Deze score is berekend op basis van 2948 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Schot 08-02-2018 Via de website gekocht

Super luxe droger!

IK ben zeer tevreden over deze shop. De droger was eerst niet op voorraad, Maar werd gelijk voor ons besteld bij de fabrikant. Echt super! Ideaal dat je van te voren een smsje krijgt wanneer de droger geleverd werd. Zodat je niet heel de dag thuis hoeft te zitten voor niks.

Valk 08-02-2018 Via de website gekocht

correcte levering, producten voldoen aan verwachting

Prima producten, onbeschadigd en op tijd geleverd. 10 minuten voor levering een telefoonbericht van de chauffeur. Helemaal goed, niet uren zitten wachten dus.

Ed 08-02-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Goede service, concurrerende prijs

In de winkel werd ik goed geholpen. Ik kreeg een goed advies. Er werd goed geluisterd naar wat ik wilde en daar werd het advies op afgestemd.

Hans 08-02-2018 In de winkel gekocht
qruqius

uitmuntende service

Vanaf het binnenkomen van de winkel tot na de levering van de goederen was het vertrouwd en vakbekwaam met o.a. service, interesse en vakmanschap
Levering was binnen een uur geregeld en met sms voor de levering wist je op de minuut nauwkeurig hoe laat de vervoerder voor de deur stond

Ewout 08-02-2018 Via de website gekocht

Prima wasdroger

De levering was prima op schema. Goed bij te houden ook.
Kreeg ook snel reactie van de winkel bij een vraag. Prima service.

Jan Dijkslag 07-02-2018 Via de website gekocht

Super snel !!

Vrijdagmiddag wasmachine defect , vrijdag om 20 uur een wasmachine besteld en zaterdagmiddag om 14 uur geleverd !! Super !!

I 07-02-2018 Via de website gekocht

Amerikaanse koelkast

Zeer tevreden: vrijdag besteld, zaterdagochtend in huis. De zending was ook goed te volgen. Aardige bezorgers.

Kuijpers 07-02-2018 Via de website gekocht

Correcte services, levering zoals afgesproken.

Koelkast op voorraad en levering correct. Zal deze site aanraden aan vrienden en bekende, veel keuze mogelijkheden.

Zeer tevreden klant 07-02-2018 Via de website gekocht

Wat een top service

Gisteren op zondag een wasdroger besteld. De volgende middag om twee uur stond hij onze was al weer te drogen, Echt super snel en een top service

Anna Zijlstra 07-02-2018 In de winkel gekocht
Cruquis

Wat een service!

Uitstekend persoonlijk advies in de winkel en binnen nog geen 24 uur keurig thuis bezorgd! Apparatuur uitgepakt en op juiste plek gezet, verpakkingsmateriaal meegenomen alsmede oude koelvriescombinatie. Complimenten! Prima prijzen ook.

A.Wallaard 07-02-2018 In de winkel gekocht

Hele goede service en uitleg

Op aanraden van een goede kennis naar de winkel in Den Haag geweest voor de aankoop van een stoomoven, vriendelijk personeel met kennis van zaken en de apparaten, afspraken worden nagekomen en op de afgesproken tijd geleverd, marktconforme prijzen.
Een winkel zoals een winkel hoort te zijn

De TIL 07-02-2018 Via de website gekocht

Uitstekend.

Super voordelig. En de jongens die de diepvries brachten waren heel erg aardig. En de webshop was makkelijk te bedienen.

Benny 07-02-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Top service

Goede service. Snelle afhandeling. Goede informatie. Hele nette winkel. Vriendelijke en kundige personeel.

Inbouwkoelkast 07-02-2018 Via de website gekocht

Goed onderhandeld over de prijs en meteen reactie terug.

Ik had op internet de prijzen bekeken van een inbouwkoelkast,zij waren niet het goedkoopste.Ik heb nu na onderhandeling de
laagste prijs betaald die op internet te vinden was.Daarna een supersnelle afhandeling👌

Corina 07-02-2018 Via de website gekocht

Keurig nette service

De prijs was voor hetzelfde artikel het laagst en teven ook de installatie kosten. Vandaag besteld volgende dag draaide mijn wasmachine al Top!

Jacques 07-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en beste prijs

Overzichtelijke website. De levering was snel en het product was goed verpakt . Absoluut de laagste prijs voor het bestelde artikel ( robot stofzuiger ).

Buuron 07-02-2018 Via de website gekocht

Fantastisch bedrijf!

Wij zijn keurig te woord gestaan bij het bestellen van een diepvries! Vooral de mogelijkheid om iets later te leveren, heeft de voorkeur gegeven om bij dit bedrijf te bestellen. Research bij andere leveranciers leverde een niet vriendelijke service op, daar het niet mogelijk was een leverdatum aan te geven langer dan 14 dagen. Ook na de servicedienst van deze bedrijven gebeld te hebben met het verzoek iets later te leveren was niet mogelijk. Erg jammer! Maar dit bedrijf maakte er geen enkel punt van! Chapeau!

