Deze score is berekend op basis van 2963 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

hermaoelen 11-07-2015 Via de website gekocht

duidelijk en gemakkelijke website

Komen afspraken na en pakket is van minuut tot minuut te volgen

Groot assortiment en goede prijzen

Duidelijke website, groot assortiment met goede prijzen, prima bezorging

GDMFN 11-07-2015 Via de website gekocht

Ordernummer BKI475735 Ons vakantiegeld ging naar... een nieuwe wasdroger! Een gezin met 3 kinderen... daar kunnen we natuurlijk niet zonder. We zijn zeer tevreden met de nieuwe droger en de goede service. Fijn dat je zelf de bezorgdag kunt uitkiezen, een dag van ter voren netjes bericht in welk tijdvak de bezorging zal plaatsvinden en een half uur van ter voren een telefoontje van de bezorger dat ze er aan kwamen. Alles ging snel, werd aangesloten en alle verpakkingsmateriaal en de oude wasdroger werden weer mee retour genomen! Bedankt voor de snelle en goede service!

sjannie15 11-07-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

N.v.t.

Zeer goed gholpen in de winkel, en heel thuisbezorgt.

Ik heb gekocht waar ik naar op zoek wss.

Goede uitleg van de producten.

Na eerst bij een andere winkel te zijn geweest zijn we toch nog verder gaan kijken en reden langs Bemmel & Kroon en zijn naar binnen gegaan. Ik ben daar blij mee want we zijn erg tevreden over de manier van advies geven en het bezorgen. Odernr. ZTW473500. Bedankt Bemmel & Kroon.

h vranken 10-07-2015 Via de website gekocht

vlotte afhandeling

bijna alles leverbaar

prima winkel, al eerder ervaring mee gehad

betrouwbare zaak

demarie 10-07-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

Geen twijfel, keuze is makkelijk te maken!

Medewerkers staan altijd voor je klaar.

Net niet het model in de showroom maar wel een indruk kunnen krijgen.

Goede service, vrolijke mensen en er wordt gedaan wat er beloofd wordt!

Maria samsung 10-07-2015 Via de website gekocht

Bel je naar Bemmel en Kroon, vraag dan naar Bob, Die zet alles op zijn kop. Een mooie wasmachine voor een goede prijs gekocht, Dat was wat ik zocht. Thuisbezorgd, aangesloten, oude machine mee, Omdat die het niet meer deed. Ik geef Bemmel en Kroon een dikke 10, Jullie zullen me een volgende keer zeer zeker weer zien.

Raymakers 10-07-2015 Via de website gekocht

Bestelprocedure was helder.

De mogelijkheid tot keuze voor de afleverdag was erg prettig. De bezorgers waren vriendelijk en zijn zo vriendelijk geweest de wasautomaat tot in de schuur te rijden.

Redenen om Bemmel en Kroon aan te beveleen zijn de goede ervaringen met bestelling en levering en prima prijs van het bestelde product.

Henkti 10-07-2015 Via de website gekocht

makkelijk door website te surfen

Bestelde type wasmachine bleek niet meer voorradig. Kreeg een duurdere en betere machine voor de zelfde prijs.

niet alles type"s zijn op voorraad

Snel en netjes afgeleverd, oude machine en verpakking werd meegenomen

Website sneller bijwerken omtrent type's die niet meer op voorraad zijn.

Ldijkhuijs 10-07-2015 Via de website gekocht

Snelle levering.

rjdenos 10-07-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Altijd goede spullen bij Bemmel en Kroon aangeschaft; met de Miele vaatwasser hebben we 15 jaar plezier gehad.

Altijd op tijd. Men stuurt een e-mail dat de spullen worden bezorgd en bovendien bellen ze 10 minuten van te voren om te zeggen dat e.e.a. wordt afgeleverd. In de winkel vertelt men duidelijk hoe een apparaat werkt en vertellen ze ook nog wat de nieuwste snufjes van b.v. een merk Miele zijn.

Alle spullen in huis die men nodig heeft.

In hoge mate, dat we altijd tevreden zijn.

De eerste wasbeurt gaat zondag plaatsvinden, want de vaatwasser zit nog niet vol.

naz38 10-07-2015 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon Cruquius

Ik heb makkelijk mijn producten kunnen vinden. Levering was heel snel.

Alles was duidelijk van winkel tot levering. Werd goed geïnformeerd. Dank u.

Ruime assortiment. Leuke winkel. Makkelijk kunnen testen van de apparaten.

