Deze score is berekend op basis van 2948 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

John 28-12-2018

De levering van een Bosch warmtepomp droger is volgens afspraak gedaan en het oude apparaat is door de bezorgers meegenomen alsmede de verpakking van het nieuwe apparaat.
Prima

Jolijn 28-12-2018

Ik heb voor Bemmel en Kroon gekozen, omdat zij de beste deal hadden voor mijn wasmachine. Ik heb de wasmachine in juni al gekocht, maar gelukkig mocht mijn order pas nu komen, want ik had de sleutels van mijn huis nog niet.

Top service, aanrader.

Sandra 28-12-2018

Telefonisch het gasfornuis besteld als kado voor mijn moeder. Supervriendelijke en behulpzame meneer Bob van filiaal Den Haag die alles perfect heeft geregeld. Super levering en service. Top bedrijf!

Albert 28-12-2018

Snelle en prima levering. Werd keurig boven gebracht en ook perfect aangesloten. TOP.

Evert 28-12-2018

Snelle en correcte levering en inbouw van onze nieuwe koelkast. Erg netjes gedaan!

Hr J Miedema 28-12-2018

Alhoewel we niet gepland hadden om een wasmachine bij Bemmel & Kroon te kopen waren we wel op internet op zoek bij diverse online winkels. Op weg naar kop koffie in Cruquius toevallig even in de winkel langs en aangenaam verrast door; goede voorlichting, aardige service; zelfde LG wasdroog combinatie aanzienlijk voordeliger dan online aanbiedingen met extra korting. En bovendien next dat delivery zeer vlot geregeld.. boven verwachting dus snelle levering , installatie en voordeliger, kan iedereen aanbevelen eerst bij deze zaak langs te gaan, goede service en voordeliger dan online ketens!

Minet van Staden 28-12-2018

Snelle levering met veel keuze mogelijkheden. Enorm blij met onze nieuwe koelkast. De bezorgers waren vakkundig en zeer behulpzaam.

D.de Wijngaert 28-12-2018

In alle eerlijkheid doet Bemmel niet omder voor de twee andere grote witgoed winkels, Cool Blue en Mediamarkt wat prijs en levering van een Amerikaanse ijskast.
Hij moest op de b.g. geplaatst worden en dat is gebeurd. Op tijd met een telefoontje een kwartier voor aankomst.
Bemmel is daarbij een keuken en witgoed leverancier met een zeer fraaie winkel.
En je wordt netjes geholpen. Het enige verschil zijn de uniformen die me,deserteurs eldersw','in vergelijk met de danser twee hier genoemde.

L. Vos 28-12-2018

Wat een fijne shop! Keurig geholpen en een alternatief aangeboden gekregen omdat het bestelde apparaat niet meer leverbaar was. Geweldige service en de bezorging ging ook prima!

L. Vos 28-12-2018

Carla van Haaren 28-12-2018

Wat een service bij Bemmel Kroon goeie en eerlijke uitleg. Volgende dag netjes afgeleverd en aangesloten. Echt een aanrader.

JvS 28-12-2018

- De keuze via de website voor een wasmachine was goed.
- De levering was op tijd
- Er werd een niet bestelde wasmachine afgeleverd zag ik achteraf :
"de bestelde machine was niet leverbaar" E.e.a werd niet gecommuniceerd.
- De geleverde machine week iets af van de bestelde. Deze bleek iets goedkoper ( € 40 )
- Daar moest ik zelf achterkomen, daarna werd dit bedrag alsnog overgemaakt.

Frank van Heusden 28-12-2018

De levering was goed en snel wegens de mailing en 20 min voor de bezorging een telefoontje.
Maar in de winkel werd mij niet verteld dat deze koelkast aan weerszijden 5 cm vrij moest staan. Bij mij staat de koelkast te dicht tegen 1 muur, de andere zijden zijn vrij.
Hij doet het echter goed en is niet hoorbaar. Ook merkte ik dat de feitelijk binnen temperatuur in de cooling en de vriezer niet te controleren zijn. Je stelt de koelkast en vriezer in op een aantal graden en nergens zijn de echte binnen temperaturen te controleren. Ook dat werd mij niet verteld. De voordelen van dit apparaat staan in de winkel goed vermeld.