Frans 06-02-2018 Via de website gekocht

Dikke pluim

Had vroeger reeds goede ervaring met een vorige bestelling en dan kom je terug !
Overzichtelijke en gebruiksvriendelijke web shop. Volgens de gegevens on line was het toestel (vrieskist AEG) dat ik bestelde niet op voorraad en het zou 2 dagen duren eer het toestel beschikbaar was. En inderdaad na 2 dagen kreeg ik bericht om de levering te plannen. De volgende dag, volgens planning, reeds geleverd. Dat is service van de bovenste plank !

A.boere van Rooij 06-02-2018 Via de website gekocht

Goede service, en een prima advies gehad

Aangezien ik al eens eerder bij van Bemmel en Kroon heb gekocht , en de service heel goed was, is de keuze snel gemaakt. De site is duidelijk, genoeg keuze. de aflevering is prima.

Johanna 06-02-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Zeer tevreden

Bemmel en Kroon heeft terzake kundig personeel en steken ook hun nek uit voor een correcte afwikkeling van de installatie. Bij mij stagneerde het aanvankelijk bij AJTec. Met één telefoontje naar mijn contactpersoon bij van Bemmel en Kroon (.....) regelde deze alsnog dat de installatie volgens afspraak in orde werd gebracht. Ik ga volgende keer weer naar Bemmel en Kroon.

Reinco 06-02-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Geweldige winkel.

Heel fijne winkel. Goed overzichtig. We werden uitstekend en met veel kennis geholpen door heel vriendelijk personeel. Echt een 10 waard !!!

Gouweleeuw 06-02-2018 Via de website gekocht

Gisterenavond om 22.00 uur besteld, nu 12 uur later draait de nieuw geleverde wasmachine al. Zeer tevreden!!!!!

Gerlyn Legemate 06-02-2018 Via de website gekocht

Top product en uitstekende service

Nieuwe versie koelkast aangeboden gekregen voor dezelfde prijs, aangezien de oude versie niet meer leverbaar is. Perfecte levering.

Yo 06-02-2018 Via de website gekocht

Al meerdere apparatuur gekocht en prima service. Vorige wasmachine nu weer wasmachine mn vaatwasser al mn witgoed. Goede scherpe prijs. En snelle levering.

Jeltje 06-02-2018 Via de website gekocht

Van deze winkel word ik blij!

We gaan onze keukenapparatuur apart van de keuken besteld om kosten te besparen.
Tijdens de montage kwamen we erachter en verkeerde vaatwasser te hebben besteld, te klein voor onze verhoogde kastjes .

Bemmel en Kroon was bereid de vaatwasser om te ruilen voor eentje die wel past, alleen tegen betaling van verschil in verkoopprijs. Geen bezorgkosten, en dat de vaatwasser uit de doos was was ook geen probleem.
Volgende dag geleverd.

Oorspronkelijke bestelling ging overigens ook vlekkeloos. Bezorgafspraak zelf in te plannen, en zeer makkelijk te wijzigen.

Echt super!

A.vd Vorst 06-02-2018 Via de website gekocht

snel ,accuraat en perfect

Ze hebben een overzichtelijke site (veel uitzoek ook). Men is daar erg behulpzaam .Een vraag over een product is zo beantwoord . Levering was snel en perfect. Het product van levering, een hete luchtoven, bevalt ons erg goed en zag er heel degelijk uit . Wat heel gemakkelijk is bij de levering van de oven is dat je van minuut tot minuut kan volgen met track en trace hoever en waar de vervoerder is. Hoef je tenminste niet een hele dag thuis te zitten.

D 06-02-2018 Via de website gekocht

Snelle en hele goede service

Zij konden mij leveren wat anderen mij beloofden te kunnen leveren ,maar konden dit niet.
Prima bedrijf en zeer snelle levering.

P. Zonnevijlle 06-02-2018 Via de website gekocht

In één woord perfekt afgehandeld

Bemmel & Kroon had een btw actie maar ik kon de mijn aankoop tegen de verlaagde prijs niet kwijt binnen aankoopsite.
Ik heb dan ook telefonisch contact opgenomen en ben zeer adequaat te woord gestaan en geholpen met goede vragen en antwoorden en met een, voor mij, verbluffende snelheid.
Alle lof hiervoor. De afwikkeling was ook perfect. Zaterdags besteld maandags in huis met een goede informatie vooraf.
Nogmaals uitstekend gedaan!!

