Deze score is berekend op basis van 3198 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Esse 01-06-2018 Via de website gekocht

Ongelovelijk!

Voor onze dochter, ze is in Amsterdam gaan samenwonen, hebben we een Bosch wasmachine gekocht. Dezelfde die wij al een paar maanden zelf gebruiken. Dus over de machine geen vragen en dus gezocht naar de goedkoopste met de meeste service. Bemmel & Kroon hebben waargemaakt wat we al hoopten. Een prijsaanpassing (de goedkoopste) en met de service om dit zware apparaat op 3hoog te brengen en aan te sluiten. Keurig info via track en trace en de mannen van Dynalogic hebben hem werkend achtergelaten en al het verpakkingsmateriaal meegenomen. Echt helemaal top! Het kan dus: super service en de goedkoopste.

W. Dool 01-06-2018 Via de website gekocht

Siemens inbouw koelkast

Eerst goed geholpen door verkoper in de vestiging Zoeterwoude en vervolgens via hun webshop de koelkast besteld, correcte berichtgeving over bestelling en leveringsafspraak exact nagekomen.

Ellen 01-06-2018 Via de website gekocht

Aanvulling op review

In aanvulling op mijn eerdere review: 2 dagen na de aanbieding die maar één dag zou duren en op de dag van levering van de alternatieve wasmachine, staat de aanbieding nog steeds online voor €449. Met de melding "dit artikel is op voorraad". Tja....

Ellen 01-06-2018 Via de website gekocht

Dubieuze service en belabberde levering

Wasmachine besteld, die alleen die dag (29 mei 2018) na cashback €449 zou kosten. Bestelproces doorgelopen, plaatsingsservice bijbesteld en betaald. Na de bevestiging volgde er een mail dat de door mij bestelde wasmachine niet meer leverbaar was maar dat ik een vergelijkbare, duurdere machine zou krijgen voor €449. Heb het zo gelaten omdat de machine, op binnenverlichting na, exact hetzelfde is. Levering gepland op 31 mei.
Kreeg keurig een mail dat er tussen 18.45 en 21.45 uur geleverd zou worden. Om 20.37 kreeg ik een sms dat de bezorger er rond 21.05 zou zijn. Echter, om 22 uur precies stopte de vrachtwagen voor de deur.
Oude machine werd ingeladen, nieuwe werd naar binnen gedragen. De ene bezorger vroeg of hij naar het toilet mocht. Dat heb ik liever niet (lichte vorm van smetvrees), maar ja, ik vond niet dat ik "nee" kon zeggen.
Na 5 minuten was betreffende bezorger klaar. Of ik een waterpomptang had. Nou nee, ik ben een vrouw alleen zonder gereedschap (ik heb een klusjesman die dat heeft). Gezien het tijdstip te laat om bij de buren aan te bellen, dus met mijn Ikea gereedschapssetje werd met veel moeite de beveiliging afgekoppeld.
Ruim na half elf was de machine aangesloten en vertrok het duo. Mij achterlatend met het verpakkingsmateriaal ("dat mogen we echt niet meenemen mevrouw") en een kwalijk riekend toilet.

Evelyn 31-05-2018 Via de website gekocht

Mooi apparatuur/goede prijs

Nieuwe wasmachine en droger gekocht via Bemmel en Kroon. Goede prijzen op de webshop.
Bij twijfel gebeld met de klantenservice. Goed te woord gestaan voor mijn eerste vragen en daarna doorverbonden met de winkel. Na advies direct een aankoop gedaan.

Elisabeth 31-05-2018 Via de website gekocht

betrouwbaar en voordelig

Al enkele malen apparatuur gekocht bij Bemmel en Kroon, een mooi assortiment met voldoende keuze en voordelig en betrouwbaar.

Rick Wessels 31-05-2018 In de winkel gekocht

Vakkundig geïnformeerd; snel geleverd; fijn geïnstalleerd

Met de tropische voorjaarstemperaturen onthand door een kapotte koelkast. Maandag besteld, woensdagochtend geïnstalleerd. Hulde. De prijs van deze koelkast, een inbouw Bosch KIR51ad40 was nog eens véél goedkoper dan bv de Media Markt. €650,- i.p.v. €1179,-!!!

Patty Peek 31-05-2018 Via de website gekocht

Top service en review waard!

