Deze score is berekend op basis van 2948 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

joop 14-07-2019

Ja, ik beveel deze shop aan

Reviewscore | 10,0

Ik ben zeer tevreden over onze aankoop van een koelkast. Ik belde ‘s middags op of er ook in Didam gratis bezorgd kon worden. De volgende dag werd de koelkast al geleverd. Gratis bezorgd en aangesloten! Wij zijn blij met de snelle en correcte afhandeling van onze aankoop.

Benny 13-07-2019

Jaren terug ook via deze webshop gekocht. Prima service, snelle levering.
Jammer dat bij de full-service installatie niet goed is gekeken of de machine waterpas staat. Verder niets aan te merken.

Ans 13-07-2019

Ik ben zeer tevreden over onze aankoop van een wasmachine. Ik belde ‘s middags op of er ook in Almere gratis bezorgd kon worden. De volgende dag werd de wasmachine al geleverd. Gratis bezorgd en aangesloten! Het oude apparaat werd niet meegenomen door de bezorgers, maar na 1 telefoontje kon dit de eerstvolgende dag geregeld worden. Wij zijn blij met de snelle en correcte afhandeling van onze aankoop.

J. van Hennik 13-07-2019

De keus viel in eerste instantie op van Bemmel en Kroon omdat wij in het verleden heel goede ervaringen hadden. Bij binnenkomst in Zoeterwoude Rijndijk is het erg sjiek. Heel prettig dat wij eerst even rustig konden rondkijken en ons konden oriënteren voordat een verkoper ons aansprak. Deze man wist al mijn vragen te beantwoorden. waardoor wij samen met de verkoper tot een keus konden komen.
De aflevering was super. Fijn om 10 minuten tevoren gebeld te worden dat ze eraan komen. Heel vriendelijke jonge mannen die onder een praatje goed samenwerkten en in ongeveer 12 minuten de machine hadden aangesloten en het eerste spoelprogramma hadden aangezet. Daar wordt ik blij van.

Fam. Smits 13-07-2019

We moesten een nieuwe vaatwasser hebben. Ongeveer 5m nadat ik mijn besstelling had geplaats kreeg ik een telefoontje van Bemmel en Kroon. Ze wilde controleren welke vaatwasser ik nu had, zodat ze zeker wisten dat ik een passend model had besteld. Dat bleek niet zo te zijn (moest hoger model van Siemens).
Was geen enkel probleem, mocht zelf beslissen of ik de koop direct wou annuleren of ander (passend) model wou uitzoeken. Uiteindelijk passend model gevonden, wederom voor prima scherpe prijs.
Installatie verliep ook zeer soepel.
Goed voorbeeld hoe webwinkel goede prijzen en topservice kan aanbieden!! Aanrader!

Tol 13-07-2019

Onlangs bij Bemmel en Kroon een nieuwe vaatwasser besteld. Zij hadden het beste aanbod en de levering was keurig op tijd met een kort belletje van te voren om te melden dat ze er bijna waren.

Anoniem 13-07-2019

Snelle levering, goede prijs. Bij vragen wordt je snel geholpen. Bij aflevering wordt je op de hoogte gehouden hoe laat men verwacht te komen.

Jaap van Erven - Tiel 12-07-2019

In onze zoektocht naar een Amerikaanse koelkast (de vorige Amerikaan vertoont, na 18 jaar trouwe dienst, kuren) gekozen voor de LG GSJ 461 DIVD. Via internet gekozen voor de aanbieding van Bemmel en Kroon. Na telefonisch en e-mail contact met zeer behulpzame en bekwame medewerkers bestelling geplaatst en binnen 3 dagen werd de koelkast geleverd. Ook alle lof voor transporteur Dynalogic. Zeer behulpzame medewerkers die de 130 kilo zware koelkast rustig en op vakkundige wijze op de plek hebben gezet. Verpakking werd mee retour genomen en na en half uurtje was de klus geklaard. TOP geregeld Bemmel en Kroon en Dynalogic !

Klaas 12-07-2019

Lage prijs voor hopelijk een goed product. Bosch wasmachine werd vanmorgen bezorgd, nog niet aangesloten. Maar gezien het merk verwacht ik geen klachten. Snelle levering en zelfs voor het aangegeven tijdvenster. Ik werd ca. een half uur van tevoren gebeld zodat ik kon melden of dat schikt.

