Deze score is berekend op basis van 2979 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Roel Albers 08-07-2015 Via de website gekocht

Bevestiging dat deze plaat een goede vervanger was van defecte plaat

Volgens afspraak alles keurig afgehandeld

Veel beschikbare modellen

Snel en goede afhandeling

Vragen keurig en snel afgehandeld daarna bestelling en installatie snel en vakkundig gedaan

annemeuk 08-07-2015 Via de website gekocht

Grote keuzeen eenvoudig te bestellen

Bestelafspraak werd goed nagekomen en het product werd keurig op tijd bezorgd

In 1 oogopslag gevonden wat ik zocht

Geen klachten.

Een goed overzichtelijk assortiment, duidelijke bezorgafspraken, die prima werden nagekomen.

rogerbee69 08-07-2015 Via de website gekocht

een goede recht toe recht aan site

via de mail adequaat op de hoogte gehouden en en goed afgeleverd

de MIO90IX is bijna nergens te koop, hier dus wel

vanwege de 3 bovenvermelde zaken

Goede, eenvoudige en duidelijke site. Er is een fysieke winkel, de communicatie is goed.

peter.zaanstad 08-07-2015 Via de website gekocht

Goeie site met voldoende informatie over betreffend product.

Bij aflevering was er een klein probleempje.
B & K gebeld, probleem direct opgelost.
Kijk, daar hou ik nou van!!

Meer dan voldoende

Zie bovenstaande informatie

Goeie club. Fijn om zaken mee te doen. Uitstekende service, volgen aankoop weer daar!! CRQ475396

d.jong617 08-07-2015 Via de website gekocht

snel besteld. makkelijk

op tijd geleverd, snel geleverd, aardige bezorgers !

gewoon goed !

wij hebben een vaatwasser besteld bij Bemmel en Kroon ze zijn gewoon goed, besteld, snel geleverd, je kon de dag van levering kiezen, ze lieten weten hoe laat ze kwamen, van te voren nog een belletje gekregen. netjes op tijd. wij zijn tevreden ! ordernummer BKI473005

Tokko61 08-07-2015 Via de website gekocht

Goede website, makkelijk het product gevonden

Besteld product (koelkast) bleek niet snel leverbaar, er werd een andere, duurder, model aangeboden dat we direct geleverd kon worden.

Ruim assortiment, met veel merken.

Goede ervaring, snelle levring, goed overleg met verkoper mogelijk.

Iets beter zou zijn als op de website wordt aangegeven of een product op voorraad is.

lakenman 08-07-2015 Via de website gekocht

Prima website met duidelijke productinformatie. Ook staat duidelijk aangegeven of een product direct uit eigen voorraad leverbaar is. Dat is heel wat beter dan vele andere websites die zogenaamd ook direct kunnen leveren maar per saldo eerst nog even bij de fabrikant moeten bestellen.

Vrijwel meteen nadat ik de bestelling gedaan had kreeg ik bevestiging dat het product afgeleverd zou gaan worden. Er werd een tijdslot van 3 uur aangegeven waarbinnen er afgeleverd zou gaan worden. Ook dat de chauffeur circa 30 minuten van te voren even zou bellen. En zo gebeurde het waarachtig ook. Wat een verschil met sommige andere leveranciers waarbij je soms een hele dag (voor niks) zit te wachten

Ik was op zoek naar een speciaal type oven. Niemand kon leveren maar Bemmel & Kroon wel! Ik heb me op de website ook verbaasd over de zeer vele producten die direct uit voorraad geleverd kunnen worden

Zeer ruim gesorteerd. Juiste voorraad indicatie. Scherpe prijzen. Zeer snelle levering. Prima!
Mijn ordernummer is BKI475223

Zeer ruim aanbod, super snelle levering, scherpe prijzen en de oude oven werd zonder kosten afgevoerd.

Mayotwins 07-07-2015 Via de website gekocht

Op de heetste dag vh jaar, is onze nieuwe wasdroger 3 hoog bezorgd en heel snel geïnstalleerd, super service!

Snelle service tot in huis!

frankem75 07-07-2015 Via de website gekocht

Via Kieskeurig uitgebreid kunnen vergelijken, daarna door verwezen naar de website van de winkel en in een paar stappen de aankoop kunnen doen.

Snelle levering, duidelijke informatie over de status van de bestelling.