Zondagavond nog even brood voor maandagochtend uit de vriezer halen. Bij het openen van de vriesdeur is het gehele vriesgedeelte bevroren en komen wij er achter dat de rubbers van de deur niet meer goed sluiten. Niet echt fijn met het warme weer op komst. Snel het vriesgedeelte overgezet in een andere diepvries en nog even op kieskeurig.nl gekeken voor een nieuwe koelkast want die moet er wel snel komen. Maandagavond een koelkast van Bosch gevonden uit de vele vele koelkasten die er zijn. Gekozen voor leverancier Bemmel&Kroon omdat deze leverancier een goede review heeft.
Bij het bestellen kunnen we de bezorgdag aangeven wat heel prettig is. Aangegeven of er een half uur voor aankomst gebeld kan worden zodat de bezorger van Dynalogic niet voor een dichte deur staat. Om acht uur op de dag van levering kunnen we bij onze order BK1684530 precies zien dat onze koelkast tussen 19.00 - 22.00 uur geleverd gaat worden. Er wordt netjes gebeld een half van tevoren en onze koelkast wordt keurig afgeleverd in onze schuur. Oude koelkast gaat mee en wij kunnen vanavond weer een koud biertje pakken! Top service en review zeker waard!

J.J. Somers 31-05-2018 Via de website gekocht

Een tien met een griffel!

Al eerder apparaten bij deze firma besteld. Ook toen was de service en snelheid van levering perfect. Daarom dus ook nu weer direct hier naar toe zonder ergens anders te kijken. Bovendien zijn de prijzen ook nog eens concurrerend met andere leveranciers.

Spruit 31-05-2018 Via de website gekocht

Een neff combioven gekocht.Een goed product met een nette prijs.
Duidelijke omschrijning op de site.

Bart 30-05-2018 Via de website gekocht

Goede service, communicatie en prijs!

Ik had nog nooit van Bemmel en Kroon gehoord, maar gisteren een vrieskast bestelt en vandaag geleverd via hun dienstverlener Dynalogic. Snel, goede service, goede communicatie van de status van de bestelling en ook een goede prijs! Bemmel en Kroon is zeker aan te bevelen voor aankoop van witgoed.

Richie 30-05-2018 Via de website gekocht

Goed geregeld

Produkt is naar wens. Na wat vragen en antwoorden heen en weer via de mail. Uit gekomen op deze stoomoven

Jennifer 30-05-2018 Via de website gekocht

Zondag besteld via de website. Na bestellen netjes de bevestiging gekregen. Dinsdagavond al een berichtje gekregen wanneer ze woensdag zouden leveren. Netjes een indicatie. Op de dag zelf ben ik ook nog gebeld. Ze kwamen zelfs eerder. Netjes afgegeven, vriendelijk personeel! Zeker een aanrader.

Cor 30-05-2018 Via de website gekocht

Duidelijk en snel

Gewoon heldere site, geen poespas. Bondige berichtgeving over de status van de bestelling. En inderdaad vlot geleverd

Valkenburg 30-05-2018 Via de website gekocht

Top service

Goede telefonische afhandeling, perfecte mail gestuurd waarin aangegeven wordt wanneer je het geleverd wil hebben, prijs verhouding goed, afgeleverd in zeer nette staat chauffeurs stelde zich netjes voor en zeg zeker een aanrader om hier te shoppen, top bedrijf.
Mijn ordernr BKI682993

Hphilipsen 28-05-2018 Via de website gekocht

Prima prijs kwaliteit, goede en duidelijke communicatie

Een zeer compleet aanbod voor de laagste prijs. Ook goed klantenservice. Na een eerste contact wordt je goed verder geholpen. De website is prima te volgen.

Andy C 27-05-2018 Via de website gekocht

Makkelijker en sneller kan niet!!!

Via Google gevonden, en binnen 24 uur besteld, betaald en ontvangen!
Super fijn bedrijf om
Zaken mee te doen

Andy C 27-05-2018 Via de website gekocht

Bedrijf wat beloftes nakomt!!!

Super service, en nog het belangrijkste van het bestelproces is de communicatie die volgt op de dag voor, en vooral tijdens de dag van bezorging!
Vrijdagmiddag bestellen en betalen, en zaterdagmiddag al in huis hebben.

Piet de ruiter 26-05-2018 Via de website gekocht

Dinsdag besteld donderdag geplaatst perfect op
De afgesproken tijd een kwartier van te voren nog Ee
Telefoontje allenmaal super gegaan

Francine 26-05-2018 In de winkel gekocht
Qrucuius

Top winkel

Even hele fijne winkel, word door zeer enthousiaste medewerkers geholpen ga er zeer zeker terug voor m'n wasdroger.

