Deze score is berekend op basis van 3213 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Sebastiaan Moens 10-01-2015 Via de website gekocht

Bestellen gaat heel gemakkelijk, de bezorging is heel goed geregeld!!

Ben erg tevreden met de hele gang van zaken, communicatie was helder en netjes, regelmatig een update per mail over de status van uitlevering en bezorging. top.

gebruiker uit arnhem 10-01-2015 Via de website gekocht

duidelijk en makkelijk online bestellen met ook de laagste prijs, hoe mooi is het!

Mail in je inbox en op de bezorgdag een tijdsindicatie in je mail. Half uur voor de bezorging een telefoontje van de bezorgers.

Ziet er allemaal heel goed uit

Compliment voor de website en het gemak van de bestelling. De bezorgers waren zelfs nog beter. Erg netjes door zelfs de voeten te vegen met een zware wasmachine in de handen. Al met al liep de bestelling en de bezorging op rolletjes. Wasmachine draait momenteel zijn eerste wasje, daar kan ik nog niks over zeggen.

benvanklinken 10-01-2015 Via de website gekocht

Alles duidelijk opgesteld

uitstekend geregeld met voldoende keuzemogelijkheden

Vlot geregeld, goede leveringsservice, afspraken nakomend. goede prijzen.

lopje68 10-01-2015 Via de website gekocht

Ruime keuze met duidelijk uitleg over produkt

Vragen via klanten service worden binnen 1 werkdag afgehandeld

Ruime keuze binnen de verschillende groepen

Al vaker producten besteld en service en contacten zijn altijd goed en op tijd, dit geld ook voor de leveringen via de koerier.

De keuze uit producten is zeer ruim en tegen zeer scherpe prijzen. Als je een scherpere aanbieding tegen komt kun je dat naar de verkoopafdeling mailen en krijg je een passende offerte. goede ervaring en service.

JohanHoffman 10-01-2015 In de winkel gekocht
Den Haag Forepark

Goede service, prettig meedenken door de verkoper, snelle levering en goede montage

henk winter 10-01-2015 Via de website gekocht

Goede website en de bezorging is goed een half uur voor de bezorging een sms je en op de minuut naukeurig bezorgd

Na een telefoontje naar Bemmel en Kroon of er ook op zaterdag bezorgd word hebben we direct telefonisch de bestelling in orde gemaakt en hebben ze de bestelling direct verzend klaar gemaakt na dat ik had betaald.

Gemakkelijk bestellen perfecte levering goede bezorging

egtrw 10-01-2015 Via de website gekocht

natuurlijk weer even wennen. Instellingen hier en daar even zoeken, maar dan kon je er wel uit. Verder wijst het zich wel vrij goed vanzelf.

Steeds goed geInformeerd over de levering en alles verliep vlotjes.

Ik was zeer gericht op zoek en had mijn voorkeur makkelijk te pakken.

Het is de eerste keer dat ik bij deze leverancier heb besteld. Dat is prima bevallen, dus een volgende keer zal ik makkelijk weer hier bestellen. Hopelijk wordtde huidige ervaring dan doorgezet.

Wilma en Dick 10-01-2015 Via de website gekocht

Groot assortiment met goede prijzen. Vriendelijke en snelle reactie en aflevering van de gaskookplaat ook met goede koerier die je telefonisch op de hoogte houdt wanneer de koerier komt. Kortom top.

Goede winkel. Ruime keuze, goede prijzen, snel antwoord op mails en goede, snelle bezorging.

Hazerswoude 10-01-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

zeer goed geholpen in de winkel, volgende dag meteen geleverd.in de avond mail gekregen hoe laat ze kwamen ze kwamen tussen 8 en 11 uur kreeg netjes 10 min van tevoren een belletje dat ze eraan kwamen

zou de winkel zeker aanbevelen goeie service en met de extra garantie erbij gekocht voor €80,- zit je de komende 5 jaar goed.

wij hebben hier al meerdere spullen gekocht omdat de verkopers verstand van zaken hebben en zeker niet aandringen en snelle levering en plaatsing van de spullen. Onze wasmachine werd zonder extra kosten boven in de badkamer gezet gesteld en aangesloten. Verpakkingsmateriaal werd ook meegenomen en zelfs de oude wasmachine. Hier kunnen heel wat bedrijven een voorbeeld aan nemen

Corrie janssen 10-01-2015 In de winkel gekocht
Den haag neckar

Het is een fijne winkel

Er was genoeg in assortiment.elike prijs klassen

Als je iets voor je huis wil kopen keuken of wasmachine of alles voor in de keuken .genoeg keus

Ik zou niet weten wat je niet goed is .het personeel zeer vriendelijk .en het wordt goed uitgelegd.