Martin 28-12-2018

Vriendelijke en deskundige verkoper geeft goede en klantgerichte informatie, ook na levering nog bereid voor extra informatie bij gebruik. TOP.

Sander 28-12-2018

Perfect! Concurrerende prijzen, snelle en betrouwbare levering incl track& trace, heldere communicatie. Aanrader!

Manou 28-12-2018

In de zaak zijn we goed geholpen alleen de inschatting van de montsge kosten worden te rooskleurig voorgesteld.
Zo zal bijvoorbeeld bijna niemand een electragroep over hebben voor de quooker waardoor er n extra schakelaartje nodig is. En zo waren er meer zaken bij de montage. De monteur was overigens zeer kundig en vriendelijk

Bernadet 28-12-2018

Snelle levering. Meerdere betaal Mogelijkheden. Na bestelling een dag later in huis!

ES 27-12-2018

Snelle en goede service, apparaat was niet meer aanwezig, daarom een upgrade gekregen welke beter was als het bestelde.
Afval netjes meegenomen na zorgvuldige aflevering. Earen netjes op tijd, ook goed door de bezorgers aangegeven.
Diepvriezer mooi, ruim en voldoet aan verwachting. Bedoening super eenvoudig.
Ansoluut aan te raden( bedrijf en apparast )

Hoogendoorn 27-12-2018

Wat een top winkel zeg! De door mij bestelde wasmachine werd niet meer geleverd, maar ik kreeg een nog betere. Geweldig. Ook de bezorgers waren top uiterst vriendelijk. Dat er nog extra 10 min van te voren over de aankomsttijd werd gebeld vonden wij een enorme winst

Amel 27-12-2018

Prima service. Ik had in eerste instantie een verkeerde bestelling gedaan maar dat was met een telefoontje opgelost. Verder ging alles heel vlot, onze inbouw wasmachine werd ruimschoots op tijd geleverd en vakkundig ingebouwd. Helemaal tevreden.

Nol 27-12-2018

Top zaak. Inbouw vaatwasser was elders goedkoper. Ik kreeg een aanbieding voor een betere (veel duurdere) voor het zelfde bedrag. Nu bespaar ik ook nog omdat hij zuiniger (A+++) is.

Matteo 27-12-2018

Wasmachine en wasdroger Siemens extraklasse besteld (alles op voorraad, top).
Gisteren besteld, vandaag thuis, top.
Vriendelijk monteurs, geen schade, ze werken met schone kleding, top.
Prijs?.....niet te geloven...echt TOP.

RR 27-12-2018

Een prachtige dikke voldoende voor Bemmel&Kroon! Onze vaatwasser ging op vrijdag 14 december kapot. Meteen online kijken voor een nieuwe en qua prijs kwam ik uit bij Bemmel&Kroon. Meteen een mail gestuurd of deze de volgende dag al geleverd kon worden. Dat kon en ik kreeg ook nog eens een klein beetje extra korting. Wauw wat een klantervaring! Mailcontact was na 21:00 uur en 13,5 uur later stonden ze al met de nieuwe vaatwasser voor de deur. Als een bedrijf hun processen, logistiek en voorraad wel op orde heeft, dan is het Bemmel&Kroon wel. Aanrader dus en ik koop hier volgende keer zeker weer!

Kraan 27-12-2018

In de winkel is alle keukenapparatuur overzichtelijk per apparaat gerangschikt. Dat maakt vergelijken eenvoudiger. De beschrijving bij de verschillende apparaten is informatief en duidelijk. De bediening is vriendelijk en servicegericht. En last but not least: de levering is vlot en stipt! Wij hadden onze oven al na 1 dag in huis en de bezorger liet een half uurtje van tevoren weten dat hij onderweg was. Keurig!

Peter 27-12-2018

Zeer goede service, scherpe prijs en de bezorging was uitstekend, vriendelijke bezorgers, zeer uitgebreide informatie aangaande tijdstip bezorging, heel goed

Familie V uit Zoetermeer, jarenlange klant 26-12-2018

Sfeervolle zaak, betrouwbaar, geduldig, prettige en neutrale advisering en tenslotte een zorgvuldige aflevering.

