Deze score is berekend op basis van 3213 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Robdegrijs 21-04-2015 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Lekker in de buurt, goeie service en kennis van zaken.

Wasmachine staat op zijn plek zonder dat ik hem er zelf neer moet zetten. Voor nog geen 15 euro op zolder bezorgd, aangesloten en de oude meteen meegenomen. Helemaal top. Blije klant hier.

Loop er gewoon eens binnen en overtuig je zelf. Hier wordt je echt geholpen in plaats van de tekst. Als hij er niet staat hebben we hem niet meer.

Goede service, kennis van product en vriendelijk. En snel in huis zonder bezorgkosten.ZTM460428

Phyllis Renders 21-04-2015 Via de website gekocht

Snel gevonden wat ik nodig had. Duidelijke, overzichtelijke website.

Ik had ergens anders een goedkopere prijs gezien en had dit laten weten. Als reactie heb ik een mooie korting gekregen.
Ik heb telkens zeer snel een antwoord gekregen op mijn mails.

Voor mij minder van toepassing omdat ik op zoek was naar iets specifiek.

Omwille van de zeer snelle en vriendelijke service.

De service is super! Ik kreeg een duidelijk antwoord op mijn vragen. Het is allemaal heel snel gegaan. Ik ben zeer tevreden.

arobbers 21-04-2015 Via de website gekocht

superhandige indeling en makkelijk te bedienen

goede service, oude vaatwasser is meegenomen

genoeg keuze

mooie showroom en handige website

jolanda-arissa 21-04-2015 Via de website gekocht

goede website, eenvoudig te bestellen

super snelle levering, heel handig dat je de bestelling zo goed kan volgen. En wist niet zeker hoe lang hij stil moest staan. Maar na telefoontje ook daarmee geholpen.

Ik zocht deze koelkast en ze hadden hem ook nog voor de prijs die ik wilde.

super service, vriendelijk bezorgers en ook aan de telefoon vriendelijk geholpen

Geen minpunten dus echt een aanrader !!!

Annemarie30 21-04-2015 In de winkel gekocht
zoeterwoude

Makkelijke website. Product snel gevonden. Duidelijke en overzichtelijke website.

Toch nog even naar de winkel gegaan. Wilde het product zien. Zeer goed geholpen. Er werd echt naar mij geluisterd. En samen tot de beslissing gekomen. Maak je niet veel meer mee. Bezorging bericht via email en op de dag zelf, werd nog even gebeld we komen binnen nu en 15 minuten. Is handig voor bedrijf en super voor de klant. Klasse!

Genoeg te vinden

Een winkel met de service van vroeger maar wel met de tijd meegegaan. Denk aan laagste prijs. Kennis en aandacht voor de klant.

Een winkel met nog de ouderwetse superservice! Aandacht-kennis-luisteren naar de klant. Is allemaal aanwezig!

boog1188 21-04-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

De keuze is er reuze! Overzichtelijk en goed ingedeelde winkel

Aan alles is gedacht. Geen verrassingen achteraf

Alleen topmerken, minder budget-merken.

Vriendelijk, geen poespas en men weet waar men het over heeft

Van A tot Z helemaal top

1958Dick 20-04-2015 Via de website gekocht

Thuis kunnen voorbereiden. Daarna even de werkzaamheid checken en vervolgens thuis overleggen en bestellen

wordt netjes geplaatst

breed assortiment. Wassen veel ook voor onze gehandicapte dochter

alle vele malen verteld dat Bemmel en Kroon voor ons dichtbij zit. Ook hebben zij alle keuken apparatuur al vervangen voor ons.

Ieder heeft zijn keuzes maar voor ons staat een goede ondersteuning en service voorop. Zeker als je met handicaps zit is bereikbaarheid en service belangrijk.

me.grund 20-04-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

Ik ben eerst in de winkel geweest en werd snel en uitgebreid geholpen om zo mijn keus te kunnen maken. De winkel is makkelijk te bereiken.

Ik werd snel en goed geholpen. De aardige verkoper natuurgebreid de tijd voor mij.

Ik was al bij de concurrent BBC geweest, maar daar had ik de keuze uit 6 modellen. Hier hadden ze meerdere dubbele rijen met ongeveer 10 modellen.

Zeker een aanrader.

De winkel is goed bereikbaar en he wordt snel en vakkundig geholpen. De verkoper nam uitgebreid de tijd om mij bij mijn keuze te helpen.