Vlotte aankoop via Kieskeurig kunnen doen. In de webshop in een paar klikken zonder poespas af kunnen ronden. Bezorgingsproces is duidelijk per mail te volgen inclusief bezorgingsmoment.

hans braak 07-07-2015 Via de website gekocht

goede toelichting op de site, eenvoudige manier van bestellen, goede voorlichting over bezorgen

het model wasmachine bleek kort voor levering niet meer voorradig en ik kreeg een luxere versie keurige op de afgesproken datum

meerdere keren al bij Bemmel en Kroon gekocht; altijd voldoende keus

uitstekende prijs/kwaliteit verhouding, zeer goede service

uitstekende prijs/kwaliteit verhouding, zeer goede service helemaal als iets niet op voorraad is

C.K. de Haas 07-07-2015 In de winkel gekocht
Hazerswoude/ Rijndijk

De webpagina is erg overzichtelijk. Ik ben voor de zekerheid naar de winkel in Hazerswoude gegaan en heb de afzuigkap daar bekeken. Ze hebben daar de bestelling geplaatst. Thuisgekomen was de bevestiging al in de mail. Een dag later kon ik via de mail een bezorgafspraak maken.De afzuigkap werd keurig thuis bezorgd

Alles verliep zoals gepland. De mensen waren allemaal erg vriendelijk.

Er was keuze genoeg en de prijs was laag.

Omdat ik erg tevreden ben, zal ik dit bedrijf zeker aanbevelen!

Ik geef niet snel een tien aan een bedrijf, de levering en de klantvriendelijkheid, maar ik ben heel erg tevreden!

hensber 07-07-2015 Via de website gekocht

williamluc 07-07-2015 Via de website gekocht

Vele bekende produktmerken in voorraad

Al vele jaren erg goed. Er wordt meegedacht met de klant. De bezorgservice is opvallend goed.

Groot assortiment goede merken.

Groot assortiment, laagste prijs, betrouwbaar en goede zorgvuldige aflevering (plaatsing) van produkt.

Bij Bemmel & Kroon is men vriendelijk, zakelijk, denkt met klant mee. Over de prijs is meestal te onderhandelen en bovendien is men betrouwbaar. In mijn geval heeft men een nieuwere uitvoering (2014) wasdroger bezorgd en wel voor de prijs van de oude uitvoering!! (BKI467709)

bepavera 07-07-2015 Via de website gekocht

het was een zeer gemakkelijke site met voldoende informatie

uitstekende service, gelijk een email met alle informatie gekregen. Snelle bezorging. Bezorgers waren keurig en correct. SMS en telefoontje gekregen wanneer er afgeleverd werd. prima service. Alles direkt geinstalleerd en gecontroleerd. oude apparaat meegenomen.Op 1ste etage gebracht.Super.

hebben heel veel artikelen

prima service, snelle afwikkeling. perfect gewoon.

Zondag besteld en dinsdag al afgeleverd. Prima service. Prima bezorgers. Uitstekend, kan niet beter. Super.

richardkraal 07-07-2015 Via de website gekocht

Veel keus

Makkelijke site, ze houden je goed op de hoogte van de levering dmv email, sms en een track-trace systeem! Kosteloze aansluitservice was fijn! (wasmachine moest naar 2e verdieping)

ronaldhartsuijker 07-07-2015 Via de website gekocht

Binnen 24 uur in huis.

Uitstekende bezorging.

Bruin- en witgoed: prima assortiment

UItstekende web-winkel

Uitstekende webwinkel Prima assortiment Uitstekende bezorging (met email en 06-contact onderweg) Zeer tevreden over aankoop!

Marzee67 07-07-2015 Via de website gekocht

De versie die ik had gekocht was niet meer leverbaar. Ik kreeg voor dezelfde prijs het nieuwste model. Daar werd netjes over gebeld. Goed op de hoogte gehouden over de levering en netjes op de 2e verdieping geplaatst en geïnstalleerd zonder meerkosten.

Ik kan geen minpunten vinden. Bestel wel vaker wat via internet, maar dit viel op in de manier waarop je op de hoogte wordt gehouden en je keuze voor het aflevermoment.

Jajapie 07-07-2015 Via de website gekocht

Alles was even gemakkelijk, het bestellen, de betaling en de afhandeling van de betaling.

Prima, de dag van levering is bekend gemaakt per mail, zelfs de chauffeur belt je op om te vertellen dat hij er aan komt.
De apparatuur wordt geplaatst op de plek die jij wil, de verpakking wordt mee teruggenomen en zelfs de oude spullen kunnen mee teruggeven worden.

