Deze score is berekend op basis van 2983 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

- 02-03-2019

Top service! Netjes een berichtje ontvangen hoelaat het product geleverd zou worden en ze waren er precies op tijd!

Boudewijn 02-03-2019

Wasmachine binnen 24 uur netjes gebracht en (bijna) aangesloten (ik snap niet waarom het elektriciteit snoer zo kort moet zijn dat je eigenlijk in centimeters tekort komt) maar dat is iets waar een fabrikant en ontwerper zich eens over moeten buigen) 20 cm meer zou toch geen probleem moeten wezen.

Guido 02-03-2019

Snelle levering en goede communicatie over het tijdstip van levering. Een scherpe prijs voor deze LG wasmachine. De iDEAL betaling lukte niet maar ik werd daar meteen over teruggebeld. Top service.

Frans 02-03-2019

goed geholpen, goede prijs en een geweldige monteur. ( AJTec ) Niets op aan te merken!

Kimberly 02-03-2019

Goede prijs van het product, goede correcte levering volgens afspraak. We hadden moeite met een inductiekookplaat te vinden met een nisbreedte van 48 cm, dit was de enige optie. Bedankt!

Liek 02-03-2019

Prima geholpen, bestelling binnen de aangegeven tijd geleverd.

Enige verbeterpuntje is dat het bestel-tijdvak pas erg laat bekend is. Daarom moest ik een hele zaterdag vrijhouden omdat de levering tussen 8 en 20 uur zou zijn. Pas de nacht ervoor kreeg ik een mailtje dat ze tussen 10 en 13 uur zouden komen.

Maar voorderest top hoor!

Medendorp 01-03-2019

Goede artikelen, prima omschrijving en erg goede scherpe prijs. Levering zoals beloofd, hoed te volgen en precies op tijd

Monica Pereira 01-03-2019

We hebben een oven en een koelkast gekocht wat erg makkelijk ging op de site.
Via track en trace konden we de bestelling volgen, maar helaas werd de uiterlijke tijd niet gehaald.
De bezorgen waren echter vriendelijk en hulpvaardig.

Pien 01-03-2019

Goed en snel geholpen , via de mail snel antwoord terug . Zelfs op zondag! Keurig afgeleverd , pinnen bij aflevering .

Over de apparaten kan ik nog weinig zeggen , behalve dat ze er mooi uit zien .

Hennie van den Brink 01-03-2019

Er werd zeer snel gereageerd op mijn aanvraag. Nadat ik verteld had dat de prijs hoger was dan bij de concurrent werd de prijs direkt naar beneden bijgesteld. En ik vond het belangrijk om te betalen bij levering. De levering verliep zeer vriendelijk en ook snel.

Hennie van den Brink 01-03-2019

Theo 01-03-2019

Prettige behandeling in de winkel in Zoeterwoude. Dezelfde middag van de aankoop werd ik al gebelt voor het plaatsen van de vaatwasser. De nieuwe inbouw vaatwasser is inmiddels geplaatst, waarbij netjes werd gewerkt.

Angelina 01-03-2019

ordernummerxxx
Gisteren ging onze wasmachine stuk. We zochten op internet naar het nieuwste Samsung eco bubbel model met het mooie klepje voor de mensen die nog weleens een sokje vergeten 😂 model WW80K6404QW
Helaas zagen wij al snel dat het best een prijzig model was. Maar @bemmel&kroon vonden we een geweldige aanbieding voor juist dit nieuwste model. Savonds laat besteld .... vanochtend geleverd en aangesloten. Tevens een superieure bezorgdienst zeer accuraat en snel . Men wordt precies op de hoogte gehouden van de bezorging .
Nu zijn onze wensen uitgebreid en denken we eraan volgende maand ook de bijbehorende warmtepomp droger te bestellen uiteraard bij Bemmel & Kroon
🌟🌟🌟🌟🌟
5 sterren van ons

Ad Aarts 01-03-2019

Duidelijke website, zeer scherpe prijzen, goede feedback. Vakkundige en snelle installatie.

Marco 01-03-2019

Ik heb de koelkast twee maanden eerder besteld via de internetsite je kan dan de bezorgdatum plannen waneer jou dat uitkomt.
Netjes afgehandeld, via email op de hoogte gehouden en half uur van te voren werd ik gebeld dat ze kwamen bezorgen.