Kika0208 20-04-2015 Via de website gekocht

Duidelijke site!

zaterdag avond besteld en maandag middag geleverd.

Genoeg keuze. Bijna alle varianten die wij uitgekozen hadden, waren ook leverbaar via deze site.

Met een gezin kun je niet zonder wasmachine. De site is duidelijk, de levertijd geweldig en ook de transporteur was top! wij kunnen Bemmel & Kroon echt aan iedereen aanbevelen.

Groot assortiment, duidelijke communicatie, snelle levering, gewoonweg super!

Gonneke053 20-04-2015 In de winkel gekocht

Super makkelijk in gebruik

Bemmel en Kroon komen afspraken netjes na

Zeker voldoende keus. prima offerte's

Klantvriendelijk en prima telefonisch bereikbaar

Perfect ogende combinatie. Super makkelijk in gebruik. De was doe ik nu weer met plezier. En lekker zuinig

jenjroost 20-04-2015 Via de website gekocht

komt afspraken na

op uur en tijd geleverd

ze hebben (bijna) alles

zie bovenstaand

Ik heb zelf een bedrijf en weet als geen ander dat service en afspraak heel belangrijk is

Pascalyvette99 20-04-2015 Via de website gekocht

Had 2 producten besteld waarvan 1 minder snel leverbaar was dan verwacht. Na belletje (waarbij, zonder wachttijd, direct werd opgenomen) werd order gesplitst en kon onze nieuwe droger de volgende dag al bezorgd worden!

pasathoda 20-04-2015 Via de website gekocht

Het gekozen model was bij Bemmel & Kroon zeer scherp geprijsd en direct uit voorraad leverbaar. Mijn order BKI460162 werd keurig volgens afspraak geleverd, uitgepakt en op de tweede verdieping geplaatst.

Joensduifje 20-04-2015 In de winkel gekocht
Zoetermeer, Dorpsstraat

In de winkel geweest om een wasautomaat aan te schaffen, showroommodel gekozen zonder doos, deze kon heel snel bezorgd worden. Goed ingepakt met noppenfolie ondanks alle zorg toch een kras in de lak. Direct afgehandeld met een extra korting.

In het verleden al vaak bij Bemmel & Kroon geweest en altijd goed geholpen.

Order ZTM459913 Goede informatie van de verkopers in de winkel, denken goed mee met wat jouw eisen en voorkeuren zijn om tot een goede keus te komen. Vervolgens is mijn keus met twee dagen geleverd. Na installatie bleek er tijdens overladen/transport een kras in de lak te zijn gekomen. Hier nog een extra korting op gekregen als alternatief voor het omruilen voor een andere. Nu zelf de schade met wat lak wegwerken en gaan genieten van de wasautomaat. Ik ben er heel erg blij mee!

oderwael 20-04-2015 Via de website gekocht

super handig om iets via internet te bestellen. je kan de aankoop rustig voorbereiden (vergelijken) om nadien de bestelling te plaatsen, zonder dat een of andere verkoper je onder druk zet

vlot verloop

het gamma is immens

gezien de vlotte afhandeling (bestelling, overschrijving, levering) is dit een echte aanrader

op 3 dagen tijd heb ik een nieuwe wasmachine besteld, dit betaald via overschrijving en werd dit geleverd op de juiste plaats. super handig en enorme tijdswinst (geen winkelbezoeken, geen aanklampende verkopers, niet wachten tot de winkel het apparaat zou kunnen leveren).

B.L. van der Zijden 20-04-2015 In de winkel gekocht
Neckar 24 te Den Haag

Fantastische begeleiding bij de aankoop

goede uitleg bij het eventueel aan te schaffen produkt

een groot assortiment om uit te kiezen

hele prettige verkoper die de tijd neemt om e.e.a. uit te leggen

Koop je een wasmachine en/of droger bij Bemmel & Kroon dan is de service buiten gewoon en je was altijd droog en schoon.

annexx 19-04-2015 Via de website gekocht

Zo eenvoudig online bestellen, fluitje van een cent

Zeer duidelijke en snelle berichtgeving

Ik was naar slechts een product op zoek maar heb het wel hier gevonden mede dankzij reviews en overzichtelijke site

Zeer snelle en correcte service

Snelle service, eenvoudig te bestellen, duidelijke site: prima

peterroos 19-04-2015 Via de website gekocht

online geweldig makkkelijk

goede service en montage prima geregeld

ruime keuze

top bedrijf met de beste prijs kwaliteits verhouding

gewoon de beste prijs

Jordykieskeurig 18-04-2015 Via de website gekocht

6,5

Goede service met het plaatsen
Helaas kon de oude wasmachine niet retour genomen worden doordat er restwater in de trommel achter gebleven is.