Het gemak, de service en de zorg en vriendelijkheid van het personeel zijn ver boven het gemiddelde.

Elk onderdeel is even goed, de service het gemak en de vriendelijkheid.

millecam 07-07-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

Goede advisering en snelle levering en plaatsing conform afspraak

Dik in orde, had alleen graag uitleg gehad over de werking van het apparaat maar dat was voor de installateur ook nieuw.

Ruime keuze en concurrerende prijs

Je weet zeker dat je goede spullen krijgt

zie boven

Vefico 06-07-2015 In de winkel gekocht
Hoofdkantoor Forepark

Internet en de showroom in de buurt.

Denken goed mee en kijken naar eventuele alternatieven

Zelfs voor inbouw koelvriescombi's een uitgebreide keuze.

Niets op aan te merken. Zo hoort het ook, maar toch vind je dit niet overal. Eeen voorbeeld !!!

Perfect verkoopproces in prima showroom. Goede logistiek, want snel leverbaar. Uitstekende installatieservice via aangesloten bedrijf. Correcte en verantwoordelijke monteur. Hij ging niet weg, voordat de kast naar zijn zin geïnstalleerd was.

emma47 06-07-2015 Via de website gekocht

Je kan zowel via internet als tel. je order plaatsen
Veel betaalmogelijkheden

Er werd zoveel mogelijk rekening gehouden met mijn wensen

Ik kan geen minpunten bedenken!

Carien1982 06-07-2015 Via de website gekocht

Ik heb de wasmachine via internet besteld, dit was duidelijk en heel snel gedaan.

Ik kon zelf de bezorgdag aangeven. Ze belden zelfs nog een half uur vooraf om te zeggen hoe laat ze er precies waren. De wasmachine is naar zolder gebracht en geïnstalleerd. Ook de oude machine is meegenomen.

Het assortiment was naar mijn idee voldoende en er stond duidelijke uitleg bij alle producten. De prijs was super!

Ik kan alleen maar positief zijn over het hele aankoopproces bij Bemmel en Kroon!

colijn01 06-07-2015 In de winkel gekocht
zoeterwoude

eerst kijken wij op internet en dan nog even in de winkel zijn daar dan snel klaar

denken mee en geven goed advies

hendrikksg 06-07-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

Online bestellen of direct in de online shop. Voordeel van een fysieke winkel is, dat je de producten naast elkaar kunt zien.

snel bestellen, snel leveren en vlot installeren. Wat wil je nog meer.

goede prijs kwaliteit verhouding

Dit is de zoveelste keer dat wij hier wat kopen. Service is altijd goed.

Bij Bemmel en Kroon kun je terecht voor een hele nieuwe keuken, maar ook voor de vervanging van een apparaat. Service is in beide gevallen goed.

kimtersteeg 06-07-2015 Via de website gekocht

Erg handige en overzichtelijke website.

Super fijn dat het de dag na bestellen al gelijk geleverd wordt. Daarnaast ook keurig op de hoogte gehouden van de levering per email en gebeld voordat ze voor de deur stonden. Koelkast ook netjes naar de 1e verdieping getild en daar uitgepakt.

Ik kon precies vinden wat ik nodig had.

De website is duidelijk, netjes afgeleverd, product is goed en de prijs laag. Ordernr BKI474522

usdream 05-07-2015 In de winkel gekocht
cruquius

super zonder gezeur op zolder geplaatst

super hebben alles eerst Geïnstalleerd en
gecontroleerd

kon kiezen uit 3

hele goede service en prijs en snelheid van levering

die ik had gekozen was er niet werd terug gebeld en een goed voorstel voor een andere. na vergelijking op internet waren hun de goedkoopste

O.F.Bloem 05-07-2015 In de winkel gekocht
Cruquis Hoofddorp

winkel zeer goed bereikbaar ruime parkeer mogelijk heden zeer prettig geholpen en wisten wat we wilden hebben omdat onze overleden machine ook een Siemens was en deze ons 18 jaar zonder 1 euro reparatie kosten heft gediend

de nieuwe machine werd stipt volgens afspraak geplaatst en aangesloten en de oude werd ook zonder problemen mee terug genomen

ruime keuze ook andere merken getoond en vakkundig gedemonstreerd maar gezien de vorige machine was onze keus snel gemaakt

zeker de vakkundige en prettige begeleiding en uitleg aan ieder aan te bevelen

Wij hebben nog nooit zo een prettig aankoop gedaan met zulke fantastische service hulp met uitleg als hier in Uw winkel bij groot winkel bedrijven kopen we nooit iets van dien aart je krijgt dan wel korting maar geen service zeker niet bij storingen. Dit is een van de grootste redenen van ons bezoek aan van Bemmel en Kroon En ook mede een tip van onze buren die ook een machine bij U kochten.

