijk via computer.

Heel goed alles werd netjes op internet verstuurd naar mij

er is voldoende assortiment veel keuze

Wordt goed geholpen vriendelijke personeel

de intree is al goed je kan lekker op je gemak rond kijken als iemand nodig heb dan zijn ze er voor je.

AK66 21-05-2015 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon Qruquius Plaza

Product gekocht in de winkel, overzichtelijke winkel met ruim voldoende keus.

De winkel is uitstekend bereikbaar, werden zeer vriendelijk verwelkomd.
De verkoper had verstand van het product waardoor wij een goede keus hebben kunnen maken.
Hij regelde omdat onze koelkast kapot was dat de nieuwe er binnen 1 dag was. Keurig een belletje dat ze eraan kwamen en alle verpakking en oude apparaten gingen mee.

Winkel is groot en er was voor ons voldoende keus in verschillende prijsklassen.

De mensen die hier werken weten waar ze over praten en geven uitstekend advies.

We waren nog nooit in deze winkel geweest maar voor een volgende aankoop starten we bij Bemmel en Kroon.

GKoch 21-05-2015 In de winkel gekocht
Fore Park Den Haag

Dichtbij en super voordelig en efficient, meteen goed geholpen met aanschaf vervangende combi inbouw oven

Door gastvrouw ontvangen, die meteen n deskundige verkoper op de hoogte bracht van onze komst en wat wij zochten.

Goed assortiment, een passende, betere en goedkopere oven ter vervanging van de pas 5 jaar oude inbouw Atag combi oven, indertijd aangeschaft bij (horror) Bruynzeel, nog steeds een soort renovatie, nieuwe keuken, meer dan 30 service bezoeken en ellende! Nooit meer! Wat een verschil met van Bemmel en Kroon! Super winkel!

Ook de plaatsing ging super snel, binnen een week kunnen we al weer pizza's bakken enz., plaatsing ging ook super deskundig en netjes!

ik vind alles aan deze winkel super! Ga nooit meer naar n ander voor keuken of apparatuur! Dank je wel Van Bemmel en Kroon!

HellyMA 21-05-2015 Via de website gekocht

6,5

Website overzichtelijk en duidelijk
Product die ik wilde was wel te vinden, al is de kans dat je je verkijkt aanwezig ivm de onbegrijpelijk nummer/code die verbonden is aan elk type wasmachine.
Betalen ging snel en makkelijk. Enkel om basisgegevens werd gevraagd. (naam, adres, contactpersoon).
Bestelproces was duidelijk. Gevraagde wasmachine bleek niet beschikbaar. Snel volgde voorstel om andere (duurdere) wasmachine te brengen voor dezelfde prijs als diegene waar om gevraagd was. Keurig.

Snel en volgens afspraak (aangegeven was dat machine binnen 08:30 en 10:30 gebracht zou worden). De medewerkers belden 20 minuten voordat ze er waren. Dit was erg prettig, al wist ik dit niet van tevoren (was wellicht handig geweest omdat ik dan niet in huis had hoeven blijven). Ophalen van oude wasmachine en brengen van nieuwe ging zeer snel. Alles was binnen 3 minuten gedaan.

Assortiment is uitgebreid maar onduidelijk. Je wordt niet geholpen bij het uitzoeken van een geschikte machine. Uit alle nummering/codes/types kan ik verder niets opmaken. Onbegrijpelijk vind ik dat a) Wasprogramma-duidelijkheid per wasmachine enorm verschilt en B) dat uit onderzoek van de consumentenbond is gebleken dat geen enkele wasmachine een 8 of hoger scoort wat betreft het schoon maken van kleding. De meeste scoren tussen de 6-7. Waar waren die dingen nou voor bedoelt?

Service was prima en bedrijf bleek zeer betrouwbaar, daarom aanbeveling. Wasmachine werd echter niet geïnstalleerd, daarom geen 8 of 9.

De moeite die je moet doen om het aankoopprijs terug te winnen wekt wat chagrijn. Gesuggereerd wordt dat je het bedrijf 'moet' volgens op Facebook, dat je moet inloggen (onduidelijk is echter waar)en of, wanneer en hoe je te weten komt of je de grote winnaar bent blijft lekker vaag. Met andere woorden: het lijkt erop alsof de kans dat iemand zijn aankoopbedrag terug gaat winnen 1 op 1.000.000 is. Dan voel je je toch weer een beetje gepiepeld.

