Deze score is berekend op basis van 3208 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ludy 24-05-2019

Goed advies over mijn vaatwasmachine.Een zeer snelle levering en nette en goede montage👌👌

Ronald 24-05-2019

Goede service we kochten een vaatwasser die niet meer leverbaar is en kregen een beter model tevens ging het inbouwen ook zeer soepel en netjes

Jan uit Veenendaal 24-05-2019

Inbouwvaatwasser van Bosch gekocht en laten installeren. Zeer concurrerende prijs maar ook nog eens direct en goed in hun communicatie naar de klant toe. Gewoonweg fantastisch, soepel en snel geregeld alles.
De installatie afspraak was ook snel gemaakt en werd vakkundig bij ons geïnstalleerd. Na de gehele inbouw werd ook nog een korte instructie gegeven over het gebruik van het apparaat en enige tips hierbij. Kan niet anders vermelden dan dat dit een prima bedrijf is waar apparatuur gekocht kan worden.

Jenny 24-05-2019

Overzichtelijke en gebruiksvriendelijke shop met de beste prijs-kwaliteit verhouding. Super goede service. Super snelle levering en goede montage.

Roland Moor 24-05-2019

Goed advies gekregen, aansluitend op wat ik hoopte te vinden. Alle opties werden uitvoerig uitgelegd waardoor ik overtuigd mijn keuze kon maken.

Monique 24-05-2019

Een keuken gekocht in Zoeterwoude, hier heel.goed geholpen door XXX. Daardoor hebben we ook besloten om de wasmachine en droger ook XX en XXX. Ook de bezorgers zijn wij tevreden over.

Susanne 23-05-2019

De webshop van Bemmel & Kroon is gemakkelijk en overzichtelijk.
Onze bestelling, wasmachine,warmtepompdroger en vriezer werden de volgende dag bezorgd en aangesloten, de oude wasmachine namen ze mee.
Met de track kon je mooi zien waar de bezorgers waren.

A. Boom 23-05-2019

Prettig geholpen, niet opdringerig laat je lekker zelf kijken en staat er wanneer je ze nodig hebt en goede snelle service

Jp 23-05-2019

Van het eerste contact tot en met het leveren helemaal prima! Zelfs wat bij besteld en was allemaal geen probleem!

Roos 23-05-2019

Fijne winkel met goeie service. Ik kocht een koelkast die thuisbezorgd kon worden waneer het mij uit kwam. De koelkast werd netjes uit de verpakking gehaald door de bezorgers en op zijn plekje gezet. Het verpakkingsmateriaal namen ze weer mee dus dat hoefde ik niet weg te gooien. In de winkel ben ik ook erg goed geholpen door een medewerker.

M. Keur 23-05-2019

Daar wij op weg waren naar de Mediamarkt parkeerde we de auto voor de deur bij Bemmel en Kroon wij naar binnen op zoek naar een wasdroger. We zijn heel deskundig geholpen door een medewerker bij Cruquisplein Hoofddorp dat gaf een vertrouwend gevoel goeie uitleg dus geen Mediamarkt de wasdroger draait nu geweldig en de levering top een tevreden klant

Pontificaal 23-05-2019

Prima gedaan... Prettig en goede communicatie en mooie snelle levering. Dank

Kimberly 23-05-2019

Wij zijn heel tevreden over de service van Bemmel en Kroon. Wij hadden contact met Lex en heeft ons op een zeer vlotte manier geholpen. Ook aan de levering hebben wij niets op aan te merken. Ons product werd op tijd en volledig geleverd. Hartelijk dank voor de vlotte service!

H. Hendriks 23-05-2019

Heb bij Bemmel & Kroon een Bosch onderbouw wasemkap gekocht van het merk Bosch (DUL63CC50) Een goede prijs kwaliteit/verhouding. Precies volgens afspraak geleverd goed verpakt en door bezorgd door DYNALOGIC Super! Heel tevreden over deze levering.

Michael 22-05-2019

Bemmel en Kroon zijn echt de goedkoopste met een uitstekende service, na telefonische contact zelfs extra korting gekregen. Een zeer snelle levering en je wordt een half uur voor de bezorgtijd ook nog gebeld. Je apparaten keurig geplaatst en aangesloten, en verpakkingsmateriaal wordt weer meegenomen.

Andre de Wijs 22-05-2019

Een duidelijke website met scherpe aanbiedingen +de goede service en bereikbaarheid van het verkoopteam.

Adam 22-05-2019

Ik ben op de website van BemmelenKroon terecht gekomen omdat ik opzoek was naar een vaatwasser van Miele. Deze website was overzichtelijk en ik heb de vaatwasser gevonden waar ik naar opzoek was. Voordat ik de bestelling heb geplaatst heb ik contact opgenomen met de winkel. De medewerker was echt behulpzaam en kent zijn vak. Ik heb aangegeven dat ik een Ikea keuken had en hij heeft mij goed geadviseerd. Andere online winkels geven aan dat je een bepaalde type vaatwasser en inbouw vriezer nodig hebt. De dienstverlening is om u tegen te zeggen. Dit merk je uitermate minder bij een Media markt of een BCC. Uiteindelijk ben een met andere vriezer de winkel uitgegaan, de keuze was snel gemaakt je gaat de winkel uit met een hip merk of kwaliteit.
Ik adviseer deze winkel aan anderen.