Peter lippold 05-07-2015 Via de website gekocht

Via internet gemakkelijk te bestellen.

Werden kwartier voor aflevering gebeld dat ze er aan komen

ruime keus

gemak, assortiment en service zijn aanbevelingswaardig

goed gevoel over snelheid van leveren en service erg correct

Hopthof 05-07-2015 Via de website gekocht

Sjakske5910 05-07-2015 Via de website gekocht

Makkelijke webshop,grote keuze,eenvoudig te bestellen en betalen.Je kunt zelf een aflever datum selecteren.

Tot nu toe Top.
Ik heb een Bosch Diepvries besteld met ordernummer BKI474059 .
Ik kreeg de beste prijs en via mail contact een super service.
Ik moest vanwege omstandigheden de aflever datum wijzigen en dat was met 1 telefoontje binen een minuut geregeld. Top !
Afleveren was perfect.Vooraf een mailtje en SMS wanneer en hoe laat de aflevering zou zijn. Alles precies volgens afspraak verlopen.

Ruime keuze met veel keuzes in merken en prijzen.

Voor mij de eerstebestelling bij deze winkel maar als het aan mij ligt zeker niet de laatste.

Goede prijs, geen kosten voor aflevering, direct response ne e-mail of telefoon. Perfecte afwerking zo als het hoort.

Nietvelt 05-07-2015 Via de website gekocht

Zeer vriendelijke en snelle afspraken.

Zeer klantvriendelijk. Chapeau!

Wat niet op voorraad was is snel te leveren.

Nog niet eerder meegemaakt dat een aankoop zo snel en goed geleverd is.

De verkoper was telefonish zeer coulant en hulpvaardig

ABV 04-07-2015 Via de website gekocht

We zochten een leverancier die zowel een Wasmachine als een droger konden leveren binnen het zelfde merk. Bemmel en Kroon heeft deze in het assortiment en op voorraad. Offerte, bestelling, betaling, levering, alles geschied zorgvuldig en klant gericht.

Bestelproces, e-mail contact en offerte als ook telefonisch contact verloopt netjes, klant en oplossingsgericht. Bemmel en Kroon blijkt zorgvuldig en klantvriendelijk met haar klanten om te gaan. Top service!

Maximale keuze, snelle levering, afspraak is afspraak. Top!

Goede winkel, oog voor de klant, oplossingsgericht, echt een aanrader.

Vriendelijk personeel, ook bij aflevering, keurig twee verdiepingen omhooggebracht, netjes aangesloten, service is van bestelling tot en met levering zeer goed verzorgd. Zie dat elders nog maar eens te vinden

wulp2 04-07-2015 Via de website gekocht

Alles ging vlot en duidelijk

Goede bezorgers, fantastische track&trace app

Duidelijk en volgens verwachting

Hier koop ik vaker. Ordernummer: BKI474774

hendriksklijnhout 04-07-2015 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Na de bestelling binnen een paar dagen geleverd en aangesloten.

Uitgebreid assortiment. Goede prijs kwaliteitverhouding.

472682 prima apparaat. mooie verlichting. flexibele indeling mogelijk. zelfsluitende deur. alarm wanneer je de deur niet goed dicht hebt gedaan. Een aanrader. Over de duurzaamheid kan ik nog niet veel zeggen. Het ziet er wel allemaal degelijk uit.

Ivo_de_Zeeuw 04-07-2015 Via de website gekocht

Via kieskeurig kom je gelijk op de plaats van het product. Dat is niet altijd het geval.
Hier plaats je het product in je mandje en afrekenen maar.

Alles gaat digitaal, lekker snel. Nieuwe koelkast besteld, afgerekend. Direct een afspraak gemaakt voor levering en inderdaad op de afgesproken tijd is de koelkast netjes geplaatst.

Ruime keuze, ik heb alleen even naar de Amerikaanse koelkasten gekeken. Maar had al een keuze gemaakt.