Caro 12-07-2019

Snelle aflevering, gunstige prijs en voldoende productinformatie. Direct ook over leverdatum keurig een mail ontvangen betreffende tijdstip van leveren. En de levering vond ook in dat tijdsblok plaats.

Ton Everout 12-07-2019

Na oriëntatie in diverse winkels kwamen wij ook bij Bemmel & Kroon in in Cruquius voor nieuw keukenapparatuur zoals koelkast, oven, vaatwasser, gasstel en wasmachine. Wij zijn daar zeer vriendelijk en vakkundig te woord gestaan door XXX die, goed meedenkend, ons prima heeft geadviseerd. Op de gebruiksvriendelijke website hebben alles nog even rustig kunnen bekijken en besloten om alles XXX te bestellen. Avond vóór leverdatum keurig een mail ontvangen betr. tijdstip van leveren. Ook nog een kwartier voor tijd een tlefoontje met bevesriging tijdstip.
Al met al zijn mijn vrouw en ik meer dan tevreden over dit bedrijf. Een absolute aanrader!

Lous Suurmeijer 12-07-2019

Gisteren is er door B&K bij mij een nieuwe koelkast ingebouwd. En super enthousiast over de manier waarop dat is geregeld. De planning was goed en de communicatie goed.
Reuze prettige monteur die alles netjes, secuur heeft geregeld. Ik vraag jullie zeker nog een keer😃

Janet 11-07-2019

ik heb diverse apparaten gekocht bij Bemmel en Kroon. In de winkel word je vakkundig en geduldig te woord gestaan. Alle apparatuur is keurig zoals afgesproken afgeleverd en geplaatst.

JJM Swart-Okkerman 11-07-2019

Wij zijn al bijna 40 jaar klant bij Bemmel & Kroon.
Zij zijn absoluut met hun tijd meegegaan.
Prijs/ kwaliteit valt niets op af te dingen.
Het is dicht bij huis.
Snelle service en goed advies,

Johan P. 11-07-2019

Voor mijn gevoel en dus gelet op de ervaring en service een 10 maar om altijd alert te blijven heb ik een 9 gegeven.
Vanaf het bepalen van onze keuze inde winkel en het afleveren en installeren van de door ons gekochte wasautomaat en droger alleen maar een hele positieve ervaring waar anderen nog een voorbeeld aan kunnen nemen

Ernie 11-07-2019

Geleverd conform afspraak, prijs lager dan 'grote jongens' zoals Coolblue en Mediamarkt.
Levering binnen 24 uur zoals overeengekomen, bezorgd door DynaLogic met uitzonderlijk goed track&trace systeem. Hier kunnen PostNl, DHL, UPS enz nog (veel) van leren!
Het t&t systeem informeert de klant waar de bezorger zich op dat moment bevindt, hoeveel stops nog te gaan voordat dat jij aan de beurt bent en geeft een real-time update van de verwachte aflevertijd! Naar mate de dag verstrijkt wordt de aflevertijd steeds nauwkeuriger en bezorger arriveerde op precies het voorspelde moment. Beter kan dus niet. Inmiddels begrepen dat DynaLogic een jonge organisatie is en een geheel up-to-date ICT systeem.

Henk uit Twente 10-07-2019

Mooie wasmachine voor de laagste prijs op internet.
Snelle levering, vakkundig geplaatst en aangesloten.

Jaba 09-07-2019

Bemmel-kroon was voor ons de goedkoopste voor de aanschaf van onze koel-vries combinatieCRQ769947. Gevonden via internet. Bijzonder tevreden over deze winkel. Koop ging via de mail i.v.m. het doorgeven van de maten van onze inbouw koel-vriescombinatie. Uitstekend geholpen, alle moeite werd er gedaan om ons een passend model te verkopen. Binnenkort een nieuwe vaatwasmachine aanschaffen. Zeker weer Bemmel-kroon benaderen! Onze ervaring was zeer klantgericht. Het installatiebedrijf waar zij mee werken ook een pluim! Heel vakkundig! Alles op de tijd zoals het was afgesproken. Al met al een fijne/prettige ervaring.

Gerard 09-07-2019

Zeer goede en snelle service en dat ook nog eens voor de beste prijs die te vinden is op internet.
Ook nog even telefonisch contact gehad met het verkoop team, betreffende het meenemen van het oude apparaat, en ook hier werd ik vriendelijk, snel en behulpzaam te woord gestaan.

vincent 09-07-2019

helder duidelijk en vlot geleverd voor een scherpe prijs.