Pietje 25-12-2018

Prima service van Bemmel en Kroon! Vaatwasser is zoals omschreven en de levering op tijd en netjes. Oude apparaat is weer meegenomen

DJvL 25-12-2018

Prima !
Snelle service en aangesloten op de 2e verdieping, oude machine meegenomen.
Vrijdagavond bestellen, zaterdagavond weer wassen !

a.berwald 25-12-2018

Door mijn vrienden ben ik bij jullie gekomen en ik ben zeer tevreden alles .

Prima winkel met scherpe prijzen. 25-12-2018

Hebben eerder bij Bemmel en Kroon besteld en ook nu weer een goede levering en service ontvangen.
Dacht dat de wasdroger boven gebracht zou worden maar bleek niet het juiste vakje aangevinkt te hebben. Geen probleem Bemmel en Kroon heeft een nieuwe opdracht aangemaakt en de volgende dag werd de droger op zijn plaats gezet en de oude meegenomen, top.

Paul 24-12-2018

We waren op zoek naar speciale maat koelkast en oven. Via de Bemmel & Kroon website gevonden, en per e-mail een aktieprijs geoffreerd ontvangen - voor een nog nieuwer model. Zeer heldere en snelle communicatie, ook op zondag. Bezorgen en installatie waren goed op elkaar afgestemd. Prima service.

claire 24-12-2018 In de winkel gekocht

Vlot en adequaat

Wij kregen zeer vlot precies de informatie die wij nodig hadden: advies voor een nieuwe inbouwkoelkast.

Stef 24-12-2018

Prima website, duidelijke afspraken, tijdige levering met telefoontje vooraf. Voor de kerst geleverd. Droger netjes geplaatst en verpakking meegenomen. Al met al prima.

Leon 24-12-2018

Prima winkel, snelle service met concurrerende prijzen. Na bestelling goed geïnformeerd over voortgang en levering.

Sylvia 24-12-2018

Keurig netjes de koelkast en droger naar de 2de etage gebracht (geen lift) oude apparaten mee genomen. Waren ook keurig op tijd.

Peter 24-12-2018

Henk Jansen 24-12-2018

Beste lezers,
Het is voor ons de eerste maal dat wij iets hebben gekocht bij Bemmel & Kroon.
Het verbaast ons dat wij hiervoor het bedrijf niet kenden en altijd zaken deden bij de
"gevestigde orde".
Voor ons was het een verademing van de manier waarop onze order werd behandeld
en zeer goed op de hoogte zijn gehouden.
Voor ons is de volgende keuze niet moeilijk en bedank de medewerkers van Bemmel & Kroon.

Hellen 24-12-2018

Uitstekend.
Ruim binnen de afgesproken levertijd kreeg ik mijn spullen binnen. Het product voldoet helemaal aan mijn wensen. Voorlichting was top. Ondanks de kerstdrukte alle tijd om me steeds op de hoogte te houden.

Fleur 24-12-2018

Bemmel denkt mee, kijkt mee en wil verkopen wat bij je past. Ze gaan niet alleen voor het duurste van het duurste maar zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben onze keuken compleet gemaakt met een mooie oven van Neff en andere apparaten van Siemens. Wederom heel bij met Bemmel. Wij raden ze aan iedereen aan! Tot de volgende keer!

Marrie 24-12-2018

Heldere duidelijke site. Bemmel & Kroon staat bij ons bekend om zijn klantvriendelijke en ervaren service.

MB 24-12-2018

Deze Firma heeft al jaren de SERVICE hoog in het vaandel staan waardoor klanten niet zich nooit bedrogen zullen voelen.
Persoonlijke behandeling komt zeer betrouwd over en wekt een band.

