Deze score is berekend op basis van 2963 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Werner 03-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service, prijzen en informatie stroom

Nadat ik een drama van een service heb gekregen bij Coolblue, heb ik het order uiteindelijk geannuleerd en ben ik op zoek gegaan. Na advies en tip van een vriend van me uit Nederland, heb ik jullie gecontacteerd en nagevraagd hoe het proces "levering met installatie" in elkaar zit en of ik zeker kon zijn of de gewenste goederen (Miele wasmachine & droogkast) snel geleverd konden worden.
Zo gezegd, zo gedaan.
Eenvoudige bestelling, leveringsdag zelf te selecteren, bij aanlevering pinnen dus niet op voorhand betalen!
Verder een super informatiestroom via Email door zowel Bemmel & Kroon maar ook door leverdienst Dynalogic. Het kan niet beter.
Overweeg zeker om toekomstige goederen bij deze winkel te kopen.
Hier kan Coolblue nog iets van leren!
Bedankt voor super service.

H.Canter Visscher 03-11-2017 Via de website gekocht

Echte Service

Helaas was de winkel op Zondag gesloten, heb ik via Internet gezocht naar een wasmachine. En heb daar een Bocht wasmachine besteld . Op Maandag kreeg ik een mail dat deze niet voorradig was en besteld zou worden . Op Donderdag heb ik gebeld hoe lang het zou duren . Na 10 minuten werd ik gebeld dat het nog wel even zou duren. En kwam het aanbod een duurdere Siemens was machine te leveren voor de zelfde prijs. Deze werd vandaag Vrijdag geleverd en aangesloten een prima deal dus.

A.J.W.van.Riel 03-11-2017 Via de website gekocht

De levering is perfect verlopen

Heb via de webshop een product
Levering en contact zin prima verlopen
De mensen die zijn komen leveren netjes en correct

Cees 03-11-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service.

Makkelijke site. Goede service. Wasmachine netjes op zijn plaats gezet en als extra service de oude droger er weer boven op gezet.

Sennesael 03-11-2017 Via de website gekocht

Top winkel

Reeds2xbij jullie aankopen gedaan levering altijd volgens afspraak vriendelijke koeriers en vooral nergens goedkoper

Wouter van wigcheren 03-11-2017 Via de website gekocht

Echt geweldige service van Bemmel en kroon

Na het overlijden van onze wasmachine zaten we erg te twijfelen tussen een 7 of 8kg laadvermogen wasmachine... ik kreeg korting bij de 8kg versie dus uiteraard ging jk voor deze! Vervolgens na betaling kreeg ik een mail dat deze niet meer leverbaar was en niet meer in het assortiment zou komen. Wij kregen hierdoor dus een nieuwere versie met minstens dezelfde eigenschappen...
blijkt het te gaan om een gloednieuw model met maarliefst 9kg draagvermogen. Zonder extra bij te hoeven betalen.
Ik vind het echt onwijs netjes dat dit zo opgelost wordt.
Nu kan mijn vriendin ook haar werk goed doen👊🏻 Thanks Bemmel en kroon

Marianne Welles 03-11-2017 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering

In mijn nieuwe woning wilde ik graag weer op inductie koken. Maar daar was een gaskookplaat. Van Bemmel en Kroon heeft mij toen eerst naar hun montageservice verwezen om te onderzoeken of dit kon. Er moest nl. een aparte groep aangemaakt worden. Het kon gelukkig. Toen via hun website de kookplaat besteld. Diezelfde middag werd ik al gebeld door de montageservice voor het maken van een afspraak. En dat was al snel. Ik ben een tevreden klant.

Danny 03-11-2017 Via de website gekocht

Aanrader !!!

Snelle afhandeling van de bestelling. En goede aftersales ! Het betreffende product was niet meer voorradig en daardoor een nieuwer (iets duurder) type ontvangen, zonder bijbetaling. Da's goede service.

M.Bouwmeester 03-11-2017 Via de website gekocht

Zeer goede en snelle service!

Goede prijs kwaliteit verhouding, vele producten zijn stukken goedkoper dan elders, de service is ook nog eens goed en snel!

delanghe 03-11-2017 Via de website gekocht

prima verzorgd

Gemakkelijke bestelling. Vlotte betaling. de levering werd goed op voorhand aangekondigd. Prima levering

RJV 03-11-2017 Via de website gekocht

Super snel en netjes

Super snel en exact op tijd. Keurig en snel geplaatst. Zeer aanbevolen en nog scherp geprijst ook. Kreeg zelfs kassa korting omdat ? Geen idee maar heel fijn.

Nico Tetteroo 03-11-2017 Via de website gekocht

Goede service - Prima product

Ik heb zelden via een online-bestelling zo snel en zo deskundig beantwoord een dergelijk prima product (Philips-stofzuiger) geleverd gekregen.