Mieke1644 10-01-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Handige indeling, daardoor kunnen de pannen er ook in!!!Tijdens het wassen vrij stil, dat is bij een open keuken wel prettig.

vriendelijk en correct

veel keuze, duidelijke presentatie opstelling. Mooie zaak.

Deskundig advies zonder opdringerig te worden.

Een mooie overzichtelijke winkel, met veel keuze.

Joanvde 10-01-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site, na bestelling snel gebeld om een afspraak voor levering en installatie te maken.

Bij levering bleek ik als klant een verkeerde keuze gemaakt te hebben in de hoogte van de vaatwasser. Monteur heeft dit ter plekke perfect opgelost.

Goed product, maar vooral ook goede service en zeer vriendelijke medewerkers/ monteurs.

Zoals al gezegd: snelle en adequate benadering. Flexibel in het zoeken naar een passende oplossing. Fijne, professionele en vriendelijke benadering van monteurs. Zeer tevreden!

Aclypse 09-01-2015 Via de website gekocht

Goed bereikbaar voor vragen en advies. Duidelijke site.

Direct mails met alle relevante info en iDEAL link. Factuur aangepast nav mijn verzoek.

Product: Bosch WTY88783NL - ordernummer DH443795. Goed bereikbaar voor vragen en advies. Scherpe prijzen. Deskundige klantenservice. Zeer snelle en correcte levering. Vriendelijk en kundig afgeleverd en geplaatst. Zeer tevreden en raad B&K van harte aan.

VanValkenburg 09-01-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Vriendelijke en erg behulpzame verkopers die je met al je vragen helpen en uitgebreid de tijd voor je nemen zodat je een goede keus kunt maken.

Ruime keus en in vergelijking met andere winkels zijn de producten zeer voordelig geprijsd.

Ik ben zeer tevreden. Van de ontvangst in de winkel tot aan de bezorging aan huis was alles tot in de puntjes verzorgd.

Ik ben zeer tevreden over het hele aankoopproces. Ik werd erg vriendelijk in de winkel ontvangen en de verkoper wist alles van de producten zodat ik samen met hem een goede keus kon maken. En ook de prijzen waren zeer schappelijk. De bezorging was gelijk de volgende morgen en ik werd via e-mail en telefoon precies op de hoogte gehouden hoe laat de bezorging zou plaatsvinden. Ook de bezorging was tip top in orde, meteen alles aangesloten zodat ik de droger gelijk in gebruik kon nemen. Enkele weken geleden heb ik hier ook een LG wasmachine gekocht en toen is alles ook perfect verlopen. Ik zal dan ook in de toekomst ook zeker weer naar Bemmel en Kroon gaan. J. van Valkenburg, Leiden (ordernummer ZTW443803)

Drieshuiz 09-01-2015 Via de website gekocht

Goede service , snelle levering, goede prijs

Goed assortiment, snelle levering, keurige service, keurig personeel en service

jeroenvanzessen 09-01-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website,product snel kunnen vinden, kon gelijk de levertijden zien.gisteren middag besteld vanmorgen al in huis

je krijgt snel respons over je aankoop via email ook op de dag van levering een email wanneer ze komen leveren en een half uur van te voren gebeld dat ze komen leveren.

meer dan genoeg keus.

zeer vakkundig en snel worden de zaken afgehandeld.

oordeel webwinkel van Bemmel en Kroon is vakkundig, duidelijk en alles wordt snel afgehandeld.zal zeker in de toekomst opnieuw bestellingen plaatsen

zonnetje 54 09-01-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Kregen de rust om zelf in de winkel te kijken, maar het personeel was goed bereikbaar voor vragen.

Er waren volop keuze mogelijkheden en in allerlei prijzen

Fijn personeel met kennis van zaken.
Duidelijke regels omtrent de bezorging.

