Deze score is berekend op basis van 3116 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Fam. Vonk 27-02-2016 Via de website gekocht

Vriendelijk te woord gestaan.

Gebeld n.a.v. bezoek aan website. Wasdroger uit voorraad te leveren, geen extra kosten voor bezorgen en het plaatsen. Top service!

C. 27-02-2016 Via de website gekocht

Snel en makkelijk bestellen, Fijn!

Vriendelijke bezorgers!

Snlilko 27-02-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Gebeld en alles werd meteen geregeld

Levertijd werd gecommuniceerd via sms. Erg handig.

De Miele vaatwasser die we wilde hebben, was niet overal te verkrijgen. Hier wel :)

Top

diwa 27-02-2016 Via de website gekocht

5,5

levering gevraagd met full service en niet gekregen, toestel letterlijk afgekapt en vertrokken, gebeld en doodleuk we zullen u 10 euro terugbetalen

door de afleverdienst verliest deze winkel véél punten en de service achteraf ook

veranderen van leverfirma

svdoever 26-02-2016 Via de website gekocht

's middag droger gesteld, volgende ochtend staat hij aangesloten en al te draaien!

Voor een kleine extra bijdrage is de droger aangesloten, verpakkingsmateriaal meegenomen en de oude droger afgevoerd. Klasse!

Droger besteld, was niet meer leverbaar, zonder problemen opvolger van het apparaat gekregen tegen de vorige prijs, en dat scheelde een hele hoop!

Perfecte aankoop ervaring!

Roel 26-02-2016 In de winkel gekocht
Cruquius

Ruim opgezette winkel met beleefd personeel. De opzet en afwerking van de keukens zijn proffesioneel weergegeven.

Ze laten je in de 1e instantie rustig alles bekijken en geven daar waar nodig prima advies.

Het assortiment, is verfrissend en voldoet aan alle stijlen.

Prima winkel met een ruim assortiment. Het personeel is vakkundig en de afwikkeling en bezorging zijn perfect geregeld.

Ingrid 26-02-2016 Via de website gekocht

Had geen problemen met het zoeken

Hebben een nieuwer model aan de oude prijs gekregen

Uitgebreide keus

Zeer goede service en opvolging

Tot op heden zeer tevreden

Gerry 26-02-2016 Via de website gekocht

Gebruiksvriendelijke website.

's Middags bestelling van wasmachine geplaatst en de volgende ochtend al in huis. Keurig en snel geplaatst door vriendelijke bezorgdienst.

Veel keuze in witgoed.

Keurige snelle afhandeling van mijn bestelling.

monique 26-02-2016 In de winkel gekocht
cruqius

goed en eerlijk advies in de winkel en snelle goede levering

Genoeg keus! Wij gingen voor een wasmachine en de merken en apparaten die wij graag wilden zien (gezien on line) waren er ook in showroom!

Mooie winkel en makkelijk bereikbaar. Wij hebben onlangs een wasmachine gekocht en kregen hier zeer goede informatie zodat wij onze keuze goed konden maken. De prijzen zijn ook prima! En service met aflevering was erg netjes en snel. De wasmachine is zoals is geadviseerd door verkoper.

Zeer tevreden en heel blij met onze nieuwe wasmachine, dankzij goed advies in de winkel. Goed en snel geslaagd voor mooie prijs. ordernummer CRQ521402

Irene 26-02-2016 Via de website gekocht

Het door mij gezochte product was gemakkelijk te vinden

Ik kon precies volgen wanneer het product bij mij afgeleverd werd. Perfect!

Ik wist precies wat ik wilde, dus dat maakte het voor mij eenvoudig.

Alles gebeurde precies zoals gecommuniceerd.

Arno Kooloos 26-02-2016 Via de website gekocht

vaatwasser was zo gevonden
goed filter

Geen problemen bij bank betaling

Uitgebreid

dopplerprobe 25-02-2016 Via de website gekocht

eenvoudig te bestellen mis alleen paypall

Alles zoals beloofd afgehandeld. Geen negatieve ervaring.

Twee artikelen gezocht op internet, in beide gevallen ook levervaar door deze winkel

Alles boven uitgemiddeld levert een 9 op

Aad van den Bos 25-02-2016 Via de website gekocht

De bestelling was makkelijk te plaatsen en ik werd heel goed op de hoogte gehouden van de status van de bezorging.