We waren op zoek naar een nieuwe combimagnetron en vonden een mooie op de website zelfs incl stoomoven. zaterdag besteld en maandag einde dag in gebruik genomen

Wim 08-07-2019

Als je belt wordt je snel te woord gestaan.
Je krijgt deskundig advies en de verkoper neemt alle tijd voor je.
De prijzen zijn scherp. Ik had de wasmachine die ik wilde kopen goedkoper op[ internet gezien.
Toen ik dit vertelde werd gelijk de laagste prijs garantie toegepast.
De levering is supersnel en goed.
Ik beveel dit Bemmel en Kroon bij iedereen aan.
Een dikke TIEN

eddy 08-07-2019

Alles ging perfect en snel. Bevestiging en afspraak voor levering heel duidelijk.

Cor Belles 08-07-2019

Wij zijn door het internet bij van Bemmel-Kroon terecht gekomen. Op vrijdagavond hebben wij onze wasmachine besteld en op maandagochtend is deze al geleverd. De bezorgers waren heel behulpzaam en vriendelijk. Wij zijn uiterst tevreden hiermee.

Jan H 08-07-2019

Goede prijs, goede service en een snelle levering. Nieuwe machine werd keurig geplaatst op de 2e etage en geinstalleerd. De oude machine is ook netjes afgevoerd. De levering was geleverd binnen de aangegeven tijdskaders. Top!

Irma 08-07-2019

Topservice in de winkel, goed advies binnen onze prijsklasse - voor vaatwasser & wasmachine. Machines met beste prijs- kwaliteitsverhouding geadviseerd gekregen en aangeschaft. Vrijdag besteld, maandag direct geleverd & geplaatst. Levering & plaatsing ging erg snel en goed! Ook de oude apparaten mee teruggenomen. Ordernummer CRQ770696

Irma 08-07-2019

Jan van Dijk 08-07-2019

Prima winkel. alles duidelijk verwoord in mails, bevestigingen en factuur. Komt afspraken na. Prijs ook nog scherp t.o.v. andere leveranciers.

Broekema 08-07-2019

Website is overzichtelijk na bestelling worden de maten nog eens extra gecontroleerd. Al met al een professioneel bedrijf dat weet wat die doet + snelle levering echt top.

Henk 08-07-2019

Goede service en hele fijne en snelle communicatie. De vaatwasser die ik had besteld was er blijkbaar niet meer. Binnen een uur kreeg ik een mail van Bemmel en Kroon waarin ze dat aangaven en dat ik een andere iets beter model van hetzelfde merk zou krijgen voor hetzelfde geld. Ik heb dat natuurlijk ook zelf even gecheckt en het klopte. Heel blij mee

Bart 08-07-2019

Wij hebben de winkel via internet leren kennen. Zij boden de beste prijs voor de magnetron die wij wilden aanschaffen. Bleek dat dit type niet langer voorradig was waarop zij een evenwaardig alternatief hebben voorgesteld en geleverd. Prima service.

Frans Wolters 07-07-2019

Ik heb het afgelopen jaar meerderen keren hier gekocht en was altijd snel en onbeschadigd geleverd. Ook wel eens contact gehad met helpdesk en dat ging prima. Nette, professionele hulp en goede afhandeling tot en met de bezorging.

Emiel 07-07-2019

Gekozen wasmachine bleek niet op voorraad ik werd meteen gebeld en een voorstel gedaan voor een andere deze werd de volgende dag geleverd.

Rob Cogels 07-07-2019

Eindelijk een zaak waar het personeel verstand van zaken heeft en niet opdringerig is. Bemmel en Kroon is verademing vergeleken bij alle concurrenten. Het bedrijf waarmee ze samenwerken voor de levering en plaatsing van de apparatuur is niet goedkoop , maar goedkoop is vaak duurkoop. Goede monteur, werkte erg netjes en was zeer beleefd. Had ook alle voor de montage benodigde (extra) spullen bij zich. Kost iets meer maar dan is het ook gelijk goed!

Remy 07-07-2019

Scherpe prijs, stipte levering, duidelijke communicatie in track- en tracesysteem, berichtje 10 minuten voor levering, juiste plaatsing.

Yvonne van Mierlo 06-07-2019

Inventie KV501 koelkast gekocht Beste prijs, heldere website, betrouwbare levering.

paul 06-07-2019

Vanwege de prijs en dat de bezorgers de verpakking zou mee nemen ,alleen hebben ze dat niet gedaan. Jammer je zou zeggen afspraak is afspraak.

