Deze score is berekend op basis van 3334 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Piet 09-08-2019

Duidelijke communicatie. Op de dag van levering s’ morgens gelijk tijdsblok van levering. 30 minuten voor levering sms bericht. Via track en trace duidelijk te volgen waar de bezorger is. Spullen op tijd geleverd door vriendelijk personeel.

Christiaan 09-08-2019

Ruime keus en zeer snelle levering. Bijna overal was de diepvriezer die wij zochten niet meer op voorraad, maar bij Bemmel en Kroon was die direct leverbaar. De levering zou tussen 15:30 en 18:30 zijn, maar kwam pas tegen 20:00. Ik werd er wel keurig van op de hoogte gehouden. En dan is het niet zo erg. Zeer vriendelijke bezorgers.

R. van der Sluys 09-08-2019

-een zeer breed assortiment voorhanden/toonbaar in de vestiging Den Haag, daarom is de keuze gemakkelijk gemaakt: een groot voordeel waardoor Bemmel&Kroon zich onderscheidt
-levering stipt volgens afspraak
-aflevering volgens afspraak adequaat op locatie
-uitleg/gebruiksaanwijzing uitvoerig door een (tweede) medewerker op locatie

Jan 09-08-2019

Uitstekende informatie en overleg. Ook teruggebeld omtrent de bestelling en mogelijkheid voor plaatsing. Kevin, heeft de plaatsing ook zeer vakkundig uitgevoerd en uitleg gegeven.

Paula 09-08-2019

De winkel heeft een snelle service en goede afhandeling van de levering, hoewel de tijd die aanvankelijk aangegeven werd als aflevertijd wel een beetje werd overschreden.

P.C.van Latum 09-08-2019

Wel als je om 14h de bestelling van een warmtepomp droger doet en de levering komt de dag erop om 9h binnen , is dit een weergave van een goed werkende winkel bestelservice !.
Ook toen het type wasdroger niet leverbaar was, werd ons keurig een vervangend duurder model van hetzelfde merk voor dezelfde prijs aangeboden , een nieuwer type met wat luxere mogelijkheden.
Aansluiting en plaatsing ook prima en de oude wasdroger werd meegenomen.
Wij zijn bijzonder tevreden.

David 09-08-2019

Duidelijke website van B&K en de berichtgeving tot aan de aflevering is uitermate fijn. Je weet precies wanneer de bezorger er is.

C.a.goenee 09-08-2019

Siemens Vaatwasser en inventie inductie kookplaat besteld en is na tevredenheid op de juiste datum geleverd heb goede ervaringen met Bemmel en Kroon. De laatste jaren meerdere apparaten hier besteld.

Nitin Mehta 09-08-2019

Excellent attention in the shop from the shop employees. Easyly the best price and best service.

Fenna 08-08-2019

Onlangs een stofzuiger gekocht bij Bemmel & Kroon en zonder problemen de volgende dag bij mij thuis bezorgd. Prima shop, raad het iedereen aan.

Drawde 08-08-2019

Zeldzame klantvriendelijkheid! Tien uur 's avonds kon ik zonder probleem nog achter de kleur van de vaatwasser komen bij de klantenservice. Daarna ging er iets mis bij de betaling met IDEAL.......echter ook geen probleem! Tot mijn verrassing werd er op het beloofde moment gewoon bezorgd en bij de transporteur kon gepind worden zonder extra kosten.... Klasse!

ALX 08-08-2019

Na beetje googlen kwam de wasmachine er hier t goedkoopst uit. Site is goed overzichtelijk en bestellen gaat makkelijk. Nette mail van het team dat ze een type upgrade deden. Bezorgers belde netjes 15 min van te voren en stonden na 15 min alweer buiten. Wasmachine draait top. Zelfs al hollander niks te klagen

Marielle 08-08-2019

Gisteren contact gehad met Bemmel en kroon over een nieuwe wasmachine en droger. Super fijn geholpen en een scherpe prijs geoffreerd gekregen. Nu, een dag later, staan beide machines al op hun plek. Aangesloten en al! Wij zijn super tevreden en raden Bemmel en Kroon zeker aan!