Vriendelijke medewerkers. Service gericht. En lekkere koffie.

Ik heb geen opmerkingen. Het is gewoon een super winkel.

nieuwe bewoner 09-07-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

Na raadpleging van de webside toch een winkel bezocht waarna een zeer goed overzicht werd verkregen door een zeer goede voorlichter

zeer professionele voorlichting

Een zeer groot assortiment gecombineerd met uitgebreide informatie maakte de keuze eenvoudig

Gewoon geweldig geholpen en de aflevering en aansluiting liet niets te wensen over

lucdemoor 09-07-2015 Via de website gekocht

Ruime keuze en zeer veel merken verkrijgbaar
Zeer gunstige prijs

Ik heb uw winkel reeds aangeprezen bij kennissen en hen gewezen op de zeer gunstige prijs en de prima service

Ik kan echt geen negatieve punten aanhalen Ook een pluim voor de vriendelijke en perfecte aflevering door de transporteurs

KKR 09-07-2015 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

De site is erg duidelijk en makkelijk voor vergelijking vd diverse (koelkast) modellen.Jammer alleen dat bij terugklikken naar ander model de verfijnde instellingen weer weg zijn en je opnieuw die instellingen moet doen.Winkelpersoneel DH Forepark,vriendelijk, open en deskundig.

Nette behandeling in winkel met duidelijke afsraken die ook kloppen met de perfecte levering. Fijn ook dat de planningstijd via E-mail en telefoontje half uur van te voren ook gewoon gebeurt.

Breed en genoeg diep assortiment voor goede prijs, zeker als je de organisatie ziet die klopt en met nette presentatie combineert.
Het is moeilijk voor elke winkel alles op voorraad te hebben.

Nette goede keten waar het familiebedrijf gevoel nog aanwezig is.

Netjes, mooie presentatie, duidelijke prijsstelling en fantastisch personeel die weten waar het om draait en die afspraken maken die ook gewoon kloppen.

ingrid_56 09-07-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Goed, vakbekwaam advies.
Prijs kwaliteitverhouding is goed.
Bij latere levering keurig alternatief aangeboden.

Meer dan voldoende in het assortiment. Als het niet in de winkel staat geëtaleerd staat, wordt het voor je opgezocht

Gastvrije winkel, met (zoals eerder vermeld) goed vakbekwame medewerkers.

De toelichting per onderdeel laat niets aan duidelijkheid te wensen over.

dvdland 09-07-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig bestelproces. Overzichtelijke website.

Extra service (apparatuur uitpakken, verpakkingsmateriaal afvoeren en oude apparatuur mee terugnemen) zonder meerkosten.

Compleet assortiment. Was op zoek naar apparatuur van bepaalde fabrikant en heb alles kunnen terugvinden op hun website

Overzichtelijke website. Concurrende prijzen. Goede service (wij kregen uiteindelijk de opvolgers van de bestelde apparatuur geleverd, zonder meerkosten)

Compleet leveringsprogramma. Concurrerende prijzen en overzichtelijke website.

Monique en Harold 09-07-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website. Gemakkelijk zoeken.

Ik maakte zelf een fout in mijn email adres doordat ik in mijn voornaam een letter vergat. terwijl ik belde kwam de bevestiging mail toch binnen. Bleek Bemmel en Kroon meegedacht te hebben en ontdekte dat er nog een e bij het emailadres moest. Echt TOP.

Het assortiment is ruimschoots voldoende. Alle bekend en minder bekende merken zijn vertegenwoordigd.

Zeker aan te bevelen. De bevestiging van je bestelling volgt snel via mail. De dag mbt afleveren is te kiezen. Avondlevering mogelijk. Chauffeur belt als hij nog op nog 10 minuten afstand is.

Fijne internet winkel. goede service, duidelijke afspraken. En indien ik bel wordt ik vriendelijk te woord gestaan.

SWBS 09-07-2015 Via de website gekocht

duidelijke website

snelle afhandeling order, duidelijke e-mails

meer dan voldoende

Netjes afgehandelde bestelling, duidelijke communicatie

Na een speurtocht langs verschillende bouwmarkten en andere zaken, die allemaal de Boretti Carbone niet hadden, kwam ik na enig zoekwerk uit op de website van Bemmel en Kroon. Na enige vergelijking met andere websites de barbeque bij Bemmel en Kroon gekocht. Duidelijke website, scherpe prijs.

eplatteel 09-07-2015 Via de website gekocht

doorgelinkt via "beste koop" van de Consumentenbond. Bemmel & Kroon had ook de beste prijs!