De bezorgers zetten de machine op zijn plek en vertelde me precies hoe ik de transportvergrendeling eraf moest halen, aansluiten en proefdraaien.

Ruim voldoende.

Wij kopen wel vaker bij Bemmel en Kroon en bevalt goed.

Ja, oorspronkelijk had ik een ander type besteld maar de opvolger daarvan is geleverd. Voor mij geen problem.

Rlem67 25-02-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke web-site.

Snelle reactie op e-mails.

Zeer uitgebreid.

In eerste instantie was de prijs voor de betreffende kookplaat duurder dan bij andere web-shops. Maar prijs werd aangepast na melding.

Swordfish0507 25-02-2016 Via de website gekocht

Duidelijk omschrijving, specificaties (inclusief (inbouw) afmetingen en beschrijving van de diverse mogelijke services.

Alle mogelijke services zijn opgenomen;
Bezorging, extra services bij levering, aansluiten en meenemen van oude apparatuur

Ruim assortiment aan witgoed, tegen zeer aantrekkelijke prijs

Duidelijke omschrijving van produkten en services en wat je kan/ mag verwachten. Zeer scherpe prijzen tegen top service.

Ik had de Panasonic wasmachine voor 399 euro besteld. Bij bestelling bleek dat ik ook nog eens 25 euro kassa korting kreeg. Zelfs met de extra services (aansluiten en op de 2e verdieping leveren + oude wasmachine retour) was ik minder dan de 399 euro kwijt. Geweldig !

Robbie 24-02-2016 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Zeer veel keus in een ruim opgezette winkel.

Koop hier al vele jaren en ook bij een probleem geeft men prima service om dit op te lossen. De prijs is altijd goed in vergelijking met andere winkels.Ook de bezorgdienst is zeer correct en klantvriendelijk.

Veel keus.

Een echte aanrader.

De winkel in het Forepark Den Haag is een prettige winkel om alles te kunnen bekijken met deskundig en vriendelijk personeel.

Daves 24-02-2016 Via de website gekocht

duidelijke website, makkelijke zoeken naar je produkt

Het bestelde artikel was niet meer leverbaar, ik kreeg het aanbod voor de opvolger van het produkt, zonder meerkosten !. Dat noem ik nog eens service !

order: BKI521437

MvanVeen 24-02-2016 Via de website gekocht

De procedure voor een aankoop via internet was helder en duidelijk.

De levertijd was zoals beloofd, mijn oude wasdroger werd zoals beloofd netjes mee teruggenomen.

Wat ik zocht stond op de site, alleen... was waarschijnlijk toch niet op voorraad. Op de factuur zag ik namelijk dat ik een ander apparaat zou ontvangen dan dat ik had besteld, maar het was een opvolger van het apparaat dat ik had besteld en bij nader onderzoek, bleek het een duurder apparaat te zijn, dat ik voor dezelfde prijs als het bestelde apparaat ontving.

Alles verliep naar wens.

Jeanne 24-02-2016 Via de website gekocht

Gemakkelijk online bestellen. Bezorgtijd wordt goed doorgegeven.

Ik kreeg een half uur voor bezorging een sms-je dat de bezorger onderweg was. Oude apparaat werd meegenomen.

Ik heb geen volledig beeld van het assortiment, maar het door mij gezochte product was voorradig en voordeling.

Eigenlijk geen minpunten, behalve het feit dat er geen fysieke winkel bij mij in de buurt is.

Fr.M 24-02-2016 In de winkel gekocht
Bemmel & Kroon in Den Haag

Snel correct en een hele snelle levering.

Goede website en de mensen die je aan de telefoon krijg daar krijg je duidelijke informatie/leverings- tijd etc. Gewoon perfect

Kees 23-02-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Aandacht voor de klant. Ik hoefde niet te wachten. Werd bijna direct aangesproken door zeer nette verkoper. Dacht goed mee. Kwam met goede suggesties. Had goede kennis betreffende de apparaten.

Service ligt hoog. Werd op zeer nette wijze begeleid door de hele winkel. Gaf duidelijke uitleg bij de diverse apparatuur en verschillen ertussen. Geen gezwam of verkooppraatjes. Liet de klant zelf beslissen. Zeker niet opdringerig.