Ad 02-11-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle respons en duidelijke communicatie

Een goede en overzichtelijke website met duidelijke teksten. Uiterst snelle aflevering (afwasmachine werd een dag na bestelling geïnstalleerd. Gunstige prijzen.

Ben 02-11-2017 Via de website gekocht

Goede service en goede prijs gaan samen

Bij het zoeken naar een nieuwe vaatwasser heb ik eerst het type uitgezocht dat ik wilde hebben en vervolgens prijzen vergeleken. Een belangrijke voorwaarde was de levering binnen 24 uur. Mijn bestelling van 4 uur 's middags bij Bemmel & Kroon leverde om 9 uur de volgende dag al tot de nieuwe vaatwasser in huis.

Wendola 02-11-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Door het type nummer te google kwam ik uit bij deze zaak
Er was ook nog een dagkorting :) kwam heel goed uit.
Mijn bestelling was om 20:30 ongeveer, en de andere dag voor 13:00 in huis! hele snelle service dus
Bij de levering hele aardige vriendelijke bezorgers en heel netje bezorgd zonder beschadigingen.
Ik koop hier beslist weer TOP met een dikke duim.

Peters 02-11-2017 Via de website gekocht

Aanrader!! Top service en op de minuut op tijd bezorgd!!

S avonds besteld en de andere dag in huis.
Houden aan hun afspraken en heel duidelijk wanneer ze komen bezorgen via sms. En dan precies op tijd. Top.

Hennie 02-11-2017 Via de website gekocht

prima en snel

Ik kon goed vinden wat ik wou. De prijzen zijn zeer concurerend. De levering ging goed met een mailtje en een sms-je.. Prima.

B v Leeuwen 02-11-2017 In de winkel gekocht
Bemmel & kroon Zoeterwoude /Rijndijk

Ik vond het een geweldige service goed geholpen

Ik vind dat deze zaak een goede beoordeling krijgt hele goeie service je word goed begeleid en behandeld

Sybil Brouckaert 02-11-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte service!

Beste prijs en vlotte levering. Telefonische check up of transport goed verloopt. Vriendelijk en correcte afhandeling.

Margot 02-11-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Na het bestellen kwamen we erachter dat de machine niet op voorraad was en dat deze besteld moest worden bij de leverancier. Toen ik twee dagen daarna belde (overigens netjes te woord gestaan) voor een verwachte levertijd, was deze al onderweg naar Bemmel&Kroon, waarna ik een dag later online een bezorgafspraak heb gemaakt voor die dag erop. Al met al heeft de levering dus wel een kleine week geduurd, maar dit werd wel duidelijk gecommuniceerd en dus ben ik een tevreden klant!

Niels van Dijk 02-11-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle correcte levering!

Overzichtelijk proces van bestelling tot levering. Prijs is scherp, zelfs nog beter dan op kieskeurig stond! Aankondiging levering via sms: 1e keer dag van tevoren met tijdvak. Vroeg op de dag zelf met de exacte levertijd: erg fijn. Ook installatie en retourname oude machine prima geregeld.

Roy 02-11-2017 Via de website gekocht

Magnefiek

Dit is echt een fenomenale shop,wat er gezegd word dat word ook veilig,vlug en voordelig uitgevoerd!!!

J.H.G.M. van der Meer 02-11-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Geleverd volgens afspraak

Van Bemmel gekozen vanwege de goede service bij mijn vrienden en de duidelijke uitleg van de verkoper

Marjorie Heijm 02-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en verder alles naar wens.

Wij hebben al eerder een supergrote Liebherr koelkast gekocht bij Bemmel en Kroon en nu ruim een half jaar later onze Samsung magnatron/oven en wederom tot onze grote tevredenheid.

jan 02-11-2017 Via de website gekocht

super snelle service

Ik was op zoek naar een nieuwe vaatwasser en kwam via het web uit bij BEMMEL & KROON.
Een duidelijke en makkelijke website. Al snel een vaatwasser gezien met een lage prijs van de prijs ging nog eens €20,- af en gratis bezorging tot over de eerste drempel.(geen probleem).Al snel kreeg ik bericht dat de gekozen vaatwasser niet meer te leveren was en dus kreeg ik een nieuwere versie t de zelfde prijs (al was deze wat duurder) met natuurlijk de zelfde specificaties.Je kan alles zien waar de chauffeur zich bevind en je krijgt een half uur van te voren een sms dat ze over een half uur bij je zijn.Zondag "s avonds besteld en dinsdag ontvangen(dit komt door het weekend). Alles wat ze schrijven doen ze ook bij bemmel en kroon. SUPER GA ZO DOOR !!!