De -gratis- levering al de volgende dag en info over het tijdstip waarop; helemaal super!

Geen enkel minpunt te noemen over Bemmel & Kroon. Ook het telefonisch contact was zeer goed.

ankestrating 08-07-2015 Via de website gekocht

gemakkelijk een bestelling te doen, kan vanuit de bestelling niet meer terug naar de webshop, dat is minder handig.

Doordat mijn wasmachine door de bezorgers verkeerd aangesloten was (aansluitkosten apart besteld en betaald) deed mijn wasmachine het niet goed. Aan de telefoon eerste keer goed geholpen, maar werd niet teruggebeld zoals afgesproken. Tweede keer aan de telefoon minder fijn geholpen, mijn probleem zou niet kunnen. uiteindelijk wasmachine zelf opnieuw aangesloten waardoor probleem werd verholpen, opnieuw gebeld: werd niet fijn geholpen en voelde me niet echt serieus genomen

Eén van de weinige winkels waar ik de wasmachine die ik wilde kon bestellen

In principe een hele fijne winkel als je geen problemen krijgt, klantenservice vond ik niet altijd even vriendelijk.

Fijn online bestellen. Wel problemen gehad bij de extra service die ze zouden bieden bij de levering. Namelijk het gereed maken van de wasmachine (10 euro) en het aansluiten van de wasmachine (5 euro). De wasmachine bleek vervolgens niet goed te werken (pompte het water niet weg). Na twee keer bellen en twee keer gehoord te hebben dat dit eigenlijk niet kan omdat de machines in de fabriek gecontroleerd worden besloot ik zelf de wasmachine opnieuw aan te sluiten. Bleek dat de transportbouten er niet volledig uit waren gehaald en na het opnieuw monteren van de afvoerslang pompte het water wel weg. Ik belde meteen om door te geven dat probleem verholpen was dus monteur niet meer nodig was. Kreeg geen bedankje of iets, kreeg alleen te horen dat hij wel zoiets dacht.. Vond dit vervelende service, had niet voor niets alles erbij besteld. Kreeg het aansluitbedrag van 5 euro terug.

Rekkils 08-07-2015 In de winkel gekocht
Cruquius haarlem

Mijn vragen werden naar tevredenheid beantwoord. De bestelling is naar tevredenheid afgeleverd. De informatie hierover was voortreffelijk.

De uitleg was deskundig. De klantvriendelijkheid was prima. Bij navraag kreeg ik de informatie die ik nodig had.

Kortt contact maar een tevredengesteld.

paulvandenhhout 08-07-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site met goede toegang tot detail gegevens van apparatuur

Vlekkeloze bezorging door enthousiast en correct team, na 's morgens vroeg een SMS, eMail en ruim binnen de tijd een belletje: we zijn er over 7 minuten.

De internet site biedt meer dan welke winkelvestiging ook kan bieden, dat is een grote plus van internet

Als je weet wat je wilt hebben werkt het allemaal heel goed bij Bemmel& Kroon. Klantenondersteuning heb ik niet gezocht.

Internet: Alles was toegankelijk en werkte zoals verwacht. Eenvoudig en efficient.

Wdiepe 08-07-2015 Via de website gekocht

goed geïnformeerd in de winkel en vervolgens thuis alles nog eens overwogen en daarna binnen enkele minuten online alles besteld

Prima op de hoogte gehouden via de mail. Ze hebben de apparatuur nog enkele weken voor me bewaard tot het voor mij geschikte moment.

Ik heb een oven besteld die nog niet leverbaar was in Nederland. Zij hebben hem voor mij besteld

Klantvriendelijk, ruim assortiment en komen beloftes na.

Ik ben tevreden over de service en levering van Bemmel en Kroon. Ik heb meerdere winkelen bezocht en voelde mij het prettigst bij B&K. En zij hebben alle beloftes waargemaakt. Een betrouwbare winkel. ( Ordernummer: ZTW462098)

Roel Albers 08-07-2015 Via de website gekocht

Bevestiging dat deze plaat een goede vervanger was van defecte plaat

Volgens afspraak alles keurig afgehandeld

Veel beschikbare modellen

Snel en goede afhandeling

Vragen keurig en snel afgehandeld daarna bestelling en installatie snel en vakkundig gedaan

annemeuk 08-07-2015 Via de website gekocht

Grote keuzeen eenvoudig te bestellen

Bestelafspraak werd goed nagekomen en het product werd keurig op tijd bezorgd

In 1 oogopslag gevonden wat ik zocht

Geen klachten.