RK 93590 06-02-2018 Via de website gekocht

Waardeloze service, Ze reageren niet eens

Ik heb hier een kookplaat besteld, maar deze is nooit aangekomen. Er zou een vervoerder komen van Dynalogic. Wij wachten en wachten. En we hadden een monteur geregeld. We konden prima zien waar de bezorger was. En nu zou hij dan komen. Hij was op weg naar ons huisnummer. En plots de melding op internet. De bewoners waren niet thuis. Erg vreemd, we waren hier met 3 man in onze nieuwbouwwoning. Wij gelijk Dynalogic gebeld. En verteld dat chauffeur niet geweest is. Het kost maar € 0.45 per minuut, en je bent zo € 10 kwijt. Hun nagekeken. En zeiden dat chauffeur aangebeld heeft. Terwijl wij nieuwbouw hebben en kijken uit op parkeerplaats. Daarna na ruim 20 minuten geen steek verder, Dus Bemmel en Kroon maar gebeld. Hun Dynalogic gebeld, Ook daar ontzettend veel onzin. Ze hadden verteld dat ze aan de GPS konden zien dat de bezorger geweest was. Erg vreemd want in onze straat kunnen GEEN auto's komen. En wij waren niet thuis. ( jawel met 3 man ) En hij had ook nog bij de buren aangebeld. ( Wij hebben GEEN buren. ) het is nog nieuwbouw alle huizen zijn nog leeg. En op de vraag, waarom geen kaartje door de bus. Ja misschien waren de kaartjes op. Hoeveel smoezen kan je bedenken. Ik moest een klacht sturen naar Bemmel en Kroon. ( Heb ik gedaan met foto's alles erbij ) En dan zouden hun dat doorzetten. Maar na 2 weken nog steeds niks gehoord. Heb daarna 2 emails gestuurd. Je krijgt ontvangstbevestiging. Maar ze reageren niet eens. Ze bellen je niet. Ik kan zeggen.....Ik heb nog nooit zo'n waardeloze klantenservice gezien als bij Bemmel en Kroon. Ik zal daar nooit meer iets kopen. Heb onkosten gemaakt voor € 10 bellen aan hun vervoerder. Een elektricien die ik niet meer kon afbellen in het weekend voor maandag morgen 08:00 op de soep stond. Ook weer € 60. BEDANKT. Dus dit is ook Bemmel en Kroon.

John C. 06-02-2018 Via de website gekocht

Supersnelle service

Goedkoopste makkelijk te vinden wat je zoek supersnelle levering binnen 1 dag vriendelijke bezorger en behulpzaam oude apparatuur gelijk terug

John 05-02-2018 Via de website gekocht

Service als vanouds

Al bijna 60 jaar klant van van Bemmel (& Kroon) en schaf mijn witgoed bij voorkeur (dwz als zij het gewenste (type) product kunnen leveren) hier aan. Ook dit keer niet teleurgesteld. In dit geval veruit de goedkoopste en supersnelle levering.

Gerrit 05-02-2018 Via de website gekocht

Top service

Goed en snel contact. Duidelijke afspraken en heel belangrijk een mooie prijs. Men reageerde erg snel dat zij met een betere prijs konden komen voor de oven die ik op het oog had.

Bakker 05-02-2018 Via de website gekocht

Advies, behulpzaam en snel handelen

Ik had spoedigeen koelkast nodig. De juiste gevonden en offerte ontvangen. Deur laten omzetten en de volgende dag in huis en aangesloten. Top service!

Joost van der Werf 05-02-2018 Via de website gekocht

Prima ervaring!

Prima ervaring met Bemmel en Kroon. Goede prijs en garantie op het product (Samsung add-wash) en ze maken gebruik van een uisuitsteke bezorgservice (Dynalogic) met een goede communicatie over wanneer er wordt geleverd. Kan niets negatiefs opnoemen na deze eerste ervaring met deze (web)winkel.

Rikasa1 05-02-2018 Via de website gekocht

Prima winkel in de Cruquius, zeer kundig personeel

Het hele verhaal is goed, planning, service en dan op tijd leveren en bij uitladen en naar binnenbrengen waren de heren erg behulpzaam

Carl S 05-02-2018 Via de website gekocht

Super vlotte en keurige aflevering

Ik zocht een nieuwe wasmachine. Bestellen via de website was eenvoudig en het toestel stond binnen 24u. bedrijfsklaar op zijn plek.

Dennis 05-02-2018 Via de website gekocht

Kon niet beter

Het begon met een kleine hick-up. M'n browser had automatisch het huisnummer van mijn oude adres ingekopieerd. Een kort telefoontje was genoeg om dat te wijzigen (probeer dat maar eens bij bol.com)

De volgende dag werd de machine geleverd. Via de track&trace kon je exact bijhouden hoeveel adressen de bezorger voor het mijne moest afleggen. Ik kon dus bijna exact timen hoelaat hij aanwezig zou zijn. De levering/installatie was in luttele minuten geregeld.
Ondertussen zijn de eerste wasjes al gedraaid. Ik stel niet al te hoge eisen aan mijn wasmachine, als m'n was er maar schoon en heel uitkomt ;-)

Hele fijne service, goede en snelle levering! Ik raad het iedereen aan.

jimmy munoz 05-02-2018 In de winkel gekocht
cruqius

uitstekend service

service in de shop is uitstekend. in details voorgelegd en niet dringerig. De produkten zijn duidleijk in de showroom per merk te zien. Als klant krijgt u persoolijk de aandacht en duidelijk uitleg en advies. Ze zijn technische bekend van het product.