Peter 02-11-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Prima service

De combinatie van een concurrerende prijs en vriendelijk en kundig personeel kom je niet vaak tegen maar bij Bemmel en Kroon ben ik al een aantal keren aangenaam verrast.

YM 01-11-2017 Via de website gekocht

Super service voor scherpe prijs

Scherpe prijs - eenvoudige en duidelijke site.

Bestelde product was niet meer op voorraad maar goede informatie en goede opvolging.

Communicatie met vervoerder was prima - ook vervoerder goed op tijd.

Enige probleem was dat betalen met NL bankrekening niet mogelijk is vanuit Belgie - eigenaardig

Paola 01-11-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Duidelijke uitleg bij de aankoop van onze diepvrieskast. Korte levering. Werd vooraf gemaild en gebeld over het tijdstip van levering. Correcte levering. Aardige behulpzame mannen. Kortom prima service.

Ron van der Ploeg 01-11-2017 In de winkel gekocht

Uitstekende service

Aankoop in de winkel gedaan en niet via de site. Prima meedenkende verkoper/adviseur. Aankoop op donderdagavond, zonder aanbetaling, levering en plaatsing de volgende dinsdag! Duidelijke afspraken en deze worden prima nagekomen.

JJM. Lakeman 01-11-2017 Via de website gekocht

geweldige internet winkel.

Deze internet winkel is echt een aanrader. Je kunt zelf aangeven wanneer je hem bezorgt wil hebben. De service is uit de kunst. We hadden een combie magnetron bestelt maar was niet meer leverbaar. Toen kregen we een veel duurdere voor hetzelfde geld.

Esther 01-11-2017 In de winkel gekocht
zoeterwoude

top service

Geweldige service en adviezen en groot assortiment maakt het ook weer moeilijker maar met de uitleg van hoe en wat je ermee doet uiteindelijk zeer tevreden.

W.M.Heineman 01-11-2017 Via de website gekocht

Van A tot Y ging het perfect

via een kennis heb ik gekozen voor Bimmel & Kroon.
Alles liep gesmeerd.
Waarom van A tot Y titel
En waarom een 9 beoordeling.
Vrieskast geleverd met service bezorgen.
Hij is netjes een 1 hoog afgeleverd uitgepakt.
De deur was rechts draaiend.
Waarom moest ik hem zelf omdraaien naar linksdraaiend ?
Beetje jammer.

John Erwin 01-11-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle en goede service

Ik ben zeer te vrede over de snelle en goede service. Ik kreeg te horen dat mijn bestelling uitverkocht is. En ook niet meer te bestellen was voor Bemmel en Kroon. heb daarom een nog luxere wasmachine gekregen voor het zelfde geld. Bemmel en Kroon bedankt voor de goede service en ik ben zeer tevrede. En het bezorgen ging ook mooi met het berichtje met de juiste tijd wanneer ze er zouden zijn. Top dus!!!

Jouf 01-11-2017 Via de website gekocht

Slechte service winkel

In de winkel forepark Den Haag werd ik zeer slecht geholpen door een werknemer, welke mij en ook andere klanten als ondeskundig en nietswetend behandeld. Ik werd als een klein kind weggezet, omdat ik blijkbaar niet wist hoe de kookzones van de inductiekookplaat werkte, maar ik wilde hier juist, als leek, uitleg over vragen. Ik ben dan ook weggegaan en heb telefonisch contact gezocht met dezelfde winkel. Hier ben ik uitstekend geholpen door Theo van Bemmel en heb zelfs telefonisch de kookplaat, die ik graag wilde, besteld. De volgende dag is deze kosteloos aan huis bezorgd. Mijn complimenten hiervoor!

Gerard Barten 01-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekend!

De wasmachine was met een kassakorting het laagst geprijsd en werd de volgende dag netjes op tijd afgeleverd. Kreeg een mailtje met het bezorgtijdvak en een SMS berichtje toen de bezorgers er bijna waren.
Heb hier al vaker apparatuur gekocht en was toen ook zeer tevreden. Tijd voor een positieve review dus!

John Roggeveen 01-11-2017 In de winkel gekocht
Forepark Leidschenveen

Aankoop en installatie van vaarwasser

Uitstekende service, zeer klantvriendelijk. Onze vorige vaatwasser is ook hier gekocht. Er wordt een goed advies gegeven.

uittrekbare tussenstuk 31-10-2017 Via de website gekocht

PERFECTE SIRVICE

snelle en goede afwerking van bestelling en levering zeker een aanrader prijs kwaliteit snelle service

Hans 31-10-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Zeer vriendelijke verkoper

Wij waren bijzonder verrast van deze prachtige winkel en met name de enorme keuze van de producten.
Bij het maken van onze aanschaf zijn wij heel goed geholpen door de verkoper welke alle tijd voor ons had.

