Deze score is berekend op basis van 3213 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jelle 28-09-2017 Via de website gekocht

Ondanks dat de kookplaat niet op voorraad was, heel snel geleverd. Alles zag er keurig uit. Goede communicatie

Marcel 28-09-2017 Via de website gekocht

Goede productinformatie op site en goede product-prijs.

Duidelijke website met de vereiste productinformatie en prijs was ook goed.
Informatie m.b.t levering product was ook goed geregeld.

Luk 27-09-2017 Via de website gekocht

deskundig en snel

De telefoon wordt opgenomen als ik bel, deskundige mensen die direct weten wat ik besteld heb. Ook wijzigingen worden zonder problemen doorgevoerd.

Christel 27-09-2017 Via de website gekocht

Snelle reactie en levering

Bij het zoeken naar een nieuwe combi-oven viel de keuze al snel op een Bosch. Op zoek naar de goedkoopste én betrouwbare leverancier, bracht ons bij van Bemmel & Kroon BV (door Bosch als dealer aangemerkt). Op een door ons opgevraagde offerte dezelfde zaterdag (!!) binnen 2 uur al antwoord. Top!
Op maandag laat in de middag hierop gereageerd met verzoek op woensdag te leveren. Sinds vanmiddag de trotse eigenaar van een prachtige inbouw combi-oven. Dank voor de snelle service!

Michael 27-09-2017 Via de website gekocht

Top services!

Samsung wasmachine gekocht voor 349,- euro. Deze was helaas uitverkocht, maar zonder bellen of een enige actie van mijn kant, een duurdere variant gekregen. Op de dag van de levering 15 minuten voor de levering een telefoontje. Wasmachine netjes aangesloten, laten spoelen en de oude weer meegenomen!

Marinus Bolhuis 27-09-2017 Via de website gekocht

Goede service.

Lang gezocht naar een goede condensdroger tegen een redelijke prijs. Het is een Siemens WT45H281NL geworden op basis van diverse goede beoordelingen van dit artikel. Aanvankelijk had ik een 201 besteld maar deze was niet meer leverbaar wel de duurdere 281 alles voor dezelfde prijs . Mooie droger met goede beoordelingen , bijzonder tevreden.

Buys 27-09-2017 Via de website gekocht

Prima service

Vandaag onze, bij veiligkopen.nu, bestelde, nieuwe warmtepomp droger afgeleverd en geplaatst, de oude en ook het verpakkingsmateriaal ging retour. En wat nog het mooiste was: het door mij bestelde model was uitverkocht, kreeg van te voren een mailtje dat er een stap hoger model werd bezord, voor dezelfde prijs. Mooi werk!

Erik 27-09-2017 Via de website gekocht

Snel en correct

Nette shop, na vergelijk 2 van de 4 apparaten goedkoper dan elders. en de volgende dag in huis.
Dat is een voordeel als je iets snel nodig hebt.

Chantal 27-09-2017 Via de website gekocht

Mooie koelkast, geweldige service!

Goede prijs/ kwaliteit verhouding en toen het bestelde model (ordernummer: iBKI621522) uitverkocht en niet meer leverbaar bleek, kreeg ik automatisch een andere vergelijkbare, maar duurdere uitvoering. Super!!

KbBert 27-09-2017 Via de website gekocht

Matige levering - correct afgehandeld.

Aankoop Miele classice c1 Junior. Niet meer leverbaar na aankoop ... Moet dan niet op site met 24 uurs levering aangeboden worden. Na nodige telefoontjes, levertijd van aangeboden alternatief van 4 weken. (overal te koop) Klant wordt bij niet leveren niet geinformeerd, moet er zelf achteraan. Telefonisch correct te woord gestaan en afgehandeld.

Sativa 26-09-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf

Wat een top bedrijf!!! Had perongeluk de verkeerde wasdroger besteld... kwam hier pas s avonds om 20.00 achter terwijl hij de volgende morgen geleverd zou worden... is geen probleem ze zijn bereikbaar tot 23.00 s avonds... dan word je super vriendelijk geholpen en kijken ze nog mee voor een alternatief... je krijgt gelijk iemand persoonlijk aan de lijn...de rest die aanbetaald mocht worden kon bij aflevering!! Ook de extra kassakorting aanbiedingen die ze geven zijn top!!! De tijd levering kan je volgen via een link!!! Helemaal top!!!

