Deze score is berekend op basis van 3229 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Venneboer 29-01-2019

Zondag ‘s avonds een vaatwasser besteld. Even later een mail dat het type dat ik besteld had niet meer leverbaar was. Zonder bij betalen een luxere uitvoering gekregen en deze werd maandag direct geleverd.

+ goede service
+ goede prijs
+ snelle levering

Joja 29-01-2019

Gemakkelijk online te vinden en te kopen. Maar de bezorging ging wel erg tsjik tsjak zonder extra zorg of uitleg.

Math 29-01-2019

Uitstekende keuzemogelijkheden bij de winkel. Beste prijs.
Goede informatie. Stipte bezorging die vanaf vertrekpunt te volgen is zodat je bijna op de minuut weet hoe laat deze zal plaatsvinden!

J.stoker 29-01-2019

Prima winkel,goede hulp en uitleg,i.v.m.kopen magnetron,in een bestaande keukenkast met een moeilijke inbouw maat.

R. De Vos 29-01-2019

Heb voor Bemmel en Kroon gekozen omdat zij de goedkoopste zijn met inbouwapparartuur. Voor ons ook nog dichtbij. De verkoper wist precies welke combi magnetron wij konden plaatsen en wist van elke goed en duidelijk uit te leggen hoe ze werken. Zaterdag gekocht en maandag op tijd gebracht. Super

Carlo 28-01-2019

Scherpe prijs in vergelijking met anderen. Snelle levering en reactie op vraag per mail.

Leo 28-01-2019

Op oudejaarsdag om 16,30 uur de vaatwasser besteld via internet. Op 2 januari om 11 uur bezorgd - netjes vooraf geïnformeerd - en de oude mee genomen. Ik ben helemaal tevreden.

Kamal 28-01-2019

Zondagavond bestelling geplaatst en maandagochtens in huis! Netjes op de hoogte gehouden met updates ovee mijn bestelling en bezorging.

Im 28-01-2019

Meer dan tevreden over de aankoop bij Nemmel&Kroon. Goede service. XXX nam uitgebreid de tijd voor ons, zocht dingen uit, informeerde ons tijdig per mail en drong niet aan. Oorspronkelijk gingen we de winkel in voor alleen een oven maar uiteindelijk ook nog een koel/vrieskast gekocht. Ook de partij die vervolgens de montage verricht voor Bemmel&Kroon was goed geregeld, snel, op tijd en netjes!

Anne Marie 28-01-2019

Snelle bezorging en duidelijke uitleg en zeer concurrerende prijzen
De bezorgers kwamen precies op de afgesproken tijd

HLLS Nuijten 28-01-2019

Een bosch warmtepomp droger aangeschaft .Na een lange periode van zoeken en vergelijke. Uiteindelijk voor de service en eerlijke aanbieding bij bemmel en kroon gekozen. Netjes de nieuwe machine op z.n plaats gezet en aangesloten. En de oude machine ging inclusief het verpakkingsmateriaal werd netjes meegenomen.

Installateibedrij E&H 28-01-2019

De website is zeer duidelijke en de levering super snel ook wordt je goed op de hoogte gehouden wanneer de bestelling geleverd wordt

jacqueline 27-01-2019

ik had div sites bezocht om het kookartikel te vergelijken. Tot mijn verbazing was het bij B&K 60 euro goedkoper. Ook geen bezorgkosten! Bij alle andere verkooppunten had ik 200 euro of meer moeten betalen, hetzelfde product/artnr was hier 149euro! Geen addertjes onder het gras....perfecte bezorging!

Ferry75 27-01-2019

Wasmachine gekocht bij Bemmel &Kroon via de website. Erg helder en eenvoudig. Bovendien was de maschine scherp geprijsd. Na bestelling direct per email alle info over artikel en levering ontvangen. Volgende keer zeker weer bij Bemmel & Kroon kijken !

Peter 27-01-2019

Vrijdagsavond droogtrommel kapot op internet gekeken via Kieskeurig bij goedkoopste winkel uitgekomen en meteen besteld bij Bemmel en Kroon, zaterdagmiddag al geleverd. Je kan via track en trace precies zien wanneer ze voor de deur staan. Ik kan alleen maar zeggen PERFECT!