299747 Hele goeie prijs Snelle levering Bestelde model omgewisseld voor nieuwer duurder type

rvmourik 18-04-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

Ruime openingstijden, producten goed te bekijken, snel geholpen.

Ook nog na sluitingstijd verder geholpen. Bezorging conform verzoek goed geregeld. Mogelijkheid om verkoper desnoods nog even te bellen als er iets bij aflevering niet goed zou zijn/gaan

Veel keus, goed te vergelijken.

M.n. witgoedafdeling uitstekend geholpen.

Verkoper heeft prima geholpen op basis van wensen. Goede kennis van zaken, goed geluisterd naar relevante details. Niet opdringerig, wel vriendelijk en erg duidelijk in de opties. Ordernr: DH460147

ernstrob 18-04-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Dicht bij huis en grote keuze

Goede uitleg en men neemt de tijd

Zelden ziet men zo'n groot assortiment

Zie mijn bevindingen bovengenoemd !
Levering volgens afspraak (zeer punctueel !)

Zou niet weten wat ik als negatief moet beoordelen. Alles is perfect en de winkel heeft een mooie uitstraling.

felixbuijs 18-04-2015 In de winkel gekocht
(gem.Haarlemmermeer)

makkelijk te bereiken, lage drempel

Nette service, goede productkennis.

Het wit/was-assortiment mag wat uitgebreider.

Nette bediening.

N.v.t.

evahenneman 17-04-2015 Via de website gekocht

Super service, heel gemakkelijk te bestellen en duidelijke emails over de verloop van zaken. Hele snelle afleverservice, de volgende dag werd m'n wasmachine naar 3 hoog gebracht door twee super aardige heren! In 1 woord top!!

ellenfaro 17-04-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

de wasmachine kon de volgende dag al geleverd worden.
we kregen 's avonds een email wanneer ze zouden komen, en er werd een half uur van te voren gebeld dat ze eraan kwamen en dat was zelfs eerder dan afgesproken.de nieuwe machine werd op zijn plaats gezet en de oude weer meegenomen zonder extra kosten terwijl wij 3 hoog wonen zonder lift. PERFECT.

er stonden heel veel machines in alle prijs klassen

grote sortering, prima service,goede prijs.

Zeer prettig geholpen. Grote keuze. prima service. goede prijs en geen extra kosten voor bezorgen,plaatsen en afvoeren oude machine. parkeren voor de deur.

EvaLowinsky 17-04-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

Heel vriendelijk en gelijk de apparatuur aangesloten!

Zeer vriendelijke verkopers, ruim assortiment met goede scherpe prijzen.

santischenk 17-04-2015 In de winkel gekocht
zoeterwoude

Ik kon makkelijk zoeken naar wat voor een vaatwasser ik wilde hebben. Uiteindelijk ben ik naar de winkel gegaan om extra persoonlijke uitleg te krijgen omdat ik niet kon kiezen uit 3 soorten vaatwassers

Goede uitleg over de vaatwassers, goede uitleg over de verdere afhandeling zoals de kosten, het plaatsen, de tijden etc. Alleen bij binnenkomst geen contact met de receptie. Had wel netjes geweest

Heel erg blij met mijn nieuwe vaatwasser. Ook de prijs is een stuk aantrekkelijker dan bij andere winkels. Zelf bij de BCC. Hier was de vaatwasser nog 300,- euro goedkoper dan bij de BCC!

Jazeker. Voor ons was het de eerste keer, maar mijn schoonouders hebben altijd al hun spullen bij jullie gekocht.

Website is prima, bereikbaarheid is prima en de service in de winkel is prima. Goede prijs voor een perfect product! Zeer tevreden!

Koningwiersma 17-04-2015 Via de website gekocht

Online, genoeg keuze. Ook telefonisch goed bereikbaar.

De persoon aan de telefoon is kundig mbt produkt, weet van de transportmogelijkheden en is bevoegd beslissingen te nemen ivm prijs, kosten e.d. We troffen ook nog een mooie kassakorting.
De wasmachine werd ook nog aangesloten door de mannen, was niet afgesproken.

Ruime keus.