De winkel is goed bereikbaar en er is voldoende parkeerplaats voor de winkel. Prettig personeel met kennis van zaken. Als klant krijg je de mogelijkheid om op je gemak eerst zelf rond te kijken. Duidelijke inrichting van de winkel. Een snelle en goed geregelde bringservice.

Mike3010 09-01-2015 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website,van producten bekijken tm definitief bestellen.Keurig en snel een bevestiging van de aankoop, zelfs een aanpassing(was kortingsbutton) vergeten was geen probleem en werd direct aangepast.

Keurig de volgende dag al bezorgd en gemonteerd door nette medewerkers.Half uur van te voren werd ik keurig gebeld dat de bestelling eraan kwam.

Wat ik zocht was op voorraad,prima assortiment voor een scherpe prijs.

Een zeer goede en gebruiksvriendelijke webwinkel met een groot assortiment en scherpe prijzen. Bovenal, Klantvriendelijk

Een webwinkel welke klantvriendelijkheid en Service hoog in het vaandel heeft staan.

danielcornelisse 09-01-2015 Via de website gekocht

Erg duidelijk en overzichtelijk

Gratis en voor niets werd de nieuwe wasmachine naar boven getild 2e verdieping. Ook werd de oude gelijk meegenomen.

Wij hebben weer voor Bemmel en Kroon gekozen omdat onze droger de vorige keer ook netjes werd bezorgd. Onze nieuwe bestelling BKI443462 werd nu weer super netjes en snel afgeleverd en op de juiste plaats gezet.

bemmel09 09-01-2015 In de winkel gekocht
den haag

zie mijn review

Na eerst de bijzonder overzichtelijke website van Bemmel & Kroon te hebben geraadpleegd stapten wij bij het filiaal Den Haag naar binnen. Nadat ons enige tijd gegund was even rond te kijken werden wij zonder enige vorm van opdringerigheid aangesproken door een vriendelijke medewerker. Nadat wij onze wensen kenbaar hadden gemaakt en al onze vragen correct waren beantwoord hebben wij, in overleg met de medewerker, die over de nodige vakkennis bleek te beschikken, onze definitieve keuze bepaald. De levertijd was slechts 1 dag en de zelfde middag ontvingen wij een mail over het tijdstip van bezorging. De leverantie werd keurig op de afgesproken tijd uitgevoerd. Wij zijn al met al bijzonder te spreken over de hele gang van zaken en wensen dit dan ook bij deze kenbaar te maken.

Rick55555 09-01-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig bestellen via internet - snelle opvolging met Mail en sms.
Ideaal is op dag van aflevering om 08:00 uur een mail van welk dagdeel de bezorging. 20 minuten voor levering nogmaals een belletje.
Makkelijker kan niet!

Naast een overzichtelijke levering werd het apparaat op de gewenste plaats in huis (zolder) gezet en aangesloten.
Oude namen ze mee retour. En dat voor een schappelijke scherpe prijs.

Voldoende keus in kwaliteit en prijs.
Beste keus of koop Consumentenbond helder op site vindbaar.

Scherp geprijsd , betrouwbaar en optimale dienstverlening.
Ik zou zo weer bij Bemmel en Kroon kopen!

Naast mijn positieve bevindingen vind ik het klantvriendelijk om in de orderbevestiging te vermelden hoe je contact op kunt nemen bij afwijkingen in de levering of bij het product. Perfecte samenwerking en uitvoering met Dynalogic transporteur.

longfield 09-01-2015 In de winkel gekocht

Overzichtelijk

Attent en goed geholpen

ruim voldoende

Vooral voor de goede service

Winkel ziet er netjes uit

Barbara59 09-01-2015 Via de website gekocht

Vandaag besteld de volgende dag al geleverd.

Prima service. Kreeg voor 8 uur al een mailtje met de verwachte leveringstijd en daarna ook nog een sms.
Ze waren ook keurig op tijd.

Je krijgt waar je voor gekozen hebt. Snelle levering met vriendelijk mensen

peter1850 09-01-2015 Via de website gekocht

Ik wil ook wel eens kans maken op die 100 euro, maar ik win nooit iets. Daarom: Wat een fantastische winkel met heel veel service en en hele lage prijzen. Ik zal het iedereen aanraden.

Ceel1974 09-01-2015 In de winkel gekocht
cruquius

Heb al veel bij bemmel en kroon gekocht, zowel Online als fysiek in de winkel, zeer goede service en een top assortiment met een scherpe prijs

Pascal Kluin 09-01-2015 Via de website gekocht

Oude wasmachine is ook netjes van de eerste verdieping gehaald.