J. Immerzeel 06-07-2019

Niet eerder online hier iets gekocht. De bestelde wasmachine bleek niet leverbaar. Een nieuwe type werd direct voor dezelfde prijs geleverd en stipt op tijd bezorgd. Goed gedaan Bemmel en Kroon👍. (Wel een beetje vreemd dat een week later het oorspronkelijk bestelde artikel nog steeds online wordt aangeboden. Achterstand in het bijwerken van de webshop?)

donkers 06-07-2019

mijn koelkast was niet op voorraad , heb even moeten wachten , maar is wel gezegd , netjes een sms bericht ontvangen binnen welk tijdsbestek geleverd zou worden. helaas was de levering iets later.

Fer Okrogelnik 05-07-2019

Snelle levering van een topproduct tegen de beste prijs. Je wordt goed op de hoogte van het gehele proces. Vrieskast een stuk forser dan de vorige door de uitstekende isolatie

Jako 05-07-2019

Online op de site van Bemmel en Kroon een wasmachine uitgekozen, naar de winkel gegaan om het te bekijken en gelijk in de winkel besteld en bezorgdag uitgekozen. Wasmachine was dag later thuis bezorgd, naar de 2e etage gebracht, aangesloten en oude wasmachine meegenomen.

Maarten 05-07-2019

Een koffie automaat gaat altijd op het verkeerde moment kapot - 's avonds. Direct op Internet gezocht naar de vervanger van de Miele inbouw koffiezetmachine. Wat doet een mens, die kijkt naar de beste prijs - kwaliteit verhouding. Zo kwamen we bij Bemmel & Kroon. Gelijk 's avonds nog gebeld. Heel plezierige verkoper aan de lijn met goede adviezen en tips en niet onbelangrijk direct de bestelling aangenomen en prima uitgevoerd. Gelijk maar een nieuwe broodbakmachine erbij gedaan zodat het geheel kon worden omgeruild en ingebouwd. Prima service, goede prijsstelling, snel en correct.

Mooi He 05-07-2019

Ik kocht al eerder in deze shop en wist dus, gemakkelijk winkelen, snelle levering dus ja er is dus geen andere keus! Makkelijk stappen door de pagina's duidelijke vervolg schermpjes en snelle levering op een moment wat mij het best uitkomt.

MR_Lzy 05-07-2019

Na vlekkeloze levering en installatie van Siemens koelkast 2 jaar geleden, nu weer zeer tevreden over vervanging van vaatwasser: scherpe prijs en goede service. Zelfs een aanzienlijk beter model voor dezelfde prijs vanwege leveringsprobleem met het door ons uitgezochte model.
Ook voor de montage (vervanging panelen e.d. via de firma Ajtec) niets dan lof.

Hans 05-07-2019

Besteld een 3 sterren vriezer en een koeler van het merk Bosch. Kreeg direct een berichtje dat de vriezer niet voorradig was, zou binnen enkele dagen worden geleverd. Na een week niets gehoord te hebben zelf maar gebeld. Probleem was groter want de vriezer was ook niet voorradig bij de leverancier. Om het verhaal kort te maken heeft de levering ruim 5 weken geduurd. Al die ellende had voorkomen kunnen worden als op de website was vermeld dat het apparaat niet voorradig was.

Frans 04-07-2019

Vriezer voor een scherpe priis volgende dag bezorgd. Keurig, ben erg tevreden

Anne Marie 04-07-2019

geweldige service. het model dat op in de web winkel stond was uit de collectie, en ik kreeg het nieuwste model, dat 150 euro duurder is voor de oude prijs.

Erik van Kempen 04-07-2019

Zeer goede informatie tijdens eerste gesprek en tot aan oplevering alles perfect verlopen. Planning, levering, keukensteller en tot aan ophalen verpakkingsmateriaal fantastisch en kundige medewerkers.

Heydi 04-07-2019

Ik ben zeer tevreden over de 2 mannen die bij mij een wasmachine en een koelkast hebben afgeleverd, de service was perfect! een volgende keer bestel ik weer bij jullie! ik geef een 9!
Vriendelijke groet

Feiko 04-07-2019

Uitstekende prijs, snelle levering, prima communicatie en goede bezorging. Mijn oude apparatuur werd met een glimlach meegenomen.

Tevreden 04-07-2019

Het bestelde item werd snel bezorgd. De bezorging werd door vriendelijk personeel gedaan en we werden goed op de hoogte gehouden van de bezorgtijd.