Astrid 22-05-2019

Maandag een vaatwasser besteld en aangegeven dat we hem woensdag geleverd wilde hebben.
Direct mailverkeer dat dat ging gebeuren met Dynalogic, en ook daarvan direct een mail met leveringsinfo.
En woensdag werd hij keurig binnen het gestelde tijdvak geleverd, keurig verpakt, en zonder schade o.i.d.
Hoe de vaatwasser het doet?, dat gaan we van de week proberen 😉

Anouschka 22-05-2019

Wasmachine bij Bemmel en kroon savonds besteld, volgende dag geleverd. Levering precies volgens tijdindicatie track en trace. Prijs was dik in orde. Alles netjes aangesloten en het oude (defecte) apparaat retour genomen.

Puk 22-05-2019

Per webshop besteld daarvoor even gebeld over de koffiemachine ,
Was duidelijk aan de telefoon mooie prijs ben er super blij mee !!!

Esther 22-05-2019

Goede service. We gingen voor spotjes voor de keuken (gekocht) en kochten daarbij een Miele wasmachine. Snel geregeld, op tijd geleverd, kortom prima. Keuken daar ook eerder gekocht, goede service voor onderhoud ed.

Sander 22-05-2019

Bemmel en Kroon doet goed mee in de beste prijs. De prijzen zijn vaak gelijk aan de grote internetwinkels. Ik waardeer het persoonlijke contact om de juiste keuze te maken.

H.J.REICHARDT 22-05-2019

Vriendelijk. Correct ter zake kundig goede mooie showroom in kort alle superlatieven

Pol 22-05-2019

De communicatie over het bezorgen van het product was verwarrend en tegenstrijdig. Na bestelling bleek het product niet voorradig, terwijl op de website stond dat het op voorraad was. De communicatie van webshop en koerier komen niet overeen. Ik zou de dag voor de levering uiterlijk om 23:00 een mail krijgen over het tijdstip van bezorging, die kreeg ik pas om 04:00 uur. Ik zou 15 a 30 minuten van te voren gebeld worden, ik kreeg alleen 2x een sms. 1 daarvan was gedateerd in maart, terwijl het mei was.

Eric 21-05-2019

Na aankoop van een Bosch vaatwasser bij Bemmel & Kroonwas was het nu tijd voor een andere koelkast. De keus viel op een Amerikaanse uitvoering van Samsung. Maar wat een keus in verschillende uitvoeringen en modellen HELP!! Met behulp van Tweakers.net uitvoeringen en prijzen vergeleken, voor mij was energiezuinig, isolatie en gebruiksgemak belangrijk terwijl de rest van het gezin gekoeld water en een ijsdispenser belangrijk vond. Toen uiteindelijk de keuze was gereduceerd tot 4 modellen met behulp van Tweakers hebben we op de site van Bemmel & Kroon daar onze aankoop gedaan, de bewuste uitvoering was in de aanbieding dus de keus was snel gemaakt. Maar helaas Bemmel & Kroon komt meestal niet naar voren bij de diverse zoek en vergelijkingssites als goedkoopste of als aanbieder. Mijn advies shop en vergelijk en heb je je keus gemaakt kijk dan nog wel op de site van Bemmel & Kroon in mijn geval was het in beide gevallen de goedkoopste keus. Bestellen, betalen, communicatie na bestelling en voor bezorging allemaal dik in orde. Koelkast werd buiten uitgepakt geen troep binnen en net en verzorgd op zijn plek gezet.

Big jake 21-05-2019

Er wordt snel accuraat voorlichting gegeven , geen verkooppraatjes en levering binnen 24uur. Hoe geweldig is dat voor iemand die zelf weinig tijd heeft om in de wachtkamer te zitten

RT 21-05-2019

Beste prijs voor deze wasmachine. Communicatie en service was perfect. De medewerkers brachten de wasmachine naar de 2e etage, sloten deze aan en namen de oude wasmachine mee retour.

Dana van Meijgaarden 21-05-2019

Zoals wij van Bemmel&Kroon gewent zijn, goede service en snelle levering!
We komen er niet voor niets steeds weer bij terug!
Eerlijke prijzen goede kwaliteit en bekwame en vriendelijke medewerkers!

Worrell & Jetten Acc. en Adv. 21-05-2019

Vriendelijke te woord gestaan door sales en goede vragen vwb vervanging van onze vaatwasser. De levering was zeer snel en correct uitgevoerd.

wga 21-05-2019

in de winkel goed en vriendelijk geholpen ook de aflevering was in orde en volgens afspraak

Ruth 21-05-2019

Super snel en vriendelijk geholpen. Enorm tevreden over de deskundigheid, zeker omdat we ook andere witgoedzaken hebben bezocht en niet eens geneigd waren om tot aanschaf over te gaan door de verkopers.