Maikel 26-05-2018 Via de website gekocht

Eerste keer via dit bedrijf besteld, maar wat een geweldige service levert dit bedrijf. Bij bestelling van een wasmachine (was achteraf een type wat niet meer leverbaar was), kregen we een opvolgend type zonder bijbetaling. Dit waarderen wij zeer. Aangezien dit een veel duurder type was. Dank u wel Bemmel en Kroon.

Kerstens 25-05-2018 Via de website gekocht

Super georganiseerd bedrijf, maakt al zijn beloftes waar!

Bemmel & Kroon had de beste prijs op internet. Maar ze waren ook heel professioneel na het bestellen. Meteen een duidelijke mail ontvangen, met ordernummer BKI682244, voor onze spoelbak. Ook het leveren ging supersnel en alles volgens afspraak. Ze zijn echt 7x beter! Ik ga de volgende keer zeker weer bij hun bestellen!

Na 25-05-2018 Via de website gekocht

Snel en vakkundig

Wij zijn snel geholpen door goed geïnformeerde Klantenservice medewerker. Flexibiliteit in bezorgen en braken. Als laatste erg vakkundige en meedenkend bezorgers. Aan te bevelen.
Ordernummer BKI682960

Chantal 24-05-2018 Via de website gekocht

Erg klantvriendelijk....niet

Vanmiddag een gasfornuis afgehaald bij B&K op het Forepark. Was geleverd in Zoeterwoude, netjes bericht gehad en gevraagd of we t op konden halen in het Forepark. Geen probleem. Dezelfde middag nog bericht ontvangen dat hij klaarstond in het Forepark. Daar aangekomen eerst 3 kwartier ‘verplicht’ door de winkel moeten lopen voordat de enige verkoper ons kon helpen, want het was etenstijd. Uiteindelijk gemeld dat we een fornuis kwamen halen, enige wat er gezegd kon worden: factuurnummer? Ding betaald en aan de verkoper gevraagd of hij even kon helpen om het fornuis in de achterbak te zetten. Was niet mogelijk. Gevraagd waarom niet; meneer was alleen, want het was etenstijd. Daar waren we al van op de hoogte, want dat hadden we al 4 x gehoord. Gevraagd waarom het een probleem was om even te helpen tillen, weer hetzelfde verhaal. Er waren geen collega’s, die waren aan het eten of met de keukens bezig. Het was daar eigenlijk geen afhaalpunt, we hadden m maar in Zoeterwoude moeten gaan halen, want daar is het magazijn en daar lopen genoeg mensen. Dus ik vraag: waarom wordt er dan gezegd dat het geen enkel probleem is om het ook in het Forepark af te halen? Ja, dat wist meneer eigenlijk ook niet. Maar het gesprek werd afgekapt door meneer de verkoper: ik zie u beneden bij de ophaaldeur. Uiteindelijk heeft meneer met pijn en moeite geholpen met in de achterbak tillen. Dit was de eerste keer dat we iets gekocht hebben bij B&K, maar door deze arrogante en zeer klantonvriendelijke verkoper ook zeker de laatste keer!

Cobie 24-05-2018 Via de website gekocht

prima winkel en goedkoper als de rest,bv mediamark

goede keus in merken en een prima prijs kwalitijd verhouding.
ik ook een wasmachine en een wasdroger van bemmel en kroon,
zeer goede ervaring mee.

M. A. Blommers 24-05-2018 Via de website gekocht

Topzaak!!

Wat een topzaak is dit.
Twee van mijn drie bestelde artikelen werden niet meer geleverd en hun oplossing was om mij de (duurdere)opvolgers te leveren. Helemaal top. Levering op tijd en probleemloos.
Een absolute aanrader!!!

Zeer teleurgestelde klant 23-05-2018 Via de website gekocht

Leverd niet conform afspraak

Bestelling en betaling van diepvries en droger op 2e etage, extra betaald voor aansluitservice is echter nooit geleverd, bezorger had geen zin

Richard van de Velde 23-05-2018 Via de website gekocht

Prima advies en snelle en professionele plaatsing apparatuur

Ik was op zoek naar een nieuwe vaatwasser en koel-vriescombinatie. Ik heb telefonisch contact met de firma Bemmel en Kroon opgenomen, omdat zij mij de vorige keer met de aankoop van een Samsung combi-magnetron ook zo goed geholpen hadden. Nu had ik weer per email de afmetingen van mijn bestaande apparatuur doorgemaild. De firma Ajtec die alles installeert, controleerde de door B&K voorgestelde modellen en stelde op basis van mijn gegevens een beter model voor.
B&K stuurde mij per direct een uitstekend offerte, waar ik direct mee akkoord ging.
Vier dagen na de aankoop heeft Bjorn van de firma Ajtec de apparatuur keurig afgeleverd en geplaatst. De deurtjes werden heel nauwkeurig en uiterst professioneel aan de apparatuur bevestigd. Voor de kleinste details alle aandacht. Wat een kanjer!
Ik kan iedereen met een gerust hart deze beide firma's aanbevelen!