Binnen 1 dag reactie op offerte. Servicekosten niet in rekening gebracht.
Is geleverd op de eerste door mij voorgestelde gewenste datum.

Kreeg een nieuwer en duurder type voor hetzelfde geld geleverd.

Ik zeg, DOEN!

Top. Vraag via de website een offerte aan, dik kreeg een iets beter aanbod dan op kieskeurig. Ordernummer BKI443148

Charlotte018 09-01-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website. Soms is de beschrijving bij de producten enigszins summier. Bestelproces zeer duidelijk. Telefonisch vriendelijk en deskundig te woord gestaan en zonder wachttijd.

Snelle levering, vriendelijke en deskundige bezorgers, goede service aan de telefoon, goede service m.b.t. bekendmaking tijd van levering.

Niet enorm veel maar wel voldoende keuze ook voor een kleiner budget.

Zeer tevreden over mijn producten (wasmachine en vrijstaande vriezer), het bestelproces en de levering.

anne-marie58 09-01-2015 Via de website gekocht

Snelle website met uitgebreide informatie over artikelen.

Snelle reactie op vragen.
Goede berichtgeving omtrent levering met tijdsindicatie zodat je niet hele dag thuis hoeft te blijven.

kaatjedordt 09-01-2015 Via de website gekocht

snelle levering

na een dag binnen

genoeg keus

zelf geen klachten en ben tevree van handelen

snelle corecte levering,binnen een dag in huis

mirjana81 09-01-2015 Via de website gekocht

Meteen contact. Alles direct in orde gemaakt

Alles is voor mij geregeld

Prima in orde

Snel levering. Gratis geleverd.

Prima service

KeesDoppenberg 09-01-2015 Via de website gekocht

Het was erg eenvoudig om een bestelling te plaatsen

Het bestelde artikel is binnen 24 uur geleverd, en wel exact op de afgesproken dag en tijd.

Alles is zo vlot verlopen dat ik deze winkel zeker zou aanbevelen

Door bovenstaande beoordeling is mijn motivatie wel duidelijk

The truth 09-01-2015 Via de website gekocht

Ondanks de website, even bellen en alles met de verkoper doorgesproken en me een nog mooier aanbod gedaan,

Kon de volgende dag geleverd worden, inclusief plaatsing op de tweede verdieping, plus droger weer erboven op plaatsen en oude aparaaat meegenomen. Dit alles zonder extra kosten. Ook leuk dat je bezorgers via google map kan volgen, dus niet meer afwachten op de deurbel.

Goedkoop, snel en goede service.
Dat is een moeilijke combinatie.
Maar met order DH443708 is dit zeker gelukt

Ordernummer DH443708

The truth 09-05-2015

HEt gaat hier om ordernummer ZTM463802

RobMethorst 09-01-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Prima winkel, goed ingedeeld, gemakkelijk te vinden.

Zeer deskundige, behulpzame en meedenkende verkoper, die ons netjes alle keuzemogelijkheden uitlegde en een passende inbouwkoelkast kon leveren

We hebben precies gevonden wat we zochten

Goede service, goede prijs, mogelijkheid om te installeren

Het is onze tweede keer dat we de winkel hebben bezocht en naar volle tevredenheid zijn geholpen, goede spullen prima prijs, uitstekende verkopers.

pcvdg63 09-01-2015 Via de website gekocht

Deze mensen weten waarover ze het hebben, wisten dat mijn ikea deurtje ook op mijn nieuwe Indesit vaatwasser zou passen. Prijzen zijn erg scherp, Levering was gratis, ook naar België, extra kassakorting is net dat beetje extra wat mijn aankoop bij B&K de doorslag gaf.

phboonstra 08-01-2015 Via de website gekocht

gewenst exemplaar was snel te vinden en specs waren duidelijk. kon goed vergelijken met andere machines

de service was snel en vakkundig. afhandeling ging snel in de webstore en de levering was vlot en op het afgesproken tijdstip. van de bandbreedte van twee uur waren ze er in het eerste half uur. de bezorgdienst plaatste de wasmachine op vakkundige wijze en heeft hem aangesloten en ingesteld. zodat we direct konden beginnen met wassen.

heb nu alleen gekeken naar wasmachines maar kom zeker terug gezien het brede assortiment

snelle levering en ruim aanbod en vakkundige plaatsing. goed bedrijf daarvoor in de armen genomen Dynalogic.

erg tevreden met de winkel zoals hierboven te lezen. mooie uitbreiding zou zijn het betalen met een creditkaart gratis dit ivm de verzekering voor een jaar.