Familie in Best 27-01-2019

Vorig jaar al keukenapparatuur gekocht bij Bemmel@Kroon. Daar waren we erg tevreden over. Nu hadden we een nieuwe diepvrieskast nodig en wederom bij Bemmel&Kroon besteld. Na een prettig telefonisch contact een leuke korting gekregen voor ook deze aankoop. De levering was keurig volgens afspraak en goed te volgen via de link van het logistiek bedrijf dat de diepvrieskast bezorgde. Kortom: alles zeer naar tevredenheid!

Albert 27-01-2019

Ondanks de tegenvaller dat het product niet op voorraad was hebben we toch niet al te lang moeten wachten voor het geleverd werd.

Aukje Pot 27-01-2019

We zijn erg tevreden. Toen bleek dat ons bestelde artikel er niet meer was hebben wij een soortgelijk apparaat gekregen. Dit apparaat was zelfs luxer, had namelijk meer opties.
Erg fijn! Contact via mail ging ook supersnel en heel correct.
Een dikke 10 verdiend!

Ramon 27-01-2019

Geweldige service en een goede prijs. Namen ook mijn oude koelkast gratis mee. BKI736476

Jos 26-01-2019

duidelijke communicatie, makkelijke website, prima prijzen . Bezorging van de koelkast was prima.

Sabine Semmelroth 26-01-2019

Gewoon goed. Snelle levering en goede service. Bij vragen bellen ze altijd binnen 20 minuten terug

MN 26-01-2019

Snelle levering en goede communicatie. Bij vragen wordt snel per mail gereageerd. En natuurlijk een goede prijs!

Sonja 26-01-2019

Goed service s'morgen een berichtje met de tijd half uur van te voren dat ze er aan komen

Petroos Abdollahian 26-01-2019

Super service, snelle invoering, beleefde medewerker, afspraken nakomen en ook extra service leveren.

Sabine Semmelroth 26-01-2019

Telefonisch contact met de winkel uitstekend. Snelle levering, artikel zoals beschreven . Super!

Mauro 26-01-2019

Top produkten. Goedkoop en op afspraak. Zelfs in het weekend. Met een sms wordt je op de hoogte gehouden

De Waard 26-01-2019

Vorige week een wasmachine besteld.Vandaag zou deze geleverd worden tussen 11.15 en 14.15.Om 13.00 mail ontvangen dat er niet geleverd wordt en we een nieuwe afspraak moeten maken.Telefonisch contact, ja niets aan te doen.Niemand voelt zich verantwoordelijk.Waardeloze zaak.

Jurgen 26-01-2019

goede website . Zeer goede prijs van de door ons gekochte oven. snelle afhandeling

Alinka 26-01-2019

Uitstekende service! We hadden een Miele droger besteld. Toen bleek dat het model dat we besteld hadden niet meer leverbaar was kregen we een keurige mail waarin werd aangegeven dat we zonder extra kosten het nieuwere (en betere) model zouden ontvangen. De levering van het apparaat was keurig volgens plannen en via Track & trace makkelijk te volgen. Kortom alleen maar goede ervaringen.

fred en wilma freeke uit Voorschoten. 26-01-2019

de gehele uitstraling en assortiment van bemmel en kroon, plus de bediening van de verkopers, oa. van hr. X , kon gewoon niet beter, plus dat wij met een goed gevoel, een vaatwasser, bij bemmel en kroon hebben aangeschaft , welke in opdracht van deze zaak , ook nog prima is gemonteerd , wij zijn er blij mee.

henk 26-01-2019

Prima alternatief voor niet aanwezig artikel Inductieplaat en voor dezelfde prijs.
Prima keuze.

J.M.P. Urbanus 25-01-2019

Twee keurige en zeer vriendelijk bezorgers hebben vandaag de Samsung Koel/vrieskast bezorgd en geïnstalleerd. Prima verzorgd en zonder enige beschadiging. Uitstekende uitleg en alle inpakmateriaal is meegenomen. Top.

De Moor 25-01-2019

de shop is overzichtelijk en de snelle reactie die ik ontving op mijn e-mails

Anke 25-01-2019

Prettige site, heel fijn bezorgschema!!! De wasmachine is keurig geplaatst en aangesloten en de oude meegenomen....geen spoor meer te zien! Fijn!!