Gerda 26-09-2017 Via de website gekocht

Vlotte en goede service

De motivatie om hier te kopen was dat hij het goedkoopste was en vlugge levering. Je kon de vracht volgen tot bij ons op de stoep.

Roelof 26-09-2017 Via de website gekocht

Nette levering van mooie machine

Ik kwam deze shop via internet tegen, scherpe prijs, degelijke site, juiste levering, op tijd.
makkelijke betaling

Scholten 26-09-2017 Via de website gekocht

Zeer vlotte afhandeling en de volgende dag leveren nakomen

Duidelijk op de hoogte gehouden via mails over levering en ordernummer en de vervoerder kortom met gerust hart kopen bij deze winkel goed bezig

Geneviève Blommaert 26-09-2017 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Super goede service

Prettig personeel,legt alles goed uit over de verschillen vd in mijn geval gasfornuis. Geduldig en top service. Zou zeker aanraden om naar Forepark te gaan.

Lida 26-09-2017 Via de website gekocht

Bestelling snel geleverd! Goede informatie vooraf.

We hadden al eerder een ervaring met van Bemmel & Kroon, omdat we daar de keuken gekocht hebben. De keuken bevalt goed. En de apparatuur ook, behalve de magnetron :-). Ik ben gaan kijken waar we een vervangende magnetron konden kopen, toen deze stuk ging. Ik kwam wederom bij van Bemmel & Kroon uit. En hoefde, gezien onze eerdere ervaring, hier niet lang over na te denken.

Catharina 26-09-2017 Via de website gekocht

Prima winkel, voor herhaling aankopen aan te raden

Alle gewenste artikelen voor keukenapparatuur voorradig. Uitgebreide website. Uitstekende communicatie. Zeer prijstechnisch goed. Voor volgende aankopen zullen wij weer voor Bemmel en Kroon kiezen.

Pascal 26-09-2017 Via de website gekocht

Goed en professioneel geregeld

Deze shop was buiten de goedkoopste, ook nog eens als beste beoordeeld. uiteindelijk is dit niet gebaseerd op alleen maar woorden, maar ook op daden.

Marlies Schwirz 26-09-2017 Via de website gekocht

Klant is koning !!!!!

Na dagen van rondkijken bij de bekende grote winkelketens wist ik nog steeds niet wat de juiste wasmachine voor mij is. Mijn budget is beperkt en de goedkopere machines werden niet van harte aangeprezen. En jezelf was ook niet echt de koningin met je bescheiden portemonnee.
Totdat ik verleden week Bemmel en Kroon belde om een vraag te stellen omdat ik niet verder kwam op internet bestellen.
Daar ben ik van het begin tot het einde op een rustige en zeer aangename wijze geholpen door Patrick, die na geduldig mijn verhaal aangehoord te hebben hielp de juiste keuze te maken en dat precies binnen mijn budget. Ik hoefde niet eens naar de winkel te komen.
En gisteren werd hij dan bezorgd. Door 2 vrolijke mannen met een geweldige humor en die niet te beroerd waren om ook even dat beetje extra te doen en niet de deur uit gingen voordat ik tevreden was.
Bij Bemmel en Kroon is de klant nog wel koning , in mijn geval koningin dan.

Frans 26-09-2017 Via de website gekocht

Het Voordeligst geleverd. Geweldig

Na het lezen van vele recensies uiteindelijk gekozen voor een bepaald type afzuigkap. Daarna natuurlijk op zoek naar een leverancier.
Via veiligkopen.nl bij van Bemmel en Kroon terecht gekomen. Deze leverde de afzuigkap op de gewenste datum en ook nog eens € 50,- goedkoper dan waar dan ook.

Januz 25-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en hele goed track en trace

De winkel heeft gewoon alles gedaan wat je verwacht.
Keurig geleverd, op tijd en heel duidelijk hoe laat met product zou komen.
Het komt gewoon goed over.