Prima, snelle service en goed duidelijk contact.

Prima en snel geregeld: Orderbevestiging DH459230

Jose Kattenberg 16-04-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

Op internet kon ik al vinden wat de dichtsbijzijnde winkel was en dat het product (een vaatwasser) in de winkel aanwezig was

In de winkel werd ik prima geholpen en kreeg ik het gevoel eerlijk advies te krijgen, zonder dat ik het idee had dat mij iets aangesmeerd werd.

Omdat ik gericht zocht naar een vaatwasser met bepaalde specificaties heb ik niet zo op de rest van het assortiment gelet. Er stonden genoeg vaatwassers, dus denk ik dat het assortiment prima is

Prijzen niet duurder, zelfs goedkoper dan via internet en daarnaast goed geholpen in de winkel

dvdeetje 16-04-2015 Via de website gekocht

Nw combi-magnetron netjes op tijd bezorgd en oude magnetron netjes meegenomen voor vernietiging

Prima geregeld, zonder extra kosten

Het assortiment van deze winkel voldoet zeker aan onze verwachtingen

Er zijn weinig winkels die een bestelling via internet zo netjes en snel afhandelen

Wij vinden dit een fijne winkel omdat als je belt je netjes te woord word gestaan. Verkopers weten waar zij het over hebben. Wanneer je iets via internet besteld het snel en vooral netjes afgeleverd word. Toppie!!!!!!

ndwit 16-04-2015 In de winkel gekocht
Den Haag Forepark

Even bellen en het was geregeld.

Behulpzaam en netjes op zijn plek gezet.

Ze hadden wat ik zocht

Goede prijs kwaliteit verhouding en persoonlijke service

Alles goed aan deze winkel!

falma 16-04-2015 Via de website gekocht

Na de wasmachine om 12:40 besteld te hebben, het product keurig, zoals beloofd, de volgende dag ontvangen. Top!

vagole 16-04-2015 Via de website gekocht

Snelle levering,perfecte afspraken en zeer gemakkelijke betaling voor mijn bestelling.

Het produkt werd geleverd tussen 17 en 20 u; we moesten niet de ganse dag thuis blijven, dat vonden we wel fijn.

Snel het produkt gevonden en de prijs was de laagste vergeleken met anderen.

snaru2 15-04-2015 In de winkel gekocht
Zoetermeer Dorpsstraat

Goede showroom in Zoetermeer, veel keuze en je kan de apparatuur gewoon met eigen ogen zien.

Vragen allemaal professioneel beantwoord en snelle en eenvoudige afhandeling van de transactie, incl afvoeren van oude koelkast.

Meer dan voldoende keuze en gewoon de goede apparaten. Niet zoals bij een Mediamarkt waar je verdrinkt.

Persoonlijke touch en de lokatie in de Dorpsstraat van Zoetermeer is zoveel leuker dan grote winkelcentra e.d.

gerrit.plette 15-04-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Ik heb het product gekocht in de winkel. Goed advies en mooie winkel.

Goede ondersteuning per mail.

Zeer uitgebreid assortiment.

Zie voorgaande opmerkingen.

Zie voorgaande opmerkingen.

nilsmw 15-04-2015 Via de website gekocht

Goede communicatie, snel en duidelijk

Snel afgeleverd, vriendelijke installatie

Goede prijs voor de wasmachine

Zeer!

Moest wat extra informatie hebben voor afmetingen (ivm trappenhuis). Uitermate behulpzaam aan de telefoon. Bezorging kon je zelf kiezen online. Wasmachine alle trappen op getild, en oude gelijk afgevoerd. Super snel, een aanrader! BKI459640

Lanetjes 15-04-2015 Via de website gekocht

Makkelijk via website bestellen en pas betalen bij levering indien gewenst.

Ondanks dat het langer duurde voordat onze bestelling kon worden geleverd werden we hiervan netjes op hoogte gesteld.

Ruim voldoende assortiment.

Produkten netjes afgeleverd. Vond de website wat rommelig, schreeuwerig. Verder prima online winkel. DH455038

brigitte79 14-04-2015 Via de website gekocht

5,5

Ik vond het niet gemakkelijk om een apparaat te vinden die aan onze wensen voldeed, er stond informatie op de site die gedateerd bleek, gezien het gewenste product niet voorradig was.