Carmen 25-01-2019

Wij waren toe aan een nieuwe combi. Via internet kwamen we uit bij Bemmel en Kroon. Telefonisch contact was was erg prettig! Om de combi te laten plaatsen moesten we een klein beetje geduld hebben, het was namelijk erg druk met aanvragen/installaties. Ongeveer 1,5 week later werd de combi geplaatst. Het plaatsen ging erg vlot. Oude combi werd netjes meegenomen en niet te vergeten de rotzooi van de nieuwe combi (doos, plastic en piepschuim) werd allemaal netjes meegenomen! Ik kan iedereen zeker Bemmel en Kroon aanraden!

Anouk 25-01-2019

Wat een fantastisch snelle en klantvriendelijke service! Gisteravond besteld en vandaag al in gebruik. En ook nog voor een goede prijs.

Bedankt namens een zeer tevreden klant!! BKI737282

Elly van Barneveld 25-01-2019

Ik heb een wasdroger online (doe ik nooit) gekocht en heb met een heel vriendelijke verkoopster de bestelling doorlopen op jullie website. Het apparaat was net kapot gegaan en kon om 22:00 uur nog een bestelling plaatsen. De levertijd was heel snel en het is nu aan het werk. Ben heel blij.

Rob Parlevliet 25-01-2019

Ben uiterst tevreden over Bemmel & Kroon. Met name het verkoopgesprek en het meedenken wat de klant precies wil hebben. Pluim voor de verkoper die kennis van zaken had. Echter de desillusie was groot, daar de bezorgers niet representatief waren in verhouding met het positief beeld van Bemmel & Kroon mij in eerste instantie gaf. Dit is zeker voor verbetering vatbaar.

H.H. Hemel 25-01-2019

De afhandeling van mijn order was correct. Op basis van de consumentenbond test heb ik voor Miele en U gekozen.

Levoz 25-01-2019

Perfecte service. De site is heel nauwkeurig. De levering was naar België en we werden heel correct op de hoogte gehouden wanneer de levering zou gebeuren. Een heel correcte firma. Ook wil ik een dikke pluim geven aan de 2 mannen die de levering uitvoerden. Heel vriendelijk en heel behulpzaam. 10 op 10 op alle vlakken. Mvg Levoz

Sucil 25-01-2019

Het bestellen van het product was al vrij makkelijk. De informatie na de bestelling en contact met verkoper was optimaal. Ook de informatie die door de bezorger was verzorg, was ik heel tevreden mee.

Chr. van Meggelen 24-01-2019

Communicatie & inzet duidelijk & helder .
Gunstige Prijs / Kwaliteit verhouding. Levering netjes volgens afspraak . Nette beschaafde representatieve bezorgers. Kortom : Prima, zoals het hoort !
Tevreden klant uit Rotterdam.

Amanda uit Leidschendam 24-01-2019

We hebben een stofzuiger bij Bemmel besteld via de onze line shop. Goeie service en snelle levering! Apparaat werkt super

Sandra Heemskerk 24-01-2019

Goede website, makkelijk bestellen en een snelle levering, wat belangrijk is bij een kapotte droger die je snel moet vervangen. Ook de levering was uitstekend. Goede en beleefde bezorgers die de droger naar de 2e verdieping hebben gesjouwd en hem goed hebben aangesloten.

andre 24-01-2019

super netjes verzorgt ,stofzuiger gekocht bij Bemmel en Kroon en de volgende dag werdt deze precies volgens afspraak geleverd .
ik zou deze firma zeker aanbevelen bij iedereen super service

Janke 24-01-2019

Deze shop gekozen vanwege prima advies in de winkel en levering volgens afspraak. Bij wijziging van de prijs tijdens de wachtperiode werd de prijs zonder meer aangepast.

Thomas 24-01-2019

Duidelijke site, en zeer snelle levering.
Vriendelijke bezorgers.

Scherpe prijzen.

Ik zou deze winkel zeker aanbevelen

Jacob Shook 24-01-2019

Voor 23 besteld en vandaag om 10 uur geleverd. Keurig afgeleverd. Onze vriezer werd uitgepakt en gecontroleerd op beschadigingen. Keurig vooraf tijdstip via bericht.
Een dikke 10.

Ruben 24-01-2019

Zeer tevreden met mijn aankoop, goede service!
De vriezer voldoet aan de verwachtingen en is volledig zoals beschreven, niets op aan te merken!