Ruim assortiment.
Kwam, na door de verkoper hierop gewezen te zijn, bij showmodellen uit. Waren zeker geen afgedankte apparaten, maar gewoon heel net, alleen uit de doos, met hiet en daar een vingerafdruk. Maar wel met een prettige korting en toch volledige garantie. Top.

Verademing om in deze winkel, die voor internet prijzen in de winkel verkoopt geholpen te worden. Ze bestaan dus toch nog. Goede verkopers en winkels. Ik ga hier zeker vaker naar toe.

Bleek dat in de aanbiedingsprijs ook nog aflevering, plaatsing (op 2e verdieping) aansluiting en afvoer oude machine zat. Dag tevoren even bellen om te horen hoe laat de machine werd afgeleverd. Kreeg een tijdsvak van 3 uur te horen. Veel beter dus dan ergens in de ochtend of middag.

Mark 23-02-2016 Via de website gekocht

Binnen er 24u in huis geweldig

Binnen 5 min krijg je andw terug op mail ripper

Ik wist dat ik zocht dus veel rond kijken heb ik niet gedaan

Snelle surfer goede surfes

Ga zo door

Cor 23-02-2016 Via de website gekocht

Snel gevonden en snel besteld

Snel geleverd

Prima

Marlies 23-02-2016 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon. Neckar 24 Den Haag.

Zeer overzichtelijk! en makkelijk te vinden.

De nieuwe wasmachine kon eventueel de volgende dag al bezorgd worden!

Heel veel keuze! Door het goede advies heb ik de wasmachine gevonden die het beste bij mij paste! Deze wasmachine was elders 25 euro duurder.

Zeer vriendelijke verkoper, gaf goed advies. Dus de koop was snel gedaan!

Ik ben super tevreden!

W Woerdeman 23-02-2016 Via de website gekocht

We waren op zoek naar een inbouwoven en via de site van Bemmel&Kroon waren we er snel uit. Bestellen ging eenvoudig.

ondanks dat we geen keuken hebben gekocht, maar enkel een losse inbouwoven, zijn we net zo vriendelijk geholpen als dat we dat we een hele keuken gekocht zouden hebben.

ruime keuze. we waren op zoek naar een 60cm inbouwoven met magnetron en deze is niet veel te vinden.

bij een volgende aankoop zal ik weer naar deze winkel gaan

prettig telefonisch contact en snel geleverd.

maria 22-02-2016 Via de website gekocht

zonder veel moeite konden wij de site bezoeken.heel duidelijke beschrijving van het artikel.zodat wij een juiste keuze konden maken.

klantvriendelijkheid van de medewerker aan de telefoon.heel fijn dat we de route bij het bezorgen konden volgen,hoewel er niet gebeld werd of de bezorger al in de buurt was.Veilige verpakking enbeschaafde bezorgers.

ruime keuze engoede sortering.

wij zijn tevreden dat de bezorgdienst op een zorgvuldige manier met de spullen omgaat.houden zo en geen TNT of andere bezorgdiensten.

René 22-02-2016 Via de website gekocht

De bestelling is via de webshop van Bemmel & Kroon eenvoudig te plaatsen. Geen kleine lettertjes en ook geen verborgen kosten.

Alles liep op rolletjes. Van elke stap in het proces werd ik via email (en SMS) op de hoogte gesteld. Erg prettig.

De prijs is net niet de goedkoopste: twee concurrenten boden dezelfde vaatwasser voor één cent minder aan. Zij waren echter vaag over de leveringstermijn. Bemmel & Kroon heeft (zoals beloofd), de volgende dag geleverd.

Mocht het zich voordoen, dan zal ik niet aarzelen om wederom bij Bemmel & Kroon te bestellen. Ik ben dik tevreden.

In plaats van de bestelde SN69M002NL, werd de SN69M034NL voor dezelfde prijs geleverd. Dit was van tevoren al aangegeven door Bemmel & Kroon. Ook hierover niets dan hulde! En nee... ik ben geen medewerker van Bemmel & Kroon.

R 22-02-2016 Via de website gekocht

Via internet uitgezocht, per tel een vraag gesteld, Correct en goed geïnformeerd.