Ruime keuze, snelle afhandeling en Bemmel en Kroon maakt de beloftes waar.

abijsterbosch 03-07-2015 Via de website gekocht

Bestellen op site of telefonisch
Betalen met ideal en klaar is kees

Even een belletje naar ze over de leverdatum
En het was geregeld. Mailtje hoe laat ze plm komen en
Een sms hoe laat ze precies komen en alles klopte!!
Ze doen wat ze zeggen!!!

Grote keus

Omdat ze goed zeggen wat ze doen en vervolgens doen wat ze zeggen : no nonsens.

kees marks 03-07-2015 In de winkel gekocht
Den Haag, Forepark

via vergelijkingssite gezocht naar apparaat en goedkoopste aanbieder, dat bleek Bemmel en Kroon te zijn,aangezien wij op dat moment een juiste keuze wilde maken op zondag naar Bemmel en Kroon Forepark.

In de winkel direct gezien en aangesproken, dat gaf al goed gevoel, na 1 minuut kwam adviseur naar ons om onze keuze aan te horen en van commentaar te voorzien, en z'n advies hebben wij uiteindelijk, na diverse apparaten en merken vergeleken te hebben en nog steeds nam de adviseur de tijd en moeite om ons wegwijs te maken. apparaat gekocht, geen aanbetaling, was niet nodig, maar evengoed moet er toch betaald worden , afspraak geregeld voor de bezorging en deze ook weer eens telefonisch uitgesteld, bezorging stipt op tijd + 15 min. voordat de heren er aan kwamen werden wij gebeld dat ze er aan kwamen, mooie geste!

groot en diep genoeg,

nog meer dan hierboven beschreven?
gewoon TOP

Juiste assortiment en gedreven mensen die je op een rustige en adequate manier uitleg geven en adviseren

hedazoka 03-07-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

We zijn in de winkel van Bemmel en Kroon geweest waar een enorm assortiment aan wasmachines staat. dus ruime keus!

We werden goed voorgelicht welke wasmachine paste bij ons gebruik. eenmaal de keuze gemaakt kon de wasmachine ook meteen op maandag geleverd worden.

Zie gemak , enorm assortiment in verschillende prijsklassen.

goede service!

persoonlijk contact, ziet er netjes en overzichtelijk uit. Men nam de tijd voor een stukje uitleg en liet ons daarna even met rust om alles op een rijtje te zetten dus geen opdringerige verkoop. eenmaal keuze gemaakt was er een snelle afhandeling en betaling bij levering aan huis. Wasmachine werd snel gewisseld met de kapotte machine en vakkundig aangesloten! Kan Bemmel& Kroon iedereen aanraden!

Superoma 03-07-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

We hebben de website bezocht om ons te oriënteren.

Eerst rustig op ons gemak kijken in de winkel, daarna werden wij super geholpen! Omdat onze keuken al 16 jaar staat konden we helaas niet kiezen, er was maar 1 koelkast geschikt! Hier waren wij alleen noooooooooit achter gekomen.
Verkoper heeft voor ons firma Bosch gebeld en gevraagd welk type voor ons mogelijk was! Super!

Er staan voldoende koelkasten, wij hebben er zelf een gekocht en mijn schoonmoeder heeft er ook een gekocht en de verkoper gaf haar ook goed advies zodat zij geen miskoop op haar leeftijd heeft gekocht ( bijv handgrepen op de koelkast I.p.v. geen!

Wij hebben bij aanschaf van de keuken alle inbouwspullen al gekocht bij Bemmel en Kroon en alle apparaten zijn nu ook inmiddels vervangen door de producten van Bemmel en Kroon, de koelkast was voorlopig weer het laatste apparaat.

Onze aankopen hebben we altijd gedaan in de Dorpstraat in Zoetermeer maar helaas is het filiaal onlangs gesloten! Tripje naar Zoeterwoude vinden wij geen probleem👍

Karindeheer 03-07-2015 Via de website gekocht

Website is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk

Snel antwoord. Nette levererancier en heel snel.
Er is al oplossing voor er een probleem gaat komen.