Jos 28-02-2019

Prijs van product en vindbaarheid op de site, zijn samen met ervaring van eerdere aankoop de reden om de oven hier te kopen. Nieuwer product gekregen voor dezelfde prijs en dit vooraf gemeld.

Jacqueline 28-02-2019

Goede service en duidelijke website, toen het product dat ik gekozen had uitverkocht bleek werd mij een goede oplossing geboden. Super blij mee.

Sandy Grishaver-Kalisingh 28-02-2019

Geweldige service en heel goed meedenken met de situatie. Goede inschatting maken wat er nodig is en vooraf alles samen doorspreken. Ook qua kosten, dus geen verrassing.

Harry 28-02-2019

Prima website.Alles duidelijk en na bestelling duidelijke info per mail.
Bezorging supersnel en er werd 5 minuten van tevoren gebeld dat zij er aan kwamen.Top!

N. Faas 28-02-2019

Vlotte bediening bij het zoeken naar een wasautomaat. De verkoper gaf goede voorlichting over de verschillen in de diverse automaten en dramde niet door, wat we (mijn vrouw en ik) als prettig ervoeren. Na een kwartiertje was de koop beslist en werden we nog voorgelicht over een eventueel uitgebreide garantie. Nadat bleek dat onze aanwinst de volgende dag al geleverd kon worden waren we blij gestemd. De aflevering en plaatsing van de aanwinst gebeurde op het tijdstip zoals per email werd beloofd.

Harrie 28-02-2019

Tevreden over de bestelling en levering.
Jammer dat de installatie- en bedieningshandleiding uitsluitend in het Frans waren

C van den Bos 28-02-2019

Het is prima op deze wijze iets bij dit bedrijf te bestellen.Het was niet in voorraad.Ze zijn gelijk in de slag gegaan om hem te leveren. Binnen een week geleverd.Ook het afleveren was prima geregeld

Inbouwvaatwasser 28-02-2019

Prima service in de winkel, we werden vriendelijk geholpen en kregen duidelijke uitleg.
De levering en aansluiting was uitstekend, er werd mij zelfs even tijd gegeven om de inbouwplek even schoon te maken, kregen van de monteur ook duidelijke uitleg over de werking. Alle verpakking werd meegenomen en hij liet alles kant en klaar achter, hij hielp ook nog met de plint welke we zelf hadden weggehaald.

K.R. Cras 28-02-2019

Ik heb de wasmachine in de winkel van Bemmel en Kroon in het Forepark Leidschendam/Voorburg gekocht, goede service netjes afgeleverd, alleen telefoontje halfuur voor aflevering ontbrak, voor de rest super

willem 27-02-2019

makkelijk en overzichtelijk, heel eenvoudig spullen te bestellen plus een snelle levering, dus zeer tevreden.

rudie 27-02-2019

Ik had zorgvuldig een wasmachine gesorteerd aan de hand van testen en reviews, echter die bleek niet meer leverbaar. Als alternatief kreeg ik dezelfde dag een ruim honderd euro duurdere machine aangeboden, voor het bedrag wat ik in eerste instantie zo moeten betalen, die ook prima reviews bleek te hebben. Netjes afgehandeld, prima service aan huis.

Maria 27-02-2019

Na vergelijking van wasdroogmachines op Kieskeurig kwam Bemmel en Kroon met de beste aanbieding. Ik werd telefonisch heel vriendelijk te woord gestaan en er werd moeite gedaan om mijn vragen te beantwoorden. De volgende dag werd de wasdroogmachine volgens afspraak geleverd en aangesloten, de oude machine en het verpakkingsmateriaal meegenomen.
Zeer tevreden over deze winkel.

Regeling 27-02-2019

Duidelijke en overzichtelijke site. Ook niet geheel onbelangrijk: zeer snelle en accurate aflevering!!

Tommy 27-02-2019

Zeer vlotte en communicatieve winkel, de leveranciers waren stipt op tijd , vriendelijk en heel behulpzaam.
Enorm snelle levering en een scherpe prijs, prima.
Victor Tommy

mr 27-02-2019

Snelle afhandeling en gaan mee met de laagste prijs en top service. ook de aftersales is oké

Cindie 27-02-2019

Mooie winkel in de Cruqius. Vriendelijk en kundig personeel. Ook de website is overzichtelijk. Uiteindelijk via de website besteld, de wasmachine bleek niet leverbaar en kregen gelijk een bericht dat we een upgrade kregen!! Ook voor de bezorging nog een mail gestuurd en kreeg snel een reactie terug.
Bezorging was ook prima, werd netjes gebeld 15 minuten van te voren dat ze eraan kwamen. Mannen hadden de machine zó boven, aangesloten en werkend!! Nog fijner; de oude namen ze mee!!