Bij later bestellen , om bestelling op bepaalde dag mogelijk te maken, gebeld op voorgaande dag. Bestelling plaatsen lukte niet. Gebeld, waarop gezegd werd dat de tijd van voor 16.00 uur bestellen voor bezorging volgende dag reeds 3 minuten voorbij was.
Maar uw medewerker zei, ik kan bij het systeem en zet u er alsnog bij. Heel vriendelijk te woord gestaan en geholpen.

Ruime keuze en informatie over de producten

Gezien de hele procedure en combinatie met telefonische aanvullende informatie nog nooit zo snel en goed geholpen. prima

Alles is gezegd.

g51 21-02-2016 Via de website gekocht

Ja, dat was me wat. Voordat ik bij Bemmel en Kroon terecht kwam had ik andere leveranciers benaderd vanwege mijn defecte Siemens inbouw koel-vriescombinatie. Deze was al erg oud en daar werd erg moeilijk over gedaan. Er moest eerst vooraf worden ingemeten. Kennis maakte me attent op Bemmel en Kroon, daarheen gebeld en hoefde ik alleen even de hoogte van bodem tot bovenkant vriesdeur te meten en men wist gelijk welke Siemens moest passen.

Aangezien het apparaat ingebouwd moest worden kreeg ik na bestelling bericht op welke dag dit ging gebeuren. Op de dag voor de levering kreeg ik bericht in welk tijdsvenster men zou komen. Op de dag zelf belde de monteur een half uur van te voren dat hij eraan kwam. En zo geschiedde!

De geleverde Siemens koel-vriescombinatie heb ik inderdaad nergens goedkoper gevonden. Wel heel veel duurder. De slogan: "Let op! Voordeliger bestaat niet!" is helemaal juist.

Op alle punten: top !

De monteur heeft met verstand van zaken de inbouw van de koel-vriescombinatie keurig en heel zorgvuldig uitgevoerd. Ik ben zeer tevreden, zowel over het apparaat als over de inbouw.

Ida 20-02-2016 Via de website gekocht

In 1 woord geweldig!!!!! Vanaf begin tot de eindaflevering een dikke 10!!

In de namiddag gebeld en volgende dag al keurig afgeleverd echt klasse....En de mannen die de wasmachine kwamen brengen heel behulpzaam keurig afgeleverd en geplaatst.

Rijkelijk,voldoende keuze....Voor mij moeilijk te kiezen .Gebeld en per telefoon onwijs leuk en heel goed advies gekregen.

Ik kan iedereen aanraden te kopen bij deze winkel Bemmel en Kroon. En veel sites bezocht maar deze was echt de goedkoopste ook nog!!!!!En dat is mooi meegenomen.

Zie hierboven. Ik ben een heel tevreden klant!!!En zal hier zeker weer gaan bestellen.

Servaas 20-02-2016 Via de website gekocht

snel, eenvoudig en duidelijk

ook oude wasmachine wordt meegenomen

voldoende en goed assortiment

gemak dient de mens

zeer tevreden

Johan 20-02-2016 In de winkel gekocht
Cruquiusplein 50

website is heel duidelijk ,je kan het product snel vinden en met een uitvoerig en duidelijke omschrijving

de winkel is duidelijk te vinden je kan er voor de deur parkeren kan er rustig alles bekijken en wordt er heel klantvriendelijk geholpen de bezorging precies gegaan zoals ons is verteld heel correct

er staat een ruime keus in de winkel en het product was met de staffelkorting € 25,00 goedkoper als bij andere

heel correct en overzichtelijk kan het iedereen aanbevelen

Pierre 20-02-2016 Via de website gekocht

Perfecte aflevering, net als een echte winkel !!! Onze volgende aankoop zeker en vast opnieuw bij Bemmel en Kroon ordernummer BKI520795

Frans 20-02-2016 Via de website gekocht

volgende dag al geleverd, mailtje en telefoon gekregen voor levering, kan niet beter!!!

zeer vlotte bestelling en de volgende dag al geleverd, prima!!!Hele goede prijzen!!

rverde 20-02-2016 Via de website gekocht

Website is overzichtelijk en extra opties zijn duidelijk aangegeven

Oude wasmachine is keurig opgehaal en nieuwe netjes naar boven gebracht.