Meer dan genoeg keus voor een betrekkelijk lage prijs

Ik ga deze winkel online zeker aanbevelen

Ik heb nog geen slechte dingen meegemaakt want ik ben net klant. Ik vind het meer dan netjes dat we bericht krijgen dat we een opvolger van onze bestelde wasmachine zouden krijgen voor dezelfde prijs , terwijl de machine duurder en uitgebreider is. Top

een goede klant 03-07-2015 In de winkel gekocht
forepark

goed advies, goede prijs kwaliteits verhouding

is als de beste

groot assortiment

dioe ik altijd al

Ton en Johanna Zoetendaal 03-07-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude rijndijk

snelle service en goede uitleg in de winkel wij zijn al jaren klant bij Bemmel & Kroon en worden steeds netjes geholpen en zeer snel bedient

Bij levering wordt je ook netjes behandeld en de service is perfect

assortiment is ruim voldoende en van hoge kwaliteit evenals de garantie,s

Wij zouden iedereen aan bevelen zaken te gaan doen bij Bemmel en Kroon
Speciaal voor de vriendelijke en goed behandelingen

Wij hebben in 2004 onze prachtige keuken gekocht en nog steeds als er nieuwe bezoekers komen vragen ze of deze keuken pas nieuw is.

12mirjam 03-07-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Via internet is aankoop goed en makkelijk te regelen. Overzichtelijk.
De winkel is ook prachtig, vriendelijk personeel. Goeie service!

Veel keus.

Vriendelijk, service gericht.

Korte en duidelijke afhandeling. Komen afspraken na.

birdseye11 03-07-2015 Via de website gekocht

Vlot en eenvoudig via het internet besteld

Zeer snelle levertijd die ook waargemaakt wordt. Je wordt voortdurend op de hoogte gehouden van de bezorgtijd, zowel via track en trace van Dynalogic, als per SMS een half uur voor aflevering. Je hoeft er niet een halve of hele dag voor thuis te blijven.

zeer uitgebreid

Gewoon alles super en vriendelijke bediening. Voor overleg direct telefonisch bereikbaar met een echte medewerker en niet een onpersoonlijk call-center figuur.

nvt.

tkeijzer 03-07-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk besteld en snel geleverd

Ze namen niet de oude afzuigkap mee, terwijl je dat wel kon aangeven bij de bestelling

Ze hadden de kap gewoon in voorraad

svolkerijk 02-07-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Zaterdag gekocht, maandag contact met installateur en dinsdag draaiende vaatwasser!

Veel keuze in alle prijsklassen, goede service en snelle levering.

Veel keuze, goede uitleg, snelle service en prima levering!

Plien528 30-06-2015 Via de website gekocht

Mijn vaatwasser online besteld, dit ging heel snel en makkelijk.
Overzichtelijke site, alles makkelijk te vinden.

Service is super. Zoals op de site staat vermeld kreeg ik een mail vooraf en werd ik 20 minuten vooraf gebeld wanneer ze zouden langskomen.

Kon goed kiezen tussen de verschillende vaatwassers.

Mijn zus adviseerde Bemmel en Kroon omdat zij en haar 2 dochters tevens witgoed hier hebben gekocht.
Ik zal dit ook zeker adviseren aan mijn middelste dochter die deze week een huis heeft gekocht.

Ik ben heel erg tevreden met de aankoop, de service, de snelle levering en plaatsing van de vaatwasser.

Miele kookplaat 30-06-2015 Via de website gekocht

Uitstekende website & dito telefonische afhandeling

Snelle correcte levering, zoals afgesproken. Inbouw indien gewenst mogelijk

Vond precies de kookplaat die ik nodig had. En op voorraad!!!

Prima webwinkel, dit!

Echt, zelden zo correct te woord gestaan + correcte en snelle afhandeling. Aanbevelenswaardig!

Anders15 30-06-2015 In de winkel gekocht

fijne website

uitgebreide uitleg over mogelijkheden apparatuur

goed assortiment, veel te zien, mooie keukens, veel apparatuur te vergelijken.

Prima uitleg, bijzonder vriendelijk personeel, goede acties, mooi aanbod gekregen. Geen aanbetaling, ideal link voor levering. Kortom TOP!

Natils 29-06-2015 Via de website gekocht

Goede duidelijke site!

Zaterdag de vaatwasser besteld en nu al in huis, super snelle service.

Deze vaatwasser had onze voorkeur na onderzoek, overal niet leverbaar en bij Bemmel en kroon wel leverbaar.

Dit was de eerste keer dat wij iets hebben besteld bij dit bedrijf, maar zeker voor herhaling vatbaar. Duidelijke communicatie en snelle levering en service.

Super goede ervaring