Ik was niet tevreden over de service, werd onheus bejegend, ging de discussie aan over een product, waarin er een prijs was afgesproken en de medewerker hier later op terugkwam, het bleek echter het verkeerde artikelnummer te zijn waar wij het over hadden. Dit teruggekoppeld, maar ook de 2e medewerker was onvriendelijk in de bejegening.
Tevens verliep de communicatie, tussen het bestel en aflever proces onvoldoende, de levering zou op de 2e verdieping plaatsvinden, maar bij de bezorgers, was dit hun niet bekend. Er werd uiteindelijk niet moeilijk gedaan, maar vond het uiterst vervelend.
Dit had zeker beter gekund.
Moet maar kijken als ik een probleem heb met het product of er moeilijk wordt gedaan over de garantie.

Zoals ook bij de eerste vraag, stond er een apparaat, dat niet meer geleverd kon worden, er was wel een alternatief, maar die was een stuk duurder, kreeg wel een korting, maar ik zag dit niet als een alternatief, bij mij is een alternatief hetzelfde product, voor een andere prijs. Website moet up to date zijn.

Ik denk zelf niet dat ik nog gebruik zou maken van de service van deze winkelketen, zoek dan liever verder en wacht dan maar langer.
Koop het liever dan in een fysieke winkel, zodat ik weet wie ik voor mij heb en niet snel belazerd wordt.
Kan wijzen op de verantwoordelijkheden van de medewerker die het product dan verkoopt.
Geef het advies aan anderen, om online verder te zoeken of het fysiek te kopen in een winkel met een betere service en kijken naar de referenties van deze en andere winkels.

Zoals hierboven staat beschreven, mag de service voornamelijk beter, dit vindt ik zelf onvoldoende, communicatie, bejegening mag zeker beter. En zeker niet onbelangrijk, laat de klant niet in de kou staan, wat betreft de levering, want terugkoppeling aan de bezorg-dienst is slecht. Ik ben wel altijd iemand die wat extra's na bezorging geef, maar dit keer heb ik dit overgeslagen, gezien het geheel geen schoonheidsprijs verdiende. Ik betaalde tevens de extra service voor bezorgen en aansluiten, maar het bezorgen is alleen uitgevoerd, het materiaal uiteindelijk achteraf niet geheel meegenomen. Om daar nu de kosten van terug te eisen, vindt ik het niet waard om hier een discussie in te voeren, mond op mondreclame is in deze een beter middel om in te zetten. Jammer over het verloop!

kimmie405 14-04-2015 Via de website gekocht

Het gemak is dat je het via internet kan bestellen en alles via je mail verloopt. Handig en duidelijk!!

Service een 10, want je wordt via je mailberichten goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken: aflevertijden, bellen voordat ze komen, factuuroverzicht.

Ik zal deze winkel aanbevelen, omdat ik nu voor het eerst hier wat heb gekocht, maar deze winkel de goedkoopste was. Zal altijd eerst deze site checken.

Ik vind het erg fijn dat je goed op de hoogte wordt gehouden via de mailberichten. Helemaal fijn is dat ze 10 minuten van tevoren bellen, zodat je niet 3 uur thuis hoeft te wachten. Dit was in ons geval erg fijn, want wij woonden nog niet op het opgegeven adres. Ook waren ze keurig op de afgesproken tijd aanwezig. Je kan ook zelf kiezen of je het bedrag via ideal overmaakt of dat je het bedrag bij de chauffeur pint.

lvlm 14-04-2015 Via de website gekocht

Gebruiksgemak zoals je van een webwinkel wenst. Ondubbelzinnig en duidelijk in z'n werking. Misschien iets te, door geen NL betaalmiddelen toe te laten voor Belgische klanten. Sorry ik bezit toevallig ook een NL rekening die ik wou gebruiken. Maar dat is muggenziften.

Naast de site liep de levering zoals het hoorde, hoewel ietsjes aan de late kan (zeer begrijpelijk en aanvaardbaar excuus), ging alles zeer correct

Zeer zeker zijn business waardig

Rolandzoetermeer 14-04-2015 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Lekker dichtbij huis

Ik heb vaatwasmachine besteld en kreeg bij wijze van service aansluiting erbij kado

Zeer plezierig geholpen door de verkoper

Ik werd zeer adequaat en goed geholpen (er werd door de verkoper meegedacht wat ik nuttig vond). Er werd niet naar de duurste oplossing gekeken.

foodpartners 14-04-2015 In de winkel gekocht
zoetewoude

top machine en simpele bediening.

na 2 dagen draait de machine in de keuken

keuze genoeg

omdat er veel aandacht en vakkundig personeel aanwezig is.

vinden het een prima winkel goede uitleg en vlug geleverd artikel in de toekomst zullen we meer aankopen bij hen doen

gerardhes 13-04-2015 Via de website gekocht

Op de site werd ik enthousiast voor de Etna, vrieskast. Op mijn verzoek kreeg ik per mail heel snel de maten van deze kast.