Fam. J. Pison 20-05-2019

Een hele mooie winkel, met een uitgebreid assortiment. Wij werden netjes te woord gestaan door een verkoper met kennis van zaken. Prettig gevoel aan overgehouden. Bovendien kon er zeer snel worden geleverd (binnen twee werkdagen) en is de apparatuur netjes op de tweede verdieping geplaatst en aangesloten.

Jan 20-05-2019

Recent een inductieplaat van Siemens besteld. Echter bleek na bestelling dat de kookplaat niet meer op voorraad was, ook niet bij de leverancier. Ter vervanging heb ik nu een vergelijkbare kookplaat gekregen, zelfde merk alleen een nieuwer type. Deze kookplaat is zo'n € 70,- duurder maar dit hoef ik niet gelukkig niet extra bij te betalen. Dit is pas goede service, super!

Joke 20-05-2019

Veel verstand van zaken. Snelle aanpak om vaatwasser te plaatsen.
Komen afspraken na en de laagste prijs.

Jan vW 20-05-2019

Goede site en het product was direct beschikbaar en de volgende dag geleverd. Correcte en adequate levering en installatie.

Ietsje 20-05-2019

Gemakkelijk zoeken op de website, duidelijke informatie en snelle levering (binnen 24 uur na bestelling!)

Jos Spapen 20-05-2019

Duidelijke website. Een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Zondag besteld en maandag in huis, inclusief een zeer overzichtelijk track and trace systeem en een sms een kwartier voor aflevering! De volgende keer kijk ik zeker weer op de site van Bemmel&Kroon als ik iets nodig heb (nu kwam ik via Google bij deze site en was nog niet met hun bekend).

Anke Kaspers 20-05-2019

Zeer snelle en vriendelijke afhandeling, snelle reacties op vragen en duidelijk info over bezorging. Bezorging super snel. In nog geen 48 uur tijd bestelling geplaatst en thuis bezorgt gekregen. Zeer prettig en snel.

Marloes Wolters 20-05-2019

Prettige site om te zoeken met duidelijke uitleg over het product.
Doordat het gekozen product niet meer leverbaar was, heb ik de opvolger gekregen voor dezelfde prijs.
Levering was snel en netjes.
Ik ben zeer tevreden over Bemmel en Kroon.

Quirine 20-05-2019

Avond voor levering om 21.45 wasmachine besteld, binnen 24 uur stond hij aangesloten en wel bij ons thuis! Goede levering door dynalogic met kundige installateur. Wasmachine doet het perfect! Erg blij met deze snelle en goede service!

Linda mijnen 19-05-2019

We hebben al paar keer bij bemmel en kroon iets gekocht. Het bevalt ons uistekend goede service en behandeling. Het product word snel en netjes geleverd.De chauffeurs zijn vriendelijk en behulpzaam .Als we weer wat nodig hebben aan apparatuur word het weer bemmel en kroon .
Ik raad ze iedereen aan .

H.v.d. Werff 19-05-2019

Stijlvolle entree en vriendelijk en ter zake kundig personeel.
Zeker een winkel om terug te komen voor komende aankopen !

Vermeij 19-05-2019

Diverse malen witgoed besteld via deze shop.
Concurrerend in prijs, site overzichtelijk, ruime keuze, komen afspraken over bestelling na.
Aflevering door Dynalogic was ook steeds perfect, met goede communicatie over aflevertijd.
Dus een aanrader!

Mieke 19-05-2019

Prima service, snel geleverd en keurig op de hoogte gehouden. Nog geen ervaring met evt. aftersale gezien het apparaat nog niet geinstalleerd is.

Mark 18-05-2019

Snelle en goede service. Snel bestelt en snel in huis. Hoe fijn is dat, als je oude wasmachine er ineens mee ophoudt. Hij staat inmiddels weer lekker te draaien.

Roy 18-05-2019

Bij Bemmel en Kroon hebben we een hele mooie en grote Bosch A+++ koelkast gekocht.
Keurig op tijd thuis geleverd en ook nog de goedkoopste!
Ook de bezorgdienst verdient een pluim; nette bezorgers en online exact te volgen hoe laat ze arriveren. Ik ben zeer tevreden!

jo 18-05-2019

snelle en duidelijke uitleg binnen enkele minuten al keuze gemaakt. snelle levering. geen onnodige verkoopverhaaltjes.

Hilbrand Noordhof 18-05-2019

Bemmel en Kroon hebben wederom de hoge verwachtingen waargemaakt. Goede uitleg in de winkel en de plaatsing verliep ook zonder problemen.

Zoetermeer 18-05-2019

Jammer dat Bemmel en kroon het de wasmachine niet zelf brengt en plaats nu wordt dit door een extern bedrijf gedaan, service daarvan is slecht.

Katrien 18-05-2019

Heel gebruiksvriendelijke site. Gemakkelijk om te bestellen. Goeie prijzen. Goeie service. Aanrader!!