Riekje de Haan 08-08-2019

Bestellen via de website is eenvoudig. De afhandeling van de bestelling verliep uitstekend. Goede service en prima communicatie. Kan niets ter verbetering bedenken.

Koen 08-08-2019

Snelle levering, op tijd, alles in orde. Zoals het moet zijn. Bezorgers waren vriendelijk.

Y Groen 08-08-2019

Mijn droger is op een keurige en vriendelijke manier afgeleverd en keurig geplaatst
Bezorgers waren klantvriendelijk.
Ik ben er heel tevreden mee

N 08-08-2019

Bemmel & Kroon was de goedkoopste voor dit product en er werd snel en flexibel geleverd; ik kon de leverdatum nog verzetten ook! De oude wasmachine werd zó van zolder getild, en nieuwe daar geïnstalleerd door twee nette gozers die ook nog eens al het pakmateriaal mee terug namen - en de proefbeurt van de nieuwe machine aanzetten en checkten voor ze vertrokken. Superservice, heel tevreden mee!

M.Vereiken 08-08-2019

Ik zocht een goedkope koelkast. Besteld. De volgende dag afgeleverd. Werd op tijd gewaarschuwd wanneer de koerier zou komen. De koelkast werd netjes afgeleverd en de oude meegenomen.
Het was voor mij de eerste keer dat ik bij deze firma besteld heb.

Bep 08-08-2019

Vlotte levering. Vriendelijk personeel aan telefoon. Koelkast moet nog ingebouwd worden, maar ga er van uit dat dit goed gaat.

gast2019 08-08-2019

Voor het product dat ik besteld heb was het een goede prijs-kwaliteit verhouding. De levering was echter iets later dan gepland, maar dat kwam uiteindelijk wel goed. Je krijgt wel netjes een sms 30 min vantevoren zodat je weet dat de koerier eraan komt

Fledder 08-08-2019

Snelle reactie, terugkoppeling, goede uitleg en goede services. Levering in orde.

Bernardus 08-08-2019

Uitstekende service, prima kwaliteit en komt ook in de vakantieperiode de afspraken na.

Kelly 08-08-2019

Netjes op tijd geleverd en de magnetron netjes binnen gezet. Heel erg tevreden!

Cees 08-08-2019

Goede site met leuke aanbiedingen. Hier mijn wasmachie en droger besteld. Nergens goedkoper en keurig bezorgd en geplaatst.

R.J. 08-08-2019

Super snelle levering en ik werd heel prettig op de hoogte gehouden van de levertijd. Duidelijke site. Wij waren opzoek naar een nieuwe vaatwasser en kwam zo op deze site uit. Heel prettig en helder. Product is super

ej 08-08-2019

snelle levering en goede communicatie over het aflever tijdstip. Alles was tiptop in orde en scherp geprijsd.

Hans 07-08-2019

De eerste keer dat wij met Bemmel en Kroon in zaken deden was in 2011, toen wij onze keuken en apparatuur bestelde. Het ging heel plezierig. Daarna vorig jaar 2018 toen wij een vrieskast bestelde. En nu ook weer van de week dat wij een nieuw vaatwasser moesten bestellen, twijfelde we geen moment waar we hem gingen bestellen. Bij Bemmel&Kroon, aflevering met een Kroontje.

Rookie 07-08-2019

Snelle en competente service. Veel betaalmogelijkheden, zelfs contant. Apparaat zonder problemen aangesloten en geinstalleerd, alles voor een mooie prijs.

Wils. 07-08-2019

In de winkel werd een goed advies en uitleg gegeven , en op vragen kreeg ik duidelijke antwoorden
ik werd heel vriendelijk geholpen en ik heb het volste vertrouwen in Bemmel en Kroon gekregen.
Dit was mijn eerste aankoop in deze winkel en kan hem aan iedereen aanbevelen.
Als ik weer iets nodig zou hebben ga ik zeker als eerste naar Bemmel &Kroon.