Siep 22-05-2018 In de winkel gekocht
Forenpark

Top geholpen

Zowel in de winkel als bij de aflevering super geholpen.
Vriendelijk en allert en goede uitleg gekregen.

Jasper 22-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige aanbieding

Goed bedrijf en idem service
Fijne website.
Groot assortiment en dus keus genoeg.
Zeer leuke aanbiedingen.

Steve F 21-05-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Fantastic bedrijf.

We wanted a dream kitchen to replace the kitchen that came with our house. The kitchen space is small and limited by the design of the house and it wasn't pleasent to cook in or use.
6 months of planning and endless "Chat's" with different companies, it all seemed to take a huge amount of time. Finally a design that we loved and then at the point of ordering... the company ("S.K.") went bust! Luckily for us, just before we comitted any money.
Along our travels we'd come accross Bemmel & Kroon, i'd even had several quotes for various ovens etc. We phoned, made an appointment and went to visit.
Within an hour or two they'd taken our existing designs, entered everything into their own system and taken a dead project and breathed life back into it.... Brilliant!
We were lucky and were allowed to make use of their Christmas / new years "Tax offer"; not only that but our kitchen equiptment was upgraded and for a substantial saving compared to the endless quotes from online outlets. The total price matched our budget, the kitchen .... a dream come true.
Service is unbeatable, true professionals and willing to go the extra mile when we needed help and advice during placement. Absoloutely no problem with replacing a damaged door, quick, curteous and highly knowledgeable.
We love our new kitchen and are extremely thankful to all the wonderfull people at Bemmel and Kroon for helping us to achieve so much.
Great company, we really do reccomend them highly.

Big Willem 19-05-2018 Via de website gekocht

Prima service

Het is heel lang geleden dat ik iets via internet besteld eerder afgeleverd kreeg dan de afgesproken levertijd, grote klasse, volgende aankoop voor witgoed of huishoudelijk ga ik weer naar Bemmel & Kroon.

S el morjani 19-05-2018 Via de website gekocht

Top product en de service en medewerkers waren geweldig!

Bestelling verliep heel erg soepel en heel snel. Volgende dag had ik mijn geweldige wasmachine in huis en alles werd voor me gedaan. Naar boven gesjouwd en aansluiten. Top gewoon

Wiel 18-05-2018 Via de website gekocht

Duidelijke actuele informatie over tijdstip van bezorging.

Duidelijke en complete informatie qua prijs en voorwaarden van de aangeboden producten en keuzedatum van bezorging.

Maurice 18-05-2018 In de winkel gekocht

Buitengewoon goede service!

Begeleiding en advies in de winkel was prettig en to the point. Gesplitste bezorging en planning ging van een leie dakje! Zeer zwaar fornuis werd netjes binnen op z’n plek gezet. Goede communicatie tijdens het hele proces!

Jethro Deelen 18-05-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede levering

Na 21 jaar een Miele te hebben gehad, nu eveneens een stille maar vooral een zuinige wasmachine aangeschaft. Gebruikersgemak van de Bosch fijn ivm tiptoetsen, want die had mijn oude Miele ook. Ik kan niet uitgebreid beoordelen wat het resultaat van de was en de kwaliteit van de machine is, maar tot op heden erg tevreden.

Dutchjude 18-05-2018 Via de website gekocht

Helemaal top!

Goedkoper dan waar dan ook...makkelijk te bestellen. Bezorgd aan het begin van de aangegeven tijdstip door vriendelijke jongens. Ik zou een 10 geven als ik met een creditcard of paypal had kunnen betalen maar ideal was de enige mogelijkheid.

Jessica Sueters 18-05-2018 Via de website gekocht

Zeeeeeer tevreden!