Een goed overzichtelijk assortiment, duidelijke bezorgafspraken, die prima werden nagekomen.

rogerbee69 08-07-2015 Via de website gekocht

een goede recht toe recht aan site

via de mail adequaat op de hoogte gehouden en en goed afgeleverd

de MIO90IX is bijna nergens te koop, hier dus wel

vanwege de 3 bovenvermelde zaken

Goede, eenvoudige en duidelijke site. Er is een fysieke winkel, de communicatie is goed.

peter.zaanstad 08-07-2015 Via de website gekocht

Goeie site met voldoende informatie over betreffend product.

Bij aflevering was er een klein probleempje.
B & K gebeld, probleem direct opgelost.
Kijk, daar hou ik nou van!!

Meer dan voldoende

Zie bovenstaande informatie

Goeie club. Fijn om zaken mee te doen. Uitstekende service, volgen aankoop weer daar!! CRQ475396

d.jong617 08-07-2015 Via de website gekocht

snel besteld. makkelijk

op tijd geleverd, snel geleverd, aardige bezorgers !

gewoon goed !

wij hebben een vaatwasser besteld bij Bemmel en Kroon ze zijn gewoon goed, besteld, snel geleverd, je kon de dag van levering kiezen, ze lieten weten hoe laat ze kwamen, van te voren nog een belletje gekregen. netjes op tijd. wij zijn tevreden ! ordernummer BKI473005

Tokko61 08-07-2015 Via de website gekocht

Goede website, makkelijk het product gevonden

Besteld product (koelkast) bleek niet snel leverbaar, er werd een andere, duurder, model aangeboden dat we direct geleverd kon worden.

Ruim assortiment, met veel merken.

Goede ervaring, snelle levring, goed overleg met verkoper mogelijk.

Iets beter zou zijn als op de website wordt aangegeven of een product op voorraad is.

lakenman 08-07-2015 Via de website gekocht

Prima website met duidelijke productinformatie. Ook staat duidelijk aangegeven of een product direct uit eigen voorraad leverbaar is. Dat is heel wat beter dan vele andere websites die zogenaamd ook direct kunnen leveren maar per saldo eerst nog even bij de fabrikant moeten bestellen.

Vrijwel meteen nadat ik de bestelling gedaan had kreeg ik bevestiging dat het product afgeleverd zou gaan worden. Er werd een tijdslot van 3 uur aangegeven waarbinnen er afgeleverd zou gaan worden. Ook dat de chauffeur circa 30 minuten van te voren even zou bellen. En zo gebeurde het waarachtig ook. Wat een verschil met sommige andere leveranciers waarbij je soms een hele dag (voor niks) zit te wachten

Ik was op zoek naar een speciaal type oven. Niemand kon leveren maar Bemmel & Kroon wel! Ik heb me op de website ook verbaasd over de zeer vele producten die direct uit voorraad geleverd kunnen worden

Zeer ruim gesorteerd. Juiste voorraad indicatie. Scherpe prijzen. Zeer snelle levering. Prima!
Mijn ordernummer is BKI475223

Zeer ruim aanbod, super snelle levering, scherpe prijzen en de oude oven werd zonder kosten afgevoerd.

Mayotwins 07-07-2015 Via de website gekocht

Op de heetste dag vh jaar, is onze nieuwe wasdroger 3 hoog bezorgd en heel snel geïnstalleerd, super service!

Snelle service tot in huis!

frankem75 07-07-2015 Via de website gekocht

Via Kieskeurig uitgebreid kunnen vergelijken, daarna door verwezen naar de website van de winkel en in een paar stappen de aankoop kunnen doen.

Snelle levering, duidelijke informatie over de status van de bestelling.