Fonte 08-01-2015 In de winkel gekocht
Leidschendam

Winkel dichtnij en makkelijk bereikbaar. Snel en correct geholpen.

Product moest worden besteld. Dit gebeurde op efficiente wijze met goede uitleg over waarom.

Zie eerdere motivering

Leclair 08-01-2015 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Tot in de betreffende ruimte gebracht,zelf op zijn plaats gezet en aangesloten door medewerkers. Top!

Telefonisch besteld waardoor ik de extra service gratis kreeg. Bestelling is tot in mijn badkamer bezorgd en boven mijn wasmachine geplaatst. Ook is het product aangesloten. Medewerkers zijn vriendelijk en werken snel. Levering allemaal volgens afspraak.

Veel keuze en goede informatie.

Prima winkel. Veel keuzes. Goede informatie en service.

Alles is perfect gegaan volgens afspraak. Levering is snel en duidelijk. Je krijgt mails en een telefoontje als ze onderweg naar je toe gaan. Heel netjes! Zie je zelden tegenwoordig.

bamiclausa 08-01-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Keurig geholpen en alle tijd gekregen om eerst zelf in de winkel te speuren...

Niet te veel; gewoon genoeg!

Super service!

We kwamen binnen en eigenlijk voelde het gewoon goed! Na voor ons de juiste benadering de koop gesloten, en nu heel blij met de aankoop. Hij moet alleen nog geïnstalleerd worden a.s. Zaterdag, dus de vraag "Hoe lang in bezit" is niet helemaal goed ingevuld 😉

arjanvinnie 08-01-2015 Via de website gekocht

De site heeft een duidelijk overzicht, makkelijk te bestellen.

Koelkast werd op zijn plek afgeleverd dit was inbegrepen bij de prijs. Bij afleveringen was er een glasplaat beschadigd en er was geen eierrekje mee geleverd. Mailtje verstuurd, volgende dag antwoord en een dag daarna antwoordt van het merk LG zelf dat deze 2 producten binnen 5 werkdagen wordt afgeleverd, dit is ook volgens afspraak gebeurt.

Al meerdere producten besteld bij Bemmel&Kroon, altijd de laagste prijs + extra service.

Fijne winkel zowel online als fysiek. Kijken mee naar een oplossing. Snel antwoord via mail.

vogeltjespoep 08-01-2015 Via de website gekocht

snel en goed

feilloos uitgevoerd

wat wil je nog meer?

doen

op en top service

Estherpenning 08-01-2015 Via de website gekocht

Heel eenvoudig via internet een wasmachine uitgezocht. Vervolgens telefonisch contact gezocht en daarbij netjes geholpen.

Machine werd op de dag bezorgd die ons het beste uitkwam. En ze hebben deze als service naar boven (1e etage) gebracht en geïnstalleerd.

Goede service, goed assortiment.

onlineaankoop 08-01-2015 Via de website gekocht

duidelijke site

Afspraken goed nagekomen, bestelde type was niet meer leverbaar, Bemmel en Kroon hebben de opvolger uit eigen beweging voor de zelfde voorwaarden geleverd

Ben er niet zo voor om online in een web winkel te kopen, maar omdat deze ook een fysieke winkel heeft en het betalen bij aflevering mogelijk is, heeft de doorslag gegeven

Double R 08-01-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website en telefonisch goed bereikbaar.

Bestelde product was niet meer leverbaar. Direct een aanbod van een duurder maar technisch minimaal gelijkwaardig product. Hiervan werden wij zowel per telefoon als per mail op de hoogte gesteld.

Voor een vaatwasser, waar wij naar opzoek waren, hadden ze een breed assortiment met een scherpe prijsstelling.

Tot dusver geen negatieve ervaringen. Opvolging van afspraken gaan prima en met name het persoonlijke contact vind ik prettig, dat tref je lang niet overal zo.