Rene 25-09-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Van onze buren, die begin dit jaar een wasmachine hadden besteld bij Bemmel & Kroon hadden we al gehoord over de goede service. Ook wij waren deze maand aan een nieuwe wasmachine toe en voor ons was de keuze snel gemaakt. We hadden hem vrijdagavond besteld, konden een afleverdatum prikken, kregen vervolgens een mailtje waarin het tijdstip van aflevering werd vermeld. Vervolgens werd de wasmachine op de gevraagde dag geleverd en aangesloten (met waterstop!). De oude wasmachine werd meegenomen en dit alles zonder extra kosten. Wij zijn heel blij met de nieuwe wasmachine en met de door Bemmel & Kroon geleverde service!

Bianca 25-09-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Goede service, fijne medewerkers.

Twee weken geleden bij Bemmel en Kroon geweest voor het aanschaffen van meerdere apparaten (5 stuks). Direct en goed geholpen. Erg fijn dat er rekening word gehouden met de verschillende wensen en budget. Zijn echte meedenkers. Ook de installatie verliep vlekkeloos door firma Ajtec. Fijne jongens om over de vloer te hebben en ze zorgen dat alles werkt. Ook passen ze de keuken aan waar nodig mocht de apparatuur niet direct passen. Vakmensen!

Jelle 25-09-2017 Via de website gekocht

Kwaliteit voor een goede prijs

Via een 'zustersite' bij Bemmel en Kroon terecht gekomen voor een nieuwe wasmachine. Ik had een vraag over een product, maar die bleek niet meer leverbaar. Gelijk werd mij een passend alternatief aangeboden, tegen een zeer concurrerende prijs.
Wasmachine werd netjes geleverd en aangesloten. Enige puntjes ter verbetering qua winkel/webshop: diverse klantenservice medewerkers werkten soms wat langs elkaar heen qua aanpassingen/respons. Maar werd allemaal netjes opgelost. En qua bezorging: wasmachine werd snel neergezet en aangesloten. Maar bijvoorbeeld niet waterpas geplaatst.

Henk 25-09-2017 Via de website gekocht

prima service

Bij bemmel en kroon koelkast gekocht via de shop.
Kreeg de avond er voor mail met tijdstip van levering. Werd een kwartier voor levering door de chauffeur gebeld dat zij er aan kwamen. Nette vriendelijke mannen koelkast netjes op zijn plaats gezet. tevens goede uitleg. Afval papier werd netjes meegenomen.

Fam .Ponsteen 25-09-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Ik heb een inbouw koelkast gekocht via internet bestelling bij de firma van Bemmel en Kroon .Zaterdags geplaatst de bestelling en woensdag al binnen helemaal perfect en het mooiste de koelkast stukkken goedkoper dan bij mediamarkt .Dat is helemaal top dankzij kieskeurig bedankt

Bart Henni 25-09-2017 Via de website gekocht

Top geregeld

Goed product tegen een strakke prijs. Uitstekende communicatie betreffende opdracht, factuur en (snelle)levering. Bovendien een zeer behulpzame koerier.

John 25-09-2017 Via de website gekocht

Juiste service

Dit bedrijf heeft super gereageerd toen bleek dat een product niet meer leverbaar was. Automatisch werd er bevestigd dat wij een ander type product kregen en de meer kosten niet doorberekend werden. Dat is service!

Arda Laan 25-09-2017 Via de website gekocht

Een fantastische service door hardwerkende mannen.

We vinden dit een mooi shop. Het artikel die we wilden bestellen was erg gemakkelijk te bestellen via deze site. Ik had een wasmachine besteld, maar die was nier meer leverbaar. Toen heb ik een nieuwer en luxer model gekregen voor dezelfde prijs. We zijn zo blij met onze nieuwe wasmachine. Dit noem ik nou service. Maak je niet altijd zo mee. En de mannen die de wasmachine brachten hadden een loodzware dag achter de rug en toch waren ze zeer vriendelijk en behulpzaam. Prima voor elkaar zo.