Ineke 07-08-2019

Snelle levering, de nieuwe wasmachine is keurig geïnstalleerd, aardige jongens.
De oude is meegenomen.

Miriam 07-08-2019

Goed geholpen! Er stond tijdens het bestelproces dat mijn artikel zsm bezorgd zou worden. Ik vond dit een beetje vaag dus belde de klantenservice. Ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan en kreeg een duidelijke uitleg. De bezorging ging uiteindelijk helemaal in overleg en ik kreeg 20 minuten van tevoren een smsje dat de bezorger er bijna was. Kortom fijne service.

Troe 07-08-2019

Ruime winkel
Je kan eerst zelf rustig kijken
Verkoper geeft goede en duidelijke uitleg met voor en nadelen
Levering zeer vlot
Dinsdag gekocht en woensdag netjes geplaatst
Bemmel en kroon forepark zeer aan te bevelen

Marijke 07-08-2019

Prima service, aardig en kundig personeel. Het ging bij ons alleen om een de aanschaf van een droger (orderDH765071) maar ondanks dat het alleen om een droger ging, en niet bijvoorbeeld om een hele keuken met van alles erop en eraan, werden wij goed geïnformeerd en geadviseerd.

Herman 07-08-2019

een 10 geef ik nooit want dan moet je al volmaakt zijn,en wie is dat wel !! maar alle afspraken, ziin perfect nagekomen, Daarom qua prijs en service een 9+

Monique Berkers 07-08-2019

Top service! Zonder probleem werd mijn aankoop zonder kosten geannuleerd toen ik aangaf dat de bezorgtermijn voor ons te lang duurde en ik wilde proberen om ergens anders sneller een andere koelvriescombinatie te kopen. Echter toen bleek dat de andere internetwinkel nog veel later zou bezorgen, heb ik met enig gevoel van schaamte teruggebeld en gevraagd of mijn initiële aankoop alsnog door kon gaan. Geen enkel probleem. Super begeleid per telefoon en daarna per e-mail!

J.W.H. de Wilt 07-08-2019

Mooie prijzen, klantvriendelijk geholpen, maar de aflevering was een dikke onvoldoende de koelkast werd niet achter de deur geleverd maar achter de poort dus daar stond hij bij mij achter het huis wel onder het afdak en de koelkast werd niet uitgepakt, dus ook de verpakkingsmaterialen mag ik zelf ook opruimen kosten €15,00 stortkosten. dus niet zo netjes van deze heren.

E. van Meenen 07-08-2019

Ik had een Siemens wasdroger bij Bemmel en Kroon besteld. Direct na de bestelling kreeg ik een mail dat het typenummer niet meer leverbaar was en dat ik een andere Siemens droger geleverd kreeg met minimaal dezelfde specificaties. Deze was echter wel €175,- duurder maar ik hoefde niks bij te betalen. Dat noem ik nou nog eens service.
Ook de levering verliep probleemloos. Per sms keurig op de hoogte gehouden van hoelaat de bezorgers zouden komen.

Aj 07-08-2019

De verkopers zijn zeer vriendelijk, geduldig en deskundig. Er werd ongevraagd een prijsvergelijking gedaan op het internet waarbij ongevraagd de laagste prijs werd gematched. Bezorging was sneller dan verwacht. Geplaatst waar ik wilde. Top.