De prijs was hier het goedkoopste

Goede prijs, makkelijk site en een goede service.

ordernummer BKI520490

William 19-02-2016 Via de website gekocht

Met de gebruiksvriendelijke website was een vaatwasser, naar onze keuze, makkelijk gevonden en heel makkelijk te bestellen.

Omdat het product niet op voorraad was belden wij met de vraag of het product nog wel te ;eieren was. Terwijl wij aan de lijn waren werd er meteen bij de fabrikant geïnformeerd en kregen wij te horen dat een levering van de vaatwasser geen probleem was.
Wij kwamen een levertijd van 2 weken met elkaar overeen, maar na 1 week kregen wij bericht dat de vaatwasser al binnen was en werd ons gevraagd wanneer wij de vaatwasser geleverd wilden hebben.
De vaatwasser is keurig op de afgesproken datum en binnen de afgesproken kloktijd afgeleverd. Daags van te voren werden wij op de hoogte gebracht van de kloktijd. Een half uur van te voren ontvingen wij nog een telefoontje waarin de komst werd aangekondigd.

Het assortiment waaruit wij onze vaatwasser konden kiezen was ruim voldoende. Dus wat wij zochten hebben we ook gevonden en bovenal, ook nog tegen een prijs die wij nergens anders konden vinden.

Van het zoeken tot het ontvangen zijn wij uiterst tevreden. Wij beoordelen Bemmel en Kroon dan ook met een welverdiende 9.

Ook het telefonische contact hebben wij als buitengewoon prettig ervaren.

jennifer 19-02-2016 In de winkel gekocht
filiaal Zoeterwoude -Rijndijk

Super goede service,het personeel heeft de juiste kennis in huis

Groot assortiment en is het er niet dan bestellen ze het voor je

Mensen met kennis,ze geven de juiste informatie en de levering gaat volgens afspraak

Henmar 19-02-2016 Via de website gekocht

goed

levertijd nagekomen

goede prijs / voldoende voorraad

goede ervaring met winkel (1e keer pas)

ga zo door

mpeterm 19-02-2016 Via de website gekocht

De website is heel helder en werkt perfect.

De service is heel bijzonder. De stofzuiger is netjes binnen 24 uur na bestelling geleverd. Er zijn er meer met track en trace maar deze is speciaal. Je ziet je pakket op de kaart dichterbij komen en welke chauffeur je aan de deur krijgt. En dan nog een half uur van te voren een sms-je met de exacte aankomst tijd

Heel goed. We zocht de speciale "parket" uitvoering van een Miele-stofzuiger en Bemmel en Kroon had hem - en ook nog als goedkoopste.

Moet ik nog meer zeggen? Zo zouden ze allemaal moeten zijn, die internet winkels.

Weneef 19-02-2016 In de winkel gekocht
Cruquius

Zit bij mij om de hoek, er staan heel veel verschillende modellen in de showroom

Ben goed geholpen in de vestiging Cruquius.

Veel te kiezen,

Vriendelijk personeel, meteen volgende dag geleverd!

John Doe 19-02-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Bemmel & Kroon biedt de combinatie van een grote webshop, mooie winkel waar je gewoon binnen kunt lopen of middels afspraak geholpen kunt worden. Echt aangehaakt bij het moderne winkelen dus!

Wij kwamen bij Bemmel & Kroon binnen vanwege mond op mond reclame. Een winkel met voldoende voorraad, internettarieven en goed advies. Klinkt bijna onmogelijk, toch is het inderdaad waar bij Bemmel & Kroon! Wij dachten zelf aan een stuk extra keuken met koelkast, vriezer en wijnkoeler maar twijfelde over kleur, welke volgorde, etc. Toen de adviseur onze foto's zag en verhaal aanhoorde, bracht hij ons op het spoor van deze fantastische koelkast van Liebherr! Wij waren dan ook nog eens goedkoper uit en het past perfect bij de bestaande keuken!

Bemmel & Kroon heeft een grote webshop en mooie winkel met veel voorraad en voorbeelden. Helemaal top!

De perfecte combinatie tussen modern winkelen op internet en een grote mooie winkel met advies. Dat alles tegen internet prijzen!