Evert 25-09-2017 Via de website gekocht

Goed advies op maat en goede service daarna

Eerst gekeken naar een andere aanbieding maar op advies van de verkoper voor de siemens vaatwasser gekozen, waarbij een extra korting werd gegeven. conclusie : een betere vaatwasser voor hetzelfde geld. Daarna ook gebruik gemaakt van de inbouwservice, wat snel en netjes is gebeurd met het meenemen van het oude apparaat en alle verpakkingsmateriaal. Al met al zeer tevreden over aadvies, aankoop en inbouw.

Shermila 24-09-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar en snel!

Via internet besteld, direct conform afspraak geleverd. Ook de oude koelkast netjes meegenomen! Top service!

ag 24-09-2017 Via de website gekocht

zaterdag bezorgservice

Onze wasmachine ging kapot en we wilden zo snel mogelijk een nieuwe. Om zeker te weten of ze op zaterdag bezorgen hadden we via de site ons telefoonnummer doorgegeven om gebeld te worden voor het antwoorden op onze vraag.
Binnen 5 minuten zijn we terug gebeld. Volgende morgen voor 8.00 uur stond al in de mail hoe laat ze zouden komen. En een half uur voordat ze er waren kregen we een smsje met de verwachte tijd.
Heel handig. Zo hoef je niet de hele dag thuis te blijven.
De wasmachine was ook nog € 35 goedkoper dan bij andere winkels en werd op zaterdag thuisbezorgd en ook dat doen ze zeker niet allemaal.

L. Schrijver 23-09-2017 In de winkel gekocht
Crucius

Klantvriendelijk ??

Een firma waar je als klant nog koning bent. Vriendelijke verkopers , uitstekend advies, snelle levering.

Van Leeuwen 23-09-2017 Via de website gekocht

Kwaliteit en goedkoop!

Bij het zoeken op Internet naar een nieuwe wasmachine en droger kwam ik steeds weer op de site van Bemmel & Kroon terecht. Naast een handige adviesmogelijkheid, goede informatie over de apparatuur, de mogelijkheid om te vergelijken, kon ik er ook nog eens voor de laagste prijs slagen.

Sascha E. 23-09-2017 Via de website gekocht

Top service!!

Fantastische fullservice!! Nieuwe wasmachine in no time in huis door 2 keurige heren naar 2de verdieping getild en aangesloten!! Kon direct mijn nieuwe machine gaan uitproberen tevens werd de nieuwe wasmachine weer afgevoerd en verpakkingsmateriaal weer meegenomen! Kortom een topservice!

Bert 23-09-2017 Via de website gekocht

super prijs!!

IK was op zoek naar een vaatwasser , na wat rondgebeld te hebben kwam ik bij Bemmel en Kroon,
goed advies gekregen en een miele vaatwasser voor een mooie prijs ,zeer tevreden

Fam smeets 23-09-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Wij hebben geen klachten, alles vlot verlopen. Op de hoogte gehouden via mail, 10/10
Ik zou het iedereen aanraden. Tot de volgende bestelling ;-)

Tim 23-09-2017 Via de website gekocht

Super efficient service

Snel en makkelijk overzichtelijk website. Alles loopt suppel. Alles geleveerd als wensde een dag naar bestelling.

Alphons 23-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en ze komen belofte na

Keurige service. Transport van het apparaat is goed te volgen. Ze komen hun afspraken na.
En niet te gegeten de goedkoopste op internet

KJS 23-09-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Snelle service, donderdag besteld en op vrijdag ochtend gelijk bezorgd. Van te voren telefonisch contact dat men onderweg was. De gratis 5 jaar garantie heeft ons over de streep getrokken bij Bemmel en Kroon te bestellen.

Charlotte 23-09-2017 Via de website gekocht

Vriendelijk en hulpvaardig

Wij hebben een afzuigkap bij Veiligkopen.nl gekocht. Deze bleek er anders uit te zien als op de foto, de technische tekening klopte wel. Na een telefoontje wordt hij zonder problemen om gewisseld voor een type die wel aan onze wensen voldoet.
Minpuntje is dat de leveringstijden niet kloppen met de site. Die zijn afhankelijk van de fabrikant die 1 keer per week levert.