Zoals eerder gesteld een prima bedrijf waar goede en heldere afspraken mee te maken zijn. Door de feestdagen duurde de aflevering iets langer dan normaal, echter werd dit keurig vooraf gemeld. Met name het directe contact met 1 persoon is prettig. Ondanks de relatief kleine order is onze ervaring positief.

Sandra Flohr 08-01-2015 Via de website gekocht

Wat een supersnelle en goede service van Bemmel en Kroon. Ik wilde eerst deze magnetron bij een voor mij bekende winkelketen kopen. Op de site stond gratis bezorgen, maar nadat ik de bestelling bijna volledig had ingevuld bleek toch dat deze magnetron niet gratis geleverd werd. Ik kon hem wel na 3 dagen afhalen bij een filiaal. Daarom toch maar besteld bij het voor mij totaal onbekende Bemmel en Kroon. Was goedkoopst in prijs, de levering was gratis. Niks teveel gepromoot op de site van kieskeurig! De magnetron werd keurig afgeleverd op het tijdstip dat aan was gegeven in de mail en de oude magnetron is ook meegenomen zoals ik op bestelformulier aan kon geven.

Hans Schipper 08-01-2015 In de winkel gekocht
Cruquius Cruquiusplein 50

Zeer gebruiksvriendelijk apparaat.

Zeer goede service in de winkel en snelle bezorging,

Zeer ruimte sortering van inductie kookplaten en andere apparaten

Zeer zeker aanbevelen bij vrienden en familie.

Wij vinden deze winkel top gezien de service en klantvriendelijkheid.

clklevant 08-01-2015 Via de website gekocht

overzichtelijke site met eerlijke info over nieuwe versies etc

prima levering op een dag die jij wil, tijdstip wordt telefonisch en per sms en mail bekend gemaakt

veel keus in goede kwaliteitsmerken

uitstekende serevice, snelle en correcte levering en nog een van de voordeligste ook

breed en compleet assortiment, goede site, correcte levering en uitstekende service

de Vries familie 08-01-2015 In de winkel gekocht
Den Haag, Nectar 24 (Forepark)

Op de website van Bemmel en Kroon gemakkelijk een keuze kunnen maken uit de wasdrogers die op voorraad waren.
De daadwerkelijke aankoop gingen wij bij de dichtstbijzijnde winkel doen.

In de winkel werd ons kundige hulp geboden. Het door ons op de website uitgezochte type Siemens wasdroger bleek tóch niet op voorraad te zijn, maar na goed advies van de verkoper (bedankt Bob van Groot Battavé) zijn wij overgegaan tot de aankoop van een ander type wasdroger van hetzelfde merk. Een betere zelfs.

De levertijd is snel en het is geen enkel probleem om een bezorg dag te kiezen waarop het ons uitkwam.

Er is ruim voldoende keuze in de winkel om tot een weloverwogen aankoop te kunnen komen.
De door ons gekochte wasdroger, een Siemens Type WT47W590NL werd voor een goede prijs aan ons verkocht. Samen met extra garantiejaren die eveneens voor een goede prijs werden aangeboden, gingen wij met een zeer tevreden gevoel de winkel uit.

Goede service. Kundig. Ze weten daar waar ze over praten.
Snelle levering. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Er is qua prijs ook wel wat te onderhandelen.

f hardeman 08-01-2015 Via de website gekocht

besteld en de volgende dag geleverd

werd gebeld dat ze er over 10 in zouden zijn en mail gehad dat ze zouden leveren met tijdstip erbij

genoeg

ik zou ze aanbevelen vriendelijk mensen en goede services

ja is goed alles via afspraak en snel

Lbijlard 08-01-2015 Via de website gekocht

Een telefoontje en volgende dag had ik de droger in huis!

Ik stelde een voorraad vraag en de aardige heer wist direct dat deze droger uitloop model was en bood mij nieuw model met grotere inhoud voor zede bedrag aan..

stoop1960 08-01-2015 Via de website gekocht

Heel gemakkelijk, vaatwasser kapot, snel een nieuwe uitgezocht en snel geleverd.

Prima service, steeds op de hoogte gehouden van de status van de bestelling, contact over levering en netjes op tijd geleverd en geïnstalleerd.

Voldoende keuze om een goede keuze te maken

Zou hem zeker aanmelden, met het hierboven gekenschetste, zoals service, contact, levering e.d.

Service, contact, status, levering allemaal prima in orde. Geen klachten !!