Darren 31-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en snelle levering

Op de internet site, duidelijke prijs, niets achteraf erbij. Transport van de wasdroger snel geleverd, en goed contact met leverancier van dag en tijd van levering. Vriendelijke leveranciers.

Kasper 31-10-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Artikel was voorradig en dankzij de kassakorting tevens de goedkoopste in NL. Aflevering tevens netjes voltooid

Maarten 31-10-2017 Via de website gekocht

Levering was prima

Ik heb bij deze webwinkel een wasmachine gekocht via Veiligkopen.nu. De reden dat ik voor deze winkel heb gekozen was de prijs. Het product was nergens anders goedkoper. Over het product kan ik nog weinig zeggen aangezien ik daar eerst meer ervaring mee moet hebben voordat ik daar een mening over kan vormen. De bezorgers waren vriendelijk en leverden het product af in het aangegeven tijdvak. Helaas kon ik niet zelf een tijdvak kiezen, dat is ook mijn punt van kritiek. Graag zie ik wat meer flexibiliteit in de bezorging. Nu was de situatie dat ik de hele dag vrij had moeten plannen en 's ochtends hoorde ik pas dat het product er in de middag zou zijn. Ik ben zelfs bereid meer te betalen om te kiezen wanneer ik het product in ontvangst mag nemen. Het liefst 's avonds want overdag werken de meeste mensen. Maar na online onderzoek kwam ik er achter dat geen enkel bedrijf dit doet voor dit type product.

Eric uit Weert 31-10-2017 Via de website gekocht

Fantastisch geregeld! Geheel volgens afspraak

Je ontvangt een mail met daarin de richttijd wanneer het product wordt afgeleverd. Je krijgt een track en tracé met daarin fito en naam van chauffeur. Dan kun je exact volgen waar je product is! Daarnaast ontvang je een half uur voor leertijd een SMS waarin de exacte tijd wordt aangegeven! En dit alles binnen de eerste opgegeven richtrijd! Gewoonweg Super!

Renru 31-10-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle service, prima geregeld met track&trace! Top

Shop is erg overzichtelijk en de prijzen erg aantrekkelijk! Ook nog een leuke korting gekregen en 2 jaar extra garantie. Emailcontact is ook erg snel en duidelijk!

hicham 31-10-2017 Via de website gekocht

Ererste kop was " on TOP "

ik bestelde gisteren een product tijdens de bestelling deed ik een fout ik had vergeten via bancontact te betalen . Ik sturde een mail en na een kwartier kreeg ik een oproep en mijn probleem was opgelost ... vandaag kreeg ik mijn bestelling en alles was in orde ..je zou moeten zot zijn van geen 10 te geven

Xxx 31-10-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Snelle en fijne service

Wij waren op zoek naar een nieuwe combi magnetron. Omdat ik in Leiden was werd ik getipt om even bij Bemmel en Kroon in Zoeterwoude binnen te lopen om te kijken naar combi magnetrons. Dit omdat we op internet diverse modellen hadden gezien en we graag ze ook echt wilde zien. Eenmaal binnen bij Bemmel en Kroon werd ik direct vriendelijk aangesproken. Uiteindelijk heb ik snel een keuze gemaakt en ik kon de combi magnetron meteen meenemen. Helaas paste de combi magnetron niet in mijn kleine autootje. Maar dat werd direct opgelost daar en een dag later werd mijn combi magnetron netjes thuis afgeleverd...

S. Dijkhuis 31-10-2017 Via de website gekocht

Op een nette manier geholpen.

Ik ken de shop nauwelijks. Gekozen op grond van vermeldingen op de site kieskeurig en de reviews. Nadeel is dat ik niet met de pin kon betalen en dat de bezorger geen teruggeefgeld bij zich had. Omdat we niet van elkaar af konden komen heeft de bezorger 3 euro voor zijn rekening genomen. Dat vond ik erg coulant.

Nel 31-10-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Geweldige service,goed geholpen, aflevering perfect

Het shoppen bij Bemmel en Kroon is geweldig personeel erg bekwaam en behulpzaam , mooie winkel heel veelkeuze.

Wilma Keizer 31-10-2017 Via de website gekocht

Snelle service en vriendelijke medewerkers

Mijn bestelling kon direct de volgende dag geleverd worden en via mail en sms werd ik op de hoogte gehouden van de aflevertijd. Echt heel handig

Anna 31-10-2017 Via de website gekocht

geweldige service

koelkast besteld bij Bemmel en Kroon.
Bleek niet te passen, er werd meteen mogelijkheid geboden om te ruilen.
Geweldige service!

Kiesenberg 31-10-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle serves

Geweldige winkel met goede duidelijke site en correcte afhandeling van de orde goede vriendelijke aflevering mensen.