M. Fokker 26-02-2019

Makkelijk besteld en snel geleverd. Krijgt ruim op tijd een mail met verwacht tijdstip van leveren en half uurtje van te voren nog een sms.

R Berghout. 26-02-2019

Al jaren klant bij van Bemmel en kroon. Nu na haast 20 jaar weer een Miele wasmachine en vrieskastje gekocht. Goed advies. En fijne bezorgers.

Annemie aarts 26-02-2019

Zeer goed afgehandeld pluimpje voor deze zaak volgende keer zal ik zeker hier weer bestellen fijndat ze oude meenemen

Brian 26-02-2019

Bemmel en Kroon was veruit de goedkoopste v.w.b. de gekozen combi magnetron van Miele. Zou volgens de website de dag erna geleverd worden. Was er om 16.30 nog niet. Toen maar eens gebeld. Prima en vakkundig te woord gestaan. Op donderdag gebeld, zou uiteindelijk maandag bij hen binnen zijn en dinsdag worden uitgeleverd. Kreeg op vrijdag een mailtje dat hij Zaterdag al bezorgd zou worden. Uiteindelijk dus 1 dag te laat. Verder wel prima geholpen.

Hoogenraad 25-02-2019

Wij (mijn man, 2 kids en ikzelf) werden zeer vriendelijk ontvangen in de show room van Bemmel & Kroon in filiaal Zoeterwoude.
Op zoek naar een nieuwe wasmachine werd er in eerste instantie gevraagd of we hulp wilden.
Aangevend dat we eerst even zelf wilden kijken (dit terwijl de kids samen in de aanwezige bios naar cars 3 zaten te kijken) hebben wij samen wat machines bekeken en een keuze gemaakt.
Daarna de verkoper erbij geroepen voor wat uitleg naar waar onze keus (een Bosch) naar uit ging.
Prima keuze volgens verkoper, maar had ook nog een andere, "ergens anders staande" uitvoering van Samsung.
En na n korte maar duidelijke uitleg is onze keus dus toch die Samsung Q Drive Eco bubble 8kg geworden, die zeer stil, vooral snel en toch zuinig is.
En door de 100 euro korting van B&K en ook nog 100 euro cashback korting van Samsung, kwam hij op dezelfde prijs als die van Bosch wat onze eerste keus was, en dat was mooi meegenomen.
Ben er zeer Happy mee.
Een 10 zou t eigenlijk ook nog wel waard kunnen zijn.
Dus.... wil je geen opdringerige verkoper(s), prima uitleg, tevreden en met een goed gevoel de showroom verlaten, wetend dat de volgende dag de wasmachine (of n ander witgoed (of misschien n complete keuken)) vakkundig (op de 2e etage) afgeleverd en gemonteerd word... ga dan naar Bemmel en Kroon in Zoeterwoude.

ID 25-02-2019

in de mail was er iets niet helemaal duidelijk en toen heb ik gebeld met de klantenservice en toen ben heel netjes verder geholpen

Ronald 25-02-2019

Op zondagmiddag ging onze wasmachine stuk. De wens was een AEG en leve dan de internetmogelijkheden. Al snel kwamen we bij Bemmel en Kroon terecht, voor ons geen bekende site. Maar ze hadden de AEG en de reviews waren goed. Om 21.30 de bestelling geplaatst en nog geen 11 uur later draaide onze nieuwe wasmachine. Topservice en ook het smsbericht van de aankomststijd was bijzonder handig. Oude apparaat is meegenomen en de nieuwe aangesloten. Kan niet beter!