Niet twijfelen en hier kopen; service en scherpe prijs dus prima! Ook heel leuk de winkel te bekijken. Er worden verse dingen gekookt, dus erg leuke sfeer.

Hans 18-02-2016 In de winkel gekocht
Cruquius

Ruime winkel aan de Cruquius goed opgesteld duidelijke en plezierige uitleg

De winkel is goed bereikbaar, goede ruime
parkeerplaatsen.
Onze vragen werden correct duidelijk beantwoord.
Levertijd exact nagekomen

Assortiment voldoet ruim aan de verwachtingen.
We hebben alles kunnen vinden.
De prijs is goed!

Vriendelijk geholpen, vragen duidelijk beantwoord. En erg belangrijk er wordt je niets aangesmeerd zo van dat is beter u moet dit doen enzovoort.

Zeker een aanrader om hier te kopen.

AnnA 18-02-2016 Via de website gekocht

groot assortiment, maar wel even zoeken

Goed advies over de verschillende apparaten gekregen, zonder opdringen

Alles is aanwezig wat je nodig hebt, misschien de hele exclusieve merken uitgezonderd

Prima winkel met deskundig personeel

besteld via de webshop, snelle afhandeling van de offerte en prima levering via een externe partij. Zou het zeker weer zo doen

Jan 18-02-2016 In de winkel gekocht
Cruquius

Overzichtelijk, grote keuze, goed advies

Duidelijke en volledige informatie over de order

Grote keuze, niet aanwezig in de winkel dan wordt het besteld

Zie bovenstaande opmerkingen

Don 18-02-2016 Via de website gekocht

Makkelijk online besteld en zeer snelle reactie van bevestiging en levering

Had extra betaald om verpakkingsmateriaal gelijk af te laten voeren, was bij bezorgers niet overgekomen maar namen het direct zonder problemen mee.

Vond precies wat ik zocht

Snelle er zeer goede levering en service.

Stokvis 17-02-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, alles zeer duidelijk.

Uitstekende service. Model wasmachine die we hadden besteld was niet op voorraad. We kregen direct een duurder model voor hetzelfde geld geleverd. En tevens geen extra kosten voor het plaatsen en aansluiten van de wasmachine op de verdieping.

Groot assortiment en divers. En de goedkoopste aanbieder.

Vervoeder Dynalogic van de wasmachine zeer correct en je word keurig op de hoogte gehouden dmv van routekaart op de website, en een sms een half uur van te voren op welk tijdstip hij aankomt.

Aart 17-02-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website, artikelen gemakkelijk te vinden.

Prima levering, binnen 24 uur.
Wasmachine keurig op de plaats gezet

Assortiment is ruim voldoende en tevens voor een prima prijs met extra actie korting

Zeer goede track& tracé code en je wordt voldoende op de hoogte gehouden van de levering (track tracé) en ook nog 2 smsjes.

geen

J & H 17-02-2016 In de winkel gekocht

Prima sortering

Fantastisch, wat we op de site hadden gezien was er in de winkel niet, verkopen deed een heel goed aanbod voor een vergelijkbare machine.

Een goede verkoper die je ook nog eens het gevoel geeft dat hij mee denkt.

Snelle afhandeling en prima service.

Angelie 17-02-2016 Via de website gekocht

je besteld online nadat je uitgebreid onderzoek hebt gedaan en meteen daarna ontvang je een mail dat alles ingang gezet wordt.

dag voor de bezorging een mail met een tijdslot waarin de bezorging plaats zal vinden en op de dag zelf netjes een telefoontje van de bezorger dat hij met een half uur er zal zijn

moet eerlijk toegeven dat ik niet naar het assortiment gekeken heb omdat ik naar een specifieke droger zocht maar als ik de reviews van de winkel lees is deze uitgebreid

Super snelle service, heb maandag avond besteld en kreeg meteen een mail dat alles goed was en de droger woensdag bezorgd zou worden. Dinsdag kreeg ik een mail met het tijdslot waarop het appaart bezorgd zou worden. En op de dag zelf netjes gebeld dat ze met een half uurtje er zouden zijn

Herk 17-02-2016 Via de website gekocht

Super service en top geïnstalleerd zeer kundig en vriendelijk personeel en zeker niet duur.

Volgende x als we wat nodig hebben dan weten we waar we zijn moeten