Service is erg goed en duidelijk. Assortiment wasmachines is uitgebreid maar tegelijkertijd onoverzichtelijk en onduidelijk. Het is super moeilijk om een geschikte wasmachine te vinden en daar wordt weinig hulp in geboden, bijv. wat betreft aandachtspunten.Hiervoor ben je aangewezen op anderen, zoals de consumentenbond

lieve4012 21-05-2015 Via de website gekocht

hele duidelijke en overzichtelijke site.
je kan zelf de dag uitkiezen wanneer je bestelling wordt geleverd.

Vlotte communicatie, super snelle levering

Dit is de tweede maal dat ik bij Bemmel en Kroon bestel en ook deze keer is alles vlotjes en supersnel verlopen.

Kalk53 20-05-2015 Via de website gekocht

snel en duidelijk

komt afspraak na

niets is onmogelijk

deskundigheid, snelheid en prijsgarantie.

De gevraagde wasmachine was niet(meer) in voorraad. Zonder extra kosten hebben wij de duurdere opvolger gekregen. Service dus.

eveenhof 20-05-2015 Via de website gekocht

Makkelijk telefonisch bereikbaar. Goede uitleg

ruim assortiment

Ivm betrouwbaarheid en service goed aan te bevelen

Goed - heldere website - goede afspraak omtrent bezorging in tijdspanne van 2 uur - goede telefonische communicatie

fruitloops 19-05-2015 Via de website gekocht

Gebruiksvriendelijke website

Snelle levering, bezorgservice was prima, volgens afspraak een telefoontje voor bezorging, keurige aflevering, klantvriendelijk bezorgpersoneel en fijn dat ook oude wasdroger is afgevoerd

Keurig kiezen 19-05-2015 In de winkel gekocht
Hoge Rijndijk leiden

Ik ging voor een 6 kilo wasmachine, maar kreeg goede info en kon een goede wasmachine kopen. Er was genoeg keus

Men gaf vriendelijk goed advies en kon goed uitleggen wat de verschillen waren.

glazenwasser 19-05-2015 Via de website gekocht

Makkelijke en overzichtelijke website.
Betaling soepel via Ideal.

Makkelijk te bestellen. Op gekozen dag netjes bezorgd. Een dag van te voren een e-mail ontvangen met het tijd vak waarin het bezorgd zou worden, 20 min van te voren nog een telefoontje dat ze er aan kwamen. Voor 9,95 extra service het apparaat uitgepakt en geplaatst, verpakkings materiaal werd netjes mee genomen net als de oude droger.

Ze hebben een uitgebreid assortiment.

Makkelijke en overzichtelijke webshop met goede service en scherpe prijzen.

Jack3 19-05-2015 In de winkel gekocht
Neckar 24, Den Haag‎ -

Alles kunnen uitleggen met een aangesloten apparaat

Bijna alles te vindenin de winkel

Snel, bijna alles op voorraad en te zien in de winkel. Vriendelijk personeel en nemen de tijd voor je.

robbespierre 18-05-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

in winkel alles goed te zien en te bekijken.

prima komen netjes afspraken na .

ruim assortiment, bij niet aanwezig wordt er een ander artikel gekozen en prijs eventueel aangepast .

betere keuze dan op internet en echt te zien en te voelen.

al eerder gekocht bij Bemmel, altijd goed advies, nette winkel en afspraken worden altijd nagekomen . Ben erg content met deze zaak. Een prima evenwicht voor de witgoedreuzen waar je als klant niet echt meetelt Ben zeer tevreden over aangekochte artikelen. Ik koop hier graag. ordernummer CRQ464519

LaszloW 18-05-2015 Via de website gekocht

Het was zeer makkelijk bestellen en de stappen waar logisch en duidelijk.

Service was zeer goed, bezorgers waren vriendelijk en hebben de wasmachine zonder stoten tegen de muren naar zolder gebracht en de oude keurig meegenomen.

Assortiment is voldoende maar heb zelf reviews nagekeken op internet en vervolgens bij Bemmel en Kroon besteld.

Toen ik de wasmachine had besteld, werd ik na 2 minuten al teruggebeld met dat er van de bestelde wasmachine een nieuwe opvolger was en of ik deze misschien wilde. Ik moest dan € 20,- bijbetalen maar krijgen dan wel weer € 30,- retour via de actie van Bosch Cashback. Dit vond ik een super actie en beveel deze winkel ook zeker aan.

Heb tot nu toe geen negatieve punten aan de winkel ontdekt. Vond de service goed en het contact verliep soepel. Er wordt een indicatie gegeven tussen welke tijd de bezorgers langs kunnen komen en ze bellen een half uur van te voren dat ze er aan komen. Zo hoef je niet de hele dag thuis te blijven en kun rustig boodschappen en als ze bellen heb je alle tijd nog om op tijd thuis te zijn.

floortjetielens 18-05-2015 Via de website gekocht

apparatuur werd in huis geleverd en meteen gemonteerd.