In de winkel in Cruqius aanvullende info gekregen.

Er waren voldoende alternatieven, maar ik had mijn keus al bepaald.

Ik kan deze winkel aan anderen graag aanbevelen.

Contact, bezorging en overige service voortreffelijk!

nanneke01 13-04-2015 Via de website gekocht

lekker thuis op de bank bestellen en zelf je aflever dag bepalen

snelle en goede levering. perfect personeel.

alles wat je op elektra gebied nodig hebt kun je bestellen

goed en betaalbaar

Sjantal77 13-04-2015 Via de website gekocht

Top service... snel, goedkoop en super netjes. Bedankt.

WesselR 13-04-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

Snel, eenvoudig en gemakkelijk. Betaling aan de deur met de pin. Bezorgingstijdstip wordt keurig gemeld. Chaufeur geeft 30min vooruit een smsbericht.

Goede service. Personeel denkt mee met geschikte oplossingen. Flexibel.

Goede service, goede prijs/kwaliteitverhouding en denken mee.

miamia 13-04-2015 In de winkel gekocht

betere uitleg en beter overzicht
van de producten zeer correct
uileg van de verkoper uit zoeterwoude ,
( pacsal)

de planning ,het telefoneren ,
en op tijd zijn snelle afwerking

ruim voldoende prachtig bedrijf
ziet er zeer goed uit kom er (als het nodig is graag)

zoals vermeld (mijn bedrijf )

NIET GOED VINDEN KOMT HIER (ZOETERWOUDE ) NIET VOOR )

Morkovich 13-04-2015 Via de website gekocht

[BKI458672] Goedkoop, duidelijke website met alle informatie, perfecte aflevering middels een track&trace-service kortom: perfect!

Coby van Zegveld 12-04-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Goed bereikbaar, goed parkeren.
Ook via de site bestellen is prima!!

Prima service.
Prettig geholpen, goed advies!

Ruim assortiment.
Van goedkoop naar duurder, aankoop lukt eigenlijk altijd.

Voor aanschaf van huishoudelijke apparaten gaan wij altijd naar Bemmel en Kroon.
Fijne winkel en voor service en onderhoud goed bereikbaar.

Bemmel en Kroon is een plezierige winkel. Veel keus en heel plezierig geholpen. Snelle afwikkeling, snelle bezorging thuis. Voor onderhoud kunnen we ook altijd bij Bemmel en Kroon terecht. Gewoon helemaal goed!

AvdHF64 12-04-2015 Via de website gekocht

Gelijk juiste info. Geen prijsverrasingen aan het eind van het betaalproces.

Tijdens het hele afleverproces netjes geïnformeerd via email, zelf een telefoontje 30 minuten voor aflevering.
De jongens waar snel en netjes bij de aflevering

Eerlijke website zonder verrassingen.

Perfect

paul_86 12-04-2015 Via de website gekocht

Goede duidelijke website, datum van levering goed in te plannen.

Goede communicatie, goede track&trace, monteurs waren vriendelijk en alles werd naar wens opgeleverd

Recent heb ik een nieuwe wasmachine van Bosch besteld bij Bemmel & Kroon aangezien hij hier het goedkoopst was. De levering was vooraf goed in te plannen zodat deze gisteren op een geschikt moment geleverd werd. Aan het begin van de dag kreeg ik een mailtje met een tijdsframe waarin de koerier langs zou komen en hij was ook te volgen via een uitzonderlijk goed track & trace systeem. Plaatsing ging goed en vakkundig. Het verpakkingsmateriaal en de oude wasmachine werden meegenomen. Ook werd even een spoelprogramma aangezet om de wasmachine door te testen en door te spoelen. Na levering schrok ik wel even toen ik de wasmachine en handleiding beter bekeek! Het typenummer bleek niet te kloppen! Uiteindelijk bleek uit de orderbevestiging dat ik een nieuwer (en duurder) type geleverd zou krijgen, voor hetzelfde bedrag! Top service dus! Ordernummer BKI458067