Heger 25-02-2019

Wij hebben híer al verschillende keren wat gekocht, nooit enig probleem gehad, en voordelig .

monique van den kerkhove 25-02-2019

"De levering is inbegrepen"... Tja. Mijn wasplaats was goed toegankelijk gemaakt. Mijn oude wasdroger moest niet meegenomen worden :daar heeft de firma al geen verdere kosten meer aan voor opruiming. Ik ben ouder, alleenstaand en niet goed ter been, dus ik vroeg de plaatsers mijn oude machine even naar mijn garage te brengen met hun karretje: njet, hun taak niet. Toen moest er een ijzeren draadje afgeknipt worden, maar ik vond mijn kniptang niet gisteren en vroeg de mannen zelf het draadje af te knippen: kon ook niet, geen kniptang bij, stel u voor! Waren ook niet voorzichtig: met het houten geraamte van rond de wasdroger tegen mijn verfwerk gestoten. Zeer ontevreden over die "plaatsing": nog eens van Bemmel: nooit! Nu maar hopen dat die machine goed werkt...

Hans Janssen 25-02-2019

Voor het eerst bij deze shop besteld (vaatwasser ). De bestelling en betaling ging makkelijk . Alles via email direct bevestigd. Voldoende uitleg over de bestelling en bezorging. Keurig op tijd afgeleverd. Uitstekende service aan huis . Website is overzichtelijk.

Ordernr: 407045

Rob verboom 25-02-2019

Onze oude wasmachine begaf het op zondag middag vervelend natuurlijk maar ja hij was 15 jaar oud.
Op zondag middag bij Bemmel en kroon een nieuwe besteld om 17 00 uur.
Dan denk je nou dat word wel een paar dagen zonder wasmachine maar nee hoor ik kon gelijk een afspraak maken dat hij maandag al geleverd zou worden.
In middels is hij geleverd en naar alle tevredenheid aan gesloten.
de rekening was ook nog een aangename verrassing die was nog eens 50 euro lager dan de prijs op de pagina van Bemmel en kroon dus dat is weer mooi meegenomen.
Bemmel en kroon heel erg bedankt voor de goede service.

Maurice 25-02-2019

Voor mij de eerste bestelling bij Bemmel&Kroon. Scherpe prijzen op veel gangbare apparaten en voldoende opties voor snelle levering. Handig is de "pinnen aan de deur" optie. Snelle communicatie over de bestelling en ook de (binnen 30 minuten na bestelling) geboden oplossing voor het niet voorradige artikel is prima. Dit laatste is overigens ook de reden voor het puntje aftrek, de website gaf in mijn geval dus niet de meest up-to-date informatie. Naast de bekende winkels, is dit voor mij voortaan een kandidaat.

Zeebrugge 25-02-2019

Snel en eenvoudig gevonden op hun site waarnaar ik op zoek was. Goede en bruikbare filters in te stellen. Snelle reactie en correcte informatie na het bestellen. Levering in Belgie kon reeds 2 d later. Prijs was tevens de laagste welke ik voor dat toestel kon vinden. Inbouwen diende wel door mijzelf te gebeuren: geen instalatie in Belgie mogelijk.

E 24-02-2019

Product in goede orde ontvangen. Had een 9 willen geven maar moest, ondanks het smsje, waarin stond dat ze er over 30 minuten zouden zijn, een uur wachten ipv 30 minuten.
Verder weinig negatiefs te melden. Ben al jaren klant bij Bemmel en Kroon. Service is er goed en de aanbieding op mijn koelkast ook.

Martin 24-02-2019

Prima website met voldoende informatie. Bestellen en leveren ging prima en vlot met als enige minpuntje dat het beloofde belletje 15-30 min voor levering niet werd gepleegd. Bezorgers stonden daardoor voor een dichte deur. Wel netjes een paar minuten gewacht.

Mina 24-02-2019

Snelle afhandeling vrijdag wasmachine besteld en zaterdag om 15.30 kon ik het al gebruiken ik ben er superblij mee

Bernadette 24-02-2019

Zeer snelle reactie, snelle service, goede prijs. Ideaal om je bezorgmoment zelf in te plannen.
De mannen van de bezorgservice zorgde, zonder te klagen, keurig zoals afgesproken tot in de keuken. Ook zij zeer vriendelijk. Met het pinnen bij afleveren heb je alles in 1x goed afgehandeld. Mocht ik andere keuken apparatuur nodig hebben dan weet ik waar ik de bestelling plaats!

R.Beltman 24-02-2019

Artikel prima verpakt,goede beschrijving, makkelijk te pinnen.
Min puntje, verpakking wordt niet mee retour genomen.

Hans 24-02-2019

Prima winkel met goeie prijzen en snelle levering. Vrijdagavond besteld en zaterdag geleverd. Vaatwasser voor een van de laagste prijzen kunnen kopen. Snelle levering gaf de doorslag.