Onze nieuwe wasmachine werd door hen zelfs meteen aangezet om een programmaatje te draaien om de eventuele vuile fabrieksrestanten eruit te wassen.
Snelle montage en alle afval werd meteen meegenomen.
Onze vraag via mail werd heel snel beantwoord

groot assortiment

vanwege goede service, goede prijs, snelheid, makkelijk contact en snelle levering

Welkom12 18-05-2015 Via de website gekocht

Je wordt steeds op de hoogte gehouden en je kan uw pakket volgen

Zeeeeer vriendelijke aflevering

Perfect! Is was nu enkel op zoek naar 1 bepaald product, maar kom nog terug!

Prijs kwaliteit perfect!!!!!

8679517 17-05-2015 Via de website gekocht

Als je iets op het oog hebt en het is er voor een redelijke
Prijs is dat primz

Geen kleine uitleg van de wasmachine, vorige wasmachine nog uitleg van mijn vrouw gehad en de informatie in het boek is heel uitgebreid dus dat valt niet voor een alleen staande man en er zit ook geen garantie bewijs bij ,ze zeggen dat dat de factuur is maar die is wel heel klein

Veel en goede prijs

Weet ik nog niet ,weet niet hoe verder de service is als (hoop het niet ) de machine kapot gaat en nog geen ervaring met dit bedrijf dus wat dat betreft ben ik altijd voorzichtig

Snelle levertijd goede prijs en voor de rest geen ervaring met dit bedrijf

MWestermaat 17-05-2015 Via de website gekocht

Snelle reply vragen via de mail. goede afhandeling van de bestelling en levering.

kan ik niet echt iets over zeggen, heb apparaten vergeleken bij Kieskeurig. het feit dat Bemmel&Kroon de enige was die beide apparaten kon leveren zegt genoeg.

Wij waren op zoek naar een wasdroger (indesit G5 BH EU) en vriezer (AEG A51110HSWO). Via Kieskeurig producten vergeleken en kwam uit bij Bemmel&Kroon die beide apparaten konden leveren. Gemaild dat ik de de apparaten voor een mooi rond bedrag bij hen wilde bestellen en kreeg vrij vlot een offerte van hen teruggestuurd. Levering ging vlot, telefoontje kwartier voordat ze voor de deur zouden staan, oude apparaat retour genomen en pinnen aan de deur. Met 5 minuten was alles afgehandeld. BKI463806

jbuurman 16-05-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig en overzichtelijk tegelijk om een verantwoorde keuze te kunnen maken

Bestelling is op de gevraagde dag/datum bezorgd op een van te voren via de sms aangegeven tijdstip

Ruim en volledig

Zeker aan te bevelen. Gaan we ook doen.

Geen op- of aanmerkingen, voor iedereen aan te bevelen om een aankoop te doen.

pootszoetermeer 16-05-2015 In de winkel gekocht
forepark den haag

Donderdag besteld, zaterdag geleverd!

We werden goed geholpen en er werd goed mee gedacht

Meerdere merken en diverse prijsklassen

Fijn geholpen en goede keuze gemaakt!

Goed advies, goed mee gedacht, goede prijs, goede service!

SUPPI2008 16-05-2015 Via de website gekocht

Schnelle lieferung :top preis leistung!!

Sehr gute absprache für lieferung!!

Grosse auswahl an top preise!!

Ja absolut ...ist schon geschehen!

Loek04 16-05-2015 In de winkel gekocht
Den haag Nectar 24

alle apparaten overzichtelijk opgesteld

prima informatie

Bijzonder prettig geholpen terwijl het toch erg druk was in de winkel

hannevanher 16-05-2015 Via de website gekocht

Heerlijk om alles thuisgoed te kunnen regelen.

Prettig en ter zake kundig advies. Snelle afwikkeling financiële gedeelte.

Er was voor mijn aankoop prima keus!

Goed, snel, ter zake kundig.

Ik was vooral onder de indruk van de vertrouwen inboezemende deskundigheid van degene, die ik belde over een paar onduidelijkheden.