Vendrig 23-09-2017 Via de website gekocht

Goede communicatie

Duidelijke site, makkelijk te bestellen. Na bestelling mailtjes over het vervolg en bij aflevering kan je zelf bepalen welke dag. Je krijgt gelijk te horen tussen welke uren en een half uur van tevoren krijg je bericht hoe laat. Bestelling kwam precies op die tijd binnen, geweldig.

JF 23-09-2017 In de winkel gekocht
Den Haag Forepark

Matig

Speciaal naar Bemmel Kroon gegaan voor nieuwe koel/vrieskast omdat we levering wilden combineren met een kleine serviceafspraak aan onze Bemmel Kroon keuken. Dat bleek echter niet mogelijk "wij zijn van verkoop en voor service moet u aparte afspraak maken". "Ja maar de koelkast moet toch ook geïnstallerd worden" probeerde ik nog, maar helaas. Overigens wel eerlijk advies over keuze nieuwe koelkast. Verder werd in de winkel een leveringstermijn genoemd die lang niet werd gehaald (ruim 1,5 week later), terwijl ik duidelijk had aagegeven dat we haast hadden. Kortom: volgende keer via Coolblue kopen.

Dick 23-09-2017 Via de website gekocht

Prima hulp in voortraject en levering op maat

Levering verliep prima, want in overleg. Een Scherpe prijs. Voorafgaand aan de koop paar keer contact gehad per mail ; heel vlot reactie gekregen.

JP Schrijver 22-09-2017 In de winkel gekocht
den Haag

Service en ontvangst op filiaal den Haag is correct

Goede duidelijke mogelijkheden om informatie te vinden en te beoordelen.
De reden waarom deze leverancier te kiezen is als eerste "naamsbekendheid" ten tweede was al reeds bekend met Bemmel&Kroon vanuit de historie, toen nog een aankopen en vragen beantwoord kreeg filiaal in Rijswijk. Meerdere aankopen gedaan met o.a. de kinderen. Goede en correcte levering. Bij onderwerp "Weergavenaam" is helaas niet duidelijk welke referentie het betreft zodoende alleen mijn naam ingevoerd. Succes.

Wendy J 22-09-2017 Via de website gekocht

Boven verwachting! Helemaal top

Wat een service!
Mijn online bestelde wasmachine was uitverkocht en niet meer leverbaar.
Direct werd mij een gelijkwaardig, duurder apparaat aangeboden voor de zelfde prijs. Het was de opvolger van het typenummer die ik had uitgezocht . Direct vergeleken natuurlijk, trommel was geen 8 maar 9 kilo en het prijsverschil was 75euro, klasse ik kan niet anders zeggen dan geweldige service!
Via de mail werd ik geïnformeerd hoe laat ze de wasmachine kwamen leveren, geen invoer van track en trace codes maar gewoon smorgens een mail met de verwachte aankomst tijd tussen 12 en 15 uur.
Levering op tijd, oude mee retour, warme groet van een happy klant

Arend 22-09-2017 Via de website gekocht

Groot assortiment, lage prijs en snelle levering.

Duidelijke webshop met reviews, prijsvergelijkingen en eventuele handige accessoires. Gebruiksvriendelijke webshop.

L. Duivesteijn 22-09-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Prettig bedrijf met een verkoper die kennis van zaken heeft.
Dit advies zal je digitaal nooit krijgen.

E. de Vlieger 22-09-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude/Rijndijk

fijne winkel!

Omdat de wasdroger die ik online had uitgezocht bij Bemmel en Kroon verkrijgbaar was, heb ik voor deze winkel gekozen. Hier werd ik fijn geholpen. De droger kon binnen een week worden bezorgd en werd meteen aangesloten op de trekschakelaar. Superfijn!

Joke 22-09-2017 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Vandaag besteld, morgen in huis, perfecte service

Goede uitleg wat betreft apparaten, zeer vriendelijke medewerker. Ook levering keurig netjes, alles aangesloten. Zeer tevreden.
Deze winkel is zeker aan te raden.