Agnes 04-02-2018 Via de website gekocht

Kroon op het waswerk

Dit bedrijf doet wat het beloofd. Ze kwamen op de afgesproken tijd, sloten de wasmachine vakkundig aan en namen de oude machine mee.

Jan Dijkslag 04-02-2018 Via de website gekocht

Super snel !!

Mayke73 04-02-2018 Via de website gekocht

Topservice!

Voor mij niet echt een bekende webwinkel, zoals Mediamarkt o.i.d., maar absoluut met dezelfde service!
Bestellen, afrekenen, bezorging inplannen en bezorgen. Simpel en duidelijk! Alles zoals het hoort en klanten willen!

Lene 04-02-2018 Via de website gekocht

Snel en handig!

Deze winkel gaf ons de beste prijs voor deze diepvries, en garandeerde ook een snelle levertijd.
Voorlopig is de diepvries nog maar net geïnstalleerd, dus over de kwaliteit van het toestel kan ik nog niets vertellen.

AMJ 04-02-2018 Via de website gekocht

Pech met apparaat maar Geluk met goede service

De bestelde AEG vaatwasser bleek niet meer leverbaar, maar we kregen een iets luxer model tegen dezelfde prijs. Die werd keurig op de afgesproken dag bezorgd. Maar wat een pech, na installatie gaf het apparaat direct een foutcode! Flink balen, ook gezien de hoeveelheid werk van inbouwen. Gebeld met de klantenservice. Gelijk werd er goede actie ondernomen: de volgende dag werd een nieuw exemplaar geleverd. Al met al helemaal top qua service! (de verspilde tijd en energie bleef natuurlijk jammer, maar een kapot apparaat kan Bemmel&Kroon natuurlijk ook niets aan doen). Daarom 9 punten! het waren er 10 geweest als de bezorger, voorafgaande aan de afleverdag, een betere tijdsindicatie zou hebben aangegeven. Die hanteert doodleuk tussen 08.00 en 22.00 uur....dat is gewoon niet te doen! Op de afleverdag zelf houden ze je prima op de hoogte, dat gaat perfect).

Roel, Mol 04-02-2018 Via de website gekocht

Een VOORBEELD.

Moet echt toegeven dat ik over het algemeen, de shop Bemmel en Kroon, over de hele lijn een echte topper vind.

Sharon 04-02-2018 Via de website gekocht

Stofzuiger bosch

Handige site die duidelijk is. Duidelijke mail corrospondentie met heldere informatie over het bezorgen. Keurig op de hoogte gehouden via track en tracé systeem waar de bezorger was.

Cees R. 03-02-2018 Via de website gekocht

Heel goede internetwinkel!

In eerste instantie bij een andere bekende internetshop gekeken voor een inbouw koelkast en inbouw vriezer van Bosch. Daar ook met een medewerker telefonisch contact gehad over levertijden en evt. korting bij afname 2 apparaten.
Helaas was de koelkast die wij op het oog hadden niet op voorraad en de levertijd niet precies bekend.

Daarna op de site van Bemmel & Kroon gezien dat daar beide apparaten wel op voorraad waren. Ook gebeld en kreeg een betere prijs dan bij de concurrent. Levering de volgende dag volgens afspraak.

Bij een volgende aankoop gaan wij eerst bij Bemmel & Kroon beginnen.

Ron 03-02-2018 Via de website gekocht

Vlotte sevice

Na offerte aanvraag bleek dit een mooie prijs, Direct besteld en vlot geleverd. Nette en duidelijke mailwisseling.

Aj 03-02-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Wasroger vrijdag middag besteld. Zaterdag geleverd

Deskundig advies. Ruime keuze goede prijs.
Veel vergelijkingsmateriaal veel kennis in de winkel.
Vrijdag middag besteld, zaterdag ochtend in huis

Jan va't Hof 03-02-2018 Via de website gekocht

Prima levering

Duidelijke webshop, prima afgehandeld. 's Avonds om 21.30 uur besteld en direct de facturen in huis en de levering geregeld

Don 03-02-2018 Via de website gekocht

Top service en scherpe prijs

Per telefoon snel zaken gedaan, “kunnen jullie mee met de prijs van mediamark btw actie?” Antwoord was kort en krachtig “JA”!