MarianS2011 16-05-2015 Via de website gekocht

Bestellen ging makkelijk, betaling ook

bezorging kwam op afgesproken tijdschrift

De WAS32470NL besteld (beste koop consumenten gids), deze bleek niet meer op voorraad, zonder overleg werd een andere wasmachine geleverd, de WAW32461NL zonder bijbetaling.Gelukkig was dit een wasmachine die ik ook wel wilde hebben en ik hoefde niet bij te betalen, maar ik vind het niet netjes dat ze klanten lokken met deze wasmachine, terwijl ze hem niet meer op voorraad hebben. (deze winkel is overigens niet de enige die dit doet.)

karinmulders 15-05-2015 In de winkel gekocht
cruqius

Bij aankomst bleek dat de koelkast niet door de voordeur heen kon. Geen probleem, de voordeur werd eruit gehaald. De koelkast naar binnen gereden, uitgepakt en neergezet. En daarna de voordeur er weer ingezet. Echt een topservice.

Zeer zeker. Ook bij de winkel zelf geweest en zo goed geholpen qua advies. Ook laagste prijs!!

Super service in de winkel met personeel dat weet waar ze het over hebben. Ook zeer klantvriendelijk met de latere vragen die we hadden over de watertoevoer. En de 2 mannen die hem brachten waren erg vriendelijk, behulpzaam en namen netjes alle troep mee.

anoosha 15-05-2015 Via de website gekocht

goede service binnen de winkel and heel snel geleverd na internet bestselling. Zeer tevreden

Machiel Smit 15-05-2015 Via de website gekocht

Duidelijke overzichtelijke website en webshop. Bestellen zonder account vind ik ook altijd prettig.

Uitstekend op de hoogte gehouden van de voortgang van het bestel/bezorgproces. Ook via de bezorgservice.

Ruim voldoende.

Algehele ervaring was zeer goed tot uitstekend.

Viskels 15-05-2015 Via de website gekocht

Simpele, maar goede afwikkeling. Betalen en binnen de aangegeven tijd werd het product geleverd.

De door ons bestelde wasmachine was waarschijnlijk niet leverbaar. We kregen van Bemmel en Kroon een nieuwere versie met meer opties van de door ons bestelde wasmachine toegestuurd. Een wasmachine die eigenlijk 215 euro meer kost dan de bestelde en veel meer opties heeft, maar uiteraard hetzelfde merk en alle opties die de bestelde wasmachine zou hebben uiteraard ook aanwezig (gewoon een gratis upgrade). Geweldig wat een enorme kers op de taart. Daarnaast werd de oude wasmachine kosteloos meegenomen en de nieuwe gratis aangesloten, waterpas gezet en werd die proefgedraaid.

De prijs was perfect t.a.v. het product. Dit was voor ons doorslaggevend in combinatie met de service die aangeboden wordt op de website!

Absoluut. Het totaalplaatje was voor ons perfect. Wat een service, prijs en nette omgang van deze winkel.

Topwinkel. Lees ook de uitgebreide beargumentatie hieronder. Ordernummer: BKI464408

erjscherbeijn 15-05-2015 Via de website gekocht

Het kan niet veel beter.. makkelijk selecteren van producten, scherp geprijsd, goede extra dienstverlening (afleveren, plaatsen, oude meenemen, aansluiten, testen). Enige wat beter zou kunnen is het aantal betaal mogelijkheden. ik miste paypal, ik hou van betalen zonder identifier.

Super service.. in elk geval tijdens het leveren en plaatsen. verder geen support nodig gehad.

Via kieskeurig selectie gemaakt. daarna besteld .. bij Bemmel en Kroon ivm service dat ze de oude machine gratis meenamen.

zeker aan te bevelen!

Wat kan ik verder zeggen, ervaring is perfect. Alleen meer betaal mogelijkheden zou heel erg fijn zijn.

mlverbeek 15-05-2015 Via de website gekocht

Snel en gemakkelijk bestellen

Je wordt duidelijk op de hoogte gesteld van de voortgang van je bestelling. Heel netjes. Daarnaast super snel afgeleverd zoals beloofd!

Heb wat ik zocht gevonden en daar gaat het om!

Zeker weten! Ik kende deze winkel eerst niet maar naar enig zoekwerk kwam ik er achter dat het de laagste prijs had! Dus besteld en snel afspraken nagekomen.

Snel en betrouwbaar. En 1 van het belangrijkste: Laagste prijs!!!Zeker voor herhaling vatbaar

cmenheer 15-05-2015 Via de website gekocht

binnen no time besteld op internet.

oude koelkast is meegenomen en ze hebben nog even geholpen met het verplaatsen van de vriezer. prima service!

altijd doen!

goede winkel, deze koelkast stond ook als beste koop bij de consumentenbond.

RAVERMEESCH 14-05-2015 Via de website gekocht

Fijne afwikkeling, goed te bereiken, zowel via de mail als telefonisch. Bestellengen online overzichtelijk en eenvoudig.