Johannes020 24-12-2018

Mijn moeder van 83 had een nieuwe wasmachine besteld bij Bemmel & Kroon. Goedkoper dan andere aanbieders, snelle levertijd en inclusief installatie en meenemen van de oude wasmachine. Beter kon niet, leek het.
Helaas. Zij kwamen netjes op het afgesproken tijdstip en installeerden de machine keurig in de mijn moeders badkamer. Toen moest mijn moeder nog even 250 Euro afrekenen met de monteur. Zij liet de factuur zien die ik geprint had waarop toch echt inclusief installatie staat. Dit was ook geen 250 Euro. Maar de monteur stond erop en zij werd in eens een stuk minder vriendelijk behandelt. Schandalig om een klant en helemaal een vrouw op leeftijd op deze manier te behandelen, zij gebruikt de wasmachine nu met een stuk minder plezier. En daarnaast blijven wij erbij dat dit niet klopt, wij zijn met deze extra kosten niet bekend, er is ons op voorhand niets over medegedeeld. Heel jammer. Wij bestellen hier dan ook niet meer.

Mevr. Vrodier 24-12-2018

Oplichters zijn het. Online zogenaamd de goedkoopste zijn en heel snel reageren met offertes maar zodra ze komen leveren dien je na installatie in eens bij te betalen (ook al heb je al betaald voor bezorgen en installatie). Er wordt gedreigd dat ze de apparatuur weer deinstalleren en meenemen, samen met de oude apparatuur indien je niet ter plekke betaald. En als je dan contact zoekt dan geven ze geen gehoor meer. Nooit en nooit meer!
Fre 24-12-2018

Ik werk bij een rechtsbijstandverzekeraar en wij krijgen deze klacht vaker binnen. B&K vraagt hun klanten om op Kieskeurig, Facebook en andere sites een goede recensie te schrijven, hiermee kun je je aankoopbedrag terugwinnen. Daarom staan zij er zo goed voor qua beoordeling. Het mag overigens duidelijk zijn dan niemand dat bedrag vervolgens "terug wint"...

Nathalie 24-12-2018

Super top levering. Gisteravond om half 10 besteld en de volgende dag om 9.15 uur (voor kerst) geleverd. Ik heb nog nooit zo een snelle levering gehad.
De website is ook super duidelijk en overzichtelijk. Netjes alles omschreven en mocht je vragen hebben kun je contact met ze opnemen. Ook als je ergens anders een product goedkoper vindt kun je contact met ze opnemen en zoeken ze naar een oplossing.
Van te voren wordt je goed ingelicht over de bezorgtijd met sms'jes. En je kunt ook volgen wanneer de vrachtwagen ongeveer langs komt en van te voren krijg je een sms zodat als je niet thuis bent je naar huis kunt komen.

R Vijverberg 23-12-2018

Prettig geholpen door medewerker. Winkel ziet er overzichtelijk uit. Laagste prijs garantie.

Jeroen 23-12-2018

Geweldig geholpen! Snel en prima afhandeling. Na offerte volgde een definitief goed aanbod.

Inge 23-12-2018

Vanwege het grote prijsverschil gekozen voor Bemmel&Kroon. Daarnaast is mijn bestelling keurig netjes afgeleverd met keurige meldingen van aankomsttijden. Zeer tevreden dus over levering maar ook over het product zelf. Een volgende bestelling voor keukenapparatuur zal dan ook eerst bij dit bedrijf bekeken worden.

Ciske 23-12-2018

Wij hebben een nieuwe koel/vries combinatie bij Bemmel en Kroon gekocht in Zoeterwoude. Door de verkoper zijn wij goed op alle plus- en minpunten van diverse koelkasten gewezen. Voor ons was het toen niet moeilijk meer om een keuze te maken: een Liebherr 4815. En deze werd ook snel en goed geleverd. Ben erg blij met deze aankoop. Door Bemmel en Kroon ook extra service verleend: flessenrek, extra garantie en korting!

kees 23-12-2018

Koelkast is bezotgd. Bemerk bij inschakelen dat zijkant gehobbeld is en de koellast toch aardig wat geluid produceerd. Bij de winkel terug geweest om te informeren. Daar werd mij medegedeeld dat het normaal was voor een lg koelast. Nu maar contact met lg opgenomen, aangezien het geluid erger word.

Trotse klant 22-12-2018

Super winkel met een breed aanbod, je hoeft niet ver te zoeken (voor in mijn geval) naar inbouw apparatuur. Bemmel en kroon heeft het allemaal op voorraad.

Overigens mijn compimenten voor de bezorgservice, keurig gebeld door de bezorger voor komst.