Vlotte aankoop via Kieskeurig kunnen doen. In de webshop in een paar klikken zonder poespas af kunnen ronden. Bezorgingsproces is duidelijk per mail te volgen inclusief bezorgingsmoment.

hans braak 07-07-2015 Via de website gekocht

goede toelichting op de site, eenvoudige manier van bestellen, goede voorlichting over bezorgen

het model wasmachine bleek kort voor levering niet meer voorradig en ik kreeg een luxere versie keurige op de afgesproken datum

meerdere keren al bij Bemmel en Kroon gekocht; altijd voldoende keus

uitstekende prijs/kwaliteit verhouding, zeer goede service

uitstekende prijs/kwaliteit verhouding, zeer goede service helemaal als iets niet op voorraad is

C.K. de Haas 07-07-2015 In de winkel gekocht
Hazerswoude/ Rijndijk

De webpagina is erg overzichtelijk. Ik ben voor de zekerheid naar de winkel in Hazerswoude gegaan en heb de afzuigkap daar bekeken. Ze hebben daar de bestelling geplaatst. Thuisgekomen was de bevestiging al in de mail. Een dag later kon ik via de mail een bezorgafspraak maken.De afzuigkap werd keurig thuis bezorgd

Alles verliep zoals gepland. De mensen waren allemaal erg vriendelijk.

Er was keuze genoeg en de prijs was laag.

Omdat ik erg tevreden ben, zal ik dit bedrijf zeker aanbevelen!

Ik geef niet snel een tien aan een bedrijf, de levering en de klantvriendelijkheid, maar ik ben heel erg tevreden!

hensber 07-07-2015 Via de website gekocht

williamluc 07-07-2015 Via de website gekocht

Vele bekende produktmerken in voorraad

Al vele jaren erg goed. Er wordt meegedacht met de klant. De bezorgservice is opvallend goed.

Groot assortiment goede merken.

Groot assortiment, laagste prijs, betrouwbaar en goede zorgvuldige aflevering (plaatsing) van produkt.

Bij Bemmel & Kroon is men vriendelijk, zakelijk, denkt met klant mee. Over de prijs is meestal te onderhandelen en bovendien is men betrouwbaar. In mijn geval heeft men een nieuwere uitvoering (2014) wasdroger bezorgd en wel voor de prijs van de oude uitvoering!! (BKI467709)

bepavera 07-07-2015 Via de website gekocht

het was een zeer gemakkelijke site met voldoende informatie

uitstekende service, gelijk een email met alle informatie gekregen. Snelle bezorging. Bezorgers waren keurig en correct. SMS en telefoontje gekregen wanneer er afgeleverd werd. prima service. Alles direkt geinstalleerd en gecontroleerd. oude apparaat meegenomen.Op 1ste etage gebracht.Super.

hebben heel veel artikelen

prima service, snelle afwikkeling. perfect gewoon.

Zondag besteld en dinsdag al afgeleverd. Prima service. Prima bezorgers. Uitstekend, kan niet beter. Super.

richardkraal 07-07-2015 Via de website gekocht

Veel keus

Makkelijke site, ze houden je goed op de hoogte van de levering dmv email, sms en een track-trace systeem! Kosteloze aansluitservice was fijn! (wasmachine moest naar 2e verdieping)

ronaldhartsuijker 07-07-2015 Via de website gekocht

Binnen 24 uur in huis.

Uitstekende bezorging.

Bruin- en witgoed: prima assortiment

UItstekende web-winkel

Uitstekende webwinkel Prima assortiment Uitstekende bezorging (met email en 06-contact onderweg) Zeer tevreden over aankoop!

Marzee67 07-07-2015 Via de website gekocht

De versie die ik had gekocht was niet meer leverbaar. Ik kreeg voor dezelfde prijs het nieuwste model. Daar werd netjes over gebeld. Goed op de hoogte gehouden over de levering en netjes op de 2e verdieping geplaatst en geïnstalleerd zonder meerkosten.

Ik kan geen minpunten vinden. Bestel wel vaker wat via internet, maar dit viel op in de manier waarop je op de hoogte wordt gehouden en je keuze voor het aflevermoment.

Jajapie 07-07-2015 Via de website gekocht

Alles was even gemakkelijk, het bestellen, de betaling en de afhandeling van de betaling.

Prima, de dag van levering is bekend gemaakt per mail, zelfs de chauffeur belt je op om te vertellen dat hij er aan komt.
De apparatuur wordt geplaatst op de plek die jij wil, de verpakking wordt mee teruggenomen en zelfs de oude spullen kunnen mee teruggeven worden.

Het gemak, de service en de zorg en vriendelijkheid van het personeel zijn ver boven het gemiddelde.

Elk onderdeel is even goed, de service het gemak en de vriendelijkheid.

millecam 07-07-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

Goede advisering en snelle levering en plaatsing conform afspraak

Dik in orde, had alleen graag uitleg gehad over de werking van het apparaat maar dat was voor de installateur ook nieuw.