Martijn 06-08-2019

In eerste instantie kom je op de beginpagina van de keukenzaak terecht en is het altijd even zoeken naar de webshop. Ze verkopen naast keukenapparatuur ook witgoed en andere huishoudelijke apparaten, maar dat staat niet duidelijk aangegeven. Tijdens het bestelproces lukte de betaling met iDeal niet en kon ik niet terug om een andere betaalmethode te selecteren. Ik heb zelf de volgende dag gebeld om een nieuwe betaallink te vragen. De levering vond netjes plaats op de afgesproken dag en aan het begin van het doorgekregen tijdslot van 4 uur. Voordat de bezorgers de wasmachine en droger naar zolder tilden, viel me ineens iets op aan de wasmachine. Gelukkig checkte ik het serienummer, want het bleek dat de mannen weliswaar een Siemens IQ700 hadden uitgepakt, maar van een eenvoudiger type dan ik had besteld. Dit bleek een verwisseling met een andere levering maar gelukkig stond mijn wasmachine nog in de vrachtwagen. Toen ze omgeruild waren zijn zowel de wasmachine als de droger twee verdiepingen omhoog getild en aangesloten (extra service tegen betaling). Voordat ze weggingen werd er een testprogramma op de wasmachine gedraaid om te zien of alles naar behoren werkte. Al met al geen vlekkeloos proces dus, maar wel tegen een scherpe prijs, met een nette bezorgservice (altijd de bestelnummers checken!) en binnen de aangegeven tijd.

Marieke 06-08-2019

Wasmachine werd goed geleverd, enkel waren de beveiligingspinnen wat krom. Nieuwe worden meteen opgestuurd.

vd Woestijne 06-08-2019

Overzichtelijke site met zeer scherpe prijzen (nergens goedkoper). Bestelling (wasmachine) ging vlot en bezorging de volgende dag. Machine is netjes geplaatst en aangesloten en de oude retour genomen.

Johann Jansen 06-08-2019

Correcte orderafhandeling, snelle service en doorlopende informatie over het orderverloop, Dat alles met een prima prijs/prestatieverhouding!

evdgucht 06-08-2019

Zeer duidelijke site,
Goede voorwaarden wat garantie betreft,
en een supersnelle levering.

Vincent 06-08-2019

Waren op zoek naar een nieuwe wasmachine. Kwamen uiteindelijk uit bij Bemmel en kroon. Ze hadden niet alleen een lage prijs maar ook nog eens 50 euro extra kassa korting. Dit maakt dat ze stukken lager waren dan andere aanbieders van de zelfde machine. En omdat het product niet meer leverbaar was kregen we voor de zelfde prijs zijn opvolger.

BKI776977

jojo 06-08-2019

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf. Voor mij de eerste keer dat ik iets bij ze bestelde. Ze hebben zich hard gemaakt wat betreft bezorgen. Dat deed een extern bedrijf en dat liep geheel fout. Met 1 telefoontje zorgde Bemmel en Kroon er voor dat het alsnog op een voor ons correcte dag bezorgd werd, dit ivm een vakantieplanning van ons.Dus vol lof over de afhandeling. Daarnaast was de diepvries TOP!

Rina 06-08-2019

Super service! Blij met mijn spiksplinternieuwe vriezer! Na een telefoontje kon de bezoekdag worden aangepast.
Had wel te doen met de jongens die het apparaat 2 hoog met de hand omhoog moesten slepen en mijn ouwe weer de trap af moesten in een oud Amsterdams trappenhuis.. Hadden ook geen tijd voor een kopje koffie. Harde werkers!

Richard 06-08-2019

Behulpzame en niet opdringerige verkopers die weten waar het over gaat en de tijd voor je nemen. Zoeken niet naar de duurste optie maar naar de best passende.

Bob Koemans 06-08-2019

Gisteren een nieuwe wasmachine gekocht
Vandaag afgeleverd en aangesloten
Prima service en mooie showroom
Aardig personeel
Een echte aanrader

Jes 06-08-2019

Gisteren avond besteld, vanochtend 8 uur informatie gekregen, dat tussen 12:45 en 15:45 geleverd zal worden en 15:30 was de vriezer hier.
Uitgepakt, verpakking weer terug - top service! Bedankt!

gewoonleuk natuurlijk 06-08-2019

duidelijke Website goede prijs tov. van andere aanbieders snelle service correcte levering niet op aan te merken.