Levering was supersnel. Bezorgers waren vriendelijk.
Na bestelling mail gekregen dat de vaatwasser niet meer leverbaar was, maar dat ik in plaats daarvan de duurdere opvolger kreeg zonder bijbetaling. Via het productnr kon ik op kieskeurig de specificaties van de 2 modellen vergelijken. Het nieuwere model heeft meer mogelijkheden, is bijna 200 euro duurder en heeft goede recensies. Bemmel en Kroon, wat een topservice!
Mijn apparaten zijn allemaal even oud en zullen de komende tijd 1 voor 1 sneuvelen :-( Blij dat ik alvast een betrouwbare adresje heb om de nieuwe spullen te bestellen.

Frank Palmer 17-05-2018 Via de website gekocht

Perfect geregeld allemaal!

Artikelen makkelijk uit te zoeken en te bestellen via de website en daarna goede communicatie via de mail over de levering.
Beter kan het niet.

Maertens 16-05-2018 Via de website gekocht

Prachtige site

Ik was eigenlijk gewend bij coolblue te shoppen, maar hier waren ze 50 eiro goedkoper EN boden ze een diurder toestel aan voor dezelfde prijs omdat mijn bestelling niet op voorraad was, fantastisch 🙂 De droger moet ik nog testen

Exquisit KFD911B afzuigkap 16-05-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Heel veel keuze, goedkoper dan andere winkels en een uitstekende service. Ook telefonisch goede service van verkoopmedewerker.

André Uitterhoeve 15-05-2018 Via de website gekocht

Geweldig

Wasmachine bij Bemmel&Kroon gekocht omdat de reviews zeer goed waren.
En inderdaad het klopt, vanaf bestelling tot levering goed op de hoogte gehouden, snelle levering, netjes afgeleverd en aangesloten, en voor de laagste prijs die ik kon vinden op internet.
Binnenkort ga ik mijn wasdroger vervangen omdat mijn huidige aan vervanging toe is, deze gaat vast van Bemmel&Kroon komen.

C. Spies 14-05-2018 Via de website gekocht

Fantastische service

Vorige week woensdag een nieuwe wasmachine besteld (BKI680918). Goed telefonisch advies, fijne communicatie over de levering, machine op 2e etage geplaatst en aangesloten, oude apparatuur afgevoerd. En dat als met vriendelijke en behulpzame medewerkers. Toppie !!!!

? 14-05-2018 Via de website gekocht

geclaimde bezorgtijden zijn wel erg ruim.

Men bezorgt aan de deur. Voor een mevrouw in een bejaardenhuis wilde ze de tafelkoekast in de hal van het verzorgingstehuis achterlaten....
Gelukkig heeft de vrindelijke bezorger uiteindelijk zelfs geholpen de koelkast op de plaats te zetten, mede omdat we zelf al de oude koelkast hadden afgevoerd.

angela 14-05-2018 Via de website gekocht

geweldige service

prima service.produkt besteld en heel snel in huis toppie,ook de levering zelf was prima.ga zeker vaker iets bestellen

Top 13-05-2018 Via de website gekocht

Prima geregeld

Alles op tijd , de jongens die de machine kwamen leveren waren ook keurig , de afspraken goed en op tijd negekomen nagekomen

Patrick 13-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, goede prijs

Via google koelkast uitgezocht, de beste prijs en zeer snelle levering. Sms half uurtje van te voren was heel makkelijk.

H.Visser 13-05-2018 Via de website gekocht

Zeer goede en snelle vakkundige service

Onze order van een Zanussi wasmachine (BK1680423) zeer goed afgehandeld. Online bestellen eenvoudig proces, bevestiging email waarbij direct online zelf een lever afspraak ingepland kan worden bij distributeur Dynalogic, die met aflever tijdsblokken werkt van 3 uur (dus niet de hele dag thuis blijven) en dat zelfs op zondag! Netjes aangesloten en oude machine meegenomen. Complimenten aan Bemmel&Kroon.

Hanneke 13-05-2018 Via de website gekocht

Snel in huis!!

Prima shop en service!
Combimagnetron ‘s avonds besteld en de volgende dag al in huis!
Bezorging was prima dmv track en tracé kon je precies zien waar de bezorgdienst zich bevond. Ook kreeg ik keurig een halfuur van te voren een sms met de verwachtte bezorgtijden!

Yopper 12-05-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd!

Deze winkel gekozen omdat de wasmachine die ik wilde hier het goedkoopste was. Hij was ook nog op voorraad (dus goed beheer van de voorraad op de site). Ondanks dat Hemelvaart ertussen zat, kon de machine toch de dag erna geleverd worden. Site prima, makkelijk in te vullen, alles klopte.