Ruime keuze en concurrerende prijs

Je weet zeker dat je goede spullen krijgt

zie boven

Vefico 06-07-2015 In de winkel gekocht
Hoofdkantoor Forepark

Internet en de showroom in de buurt.

Denken goed mee en kijken naar eventuele alternatieven

Zelfs voor inbouw koelvriescombi's een uitgebreide keuze.

Niets op aan te merken. Zo hoort het ook, maar toch vind je dit niet overal. Eeen voorbeeld !!!

Perfect verkoopproces in prima showroom. Goede logistiek, want snel leverbaar. Uitstekende installatieservice via aangesloten bedrijf. Correcte en verantwoordelijke monteur. Hij ging niet weg, voordat de kast naar zijn zin geïnstalleerd was.

emma47 06-07-2015 Via de website gekocht

Je kan zowel via internet als tel. je order plaatsen
Veel betaalmogelijkheden

Er werd zoveel mogelijk rekening gehouden met mijn wensen

Ik kan geen minpunten bedenken!

Carien1982 06-07-2015 Via de website gekocht

Ik heb de wasmachine via internet besteld, dit was duidelijk en heel snel gedaan.

Ik kon zelf de bezorgdag aangeven. Ze belden zelfs nog een half uur vooraf om te zeggen hoe laat ze er precies waren. De wasmachine is naar zolder gebracht en geïnstalleerd. Ook de oude machine is meegenomen.

Het assortiment was naar mijn idee voldoende en er stond duidelijke uitleg bij alle producten. De prijs was super!

Ik kan alleen maar positief zijn over het hele aankoopproces bij Bemmel en Kroon!

colijn01 06-07-2015 In de winkel gekocht
zoeterwoude

eerst kijken wij op internet en dan nog even in de winkel zijn daar dan snel klaar

denken mee en geven goed advies

hendrikksg 06-07-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

Online bestellen of direct in de online shop. Voordeel van een fysieke winkel is, dat je de producten naast elkaar kunt zien.

snel bestellen, snel leveren en vlot installeren. Wat wil je nog meer.

goede prijs kwaliteit verhouding

Dit is de zoveelste keer dat wij hier wat kopen. Service is altijd goed.

Bij Bemmel en Kroon kun je terecht voor een hele nieuwe keuken, maar ook voor de vervanging van een apparaat. Service is in beide gevallen goed.

kimtersteeg 06-07-2015 Via de website gekocht

Erg handige en overzichtelijke website.

Super fijn dat het de dag na bestellen al gelijk geleverd wordt. Daarnaast ook keurig op de hoogte gehouden van de levering per email en gebeld voordat ze voor de deur stonden. Koelkast ook netjes naar de 1e verdieping getild en daar uitgepakt.

Ik kon precies vinden wat ik nodig had.

De website is duidelijk, netjes afgeleverd, product is goed en de prijs laag. Ordernr BKI474522

usdream 05-07-2015 In de winkel gekocht
cruquius

super zonder gezeur op zolder geplaatst

super hebben alles eerst Geïnstalleerd en
gecontroleerd

kon kiezen uit 3

hele goede service en prijs en snelheid van levering

die ik had gekozen was er niet werd terug gebeld en een goed voorstel voor een andere. na vergelijking op internet waren hun de goedkoopste

O.F.Bloem 05-07-2015 In de winkel gekocht
Cruquis Hoofddorp

winkel zeer goed bereikbaar ruime parkeer mogelijk heden zeer prettig geholpen en wisten wat we wilden hebben omdat onze overleden machine ook een Siemens was en deze ons 18 jaar zonder 1 euro reparatie kosten heft gediend

de nieuwe machine werd stipt volgens afspraak geplaatst en aangesloten en de oude werd ook zonder problemen mee terug genomen

ruime keuze ook andere merken getoond en vakkundig gedemonstreerd maar gezien de vorige machine was onze keus snel gemaakt

zeker de vakkundige en prettige begeleiding en uitleg aan ieder aan te bevelen

Wij hebben nog nooit zo een prettig aankoop gedaan met zulke fantastische service hulp met uitleg als hier in Uw winkel bij groot winkel bedrijven kopen we nooit iets van dien aart je krijgt dan wel korting maar geen service zeker niet bij storingen. Dit is een van de grootste redenen van ons bezoek aan van Bemmel en Kroon En ook mede een tip van onze buren die ook een machine bij U kochten.