Uitstekende bereikbaarheid en service uitstekend.
Wasmachine op de plaats aangesloten op zolder!
En de oude naar beneden gebracht en afgevoerd.

Volop keus!

Vooral de service en bereikbaarheid, vooral ook de telefonisch, vriendelijke bediening, zijn uitstekend.

BKI464359

pietg5108 14-05-2015 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Bestellen en na enige tijd afleveren op de afgesproken datum en tijd.

Zeer vriendelijk personeel met kennis van zaken.

Een zeer groot assortiment in elektrische apparaten.

Heb al diverse mensen gestuurd naar de winkel of showroom.

Prettig geholpen en nagekomen wat afgesproken is.

Gertjaap 14-05-2015 Via de website gekocht

Snel besteld

Vlot geleverd en goede communicatie

Jojonkers 14-05-2015 Via de website gekocht

Simpele duidelijk site met concurrerende prijzen zonder verassenringen achteraf.

Duidelijk site met concurrerende prijzen en zonder verassingen achteraf.

Goede prijs, snelle levering en exact product waarna ik op zoek was. 463347

Annemiek0710 14-05-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website waar de producten (in dit geval een wasmachine) makkelijk te vinden zijn. Makkelijke betaling via iDeal.

Vlotte leverservice. Nadeel betalen voor aansluiten (€ 4,95) en extra service (€ 9,95) voor het neerzetten, uitpakken en meenemen verpakkingsmateriaal. Pre is meenemen oude wasmachine.

Ruim assortiment, keuze was gauw gemaakt, bij aflevering grote verrassing: opvolger van de door ons bestelde machine wordt geleverd tegen dezelfde prijs. Grote klasse !!

Wij zijn zeer tevreden over deze, eerste, kennismaking met Bemmel en Kroon en zullen zeker bij een volgende aankoop weer op hun site aan het zoeken zijn.

Het totale plaatje van Bemmel en Kroon is voor ons zeer positief uitgevallen. Natuurlijk het extra betalen voor aansluiten en extra service zouden ze moeten afschaffen maar daarentegen een opvolger meesturen voor de prijs van de bestelde machine is zeer klantvriendelijk. Een vlotte snelle levering met zeer vriendelijk personeel is ook een pré, kortom een aanrader !

SylviaConsument 14-05-2015 Via de website gekocht

Een telefoontje en de bestelling was rond.

Duidelijk deskundig, en optimaal klantgericht.

Het model dat ik had uitgezocht was voorradig, en kon direct de volgende dag worden geleverd.

Prettige winkel zonder poespas, betrouwbaar en vriendelijk.

Een prettige, klantgerichte winkel met goede, betrouwbare service, snelle levering en scherpe prijzen. Wasmachine kon direct uit het assortiment worden geleverd.

sigaartje 14-05-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, eenvoudig bestellen.

Adequaat gereageerd op mijn offerte aanvraag.

Kon bij deze ene webwinkel alle benodigde artikelen bestellen, tegen een goede prijs.

Hele proces is prima verlopen.

Plezierig verlopen bestelling, niks aan toe te voegen!

Bas2222 14-05-2015 In de winkel gekocht
den haag

Naar de winkel geweest.Ben daar nog een mens en geen nummer.

Professionele behandeling met een familie tintje.

Ruim assortiment met complete uitleg van de verkoper.

Heerlijk om in een winkel te lopen met vriendelijke en hulpvaardige verkopers.

Goed zie hierboven. Verbeterpunt: communicatie met externe monteur: juiste afspraak maken.

Futer 13-05-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Goede service, snelle levering en vriendelijk behulpzaam personeel.

marmul 13-05-2015 Via de website gekocht

zeer overzichtelijke website waarop je alles kunt vinden wat je wilt weten

Binnen 2 mnd een nieuwe vaatwasser en nieuwe wasmachine gekocht bij Bemmel en Kroon. Beide keren zeer tevreden

Snelle service. Je wordt als klant goed en direct via de mail op de hoogte gehouden. Binnen 24 uur bezorgd. De laagste prijs die we voor dit product konden vinden

frederik.willems 13-05-2015 Via de website gekocht

makkelijke site, 15' na bestelling al telefoon i.v.m. verdere vragen.
Vlotte levering

bij levering was de deur van onze magnetron beschadigd. Onmiddellijk gemeld, zelfde dag nog een vervangorder gekregen.
zeer toegankelijke klantendienst.
Vriendelijk!!!!

De betere on-line shop met goede service. STIPT!!!

Vlotte aankoop, prima service na verkoop, correct en zeer stipt. Wij kopen zeer regelmatig on-line, maar deze manier van werken kon ons zeker bekoren. AANRADER!